Budapest – Gyurcsány Ferenc szerint a Fidesz tudatosan készítette elő a 2006 őszi zavargásokat. A Demokratikus Koalíció elnöke azt követeli, hogy Pintér Sándor belügyminiszter hozza teljes terjedelemben nyilvánosságra az őszödi beszéd kiszivárogtatásának körülményeiről készült hivatalos, végső jelentést.
Gyurcsány Ferenc a Facebook oldalán azt írta: Pintér Sándor manipulál, rosszabb esetben hazudik. Miként az akkori miniszterelnöktől, Bajnai Gordontól tudják, a belügyminiszter által most nyilvánosságra hozott szöveg nem a 2009-decemberében elkészült végső hivatalos összefoglaló jelentés, s ez utóbbi kifejezetten cáfolja Pintér mostani sugalmazását, állításait.
Gyurcsány Ferenc szerint Pintér elhallgatni akarja azt, hogy a hanganyag nyilvánosságra hozataláról a Fidesz felső vezetése döntött, az anyagot ők sokszorosíttatták és juttatták el a médiához. „Tudjuk tehát, hogy a Fidesz ilyen módon tudatosan készítette elő a 2006 őszi zavargásokat” – áll a bejegyzésben.
A volt kormányfő a DK nevében követeli, hogy a belügyminiszter hozza teljes terjedelemben nyilvánosságra a hivatalos, végső jelentést. Arra is kitér, hogy amennyiben kiderül, hogy az abban foglaltak nem egyeznek a mostani manipulatív kiszivárogtatással, akkor azt is követelik, hogy Pintér Sándor azonnal hagyja el hivatalát.
A Fidesz elnöke, Orbán Viktor nyilatkozzon, hogy ő, illetve vezetőtársai ismerték-e a beszédet a Magyar Rádióban történt elhangzása előtt. Ha igen, akkor vállalják a felelősséget a 2006 őszén történtekért.
Na Feri, ez már kissé határozottabban hangzott! Pintér Elvtárs szemszögéből nézve, számára indiferens a le vagy felmondás…milliárdosunknak van hova visszavonulnia! Persze csak addig, amíg Őkelmét is el nem számoltatják! Orbanisszimuszék természetesen tervszerűen készűltek, mint mindíg is, 1988-tól!! Ugyebár tettszenek tudni a Titkosszolgálati múltjukról és kapcsolati rendszereikről? Orbán-Kövér-Demszki…és a többiek! Mi ezen olyan meglepő? Tessenek a lovak közé csapni és hajrá!! Egy gondolat a végére…ugye milyen mélyen hallgatnak a Demszkiről?? Pedig milliárdokat lopott el és juttatot másoknak, Euróban/Dollárban!! Úgy él mint a volt Szovijet ,,Rém” és halt meg Moszkvában, háboríthatatlanul, érínthetetlen volt! Ignác Kaganovics!! Itt vannak a mai érínthetetlenek is és tesznek amit csak jónak látnak. Ezért tart itt még mindíg az Öszödi gyűlés eredménye!
Szinte biztos voltam abban, írtam is egy párszor, hogy a fidesz előveszi a kampányban az őszödi ügyet. Várom a kötélhúzás végét, ki fogja kibökni idegességében a szivárogtatók nevét, nagy buli lesz!
Orbánék hülyék lettek volna, nem kihasználni a helyzetet, hiszen a puskapor szagot elég korán kezdte érezni, szorongatták a hitelezői is, tehát cselekedni kellett! Összetrombitálta jó pénzért a “békés tüntetőket”, majd az összes fidesz vezette nagyvárosban azonos időpontban elindult a “felháborodás”, hogy neve legyen a gyereknek, vagyis úgy tűnjön, hogy spontán van az egész, majd Budapesten akarta eljátszatni 1956-t!
.
De, az a fránya nagyorrú nem mozdult a helyéről…….
.
Na, mszp-s ÁRULÓK megérte?
Megérte, hogy tönkre vágtak mindent ebben az országban, azért, hogy a bársonyszék a vele megszerezhető busás jövedelemmel megmaradjon?
“Gyurcsány Ferenc a Facebook oldalán azt írta: Pintér Sándor manipulál, rosszabb esetben hazudik.”
Gyurcsany pedig leereszkedik a pinteri-szinvonalhoz, foglalkozik vele, viszonyul hozza.
Ahelyett, hogy mar reg BOJKOTTalna Orban “darutollas”-rendszeret.
Nem értem Gyurcsány Ferencet,habár lehet ez ügyben nem elég tájékozott, mert tudhatná maffiából nem lehet kilépni.
perzekutor (2014. február 22. szombat 12:39)
.
Számomra ez így – kissé(?) zavaros.
.
Nem értem, a Gyurcsány-kormány miért nem hozta hivatalosan, a hivatali ideje alatt nyilvánosságra a jelentést? Lemaradtam valamiről? Ha Fletónak most is vannak a kezében dokumentumok, ami alátámasztja azt amit az elmúlt négy évben nyilatkozott Öszödről, akkor most miért nem áll ki vele? Mindenki a másikra mutogat, mindenki annyit és úgy idéz belőle, ami számára kedvező. Olyan, mint az ügynök téma, sokat lehet rajta rágódni és a manipulálni. Lásd BL esetét. Úgy érzem egyik oldalnak sem érdeke a teljes nyilvánosság. Öszöd lehetett volna katarzis, de a Orbán felismerte benne a fegyvert és innen már veszett ügy az egész. Tematizálva lett.
Kövérék megmondták annak idején: “Egyenként vadászunk le titeket.”
” Pintér Sándor manipulál, rosszabb esetben hazudik.”
——–
A kettő egy és ugyanaz. Ragyás Sanyó és Debil Kecó jól egymásra találtak, megértik egymást.
.
Ha lehet a jelentésben olyasmi ami megfordíthatja a dolgokat és a Fidesz fejére lehet borítani a bilit akkor talán érdemes vele foglalkozni, ha nem akkor jobb hagyni a fenébe és helyette a lényegről beszélni, nem kell orrba szájba rágicsálni a gumicsontot amit Orbán Viktória, alias Debil Kecó dobott a népnek és még a tetejében ingyen és bérmentve tovább hurcolni és izgatni vele az amúgy is gyenge elméjű fideszes szavazókat.
A kutyámnak is jobb dolga van. Lerágott csontot nem eszik. Van neki húsos.
Nekem Őszöddel kapcsolatban nem tudnak már olyant mondani, amire felkapnám a fejemet – annyi minden ocsmányság van azóta, hogy az több rémálommal is felér!
A Kossuth adó nyilatkozata az ukrán terroristákról, a Paksi szerződés, a legutóbbi, 50 milliárdos offshore pénz, a NAV botrány és akkor most kezdjük elölről, vissza 2006-hoz?!
2006 is jöhetne, de most az Ukrajnában történtekkel összevetve, talán így inkább mai, aktuális téma lenne.
Nem értem….a Fidesz mindig tudott hallgatni, amikor az kellett, hogy elüljön a vihar, a másik oldal miért nem?
Jöhet megint az összeugrás, mikor végre megjelenik egy Bajnai/Orbán videó -és még több ilyenre lenne szükség- akkor beugranak narancséknak – gratula!
Biztos, hogy ez a legfontosabb? Elterelni a figyelmet a 3-4000 milliárdos Paks II-ről, az 55 Milliárdos gáz offshore ügyletről, a volt gázszerelő tavalyi 830 Milliárdos osztalékáról és a 25 Milliárdos Békés megyei csatornázási tendernyeréséről, a Grippen 150 Millió eurós kenőpénzről, az egyfordulós, eleve manipulált választásról, a 2600 képviselőjelöltről, e.t.c.?
Normális demokráciában, jogállamban Orbán Viktor és társai már életfogytiglan való büntetésüket töltenék.
Vagy mégsem.
El sem jutnak odáig, hogy elkövessék, amiért ez jár, mert normális országban a kordonbontás, vagy már a tokaji tagyűlés után a karrierjüknek vége.
Normális demokráciában Gyurcsány az őszödi beszéd kiszivárgása után lemond. Nem a rendbontók miatt, hanem azért, ahogy 2004-2006 között kormányzott.
Magyarországnak az a tragédiája, hogy az emberek egy nagy csoportja ebből csak az Orbánra vonatkozó, másik nagy csoportja meg csak a Gyurcsányra vonatkozó részt érti.
Ezért nem lesz soha Magyarországon demokrácia.
GYURCSANY INDULNA A MINISZTERI POSZTRA MA NAGY MEGLEPETESNEK LENNENK TANUJA,DE SAJNOS EZ NEM IGY MUKODIK
“A HírTv és a Magyar Nemzet egyre alávalóbb támadásokat indít személyem, illetve tudományos fokozatom ellen. Nem riadnak vissza bűncselekmények elkövetésétől sem.
A Célpont című műsorban a HírTv feltört magánlevelezésemet manipulatív módon hozta nyilvánosságra, azt sejtetve, hogy doktori értekezésem legépelése, a kutatási kérdőívek kiküldése, a fénymásolás és némely tipográfiai közreműködés olyan mások által nyújtott segítség/szolgáltatás, amelyeket én nem vehettem volna igénybe. Levonták a következtetést: „kutatás helyett fizetett”.
Ezzel szemben a valóság az, hogy a kutatás teljes egészében az én szellemi munkám, az abból fakadó következtetések és eredmények sem mások alkotásai.
A többi a hatóságok dolga. A bírósághoz benyújtott keresetemet kiegészítettem és a büntetőfeljelentést megtettem a műsor készítői ellen is.
Sós Tamás,
országgyűlési képviselő”
“A Fideszes szócsőből végképp jobboldali hecclappá züllesztett, Magyar Nemzet címet viselő nyomdatermék az utóbbi időben egyébbel sem próbálkozik, mint demokrata politikusok besározásával.
A mai napon e közlemény íróját is az a megtiszteltetés érte, hogy a jobb napokat látott lap megkísérelte gyanúba keverni. 2004-ben Taksony polgármestereként, a képviselő-testület fölhatalmazásával megállapodást kötöttem egy vállalkozóval, aki 20 millió forintért megvásárolta az önkormányzat tulajdonrészét egy kft -ben. A vállalkozó most, tíz évvel később tett följelentésében azt állítja, hogy a vételáron felül további hatmillió forintot fizettettem vele az önkormányzat képviseletében eljáró ügyvéd munkadíjaként. A lap szóhasználatából, sanda célzásaiból egyértelmű a ki nem mondott rágalom, miszerint ez valójában az ügyvéd közvetítésével fizettetett kenőpénz volt.
Ezúton kívánom a nyilvánossággal tudatni: ilyen megállapodást soha nem kötöttem, sem ügyvédi munkadíj, sem más jogcímen nem kértem és nem kaptam a vevőtől a vételáron felül nem hogy hatmillió, de egyetlen forintot sem. Minden ilyen értelmű rágalomért peres úton fogok elégtételt venni. A megnevezett ügyvéd is írásban közölte: ügyvédi munkáját az önkormányzat havi átalányban fizette, az ezen felül kifizetett hatmilliós díj merő rágalom.
Varju László
országgyűlési képviselő (DK)”
Ehhez értenek, rágalmazni, mocskolódni. aljas férgek.
Sarah
azt a bizonyos “normális demokráciát” először valaki(k)nek létre kellene hoznia Magyarorszagon. itt ugyanis olyan még sohasem volt. aki nem élt soha valamely valódi nyugati polgári demokráciaban, annak sajnos fogalma sincs róla, hogy az milyen. a téliszalámis-konzerves nyaralás az olasz riviérán ezt nem pótolja.
valójában Magyarországon nagyon kevés embernek van valóságos fogalma a nyugat polgári demokrácia mibenlétéről. akik ugyanis megízlelték, azok ma már többnyire ott is élnek. én magam is elköltöztem már Magyarországról, csak turistaként látogatom meg. ez van.
Öreg Titán: igazad van.
Több évtizedes tanulási folyamatra volna szükség. Ez soha nem adatott meg Magyarországnak.
2006-ban nekem is tetszett az Őszödi beszéd. Azt gondoltam, “végre valaki”. És persze ott lebegett a szemeim előtt, hogy visszajön Orbán.
Ma már tudom, hogy demokráciában ennél kevesebbért is le kell mondani.
A tévészékház-szétverőket, rendbontókat a rendőrség dolga lett volna eltakarítani, mindenféle utasítás nélkül.
Azokat, akik békésen mentek tüntetni, a mai fejemmel megértem.
Ha körbenézek, azt látom, hogy még az évek óta külföldre költözött ismerőseim nagy része sem lett felvilágosultabb. Több generációváltás kell a változáshoz.
Ez az, ami reménytelen.
megérteni az önmagukat spontán békés tüntetőknek képzelőket, az egy dolog, és leleplezni, hogy az mégsem volt spontán, az pedig egy másik. jelen esetben ez utóbbi a fontosabb. nagyságrendekkel.
hello Oldser, írd le kérlek, mit nem látsz tisztán a szavaimból?
Itt a veszélyhelyzet:
http://www.atv.hu/belfold/20140222-gyurcsany-este-megszolal-az-atv-n
Egy megszólalást szerintem megérdemel személyes érintettség címén, de jó lenne ha nem spilázná túl.
Reménykedjünk!
Akárhogy történt a kiszivárogtatás, amit most, a választási kampányban a Nemzetbiztonsági Hivatal tett, az a magyar titkosszolgálat nyílt beavatkozása a politikai pártok kűzdelmébe, a FIDESZ mellett. Ez elfogadhatatlan.
Már az első körön is világos volt, hogy Pintér manipulál
http://endresy.blogspot.com/2014/01/hangulatmanipulacio-oszoddel.html
Naná, hogy a választások közeledtével megint előszedi a kormányzet
telekis
2014. február 22. szombat
12:49
Gyurcsány Ferencnek meg kell szólalnia ebben az ügyben, különben a sajtó azt harsogná, hogy gyáván lapít!
Úgy látszik, hogy az igazi közvélemény kutatások alapján vesztésre áll a fidesz. Hát be kell dobni valamit, ami igen csak lerágott csont.
.
Az se probléma, hogy az anyagban az szerepel, Rózsa-Flores Eduardo végül is úgy döntött nem a kapu.hu-n teszi közzé, hanem odaadja a fideszes haverjának. Össze is jöttek egy fidesz pártirodában, ahol átadta az anyagot, de nem nevezte meg a forrását. Mint tapasztalt ügynök (gyengébbek kedvéért egyszerűen III/III-as), terelt egy kicsit. Az anyagban ki van takarva, melyik fideszes alelnök vette át a CD-t és ő szervezte meg az anyag “terítését”, természetesen Orbán tudtával.
.
Szóval két kérdés van:
- Ki volt a felvétel készítésének megrendelője (mert ez nem a helyszíni felvétel másolata) aki utána átadta a közismerten III/III-as ügynök Floresnek. (Gyurcsány kizárva, mert ő nyilván az eredeti felvételt használta volna, miért készíttetette volna a helyszínen egy másikat?)
- KI volt az a fideszes alelnök, aki megvágatta és terítette az anyagot.
Talán Pokorni? Miután kirohant az ATV stúdióból, számomra egyértelmű, hogy benne volt a dologban.
.
Az nem is kérdés, hogy az egész 2006-os puccsot erre rászervezve Orbán csinálta..
.
.
Remélem, ma este Gyurcsány kiborítja a bilit. Majd jól beperelik “államtitok” sértésért. És akkor mi van? Azért vannak a jogászok, hogy dolgozzanak………. oszt annyi.
Hiába megbukott, kiéget, lejáratódott(ák) a gyurcsány, mégis úgy néz ki a dolog hogy ebben az országban nála alkalmasabb, demokratikus miniszterelnöknek való személy nincs rajta kikül.
Nam csak Gyurcsánynak, de az mszp-nek is már réges rég tisztázni kellett volna ezt a kiszivárogtatás ügyet. Mivel az mszp ezt nem volt hajlandó eddig megtenni, ezért nem is újult meg és ez a hitelességébe került. Úgy látszik ez még mindig megéri nekik. Hiszen ők az összefogás zászlóshajója, ők adják a tök esélytelen és alkalmatlan min. elnök jelöltet. Ez így nekik habzsi-dőzsi még a választás elvesztése esetén is. Az igazság meg és a választók meg le vannak szarva Őszödöt illetően. Erkölcs, értékrend, gerinc? Tőlük idegen kifejezések. Gyurcsány pedig még most is mosakodhat, magyarázkodhat. Ráadásul összeállt azzal az mszp-vel, aki mostmár bevallottan elindította a kiszivárogtatást, hátbaárulva őt és előidézve a zavargásokat. Ezzel az ő hitelessége is erősen megkérdőjeleződött számomra. Ez az egész habverés csak arra jó, hogy bebizonyísa mindkét oldalról, hogy alapvetően hazug banditák. Ennek az egész magyarországi politizálásnak semmi köze semmiféle izmushoz, csakis a maffiához. Szabad ország szabad polgárai? Ugyanmár!! Ha felébredsz, akkor érzed, hogy beleér a biliba a kezed és amit ott érzel az a tied.
Zappa
Ne várj túl sokat Gyurcsánytól ma este!
Eddig is boríthatott volna, de építette az imidzsét,és nagyon jól jött neki a sok sejtetés, amire még Ő is rájátszott!
Ennek a hülye magyarnak ez kell! Nem az őszinte beszéd,hanem a kavarás.
Majd ma este is elmondja a szokásosat.A maga módján Ő is szítja az indulatokat.
A lényegről meg közben senki nem beszél.
Nem lehetünk ennyire hülyék,hogy ezt érdemeljük!
http://egyenlito.blog.hu/2011/01/04/wikileaks_botrany_orban_szervezte_a_zavargasokat
-
Remélem a Spiegel cikkéről is szólnak – ha lúd, legyen kövér és akkor valóban beszéljünk nyíltan 2006-ról!
Tán még nagyobbat is szólna, mint az öszöd nem öszöd!
bumburi!
.
Csak ki kellene mondani. A net-en régóta fent van az “államtitok” sok részlete:
.
A fideszes irodában összegyűlt “érintettek”.
- pásztói fideszes: Bíró Márk
- egy fideszes kitakart nevű alelnök (mivel Orbán éppen Brüsszelben “szabadságharcolt”). Na ki lehet? A Pákozdi fiú, vagy a titkosszolgálatokat valamikor felügyelő miniszter, Köteles Lacika, aki ismerte az ügynök Rózsa-Flores Eduardot?
- Ismert a motoros futár, aki a sokszorosított anyagot széthordta a városban. Neve lényegtelen, mert nem tudta, mit visz. Ő a megbízást egy Kft-től kapta.
.
.
Zappa
Nem fogják kimondani.4 éve megy ez a sunnyogás.
Semmi baj!
Készülünk a választásra!
Ami népszavazás lesz, a gyáva ellenzék szerint..
Édes Istenem!
Mi kell még ennek az országnak hogy észhez térjen?
csakén
2014. február 22. szombat
18:23 Occam borbélymester eszköze alapján csak a Fidesz állhat mögötte.
Katalin
Meg kell szólalnia, mert azt harsognák, hogy gyáván lapít?!
Mennyi mindent harsognak már nyócéve és nem csak Gyurcsányról, hanem Bajnairól, Nokiás dobozokról, meg még sorolhatnám a hazugságokat, a választásokig a végére sem érnék.
-
A sohasemhazudtam nem áll ki vitára, erről harsogjanak válaszként!
Arról is harsogjanak, hogy már azt is olvasnia kell egy félórás felolvasásnál, hogy tisztelt hölgyeim és uraim!
A hetet-havat összehordásról is lehetne harsogni, melyet a kutya bevenné megveszne!
Nekem már elegem van ebből, hogy terelnek és csak a másikra mutogatnak, mutogasson a másik is!
-
De folytathatnák a Bajnais videós ötletet – volna mit visszahozni, a továris konyectől a Paksról kötött szerződésig, a hazaárulózás a kínai és orosz piac felé nyitásról!
Úgy gondolom, hogy az a bizonyos jelentés – aminek a nyilvánosságra hozatalához most Gyurcsány ragaszkodik – nemcsak Pintér, vagy az Alkotmányvédelmi Hivatal birtokában létezik. Azt is gondolom, hogy akik a teljes dokumentummal rendelkeznek, azok azért nem merik azt nyilvánosságra hozni, mert ezzel talán rájuk lehetne lőcsölni egy bűncselekményt – és azonnal elvinni őket a dutyiba.
.
Nos, az én ajánlatom a következő. Akinek a birtokában van a teljes dokumentum, az jutassa el azt az Amerikai Népszava címére, Csacsicska Tamás névre. Az AN majd elküldi nekem a zárt borítékot és én gondolkodás nélkül nyilvánosságra hozom annak tartalmát. Szívesen vállalom az ezzel kapcsolatos kockázatokat: ha kell, akkor elviszem a balhét bárki nevében.
Az ellenzék bölcs, az ellenzék okos, az ellenzék taktikus. Az ellenzék …..
Emlékeztek egy filmre, 1948-ból? Szirtes Ádám, Mészáros Ági, ,
Istenem de fiatalok voltak, voltunk.!
Csak úgy eszembe jutott.
Alakul a boycott: el kell halasztani a választást, alkalmatlan jeleöltek nagy száma miatt. Még a menyasszonynak is lehet farkincája!
Az öszödi beszédet hallottam. (felvételről, teljes terjedelemben) A tartalma bármilyen helyzetértékelő vitán elfogadható volna. A szöveghasználat miat legfeljebb kiírható a 12-es karika, de ma már gyerekek kuncognak hasonló (komolyságú) jelzőkön.A beszéd emiatt legfeljebb némi álszent irgum-burgumot érdemel.Emiatt a nyilvánosságra hozó, legfeljebb a klubból való kizárást szenvedheti el.
Viszont történt még valami – a szöveget manipulálták, és erre érdeke csak a fidesznek volt. A manipuláció verte ki a biztosítékot és indította el a 2006-os Orbáni puccskísérletet.
Az a alig 1 perc szövegcsomag, gyújtotta fel Pestet és nyerte meg a fidesznek az őszi önkormányzati választást.. A fidesz pimaszságára jellemző, hogy a választási fidesz kampányszöveg minden betűje ebből az összeállításból, tehát egyetlen saját írásjegyet sem tartalmazó masszából állt.
Kedves bumburi!
.
Egyszer azért ki kellene már állni. Kit érdekel, hogy 100 évre titkosították a neveket, akiket már mindenki tud, csak annyit kellene mondani – mint a mesében – “a király meztelen”.
.
De ez egy betoji ország, betoji politikusokkal. Ez igaz.
.
Egy olyan országtól, aki nem saját erőből nyerte el a függetlenségét, nem saját jól felfogott érdeke alapján építette ki a demokráciát, mit is várhatnánk?
Ezeknek magyarázni a demokrácia működését?
Egy franciának, amerikainak, svédnek, sőt egy svájcinak nem kell magyarázni. A vérében van, mert ősei megküzdöttek érte.
.
Magyarországon 1526 óta várjuk a sültgalambot. Ha valaki véletlenül jót tesz velünk, azt nem tudjuk értékelni. Polgárháború kellene az országnak, hogy észheztérjen?
Gyurcsanynak fegyvert kell csinalni az öszödi beszedböl.
Orban rezsim minden aljas eszközzel, mediaval, allami szervek felhasznalasaval probalja a valasztasokat befolyasolni ami egy hjogallamban abszordum. Gyurcsanynak azt kell mondani ez Orban szemelyes bosszuja, mert 2006-os TV vitaban lealazta, majd a valasztasokon sarba taposta, csufos vereseget kapott. Annak következmenyekent csak valasztasi puccsal maradhatott FideSS elnök. Azota Orbannak Gyurcsany fobija van,gyava kutya nem mert TV vitaban kialni 2010-ben, bosszualas pedig a genjeiben van az ö nepcsoportjanak. Öszödi beszed ürügyen 2006 öszen megprobalta eröszakkal megdönteni demokratikus jogallamot. A kisgömöc bosszuja.
Sajnos akkos ez ügyben semilyen lepes, feljelentes nem törtent a demokratikus partok reszeröl, pedig akkor meg rendlkeztek a megfelelö eszközökkel.
Orban 24-eves politikai plyafutasa utan is csak felolvasni tudja(szenzaciosan) a sajat (alitolag) maga altal irt beszedet, nem tud fejböl egy beszedet rögtönözni a szenzacios szonok. Örülök annak, hogy mar sok embernek feltünt, milyen jo szonok is Orban valojaban.
Öreg Titán 2014. február 22. szombat 16:44
Pontosítok: nem is volt lehetőség normális tüntetésre, mert a Fidesz azonnal az utcára terelte a bűnözőit.
Kétlem, hogy különben lett volna, mivel mérsékelt magyarországi jobboldal ugyan létezik, de csak a mesében.
Ezért, amit írtam, elméleti volt: megértettem volna azokat, akik normálisan tüntetnek a beszédet követően.
Ukrajnában is kivezényelte a hatalom az utcára a bűnözőit. Ott a normális tüntetők gyorsabbak, többen voltak, mégis mekkora baj lett belőle.
(Gyengébbek kedvéért: nem Gyurcsányt hasonlítom az Ukrán elnökhöz, hanem azt, hogy milyen az, amikor nem kizárólag a rendbontók vannak az utcán.)
Mégis úgy érzem, az ukránok kevesebb áldozattal “ússzák meg” majd. Hosszú távon.
“A Fidesz elnöke, Orbán Viktor nyilatkozzon, hogy ő, illetve vezetőtársai ismerték-e a beszédet a Magyar Rádióban történt elhangzása előtt.”
.
Persze, hogy ismerte és ismerték. Emlékeztetném Gyurcsány Ferencet, hogy 2006 nyarának a híradásai, sajtótájékoztatói – Tusványost is beleértve – arról szóltak, hogy “a kormány hazudott”. Mármint a Gyurcsány-kormány, és szinte mindig múlt időben hangzott el a mondat. Szíjjártó Péter szóvivőként minden megszólalásában ezt szajkózta, akármi is volt téma, Orbán pedig Tusványoson rukkolt vele elő.
.
Vissza kell olvasni, hallgatni, nézni az akkori híranyagokat, és mindenkinek világos lesz, mikor ismerték meg Orbánék az elhíresült öszödi beszéd tartalmát. Szinte az elhangzásával egyidőben. A többi csak időzítés kérdése volt, pontosan az ökormányzati választásokra akarták a bombát robbantani. Sikerült is, mert a kormány nem figyelt fel rá, hogy két hónapig egyfolytában róluk és az öszödi beszédről szólt a Fidesz kommunkikációja.
Ha Gyurcsányék 2006. júniusában és júliusában felfigyeltek volna rá, miket szajkóz a Fidesz-ellenzék, nem érte volna őket felkészületlenül a szeptember 17-ei vérontás. Ha én tudtam, hogy valami nem kerek a Fidesz állandó hazugozásában, azok ne tudták volna, mire utalnak, akik eredetiben és élőben hallották az öszödi beszédet? Ennyire buták nem lehetnek. Vagy mégis?
Itt is elismétlem.
.
A kezdetektől fogva ezzel a kiszivárogtatás dologgal nem tudok mit kezdeni.
A kezdetektől fogva – a különféle véleményektől eltérően – az öszödi beszédet igazságbeszédnek tartottam és tartom.
A kezdetektől fogva az a véleményem, hogy ezt a beszédet – pontosabban ennek stilizált változatát – a parlamentben kellett volna Gyurcsánynak elmondani.
A kezdetektől fogva nem tudom, hogy helyes volt nyilvánosságra hozni, vagy helytelen volt.
A kezdetektől fogva nem tudom, hogy a kiszivárogtató elismerést vagy elmarasztalást érdemel.
.
Azt viszont tudom, hogy mindaz, ami ennek a beszédnek a nyilvánosságra jutásáról – a fidesz által tematizált közbeszédben – kezdetektől fogva rá rakódott, – az úgy aljas és undorító ahogy van.
.
Most ,hogy még egy bőrt akart lehúzni az öszödi beszédről a Fidesz Gyurcsány leleplezte őket .
2006-ban a Fidesz főkolomposai egy államcsínyt akartak véghezvinni felbérelt futballhuligánok segítségével .
Hazudhatnak reggel délben este a Fidesznyikek úgysem hisz már nekik senki .
Katalin
2014. február 22. szombat
17:45
Orbán hány ügyben lapít gyáván…?????
Oszodi ugymegoldasat radikalisan meg senki nem fogalmazta meg! En most leirom! Orban aki titkosszolgalati eszkozokkel dolgozik nagyon reg ota , nem tudta mar elviselni a valasztasi vereseget ezert vart arra a pillanatra amikor puccsolhatja a kormanyt eszkozokben nem valogat soha nem is valogatott ! Nem az a lenyeg ki mikor szivarogtatott hanem hogy ORBAN megakarta donteni ademokratikus rendet bunozokkel szovetkezve , majd avegen meg szerencsetlen aldozatokrol alszent kortes beszedeket ugatott es uszitott ! Aljas gatlastalan gazember semmi tobb ! Bunozo volt az is maradt !
Igazabol nem az oszodi beszedrol es az abban elhagzottakrol kellene az igazsagot kideriteni, hanem az utana tortenteket kellene megitelni.
.
Mert mi is tortent valojaban?
A Fidesz elvesztette a 2006os valasztasokat, Orban nem tudta megemeszteni a vereseget, es teljesen mindegy-mibe belekotve szervezte meg es hajtotta vegre a fennallo es demokratikus rendszer megdontesere iranyulo kiserletet.
Azaz Orbanek allam elleni buncselekmenyt kovettek el, melyhez urugyul az oszodi-beszed szolgalt!
Tettuk sulyosabb/latvanyosabb volt a kordonbontasnal, raadasul roviden mondva: jol szetvertek a belvarost is!!!
.
Miert nem errol szolt a mai Gyurcsany-interju? (atv-Egyenes beszed rendkivuli adas)
Miert az oszodi beszedet es annak korulmenyeit szedte szet a musor, es miert nem a pesti-belvaros szetvereserol es az ahhoz kotheto valodi felelosokkel szembeni torvenyi eljarasok es bortonbuntetesuk elmaradasat targyaltak ki?
.
Tehat most sem a lenyeg hangzott el es nem a valodi problema kerult felszinre!
Mert inkabb arrol a Gyurcsany-kormanyhoz kotheto mulasztasrol kellett volna beszelni, amely nyilvanvalo bizonyitekok alapjan biroi eljarasban nem itelte el es nem zarta bortonbe a jogszeruen fennallo rendszerrel szemben szervezo/fellepo Orban Viktort es bandajat.
Ugyanugy, mint ahogy egy ilyen cselekedettnek a vilagon mindenutt egyugyanazon kovetkezmenye szokott lenni.
.
Mert akkor ma tenyleg nem lenne mar tema az oszodi beszed, az ma mocskos politikai celokra ujra nem lehetne felhasznalhato, az akkor is egyertelmuen megmutatkozo agressziv-politika nem juthatott volna hatalomba es hozhatta volna letre a mai ujhorthy-diktaturat.
Igazabol ezt qrta el a Fleto!
Meg azt, hogy ellenzeki partvezetokent ma sem az igazi politikai tennivalokat teszi, nem a valodi ok-okozati osszefuggesek menten cselekszik, vegulis igy jarulva hozza a maffia-allam diktaturajanak fennmaradasahoz.
Sarah, sokat vitatkoztam veled, talán nem mindenben volt igazam (mint ahogy Neked sem). De most egyetértek. Magam is ezt szajkózom már jó ideje: ebben az országban tartós demokrácia-deficit van. vagy ha jobban tetszik, a demokráciának nincsenek gyökerei, hagyományai,mivel az soha nem létezett mifelénk. És ezt nem lehet egyik napról a másikra megváltoztatni. Ez nem választások kérdése. és itt érkezünk el ahhoz a ponthoz, amiben át kéne gondolnod álláspontodat. A bojkottról beszélek, ami nem valósult meg. És tudod, miért nem? Pont a demokratikus közgondolkodás hiánya miatt! A bojkott kiváló eszköz egy antidemokratikus hatalomgyakorlás leleplezésére. De egy ilyen rezsimet csak akkor lehet bojkottal térdre kényszeríteni, ha létezik az adott országban a demokratikusan gondolkodó és cselekvő polgárok közössége. Ez persze automatikusan kitermeli a demokratikusan gondolkodó és cselekvő pártokat is. A pártok és a polgárok így együtt sikeresen bojkottálhatják az illegitim, antidemokratikus rezsimet. De – sajnos – nálunk egyik sincs meg. A bátor és demokratikusan gondolkodó polgárok ugyanúgy hiányoznak, mint az őket képviselő demokratikus pártok.
.
Én nem vitatom, hogy vannak ilyen polgárok, és a mai ellenzéki pártok soraiban is számos ilyen politikus található (Ilyennek látom azt az embert is, aki ellen immár a sokadik hazug, lejárató és karaktergyikos kampányt indították. Mielőtt még “megvádolnál”, ezzel nem azt állítom, hogy Gyurcsány jó politikus, csupán azt, hogy tisztességes, meggyőződéses demokrata…). Vagyis, a bojkott gondolata – bármennyire is helyes megoldás lett volna – eleve reménytelen dolog volt. Legalábbis, itt és most…
.
Nagyon sok víz folyik le még a Dunán, amíg nálunk létrejön a demokratikus társadalom. De ha ez létrejön, az magával hozza az igazán demokratikus pártok megjelenését is. Méghozzá bal- és jobboldalon egyaránt! És akkor nem kell majd aggódni azért, hogy vajon mi fog történni egy-egy kormányváltás után. Megkockáztatom, a polgárok döntő többsége számára majdnem teljesen indifferens lesz, ki van éppen kormányon. Nagyon sokan talán még a miniszterelnök nevét sem fogják tudni.
.
Nem holnap lesz, de nem is holnapután…
telekis, a 2006-os “rendőri brutalitás” a ner egyik alapja. Ezt már meg is festették, ez már az új történelem része, erről már nincs vita. Ugyanúgy része a ner-nek Gyurcsány és az összefogás minden résztvevője akik Orbán játékszabályait elfogadva készülnek a díszellenzékiségre. Ezért szólt arról az interjú amiről szólt.
oldster, itt vagy? A múlt héten kérdeztél tőlem valamit egy korábbi hozzászólásommal kapcsolatban. Azért nem válaszoltam, mert nem tudom, melyik volt az, amit kértél, és azóta próbáltam rájönni, de nem sikerült.
Valahogy kigooglizom Neked, ha rájövök, melyik volt. Tipp:
Szerintem Magyarországnak igenis voltak évtizedei megtanulni és megbecsülni a demokráciát. 1989 óta. A magyar politikusok és értelmiségiek bűne, hogy ma ekkora karót érdemlünk.
Más (bocs, kicsit off): Úgy tűnik, Gyurcsány megszólalásai nagy médiavisszhangot kapnak, erősen tematizálja a közbeszédet — Mesterházy már eléggé dühös lehet ezért. Van az a formátum, ami nem skatulyázható be a másodhegedűs skatulyájába.
Gy. F. nagy játékos. Szimultánt játszik. Indirekt módon irányítja a jobb és bal oldal szereplőit. Elegánsan, közvetett módon elégtételt vesz mindazokon, akik ebbe a helyzetbe juttatták őt és az országot. Ja, és ő lesz a miniszterelnök. Hogy ebben kik a valódi segítői, szövetségesei – talán az is kiderül majd egyszer…
Szeretnék feltenni egy kérdést:
Egy elképzelt országban úgy alakult, hogy van 3 párt:
1 baloldali, 1 liberális, 1 szélsőjobb.
Önök szerint most Orbán melyiknek lenne ott a vezetője?