Ronai and Ronai
AMERIKAI

Bartus László: Letartóztatási parancsot Orbánnak 2014. január 5. vasárnap 10:47

  • Hozzászólások(175)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Bartus László: Letartóztatási parancsot Orbánnak

Amit most szeretnék mondani az újév kezdetén, meglehetősen személyes jellegű. Legalábbis, ami a kiindulópontot illeti. Az Orbán-rendszerrel való foglalkozás egyre nagyobb undort váltott ki bennem az újságírással kapcsolatban. Először csak menekülés érzésem volt, majd undort éreztem, aztán értelmetlennek tartottam mindent. Szégyelltem, hogy egy idő után már nem szavak, hanem csak utálat és undor tör felőlem, de mégsem lehet csak szitokszavakat írni. Ők váltották ki, mégis én éreztem magam szennyesnek és bűnösnek az indulataim és a tehetetlen dühöm miatt. Úgy éreztem, semmi értelme annak, amit csinálunk, hogy a mindennapos hazugságözönről és elmebajról tudósítsunk, azt magyarázzuk, elemezzük. Megundorodtam a szakmámtól, úgy éreztem, ez nem nekem való, én nem tudom ezt elviselni. Éreztem, hogy valami nem stimmel.

Aztán arra lettem figyelmes, hogy valahányszor az amerikai sajtót olvasom, az amerikai hírműsorokat nézem, elmúlik ez az undor és utálat, csodálatos szakmának tartom az újságírást, inspirál, terveim és ambícióim lesznek. Kis időbe telt, amíg megfejtettem ezt az ellentmondást. Az ellentmondás oka az, hogy ami Magyarországon történik, annak megoldása nem klasszikus újságírói feladat. Amikor úgy próbálunk viselkedni, mint ahogy egy normális világban a demokráciában kell, akkor tévúton járunk. Magyarországon a sajtó szerepzavarban van, ahogyan a politikai ellenzék is. Most azokra gondolok, akiket nem a Fidesz fizet a háttérből vagy közvetve, és akiket nem Simicska irányít. Akik azt mondják, hogy olyan csapdába kerültünk, amelyből nincs kiút. Ez ugyanaz az érzés, amit az újságíró is érez. Márpedig kiút mindig van, csak nem jó helyen keressük.

Megértettem, miért van ez így. Ennek oka, hogy elfogadtuk, és elfogadjuk azt a hamis helyzetet, mintha egy legitim hatalom és demokratikus kormányzat működne. Mi olyan válaszokat adunk, amelyek egy jogállam és egy demokrácia autentikus válaszai. De a másik oldalon nem jogállami és nem demokratikus hatalom áll, hanem egy bűnszervezet. Az újságírónak ebben az esetben nem az a dolga, hogy cikkeket írjon e bűnszervezet mindennapi ténykedéséről, mintha itt egy kormány működne, hanem az, hogy rendőr után kiáltson. A szerepzavar abból fakad, hogy nem egy malomban őrlünk. A mi válaszaink nem autentikusak a helyzetre, ahogyan a politikai ellenzék válaszai sem azok (újra hozzáteszem: nem azokról van szó, akik zsarolás, lefizetés és egyéb alkuk nyomán a bűnözők társtettesei).

A magyar sajtónak meg kell értenie, hogy nincs tovább miért eljátszani ezt a szerepet. Nem vagyunk a helyzettel kompatibilisek. Ennek csak a felszíne az, hogy valamikor több hetes tényfeltáró munkával kellett felderíteni olyan összefüggéseket, hogy a kormányzat milyen áttételeken kapcsolódik azokhoz, akiknek milliárdokat juttat. Ma ezt kutatni sem kell, a miniszter kiadja a listát róla, megjelenik a közlönyben. Ez maga a működési mód. És mivel megszállták az államigazgatás és a bűnüldözés minden pontját, nem lehet semmit tenni ellene. Valójában fegyvert szegeznek ránk. Ugyanazt a forgatókönyvet hajtották végre, mintha 2006-ban sikerült volna az utcai hatalomátvétel. A “forradalom” akkor megbukott, de a demokráciában elfogadhatatlan eszközökkel kétharmados parlamenti többséget szerezve végrehajtották ugyanazt. Ez a kétharmad sem ruházta fel őket olyan jogokkal, mint amilyenekkel magukat felruházták. Csupán annyi történt, hogy a forgatókönyv fejlécén a “forradalom” szó elé írták, hogy “fülke”.

A “forradalom” eredeti terve szerint megszállták a rádió és a televízió épületét, elfoglalták az ügyészséget, a rendőrséget, megszállták az Állami Számvevőszéket, elfoglalták a bíróság épületét, behatoltak az Alkotmánybíróságra és birtokba vették a testületet. A parlamentben statáriális jellegű törvénykezést hoztak létre, a népképviselet épületébe katonákat vezényeltek, akik sakkban tartják az ellenzéket. Önhatalmúlag megváltoztatták az alkotmányos rendet, saját új alkotmányt adtak az országnak, amelyet senki nem szavazott meg rajtuk kívül, és senki nem legitimált. Ezt az Alkotmány tiltotta, a Btk. pedig az államellenes bűncselekmények között büntetni rendeli.

Már a kétharmados parlamenti többség is demokráciában megengedhetetlen eszközökkel és módon született. A politikai ellenfelek egy részét igyekeztek szétverni, a többieket a nemzetből kitagadták. A győzelem után nem egy választást nyert demokratikus pártszövetség vette át a kormányzást, hanem egy bűnszervezet rontott rá az államhatalmi szervekre, megszállta az országot, elfoglalta a stratégiai pontokat, statáriális helyzetet vezetett be, és megbénította az ország védekező képességét. Puccsisták vették át a hatalmat, és az intézkedéseik azért nevetségesek, mert a bűnszervezet a demokratikus látszat és díszletek között valósítja meg azt, amit egy katonai puccs után hatalomra kerülő junta. A komikus helyzet a látszat és a valóság között feszül. Olyan ez, mint amikor a bankrablók betörnek egy bankba, lefegyverzik az őrséget, kikapcsolják a riasztóberendezést, a személyzetet a földre kényszerítik, kifosztják a széfet, és ezután megnyitják a bankot a forgalom előtt, mintha mi sem történt volna. A bankrablók üzemeltetik tovább a bankfiókot fegyverrel a kezükben.

Ha Orbán bűnszervezete úgy viselkedne kívülről is, mint ahogyan egy katonai junta puccsistái, nem lennének nevetségesek az intézkedéseik. A Közgépbe tolt százmilliárdok, a közmédiának álcázott hazugsággyár, a kert végébe épített futballstadion, a megszállt trafikok, elfoglalt földek, a bíróságokon zajló koncepciós perek természetesek volnának. Csak így röhejesek, hogy külsőre pályázatnak látszik, közbeszerzésnek tűnik, a pisztollyal a fejnél befizetett stadiontámogatást TAO-nak hívják. Ezért kell megőrülni tőle, ezért tudna ütni az ember, és ezért jön ki csak káromkodás a száján, mert belső lényegét tekintve ez egy szimpla puccs, fegyveres megszállás és bankrablás. A bűnszervezet vezetője, egy közönséges rablóvezér és útonálló, miniszterelnöknek mondja magát, a banda vezérkarát kormánynak és pártelnökségnek hívják, de e külső látszat mellett saját zsebre működtetik a megpuccsolt, megszállt és elfoglalt országot. Nem kell elfogadni a hazug öndefiníciót, nem kell úgy tenni, mintha nem látnánk, miről van szó. Joga van mindenkinek hülyének lenni, de nem muszáj.

Ez a valóságos helyzet, a sajtó pedig úgy működik, mintha a szeme elé vetített díszletek valódiak lennének. Nem látják a vászon mögött a korhely bandát, a fegyveres banditákat. Ezek ugyanis fegyveres banditák, a TEK nevű kommandósbrigád a bűnszervezet fegyveres alakulata. A nevüket azért kapták, hogy alkalomadtán minden olyan ellenállást, amely a törvényes rend helyreállítására irányul, terrorizmusnak nevezzenek, az alkotmányos rend védelmét terrorizmusnak tüntessék fel, miközben ők maguk a terroristák. Bizarr, hogy az Alkotmányt megpuccsoló bűnözők, miután elfoglalták a Nemzetbiztonsági Hivatalt, azt “Alkotmányvédelmi Hivatalnak” nevezték el. Ebben is benne van a fenyegetés. A csaló alaptörvénythez már nem lehet nyúlni, azt nem lehet kétségbe vonni. Az állam védi. Fegyveres erejükhöz tartozik még az egykori magyar rendőrség és honvédség, amelyeket egyetlen puskalövés nélkül elfoglaltak. Ez a tényleges helyzet.

A tehetetlen düh, az ellenzék által emlegetett csapdahelyzet abból fakad, hogy ezt a tényleges helyzetet nem ismerik fel, és nem ennek megfelelően cselekszenek. Ők a díszlettel folytatnak párbeszédet, miközben a díszletek mögött egy terrorszervezet, bűnbanda ténykedik. Nem kompatibilis a valódi helyzettel a reakció. Nem autentikusak a válaszok. Egy kivetített képpel társalognak, miközben a vászon mögött teherautóba pakolják a Nemzeti Bank kincseit, a költségvetés bevételeit. Mivel nem egyszeri rablásról van szó, hanem tartós kifosztásról, működtetik az elfoglalt országot, hogy az nekik termeljen. Csak annyit fordítanak rá, amennyit feltétlenül muszáj, betegek és öregek dögöljenek meg, okos emberek képzésére nincs szükség, minél többen menjenek közmunkás rabszolgának éhbérérét. Már rabszolgákat is tartanak.

Az újságíró azért utálja meg a szakmáját, mert érzi ezt a hazugságot, és hogy nincs a helyén. Nem azt teszi, ami a dolga. Az újságírónak ebben az esetben nem az a dolga, hogy helyszíni közvetítést adjon arról, amit a terroristák vetítenek elé, hanem az, hogy a vászon mögé nézzen, és azt írja meg, amit ott lát. Ez az oka annak, hogy budapesti kedves kollégáim egy része is lehülyéz engem, mert velük szintén két malomban őrlünk. Én kényszerűségből írok arról is, hogy mit művel a farkas, amikor báránynak mutatja magát, de én a farkast látom, míg az otthoniak a bárányt. Eltévedt bárányt, aki egy kicsit sérti a demokratikus elveket, de elhiszik neki, hogy egy bárány. Nekem mindenem tiltakozik az ellen, hogy a terroristák bűncselekményeiről úgy számoljunk be, mintha itt egy kormány működne, amely ugyan megnyirbálta a demokratikus jogokat, de attól még kormány. A hazai értelmiség még ott tart, hogy valahogy ki kellene egyezni velük. De ez nem fog menni. Terroristákkal nincs miről egyezkedni, és ők sem egyezkednek. Márpedig ez nem egy kormány. Ez egy terrorszervezet, bűnszervezet, zsiványtanya, puccsista rablóbanda. Itt legfeljebb úgy lehet írni róluk, ahogyan a bűnügyi rovatokban szokás. De az újságírónak nem ez a dolga, hanem az, hogy a valóságnak megfelelően reagáljon, és semmi mást ne tegyen, mint rendőr után kiáltson. Feleslegesen öljük egymást is. Legalább azoknak, akik nem adták el magukat, ebben a minimumban meg kellene egyezniük.

Az autentikus reakció az lett volna, miután Orbán bejelentette a fülkeforradalmat, s erre hivatkozva a NENYI-ben egy új rendszer megalapításával bízta meg magát, hogy  az ellenzék figyelmeztesse őt: ha ezt megteszi, Alkotmányt sért, és a Btk. alapján életfogytig tartó börtönbüntetésre ítélendő. Amikor az Alkotmányt felszámolta, az ország stratégiai pontjait elfoglalta, és a hatalmat kizárólagosan saját kezébe összpontosította, akkor az ellenzék vezetőinek közölnie kellett volna vele, hogy ez puccs, a hatalma mostantól illegitim, bűnözőként bitorolja a közhatalmat, és mostantól így bánnak vele. Ha erre nem mond le, akkor a rendőrség és a katonaság parancsnokai közül meg kellett volna keresni azokat, akik hűek az alkotmányos rendhez, az Alkotmányra tett esküjükhöz, és egy összehangolt akció keretében Orbánt és bűntársait őrizetbe kellett volna venni. Erről tájékoztatni kellett volna az Európai Unió vezetőit, és kérni, hogy ha a “békemenet” jól ismert békés tüntetői zavargásokat robbantanak ki, akkor nyújtsanak segítséget a rend fenntartásához. Amíg Orbánék ellen zajlik a büntetőper, vissza kellett volna állítani jogaiba az Alkotmányt, és új demokratikus választásokat kiírni. Ez lett volna az egyetlen jogállami, alkotmányos és törvényes eljárás. És ugyanez ma is.

Ezért rájöttem, hogy nem az újságíró szakmával van baj, nem én utáltam meg ezt a szakmát. A bennem feszülő indulatok nem az én problémám, hanem éppen az egészséges lelkemet mutatják: erre a törvénytelen helyzetre ez a helyes reakció. Ezt a rendszert csak az antiszemiták, a kádárista ingyen sört (rezsit, stb.) lesők és a korrupt kollaboránsok támogatják. Normális embernek mindene tiltakozik ellene. Ezért éreztem mindig úgy, hogy be kellene zárni az Amerikai Népszavát, semmi értelme annak, hogy közvetítsük, hogyan hazudnak a bűnözők, miközben egyetlen feladatunk lenne: követelni az azonnali letartóztatásukat. Teljes szereptévesztés, hogy mi is pótszert adjunk, pótcselekvést nyújtsunk a becsapott emberek egy részének, akik megnyugszanak kissé, ha hallják az igazság egy morzsáját. Az újságíró feladata a törvénytelen helyzet elleni tiltakozás. Akik ebből élnek, hogy úgy tegyenek, mintha a farkas bégetne, azokat valamennyire meg lehet érteni. De mi nem ebből élünk. Nekünk nem kell hazudni a megélhetésért. Igazából, a más malomban őrlő kedves kollégáknak sem kellene, mert amikor ezt a szép hivatást választották, ha nem is formálisan, de lélekben arra vállalkoztak, hogy ettől a helyzettől a hazájukat megvédik. De nem teszik.

Szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy ennek a bűnszervezetnek, mint minden terrorista csoportnak, szintén van ideológiája. Ez is egy Szent Háború, katolikus dzsihád. Sokan lebecsülik a kereszténynemzeti klerikálfasiszta antiszemita ideológia szerepét, és úgy tekintenek arra, mint egy fügefalevélre, amely csak a “maffia”, a szabadrablás leplezésére szolgál. Nem erről van szó. Ahogyan az öngyilkos merénylők, ezek is meg vannak győződve arról, hogy küldetésük van, és elhiszik magukról, hogy nem bűnözők, hanem a sors (Isten) eszközei. Ezért legalább olyan fontos annak kimutatása, hogy ez a bűnszervezet egy olyan ideológia mentén szerveződik, amely évszázadokon át Európa szenvedéseit, háborúit és népirtásait idézte elő. A katolicizmus éppen olyan puccs eredményeként létrejött csalás, mint az orbáni “demokrácia”. A nevet ugyanúgy megtartotta, miközben a tartalmát kibelezte. Egy bűnszervezet gyilkolta és rabolta végig a világot a kereszténység neve alatt. A katolikus egyház kezéhez több vér tapad, mint a nácik kezéhez, akik semmi mást nem tettek, csak a katolikus antiszemitizmusból elhagyták a vallási mázt, és kivették belőle a lényeget. Ez ellen a hazugság ellen legalább olyan fontos küzdeni, különösen Magyarországon, ahol a nemzeti identitást ehhez a hamis egyházhoz kötötték, mint ugyanennek a bűnszervezetnek a maffiajellege ellen.

A magyar sajtó és az igazi ellenzék elmulasztotta a helyzet valós értékelését, és ennek következtében elmaradt a megszálló puccsisták vezetőinek letartóztatása. A tényleges helyzet felismeréséhez talán idő is kellett. Nem dicsekvésből mondom, de az Amerikai Népszava ebben élen járt, évekkel előzte meg a teljes magyar sajtót és ellenzéket. De mostanra a leghülyébb ember is láthatja, hogy igazunk volt, és mi a valóság. S mivel a helyzet az elmulasztott lehetőség óta semmit nem változott, a feladat és a lehetőség ma is ugyanaz.

Büszkén mondhatom, hogy a teljes magyar sajtóból mi vagyunk az elsők, akik a megpuccsolt Alkotmány alapján felszólítjuk a legitim módon soha meg nem szűnt Magyar Köztársaság rendőri vezetőit, a hadsereg parancsnokait, hogy esküjükhöz híven védjék meg az alkotmányos rendet, állítsák helyre az Alkotmányt, és azonnal vegyék őrizetbe Orbán Viktort, Kövér Lászlót és Áder Jánost, valamint bűntársaikat, akik államellenes bűncselekményt hajtottak végre, a hatalom kizárólagos gyakorlását valósították meg, és hatalmukkal visszaélve erőszakosan megváltoztatták az alkotmányos rendet. Orbánt és bűntársait helyezzék bűnvádi eljárás alá, kutassák fel és foglalják le a bankszámláikat és a vagyonukat.

Felszólítjuk az ellenzéket, hogy tegyen lépéseket az Európai Unió, az Egyesült Államok és az Egyeszült Nemzetek Szervezete felé, hogy a tényleges helyzetről felvilágosítást adjanak. Tegyenek lépéseket a bűnözők letartóztatása és az alkotmányos rend helyreállítása érdekében. A lakosságnak pedig fel kell vennie a passzív ellenállás formájában a harcot az országot puccsal elfoglalt bűnözők ellen. Az Orbán-rendszer minden ténykedésére és bejelentésére csupán egyetlen választ kell adni: illegitim hatalom, törvénytelen alaptörvény, bűnszervezet által végrehajtott puccs, törvénytelen helyzet. Tartóztassák le a bűnözőket.

Ez a sajtó dolga, hogy ezt követelje, és az embereket erre szólítsa fel. Nem kell ezen csodálkozni. Az ország legjobb elméi megírták egy könyvben, hogy ez egy bűnszervezet. Csak azt nem írták meg, hogy a hatalmat is bűncselekmény révén gyakorolják, miután egy államcsínyt követően illegitim rendszert hoztak létre. De bűnözőket mindenképp le kell tartóztatni. Nem számít, ha ez nem történik meg, akkor is csak ezt kell követelni. El kell indítani az órát, hogy Orbán Viktor hány napja van még mindig szabadlábon.

Most kezdem érezni, mégis milyen nagyszerű hivatás ez. Nemcsak Amerikában, hanem Magyarországon is.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.7/5 (184 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +286 ( 330 szavazatból)
Bartus László: Letartóztatási parancsot Orbánnak, 4.7 out of 5 based on 184 ratings

  • Hozzászólások(175)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

175 Reader’s Comments

  1. Kedves Bartus L.
    Milyen régóta mondom lépés szükségességét? A kezdetektől. Azt is tudom, hogy Orbán minden eszközzel a lépés ellen lesz, tehát a minden eszköz letörését tartottam/tartom szükségesnek. Igen, a szükséges erő alkalmazását is.
    Azt is, hogy az ország határainak azonnali lezárását (megakadályozandó a bűnösök eltűnését) tartom szükségesnek és minden határokon kívülre banki tranzakció felfüggesztését.
    Most csak azt szeretném kérdezni, ki fogja ezt a lépést megtenni?
    A kezdetektől fogva ezt hirdettem. Tudatában annak, hogy ez csak erővel fog menni és ez “forradalmat” jelent.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +63 (75 szavazatból)
  2. “a rendőrség és a katonaság parancsnokai közül meg kellett volna keresni azokat, akik hűek az alkotmányos rendhez, az Alkotmányra tett esküjükhöz, és egy összehangolt akció keretében Orbánt és bűntársait őrizetbe kellett volna venni. ”
    Erre várok hiába, 2010 közepe óta.
    “felszólítjuk a legitim módon soha meg nem szűnt Magyar Köztársaság rendőri vezetőit, a hadsereg parancsnokait, hogy esküjükhöz híven védjék meg az alkotmányos rendet, állítsák helyre az Alkotmányt, és azonnal vegyék őrizetbe Orbán Viktort, Kövér Lászlót és Áder Jánost, valamint bűntársaikat, akik államellenes bűncselekményt hajtottak végre, a hatalom kizárólagos gyakorlását valósították meg, és hatalmukkal visszaélve erőszakosan megváltoztatták az alkotmányos rendet. Orbánt és bűntársait helyezzék bűnvádi eljárás alá, kutassák fel és foglalják le a bankszámláikat és a vagyonukat.”
    A bűnszövetkezet uralma közben ezt először rejtetten kellene megtenni: megkeresni az alkalmas vezetőket, és megszervezni az akciót. Nyíltan nem megy, mert azonnal beindul a védelmi akció. Biztosak lehetünk abban is, hogy állandó éber készenlét, ellenőrzés, ügynöki beszervezés folytatódik, besúgások jelentések tömege gyűlik össze a bűnszövetkezet felderítési, elhárítási szerveinél. A rejtett szervezkedésnek is kicsi az esélye, hogy rejtve marad. A fegyveres erők személyi összetétele hű tükre az ország egészének.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +43 (57 szavazatból)
  3. BL: Vagy tul optimista vagy, vagy egyszeruen naiv.

    Ahol egy Polt Peti lehet a legföbb ugyesz, ott a budös eletben a legelsö lepes sem fog megtörtenni a Kedves Vezetö letartoztatasa erdekeben. Talan egy belsö palotaforradalom gyorsabb eredmenyeket hozna; a Part berkeiben sokak szeretnek kalifanak menni a kalifa helyere.

    A naivitasrol csak annyit, hogy a birka magyar nep egyszeruen nem erett meg a valtozasra. A helyzetnek talán a vegsökig kell fokozodnia ahhoz, hogy vegre az utolso(elötti) szavazopolgar is radöbbenjen a valosagra (te joszagu Isten, ehhez meg negy ev kell?!)….
    Ez azert szomoru, mert lehet, hogy akkor mar kesö lesz, egy bizonyos szint alol mar iszonyatosan nehez lenne visszaemelni az orszagot egy normalis szintre.

    Tisztelettel

    foreigner
    (valahonnan Északról, egy normalis orszagból)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +43 (57 szavazatból)
  4. girbegurba, ne maszatoljunk.
    Minden csak pénz, paripa, fegyver kérdése, de facebookot firkálni naponta hülyeségekkel és meseszerű nyilatkozatokat elmondani egyszerűbb.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (23 szavazatból)
  5. Veszettül kitalálták ezt.

    Nem! Ez nem pusztán a fidesz!

    Itt többről lehet szó – valamilyen komoly intelligence service áll mögöttük.
    Véleményem szerint az amerikai magyarság azon körei – sok régi horthysta náci – akik a világháború utáni emigrációban az usa titkosszolgálataiban komoly karriert futottak be a kommunizmus elleni tevékenységükkel.
    Áder ezeket járta végig amerikai körútján.
    (Úgy gondolom, hogy ennek az erőnek még az mszp-ben is lehet befolyása. Egyébként az mszp-ben nem így történnének a dolgok …)

    Jól felépítették az idológiáját és propagandáját ennek a hatalomkoncentrációnak. Aki ellenük fel akar lépni azonnal vagy bankár, vagy zsidó -, de mindenképp a haza ellensége – ELLENSÉGE! -, gyarmatosító.

    Szerveződésük és mozgósítási ideológiájuk tehát a nacionalizmus – azaz a nácizmus -, a homofób, idegengyűlölet.

    Nem gondolom, hogy a meghatározó irányítók maguk is mind nácik lennének.
    Ez az ideológia és propaganda többnyire csupán eszköz a kezükben. Ezzel könnyedén lehet tömegeket megynyerni és felhasználni – már bevált módszer, ld. hitler idején.

    Ezért nagyon nehéz védekezni velük szemben.

    Amit a joggal és a választási rendszerrel műveltek, az csak az egyik oldala a gaztetteiknek. A másik az ideológia, a propaganda. A maguk szempontjából tökéletesen fel van építve. S az is, ahogyan felépítették a média fölötti hatalomátvételt.

    Ezért mondom, hogy többről van szó mint a fideszről.
    Nem feltételezhetjük ezekről a kisszerű nyálas figurákról, akik a jogász kollégiumból összeálltak, hogy ilyen szellemi teljesítményre, lennének képesek.

    Se élettapasztalatuk nincs, se intelligenciájuk, se bölcsességük.
    A foci szintjén mozog az ő értelmi színvonaluk.

    A jogi kapu azért még nyitva van, hogy le lehet váltani őket választás útján.
    Az ideológia az a kapu amin nem lehet áttörni, hogy eljussunk a jogi kapuig.

    De ha mégis sikerülne gondoljuk meg mi történne, ha vesztenének egy választáson.

    Minden – főleg a média – maradna az ő befolyásuk alatt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +38 (42 szavazatból)
  6. “Senkinek a tevékenysége sem irányulhat a hatalom erőszakos megszerzésére vagy gyakorlására, illetőleg kizárólagos birtoklására. Az ilyen törekvésekkel szemben törvényes úton mindenki jogosult és egyben köteles fellépni.”

    Ez az Idézet a Fidesz alaptörvényből származik ami a rendszerváltáskor készített Alkotmányban is így benne volt . Ez elég egyértelműen kötelező fellépést jelent Magyarország minden állampolgára számára a hatalom illegitim bitorlóival szemben.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +46 (48 szavazatból)
  7. Ehhez vezetett a média asszisztálása, és az a mérhetetlen maszatolás, ami ebben az országban folyik.
    Vizsgát tett az újságíró társadalom, megméretett, és könnyűnek találtatott!
    Ezt a lépést már a NER bevezetésekor meg kellett volna tenni, csak ember nem volt hozzá.
    Mint ahogy most sem lesz! (ne legyen igazam, kívánom)
    Akkor amikor egy ilyen helyzetben, még az mszp vezetője hülyeségeket nyomat a Népszava oldalán, amikor egy választással való rendbetételről hazudnak az embereknek, akkor ne várja senki, hogy ágaskodni fog bárkiben a jogkövető magatartás,és lépéseket tesznek ennek az abszurdumnak a felszámolására.
    Ugyanis halványlila elképzelésük nincs a további megoldásra, amikor még ez a gondolat sem fogalmazódott meg bennük!
    Könnyebb lesz megint Bartus Lacit ekézni, mint az általa felvázolt lépéseket megtenni.
    Miért?
    Mert erre szocializálódtak!
    Lehetnek bármilyen nagy demokraták, beléjük ivódott a tekintélytisztelet, és a csalóka ábránd a demokráciáról, hogy ezt is meg lehet oldani egy választással.
    Ezért képtelenek más megoldásban gondolkodni!
    Pedig gondolkodhatnának!
    Mindaz, amit Bartus Laci megfogalmazott éleslátásával már sok sok évvel ezelőtt,és azóta is folyamatosan,bekövetkezett, pontról pontra.
    Egyenes vonalvezetéssel, hibátlan logikával most is a lényeget írta.
    .
    Van egy bökkenő,és ez a legnagyobb baj.
    A “Nehogy már onnan mondja meg, hogy mi itt mit csináljunk” mentalitás ennek a megoldásnak is gátat szab.
    Még véletlenül sem fognak elgondolkodni a megvalósítás lehetőségéről a nagy magyar egójukkal!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +34 (48 szavazatból)
  8. Remélem a magyar újságírók és szerkesztők is elolvassák ezt az objektív írást. Régen gondolom, és folyamatosan hangot is adok annak, hogy milyen nagy felelőssége van a magyar sajtónak abban, hogy az Orbán fülkeforradalma utáni helyzetet a társadalom szó nélkül szemléli. A média véleményformáló újságíróin túl legalább ekkora felelőssége van az kollaboráns és a finomkodó balliberális értelmiségnek, a média által sztárolt, Orbán rendszerét legitimáló politológusoknak. Amit Bartus úr kimond, azt a politológusoknak az első pillattól kutya kötelessége lett volna kimondani, de ők még mindig azzal áltatják a társadalmat, hogy amiben ma élünk, az demokrácia.
    Remélem az Orbánnal kiegyezni, kibékülni, őt és társait futni hagyni készülő nagy külön-együttműködő páros, Mesterházy és Bajnai is elolvassa ezt az írást. Ez, ha másért nem, azért lenne fontos, hogy tisztában legyenek azzal a hatalmas felelősséggel, amit a demokratikus ellenzék szétverésével okoztak az országnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +36 (42 szavazatból)
  9. Engem a cikk eleje, illetve a magyar újságírás jelenlegi helyzete a haldoklás öt fázisára emlékeztet:
    1. Elutasítás – nehogy már megmondják, hogy mit írjak!
    2. Düh – mi van? mégis megmondják?
    3. Alkudozás – mi van, ha csupa jót írok?
    4. Depresszió – itt tartunk most
    5. Belenyugvás – ha újra nyer a Fidesz, akkor meghal a magyar újságírás – aki egy kicsit is előre lát, már látja ezt is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (23 szavazatból)
  10. Kedves Laci,

    szinte minden írásodban benne van a mai összefoglalód. Ha a magyar újságírók akartrák volna, régen megtették volna a lépéseket. De gyengék, és köztük sincs összefogás. Ezek egy akolban is útálják egymást, s ebben minden energiájuk ki is merül.
    Az amerikai újságok tele voltak Barbara Busch kórházba vitelével – egy hörghurut miatt. Ezek meg hallgatnak, szinte titkolják Orbán betegségét(?!!) Mit lehet várni korrupt újságíróktól??!!
    Még nem látom, kik fogják elindítani a változtatást, de az nem az értelmiség lesz, viszont vér fog folyni – sok. Mert a választást megnyerik, koalíciót kötnek Vonával, és ezután történhet majd, majd valami.
    Ki kéne találni valami jó ügyvédnek, hogyan lehetne EU-s állampolgárként az EU bíróságához a fenti vádpontokkal vádat emelni.
    (Lehet, hogy sohasem késő?)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +40 (44 szavazatból)
  11. Az ellenzéknek nincs stratégiai elképzelése sem Orbán elleni harcról.
    Nem az elitcsapatot kell megtámadni, hanem a periférián lecsapni az ezernyi helyi fideszes kiskirályra. Bizonytalanságot és félelmet kelteni a rendszert fenntaró, működtető és támogató alsóbbrendű csapategységekben,.
    Megkezdődne a felhígulás a megbonthatatlannak tűnő magasabb egységeknél is.
    Katonai ismereteket kellene elsajátítani és átültetni politikai síkra.
    Persze, először egy hadvezért kellene választani, ha már nincs a ládafiában. DDD

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +24 (32 szavazatból)
  12. Kedves Bartus úr,

    De hiszen ezt jómagam is és sokan mások olyan régen mondjuk. Már hányszor írtam, hogy Orbán abból él, hogy az EU és az intelligens emberek, újságírók a saját mércéjükkel mérik és nem az övével.
    .
    Persze kell a demokrácia látszata, mert ezzel követeli meg a bűnöző, hogy vele demokratikusan bánjanak. Csal , lop , öl, hazudik áthág minden törvényt de ha valaki szólni mer akkor felsikolt, ” de uraim, demokráciát kérek, hiszen úriemberek vagyunk, demokratikus EU így nem beszél egy ország 2/3 os miniszterelnökével “.
    .
    Tudja ez olyan mint amikor a 8O as években Bécsben a Kärntner Straße-en a turistákra utazó zsebtolvajok elegáns ruhába öltönybe és nyakkendőbe öltöztek és senki nem értette, hogy ők bűnözök. Igaz nekik volt hozzá modoruk is ami a felcsúti géniusznak nincs.
    .
    De hányszor vitába szálltam önnel és mondtam, hogy igazsággal nem lehet menni a hazugság ellen, ( az igazság senkit nem érdekel) negatív számot ne szorozzunk be pozitívval mert csak hízik. Szorozzuk be negatívval akár csak egyel és kész a pozitív szám amit várunk. Ez a Fidesz piramis egy nagy rohadt tákolmány ezt be lehet dönteni mint minden piramis játékot.
    ———-
    ” Az újságírónak ebben az esetben nem az a dolga, hogy helyszíni közvetítést adjon arról, amit a terroristák vetítenek elé, hanem az, hogy a vászon mögé nézzen, és azt írja meg, amit ott lát. “.
    .
    Az nem elég, inkább az a fontos, hogy * k i n e k * írja meg. David Mandler aki ide is néha átlátogat az AN re sikerrel felhívta az EU biztos figyelmét egy angolul írt cikkével a Bayer Zsolt beszéd után.
    .
    Ön írhat magyarul is angolul is, az a kérdés kinek az értelmét kinek az érdekeit célozza, átmehet ön akár sharpshooter-be is, küldhet elemzést a közvetlen külügyi titkárságra is. Fukuyama is nagyot alakított.
    .
    Szóval nem csak az számít mit ír és mit leplezz le hanem hogy ki olvassa, kinek az érdekét sértik azo a dolgok amikről tudósít, kit céloz meg és ön kinek címezi.
    .
    Ön van olyan rutinos újságíró, ha átmegy célzottan naa, hogy mondják, szóval sharpshooter-ba *(nem sniper)* és pontosan becélozza kulcsszavak használatával is akihez szól akkor el fogják olvasni, és nem marad hatás nélkül ezt biztosra veszem.

    Szerintem néha még a mi kommentjeinket is kikapják az érintettek titkárságának vagy elemzőinek keresői és tuti nagyot lehet lépni. Vannak kulcsszavak amire minden kereső és elemző beindul és végigolvassa a cikkeit.
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +29 (37 szavazatból)
  13. egy olyan országban cselekedni a hatalommal szemben, ahol egy 80 éves író élete közvetlen veszélybe került, egy olyan írás miatt, ami nem is a puccsistákat leplezte le direkt, mint pl ez a cikk is, hanem “csak” az áldozattá válás lélektani hátterét világította meg, nos ez átlagon felüli bátorságot feltételez. a tét élet-halál szintjére emelkedett, azzal, hogy orbán-kövér-áder, ne legyenek kétségeink, tisztában vannak ámokfutásuk súlyával. annyit tudnak pontosan, hogy esetleges vesztesként nem az ellenzéki patkóban fognak ücsörögni a következö ciklusban. a magyar ember megbénul egy ilyen teher alatt. lásd csapatsportágak tétmeccseit, ahol mi magyarok akkor is összezuhanunk lelkileg, ha egyébként jobbak vagyunk elenfelünknél (nem beszélve, ha még rosszabbak is, lásd 1-8) valószïnüleg azért is született a legenda a magyarok bátorságáról, hogy leplezzük, mennyire gyávák vagyunk valójában. a sors mindenesetre igazságos, nem lehet lapítani, és megúszni egy ilyen handicap-et, a magyar nép azt kapja, amit egy gyáva nép érdemel és nem azt, amit a bátrak kapnak.
    ha mégis akadna egy bátor ellenzéki párt, csoprt, akkor azoknak nem kell sok idöt pazarolniuk a helyzet megértésére. elég, ha bartus lászló kristálytiszta elemzéseit elolvassák. még cselekvési tervet is kapnak bonusként, ha érdeklödnek.
    korábban azt hittem gyurcsány és a DK lesz az, aki eltüntetheti az orbánmaffiát az országból. mára bizonytalanná váltam. ök halványulnak a látótérben, más meg nem látszik.
    de szeretem a meglepetéseket.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +30 (34 szavazatból)
  14. MIÉRT !!!

    MIÉRT nem érzik felelősségüket az ÚJSÁGÍRÓK a hírközlő médiumok,a jelenlegi magyarországi közállapotok kialakulásáért.
    MIÉRT járulnak hozzá a demokráciánk demokratikus jog rendszerünk gazdaságunk ,alkotmányunk és minden olyan törvénytelenségekhez amit az Orbán kormány Magyarországra zúdított– MIÉRT-csupán pénzért??
    Kik azok az orvosok vagy lélekbúvárok akik az önök által,táplált lélek rombolt,lelkeket és fejeket egyszer rendbe teszik,–ez az önök felelősségük .
    Félre értés ne essen tisztelem a Magyar újságíró társadalmat,-ezért önökre is hárulna feladat,-kilökni vagy,kiközösiteni olyan pribékeket maguk közül,akik képesek összemosni a “2006-os eseményeket,a bestiális roma gyilkosságokkal–.és ez vézércikk ként megjelenhet hát ,miféle újságíró az ilyen.Göbbelst tulszárnyaló hamis propagandát zuditanak az átlag
    lakosságra ,ami fertöz és elbutit.–ez Magyarország legnagyobb betegsége.
    Az elszámoltatásra egyszer sor kerül,-

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (24 szavazatból)
  15. bruckenbacker kapitány

    Nem ide tartozik talán szervesen, de mégis:
    http://hvg.hu/hvgfriss/2014.01/201401_politikakozeli_cegek_erdelyben_kivitel_eros

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  16. “Joga van mindenkinek hülyének lenni.”Irja többekközt B.L.Sajnos ezzel a “jogal” élnek is méghozzá sokan,és még csak nem is az egyszerü emberek közül.Ezzel a “hülye” joggal rendelkeznek a békemenetben résztvevők és az un.Professzorok Bathyányi kör tagjai.Már pedig e kettő társaságban, feltételezem,hogy nem ellemista emberek vesznek részt.Sajnos ezek aztán alaposan megzavarják az egyszerü embereket a helyzet felismerésében.Talán ezért is vált a magyar BIRKÁVÁ,igy csak a mekegésre van erejük.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (22 szavazatból)
  17. A mekegő birka majdnem olyan, mint a bégető kecske.
    Legel mindegyik.
    *
    Az ellenzéknek NINCS olyan legalis szerve, amely röplapozna, akik agitálnának, nincs olyan újságíró csoportja, akik írnának, mert Bartus még nem csoport.
    Nincs elkötelezett csoportja, akik egy jövő érdekében a vásárra vinnék a bőrüket. Legyünk őszinték, Gyurcsányért, Mesterházyért, Bajnaiért az utcára sem megyek ki ilyen nedves időbe. Majd, ha esznek olyanok, aki azt mondják, (mi) (én) akarok lenni …. , akkor. Ez még messze van. Sok kis zónapörkölt kisfröccsel csúszik le addig a torkokon.Majd ha a kiskocsmák kockás asztalteritői felett a fiatalok nem a külföldi menetrendeket nézik, ha a bőrükön az itthoni szellő borzolja a szrt és nem az elvágyódás, …. Ugyan már, tőlünk? Ilyen apáktól tanuljanak tisztességet? DDDD!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (20 szavazatból)
  18. bruckenbacker kapitány

    foreigner
    2014. január 5. vasárnap
    11:14

    Nincs igazad a logika szabályai szerint, mert a ha a főügyész is a bűnszervezet része az is illegitim. Mint minden eleme.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (11 szavazatból)
  19. Gonoszka,
    1. Hol, hogyan maszatoltam?
    2. Bár fenntartom, amit írtam, közben elismerem BL igazát is: Nagy szükség lenne erre a nyilvános hadüzenetre. Ez biztosítaná az ellenállni vágyók morális hátterét, azt a meggyőződést, hogy van kivel összefogni és harcolni a jogállamért, a szabadságért, a köztársaságért. Ha jelentős belső politikai erő, párt, szövetség nyilatkozna így, nem csak egy külföldi magyar honlap gazdája, akkor éreznénk, hogy felvettük a kesztyűt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  20. A magyarországi ellenzéki sajtó egyik prominense így aposztrofálja az AN-t és a köré szerveződött szellemi műhelyt:
    “Az antinácik paranoidabb része”
    Nem érzem sem magamat, sem az újság szerkesztőit, sem kommentelőit paranoidnak.
    Nincs itt károgás, magas hangon sikítozás, ijedezés.
    Az, hogy a jelentkező tényeket speciális szempontok (értsd tapasztalati, történeti, tudományos, szellemi) alapján értelmezi értelmezzük, és abból olyan következtetéseket von(unk) le, amelyek nem túl rózsásak, nem jelenti azt, hogy paranoidak lennénk.
    Azok alapján meg főleg nem, hogy logikailag tiszták a lépések, történelmileg lenyomozhatóak az analógiák, szellemileg átélhetőek az összefüggések, a tapasztalatok meg a premisszákat vastagon igazolják.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  21. logikusan ezt a cikket is végig kell gondolni
    végig kell venni a lehetséges következményeket és dönteni !
    ha az ellenállás reménytelen abból a tömeges politikai menedékjog kérelem következik az ország kiürítése evakuálás humanitárius katasztrófa miatt
    úgy látom nem fogunk semmit tenni megvárjuk míg szétrohadunk
    ha bénult cselekvőképtelenek vagyunk segítségre szorulunk
    még ahhoz is gyávák vagyunk hogy megkongassuk a vészharangot ?
    még kiáltani sem merünk csak halkan súgjuk egymásnak -süllyedünk
    VÉGE SÜLLYEDÜNK A JÁTÉKNAK VÉGE
    legalább a gyerekeket rakjuk a mentőcsónakokba

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  22. Köszönet a cikkért. Valahányszor megláttam Orbán vagy társai fényképét az ellenzéki újságokban, vagy olvastam a terveikről, tetteikről megszólalt bennem, hogy úgy tudósítanak róluk, mintha ezek normál politikusok lennének.

    Azt tudom elképzelni az újságírók számára, hogy minden tudósításba bele írják, hogy ezek rablók. Illegitim elnyomó bűnszövetkezet.

    Csak így lehet hiteles az újságíráas nézetem szerint.
    Nagyon jó a bankrablós hasonlat. Remélem, sokak megértik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (21 szavazatból)
  23. Na girbegurba, ezt mondom régóta.
    Ha az emberek látnák, hogy van hova csatlakozni! Bármilyen kis jel, feltámasztaná a reményt.
    Mint írtam: “Ne maszatolJUNK !
    *
    Egy rpg becsapódás,, egy polgármester rendbetétele, csodákat tudna művelni.
    Nem erre, de az AN támogatására nem jut egy fillérje sem az ellenzéki “politikai elitnek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (16 szavazatból)
  24. kelet közép európa egy szétvagdalt test újra összerakva öszevarrva és életrekeltve

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  25. Lentitől Záhonyig, Vámosszabaditól Tompáig, számtalan célpont, számtalan pofonláda hever gazdátlanul szerte szét. Védtelenül, védhetetlenül.
    A nagy fene Demokratánk, az kicsinyke el nem Számoltatonk makognak cselekvés helyett. Csak a parlamentbe bekerüljünk, aztán majd csak elleszünk valahogy.
    Pedig egy egy ukránt meg lehetne venni. Nem az ördögtől való. DDD.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (11 szavazatból)
  26. Kedves Bartus László, tételezzük fel, h kimegyek egy táblával a kezembe, amire rá van irva, börtönbe Orbánnal!. Kb fél óra és én kerülök oda. Aztán ki tudja hányan leszünk egy zárkában? Ha a négy fősben nyolcan és 5 év múlva kártéritenek 2 millió forinttal. Azzal mire megyek? S kitudja kapok-e majd mindig enni a börtönben? Igaza van Bartus úr ! Az ellenzéki politikusok tudnának tenni Orbán ellen, ha egységesen lépnének fel. Mondjuk úgy, mint Orbán amikor kordont bontott. Miért nem teszik ezt? Vélhetően azért mert a pénz nagy úr. Aztán vannak gyerekeik, családtagjaik. Messze elér Orbán keze?! A félelem nagy úr. Mit tett Sólyom Elnök, tolta Orbán szekerét. Most is finomkodik. Miért nem megy Ő egy táblával az utcára? Ugye az évi 100 millió amit kap jól jön neki. Miért nem megy az egész ellenzék egységesen az utcára Orbán ellen? Mindet nem mernék elitélni…. Na és Merkel hol van? A nagy demokratikus EU vezetés hol van? Vélhetően tetszik Merkelnek az a
    kb 150 000 kiképzett magyar ember aki robotol a németeknél, a vágóhidon, a raktárban, a varrodában..stb. Egyedül Amerika az aki segiteni lenne képes. Az EU vezetői talán még mindig bódultak a magyar barack pálinkától, amelyet ingyen iszogattak a reptéri váróban… Ne az egyszeri embertől várjuk megoldást.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (24 szavazatból)
  27. ha nem történik semmi a gondolkodó változtatni akaró emberek végkövetkeztetése azonos a kollaborálók végkövetkeztetésével
    suicides tendencies

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  28. Néhány egyszeri akciót zsoldosokkal lehet végrehajtani, akik aztán nyom nélkül eltűnnek.. Ez megindíthatja csoportok működését.
    Na, nem vagyok én ingyenes hobbyoktató.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (14 szavazatból)
  29. Már késő! Hányszor szólt Bartus, Az elmúlt években,? Hányszor! OK. Legyen Ruanda?Vagy rabszolgatartó társadalom?Vagy nyírjuk ki egymást? KALASNYIKOV, VAGY SMEISER?. Bár a célnak, A Hackler und Koch is megfelel.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (8 szavazatból)
  30. valaki vagy valakik egyszer meg fogják unni és lepuffantják ezt a gané orbánt, mint egy veszett kutyát

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (21 szavazatból)
  31. Tisztelt Bartos ur!

    En gondolkozasban azon az oldalon allok mint On megis ritkan vagyok kepes vegig olvasni az irasait (a diagnozison kivul, amivel tobbe kevesbe egyetertek, tulzottan indulatoktol vezereltek az irasai), most megtettem ezt az irasat elolvastam.

    Nem hinnem, hogy mukodeskeptelen otletekkel meg lehet oldani akarmit is. Sokszor erzem azt (nem ebben az irasaban), hogy serteget (vagy az ovasoi hozzaszolasok sertegetnek), amiert it elek es turom mint a barom azt amit muvel velunk ez a mocskos es sunyi rendzser.

    Vegyuk mar eszre, hogy nincs ember aki meg tudna mondani, hogy egy demokrata allampolgarnak mit kell tennie a valtozasert (munka, csalad es mas elfoglaltsagok mellett). Passziv ellenallas? szemely szerint ezt csinalom 2010 ota (nem vasarolok CBA ban, nem nezem a koz TV-t az Obersovszki Schmitt riportja ota, nem hallgatom a kozradiot (nem sok alternativa maradt), leszoktam a dohanyzasrol a trafikmutyi miatt, nem irom ala a rezsi csokkenteses Kubatov listakat, nem valaszolok az orban levelekre, stb).

    Se idom se kedvem utcai demonstrciokra jarni. Nincs egy szamomra elfogadhato, megfelelo sulyu demokratikus ellenzek, amit jo szivvel vallalni tundnek (ha lennene egy liberalis, vagy igazi szocialdemokrata tomorules, akinek elegseges sulya is lenne, tevolegesen is hajlando lennek segiteni nekik).

    Ha valaki megszervez egy olyan sulyu es letszamu demonstraciot, amivel el lehet zavarni ezt bandat, igerem ott leszek.

    Meddig es hova lehet hatralni? Ha nem tortenik semmi es a demokratikus ellenzek elbukja a valastast (vagy elcsaljak), jo eselyek vannak erre, milyen valasztasa marad a magamfajta embernek? Ossze kell csomagolni es huzas innen Burgenlandba, de basszus, ez a hazam, itt nyugszanak felmenoim, ez az anyanyevem.

    Lesz valaki, aki meg mondja mit tegyen ma itt egy demokratikus beallitottsagu ember, hogy nez ez mocsok folytatodjon?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +24 (28 szavazatból)
  32. Amit első hozzászólásomban írtam, hogy titokban kell szervezni a fegyveres erők rátermett tisztjeivel, arra lenne vagy lett volna jó, hogy elkerüljük a nagyobb vérontást. Az alkotmányos ellenpuccs lett volna vagy lenne a legolcsóbb megoldás. Ha nem sikerül, akkor csak a nagyobb közösség ellenállásának megszervezése a járható út, de az sokkal hosszadalmasabb és fájdalmasabb.
    .
    Az igazi fájdalmam viszont az, hogy egyik út sem járható, mert nincs kivel. Legalábbis most nincs. Nem látható előre, mikor telik be a pohár, és ha elegük lesz az embereknek és a zembereknek is a fasiszta fideSS-ből, melyik agyrémhez csatlakoznak helyette. Az eszük úgysem jön meg, arról hatékonyan gondoskodik a mostani hatalom.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (11 szavazatból)
  33. Gonoszka! lőjj agyon bennünket,de a világot,nemváltoztatjuk meg! MEG KÜLÖNBEN IS,SZERETEM aPÁPAI PARASZTGYERMEKET(GYURCSÁNY)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (13 szavazatból)
  34. Saller és koki, a költővel válaszolnék: “…lehetőleg máma még!”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  35. @Gonoszka

    Sajnos nem ilyen egyszerű. Nem az rpg vel van baj, egy is elég lenne de sajna sok lesz a végén. Mert az rpg hez kell stratéga is: Stratéga, stratégia és koncepció és pont ez ami már sehol nincs. Neked van koncepciód, van stratégiád és rpg-t bárki szerezhet, Vonáék is de stratéga egy szál sem. Azt sem tudják már mit akarnak. Azt sem értik mit kell tenniük. Ez a nagy baj. És enélkül hiába repül az rpg.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  36. Most és csakis ebben az ügyben Gyurcsány a hibás (esetleg Bajnai). Mert kizökkent az idő, óh kárhozat. És talán csak ők születtek helyretenni azt. De nem merik bevállalni a történelem által rájuk osztott hivatást.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (8 szavazatból)
  37. Tisztelt Bartus Úr!

    Jó páran ezt jajongjuk itt Magyarországon, csak nincs visszhangja!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  38. Kozmosz Geo Ámor

    Egyetértek. Én 2006-ban abbahagytam az újságírást, amiből addig éltem. Elmentem templomi kórusba énekelni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  39. “Ön magyarellenes! Nem csak az antiszemitákra kellene vadászni egy arra szakosodott intézménynek, hanem a magyarellenesekre való vadászathoz is kellene alapítani egy intézményt, hogy az olyanok mint Ön………..”
    “”Találkozzunk egy pillanatra, hogy letéphessem a fejét”".(. Ezeket az üzeneteket lehet olvasni, nyílvános. )
    Ilyen üzeneteket kapok . Mikor fogják megindítani a vadászatot? Még a választás előtt, vagy csak utánna..Miért vagyok én magyarellenes?? mit jelent magyarnak lenni??és ki a magyar?? ki dönti el? És ki fogja észrevenni ha levadásztak? És hány embert vadásztak már le?És miért nem kapnak nyilvánosságot azok akik nyíltan tiltakoznak . Miért nem áll mögéjük a tömeg, de legalább a magukat demokratikusnak vallók. Arra gondoltam, ha Kölcsey ma írná a Himnuszt , valószínüleg már így írná. “” MEG FOGJA BŰNHŐDNI E NÉP . A MÚLTAT, S JÖVENDŐT”"”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (14 szavazatból)
  40. @Gonoszka,
    nem szeretném, ha félreértene, én sem most, sem máskor, sem ebben a cikkben, sem más cikkekben nem buzdítok erőszakra, írásaim az erőszak elkerülésére szolgálnak. Orbánék letartóztatása az Alkotmány és a Btk. alapján törvényes és az egyetlen jogállami lépés és megoldás, mert bűncselekmény történt. Alkotmányt lehet változtatni, de alkotmányos rendet nem. Viszont én nem vagyok az erőszak híve, az Amerikai Népszava sem az, és nagyon kérem, még bújtatott formában se agitáljon erőszak mellett. Elég nagy baj lesz, ha ők majd alkalmaznak erőszakot. A cikkeim azért türelmetlenek és sürgetők, hogy a helyzet ne jusson odáig. Megkérem, ne uszítson még burkoltan sem erőszakra, mert az ilyen jellegű hozzászólásait moderálni fogjuk. BL

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +24 (28 szavazatból)
  41. http://www.flickr.com/photos/112596536@N06/11571041043/

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  42. @Steve50:
    Ön azt írja, hogy a cikkeim indulatosak. Milyenek legyenek, ha valaki látja a bajt, és hogy ballagnak a tragédiába. Ha nem lennék egyedül, nem lennék indulatos és türelmetlen, de ebben a cikkben is olvashatja, mennyire restellem és utálom ezt a szerepet, amelybe kényszerülök, és ezért van menekülés érzésem, mert nem akarok indulatos lenni, de egészséges ember nem tud másképp reagálni. Az a “nyugalom”, amellyel ezt az egészet Magyarországon tűrik és szemlélik, nem normális, ez a “nyugalom” vészjósló. Olvassa el saját hozzászólását. Tele van indulattal, és ezért becsülöm, mert az indulata indokolt, egészséges és normális reakció. A tehetetlen ember dühe. Ugyanaz, mint az enyém. Én ugyanolyan ember vagyok, mint Ön.
    S csupán egyetlen megjegyzés: en nem mukodeskeptelen otleteket mondok, hanem a tenyleges jogi helyzetet tarom az olvaso ele, es az arra adhato egyetlen jogallami és torvenyes megoldast. Ha buncselekmeny tortent, ha a rendszer es a hatalom illegitim, ha torvenytelen az alaptorveny, ha kimerítettek az allamellenes buncselekmeny tenyallasat, arra egyetlen torvenyes valasz van, a bunozok elfogasa es torvenyes felelossegre vonasa. Hogy ez abban az orszagban nem egyertelmu es vilagos, es az egyetlen jogallami es alkotmanyos lepes mukodeskeptelen “otletnek” tunik, ettol vagyok indulatos. De higgye el, nem szeretnek az lenni, es erre az egyetlen lehetseges megoldas, hogy miutan ugy erzi majd az ember, hogy amit errol kellett es lehetett megirni, azt megirta, hatat fordit az egesznek. Mert aztan meg azok, akik miatt izgul, mutogatnak ra megvetessel a pokol szajabol, hogy ez meg milyen indulatos. Igaza van, On nem tud mit tenni. Mivel nem olvassa el a cikkeimet, ezert most engedje meg, hogy magamat idezzem, de ennek okat is megirtam tobb alkalommal – indulatosan -, hogy az olyan demokratakat, mint On, elarultak, eladtak az ellenzek hivatalos velemenyformaloi es partjai. Rossz lelkiismeret, korrupt lelek, zsarolhatosag, es fogsagba viszik magukkal azokat is, akik errol nem tehetnek.
    Udvozlettel, Bartus Laszlo

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +26 (28 szavazatból)
  43. “Elég nagy baj lesz, ha ők majd alkalmaznak erőszakot.”/ admin.
    Be fog következni.
    Én elmondtam a véleményem, több hozzáfűzni valóm nincs.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  44. Eagle
    2014. január 5. vasárnap
    16:06
    *
    Akkor már kettőnknek van. Ketten tudjuk, hogy miről beszélünk. És ketten vagyunk, akik nem fogunk a tereltek sorába belépni. És ketten fogjuk “túlélni”.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  45. Egyetertek, az illegitimitas modszeres hangsulyozasara van szukseg. Az igaz, hogy ezek a birka emberek lassan fogjak fel a lenyeget, egyszer csak felfogjak, meg ha iszonyu lassan is megy ez itt. De a kitarto, rendszeres, modszeres, szajbaragos ismetlesnek lesz hatasa. Ne felejtsuk el, hogy orbannak sem ment azonnal minden, egy par ev neki is kellett mire itt tartunk. Csak ismetelgetni az illegitimitast folyamatosan, mint a hulye gyerekeknek, turelmesen.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (15 szavazatból)
  46. Szabadjon megkérdeznem, elég lesz ha Orbánt holnap letartóztatom?
    Lehet, hogy Orbán röhögve fog bejönni velem az ügyészségre és egy fél óra múlva távozni, én meg jó, ha egy hónap előzetes után nem leszek hosszabbítva.
    Ez is benne van a pakliban. Vagy Gergényit küldjük érte?
    Na ó, a Sándor-palota portáján kérek egy belépőt, hogy bemehessek Ádert letartóztatni.
    Kérem, a Lipóton egy lakosztályt berendezni számomra.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  47. *
    A cikk szerint “rátelepedtek a médiára”.
    *
    Olyannyira így van, hogy még a látszólag leg-indifferensebb kis magán rádió is azt susogja a hallagató fülébe – ki óránként, ki félóránként – hogy ismertetjük az MTI híreit. A tulajdonosok ezzel mossák kezeiket a puccsistákkal való kollaboráció vádja alól. Talán csak egy szerződés, és kész… -nem tudom de feltételezem, hogy így van. Hogy ez grátisz e avagy némi suskáért történik az csupán annyiban lehet érdekes, mert ha ingyen kapják(?) az már annyira feltűnő lenne, amit talán még a fid-SS sem engedhetne meg magának. De ki tudja?
    Az MTI hírei pedig oly távol állnak az objektív informálás követelményétől, mint Makó Jeruzsálemtől. Minden ilyen hírolvasáskor érezni a közös szerkesztés tendenciózus és hazug összeállításának a módszerét, a friss cukormáz illatát. Különösen így van ez, ha óránként más-más rádiók és tévék hiradásait hallgatja meg az ember; nagyon kilóg a lóláb. Tehát a szürke mezei hallgató, vagy néző hiába is kapcsol át más cstornára ugyanazt a hozsannát hallgatja, legföljebb más sorrendben, mert ugyebár az összeállítás az az úgynevezett hírszerkesztőnek “szabad kezet biztosít”, ráadásul így még könnyebb dolga is van. Válogathat, az eőre leírt készen tálalt, adáskész szövegek között… Sőt, vannak olyan esetek, amikor adásban is az MTI hírközpont bemondója adja le a híreket…
    Ez már sokkal több annál, mint monopólium, ez már totális lenyúlás, illetve információ privilégium.
    *

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  48. Bartus Úrnak minden szava igaz amit leírt! de úgy gondolom,hogy az ilyen ellenzéki /baloldali/ vezetőkkel, akik még jelenleg is a koncom vitatkoznak, és nem az ország érdekeivel törődnek…és a Polt P. ott ül abban a székben , ez sajnos Magyarországon nem vihető véghez külföldi segítség nélkül. Mi ehhez már kevesek vagyunk, min maci sajtban a brummogás! …sajnos!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  49. Steve 50!
    *
    Ha nehézséget okoz Önnek, a hogyan és hová kérdése, hát azt javaslom, olvvasson el minél több témába vágó történelmi anyagot…
    Említi pl. hogy ha legalább lenne egy Önnek megfelelő szociáldemokrata tömörülés… Erre az a válasz ülne a legjobban, hogy nézze meg a Peyer Károlyféle, a Horthy érában legális Szociáldemokrata Párt elért eredményeit… Az legalább olyan eredménytelen volt, mint sz illegális Kommunisták Magyarországi Pártja azzal akülönbséggel, hogy azok nem voltak kénytelenek elvtelen kompromisszumokba bele menni a fasiszta hatalommal… Igaz többet is kockáztattak viszont tiszta tekintettel nézhettek a tükörbe…
    Mellesleg két, magát szociáldemokratának meghatározó párt is van a palettán… csak akarni kell…
    *

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  50. Feltételezve, hogy 3 hónap múlva a választók többsége oda fogja tenni a keresztet, ahova …..
    Akkor mi fog történni, a szavazatok összeszámlálása után? Pontosabban, az eredmény kihirdetése után 3 órával ? 5 órával? 8 órával? 20 órával? 48 órával? 72 órával?
    Nem is tudom, meddig folytathatom.
    Vagy majd meglátjuk?
    Ki is mondta?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos