Ronai and Ronai
AMERIKAI

Náci eszméket hirdetnek a katolikus papok 2012. február 24. péntek 1:46 | AN

  • Hozzászólások(115)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Náci eszméket hirdetnek a katolikus papok

Budapest – A szélsőjobboldal a zsidó világ-összeesküvés kódolt leírására használja a “tankok helyett a bankok” formulát, amit legutóbb Bábel érsek fejtett ki az Új Emberben. A bankok által adósrabszolgaságba kényszerített nemzetek teóriája színtiszta náci elmélet, amit a Fidesz már nyíltan hangoztat, és a Mussolini fasiszta államát, valamint a hitleri nácizmust is aktívan támogató katolikus egyház papjai is fennen hangoztatnak. A katolikus papság a mindennapokban klasszikus náci elméletekkel uszítja a magyar lakosságot, a katolikus főpapok pedig a katolikus újságban fejtik ki az Orbán-rendszer ideológiai alapját, a katolicizmussal kevert nácizmust.

Bábel Balázs kalocsai-kecskeméti érsek szerint “az Európai Unióba való belépésünk a kisebbik rossz választása” volt. Mint kifejtette, a “függés gazdasági és kulturális vonatkozásban megmaradt. A rabtartók most nem itt állomásozó hadsereggel, hanem a pénz hatalmával akarják kikényszeríteni, hogy engedelmeskedjünk neki”. Vajon kik azok a “rabtartók”, akik korábban itt állomásozó hadsereggel, most pedig a pénz hatalmával kényszerítenek engedelmességre? Erre egyetlen logikus válasz a nácik válasza, akik a kommunizmust és liberalizmust a zsidó világ-összeesküvés két formájával azonosították. Amit Bábel mond, azt Adolf Hitler fejtette ki a Mein Kampfban, amit mond, azonos a Csurka által is használt “tankok helyett a bankok” elnevezésű náci kóddal.

Bábel nemcsak üdvözli a liberális demokrácia felszámolását, hanem hazaárulásnak nevezi, ha valaki kritizálni meri azt, hogy az Orbán-rendszer felszámolta a világnézeti szabadságot, megszüntette a demokráciát. Mint írja: “fájdalmas, hogy a magyarok közül is szolgálatukba lépnek sokan, rossz hírét keltik az országnak. Még fájdalmasabb, hogy olyanok is vannak közöttük, akik a másik Uniónak is feltétlen hívei voltak. A minden rezsimet kiszolgáló Talleyrand mondta: ‘a hazaárulás csak időpont kérdése’.” Az külön érdekes, hogy Bábel egy olyan egyház főpapjaként veszi a szájára azokat, akik a Szovjetuniót is kisozlgálták, amely egyházban minden ötödik pap besúgó volt, a püspöki kar nagy része ügynökként dolgozott a pártállamnak, és olyan pártot szolgál, amelynek köztársasági elnöke a államtitkári rangban kormánytag is volt a szocializmusban.

Bábel utal arra, hogy az Európai Uniót annak oidején a Vatikán találta ki arra, hogy egyesítse és vallási-ideológiai elnyomásba, rabságba kényszerítse általa Európát. Az Európai Unió azonban nem katolikus, hanem demokratikus elvek alapján épült fel. A római farizeusok ennek tulajdonítják minden baját, és ünneplik Orbán Viktort, aki az ő eszméik alapján száll szembe az Unióval. Bábel felhívja a figyelmet Orbánnak arra a Strasbourgban elhangzott mondatára, amely méltatlanul kevés figyelmet kapott a magyar demokrácia hívei körében, akik semmit sem értenek az Orbán-rendszer lényegéből és vatikáni gyökereiből. Erről így ír Bábel: “Minden bizonnyal az imádság ereje segítette miniszterelnökünket, hiszen korábban említette, hogy rendszeresen résztvett a roráté miséken, hogy lelkierőt kapjon. A Szentlélek megadta neki, hogy fegyelmezetten, és még humorral is védje hazánkat. R. Schumant idézve: ‘ha lesz demokrácia, az keresztény lesz, vagy nem lesz demokrácia’. Ő megvallotta keresztény hitét. Azt a R. Schumant idézte, akinek elkezdődött a boldoggá-avatási eljárása.” Bábel szó szerint adja vissza a Fidesz propagandagépeet hazugságait: “A strasbourgi parlamenti ülés közvetítésénél láthattuk, hogy hova jutottunk, a dühödt indulatok érvényesültek, a valóság ismerete nélkül vádaskodtak.”

A katolikusok képmutató hazugsága minden egyházfi cikkében szerepel, így Bábel is kejelenti, hogy az “alkotmányban az életről, házasságról, családról keresztény szellemben döntöttek, ami a jövő biztosítéka. Ez neuralgikus pontja a szélsőséges bal-liberális politikusoknak.” Ez nem igaz, ez hazug propaganda. A balliberális politikusokat eleve szélsőségesnek nevező papok azt a látszatot próbálják kelteni, hogy a magzati élet védelme, a férfi és nő házasságának deklarálása lenne az Or5báni fasiszta alptörvénnyel szembeni kifogások oka. Ezzel szemben a valóság az, hogy a világnézetileg semleges állam, semleges oktatás felszámolása, a polgári szabadság megnyirbálása, az ellenzékiség kirekesztése, a szabad választások lehetőségének korlátozása, az intézmények függetlenségének és szabadságának fasiszta felszámolása stb., a demokrácia híveinek legfőbb problémája.

Bábel cikkében elmondja azt is, hogy “az Európai Unió fényévnyi távolságra van attól, amit az alapító atyák megálmodtak. Akik hívő keresztények, mi több, katolikusok voltak”. Majd: “jelenleg az unió agonizál, a pénz az egyetlen életben tartója, amit célként fel tud mutatni, a szélsőséges szabadosság kötelezővé tétele és nem az értékeké.” A katolikusoknak a szabadság nem érték, ezért azt az Európát, amely a szabadságra épül, értéktelennek tartják. Az érték az lenne, ha mindenkire ráerőltethetnék a katolikus vallást és képmutatást, ha korlátoznák a világnézeti szabadságot. A katolikus ellentéte egyre világosabban az, amit ők a zsidókkal azonosítanak: a pénz, a liberális demokrácia, a szabadság. Mindez a katolikus egyház ellensége (kivéve a pénzt, ha az náluk van). A pénzről csak úgy tudnak gondolkodni, hogy azt az állam nekik alanyi jogon folyósítja.

A katolikus alsópapság a templomokban a legprimitívebb uszítást folytatja, amelynek hatása nem nagy, mivel a magyar katolikus lakosság nagy része nem gyakorolja a hitét, nem jár a templomokba. Ennek azonban semmi jelentősége nincs, mivel a Vatikán állam helyi képviseletét ellátó katolikus főpapság a kormányba beépített ügynökei révén érvényesíti a katolikus egyház szempontjait és akaratát. A sötét középkort idézik és erőltetik a magyar lakosságra az iskolákon, oktatáson, egészségügyön és a médián keresztül.

Egy biztos: amíg a katolikus egyházat vissza nem kényszerítik a civil szférába, amíg a katolikus egyházat, a Vatikán ügynökeit ki nem rúgják az államhatalomból, amíg fel nem számolják az állam és az egyház összefonódását, amíg nem valósul meg az egyház és az állam szétválasztása valóságosan anyagi szinten is, amíg nem kényszerítik az egyházakat, hogy a hívők közvetlen adományaikkal tartsák el őket, amíg a katolikus egyháznak bármilyen beleszólása van az állam ügyeibe, amíg az államhatalom eszközeivel érvényesíthetik az ideológiai elnyomásukat, addig Magyarországon, béke, nyugalom, szabadság és demokrácia nem lesz. Amíg az ellenzék nem veszi tudomásul, hogy a legfőbb ellenfele  apolitikai katolicizmus, és nem mer nyíltan harcolni ellene, addig esélye sincs arra, hogy hosszú távon a fasiszta, nyilas, náci és katolikus eszmékre épülő jobboldali diktatúrával szemben egy stabil demokráciát felépíthet.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.5/5 (78 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +82 ( 106 szavazatból)
Náci eszméket hirdetnek a katolikus papok, 4.5 out of 5 based on 78 ratings

Címkék:, , , , , ,

  • Hozzászólások(115)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

115 Reader’s Comments

  1. “Minden bizonnyal az imádság ereje segítette miniszterelnökünket, hiszen korábban említette, hogy rendszeresen résztvett a roráté miséken, hogy lelkierőt kapjon.”

    Úgy tudtam, hogy a vezérünk a református vallásban nyerte el a kersztséget.Ott pedig se rorate, se mise nincsen, ott istentisztelet van. Lehet, hogy tévedek?
    Más: régóta izgat az a kérdés, hogy valójában milyen kártérítéseket, milyen megegyezések alapján fizetett az állam a magyar katolikus egyháznak a ll.vh-t követően. Ugyanis úgy emlékszem, hogy volt valamilyen kártalanítás az egyházi javak államosítása okán, talán kétszer is.
    Köszönettel veszem, ha valaki tud ebben segíteni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (12 szavazatból)
  2. Régen olvasom az Amerikai Népszavát. De valahogy hirtelen kezd mostanában nagyon balos lenni nekem. Értem én, hogy az Orbán Kormány ostorozásában keménykedik, de, például a mai lapot olvasva, hasonlókat kezdek olvasni, mint amiket a könyvtárban az ISZKRA századeleji orosz kommunista lapban lehet olvasni.
    Maradjunk a bal-középen, s ne guruljunk tovább balra.
    Ami az egyházakat illeti, azok nem sokat változtak az évek alatt, sem nálunk, sem Nyugaton, sem Keleten. Nincs semmi új a nap alatt. Ugyanakkor a magyar lakosság többsége, továbbra sem a prédikációk alapján tájékozódik, vagy ítélkezik a politikában.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -19 (41 szavazatból)
  3. Már régóta sejtettem, hogy az Európai Uniót a Vatikán ötlete, sőt talán bábáskodásával hozták létre. 1. Nem véletlenül Római Szerződés az alapja. Eredetileg gazdasági társulásból az ellentmondásos gazdasági helyzetű Itália sem akart kimaradni. 2. Egyedül a Pápaságnak kimondott célkitűzése a világ feletti uralom megszerzése, amelynek érdekében nem hozott eredményt a két világháborúban vállalt szerep. 3. Ennek a világ feletti befolyásnak a kiépítésében utazta be II.János Pál pápa a világot, melynek során az eddig még elítélt pogány vallási kultuszokat beépítette a helyi érdekeltségű országos liturgiájukba, és ezzel nagyobb területi kiterjedésű szinkretizmust valósított meg, mint a III.-IV. században. Sőt még arra is gondoltam, hogy ha sikerül az Európai unió Alkotmánymódisítása a Vatikán igényei szerint, akkor, már csak Törökország és Egyiptom hiányzik a régi római birodalom restaurációjából. De ez a lehetőség egyelőre nem jött össze, pedig Orbán nagyon vágyott rá, hogy ez összejöhet. Így azután el kell kezdeni az EU lebontását, ami remélem, nem hamar jön össze, de még minden kedvezően is alakulhat.

    “Bábel utal arra, hogy az Európai Uniót annak idején a Vatikán találta ki arra, hogy egyesítse és vallási-ideológiai elnyomásba, rabságba kényszerítse általa Európát. Az Európai Unió azonban nem katolikus, hanem demokratikus elvek alapján épült fel.”
    Ezért örülök ennek a mondatnak, mert kezd összeállni a kép. Az ateizmus elterjedésével nehezen bírt a Vatikán megbirkózni, ezért a hidegháború eszközeit vetette be az egyébként testvérvallású /Bizánci ortodoxia/ Szovjetúnió ellen. A Banco Ambrosianó csődje után először ültek le tárgyalni a jezsuiták és a szabadkőművesek, és a nyélbeütött egyezmény alapján (a pápáé legyen a lelki hatalom, míg a monetáris hatalom maradjon a szabadkőműveseknél, de nem a korábbi ellenségesség, hanem az együttműködés alapján,) így sikerült a keleti blokkot tönkretenni. Miután a létező szocializmus nem jelentett többé veszélyt, (Brezsnyev halála után), a kapitalizmus eszmei megdolgozása következett a Római Klub válságteóriájával, ami a globalizáció eszméjén keresztül vitt el a mai nacionalizmusig. A fenntartható fejlődés nem engedi meg, hogy annyi ember tápláljunk. És bár Unesco felmérések szerint a föld képes lenne akár 60 milliárd embert is eltartani, de ehhez különleges projekteket kellett volna beindítani már a 80-as évek óta. Ennél egyszerűbb volt a fegyverkezéssel egyensúlyban tartani a világot. Ki kellett átkozni a bűnös, földet pusztító technológiát, a fenntartható fejlődést is lehet úgy magyarázni, hogy felejtsük el a szociális hálót, lehet leépíteni az egészségügyet,, a nyugdíjbiztosítási pénzek sem szükségesek, tehát végül is a nacionalizmus népírtó eszmeisége sok lábon áll a mai politikai életben. Mi végtére is mindvégig Róma két szarva között ingadoztunk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  4. Orbán és szűk köre, megtévesztő, kirekesztő, uszító célú és hangvételű propagandájában tudatosan épít a katolikus egyház, ilyen célokra mozgósítható papjainak a támogatására, hiszen ma még nincs ebben az országban olyan demokratikus politikai erő, amely fel tudna vállalni egy új, a jövő igényeit számításba vevő, modern polgári eszménykép meghonosítását célzó mozgalmat.
    Addig pedig marad a kiüresedett, mára már anakronisztikussá, és ezért károssá vált „Ó-magyarkodó és imádságos” nemzetieskedés, amelynek az Orbáni, a Jobbik párt-eliteken és támogatókon, valamint a katolikus főpapokon kívül egy haszonélvezője sincs a mai Magyarországon!

    De a magyarok többségének még mindig nincs elege a hatalom és pénzéhes, az esküjüket megszegő politikusok kétszínűségéből, hazudozásaiból és felelőtlenségeiből, amelynek a talaján tovább “virágozhat” a társadalmi méretű korrupció, a bűnözés, a jogi és erkölcsi normák elhiteltelenítése és a társadalmi csoportok tudatos egymásra uszítása, egymás ellen való kijátszása, buzgó egyházi segítséggel.

    Legfőbb ideje lenne ki mondani nyíltan, hogy

    (1) Orbán és szűk köre, a kormányzás majd két éve során úgy az ideáival, mint szavaival és tetteivel visszaélt a magyar társadalom bizalmával, felhatalmazásával, a közjót szolgálni hivatott anyagi forrásaival, melyek az állami alrendszerek szándékos eltorzításához, és a megragadható lehetőségek kihasználatlanságához vezettek,
    (2) Orbán és szűk köre, a kormányzás majd két éve során úgy az ideáival, mint a szavaival és tetteivel tovább erősítette a náci-fasiszta-irredenta szellemiség és politikai szerepvállalás terjedését, és megerősödését Magyarországon, amelynek a következményeként a szégyenletes megnyilatkozások egyre nagyobb teret kapnak a közéletben,
    (3) Orbán és szűk köre, a kormányzás majd két éve során úgy ideáival, mint a szavaival és tetteivel eltávolodott az európaiság szellemiségétől és normáitól, amely következményeként Magyarország nemzetközi közegben kivívott reputációja nagymértékben megcsappant, míg az állami és a lakossági financiális feltételek romlása, majd annak a „kezelése”sok százmilliárdos károkat okozott az ország egészének!
    (4) Mindezek következményeként kimondható, hogy Orbán és szűk köre nem csak, hogy felkészületlen és koncepciótlan Magyarország elemi érdekeinek a képviseletére, de az elemi, közösségi érdekeink érvényesítése lehetőségeit éppen maga hagyta veszendőbe menni, szűk körű és gondosan rejtett csoportérdekek kiszolgálása érdekében.
    A “nemzeti ügyek kormányfője” és hatalomgyakorlása tehát nem illethető más címkével, mint A NEMZET KÁRTEVŐJE, aki végérvényesen méltatlanná vált a nemzet bizalmára.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +22 (26 szavazatból)
  5. Akkor lesz M.o-on stabil demokrácia, amikor a pápa megnõsül. Punktum.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  6. Újra bátorkodom jelezni a kedves AN gazdáknak, hogy a régi-régi hiba még mindig fenn áll, vagyis a korábbi kommentek nem mindig jelennek meg, mint pl. ennél a cikknél is, akárhogyan ügyeskedek. Nem lehetne ezen valahogyan mégis segíteni ennyi idő után?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  7. Hatteras, úgy tudom, volt egyházi kárpótlás, kaptak az egyházak javakat, pl. kaptak vissza iskolákat (sokat), és a templomok felújítását is fizette az állam. Ez az egyházi kárpótlás az Antall-kormány idején történt, úgy tudom.
    Most azonban ez a jelenlegi kormány csőstül adja át az iskolákat az egyházaknak, sok esetben olyan falvak iskoláit is, ahol csak egyetlen iskola létezik. Ezzel az adott településen megszűnik a világnézetileg semleges oktatás.

    Az egyházak papjainak fidesz-hívőségével, illetve azzal, hogy a fidesz mellett agitáltak választások idején, és jelenleg is a fideszt pártolják a szertartásaikon, azon kívül, hogy a pap arról beszéljen, amiért pap lett és amiért tartják (tehát a Bibliáról, a hitről), többek között az a bajom, hogy sok faluban a pap (az értelmiséggel együtt) a falu véleményformálója. Tehát amikor a pap a szertartáson a fidesz mellett agitál, közösségi véleményt alakít. A pap is jónak találja, akkor biztos jó – ez lesz, ez lett sokak véleménye, olyanoké, akik nem néznek körül a világban, csak egyetlen irányból tájékozódnak. Ezért tehát a papok manipulatív ereje ilyen helyeken nagyon nagy.

    Ami a katolikus egyházat (de többi felekezetet is) illeti: papjai anno önként, dalolva áldották meg a harctérre indulók fegyvereit – és nem hiszem, hogy sok pap akadt, aki elítélte volna a háborút, a gyilkolást.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  8. Kedves Admin,
    kedves AN-gazdák, előző – technikai – kommentemhez csatlakozva ismét közlöm, hogy ugyanúgy, mint rég, hibásan működik a kommentek megjelenítése – valószínűleg bizonyos speciális esetekben,- és már valamikor a kezdetekben is leírtam, amit most is tapasztaltam, hogy a hiba (egy része) mintha a cookiek kezeléséhez kapcsolódna, ugyanis amint az előző kommentemet elküldtem, utána meg tudtam jeleníteni már az összes, előbb hiányolt kommentet. Tehát ha én biztonságtudatosan a cookikat mindig töröltetem a böngészővel, akkor utána a kommentek csak részlegesen jelennek meg, és ha mindet látni akarom, akkor kénytelen vagyok egy kommentet elereszteni csak úgy, anélkül, hogy épp lenne mondanivalóm (persze nekem mindig van, de van, amikor csak épp olvasni szeretnék, és nem írni).
    .
    Tudom, hogy szűkösek az erőforrások, de ez elég bosszantó hiba, pláne, ha a kevésbé netjártas AN látogatók ezt úgy könyvelik el, hogy a kedves AN Admin csak úgy törli a kommentek sokaságát, ahogy épp kedve szottyan, és az ilyen elhamarkodott ítélet rontja az AN renoméját, olvasókat riaszthat el. Gondolja át kedves Admin, hogy nem lenne-e érdemes legalább az ilyen alapvető hibákat kijavíttatni valakivel. Akár jelezze is kérem, hogy mennyi díjat kér érte a webfejlesztő, hátha megint össze tudnánk dobni legalább ennyit.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (8 szavazatból)
  9. Kedves e-Vita,

    elnézést kérünk a kellemetlenségért, és az észrevétel teljesen jogos, néhány héttel ezelőtt egyetlen alkalommal ez már velünk is előfordult. Megtesszük a szükséges lépéseket, hogy a hibát kiküszöböljük. Köszönjük az észrevételt és a türelmet, üdvözlettel, Admin

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  10. Adminnak erre a kommentjére válaszul: http://nepszava.com/2012/02/magyarorszag/naci-eszmeket-hirdetnek-a-katolikus-papok/comment-page-1.html#comment-149111
    .
    Kedves Admin, én elfogadom az Ön érveit, és eleve nem is vitattam azokat. Mindazonáltal továbbra is fenntartom, hogy amikor egy református pap, papi ruhában, papi mivoltában, tehát a református egyház jóváhagyásával & támogatásával, annak képviseletében is áld meg nácikat, náci zászlókat, jelképeket, és náci, uszító, fajvédő beszédeket tart rendszeresen, nagy nyilvánosság előtt, akkor nekem mindig sántít minden ilyen cikk, írás, vélemény, amelyik csak és kizárólat a katolikus egyház – nem vitathatóan – alapvető szerepét, felelősségét tárgyalja a fasizmus, nácizmus, nyilasizmus, hungarizmus támogatásában.
    .
    Az egyensúly, a rendszerszemlélet számomra akkor nem sérül, ha – bár egy cikk alapvetően a katolikus egyház nácikat támogató szerepét tárgyalja múltban és jelenben, de – legalább egy mondatban megemlíti azt is, hogy a többi egyház is követi ebben a katolikust, sőt, időnként talán még túl is szárnyalja. Ellenkező esetben (mint itt is) a cikk azt sugallja, hogy csak a katolikus egyház sáros, míg a többi egyház oly hófehér ártatlan, mint a ma született bárány.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (21 szavazatból)
  11. Kedves e-Vita, egyetértek. :)) Admin

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  12. A múlt heti HVG-ben jelent meg Kis János (szokás szerint bő lére eresztett) elemzése a politikai helyzetről. Egyik fő megállapítása, hogy a kétségeesett baloldali javaslatok a köztársasági alkotmány és törvények egy vonással visszaállítására akát 2/3 nélkül is, nem alkalmasak a jogállam megszilárdítására, és hogy bár a fideSS-ben vannak a jobbikhoz húzó elemek is, a fideSS többsége nem kíván kilépni az EU-ból, stb., ergo a baloldalnak kompromisszumot kell kötni a fideSS (ill. a jobboldal) értelmes részével. Valami olyasmit írt (nem lapozom fel), hogy az a kb. 15 jobboldali vagy fideszes gazdaságpolitikus, aki felszólalt, hogy nem jó az irány, nem egyszerű elhanyagolható értelmiségi csoport, hanem a fidesz talpas többsége, de legalább egy jó része mögöttük áll.
    Egy pillanatra elgondolkodtam ezen, mert én is a politikai párbeszéd és megegyezés híve vagyok, én is úgy gondolom, hogy csak széles körű legitimációval lehet stabil államot építeni.
    Azonban arra jutottam, hogy aki a mai helyzetben pusztán gazdasági megfontolásból lép fel az aktuális irány ellen, egyébként szívesen együttműködik ezzel a rablóbandával, nem udorodik fasiszta alapvetésétől és náci megnyilvánulásaitól, azzal nem tudnék megegyezni, mert a hányinger kerülgetne, megghallgatni sem tudnám, nemhogy kezet fogni vele.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  13. Túlavasúti kommenjéhez ( http://nepszava.com/2012/02/magyarorszag/naci-eszmeket-hirdetnek-a-katolikus-papok/comment-page-1.html#comment-149035 ) válaszul:
    .
    Kedves Túlavasúti, megtisztelve érzem magam, mint mindig, ha vitatják az álláspontomat, mégpedig a kölcsönös tisztelet jegyében, és ha észérvekkel hozakodnak elő. Sőt, szeretem az ilyen ellenvéleményeket, mert Lucifer lelkületű vagyok: “Küzdést kivánok, diszharmóniát,/ Mely új erőt szül, új világot ád, ” Csak a viták, bírálatok, kritikák viszik előre a dolgokat, az olyan “véleménnyel”, “Mely mindég dícsér, rossznak mit se tart. ” nem lehet mit kezdeni, azzal nincs semmi tennivaló, semmi gondolkodnivaló.
    .
    Mindazonáltal úgy érzem, nem teljesen vagyunk egy vágányon, vagyis én nem teljesen arra gondolok, amire válaszolsz. Bár lehet, hogy bennem van a hiba, félreérthető voltam, és/vagy én nem értelek teljesen téged. Az előző, Adminnak adott válaszban kicsit kifejtettem, hogy számomra mi a rendszerszemlélet. Én nem vagyok egy elméleti(eskedő) ember, hanem földhözragadt, a napi rögvalóság inkább az én világom, tehát én mindent a gyakorlati élet alapján közelítek meg. Pláne, hogy most nem az elméletek ideje vagyon oly nagyon.
    .
    Ha a ház lángokban áll, akkor nincs kedvemre az égés, a lángok természetéről való tudományos értekezés, hanem azt nézem, hogy lehet-e oltani, és hogyan. (Ha pedig nem látok semmi lehetőséget oltani, akkor a “hadd lám uram, mire megyünk ketten” elve alapján inkább én is táplálom a tüzet.) Ha nem ég a ház, akkor persze én is kedvelem a finom verbálpettingelést, de ilyen nyugalmas békeidők ki tudja, mikor fognak újra eljönni.
    .
    Igazából nem egészen értem a mondataidat, elnézést.
    ““Demokratikus “politikai” vitát vallási meggyőződésünkkel nem célszerű
    összekeverni”. ” – a politika és a vallás talán ősidők óta össze van fonódva, a orbán pedig 2002-től a nácikon kívül az egyházakat is fegyvertársául szerződtette, úgyhogy nem értem, ki és hogyan és mit kever itt össze.
    .
    “kormányon lévő koalició” – ilyenről nem tudok M.o.-on.
    .
    “valamit régóta “teljes testbedobással” támogatva, működni, vagy a koncért utólag csatlakozni, nem mindegy.” – hát elvileg valóban nem. Tényleg nem ugyanaz a kategória pl. hogy a német nácik, ipari módszereket találtak ki és alkalmaztak milliók kiirtására, ill. hogy a “csendes többség” a különböző országokban csak túlélési, vagyonszerzési vágyból szolgáltatta ki a kiirtandókat a náciknak, nyilasoknak. Gyakorlatilag, az áldozat szempontjából azonban számít valamit?
    .
    Ha jobban belegondolok, akkor még mindig inkább a “teljes testbedobók” becsületesebbek, mert ők meggyőződésből, hitből teszik, a koncért csatlakozók pedig csak undorító haszonlesésből.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  14. A katolikus egyház a népbutításban, az emberek szolgaságban tartásában érdekelt. Egy fekély az emberiség testén.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  15. e-Vita 2012. február 24. péntek 22:08
    Megtiszteltél
    Úgy érzem nincs nagy probléma nézeteink között. A szűkösen rendelkezésre
    álló irásbeli reagálás lehetőségének korlátait vélem vitatható oknak.
    Gondolom szóban azonnal tisztázódna e néhány mini eltérés, vagy bővebben
    kifejtve világnézteteik közti újabb eltéréseket lehetne tisztázni.
    .
    Én is úgy tartom, hogy a napi politikai vitát tudatosan összekeverik fűvel-fával.
    Ez van igy kell beilleszkednünk. Úgy tartom, hogy demokratikus körülmények
    között nincs helye az állam és az egyház összefonódásának. Vallom ezzel
    egyben azt is, hogy vagy vallási (hitéletei) problémakörön belül
    vitázunk. Vagy más ügyeken, de ilyenkor – tisztelve egymást – nem keverjük
    bele érvként, hogy hitem szerint valaki mit mondott, vagy irt valahol. Tehát
    nem az általam vallott vallási tanokkal akarok érvelni világi problémákra.
    .
    “kormányon lévő koalició” – ilyenről nem tudok M.o.-on.”
    Kár figyelenkivűl hagyni országunkat nem csupán a FIDESZ, hanem a
    FIDESZ-KDMP koaliciója vezeti. Ugyanis a választáson közösen indulva
    kaptak 2/3-ot, de a Palamenten belül két KÜLÖN FRAkCIÓKÉNT működnek.
    A cikk a katolikus papság – érsektől, püspökön, kanonokonát, plébánosig -
    kiterjedt tevékenységének, náci eszmékkel összefüggő oldalát tárgyalja.
    A RK egyház Rómából irányitva a KDMP megválasztásával részt vesz
    - egyházként – a hatalomban, nemcsak mint párt, hanem mint az ország
    vezető egyháza, aki a hatalmi részvételével mindent megtehet. Mint
    törvényhozó koalició tagja, – saját képére és hasonlóságára – törvényt
    is alkothat kénye kedve szerint. Akár olyan helyzetet is teremthet, melynek
    semmi köze nincs a nemzetközileg érvényesülő demokráciához.
    Ez hová vezethet ? Azt hiszem hallottál már a Veimarizálódásról, mely
    következtében a német nacionalizmus – élén Hitlerrel – DEMOKRATIKUS
    VÁLASZTÁSOKON HATALOMRA KERÜLT.
    Egyébként a RK egyház jelenleg alakitja ki “irányitó vallás” jellegét.
    Szerintem miként lehetne egy demokráciában – ahol az állam és az egyház
    valóban szét van választva – olyan helyzetet teremteni ahol van uralkodó
    egyház, aki a többi vallási gyülekezetből uralkodói “kegyet gyakorolva” választhatja ki, mely csoportot tart Egyháznak.
    .
    Nehéz ilyen röviden helyretenni, de én az RK egyház tevékenységét
    emlitem teljes testbedobásként, mivel úgy fonódnak össze egyházként
    az állammal, hogy vallási érdekeik szétválaszthatatlanul összefonódtak az államhatalommal. Tehát nem Pártállam, hanem Egyházállam. Melynek
    semmi köze a demokráciához ! Nyilván mint Egyházállam mindenre
    jogot formálnak. Úgy tünik magyar vallási rendszerbe kizárólagosan
    saját magukat gondolják. Természetesen az élet – nemcsak a vallási -
    minden tevékenységét magában foglalja rendszerük. Legfeljebb
    - kegyként – a hozzájuk jelentkező vallási csoportokat elismerhetik
    vallásként, a többi “világi” csoport működését megengedhetik azzal a
    feltétellel, hogy folytonosan meg kell felelniök az általuk meghatározott
    változó, de – aktuálisan érvényes – “értékeknek”. Ha valamilyen okból
    megváltoztatott értékszemléletüknek időközben, valamely kegyként
    befogadott csoport nem felel meg, kegyként elbocsájtva lehetetlenné
    teszik eddigi működésüket. Természetesen az általuk meghozott
    törvények alapján.
    Itt a helye a koncért csatlakozóknak is.
    .
    Elég hosszúra nyúlt, de remélem érthetően válaszoltam általad felvetettekre.
    Maradok tisztelettel !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  16. Kedves Laci!
    .
    Azért járok mindennap erre weboldalra, mert hangadó, sőt programadó cikkeid szenvedélyes antifasizmusa magával ragadott. De ezzel a cikkel nem értek egyet.
    .
    A katolikus egyháznak valóban sok vaj van a füle mögött, és demokratikus elkötelezettsége is kérdéses. Ugyanakkor ma az egyház mint olyan nem fasiszta. Még akkor sem, ha nagyapáink idejében Mussolinivel konkordált és nem szólalt fel a népirtás ellen, ma pedig, a nagy iskolarablás fő kedvezményezettjeként együtt nevet és együtt sír az antiliberális reakcióval. Még akkor sem, ha a mai hétköznapi fasiszták keresztes szimbólumok alatt pogánykodnak. Sőt még akkor sem, ha egyes papjai kiátkozzák az Európai Uniót.
    .
    Az egyház összemosása a fasizmussal csúsztatás, rontja az AMN egyébként következetes antifasizmusának hitelességét, kiszélesíti, relativizálja a fasizmus fogalmát és a vélemények mozgósítása helyett csak megmosolyogtatja az AMN olvasóit.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -10 (14 szavazatból)
  17. e-Vita
    .
    Azt hiszem néhány szót még szánni kell közös ügyükre a tévedés joga mellett.
    Ugyanis a “rendszer szó” többféle fogalmat takar.
    Más ha szleng ként, – meggondolás nélkül – valamire naivul ráfogjuk,
    hogy rendszerként beszélnek/beszélünk róla, mit ahogy te is emlited
    mit csinált Orbán.
    .
    Létezik azonban egy szinte önálló tudományág: a “rendszerelmélet”,
    mely hasonlóan a halmazelmélethez valamikor a múltszázad közepe felé
    erősödött ki. Mára irodalma számtalan könyvtárnyi anyagot tartalmaz.
    Főleg a műszaki és az informatikai oldala fejlődött, jobban
    számitástechnikai fejlődés segitségével. Láthatóan az egyes humán
    tudományos eredmények is rendszerelmélet alapján indultak gyors
    fejlődésnek. Itt nagyon lényeges annak előzetes egzakt rögzitése
    mi a tárgya a munkának. Akkor lehet azonos dologról, vagy annak
    részeiről rendszer megközelitésben tárgyalni. Különben oda lyukadunk
    ki mint ahol állunk. Én is az általam elképzelt rendszerről beszélek, te is
    rendszer szót használsz, hivatkozva arra ki miként kevert bele tudattalanúl
    az általa használt szóforgatagba. Ha valamiféle Orbán renszerről tárgyalunk
    talán igazad van mert az olyan minta koldus-szar, amit kapott azt tartalmaz.
    Ez annyiban különbözik a naiv rendszer szemlélettől, hogy itt előzőleg jól körülhatároltan értelmezzük azt a tárgyi, vagy elméleti valóságot amit kezelni, vagy amiről beszélni akarunk. Meghatározva kiterjedésének határait és
    belső – egymással valamilyen kapcsolatban lévő elemeit – és egyéb
    tulajdonságait. Természetes kialakitásához a témában jártas, összeszokott
    gyakorlat szükséges.
    Például:
    -Demokratikus körülmények között egy ország vallási – teljes -rendszere,
    taralmazza a jelenlévő összes vallást, igy alakulhat ki az egységes
    terminológia ami a jellemző. Csak igy összehangoltan lehetne értelmezni
    a mi vallási rendszerünket.
    -A KDMP-FIDESZ vallásrenszere kiuzárólagosan a Vezető egyházként a RK egyházból áll melyek részére rendelkezésre áll minden égi és földi jó.
    Pontosan meghatározott szabályok szerint a többi egyházból
    csatlakozóként befogadhatnak egyes kiválasztottakat, melyeket bármikor
    elbocsájthatnak, a többi egyházat hasonlóan szervezetként megtűrik civil szervezetként amig a RK egyház elvárásainak megfelelnek, különben minden
    eszközzel felszámolhatják őket.
    Ugy-e más ez mint a naiv módon gyakran tudattalanúl renszerként jellemzett
    valamit, úgy ad-hoc, majd azonmód feledve ugyanarról mást állitunk, ami
    teljesen ellentétes saját előző állitásunkkal?
    Az Orbán leváltására szervezett ellenzéknek is valami ilyen módszerrel
    kellene kialakulni. Rendszerelméleti felkészültség nélkül lehetetlen kellően hatékonyan működő ellenzék szervezése.
    .
    Aki továbbra is kellő kritikai szellemben annak akar segiteni, aki nem csinál
    semmit. Kérem őket megfelelőszámú minusz elhelyezésére. Legalább
    láthatóvá válik a szándéktok.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  18. Alonzanfan 2012. február 25. szombat 02:05
    Elnézést kérek. Ha nem itt élnék ezek között a jóakaratú emberek között
    szót sem szólnák.
    Javasolnám néha a gépkocsiból kiszállva a valóságból meritve birálgatni.
    Felsőbb körökben talán érvényes a birálat. De ki tudja melyi Antal füle
    merre hajlik. A szépen elcsepegtetett eredmény mitha egyes lajbik
    szaporodásából látható. De törődik ezzel valaki a cikk iróján kivül ?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  19. Tc.:
    Violin
    Miután egy konkrétumot nem vonultatsz fel állításaid alátámasztására, én megpróbálok tisztelettel néhányat az ellenkezők bizonyítására…

    Téved az, aki azt állítja, hogy az egyház (RK) évszázadok alatt semmit nem változott. Mindig is igyekezett az épp adott környezet színeit felvenni (pl.magyar egyház . magyar szentek, bajor egyház – bajor szentek ). Ha kellett, a hatalom érdekében hagyta beépülni a földrajzi-társadalmi adottságnak megfelelő pogány, babonás elemeket is (kalács szentelés, májusfa, húsvéti nyúl, stb). Aztán ami óta hivatalosan is állammá lépett elő azóta arcpirulás nélkül, nem is titkoltan úgy él ezzel a legális hatalmi erővel mint ami valójában is: egy hatalmas birodalom központja – Róma. A nemzetiségi ellentétek szítása, főleg vallási alapon (pl.katolikus-pravoszláv ellentét Romániában és Szerbiában templom építések ügyében), melyben különös helyet képvisel az azonos vallású, de más anyanyelvű nép elemek egymásnak uszítása (ld: magyar-szlovák nyelvi vita a szlovákiai egyházmegyékben) A vallási részletek a dolognak csak a mázát adják, igazából továbbra is a hatalom mind szélesebb kiterjesztésére megy ki a “játék” és az államegyház ezt minden áron(!) véghez is viszi. Ehhez a legfinomabb, személyi zsarolásoktól kezdve, a valódi állami struktúrába beépülésen keresztül a legkörmönfontabb személyi lejáratásokig (Semjén és az “amortizálás”) is elmegy. És hadd mondok itt egy látszólag pozitív példát is a “lengyel magyar egyet akar” szlogen jegyében, amely azonban mindig egy harmadik fél kárára megy ki, ahol a szlovákság lenne a szenvedő fél.
    Beszélhetnénk még az írországi IRA katolikus (magukat vallják katolikusnak, mely ellen Vatikán soha nem tiltakozott) szervezetről is amely bizony nem olajágas békegalambokat eregetett, hanem házi készítésű gyilkos bombák garmadáját fordította békés civilek és gyermekek ellen.
    Végül még egy példa: az új egyházügyi törvény, amely a bigott katolikus Semjén miniszterelnök-helyettes(!) védnöksége alatt látott napvilágot, és mindjárt az elején megmutatta tigriskarmát. Tudniillik, aki, illetve ami a katolikusoknak nem felel meg – mert pl. az egyházvezető politizálni merészelt volna – az a vallás nem kapja meg az egyházi státuszt…
    Íme hát a mai PAX ROMANA.
    Az egyház a politikai behatolást vallási entitásnak álcázva egy idegen államhatalomként teszi más, szuverén államok területén. Joggal tehető fel hát a kérdés; Vatikán, illetve a Római Katolikus Egyház hatalmi, avagy hitbéli tényező e? A válasz: mindkettő együtt. És amíg a világ államai, különösen az európaiak megtűrik ezt a feloldhatatlannak tűnő ellentmondást, addig nem csak a saját szuverenitásukat veszélyezteti a weimarizálódás eróziója, de egész Európáét is…
    ui.:
    Az a kérdés, hogy mi köze a katolicizmusnak a fasizmushoz két pontban válaszolható meg:
    1./ Kétezer esztendőn át vasárnapról vasárnapra prédikálták ki az
    “istengyilkos” zsidóságot, amely végül is a holokauszthoz vezetett el…
    2./ Ha a Vatikáni konkordátum nem éppen Mussolini által köttetett volna meg,
    akkor ma ezt a kérdés nehezebb lenne föltenni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  20. Bocsánat, helyesbíteném a legutolsó sort. Tehát helyesen így hangzik:
    .
    akkor ma ezt a kérdést nehezebb lenne . m e g v á l a s z o l n i.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  21. 1933. MÁRCIUS 28.
    .
    A fenti dátum alátámasztja a cikk mondanivalóját. Ezen a napon a német katolikus püspöki kar templomokban is felolvasott hűségnyilatkozatot tett Hitlernek. Hitler január 30-án vette át a hatalmat; “a legkeményebb tekintélyuralmi állami vezetést” ígérte, rendcsinálást – Új Rendet – és valóban már februárban megkezdődtek a politikai üldözések, letartóztatások, kivégzések. Hatályon kívül helyezték az alkotmánynak a demokratikus állampolgári jogokat garantáló cikkelyeit (február 28.), megnyitották Dachauban az első koncentrációs tábort (március 20.), majd Oranienburgban a másodikat (március 21.). {Érdekes összefüggés, ha kronológiailag ide illesztjük be a püspöki kar hatalom-lojális levelét.}
    A náci állam júlis 20-án Pcelli bíborossal, a későbbi . XII. Pius pápával(!) megköti a konkordátumot, pont akkor, amikor az új rezsim “túlkapásai miatt” világméretű felháborodást vált ki. Akkor ez a konkordátum a katolikus hívő milliók szemében jókora, létfontosságú presztízst kölcsönzött Hitler kormányának. . XI. Pius 1937.március 14-én “Égő aggodalommal” címmel enciklikát bocsát ki, amelyet aztán nem követett hasonló sőt, utóda . XII. Pius 1945. június 2-ig teljesen néma marad. Későbbi védelmezői szerint a “menteni, nem beszélni” volt a politikai hitvallása… Ítéljük meg kedves kommenttársaim.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  22. Az előbbi karcolat irodalmi alapjai V.T. azonos című kerek évforduló 2003. márc.28-i cikkéből kiemelt gondolatok.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  23. Azért kedves olvasó és kommenttársak, ne legyünk egyoldalúak és főleg ne igazságtalanok például a német evangélikus egyházzal.
    1933. május 5-én a türingiai egyházgyűlés megtiltja “árják” és “másfajúak” egyházi esketését. Mindezt 4 hónappal korábban teszi, mielőtt a német fejvédelmi törvények és rendeletek életbe lépnének.
    Ludwig Müller a kelet-poroszországi katonai körzet káplánja lelkesen propagálja a karizmatikus vezér kultuszát, az idegen fajok kizárását a német társadalomból stb.,és aki ezt nem fogadja el: az áruló… A mozgalmat már 1933-ban 3000 lelkész támogatja a 17000-ből és korabeli becslések szerint a hívek körében még ennél jóval nagyobb volt a támogatók száma.
    1933.november 13-án Reinhardt Krause a Német Keresztények berlini körzetének vezetője nagygyűlésen javasolja, hogy hagyják el a bibliából az Ótestamentumot, amely zsidó módra tele van ” marhakereskedőkről és stricikről szóló történetekkel” és “az Újtestamentumot dolgozzák át úgy amely megfelel a nemzetiszocializmus követelményeinek”. Minden lelkész tzegyen hűségesküt Hitlernek (amit később 1937-ben az evangélikus lelkészek nagy többsége meg is tett). Követelték továbbá, hogy az egyház vezesse be az árja paragrafust és közösítse ki a kikeresztelkedett zsidókat.
    1937. februárjában dr Hans Kerrl egyházügyi miniszter így oktatta az engedelmes egyházi személyekből álló hallgatóságát: “A párt a pozitív kereszténység alapján áll, és a pozitív kereszténység maga a nemzetiszocializmus… A nemzeti szocializmus Isten akaratának végrehajtása… …A vezér egy új kinyilatkoztatás hírnöke.”
    .
    {Irod. William L. Shirer A harmadik birodalom felemelkedése és bukása, Szenes Sándor Befejezetlen múlt.}

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  24. Nem kell ezen csodálkozni!
    a katolikus egyház, fennállása alatt sokkal több embert ölt meg mint a világ összes diktatúrája, beleértve Hitlert és Sztálint is!
    Népeket nemzeteket igázott le és ma is a világuralom teljes befolyásolására törekszik!
    Azt nem értem, hogy emberek milliói hogyan élhetnek ekkora sötétségben, hogy vakon követik és hisz nekik!?
    Azt gondolja és hirdeti magáról hogy képes megtisztulni! De ez hazugság!
    Soha senki még nem tudta kivonni a kovászt(élesztőt) a tésztába, ha abba belekerült!
    Ha a katolikus egyház meg tudna tisztulni, akkor a kommunizmus és a fasizmus is, a világ összes sötét erőivel együtt!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  25. Golem a’ lá lehem
    2012. február 24. péntek
    17:19
    ……..http://hu.wikipedia.org/wiki/P%C3%A1l_apostol
    Nem figyeltél akkor mikor elolvastad írásomat:
    Szent Pál :
    “„Polgári” foglalkozása sátorkészítő volt.”
    Tehát nem vámszedő volt mint írod.
    Összetéveszted Máté apostollal aki szintén zsidó volt,de valóban adószedő,vagy “vámszedő” volt.
    ……….
    Szent Pál rabbinak készült, és mint katona (római állampolgár) üldözte a “katolikusokat”.
    A katolikus üldözés “lemeze” azóta is ugyanaz(2 Ezer éve) : az aki üldöz az siránkozik azért,…. hogy akit üldöz, ……..az üldözi őt. Nyakatekert gondolkozás, de szent Pálnál nem jött be ez az indok.
    :::::::::::
    Ezért mégegyszer leírom azt amit korábban:
    a Kilikia (Kis-Ázsia, ma Törökország) tartományban található, Nagy Sándor alapította kereskedelmi és kulturális központban, Tarsus városában született 1 körül, Benjámin törzséből származó hellenizált zsidó családban. Eredetileg Saulnak hívták. Római polgárjoggal rendelkezett, melyre hivatkozott is. Zsidó neveltetésben részesült, Gamaliél rabbi tanította Jeruzsálemben (ApCsel 22,3). „Polgári” foglalkozása sátorkészítő volt.

    A farizeus irányzatot követte, részt vett a korai keresztények üldözésében: jelen volt István vértanú kivégzésénél (ApCsel 7,58). Később a Damaszkuszban lévő keresztények ellen indult, de útközben (a „damaszkuszi úton”) csodás eseményben volt része (ApCsel 9,2-8), és ő is Jézus Krisztus követőjévé vált (ezt nevezzük Pál-fordulásnak).
    Megtérése (34 körül) megadta élete értelmét.
    ::::::::::::::

    Ma is bárki megtalálhatja élete értelmét.

    ::::::::::::::::::::

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  26. A katolikus (f)egyház lassan az iszlámhoz kezd már hasonlítani, vezetői nem képesek eligazodni a világ zűrzavarában, ami mára Bábeli méreteket öltött.
    Álságos, képmutató világában persze hogy jól otthon van ViktOrBán is.
    Maholnap kötelező lesz misére járni a zembereknek, akik nem mind tudják, hogy ez nekik milyen jó.
    Szerencsére a Bölcs Vezér eligazítja oktondi népét, hogy kivétel nélkül mindenki üdvözülhessen.
    Ha Jézus erre téved, vissza se megy többé a Mennyei Atyához, hanem itt marad a Fityiszparadicsomban és naponta fog imádkozni az Alcsútihoz.
    (Szegény érsek úrnak agyára mehetett a cölibátus!)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  27. jakab morgenstein

    Katolikusnak kereszteltek, istenhívő vagyok. Papjaink megnyilatkozásai és hírei oda vezettek, hogy mára már fenntartással tekintek a fekete reverendára.
    A valódi “egyház” kiüresedett, túlélését már csak az államnak köszönheti.
    Isten viszont örök és mindenható, Ő az igazi reménységünk!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  28. e-Vita – tökéletesen egyetértek, – a keresztény papság ,túlnyomó többsége képmutató álkeresztény. Se nem hívő, sem nem ateista. Ahogy Jézus kijelentette, bárcsak hideg lennél, vagy meleg, mivel langyos vagy, kivetlek téged a számból. Tehát Krisztus Urunk szerint még az ateisták is különbek, mint a képmutató keresztények, köztük elsősorban a képmutató papság.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  29. nanemááá!
    A hozzászólását el kellene küldeni minden magyar családnak, jó lenne már egyszer megtanítani a népet a történelmi igazságokra. Nem ismerik még az elmúlt 90 év történéseit sem. Ezért pedig a tehetségtelen középosztály és a papság a felelős. Mindez egyértelműen olvasható a Bibliában is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  30. keddi, de az az érdekük, hogy ne is ismerjék meg, mert akkor nem hullik annyi a perselybe és nem járnak misére stb., így kevesebb embert lehet hülyére venni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  31. T.KFJ !
    Olvasva vitátokat Gólem Áléhemmel engedelmetekkel megpróbálok néhány tényre én is rávilágítani.
    .
    Az Új Testamentum hivatalosan elfogadott kronológiája szerint, Pál Levelei a negyedik évtized környékére datálhatók, tehát a legkorábbi írások, amiről sokan nem tudnak… Az evangéliumok és az Apostolok Cselekedetei jóval az események után születtek. Márké a hetvenes években, Mátéé a nyolcvanas, Jánosé és a Cselekedetek a kilencvenes években, Lukácsé pedig csak a második évszázad elején íródtak.
    Mindegyik akkor keletkezett, amikor Jeruzsálem már elbukott, amikor Igaz Jakabot – Jézus testvérét, a Kumráni Tekercsek tanúsága szerint, az igaz tanítót – és a jeruzsálemi egyház tanítványainak nagy részét megölték, vagy szétszórták s így Pál és követői kaparintották meg a hatalmat. Pál életének legnagyobb küzdelmét a jeruzsálemi első gyülekezet vezetőivel folytatott harca tette ki.
    1973-ban találtak egy levelet, melyet, Alxandriai Kelemen egyházatya írt amelyben Márknak egy titkos apokrif evangéliumára utal, hogy – úgymond – még a létezését is le kellene tagadni… Ám nem csak egy ilyen eltüntetett evangéliumról tudunk,. Hogy csak az utóbbi években nagy port fölverteket említsem, Júdás Evangéliuma, Mária Evangéliuma, Tamás Evangéliuma, és az etióp egyháznál fölleltekről már ne is beszéljünk.
    Tehát hitbéli tételekre hivatkozni, csak hitvitát eredményezhet, ami a történelmi tényeket nem támasztja alá.
    Mert többek közt a fenti kronológia is azt bizonyítja, hogy az evangéliumok jóval későbbről származnak, mint az közismert volt, de még ráadásul módosították , megváltoztatták és eltorzították is őket, hogy Isten szavát
    h o z z á . i g a z í t s á k . P á l . t a n í t á s a i h o z … Van, ahol a változtatás nyilvánvaló, míg van ahol nem. Azt pedig, hogy mely könyvek kerülhettek a kánonba, heves harc előzte meg, melyre szavazás tett pontot. Azonban ez a tény sem változtat azon, hogy a négy hivatalos evangéliumba foglalt, Jézussal kapcsolatos események és Jézus szavai sem egyeznek egymással.
    Meg aztán szinte magától tevődik fel a kérdés, ha Jézus olyan fontos személy volt akkor Jeruzsálem népének, mint azt az evangéliumok közlik (pl. a bevonuláskor), a keresztre feszítése miért nem lobbantott lángra akkora lázadást, mint amekkora földindulásszerű megmozdulást váltott ki Igaz Jakab jeruzsálemi meggyilkolása, az idegen, római elnyomók ellen …?
    Nyilvánvaló, hogy a kor emberének szemében a zsidó Jakab – Jézus testvére és vallási követője – jelentősége jóval nagyobb volt annál, mint ahogy azt a Pál alapította R.K, Egyház kétezer éve igyekszik elhitetni, pontosabban eltüntetni…
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  32. A római katolikus vallást nem Pál apostol alapította, hanem Simon mágus.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  33. Cs. T. 2012. február 24. péntek 10:50
    “vallási jelképek egyéni viselésének tilalma a véleménynyilvánítás szabadságát sérti”
    Meggondolandó tapasztalatok:
    1. a városban egyszer -szemem láttára – molesztáltak egy kislányt, hogy
    miért dicskeszik a nyakában lévő Dávid csillaggal ?
    2. egy katolikus szervezet által létrehozott táncesten épp ellenkezőleg,
    minek viselsz ilyen vacak Zodiák jelet ? Születésem jellemző csillagképe !
    Ne babonáskodj, viseld büszkén vallásod jelét a keresztet.
    .
    Dehát mindketten ajándékba kapták!
    Kik is nyilvánitottak véleményeket, amikor az egyik fél csak viselte ?
    Hol is volt itt vélemény nyilvánitás ?
    Aztán ugye nekem mit kell, lehet vagy szabad – vallásommal kapcsolatban -
    azt mindig más mondja meg ? De ki az a más?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  34. nanemááá
    2012. február 25. szombat
    23:58
    :::::::::::::::
    Érdekes az amit leírtál.
    Én a következőkre akartam felhívni a figyelmet::
    A katolikusellenesség,katolikus üldözés nem helyes.
    Ez a beteges törekvés züllesztette odáig a kommunizmust hogy emberellenesebbé vált mint a nácizmus, és több ártatlan áldozatot gyilkolt meg mint a nácizmus. Ezt sohasem fogja az emberiség elfelejteni, de ott ahol nem volt kommunizmus, ott ez elhalványult mára.
    Léteznek különböző nézetek a vallás területén – mint ahogyan írod- de ezeknek nem szabad ellenségeskedésé válni, főleg olyan ellenségeskedéssé ami elpusztítja a másikat.
    Azért mert ma Magyarországon egyes politikusok vallásosnak mondják magukat, ………az nem jelenti azt hogy a vallást is támadjuk.
    Én “azt a politikust” nem azonosítom azzal a vallással, és szerintem ez a helyes.
    Minden vallásban van igazi ember és szemforgató (álszent). Nem a szemforgatóról fogom megítélni azt a hitet,vallást.
    :::::::::::::
    A baloldal a padlón van, és nem a vallásellenesség fogja kihúzni a problémából. Sőt a jelenlegi problémáját is a vallásellenesség okozta.
    :::::::::::::::
    A nácizmus ugyanúgy üldözte a katolikusokat, de a náci üldözés középpontjába nem ők estek, és kisebb-nagyobb veszteségekkel de jobban megúszták. Lapítottak. Ezért rájuk haragudni nem kell.
    A Katolikus Egyház is ugyanolyan áldozat volt mint mások,.
    Sajnos a nácizmus legnagyobb áldozata a Zsidóság volt, és az erőszak hatására birkává változott lakosság nem tudott ellene sokat tenni. Nem is volt eszköze,fegyvere hozzá.
    ::::::::::::::

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  35. admin
    2012. február 26. vasárnap
    00:15
    azt írod:
    “A római katolikus vallást nem Pál apostol alapította, hanem Simon mágus.”
    :::::::
    Gondolom ezt viccnek szántad, mert Simon mágust Szent Péter leplezte le, és Simon mágus és hívei mindvégig keresztényellenesek voltak, ha úgy tetszik “katolikus üldözők”. Az őrült Néró császár felbujtói voltak a gyújtogatásban, és keresztényüldözésben.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  36. nanemááá 2012. február 25. szombat 08:21
    Barátaimmal itt azon diózunk, hogy Szent Pál korában irt-e valaki arról,hogy
    akkor volt fasizmus, vagy nacionalizmus. A RK egyház az idők folyamán milyen
    szerepet töltött be megalakulásától máig az többé kevésbé ismeretes.
    A két torz eszme a múlt század közepétől fejlődött olyanná, amit itt vitatunk.
    Azonban előtte volt inkvizició, keresztes háborúk, vallásháború Európában
    melyek vitathatatlanúl a RK egyházhoz köthetőek. Ne feledjük el a
    Német Római Császárság korát, melyben általában döntő szerepe volt
    Rómának.
    Egyetértek a 2 pontban szereplő indokokkal ! Itt a túlavasúton is előfordult
    - amikor a Kiszsidónkat elvitték a gettóba – volt olyan szentfazék aki azt
    mondta: megbüntette őket a jóisten. Megérdemlik.
    Annyit hozzá kell tenni, hogy a környékünkön élő egyetlen özvegyasszony
    és két lánya volt zsidó család. Akik kb 3 x 4 méteres szatócsboltot
    működtettek és akkor itt a “Kiszsidó” – nem gúnyoló – becéző név volt.
    Azt hiszem e folyamat továbbfolytatása hol lanyhuló, hol erősödő állapotban
    jelen volt Európában. Ennek a folytatása volt az olasz fasizmusban való
    részvétel, aktiv támogatással. Ide tartozott Horthy kormányzóvá választásának
    kezdeményezése, mivel ő kezében volt – akkor – az “erő”. Reformátusként
    nem pályázhatott királyi cimre ami miatt folyton vatikáni támogatása
    biztositotta európai szerepét. Ma Orbán támogatása is hasonló formájú !
    Hitler hatalomrajutásakor az volt a stratégia. ha nem tudod legyőzni, egyezz
    ki vele. Jellemző a világháború támogatása, a holokauszttal kapcsolatos
    álláspontjuk és a háború végén egyes náci vezetők Latin Amerikába történő
    “kimenekitésének” megszervezése és tevőleges támogatása. Ez a szökés
    útvonalán történő egyházi intézmények igénybevételével történt, nagyrészt.
    Lehetne folytatni, de elég csak az Eichman ügyre gondolunk, már akkor sem vitatható a vatikán szerepe.
    A mindig hatalomba törekvő egyház ezen történeteket igyekezett eltüntetni,
    ezért tudunk olyan keveset az egyház történetének e vonatkozásairól.
    Jelenleg nálunk is folyik a szerecsenmosdatás, vagyis történelem hamisitás.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  37. Nem ismerem a katolikus egyház hierarchiai mechanizmusát, működését. Feltételezem, hogy van valamilyen visszajelzés a pápához. Itt rögtön két kérdésre kéne válaszoljak. Az egyik, hogy tisztában vagyunk-e a katolikus egyház szerepével a közelmúlt történelmével és amásik, hohy II. János Pál kivételt képezett-e, vagy folyamatosságot. Nagyon szeretném, hogy a folyamatosságot. De akkor a kételyem, hogy a h-jugend múltjával nem elszámoló pápa vajon melyik irányztahoz tartozik. Ha elkötelezett a demokrácia iránt, akkor nem kétséges, hogy “mise-e-mailekkel” kllene őt bombázni, hogy ellensúlyozni lehessen a klerikálisoknak adott állami támogatásokért szolgálatot tevő papok áldatlan tevékenységét.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  38. KFJ 2012. február 26. vasárnap 08:40
    “A Katolikus Egyház is ugyanolyan áldozat volt mint mások,.
    Sajnos a nácizmus legnagyobb áldozata a Zsidóság volt, és az erőszak
    hatására birkává változott lakosság nem tudott ellene sokat tenni. Nem
    is volt eszköze,fegyvere hozzá.”
    Ejnye, ejnye. A szezon és a fazon között azért van némi különbség.
    -mióta tiltakozik úgy egy áldozat, hogy – mindkét oldalon – egyházi ritusokkal
    megszenteli a hadba indulók zászlaját ?
    -déli harangszó, a következő egyházi szöveggel: “harangoznak délre emlékezzünk élő hőseinkre, hiszen ismét harcol a magyar, a történelem
    adta kezébe a fegyvert és ő bátran elfogadta………”.
    Ugye milyen jó volt ez a történelem ? Érdekes csak erre adott fegyvert,
    egyébként birkává változtatott. Hány ember halt meg a 2. világháborúban ?
    Ki is kezdte? Támogatóként ki szegődött hozzá ?
    -ki változtattá birkává a lakosságot ? Talán nem a Horthy éra ?
    -”nem is volt eszköze, fegyvere hozzá” érdekes, de mit akartak, volt-e
    szándék ilyenek szerzésére. Talán nem jelentették fel a gyanús személyeket?
    .
    Ezek a szarkeverés ismert érvei, melyekkel – a megtörténteket meghamisitva -
    próbálták tisztára mosni az egyházuk szerepét.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  39. KFJ
    Csak egy pótkérdés ?
    Arról már többször volt szó, hogy a háború után a komcsik, Rákosi
    majd a ballib tette birkává a lakosságot. Tételezzük fel hogy ez igaz
    lenne. Nüansznyi különbség. Ez a háborút követően történhetett,
    amit irásodban állitsz, az viszont a háború alatti birkaságra vonatkozik !
    .
    Megmagyaráznád, hogy a háború ellőtti – nagyrészt – RK vallású embereket
    ki varázsolta át normálból birkává:
    1. mindig azok voltak ?
    2. a háború, vagy a történelem, vagy a fasizmus, vagy valaki/valami más
    tette őket birkává, de hol volt vallásos hitük ?
    .
    Azt hiszem ezt el tudná neked mondani Smidróczki, ha élne. Ugyanis őt
    1942 őszén vitték ki újoncként Krotojakhoz (Don kanyar). Szinte azonnal
    géppuska sorozattal dicsőitette a hazát. 24 golyóval oldalában túlélte,
    melyet élete végéig viselt. Minden baráti köréhez tartozó láthatta, akár
    meg is tapogathatta. Mégis a falu felszabadulása előtt 2-3 héttel engedték
    haza. Addig fogolyszerű őrizetbe tartották őket a katolikus Manréza szervezet
    igyekezett ezelatt “boldogitani” őket. Nehogy kitudódjön mi történt
    a Donnál. De ugyanigy járt Sulyák is, homloka közepén lévő 5 pengő
    magyságú lüktető bőrdarabbal. Szerencséje volt sok sikeres rendezvénnyel
    boldogitotta a falut. Ezt onnan tudjuk nem rejtették el tapasztalataikat,
    melyben az egyház szerepét különösen “méltatták”. Egyébként azt is
    tőlük tudtuk, hogy a magyar keretlegények hogy bátak a MUSZ-osokkal.
    Én őket nem tartottam birkának, csak meghasonult, becsapott embereknek. TISZTELET EMLÉKÜKNEK.
    .
    Ezek alapján Petőfi után szabadon:
    DALOLHATSZ MÁR NÉKEM MEZEI PACSIRTA.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  40. Túlavasúti
    2012. február 26. vasárnap
    13:15
    A lényeg :
    Az hogy “náci eszméket hirdetnek a papok” nem igaz. Egy bíróságon sem állná meg a helyét.: Mi az az eszme? hogy szól, mikor mondta?, bizonyítsa be stb
    ::::::::::::
    Közelebbről:
    kiragadott kifejezés a “tankok helyett bankok”.
    Az nem igaz, hogy ahogy a fenti írásból idézem: “A szélsőjobboldal a zsidó világ-összeesküvés kódolt leírására ” a “tanok helyett bankok” kifejezést használja.
    ………………..:::
    Tény hogy a bankok elvetették a sulykot, de az is tény hogy a kölcsönszerződést két fél írja alá, a bank és a hitelt kapó.
    Érdekes, hogy én bezzeg nem kötöttem Svájci Frank alapú hitelszerződést.
    Miért???? Mert józan paraszti ésszel gondolkozva azt mondtam hogy ha majd Svájci Frankba kapom a fizetésem, akkor majd felveszek ilyen hitelt. Pedig nekem is kínálták.
    Az is tény,hogy egyes bankok olyan hitelszerződést kötnek, ami felér egy holtig tartó eltartási szerződéssel, ahol a bank az eltartott, és a hitelfelvevő az eltartó. Az ilyen bank nagyon elvetette a sulykot
    ……..
    A náci eszméket én is elítélem, és abban igazat adok hogy a bankok túlzott elitélése “náci” színezetű,de nem az.
    Azért mert Hitler mákos tésztát evett, azért én nem vagyok náci mert mákos tésztát eszek.
    Mert már Hitler is mákos tésztát evet, és aki mákos tésztát eszik az náci.
    Mert ha valaki már nagyon elítéli a bankot, akkor én azt mondom hogy az hülye, mert minek írta alá a kölcsönszerződést.
    …….
    Az hogy egy egyházi személy ilyen kijelentést tesz hogy “tankok helyett bankok”, még nem jelenti azt hogy ő náci. Egy bíróság sem ítélné meg az ilyen állítást.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  41. Az utolsó bekezdés a szívemből szólt, de én az összes egyházra vonatkoztatnám.
    A keresztény demokrácia számomra egy értelmezhetetlen definíció, legalább olyan, mint az iszlám demokrácia, zsidó demokrácia stb. lenne. A vallások nem a demokráciára épülnek, hanem a hitre. Minden vallás kirekesztő egy bizonyos szinten, ami kirekesztő nem lehet a demokrácia híve.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  42. Túlavasúti
    2012. február 26. vasárnap
    13:15
    A Horthy rendszert én sem tartom komplettnek,normálisnak, mert “örök barátsági szerződést” kötött Muszolinivel.stb.
    Nagy hiba hogy a mai történészek ezt nem mondják ki nyíltan.
    A Horthy rendszerben a fegyvert viselőkhöz alkalmazkodott az egyház. Mi mást tudott tenni. A fegyvert nem ő viselte, hanem Horthy.
    Én Horthyt is “fasisztának tartom” és ezt a “diplomás” történészeknek is ki kellene mondani.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  43. Ja….most jut eszembe :Horthyt az Amerikaiak mosták tisztára.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  44. “Az hogy egy egyházi személy ilyen kijelentést tesz hogy “tankok helyett bankok”, még nem jelenti azt hogy ő náci. Egy bíróság sem ítélné meg az ilyen állítást.”
    .
    -Némi kimér kavar az hogy mit fogad el bizonyitékként a biróság és milyen
    eszmék töltődtek – most is benne vannak – a fejekben, nem ugyanaz a dolog !
    -Hogyan szidhatja valaki a másikat – bankok (plutokrácia) stb – ha maga is
    ugyanazt a tevékenységet végzi ? Természetesen “kegyként !!!!
    -Miért nem saját szemeddel láttad, mi történt akkor ?
    -Egy dinamikus rendszerből – összefüggéstelenűl – kiragadott pillanatnyi állapot
    csak az időszelet akkori állapotára jellemző, más időszeletből kiragadott kép
    a biróság előtt akár az ellenkező bizonyitásárai is alkalmas, ha nem az egész
    folyamatot vizsgálod semmit nem érsz – a tényleges helyzet vagyis – az igazság
    bizonyitásával, de a fonetika, agy a grammatika rejtelmei sem lényegtelenek
    (pl nem volt taggyűés).
    .
    CHF hitel egyetértünk. De ki kárpótolja azok – jóval nagyobb – veszteségét
    akik akkor HUF-ban vettek fel hitelt és most is nyögik ?
    Az árfolyamváltozás “tudatos” figyelmen kivűl hagyásáról talán az felel, aki
    engem HITELLEL SEGITETT ? Talán ő az oka az árfolyamkülönbség
    vátozásnak. Pedig tapasztalható ez rövid idő alatt is mennyit változhat.
    De ki lát a jövőbe, monduk 30 évvel előre.
    .
    “egyes bankok olyan hitelszerződést kötnek, ami felér egy holtig tartó eltartási szerződéssel”.
    Voltak, vannak és mindig lesznek csalók. Ezek megbüntetésére vannak
    törvények.
    Senki sem zavart senkit – az asztal körül – ilyen szerződés megkötésére. Én
    10 éves házasként jutottam először önálló – nem saját tulajdonú – lakáshoz,
    miközben láttam, hogy az ügyeskedők megelőztek. Máig sem tudom
    elképzelni, hogy egy konkrét lakás mondjuk egy házaspár részére egész
    életükben azonosan megfelelő lenne. Különben is miért a más pénzét
    akarom nagyobb kényelmemre felhasználni? Vagy nem számit, hogy a
    kölcsön nem az én pénzem ?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  45. Túlavasúti
    2012. február 26. vasárnap
    15:47
    ………
    A bankok elitélését az USA-ban kezdték el, különböző bírósági eljárásokkal, és ez valahogy itt úgy hat, hogy az aki elítéli a bankot az “amerikás szöveg”-et használ.
    Ez egy zsargon, szóhasználat, divatos szófordulat stb.
    Erre mondom én azt hogy a hitelszerződést két fél írta alá, az egy külön jogi eset, és ha olyan nagyon bírálja a bankot, akkor hülye mert minek írta alá a hitelszerződést.
    Nekem sohasem volt semmi bajom a bankkal, ezért is tartom hülyének aki nagyon bírálja.
    Ezek után pedig ha egy vallási vezető személy ilyen szófordulatot használ, akkor úgy érzem hogy”divatosan akar beszélni”, de az is igaz hogy minek akar divatosan beszélni.
    Az is igaz hogy a bankok is jogosan védekeznek az inflációval szemben, és ezt a célt szolgálta a Svájci Frank hitel is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  46. KFJ 2012. február 26. vasárnap 15:04
    Utána lehet nézni történelmileg: Hogyan is lett Horthy kormányzó ?
    Muszály valakit “támogatn” mert nála a fegyver. Ez nem zsarlás ?
    Nem a pápai nuncius buzgóságára kérte fel a RK egyház felső vezetése.
    Nagyon bonyolult háború utáni időszak: a király a “koronázó dombon”
    - amit a várban a koronázó temlom mellett – melyet a főurak “süvegükben”
    hoztak össze, hazai földként, lovával fölméne és kardjáva a négy világtáj
    felé suhintva KIRÁLLYÁ VÁLT. Mégsem lett Magyarország koronás királya.
    .
    Elég hosszúra nyúlt már vitánk.
    Tiszteletem mellett én a vitát e témában befejezem. Engedj meg egy jó
    közmondást nagyapámtól:
    KÖNNYŰ KATIT TÁNCBA HIVNI, HA MAGA IS ÚGY AKARJA !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  47. “No comments”
    ………http://www.kulfoldibankszamla.info/hirek/a-svajci-miniszterelnokno-biralta-az-amerikai-hatosagok-adougyi-strategiajat.kulfoldibankszamla
    A fenti honlapon olvasható a következő szöveg:
    “Calmy-Rey svájci miniszterelnöknő élesen kritizálta az amerikaiak újabb feltételezett amerikai adókerülők adatainak átadását követelő diktátumát.”
    “Az amerikai hatóságok évek óta folytatnak kampányt a svájci bankok ellen, a vád az, hogy a pénzintézetek segítenek amerikai állampolgároknak eltitkolni vagyonukat, a hírhedt amerikai adóhivatal, az IRS elől.”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  48. …..http://hetivalasz.hu/uzlet/adosmentes-43004
    A fenti honlapon olvasható a következő szöveg”
    “Noha az Obama-kormány idén pert indított 17 vezető bank ellen, amiért közel 200 milliárd dollár értékben adtak el “mérgezett” értékpapírokat a jelzálogkölcsönző óriás állami vállalatoknak, a Freddie Macnek és a Fannie Maynek, a személyes felelősségre vonás elmaradt.”
    2011.12.01. – 12:23

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  49. Az egyház mindig politizált, ezért a fasizmus idején is jelentősen kivette a részét az antiszemitizmusból. Nem véletlen, hogy a nácik vatikáni útlevelekkel menekültek Dél-Amerikába. A szeretet hirdetése közben gyűlöletet szítanak. Egyre jobban, hisz egyre nagyobb befolyásuk van. A jövő pedig még kétségbeejtőbb, hisz az iskolákon keresztül megfertőzik a fiatalságot. Szerintem lélekben és gondolkodásban fiatalabbak leszünk, mint a jövő tinédzserei.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  50. Pedofil es erkölcstelen papok nevelik a gyerekeket, olyan papok es egyhaz akarja megmondani mi a hazassag akiknek az alaptörvenyük tiltja azt.
    Vajon mi jön meg, egyhaz, kilenced, ösiseg törvenye, elsö ejszaka joga, boszorkanyegetes 21.sz-ban europaban.
    Nagyon sok elmegyogyintezetre lesz szüksege az orszagnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Orbánék hálószobájába is belestek a szervek 2012. április 5. csütörtök

Schmitt tolvaj, de a törvények felett áll 2012. március 27. kedd | AN-álláspont

KDNP: egyházüldözés a közteherviselés 2012. március 27. kedd | AN

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos