Ronai and Ronai
AMERIKAI

Gyurcsány: fasisztákra nem szavazunk! 2011. július 12. kedd 17:28 | AN Forrás: facebook.com

  • Hozzászólások(110)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Gyurcsány: fasisztákra nem szavazunk!

Budapest – Gyurcsány Ferenc szerint is szükség van a széles koalícióra, de csak a demokratákkal, a nyitott, befogadó, együttműködő pártokkal. Egy demokrata nem kérheti arra a szavazóit, hogy a Fidesz leváltása érdekében szavazzon a Jobbikra. „Ez a demokraták végső erkölcsi megsemmisülését hozná” – írja blogjában Gyurcsány.

„Lassan ébredezik az ellenzék. Kezd leesni a tantusz, hogy a Fidesz ellen csak széles összefogással lehet majd győzni. Aki eddig értetlenkedett, azt most kijózanította a Fidesz új választójogi törvénytervezete” – kezdi legújabb blogbejegyzését Gyurcsány Ferenc.

Van azonban pár kérdés, amire úgy érzi, válaszolnia kell. A válaszra váró kérdések összefüggnek Karácsony Gergelynek a nol.hu-n megjelent javaslataival. Az LMP-s országgyűlési képviselő ugyanis nem zárja ki a három ellenzéki párt összefogásának lehetőségét a kétharmados Fidesz-beton feltörése érdekében. Karácsony elképzelése szerint az LMP-MSZP-Jobbik szövetség csak addig létezne, ameddig „ki nem gyomlálnák közösen a demokratikus versengés akadályait”. Amint újra megteremtődik a demokratikus rendszer Magyarországon, fel lehet oszlatni az LMP-MSZP-Jobbik szövetség talaján megválasztott Országgyűlést, és új választást kell tartani sportszerű keretek között.

Gyurcsány Ferenc szerint az LMP-s javaslattal kapcsolatban megválaszolandó első kérdés, hogy kivel és miben lehet együttműködni. Szerinte a parlamentben bárkivel, annak érdekében, hogy a Fidesz után helyreálljon az ország kormányozhatósága, szélesebb értelemben a demokratikus alkotmányosság. Ráadásul a parlamentben az együttműködés a képviselők belátásán nyugszik. Választási szövetséget azonban fasisztoid párttal nem lehet, illetve nem szabad kötni. Választási szövetséghez a választók széles körének aktív és értő támogatására van szükség. A demokrata szavazók nem fognak olyan pártra szavazni, amelynek képviselői zsidóznak, cigányoznak és nemzetárulónak tartanak minden baloldali és liberális demokratát.

Gyurcsány Ferenc a demokratikus ellenzék két pártjának azt tanácsolja, először is gondolják végig, hogy helyes-e, ha kormánykritikájukat rendszeresen megspékelik egy oldalvágással, amelyben a másik demokratikus ellenzéki pártot ütik. Ez ügyben az LMP-nek van több tennivalója. A szocialistáknak szóló tanácsa, hogy értsék meg, „mély politikai, kulturális, morális átalakulás nélkül” nem lesznek választhatók sok demokrata számára. A Fidesz leváltásának szükségessége önmagában nem elegendő érv sok demokratának, hogy erre vagy arra a demokratikus ellenzéki pártra szavazzanak.

Az alábbiakban szó szerint is közöljük Gyurcsány Ferenc blogbejegyzését:

Lassan ébredezik az ellenzék. Kezd leesni a tantusz, hogy a Fidesz ellen csak széles összefogással lehet majd győzni. Aki eddig értetlenkedett, azt most kijózanította a Fidesz új választójogi törvénytervezete. A tervezetet majd’ mindenki ismeri, most nem mennék a részletekbe.

De van pár kérdés, amire válaszolni kell.

Először is az, hogy kivel lehet együttműködni és miben? Az nagyjából világos, hogy a Parlamentben bárkivel együtt lehet szavazni annak érdekében, hogy a Fidesz után helyreállítsuk a kormányozhatóság feltételeit, szélesebb értelemben, a demokratikus alkotmányosságot. Választási szövetséget azonban csak olyan párttal, pártokkal lehet kötni, amelyekkel stratégiai kérdések sora köt bennünket össze. A fasisztoid párt nem ilyen.

Ráadásul a parlamenti együttműködés a képviselők belátásán nyugszik. A választási koalícióhoz a választók széles körének értő, aktív támogatása kell. Rá kell venni a pártok szavazóit, hogy másik párt jelöltjére szavazzanak. Ez nem egyszerű. Meggyőzhetők-e a demokraták, hogy olyan pártra szavazzanak, melynek képviselői köszönés helyett zsidóznak, cigányoznak, és nemzetárulónak tartanak minden baloldali, liberális demokratát. Én ezt nem hiszem.

Ami meg a demokratikus ellenzéket illeti. A Fidesz leváltásának szükségessége önmagában nem elegendő érv sok demokratának, hogy erre vagy arra a demokratikus ellenzéki pártra szavazzanak. Halljuk a választók sokaságának hangját: „nem valaki ellen, hanem valamire szeretnék voksolni.” Közben azt is tudjuk, hogy a mai két demokratikus ellenzéki párt sok demokratának nem választható jó szívvel.

E két pártnak először is végig kellene gondolnia, hogy helyes-e, ha kormánykritikájukat rendszeresen megspékelik egy oldalvágással, amelyben a másik demokratikus ellenzéki pártot ütik. Ez ügyben az LMP-nek van több tennivalója.

A mi leckénk, a szocialisták legfontosabb leckéje meg az, hogy képesek vagyunk-e megérteni, hogy mély politikai, kulturális, morális átalakulás nélkül nem leszünk választhatóak sok demokrata számára.

Szóval szerintem széles koalíció a demokratákkal, nyitott befogadó, együttműködő pártokkal, és küzdelem a fasisztoid pártokkal. Demokrata nem kérheti szavazóit, hogy a Fidesz leváltása érdekében szavazzon a Jobbikra. Ez a demokraták végső erkölcsi megsemmisülését hozná.”

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.9/5 (17 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +33 ( 35 szavazatból)
Gyurcsány: fasisztákra nem szavazunk!, 4.9 out of 5 based on 17 ratings

Címkék:, , , ,

  • Hozzászólások(110)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

110 Reader’s Comments

  1. kovacsúr: “Kekecnél ma nagyon ott a pont!”
    Hol? Ahol revidiálta az álláspontját, vagy ahol még védte (a szinte védhetetlent)?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  2. Gonoszka 2011. július 12. kedd 22:47
    Kösz, így kerek a világ. Kinek a pap, kinek a papné, kinek egyik sem. De csakis a saját nevében nyilatkozva. Mégegyszer: Kösz.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  3. Bartus László

    Kedves kekec,

    nem akarom a véleményemet ráerőltetni senkire, de egyértelműen világossá akarom tenni, hogy náci párttal demokrata nem szövetkezik, nem áll szóba. Azt javaslom, hogy a fogalmakat használjuk tisztán és egyértelműen: Gyurcsány Ferenc nem szavazókról beszél, hanem pártokról, méghozzá az LMP hozzájuk méltó esztelen javaslata nyomán. Mindenki arra szavaz, akire akar, és senki nem válogathatja meg a szavazóit, viszont egyértelmű programjával orientálhatja őket. Csak nem azt várjuk el most az MZP-től, amit eddig a Fidesznél kárhoztattunk, hogy a szavazatmaximalizálás érdekében a nácik felé tegyen engedményeket és gesztusokat, hogy megszerezze a szélsőjobboldaliak, a nácik, a rasszisták szavazatait is? Gondolkozzunk egy kicsit. Egy demokrata párt ne ácsingózzon náci szavazatokra, ne legyen nyitott arra, hogy feléjük tegyen gesztusokat, ellenkezőleg, zárja le a határait világosan a szélsőjobb felé. Nem ezt követeljük a Fidesztől majdnem húsz éve? Ami pedig a baloldaliak között levő rasszizmust , antiszemitizmust illeti, az elég gyalázatos, felháborító és undorító. Egy demokratikus, főleg baloldali vagy liberális pártnak mindent meg kell tennie azért, hogy soraiból a náci és fasiszta eszméket kiszorítsa. Nem tűrheti meg. Ha egy tisztségviselő rasszista megjegyzést tesz, azt azonnal le kell váltani. Ha valaki ilyen elveket terjeszt a pártban, azt bizony ki kell zárni. Ezt várjuk a Fidesztől is nem?
    És még egy gyakran hangoztatott tévedésről: az nem igaz, hogy a szélsőjobb valódi problémákra ad rossz válaszokat. Nem igaz, hogy helyesen teszi fel a kérdést, és rosszul válaszolja meg. Azt tessék megérteni, hogy a náci pártot nem a probléma hozza létre, hanem a náci eszme, a rasszista és antiszemita érzület, és ehhez keres “problémát”, ha nincs, akkor kreál. A nácik soha nem teszik fel jól még kérdéseiket sem, ami a válaszaikból látszik. Ha jól tennék fel a kérdést, akkor arra jó választ adnának.
    Én azt javaslom, és ezzel a lappal az minden szándékunk, hogy a nácizmussal kapcsolatos pozitív tévképzeteket eloszlassuk, a nácik irányában mindenféle lehetséges utat lezárjunk. A nácikkal nincs közösködés. Nincs semmiféle megértés, sem a párt, sem a sunyi szavazóik irányába. A náci az náci. Aki náci elveket vall, az náci, aki náci pártra szavaz, az náci, aki náci párttal szimpatizál, az is náci, és hagyjuk az ártatlan megtévesztett bárányokról szóló meséket, és a jól feltett kérdésekről szóló teljesen oktalan és hamis legendákat. Az emberiség alja, mocska, söpredéke. És még egyszer mondom: az is, aki rájuk szavaz. Nekünk ezt a tükröt kell eléjük állítani, nem pedig arról cseverészni, hogy voltaképpen rájuk is szükség van. Felháborító az egész gondolatmenet.
    Ez a mi lapunktól idegen, ez ellenkezője annak, amit a mi lapunk képvisel, amit egy demokrata vallhat. Szerintem térjünk észhez, Orbánt a demokraták milliói fogják morálisan tiszta módon megdönteni, a nácik bedolgozása nélkül, és miután Orbánt megdöntötték, remélem, az első dolguk az lesz, hogy betiltják a náci pártokat. Nem pedig szövetséget alkotnak velük.
    Üdvözlettel, Bartus László

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +37 (41 szavazatból)
  4. Bartus László

    Az LMP-ről pedig csak annyit, hogy a magyar demokráciának nagy áldás lesz, ha vgre eltűnnek a süllyesztőben, pontosan oda, ahova valók. Nagy kár, hogy egyáltalán ezek az emberek ezzel az agyalágyult zavaros pártjukkal helyzetbe kerültek. Aki nem akarta a kukába dobni a szavazócéduláját, rájuk szavazott. Nem is lehetett tudni, hogy mire, talán csak a csaló nevükre. Akkor már inkább a kuka. Ez a javaslatuk pontosan olyan agyalágyult, mint az egész párt. BL

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +29 (33 szavazatból)
  5. Bartus László

    PG-nek:

    teljesen igaza van, pótoltuk, olvasható a cikk alján egy az egyben az egész bejegyzés. Végre egy normális írás a receptek között. BL

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  6. Kedves BL!
    off
    A Kohányi Társaság tagjainak a létszáma (95) ugye csak a távolléte miatt maradt változatlan hosszabb ideje, és nem ennyre mozdulatlan?
    on

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  7. Figyeljétek meg, a Fidesz már , miután kiépítette a 2/3-os, alkotmányos diktatúráját, meg is kezdte a Jobbikot átnyomni az “egységes”ellenzék kiépítése irányába.Már egyre többször száll szembe, utasítja “rendre” a Jobbikot és meglátjátok, ez folytatódni fog.Meg kell nézni a legutóbbi parlamenti csörtét Lázár és Vona között, Lázár mű felháborodását, a Fidesz kezdődő stratégiai váltását Már mindenki dícséri Lázárt, milyen nagyszerű volt, kalap le előtte…pedig a Fidesz ezt ezerszer nem tette meg, nem elvből politizál csak hatalmi, stratégiai célból. A Fidesz kezd leválni, a demokraták meg készülnek a szövetségre. Ekkora baromságot! A FIDESZ KÉSZÍTI ELŐ A DEMOKRATÁK SZÖVETSÉGÉT A JOBBIKKAL., Aztán megkezdődik választások előtt a nagy kommunikációs csata, a hiteltelenítés a Jobbikkal , és ez lesz a vég kezdete, a végjáték. Nem kell ebbe a csapdába belemenni, ehelyett csak a demokratikus erők összefogására kell minden erővel összpontosítani, mert ez a 24-ik óra.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +26 (26 szavazatból)
  8. 52,7%-ot szerzett a Fidesz, egyben, ez jelentett 2/3-ot.
    47,3%-ot szerzett az ellenzék.
    A különbség nincs annyi, mint amennyit a Fidesz vesztett egy év alatt.
    Csak az a kérdés, a veszteséget ki nyerte meg.
    Persze, ha a Jobbik 19 %-át nem tudom hova számolni, az gondot okoz.
    Vidáman mosolygok ezen a kis számtani feladványon..
    Persze valójában röhögök: :-)
    Kinek is kellenek a Jobbik szavazatai? A Fidesznek a 4/5-höz, vagy máshova, a
    2/3 megtöréséhez, netántán tán? ?
    Mosolygok, kakaót iszom, mert az Tikcsa Csilon Qua szerint boldogságot és szép álmokat hoz. .)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (7 szavazatból)
  9. “Végre egy normális írás a receptek között. BL”
    Hol, milyen receptek között?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  10. Bartus László

    Kedves Proaktiv,

    Gyurcsány Ferenc még nem döntötte el, hogy valami érzékelhető módon az ellenállás élére áll, és megszervezi azt (sokan az erre való képességét vonják kétségbe), vagy csak egy blogger marad, esetleg egy főzőműsorban lesz showman. A Facebook oldalán olvashatja a recepteket két sarkalatos törvény között.
    A Kohányi Társaság tagjainak száma nem meredeken, de stabilan emelkedik, valóban technikai okok miatt mutat kevesebbet a számláló. De nincs kétszámjegyű különbség a valóság és a számláló között. Megvan a Citibank számlaszáma, hamarosan feltesszük, és attól kezdve már könnyen lehet forintban is befizetni. Rá kell majd erősítenünk a szervezésre.
    Üdvözlettel, Bartus László

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (18 szavazatból)
  11. Bartus László

    Kedves gm:

    BRAVÓ!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  12. Kedves Bartus László, köszönöm.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  13. Husz János Puszita

    A Jobbiknak vészesen fogy a szavazótábora, ők vért akarnak. Több mint egy éve ül a párt a parlamentben, sehol egy jó kis balhé. Több jobbikos ismerősömtől hallottam már: ezek sem csinálnak semmit. Csalódtak. Közel nincs akkora bázisa a társadalomban, nem kell túlbecsülni a szavazótáborukat. Menni fog nélkülük is. De nem úgy ahogy az Mszp csinálja, olvassátok el a 168 órában a Hiller-Kiss-Gyurcsány hármast jajj.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  14. Kedves Bartus úr,
    én egyike voltam, akik azt mondták, hogy a Jobbikkal számolni kell. És azoknak is, akik azt mondták, nem minden Jobbik szavazó náci. Ezt fenntartom most is. Azonban azt gondolom, hogy akár könnyedén válhatnak azzá. A magam részéről fontosnak tartom, hogy ezeket az embereket megpróbáljam a Jobbiktól eltántorítani. És ehhez az is kell, hogy szóba álljak velük és ne azzal kezdjem, hogy “veled én nem beszélek, mert odaszavaztál, mert náci vagy”.
    Lehet ezt süket dumának tekinteni, én nem annak szánom.Nekem fontos, hogy a Jobbik a gyengüljön, sőt ha lehet szűnjön is meg.
    Mindenesetre az Amerikai Népszava biztosan az egyik legszókimondóbb, legegyenesebb lap mostanság, és igencsak hiánypótló, aminek a létének én nagyon is örülök. Úgy érzem, nem sértettem meg az elveit, ha igen, akkor elnézést, nem szándékos volt.
    Üdvözlettel: Cicamic

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (14 szavazatból)
  15. Nehogymár vereshagymát zabájjunk csak azért hogy találka előtt elvegyük az ebédre megevett fokhagymáskolbász szagát ! ! !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  16. Gyurcsány megint olyat mondott, amivel nem tudok nem egyetérteni. Zsidózókkal összefogni egy olyan országban, ami szemérmesen lesüti a szemét, vagy ami rosszabb, az áldozatokat vádolja a saját sorsukért amikor az auschwitzi krematórium füstjéről esik szó, dermokratáknak TILOS.

    Tessék meghallgatni Novák Előd mai szólóját, aztán lehet megfontolni, hogy akadhat-e bármi, ami a demokratákat egy táborba tereli ezekkel a fehérjehulladékokkal.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (21 szavazatból)
  17. Kedves Cicamic,

    ha Ön megpróbál Jobbik szavazókat meggyőzni arról, hogy a Jobbik nem a jó megoldás, és hogy az elvek, amelyeket képviselnek, nem férnek be a civilizáció keretei közé, az nem ellentétes a mi elveinkkel. Demokratáknak, demokratikus pártoknak szövetségre lépni náci pártokkal, illetve ezt pártfogolni, támogatni, népszerűsíteni, az nem az Amerikai Népszava. Ön nem ezt mondta, ezért mindig érdemes pontosan és jól fogalmazni, hogy ne csússzanak össze dolgok. :)
    Nagyon köszönöm kedves levelét, nagy szeretettel látjuk itt Önt és mindenkit, akik a szabadság és a demokrácia hívei.
    Üdvözlettel, Bartus László

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (14 szavazatból)
  18. Kedves BL, 23.05-kor és 23.27 kor írtam., abból mind a kettőt olvasta?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  19. Kedves gm!

    Igen. Két BRAVÓ!

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  20. Majd igyekszem pontosabban fogalmazni. :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  21. cornelius: “Gyurcsány megint olyat mondott, amivel nem tudok nem egyetérteni”
    Mit mondott? Idéznéd? Forrás helye?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  22. BL: “A Facebook oldalán olvashatja a recepteket két sarkalatos törvény között.”
    Kösz a gyors választ.
    Azért nem értettem, hogy került a recept a szövegbe, mert a Facebookra ritkán nézek be. A Kohányi tagok száma örvendetes, ha növekedett. Azért sejtettem…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  23. Proaktív, én értem, sajnálom is, de az eredmény szempontjából mindegy. Meg kell tanulni kezelni az ilyen gondokat, helyzeteket. Én nem tudnám, de nem is vagyok politikus. Az akaratát és az elszántságát értékelem, meg azt is, ahogyan állta az övön aluli ütéseket. De ez kevésnek bizonyult, mert kevés volt. Még javulhat. (Ügy érzem magam ettől a szövegtől, mintha a Megasztár zsüritagja volnék. )

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  24. Nádpálca is lesz ?

    http://progressziv.blog.hu/2011/07/11/tizmillio_orban_gyerek

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  25. Mi a baj a receptekkel, kedves Bartus Úr?
    Nem nagy baj az, ha a politikus mögött látjuk az embert is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  26. Gyurcsány megint csak azt mondta amit én mondtam a napokban itt s nektek! Miért??
    Hát annál az egyszerű oknál fogva hogy egy józan s igaz szívű ember nem mondhat mást,egyre jobban “csipem” ezt a manust.
    Ö is jöhet :-)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  27. ezt nem Gyurcsány mondta hanem Sly pár hónapja s ez nem változott

    …………….nem értem egyszerűen miért nem fogják fel hogy abban hogy az ország “eddig jutott”,hogy az aljasság lett a mérvadó a mindennapokban a napi belpolitikában abban hogy a III.Köztársaságból Orbisztán lett (s ki tudja mivé aljasodik le az ország népével egyetemben) meghatározó szerepe volt a “jobbik” jobb oldalnak a “nagy magyar nemzeti” érzelmeknek. Velük váll vetve generálta a FIDESZ a mesterségesen szított indulatokat ,nem a fityiszt szabadította rá a demokráciára I.Viktor bohóc király hanem a nyilas náci söpredékkel végeztette a piszkos munkát. Ha nem értik meg a demokrácia igen töredékesen létező (az erői nevetségesen hangzana ) hívei hogy az úgynevezett “nemzeti oldallal” való le illetve el számolás nem választható “opció” hanem megkerülhetetlen feladat úgy is mondhatnám kötelességünk abba belehal az ország. Olyan daganat ,bűzös fekély ez az ország testén amit kegyelem s részvét nélkül ki kell vágni különben a pusztulás mindenképpen be következik.
    Téves út ha azt hiszik velük is csak “többen” vagyunk mert mire észbe kapunk már egyedül is maradtunk. Ha valamiből hát akkor abból lehetne tökét ,politikai előnyt kovácsolni hogy “nem alkuszunk” s még ilyen nehéz időkben sem tűrjük meg sorainkban a szélsőséges ideológia híveit.
    Gondoljon mindenki csak arra az egyszerű tényre hogy ha s mikor igazán rosszra fordulnak majd a dolgok Európa csak is a DEMOKRATIKUS berendezkedést képviselő alternatívába helyezheti a bizalmát.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  28. Sly: Ennyi!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  29. terlasz
    köszönöm !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  30. Ha rajtam múlna, náci párttal én sem szövetkeznék. Az LMP-nek meg kiváló a FIDESZ-hatalom. Karácsony Gergely nyilatkozata a tegnapi Népszavában a következőképpen szól: NEM AZ AZ IGAZI KÉRDÉS? HOGYAN LEHET A KORMÁNYT LEVÁLTANI, MERT AZ ADÓTÖRVÉNYEK BEBETONOZÁSA MIATT A KÖVETKEZŐ KORMÁNY KEZE MEG LESZ KÖTVE. A FIDESZ EGYHARMAD ALÁ SZORÍTÁSA A CÉL, EHHEZ KELL TÖBB FORGATÓKÖNYVET ÁTGONDOLNI. Kibújt a szög a zsákból: Az LMP nem érdekelt a kormány leváltásában, a fülkeforradalmárok hatalmának bebetonozását alaphelyzetként elfogadva, szeretne kicsit nagyobb befolyásra szert tenni.
    Mi akkor a teendő? – tehetjük fel önmagunknak a kérdést, ahogy ezen Gyurcsány is hónapok óta lamentál. Az azonban sajnos látszik, hogy pártjában a liberális demokrácia melletti elkötelezettség igen gyenge. A pártvezetők és a többi platform prominens képviselői általában valamilyen ködös baloldali értékrendről és ezek képviseletéről ábrándoznak, és meglehetősen langyos módon fogalmazzák meg a demokrácia leépítésével kapcsolatos nyilatkozataikat. Ezeket a körülményeket figyelembe véve úgy néz ki, hogy a demokratikus erők vesztésre állnak.
    A FIDESZ választási új választási törvénye, a napvilágot látott elképzelés szerint kizártá teszi leválthatóságát akkor, ha nem jön létre az ország valós kettéosztottsága, s nem áll fel a FIDESZ-KDMP párszövetséggel szemben egy olyan választási koalíció, amelyik egyységbe tömöríti a kormányt leváltani akaró összes politikai erőt. A FIDESZ ugyanis arra játszik, hogy két táborba kényszerítse a választópongárokat, s abban bízik, hogy a Jobbik és az LMP szavazótáborából a többség az ő oldalára fog állni, s vele szemben csak a végzetesen legyengült MSZP fog állni.
    Az országot a liberális demokrácia alapelveire épülő útra viszont csak úgy lehet visszavezetni, ha egy újabb 2/3-os törvényhozási többséget megszerezni tudó ellentábor jön létre, akár csak egy új alkotmány és új sarkalatos törvények megszavazásának idejére, s nem egy 4 éves parlamenti ciklusra. Egy ilyen cél érdekében a demokratikus ellenzéknek viszon az ördöggel is cimborálni kell!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (7 szavazatból)
  31. Azt hittem, már tisztáztuk, hogy a Jobbik, mint párt, és a szavazói egy (nagy) része nem azonos fogalmak, és amíg a Jobbikra, mint “fasisztákra nem szavazunk” de nem is erről volt szó a vitaindító Karácsony nyilatkozatban. Ez ugyanis egy választási koalíciót feltételezne – a benne szereplő pártok egymás javára való visszalépésével, magyarán: pártközi mutyikkal. Már írtam: EZT én is ellenzem. Demokrata tényleg nem szavazhat a Jobbik jelöltjére. Egy tisztességes, köztiszteletben álló FÜGGETLEN jelöltre meg miért ne “csak” azért, mert a Jobbik is támogatja? Ha ez kell a demokrácia visszaállításához?
    Egészen más ügy egy fasisztarendszerből demokráciát VISSZAváltó pártszövetség. Reagan elnök a “gonosz birodalmának” nevezte és tartotta az akkori Szovjetuniót – és mégis tudott velük egyezményt kötni.
    Továbbá ez a gondolat egy MÉM, és az éppúgy képes a túlélésre, mint egy GÉN. Lehet, hogy a közbeszédet rövidebb-hosszabb ideig uralni fogja.
    Viszont megnyugtató, ha nálam okosabb és vitathatatlanul demokrata írók
    is nem azonosítják a szavazókat a pártokkal:
    http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=449337
    Egyébként meg az, hogy ezt a MÉM-et egyáltalán nem tartja olyan veszélytelennek a fidess az is mutatja, hogy lézer/semmidvansenkivagy)jani
    egyből megtalálta a demokrata vénáját:
    http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=449357

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (2 szavazatból)
  32. Mert Lázár eddig “csak” helyi politikusként, polgármesterként nyilatkozott tisztességesen (csak azt az adatvédelmi törvényt mélyen sértő modern kori pellengért tudnám feledni) a fidess nevében, a parlamenti ocsmányságok ellen először szólalt fel.
    Csak nehogy már beinduljon ez alapján a fidess nem elhanyagolható média gépezete, és meggyőzze a naiv demokraták többségét, hogy még mindig jobb elviselni az ő valós fasiszta rendszerüket, mint a lehetséges náci veszélyre hivatkozva elzavarni őket?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  33. Kedves “EdCarping”!
    Szerintem nem olvastad el rendesen azt a Karácsolny-féle szöveget a Népszavában, pedig még többé-kevésbé pontosan is idézed! Én megpróbálom leegyszerűsíteni: Karácsony szerint nem azon kell agyalni, hogy hogyan döntsék meg a Fidesz-hatalmat, hanem azon, hogy MENNYIRE! Éppen erről szól K. azon szövegrésze, hogy a Fideszt egyharmad ALÁ kell szorítani, mert csak így állítható vissza a normális szabályrendszer Magyaroroszágon.
    Nos, ha egyetértünk abban, hogy K. tkp. ezt mondta, akkor már végkép nem értem, hogyan tudtad leszűrni azt a tanulságot, hogy az LMP “nem érdekelt a kormány leváltásában”?
    Ami K. ötletét illeti (összefogás akár a nácikkal is), hát arról itt már minden leíródott.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  34. gm. írta:
    “Figyeljétek meg, a Fidesz már , miután kiépítette a 2/3-os, alkotmányos diktatúráját, meg is kezdte a Jobbikot átnyomni az “egységes”ellenzék kiépítése irányába.”
    Szerintem nincs itt szó semmilyen “átnyomás”-ról.
    Egyrészt a Fidesz saját magát tartja “az igazság és a jog” egyedüli letéteményesének, ezért nem tűr meg semmilyen, az övétől eltérő irányú hangot, még jobbról előzőt sem. Ez elvi kérdés.
    Másrészt még fontos neki, hogy amit csinál, az a Nyugat felé eladható legyen. Ebbe szerinte belefér, hogy lökdösődik és lábakra tapos a jól nevelt urakkal teli szalonban, de a Jobbik túl bunkó, és még mindig a padlóra köpköd, ami veszélyezteti az eladást.
    Harmadrészt nem hiszem, hogy meg akarna szabadulni a Jobbiktól. Pontosan tudja, mekkora népszerűségvesztést szenvedett el. Nagyon is jól jöhetnek még neki ezek a “szabadcsapatok”, ha netán kirobban egy felkelés. Kínos lenne katonasággal közéjük lövetni, ennél sokkal jobb, ha fintorogva és álszent szemforgatással nézheti, amint a Jobbik — a Fidesz suttogva kiadott parancsára/engedélyére — elvégzi a piszkos munkát.
    Tehát szerintem nem “átnyomás” van, hanem “átszívás”: a baloldal egyes útkeresői “az ellenségem ellensége a barátom” hamis tétele alapján a Jobbikkal remélnek nagyobb súlyt szerezni.
    Ezt tenni több, mint bűn, ez hiba lenne.
    Bűn, mert a tisztességet, a szavahihetőséget elég egyszer elveszteni, hogy többé ne legyen. Ez ugyanolyan, mint ha egy párt a kongó pártkassza feltöltésére — persze csak “most az egyszer” — a maffiával állna össze.
    Hiba, mert bemocskolná és egy generációra hiteltelenné tenné a baloldalt.
    Márpedig a Fideszt csak egy abszolút hiteles baloldal tudja leváltani.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  35. Kedves szendam,
    szó szerint idéztem (csupa nagybetűvel) azt, ami a Népszavában – igaz összegzésként – megjelent. Természetesen másképp is értelmezhető a politikusi nyilatkozat, különösen, ha meghallgatom Karácsony Gergely ATV-ben tett nyilatkozatait is. A TV-riportjaiban tett magyarázataiban végső soron ugyanazt mondja, amit én gondolok, hogy a FIDESZ csak az ellenzék teljes összefogással váltható le.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  36. Kedves mindazon kommentelők, , akik demokratáknak tartják magukat,mégis akár az ördöggel , esetünkben Jobbikkal való együttműködés mellett érvelnek! Az érvelés egyik alapja, hogy az együttműködés azért lehetséges, mert a Jobbik bár náci párt, /fogadjuk el most ezt a definíciót/, a szavazótábora, többsége nem az. Azok tisztességes magyar emberek, akik csak pl. munkát akarnak.Munkát ugyan valamennyi párt ígért, de azokban csalódtak. Ők nem nácik, csak most a Jobbiktól remélik, hogy végre munkát kapjanak.A német nemzeti szocialista párt is így kezdte, azt a tömeget amelyet meghódítottak, nem érdekelte a Mein Kampf, csak munkát akartak.Kaptak munkát..a folytatást ismerjük. Azt hiszem leszögezhetjük, a német példánál maradva, hogy aki munkáért náci pártra szavaz és nem érdekli, a Mein Kampf, az náci vagy potenciális náci, vagy akármi, de nem demokrata. Az a szavazó, akárminek is nevezzük, náci pártot segít hatalomba…
    Demokrata nem működhet együtt azokkal a “rendes” emberekkel, azzal a magát nem nácinak tartó szavazótáborral, akiket nem érdekel a “Mein Kampf”. Nincs olyan, hogy, a nácikkal nem, Jobbikkal nem, de a szavazótáborával igen.A Jobbik az maga a szavazótábora.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  37. Ez az ország nem ismeri az elvhűséget, az itt az egyik komoly probléma. Aki ragaszkodik az elveihez, az sosem fog olyantól segítséget kérni, akit egyébként megvet. És tegyük hozzá azt is, hogy valóban igaz: demokrataként a nácizmust megvetni nem szégyen, hanem erkölcsi tartás. De ahhoz akkor ragaszkodjunk is, mert aki engedményeket tesz ma, az engedményeket tesz holnap is. Ma még a jó célért, és holnap…?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  38. Amig itthon lehet ezerrel cigányozni, minden nyomorúságot rájuk kenni, főbűnösöknek megnevezni, addig lesz a jobbiknak szavazóbázisa nem is kicsi! Sajnos, most is úgy látják az emberek, hogy jó dolog lesz, ha ezek az emberek fogják belakni a barakkokat! Csak arra nem gondolnak, hogy ők is sorrakerülnek!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  39. Tisztelt Bartus úr!
    Ezúton megkövetem, amiért a hétvégi Tétényi Évával foglalkozó cikke kapcsán felmerült bennem a gumicsont effektus gyanúja. Az idő is az ön probléma felvetését igazolta. Az a benyomás alakult ki bennem, hogy nagyon sok honfitársunknál megtalálhatók mindazon ellentmondásos gondolatok, amelyek TÉ kapcsán felszínre kerültek. Ez valószínüleg a hasonló helyzet eredménye. Az esztergomiak számára is az volt a kérdés és a feladat, hogyan lehet elzavarni a hatalomból a fideszt? Nekik ez nem sikerült. Most az ötletrohamok ideje van, amikor a legvadabb megoldási javaslatok is felszínre kerülnek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  40. Akkor összefoglalva:
    1. Demokrata ember (és párt) nem működhet együtt a Jobbikkal és szavazóbázisával.
    2. az Mszp (sőt az LMP is) összefogott a Jobbikkal Esztergomban – az Mszp és az LMP tehát nem demokrata párt (legalábbi a formális logika szabályai szerint nehéz más eredményre jutni)
    3. Inkább maradjon a valós fasiszta diktatúra, de elvi alapon juszt sem akarunk szövetséges a Jobbikkal, egy jövőbeni náci veszély miatt.
    Milyen szerencse, hogy a Jobbik sem akar választási szövetséget, sőt kikérik maguknak! Ahogy az ima mondja: Ne vigy minket a kísértésbe (mert ott már megette a fene)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  41. Kénytelen vagyok vitatkozni Bartus Lászlóval, pedig nagyra becsülöm, sokat tanultam tőle (e lapot olvasván), és abban sem vagyok biztos, hogy gazam van.
    .
    Kedves László,
    .
    Azzal egyetértek, amit az LMP-ről írsz.
    Abban is egyetértek, hogy a Jobbik céljai náci célok.
    Azzal is egyetértek, hogy “Ez a javaslatuk pontosan olyan agyalágyult, mint az egész párt.”
    .
    Az már kérdés, hogy ki a náci, illetve ki mennyire náci. Akik a Jobbikra szavaztak, azok mind nácik? (Nem az aktivistákra gondolok.)
    Akik az MSzP-re szavaztak, azok mind MSzP-hívők?
    .
    Az a kérdés, lehet-e, szabad-e együttműködni a nácikkal.
    Normális közegben, működő polgári demokráciában nem, és kiépült, működő náci rendszerben sem. Az első esetben legitimálnánk a náci eszméket. A második esetben behódolnánk neki.
    .
    De most nálunk átmeneti helyzet van. A Jobbikot nem lehet legitimálni, mert az már megtörtént, behódolni sem, mert nem ők vannak hatalmon. Ha a Jobbik érdekei is véletlenül az uralkodó fasiszta hatalom korlátozását kívánják, akkor miért ne használnánk ki ezt? Nem kell ehhez egyetérteni a náci célokkal, kizárólag csak a közös céllal. A Jobbikra szavazó nem nácik sokaságának bizonytalansága sem mellékes szempont.
    .
    Ha biztos lehetnék abban, hogy “Orbánt a demokraták milliói fogják morálisan tiszta módon megdönteni, a nácik bedolgozása nélkül”, akkor gond nélkül tudnék egyetérteni. De nem vagok biztos benne.
    .
    Sajnos magammal sem tudok egyetérteni. Mert a következő nagyot üt: “és miután Orbánt megdöntötték, remélem, az első dolguk az lesz, hogy betiltják a náci pártokat. Nem pedig szövetséget alkotnak velük.”
    Igen, ezt kellene tenni. De ha akár csak ideiglenes, korlátozott, praktikus szövetséget kötünk is, utána már nem lehet betiltani. Ebből a szempontból sajnos teljesen igazad van.
    .
    Hogy is volt a nácik betiltása Németországban és más helyeken? Nem egyszerúen morálisan védhetetlen elveik és tetteik miattt lehetett betiltani őket, hanem olyan mértékű pusztításuk miatt, amit már a nagy tömegek sem tudtak kizárni látókörükből. Ráadásul a háborús győztesek az erő helyzetéből tudtak tiltani.
    A nácikat (és általában a fasisztákat) csak erős demokrácia tudja betiltani. Ha gyenge demokrácia próbálja, abból csak mártíromság lesz, és a nácik, fasiszták megerősödése.
    Tehát az a kérdés, hogyan és mikor lesz nálunk erős polgári demokrácia.
    Vajjon, s mikor lészön jó Budában lakásom?
    .
    De azért van egy áthidaló javaslatom. Kössenek csak ilyen praktikus szövetségeket a jelenlegi parlamenti pártok, nekik már mindegy. A valódi demokratáknak nem kell megkötni ezeket.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (5 szavazatból)
  42. Ma végighallgattam Schiff Andrást az egyenes Beszéd-ben a “technikai szavazásról”Túl az eddigi elvi vitákon, tegyük fel, hogy a 3 párt megegyezik abban amiben változtatni fognak, ha 2/3-os parlamenti aránnyal győznek, majd a változtatások után feloszlatják a parlamentet. És mi van akkor ha a győzelem után valamelyik párt nem tartja be az egyezséget, pl. nem oszlatják fel a parlamentet Márpedig én el tudom ezt képzelni.Pl. az a párt, amelyik előnyösebben jön ki az összefogásból, mint egy “normális” szavazásnál. Mert ugye a politika, az nem erkölcsi kategoria, a politika mércéje a siker.Választást csak törvényekre lehet alapozni, nem “gentleman agreement”-re, pláne Magyarországon.Nekem már ez a “technikai szavazás” fogalom is zavarosnak tűnik.Mi az? Mi a garancia?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  43. Na hát amellett hogy egyet értek gm el meg kell kérdeznem tőletek ,Bartus Lacitól is hogy meglepetésként érte az hogy a FIDESZ szembe fordul a Jobbikkal ??
    Amellett hogy jó pár hónapja írtam posztot erről s ezért tudhattátok :-) az előre megírt s ki próbált forgatókönyv szerint is programozva van hogy Orbán el tiporja a jobbik fityiszt. Miért? Hát mert egy csárdában két “nemzeti” nem fér meg, s bár Orbán kreálta( sőt a kezdetek kezdetén FIDESZ es KDNP s pénzek áramoltak Vonáék szektájához) az ő SA ja volt szerepét ép úgy be töltötte Vona mint Ernst Röhm s a sorsa sem lehet más még ha csak politikai szempontból is de meg kell semmisítenie a Führernek őket ha rendszerét meg akarja szilárdítani.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  44. Nos ez elég el gondolkodtató mivel ez nyilván valóvá teszi hogy a feltevés miszerint nem egy “mester” létezik s nem csak is kizárólag Benito volt a példa kép be igazolódni látszik. Közelebb áll a valósághoz az amire télen hívtam fel a figyelmet; Orbán szemezgetett itt is ott is a világ fenevadjainak módszereiből,így rendszere ép annyira fasiszta mint náci.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  45. Sly,szerintem is úgy van, hogy nem egy “mester” van. Összeszedték a történelemből az összes hatalomtechnikai, sikeres eszközt. Van benne fasiszta, náci és kommunista. és keresztény.És lett belőle magyar gulyás..vagy inkább Orbán V. kedvence a kolbász. Nem viccelek, .Ezért van az, hogy folyton találunk hasonlóságot ezzel-azzal, van aki szerint fasizmus, mások szerint Horty rendszer, mások szerint Rákosi unokák, nemzeti bolsevikok, vagy éppen mint a nácik. És mindenkinek van igazsága, össze van ez kotyvasztva.Ezt sikerült kihozni jobboldal gyanánt az “eltorzult magyar alkatokból” /Bibó/ Orbán Viktor és néhány fideszes nagy politikai döntése a 90-es évek elején hogy ők lesznek a magyar jobboldal. Íme az eredmény.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  46. Így van gm. nézzük a kommunista párt államot.
    2003. vereség után aktívállódnak a “polgári körök”. Ezek kifejezetten a IX.sz elő “szovjetjeire” vagy a 1919 es német kommunista tanácsokra emlékeztetnek de a munka az szovjet típusú amit végeznek ; beépülés minden szinten minden hová /lásd nemzet biztonsági hivatal / Jelentések a zemberek ideológiai beállítottságáról ,információ gyűjtés ,listázás stb. Jah és ne felejtsük el a felforgató szabotázs tevékenységet sem. (2006 tól)
    Szilvásyék rá jöttek ,tudták hogy be épültek meg is próbáltak tenni ellene most mennek a börtönbe érte.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  47. Kedves sly!
    .
    2003 helyett 2002, de a többi stimmel, nagyon is!
    Jár a +! :-(

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  48. Nos, nem akarom ismételni magamat (és másokat), hiszen a Tétényi cikknél ezt már eléggé kitárgyaltuk. Engem egyszerűen megdöbbentett ez a hír utána. Hát már mindenkinek elment az esze?
    Bartus László nagyon világosan, egyértelműen elmondta a véleményét, amit én is (és örömmel látom, hogy azért még jó néhányan) teljes mértékben osztok.
    Bár Egó már megválaszolt kekecnek arra a felvetésére, hogy
    “…demokratikus szavazáson a parlamentbe került pártot mennyire “illik” lenácizni? A rájuk szavazó (meglehet, hogy tájékozatlan) szavazókat ezzel szembeköpni?”
    – azért erről egy példa jutott eszembe (elnézést, ha nagyon bugyuta):
    Ha valaki vesz a boltban egy zacskó írót, és én felvilágosítom, hogy az nem tej, azzal még nem köpöm szembe. Lehet, hogy megsértődik, mert ezzel azt sugallom, hogy hülyeséget csinált – de hát valóban azt csinált. Hogy miért, az más kérdés. De a hűtőjében már akkor is az író vigyorog…
    @girbegurba
    Bocsáss meg, de ez a véleményed egyszerűen elképesztő:
    “Lehet együttműködni velük, ha közben nem dícsérjük a hülyeségüket, és világosan megmondjuk, hogy mi nem tetszik a véleményükben vagy a javaslataikban. Csak egyenesen, őszintén, de nem feltétlenül vadul és felháborodva!”
    Most borzasztóan sarkítani fogok:
    Komolyan gondolod, hogy ha adott esetben a koncentrációs táborokba deportálandókról szóló vitában (csak a cigányokat és a zsidókat, vagy esetleg a homoszexuálisokat és a fogyatékosokat is vigyük-e el?) jól megmondod, hogy ez neked aztán nem tetszik – az elég?! Ezzel megtetted a magadét, és nyugodtan hajthatod álomra a fejed? Hatalomra segítetted őket az együttműködéssel, aztán ha mégis csúnya dolgokat csinálnak, mosod kezeidet?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  49. Kezdjuk az alapoknal!
    Elso lepeskent az alabbiakat kell/kellene tisztan, vilagosan latni:
    1.) Kik / melyek azok a partok, akik DEMOKRACIAT akarnak Mo.-n?
    Mszp (Gyurcsany), Lmp?
    2.) Kik / melyik partok a DIKTATURA letetemenyesei? (A jelzo szabadon valaszthato)
    Fidesz, jobbik
    Nagyon szepen hangzik ez a “valasztasi szovetseg a jobbikkal” cimu mese! De ez semmi mas, mint a “demokratikus elvek feladasa ” a hatalom megszerzese erdekeben!
    Aki valoban demokrata, az ordoggel nem cimboral! Ebben Gyurcsanynak igazat kell adnom! Ezt a mocskot soha nem lehetne lemosni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  50. Kuksi:
    “Komolyan gondolod, hogy ha adott esetben a koncentrációs táborokba deportálandókról szóló vitában (csak a cigányokat és a zsidókat, vagy esetleg a homoszexuálisokat és a fogyatékosokat is vigyük-e el?) jól megmondod, hogy ez neked aztán nem tetszik – az elég?! Ezzel megtetted a magadét, és nyugodtan hajthatod álomra a fejed? Hatalomra segítetted őket az együttműködéssel, aztán ha mégis csúnya dolgokat csinálnak, mosod kezeidet?”
    Nem szeretném hatalomra segíteni őket. Csak azt szeretném kihasználni, hogy nem érdekük a fityesz egyeduralma.
    Nem csak nekik mondom a magamét, hanem úgy mondom, hogy azt mindenki hallja.
    Az igazi ellenvetés (az én gondolatommal szemben) Bartus Lászlóé, mint ahogy tegnap is idéztem, és megértettem. Saját elképzelésem kritikája, hogy “De ha akár csak ideiglenes, korlátozott, praktikus szövetséget kötünk is, utána már nem lehet betiltani.” Azért nem lehet, mert a praktikus szövetséggel magunk részéről is legitimáltuk a pártot. Igaz, nem legitimáltuk azokat az eszméket és szándékokat, amiket említesz, de sajnos az ilyesmit hirdető pártot igen. Elvben ez nem fordulhatna elő, mert ilyesmit nem hirdethetne egy legális párt valódi polgári demokráciában.
    Az a kérdés, hogy a közös akcióval (ami mellett érveltem, de aminek helyességéről nem vagyok meggyőződve, mint már máshol is írtam) hatalomra segítjük-e a nácikat. Mert azt nyilván nem szabad. De valóban ez történne?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Gyurcsány: végül a közönség dönt 2011. július 15. péntek

Népszavazást kezdeményez az MSZP 2011. július 14. csütörtök

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos