Ronai and Ronai
AMERIKAI

Gyurcsányék megszüntetnék a köztévét 2013. december 2. hétfő 7:12 Forrás: MTI

  • Hozzászólások(98)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Gyurcsányék megszüntetnék a köztévét

Budapest – Tizenhat pontból álló programot hirdetett meg Gyurcsány Ferenc, a Demokratikus Koalíció elnöke vasárnap. Bemutatták a DK 18 budapesti egyéni jelöltjét is.

A pártelnök tájékoztatása szerint a programot februárban véglegesítik, és további 70-80 ponttal kiegészítik. Szavai szerint nem akarnak “kompromisszumot az önkénnyel”, hanem le akarják győzni, és ezt tisztességes, jogszerű eszközökkel képviselik a kampányban.

Gyurcsány Ferenc az első pontként az európai jövőt említette, közös szándékként jelölte meg az euró bevezetése feltételeinek megteremtését 2018-ig, és 2020-tól a közös valuta bevezetését. Álláspontja szerint Magyarország a hétköznapjaiban osztozó emberek közös hazája, ezért annak lenne választójoga, aki állandó lakhellyel itt él, itt fizet adót, és vállalja döntése következményét.

A pártelnök jelezte: Magyarországon a vallásos meggyőződésnek a legszentebb magánügynek kell lennie. Kiemelte: felmondanák a vatikáni szerződést, megszüntetnék az összes egyházi privilégiumot és az egyházaknak fizetett hitéleti támogatást.

Kitért arra is, hogy a népszerű gyorshitelek még nagyobb szegénységet hoznak azoknak, akik felveszik, így ha dönteni kell, mire költsenek, akkor “Ferenc pápával egyetértve letérdelni a szegényekhez, ájtatosság helyett pedig alapítsuk meg a legszegényebbek bankját, a szolidaritási bankot, abból a pénzből, amelyet ma alapvetően hitbeli támogatásra fordítunk”.

Gyurcsány Ferenc a gazdaságról szólva jelezte: hisz a versenyben, a magántulajdonban és a piac önszabályozásában, de a lemaradt övezeteknek kormányzati beavatkozásra van szükségük, így különleges gazdasági övezeteket jelölnének ki, ahol egyebek mellett adócsökkentést, célirányos képzést, a helyi közlekedés fejlesztését valósítanák meg.

Szólt arról, hogy fel kell számolni a földbérleti szerződéseket, mert nemcsak a családi gazdaságoknak van szükségük földre, hanem azoknak a társas vállalkozásoknak is, amelyek fejlett technológiával dolgoznak, és ezreknek, tízezreknek adnak munkát.

Az ellenzéki politikus utalt arra is, hogy a kis- és közepes vállalkozásokat gyakran hazugságba kényszerítik, mert nem bírják a munkaterheket, ezért a DK sávossá tenné a munkáltatók tb-terheit, attól függően, hány embert alkalmaznak.

Mint mondta, nem kell minden ügyben visszatérni a 2010-es állapotokhoz, de baloldali emberek nem érthetnek egyet a kormány családpolitikájával. Véleménye szerint a mostani rendszer bünteti a szegény családokat, ezért a családi adókedvezmény helyett valamennyi pénzt a családi pótlék radikális emelésére kell fordítani. Hozzátette: bölcsőde- és óvodaépítési programot is indítani kell, és a térítési díjak jövedelemarányos maximalizálására van szükség.

Gyurcsány Ferenc szólt arról is, hogy “érdemes megemlékezni Trianonról”, de előre kell nézni, olyan oktatást kell bevezetni, ahol érettségire minden gyerek beszél legalább egy idegen nyelvet, 2018-2020-ra pedig minden általános és középiskola kéttannyelvű lenne.

A DK elnöke szólt arról is, hogy ki kell nyitni a felsőoktatást, az első évre sokakat be kell engedni és majd a vizsgák eldöntik, a diákok mire képesek. Hangsúlyozta: méltányos tandíjat kell fizetni, de a jó tanulóknak nagyvonalú ösztöndíjat szánnak.

Arról is beszámolt: pártja eltörölné a kötelező nyugdíjkorhatárt, államilag vezetett egyéni nyugdíjszámlákat hozna létre, és folyamatosan tájékoztatná az 50-55 év körülieket, hogy ha akkor nyugdíjba mennének, a korábbi befizetéseik megalapoznák-e a tisztességes nyugdíjat. Hozzátette: jóváírnák az “elrabolt” magán-nyugdíjpénztári befizetéseket is.

Gyurcsány Ferenc a rezsicsökkentéssel összefüggésben úgy vélte: “számháború” helyett a nap- és szélenergiát kell támogatni, továbbá félmillió család otthonának hőszigetelését, nyílászárócseréjét és más fenntartható megoldásokat.

A nőpolitikáról szólva jelezte: 2016-tól a tőzsdére bevezetett és állami vagy önkormányzati tulajdonú társaságok vezető testületeinek egyharmadában nőknek kell lenniük, 2018-tól pedig a választási listák ugyancsak egyharmadát nőknek kell betölteniük.

A DK elnöke tizenhatodik pontként a köztévé megszüntetését nevezte meg, a fenntartására költött tízmilliárdokat pedig hír- és közéleti műsorok készítésére, tévéfilmekre, kulturális programok finanszírozására fordítanák.

A rendezvényen bemutatták a DK 18 budapesti egyéni jelöltjét is. A párt színeiben Kerék-Bárczy Szabolcs, Bács Márton, Bauer Tamás, Oláh Zsigmond, Szabó Zoltán, Simon György, Vadai Ágnes, Niedermüller Péter, Élő Norbert, Hazai Iván András, Arató Gergő, Hajdu László, Sebők László, Gy. Németh Erzsébet, Ferencz István, Nemes László, Borka-Szász Tamás és Gréczy Zsolt indul az országgyűlési választáson.

A Demokratikus Koalíció 16 pontja

1.Európai jövő 2018-ra – megteremtik az euró bevezetésének lehetőségét 2020-ra.

2.Választójog csak itt élőknek!

3.Az állam és az egyház szétválasztása, a vatikáni szerződés felmondása, a hitéleti támogatás újragondolása.

4.A szolidaritás bankja létrehozása az uzsora kiiktatására.

5.A lemaradt övezetek támogatása.

6.A földbérleti szerződések felülvizsgálata, társaságok földtulajdon-szerzésének megteremtése.

7.Közteher-csökkentés – sávos munkaadói társadalombiztosítás a zsebbe fizetés visszaszorítására.

8.Családi pótlék családi adókedvezmény helyett! A rászorulók kapjanak többet.

9.Új bölcsődék, óvodák építése, a térítési díjak a nettó jövedelem megfelelő százalékában maximálva.

10.Magyar-angol kéttannyelvű közoktatás az általános és középiskolában, felmenő rendszerben 2018-tól.

11.Számítógép minden diáknak!

12.Nyitott és elérhető felsőoktatás: az első évfolyam, „kinyitása”, nagyvonalú ösztöndíj a rászorulóknak és a jól teljesítőknek, mindenkinek méltányos tandíj, amely az egyetemeknél marad.

13.Kényszer nélküli nyugdíjrendszer – nem lesz korhatár, helyette bevezetésre kerül az egyéni nyugdíjszámla-rendszer, 55 éves kortól a korábbi befizetésekkel arányos nyugdíjjal lehet nyugdíjba vonulni, az egyéni nyugdíjszámlákon jóváírják az elrabolt magánnyugdíjpénztári megtakarításokat

14.Félmillió lakás energetikai korszerűsítése.

15.Több esély a nőknek: az önkormányzatok, állami vállalatok, parlament és általában a pártlisták 1/3-a lenne a női kvóta.

16.Köztévé helyett kultúra! Megszüntetik a „köztelevíziót”, a fenntartásra költött tízmilliárdokból közéleti műsorokat, tévéfilmeket, kulturális programokat finanszíroznak.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.9/5 (52 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +73 ( 81 szavazatból)
Gyurcsányék megszüntetnék a köztévét, 4.9 out of 5 based on 52 ratings

Címkék:, , , ,

  • Hozzászólások(98)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

98 Reader’s Comments

  1. Gyöngyi Péter
    A nem összefogás arról szól, hogy úgy az mszp, mint az E2014 fél a Gyurcsány népszerűségétől!
    Semmi másról!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (25 szavazatból)
  2. Horváth Béláné

    Azért azt ismerjük el (biztosan tudom!), hogy kb. másfél éve – a DK egyik csoportja rendszeresen segíti a rakacai embereket!!! Ruhával, cipővel, tartós élelmiszerrel, a gyerekeknek rendszeresen programot rendez! Egy picit felejteni, mosolyt látni a gyerekek arcán! Tudom, nem ez fogja megoldani a problémájukat, de azért azt látni kellene, hogy milyen nagy örömmel fogadják őket!!!
    Nem akarok senki védője lenni, de ez is az igazság egyik szelete!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (26 szavazatból)
  3. Bumburi!

    Én nem a magyar népről beszéltem ebben a témában, hanem az
    itteni hozzászólásokról, és annak felsőbbrendűségéről!
    A vélemények megfellebezhetetlenségéről, amellyel a kezdeményezéseket
    és a szoclib kurzusokat egyaránt ellehetetlenítették!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (12 szavazatból)
  4. Gyöngyi Péter
    Bocs hogy születtem! Azt hittem, hogy véleményt ITT lehet nyilvánítani.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (14 szavazatból)
  5. Bumburi!

    Szeretek veled vitatkozni, adok a véleményedre. Amiért válaszolok, és nem hagyom abba ezt a csörtét, az pont ez.
    A nem összefogás, az többek között nem kiállás valamilyen cél mellett!
    Azok a fajta vélemények, amik itt megjelentek, az bizony a nem ki és nem melléállás fogalma!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (12 szavazatból)
  6. Most csak az remélhet sikeres tömegtámogatást, aki radikálisan az igazat mondja (nem csak a valódit), és felmondja az együttműködést a fasiszta rendszerrel. Itt radikális lépésekre van szükség, olyan tömegmozgalomra, ami egyszerre épít indulatra és rációra, és felkészül a legrosszabb forgatókönyvekre is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (20 szavazatból)
  7. Nem latod rosszul bumburi! A DK egy alomvilagban el, ok igy/ezzel fogjak 2014ben legitimalni Orban 2010es valasztasok utan kiepitett diktaturajat.
    .
    Geyza! A legjobb otlete ez ev marc.17.-en Tamas Gaspar Miklosnak volt, aki ellenzeki tomegrendezvenyen megfontolasra ajanlotta a BOJKOTT lehetoseget.
    Ha erre az eshetosegre ugy ugrott volna az ellenzek, mint ahogyan Bajnai osszefogas otletere, es abban letrejott volna az egyuttmukodes (folyamatos utcai demonstraciok, parlamentben magara hagyott 2/3ad, valasztason valo resztvetel megtagadasa), akkor Orban nagy bajban lenne, akar meg is bukott volna mar.
    .
    A problema az, hogy egy ilyen verzio az ellenzek reszerol fel sem merul !!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (11 szavazatból)
  8. girbegurba! Radikalis igazmondas a BOJKOTT lenne, ennek felismerese hianyzik a Fletobol…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (13 szavazatból)
  9. EdCarping
    2013. december 2. hétfő
    19:11
    kis pártal, magányosan is lehet bojkottot hirdetni, csak semmi értelme.
    .
    A BOJKOTT ugye nem letszam, hanem tisztesseg kerdese.
    Mekkora hulyeseg az mar, hogy azert nem bojkottalok, mert te sem bojkottalsz, es mivel nem bojkottal mindenki, ezert az ugyis megbukna …
    Hat talan nem igy kellene ehhez hozzaallni !!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (12 szavazatból)
  10. telekis
    Feladom. Ha valamit nem akarnak érteni, annak az ellentétes véleményt formáló az oka.
    A NER bevezetésekor meg lehetett volna dönteni ezt a gyalázatot ami elharapózott azóta az országban.
    Azonnal!
    Ha felismerték volna egyáltalán a helyzetet! Más nem kellett volna hozzá, csak az igazság kimondása.
    Súlyos áldozatot fogunk fizetni ezért.
    nem történt meg.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (14 szavazatból)
  11. –> bumburi 2013. december 2. hétfő 21:37
    Az a baj, hogyha a magyarországi választóknak, a magyar sajtónak, meg a magyar pártoknak meglett volna az a képessége hogy megdöntse a NER-t akkor már meg sem választották volna a fülkeforradalmárokat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (11 szavazatból)
  12. Yeti.lovag
    Időzavarban vagy,mert először megválasztották őket, utána jött a NER.
    Viszont már a NER előtt tudhattak a kötcsei beszédről, ahol Orbán nyilvánosságra hozta a szándékát,és e szerint kellett volna lereagálni az ellenzéknek a NER-t.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (14 szavazatból)
  13. Yeti. lovag
    Hát képességük nem volt a választóknak semmire, mert az értelmiség még örült is a helyzetnek, mondván jó lesz az a 2/3! És megcsinálták!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  14. Yeti.lovag, rossz a sorrended…
    .
    2010ben tortent valasztaskor senki nem tudta es nem vette eszre, hogy barmilyen forradalomban venne reszt, az orszag ugy ahogy szokott, demokratikusan valasztotta meg uj orszaggyulesi kepviseloit es polgarmastereit/helyi kepviseloit…
    .
    Miutan kiderult, hogy a Fidesz 2/3dal nyert, akkor kozolte Orban az orszaggal, hogy itt bizony fulkeforradalom zajlott le, ennek az eredmenynek a mertekeben valtozik meg a rendszer, azaz teljesen (alkotmany, stb…)…
    .
    Konnyu belatni, hogy ami eddig demokracia volt, de az megvaltozik, akkor az mar biztosan nem az europai ertekrendeken alapszik, hanem egy valamilyen onkeny lehet csak. Azota ezen az lejtmeneten halad az orszag renduletlenul…
    .
    Az sem elvitathato: a 2010es valasztasokon senki nem tudta elore, hogy Orban mit fog tenni, azota viszont nyilvanvalova valt a diktatura rendszere, tehat nagy mereszsege barkinek is felvallani annak kockazatat, hogy a 2014es valasztasokon valo resztvetelevel ismerje el a 2010ben meg nem ismert, de 2014re mar megismert antidemokratikus rendszert, amely raadasul egyre jobban veszi fel fasisztoid jelleget. Ha az utolso csatlos-kormanyzo szobrot kaphat, akkor Hitler is (?)…
    .
    Vannak akik azon dilemmaznak, hogy mivel mindenki szabadon elmondhatja a velemenyet, akkor az nem diktatura, hanem helyette -mivel gazdasagi bunozes is van- inkabb allammaffiakent hatarozzak meg a mai rendszert…
    .
    En inkabb azon dilemmaznek, hogyan lehetett ujra ennyire megvezetheto ez a nep, mikor lepi mar meg vegre a mara kialakult rendszer BOJKOTTjat, hatha ezzel uszva meg egy esetleges verfurdot…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  15. A mai ATV-ben – feltehetően megrendelésre – Olgának sikerült ráégetnie a felkészületlen Varjura, hogy a perselypénzt akarja csak a DK megadóztatni.

    Pedig itt nem másról, mint a jelenlegi rezsin alapjairól van szó nem a perselypénzről.

    A Vatikáni szerződés -melyet a napokban módosít a parlament – alapja az ideológiai átnevelésnek.

    http://index.hu/belfold/2013/1108/nyilvanos_a_vatikani_szerzodes_modositasa/
    Csak egy pont az idei kiegészítő módosítások közül:

    (2) A Magyar Állam garantálja az egyházaknak és a külön állami célnak az Szja 1 százalékát akkor is, amennyiben az (1) bekezdés alapján az állampolgárok ennél kevesebbet ajánlanak fel közvetlenül. Amennyiben az (1) bekezdés alapján az egyházaknak és a külön állami célnak közvetlenül felajánlott összeg együttesen nem éri el az Szja 1 százalékát, a különbözetet a központi költségvetés az egyes egyházaknak és a külön állami célnak a
    felajánlók számának arányában folyósítja.”

    http://www.parlament.hu/irom39/12975/12975.pdf

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (10 szavazatból)
  16. Telekis
    Itt a 2010 februárjában elhangzott kötcsei beszéd.
    http://www.hirextra.hu/2010/02/18/megorizni-a-letezes-magyar-minoseget-orban-kotcsei-beszede-szorol-szora/
    Aki figyelmesen olvassa, az most nem tesz szemrehányást Orbánnak, hogy nem valósította meg a céljait.
    Egy bizonyos korosztálynak meg van is tapasztalata a sorok közötti olvasásban, pláne az értelmezésében.
    Kérdés van? Nincs?
    Nem is lehet!
    Előre megmondta ugyanis hogy mire készül!
    2010 elején a pártoknak nem volt idejük értelmezni ezt a beszédet???

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (10 szavazatból)
  17. Kicsit félresiklott a téma,mert most Gyurcsányék programjáról van szó !
    Elég lesz-e ez a program arra,hogy a DK megerősödjön és ha megerősödik,akkor ezután fog-e növekedni az ellenzéki összefogás ?
    Szerintem most Gyurcsány reálisan látja a DK jelenlegi helyzetét és
    a program a későbbi kiegészítés nélkül is jó kiindulás és védhető is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (12 szavazatból)
  18. H.Sándor
    Igazad van. Nagyon eltértünk, csak sajnos az összefüggések végett mindig visszatérünk.
    Járunk körbe körbe, megoldás meg nincs.
    A megerősödéshez elég ez a program
    Reálisan is látja a DK a helyzetet.
    Kérdés, hogy mi lesz a végkifejlete…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  19. 17. pontnak javasolnám a törvénytelenül megállapított irreális titkosítási idők visszamenőleges megsemmisítését és az említett anyagok nyilvánosságra hozását.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  20. Hungarian citizen

    DK. Akarhogy is, de mindig ide lyukadunk ki. Minden erzekszervemmel a masik kettot figyelem, napok ota varok valami epeszu, nem sumak, nem elkeno nem nyuszito nyilatkozatot toluk, de csak nem jon. DK. Nem hittem volna, de komolyan, Szanyinak drukkoltam meg fel eve. DK.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  21. H.Sandor!
    .
    Meg kellene erteni, hogy egy diktatura/maffiaallam demokratikus uton nem levalthato, tehat a Gyurcsany-programmal sem (lasd. peldaul az egyes idokozi valasztasokon tortenteket/Baja…minek ilyesmikben akar reszt venni is?)…
    Jo lenne, ha az igen tisztelt ellenzek vegre megtagadna a mai fennallo hatalmat es meghirdetne annak teljes BOJKOTTjat! Inkabb ebben fognanak ossze…
    .
    2014ben esetleg bejutni a diktatura parlamentjebe? Ugyan minek? Alkalmankent megmondani a frankot? Es akkor mi van?
    Beszelj bolond Gyurcsany, szolj ha befejezted, leulhetsz fiam, 1est kaptal…
    Ezzel elegednenk meg?…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (5 szavazatból)
  22. Kedves telekis,
    lehet úgy is gondolkodni, hogy a bojkott tisztesség kérdése. Ezzel ugyan én oda is eljuthatók, hogy a 2010-ben otthon maradt választók személy szerint mindannyian nagyon tisztességes emberek voltak, mert egyéni bojkottjukkal akarták megbuktatni a rendszert. Az eredmény, amit elértek magáért beszél. Nagyon hatékonyak voltak, győzelemre vitték a fülkeforradalmat.
    A jelenlegi helyzethez és az itt folyó vitához ebből eredően két kérdésem van:
    1. Az nem szélmalomharcra való felszólítás, amikor egyedi bojkottra sarkuljuk itt a DK-t, a mintegy 1,5-2 millió FIDESZ szavazóval, kötel 1,2 millió MSZP szavazóval, 6-700 ezer Jobbok és 3-400 ezer Bajnai szimpatizánssal, a választáson biztosan részvevő szavazőkkal szemben?
    2. Azt várjuk el a DK-tól, hogy olyan unortodox párt legyen, amelynek önmaga elsorvasztásáért, nem a társadalmi támogatottsága növelése érdekében kell dolgoznia?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  23. EdCarping
    “lehet úgy is gondolkodni, hogy a bojkott tisztesség kérdése”
    .
    Csak így lehetne gondolkodni, anélkül, hogy becsapnák az embereket!
    Szégyen, hogy ezt a dk,az mszp, és a Bajnai pártja nem látja át, inkább belehergelik az embereket egy tisztességtelenül megváltoztatott törvénnyel egy választásba!
    Kollektív agyhalál!
    És itt érvénytelen már a két pontban megfogalmazott kérdésed.
    Szélmalomharc,és ne várjuk el a dk unortodox párttá válását.
    Minek?
    Inkább önként és dalolva dugjuk a fejünket a hurokba!
    Milyen jó lesz majd megalázva bujkálni,börtönbe vonulni, és a diktatórikus joggal felruházott kormánnyal szemben üldözöttnek lenni!
    Hát egyáltalán nem értitek mi ellen ágálunk???
    .
    Mégis mit várhatunk egy bukott választás után? Mert az már kiderült minden szempontból, hogy ez a maffia hálózat nem megbuktatható! Erre utal a honosítások nagy száma, a választási törvény fideszhez lejtése, és az informatikai rendszer bekebelezése!
    .
    Gondoljátok, hogy egy bukás után, a hatalom keblére öleli az ellenzéket???

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (10 szavazatból)
  24. Újabb pótcselekvés. Gratulálok, a “Hogyan nyerjünk választást diktátoroknak” verseny első három helyezettjének. A mindenkori sorrend az aktuális rajongók számától függ.
    A nyertes program rövid!
    Kb ilyen:
    -Orbán Viktor és társai a nemzetközi bíróságon, (csak a törvénytelenül szerzett) vagyonuk elkobozva.
    -Tákolmány kidobva! (Az ENSZ emberi jogokról szóló nyilatkozata is elegendő alap lenne a tisztességes törvények megalkotásához.)
    - Minden ember egyenlő. (Nem, vallás, etnikum nem játszik!!!! A kvótarendszer önmagában is sértő, és ennek az ellenkezőjét feltételezi. )
    -A munka az munka, amiért fizetés jár. (A közmunka az büntetés!)
    - A TB biztosítás! (Szolgáltatásért fizetjük, nem ADÓ.)
    - A mindenkori hatalom az emberek által ellenőrizhető, az ország népét nyilvánosan szolgáló és védő szervezet. (Nem Milliárdoskészítő KTSZ.)
    Ennyi!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  25. Kedves bumburdi,
    Egyetértek. Megjegyzem, hogy a tisztességből szerintem az ellenzéki összefogásból kirekesztett DK-ban, Liberálisokban és MoMa-ban sokkal több van, mint az őket a politikai palettáról leradírozni akaró külön-együttműködőkben. Ezzel a teljesen tisztességtelen politikai világban semmire sem mennek.
    Fel kell tenni a kérdést, hogy valóban szélmalomharc-e, amit ők folytatnak. A DK közvéleménykutatási adatainak változása azt mutatja, hogy nem, mert táboruk, és ezzel a súlyuk, befolyásuk erősödik. A külön-együttműködők szimpátia-indexének csökkenése pedig arra utal, hogy sokan nem értenek egyet az ellenzéki összefogás szétverésével, a saját hatalmi érdekek mindenek felettiségével. Az pedig elvitathatatlan, hogy Orbán Nemzeti Együttműködési rendszere csak teljes összefogással dönthető meg, akár egy választási bojkottal, ne adj Isten véres forradalommal. Az összefogás nélküli tisztességes visszavonulás, csenben maradás azonban csak a kollektív öngyilkosságunkhoz vezethet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  26. A vitátok nagyon szép, csak mellédumálás.
    Az előttem író feltett két faékhez hasonlóan egyszerű kérdést, amire lehet igennel vagy nemmel válaszolni, mert olyan egyértelműen eldönthető.
    A válaszom egyértelmű: IGEN, majd NEM.
    Nem látom be ugyanis, kinek miért jó, hogy a DK menjen a 3,14-be és oszlassa fel magát.
    Érdekes és bizonyosan csak véletlen, hogy ugyanez a kívánsága Orbánnak, Vonának, Schiffernek, Bajnainak és Mesterházynak.
    Azaz mindenkinek, akik ilyen rendszert vagy legfeljebb egy kicsit light-osabb mutyit szeretnének továbbra is.
    Gratula akkor Nekik a mutyizók klubjában. Legyen a nevük Sir Robin bátornyúl klub. Alapszabály: bátran lapulni, sunyítani és bazseválni. Ja és mindent bojkottálni, vigyázzatok a mindenbe még az életetek is beletartozik!
    Bartus Lacit pedig kérem, ez a beírásom hadd maradjon itt meg.
    Írhattok nekem ugyanis ide bármit – mivel az idén már úgyse valószínű, hogy egyáltalán idenézek még – én nem fogok reagálni. Ennyit meg kibír ez az oldal – talán.
    Itt valami vallásos mantra megy egy féléve sokak részéről egyetlen kérdésről: a DK bojkottáljon, mert a többi úgyse fog és legalább ők mutassák meg! Mit is?!
    Vagy másképpen: Éljen a Júdeai Nemzeti Front Öngyilkos Alakulata – az aztán megmutatta. (Brian élete – gyengébbek kedvéért.)
    Én meg ehelyett inkább elindulok a DK színeiben ogy-i képviselőjelöltként ezreléknyi eséllyel. Pofonokkal, gyalázattal és mocsokkal fognak nekem esni – állítólagos barátaink is. És szinte biztosan el fogok bukni.
    Mindezt azonban emelt fővel és nyugodt alvással, mert:
    “Itt fekszünk, vándor vidd hírül a spártaiaknak:
    Megcselekedtük, amit megkövetelt a haza.”
    Ti meg legyetek bátrak és hősök lapulni és sunyítani.
    Kitől mi telik…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (12 szavazatból)
  27. Ah! Mily megható ez az uccsó hozzászólás. Annyira demokratikusan öntudatos, ahogy helyet kér magának.
    Gondolom bátran szembe tud nézni a faékekkel, és nagyon mélyen lesajnálva őket a segítségüket kéri a választások megnyeréséhez. Lehet, hogy nem kapja meg, de ez a faék hibája. Így az ellenzék önhibáján kívül fizetett képviselő szerepbe szorul, és pont annyi hasznukat veszik a faékek, mint az elmúlt években. (Persze a faékek fejét verik a munkájuk során. Tényleg köszi. Jó faéknek lenni! Pedig a faék nem tehet róla, hogy nem aranyrögnek született.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (7 szavazatból)
  28. Kedves Amőba!
    Gőzöd nincs, hogy én milyen tevékenységet folytatok a DK mellett, és az mszp oldalain a Mesterházy abszurd játéka ellen! Sajnos kitörülnek mindig!
    Attól az még tény marad, hogy terjesztem a DK álláspontját minden kérdésben!
    Az is tény, hogy növekszik a DK támogatottsága, nem csak Neked, mint képviselő jelöltként végzett munkád által, hanem az olyan lapuló nyuszik által is, mint én vagyok!
    Tehát hátrább az agarakkal!
    .
    Az viszont sajnálatos, hogy minden kritikát támadásnak vesztek!Az még sajnálatosabb, hogy a pártelnök nem szorítja sarokba az mszp-t, pedig lenne mivel! Ebben az esetben a cél, még szentesítené is az eszközt!
    .
    De ha már faéknek neveztél!
    Légy oly kedves nekem megengedni azt, hogy a saját értékrendem szerint ítéljem meg azt a pártot, akinek a szekerét tolom!
    Azt meg sértésnek veszem, hogy a mutyizók pártjába sorolsz!
    Innentől kell felülvizsgálni az eddigi álláspontomat, hogy érdemes e még több szót vesztegetnem a DK-ra!
    Ilyen kijelentések után azt hiszem nálam vesztésre áll.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  29. EdCarping
    Egyetértünk sok mindenben. A pártok támogatottságával én is tisztában vagyok.Amit itt fölöttem Amőbának írtam, az talán megmagyarázhatja a felháborodásomat.
    Ugyanis Gyurcsánynak lenne bőven mivel operálnia, tűnjék akár zsarolásnak is. Csak nem teszi. Nem a tisztesség nevében, hanem előttem eddig nem látott körülmény végett.
    .
    Egy kérés. Következetesen “bumburdi”-nak nevezel. “bumburi” a nevem,ha kérhetlek akkor ezt használd megszólításként.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  30. Kedves bumburi
    elnézésed kérem a neved elírásáért.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  31. EdCarping
    Semmi baj, vettem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  32. Amőba alábbi mondatát többen is félreolvasták vagy félreértették:
    “Az előttem író feltett két faékhez hasonlóan egyszerű kérdést, amire lehet igennel vagy nemmel válaszolni, mert olyan egyértelműen eldönthető.
    A válaszom egyértelmű: IGEN, majd NEM.”
    .
    Az én olvasatomban a kérdést, ami olyan egyszerű, mint “két faék”, bumburi tette fel:
    “Gondoljátok, hogy egy bukás után, a hatalom keblére öleli az ellenzéket???”
    .
    Amőba válasza: “IGEN, majd NEM.”

    Ki és mit értett félre?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  33. proaktiv
    Én elegánsan kihagytam a kérdésre a választ, mert nem értelmezhető számomra. Elég szabatosan szoktam fogalmazni a félreértések elkerülése végett. Ha mégis megtörténik, utólag helyrerakom a dolgokat.
    Amőba azonban csak kifújta a mérgét, és távozott.
    Így is lehet.
    Nem tudom ilyen hozzáállással lesz e ki rászavazzon. De ez legyen az Ő gondja.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  34. EdCarping, megismetlem…
    A 2010es valasztasok nem osszevethetok a 2014es valasztasokkal, ugyanugy, mint ahogy egy demokraciaban (2o1o) torteno valasztasok sem osszehasonlithatok egy diktaturaban(2o14) torteno valasztasokkal.
    Sajnalom, ha ezt nem erti!!!…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  35. Elnézést a következőkben használandó tegezésért, de így könnyebben megy.
    Tudjátok, a kommentelők közül sokan és sokszor szóltok hozzá az éppen aktuális cikkhez és okosakat írtok bár ki igy okos, ki meg úgy. A hozzászólások értékeléséből látszik, hogy sok a minuszoló is de ez azt is jelzi, hogy az ellenkező véleményűek közül is sokan OLVASSÁK ezeket a cikkeket. Én ezt nem tartom rossznak.
    Az aktuális cikk dilemmája: Szavazni, vagy bojkottálni az O.Gy. választásokat.
    Bartus Laci már nagyon régen megírta, hogy aki belemegy a Fidesz által felállított játékszabályokba, az legitimálja a rendszert, ami mindmáig illegitim. Erre válasz a bojkott. Ez viszont csak akkor lenne igazán jelentőségteljes, ha megközelíthetné az ellenzéki oldalon állók 100%-át. Ez azonban már csak a kettős állampolgárságúak (akár csak borítékos) szavazása miatt sem remélhető. A részleges bojkott pedig ugyanazt eredményezné, mint 2010-ben a távolmaradás.
    Többen mondják már a korábbi Fidesz-fanok közül is, hogy le kellene váltani a jelenleg regnálókat, de nincs kire/mire voksolni.
    Nos az én dilemmám az, hogy a PRO és a KONTRA választása közül a valaki(k) ELLENI szavazás a valaki/valamiÉRT-tel szemben még sohasem vezetett jóra. Bajnai azon totojázott sokat (és vesztegette el a drága időt), hogy megegyezzen Mesterházyékkal a “valamiért” programjában. Nem sikerült neki s most már sem támogatottsága, sem ideje nincs rá. Gyurcsány meg van annyira realista, hogy veszett fejszével ne akarjon fát vágni, de ha kisebbségben is, azért ott legyen a DK a Parlamentben, hogy szálka legyen a majdani orbáni koalíció szemében. Gondolom, azt reméli, hogy ott még lehet cselekvési tere, ha bármilyen kicsi is.
    Egyébként a 16 pontja között vannak olyanok, amelyeket vitatni lehetne, de legalább a megfogalmazásukat.
    A leginkább alapvető dilemmánk azonban nem a jobb és a bal közötti döntés, hanem az, hogy hogyan szerezhetnénk vissza a máris nagy részben elveszett SZABADSÁGUNKAT.
    Petőfi szavaival: TALPRA MAGYAR!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  36. Elnézést a következőkben használandó tegezésért, de így könnyebben megy.
    Tudjátok, a kommentelők közül sokan és sokszor szóltok hozzá az éppen aktuális cikkhez és okosakat írtok bár ki igy okos, ki meg úgy. A hozzászólások értékeléséből látszik, hogy sok a minuszoló is de ez azt is jelzi, hogy az ellenkező véleményűek közül is sokan OLVASSÁK ezeket a cikkeket. Én ezt nem tartom rossznak.
    Az aktuális cikk dilemmája: Szavazni, vagy bojkottálni az O.Gy. választásokat.
    Bartus Laci már nagyon régen megírta, hogy aki belemegy a Fidesz által felállított játékszabályokba, az legitimálja a rendszert, ami mindmáig illegitim. Erre válasz a bojkott. Ez viszont csak akkor lenne igazán jelentőségteljes, ha megközelíthetné az ellenzéki oldalon állók 100%-át. Ez azonban már csak a kettős állampolgárságúak (akár csak borítékos) szavazása miatt sem remélhető. A részleges bojkott pedig ugyanazt eredményezné, mint 2010-ben a távolmaradás.
    Többen mondják már a korábbi Fidesz-fanok közül is, hogy le kellene váltani a jelenleg regnálókat, de nincs kire/mire voksolni.
    Nos az én dilemmám az, hogy a PRO és a KONTRA választása közül a valaki(k) ELLENI szavazás a valaki/valamiÉRT-tel szemben még sohasem vezetett jóra. Bajnai azon totojázott sokat (és vesztegette el a drága időt), hogy megegyezzen Mesterházyékkal a “valamiért” programjában. Nem sikerült neki s most már sem támogatottsága, sem ideje nincs rá. Gyurcsány meg van annyira realista, hogy veszett fejszével ne akarjon fát vágni, de ha kisebbségben is, azért ott legyen a DK a Parlamentben, hogy szálka legyen a majdani orbáni koalíció szemében. Gondolom, azt reméli, hogy ott még lehet cselekvési tere, ha bármilyen kicsi is.
    Egyébként a 16 pontja között vannak olyanok, amelyeket vitatni lehetne, de legalább a megfogalmazásukat.
    A leginkább alapvető dilemmánk azonban nem a jobb és a bal közötti döntés, hanem az, hogy hogyan szerezhetnénk vissza a máris nagy részben elveszett SZABADSÁGUNKAT.
    Petőfi szavaival: TALPRA MAGYAR!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  37. Presbiter
    “Erre válasz a bojkott. Ez viszont csak akkor lenne igazán jelentőségteljes, ha megközelíthetné az ellenzéki oldalon állók 100%-át.”
    .
    Mivel erre meg csak kiserlet sem tortent (ezt szajkozzuk bumburival, de mar miota…), tovabba az eredetileg felvetett Bajnai-fele osszefogasbol sincs semmi (es nem is lesz…), ezert mondom el ujra- es ujra: a mai hatalom es annak ellenzeke vegeredmenyben egykutya!
    Rabok legyunk vagy szabadok,
    Rabok, ezt valasztjak a magyarok…
    Rabok voltunk mostanaig,
    Rabok leszunk ezutan is…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  38. írástudatlan

    a köztévét – no és a közrádiót – biza én is megszüntetném…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  39. Presbiter
    Csatlakozok telekishez.
    Még mindig van lehetőség a választás előtt, amihez csatlakoznának a szocik, akár úgy is hogy ez lenne az ellenvéleményük a vezetőik alapállásával szemben. A Bajnaiék pártja is ráállna, csak ki kellene találni a módját, hogy ez a választás előtt történjen meg!
    Itt van ez a NAV-os ügy!
    Meg lehetne fogni most a kormányt, de nagyon!
    És hallgat mindenki.
    .
    Én nem voltam rab még. Lélekben sem. Nem is akarok az lenni!
    De ha az ellenzéknek köszönhetően az leszek, akkor nekik (és mindenkinek!) régen rossz.
    Nem azért mert rólam szólna a történet, hanem azért, mert akkor már az egész országról szólna,mert a rendszer kész, csak be kell üzemelni…(Orbán szerint)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  40. Amoba azt nem erti: ha peldaul csak a DK vallalna fel a bojkott ugyet, akkor az 2014 utan nem jelentene automatikusan a part feloszlasat. Sot!
    .
    Inkabb ok lennenek azok, akik valodi ellenzeke lehetnenek a folytatodo diktaturanak, a parlamentben levoket pedig minden joerzesu demokrata lesajnalna. Ebben nem is lennenk olyan nagyon kevesen…
    Majd a nep novekvo es jogos elegedetlensegenek az elere allva kellene valoban megdonteniuk a diktaturat. Mert ennek is el fog jonni az ideje…
    .
    Ezzel szemben a 2014es valasztasokon reszt vevo ellenzekrol mar biztosan elmondhato lesz, hogy legitimalta az Orban-rezsimet, parlamentbe jutott kepviseloi pedig egy latszat-demokracia fenntartasahoz jarulnak hozza. Ez nem mas, mint a 2010tol letrejott ujdiktatura bebetonozasa, amely mint az elmult 3evben lathattuk: ideologiajaban fasisztoid, gazdasagaban maffia.
    Ha a DK ebben reszt vesz, azzal eppen sajat magat hitelteleniti el…
    .
    Kedves Amoba!
    Joszandekat megertem, azonban meg kellene azt is fontolniuk, hogy egy esetleges valasztasi vereseguk utan valojaban mit is fognak csinalni? (ismerje be! ennek all a zaszlo, ennek van realitasa…)
    2010ben a baloldal veresege tuti volt, ami be is kovetkezett.
    Ez egyebkent onmagaban nem is lett volna baj, ha az orszagban megmarad a demokratikus berendezkedes, es ujra eljohetett volna annak az ideje, amikor a baloldal ismet hatalomra juthatott volna.
    Ma azonban szo sincs ilyesmirol!!!
    Honnan gondoljak es miben remenykednek, hogy egy diktatura/maffiaallam hatalmat egy sima valasztassal csak ugy siman levalthatjak majd?
    Ennyire nem nezhetik le Orban “kreativitasat”…
    Nem hihetik azt el, hogy Simicskaek eselyt adnak sajat meghurcolasuknak…
    .
    Akarhogy is dilemmazok: a teljes BOJKOTT itt a megoldas!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  41. A DK 16 pontja minden józanul gondolkodó ember számára elfogadható. Ebből a fajtából azonban kevés van. A másik: Gy.F. legalább olyan megosztó személyiség, mint orbán. Námam már akkor kilőtte magát, amikor színre lépésekor azt mondta, hogy dübörög a gazdaság. Metakommunikációja is zavar.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (2 szavazatból)
  42. Egyx már le kellene írni a teljes bojkott megvalósítását is, hogyan lehetne megvalósítani ebben a qrvára megosztott országban!
    -
    A politikával a legújabb felmérés szerint nem foglalkozik 2 millió ember és akkor még ott vannak akik a lábukkal szavaznak!
    -
    Ha csak a DK bojkottálna, akkor tiszta hülyék gyülekezete lenne….a Fidesz pedig tapsikolhatna, megszabadulna Gyurcsány Ferenctől, mert a többi ellenzékit megeszik reggelire, (LMP és Jobbik más esetek)!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  43. Nos, azer tartunk itt, ahol most dagonyázhatunk:
    -
    http://nepszava.hu/cikk/1004684-nem-mindegy

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  44. Muszáj – akaratom ellenére – legalább még egyszer megszólalnom, mert valamit félreértettetek, részben az én hibámból. Nos, sorolom:
    0.
    “Az előttem író feltett két faékhez hasonlóan egyszerű kérdést,” erre pöccentetek be, mert azt vettétek ki, hogy pl. bumburit faéknek neveztem. Frászt! Őt aztán pláne nem, de az itt írók túlnyomó többségét sem. A “faékhez hasonlóan egyszerű” kifejezés EdCarping keddi 9:17-es két kérdésére vonatkozott, csak miközben írtam a hozzászólásomat, mások is írtak ide és Ő már jóval előttem író lett.
    Bocs, ez teljesen az én elnézéses (de nem szándékos) hibám, ezért tényleg elnézést kérek!
    1.
    Az Ő egyik problémája az volt (ami az enyém is), hogy miért mindenki a DK-t cseszegeti folyamatosan (ez a pontos megfogalmazás sajnos), hogy ők bojkottáljanak, amire senki semmire sem menne egyébként.
    Még augusztusban lefolytattuk ezt a vitát: ha a többiek bojkottálnak, akkor én személyesen is ezt támogatom. Így azonban a válaszom arra volt IGEN, hogy ezt miért csak a DK-tól kéritek, rajtuk veritek el a port?
    2. kérdése ez volt: “Azt várjuk el a DK-tól, hogy olyan unortodox párt legyen, amelynek önmaga elsorvasztásáért, nem a társadalmi támogatottsága növelése érdekében kell dolgoznia?”
    Erre volt válaszom NEM és ezt írtam:
    “Nem látom be ugyanis, kinek miért jó, hogy a DK menjen a 3,14-be és oszlassa fel magát.
    Érdekes és bizonyosan csak véletlen, hogy ugyanez a kívánsága Orbánnak, Vonának, Schiffernek, Bajnainak és Mesterházynak.”

    Ugye így már érthető, hogy bár elég keményen fogalmaztam, nem Nekik (EdCarping, bumburi) és nem Nektek szóltak a kemény megjegyzéseim és a pikírt stílusom, hanem azoknak akik ezt szeretnék: a “baráti ellenzéki” oldalon is. (Lásd: “baráti tűz” a harctéren, most a TEK-nél.)

    Még egy megjegyzés: amit itt nyáron már páran feszegettek – amíg nem mondják ki a valóban számottevő nemzetközi szervezetek előre vagy utólag, hogy az egész mai Orbanisztán illegitim, a választás pedig különösen, addig egy csekély arányú bojkott lövés az éjszakába. Olyan hatásos lenne, mint a Judeai Nemzeti Front Öngyilkos akciója a Brian életében. És annyit is érne.

    Analógia: a Strasbourg-i bírósághoz lehet fordulni bármelyik EU-s polgárnak akár saját kormányával szemben, de csak akkor ha itthon a jogorvoslati lehetőségeket kimerítette. Azokat megelőzve vagy megkerülve – keresetét ott elutasítják!

    Ez egy rohadt csapda és nincs jó megoldás, tudom, a miénk (DK-é) se az, de ez legalább logikailag és jogilag követhető.
    Minden mást a harc eleve feladásának tekintek (ez most magánvéleményem, de sok társam osztja) és inkább emelt fejjel bukok el, mint, hogy kivárjak, mint a velünk egy oldalon (?) álló másik három párt vezetője.
    Ők 2018-ra játszanak (milyen szép romhalmaz vezetői lehetnek akkor, bár inkább nem, de talán vagy esetleg…) – lelkük és felelőségük rajta.
    Két idézettel zárom és a körülményekhez képest
    Kellemes, meghitt Ünnepeket Mindannyiatoknak, mert addig nem zavarnék itt:

    “Csönd van. A dudva, a muhar,
    A gaz lehúz, altat, befed
    S egy kacagó szél suhan el
    A nagy Ugar felett.”

    “Nagy szárnyadat borítsd ránk virrasztó éji felleg. “

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  45. Bar faradsagos munka: erdemes lehet kijegyzetelni azokat a mai velemenyeket, amelyek a 2014es valasztasokon valo resztvetelben es az ellenzeki osszefogasban remelik Orban elzavarasat, majd pedig a valasztasok utan keletkezo ujabb hozzaszolasokkal valo osszevetest is el lehet kesziteni…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  46. telekis
    Ne fáraszd magad ilyen gondolatokkal! Most is írtam egy bosszantó hsz-t a Mesterházy oldalára, gondolom ezt is kitörlik.
    A felelősséget firtattam az össze nem fogásért a BOJKOTTRA… Ugye milyen unalmas téma?
    Ha egy bukás után beindul az elhárítás, nem tudom az urak mivel fognak védekezni?! Ha összeszedik a nekik nem tetszőket, és kényüknek kedvüknek ki lesznek szolgáltatva?
    Mit fognak majd akkor mondani ezek az ÉRINTHETETLEN politikusok? Mert őket nem fenyegeti veszély a világ figyelme végett!
    Csak a kis embereket, de azokat nagyon!
    Nem mintha magamat félteném, mert engem már nem érdekel még a megtorlás sem a gondolataimért.
    De az az aljasság elkeserít, hogy szemüket fülüket becsukják, és csak mantrázzák a választást…
    Igen ! Ők választanak! Nekik marad a jólét, nekünk meg a nyomor. Mert megérdemeljük!
    Ó, hogy undorodom már az egész megalkuvó vircsafttól!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  47. Ne add fel, Gyurcsány Ferenc. Ennek az országnak egyedül Te vagy a reménysége, még akkor is, ha ezt sokan még nem tudják. DK, Ti lesztek a megújuló baloldal. Nem is kell összefogni a koalícióval, sőt nem is szabad. Majd egyszer Ők fognak hozzátok sompolyogni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  48. Öregcsaj
    2013. december 4. szerda
    09:47.
    Azt hiszem tévedsz. A 16 pont nem elfogadható.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
Kapcsolódó cikkek

Gyurcsány a gyülekezési jogot sértette volna 2014. december 30. kedd | Bartus László

A DK nem bojkottálja a Fideszt 2014. április 29. kedd | AN

Gyurcsány és az Európai Egyesült Álmok 2014. április 14. hétfő

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos