Ronai and Ronai
AMERIKAI

Náci eszméket hirdetnek a katolikus papok 2012. február 24. péntek 1:46 | AN

  • Hozzászólások(68)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Náci eszméket hirdetnek a katolikus papok

Budapest – A szélsőjobboldal a zsidó világ-összeesküvés kódolt leírására használja a “tankok helyett a bankok” formulát, amit legutóbb Bábel érsek fejtett ki az Új Emberben. A bankok által adósrabszolgaságba kényszerített nemzetek teóriája színtiszta náci elmélet, amit a Fidesz már nyíltan hangoztat, és a Mussolini fasiszta államát, valamint a hitleri nácizmust is aktívan támogató katolikus egyház papjai is fennen hangoztatnak. A katolikus papság a mindennapokban klasszikus náci elméletekkel uszítja a magyar lakosságot, a katolikus főpapok pedig a katolikus újságban fejtik ki az Orbán-rendszer ideológiai alapját, a katolicizmussal kevert nácizmust.

Bábel Balázs kalocsai-kecskeméti érsek szerint “az Európai Unióba való belépésünk a kisebbik rossz választása” volt. Mint kifejtette, a “függés gazdasági és kulturális vonatkozásban megmaradt. A rabtartók most nem itt állomásozó hadsereggel, hanem a pénz hatalmával akarják kikényszeríteni, hogy engedelmeskedjünk neki”. Vajon kik azok a “rabtartók”, akik korábban itt állomásozó hadsereggel, most pedig a pénz hatalmával kényszerítenek engedelmességre? Erre egyetlen logikus válasz a nácik válasza, akik a kommunizmust és liberalizmust a zsidó világ-összeesküvés két formájával azonosították. Amit Bábel mond, azt Adolf Hitler fejtette ki a Mein Kampfban, amit mond, azonos a Csurka által is használt “tankok helyett a bankok” elnevezésű náci kóddal.

Bábel nemcsak üdvözli a liberális demokrácia felszámolását, hanem hazaárulásnak nevezi, ha valaki kritizálni meri azt, hogy az Orbán-rendszer felszámolta a világnézeti szabadságot, megszüntette a demokráciát. Mint írja: “fájdalmas, hogy a magyarok közül is szolgálatukba lépnek sokan, rossz hírét keltik az országnak. Még fájdalmasabb, hogy olyanok is vannak közöttük, akik a másik Uniónak is feltétlen hívei voltak. A minden rezsimet kiszolgáló Talleyrand mondta: ‘a hazaárulás csak időpont kérdése’.” Az külön érdekes, hogy Bábel egy olyan egyház főpapjaként veszi a szájára azokat, akik a Szovjetuniót is kisozlgálták, amely egyházban minden ötödik pap besúgó volt, a püspöki kar nagy része ügynökként dolgozott a pártállamnak, és olyan pártot szolgál, amelynek köztársasági elnöke a államtitkári rangban kormánytag is volt a szocializmusban.

Bábel utal arra, hogy az Európai Uniót annak oidején a Vatikán találta ki arra, hogy egyesítse és vallási-ideológiai elnyomásba, rabságba kényszerítse általa Európát. Az Európai Unió azonban nem katolikus, hanem demokratikus elvek alapján épült fel. A római farizeusok ennek tulajdonítják minden baját, és ünneplik Orbán Viktort, aki az ő eszméik alapján száll szembe az Unióval. Bábel felhívja a figyelmet Orbánnak arra a Strasbourgban elhangzott mondatára, amely méltatlanul kevés figyelmet kapott a magyar demokrácia hívei körében, akik semmit sem értenek az Orbán-rendszer lényegéből és vatikáni gyökereiből. Erről így ír Bábel: “Minden bizonnyal az imádság ereje segítette miniszterelnökünket, hiszen korábban említette, hogy rendszeresen résztvett a roráté miséken, hogy lelkierőt kapjon. A Szentlélek megadta neki, hogy fegyelmezetten, és még humorral is védje hazánkat. R. Schumant idézve: ‘ha lesz demokrácia, az keresztény lesz, vagy nem lesz demokrácia’. Ő megvallotta keresztény hitét. Azt a R. Schumant idézte, akinek elkezdődött a boldoggá-avatási eljárása.” Bábel szó szerint adja vissza a Fidesz propagandagépeet hazugságait: “A strasbourgi parlamenti ülés közvetítésénél láthattuk, hogy hova jutottunk, a dühödt indulatok érvényesültek, a valóság ismerete nélkül vádaskodtak.”

A katolikusok képmutató hazugsága minden egyházfi cikkében szerepel, így Bábel is kejelenti, hogy az “alkotmányban az életről, házasságról, családról keresztény szellemben döntöttek, ami a jövő biztosítéka. Ez neuralgikus pontja a szélsőséges bal-liberális politikusoknak.” Ez nem igaz, ez hazug propaganda. A balliberális politikusokat eleve szélsőségesnek nevező papok azt a látszatot próbálják kelteni, hogy a magzati élet védelme, a férfi és nő házasságának deklarálása lenne az Or5báni fasiszta alptörvénnyel szembeni kifogások oka. Ezzel szemben a valóság az, hogy a világnézetileg semleges állam, semleges oktatás felszámolása, a polgári szabadság megnyirbálása, az ellenzékiség kirekesztése, a szabad választások lehetőségének korlátozása, az intézmények függetlenségének és szabadságának fasiszta felszámolása stb., a demokrácia híveinek legfőbb problémája.

Bábel cikkében elmondja azt is, hogy “az Európai Unió fényévnyi távolságra van attól, amit az alapító atyák megálmodtak. Akik hívő keresztények, mi több, katolikusok voltak”. Majd: “jelenleg az unió agonizál, a pénz az egyetlen életben tartója, amit célként fel tud mutatni, a szélsőséges szabadosság kötelezővé tétele és nem az értékeké.” A katolikusoknak a szabadság nem érték, ezért azt az Európát, amely a szabadságra épül, értéktelennek tartják. Az érték az lenne, ha mindenkire ráerőltethetnék a katolikus vallást és képmutatást, ha korlátoznák a világnézeti szabadságot. A katolikus ellentéte egyre világosabban az, amit ők a zsidókkal azonosítanak: a pénz, a liberális demokrácia, a szabadság. Mindez a katolikus egyház ellensége (kivéve a pénzt, ha az náluk van). A pénzről csak úgy tudnak gondolkodni, hogy azt az állam nekik alanyi jogon folyósítja.

A katolikus alsópapság a templomokban a legprimitívebb uszítást folytatja, amelynek hatása nem nagy, mivel a magyar katolikus lakosság nagy része nem gyakorolja a hitét, nem jár a templomokba. Ennek azonban semmi jelentősége nincs, mivel a Vatikán állam helyi képviseletét ellátó katolikus főpapság a kormányba beépített ügynökei révén érvényesíti a katolikus egyház szempontjait és akaratát. A sötét középkort idézik és erőltetik a magyar lakosságra az iskolákon, oktatáson, egészségügyön és a médián keresztül.

Egy biztos: amíg a katolikus egyházat vissza nem kényszerítik a civil szférába, amíg a katolikus egyházat, a Vatikán ügynökeit ki nem rúgják az államhatalomból, amíg fel nem számolják az állam és az egyház összefonódását, amíg nem valósul meg az egyház és az állam szétválasztása valóságosan anyagi szinten is, amíg nem kényszerítik az egyházakat, hogy a hívők közvetlen adományaikkal tartsák el őket, amíg a katolikus egyháznak bármilyen beleszólása van az állam ügyeibe, amíg az államhatalom eszközeivel érvényesíthetik az ideológiai elnyomásukat, addig Magyarországon, béke, nyugalom, szabadság és demokrácia nem lesz. Amíg az ellenzék nem veszi tudomásul, hogy a legfőbb ellenfele  apolitikai katolicizmus, és nem mer nyíltan harcolni ellene, addig esélye sincs arra, hogy hosszú távon a fasiszta, nyilas, náci és katolikus eszmékre épülő jobboldali diktatúrával szemben egy stabil demokráciát felépíthet.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.6/5 (55 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +58 ( 66 szavazatból)
Náci eszméket hirdetnek a katolikus papok, 4.6 out of 5 based on 55 ratings

Címkék:, , , , , ,

  • Hozzászólások(68)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

68 Reader’s Comments

  1. Az a baj hogy nem csak a katolikus papok hanem más felekezetek papjai is eljutottak s@ggny@lás azon szintjére hogy szemrebbenés nélkül mondanak a csuti kedvenc ideológiájához megerősítéseket.
    Ezek a papok , ezek papok? akarom mondani patások !!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +38 (50 szavazatból)
  2. No no. Talancsak peszeljunk a piszkos 14 rol. (P14) A kirekedt egyhazakban vannak karakan normalis lelkeszek. Methodista, Punkosdi felekezetek.

    Egyertelmuen latszik hogy a katolicizmus es az iszlam ugyanazon a torol fakad, ugyanazok a celjaik. az emberek teljes elnyomasa, valassos buntudattal valo megkozotozese.

    Jezusnak mint a keresztenyseg alapitojanak ehez nincsen semmi koze, ez a ket vallas ordogi eredetu, a gyilkossag es a pusztitas eroit hordozzak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +22 (32 szavazatból)
  3. Gyula Bognar, Jr.

    A történelem ismétli önmagát. A mini-mussolini és a katolikus egyház, kölcsönös korrupt támogatása. A reformáció már lefektette a katolikus egyház korrupcióját, amikor az egyház búsás hasznot húzott a bűnbocsánat levelek árusításában. A Viktor és a lefizetett “hivatalos” egyházak” most is jobbágysorba döntik a polgárokat, kéz a kézben! Ami tragikus, hogy sok magyar ember bedől a hülye ideológiának, aminek egyik alapja az anti-szemitizmus is. A pénz és a bankárok hatalma nagyszerű kitaláció a cionista, szivar rágó bankárokkal együtt. aki azonban ilyen kormányra szavaz, aki a katolikus egyházat kritika nélkül támogatja, az megérdemli, hogy kisemmizzék!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +36 (42 szavazatból)
  4. Ki emlékszik már 1789-re? A franciák még megünneplil az évfordulóját4 a lényegét elfelejtik. az első számú közellenség a forradalmároknak a klérus volt. A despotikus királyi hatalom legfőbb támogatója és ideológiájának alapja a katolikus egyház volt. El is takarították őket a közéletből azonnal. aki szembeszéllt azt fizikaiag is. Montesquieu a Törvények szellemében az egyháznak az államtól való szétválasztását fő feladatnak tartotta. Ezzel szemben minden autokratikus rendszer a katolikus egyházat vetette be ideológiájának igazolására. Mussolini, Franco, Hitler, az Istent tartotta hatalma forrásának. Az orbénfasizmus is ezt az utat választja. Megfizet a katolikus egyházet a lelki és szellemi támogatásért. A bálványimádó az isteni törvényeket megtagadó római egyház a viktatúrafő kiszolglója. A szószékerkről a hazugságot, sz istegyalárást, és a hatalomnak való alázatos engedelmességet hirdetik. ,

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +28 (32 szavazatból)
  5. Bizony, a Vatikannak nincs szuksege tankokra, vilagszerte ok a bankok tulajdonosai vagy tarstulajdonosai, es meg a tortenelmileg jol ismert Rotschild bankhazat is a Vatikan kontrolalta. A hazugsag es kepmutatas naluk nem korlatozodik a vallasi dogmakra.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (23 szavazatból)
  6. A “főnök” hatással van a “beosztottakra” IS!
    Elég volt belőlük!
    Tetézte mindezt, hogy a reggeli wellness közben (kávé, cigi, cigi, kávé), egy jobbikos makogását hallgattam majd tíz percen keresztül a Kossuton!
    Vörös Szem, Kusza Szem, Sunyi Szem (Pintér), melóznak “rendesen”!
    Miért, miért hagyjuk ezt!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (23 szavazatból)
  7. Beszélő név.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (16 szavazatból)
  8. A katolikus papság (na jó, csak egy része) a történelme során mindvégig hajlandó volt bárkivel megalkudni és kiszolgálni, ha cserében részt kapott a hatalomból. És a pénzből, meg egyéb vagyonból.
    (Nem leszek gonosz, tehát feltételezem, hogy a korábbi állampárt kiszolgálása nem erről szólt, hanem túlélési taktika volt.)
    Amúgy milyen más ideológiát szolgálhatna egy olyan egyház, ami a mai napig alapvetően parancsuralmi rendszerre épül?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (21 szavazatból)
  9. A katolikus (keresztény) egyház, úgy szerveződött, és úgy épült fel, mint példaképe a Római birodalom. Nincs min csodálkozni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (18 szavazatból)
  10. korrekt . így van. de mivel a nép vevő a katolicizmusra és esze ágában sincs az inkvizítorok kisöprésére, marad a fejtágítás csuhás módra.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (13 szavazatból)
  11. Bábeli zűrzavar Bábel Balázs elméjében! ” A pénzről csak úgy tudnak gondolkodni, hogy azt az állam nekik alanyi jogon folyósítja.”
    Felháborító, amit Vatikán és ügynökei csinálhatnak Magyarországgal. Mindez Orbán hataloméhségének ára.
    A fő tanulság végül is ez : “Amíg az ellenzék nem veszi tudomásul, hogy a legfőbb ellenfele apolitikai katolicizmus, és nem mer nyíltan harcolni ellene, addig esélye sincs arra, hogy hosszú távon a fasiszta, nyilas, náci és katolikus eszmékre épülő jobboldali diktatúrával szemben egy stabil demokráciát felépíthet.” Tisztel ellenzék : ÉBRESZTŐ !!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (24 szavazatból)
  12. Kedves G:Telkesi,
    Gonoszsag nelkul megallapithato a Kadar idoszak magyarorszagi Vatikan barat politikaja, a papai nuncius ugy jart Pestre mint haza, es lehet, hogy az Intercontinentalban a szobajat a tavolleteben sem adtak ki masnak… A korabeli magyar kulkereskedelem nagy eloszeretettel hasznalta a Vatikan cegeit es bankjait, a magyarorszagi besugopapsag kadar-rendszer barat “elevulhetetlen erdemei” busasan meg lettek jutalmazva.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  13. Nem szabad hinni szoknyás férfinak! – mondják.
    Jelen esetben így is van.
    Élnézést a skótoktól és a tisztességes papoktól, (mert remélhetőleg ők vannak többségben, de sajnos elnyomásban a katolikus egyházrendszeren belül), azonban ezek a harácsoló farizeusok nem érdemlik meg, hogy Tisztelendő Atyának hívjuk őket.

    Arra leszek csak kíváncsi hogy fognak bejutni ezek a mennyország kapuján.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (14 szavazatból)
  14. Karachiba küldenélek prédikálni,te csótány!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (9 szavazatból)
  15. Úgy tudom, az 50-es években a Váci börtönben pihentették némelyiket,most is jó hatással lenne egynémelyikre .Nagyon kezdenek vérszemet kapni, arra lenne eszük hogy már a gyerekeket is elhülyítsék. Ha rajtuk múlna, ismét lobognának a máglyák. A mi csuhásunk is idejött, mézes-mázas hangon, és félhülye,sunyi mosollyal tarhált,valami templom felújításra.Mutter elhajtotta hogy kérjen a viktortól. Az építőanyag kereskedő meg száraz hangon megkérdezte tőle, plebános (így e betűvel), plebános úr a kisf@szom nem kéne? Nahát azóta nem jár erre.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (20 szavazatból)
  16. “A vallás a népek ópiuma” :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (16 szavazatból)
  17. Ha jól tudom, a napokban egyeztetett a négy nagy történelmi egyház.
    Miről is? A javak újra osztásáról, támogatási pénzekről, intézmények átvételéről,…stb.
    Ezek a plusz javak nincsenek ám ingyen!
    Választási propaganda, kormánypropaganda, a fidesz eszmék átvétele….
    Összzebútoroztak, ennyi történt. Fasiszta kormány, fasisztoid egyház.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (22 szavazatból)
  18. Kedves Nyul György! Az a baj, hogy az 1789-es forradalom is rossz választ adott a katolicizmus kérdésére (terror, ugyanakkor állami fizetés), és az Ön által idézett Montesquieu is meglehetősen katyvaszos az állam és a vallás kérdésében. A törvények szelleméről szerzője például fontosnak tartja a vallást a nagy tömegek kordában tartása szempontjából. Egy jellemző mondat a nevezett műből: “Másfelől viszont a vallás támaszul szolgálhat az államnak olyankor, mikor az állam törvényei már tehetetlenek.” Érdekes, hogy Voltaire, miközben a “Gyalázatos eltiprását” szorgalmazta, amúgy – hasonló okokból -szintén a vallás társadalommegtartó szerepe mellett állt ki.
    A forradalom csak arra volt jó, hogy megrendítse a katolikus egyház hatalmát, de az állam és az egyház igazi elválasztására Fro-ban csak 1905-ben került sor. De sajnos azóta is túlzásba esnek: a katolicizmussal szemben érzett minden ellenszenvem ellenére sem értem, mi a gond azzal, ha egy katolikus gyermek keresztet hord a nyakában. Elvárható, hogy az állami iskolában ne legyenek kifüggesztve vallási jelképek, de a vallási jelképek egyéni viselésének tilalma a véleménynyilvánítás szabadságát sérti.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  19. Ki gondolta volna ezelőtt, hogy nemcsak a piktor kampfja, hanem
    minden más egyéb pl az RK egyház Szent Bibliája is alkalmas arra,
    hogy ilyen ordas eszméket nyiltan hirdetők mögé bújva hiveik fejét
    náci tanokkal tömködjék.
    Úgy-e “milyen” őszinte, egyenes ez az egyház? Megelőzte korát.
    Ők kihagytak egy lépést a tankok helyett bankok törekvésből.
    Nem vacakoltak tankokkal a pénzvagyon összegyüjtésére.
    Egyenesen a vatikáni bankokkal kezdték. E tevékenység ugyanis
    kevésbé látszik igy nyugodtan szidhatják a többi bankot, hiszen
    azok a konkurenciát szolgálják.
    Nyilván tudják miként lehet – szorgalmasan – kihasználni a háborúk.
    borzalmait. Az SS és egyéb náci vezetők Dél Amerikába mentése megszervezésében Róma befolyását latba vetve jó summa
    összerabolt vagyon fogadott bankjaiba. Természetesen megfelelő
    diszkréció mellett. Tehát a rablott pénz egy része ‘45 óta ott fiadzik.
    Nyilván a betét tulajdonosának jogutódjai továbbra is igényt tartanak
    róma szolgáltatásaira, különben máshol kamatoztatnák betéteiket,
    Melyek eredetét máig senki sem firtatta.
    Igy szolgálhatják a náci eszméket tankok helyett római bankok.
    VAN MIBŐL FINANSZIROZNI.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (14 szavazatból)
  20. vajon a Vatikán bankja a Banco Ambrosiano amely ráradásul milliárdos pénzmosásokkal is hirhedté tette magát (no persze a papság rögtön a managementre kente a dolgot) is benne van az adósságrabszolgaságot okozók pénzintézetetek között?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (16 szavazatból)
  21. A cikk utolsó bekezdését legszívesebben köztéri óriásreklámon látnám.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (11 szavazatból)
  22. http://hu.wikipedia.org/wiki/ODESSA#Tiszt.C3.A1zatlan_t.C3.B6rt.C3.A9net
    .
    Sajnos a wikipédia néhány évvel ezelőőtt meglévő – bővebb – lapját nem
    töltöttem le. Tartalma egyre szűkül. Nyilván a megfefelő egyházi befolyásra.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  23. Tisztelt Szerkesztő(k), nem értek egyet a katolikus egyháznak a fasizmust támogató volt és főleg jelenlegi magyarországi szerepének kiemelésével, a többi egyház említése nélkül.
    Hiszen Ön is tudja, mi is tudjuk, hogy Magyarországon a többi egyház is vastagon benne van az újfasizmus építésben. Hiszen a református egyház pl. Hegedűs Lóránt személyén át a militáns neonácik mögött (mellett?) áll, nyíltan, szégyentelenül.
    A HIT gyüli pedig mint tudjuk, lepaktált a nácik segítségével teljhatalmat kapott, és azóta is velük együttműködő, fasiszta diktatúrát építgető fidesszel.
    .
    És hát egyébként is: amelyik egyház egy illegitim, (mert a párizsi békeszerződést magábanfoglaló magyar törvényt megszegő) államhatalomtól pénzt fogad el, hát, akkor az meg “csak” lefexik e fasiszta hatalomnak, így legitimálva, elfogadva, végső soron támogatva azt. Úgyhogy tk. amelyik egyház most kiesett a fidesz-rostán, azoknak van esélyük, hogy tiszták lehessenek.
    .
    A kiegyensúlyozottság, rendszerszemlélet fontos dolog, kedves Szerkesztő(k).

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (20 szavazatból)
  24. Az egész onnan datálódik, amikor anno a katolikus (keresztény) vallás kinőtt a zsidó vallásból, az első “zsidó-keresztényeket” Róma ugyanúgy üldözi, mint a hazáját védő anya-vallást.
    A római illetőségű(!), zsidónak született “Szent” Pálnak hatalmas érdemei vannak az eredeti hit megtagadásában, és ez a szemlélet teszi lehetővé azt, hogy ezt lassan zsidóságuk teljes megtagadásáig fejlesszék, sőt…
    Mondhatnánk; túlélési taktika, amikor a zsidóságát le és megtagadó üldözött keresztény lelkivilágát vizsgáljuk. Azonban ez a mimikri – ti., hogy én nem olyan zsidó vagyok – vezet el a teljes megtagadáson át a kereszténység (az ősegyház) oly mértékű hatalmi törekvéseihez, amely előbb birodalmi államvallássá avanzsál, majd ezt megtartandó már zsigeri ösztönből teszi hatalmi eszközévé az antiszemitizmust, mely gyűlöletforma majd kétezer éven át a mai napig uralja a Katolikus Egyházat.
    Igaz, II.János Pál kijelenti, hogy “az antiszemitizmus Isten elleni bűn”, azonban e történelmi kinyilatkoztatás az egyház magyarországi képviselői – papjai – körében süket fülekre és néma ajkakra lel. Egy árva prédikációban azóta sem említik. Ellenben nap mint nap nyilvánítják ki a fenti cikkben ismertetett sötét, sokszor nem is kétértelmű állításaikat, melyben aktív részt vállal az egyházi iskolák szellemén nevelkedett fideszesek – miniszterek, államtitkárok és egyéb aktivisták – sisera hada…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (16 szavazatból)
  25. e-Vita 2012. február 24. péntek 11:34
    Úgy gondolom, hogy valamit régóta “teljes testbedobással” támogatva,
    működni, vagy a koncért utólag csatlakozni, nem mindegy.
    Nem mindegy, hogy milyen a kormányon lévő koalició vallásokhoz való
    viszonya, mivel pont az itt tárgyalt vallás gyakorolhat “kegyet”.
    E cikk nem az összes vallási tevékenységről ad képet, csak katolikusról.
    Ha rendszerelmélet szempontjából a magyar vallásrendszert kezdené valaki
    leirni, akkor minden vallás,mint alrendszer együtt és külön is tárgyalható
    lenne. Egész rendszert tárgyalva, nyilvánvaló lenne a többi alrendszer hiánya.
    Más lenne, ha a vallások nácizmushoz való viszonyáról lenne szó.
    Igy önmagában kiegyensúlyozottnak tartom.
    Demokratikus “politikai” vitát vallási meggyőződésünkkel nem célszerű
    összekeverni (szerintem).

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  26. Mintha lett volna igazság anno a Mindszenti ügyben. Már ami az egyház/Vatikán
    ellenességet illeti.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  27. Kedves bubu,
    igaz, hogy nem szabad nekik hinni, de hogy akár egy is tisztességes lenne
    közülük, az nem. Hiszen ezek nem napjainkban romlottak meg ( pl. a pedo-
    filiáról egy szó sem esett ) hanem évszázadok óta gazemberek. És aki ezt
    nem látja, és mégis közéjük áll, az sem kivétel.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (10 szavazatból)
  28. Voltpapnövendék

    A teljesség kedvéért érdemes megemlíteni, hogy Bábel Balázs a jelenlegi püspöki kar legbutább és egyben legszélsőségesebb tagja. Erdő Péternek rendkívül kellemetlenek a megnyilatkozásai, de nem tudja eltávolítani, bárhogy is szeretné. Az Új Ember pedig, színvonalát tekintve egy virtigli szennylap.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (14 szavazatból)
  29. A hit a tömegek mákonya, csakúgy mint Qrbán viktor.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  30. Üdv.
    II. János Pál, ha jól tudom azt is kijelentette: A kommunizmus bukása nem igazolja a kapitalizmust. Erről nem tudtok valami közelebbit, hol lehet ezt a kijelentést lementeni? Már nem emlékszem hol olvastam. Próbáltam a Wikipedián II. János Pál -nál beszúrni azonnal rám vetette magát egy ügyeletes és megfenyegetett, hogy kirúgat erről az oldalról.
    Azt viszont nem jegyezte meg, hogy a fenti idézet hazugság lenne.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  31. Egy régebbi szenzáció, hátha valaki nem olvasta: “A januári szabadulása óta kedden este, a török állami televízióban (TRT)adott első részletes interjújában Agca a Vatikánt tette felelőssé a pápa ellen 1981. május 13-án elkövetett sikertelen merényletért. Azt mondta, a Szentszék célja az volt, hogy a merényletet a kelet-európai titkosszolgálatok nyakába varrja, és ezzel gyöngítse a kommunista rendszert. Mehmet Ali Agca azt is elmondta, hogy Ausztriából szerezte azt a fegyvert, amellyel az egyházfőt súlyosan megsebesítette.”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  32. Ezért kell Orbánnak a jelentéktelen támogatottsággal bíró KDNP / szerintem félfasiszta/ párt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  33. “jelenleg az unió agonizál, a pénz az egyetlen életben tartója, amit célként fel tud mutatni, a szélsőséges szabadosság kötelezővé tétele és nem az értékeké.” – írja az isteni B.B. érsek. Ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy a kalocsai főszékesegyház felújítását milyen pénzből végzik? Csak nem EU-s támogatással valósul meg a felújítás?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  34. Ha komolyan vennék a pedofíliát, nem sokan celebrálnának,celebrálhatnának misét .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  35. A katolicizmus úgy, ahogy van, antiszemita vallás. Az antiszemitizmus nem belemagyarázható vonás, hanem a létének a fő alapja.
    .
    Az, hogy náci eszméket hirdetnek a katolikus papok, pusztán annyit árul el, hogy közöttük is van tisztességes, becsületes ember, aki rendesen végzi a dolgát. Ha már egyszer elvállalta. Amelyik katolikus pap nem hirdet semmilyen náci eszmét, az semmirekellő naplopó.
    .
    A katolicizmus lényege az, hogy ott “bosszantsák” a zsidókat, ahol csak lehet. A szombat helyett a vasárnap a szent, tegyük át az ünnepeket, a hét elejét, az évkezdést, amit csak lehet. Írjuk át a tízparancsolatot, vegyük ki belőle a bálványimádást, hangsúlyozzuk azt, hogy a zsidók ölték meg Jézust, gyártsunk hazug szenteket, szakítsuk meg az ember közvetlen kapcsolatát a Teremtővel.
    .
    Én biztos vagyok benne, hogy az sem véletlen, hogy nálunk minden húskészítmény disznóból készül. A borjúmájpástétom, a pulykakolbász és a csirkevirsli is. Amelyikben nincs disznó, azt kivonják a boltokból (a RedMasternek volt disznómentes virslije).
    .
    Onnan lehet tudni, hogy mindez szándékos, hogy a normálisabb keresztény egyházak és szekták ezeket a változásokat nagyrészt nem követték (el). Ugyanúgy a szombatot ünneplik, mint a zsidók, tiltják a bálványimádást, nincsenek hazug szentjeik. Tudomásom szerint a zsidó táplálkozást is követik bizonyos mértékben.
    .
    Én az adventistákat ismerem közelebbről, rájuk ez mind igaz. Úgy tudom, a hitgyülire is.
    .
    A holokausztért szerintem nagyjából felerészben a katolikus egyház felelős. Aki ezt még nem vette észre, legyen kedves kinyitni a szemét.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (11 szavazatból)
  36. e-Vita 2012. február 24. péntek 11:34
    Azt hiszem meg kell ismételni figyelmeztetést:
    “Demokratikus “politikai” vitát vallási meggyőződésünkkel nem célszerű
    összekeverni”. Ugyanis két hölgyismerősöm hosszú – kifejezett – politikai
    vitájába véletlenül belekeveredett, hogy mit prédikál a pap vasárnap a
    Bodó megválasztásról. Erre a vitapartnere visszavágott. na megint kezditek
    a vallásüldözést. Mert a pap meg a Bodó is fideszes és ha ellenük szólnak,
    azmár természetesen vallásüldözés, mivel azt a személyt szólták le aki a
    pap prédikációjában támogatott és bezzeg megint nem szóltak a másikról is.
    Irod:
    “A kiegyensúlyozottság, rendszerszemlélet fontos dolog, kedves Szerkesztő(k)”
    Szerintem kb annyira, mint az előbbiekben irtam.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  37. Természetesen a kóser étel nem annyiról szól, hogy nem eszünk disznót, például kell hozzá néha imádkozni is.
    .
    Viszont az élelmiszer értékét nézve is az általam ismert kóser boltokban jobb minőségű élelmiszert kapni, mint a bioboltokban. Gondolok ott elsősorban a húsra, tojásra, tejre.
    .
    Kertből, tanyáról származó élelmiszer minőségével mérhető össze.
    .
    Tehát nem azzal, amit a piacon kapsz. Az összes budapesti piacon ugyanazt a szemetet árulják, mint a hipermarketekben, sőt, sokszor annál is rosszabbat. Az összes piacot végigjártam.
    .
    Az őstermelő kizárólag annyit jelent, hogy adónemfizető.
    .
    Amit a piacon vásárolsz a néniktől, az tele van adalékanyaggal, hamisított, ehetetlen. Szervezett átverésről van szó. A “bio” tojás is szemét, egytől egyig.
    .
    Amit a kóser boltban vettem, az viszont majdnem olyan volt, mint amit tényleg vidékről küldtek nekem, tényleg a kertből.
    .
    Szóval lenne mit tanulnunk, és lenne honnan, csak nem nagyon akarunk.
    .
    Üldözni egyszerűbbnek tűnik?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  38. Kedves e-Vita,
    a református és az evangélikus egyház, valamint a baptisták és mások, akik támogatják az önkényuralmat és követik a katolikus egyházat, amellett, hogy némelyek saját jogon is rendelkeznek antiszemitákkal és hasonló gyökerekkel, csak csatlakozók, a jobboldal ideológiai alapját a politikai katolicizmus adja, a rendszerszemlélet a római katolikus egyház államfelfogásában gyökerezik. A Horthy-rendszer keresztény-nemzeti Magyarországa is erre épült, az Orbán-rendszer is innen nyeri életerejét. Admin

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  39. admin: ha jól tudom, a fentiek közül a református egyháznak legalább volt néhány bátortalan próbálkozása, mielőtt beállt a sorba.
    .
    A lényeg persze az, hogy beállt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  40. (Bocs, nem a magyar református egyházra gondolok, amelyet össze tudok foglalni annyival is, ifjabb ifjabb hegedűs lóránt).
    .
    Nem mellesleg, ha jól tudom, az inkvizíció is a katolicizmus érdeme, a keresztes hadjáratok mellett.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  41. A hit, a vallás és az egyház fogalmainak tisztázatlansága és teljes összekeverése a dolog. Az ősidőktől “valakik” mindig közvetítőként álltak a megmagyarázhatatlan és az ember közé, elhitetve, hogy ők majd “megmagyarázzák”
    Ingyenélő, nagypofájú társaság a”papok” jelentős része.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  42. ..
    http://hu.wikipedia.org/wiki/P%C3%A1l_apostolSzent Pál:
    a Kilikia (Kis-Ázsia, ma Törökország) tartományban található, Nagy Sándor alapította kereskedelmi és kulturális központban, Tarsus városában született 1 körül, Benjámin törzséből származó hellenizált zsidó családban. Eredetileg Saulnak hívták. Római polgárjoggal rendelkezett, melyre hivatkozott is. Zsidó neveltetésben részesült, Gamaliél rabbi tanította Jeruzsálemben (ApCsel 22,3). „Polgári” foglalkozása sátorkészítő volt.

    A farizeus irányzatot követte, részt vett a korai keresztények üldözésében: jelen volt István vértanú kivégzésénél (ApCsel 7,58). Később a Damaszkuszban lévő keresztények ellen indult, de útközben (a „damaszkuszi úton”) csodás eseményben volt része (ApCsel 9,2-8), és ő is Jézus Krisztus követőjévé vált (ezt nevezzük Pál-fordulásnak).
    Megtérése (34 körül) megadta élete értelmét.
    ::::::::::::::

    Ma is bárki megtalálhatja élete értelmét.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (2 szavazatból)
  43. A cikk és sok hozzászóló jól látja, hogy miben mesterkedik a katolikus egyház, és a júdáspénzen megvett, nevében nem, de sunyiságban hozzáidomult piszkos 14.
    Az antiszemitizmus átokhordozó. Ezért tartunk itt. A náci összeesküvés elméleteket is kitárgyaltuk már. Jezabel üldözi az ártatlanokat, ráfogva, hogy ők a jezabelek. Agyrém, de ez a valóság Magyarországon. Horvátország után, most Magyarország a katolikus mintaország. Ők emlegetnek csontvázakat a szekrényben, közben ők tették azokat oda. A III/III-asok a fideszben ülnek.
    Lelepleztük őket. De nem érdekli a tömeget, már zombik lettek, le vannak varázsolva, mert a bálványimádás és a varázslás egy tőről fakad.
    De mit tegyünk, ha a többséget ez nem érdekli?
    “Zabálják a moslékot és tartják a nyakukat, hogy levágják őket.
    Vagy már a többséget olyan állapotba súlytották, hogy nem képesek kiállni magukért? Akkor hívjuk őket Iványi Gáborhoz.
    Sajnos az ateisták nem értik mi folyik itt, ezért nem is lépnek tulzottan fel ellene.
    Sokkal nagyobb médiatámogatás mellett kell az emberek szeméről lerántani a
    fátylat. Majd akkor talán megmozdúlnak. Túl sok a korrupt. Ezeknek kell előszőr bűnbánatra jutni és megtérni. Addig…………………

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  44. Golem a' lá lehem

    Maeldron!
    Az inkvizició igan sok esetben eretneknek titulált zsidók ellen irányult, amely bélyeg pontosan az ősi hitükre vonatkozott…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  45. Golem a' lá lehem

    Gonoszka 12,15 !
    Ami Mindszenty hercegprímást illeti, hát MINDENKINEK ajánlom figyelmébe Nagy Töhötöm jezsuita szerzetes, JEZSUITÁK ÉS SZABADKŐMŰVESEK című könyvét (magyarul: Universum Kiadó 1990.) amely oladalakon keresztül (belülről szemlélve) foglalkozik a főpap életével és jellemzésével. Az író napló részeleteken keresztül, igengyakran nem éppen hízelgő véleményeket fogalmaz meg és nem csak az ő saját meglátásait, de például maga XII. Pius által is, bár ez finoman megfolgazott intés formájában, mégis érezni a valóságos jellembeli hátteret.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  46. Golem a' lá lehem

    KFJ !
    “Ma is bárki megtalálhatja élete értelmét.”
    Igen, csak egy kis pálfordulás szükségeltetik hozzá.
    Pál nem mint zsákvarró üldözte az akkor még zsidó “kersztényeket”, hanem mint vámszedő. Az ő fordulatában semmi csoda nem volt, csak fantáziát látott jézus követőiben, mint vallási leágazásban a jövőt illetően.
    A pálfordulás napjainkban követett viselkedés forma. Lásd a Fidesz felső vezetők hadát, akik közül sokan voltak az MSZMP (esetleg vezető) tagjai is…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  47. miért mindig csak a katolikusokkal van a baj?
    Jogerős bírói ítéletet hoztak ma arra, hogy azt a menedzsert, aki nem akarta engedni bemutatni a Jud Süss-t – teljesen jogszerűen rúgták ki! Merthogy a film bemutatása “nem politikai esemény” az úgymond független magyar bíróság szerint. Mitől független?
    - a tisztességtől?
    - a józan észtől?
    - Handó Tüncikétől?
    vagy mafasz?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  48. Színtiszta hazugság kedves Bábel nagyúr !! !! !!
    Az Euróoai Úniót ( kinemmondott amerikai ösztökélésre ) Németország és Franciaország találta ki , csak épp akkor még nem volt tudható mivé válik a jövőben a korabeli ” Vas és Acél szövetség ” amiből hamarosan kifejlődött a Közöspiac elnevezésű , a szocialista táborban szitokszónak számító gazdasági együttműködési rendszer.
    Na hát ebből lett az Európai Únió , amihez a Katolikus Egyháznak kb. annyi a köze , mint nekem a Holdraszálláshoz..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  49. Golem a' lá lehem

    Az előbbiekhez még annyit tudni illik, hogy Róma a provinciáin bizonyos állami feladatokat a helyi lakosság egyes – megbízható – tagjai részére bérbe adott. Ilyen volt többek közt a vám és adószedés is. Ilyen megbízható személy lehetett a birodalom számára a római illetőségű – bár zsidó vallású – Pál is. Így aztán, mint gyűlölt adószedő “üldözte” a zsidókat és ezzel együtt az akkor még zsidó keresztényeket is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  50. “miért mindig csak a katolikusokkal van a baj?
    Jogerős bírói ítéletet hoztak ma arra, hogy azt a menedzsert, aki nem akarta engedni bemutatni a Jud Süss-t – teljesen jogszerűen rúgták ki”
    .
    A menedzser kirúgásához nem kívánok hozzászólni, nem tudom megítélni, alapvetően rossz, ha kirúgnak valakit, ennyi.
    .
    Azt viszont hülyeségnek tartom, hogy a Jud Süss vetítését tiltjuk. Én láttam a filmet, írtam róla, összefoglalom röviden: az egyetlen érdekes szereplő benne Süss. A film értelmes emberek szemében náciellenes propaganda. Aki addig nem tartotta szánalmasnak a nácikat, a Jud Süss láttán kénytelen lesz.
    .
    Aki meg annyira primkó, hogy nem ezt vonja le a filmből, az így is, úgy is náci, nem használ neki a film betiltása.
    .
    Egyébként sem hiszem, hogy van olyan film, amit be kéne tiltani.
    .
    Az iskolákat kellene inkább betiltani, mert olyan színvonalon működnek, hogy az emberek azt se tudják, hogy mi az a film. (Képkockák sorozata, amit megnézek, és elgondolkodom rajta a saját fejemmel.)
    .
    Ha van a világon olyan film, amit be kellene tiltani, akkor az az oktatási rendszert minősíti, hogy ennyi hülye ember van, akinek filmek ártanak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Az emberi jogokra is az Orbán-kormány vigyáz 2012. február 23. csütörtök | AN

Beindul az államegyházi úthenger 2012. február 22. szerda | AN

Szentté avatják a Mohawkok Liliomát 2012. február 19. vasárnap | AN

Összeesküvés XVI. Benedek ellen 2012. február 14. kedd | AN

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos