Ronai and Ronai
AMERIKAI

Villámcsődület a Horthy-szobor avatása ellen 2013. november 2. szombat 17:49 Forrás: AN

  • Hozzászólások(51)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Villámcsődület a Horthy-szobor avatása ellen

Budapest – Mikor már azt hisszük, hogy ennél nincs lejjebb, kiderül, hogy mindig van. Van, ami még a szégyennél is szégyenletesebb, a gyalázatnál is gyalázatosabb. Vasárnap délelőtt a budapesti Szabadság téri templomban újabb gazemberség készülődik.

Ismét kiderül, amiről mindig is tudni lehetett: hogy Orbán Viktor és csapata csak szavakban száll szembe az antiszemitizmussal, a lopakodó fasizmussal. Megvédjük zsidó honfitársainkat, jelenti be a parlamentben a miniszterelnök. Mintha nem tudná, hogy nem az ő dolga lenne bárkit is megvédeni ebben az országban. Neki az lenne a dolga, hogy tisztességgel kormányozzon, és olyan országgá tegye Magyarországot, ahol nem kell megvédeni senkit. Se zsidót, se romát, se meleget, se hajléktalant.

Ne kelljen megvédeni a másként gondolkodókat sem, azokat, akik nem Orbán Viktor Fidesz nevű politikai lerakatára szavaznak.

Márpedig most ez a helyzet Magyarországon, Orbán október 23-án ugyanis háborút hirdetett Magyarország egyik fele ellen.

Ha most tiltakozna Horthy Miklós szobrának avatása ellen, esetleg utasítaná a rendőrséget, hogy gátolják meg ezt a gyalázatot, akkor akár azt is hihetnénk, hogy október 23-án elmondott beszéde nem egy hatalmi téboly megnyilvánulása, hanem csupán egy sajnálatos nyelvbotlás volt.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.7/5 (50 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +67 ( 73 szavazatból)
Villámcsődület a Horthy-szobor avatása ellen, 4.7 out of 5 based on 50 ratings

Címkék:, , , ,

  • Hozzászólások(51)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

51 Reader’s Comments

  1. Holnap lelepleződik orbán , és mindazok akik a gyalázathoz a nevüket adják. horthy már rég levan leplezve. Holnap a SZabadság teret átnevezzük . Már régen nincs szabadság . Javaslom legyen háborodottak tere.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +37 (59 szavazatból)
  2. Erre nincs mit mondani!
    Ez kőkemény provokáció!
    Tisztában vannak vele, hogy azt csinálnak,amit csak akarnak.
    Röhögnek a markukba, mert tudják, hogy az ellenzék, egy nagy rakás semmi, és azt is, hogy felnőtt egy nemzedék, akinek a XX.sz.hiteles történetéről halvány lila gőze sincs.
    Így nyugodtan lehetnek fegyverek ellenünk, és a demokrácia ellen!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +45 (65 szavazatból)
  3. Beszédet mond… Milyen beszédes…
    A Horthy kultuszt éltető kormány.Meg az ő támogatói.Templomban… Ugyan hol máshol?
    2 hely, ahol hazugságok hangzanak el. A parlament, és a templom.
    Melyik?
    Mikor melyik…Ahogy a nagyérdemű kívánja.
    Flash mob? Ugyan minek? Ha a többség nem ellenzi.
    Kormányzó urunk őfőméltóságát jól s..be kéne rúgni. Hogy arról kolduljon!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +35 (51 szavazatból)
  4. Megakadályozni! Tüntetni ellene!
    Piros festéket rá! Ledönteni! Horogkeresztet a nyakába!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (49 szavazatból)
  5. Természetesen ott leszek, két tiltakozó feliratú, A4-es méretű papírlappal és ha meg tudom csinálni, vagy adnak egyet, akkor a szívem előtt a kabátomon egy tízszer tíz centiméteres sárga, szabályos hatágú csillaggal. No pasaran. (?)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +28 (50 szavazatból)
  6. Császár Attila
    Kamerát,vagy fényképezőgépet is vigyél.Hogy legyen kit szégyentáblára tenni az utókornak!
    A kormány képviselteti magát vajon?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +26 (46 szavazatból)
  7. drága uraim, monsieur
    egy üveg bezin kenőszappan és sárga foszfor.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (37 szavazatból)
  8. Végre megszólaltak, végre történik valami…
    DE: azt azért magyarázza már meg nekem valaki, hogy a vidéki (Kereki) köztéri szobor ellen D.P-en kívül miért nem tiltakozott senki, miért nagyobb galádság, ha Budapesten, a Jobbik “házi tempolmában” történik ugyanez?
    Nem ártott volna korábban felébredni, jó persze ami késik nem múlik, és tényleg ez is “valami”, még mindig jobb, mintha már a parlament épületében kellene bámulni ennek a tömeggyilkosnak a szobrát, persze igen…hát igen, ami késik nem múlik…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (37 szavazatból)
  9. Orbán elég műveletlen ahhoz, hogy fasiszta legyen. Mint ahogy volt ő a szocializmus híve is anno, majd a Liberális Internacionálé alelnöke, lehet még Jobbik elnök is…..Késő, neki már újra kellene születnie, egy jobb családba…….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (35 szavazatból)
  10. "tisztelhölgyeimésuraim"

    MOST ÉRKEZETT SMS:
    .
    HOLNAP 10 ÓRAKOR A SZABADSÁG TÉREN
    KÖZÖS TILTAKOZÁS LESZ A HORTHY SZOBOR ELLEN
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (37 szavazatból)
  11. "tisztelhölgyeimésuraim"

    .
    .
    Kérlek, olvassátok el az Orbán ellopja a magyarok történ elmét c. cikkhez 13,11 kor bejegyzett kommentemet a Horthy féle háború egy apró epizódjáról.
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (24 szavazatból)
  12. Lehet, hogy Hitler és Horthy mosolyognának ezen, de ha a kedves Olvasók és Hozzászólók megengedik, akkor ezt a felületet ara használnám, hogy feltegyek néhány kérdést. Ha nem engedik meg, akkor elnézésüket kérem, de főleg ( szép ősmagyar szóval) az adminokét. :-) :-D A kérdésköreim következnek.

    1. Az ókori Egyiptomban a zsidóság milyen szerepet töltött be? Az ókori egyiptomi lakosságon belül egy különálló törzs(csoport) volt, amelyik jelentősen eltért származásilag Egyiptom lakosságának többi részétől, vagy egy vallási közösség volt, és nem származási, amelyik lényegében csak vallásában tért el a más vallású egyiptomiaktól?

    2. Jézus (Krisztus) anyanyelve egy korabeli zsidó nyelv volt vagy valami más nyelv, például arámi, valamilyen pártus, valamilyen ómagyar vagy valamilyen ezektől különböző nyelv?

    3. Jézus (Krisztus) halála után a követői, az eredeti keresztények zsidó vallásúak voltak, akik Jézusban tapasztalták meg a zsidó vallásban várt Messiást? Az eredeti, Jézus (Krisztus) által hirdetett kereszténység és a halála után a vele még életében találkozott követői által hirdetett vallás joggal nevezhető-e a zsidó vallás Jézussal (Jézus Krisztussal) megalapított új ágának, vagy a jézusi (jézus krisztusi) eredeti kereszténység lényegében elméletben vallástörténetileg elkülönítendő a zsidó vallástól? Csak a Jézusban (Jézus Krisztusban) nem a Messiást látó, a Messiást továbbra is váró zsidó vallás(ok) nevezhetőek zsidó vallás(ok)nak?

    4. Jézus vajon olyan hatalmi és uralmi szerkezetű egyházat akart, hirdetett vagy szeretett volna, amilyenek a római katolikus és a lutheri-kálvini és ezekkel rokon tiltakozó (idegenül: protestáns) egyházak, vagy pedig Isten és ember között nincs szükség közvetítőre, csak olyan közösségekre, amelyek tagjai egyenrangúan, egyénenként és együtt lépnek kapcsolatba Istennel hitük és tudásuk alapján, cselekedeteik, gondolataik, szavaik és tetteik révén?

    5. A hit és a vallás szempontjából van-e bármilyen jelentősége, hogy Jézus milyen származású volt, vagy csak a világi, a civil és a nemhívő (idegenül: ateista) látó- néző- és szempontokból van ennek a kérdésnek súlya?

    Elnézést kérek, ha valakinek a meggyőződését, hitét, tudását, véleményét, lelkét, szellemét vagy testét sértettem ezekkel a kérdésekkel.

    Mindenkinek további jó estét kívánok szeretettel,

    Atilla Secundus Ingressus Flagellum Dei Deus Glaudus :-) :-D

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (25 szavazatból)
  13. Kedves “tisztelhölgyeimésuraim”!

    Mindjárt elolvasom.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (11 szavazatból)
  14. "tisztelhölgyeimésuraim"

    .
    .
    Akkor ez a Józsefvárosi pályaudvar, mint holokauszt emlékhely tiszta komédia, ami csak, és csakis a figyelem – méghozzá a külföld figyelmének – az elterelésre lesz jó.
    1. A józsfvárosi pályaudvarról tudtommal a zsidó munkaszolgálatosokat indították útra a halálba… Onnan nem az auschwitzi vonatok indultak.
    2. A Budapesten megmaradtak (asszonyok, gyerekek, csecsmők és öregek) végül is a gettóból lassan megindított deportálásukat más más – több – helyen is végezték, ún. vagonírozás formájában. Ilyen volt pl. a K I S O K . p á l y a . is amely mellett vasúti rakódó tér volt… Ezt a csendőrség bonyolította…
    3. Tudtommal van már egy emlékhely a Páva utcában elrejtve, nehogy a budapesti milliók naponta láthassák. Egy ilyen emlékhelyre egy sokkal forgalmasabb helyen lenne szükség, ám azt épp a fid SS teljesen kisajátította és éppen az ő koncepcionális holokauszt-relativizáló céljaik – a mi is szenvedtünk hazug beállításával – megvalósításra, az Andrássy út 60-ban. Majd amikor abból csinálnak holokauszt múzeumot akkor fogom elhinni a jó szándékot, addig ez nem is létezik… Teljesen kizárható.
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (21 szavazatból)
  15. "tisztelhölgyeimésuraim"

    .
    .
    T. Császár Attila !
    .
    Jézus a Máté 5;17 szerint kijelenti, hogy “Ne gondoljátok, hogy azért jöttem, hogy érvénytelenné tegyem a törvényt vagy a próféták tanítását. [Majd ezt még egyszer meg is erősíti:] Nem azért jöttem, hogy érvénytelenné tegyem, hanem hogy betöltsem azt”.
    .
    Aztán a Mt.5.18. tanúsága szerint még hozzá teszi azt is, hogy “Mert bizony mondom néktek, hogy amíg az ég és a földel nem múlik, egy ióta, vagy egy vessző sem vész el törvényből, míg be nem teljesedik.
    .
    Ez után a [zsidó] vallás védelmében a Mt.5.19.-ben külön is inti a tanítványokat a régi vallás megtartására, így: “Tehát, ha valaki a legkisebb parancsolatok közül akár csak egyet is eltöröl, és úgy tanítja az embereket, az a legkisebb lesz a mennyek országában; ha pedig ezeket megtartja és tanítja, nagy lesz a mennyek országában.”

    .
    Kedves Attila !
    A fenti néhány idézetben egy árva szó nem esik új vallás alapításáról, sőt jézus burkoltan meg is fenyegeti azokat, aki a zsidóságát – a törvényt – csupán a szándék erejéig is el akarná hagyni…
    .
    Nem tudom miért kell erőltetni azt, hogy Jézusnak akár csak szándékában állt volna egy új vallást alapítani. Ezt bizony az a katolikus egyház jó kétszáz évvel Jézus halála után nyomatta teljes gázzal, hogy végre megszabadulhasson a “zsidó múlt szégyenétől” és hogy betagozódhasson a Római Birodalom kultusz és főleg hatalmi rendszerébe…
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (28 szavazatból)
  16. Le kell önteni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (18 szavazatból)
  17. Ha ön az a császár attila, akkor valószinű
    rossz. billentyűket használt. Ilyen baromi művelt
    amberrel nagyon nehéz lépést tartani.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (12 szavazatból)
  18. Kedves Obrigado! Ha tudni szeretné, melyik Császár Atilla vagyok, látogassa meg a facebook.com/ahazalehetellenzekben oldalt. A Hír Televízió Császár Attila nevű tudósítója névrokonom, ez egy egybeesés, ahogyan Kovács Istvánból vagy Bartus Lászlóból sem csak egy van, gyanítom. A Hír Tv-s ,,emberünket”, aki szerint 2006. szeptember 18.-án kitört a forradalom, aki őszintén kiborult, hogy ne lincseljék öljék meg a vízágyúban tartozkodó ember(eke)t, aki véletlenül az országházban fennakadt a biztonsági vizsgálaton a nála lévő, a zavargások idején talált töltény vagy töltényhüvely miatt, és aki Bajnairól faggata az egyetemfoglalókat a foglalás végén, láttam személyesen többször, például eme esetkor, mely óta bolsevik újságírónak tekintem, láttam október 23.-án is a műegyetemnél, és talán máskor is, de tudtommal nem rokonom. Egyébként nevünkben lehet talán a végzetünk :-) :-D, mert egyszer én is találtam egy hüvelyt, amiről elfeledkeztem, és még Sólyom idejében azzal akartam bemenni a Sándor palotába egy nyílt napon, de énn is fennakadtam. :-) :-D

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (12 szavazatból)
  19. Mivel nincs demokrácia, ezért leírom, hogy anyakönyvezett nevem Császár Attila Tamás, amihez ,,őseim” még az István nevet is hozzátették, hogy legyen neveim között magyar szent is. (Ha jól tudom, akkor ezért.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (11 szavazatból)
  20. T.császár attila.
    A név nem stimmel, a többi igen !
    2013.- ban nem horthyzunk és a templomot
    is illő lenne kihagyni.
    Az emberiség lassan a Marsra utazik , hülye
    vezetőink pedig fasiszta szobrokat avatnak !
    A Don kanyarban elpusztult honfitársaink
    emlékére ?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (19 szavazatból)
  21. Elnézést.
    Szerintem a probléma ilyen egyszerű !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (8 szavazatból)
  22. Kedves obrigado!
    Önben nem veszett el egy szépíró. :-) Azért állítom, hogy nincsen demokrácia, mert a szinte csak a világhálóra (idegenül: internetre) korlátozott sajtórabság egyenlő a sajtószabadság teljes hiányával, a népuralom (idegenül: demokrácia) egyéb föltételeiről most sajnos nincs lehetőségem Önnel eszmét írni. :-D

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (10 szavazatból)
  23. tényleg nem fülkeforradalom volt, hanem puccs

    Ugyanazt kell vele csinálni mint a hungarocell Horthy szoborral. Végig rugdosni a városon a fejét!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (10 szavazatból)
  24. tényleg nem fülkeforradalom volt, hanem puccs

    Hogy a túróba lehet lelkipásztor egy ilyen Hegedűs alak? Milyen vallás az, amelyik ezt az alakot megtűri?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (24 szavazatból)
  25. Az emberi gondolkodás sokféle. Lehetnek hívei is a Horthy szobor avatásának. Én mégis azt mondom, hogy ha ennyi a felháborodott, tiltakozó ember, akkor hagyjuk a szoboravatást! Inkább korrekt történelem oktatásssal világosítsuk fel az embereket (sajnos nam cél az emberek okosítása, hanem pont az ellekezője…) és széleskörű egyetértés esetén avassunk szobrot! Annak mi értelme van, hogy kellő védelemmel felavatnak egy szobrot, aztán amikor már nem lesz védelem, akkor megrogálják vagy ledöntik?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (7 szavazatból)
  26. nemzeti szagú kanális

    beérett a csurkista vetés
    horthy nevű vadbarom adolf egyik talpnyalója volt, egy haszonleső
    az se volt elég neki, amikor a fia odaveszett a keleti fronton
    az ilyenek hozták az ország nyakára a szovjetet
    orbán lánya. rasi, ellátogathata Auschwitzba, utána írhatna egy beszámolót a látottakról
    és kiposztolhatná a facebúk oldalára
    ha már a zsidó emberek védelméről hantáznak
    persze minden amit mondanak, annak épp az ellenkezőjét teszik

    Ferencvárosban volt egy ideiglenes kiállítás pár éve, a Páva utcában, a zsinagóga előtt
    egy vagon, egy marhavagon, amiben a zsidó embereket és az akkori rendszer által ellenségnek tekintetteket vitették el a megsemmisítő lágerekbe
    lábnyomok voltak színes festékkel a vagon belsejében a padlózatra festve
    napokon, heteken keresztül utaztattak így embereket, összezsúfolva
    a wc mindösszesen 1 db vödör volt
    a teli pofával zsidozókat kéne így egy kicsit bezsúfolni és utaztatni hetekig, minden nélkül….
    éljék csak át a sok rémséget, mindazt, amit azok éltek át akik ma nincsenek közöttünk
    féreg fideSS

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (22 szavazatból)
  27. A Szabadság téri református templom lelkésze, ifj. Hegedűs Lóránt a tv-székház ostromát akkor és ott szabadságharcnak nevezte.
    Egyházában többen szerették volna elérni palástvesztését (=hogy ne lehessen lelkész), de nem sikerült.
    Úgy emlékszem, ebben a templomban vagy ehhez tartozó épületrészben beszélhetett egy holokauszt-tagadó, még reklámozták is.
    Ez a szoboravatás tökéletesen passzol a HL által képviselt nézetekhez.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (10 szavazatból)
  28. Jezus zsidó származású volt. A csaladfájat meg lehet talalni a bibliaban. Mate1 (Jozsef ága)., Lukacs 3 (Maria ága de ez egy kicsit trükkös, rendes bibliát kell olvasni nem az egyszerű forditású vackokat).
    Jézus volt a megigert mag akimegszabadítja az emberiséget a bűn és asátán hatalmából. (igéret Évának)
    Abrahámnak tett igéret szerint az Ő ágyékából származik a messias.
    A zsidok egyiptomban szolgákká váltak József halála után, és 400 eves rabság után hozta ki őket az Úr, Mózes vezetésével az Ígéret földjére.
    Jézus születése nem emberi magból származott igy nem volt benne bűn !
    Az emberi életet a közhiedelemmel ellentétben nem az anya adja, hanem az apa magja hordozza. Jezussal egy új faj született a földre. Adámi faj ujjászületéssel lesz Jézus (krisztusi) faj Az Ádámi faj nem kerül a menybe mert ahhoz újjá kell születni. A pontos kifejezés “felülről születni” (Nikodémus története János 3:1-)
    A Jézus faj (ujjászületett keresztények jó esetben nem vallásost követnek hanem élő kapcsolatunk van Istennel).
    Ujjászületés nélkül nincs élő kapcsolat, ennél fogva az emberiség Ádámi része vagy atteista, vagy agnosztikus, vagy vallásos, de Istennel nincs személyes kapcsolatuk).
    A zsidoság szükséges volt az üdvösség szempontjából, közülük származik (Márián keresztül a Messiás) de az üdvösség a pogányokra is ki lett terjesztve.

    Jézus földi szolgálata elsősorban Izrael népére vonatkozott, több esetben nem is akart a pogányok felé szolgálni mert “Nem küldettem, csak az Izráel házának elveszett juhaihoz. Mt 15:24 ” vagy “Nem jó a fiak kenyerét elvenni, és az ebeknek vetni. Mt 15:26, Mark 7:27″

    Jézus a tanítványoknak (akik zsidók voltak) adta ki a feladatot és ezt a feladatot kell tennie minden kereszténynek : (A templomosdi/gyülekezetesdi játékokat nem Isten vagy Jézus rendelte)

    Mar 16:15 És monda nékik: Elmenvén e széles világra, hirdessétek az evangyéliomot minden teremtésnek.
    Mar 16:16 A ki hiszen és megkeresztelkedik, idvezül; a ki pedig nem hiszen, elkárhozik.
    Mar 16:17 Azok pedig, a kik hisznek, ilyen jelek követik: az én nevemben ördögöket ûznek; új nyelveken szólnak.
    Mar 16:18 Kígyókat vesznek föl; és ha valami halálost isznak, meg nem árt nékik: betegekre vetik kezeiket, és meggyógyulnak.
    Mar 16:19 Az Úr azért, minekutána szólott vala nékik, felviteték a mennybe, és üle az Istennek jobbjára.
    Mar 16:20 Azok pedig kimenvén, prédikálának mindenütt, az Úr együtt munkálván velök, és megerõsítvén az ígét a jelek által, a melyek követik vala. Ámen!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (11 szavazatból)
  29. ez most épp a jobbik light in Benetton-style, egyenlőre itt még nem szálasi szobrát avatják “csak” horthyét
    ha átvedlenek “szalon antiszemitává”, akkor már a koalíció is összejöhet a fideSS-szel

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (6 szavazatból)
  30. Mar egy evvel ezelott megirtam, hogy miert ellenzem a sargacsillag hasznalatat ilyen jellegu tiltakozo akciokon. Most ideis felrakom. Ha valaki jol leforditja, felrakom majd a forditast is (comment-eket szivesen latok ott).

    http://drmandler.wordpress.com/2012/11/29/never-again-a-brief-case-against-the-yellow-star-of-david/

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  31. Horváth Béláné

    Pupu írja:
    Hurrá, már két legális nyilaspártunk is lesz azországban, pedig egynek sem lenne szabad létezni.
    Köszönjük, Viktor!
    Rendszerváltás idején még úgy volt, hogy Magyarország kultúrállam lesz, jogállam lesz, európai állam lesz.
    Mi is lehetne más, hiszen évszázadokon keresztül – mikor éppen nem barbár félázsiai hordaként randalíroztunk – azon nyekeregtünk, sírtunk, panaszkodtunk, hogy ki vagyunk rekesztve a Nyugat közösségéből, hogy lenéznek bennünket, átnéznek rajtunk – kinéznek az úri társaságból
    Ettől aztán növelgettünk és nevelgettünk is magunkban jólfejlett, de nagyon titkolt kisebbségi érzetet és elkezdtünk szorgalmasan kompenzálni, sőt, túlkompenzálni azt….
    … Az új pártot Magyar Hajnal néven jegyzik, és miután részben a Jobbik osztódásával jött létre, akár azt is mondhatnánk, hogy a kígyó megellett, de mivel tudjuk, hogy a csúszómászó tojásból kel ki, így állapítsuk meg bátran: egy új nyilaspárt bújt ki Orbán tojásaiból…
    … Itt hosszabb pad kell majd a vádlottaknak, mert azon kell ülnie az ügyésznek is…
    Már amennyiben az Úr igazságos, – de az szokott lenni…
    http://tinyurl.com/c732nqn

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (10 szavazatból)
  32. Horváth Béláné

    Majd meglátjuk, hogy kiért imádkoznak bent, mert kint…..:

    Sárga csillaggal készülnek a Horthy-szobor avatására az ellentüntetők
    Sárga csillagos ellentüntetők várják a Horthy-szobor avatását a Szabadság téren. A szervezők szerint a Jövő Magyarországának nincs szüksége a Horthy-féle országvesztő politikára.

    http://tinyurl.com/lyuy627

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  33. "tisztelhölgyeimésuraim"

    .
    .
    T. bat-yam !
    .
    Értem a szellemes megjegyzésed a light antiszemitizmust kifigurázandó…
    Azonban egyet le kell szögeznünk, Szálasi teljesítménye Hothyhoz képest egy tetű és egy hiéna ragadozói teljesítményének összehasonlítása. Ez még akkor is igaz, ha tudjuk, hogy Horthynak 25 év kellett a hóhérbárd teljes beüzemeléséhez, míg Szálasinak csupán néhány hónap állt ehhez rendelkezésére… …És ha itt a kormányzóúrőfőméltósága “javára” csak két fantasztikus teljesítményt emelünk ki, már az is elég bizonyíték a vezetése alatt elkövetett, súlyos népirtás bizonyítására. Az egyik (az ún. első magyar holokauszt) bizony már 1941-ben(!), a Kemenyec-Podolszkíj környékére, mindössze >n é h á n y . n a p . a l a t th á r o m . h ó n a pt e v é k e n y s é g é n e k . a . h o z a m a< , amikor Szálasi még pályaközelben sem volt…
    .
    *A vidéki: értsd; a nem budapesti, beleértve az Első Bécsi Döntés, vagyis a Hitler által Magyarországnak ""visszaadott"" területek is…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  34. "tisztelhölgyeimésuraim"

    .
    .
    [Megjegyzés: Ezt a kékre szinezést a bejegyzés végén nem én követtem el, azt se tudom hogy történt.]

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  35. sydney
    2013. november 2. szombat
    19:09
    Tévedsz! Neki megszületni sem lett volna szabad, nem, hogy új családba még egyszer…..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  36. bruckenbacker kapitány

    Hol van az ADMIN????

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  37. Az eszem megáll! Katonák őrzik a lepelbe burkolt szobrot! Mi ez,kormány által rendezett szoboravató?
    Erre is fel lehet használni a katonákat? Nem szégyenli magát senki?
    http://hvg.hu/nagyitas/20131103_Tobbszaz_ellentunteto_a_Horthyszobor_ava

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  38. A képen a katonának milyen parolija van? Normálisak ezek?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  39. bruckenbacker kapitány

    jogászka
    2013. november 2. szombat
    18:54

    Attól félek igazad lesz.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  40. jól emlékszem, hogy orbánnak aznap volt “lábműtétje” amikor találkoznia kellett volna zsidó “nagy emberrel” ? sunyi gyáva patkány…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  41. És beméne Jézus az Isten templomába, és kiűzé mindazokat, akik árulnak és vásárolnak vala a templomban; és a pénzváltók asztalait és a galambárusok székeit felforgatá.
    És monda nekik: Meg van írva: Az én házam imádság házának mondatik. Ti pedig azt latroknak barlangjává tettétek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  42. Hegedűs valójában napjaink sátánista templomává avatja a szabadság téri templomot. Ez az ember nem ismeri Isten szavát, a Bibliát. Nem ő a hibás, hanem azok akik hisznek neki és követik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  43. tényleg nem fülkeforradalom volt, hanem puccs 2013. november 2. szombat 22:41
    „Hogy a túróba lehet lelkipásztor egy ilyen Hegedűs alak? Milyen vallás az, amelyik ezt az alakot megtűri?”
    .
    Igazad van NEM hit, hanem vallás, aminek érintőlegesen sincs köze a hithez. Ha lenne, akkor az egyháza már rég kihajította volna az egyházból és a „templomból” ahol Isten igéje helyett hazugságokat, elferdített igé(ke)t hallgathatnak a követői.
    Sajnos ez az ige a református egyházban feledésbe merült:
    „Ez a hitetés nem attól van, aki titeket hív.
    Kis kovász az egész tésztát megkeleszti.”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  44. Ezek szó nélkül megkapták a fidesztől az egyházi státust. Iványiék nem!!!
    Na és hol vannak az un. demokratikus pártok és szavazó táboruk? Most miért nincsenek ott sárga csillaggal a mellükön?Nem csak a fidesz a hibás, hanem ez a sótlan, töketlen szalon ellenzék is. Csak egy sovány, hülye közleményre tellik. Na és hol vannak a “szabad ” , demokratikus értelmiségiek: Kéri, Avar, Havas, Bolgár, Mészáros család, a bakelit politológusok hada, a független filozófusok. Hol van a Milla a többszázezres civil tüntetések legtehetségesebb demokratikus szervezője? Most kéne ott jártatni a szájukat, nem pedig a stúdiók meleg foteljeiben pózolgatva, kurva értelmes dolgokat mondva, időnként nevetgélve. Hol vannak a tanárok és a diákok? Hol vannak az igaz keresztények és egyházi képviselőik? Hogy lehet, hogy a horthy-szimpatizánsok hazaárulózzák az ellentüntetőket és többen vannak?!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  45. Ez a rendezvény is mutatja, hogyha már a biznisz egyházak megszüntetését a fidesz komolyan gondolta volna, akkor ezt a hegedűs familia által gründolt un. református egyházat szűntette volna meg és nem Iványi közösségét.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  46. Gyöngyi Péter
    2013. november 2. szombat
    18:23

    Erre nincs mit mondani!
    ” Ez kőkemény provokáció!
    Tisztában vannak vele, hogy azt csinálnak,amit csak akarnak.
    Röhögnek a markukba, mert tudják, hogy az ellenzék, egy nagy rakás semmi, és azt is, hogy felnőtt egy nemzedék, akinek a XX.sz.hiteles történetéről halvány lila gőze sincs.
    Így nyugodtan lehetnek fegyverek ellenünk, és a demokrácia ellen!
    Értékelés: +36 (54 szavazatból ”

    Nem mint hogy ha érdekelne, hogy hányan minuszoltak be, de azért arra kíváncsi lennék, hogy melyik leírt gondolat nem állja meg a helyét, amit leírtam?
    Netán, hogy az ellenzék, egy nagy rakás semmi?
    Netán az, hogy felnőtt egy nemzedék, akiknek a történelem tanítását, – az elmúlt 23 év alatt a teljes magyar értelmiség – , szellemük megfertőzésére, félretájékoztatására használták fel, saját politikai céljaiknak megfelelően.
    A XX.század történelmét korrekt módon értékelni kellett volna már a rendszerváltás kezdetén, de ehhez SENKI sem volt elég bölcs, és tisztességes.
    Amennyiben ez megtörtént volna, nem használhatnák a politikai pártok egymás ellen, annak sötét foltjait, de legfőképpen saját céljaik elérése érdekében, nem tennék tönkre az országot beláthatatlan időre!
    Miközben Öszöd ” hazugságairól ” beszélünk, a velünk élő történelem legnagyobb hazugságát szenvedjük el, és gyerekeink ezt a hazugságot szíva magukba, mindannyiunkat leköpve itt hagynak, mert ahol a hazugság az igazság, és az igazság a hazugság, onnan el kell menekülni

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  47. Egyik kutya, másik eb
    (Horthysztán újabb emlékműve Orbánisztánban)

    Horthy-szobrot avat a magyar diktátor,
    bár nem személyesen: annyira nem bátor!
    Tyúkszaros életét félti: nem is csoda,
    hogy csak seggnyaloncot, egy senkit küld oda!
    ..
    …Nem hivatalosan, mert a piszkos munkát
    majd Gyöngyösi Márton és Hegedüs Lóránt
    végzi “ad maiorem Viktor Dei gloriam”…
    S a gyilkosok helyett én szégyellem magam.

    Nem kell beérni a szoboravatással:
    lehet folytatni a terekkel-utcákkal!
    Legyen Göbbels Körtér s Hitler Sugárútja;
    Viktor tyúkeszéből csak ennyire futja!

    Kinek fogunk eztán szobrot állítani?
    Kiknek rémtetteit kéne tanítani
    az egész világon minden iskolában…?
    “Pedig cuki pofa volt ám kiskorában!”

    Ne hagyjátok abba! Nem kéne megállni!
    A történelemben lehet még találni
    jóhéhány diktátort, véreskezű gyilkost,
    pszichopatákat meg tömeggyilkos orvost…

    Miért nem csináltok mindjárt szoborparkot?
    Véssétek márványba mind, az összes barmot!
    Legyen bronzba öntve, arannyal futtatva;
    közöttük sétálva eszünkbe juttatja,

    hogy honnan is jöttünk és épp hová tartunk:
    Viktoristen vívja új “szabadságharcunk”.
    Az Ő arany szobrát mikor állítjátok
    a Szabadság térre, hogy ott imádjátok?
    ..
    A fideSS-kormány a gyilkosok kormánya!
    Ilyen csőcselék hogy kerülhet kormányra?
    Miféle horda az, akinek vezére
    formálja a hazát a saját képére?
    ..
    Kinek Mussolini a nagy példaképe
    és istent lát benne szolgalelkű népe;
    ha beszédet tart, összehord hetet-havat:
    ki gyűlöletet vet, gyűlöletet arat!
    ..
    “Áruló az, aki nem osztja az Eszmét,
    s nem nyalja folyton az Élő Isten seggét!
    Idegenszívű és libsi-bibsi-bolsi,
    Ki nem hajlandó az ő szekerét tolni!”
    ..
    “Eszem-… megáll!”, mondaná Nagy Feró…
    Hogy lett Istenkirály a felcsúti tahó?
    Hogy éljenezheti külön Birkamenet,
    miközben az útja szakadékba vezet?

    Mikor nyílnak meg majd a gyűjtőtáborok,
    hogy oda kerüljön mind, ki most háborog?
    Mikor masíroznak fess keretlegények -
    friss egyenruhában a “lelki szegények”?
    ..
    Lehet még fokozni ezt az őrületet?
    Borzalmas vége lesz! Senki sem érti meg?
    Sem EU, sem NATO nem fog harcba szállni:
    nekünk magunknak kell itt rendet csinálni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  48. A fidess által elismert egyházak? “székházai” lassan
    úgy néznek ki mint a nemzeti dohányboltok. Tökig nemzeti szinekbe öltözve. Ezért kerülöm ezeket az épületeket!
    Nem a közterületen, hanem ott rakódik le a mocsok!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  49. És egy bónusz-strófa, talán utolsó előttinek lehetne beilleszteni:

    Ez már nem egy szabad nép szabad hazája,
    hanem egy dühöngő, egy bolondokháza!
    Hibás elnevezés: nem a Terror Háza,
    hanem lassan inkább a Terror Hazája!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  50. rogán böfögését (nincs rá megfelelő kifejezés) “… okot találnak a magyarok elleni támadásra …” a horthysták akár buzdításnak is felfoghatják. Soha semmilyen egyértelmű kijelentés. Csak a sumákolás. Vajon milyen iskolában, melyik kollégiumban tanulhatták ezt el?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Randolph Braham Horthyról 2013. november 3. vasárnap

Horthy szerepe és a népirtás 2013. november 3. vasárnap | AN

DK: A Fidesz és a szélsőjobb édestestvérek 2013. november 3. vasárnap | AN

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos