Ronai and Ronai
AMERIKAI

Az “összefogás” hazugsága már megbukott 2014. január 20. hétfő 18:44 | AN

  • Hozzászólások(88)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Az "összefogás" hazugsága már megbukott

Budapest – Ilyen gyorsan ötlet, eszme, ideológia, terv és politikai akarat még nem bukott meg, mint az ellenzék “összefogás” koncepciója. A 168 Órában Hann Endre, a Medián ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az “összefogás” semmiféle elmozdulást, katarzist nem hozott a bejelentés óta, és ha a jelenleg bizonytalannak tekinthető 800 ezer szavazó mind az “összefogásra” szavazna, az ellenzék akkor sem tudna fordítani. Van egy rossz hírünk: a helyezet csak rosszabb lesz, az “összefogás” nem hoz, hanem visz,  az “összefogók” nem erősítik, hanem kioltják egymást. De legalább mielőbb eltűnnek.

Hann Endre a 168 Órának adott interjújában azt mondja: “– Van egy meggyőződés az ellenzéki oldalon, amely szerint ha megtörténik az összefogás, akkor nem érdekesek az említett számok, mert akik eddig bizonytalankodtak vagy máshová szavaztak, ők is mind a közös lista és a közös jelöltek köré sereglenek. Ezt a feltételezést a számok nem támasztják alá. Az elmúlt tíz nap sem erősített meg abban, hogy létrejött volna a nagyon várt katartikus hatás. De előttünk még az igazi kampány, itt a lehetőség, hogy ne egymással rivalizáljanak. A közvélemény-kutató nehezen tudja modellezni, bizonyos változásokra hogyan fognak reagálni az emberek, az utolsó hetekben milyen érzelmek mozgósíthatnak. Ugyanakkor van egy fontos szám, amelyre hónapról hónapra emlékeztetek. Jelenleg már csak 9-10 százaléknyi aktív elkötelezetlen szavazó van, vagyis 800 ezer ember, aki valószínűleg elmegy szavazni, de most még nincs pártja, vagy nem mondja meg, melyik az. Ha ők mindannyian egy irányba ikszelnek, az ellenzék még akkor sem tudna fordítani.”

Az “összefogás” máris megbukott, a választói visszajelzések nem igazolják a várakozásokat, és az “összefogás” hazug mítoszát, ellenben megerősítik a szkeptikusok, egyebek mellett az Amerikai Népszava elemzéseit. A választók nem erre a hazugságra várnak, hanem az Orbán-rendszerrel szembeforduló igazi ellenzékre, amely nem legitimálja az Orbán-rendszert, nem engedelmeskedik Orbánnak, és nem lesz a csahos kiskutyája az önkényuralomnak. A szakember szerint ha minden a legjobban végződne, akkor sem nyerhetnek, de az “összefogók” pártjai Selmeczi Gabriella módjára ráolvasással kerepelik azt a hazugságot, hogy április után már nem így lesz, hanem az új kormány majd ezt teszi, és azt teszi. Ezek felelőtlen ígérgetések, átlátszó és hazug handabandák, amelyek nem teszik hitelesebbé az álellenzéket.

Az “összefogás” hazugsága és az illegitim választáson való részvétellel az ellenzék mindent veszít, és semmit nem nyer. Talán jó érzékkel ezért választja ezt a megoldást, amely viszont annyiból előnyös, hogy előbb eltűnnek – a DK-val együtt – a süllyesztőben. Ez az egyetlen haszna az “összefogásnak”, hogy egymásba kapaszkodva kerülnek mielőbb a politika szemétdombjára. Az “összefogás” arra jó, hogy még saját arcukat is elveszítsék, már akinek volt. A “neves közleti személyiségek” elnevezésű idióta társaság (és sznob követőik) automatikusan összeadták az egyes pártokra adandó szavazatokat, mintha azokat az “összefogással” automatikusan össze lehetne adni. Eddig annyi történt, hogy semmi nem adódott össze, de az “összefogás” eredményeként az egyes pártok külön-külön elveszítik potenciális szavazóik egy jelentős részét is, mert az “összefogás” nevű katyvaszra és a mögötte húzódó hazugságra már nem szavaznak.

Annál is inkább, hogy Hann Endre például már azt emlegeti, hogy nemcsak a pártvezetőknek, hanem az egyes táboroknak is ki kellene egyezniük egymással, vagyis mindenkinek fel kellene szívódnia egy arc nélküli, elvek nélküli masszában, egyre inkább igénylik a kritikus hangok megszüntetését is. ez azt jelenti, hogy a magát “demokratikus ellenzéknek” nevező műellenzék éppen a demokrácia jellegétől, a demokratikus normáktól fostzják meg magukat és egymást. Az “összefogáson” már most röhögni lehet, mert nem erősítik, hanem gyengítik egymást, a közös eredő rosszabb lesz, mint amikor külön voltak, és megsemmisítő vereséget szenvednek majd. Az igazi demokráciára nézve ez azonban jó hír.

Mindenesetre elvárjuk, hogy az “összefogás” handabandáját képviselő, azt követelő politikusok, újságírók, közéleti személyiségek a választások után elismerjék a tévedésüket, vallják be, hogy az “összefogás” teóriája nagy butaság és nagy hazugság volt. Tisztában vagyunk azzal, hogy ez nem így lesz, hanem találnak majd újabb okokat, bűnbakokat, hazugságokat, hogy se az igazsággal, se a felelősségükkel ne kelljen szembenézniük. Ebben a tekintetben semmivel nem különbek a horthyzmussal szembenézni képtelen jobboldalnál, tőlük sem intellektusban, sem morálisan nem különbek és nem jobbak.

Magyarok.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 3.5/5 (49 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +2 ( 68 szavazatból)
Az "összefogás" hazugsága már megbukott, 3.5 out of 5 based on 49 ratings

Címkék:, , , ,

  • Hozzászólások(88)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

88 Reader’s Comments

  1. Olyan jó lenne azt írni, hogy téved Hann Endre! Sosem hittem a közvélemény kutatóknak, de azt hiszem, most nagyon rátapintott a lényegre.hogy az összefogók nem hozzák az összefogás elvárt eredményét.
    .
    Ami törvényszerű. Mert hazug, mert képmutató! A máskor egymást gyepálók most hirtelen összefogva minden elképzelés nélkül mennek bele a hazug választásba.
    Nincs kibeszélés, és azt hiszik ezért majd nyernek.
    Gondoltak e vajon arra, hogy ha még ha nyernének is, mi várna rájuk? Mi várna arra a szervezetlen masszára, amit az ellenzék alkot, szemben velük Orbán jól képzett aljasaival?
    .
    Veszteség esetén viszont nem lesz felmentés! Az a reménykedő, aki hisz nekik nagy nyomorúságában,az nem biztos hogy békés marad a veszteség után is!
    Elképzelni nem tudom mit generálnak ezzel a sok hazugsággal úgy a kormány, mint az ellenzék.
    Valahol pedig ez ki fog törni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (22 szavazatból)
  2. Ez kimaradt.
    800 ezer szavazatot játékszer lesz a fidesznek összehozni.Nem megoldhatatlan az új választási törvény szerint.
    Erre sem gondolt az ellenzék…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (22 szavazatból)
  3. Az ellenzékben visszaüt, hogy nem a feladathoz kerestek embert, hanem egy elitista szerveződés önjelölt vezetőihez próbálják a feladatot kommunikálni. Ez alapvető hiba. Pont azok a pozitív üzenetek nem kommunikálhatók, amelyeket nagy nehezen Mesterházy is hiányol.
    Alapvetően egy pozitív programnak kellett volna felállni. Ahhoz megtalálni egy jelöltet, majd win-win kompromisszumokat kötve keresni szövetségeseket. Ehhez Bajnainak 2012-ben meg volt az esélye. Elszúrta.
    Ma már újragombolni akkor is késő lenne, ha meg lenne hozzá az akarat. Nincs

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (18 szavazatból)
  4. Ezek adnak reményt az ellenzéknek, és ez bizonyítja, hogy Gyurcsány tévedését. Nem hitt benne, hogy egyedül kell indulni a DK-nak.
    http://hvg.hu/itthon/20140120_Gyurcsany_Debrecenben_nem_fertek_el_a_for

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (18 szavazatból)
  5. a hogy szócska felesleges.. nagyon mérges vagyok!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (9 szavazatból)
  6. bumburi 2014. január 20. hétfő 19:12

    pedig triviálisnak tünt még egy éve is….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  7. Roppant csalódott vagyok a cikk miatt!

    Ki kinek a szolgálatában áll!? Én most félretennék mindent ami rombol, és az építésre fordítanám minden erőmet, még akkor is ha reménytelennek látszik! Soha nem bocsájtanám meg magamnak, hogy nem tettem meg mindent, hogy a helyzet megváltozzon! Most nem a rombolásnak az ideje van!
    Én úgy akarok tenni és azon dolgozni, hogy a változás megtörténjen, méghozzá a Bibliai Sidrák Misák Abednego , vagy Dávid hitével! A három férfi ügy ment be a kemencébe, hogy hittek Isten szabadításába, ugyanakkor azt mondták: Ha Isten nem tenné is, tudd meg Király hogy akkor sem hajtunk a kép előtt térdet!
    Dávid Király pedig, ugyan tudta, hogy a gyermek halálra van ítélve, de az utolsó pillanatig, küzdött és harcolt, hogy változtassa meg az ítéletet! Miután pedig mégis meghalt a gyermek, megmosta arcát, kiment és uralkodott tovább!
    Egyet határozottan tudok: Isten gyűlöli a HITETLENSÉGET!
    Mindenkit arra buzdítok, hogy a reménységet, a hitet növeljük és szolgáljuk! Csak így maradhat tiszta a lelkiismeretünk, ha győzünk, ha veszítünk!
    Most még nem látjuk, de ki tudja mekkora láthatatlan szekértábor van körülöttünk!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (35 szavazatból)
  8. Nekünk itt az AN-en ez nem újdonság. Viszont nagyon dühítő és elkeserítő.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (10 szavazatból)
  9. Végre egy cikk, amelyben nem szerepel, hogy “de Bajnai mennyire jó ember”. Megírom. Ja, már megírta az AN.
    Ezek az emberek mehetnek oda, ahová valók.
    2014. április 6. után új korszak kezdődik a magyar történelemben.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -5 (29 szavazatból)
  10. gusztavnagy: “Soha nem bocsájtanám meg magamnak, hogy nem tettem meg mindent, hogy a helyzet megváltozzon!”
    Ezt úgy olvastam félre elsőre, hogy “Soha nem bocsájtanám meg magamnak, hogy nem tettem meg mindent, hogy a helyzetet megátkozzam!”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (22 szavazatból)
  11. bumburi: “Nem hitt benne, hogy egyedül kell indulni a DK-nak.”
    Nem hitt benne, hogy nem szabad indulni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (29 szavazatból)
  12. Gusztavnagy teljes mértékben egyetértek, elég az ellenzék ekézéséből ezen az oldalon, legalább mi ne fúrjuk saját magunkat, megteszi ezt a fidesz mindenki helyett. Másrészt nemrég ígértek itt valami radikális pártot a Zorbán ellen, amiről azóta sem hallottunk, én legalábbis nem. Van erről valakinek infója?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (24 szavazatból)
  13. Macskaszem!

    Nekem a “szekértábor” Fontosabb!
    Most teszem a dolgom, és amikor közben körbenézek, azt látom, hogy ezt teszik mások is! Ez bizakodással tölt el!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (20 szavazatból)
  14. Kedves gusztavnagy,

    ez a cikk épít, ajövőt építi, és azoktól határolódik el, akik térdet hajtottak. A bibliai párhuzamai tévesek. Az “összefogás” vezetpi nem Sidrák, Misák és Abednegó, hanem éppen azok, akik térdet hajtanak a bálvány előtt, és másokat is erre vesznek rá. Az Amerikai Népszava áll Sidrák, Misák és Abednegó oldalán, amely nem hajt térdet Orbánnak, nem fogadja el a hazug feltételeit, nem legitimálja a bálványimádó rendszert. Azok a hitetlenek, akik ebbe hazugságba bemennek. Az Amerikai Népszava a hit oldalán áll. Isten szereti az igazságot és gyűlöli a hazugságot. Ez a cikk ennek szellemében íródott.
    Ön rosszul azonosítja a történetben a szereplőket.
    Üdvözlettel, Bartus László

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (41 szavazatból)
  15. Ismétlem magam: azért tiltotta be Tarlós a levesosztást, nehogy véletlenül Gyurcsányékat is kiosszák az éhezőknek. Már Tarlós is tudja, hogy az “összefogás” szereplői a levesbe mennek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (17 szavazatból)
  16. Sara! Aki nincs ellenünk, az velünk van!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (17 szavazatból)
  17. @Macskaszem: az Amerikai Népszava nem az “ellenzék” lapja. Független újság, amely eddig is világos értékrendet képviselt, és ahhoz volt hűséges, nem pedig pártokhoz. Ugyanazzal a mércével mérte az ellenzéket, mint az Orbán-rendsszert, mert meggyőződése, hogy az igazsáég az, amely felszabadítja a nemzetet, és a sajtónak az igazságot kell képviselnie az ellenzékkel szemben is, ez az ellenzék érdeke is. Gyenge az igazsága azoknak, akik mellett hazudni kell, és nem szabad igazat mondani. Nekünk nem feladatunk, hogy bármilyen pártokat támogassunk. Ön félreérti a demokratikus és szabad sajtó szerepét. Ha Önnek ilyen elvárásai vannak, akkor más médiumot kell keresnie, ahol kiszolgálják a pátrigényeket. Magyarország azért jutott ide, mert a ballib sajtó ezt tette, amit Ön javasol. Ettől undorodtak meg az emberek.
    Jegyezzék meg, kérem, az Amerikai Népszava nem pártsajtó, nem fog hazudni senki érdekében sem, mert ez nem szolgálja az ország érdekét, és nem ez a dolga. BL

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (43 szavazatból)
  18. @gusztavnagy: annyira el van tévedve a szereplőket illetően, hogy még itt sem ismeri fel, hogy Sarah nem “Önökkel van”, hanem ellenük. :))

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (25 szavazatból)
  19. Sarah
    Botlás volt. A vélt remény még dolgozott úgy látszik a tudatalattimban.
    Nem is értem, hogy gondolhattam.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (7 szavazatból)
  20. gusztavnagy: ezekre én Hitler ellen sem szavaznék, inkább vennék egy kalasnyikovot, vagy menekülnék.
    (Attól függően, hogy mennyibe kerül a lőszer.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (18 szavazatból)
  21. Sarah! Ez a te dolgod és meglátásod! Én hiszek abban, hogy Isten képes megszabadítani az alkalmatlan emberektől, köztük tőled is!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -8 (26 szavazatból)
  22. gusztavnagy
    Nem Istent kéne emlegetni, hanem a józan észt. Már pedig aszerint esélye sincs az összefogóknak.
    És akkor majd Istent hibáztatjátok, nem magatokat, meg a hazug összefogást?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (12 szavazatból)
  23. @gusztavnagy: ugyanilyen vakságban voltak a két világháború közötti pünkösdiek is. Ők is bedőltek Horthynak, ez az ellenzék is engedelmeskedik nekik, és az akaratukat cselekszi.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (15 szavazatból)
  24. Bumburi!
    Te és talán Még sokan jöttök és jól teszitek a “józan ésszel” Szükség is van rá nagyon, de ha elolvasod amit írtam, az eredménytelenség esetén sem hibáztatnám Istent, mert a hitem szerint az Ő akarata szerint fog történni! A józan ész soha nem hozott egyedül megváltást nagy szükség van hitre és értelemre, vagyis egymásra!

    Bartos Úr! Nem állítom hogy látok, mert bizony tévedhetek, de hinni akarok abban, hogy a tiszta lelkiismeretre törekedve, kaphatok segítséget a látásra, ugyanakkor nem biztos hogy aki harsányan hirdeti a maga látását, vele párhuzamosan a másik vakságát, az valóban lát-e! Soha egyetlen közösséget sem akarok megítélni, főleg nem elítélni, mert erre senkitől nincs felhatalmazásom. Tiszta szívből kívánom Önnek hogy helyesen,jól és valóban lásson! Én akkor is a falakon akarok lenni építeni, és ha másra nem lenne erőm, akkor erősíteni az építőket!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (12 szavazatból)
  25. @gusztavnagy: elbeszélünk egymás mellett. Ön a rombolókat nevezi építőknek. Ezek az emberek azzal, hogy legitimálják az orbán-rendszert, és besétálnak Orbán csapdájába, elfogadják a hazugságot, és engedelmeskednek neki, rombolják a demokrácia esélyeit, és bebetonozzák a diktatúrát.
    Egyébként nem Bartos, hanem Bartus.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (18 szavazatból)
  26. Nem szívesen írom le: szerintem a Magyarországi közvélemény kutatás a maga 1000 fős mintavétalével egy nagy hazugsághalmaz. Hónapról hónapra összevissza eredményeket kapnak, manipulálnak, megmagyarázzák a semmit -jó pénzért- kihozva a Fidesz vezetését, és vele homlokegyenest ellentmondóan a kormányt váltani akarók jelentős túlsúlyát. Engemet baromira nem érdekel a sok marhaság, amivel megpróbálják manipulálni a közvéleményt. Még egy hét sem telt el a hivatalos bejelentés óta, de Ők már “közvélemény”-ről beszélnek. Ezt a baromságot a kutyájukkal etessék meg, ha nem félnek, hogy felfordúl tőle.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (19 szavazatból)
  27. kedves admin….azert ez nem meglepo, otthon ennek nincs kommunikacioja, hogy az mszp es plane a dk igy az mszpvel rombolna….van egy par ember, aki osszerakja, de a tobbseg hiszi, hogy ezek igy egyutt gyozhetnek (nyilvan, mert a valasztasi torveny reszleteit sem ismerik) …altalaban ezekben a fb kozossegekben ezzel a mi felfogasunkkal tununk romboloknak….nem tudom, hogy ez csak az o hibajuk lenne….nagyon sajnalom az orszagomat, az otthon hagyott barataimat….a partok szembemennek a nepakarattal….ugy tunik ezt meg lehet tenni velunk…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (5 szavazatból)
  28. Kedves Admin!

    Nagy Gusztáv HOL él? A fellegekben?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (5 szavazatból)
  29. Valaki magyarázza el, hogyan fog ez a “nem szavazunk senkire, bojkottáljuk a választást” dolog működni?
    Tegyük fel: mi nem megyünk szavazni. A fityesz fan club elmegy szavazni. Nyernek “oszt jónapot”.
    Mi meg mit csinálunk közben, vagy utána?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  30. Jimbo!

    Te hol élsz!?
    Mióta vagy itt az AN-en?

    Bartus L. már több mint két éve EZT magyarázza!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (7 szavazatból)
  31. Kedves Gusztávnagy,
    Írod: “Én hiszek abban, hogy Isten képes megszabadítani az alkalmatlan emberektől,…”
    Ebben én is hiszek ( mondjuk én nem azokra gondolok, akire te ), de ez minden jel szerint nem a választásokon lesz. Csak reménykedem abban, hogy Isten megkönyörül ezen az országon, és megjön a nép esze és betelik a pohár, aztán egy nap alatt elkergeti ezt a bandát. Jó lenne, ha már ma megtörténne. Naiv vagyok, mi?
    Ha rajtam múlna tűzrőlpattant menyecskékből szerveznék hadsereget, és sodrófával veretném ki őket a Parlamentből. És ha már annyira ragaszkodnak a katolikus kurzushoz, kalodákat állíttatnék a Kossuth térre, aztán egy hétig paradicsommal dobálhatná őket bárki.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  32. Laszló,
    Elég régen. De ha kérdésre kérdést akarok, akkor inkább elmegyek egy talmud körbe.
    Nekem válasz kell. Mert mindenki csak beszél, de csinálni semmit nem csinál.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (9 szavazatból)
  33. Bocs Bartus Úr!

    László! A fellegek alatt élek, de szemeimet ettől még gyakran az eget kémlelem!

    Majd erre visszatérünk április 6.-a után! Messze nem azért küzdök, hogy nekem legyen igazam, de én mindent megteszek a jelenlegi helyzetben, hogy Orbán uralma befejeződjön! már korábban valamelyik cikkhez írtam, hogy semmiféle bojkott nem hozhat eredményt a mostani helyzetbe, mert Orbán van olyan pimasz, hogy a világ arcába is beleröhög, és az ellenzék megfutamodásának és saját győzelmének vizionálná azt. Na egy ilyen bojkott hozná meg neki a 110%-os győzelmet! Úgy hogy azon kárálni, hogy most milyen csapat állt fel, nem hiszem, hogy bármi eredményt hozhat, legfeljebb a károgók igényeit elégíti ki! Én is el tudnék képzelni egy tetszetősebb felállást, de ez legalább már felállásnak tűnik! Örömmel olvasnék iránymutató megoldási javaslatot, de a meneküljön ki merre lát nem javaslat!! Hát én itt és így élek!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (15 szavazatból)
  34. ???: Ez nekem rokonszenves!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  35. Kedves Hozzaszolok! Egyaltalan nem vagyok jo politikus, nem ertek hozza, csak figyelek. Engem nem erdekelnek a partok, a partharcok, hanem az emberi megelhetes. Olvasom a hozzaszolasokat ( majdnem mindet ) ugy az AN -en, mint az onlinon. A kovetkezoket latom:,,,” Meddig turjuk meg?… 200 gyerek ehezik…menekuljon aki tud….birkak vagyunk… a jelenlegi kormany mindent ellop…
    elszegenyedett az orszag… pusztuljon a kormany…stb. Nem sorolom. Csak van egy naiv kerdesem: MIERT VEZET MEG MINDIG A FIDESZ? Hol van a nep? Nem lehet mindent az ellenzekre fogni, szemelyeket megnevezve? Hol vannaK OK. akik szenvednek? Ok nem tudnak semmit tenni, csak varni hogy valaki vagy az “ellenzek” tegyen ertuk? Ha olyan rossz, akkor miert nem kialtanak, sokan vannak, celt ernenek.. Vagy nem donteskepesek?
    Tenyleg nem ertem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (10 szavazatból)
  36. Függetlenül mindentől a bejelentés után 5 perccel ( költői túlzás )
    Hann Endre mi a k. anyjára “hivatkozik”??? Ez egy röhej.
    Ezt még a Nézőpont se merné. A 168 óra meg kb egy éve ,kollaboráló szemét. Semmivel se jobb ,mint a Bartus által(jogosan) kritizált ATV vagy Klubrádió.
    Én nem állitom ,hogy gusztávnagynak igaza van ,de néhányan visszavehetnének egy kicsit az arcukból.De ha nem ,hát nem…..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  37. Beata
    Miikor valakinek az a problémája,hogy a kölykeinek nem tudja hogy vegyen kenyeret, mikor egy levél feladása gondot okoz,(nem a megírása!),mikor 22ezr akárhány száz Ft-ot kell beosztani neki, akkor hogy jelezzen???
    Hányan jeleztek már, azzal hogy a vonat alá mentek, hogy kiugrottak az emeletről, vagy felakasztották magukat???
    Ezt ugyan nem kommunikálják, de halljuk, olvassuk.
    Kimutatást még véletlenül sem találni a szerencsétlenekről!
    Hány nyugdíja a gyógyszerét sem tudja kiváltani, fűteni nem tud, mert vagy eszik, vagy fűt, vagy a gyógyszert veszi meg!
    .
    Még kérded hogy miért vezet a fidesz?
    Ezért! Mert a szegény mozdulni nem tud a nyomorától!
    Az ellenzéki pártok mikor gondoltak rájuk, hogy felvigyék őket ingyen busszal egy tüntetésre?
    Ki áldozott rájuk akár egy fillért is, hogy világgá tudják kürtölni a nyomorukat???
    A fidesznek könnyű!
    Minden TV az övé, lassan minden lap is az övé, és egyáltalán! Minden élethelyzet azt sugallja nekik, hogy kussoljanak, mert ha jártatják a szájukat a fideszes polgármester a segélyt is megvonja tőlük, közmunkára meg nem is számíthatnak.
    .
    Itt élsz Te ebben az országban???
    Az ellenzéki pártok tehetnének értük még ebben a helyzetben is, de soha nem az emberek problémája volt a fontos nekik, hanem a saját önös kis érdekeik. Hogy elmondhassa ki ki a saját verzióját a jövőről, amit természetesen majd ő tesz jobbá! Összefogtak!
    Az ország ellen! mert hogy nem az emberekért, azt már látjuk! be akarják verekedni magukat a parlamentbe, semmi más cél nem lebeg a szemük előtt!
    Lásd, ilyen ez az ország!
    Gyalázatos!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (13 szavazatból)
  38. vikmeki
    Azt mondod nagy az arc némelyikünknek?
    Április 6.-a után mondd majd.
    Mert tökéletesen mindegy, hogy mi lesz a választás eredménye, az ország így is úgy is ki lesz fordítva a sarkaiból!
    Ha nyer Orbán, akkor a vele egyet nem értőket fogja űzni, ha nem nyer,akkor meg azért fog állni a bál.
    Ne mond hogy nem gondoltad még végig.
    Itt konszolidált helyzet nem lesz. Az előzményekkel az ellenzék megágyazott a jövőnek rendesen.
    Lehet hogy rémeket látok, de most is azt mondom, hogy ne legyen igazam!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (11 szavazatból)
  39. A nagy arcnak semmi köze ápr. 6 -hoz Egyébként akinek nem inge nem veszi magára. . Ki mondta ,hogy itt konszolidált helyzet lesz?Ki mondta ,hogy nem lesz kiforditva a sarkából.? A nagy buzgalomban figyelj már oda ,hogy mit irsz.
    Az ellenzék megágyazott Igy igaz . Meg a magyar emberek, köztük én is.
    Meg az egész demokratikus nyugat, hogy a rossebb enné meg őket is.Simán együttműködnek ezzel a zombi bandával ,pedig ők még az állásukat se kockáztatnák.Shame on them.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (9 szavazatból)
  40. @gusztavnagy: ne bosszantson. Az elmult honapoknban hetente írtam két nagy elemzést ezekről, nem fogom itt megismételni. Ez így süketek párbeszéde.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (9 szavazatból)
  41. Bumburi
    Kerdezed hogy hol elek. Par eve nem Magyarorszagon, de azert tartozhatok oda ugye? Felreertettel, egyaltalan nem vagyok a kormany mellett, sot. Azert nem hiszem hogy nem tudnak az emberek a szavazohelyre menni, ha nem, van mozgourna, amikor a szavazasra jogosultak kb. 30 %-a megy el csak szavazni, az nem valos hogy azert mert szegenyek, nyomorultak. Nem vedem az ellenzeket sem, mert gyengek, ebben igazad van.
    De nem irnam le kozuluk Gyurcsanyt, mert egyedul ot lattam es hallottam kialtani. Most pl Debrecenben az Arany Bika Szalloban, ahova nem lehetett beferni, igy a lepcson allva tartott beszedet. Nagyon sokan voltak!
    Hidd el, nagyon jol tudom hogy milyen az az orszag, megha jelenleg nem is vagyok ott, de ott eltem nagyon sokaig, nem irom ki magam Magyaroszabol!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (9 szavazatból)
  42. Elolvastam. A szombati BL-cikket (Előre az orbáni úton), és ezt is. Meg az összes kommentet is.
    .
    Mindenekelőtt: tökéletesen értem Bartus Lászlót. Szinte sistereg minden mondatából a tehetetlen düh: “Én megmondtam már 2010-ben, hogy mi lesz ebben az országban. Senki sem akart hinni nekem! Hát most itt van!”. Kedves László, csak annyit tudok hozzátenni, hogy – sajnos – ez a Cassandrák sorsa: jövendölésük igaz, de senki sem hisz nekik… A helyzetelemzése – mint általában mindig – most is pontos és lényeglátó. A bojkott helyes (lett volna). Elméletileg. Sajnos, egyetlen percig sem volt igazán realitása. Ennek két oka van. Az egyik az ú.n. ellenzék. Azt szokták mondani, hogy egy országnak olyan kormánya van, amilyet megérdemel. Én ezt kiterjesztem: egy ország kormányának az ellenzéke is pontosan olyan, amilyet az ország megérdemel. Magyarország ilyen kormányt és ilyen ellenzéket érdemel. A demokráciához sok minden kell. De elsősorban az kell, hogy az országban a demokraták legyenek többségben, és a közgondolkodás alapvetően demokratikus legyen. Magyarország nem ilyen ország: itt az igazi demokraták kisebbségben vannak. Ha ugyanis nem így lenne, Orbán és bandája SOHA SEM KERÜLHETETT VOLNA HATALOMRA! A rosszul kormányzó baloldalt (megjegyzem, a magyar baloldalt én egyáltalán nem tekintetek demokratikusnak, legfeljebb demokratikusabbnak, mint ezt a csürhét, de ez nem nagy dolog) egy demokratikus országban választási veresége után egy demokratikus jobboldal váltja fel. De ilyen Magyarországon nem létezik… A magyar nép nem demokráciát akar, hanem “rendet” és “biztonságot”. Persze, sajátosan magyar típusú rendet és biztonságot. De a demokráciában a rend a szabadság gyermeke! (József Attila: “Jöjj el, szabadság! Te szülj nekem rendet,
    jó szóval oktasd, játszani is engedd szép, komoly fiadat!”). A magyar társadalom többségének rend- és biztonság-igényét pedig leginkább a fél-, vagy teljes diktatúrák tudják kielégíteni. Ez nem más, mint a szolganép rend- és biztonság-felfogása: legyen valaki, aki erős, hatalmas, aki rendet tart (ami magyarul azt jelenti, hogy megbünteti az engedetleneket), és biztonságot nyújt, gondoskodik a népről. (Például, rezsit csökkent, elkergeti az idegeneket, és monumentális stadionokat épít). Ennek fejében a nép hálaimát rebeg a Nagyúrnak, és kezet csókol neki (sőt, a seggét is kinyalja, méghozzá élvezettel. Bocs…).
    .
    Röviden: a magyar nép azt pontosan azt kapta az Orbán-rezsimtől, amire vágyott. AZ egyszerű zembereknek felfoghatatlan Simicska sokszázmilliárdos rablása, a paksi 3000 milliárd pláne. A magyar nép jól megvan a maga kicsi csalásaival (nem kér és nem ad számlát, bliccel a metrón vagy éppen csal a kártyajátékban).
    .
    És ez törvényszerűen azt jelenti, hogy a rendszert ma nem lehet leváltani. Még bojkottal sem. Választásnak csúfolt kutyakomédiával aztán végképp nem. A rendszer meg fog bukni. Nem most. Majd akkor, ha az országban többségben lesznek a demokraták. Ma még nem ez a helyzet. Ma még nemhogy egy forradalomhoz, de egy valamire való, százezres tömegtüntetéshez sem lehet összeverbuválni az embereket. És ez az ú.n. ellenzék legnagyobb bűne! Hogy 4 év alatt nem tudta elérni azt, hogy kinyíljon az emberek szeme. Pedig Orbánék mindent megtettek, amit csak lehetett: loptak, csaltak, raboltak, lábbal tiporták el a demokratikus intézményrendszert, elüldöztek az országból félmillió embert, földönfutóvá tettek legalább 2-3 milliót, és ez a szánalmas ellenzék képtelen volt ebből politikai tőkét kovácsolni! És ez nagyobb hiba, mint az hogy elindulnak a “választáson”. Ez történelmi bűn, amiért nincs bocsánat!
    .
    Az én nemzedékemnek már nincs reménye: a börtön ajtaja becsukódott. Talán majd az unokám generációja elsöpri ezt a mocskos és kegyetlen rendszert. No meg a megalkuvó “zembereket” is szembesíti majd mindazzal, aminek – akarva-akaratlanul – részesei voltak. Mert nélkülük ez nem jöhetett volna létre! Hiszen “vétkesek közt cinkos aki néma”. Cinkos, tehát BŰNTÁRS!
    .
    Minden ellenkező reménykedéssel szemben: nem a hajnal hasad. Az éjszaka nagyobbik része még előttünk áll. Szép álmokat, kedves demokrata barátaim! Bár én attól tartok, rémálom lesz az….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (22 szavazatból)
  43. Beata
    Dehogy vitatom én a jogod ehhez az országhoz, meg a véleményed kinyilvánításához!
    Csak nem egyről beszélünk.
    Én arról beszélek,amiről Observer beszél itt előttem.4 év alatt az ellenzék csak töketlenkedett!
    Szoktam látni a nevedet, olvasom amit írsz, valószínűnek tartom,hogy ez fordítva is így van. És ha így van, akkor emlékezz rá, hányszor hiányoltam, hogy az ellenzék minden magas labdát kihagy! Hányszor fel voltam háborodva, hogy nem képesek olyan demonstrációra, ahová elvinnék akár a nyomorgókat is, akiknek nincs pénzük utazásra.
    Az elmúlt 4 évben mindent csináltak, csak a kommunikáció nem volt meg köztük. Most meg van. ( ?)Összefogtak!
    Mire?
    Említetted Gyurcsányt, hogy Te nem írnád le. Én se írnám le,de sajnos saját magát írta le azzal, hogy “összefogott”.
    Ezzel kapcsolatban is olvashattad a reményeimet,amik mára elvesztek.
    Hogy miért?
    Mert egyedül Ő látta a NER következményeit, amit ki is mondott egy nyilvános beszédében, tenni meg nem tett ellene semmit.
    Maradt, mint a másik 2 a kormányváltásnál. Holott már rendszert kéne váltani, az időközben érvénybe lépő NER szerint is!
    .
    Aztán most meg lett az utóbbi hetek végkifejlete az összefogás.
    Amit jó érzékkel kisakkozott Gyurcsány előre, csak a saját szerepét nem látta kellően.Sőt! Az általa mindig hangoztatott demokráciát is elfelejtette!
    Nem, dehogy tartom én buta embernek Őt!
    Könyörgött sokáig az összefogásért annak a pártnak, akik hátba támadták, és soha semmiben nem álltak mellé. Könyörgött a másik pártnak, amelyiknek a vezetőjét Ő tette miniszterelnökké, és aki megtagadta az “emútnyócévet”!
    .
    Láttam a debreceni videót is. Te is láttad? Mind nyugdíjaskorú majdnem az a sok ember, aki skandált a megérkezésekor.
    A fiatalok tudod hol vannak? A fideszben, meg a jobbikban!
    Mert azok az elmúlt 4 évben is odafigyeltek arra,hogy építsék a pártjukat, és ne hazug összefogás legyen a választás előtt, hanem igazi Magyar Csapat!
    .
    Végül csak annyit. Sokáig reménykedtem Gyurcsányban, hogy nem áll ezekkel össze. Mert vitt egy vonalat, ami halovány remény volt a továbbiakra nézve.
    Nem szégyellem bevallani, bár mindig kritizáltam,és nem rejtettem véka alá sosem az ellenérzésemet vele szemben.
    .
    Lásd be, hogy nem egyről beszélünk.
    Te a választásról, én meg a NER elutasításáról, akár a bojkott eszközével is.
    Hogy kifejezhessük a nem tetszésünket,és ne kényszerítsenek bennünket bele egy bizonytalan kimenetelű választásba, ami egyáltalán nem demokratikus a megváltoztatott választási törvény szerint.
    Maradj továbbra is magyar, mert egyébként az vagy, én nem kértem hogy “tagadd meg népedet”!
    Csupán leírtam a keserű valóságot, amit onnan talán nem úgy látsz ahogy van.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (9 szavazatból)
  44. A sok szkeptikusnak sugok most vmi erdekeset ! Orban szavazo bazisa 1 millio 200 buta magyar birka sajnalom hogy ezt kell irjam de ez a velemenyem roluk mert bar az ellenzek impotens akkor is nyugalmasan eltem dolgoztam es mondtam ami a szivemen volt ! 2010 ota mar ez nincs bekoltozott a felelem , sunyisag, oszintetlenseg , hallgatas ! A valasztok zome nem birja a fideszt es ez nem kis tabor es amikor a sunyi nem velemeny nyilvanito magyar bemegy a fuggony moge akkor ott mar BATOR OROSZLAN , KORBENEZ nincs e bekamerazva a helyseg es a kersztet amikor behuzta Orban elleneben vhova onelegulten mint egy dicso hadvezer kilep enyhe mosollyal es azt mondja magaba ODAVAGTAM Orbannak a rohadeknak most megkaptad ! Szerintem a statisztika maskepp mukodik magyarorszagon hiaba tudomany hazudik mindenki es fel nem egy bator velemenyeert kiallo tipus szerintem nagyobb ezert a hiba szazalek ami figyelmen kivul hagynak ! Ha a valasztok 35 % megy csak el akkor van eselye a FELCSUTI BETEG PARASZTNAK es egyszemelyes partjanak 40 % vagy felette elbukik szepen es mehet kezelesre a kozpenzbol ! Egy biztos a jobbik soha nem latott erosodest fog mutatni! Barmi is tortenik Mesterhazy keves nagyon de valaki nyomja maskepp nem lehetne MJ . Orban megbukott meddig huzza az pedig majd eldol mar nem sokaig !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  45. Általában változó az AN álláspontja és az én véleményem közötti átfedés. De kétharmadot mindig lefed az egyetértés, gyakran többet. Most 100%! Jó volna, ha az AN munkatársai legalább olyan arányban olvasnák az én írásaimat, mint én az övékét, mert a kettő kiegészíti egymást. Amit ők vélemény formájában fogalmaznak meg, az nálam tudományos alapossággal, alátámasztott formában jelenik meg. Az eltérések is ebből adódnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  46. http://www.hir24.hu/belfold/2014/01/18/vona-nem-a-jobbik-radikalis-hanem-a-helyzet/
    -
    Az óvó tekintettel felnövekedett rendet tesz….majd a Fidesszel együtt, csak még azt kell kitalálni, hogyan fogadtassák el ezt a pártot a külfölddel, amikor ő maga mondta el, hogy ők nem demokratikus ellenzék.
    A vál. csalások mellett még ezt meg kell oldani, de ügyesek….
    -
    Azok akik 3 milliónyian eltűrték és a mai napig várják, hogy jóváírják a számlájukon a tőlük kizsarolt a mnyp-i megtakarításukat, alig várják, hogy szavazzanak!
    A beteg gyerekek szülei, és a Pető Intézet gondozottjainak szülei szintén.
    A rokkantak, a rendvédelmiek és a a földmutyi, a trafikmutyi, a játékgépmutyi károsultjai, valamint a tönkrement vállalkozók mind alig várják, hogy X-hessenek, hálájuk jeléül.
    -
    Ezt a Fidesznél jobban senki nem tudja!
    Ezért kell a csalás és ezért kellenek a megélhetési magyarok szavazatai és ezért nem kellenek a kint dolgozók, de ide adózó magyar állampolgárok szavazatai!
    Ha ezeket összeadjuk, ezen kifosztott magyar állampolgárok száma 4 millió!
    Legalább 4 millió ember akar a kormány ellen szavazni!
    Akkor még nem tudni, hogy az agyhalottakat leszámítva, a csalódott szimpatizánsaik közül hányan akarják behúzni ellenük az X-t!
    Az ő csalódottjaik a Jobbikra fognak szavazni, tehát előre az orbáni úton!
    -
    A közv. kutatásnak akkor sem hinnék, ha a Fidesz koldusbotra jutott volna – de ezek mindenkit meg tudnak venni, külföldi kitüntetéseket, díjátadási lehetőséget, mert van az a pénz – csak a fülke magányával nem számolnak ezek a kutakodók, direkt – gondolom, én, mert a Fidesz nagy-nagy erősödésével kell elkeseríteni, megtéveszteni a választókat!
    -
    Az emberek nagy többsége pedig csak így, választásokon tudja kifejezni haragját és elégedetlenségét, ha csak nem akar az utcán küzdeni.
    Idén 3x is fogunk választani – hogy jól kifárasszanak bennünket!
    -
    Azt gondolom, hogy a kamupártok, az LMP és a Jobbik szimpatizánsai elfogadottá teszik a választást, az eddigi külföldi hozzáállást a magyar állapotok láttán, hát mást nem is lehet várni!
    Sok kinti újságban jelenik meg kritika a magyar kormány tevékenységével kapcsolatban – aztán egy reakciót a politika részéről nem hallani, csak Kumin reakcióit olvashatjuk, se Merkel, se Barroso, se az USA….szóval a választás is demokratikus lesz, hiszen sok párt indulhatott, aki nem indult, az így járt….
    -
    Az összefogást nem az ellenzék találta ki, eszükbe sem jutott, de okt. 23-án a nép skandálta, de a KR-ban és az ATV-ben mást sem lehetett hallani a betelefonálók részéről, mint azt, hogy fogjanak össze az ellenzéki pártok!
    Nem akartak, de a helyzet összehozta őket – ez a népfelség akarata volt!
    Ezt meg kellett hallaniuk, különben azt hihetnénk, hogy tesznek ránk…
    A fideszese reakciót pedig láthatjuk, az amortizálás most újra ezerrel megy, tehát válámi ván….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  47. csakén
    Miért írod azt, hogy az összefogást nem az ellenzék találta ki?
    Gyurcsány mióta ezt hajtotta? és Bajnai?
    Ne a népre fogd ennek a gondolatnak a keletkezését, mert ez egy irányított akarat volt. Az ellenzéki pártok vezetői részéről.Mesterházy ugyan nem akarta, Bajnai először igen,aztán nem,majd újra igen.
    Gyurcsány meg végig ezt hajtotta! Csak ki ne derüljön hogy az összefogás gondolata a kormány ötlete volt, mert akkor bajban lesz Gyurcsány!
    .
    A felvetésemre, hogy miért nem bojkottálnak, azt a választ kaptam, hogy Tóth Zoltánnal minden eshetőséget számba vettek, és az összefogás mellett döntöttek,mert csak így lehet nyerni!
    A napokban viszont mintha Tóth Zoltán más húrokat pengetett volna már. Már szerinte sem biztos hogy lehet nyerni, mert az átírt választási törvényből ez következik.
    Amikor én kérdeztem már meg volt változtatva a vt.Mi változott szerinted?
    Félek hogy itt már mindenki meg van vezetve.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  48. http://propeller.hu/itthon/2858478-akkor-gyurcsany-behivta-oroszokat-is#v1017354

    Magyarország a 3xbóvlis, vekkerest, aki kicsit skizofrén hajlamú, azt érdemli – azt, aki mindent a nyuszira fog és már olyan gyorsan forgatja a köpönyegét, hogy szélerőműnek is elmehet, Paksot kiválthatjuk vele és a tapsikolóival!
    -
    Most elkezdik sajnáltatni egy húsz évvel ezelőtt készült képpel és bejön!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  49. Én pedig azt mondom, hogy ha ez az akármi összefogás nem fog győzni, márpedig… akkor az abban résztvevők örökre tűnjenek el a közéletből!
    És akkor talán létrejöhet, kialakulhat egy olyan párt, amelyikben nem meztelencsigák vannak a központi bizottságban. :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  50. Viszonylag korán van még, de 5 plusz mellett máris összeszedtem 2 mínuszt. A hozzászólásomban leírtakat azonban eddig nem cáfolta meg senki! Ez pedig azt jelenti, hogy – bár érve nincsen ellene – 2 olvasó NEM HISZI EL, amit írtam. Vagyis, ők hívők. Na pont erről beszélek. Magyarország lakóinak nagyobbik fele hívő, aki hinni akar. És a tények még akkor sem érdeklik, ha saját bőrén tapasztalja mindannak az ellenkezőjét, amiben hisz.
    .
    Ezért nem lesz itt semmilyen változás.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
Kapcsolódó cikkek

Ismét kétharmada lett a Fidesznek 2014. április 12. szombat

Felmondott az MTI fotórovatának vezetője 2014. április 11. péntek

A határon túlról a Fideszre szavaztak 2014. április 11. péntek

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos