Budapest – A Szolidaritás ledöntötte Orbán Viktor szobrát, amely jobban hasonlít Sztálinra, mint Orbánra. A szobrot is úgy döntötték le, ahogy egykor a Sztálin-szobrot. De megint bakot lőttek: Magyarországot nem a sztálinizmus fenyegeti, hanem a két világháború közötti fasizmus. Orbán nem Sztálin, hanem Horthy reinkarnációja. Nemhogy a 10-est, de a céltáblát sem sikerült eltalálni. Ez az akció megint a levegőben pukkant el. Sajnos, ki fogják röhögni őket.
Ideje lenne eldönteni az ellenzéknek, minek tartja Orbán rendszerét. Ha diktatúrának, akkor miért indul egy operett-választáson? Ha demokráciának, akkor miért dönt jelképesen Sztálin-szobrot? Ha mégis diktatúrának tartja Orbán rendszerét, akkor meg kellene mondania, mi köze ennek Sztálinhoz? Mivelhogy Orbán diktatúrájának ideológiája nem a sztálinizmus, hanem a horthysta “keresztény-nemzeti” politikai katolicizmus. Államformája az alkotmányos katolicizmus, amely egyébként fasiszta ideológia. Csak rá kell nézni az előző “keresztény-nemzeti” kurzusra.
A Horthy-rendszer is meg akarta őrizni a demokratikus díszleteket, miközben demokráciáról szó sem volt. A diktatúrát a politikai katolicizmus ideológiájának megfelelően korlátok közé szorította. Néhány politkai gyilkosság azért belefért, és a végén egy kisebb deportálásba torkollott, de azzal mélységesen nem értettek egyet. Mussolini és Hitler barátai voltak, de nem szívből. Nem megölni akarják a zsidókat, azt csúnya dolognak tartják. Pláne a zsidó gyerekeket, tőlük még ötmilliárd forintot sem sajnálnak, hogy megemlékezzenek a cuki kis pofijukra, miután az elődeik gázkamrába vitték őket. Csak a szüleikről gondolják, hogy megérdemelték a gázt. De ők nem tették volna. Ők nem gyilkosok, csak rendes keresztény antiszemiták. Ők csak korlátozni akarják a zsidókat, és azokat, akik a zsidó liberalizmust szeretik a katolikus hitoktatás helyett. Nem az életünket, csak a szabadságunkat és a pénzünket akarják. Erre van egy stramm kipróbált ideológiájuk. Alig ötven millió ember ennek az ideológiának a halálos áldozata, de nem adták fel, lehet még több.
Erre itt van a Szolidaritás, amely naponta hallhatja a “kereszténységről” szóló ultrakatolikus fasiszta dumát, és erre ledöntik az Orbánnak ábrázolt Sztálint. Nem értik, hogy mit mond vezír? Pedig magyarul mondja, nem kell hozzá tolmács. Ha ezt tudja a Fidesz, rászervezi a Békamenet négyszázeezres tömegét, hogy besegítsen. A Sztálin-szobor ledöntésével ők is egyetértenek. Egyrészt nem akarnak totális diktatúrát, mint Sztálin. Arról nem tehetnek, hogy majd belecsúsznak, mert a felcsúti Nemzetvezető rákényszerül. De Sztálinról senkinek nem ő jut az eszébe. A Fidesz propagandája szerint azok személyesítik meg Sztálint, akik a szobrot döntötték. Lehet, hogy gratulálni fognak ahhoz, hogy a saját “jelképüket” ledöntötték.
Egy üzenetnek akkor van ereje, ha célba talál. A Sztálin-szobor ledöntése, bármilyen jó ötlet is Orbán-szobrot dönteni, nem talál célba. Azért nem, mert Orbán nem Sztálin. Döntöttek volna inkább nem Orbán-szobrot, hanem igazi Horthy-szobrot! Abban lett volna spiritusz. Annak van üzenete, az gyomorszájba talál. Lenne olyan üvöltés, hogy a koronán a kereszt kiegyenesedik. Nem ez lett volna a cél? A bálványdöntés? Itt most nem a sztálinizmus a bálvány, hanem a hamis kereszténységre hivatkozó horthysta fasizmus. Ezt kellene ledönteni. Ez az ellenzék azért alkalmatlan mindenre, mert forgolódik a játékpuskájával, és azt sem tudja, merre kell lőni. Miközben a másik oldalról ágyúval lőnek éles lövedéket.
De ez a baklövés nem meglepő. Pontosan beleilleszkedik abba a végzetes tévedésbe, hogy az ígéretesen indult Kónya-féle mozgalom “Szolidaritás”-nak nevezte el magát. A Szolidaritás a kommunizmus ellen harcolt. A mostani ellenfelek nem kommunisták, hanem fasiszták. A lengyel Szolidaritás hátterében a katolikus egyház állt, most pedig a katolikus egyházat kellene végre megtalálni és kilőni a rendszer hátterében. Ezzel ez a mozgalom ki is végezte magát. Komolytalan banda, akik nem tudják, mi ellen harcolnak. Azt már minősíteni sem lehet, hogy Bajnai Gordon ezt első ránézésre nem veszi észre, és összefog velük. Mitől is venné észre, amikor a mellette levő széken nem veszi észre a potenciális fasisztát, a katolikus elkötelezettségű Szigetvári személyében? Az már csak hab a tortán, hogy az egész előadás alatt el sem hangzik a “keresztény-nemzeti” kifejezés, viszont jóízűen kommunistáznak. Reménytelen bagázs.
Törnék össze nyilvánosan a “szent” korona másolatát! Vágnák ki a koronás címert használó magyar zászlóból a koronát! Ennek lenne értelme. Az ellen kell itt küzdeni, amit ezek megtestesítenek. De ezek a balfácánok maguk alatt vágják a fát, pontosabban, maguk alatt döntik a szobrot. A rendszer érzékeny pontjára akarnak tapintani? Döntsenek Prohászka szobrot! Döntsenek Wass Albertet! Van belőle elég. Ezeket állította a Fidesz, nem Sztálin-szobrot. Ezzel tökön rúgnák őket, és talán az egyszeri magyar embernek is leesne, hogy a mi lópikula van itt. Hogy a szemét csendőrtollas rendszer, a papok mocskos világa jön itt vissza. Van, aki még emlékszik rá. Úgy utálták, mint a szart. A régi nyilasokat és fasisztákat leszámítva még 56-ban sem kívánta vissza senki, mert emlékeztek rá. Hát ezt kéne felidézni, hogy az milyen volt.
Nevetséges, hogy azzal az ideológiával itt újra érvényesülni lehet.
De mit lehet tenni? Hiába írja le az ember ezerszer, hogy kicsoda és micsoda az ellenfél. Nem értik. Kiváló magyar tudósok írtak erről könyveket. De nem olvassák el.
Sztálin-szobrot dönteni hülyeség, abszolút dilettantizmus. Ha rá akarnak lépni ennek a rendszernek a tyúkszemére, ha fel akarják ébreszteni az ellenállót a magyarban, akkor katolikus csuhát égessenek! A Donhoz halálba küldött magyarok százereinek fotóit mutogassák Horthy undorító pofájával együtt! Írják ki, hogy tömeggyilkos! Idézzék a katolikus egyház püspökeinek szövegeit, amelyekkel katasztrófába sodorták az országot! Ennek lenne értelme, ez betalálna. Ennek lenne visszhangja, és értékelhető eredménye is. De ezt nem merik, mert annyira hülyék, hogy ezeket a szent teheneket tisztelik. maguk is megeszik. A rendszer ideológiáját nem gyűlölik, hanem hajbókolnak előtte. Nem látják az összefüggést a “keresztény gyökerek”, “Szent István”, a “Szent Korona”, a katolikus egyház, a horthysta fasizmus, az alaptörvény és az Orbán-rendszer között. Vakok, süketek, bénák.
Nem lehetne, hogy ez az egész impotens, buta és korlátolt ellenzék egy emberként “mongyon le”? Ezek olyan hülyék, hogy azt már szoborba kellene önteni. Aztán ledönteni.
Csak lejáratnak bennünket. Sokkal jobb lenne, ha nem lennének.
“Csak lejáratnak bennünket. Sokkal jobb lenne, ha nem lennének.”
.
Lehet, de kérdés ki harap rá. Az egyszerű magyarja aki tunyán otthon él és azt sem tudja mi a különbség Horthy és Sztálin között, aki semmire sem képes, az max csak annyit érzékel ebből, hogy Orbán megkapta a magáét, Orbán terror házába való, hogy lám nem kell tőle félni, és hogy miatta éhezik. A szobordöntés, főleg élő személynél megalázó és tekintélyromboló, még akkor is ha az alapkoncepció elhibázott. Nem lehet kizárni, hogy ez az akció hasznos lehet. Nem tudom egyenlőre, majd meglátjuk. Kezdetnek nem rossz.
Nyilván abból indultak ki a performansz szervezői, hogy megismételnek egy eseményt. Horthy szobrát ugye nem döntötték le, ellenben Sztálinét igen. (Esetleg még bekenhették volna vörös festékkel.) Ha már stílusosak akartak volna maradni, ott van példának Gömbös Gyula szobra, azt speciel felrobbantották. Elég látványos lett volna erről megemlékezni, és mindenkinek jutott volna egy kis darab a zorbánból.
Eddig ugy szolt a tortenet, hogy Orban-szobrot dontottek. Most kiderul, hogy Sztalin szobor volt, es a modszereben is utanoztak az 56-os szobordontest. Mi a franc tortenik vegul is? Kinek volt most utjaban Sztalin? Kinek az otlete volt a sztalin-ellenes tuntetes? Faguriga legyek, ha ertem. A szolid aratas nem kulonitette el a buzat a konkolytol.
Egyetértek Bartus úrral. Az egész baloldali ideológia zavaros. Kónya Péter és mozgalma a renvédelmi dolgozók érdekében lépett fel, s azt jól csinálta. Azonban amikor a mozgalom vezetői, az általuk megmozgatható tömeg nagyságát úgy értékelték, hogy ez számukra a politikai szerepvállalás nagy lehetősége, akkor ez a ‘felismerésük” egyben megmutatatta mérhetetlen amatörségüket is. A Bajnai-Szigetvári páros pedig számításból a bennük, és a valójában nem számottevő MILLA-ban látta a hatalomba való visszatérés támaszait. Amit tesznek, az károkozás, az amúgy is mérhetetlenül torz magyar nemzettudat és történelemszemlélet tovább torzítása; felelőtlen politikusi magatartás.
Bartus úr kiválóan irmerte fel az Orbán-Sztálin analógia elhibázott voltát, téves helyzetértékelését. Ehhez hozzá tenném azt is, ahogy rövid beszédében egy képzavarban hogyan próbálta Bajnai összemosni Gyurcsányt a kommunistákkal. Bajnai egyébkén az utóbbi időben sűrün kommunistázik, miközben a kommunisták utódpártjával szövetkezik.
Nem ide tartozik, de mégisl megosztom itt azt a tapasztalatomat, hogy ma hajnalban azt láttam, hogy durván meghekkelték a Demokratikus Kolaíció honlapját.
van még lejjebb – nyugi :(
Alkotó embernek tartom magamat. Nem a rombolás az én világom , idegen tőlem. Mégis sokszor megfordult a fejemben , amikor látom, láttam hortyvassturulstb szobrokat, hogy ez őrület, ezt nem szabadna. A képzeletem szárnyal. Láttam magamat egy bödön vörös festékkel amint átmázolom, a szörnyeket. Mert Szobordöntésre alkatilag alkalmatlan vagyok. Aztán elvisz a tek , örülnek , hogy végre találtak rajtam fogást. És új és mégújjabb szobrok keletkeznek. , A szobor sok az ellene tevő kevés. Azokat kellene ledönteni akiknek ez az elmebeteg ötlet a fejükből kipattant. Én ezt nem tudom megcsinálni. Marad a képzelet. orbánkövérlázársemlyéntstb. látom ISTEN előtt, látom ahogy rettegnek, rájönnek , a pénz itt nem számít. A tek sem elég. Már mindent felajánlanának az üdvösségért. az egész összeharácsolt vagyont, De Istent nem érdekli, és akkor rádöbbennek , hogy hova kerülnek, hogy rajtuk senki és semmi nem segít. Nem olyan hosszú idő ez már.Igaz a mi életünket most töri darabokra orbánéstsai,. Ez a látható világ most a gonoszról szól. Ez ellen harcolok a magam eszközével.
Kedves Bartus úr,
.
Hát nem tudom őszintén szólva bár önnek igaza van, de ha Orbán szobrát, azaz Orbánt Horthyval és a fasizmussal társítva döntötték volna le, nem ellenkező hatást értek volna el vele?
Sztálint talán gyűlölik (ha ismerik egyáltalán) de csak mert orosz, viszont Hitlerrel, Horthyval valószínűbben szimpatizálnak, hiszen Magyarországon nem csak a jelen kormány fasiszta, de bizony a magyar nép igen nagy része is az.
És ez a megmozdulás most a harag és a gyűlölet kiváltásra valamint a félelem és a tisztelet meggyengítésére lett összehívva.
Bartus úr,maga igen baloldalellenes kezd lenni.Az Amerikai Népszava nem erre jött lére
Szerintem meg az szavazzon rajuk, aki szerint ez egy jo buli volt!
Mar azt sem ertettem, hogy mit keresett ott Bajnai, ha ez a Szolidaritas szulinapi bulija volt!
A fidesz modszere az, hogy 12 eves gyerek szintjen politizal. Ez meg azt a szintet sem eri el! Ez az ut vezet a kiabrandult jobboldaliak fele? Kotve hiszem!
Nem csoda, ha 4-5 millio kozott mozog a partot nem valasztok tabora!
Felhaborito, hogy hulyenek nezik az embereket primitiv, magukat politikusnak kepzelo senkik!
csupor
Ez nem oldalellenesseg, hanem hulyeseg ellenesseg! Minden normalis ember oldaltol fuggetlenul kikeri maganak azt ami Mao-n folyik!
Nocsak, nocsak! Alakul az egyetértés Gonoszkával? Mert ugye egy igazi “szobordöntéshez” nem operettkatona kell, hanem markos proli. Csak nem radikalizálódunk elvtársak? Már Napoleon is mondta, (az igazi) csak a korgó gyomrok forradalma veszélyes. Az üres gyerekgyomrok korgása még veszélyesebb!!!
Ezt én mondom.
Micsoda muzsika lesz, ha ropogásra ropják a táncot!
Pótcselekvésnek szánták. Ez ahhoz hasonlítható, mint amikor az úttörő őrs összeül, és ötletel.Elrettentésnek szánták, mert azért valljuk be, hogy az átlag magyar ‘56-hoz társítja a szobor döntögetést.Kónya, meg Bajnai így hősnek képzelheti magát, holott tényleg csak egy pótcselekvés volt.
A Horthy, és társai szobrának ledöntéséhez nincs bátorság. Vagy eszükbe sem jutott?
De ha politikailag ilyen tájékozatlanok, és gyávák, akkor miért döngetik a mellüket?
jajajj
Kónya Péter lába alól kezdett elfogyni a vörös szőnyeg… Kevésszer szerepelt a médiumokban , nem kapott látványos szerepet az E14-ben – ahol rajta kívül is sok az exhibicionista. Szegény Bajnai ugyan szerepelt sokat, helyezése is jó, de mégis… egyre kevesebb rajongó csápol neki.
Ellenérzést fogok kelteni, de sebaj: az E14 az én szememben félművelt -legfeljebb- szakbarbárok egyesülete. Hiába tiszteletre méltó a Milla, Szolidaritás bátorsága a nagy “tüntik” megszervezéséért, már azok gyors sorvadásából is látható volt, hogy a szervezőkből hiányzik a jelentős/-sé váló politikusok kitartása, folyamatos képessége a változásra és tanulásra. (e tekintetben szinte mindegy, hogy “jót”, vagy “rosszat” tanulnak-e) Az ideológiájuk -van?- egy katyvasz;hiányos tudás és műveltség rongyai lógnak ki a szép egyenköpeny alól.
Nem vonzóak.
“A Szolidaritás politikai szárnya elvált a bázistól” ezt egy DK-ba nem régen átlépett mozgalomtagtól hallottam. :(((
A Sztálin szobor ledöntéséhez 56-ban bátorság kellett egy olyan patkány mint Horthy nem érdemli meg még a figyelmet sem. Horthy miután rossz útra vezette Magyarországot elmenekült Portugáliába a magyar nép elől mert nem volt elég bátorsága számot adni a 25 évig tartó országlásáról.
Gonoszka
2013. szeptember 30. hétfő
09:20
Szerintem egyszerűen csak figyelemfelkeltésnek szánták.
fuggetlen
“A fidesz modszere az, hogy 12 eves gyerek szintjen politizal. Ez meg azt a szintet sem eri el! Ez az ut vezet a kiabrandult jobboldaliak fele? ”
-
Ezen én egyáltalán nem háborognék – mivel narancséknak ez nagyon bejön de pl. még a templomokban is!
Hogy egy példát mondjak: olyan szépen beszélt a papunk…és mit mondott Julis néni…azt nem tudom, de olyan szépen mondta…
Ha egyszer ilyenek a zemberek – akiket nem kell megszólítani, mert figyelnek és tudják mi folyik körülöttük, nem azoké volt ez a műsor!
Megmutatták a Kónyáék, ők is “le tudnak menni a keszonbetegség szintre”, ha kell!
Vagy bejön vagy nem – de most Magyarország itt tart, valljuk be!
-
A Fidesz elnökválasztáson 1 db jelöltből lehetett választani, és 1241 izé még “választott” is!)))))
Kónya és a Szolidaritás egy dolog. Az Együtt 2014 azonban – “gyűjtőedényként” – egy katasztrófa.
.
Bajnai össze-vissza kapkod, ahelyett, hogy a saját fejét használná. Nem veszi észre, hogy azok a még megélhetésieknek is csak harmadosztályú – vagy éppen mások sikereiből karriert építő kampányszakértőből lett – politikusocskák, akik eredetileg győzelmi zászlónak szánták, de ma már csak villámhárítóként tolják őt maguk előtt, teljesen szétzúzzák 2009-2010-ben kivívott presztízsét.
.
Meglehet, hogy ha minden körülmények között következetes maradt volna az október 23.-ai beszédében meghirdetett elképzelésekhez, akkor sem sikerült volna létrehoznia a kölcsönösségen alapuló, széles körű ellenzéki együttműködés ernyőszervezetét, de legalább nem lehetetlenítette volna el a mostani, se hideg, se meleg kétpárti alkunál sokkal többeket megmozgatni képes, sokkal többre hivatott valódi összefogást.
.
Így azonban visszatérése utáni összteljesítménye szánalmas, és ha Orbán a választást követően maradhat a pozíciójában, abban Bajnainak sajnos oroszlánrésze lesz.
Szerintem is nagyon vérszegény ötlet volt hungarocell szoborral karneváli hangulatban bohóckodni, vagyis inkább szánalmas, ennél sokkal komolyabb a helyzet.
Ha annyira tökös legények akkor hozzák vissza például a Siófokra száműzött Károlyi szobrot, abba a menetbe én is beállnék
Kónya és a Szolidaritás egy dolog. Az Együtt 2014 – mint egyfajta “gyűjtőedény” – azonban egy katasztrófa, Kónyáék ebbe olvadnak bele, ennyire képesek.
.
Bajnai össze-vissza kapkod, ahelyett, hogy a saját fejét használná. Nem veszi észre, hogy azok a még megélhetésieknek is csak harmadosztályú – vagy éppen mások sikereiből karriert építő kampányszakértőből lett – politikusocskák, akik eredetileg győzelmi zászlónak szánták, de ma már csak villámhárítóként tolják őt maguk előtt, teljesen szétzúzzák 2009-2010-ben kivívott presztízsét.
.
Meglehet, hogy ha minden körülmények között következetes maradt volna az október 23.-ai beszédében meghirdetett elképzelésekhez, akkor sem sikerült volna létrehoznia a kölcsönösségen alapuló, széles körű ellenzéki együttműködés ernyőszervezetét, de legalább nem lehetetlenítette volna el a mostani, se hideg, se meleg kétpárti alkunál sokkal többeket megmozgatni képes, sokkal többre hivatott valódi összefogást.
.
Így azonban visszatérése utáni összteljesítménye szánalmas, és ha Orbán a választást követően maradhat a pozíciójában, abban Bajnainak sajnos oroszlánrésze lesz.
Muszáj leírni:
1956-ban Sztálin szobrát így döntötték le….
Csakén, igen ám, de azt a szobrot együtt döntötte a tömegekkel az összes horthysta meg a katolikus klérus. Ezért volt teljesen értelmetlen a tegnapi akció.
Szirmai
Miből áll ehhez az ötletéhez támogatókat keresni?
Kezdje el, tegyen lépéseket, bár tudom, ez itt a fogjuk meg és vigyétek módszerek hazája, de azer próbálja meg!
Nem vagyok szimpatizáns, én a DK-s szimpatizánsa vagyok, de bármely ellenzék próbálkozásait is elfogadom.
-
Sajnos a vekkeres szintje ide juttatott bennünket…..nagymama korú “hölgyek” síppal és kereplővel jártak Gyurcsány Ferenc nyomában….és büszkék voltak tettükre!
Kedves Laci, egyetértek a cikkben írottakkal, szerintem azonban egy kicsit “törökmónikásra” sikeredett.
“tökön rúgnák őket,…… hogy a mi lópikula van itt,…… Úgy utálták, mint a szart,….undorító pofájával”
Eagle
2013. szeptember 30. hétfő
09:46
*
Gyermeteg. Ennyire telik. :(
.
.
Orbán úgy egészében, ahogy van, leginkább Hitler reinkarnációja – na jó, ha nem, hát Mussolinié, ám módszerei ingább a német példaképre hajaznak.
Eszeveszett, meggondolatlan és szabályozatlan kijelentései és a tettei még nagyon nagy bajba sodorják ezt az országot. A végig nem gondolt “tervei” eddigi kimenete siralmas és csődhelyzetbe csúsznak… Mind e mellett úgy tesz, mitha egy kiforrott ideológia terméke lenne, amit eddig véghez vitt,holott csupán az ő beteges agyában fogant kóros fantazmagóriák – amelyeket megfogalmazni sem képes normálisan – válogatatlan halmazából épít barikádot saját hamis énjének. Mert ő mindig védekezik, miközben vagdalkozik. A következményeket majd meglátjuk…
.
lovastengerész !
.
Horthy háborús bűnösként menekült – menekítették – Potugáliába.
Az életét – állítólag – magának Sztálinnak köszönhette, aki kimentette őt a Nürnbergi Háborús Bűnösök Nemzetközi Bírósága “karmaiból”. Nem jószántából, vagy szégyenlősségében élte ott békés nyugdíjas éveit…
Csak a II.Világháború kapcsán minimum 1 millió (magyar) halott vére szárad a kezén, a magyarok által legyilkolt szovjet polgárok (+katonák) százezereiről már nem is beszélve.
.
A Vörösadsereg Sztálin parancsnoklása alatt pedig fel – vagy meg, ahogy tetszik – szabadította Magyarországot és egész kelet-Európát a fasiszta igától és annak csőcselékétől… [Bár a mai kép nem ez utóbbit nem akaródzik mutatni]
.
- Sokakat még ma is az emiatti bosszú és revansvágy hajt a politika harcmezőire
.
Elöre jelzem, nem vagyok Szolidaritás szinpatizáns,kb 1 éve miota elkezdödött a széthuzás.
De nekem ennek a szobordöntési akcionaik, igenis volt mondanivaloja, igy viselkedik a kormány és a vezir a Néppel. Ez számomra egy Drámai darab volt, igen az elöadási modja pont olyan volt mint maga a Kormány, ahol kb. a részvevök aránya megegyezett a Fidesz parlamenti tagokkal. Az a gond az emberek nem veszik észre a mondanivaloját, mert ha felfogták volna, amit a kormány müvel!, erre az eseményre sohasem került volna sor!! Az éneklö Demonstracionak mi értelme volt idáig? Nevetséges Ország Europa közepén!
Ez nem igaz! Újabb nevetséges ingyencirkusz az “ellenzék” előadásában!!!Hát ennyire eladták magukat?Gyalázat! Igenis csak a teljes bojkott!!! A többi ámítás.Ne fáradjanak a mínusszal nemérdekel, nem vagyok zseni, de ennyire hülye se, hogy ezt “ellenállásnak” nézzem!
“KÖZTÁRSASÁG” Csak egy kérdés erejéig? Ugye az Ön családja nem ismeri a nélkülözést! Még soha nemkérte meg önt a nyugdijas anyja, hogy(akik sokakkal együtt felépitette Önnöknek az Országot, melyben oly nagyszerüen Dözsölnek!) ünnep elött 1 nappal!Fiam hozzál már egy kenyeret mert nincs pénzem rá! Ne válaszoljon Ùrram, hiszen a válasz a Nép mindennapjai!!! A nyomor melyet Önnök idéznek elö!!!
A cikk megállapításai közel állnak hozzám. Bajom csak az – nem csak ezzel a cikkel- ,
hogy könnyű a távolból osztani az észt. Kicsit emlékeztet a nem itt élő (kettős) állampolgárok magyarországi szavazására.
Kedves Bíró Péter,
én így szeretem. Távolról osztani más farkával a csalánt. Nincs kedvem leírni századszor is, hogy ez a demagógia mekkora tévedés. Könnyű nekem. BL
Korábban arról írtam, hogy az Mussolini-orbán szobrot lett volna célszerű lábánál fogva felakasztani. Ezt továbbra is fenntartom. A csuti-fasiszmus példaképe nem Horthy. Őt csak felhasználják, mert az az idióta magyar nemzeti mozgalmárok előtt kívánatosnak tűnik. Ezt még a náci jobbik is magáénak érzi. Ne felejtkezzetek el arról, hogy Mussolini is tagadta antiszemitizmusát. Ő csak érintőlegesen, mint katolikus volt antiszemita. A csuti-banda is ehez az elvhez tartja magát. Nekik csak a (zsidó) bankárokkal van bajuk. A saját zsidaikkal csak megvannak. Körülbelül csak annyira antiszemiták, minrt a római pápa, vagy annak magyarországi politikai és ideológiai rezidense, a farizeus csuti-helyettes tömjén.
kitti 2o13.o9.3o.12.48
Kedves kitti, nem érthető a válasza. Még egy biciklim sincs.!Hát nem érti, hogy miért haragszom?Csak nem trollnak tetszi lenni?
Szerintem is abszolut kommunikacios bakloves. Orban Viktor nem sztalin, hanem egy digitalis kozepeuropai neofasiszta. Profi kommunikacios csapat, nulla teljesitmeny, szelskoru eroszak.
KÖZTÁRSASÁG! elnézést kérek félre értettem Önt!
Marhaság.
együtt kellett volna a kettőt Horthyt ÉS Sztálint ledönteni, a kettő ugyanaz.
Így viszont megint a “Horhty jó, a komcsik rosszak” üzenet ment ki.
” Ami történt, az a DK (minden jel szerint Együtt-gyilkos) előretörésére és minapi Szabadság hídi akciójára született válasz. Az Együttnek ennyi maradt: életre-halálra megküzdeni Gyurcsánnyal a balos polgári körök radikálisainak szavazataiért – ellenkező esetben ugyanis a DK előretörése könnyen Bajnaiék Parlamentből történő kiesését eredményezheti. ”
http://hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20130930_Bajnai_Gordon_esete_a_kozmikus_tehennel?FullComment=true#comments
Annak azért örülök, hogy itt nem volt tömeg ezen a döntögetésen.
http://www.hirhatar.hu/hir/miert-nincs-kiegyezes-orbannal-es-a-fidesszel
Vadai Ágnes sajtótájékoztatója
Azt nem említette azt hiszem senki, hogy a miniszterelnök Sztálinba átmenő szobrát csak egy demokráciában lehet ledönten!!! Mit is erősítettünk akkor itt meg?
Bartus urat pedig kérem ne szidják azért, mert megint világosan látja a helyzetet!!!
Lehet sokat vitatkozni az ellenzék állapotán, képességein… de egy biztos, annak a pártnak a képviselője, amely “olyanokat” tol előre mint a Puch, Baja, Szekeres Boldvai karnagyok, ezzel azt is sugallva, hogy holtomiglan holtodiglan, nélkülük soha ebben a büdös életben nem működik az mszp – ez az ember ne mondja azt, hogy nem az ő ízlésének való volt ez a szobordöntögetés, és ez nem lett velük egyeztetve! Üzenem Aranyapa, Ti meg azt nem egyeztettétek senkivel, hogy kb. hány szavazót fogtok elutálni magatoktól a karnagyaitok miatt. Engem biztosan… és még hány ember (főleg az értelmiség) hagyja majd el az országot miattatok is, mert reménytelenek vagytok…
Ez az ember Tóbiás volt, az ATV-ben szerepelt (le)…legalábbis előttem mindenképpen…
tökeletes volt!itt a szobordontesen volt a lenyeg,nem azon,hogy sztalin milyen szinu volt.ha lett volna a multban horty szobordontes,nyilvan azt mintaztak volna meg.mit nem lehet ezen erteni?a bekemenet foistenét,fobalvanyat ledontottek,ez nagy tett,nagyon nagy tett,szellemileg megzavarodnak a fidesz nyikhajok.Isten verdesse meg oket, kemenyen!!!
kedved Bartus Lászlo! ne izgassa fel magat a magyarorszagi szarmagyarok viselkedesen,lapitasan,demonizalodasan.nem er meg egy infarktust.en jot akarok. megerdemlik,mert soha nem neztek szembe 600ezer honfitarsuk meggyilkolasaval,Isten most bosszulja meg ezt.a bibliai Lotnak is azt mondta Isten:ne fordulj hatra,hogy ne lasd meg a csapast!ha nem halgatnak Önre,lelkük rajta.
Az FB-ről:
“Orvos András: Rendben, hogy nem kell a jobb oldal szintjére lesüllyedni, de az sem volt szalonképesebb, amikor elégették a Gyurcsány bábút, és azt skandálták, hogy “Ég a Gyurcsány ég! El ne aludjék!”, vagy éppen a koporsóba tették. Sajnos az országot a kulturáltság területén is kettészakította a Fidesz. Sajnos a közönségességet állami szintre emelték, gondoljunk csak a parlamentben elhangzottakra. Bulvár országot csináltak Magyarországból! Ezeket az embereket kell megszólítani a választáskor a baloldalnak is, hiszen a többséget ők alkotják. Természetesen nem minden jobboldali szavazó alpári, és közönséges, de ez a tendencia jobbról jön. Az erőszakot, a kirekesztést a Fidesz vitte bele a politikába. Valamelyik hajnalban néztem a szélsőjobbos tévét, érdekes műsor volt a riporter Boros Bánk Levente, akit a Ferencváros Szurkolók Szövetsége kirúgott az alelnöki posztjáról, mert politikai pártoknál kilincselt, felajánlva a Fradi szurkolók támogatását. Boros Bánk Levente, akinek jó barátja a börtönből történő szabadulását követően a Fradi Securityban kapott állást. Mindezt csak érdekességképpen írtam le, hogy jól látható legyen ebből is a jobboldal és a 2006-os őszi események résztvevői közötti kapcsolat. Szóval Boros, és az egyik vendég Borókai Gábor a cigány-gyilkosságokat, és az őszi eseményeket is Gyurcsány Ferenc nyakába akarta varrni, ezért Boros feltette a költői kérdést, hogy a háttérben lévő felelősöket mikor fogják felelősségre vonni, hiszen Gyurcsány is elismerte, hogy ő adott parancsot….. és itt elfogyott a gondolat, ezért egy kis kínos szünet után azzal folytatta, hogy „valamire”. Nekik mindegy, hogy mit mondanak, csak Gyurcsány Ferenc nevét negatív színbe tudják feltüntetni, szidni, és máris nő a nézettségük, mert a bóvlira, bulvárra van szüksége az emberek többségének. Szitok szóvá tették a „kommunista” „Gyurcsány” „liberális” „baloldal” szavakat! Remélem nem haragszik meg Gyurcsány Ferenc ezért, hogy a nevével példálóztam!”
Azért lehet, hogy picit ki lógok a sorból de szerintem nem volt olyan nagy gond ez a szobordöntési hercehurca. Tényleg jobb lett volna egy Horthy lovasszobor Orbán fejjel.Az pontosabban fogalmazta volna meg a jelenlegi diktátorocska álmait. Ez az én véleményem.
gets
2013. szeptember 30. hétfő
19:02
Egyetértek veled és azt is hozzátenném, hogy azt tudomásul kell venni, hogy a nép nagy része (hm) alul iskolázott és egyszerű gondolkodású emberek tömege. Hozzájuk nem lehet fennkölt filozófiával eljutni. Őket egyszerű és közérthető rigmusokkal és cselekedetekkel lehet megszólítani.
Köszönet a józan cikkért. Magyarországon ugyanannyira megvan minden esélye, feltétele a jó, kellemes, kényelmes jólétnek mint legtöbb tőlünk nyugatra eső országnak. (Kellemesebb éghajlat és földrajz mint Svájc). Csak egy tényező a szorzó sok változójából hiányzik – sőt negatív – ez a józan ész, karakter és minimális fegyelem. De ez az egy negatív elég hogy az eredmény szorzat is negatív legyen. Egyre inkább az mert egyre inkább negatív módon formálják az életet. Ezen persze diktátor nem változtat csak elrejti a félelem csendjében. Kár – mert az összes illogikus, amorális és unetikus preferenciák ellenére egy dologban én eddig alapjában véve ritka pozitív vonást is tapasztaltam: szívük a helyén van – ha eszük nem is. Lehet hogy ezt mások másként látják – engem hazatelepülésem tönkretett és mégis ezt mondhatom. Nem megnyugtató – de nem is egyoldalú kép.
Elhatárolódunk, jujj de csúnya volt, ízléstelen, gyalázatos blablabla.
Söprögessétek csak magatokról nagyszájúak, kenjétek gyorsan szana meg széjjel. Hajrá csak hajrá, nincs még elég mélyen a fejetek srácok! Bár érthető ha nincs alatta gerinc.
http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/23878
Ég a Gyurcsány, ég! El ne aludjék! Békés tüntetés Szombathelyen, forradalmi hangulat, Gyurcsány-égetéssel és zsidózással Kö
Nyugat.hu 2006.09.19.10:33