Másfél évvel ezelőtt cikket írtam az Amerikai Népszavába, „Követelem, hogy követeljék” címmel. A címbeli felszólítás az ellenzéknek szólt, akkor az azeri ügy kapcsán jelentettem ki, hogy Orbán tette(i) tűrhetetlen(ek). Ahogy ez sejthető volt, Orbán azonnali távozását egyetlen jelentős erő sem követelte, sem akkor, sem azóta. Most megint mondom, Orbánnak azonnali hatállyal kell távoznia, nem megvárva a választások eredményét.
Azonnal, mert túl régen és túl következetesen követi Putyin politikáját, a magyar érdekeket – rosszul felfogott – orosz érdekeknek rendeli alá. Oroszország nacionalistái ma a birodalom erősítésére törekednek, az európai integráció gyengítése, fellazítása láthatóan nem áll távol tőlük. Ebben Orbán és társai kiváló partnerek, az EU és a Nyugat intézményei ellen évek óta folytatott hadjáratuk ezt a célt szolgálja.
Szinte képtelenség elhinni, hogy Orbán azonnali lemondását szinte soha nem követelte az ellenzék. Most éppen Hende miniszter lemondását követelik, hallom a Klubrádió kérdését: „Le kell-e mondania Hende Csabának?” De miért kellene? Miért épp neki kellene lemondania gyagyás lükeségei miatt, amikor főnöke, Orbán Viktor, mostanság ugyan némán, – de nem eléggé némán – kussolva hallgat, nem beszél az ukrajnai fejleményekről, és nem beszél az egyszerre nagyon is kínossá vált paksi atomerőmű-ügyletről sem, hogy egész, hajmeresztő kormányzásának bűntetteiről itt most ne is beszéljek?
Mert az ukrán ügy nem ukrán-orosz ügy. Hozzáértő külügyi szakértők, Oroszország-elemzők megírták, hogy a putyini orosz politika a birodalom kiterjesztésére törekszik, nagyhatalmi ábrándokat kergetve. Az Európai Unió és az Egyesült Államok kissé álmatag lustasággal kezelte a kérdést, az ukrán válság azonban felrázta a szundikálókat.
De vajon felrázta-e a magyar választókat? Elgondolkodtak-e azon, hogy mivel jár a szovjet (orosz) birodalom újraéledése? Vajon Putyin terjeszkedése megáll-e Kárpátoknál, vagy Magyarország is az ő érdekszférája? Mi a biztosíték, hogy nem az? Mindenesetre, az orbáni „keleti” politikának egy igenis lehetséges olvasata azt mondja: a magyar kormány kellő hatékonysággal dolgozik azon, hogy hazánk távolodjon Európától, és egyre közelebb kerüljön Putyin Oroszországához, hogy aztán a végén Európa helyett Eurázsiában találjuk magunkat.
Pedig most éppen úgy tűnik, Putyin kénytelen megelégedni egész Ukrajna helyett a Krímmel, vagy ne adj Isten, Kelet-Ukrajnával. Úgy tűnik, Eurázsia ügye vesztésre áll.
Orbán úr azonban Putyin legjobb magyar tanítványaként mély hallgatásba burkolózik. Valahogy már nem akaródzik neki sűrűn emlegetni az évszázad üzletét, a paksi atombizniszt. Azt az ügyletet, amivel, nagy valószínűséggel évtizedekig visszafordíthatatlanul kiszolgáltatja Magyarországot. Erről most jobb egy ideig hallgatni, ki tudja, lehet, hogy egy néhány orbánista mégiscsak rájönne a turpisságra, rájönne, hogy miféle hatalom szekerét tolja rajongott vezetője. És ebből még baj lehet! Na és persze, arról, hogy elítélje az orosz beavatkozást, végképp szó sem lehet.
Vannak persze, akik úgy gondolják, hogy mindez csupán a látszat, valójában gaz nyugati, amerikai ármány hatására került Oroszország nehéz helyzetbe, ők nyomulnak, ők akarják a NATO terjeszkedését, és ezt a nézetet amerikai baloldaliak is osztják. Csakhogy egészen más baloldalinak lenni Amerikában (mondhatnám: könnyű – bár nem okvetlenül), és más demokratának lenni Közép-Kelet-Európában. Miért ne akarhatna Ukrajna NATO tag lenni, ha akkor érzi magát biztonságban? Pláne a történtek után! Vannak történelmi tapasztalataik. És mért lenne jó Magyarországnak, közvetlenül határosnak lenni, vagy éppenséggel benne lenni az Orosz Újbirodalomban? Más kérdés, hogy Ukrajna NATO tagsága egyáltalán nem a közeli jövő kérdése, Ukrajna biztonságát nem ez fogja szolgálni, hanem egy békésebb, demokratikus orosz rezsim.
Ez utóbbi szempontból persze szintén nem túl biztatóak a jelek. Egy távoli emlékem: évtizedekkel ezelőtt a Szovjetunióban jártam. Az utak mellett hatalmas táblák: Szláva SzSzSzR, szláva KPSzSz – dicsőség a Szovjetuniónak, dicsőség kommunista pártjának. Most elragadtatott orosz emberek ajkán megint ez a szó, ezzel üdvözlik a krími bevonulást. A győzelem dicsősége, ez most nagyon jól esik, jó lesz a zubbonyra egy pár plecsni, most megrévültek, de ha jönnek a hétköznapok, miféle lesz a kiábrándulás? Oroszok, mi a jó irány?
És mi a jó irány a kárpátaljai magyaroknak? Akárhová is tartozik Kárpátalja, nekik mindig soknemzetiségű, és elsősorban ukrán környezetben kell élniük. Akkor nem kellene sorsközösséget vállalni velük ebben a konfliktusban, még akkor is, ha vannak szélsőséges, idegengyűlölő erők köztük? Nem ez emelné a magyar kisebbség jó hírét? Nem ez adna alapot a kisebbségi jogok hatékony elismertetéséhez?
De térjünk vissza Magyarországra. Adva van egy magyar miniszterelnök, aki negyedszázaddal ezelőtt nagyon magabiztosan küldte haza a szovjet csapatokat Magyarországról. Akkor hát minden gyanún felül áll. Adva van egy miniszterelnök, aki azt mondja, Magyarország nem lesz gyarmat. Függetlenedünk a Nyugattól, bár már Árpád apánk is keletről nyugatra vezetett minket.
Adva van egy nép, amelynek egy része, ha nem is kétharmada, hitt mindennek. Mikor kellene kiábrándulnia, ha nem most? Meddig lehet vakon menni a Nagyon Nagy Vezető után? Mikor veszi észre a magyar jobboldal, hogy átverték, nagyon-nagyon csúnyán átverték? E pillanatban úgy fest a dolog, a magyar jobboldal önként és danolva masírozik valami békemenetben, a legrosszabb irányban. Őszintén remélem, a nagy felismerés nem a Gulagra érkezve következik be. Én most mindenesetre azt javaslom a mégiscsak kiábránduló Fidesz-hívőknek, ha nem tudnak másra szavazni, maradjanak inkább otthon.
Mert adva van egy miniszterelnök, aki alig várja, hogy újabb választási győzelme után véglegesítse a paksi megállapodást, ezzel oda kötve hazánk sorsát az újjáéledő „szovjet” ambíciókhoz. És akkor e birodalomnak utolsó csatlósai leszünk. És mert fasizmust támogató rendszerünk most, utólag is képes minket ezzel egyidejűleg a fasizmus utolsó csatlósává tenni, világrekorderek lehetünk ezzel a kettős, kétes „sikerrel”. Van, aki úgy gondolja, mindez egyáltalán összemérhető holmi Simon és Zuschlag ügyekkel?
Adva van tehát egy miniszterelnök, aki akkor tehet valamit a hazájáért, ha nem várja meg a választások eredményét, hanem azonnal lemond.
Mert idáig süllyedt.
Hát ez úgy van, hogy aki mellé mi odaálltunk, annak hamar vége lett. Putyin tanulmányozhatná egy kicsit a történelmet. Egyébként ajánlom Bakunyint olvasásra, aki jó 150 éve megírta a cárnak, hogy az orosz gyarmatbirodalom miért van bukásra és széthullásra ítélve. Azóta a helyzet semmit sem változott. Kárpátalján egyébként az őslakosság másik fele ruszin, akiknek soha nem volt önálló állama, az ukránok ukránoknak, az oroszok oroszoknak, a szlovákok szlovákoknak, magyarországon meg tótnak tartották őket. (Az egyik ruszin ismerősömnek azt mondták a szlovák iskolában, hogy csúnyán beszél szlovákul. Komlóskán meg szlovák tanárt hoztak a “tót” gyerekeknek, akik ruszinok lévén nem értették, hoyg mit beszél.)
Az oroszok most is szívesen hivatkoznak rájuk, mint orosz kisebbségre, mely ellen ők nem győznek élénken tiltakozni.
Bármennyire is igaz minden szó a cikkben, ez a miniszterelnök nem fog lemondani!
Az ellenzék meg nem fogja skandálni a mondjon le-t.
Hogy miért?
Mert rokonlelkek a miniszterelnökkel. Csak nem annyira elvetemültek.
Rendszerváltás óta ebből élnek.
Nekünk meg lassan levegőnk sem lesz.
Nem is értem, hogy ezt a hatalmas paksi labdát is miért hagyták leütés nélkül.
Mint 4 éve mindent, mintha megegyezéses hallgatás kötné őket.
Nem éppen a témához kapcsolódik de nem tudom szó nélkül hagyni az Orbán kormány aljas és nyílt becstelen hazugságát, hirdetik, hogy Magyarország jobban teljesít, miközben az államadósság rekord magasságba szökött. Micsoda arcátlanság ekkorát hazudni az emberek szemébe, mire képes még ez a gátlástalan csüngőhasú törpe disznó? Orbánnak és bandájának 2014.04.06. távozni kell, mert ha ez így marad szomorú sors vár a Magyar társadalomra.
A cikkel jórészt egyetértek, csak éppen a központi mondandójával nem. Azzal ugyanis, hogy elég, ha Orbán megy. Ez sajnos nemhogy nem elég, hanem egyenesen baj lenne. Egy Orbán-utód nem tudná olyan hatékonyan egyben tartani a tábort, ezért kénytelen lenne kissé engedni és egy “ermberarcúbb” Fideszt felmutatni. Ezt sok nemfideszes is úgy értékelné, hogy lám, a Fidesz lágyabb lett, már nem pusztító- és rablógépként működik, ezzel a Fidesszel együtt lehet élni. Ha valamennyire beállok a sorba. Ha kicsit befogom a pofámat. Ha nem beszélek nagy nyilvánosság előtt a rendszer ellen. Egy ilyen “lágyulás” évtizedekkel hosszabbíthatja meg a diktatúrát. Ennél sokkalta jobb, ha Orbán befutja a teljes pályáját mint óriási tüske az ország alfelében. Ez az irritáció az, ami serkenti az ellenzéket, amely mai állapotában egy puha diktatúrában magától elhalna.
Mennie nem Orbánnak, hanem neki és egész rendszerének kell, és nem úgy, hogy elsétál.
Be kell avatkoznia a NATÓ-nak!
google.com/m?q=holland+harckocsik+veszpremnel&client=ms-opera-mini&channel=new
“Adva van egy magyar miniszterelnök, aki negyedszázaddal ezelőtt nagyon magabiztosan küldte haza a szovjet csapatokat Magyarországról.”
.
Fatális tévedés, mert Orbán ominózus június 16-ai fellépésekor a kivonulásról a tárgyalások már folyamatban voltak. A fenti mondat – finoman szólva is – a városi legendák kategóriája.
.
Az eleve kétes választás kimenetelének újabb manipulációja, az auditálás hiánya:
.
“Választás – Csúnya kormányzati hibát talált az ellenzék
MSZP: Továbbra sem auditált a választási informatikai rendszer
Az MSZP szerint a választás tisztaságába vetett hitet rombolja, hogy 16 nappal az április 6-ai parlamenti voksolás előtt még nem auditálták a választási informatikai rendszert.” (…)
http://www.168ora.hu/itthon/mszp-tovabbra-sem-auditalt-valasztasi-informatikai-rendszer-124916.html
Ez egy erdekes tema.orosz gyarmatnak lenni vagy nem.Kerdezzek meg a magyar nepet szavazassal .Szeretnem megnezni az eredmenyt.
Rogton belekapcsolodik az ukran orosz ugy.Ennek megitelesehez olyanokat kene megkerdezni akiknek tortenelmi es foldrajzi ismeretei vannak de kivaloak,orosz es ukran nyelvismerettel rendelkeznek,Es nem csinalnak tortenelemhamisitast amit olyan eloszeretettel gyakorolnak a nyugati orszagok akiknek semmilyen joguk nincs biralni es kritizalni az oroszokat ebben a temaban.
Talan kerdezzuk meg a szimferopoli utca emberet neki mi a velemenye mert az szamit es nem mas.
proaktív:
.
- Ez a takony orkbán akkor úgy “küldte haza” az oroszokat, hogy teli pofával rikácsolt, hogy ruszkik haza, meg ilyenek. Akkor, amikor a CCCP már verve volt, éppen szétesni készült, gazdaságilag lenullázódott, stb. És amikor már nyilvánvaló volt, hogy a szovjet haderő kivonulása csak rövid idő kérdése, valamint, hogy senki nem fogja megtorolni az efféle ordibálást. Vagy ha igen, nem rajta, hanem az akkori magyar államhatalmon.
.
Akkor rikácsolt ez a takony, a redvás farmerjában, meg azzal a mocskos, ragyás képével, valahonnan a partvonal mögül. Meg amúgy is, akkoriban az ilyen ordítozással lehetett pár százalékot gyűjteni a jövendő választásokon.
.
Gondolom, a szerző így értette ezt a hazaküldős dolgot.
.
(amúgy érdekes, hogy nem azon reformkommunisták és/vagy reform- MSZMP tagok neve maradt fenn a köztudatban mint “hazaküldőké”, akik valóban hazaküldték a szovjet haderőt, hanem ezé a nyomoronc orkbáné és bandájáé)
fringe:
.
- Ez az ügy egyre jobban bűzlik. Az orosz eljárás 100 éve azonnal háborút robbantott volna ki, annyira törvénytelen, DE:
.
Mikor Putyin azt mondja, hogy (a széteső, gazdaságilag- társadalmilag- belpolitikailag immár megsemmisült) Ukrajnában nácik, fasiszták kezdik a hatalmat átvenni, meg az utcákon szabadon tombolnak, és anarchiába süllyed az egész ország, az viszont igaz. Az is igaz, hogy ezt ő és maffiavezér- társai (értsd: az orosz politikusbűnözők) HELYESEN mérték fel, hogy ez fog történni az ukrán főmaffiózó janukovics elkergetésével. Így aztán elfoglalták a többségében oroszok lakta Krímet, ami egyébként több száz évig oroszo. területe volt.
.
Szóval, adott egy totál törvénytelen, politikai banditizmus kategóriájába tartozó területrablás orosz részről. Másrészt, adott egy, önmagát az ember alatti korrupcióval felemésztett egykori ország (Ukrajna), mely lassan már csak nemzetközi jog szerint létezik, és ahol náci anarchia kezd úrrá lenni. És a Krímen valóban orosz többség él.
.
Nem tudom, mit mondjak, most tényleg nem.
.
Úgy tűnik, az egyre elvadultabb ukrán anarchia alkalmat ad Putyinnak és bűnbandájának, hogy tesztelhesse az euro- atlanti világot, és annyi területet hódítson vissza, amennyit hagynak neki.
Eldrad
Tulajdonkeppen erre mondjak azt,hogy ket rossz kozul a jobbat valasztom.
Ebben az esetben,Putyin.itt nem kellett vernek lenni ahhoz,hogy az ukranok belassak ez egy vesztett ugy.Jo lenne utana nezni az 1954-es hruscsovi esemenyeknek.
Azonkivul tudjak jol nem jo kikezdeni Ivanekkal.Egyebkent az orosz katona politikai kerdesekhez ertoknek kene megertettni a nagyerdemuvel,hogy nem jo az orosz medvet hergelni.A hozaszolasoddal egyetertek.
Egy kerdes marad, vajon a vilag miert nem orditottt ilyen erovel amikor evek ota folyik a kereszteny irtas a vilagban.Akkor hol vannak obamaek harperek es egyaltalan…..
“…a vilag miert nem orditottt ilyen erovel amikor evek ota folyik a kereszteny irtas a vilagban…”
.
- Az iszlamisták “érzékenysége”, de főleg a politikai korrektségnek nevezett elmepestis miatt. Meg azért is, mert a keresztényeket – és mindenki mást irtó iszlámnácik ellen egyféle hatékony megoldás létezne, de az a jelenlegi engedékeny politikai légkörben nem opció (hiába volna meg hozzá bőven a katonai erő).
.
Oroszokról:
.
- Az “orosz medve” max. egy nagydarab rokkant medve. Tudják ők jól, hogy az ultramodern euro- atlanti, főleg amerikai erőkkel szemben semmi esélyük nem lenne. Legjobb eszközeik is egy generációval vannak elmaradva az igazi élvonaltól, ás abból csak kirakatba van nekik. Felszerelésük nagy része két generációval ezelőtti, vagy még öregebb. Alapvető stratégiai (ismétlem, STRATÉGIAI) fegyvernemek hiányoznak haderejükből, ami az USA- nak már régen bejáratott (pl. repülőgéphordozó harccsoportok, stratégiai léptékű légi szállítókapacitás, fejlett kiberhadviselési eszközök, lopakodó technológia, kipróbált rakétavédelmi rendszerek, stb).
.
Ezek nélkül modern háborút pedig lehetetlen nem hogy megnyerni, de megvívni is. A mennyiség már rég nem pótolja a minőséget, ez az utóbbi 50 év helyi háborúiból többször kiderült, ahol tömegesen ütköztek meg főleg orosz technikára épülő haderők az euroatlanti technikát használókkal, pláne magával az USA- val.
És akkor a kipróbált, korszerű harceljárásokról nem is beszéltem még, mind harcászati, mind hadászati léptékben. A szakadék itt is áthidalhatatlan.
.
Az oroszok a nuke fegyvereik nélkül katonailag nem jelentenek komoly fenyegetést egy amerikai/ NATO haderőnek (“komoly fenyegetés” alatt egy elhúzódó, tömegpusztító, kiegyenlített háborút értek). Bár ez meg attól is függene, az euroatlantiak mennyire hagynák saját hadereiket harcolni.
.
Namost, mindezt Putyin és bűnbandája jól tudják, ahogy azt is, hogy költhetnek ők akármennyit fegyverfejlesztésre, ezeket nem lehet behozni, az euro- atlantiak annyival járnak előttük, és ők sem állnak ám meg. A mai oroszországnál sokkal erősebb, komolyabb iparral rendelkező szovjetunió is belerokkant az amerikai fegyverkezési versenybe (na meg az akkor már önpusztító fázisba lépett korrupcióba). Putyin országát is elsősorban a brutális korrupció fojtja meg, nem az USA, vagy bárki más. A következő fázis ott is ukrán szint lesz, nem tudom, mikor, de mi még megérjük.
.
Mondom, ez az egész orosz részről egyrészt a civilizált nyugati világ tesztelése, de úgy tűnik, most ráfaragott Putyin. Ilyen egységes fellépést az euro- atlanti világ utoljára a II. VH- ban produkált, ahogy most hirtelen összezártak a nagypofájú orosz politikai banditizmus előtt.
.
Másrészt, ahogy az előző bejegyzésemben is említettem, a lassan náci – szervezett bűnözői anarchiába fulladó Ukrajnában élő oroszok védelme nem csak hogy ürügy Putyinnak, hanem indokolható is. Erre megszállják, és annektálják az egész Krímet – hatékonyan ugyanis nem tudják másképp az ottani, nagy létszámú orosz lakosságot megvédeni. Ez viszont politikai banditizmus, az összes létező vonatkozó nemzetközi jogi paragrafus extrém megsértése;
.
- Mert hogy, Oroszországot nem fenyegette semmiféle támadás ukrán oldalról, így preventív támadásról, megszállásról sem lehet beszélni, pláne nem egy Krím- nagyságú terület esetében.
.
Ennek ellenére – ha az ott élő oroszok biztonsága van veszélyben, és hát így van – nem lett volna megoldás egy ideiglenes megszállás sem, mivel Ukrajnában még évtizedekig nem lesz rend, még ha az EU segít, akkor sem. Az állat alatti korrupció mindent tönkretesz ott (b…ssza meg, hát mai hír, hogy hiába a pénzügyi szankciók, pl. janukovics fiának továbbra is dőlnek a milliárdok, egy nemrég összetarhált állami mega- megrendelésből, amit csak úgy odavágtak neki).
.
Így pedig nem lesz rend. De erre az oroszok is rá fognak fázni, mert ott is már csak idő kérdése, hogy az ukrajnaihoz hasonló oligarcha- és maffiauralom miatt mikor rottyan össze az egész ország. Jelcin alatt kishíján ez történt, Még háború sem kellett hozzá. Most sem lesz másképp, csak idő kérdése.
” De térjünk vissza Magyarországra. Adva van egy magyar miniszterelnök, aki negyedszázaddal ezelőtt nagyon magabiztosan küldte haza a szovjet csapatokat Magyarországról.”
—————-
Nem!!! Nem és nem és nem!!! Itt az alap tévedés és ezt kellene legelőször is tisztázni. Ez volt Orbán első bűvésztrükkje amit a magyarok megettek és azóta is ennek védőernyője alatt folytatja. Ez volt az leső bűvésztrükk amivel kiformált egy olyan hamis képet magáról amelyet azóta is sikeresen kamatoztat.
.
A magyarok megették, de az oroszok nem. Azóta simán vezetik, vezeti Putyin Orbánt szorosan a tökeinél fogva, mert ő nem ette meg a bűvésztrükköt. Egy darabig hagyta mert mulatságos volt, de most már nem mulatságos és szorított egyet Orbán tojásain és azok engedelmesen elkezdtek zápulni.
.
Mit tett Orbán valójában negyedszázaddal ezelőtt?? Beszéljünk erről bővebben, és egyben szeretném megkérni jelen cikk íróját, hogy ennek szenteljen egy újabb cikket.
.
Mi történt valójában? Egy komoly össz európai és világszintű politikai, gazdasági, hadi-taktikai átrendeződési folyamat, ami mind a világ bankrendszereinek, pénzügyi rendszereinek, hadi stratégiai erejének, technológiai erejének, valamint a világ pénzuralmi rendszereinek és befolyásos háttér csoportjainak a beleegyezésével és támogatásával jött létre alapos előkészületek után, amelyet az akkori helyzet tarthatatlansága indokolt. Ehhez a folyamathoz Orbánnak semmi köze nem volt, nem vett benne részt, nem is ismerte, sőt a valós résztvevőkről, irányítókról fogalmasa sem volt. Maximum annyit tudott ebből ami a felszínen látható volt de azt sem igazán értette, sőt máig sem érti.
.
Mit tett?? Kiállt a a Hősök terére, fiatalosan, lobogó hajjal, csücsöri szájjal, forradalmi hangulatban és nagy pofával hangoskodva megrázta öklét a kijáraton éppen távozó szovjetek felé. Majd lazított egyet és rendesen befüvezte magát.
.
Hát ha nekem a házamban összejövetel van, én kussolok de amikor feloszlik a gyülekezet és mennek hazafelé akkor durván utána kiálltok a távozóknak, hogy takarodjatok, ez mit fog eredményezni?? A távozó rájön, hogy remek médiumot talált magának.
.
Ennek az óbégató kis darab akárminek hinni fognak ez lesz a szócsövem a házba bennlévők felé, csak meg kell dolgozni ami könnyű lesz mert ilyen mocsokságra amit ő tett, csak egy jellemtelen, gyáva, megalkuvó, karrierista lehet képes.
.
Nem kell más mint egy kis trauma és engedelmes tanítvánnyá válik a páciens.
Valami trauma valóban érhette mert csücsöri szája állandó száj/ajak rágásba, később nyelvöltögetésbe ment át, teste testmozgása, keze kézmozgása kényszerneurotikus tünetekről árulkodnak, orra beverve ferdére eltörve.
.
Már a 2OO6 -os Gyrurcsány vitában is jól hallható neurotikus légzési zavarokkal, leküzdhetetlen kényszermozdulatokkal, (a papírját babrálja menthetetlenül) és egyéb valószínűsíthető kényszerbehatásra visszavezethető mentális és neurotikus tünetegyüttessel rendelkezett amelyek azóta is súlyosbodnak.
.
“https://www.youtube.com/watch?v=2AFIWG7wuE0″
.
Vissza kellene tehát mennünk negyed évszázadot, megragadni Orbán csoda varázs pulóverét annál a szálnál és szépen lefejteni az összes hazugsággal és háttér manipulációval együtt. Lehetetlen??? Nem hiszem. Az ilyen pulóverek ha valaki megtalálja a szálat és meghúzza pillanatok alatt lefejtődnek. Vagy egy más hasonlattal élve, ha belemegy a talpamba a szálka és vérmérgezést kapok azt kezelni kell, mert meghal a beteg, de hiába minden kezelés, amíg le nem szállok a mélybe, vissza a talphoz, és ki nem húzom a szálkát.
.
És ez a pulóver lefejtés veszélyes művelet-e?? Kitudja??? Ki tudja mi mindenre derül fény. Ki tudja mer-e valaki a jelenlevők közül a jelenlegi erőviszonyokban vállalkozni rá??? Ha nem, az is jó. Akkor elkerülhetetlenül előbb utóbb jönnek mások kívülről és megteszik ők. Ebben a visszafejtésben csalni nem lehet ezt mindenki tudja. Mert akkor jönnek mások kívülről besegíteni.
.
Nos érez valaki kedvet ehhez????
Az előző kormányok óvatos nyitása az oroszok felé elfogadható volt Putyinnak, de nem felejtette a komcsizós, ruszkik haza szövegelést és a hazaárulózást, mert valakik nyitni akartak Kelet felé.
Ugyanígy vannak a kínaiak is, elnézően, mosolyogva fogadják, mint egy beteget, oszt annyi!
-
Putyinnak az EU felé Orbán egy példázat és mivel mi magyarok – kívülről legalábbis úgy néz ki a cöfök miatt is pl. – támogatjuk ezt a szélkakas-politikát, együtt nyelhetjük le a békát, amit az orosz medve lenyom a torkunkon!
-
Én bevallom, hogy ettől még rosszabbat is el tudok képzelni a továbbiakban, ha győznek a 3xbóvlisék.
-
Azt kapjuk, amit megérdemlünk:
ha egy, az orráig sem látó, hazug, köpönyegforgató politikus vezetheti ezt az országot és ez sokaknak még mindig elfogadhatóbb.
Bocsi, de mintha a nyugat pénzelné a banderistákat. Vagy tévedek? Szerintem jobb hiján bombázzuk Belgrádot! Abbul baj nem lehet.
Figyeljétek csak ezt: nem az a baj, hogy orkbán vagy bárki más oroszokkal is akar üzletelni, az rendben van. A nyílt maffiamódszerekkel történő üzletelés, az nincs rendben. Pláne, hogy egy, rossz kezekbe kerülve nagyon veszélyes technológiáról van szó, az atomtechnológiáról.
.
Atomerőművet nem lehet elseftelni, mint egy vidéki kiskoszos kocsmát, mint két vidéki maffiózó- pénzbehajtó tenné egymás között. Nem csak az összeg léptéke, hanem az üzem veszélyessége miatt, a rendkívüli technológiai kihívások miatt, meg még nagyon sok dolog miatt sem. Hogy a dús p..ba lehet már olyat csinálni, hogy szaktanulányok készítése, magyar és nemzetközi (IAEA) szakértők bevonása nélkül elkótyavetyélni egy több százmilliárdos atomprogramot? És hogy lehet az, hogy az IAEA nem indít azonnal egy nagyon hangos kampányt ez ellen?
.
Ez a kretén, retardált orkbán, vagy valamelyik kitartottja, pl. sz…rgyártó, ahhoz a keleti maffiavezérhez dörgöli magát, akitől éppen pénzt remél. Eddig belebukott mindbe (arabok, irán, kína, azeriek). Most itt van ez; csakhogy, Putyin és bandája alkattomosabb ezeknél is. Senkinek nincs gőze sem, miféle szerződést kötött ez az állat orkbán putyinnal, ami önmagában is botrány, főleg, hogy nuke- ről van szó.
.
Vannak igazi nagymesterei az atomerőmű- építésnek, pl. finnek, franciák, amerikaiak, németek. De nem orkbán nem ezekhez fordul, hanem a világ egyik legnagyobb maffiavezéréhez, putyinhoz. És titkos alkut köt vele, kidolgozott részletek nélkül. TITKOS ALKUT, értitek, magyarok????
.
Értitek a frászt. Többségetek úgy véli, hogy amit a Vezér tesz, az csakis jó lehet. Mert a Vezér nem téved. És harcol. És mindig győz. Na, ezért fogtok megmakkanni, miután ezeket az állatokat újra megválasszátok kétharmaddal.
Svédországban egy tábla csokiról való hazugság miatt lemondanak: http://www.atv.hu/belfold/20140321-a-svedek-egyre-nehezebben-tudjak-kulonvalasztani-orbant-vonatol
Eldrad
2014. március 22. szombat
12:06
Még ha nem az oroszok építik akkor sem egyszerű eset, hogy tud ennyi reaktort hűteni? Akkor duzzasztógátat kel építeni a Dunán és egyéb járulékos beruházások ami az ország jelenlegi állapotában kivitelezhetetlen mind anyagilag mind politikailag, hiszen újabb duzzasztógát építéséhez azért egyeztetni kell a más Duna országokkal is.
.
Nos a kérdés amit feltettél jogos, sem az IAEA sem az EU senki nem szól egy szót sem. Nagy a csend. Mit jelent ez, és az, hogy Orbán minden EU ellenes és bank ellenes, feltehetőleg a globális uralmi pénzkartell ellenes akciója simán lecseng?
.
Lehetséges válaszok:
.
1./ A látszat ellenére ez így megfelel az érdekeiknek.
.
2./ Nem szólnak mert már teljesen mindegy, nagyobb és globálisabb lerendezésre törekszenek és készítik elő, nem tökölnek speciálisan sem Magyarországgal sem a csüngőhasúval.
.
Tudsz találni egyéb lehetséges válaszokat???
.
Eagle: Magyarország egy lerakodó- és gyártótelep a multiknak. Önerőből nem állít elő semmit. Összeszerel, mint Kína. Igaz, rosszabb minőségben, viszont közelebb van.
A profitot kiviszik, ami érthető. Mi mást tennének vele.
Aki tehetséges, és ép esze van, elmenekül.
Élelmiszerből, ruhából a gagyit küldik oda. Ugyanaz a márka mást árul Budapesten, és mást Bécsben. Más anyagból. (És ezzel együtt Bécsben olcsóbb).
Magyarország kamu. Szinte nem is létezik.
Sarah,
Mennyire veszélyes kamu? Mennyire nem létezik, és ha kinyitja az ajtót és idegeneket enged a házba? Magyarország is egy EU ajtó.
Eagle: Magyarország nem csak Orbán miatt veszélyes.
Évekkel ezelőtt olvastam arról, hogy ahelyett, hogy a kelet-európai országok átvették volna a nyugati szokásokat (megbízhatóság, tisztaság, egyenes út), ahelyett az történt, hogy Nyugat-Európa tanult a friss csatlakozóktól. Trükközést, kerülőutakat, “csavaros észjárást”.
Megy a magyar németországba, és hamisított pet palackokat vált vissza a betétdíjért. Hideg vizes rongyot tesz a radiátoron a vezetéknélküli mérőórára, hogy kevesebbet kelljen fizetni.
Egyén szinten kinézik ezekért. Aztán a cégek mégis elkezdik tanulni.
Ez a probléma a bevándorlással.
Szívem szerint az kívánom minden becsületes, felemelkedni akarok embernek, hogy ott lakjon, ahol szeretne. Ahová tartozni akar.
A barbárokat viszont nem kéne beengedni.
Na de ki fog szelektálni? És mi alapján?
Költői kérdés.
Eagle:
.
- Talán egy tippem van:
.
Mivel sem az EU, sem az IAEA nem tud még részleteket, így egyszerűen nincs mibe beszólniuk, egyelőre. Nincs ügy, nincs vizsgálat. Továbbvezetve indulatos gondolatmenetem, lehiggadva immár, erre jutottam.
.
Van egy teljesen ismeretlen, állítólagos szerződés, de semmi részlet. Az sem biztos, van-e egyáltalán szerződés. Így pedig – egyelőre- ügy sincs.
A politikával foglalkozó lakosság legalább fele fideszes.
Körülbelül kétharmada fideszes vagy jobbikos.
Most mit csináljanak Magyarországgal, bombázzák le?
Külföldön még nem is értik, hogy az igazi náci párt a Fidesz.
Az emberek – néhány egyéni kivételt leszámítva – mindenhol lassan gondolkodnak.
Sarah,
Lassú vagy nem, a kérdés, hogy maradt e még nemzetben gondolkodó középosztály Magyarországon. Jelenleg Orbán nemzetben gondolkodó programot hirdet, de valójában náci, antiszemita, rasszista ami egyértelműen veszélyes hacsak nem valaki vagy valakiknek egy háborús uszítóra van szüksége, ami pedig a középosztályt illeti azokat eredményesen likvidálja ami viszont a nemzetközi pénzkartelleknek kedvező. Közben arra is van gondja, hogy szembeforduljon ő velük is és a bankokkal ami viszont megint újabb kérdéseket vet fel arra nézve, hogy kinek az oldalán áll, vagy egyáltalán tisztában van e még vele a zsebdiktátor, hogy kit szolgál valójában.
.
Ami pedig az ajtót illeti, nem érdekel senkit hány magyar megy Németországba, akkor állítja meg amikor akarja, hanem, hogy ki lép be Magyarországra, és onnan hova tovább. Jó barát lett Irán az első számú terrorista ország és Putyin is errefelé lépeget. Ez fontosabb.
Eldrad,
Barroso megkapta a teljes dokumentumot. Nem emeltek kifogást csak néhány széljegyzetet adtak. Valóban senki nem tudja mit adtak át Barrosonak és mi történt valójában.
.
A mostani csend kezd egy kicsit kellemetlenné és mondjam rosszat sejtetővé válni.
Már egyre kevesebben kérdezik mit tesz Orbán és mit NEM tesz a nemzetközi közösség . Az én kérdésem már csak az meddig fog ez menni mikor hol és kinél szakad el a cérna. ha végleg hatástalanították a magyar népet kezdődhet a terület felosztási vita.
Nagyon tanulságos elemzéseiket olvasva arra gondol a “józan ész”, hogy a Nyugat “ráér”, de ha késik is, lépni fog, ha megelégeli a… Esetleg mégsem, ha Mo.szerepe “megtűrt gazdasági híd” Oroszország és a Nyugat közt, azon az áron, hogy megtűrik ezt a rezsimet. Vagyis gazdasági okok. Paks ezt valószínűsíti.
http://index.hu/kulfold/2014/03/21/velence_elszakadna/
“Velence és környékének lakossága, mintegy négymillió ember az interneten szavazhatott vasárnaptól péntekig. Az előrejelzések alapján úgy tűnt, hogy Veneto tartományban – ide tartoznak Velencén kívül az olyan történelmi városok is, mint Treviso, Vicenza és Verona – az emberek több mint 60 százaléka az elszakadásra voksol majd.”
Mindenesetre a helyzet bonyolultsága miatt is várhatnak, a politikai az, hogy Paks plusz Orbán plusz Putyin plusz Ukrajna plusz NATO nem jó így együtt. Paks plusz európai gazdasági érdekek Oroszországgal, stb., “ütik” a politikaiakat? Melyik a fontosabb? Ezért várnak? Mo.felosztási szándéka se kizárt, amire rásegít a jobboldal. A hülyék!!!
http://www.vg.hu/vallalatok/energia/nonprofit-finn-atomeromu-416034
“tender helyett egy most is folyó tárgyalássorozat lezárásaként kívánja az év végéig megbízni a Roszatomot, hogy építsen fel egy nyugat-finnországi félszigeten, Pyhäjoki (folyó és) település mellett egy 1200 megawattos, nyomott vizes atomreaktort. A tender mellőzését az orosz társaság komoly gyakorlatával, és a már sok helyen bizonyított felkészültségével magyarázta Tiina Tigerstedt, a beruházó társaság nemzetközi kommunikációjáért felelős igazgatója a döntésben szerepe lehetett annak is, hogy Finnország – amely Loviisában és Olkiluotóban is működtet atomerőművet – eléggé megütötte a bokáját az Olkiluoto szigetén épülő, újabb atomerőművével, pedig ott a kivitelezőt tenderen (az erőmű szállítója, az Areva-Siemens ) választotta ki. Az átadás ugyanis már eddig is több évet csúszott, a költségek pedig elképesztő módon elszaladtak”
http://hvg.hu/gazdasag/20130222_Balheznak_Finnorszagban_az_atomeromu_miat
Atommegállapodás Moszkva és Helsinki között
http://atomenergiainfo.hu/atomenergetika-a-vilagban/atommegallapodas-moszkva-es-helsinki-kozott
Rusatom Overseas 34 százalékos részesedéshez jut a hatvan finn, ipari és energetikai céget egyesítő Fennovoimában.
Magyarország mindig is le volt maradva 10 évvel a Nyugat és 20 évvel az USA mögött.
De lehet hogy negyven-ötvennel…
Mi van akkor, ha az van, amit látunk? Ha nem keresünk semmi hátsó szándékot? A gazdaság az első, Paksra, oroszokra szükség van. Orbánék drága szolgálatát a hazának mindenki jól megfizeti?! Éljenek jól a zsenik, a buta nép meg szenvedjen? Nyugati orosz szembenállás? A gazdaság menjen!
Lényegremagyar!
Nem az van amit látunk. Soha nem volt úgy a történelemben. Miért pont most lenne és miért pont mi lennénk azok? Akik látták már nem beszélnek, hamar baleset érte őket minden esetben, ez is mindig így volt a történelemben. Ezt mindannyian jól tudjuk.
Eagle! Akkor minek vagyunk mi itt? Ha nem jövünk rá a valóságra, minek a sok betű? Ha rájövünk, kivégeznek? Az előbb egyébként csak kínomban írtam, hogy az van, ami látszik. Egy dolog látható: Orbán a gazdaságilag erősebbnek látszó mellé áll és eddig gyorsabb volt, nem tudják követni se a táncát… Ennek az elvtelen játéknak nem lehet jó vége, mert valakiknek elegük lesz belőle! Nekem már most elegem van, azért, mert nem hagynak nyugodtan élni: nem tudok nem gondolni erre az aljanépre! Már lassan a hálószobában vannak, nem csak a spájzban!…
Kedves Eagle,
a majom és banánhegye társaságában folytattam a hangos gondolkodást, ha esetleg arra járnál…
Nekem úgy tűnik, az AN egy “klub”: mindenki leírja a véleményét, de bárki, ha leírná itt a “tutit”, a többiek azonnal témát váltanának. Ezért azt gondolom, inkább csak olvasó leszek itt, a beírás idejét megspórolom magamnak.
Lényegremagyar
Próbáld ki!
Nem témát váltanának, hanem vitáznának, szerintem.
Irtó jó érzés ezeket a fölöttébb okos és hasznos kommenteket olvasni, no meg az azokat kiváltó cikket!
Bravó AN, köszönet mindenkinek!
Orbán nem pávatáncos, hanem kötéltáncos, aki bohócjelmezben hülyíti a világot. Bármerre esik le
http://nepszava.hu/cikk/1014704-mesterhazy-tandijmentes-egyetemi-tanulmanyokat előbb-utóbb, hullák hullanak vele és a végén újra a Nyugaté leszünk. Minél tovább nézik tátott szájjal, annál rosszabb. A károk már most felbecsülhetetlenek. A magyar fiatalság itthon maradt része vajon meddig tűri, hogy nem tanulhat? Ilyenek csinálnak forradalmat. Ha tehetném, személyesen lőném
Teljesen igaza van Bartus Lászlónák.
http://nepszava.hu/cikk/1014704-mesterhazy-tandijmentes-egyetemi-tanulmanyokat
http://nepszava.hu/cikk/1014696-fodor-orbannak-valaszolnia-kell
.
http://www.atv.hu/belfold/20140321-a-svedek-egyre-nehezebben-tudjak-kulonvalasztani-orbant-vonatol
Kedves Barnamedve ,
.
Láttam válaszoltam rá, ide is bemásolom mert ehhez a témához is vág, és válasz egyben Lényegremagyarnak! is.
——————
Lehet,hogy erre visszatérünk még részletesen egy másik fonalon, majd esetleg szóba hozom, de a világot nem a politikusok, nem a pártok irányítják.
.
Egy demokratikus rendszerben a középosztálynak megvan a lehetősége és az ereje, hogy befolyást gyakoroljon a saját választott politikusaira és élhető emberhez méltó világot társadalmat építsen magának.
,
De most világszerte az ellenkezője történik.
.
Kik irányítják a világot? A politikusok ??? A hadvezérek?? Nem.
Akkor kik?? Az Illuminátorok, a Szabadköművesek, a Katolikus egyház, az NSA, az oroszok titkos agykontrollerjai akik még mindig az NSA előtt járnak, a nemzetközi pénzkartellek???
.
Nem tudhatjuk biztosan, minden találgatás összeesküvés elméletbe fullad.
.
Nem tudhatjuk de azt tisztán láthatjuk mit akarnak. Megsemmisíteni a polgári középosztály ellenőrzését és befolyását a társadalom az ország gazdasági és politikai irányításában, gyakorlatilag fokozatosan kiiktatni megsemmisíteni a középosztályt és átvenni a teljes globális irányítást és a globalizációból egy új központosított világrendet kreálni.
.
Mennék ebben tovább nézzük Magyarországot és Orbán szerepét.
.
Azt sem tudja ez a bolond kit szolgál bár igyekszik mindenkit kijátszani és egyben kedvezni nekik.
.
Orbán nyíltan nemzeti politikát hirdet amely gyakorlatilag átfordult nacionalista, fasiszta politikába.
Elvileg a nemzeti gondolkodású középréteg ne kedvez a nemzetközi pénzkartelleknek akik hitelcsapdában tartják a világ összes országát az USA tól Japánig, de a fasiszta trendet meg tudjék lovagolni, amellett Orbán nacionalista politikája csak álarc, valójában kiirtja a nemzeti gondolkodású közosztályt, elszegényíti elüldözi őket, és despotikus uralmával lehetetlenné teszi a valós nemzeti gondolkodású középosztály befolyását a társadalmi és politikai életre.
.
Ugyanakkor álszent módon nekiesik a bankoknak és lepaktál az oroszokkal, de ez sem baj amíg növeli az ország adósság függését. Márpedig ezt teszi ami kedvez a nemzetközi pénzkartelleknek, hiszen Orbánnak nem lesz más választása mint visszahívni az IMF-t.
.
Most sajnos rohannom kell dolgozni, ha valakit érdekel majd folyatom.
Eagle! Bármilyen nyugati háttérhatalmakat inkább, inkább ilyen szolgaságot, jövőt! Terveik minden bizonnyal jobbak, mert valószínűleg jobban szervezettek ott, újszerűbbek és érdekesebbek, mint az úntabb, ósdibb, nem igazán működő, orosz “álom”, orosz tervek, orosz szolgaság, a múlt. Ebből következik, hogy a Nyugat és a Kelet között megzavarodott és zavarokat okozó Orbán és a Jobbik meg társaik az elsőszámú közellenségek.
Lényegremagyar!
.
Ez nem ilyen egyszerű.
.
Magyarország óhatatlanul arrafelé tart amibe beleillik. Ez azon a középrétegen múlik amelyet Orbán négy év alatt megkísérelt intellektuálisan és emocionálisan megsemmisíteni.
.
Semmit sem ér Magyarország a nyugathoz való csatlakozással ha mentálisan és intellektuálisan felkészületlen. Ennek a felkészülésnek a folyamatát törte derékba Orbán miközben nacionalista populista politikát folytatott, valójában lerombolta a nemzeti gondolkodású középréteget és téveszmékkel töltötte meg az agyukat..
.
Ha most visszatérünk az EU hoz ahonnan adminisztrative még nem de gyakorlatilag már elszakadtunk a felzárkózás sokba fog kerülni, és lelkileg, fizikailag, pszichikailag könnyen összeomolhat az ország ha felemészti minden erejét.
.
Ha az oroszok mellett maradunk az kényelmes ereszkedés lesz a lejtőn a teljes megsemmisülésbe.
.
Négy évig a magyarok Orbán hazugságait és a kényelmes ereszkedést választották az emelkedőn való kitartó mászás helyett, ezért tudta Orbán végigvinni ördögi tervét.
—
Mi lesz Orbánnal és a Fidesszel?? Bementek az egyre szűkülő zsákutcába ahol most kezd erőre kapni az ellenzék és lesz még több is. Ne becsüljük le őket, és a szavazókat sem, ők egyre titkolózóbbak ami azt jelenti, kezdik használni az eszüket amiből Orbánnak nagy baja lehet.
.
És az MSZP?? Lepaktált Orbánnal??? Talán. De ők elsősorban nem Orbán prostijai hanem a az IMF, és a nemzetközi pénzkartellé. Ők nem uszítanak és nem uszították a nyugatot Orbán ellen, nem is kellett csinál ő magának elég ellenséget, hanem egyszerűen ők a pénzkartellek, bankok, IMF prostijai, az ő érdekük az övék is.
.
Nem szerencsés mások prostiját lenyúlni még a látszat demokrácia kedvéért sem és ezt úgy tűnik a mi túlhizlalt csüngőhasú mangalicánk kezdi megérteni és menedéket keres Putyinnál. Élete legnagyobb tévedése volt ezért fizetni fog.
.
Most ebben a beszűkült kis ösvényben találkozik az MSZP azaz a nyugati pénzvilág és Orbán. Ennek a találkozásnak jó vége nem lehet. Legjobb esetben mind a kettő kivérzik, rosszabb esetben bár tudom mindenki felhördül, de kirobbanhat egy világháború.
Nem fog valószínűleg, de a feltételek adottak.
——–
Az MSZP és valós tulajdonosai mondjuk a sas. Nos, a sas; egy semmi kis 5 kilós sasnak kb. 5-6 másodpercre van szüksége, hogy megöljön egy kifejlett őzt. De mi a helyzet a rókával. A róka kisebb és gyengébb, de ravasz, és habár garantáltan nem éli túl a sas támadását a sas is könnyen elbúcsúzhat az életétől. És itt Orbán a róka.
.
Pusztán csak a szórakoztatás kedvéért itt egy videó mit tesz a sas a kifejlett őzzel.
.
“https://www.youtube.com/watch?v=uOIRLOKL23M”
.
De ha a rókával van dolga, csak egy trükk működik, ha nem akarja leharapott lábbal megcsonkítottan befejezni a kalandot. Remélem Orbán ellenfelei ismerik ezt a trükköt.
Nagyon remélem. Mert vannak sasok akik életüket vesztik ha rókával kezdenek, és vannak akik egész életükben rókát esznek egyetlen karcolás nélkül. Ismerik a trükköt.
.
Ez a videó felfedi trükköt annak aki ért belőle.
.
“https://www.youtube.com/watch?v=-Y3Dl0BGFfw”
.
Aztán ha letette a rókát, ha sikerül, akkor kezdődhet egy új kaland ami nem lesz leányálom sem nekik sem a magyaroknak, de legalább megvan az esély a túlélésre. És a békére ami nem sokáig állhat fenn ha Orbán marad.
.
Elnézést, hogy videókban fejeztem ki magam de nem akarok szájbarágni és ezzel segíteni a Fidesznek de tuti a második videóból nem fog érteni a Fidesz semmit , és ha megnézik tudatlanabbul állnak majd fel a képernyő elől mint ahogy leültek, csak ezt nem fogják észrevenni magukon.
Eagle: Ki kell, hogy ábrándítsalak. A kapitalista globális gazdasági rendszer önműködő. Nem állnak mögötte konkrét gonosz és hatalommámorban úszó személyek. Ennek ellenkezőjét állítani bogárlászlóizmus.
@emigrant
Nem ismerem ismerem az illetőt, de azt biztosan mondhatom és tapasztalatból, hogy a legtöbb brutális dolgot azért lehet keresztülvinni az emberekkel és egy néppel mert az emberek vagy egyszerűen nem képesek elhinni, hogy ilyesmi egyáltalán létezhet, nem is tudják hol lehetne hitelt érdemlően utánanézni, nem is tudják kiben és miben lehet hinni és a meglévő tudás és tapasztalat anyagukra támaszkodnak amelynek a többsége tömegtájékoztatáson alapul, mondhatnám nyilvánvaló tömeg tudat manipuláción, adatok és tények eltitkolásán és megváltoztatásán, kormányzatilag ellenőrzött iskolai egyetemi tananyagokon stb.
.
Nos hogyan is lehetne ezekhez az információkhoz hozzájutni??
.
Én amikor általános első osztályába mentem az első kérdésem az volt a tanárnőtől, hogy hogyan lehet valamit megtanulni. Nem azt kérdeztem mit kell tanulni a következő órára, hanem a hogyan érdekelt. Nem kaptam értelmes választ, azonnal levontam a következtetést, az iskola szart sem ér ha valamire szükségem van nem onnan fogom megtanulni.
-
Nos, tanítottak neked, megtanultál e valaha és nem csak te de a magyarok és általában a világ legtöbb társadalmai, hogy mi az amit úgy neveznek, hogy “frame of reference”, azaz vonatkozási keret, hogy az alapokon kezdjem, valamint, hogy hogyan kell kialakítani saját tudásunk és gondolkodásunk strukturális elemeit, milyen alapokon nyugszik és hogyan használhatjuk a saját megszilárdult ismeretanyagunkat, hogyan kezeljük a mentális módosulásokat, hogyan kutassunk fel új ismeretanyagot és folytathatnám a sort…
-
Erre a site-ra a sját gondolataimnak egy százalékát sem hozom, nem mintha attól félnék, hogy helytelen vagy értelmetlen pazarlás lenne nyilvánosságra hozni egy értékes insigh-ot, de abban a pillanatban ha eltérek a sematikus intellektuális és érzelmi etalontól máris kiigazítást kapok, hitetlenséggel találkozok, összeesküvős elméletek fabrikálásával vádolnak, és senkinek eszébe sem jut, hogy a sok sematikus állítás egyáltalán nem indokolja és nem magyarázza meg a történelem ilyentén alakulását, beérik a szintén sablonos váklaszzalé, hogy a történeleln ismétli magát és az e,mberek nem tanulnak belőle. ez a legegyszerűbb.
Túl korán ment el az üzenet befejezném, javítani akartam egy elütést rossz billentyűt nyomtam és shortcut, hamar ment el. Bocsánat.
————-
……… beérik a szintén sablonos válasszal, hogy a történeleln ismétli magát és az emberek nem tanulnak belőle. Ez a legegyszerűbb. ezt hallom, de amikor beléphetnénk egy tágabb világba mindenki csak hunyorog mint a moziból kijövet a napfénybe.
.
Most látom illetlenül hosszúra nyúlt a hszem nem érdemes folytatni, szóval egyenlőre ennyi.
A nemzetközi környezet, Putyin, Orbán, stb.
A nemzetközi események egyikét sem lehet vizsgálni a legfontosabb tényezők figyelembevétele nélkül. A közel keleti – Szíria, Palesztina, Egyiptom, stb. – események döntőek voltak az Ukrán események kezelésében, azaz az orosz területfoglalásban. Az a tény, hogy az USA vezetője, – Mohamed Obama képtelen volt a térségben egyetlen biztos szövetségesének a képviseletében egyértelműen és feltétel nélkül Izraelt támogatni meghatározta a később Orosz lépéseket Ukrajnában.
Obama a térségbe küldte a flottáját, amely azóta hatalmas költséggel egyhelyben áll, és tétlenül szemléli az Orosz és szíriai együttműködést, térnyerést, kiszámíthatóvá tette az USA magatartását az újabb provokált konfliktusban. Igaz, hogy most az USA csak néhány felderítő gépet küldött Lengyelországba ami lényegesen olcsóbb mint a flotta, de ez is elég volt az Oroszoknak, hogy azt csinálják amit akarnak Ukrajnában.
És most mindenki gondoljon Orbán EU ellenes és bomlasztó politikájára! Hatalmas függőséggel terhelte meg Orosz irányba országunkat, lehetőséget adva az Oroszoknak (és Orbánnak magának) hogy nem csak helyreállítsa országunkban az Orosz felügyeletet, de a „nem ortodox” orbáni politikának megfelelően, nem a demokratikus nyugat fele köteleződjön el! Mind az Orosz vezetés, mind az EU. pontosan tudja hogy szabad a gazda egy olyan helyzetben amit Putyin és Orbán együtt kitalál!
Elég csak megnézni, hogy mire használták az egyetlen Földközi tengeri bérelt szíriai üzemanyag kikötőt az oroszok az USA szeme előtt, Obama jóvoltából, amely napjainkra komoly Orosz flottabázissá változott!
Az Oroszok már régen keresnek egy lehetőséget az EU területét és működését bomlasztandó, most már van egy megbízható gengszter partnere ehhez.
Köszönöm a sok hozzászólást! Nagyon sok figyelemre méltó gondolat vetődött fel, de itt most csak kettőre reagálnék. Eagle írja:
“” De térjünk vissza Magyarországra. Adva van egy magyar miniszterelnök, aki negyedszázaddal ezelőtt nagyon magabiztosan küldte haza a szovjet csapatokat Magyarországról.”
—————-
Nem!!! Nem és nem és nem!!! Itt az alap tévedés és ezt kellene legelőször is tisztázni. Ez volt Orbán első bűvésztrükkje amit a magyarok megettek és azóta is ennek védőernyője alatt folytatja. Ez volt az leső bűvésztrükk amivel kiformált egy olyan hamis képet magáról amelyet azóta is sikeresen kamatoztat.”
Eagle azt is kéri, hogy írjak arról is cikket, hogy mit is tett Orbán annak idején. Csakhogy én nem tudok semmit hozzá tenni ahhoz, amit Eagle ugyanitt írt! Igen, elmondott egy nagyhangú szónoklatot, ami kíválóan alkalmassá tette őt arra, hogy ne lehessen orosz barátsággal vádolni, bűvésztrükk ez a javából, leginkább Cipollara emlékeztető. Így ideális eszköz Putyin kezében. És ide kapcsolódik az a megjegyzés is, hogy nem elég Orbánt leváltani, mert aki utána jön, enyhébb politikával konszolidálhatja Orbán rendszerét. Természetesen én sem gondolom, hogy Orbánt kell egyedül leváltani, a teljes Fidesz bagázsnak el kell tűnnie. Attól viszont én is tartok, hogy egy megszelidülő Fidesz kormányzat évtizedekre konszolidálhat egy, a Kádár rendszerre hasonlító langyos diktatúrát. Csakhogy ismerve Orbán színe váltó képességét, nagyon is tartok attól, hogy ez a változás éppen Orbán vezérletével megy végbe. (Ego írja: “A cikkel jórészt egyetértek, csak éppen a központi mondandójával nem. Azzal ugyanis, hogy elég, ha Orbán megy. Ez sajnos nemhogy nem elég, hanem egyenesen baj lenne. Egy Orbán-utód nem tudná olyan hatékonyan egyben tartani a tábort, ezért kénytelen lenne kissé engedni és egy “ermberarcúbb” Fideszt felmutatni.”)
Widder Gábor
2014. március 23. vasárnap
12:31
” És ide kapcsolódik az a megjegyzés is, hogy nem elég Orbánt leváltani, mert aki utána jön, enyhébb politikával konszolidálhatja Orbán rendszerét. ”
.
Ez így igaz, de Orbán rendszerét úgy tűnik egyenlőre csak erőszakkal lehet leváltani ami csöbörből vödörbe mint minden diktátor erőszakos leváltása után.
.
Ezzel egyetemben, vagy talán ennek bevezetése képen először a hazugság, (Orbán hazugságának) a természetét és hatásmechanizmusát kellene úgy feltárni, hogy azt mindenki megértse, elhiggye és cselekvőképessé váljon.
.
Talán ma itt ezen a fonalon tettünk egy lépést ebbe az irányba.
Meglepett a sok jó hozzászólás, főleg a Widder úré. A legjobb esetben sincs már idő arra, hogy az orbáni taktikát megismertessük az emberekkel. Az idő telik és helyrehozhatatlan károkat okoz, garantáltan. A háborús veszély itt ha elhúzódik, az is Orbánnak meg a Jobbiknak is kedvez. Sajnos drasztikus közbelépés szükséges, akár tetszik, akár nem és ráadásul a választások előtt. Késöbb folytatom.