Ronai and Ronai
AMERIKAI

A náci emlékművet fel kell robbantani 2014. január 25. szombat 0:41 | AN

  • Hozzászólások(131)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
A náci emlékművet fel kell robbantani

New York – A magyar népnek joga van kifejezi a véleményét a történelemhamisítás ellen, joga van kifejezni a tiltakozását Adolf Hitler és Horthy Miklós szövetsége és 1944-es megállapodása ellen, amelynek keretében zsidók százezreit küldte a magyar kormány haláltáborokba. Ennek a gyalázatnak az emlékművét joga van megsemmisíteni a magyar népnek, ahogyan minden korábbi diktatatúra jelképét is megsemmisítette. Még a Fidesz illegitim alaptörvénye szerint is a közhatalom forrása a nép. A nép nem alattvalója egyetlen kormánynak sem. Egyetlen kormány sem állíthat olyan emlékművet, amely az ország egyik részét sérti, és népirtás áldozatait gyalázza meg. Orbán náci emlékművét fel kell robbantani.

Orbán átlépett egy határt, amikor Hiler és Horthy 1944-ben kötött paktumát Magyarország megszállásának és önrendelkezése elvesztésének állította be. Szembefordult saját népével, amikor egy népirtásban való bűnös részvétel felelőssége alól felmentette Adolf Hitler cinkosait, kiszolgálóit, azokat a magyar fasisztákat, antiszemitákat, akik Magyarország polgárainak százezreit deportálták származási és vallási alapon a náci megsemmisítő táborokba. Orbán a felelősök és a bűnösök megnevezése helyett a történelmi tények letagadásával bűnössé tette az egész magyar népet és menlevelet adott a gyilkosoknak. Orbán erre nem kapott felhatalmazást, nincs joga a magyar történelem és önismeret meghamisításához, nincs joga ahhoz, hogy az antiszemita, náci és fasiszta indulatokat erősítse Magyarországon.

Orbán a fülkeforradalomra hivatkozva illegitim módon változtatta meg az ország alkotmányos rendjét, államellenes bűncselekményt követett el, amikor önhatalmúlag eltörölte a törvényes Alkotmányt, és helyébe egy illegitim alaptörvényt állított. Ennek alapján gyakorolt hatalma törvénytelen. Már az alaptörvényébe is egy kirekesztő, a két világháború közötti antidemokratikus, fasiszta rendszer ideológiai alapjait építette be. A holokauszt meghamisításával, a magyar fasiszták felelősségének elkenésével azoknak a fasisztáknak a szellemi örökségébe lépett, akik Adolf Hitler kiszolgálói voltak. Orbán Viktor a velük való azonosulása folytán szellemileg maga is Adolf Hitler szövetségesévé szegődött. Orbán egy demokratikus jogállami Alkotmány alapján kapott felhatalmazást arra, hogy annak az Alkotmánynak a keretei között, amelyre felesküdött, az alkotmányos rend tiszteletben tartásával, négy évig kormányozza az országot. Nem kapott felhatalmazást a kétharmados parlamenti többséggel sem arra, hogy antidemokratikus, fasiszta rendszert hozzon létre, megszüntesse a fékek és az ellensúlyok rendszerét, felszámolja a hatalmi ágak szétválasztását, és egy leválthatatlan önkényuralmat építsen fel. Orbánnak ez a tevékenysége illegitim.

Orbán nem dönthet el szakmai kérdéseket, nem hamisíthatja meg a történelmi tényeket, és azzal nem uszíthatja az ország egyik felét a másikra. Ennek minden következményéért ő tartozik felelősséggel. Az ország nem köteles eltűrni, hogy Orbán alattvalója, Magyarország másodrendű polgára legyen. Senki nem köteles eltűrni, hogy a népirtás áldozatainak emlékét a gyilkosok utódai meggyalázzák. Orbán nem állíthat olyan nemzeti emlékművet, amely nem a befogadást, hanem a kirekesztést szolgálja, amely mögött nem áll nemzeti konszenzus, hanem az ország egy része ellen irányul. Orbánnak ehhez nincs joga, ilyen törekvések ellen a népnek kötelessége fellépni. A legitim és törvényes Alkotmány minden polgár kötelességévé teszi a kizárólagos hatalomra való törekvéssel szembeni fellépést. Ez nem joga, hanem kötelessége mindenkinek. Orbán rendszerének megdöntése alkotmányos kötelesség, a Szabadság térre tervezett náci emlékmű felrobbantása is alkotmányos és morális kötelesség.

Orbán náci tömeggyilkosok cinkosait állítja vissza virtuálisan az ország legitim vezetésének pozíciójába. Ez nem a zsidóság, hanem a magyarság elleni durva merénylet. Orbán támadást intézett nemcsak a demokrácia, nemcsak saját népe egy része, hanem egész Magyarország ellen. A fasiszta rendszer rehabilitálásával átlépett minden lehetséges határt. Magyarország népének távozásra kell felszólítani, ha nem távozik, szabadságharcot kell indítani a primitív, illegitim és hazug rendszere ellen, amely négy éve nézi hülyének és alázza meg az ország polgárait. Amennyire lehetséges, békés eszközökkel el kell zavarni Horthy és Hitler mai cinkosát.

A náci emlékmű azt a látszatot akarja kelteni, mintha az általa épített “keresztény-nemzeti” Magyarország ártatlan lenne a zsidóüldözésekben és a népirtásban. Miközben a rendszer ideológiai alapját jelentő politikai katolicizmus identitása magára az antiszemitizmusra épül. A nácik végső megoldását a katolikus egyház “kereszténynek” hazudott évszázados zsidóüldözései készítették elő. Horthy és Orbán rendszere a nemzet identitását a katolicizmussal azonosította, amelynek következménye nem lehet más, csak elnyomás, jogfosztás, antiszemitizmus, zsidóüldözés és gyilkosság. Erről szól az európai történelem. Magyarország 1989-ben maga mögött hagyta ezt az emberellenes hagyományt, amelyet most Orbán önhatalmúlag rákényszerített újra az országra. A feudális tekintélyelvű vallásos diktatúra nemzeti identitása arra épül, hogy magyar az, aki “keresztény”, és “keresztény” az, aki nem zsidó. A zsidó alatt értendő mindenki, aki a demokrácia, a parlamentarizmus, a liberális demokrácia híve. Orbán megtagadta a felvilágosodást, viszatért a trón és az oltár szövetségéhez, a középkor tízmilliók halálát eredményező bukott rendszerét erőlteti Magyarországra, minden legitim felhatalmazás nélkül. Ehhez szükséges tisztára mosnia az előző “keresztény-nemzeti” rendszert, lemosni róla azt a szégyenfoltot, amelyet  435 ezer magyar zsidó összegyűjtése, kíméletlen és embertelen gettósítása és haláltáborokba való deportálása jelent. Magyarországnak joga van védekeznie az ellen, hogy ne jöhessen vissza az a rendszer, amely a náci Adolf Hitler kiszolgálója és több százezer ember gyilkosa volt. A szerecsenmosdatás az első lépés a fasiszta rendszer elfogadtatásához, amelyet követnének ugyanazok a cselekedetek, amelyeket ez a klerikálfasiszta rendszer megállás nélkül másfél évezrede produkál.

A náci emlékmű azt a hazugságot akarja hivatalossá tenni, hogy Magyarország 1944. március 19-én elveszítette az önrendelkezését, ezért nem felel a tetteiért, és minden felelősség a német náciké. Ami történt nem a magyarok akarata volt. De mindez hazugság. Orbán nem kényszerítheti a magyar népet arra, hogy egy tömeggyilkossal azonosuljon, a nemzeti identitását a fasiszta ideológiához kösse. Adolf Hitler és Horthy Miklós megegyeztek a német bevonulás feltételeiről. Horthy nem mondott le, hanem a helyén maradt, és beleegyezett abba, hogy végrehajtja a nácik kéréseit. Legitim magyar kormányt nevezett ki, amely saját hatáskörében a magyar államigazgatás keretein belül, a magyar csendőrség hathatós közreműködésével hajtotta végre a deportálásokat. A több évtizedes “keresztény-nemzeti” uszítás eredményeként a magyar lakosság jóváhagyó hallgatása mellett, a német nácikat is zavarba ejtő lelkesedéssel és alapossággal. Az Orbán-rendszer mintaképe, a “keresztény-nemzeti” szentistváni Magyarország egyetlen puskalövés nélkül fogadta a bevonuló nác szövetséges csapatokat, saját beleegyezésével náci kormányt állított fel, és nemcsak kiszolgálta, hanem túl is teljesítette a nácik igényeit.

Orbánnak nincs joga ezt az identitást a magyar népre erőltetni. Nem az a magyar, aki fasiszta. Ez az emlékmű hazug és a demokratikus Magyarország elleni nyílt antiszemita és klerikálfasiszta támadás.  A magyar népnek jogában áll erre nemet mondani. Hatalmi szóval nem erőltetheti rá az ország egyik része az egész országra ezt az identitást és hazugságot. Ha Orbán nem hajlandó figyelembe venni sem a történész szakma, sem a zsidó szervezetek, sem a magyar lakosság jelentős részének tiltakozását, akkor ezt az emlékművet fel kell robbantani. Nem állhat Budapesten náci emlékmű. A szovjet emlékmű nem az ország megszállására, hanem felszabadítására emlékeztet. Éppen Horthy, a nácik és a nyilasok elleni felszabadítás emlékműve. Az egy későbbi fordulat eredménye, hogy  felszabadítókból megszállók lettek. De annak már nincsenek emlékművei.

A náci emlékmű nemcsak egy fizikai tárgy. Felállítása Magyarországra visszahozza a horthyzmus és a nácizmus sötétséget. Felállítása a szabadság elvesztésének pillanata lesz. Ezt nem köteles eltűrni a nép. Fel kell robbantani. Orbánt pedig el kell zavarni, államellenes bűncselekmények miatt bíróság elé kell állítani. Az általa hozott illegitim alaptörvényt és a belőle hozott törvényeket egy tollvonással meg kell szüntetni. Vissza kell állítani az alkotmányos rendet. Csak ez lehet a cél. Ennek módja pedig nem az, hogy az ellenzék alárendeli magát Orbán illegitim és antidemokratikus választási törvényének, és legitimálja a fasiszta rendszerét.

Aki felrobbantja a náci emlékművet magyar nemzeti hős lesz.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 3.8/5 (76 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +56 ( 96 szavazatból)
A náci emlékművet fel kell robbantani, 3.8 out of 5 based on 76 ratings

Címkék:, , , , ,

  • Hozzászólások(131)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

131 Reader’s Comments

  1. A fenti cikkel egyetértek, a “Fel kell robbantani” -val nem!
    Nem kell eljutni addig, hogy felállítsák. Talán az ukránoktól kellene tanulni ennek az Isten adta népnek.
    Eddig is félelem uralta az embereket. Nem lehet félelemben élni!
    Az, hogy a demokrata nem fél, jó szlogen, de családja van, és ez megköti a cselekedeteit. A többségnek.
    Borotvaélen is lehet a helyzet, mert akár rendkívüli állapotot is kihírdethetnek, ha a tüntetések nem maradnak abban. Már, ha egyáltalán elkezdődik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (31 szavazatból)
  2. Felrobbantani az terrorizmusra való felszólítás, ezt nem szabad ilyet hangoztatni.
    .
    Egyébként sem megoldás, mert az emberek nem értenek belőle semmit, (főleg azok a gyalogosok akik ott vesztik életüket) és ha csak egy is ott veszti életét az elég lesz Orbánnak, hogy bevesse a rendőri vagy hadsereg készültséget és letarolja az országot.

    .
    Lám ott van Ukrajna, ömlik a vér rendesen és sem az EU senki nem segít a szerencsétlen polgárokon. Magyarország nem várhat nemzetközi szimpátiát akkor sem ha robbantanak azaz terrorakciót hajtanak végre,

    .
    Orbán erre vár ezért provokál. Sajnos fog ő maga is robbantani, ha senki nem kapja be a csalit.
    .
    Robbantás helyett az elsötétített agyakba kell fényt vinni. Egyébként többen írtuk Orbánt kell azonnal eltávolítani mert amíg ez a szörnyeteg birtokolja a hatalmat csak pusztulás várható.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +25 (31 szavazatból)
  3. Csacsicska Tamás

    A cikkel abszolút egyetértek! Orbán – és tanácsadói köre – politikai-hatalmi előny elérése érdekében mindenre képesek. Most “csak” a Jobbik potenciális szavazóira utaznak – miközben visszaélve kormányzati hatalmukkal, félrevezetik a magyar társadalmat. Többet, erősebben és nyíltabban hazudnak, mint ahogy azt Gyurcsány szemére hányják.
    .
    Gátlástalanságuknak, cinizmusuknak nincs határa – és ne legyen senkinek sem kétsége: amennyiben hatalomban maradnak, ez fokozódni fog. Hiába ígér Orbán békésebb időszakot – amit eddig ígért, azt sem tartotta be, miért lenne ez másként?
    .
    Teljesen azonosulni tudok az AN radikalizmusával és maximális értetlenségemet fejezem ki, hogy a magyar „ellenzék” miért olyan pipogya, erőtlen! Orbán rendkívül sok muníciót adott arra, hogy élesen támadni lehessen hazugságaiért, az országot megnyomorító tetteiért – amit felsorolni is nehéz. Akár a nap minden órájában a földbe lehetne döngölni őt valamiért – miközben kizárólag két frázist hallunk Orbántól és a Fidesztől: „az elmúlt nyolc év” és „Gyurcsány hazudott”.
    .
    Az ellenzéknek KÖTELESSÉGE lenne védekezés helyett élesen támadni Orbánt és rendszerét és még csak nem is kell lódítaniuk ehhez. Tegyen már valaki egy csöves paprikát ezeknek az ánuszába, hogy beinduljanak végre! Térjenek magukhoz: nem az angol-kisasszonyok nevelőintézetében vannak! Még ha ki is kapna az ellenzék – amire jó esélye van – legalább elmondhatná magáról, hogy felokosította a sok birkát, amennyire csak tudta.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (23 szavazatból)
  4. @Eagle: tele a gatya? Miféle terrortámadásról beszél? Ezek összehegesztett vasak, semmi tisztelni való nincs bennük. Senki nem beszél itt emberi sérülésről, nem kell oda vetíteni egy embert, ahol nincs. Ezt a mocskot meg kell semmisíteni. Pont. Ez a gyávák tipikus szövege, hogy “az emberek nem értenek belőle semmit”. Biztos? És az mit számít? Aki akarja megérti. Aki nem akarja, nem számít. Nem azért kell felrobbantani, hogy az valakinek tetszen, hanem azért, hogy ne legyen. Pont. Nem kell beszarni. Jézus kikergette a kufárokat ostorral, az apostolok ledöntötték a bálványokat, Gedeon kirtotta a berket, folytassam ezeknek a nagy keresztényeknek? Nincs ebben semmiféle terrorizmus. Ez a szabadság megnyilvánulása. A terrorizmus az, hogy ezt odaállítják. A megsemmisítése a terrorizmus elleni védekezés. Nem lehet a népet megerőszakolni, joga van ez ellen lázadni, és az ország elleni náci támadás szimbólumát hazafias cselekedetként megsemmisíteni.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +27 (43 szavazatból)
  5. Gyula Bognar, Jr.

    Kezd úgy kinézni a helyzet, hogy egy elmebeteg, rablóbanda vezér MINIsztert követ az ész nélküli, talpnyaló és zsarolással megfélemlített koszos bagázs. A Fidesz maffia bűnszövetkezetéből kilépni nem lehet. Sajnos a magyar emberek nagy része szintén elvesztette az eszét, de ezúttal a bevett szokás és rendszer helyett, nem fogják megúszni következmények nélkül.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (22 szavazatból)
  6. @admin

    Jó de hogyan tovább? A monument felrobbantva Orbán marad, a klán marad, aki akarja megérti, igen, és Orbán marad és beindul pusztító gépezet.
    .
    Ha elkezdődik a robbantás az nem áll meg egynél, nem is lehet. Természetesen, hogy az emlékművet fel sem szabad állítani vagy ha megtörtént akkor inkább megszervezett tömegrészvétellel lerombolni.
    .
    Én általában szeretem átgondolni megtervezni a következő lépéseket megszervezni amennyire lehet. Itt nem csak és nem elsősorban az emlékmű a probléma, hanem az aki felállította, aki foggal körömmel védeni fogja és visszaüt ha felrobbantják neki, akinek fegyverei és hadserege van. Odamehetek hozzá jól képen vághatom de tudnom kell, hogy akkor mi kezdődik el.
    .
    Ezt is lehet vállalni ha felkészültem rá és átgondoltam mikor mit teszek majd.
    Odamenni és valakit hősi módon pofon verni nem nagy ügy. Akkor be kell raktározni tartalékot, muníciót, tervet készíteni és akkor végigvinni az egészet a teljes győzelemig. Felrobbantani, hazamenni és várni az őrült zsarnok következő ötletét, megint kimenni robbantani, őt meg otthagyni a székében ebben nem sok fantáziát látok.
    .
    A cikkben leírtakkal egyébként egyetértek, és a szobor robbantással is amennyiben képletes, de ha valóban tettekre kerül a sor akkor így a dolgok könnyen irányíthatatlanná válhatnak. Ha az Orbán rendszer megdöntéséről beszélünk ami egyértelműen kívánatos és az magyar nép számára létszükséglet akkor a kiszámíthatatlan irányíthatatlan eljövendő események nem kedveznek nekünk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (25 szavazatból)
  7. Nem lehet robbantás és terrorizmus az eszkoez.
    Ide PASSZIV ellenállás kell.
    Tanuljatok Mahatma Gandhi-tol.
    Ha akartok és tudtok . . . .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (17 szavazatból)
  8. Egy Republikánus Párt, vagy Alkotmány Párt létrehozásában bennevagyok. A többit nem nyilvánosan akarom megbeszélni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (5 szavazatból)
  9. A szándék rendkívül aljas!!! NEM SZABAD ENGEDNI, HOGY MEGÉPÜLJÖN !!! Most megmutathatja magát mindenki akinek nem tetszik ez a fasiszta álszent rendszer. ÉLŐLÁNCCAL kell a helyszínt körbevenni, hogy a semmilyen építkezést ne tudjanak elkezdeni. Ez talán olcsóbb lenne mint a sokmilliàrdos pénzlopással ötvözött építkezést követő rombolás. Ugyanakkor a megvalósítás megakadályozása komoly figyelmeztetés lenne a hatalommal visszaélő politikusok számára.
    A választások előtt az ellenzéki összefogást is erősítené, nem beszélve arról, az ingyenreklámról amit a kormányhoz lojális média sem tudna agyonhallgatni.
    Ne hagyjuk hogy ellopják még ezt a pénzt is a jövőnkböl.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (14 szavazatból)
  10. Mi a franc az a passzív ellenállás ma, Magyarországon? Tovább sunnyogni? Tovább lapítani? Gratulálok, erőszakmentes Samuka a bátorságához.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (11 szavazatból)
  11. Írjátok alá a peticiót a szobor felállítása ellen és terjesszétek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (12 szavazatból)
  12. az előzőhöz: peticiok.com , itt lehet tiltakozni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (12 szavazatból)
  13. Nem hiszem, hogy a vallasztas elott vissza tancolnak. Mivel a leiras szerint Gabriel arkangyal Magyarorszagot kepviseli, a Mazsihisz kovetelje,hogy az arkangyal a jobb kezevel egy menorat szoritson a szivehez. Ez az egyszeru gesztus nyilvanvalova teszi a jovendo nemzedek szamara, hogy a zsidosag a magyar nemzetnek fontos es ugyuket sziven viseli.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  14. @zsebkés
    Amit követelsz, kevés. Azt kell nyilvánvalóvá tenni (akár így is: jobb kezével egy menórát a szívéhez szorítva, akár másképpen), hogy a magyarországi zsidóság a magyarság elidegeníthetetlen része. Ahogyan a cigányság is. A zsidóság nem külön entitás. A magyar földön élő zsidó mind MAGYAR EMBER. A magyar haza polgára. Mellesleg zsidó (akár zsidó vallású, akár csak etnikailag zsidó, ez szabad döntés kérdése, lényegtelen): de elsősorban magyar. Magyar zsidó. Nem kell külön megvédeni. Minden magyar embert meg kell védeni, egyetlen magyar embert nem szabad diszkriminálni. Sem a magyar cigányt, sem a magyar zsidót. Ha ezt szem előtt tartották volna ‘44-ben Horthy pribékjei, nem lett volna magyar holokauszt.
    Ettől függetlenül azt a gyalázatos emlékművet, ha föl merik állítani, föl kell robbantani. Ez nem terrorizmus. Ez honvédő háború. A terrorista nem emlékművet robbant, hanem ártatlan civileket gyilkol.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (18 szavazatból)
  15. A terv jó. Lenne. Ha lenne aki megvalósítja!
    Én azt veszem észre,persze a tévedés lehetőségét sem kizárva, hogy ugyanaz a mentalitás uralkodik ma, mint anno a deportálások idején.
    Akkor sem akarták a zsidók elhinni hogy velük ez megtörténhet. Aztán meg amikor megtörtént,reménykedtek, hogy csak túléljék valahogy, míg megmentik őket.
    Ma ugyanazt a helyzetet látom. El sem hisszük, hogy velünk ez megtörténhet,és már a túlélésért agyalunk, viszont reményünk sincs külső segítségre.
    Nem igazán értik külföldön hogy mi történik itt, köszönhetően az ellenzéknek, ami mintha arra játszana, hogy reméli Orbán nem megy el ilyen messzire. De, jelentem, el fog menni az utolsó falig, mert megteheti!
    .
    Mert van egy vele megegyező (vagy csak reménykedő) ellenzéke, ami sportszerűen akarja a játékot végig játszani. Azt a játékot,amit előre megvettek, ők még a választással is meg akarják tetézni.
    .
    Közben Orbán meg nyomul. Mert kellenek neki is az x-ek. És nem vagyok benne biztos, hogy csak ezért! Inkább az lehet a hajtóereje, hogy olyan mentalitású ő is, mint a hajdani nyilasok,és azt az utat akarja bejárni ő is.
    Egyébként meg a magyar néplélekre bazírozik.
    Hogy fát lehet vágni a hátukon, mert legfeljebb keményebben görbítik a hátukat minden izmukat megfeszítve, de akkor sem lázadnak.
    .
    A szobor meg fel lesz állítva. Ezért.Meg azért, mert a magyarok közül senki nem akar hős lenni.
    Talán hiányzik a példakép.Nem voltak ott az iskolában, amikor ezekről tanultak, igényük meg nem volt rá, hogy tájékozódjanak.
    Ráadásul nálunk a rendszerváltás is úgy zajlott, hogy hősök nem szükségeltettek, a fejünk felett lerendeztek mindent. Ahogy tetszik. Nekik,a nép meg úgyis gyáva, hogy ezt szóvá tegye.
    És a helyzet változatlan azóta is…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (17 szavazatból)
  16. “Orbán átlépett egy határt,…”, de mi egyelőre ne lépjünk át olyan határt, amit most jogos felháborodásában, tehetetlen dühében az AN javasol, mert a fegyverekhez nyúlás fékevesztett diktatúrához vezet. Addig, amid nincsenek százezrek, s nem békemenetelő bértüntetőkre gondolok, addig nincs értelme a legminimálisabb erőszaknak sem. A szobor felrobbantásához, ledöntéséjhez forradalmi hangulat, forradalomra képes tömeg és tömeges forradalmi hevület kell. Persze lehetnek magányos ellenállók és hősök is. Ám az ő áldozatuknak eredményessége megkérdőjelezhető.
    Ismét leírom, ha valóban működne az osszefogás, és ha valóban több tízezer aktivista áll a néma Leventére hajazó miniszterelnökjelölt pártja és összefogása mögött, akkor több tízezer tüntetőt lehetne kivezényelni a Szabadság térre, s ha valóban lennének ellenzéki médiumok, akkkor híreikben és politikai műsoraikból nem tünhetne el egy nap után ez a gyalázat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (12 szavazatból)
  17. http://nepszava.hu/cikk/1008971-meghatral-janukovics
    -
    Vigyázó szemetek most Ukrajnára vessétek….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  18. A szobor jelkép, a szoborállítás jelképes aktus.
    A szoborrobbantás is jelképes aktus: jelzés. Lehet egyszerű figyelmeztetés, lehet ébresztő, hívó jel.
    Ha bekövetkezik, azt jelzi, hogy van tettleges ellenállás, hogy a kés nem végig vajban halad előre, hanem van ott a vaj alatt kemény réteg is. Ez figyelmeztetés, fenyegetés a hatalom urainak, hogy nem tehetnek meg mindent, de ugyanakkor az ellenállni vágyóknak is szól: van kihez csatlakozni.
    .
    Világos, hogy a robbantás önmagában semmit nem old meg. Még azt sem jelzi, hogy a nép ellenzi ezt a politikát, mert a robbantók kevesen is lehetnek. De a robbantás: hadüzenet. Csak akkor van értelme, ha valóban van, működik egy (vagy több) szervezet, mely a hatalmat bitorló bűnszövetkezettel akár fegyveresen is felveszi a harcot. A “fel kell robbantani” kifejezés részben vélemény (a szoborról és annak állításáról), részben felhívás. Felhívás az ellenállásra, ellenálló szervezet(ek) alakítására. Eddig is a NER fasiszta rendszerének gyökeres elutasítását vártuk el (hiába) a magukat ellenzékinek mondó politikusoktól, most is erről van szó.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (10 szavazatból)
  19. Kedves EdCarping,

    ugyan már, hol van itt erőszak? Erőszakot emberek ellen lehet alkalmazni. Tárgyak ellen nem. Itt egy marék egybehegesztett vasról van szó, amely valamit ábrázol. Mi ez ahhoz képest, hogy ezek lebontották a rendőrség törvényesen állított kordonját? Egy emlékmű civil dolog, nem az államhatalom megtestesítője. A tévészékház ostroma, a rendőrök kővel dobálása, a tank elkötése, az erőszak volt és terrorizmus. Annak elkövetőit felmentették, rehabiltálták, amnesztiát és kártérítéseket kaptak. Mitől vannak úgy megijedve? Hogy majd rikácsolnak a bűnözők? És? Önök még most sem tudják, kivel állnak szemben. Orbán háborút indított ezzel a holokauszttagadással és náci emlékművel a népe ellen. E pillanattól kezdve antifasiszta harcra vannak ítélve barátaim, ha tudomásul veszik, ha nem. Miről beszélnek? Ezek itt azokat dicsőítik, akik agyonlőtték Ságvári Endrét és másokat, azokat rehabilitálják, akik erre parancsot adtak, azokat mentik fel, akik több százezer embert, köztük gyerekeket küldtek haláltáborba megsemmisítésre. Nem fogják fel, hogy ez mit jelent? Nem tudnak a másik serpenyőbe akkora súlyt tenni, amely megmozdítaná a mérleget. Ehhez képest egy semmiféle művészi értékkel nem bíró, fasiszta propagandát megtestesítő ócskavas, vashalmaz felrobbantása semmi, és minimális erkölcsi követelmény. Mit fog csinálni a felcsúti Hitler? Talán tizedel, vagy főbe lövet? Nevetséges. Ez lenne az első eset, hogy lépéshátrányba kerül. Semmit nem tud csinálni. Verheti a seggét a földhöz. És kit érdekel, hogy mit csinál? Hol van ez ahhoz, amit Horthy csendőrei tettek, és ahhoz, ahogyan ezek a gazemberek letagadják azt? Itt és most lehet és kell megfogni. Ne vicceljenek már emberek, Úgy fel kell robbantani az ócskavasat, mint a sicc. Kezdjenek végre úgy tekinteni erre az emberre, hogy annak lássák, ami. Ez egy fasiszta bűnöző, köztörvényes tolvaj, notórius hazudozó, antiszemita gazember, megszálló, puccsista terrorista. Börtönben a helye. Éljen a magyar szabadság, éljen a haza! Mostantól más helyzet van. Nem vették észre? Ez az ember átlépte a határt. Ettől kezdve közellenség.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (31 szavazatból)
  20. EC
    Jan. 29-én bányásztüntetés lesz – nem tudom, hogy az időjárás ezt mennyiben befolyásolja, de lesznek-e elegen….
    Lehetnének, hiszen nincs olyan társadalmi réteg, amelynek ne okoztak volna kárt, de az embereknél még mindig nem szakadt el a cérna, szerintem a választásban bíznak (akik nem foglalkoztak a vál. törvénnyel, azok biztosan), hogy azzal elzavarhatják, békésén…a fülkeforradalmáron kívül senkinek nem hiányzik a puskapor szaga!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  21. A cikk oké,a pukkantás nem.
    admin 08:16
    “Orbán háborút indított ezzel a holokauszttagadással és náci emlékművel a népe ellen.”
    Igen,egyetértünk.Orbán személyiségének leírásával is egyetértek.
    Azzal ,hogy egy csoport vagy akár egy ember is felpukkantsa azt a szutykot,nem.Ha nyíltan(!) odamenne egy tömeg,vagy csoport és ledöntené,azzal igen.Mi (remélem ) tudjuk mit jelent az a szobor,de az emberek nagy része nem . Tudjuk mi a mondanivalója,tudjuk mit jelent,de az emberek nagy (!) része nem. Nem csak egy kis csoportnak kell odamenni és tiltakozni ellene ,hanem tömegeknek.Amíg nem tanulják meg,hogy miért kell,miért kötelességük tiltakozni addig nem sok értelme van.Azt úgy jelentékteleníthetik el ,hogy “egy kis radikális,terrorista csoport erőszakhoz folyamodott” ez menne minden “köz” TV-ben és az újságokban.
    A háborút a nép ellen indította,tehát a népnek kell harcolnia.
    ” És gátlástalansága egyrészt vadító, ami híveit illeti, másrészt elbizonytalanító, megfélemlítő lehet a többségre nézve. Képtelen helyzetbe akarja hozni ellenzékét: vagy fölveszi a kesztyűt, vállalva az esetleg súlyos következményeket is (jöhetnek a „békemenetesek”, a „Magyar Csapatok”, a TEK…), vagy meghunyászkodik, mintegy előre beletörődve megszégyenítő vereségébe…)

    Ha a Fidesz eme stratégiája eredményt hoz, ha nem képes vele szemben a szabadság és szolidaritás jegyében esélyes ellenerő fölállni, akkor szembe kell néznünk a ténnyel: a magyar társadalom sokkal rosszabb, sokkal züllöttebb állapotban van, mint ahogy azt bárki is elképzelte. Mindenesetre a Fidesz e züllöttségben érdekelt, érte munkálkodik, ezért alakítja ki azt, a demokráciákban szokatlan helyzetet, hogy a választás előtt a „kormánypárt” keres – látszólag érthetetlenül – súlyosabbnál súlyosabb konfliktusokat, akár olyanokat is, amelyek amúgy sem előnyös nemzetközi megítélését tovább ronthatják.”http://gepnarancs.hu/2014/01/egyre-agresszivabb-egyre-pofatlanabb/

    Ismétlem, Orbán a háborút a nép ellen indította,tehát a népnek kell ellene harcolnia! Ha erre nem képes,akkor addig megérdemli Orbánt és a hasonszőrűeket,amíg meg nem tanulja ,hogy hogyan lépjen fel ellene egységesen!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (10 szavazatból)
  22. Az ötlet nem rossz !

    A cikk utolsó bekezdése tartalmazza !!

    http://mandiner.hu/cikk/20140121_ungvary_krisztian_az_eleven_borzalom

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  23. eagle:
    .
    Orbán erre vár ezért provokál. Sajnos fog ő maga is robbantani, ha senki nem kapja be a csalit.
    .
    Talán már robbantott is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (14 szavazatból)
  24. egynyugger,
    Nem rossz. Szoborterv: gumikesztyűs kéz, csukott tenyér, csak a középső ujj mered fölfelé. Magasság: 3 m.
    .
    milker,
    Én is erre gondoltam. Jól jönne nekik egy kis Reichstag-égés.
    .
    egyebek:
    Az eddigi események, vagy azok hiánya egyszerre több dologra is rávilágít. Magyarországon van tömeges fogadókészség a fasiszta, sőt náci eszmékre, a nép többsége sunyít, meglapul az erőt mutató szervezetek előtt. Még a nácik között vannak a legelszántabbak, de ők is elég gyávák. Éppen ezért nem lenne hatástalan egy valódi antifasiszta akció, még akkor sem, ha csak egy maroknyi bátor ember van mögötte. Lehet, hogy azonnal beindulna a fasiszta – náci megtorló akció (működik az most is, csak nincs szüksége még nagyobb nyíltságra), de a gyáva nép is tisztelni kezdené az ellenállókat. Úgy látszik, ők csak ebből értenek: erőt kell mutatni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (11 szavazatból)
  25. @EdCarping
    @girbegurba

    Sajnos nincsenek százezrek és nincsen se szervezettség se kitartás semmit véghezvinni. Eszközök és pénz sincs rá. Azt hiszem ez a legnagyobb baj.
    .
    Emlékszem a thaiföldiek egyszer elfoglalták a repülőteret. Blokkolták a légi forgalmat komoly anyagi veszteséget okozva a légitársaságoknak és a reptérnek. Nem sok csak 7O ember. A rendőrök először körülzárták őket, várták, hogy kifáradnak és hazamenne, még a a WC bejáratot is lezárták előttük. Semmi gond, fel voltak készülve, volt náluk ivóvíz, élelem, gyógyszer, kakazacskó, pisazacskó, összes higiéniai eszközök. A rendőrök három nem múlva elvesztették a türelmüket és zsuppkocsikban elhurcolták őket. Ahogy elmenetek az autók ott volta a következő 7O ember. eltelt egy pár óra mire bekasznizták az elhurcoltakat, jöttek a többiért bevitték őket. Máris ott volt a következő hetven. vagy egy hétig hurcolták őket. Sose fogytak ott volt a következő adag teljes túlélő felszereléssel a fogdák mindenütt tele, kénytelenek voltak feljelenteni őket és szabadon engedni, mentek vissza, a rendőrség előtt hatalmas tömeg követelték a kiengedésüket. Már jó tíz éve volt, ha jól emlékszem a rendőrség tucat trükköt bevetett egy sem segített, végül lezárták a repteret akkor már a reptér és a légitársaságok és tiltakoztak a rendőri akció ellen.
    .
    Nagyon régen volt nem emlékszem pontosan azt hiszem a rendőrség olyan 3 hónap múlva feladta, és megegyezés született a tüntetőkkel, de három hónapig keményen állták tüntetők a sarat, semmi nem rettentette őket vissza, teljes szervezettség, ellátás, utánpótlás, és még százezer ember sem kellett talán ezren sem voltak. Egy csepp vér nem folyt.
    .
    Sajnos ehhez ez kell hihetetlen kitartás, pénz és anyagi eszközök hatalmas szervezettség. Ilyen Magyarországon nincs, nem is lesz soha csak az indulatból történő csapkodás és annak a szerencsétlen következményei.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (14 szavazatból)
  26. A történelmet soha nem a tömegek, hanem egyének alakítják, a tömeg pedig csak követi őket. A hozászólások azt tükrözik, ami természetes, nem mindenki alkalmas. Ez OK. De az okfejtések maguk is megérnek egy tanulmányt, pontosan azt a sötétséget és morális züllöttséget tükrözik, mint amit a hozzászólásaikban ostoroznak. Nagyon szórakoztató. Egyébként pedig túl kombinálják az elvtársak. Itt egyszerűen kell adni egy jelzést, hogy itt van vége, nincs út tovább. Kérem, a hölgyeket, most ne olvassanak tovább: ez az ember olyat tett, és olyasmire készül, amiért pofán kell baszni. Ilyen egyszerű ennek az erkölcsi követelménye. Aki ezt nem teszi meg, szar ember. Erről van szó. Ennek semmi köze se a tömegekhez, se a koncepciókhoz. Csendőrök a kormányzó és az általa kinevezett kormány parancsára összegyűjtöttek ártatlan embereket, kiszedték az aranyfogukat, beletúrtak a fenekükbe, hogy nem rejtegetnek-e ott aranyat, majd állatok módjára felhajtották őket a marhavagonba, és víz nélkül elindították őket a megsemmisítő táborba. Kérem elképzelni, mit éltek át, amíg eljutottak a gázkamrába, majd hulladékként egy tömegsírba vagy a kemencébe. Amikor már tudták, hogy a gyerekeket azért veszik el, mert viszik megölni őket, mit érezhettek a szülők? Kinek van gyereke? Ezt tehetetlenül átélni egy anyának és apának. Vagy nézni, ahogy elviszik a szülőket. Na mármost, Felcsút nagy fia erre azt mondta, hogy nem mi voltunk, nem mi tettük, nem tehetünk róla. Valamit csináltak a nácik, de ahhoz semmi közünk. Miközben a magyar csendőrök nélkül ez nem történt volna meg. A magyarok buzgalmán és gyűlöletén múlt az egész. Aki ezt letagadja, az ennek a megismétlésére készül, akár csak tudatalatt is. Randolph Braham mesélte nekem, hogy valahol fent a Kárpátokban, két napi járásra fent egy kis faluban élt egyetlen öreg, beteg zsidó bácsika. Senkit nem zavart, senkit nem érdekelt, senki nem kereste volna, egy német náci se tett volna egy lépést sem érte. Nem így Horthy csendőrei. Két magyar csendőr felment érte, két napig másztak, előkeresték az öreget és levitték. A falu nem védte meg. Betették a vagonba, elvitték, és az öreg annak rendje és módja szerint a gázkamrában végezte Auschwitzban. Nem sorolom, a lényeg az, hogy erre az aljasságra és embertelenségre, amely egyébként a holokauszttagadás egy speciális formája, egyetlen morálisan elfogadható válasz van. Semmi más nem számít és nem érdekes. Ez az emlékmű már államilag állított fasiszta, náci emlékmű lesz, amely alkalmas egy következő népirtás megalapozására. Nincs mit mérlegelni. Lépéskényszer van. Fel kell robbantani, megálljt kell mondani, világosan és határozottan, és lesz, ami lesz, ennél tovább nincs hova hátrálni.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +26 (30 szavazatból)
  27. milker
    2014. január 25. szombat
    09:07

    Gyanítom én is, sajnos biztosat nem lehet tudni és bizonyítani sem. Ha már előre letartóztatta a gyanúsítottakat akikre kenheti biztos robbantani fog. Egy dolog azonban biztos, ha bármilyen ürüggyel bevezeti a szükségállapotot akkor már elcsalt választás sem szükséges számára, átveszi a fegyveres erők parancsnokságát és game over. Nagyon aggasztó a szitu, nagyon kell figyelni ki mit tesz nehogy besegítsünk neki.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  28. Eagle, biztos lehet benne, hogy ha én otthon lennék, felrobbantanám. Remélem, nem nekem kell innen hazautazni, hogy ezt megtegyem. Annyi ember közül csak akad valaki, aki megteszi.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (18 szavazatból)
  29. Egyetérzek minden egyes hozzászólóval, ugyanakkor nagyon jól tudom, hogy esetünkben csak egy kicsinyke kicsiny és Magyarországon teljesen befolyástalan kis ellenzéki érzelmű csoportról van itten szó.
    A magyarok legalább fele lelkes támogatója a Fidesz burkoltan fasiszta keresztény-nacionalista kurzusának és legalább negyede ugyanolyan lelkes támogatója a Jobbik nyiltan fasiszta nemzetiszocialista (náci) törekvéseinek.
    Orbán és tahó paraszt bandája igy hűen tükrözik a magyar nép óriási többségének mentalisását és lelkületét.
    És ennek az óriási többségnek mi sem fontosabb, mint az, hogy “ha már baszogatnak bennünket, akkor legalább a mieink csinálják azt, és nem az idegenlelkűek.”
    A magyarok szemében a zsidók szimbolizálják legjobban az idegenlelkűséget, amit a szocializmussal, liberalizmussal, internacionalizmussal meg a kozmopolitizmussal asszociálnak.
    Magyarországon tehát két lehetőség áll fenn a választásokon: választani az egyik vagy másik fajta fasisztára, vagy választani az egyik vagy másik tök befolyástalan kelet európai stilusú cucialistára.
    Mert akár kimondottan, akár nem kimondottan, de igy és ezt akarja a magyar nép.
    Mert ez van az emberek két füle között elhelyezkedő szürkeállományban.
    Mert erre van agymosva és szocializálva minden magyar újszülött.
    Mi pedig innen ugrálhatunk és szórakozhatunk, amennyit csak akarunk, falrahányt borsó az egész.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (9 szavazatból)
  30. @admin

    Ha ön otthon marad és folytatja az írást azzal nagyobb roncsolást okoz az Orbán rezsimnek mintha Magyarországra megy és robbant. Ön az írásaival onnan tud robbantani ahol van és az nagyobbat szól.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (12 szavazatból)
  31. Nem igaz. Ennek a kettőnek nincs köze egymáshoz. Higyjék el, hogy ez erkölcsi kötelesség. Az emberiesség parancsa, és semmi nem számít, ki mit csinal, ki mit mond. Csak akkor lehet embernek maradni, ha ezt megtesszük.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (17 szavazatból)
  32. Orbán a sajátjaként kezelt Hunniával azt tesz, amit csak akar. Az ellenzék nulla közeli teljesítményt képes felmutatni négy év szorgoskodása után is, a nép, a záldott nép sunyoggva hallgat, már ha egyáltalán érti, mi történik vele. Az értelmiség már régen behódolt, a koncért kussol. A fidesz, és annak igen tehetséges vezére simán nyeri a választásokat, semmi kétség. De mi is történne, ha nem ez következne be? Jobboldali puccs? Hogyan is kormányozhatna más, mint a fityesz, mikor a jogi környezet, a kulcspozíciókba bebetonozott mamelukok ott tehetnének keresztbe, ahol a vezér csak akarja.
    Nekünk egyszerüen Orbán való, mást nem is érdemlünk. Az igénytelenség, a tájékozatlanság, a nacionalista hablatyolás, a zsidózó aljasság alaptulajdonságunkká vált. Szégyen, gyalázat, hol tartunk. Ennek a helyzetnek méltó emlékműve a Szabadság téri kacat, ami persze rövidesen méltóan ékesítí a Nemzet Fővárosát és hirdeti lakosai tisztességét.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (11 szavazatból)
  33. http://www.stop.hu/belfold/csak-ha-mar-kesz-akkor-beszel-alkotoja-a-nemet-megszallas-emlekmuverol/1211302/
    -
    Míviszke szerény, mint az ibolya, ha megfizetik, mindenre és annak az ellenkezőjére is képes!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (7 szavazatból)
  34. http://www.magyarvagyok.com/csoportok/56-Az-am-Hazam-ma-ez-VAN/temak/597/
    -
    Nos vannak e honban igényes emberek, az önfényezés magasiskolája!
    Nem volt egy bátor ember Mr.10-20-30% városában aki leöntötte volna?!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (8 szavazatból)
  35. Pofázunk róla, és semmit nem teszünk ellene.
    Kár hogy nem férfinak születtem…
    Legalább a szobor készítőjének törne el a keze,lába. Vagy elesne úgy hogy beüsse a fejét,és semmire ne emlékezne…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (12 szavazatból)
  36. T. Admin!

    Egyszer az az egyén hiányzik, akit tudnának követni a tömegek.
    Másodszor hiányzik az a tömeg, amely felvállalja és meri a tömegben való részvételt.
    Volt itt két ember, akit lehetett volna támogatni és valamilyen módon melléjük állni, ha megvan a mersz és akarat. (Nem volt)
    Volt itt éhségmenet, amely nem duzzadt fel a célba érésre.
    Ez van, még mindig ilyenek vagyunk sajnos.
    .

    És nem hallom az erélyes német tiltakozást sem, egyszerűen belügynek tekintik azokat eseményeket, melyek őket akarják kizárólagosan felelőssé tenni a történtekért.
    Jó lenne keményebb megszólalásokat hallani a “szabad világ” irányából.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (10 szavazatból)
  37. Szenzor
    Amíg a magyarok nem tiltakoznak, ne várjatok már semmi keményebb megnyilvánulást!
    Amilyen az adjonisten, olyan lesz a fogadjisten is!
    Ha keményen kiállnánk,akkor mellénk állna mindenki, de egy ilyen semmilyen ellenzék által lefojtott “hőbörgésre” senki nem fog mellénk állni!
    Történelmi bűne az ellenzéknek ez a kussolás!!!
    .
    Vegye már elő Gyurcsány az ékesszólását, és járjon elől példával, ha már annyira tudja milyen demokratának lenni!!!
    Álljanak már egymás mellé, ha összeborultak, és védjék meg az országot ez ellen a náci mentalitás ellen!
    Nem csak pofázni kéne, hanem tenni is!
    Az éppen aktuális témában, ami ne abban merüljön ki, hogy Mesterházy nagyon okosakat mond, Gyurcsány meg pártot épít, Bajnai meg sunyítva teszi a dolgát!
    .
    Négy éve mást sem tesznek, csak az Orbán bábjaiként pávatáncot lejtenek, a megmaradásukért! Hogy az országot meg belepi, és tönkreteszi az orbáni diktatúra, az kicsit sem zavarja őket, bohócokra jellemző módon mennek a falnak, és azt hiszik, hogy a közönségnek lesz kedve nevetni!
    Most megmondom, ha itt elfajulnak a dolgok, akkor nekik is a futás marad az életükért, mert nagyon rájátszottak erre a kialakult helyzetre!
    .
    Gondolkodjunk már ebben a formában is. Itt nem lesz olyan, aki politikailag túléli ezt a gyalázatot, ha most nem tesz ellene!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (10 szavazatból)
  38. “Orbán megtagadta a felvilágosodást, viszatért a trón és az oltár szövetségéhez, a középkor tízmilliók halálát eredményező bukott rendszerét erőlteti Magyarországra, minden legitim felhatalmazás nélkül. ”
    Mert nincs már szüksége legitim felhatalmazásra, mivel vannak már kellő számú “hadosztályai” minden hatalmi ágban és a “a magyar lakosság jóváhagyó hallgatása mellett” mindent megtehet. Ennek megint “több évtizedes “keresztény-nemzeti” uszítás ” lesz az eredménye, megfertőzve a fiatalságot is, hiszen velük kezdték és a jobbik nevű förmedvény lett az eredménye. Ezt kiterjesztve meglesz a “nép”-től a felhatalmazás. Ezeket megállítani békés módon ma már nem lehet. Erre a kordonbontáskor kellett volna gondolnia a demokratikus közösségnek és hatalom gyakorlóinak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (9 szavazatból)
  39. Szenzor
    2014. január 25. szombat
    10:11
    A hazai választásokat a hazai erőviszonyok fogják eldönteni.Amíg nem ég a ház,addig illúzió azt képzelni,hogy az EU. határozottan fellép Orbán ellen. Ugyan ez vonatkozik az Egyesült Államokra.
    http://www.atv.hu/videok/video-20140120-atv-newsroom-2014-01-19
    Aki nem akarja végignézni kb 04;30-tól nézze.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  40. bumburi
    Az ellenzék mi is lennénk! Többes szám első személy.
    Ne beszéljünk úgy mintha mi nem lennénk hibásak. valahol mi is azok vagyunk.
    .

    A németeknek meg nem miattunk, hanem saját maguk miatt kell megszólalniuk.
    Ami itt történt azt ők egyedül a hathatós magyar előkészítettség és segítség nélkül soha nem tudták volna végrehajtani.
    Van elég saját saruk, minek nekik a miénk is?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (9 szavazatból)
  41. ,אַשְׁרֵי הַגַּפְרוּר שֶׁנִּשְׂרַף וְהִצִּית לֶהָבוֹת
    .אַשְׁרֵי הַלְּהָבָה שֶׁבָּעֲרָה בְּסִתְרֵי לְבָבוֹת
    …אַשְׁרֵי הַלְבָבוֹת שֶׁיָדְעוּ לַחְדוֹל בְּכָבוֹד
    .אַשְׁרֵי הַגַּפְרוּר שֶׁנִּשְׂרַף וְהִצִּית לֶהָבוֹת

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  42. zumm zumm
    2014. január 25. szombat 10:39
    Hazai erőviszonyok nincsenek, csak egy a Fidesz irányába nagyon lejtősre elkészített választási törvény, ahol lehetetlen nyerni. A választási törvényt még a választás lezajlása és az eredmény kihirdetése közben is lehet módosítani.
    Tiltja valami? Majd eltörlik.
    .
    Orbán támadja az UNIO-T és az EU-t, nem miattunk illene erélyesebbnek lenniük, hanem saját maguk miatt. A diplomáciának megvannak a maga eszközei, az UNIO-nak meg még azon kívül is. Ha felfognák végre , hogy ahova öntik a pénzt. annak nagy része ellenük kerül felhasználásra két páva piruett között.
    Alakul a keleti DD blokk (kifele demokratikus, belül diktatórikus), melyhez csatlakozni kívánunk, mert nekünk ott jobb.
    Bocsánat, de én ezt látom.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  43. Szenzor
    2014. január 25. szombat
    10:41
    “A németeknek meg nem miattunk, hanem saját maguk miatt kell megszólalniuk.”
    A németek saját maguk miatt nem fognak hangoskodni. kb 16;10. (az előző videóban)

    A Paks II-ben termelt áram “lehetséges ” vevője a német ipar! Ott bezárják az atomerőműveket, de áramra szükségük van. A magyar állam épít egyet a magyar állampolgárok pénzén,a pénzügyi kockázat a miénk,az egészségügyi kockázat a miénk.
    Saját maguk miatt meg felszólaltak már sokszor, elismerték már számtalanszor a szerepüket,szembe is néztek már vele.Ideje lenne már,ha itt is megtennék.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (5 szavazatból)
  44. Robbantani? Torni, zuzni,verekedni (“pofan b*szni)?? Na ezt ne Laci bácsi… Regota olvasom az AN oldalat es nem ehhez a stilushoz vagyok hozzaszokva. Arrol nem is beszelve, h ez a demokracia es szabadon gondolkodoktol meg aztan annyira tavol van mint ide Makó. Aprilisban lesznek valasztasok, minden erovel az osszefogasert tenni es menni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (13 szavazatból)
  45. Üdvözlöm, kedves admin, Isten hozta! DDDDDDDDDDDD (Elég széles mosoly?)
    Na nem kajánkodom.
    *
    admin
    2014. január 25. szombat
    08:16
    “ugyan már, hol van itt erőszak? Erőszakot emberek ellen lehet alkalmazni. Tárgyak ellen nem.”
    *
    Persze, persze. Rogán ember? Lázár ember? Bauer ember? Kövér ember? Stb. ember?
    Nem ember. Ergó, ….
    *
    Fáradjon beljebb kedves admin.
    *
    A tárgyakat személyek állítják elő, ha a tárgyakon teszünk erőszakot, az előállítót erőszakoljuk meg.
    *
    Miért nem gyökerestűl tépjük ki a gazt?
    *
    Orbán egy gyökér!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (13 szavazatból)
  46. Szilassz, jó, áprilisban szavazunk.
    És ha a szavazás után törnek a kirakatok, égnek az autók, akkor mit fog lépni?
    Ajvékolás nem elég!
    Szerencsére ma már van és lesz erő, amely gátat állít a szennyes áradatnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (12 szavazatból)
  47. Még 1-2 ilyen cikk és ezt az újságot fogják elérhetetlenné tenni, előbb mint a Qvainfót. Nagyon sajnálnám.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (8 szavazatból)
  48. Szenzor
    Ne kenjük szét a szart könyörgöm!
    A politikusokat azért fizetjük (többek között), hogy helyettünk is végezzék a dolgukat!
    Én attól többet nem tudok tenni, hogy ide, vagy oda állok, és jártatom a szám.Ha ettől többet teszek, akkor úgy járok, hogy maradok magam, és senki nem áll ki értem sehol!
    Embereket egyesével el lehet tüntetni, meg lehet nyomorítani úgy, hogy a hátralevő életükben befogják a pofájukat!
    Tehát a politikusok!
    Legyenek egyenesek, képviseljék az érdekeimet, védjék meg a demokráciát,és ne tűrjék a kényszert, amibe Orbán szorítja őket, most pl a választással!
    Nincs egy mákszem becsület az ellenzékben, hogy kimondja ilyen feltételekkel nem!
    Te meg itt hivatkozol a többes szám első személyre!
    Elég pénzt kiadok, én személy szerint is ennek a qrva országnak, hogy a belőle (és mindannyiunkéból) fizetett ellenzéktől elvárjam (juk) hogy értünk tegye a dolgát, és ne a saját megmaradásáért!
    Példával kellene elől járni nekik!
    Ehelyett mit csinálnak?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  49. Kedves admin,
    bármennyire furcsának tartja, sokan tudjuk, mivel állunk szemben és milyen életbe kényszerültünk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  50. Remélem, hogy a szavazófülke magányában minden polgártársnak helyén lesz az esze, és nem fog kussolni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (8 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Ez volt az “idegenrendészeti eljárás” 2014. január 26. vasárnap | AN

Orbán megásta a saját politikai sírját 2014. január 24. péntek | Bartus László

Tiltakozás Lázár János provokációja ellen 2014. január 24. péntek | AN

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos