Kádárhoz hasonlítják egyesek Orbánt, de ez nem teljesen állja meg a helyét. A demagóg szövege hasonlíthat, a vállait is úgy rángatja, mint az egykori pártfőtitkár, eljátssza a nemzet apját, de a különbséget zongorázni lehet. Kádár azonos volt önmagával. Proli volt, és az is maradt. Proletárpártot vezetett, amely a prolik érdekeit védte. Orbán ezzel szemben polgári pártot vezet, miközben úgy beszél, mint egy paraszt, és úgy adja elő a mondandóját, mintha mindenki hozzá hasonló paraszt lenne. A paraszt ezúttal nem földművest jelent, hanem tahót. A földművelő paraszt egy kultúrális minőség, ahhoz nem elég, ha valakinek lopott földje van. Akinek lopott földje van, az nem paraszt, hanem tolvaj. Orbán nem paraszt, a szó igazi értelmében, hanem egy úrhatnám bunkó, akiből hiányzik a parasztokra jellemző természetes bölcsesség és alázat, amelyre az olyan ember tesz szert, aki a két kezével műveli a földet, és kiszolgáltatott a természet erőinek.
Orbán a nincstelen, bűnözéssel felkapaszkodott falusi tahó, akiben semmi alázat nincs sem a földdel, sem a tulajdonnal, sem a becsületes gyarapodással, a kemény munkával és a nehézségekkel szemben, mert ezeket nem ismeri. Nem tudja tisztelni sem a magáét, sem a másét. A parasztember ellenkezője ennek. Orbán mentalitása az útonálló rablóéval azonos. Népszerűségének társadalmi gyökere a sok hasonló egzisztencia, ahonnan ő jön: a sok nincstelen, tulajdon nélküli, egyik napról a másikra élő ember, akiknek imponál ez a karrier, mert nem is látnak maguk előtt sem más mintát, sem más lehetőséget. Leütni valakit, elvenni azt, ami az övé, és egyik napról a másikra meggazdagodni. Ez a mámoros jövőkép lebeg az orbáni rendszer alattvalója előtt és a lottó ötös. Leütjük a multikat, elvesszük a pénzt a bankoktól, kifosszuk azokat, akiknek valamijük van, aztán nem fizetünk rezsit, nem kell visszaadni a kölcsönt, idővel beköltözünk megint a zsidók lakásaiba.
Szociológiai értelemben Orbán nem paraszt, de a szó hétköznapi értelmében, amellyel a tudatlan, pökhendi, kivagyi bunkót jelölik, mindenképpen egy nagy paraszt, a parasztok között talán a legnagyobb. Ezért vonzódnak hozzá a többiek. Orbán nyelvjárása, gesztusai, hasonlatai minden alkalommal az általa elképzelt “egyszerű embernek”, a “zembernek”, magyarul a nagy bunkónak szólnak. A bunkó nyelvén beszél, és leginkább a bunkók reflektálnak rá. Az értelmiség számára ezért megfoghatatlan, mert egy bunkóval nem lehet úgy beszélni, ahogyan egy értelmiségivel. Orbán az intelligenciával nem is áll szóba, őket nyugdíjazza, állásaikat megszünteti, képzésüket korlátozza, nyakukba hűbéres bunkóit ülteti. Egy bunkót csak egy másik bunkó képes ledönteni, ha túl sok bunkó alkotja az ország népét, vagy az, aki ért az ilyen falusi tahó bunkók nyelvén, és úgy viszonyul hozzájuk, ahogyan a kocsmában szokás. De ehhez erkölcsi tartás és tiszta lelkiismeret szükséges. A kocsmának megvannak a maga belső törvényei, csak olyan embert becsülnek, aki különb náluk. Minden diktátor egy bunkó volt országa elitjéhez képest, és az juttatta őket hatalomra, hogy az elit korrupttá és hiteltelenné vált. Ezért elveszítette a tömegek bizalmát, de nem hajlandó magától távozni. Ekkor jön a bunkó a demagóg dumájával, akiben önmagára ismer az átlagbunkó, és magát hallja megszólalni benne. Tapsol a gyönyörűségtől. Az ideológia nélküli “zember” és az antiszemita tahó, akit semmi más nem érdekel, csak az, hogy a zsidók megkapják a magukét, boldogan egymásra talál.
Magyarországon csak az segíthetne, ha a kompromittálódott médiaelit, kultúrális elit, politikai elit megfogná az eddig rablott vagyont, befogná a száját, nem osztaná tovább az észt, nem manipulálna tovább, hanem szépen kart a karba öltve elballagna. Mindazok, akik a pártfinanszírozás leágazásaként kapták a pénzt sajtófinanszírozás, kultúrafinanszírozás és egyéb jól hangzó címeken, és ennek megfelelően hazudoznak, képmutatóskodnak, próbálják a hatalmukat és a befolyásukat megtartani, mindent észrevétlenül visszacsinálni, leszerepeltek. Nem tisztelik őket. Ideje lenne észrevenniük, hogy az Orbán-rendszer miattuk van, az ország nekik mondta azt, hogy takarodjanak, látni sem akarják őket, és ennek eszköze a felcsúti ősbunkó. Akik nem szeretnének diktatúrában élni, jogállamot és demokráciát akarnak, azoknak azt kellene végre észrevenniük, hogy nem Orbánt kell elzavarniuk először, hanem ezt az elrohadt, korrupt, hazug és bemocskolódott bandát, amelyet magán kívül soha senki nem érdekelt, és akik úgy gondolták, hogy mindent a kezükben tartanak, mindent kontrollálnak, mindent ők megmondanak, mindenkit irányítanak, és mindenkinél okosabbak. Ezek takarodjanak. Erről szól a bunkó és tanó Orbán-rendszer, és addig fog tartani, amíg ezek el nem tűnnek vagy ki nem halnak. Velük nem lehet azonosulni. Tisztességesebb emberek ezt nyíltan megmondják nekik, legutóbb Lengyel László. Az őszödi beszédből elég jól kiderült, hogy a brancsnak ez az Audikról szól, megint másoknak az állami hirdetésekről, állásokról, kinevezésekről, igazgatósági tagságokról, állami megrendelésekről, kedvezményekről, díjakról és kitüntetésekről. Az ország mindig a pártérdeknek nevezett magánérdekeknek volt alárendelve. Nem is lenne semmi baj, ha Orbán nem égetné fel a tarlót, és hagyna nekik annyit, hogy ne haljanak éhen. Ezt a két csapatot legfeljebb az különböztette meg egymástól, hogy amíg az egyik gyűjtögette a rablott vagyont, mint a hangya, a másik banda tücsök módjára egész nyáron hegedült, és csáki szalmájaként lopta szét az is, amit együtt loptak. Egy falusi focipálya nem sok, de utánuk még annyi sem maradt.
Akik nem akarnak a klerikálfasiszta bunkokráciában élni, azoknak nem Orbán ellen kell harcolniuk, hanem ellenük. Nekik az Orbán elleni harc az nagyon tetszik, arra azonnal rárepül ez a lejáratódott és önmagát pusztulásra ítélt elit. Aki azt mondja, hogy ellenük kell harcolni, hogy tűnjenek már el végre, az kikerül a hivatalos nyilvánosságból és megbélyegzik. De ettől a rendszer nem változik meg, mert korrupt sunyi csalókkal nem lehet sem a fasizmus, sem az antiszemitizmus, sem a demagógia ellen küzdeni. Minden demagóg állítás mögé odaállítanak egy ilyen jómadarat és vége. Az a baj, elvtársak, hogy az Orbán-rendszer előtt sem jogállami normák működtek, hanem a két rablóbanda váltógarázdálkodása és áldemokratikus keretek között tartott rablása zajlott, ahol a két rablóbanda leosztotta saját klientúrájának a pénzt, a vagyont és a hatalmat. Aki nem tartozott vagy az egyik vagy a másik bűnbandába, annak esélye nem volt semmire. Ezt unták meg, és jött egy bunkó, aki mindezért a másikat tette felelőssé, és azt kínálja a sok nincstelen tudatlannak, hogy vegyük el tőlük, amijük van, és akkor majd lesz nekünk. Furkósbotot nyom a kezükbe. Ehhez a vezérbunkó még hozzáadta a politikai katolicizmus álkeresztény és álnemzeti maszlagját, hogy ne köztörvényes bűnözőnek, hanem hazafinak érezzék magukat, és építi a maszek stadionját a kertjébe közpénzen. Kínában ezért egy járási párttitkárt is nyilvánosan akasztanának föl, pedig az a rendszer a világ legkorruptabb rendszere.
A magát demokratikusnak tartó elit a mai napig nem tudta megfejteni a nagy eszével az Orbán-rendszer lényegét. Nem találja a fogást rajta. Azért, mert a demokratikus hazugság látszatának fenntartásában érdekelt, és nem nézett szembe azzal sem, hogy az ellenfele egy bunkó, akivel szemben a kifinomult értelmiségi stratégiák semmit nem érnek. Most hozzáadja a lányát a másik úrhatnám földbirtokos fiához, aki az uradalmát ugyanúgy szerezte, mint ő, akiből ő csinált gazdag embert. A büntetési tétel nagyjából 12-15 évig tartó fegyház lehetne, vagyonelkobzás és közügyektől való eltiltás mellékbüntetéssel. Valamikor többhetes oknyomozással lepleztük le az olyan bűncselekményeket, amelyeket ma a Magyar Közlönyben hirdetnek ki törvények formájában. Vége az oknyomozó újságírásnak, nem kell semmit nyomozni, minden rablás nyilvános: “majd csinálunk egy törvényt”, mondja a tahó, és azt hiszi, hogy ettől az törvényes lesz. De az ellenzéki elit nem képes tolvajt kiáltani, mert lóg a zsebéből a saját rablott holmija. Ismerjük a szövegeket, hogy az miért nem volt lopás, de ezek senkit nem érdekelnek. Nevetséges, hogy egy kiépült fasiszta államban négy év alatt nem volt képes az ország értelmes része elkergetni saját ellenzéki vérszívóit, akik a nyakukon ülnek, és most ellenzék néven várják, hogy rájuk szavazzanak. Nem fognak rájuk szavazni, hanem inkább a bunkóra fognak, mert jól látják, hogy ennek a pióca rétegnek távoznia kell. A komplett felcsúti hülyét már nem lesz nehéz elzavarni, ha lesznek, akiket becsülni lehet. De amíg ezek itt vannak, addig Orbán azt csinál, amit akar. Soha nem fogják leváltani. Ha lenne valóban demokratikus és tisztességes ellenzéke az Orbán-rendszernek, akkor bűncselekményről beszélnének, az államcsíny miatt bojkottálnák az egész rendszert, lelkifurdalás nélkül konfrontálnának vele, és nem félnének tőle, mert nincs miért. Ha valaki kíváncsi arra, hogy miért nincs igazi ellenzék, miért nem áll a nép melléjük, az kapcsolja be a Klubrádiót és az ATV-t. Akiket ott hall és lát, azoktól undorodnak, és látni sem bírják őket. A Milla jó alapokról indult, és abban még volt spiritusz, amikor “Nem tetszik a rendszer”-dalt énekelték. De arra is rátelepült ez a vérszívó és korrupt ellenzéki társaság. Azt hitték, hogy ez az ő rendezvényük. Ott voltam az egyik ilyen tüntetésen, és a bensőm forgott, amikor láttam, hogy kik pojácáskodnak a tömegben, és tudtam, hogy miből éltek az elmúlt húsz évben a médiában. Végül némi árulás és egyéni ambíciók árán a Milla meghalt, mert beállt ebbe az ellenzékbe. Ugyanígy múlt ki a Szolidaritás is, bár már a névválasztás mutatta a szellemi korlátaikat. De jó tanulság: ami bekerül ebbe az “ellenzéki” körbe, az halálra van ítélve. Sajnos, a diákokból is hiányzott a kitartás és a jellem, de nekik legalább annyi eszük volt, hogy távol tartsák maguktól a nagyokosokat. A Demokratikus Koalíciónak a létrejötte is kilépés volt ebből a bandából, aztán állandóan oda akarnak visszakuncsorogni, ahova be sem akarják venni őket, és ezzel halálra is ítélik magukat. Ne reménykedjenek, nem lesz szép a temetés sem.
Ezért tisztességes ember bojkottálja ezt az ellenzéket is, amely nemcsak előidézője, fenntartója, felelőse az orbáni rendszernek, hanem a szerves része is. Úgy tartoznak össze, mint fény és árnyék. Ezek a maguk módján ma is ugyanúgy hazudnak, ahogyan húsz éven át hazudoztak, és ebből tényleg elég volt. Ha az a kérdés, hogy Orbán, vagy ezek jöjjenek vissza, akkor inkább Orbán maradjon, mert ezt a sunyi bandát legközelebb már a nyílt nácik kergetnék el öldökölve, hungarista rémuralom formájában, akikhez képest a felcsúti tahó soft-fasiszta állama a legvidámabb barakk a diktatúrák között. Csak ezek ne jöjjenek vissza, és ne csináljanak megint egy pszeudo-demokráciát, mert annak a vége egy nyílt náci diktatúra lenne. Orbánt ez a banda teszi naggyá, ők rettegnek tőle a rossz lelkiismeretük és a sunyiságuk miatt. Akinek nincs miért félnie, az a felcsúti tahót látja benne, egy szerencsétlen hülyét, egy tehetségtelen falusi focistát, aki stadiont épít magának, egy szocializmusban kitaníttatott, felkapaszkodott idiótát, nagy bunkó felcsúti parasztot. Nem volt véletlen a nótázás, hogy a fehérvári huszárok minden lányt meghágnak, ez az ember ezzel azonos, a pálinkafőzéssel, a kolbásztöltéssel, a szotyolával, a másnapos véres szemekkel. Ezt az embert lovas kocsival fogják eltemetni, az elé fogott élő lovakkal, hogy legyen mivel a túlvilágon is kocsikázni. Ez a tahó elemzi évről évre a világot filozófiai magaslatokban Tusnádfürdőn, amit ivarérett, egyetemet végzett emberek hajlandóak elemzések alá is vetni. Ehhez képest Móricka akadémiai nagydoktor.
A politikai katolicizmus kiváló mankó, a katolikus egyház mindig bűnözőkkel szövetkezett. Közönséges gyilkosokkal tartotta sakbban évszázadokon át a világot. Ideológiája rablóknak való. Az Orbán-rendszer filozófiája is nagyon egyszerű, ha ezeket a hazugságokat lefosztjuk róla: minden hatalmat és pénzt ide, akinek van pénze, attól elvesszük, a mieink közt egy kis részét elosztjuk, a többit magunknak megtartjuk. Az egészet leöntjük katolikus nemzeti mázzal a teljesen hülyéknek, a gazembereknek még hozzáadunk egy kis komcsizást és zsidózást, mert a rendszer az antiszemitizmus szilárd talaján áll. A nagy magyarkodásnál soha nem ártott semmi többet a magyaroknak, és mindig a török származású Ekrem Kemál akart a legnagyobb hungarista lenni, most Orbán a legnagyobb magyar a libatollas kalapjában, korábban a tót Lipták Béla harcolt a legnagyobb magyar öntudattal, felbecsülhetetlen károkat okozva a Szigetközben a magyaroknak. Ezek a “nagy magyarok”, akik magyarabbak a magyaroknál, a legnagyobb kirekesztők. Most Orbán a nagy magyar, amit ellop, az magyar tulajdonba kerül, mert ő a magyar, és akire ő rámutat. Ha valaki keresztezi az érdekeit, az megszűnik magyarnak lenni, mint az OTP. Haramia filozófia ez, nem különb semmivel azokénál, akik a falu öregasszonyainak paprikáját és tyúkját lopják el, csak nagyban. De azt főbenjáró bűnként üldözi Orbán. Ebben az országban kicsit lopni nem szabad, csak nagyot. Ha lenne közbiztonság, Orbánnak már régen börtönben lenne a helye.
Ez lenne a 21. századi magyarság útja, meg közmunka a tahónak és a cimboráinak éhbérért. A falusi bugris kivagyiság legszebb példája lesz a giccslakodalom, ahol a felkapaszkodott tolvajnépség utánozza majd a királyi családot. Aki sokat eszik, az megnézheti magát. A nászajándékból majd eldől, kik kapják a legtöbbet a következő koncessziós eljárásban. Orbán még sajnáltatja magát, hogy neki nem elég nagy a portája egy lagzira, mert közben egy UEFA-kategóriás futballstadion épül rajta. Ezt kell elszenvedni azért, mert a jogállamot és a demokráciát megcsúfoló liberális áldemokraták megutáltatták a hazugságaik rendszerét, és nem hajlandóak elpucolni végre. Amikor megjelennek a tévé képernyőjén, tisztességes ember sugárban hány tőlük, ahogy egymás szavába vágva értenek egyet egymással. Amíg ők vannak, addig Orbán is van. Aki nem tudja kivárni, hogy ezek kihaljanak, és van egy kis esze, az elmenekül külföldre. A leghülyébbek azok, akik ezt az ellenzéknek hazudott simlis bandát támogatják, megeszik a falmelléki szövegüket, és azt gondolják, hogy valami történik. “Leváltjuk az Orbán-kormányt” – szól a hazugság, olyanok szájából, akik még azt sem tudják, milyen rendszerben élnek. Azt hiszem, az ő bűneik a nagyobbak, mert ez a felcsúti bunkó már nem tudja, mit cselekszik. De ők igen. Náluk aljasabb emberek már csak azok, akik a törpét egy kis sarzsiért kiszolgálják.
Orbánék pedig boldogan élnek, amíg ezek meg nem halnak, ők pedig börtönbe nem kerülnek.









A legjobb az a rész, amikor felsorolja bolgár, hogy mitől lenne “tényleg fasizmus”, a hallgató meg azt mondja, hogy “de hát ezek megvalósult dolgok”.
girbegurba
2013. augusztus 8. csütörtök 20:43
++++++++++++++++++++++++
Maeldron
Igen, tudok. Magam is meglepődtem. Bogár László. Nekem is fennakadt a szemem, amikor kb. egy éve azt mondta egy műsorban, hogy valami minimális
megegyezésnek, megállapodásnak kellene lennie, mert ez a civakodás felőrli az országot. Valami ilyesmi volt a lényeg.
Nagyon meglepődtem ezen az Orbán-ellenes megnyilvánuláson, mert ez az!
miaszösz
“Az ugynevezett «jobboldal» Orban mellett van, vagy a jobbikkal.”
Én ezt úgy fogalmazom meg: jelenleg csak az orbáni jobboldal létezik.
És a Jobbik is ennek az orbáni jobboldalnak része.
girbegurba: az SZDSZ-t a Horn-féle elvtelen irányzat rombolta, és egyesek szerint Magyar Bálint (erről az ÉS-ben lehetett olvasni). Nagy kár, hogy Medgyessy-t a “hazámat védtem” balhé után vállalták.
.
Amúgy igazad van, sajnos.
bojk: ha 11 év MSZMP tagság után valakit jobboldalinak lehet nevezni, akkor máris van kettő emberünk.
.
Alakul a mérsékelt magyar jobboldal.
Maeldron kolléga, egyszer talán azt is megírja nekünk, mitől ez a zsigeri utálata Gy.F. ügyben. “Válámi ván”, különben nem engedne el ilyen mondatokat:
“Valahol olvastam, hogy közel 1000 ember munkáját biztosítja.”
.
‘Ezt bárhol olvashatod, mert gyakran elmondja. Szerénység, elvtársak, szerénység. Elhiszem neki. És elhiszem, hogy ez jó annak az 1000 embernek. És pont azt mondom, hogy csak annyi a bajom vele, hogy nem vonul vissza. Nem érti, hogy a bukott miniszterelnökség nem a politikus karrier kezdete, hanem a végállomása. Onnan már, ha rajta is marad, “a szerelvénya kocsiszínbe megy”.
.
De ő kitalálta, hogy legyen az is egy új megálló. Szerzett maga köré pár lelkes embert, hogy kitáblázza és kifesse. És már árulja rá a jegyeket is, 500 forintért. De attól az még a kocsiszín maradt.’
Sose “dicsekedett” ezzel, a lakosság nagy része nem tudja, hogy nem csupán munkát ad, de komoly pénzeket adózik a közösbe, talán a legtöbbet a politikusok közül. Az ingyen közmunkálkodás is nyilván bolsevista trükk.
Nem ő bukott meg, hanem a pártja és a koalíciós partner. Nem korrekt azt tenni fő felelőssé, aki jól láthatóan próbált igazán alkalmas országépítő csapatot szervezni az alkalmatlan környezetéből (Öszöd pl.), az ismert eredménnyel. Az a “pár lelkes ember” a “kocsiszínben” éppen az a minőség, akikkel sok évvel korábban, ha ők a döntéshozó partnerei a kormányzásban, ma emelkedő és jó hangulatú honban élnénk, megússzuk a mostani förmedvényt.
DE: miért is zavar egyeseket, hogy merészel jelen lenni?!? Ha valóban nagy nulla és bohóc és koncepció nélküli parkett táncos, majd helyére teszik a polgárok. Hogy a kedves vezetőt és még sok más tunya-buta, süket dumával beetetett lényt irritál, értem….(jó, elég….. )
.
(Mármint a Horn Gábor-féle.)
vontolla : …«majd helyére teszik a polgárok. »
.
Ebben azért nem biznék. Itt a polgarok «helyretették» Orbant. Azaz balvanyozzak.
Ugyanez van a masik oldalon is. Pontosan a polgarokkal van itt baj. Hol vannak? Én csak alattvalokat latok.
Maeldron,
OK, Köszönöm. Nem akarom védeni az SzDSz-t, nekem is sok bajom volt vele. Magyar Bálint működését nem tudom megítélni. Úgy érzem, hogy apró hibákat elkövethetett, esetleg nem is ő, hanem az alá tartozó intézmény káderei (azért is ő a felelős, persze), de az alapelvekben jó irányt próbált tartani. Csak ez a jó irány vagy nem volt alkalmas a hazai környezetnek (nem fogadta el a társadalom, akkor pedig bár elvben jó volt, mégsem volt alkalmas), vagy ugyanúgy a tervezett és szervezett karaktergyilkolászás áldozata lett, mint társai. A liberalizmust kezdetektől gyilkolták a feudális önkény hívei, szívesen beszéltek libero-ról, kapcsolták a gyűlölet egyéb tárgyaival (zsidók, melegek, stb.). Ezzel nem védem pl. az erőltetett és időszerűtlen, sőt, mutyigyanús informatika-projekteket, csak az érem másik oldalára is szeretném felhívni a figyelmet.
Observer!
Az ellenzéki pártok tárgyalássorozataira rendkívül érdekes módon került sor.
Zártkörű meghíváson azokkal tárgyaltak elsőként, akik lefeküdtek az MSZP-nek .
Megfogalmazták az alkotmányos alapelveiket, majd nyitottá tették a tárgyalásokat.
Mi – a Centrum Párt vezetésével a KÉKEK (Kárpát Medencei Életközösségek Egyesületi Kör) a Kalózpárt és az akkor még Egységfront Mozgalom – a második fordulóban kapcsolódtunk be, mert észrevettük, hogy a legfontosabb baloldali és liberális alkotmányos alapelvet, a népszuverenitás elvét, “véletlenül” kihagyták az alapelveik közül. És a tárgyalások során kiderült, hogy nem véletlenül, hanem SZÁNDÉKOSAN hagyták ki az alapelveik közül.
Ahogy Bárándy Gergely gúnyosan röhögve a képembe mondta, hogy nem kívánnak visszatérni se a 89-es alkotmányhoz, se a népszuverenitás elvéhez.
Nekik elfogadható az érvénytelen alaptörvény és az azzal létrehozott diktatúra.
Ők csak Orbánt akarják leváltani.
(Megjegyzem ezt első pillanatban észrevettem és szóvá is tettem, amikor Ron Werber újra megjelent, és aki korábban még véletlenül beszélt is korszak-váltásról, az másnaptól csak kormányváltásról beszélt. Tehát már itt lelepleződött az MSZP, de számomra már 2011-ben, amikor nem akadályozták meg az alaptörvény hatályba lépését, pedig több alkalommal is megtehették volna. Sőt, még a mai nap is megtehetnék, csak két egymásutáni AB beadványt kellene írjanak és egy nemzetközi sajtótájékoztatót tartani).
Akkor léptünk ki a tárgyalásokból, amikor a tárgyalásokat összegző záróközleményből úgy hagyták ki a népszuverenitás elvét, hogy Bárándy “demokratikus” szavazásra tette fel, hogy ki akarja, hogy benne legyen.
És egyikük se akarta…….:-((
Vagyis mi elfogadtuk volna a népszuverenitás elvét, (illetve mi csak azt tudjuk alapelvnek elfogadni) ők viszont megtagadták saját legfontosabb alapelvüket.
Ekkor tudtuk dokumentummal igazolni, amit előtte már egy éve tudtunk..
Az érvénytelen alaptörvénnyel létrehozott Magyarország nevű fantomállammal megvalósított diktatúra az nem Fidesz diktatúra, hanem a TELJES politikai elit részvételével megvalósuló magyar nép feletti diktatúra.
Mára jó éjt.
vontolla: “Sose “dicsekedett” ezzel, a lakosság nagy része nem tudja.”
.
Ne degradáljuk már le azt a szót, hogy “sose”. Az Egyenes Beszédben is mondta. Máshol is.
.
“hogy nem csupán munkát ad, de komoly pénzeket adózik a közösbe, talán a legtöbbet a politikusok közül. ”
.
Tehát a többi emberhez hasonlóan ő is adózik. Ez megható.
.
Végülis megtehetné, hogy milliárdos létére még adót sem fizet, örüljünk, hogy de.
.
“Sokat” egyébként azok a milliók adóznak, akiknek nincs vállalata.
.
A “sok” adónak ugyanis százalékban van értelme, nem forintban.
.
A progresszív adó is azért igazságtalan, mert egy szűk réteget adóztat agyon, aki alkalmazott, de kimagaslóan keres, és nem tudja optimalizálni.
.
A profik jövedelmének nagy részét nem érinti az SZJA. Ezt nem gyurcsány ellen mondom, hanem általában, és a tisztánlátás végett.
.
Ha gyurcsány érdemei közé vesszük, hogy adózik, hát, komolyan, mindjárt én is szavazok rá egyet. Csak előtte meg kell töröljem a szemem, úgy könnybe lábadt.
Miaszösz, a polgárok, igaz, olykor sajnos jóval későbben a kelleténél, korrigálják korábbi tévedésüket. Ezt teszik majd a mostani rezsim hívei is. Remélem, mindketten megéljük Gyurcsány “rehabilitációját” is.
Btw, pintér adózik a legtöbbet, ha jól tudom.
Observer
2013. augusztus 7. szerda
10:13
“…hogyan képzelitek a “magyar nép alkotmányos ellenállását”? ….”
Részleteket egyelőre nem mondanék, de két írásban elég jól leírom, hogy miből indulunk ki….
Sajnos a Nolblogon már nem írok, ezért egyelőre csak Facebookon érhetőek el ezek az írások…:-(
https://www.facebook.com/notes/johnny-gary-lee/amit-a-magyar-alkotm%C3%A1nyos-rendr%C5%91l-tudni-kellene/487818287964027
Kedvcsinálónak néhány sor:
“Amit a magyar alkotmányos rendről mindenkinek tudnia kellene:
….1. Az évezredes Magyar Történeti Alkotmány és az 1989-ben alkotott Magyarország(ideiglenes) Alkotmánya szerint, törvényalkotásra választott országgyűlési képviselő, Új MAGYAR Alkotmányt NEM ALKOTHAT!!!”
“Tehát a képviselők által alkotott Magyarország Alaptörvénye, azon túl, hogy alkotmányellenesen alkották és ezért érvénytelen (azaz olyan, mintha létre se jött volna):
.
1. Nem a magyarországi nép alkotmánya, (mert nem a magyarországi nép alkotta meg).
2. Nem az ezer éves magyar állam új alkotmánya, amelyik a hatályos magyar alkotmányhelyére léphetne, hatályon kívül helyezve azt, (mert azt csak a magyar nép alkothatja meg).
3. Nem Magyarország alaptörvénye, mert Magyarország (ideiglenes) Alkotmánya (a Magyar Köztársaság Alkotmánya) 77. § (1) bek. szerint „Az Alkotmány a Magyar Köztársaság alaptörvénye”.
.
Ezért Magyarország (ideiglenes) Alkotmánya hatályban van, mert CSAK a NÉPNEK van joga hatályon kívül helyezni Magyarország Alkotmánya megalkotásával”
.
“……jelenleg a nagyhatalmak és a nemzetközi szervezetek nem állhatnak a diktatúrát létrehozó politikai elit mellé, mert köti őket az ENSZ Emberi Jogi Törvénye, az 1966-ban elfogadott Nemzetközi Egyezségokmánya. („Minden népnek joga van az önrendelkezésére.”) Ezért a nagyhatalmak és a népek nemzetközi közössége csak az önrendelkezése visszaszerzéséért, és az alkotmányos rendje helyreállításáért küzdő magyar (magyarországi) nép mellé állhat!!!”
.
Orbánt nem a nép többsége, hanem csak 1,2 millió lekenyerezett (korrumpált) illetve félrevezetett szavazó támogatja. Meg a teljes politikai elit….
vontolla , itt csak Horthyt rehabilitaljak, meg Wass Albertet.
.
És a másik írásom:
https://www.facebook.com/notes/johnny-gary-lee/az-alkotm%C3%A1nyos-ellen%C3%A1ll%C3%A1s-meghirdet%C3%A9se-el%C3%A9/496231453789377
.
MIÉRT van rá szükség, és MIT jelent az, hogy „alkotmányos ellenállás”?
.
Azért van rá szükség, mert a politikai „elit” egy érvényes választás után az Alaptörvény megalkotásával olyan alkotmányellenes helyzetet hozott létre, mint Rákosi 49-ben a kommunista alkotmány megalkotásával.
.
A magyarországi politikai elit a népnek (és az Istenre) tett esküjét megszegve, elárulta,önrendelkezési jogától megfosztotta a magyar (magyarországi) népet. A Fidesz vezette TELJES politikai elit -minden létező alkotmányos alapelvet megsértve – újra létrehozta a politikai elit nép feletti DIKTATÚRÁJÁT!
.
A politikai elit tette olyan súlyos tett (elmúlt ezer évünk legnagyobb politikai bűnténye) amit másképp már NEM LEHET helyre állítani, más eszköz már nincs a nép kezében a szabadsága, az önrendelkezése kivívásához, mint az alkotmányos ellenállás.”
.
“Az alkotmányos ellenállás abban különbözik a polgári engedetlenség vagy bármely állami intézkedéssel szembeni jogellenes lépéstől, hogy ennek meghirdetése esetén a nép fellépése az ALKOTMÁNYOS JOG alapján JOGSZERŰVÉ válik. Tehát az alkotmányos ellenállásnál megfordul a jog, éppen a hatalom érvénytelen joga az, amivel szemben a nép az alkotmányos rendre, az alkotmányra hivatkozva léphet fel.
.
Az alkotmányos ellenállást pont azért kell meghirdetni, hogy a nép cselekménye alkotmányos legyen, az alkotmány védelme alá kerüljön, és az alkotmányellenes hatalmat gyakorló állam ne minősíthesse a saját joga alapján a saját állama elleni tevékenységnek. Pont azért kell meghirdetni, hogy egyértelműen nyilvánvalóvá váljon a magyar nép és a nemzetközi szervezetek vezetői számára (és az EU és a világ összes polgárának), hogy az alkotmányos jog a nép oldalán áll, és a hatalom, a politikai elit ténykedik alkotmány és jogellenesen!!!
.
Tehát az alkotmányos ellenállás meghirdetésével megteremtjük magunknak a jogot a jogellenes politikai elit elleni fellépésre, egyben megakadályozzuk azt, hogy a saját(érvénytelen) jogára hivatkozva erőszakhoz nyúljon a hatalom.”
.
“Az alkotmányos ellenállás a nép utolsó BÉKÉS ESZKÖZE a szabadsága, az önrendelkezése megteremtésére. Ez után már csak a magyar (magyarországi) nép negyedik, immár„össznépi” fegyveres szabadságharca marad az utolsó eszköz.”
T.vontolla! Tökéletes! ( Legalábbis számomra). Most nincs kedvem írogatni, ugyanis itt tartózkodik egy Német barátom, és kezdek leittasodni. Akinek meg nem tetszik Gyurcsány,az várja a tökéletes megváltót. Körülbelül 1000 esztendő elég lesz? Bár, a vályú ugyanaz marad ,csak a belőle táplálkozó állatok változnak. Üdv!
Maeldron
“Na, mára tényleg elég róla.” (Gyucsány volt a nap témája.)
.
Lazán lezárod a hosszasan taglalt témát, utána mindenki oszolj? Pedig én még nem is szóltam hozzá. Szabad még egyáltalán?
.
Mai Maeldorn-idézetek következnek és arra a kommentem:
“ez egy gyémánt keménységű “de”, ezt nem engedheti meg magának egy demokratikus, progresszív, európai párt elnöke a saját pártlapján. Mert abból nem az jön át, hogy orbán törpe, hanem az, hogy gyurcsány annyival tud többet, hogy magasabb, és ezzel kérkedik. Ha számára ez elfogadható kommunikációs forma (párt portálon), akkor az az ő személyiségéről tesz tanúbizonyságot.”
.
1. Gyurcsánynak nincs saját pártlapja, ennyit illik tudni.
2. Nem Gyurcsány írta a posztot, nem Gyurcsány a DK-portál adminja, nem is felelős szerkesztője, és a honlap műszaki stábjának sem ő a feje.
3. A DK-ban több tucat ember önállóan végzi a feladatát anélkül, hogy Gyurcsány instruálására vagy egyetértésére várnának. Annyféle feladat – ami egy honlap körüli teendőkkel jár – egy embertől nem is várható el a pártvezetés és az országjárás mellett anélkül, hogy néha egyen és aludjon is.
.
Maeldron: “egy ember testi adottságait támadni övön aluli ütés. Akárhogy nézzük. Akkor is, ha az illető megérdemli, akkor is, ha adott esetben ez helyes.
Disztingválni kell.
Kommentelő megengedheti magának ezt. Bizonyos formában (nem alpárian, hanem történelmi és pszichológiai tények felsorolásával) megengedheti magának egy lendületes médium.
Egy pártelnök a saját portáján nem.”
.
Ismételten: Gyurcsánynak nem a saját portálja, a portál a DK-é, ami közismerten nem egyszemélyes vállalkozás.
.
Maeldron andrásnak: “gyurcsány szocializációs, konfliktuskezelő és integratív képességeit jól példázza, hogy képtelen volt erről megegyezni mesterházyval.
Ez az egyik kudarca a száz közül.”
.
A Mesterházyval való megegyezés a legkevésbé sem Gyurcsány sara. A DK tervezett frakcióalakításának meghiúsítása körül keresgéld az okát, vagy annál is korábban, a valamikori Sportminisztérium környékén. Vajon mit szólnának páran hozzá, ha Mesterházy a Fidesz beépített embere lenne az MSZP-ben? (A tények nagyon afelé tendálnak.) Akkor is a MA-GYF megegyezés lenne az ellenzék legfontosabb érdeke?
.
“Amit eddig láttam belőle, azt 100%-ban le lehet fedni a nárcisztikus személyiségzavar és a pszichopata együttes vonásaival:
- Nem fogadja el, ne hallja a kritikát. Nem reagál rá.
- Nem hall meg más véleményt. még a saját kérdéseire sem, mint amit vár. (Ezt a facebookon rendre bizonyította.)”
.
Hol láttad ezeket eddig “belőle”? A Facebook lenne az emberi megítélés mércéje nálad? Ugye nem?
Első kézből cáfolhatom, mert tévúton jár a gondolatmeneted, a feltevéseid nem helytállóak.
.
Maeldron tovább: “Van pofája adományt kérni saját politikai céljaira, miközben milliárdos, és még elő isadja, hogy ezt meg kell tanulnia végre az embereknek. De ő maga nem ad – ezt válaszolta Olgának – mert “a vállalatának a működésért felelős”.”
.
Mi az, hogy egy pártnak “van pofája adományt kérni” a saját politikai céljaira? Szóljál valamennyi parlamenti és azon kívüli pártnak, hogy ez nem fair. Szerinted Gyurcsány magának vagy a családjának gyűjt adományt? Az E-14 is?
Adminisztrációs és egyéb költségekről még nem hallottál? Van aki anyagilag támogat valamilyen célt, van aki a munkájával és a képességeivel. Mindegyiket elvárnád egy embertől? Milyen alapon?
.
“- Bírja a pofonokat. Nem törik meg.
- Nem adja fel, nem áll félre.”
.
Miért tenné? Beállsz, illetve beállnál a helyére? Hozod országos szinten a százalékban mérhető támogatókat is magaddal? Akkor hajrá!
.
““Túl jók voltunk, túl sokat akartunk egyszerre, nem értettek meg minket az emberek”. Ezt mondta az ATV-ben is, és a 2010 őszi tüntetésen is.”
.
Azóta eltelet pár év. Aktualizálni kellene az ismeretanyagodat., mert közben jócskán elavult.
Maeldron
2013. augusztus 7. szerda
11:09
A rendvédelmisek a parlament lépcsőjén jártak, hogy most bemennek, és a rendőrök – AKKOR – letették a pajzsot! És pont az lökdöste vissza az embereinket, akik szervezték az egészet, Árok és Kónya!
(Megvan videón….)
Vagyis pont azok árulták el a népet (az ellenzékkel együtt) akiknek az lett volna a dolguk, hogy megszervezik a nép ellenállását a diktatúrával szemben.
Ezért tartunk még csak itt, mert előbb minden ilyen félrevezető önjelölt vezért le kellett lepleznünk….:-(
Hogy ezen szervezetek létrejöttében (SZOLI, MILLÁK, Kásler) milyen szerepe volt a háttérhatalom szervezte Fidesz közeli titkosszolgálatnak, amelyik a Fideszt is irányítja?
Lehet találgatni….:-(
3 millió ember jövőbeni nyugdíját elvették, 100 ezer mert ellent mondani, tüntetni sem mentek ki, megnyugtatták magukat, hogy egy jogásznál letétbe helyezték a nyilatkozatukat, hogy kényszer hatására léptek vissza az államiba!
Itt vannak a pedagógusok, már mennyi ideje etetik őket, hogy kapnak ezt, meg azt, hónapokig ültek a fellebbezésükön, hogy sztrájkolhatnak-e, most megkapták, hogy sztrájkolhatnak, így most a nyári szünetben!
És lassan itt az iskolakezdés, aug. 21. után már a tankönyvekkel kell foglalkozni és az órarenddel, stb.
De itt vannak az orvosok, hát őket is hitegetik és ők is adnak a majdra – pedig arra a boltban sem adnak még kenyeret sem!
Ebben az országban még sokáig nem lesz összefogás – én itt az AN oldalain már többször kifejtettem, 30-ból 50 felé húzunk, akkor mit várunk olyanoktól, akik nem is foglalkoznak a napi dolgokkal, úgy vannak a politikával, hogy négyévente elmennek szavazni, és ez még a jobb eset(?).
Egy tisztességes megmozdulást nem lehet összehozni, mert meleg van, hideg van, esik és fúj a szél!
Az Operaháznál összejött megmozdulást a mai napig csodálom, jó érzéssel tölt el, hogy volt ilyen – alagúton menekültek, mint a patkányok a magukat tömjénezők, hogy sikeresen lecserélték a demokráciánkat egy tákolmányra – nekem ez mai napig maga a csoda!
De itt nem lesz összefogás – és nem csak az ellenzék miatt, normális országokban mennek az emberek és tüntetnek, magukért!
Úgy gondolom, kell sajnos a Fideszből még, hogy beteljen a pohár – a következményének kimenetelét nem tudom.
csakén
Neked is mondom: Jó reggelt ,kedves csakén! Nagyszerű ,hogy fel tetszett ébredni, vagy legalább is ébredezel.
proaktiv
2013. augusztus 8. csütörtök
22:27
Kiváló riposzt, nekem nem volt energiám hozzá, de ne hidd, hogy a szürke fátyol fellebbenthető, mert az oda van hegesztve jó adag fóbiával a szeme elé. Pedig más témában egészen normális posztokat is ír. :) :((((((
BL sem biztosan tudja visszafogottabb hangvételre késztetni, sajnos. :’(
Proaktiv
Ezt se gondoltam volna.
Proaktiv 22:27+++++++++++++++++++++++++++++++++BRAVÓ!!!!!!!!!
proaktiv
Nem tudom, mi lehet az oka, ennek a fóbiának, de két EMBERTŐL idézek Gyurcsány Ferencről:
Heller Ágnes: Feri rossz politikus, mert jó ember.
Fejtő Ferenc: Megérdemli-e Magyarország a fiatal Gyurcsány Ferencet?
És akiknek nincs bajuk a vekkeressel azoknak is két EMBERTŐL idézet:
Göncz Árpád, Nagy Imre temetésekor Orbánt hallgatva: Az Isten mentsen meg bennünket ettől a fiatalembertől!
Václav Havel: Ha ez az ember még egyszer hatalomhoz jut, az Isten óvja meg Magyarországot, de még Európát is!
Szóval ha már napokon keresztül nem téma a napi esemény, csak a Gyurcsányozás megy, mint Ózdon, ahol még a víz-ügy is a nyakába van varrva, akkor legalább ennyit a nap végére – olyan EMBEREKTŐL elhangzott véleményeket írok, akik már tettek valamit az asztalra és voltak valakik és még 100 év múlva is valakik lesznek!
Maeldron
csakén: miaszösz szintjére tényleg ne menj, mert attól keszonbetegséget kapnál.
És hogy drága jó Torgyánt idézzem: “Azt nem a leereszkedés, hanem a felemelkedés közben kapja az ember
Köszönöm Maeldron : Ez szép volt, olyan emberi….
Geri Tibor: ezt nem tudtam. Sajnos, elhiszem. Viszont megkérdeztem egy rendőr ismerőst, mit gondol Kónyáról. Azt mondta, túlságosan katonás, fegyelmezett.
.
Amikor Kornélt kirakták, az kemény volt.
.
Azzal mentegetem az emberismeretemet, hogy rövid idő telt el aközött, hogy először hallottam őket (az ATV-n), és aközött, hogy kiábrándultam.
.
Kónyával beszéltem pár mondatot a rádiós tüntetésnél. Egyszerűen élettelen volt. Más, mint eleinte az ATV-n. Szerintem pofára esett, és megtört.
csakén
Ne zavarjon, azt írta többször, hogy személyeskedünk …, meg csak négy posztoló …, meg GyF nárciszt….
Tudod ovi is csak igazat beszél mindig, mert ő az origó, meg a haza, meg a nemzet, meg az ország, meg a nép …
:((((((((((
Szegény megboldogult feleségem rendkívül szűkszavú volt. Mindig végighallgatta a szónoklataimat, majd három szóban összefoglalta a lényeget.
Tegyünk úgy, ahogy Ő tette, amikor még élt:
A magyar szavazók 52% tehát arra vár, hogy megjelenjen egy új erő, aki kitakarítja a mostani politikai elitet. A helyzetfelmérés pontos.
Ezt az új erőt ennek az 52%-nak kell megteremtenie. Kérdés milyen program mentén. E sorok írója nem lehet az új erő, de rendszerszervezőként képes programot alkotni.
Íme a program:
A új Országgyűlés azonnal átalakul Alkotmányozó Nemzetgyűléssé.
Felfüggeszti azokat a törvényeket, melyeket a FIDESZ alkotott és láthatóan akadályozza az ország életét.
Hozzáfog az új alkotmány kidolgozásához, melynek elemeit népszavazásokon erősíti meg.
Erre egy évet kap, majd az új alkotmány alapján kiírja az új képviselőválasztást.
Az új Országgyűlés első dolga a törvények felülvizsgálata lesz. Nyilván azoké melyek megváltoztak. Itt érvényesülhet a FIDESZ szándéka is, hisz voltak értelmes elgondolásaik is.
Néhány alapelv:
A Választási Bizottságot újra kell szervezni. Minden pártnak képviseltetnie kell magát. A választásokkal kapcsolatosan döntést csak ez a szerv hozhat.
A választókerületeket revízió alá kell vetni
A határon túl élő Magyarok szavazhatnak, ha valamelyik magyar választó- kerületben lajstromba vetetik magukat és a szavazatukat vagy Magyarországon, vagy a magyar külképviseleteken szervezett bizottság előtt, igazolva magukat, adják le.
A listás szavazást meg kell szüntetni.
Minden pártnak két jelöltet kell állítania. Az egyik nő a másik férfi.
A képviselőjelöltnek 50 évesnél idősebbnek kell lennie. Ezen kívül, vagy tíz év nem politikai munkaviszonyt, vagy az Akadémia által elismert, tudományos munkásságot, vagy egy eredményes, nagy a politikához nem köthető, projekt vezetését kell igazolnia.
Miniszterelnök jelölt hatvan évnél fiatalabb nem lehet és természetesen rá is vonatkoznának az előbbi kitételek.
Természetesen szakpolitikai programok is kellenek. Ezeket most nem írom le.
Nincs küldetéstudatom és nem vagyok bolond.
Tökéletes elemzés, és sajnos képtelenség cáfolni tartalmilag !
Aki tudjon és még nem késő, meneküljön……..ez már jobb nemigen lesz…!
proaktiv:
.
“Gyurcsánynak nincs saját pártlapja, ennyit illik tudni.”
.
Kár, hogy nem mindent olvastál, vagy néztél meg, mert akkor láttad volna, hogy beraktam a DK plakátot. “Gyurcsány Ferenc új pártja”. Azt hiszem, ezek után kijelenthetjük, hogy pártja van. A pártnak pedig van lapja, ami a dkp.hu. Remélem, nem arra gondolsz, hogy nem nyomtatott a lap. Itt felénk 2013 van. Na most, ha GyF-nek van pártja, és a pártnak van lapja, akkor GyF-nek van pártlapja, ez olyan, mint a Matrjoska baba, csak sokkal rondább.
.
“Nem Gyurcsány írta a posztot, nem Gyurcsány a DK-portál adminja, nem is felelős szerkesztője, és a honlap műszaki stábjának sem ő a feje.”
.
Attól még leszedetheti. És ehhez még pártelnöknek vagy diktatórikusnak sem kell lennie. Egy demokratikus pártban bárki kérheti, hogy szedjék le a párt lapjáról, amit róla írtak, ha az számára kínos. Azért nem szedték le, mert nem kérte, hogy szedjék le. Azért nem kérte, mert nem érezte kínosnak. Tehát egyetért vele.
.
“A DK-ban több tucat ember önállóan végzi a feladatát anélkül, hogy Gyurcsány instruálására vagy egyetértésére várnának. Annyféle feladat – ami egy honlap körüli teendőkkel jár – egy embertől nem is várható el a pártvezetés és az országjárás mellett anélkül, hogy néha egyen és aludjon is.”
.
Nyilván reális, hogy Gyurcsány Ferenc nem olvassa el a dkp.hu-n a róla szóló cikket. Ez tökéletesen illeszkedik az ő személyiségébe. Klára ugyan szólt neki, hogy “Feri, megint írtak rólad a pártlapodon”. “Nem baj. Most alszom. Nehogy álmomban is az országot járjam. Mint 2004 és 2009 között.”
.
“A Mesterházyval való megegyezés a legkevésbé sem Gyurcsány sara. ”
.
Végülis csak egy-másfél éven át lebegtette, hogy akkor most szakítja-e a pártot, vagy nem szakítja. A világ minden táján, minden pártban keblükre emelnék ezért. Fura, hogy Mesterházytól nem tortát, hanem levelet kapott.
.
“Hol láttad ezeket eddig “belőle”? A Facebook lenne az emberi megítélés mércéje nálad? Ugye nem?”
.
Minden a megítélés alapja, amit látok belőle. A Facebook is. Vagy az alapján nem kéne megítélni? Rosszul teszem, ha az alapján is ítélem? Ezek szerint ott hazudik? Jó, hogy szólsz. Köszönöm.
.
“Első kézből cáfolhatom, mert tévúton jár a gondolatmeneted, a feltevéseid nem helytállóak.”
.
Ez nem cáfolat, hanem közlés, amit nem támasztottál alá konkrétummal. (Ezzel szemben én már idéztem tőle, hol hogyan gyakorolt “önkritikát”.)
.
“Szóljál valamennyi parlamenti és azon kívüli pártnak, hogy ez nem fair. Szerinted Gyurcsány magának vagy a családjának gyűjt adományt? Az E-14 is?”
.
Szerintem akkor még az mszp-nek gyűjtött, mert a kapcsolat.hu-ról küldte a levelet. Ha meg nem nekik, az még viccesebb, hogy az mpsz infrastruktúráján kalapolt a saját pártjának. Amúgy, azt hiszem, Szanyinak többek között ebből lett elege.
.
“Adminisztrációs és egyéb költségekről még nem hallottál?”
.
Nem az volt a bajom, hogy pénzt kért, hanem az, hogyan. “Hogy végre megtanulják az emberek, hogy a politikából nem kivenni kell a pénzt, hanem beletenni.”. Írja a volt kisz-es milliárdos a nyugdíjasoknak. Vagy pszichopata, vagy idióta. Bár a kettő nem zárja ki egymást.
.
“Azóta eltelet pár év. Aktualizálni kellene az ismeretanyagodat., mert közben jócskán elavult.”
.
Kérlek, linkeld már, hol látta be *valóban* a saját hibáit. Konkrétan. Mert általánosságban sokszor belátta, csak amikor rákérdeztek a konkrétumokra, akkor jött az a rész, hogy “túl jók voltunk, az volt a hibánk”.
Előkerestem a levelet.
.
A kapcsolat.hu-ról érkezett.
.
Date: 10/11/10 3:01 PM
Subject: Kedves Kapcsolat.hu felhasználók! Kedves Barátaim!
.
“Amikor pénteken délelőtt megírtam a Demokratikus Koalíció anyagi támogatásáról szóló blogomat, azt gondoltam, hogy hétfőig talán be fog futni a számlára néhány támogatótól 1-2 ezer forintos támogatás. A kollégáim logikusan levezették, hogy miért nem lehet jelentős összegre számítani akkor, amikor hétfő reggel ránézünk a számlaegyenlegre.
.
Ehhez képest ma reggelre – tehát kevesebb mint három nap alatt, amelyből két nap hétvége volt – 219 ezer forintos támogatás gyűlt össze. Egészen elképesztő szám ez ilyen rövid idő alatt! Nagyon köszönöm mindenkinek, aki anyagilag támogatta a célunkat.
.
Ez azt mutatja, hogy jó úton járunk. Azt mutatja, hogy minden ellenkező híresztelés ellenére lehet tisztességesen politikát csinálni, ebben a konkrét esetben lehet egy politikai célt a támogatók által finanszírozni. Ez a lenyűgöző támogatás-roham megerősítette bennem azt, amit pénteken írtam: nekünk kell eltartanunk magunkat, platformunkat. Még nem tudom, hogy ez az összeg hány fő érdeme, de egészen világos, hogy sokan megértették: nem kivenni kell a politikából, hanem beletenni. Munkát, tehetséget, és most a lehetőségekhez mérten pénzt is.
.
Kérem, hogy aki tudja, továbbra is támogassa a Demokratikus Koalíciót.
A Táncsics Alapítvány Kapcsolat.hu kft-je által nyitott adománygyűjtő számla száma:
11600006-00000000-44082653
A Nemzetközi számlaszám (IBAN):
HU-05-11600006-00000000-44082653
Fontos tudni, hogy miután a Kapcsolat.hu Kft nem közhasznú szervezet, így a támogatások összegéről nem adhatunk ki adóigazolást, vagyis az adomány összege nem írható le az adóból.
.
[…]
.
Gyurcsány Ferenc”
.
Na. Gyurcsány Ferenc, volt kiszes milliárdos, az új pártjára az MSZP infrastruktúráján, a kapcsolat.hu levelezőrendszerén, az oda regisztrált (MSZP-szimpatizáns) felhasználóktól, a Táncsics Alapítvány számláján keresztül kalapolt a DK-ra. És azt magyarázta, hogy sokan megértették, hogy a politikából nem kivenni kell, hanem beletenni. Pénzt is.
.
A milliárdos összekalapolt a szoci nyugdíjasoktól 219 eze forintot.
.
A csúnya, gonosz Mesterházy meg ezek után nem azt írta a szakítós levélbe, amire Feri kérte.
.
Döbbenetes, milyen emberek vannak.
Maeldron
“Itt felénk 2013 van. Na most, ha GyF-nek van pártja, és a pártnak van lapja, akkor GyF-nek van pártlapja”
.
Pimaszságban viszed a prímet, de a felsorolt érveid elvétve sem meggyőzőek. Majd eldöntik az olvasók, nekik az volt-e.
.
“bárki kérheti, hogy szedjék le a párt lapjáról, amit róla írtak, ha az számára kínos. Azért nem szedték le, mert nem kérte, hogy szedjék le. Azért nem kérte, mert nem érezte kínosnak. Tehát egyetért vele.”
.
Ezt tényleg így gondolod, egy-két nappal a Bartus L.-nak címzett fentebbi kommented és a válasza után? A következetesség hiányára utal.
.
A konkrétumot azért nem taglaltam, mert kevésbé publikus, egyben feltételeztem, hogy anélkül is érthető az “első kézből”. Ha nem: gyakorlati kérdésekben a véleményemet beépítette a munkájába.
.
“Szerintem akkor még az mszp-nek gyűjtött, mert a kapcsolat.hu-ról küldte a levelet.”
.
Nekem nem küldött, pedig ismert volt a címem. Lehet, hogy szóbeszédre alapoztad az állítást?
Jelenleg 2013-at írunk, a DK megalapítása viszont nem ezévi esemény. Az MSZP-ből és a kapcsolat.hu-ból több éve kiszállt. Évek múlva ilyesmire hivatkozni? Az események terén komoly lemaradásra utal.
.
“Kérlek, linkeld már, hol látta be *valóban* a saját hibáit. Konkrétan.”
.
Link nélkül nem élet az élet? Orbán saját hibáinak a belátását is linkelnéd vele párhuzamosan? A politikai hibák és emberi tévedések belátásának megismerése többnyire a közvetlen munkatársak, a baráti kör privilégiuma, illetve a magánszféra része, ami nem nyilvános, nem PR-es önostorozás, és nem is közéleti esemény. (Ahogy a gyóntatószék sem mikrofonállvány.)
.
A téma ezzel részemről lezárva.
proaktiv: “Jelenleg 2013-at írunk, a DK megalapítása viszont nem ezévi esemény. Az MSZP-ből és a kapcsolat.hu-ból több éve kiszállt. Évek múlva ilyesmire hivatkozni? Az események terén komoly lemaradásra utal.”
.
Rövid időn belül másodszor hivatkozol arra, hogy amit írok, az 2-3 évvel ezelőtt történt, és “komoly lemaradásra vall”.
.
Tényleg azért építitek a DK imázsát Gyurcsányra (akinek a DK az “új pártja”), mert azt hiszitek, hogy ami 2-3 évvel ezelőtt történt, arra már nem emlékszünk? Vagy az már elavult? Az már nem számít?
.
Nem vagyok benne biztos, hogy ez jó ötlet, de ti tudjátok.
.
Ha feltételezed, hogy szóbeszéd alapján beblöffölök egy levelet (amit azóta szóról-szóra bemásoltam ide), az nem rólam árulkodik. Mindenki magából indul ki. Esetleg a közvetlen környezetéből.
.
A Bartus Lászlós példával pont az én állításomat támasztod alá.
.
Igaza van e-Vitának. Ennek tényleg nem sok értelme van.
“Link nélkül nem élet az élet?”
.
Életnek élet, csak a konkrétumok nélküli kijelentések nem túl erősek.
.
“Orbán saját hibáinak a belátását is linkelnéd vele párhuzamosan?”
.
Tehát nem kell belátnia őket, mert orbán sem látta be. Oké. Értem. De akkor miért írtad, hogy belátta?
.
“A politikai hibák és emberi tévedések belátásának megismerése többnyire a közvetlen munkatársak, a baráti kör privilégiuma, illetve a magánszféra része, ami nem nyilvános, nem PR-es önostorozás, és nem is közéleti esemény.”
.
Na, hát akkor majd szavazzatok rá mind az ötvenen, akik előtt belátta.
.
Mert minket lehülyézett, csak nem mindenki vette ezt észre.
.
“Túl gyors volt a tempó, nem értették az emberek” – mondta.
.
Aha.
Orban egy tajparaszt HARAMIA ! Egy ilyen ember magyarorszag miniszterelnoke szegyen es gyalazat.
Amennyiben a magyar elit úgy ahogyan van korrupt és romlott, akkor nincs kiút. Tapasztalható, ha látni akarjuk, hogy az értelmiség is, a nép is megosztott a jelenlegi ellenzék és a kormány hívei között. Tapasztalható, hogy a nép elfordult a politikától, amit lát, valami más politikára vágyik. Ezt mutatta az LMP hatalmas és váratlan támogatása, főképp a városi értelmiség részéről.
Ez a cikk arról szól, hogy el kell a népnek zavarnia az elitet, mert romlott. A kérdésem az, ki viszi a zászlót ebben a küzdelemben? A cikk lényegében arról ír, hogy nincs aki ezt a zászlót vigye. Lehangoló.
Egy darabig nem írtam, mert itt az AN oldalán is kezd olyanná válni a helyzet, mintha már-már a Magyar Nemzet kommentjeit olvanám, vagy a tahó Tv-t hallgatnám. Minden estre, köztudott, hogy az ellenzék gyenge, nem állnak a helyzet magaslatán. A 3x bóvlis csúti Rambó és maffiózó tettestársai naponta orrvérzésig szapulják Gyurcsánybajnait, ami már nevetségessé teszi őket. Más nem is jut eszükbe, csak ez a két ember. Miért is? Mesterházytól nem kell tartaniuk, tán ők is tudják, vagy lemeccselték.
Feltűnő, hogy mióta Gyurcsány tevőlegesen (reklám)is beszállt, Bajnaiék pártja is többet szerepel, kezd valami kialakulni, tisztulni. Viszont ami szintén feltűnő, hogy itt az AN soraiban is vannak rendesen trollok, akik minden áron ez utóbbiakat szeretnék “levadászni”., vagy amortizálni, karaktergyilkolni.
Ki-ki döntse el, kikre gondoltam! Némelyikről olyan gondolatom támadt, mintha az elmeháborodott, idióta zsigóróbert szócsöve lenne, vagy a fidesz fizetett bérence. Vagy tévednék??????
“Az Operaháznál összejött megmozdulást a mai napig csodálom, jó érzéssel tölt el, hogy volt ilyen – alagúton menekültek, mint a patkányok a magukat tömjénezők, hogy sikeresen lecserélték a demokráciánkat egy tákolmányra – nekem ez mai napig maga a csoda!”
Na, ezért tartunk itt, ahol tartunk….:-((
Mert magukat értelmesnek tartó emberek a hazaárulást nagyszerű dolognak tartják, és még észre se veszik, hogy mennyire átverték és becsapták.
Szeretném elmondani, hogy az Opera ELŐTT mi, az Egységfront mozgalom tüntetett, a mi aktivistáink voltak a BBC címlapján.
A Szolidaritás szervezte ellenzéki tüntetés célja pont az volt, hogy elvigye a tömeget az Opera elől, és ne arról beszéljenek, amiről kellett volna.
Az ellenzék ekkor közösen, előre megfontoltan elárulta a magyar népet!!!
Ott voltam a tüntetés szervezésén, tudom, miről beszélek:
Az írás a 2011. dec. 30-i megbeszélésről szól, önmagáért beszél….:-(
http://peacekeeper.nolblog.hu/archives/2012/02/15/A_nep_elarulasa/
tanotto!
Tisztelem a jó szándékú javaslatokat, de rosszul kezded….:-(
“A új Országgyűlés azonnal átalakul Alkotmányozó Nemzetgyűléssé.”
Mindjárt hazugsággal kezdenéd, mint Orbán? A képviselők olyanra hatalmaznák fel saját magukat, amire nincs joguk?
Persze, ahhoz, hogy hazudhassál a népnek, előbb
.
1. először győzni kellene egy választáson.
Ehhez meg előbb kellene egy új alkotmány, (mint 89-ben) hogy a választás ne egy diktatúrában, a diktatúra szabályai szerint történjen meg.
Ehhez meg nem elegek a képviselők, mert a 89-es alkotmány nem teszi lehetővé, hogy az az alapján választott, arra felesküdött képviselő Új Alkotmányt alkosson.
Azt a népnek kell megalkotni.
Tehát amit javasolsz, az az első mondattól kezdve nem csak hibás, de úgy kivitelezhetetlen. És ha meg lehetne csinálni, akkor is alkotmányellenes lenne….
.
A javaslat azon részében, hogy mi kellene az új alkotmányba, vagy milyen legyen a választási törvény, már vannak vitaképes javaslatok….meg kapásból elvetendő agymenések is….(lista elvetése)…
norbert
Én is azt érzékelem, hogy itt valahogy nagyon nem az AN-t építő kritika megy, hanem az AN szétzilálása, elég nagy erővel – azt hittem csak én érzem és ezért ilyen nyíltan nem írtam, csak annyit, hogy valami itt nagyon nem kerek….
Pontosan olyan, mintha ezt a lapot, a hozzászólóikkal együtt szét kellene verni, úgy, mintha csupa jóindulatból menne a dolog, holott már a monitor alján folyik a gyűlölet az összes ellenzékről….
Pontosan úgy, mint a hazai hírportálokon verik szét a témát és megy a személyeskedés és megy a terelés, ne arról beszéljünk, hogy hogyan áll a 3xbóvlis miatt a hiányunk, hanem arról, hogy ki is a volt miniszterelnök, akiről kiderítik, hogy sehol nem áll sem Ő, sem a pártja – de akkor miért foglalkoznak ennyit vele?!
Ez itt a lóláb és nagyon kilóg!
Többek között erről beszélek:
Maeldron
csakén: miaszösz szintjére tényleg ne menj, mert attól keszonbetegséget kapnál.
És hogy drága jó Torgyánt idézzem: “Azt nem a leereszkedés, hanem a felemelkedés közben kapja az ember
Köszönöm Maeldron : Ez szép volt, olyan emberi….
Geri Tibor
Meséljen még…lécci, lécci, lécci!
Majtényi László beszédét ki is írhatta?
Maeldron!
Felesleges dolgokról vitatkoztok.
Hazaáruló az egész mai baloldal, és ezt azután mondom, hogy 1985-ben hasonlóan városi jogú KISZ-titkár voltam, mint Gyurcsány, és most, amikor “éhségsztrájkolt” újra beszéltem vele, és látom, hogy ki van cserélve az agya, nem is érti (nem akarja érteni) hogy miről beszélek….
.
Nem tudom, hogy mennyire tudod, hogy amikor 89-ben Gyurcsány KILÉPETT a KISZ jogutód szervezetéből (MISZOT) – ahol Kiss Péter, Stumpf és Kövér (a Fidesz képviseletében) benne maradt – akkor a két helyettesét Bajnainak és Schiffernek hívták…..
(Ekkor még Szanyi és Mesterházy az értelmiségi szülők keserű kenyerét ette, és fogalma se volt arról, hogy politikus lesz….csak később szóltak nekik, hogy Te az akarsz lenni…:-(( …)
.
Te el tudod képzelni, hogy a mai politikusok 89-ben pontosan tudták, hogy jogilag miért diktatúra a diktatúra, és mostanra elfelejtették?
Akkor pontosan tudták, hogy előbb egy új alkotmány kell, amivel eltörlik a diktatúrát, és csak AZTÁN kell választás?
Szerinted most miért nem tudják, hogy amit létrehoztak, az diktatúra, és miért a DIKTATÚRÁBAN megszervezendő választást hangoztatják, és egy szót se szólnak az alkotmány által megalkotandó “nép alkotmányáról”?
Pedig ők írták 89-ben az alkotmányt.
Ne tudnák, hogy azt írták bele, hogy a következő alkotmányt csak a nép(!) alkothatja meg?
Ezt nem lehet elfelejteni. Csak úgy, ha hazaárulóvá válik a politikus, és elárulja, kiszolgáltatja a saját népét.
Tehát felesleges azon vitatkozni, hogy miért nincs összefogás a baloldalon (mert akkor azzal nyerni lehetne, de ők NEM AKARNAK nyerni).
..
Ezért nagyon jó ez az írás, mert végre arról szól, ami VAN.
Ez nem Fidesz diktatúra, amit MSZP diktatúrára kell váltani egy KORMÁNY váltással egy érvénytelen választáson.
Ez a TELJES politikai elit magyar nép feletti diktatúrája.
Amit csak úgy lehet felszámolni, ha lenullázzuk az összeset, és mi, a nép, magunkat megszervezve visszaszerezzük az önrendelkezési jogunkat, új politikai rendszert és új államot hozunk létre.
csakén!
és még te vagy megsértve? Nem lehet itt érvelni, az érveket nem hallgatod meg, amikor belinkeltem Rauschenberg cikkét, azt is elengedted a füled mellett. Ha azt probaljak egyesek leirni, hogy az ügynek nem az hasznal, hogy egy masik politikust ajnarozunk ugyanugy mint Orbant, mindegy, hogy melyiket, azt nem akarod meghallani. Nem baj.
.
proaktiv ! Te sem valaszoltal az érvekre érvekkel! Az nem érv, hogy ez 2-3 éve volt és hogy GYF-nek nincs partja és, hogy majd az olvasok döntik el. Ez olyan fidesz-es tempo, te is a kétharmadra hajazol?
.
Maeldron ! Igazad van, itt az AN -en együtt kéne gondolkodnunk nem pedig partkatonaként viselkednünk. Igazad van abba, hogy érvelsz és nem egy politikus balvanyimadasa vezérel, hanem probalsz önalloan gondolkodni.
Gyurcsany nem egy szent ember, hogy ne lehessen rola kritikat megfogalmazni.
Jogos a kritika, a kapcsolat.hu-n az a körlevél nem volt korrekt, egyébként akkor én is olvastam a kapcsolatot, hiaba hianyolja proaktiv a link hianyat. Én az érvek hianyat hianyolom. Lehet egymassal nem egyetérteni, de nem tetszik ez az összekacsingatos, megbélyegzös stilus.
Mit akarunk ezzel a felfogassal? Ha valaki Gyurcsanyrol egy negativ kritikat megfogalmazott az mar nem ember? Olvassatok Bartus cikkeit is a témarol, ö is többször fogalmazott meg kritikat ezzel a politikussal kapcsolatban is.
Nevetséges! «Döntsék el az olvasok!» .
Egyébként arrol szo nem volt, hogy az AN Gyurcsany hattér partja lenne. Arrol volt szo, hogy majd meglatjuk, hogy mit tesz ami a bojkottot illeti. Nem ugy tünik, hogy az itt olvaso Gyurcsany-kritika fobiasaok vagy Gyurcsany ebbe az iranyba haladna. Akkor meg miröl beszélünk? Nincs értelme.
Engem nem zavar, ha valaki szereti Gyurcsanyt, csak szeretete ne valtozzon imadatta és tudjon érvelni. A politika nem szerelem.
Raadasul ez kontraproduktiv. Ezek a bejegyzések, amiket Gyurcsany érdekében irtatok be ide engem eltavolitottak Gyurcsanytol.
miaszösz
2013. augusztus 9. péntek
08:37
Én változatlanul úgy hiszem, hogy az átlagnál jóval okosabb nő vagy, ezért kérem magyarázd el mi abban a logika, hogy az általad védett kommentelő szerint GYF -nek le kellene vetetni a rá nézve nem éppen hízelgő blogot a DK honlapjáról!
Egyébként nagyon sánta érv belezavarni az itt hozzászólókat a gyurcsányfan kategóriába, hogy aztán jól kiröhögtessük őket, sőt személyeskedéssel is jól megvádoljuk. Mit is mond erről a pszichoanalízis? :D
Paraszt, vagy nem paraszt?
És? És megint és?
Már többször írtam.
Nem tankokkal vette át a hatalmat!
Megérdemelem a sorsomat . Hagytam, és elnéztem a baloldali “bakikat”,
És TE?
Mindez, odáig vezetett, hogy egy “embernek”, aki a megalakulása óta diktatórikus módszerekkel irányítja pártját, végül is 2/3-os többsége lett.
Átvette az ország irányítását, mint pártjába.
És?
Az utcák még mindig csendesek!
Üdv Bohém!
Rég jártál erre! :)
gets: “kérem magyarázd el mi abban a logika, hogy az általad védett kommentelő szerint GYF -nek le kellene vetetni a rá nézve nem éppen hízelgő blogot a DK honlapjáról!”
.
A baj ott kezdődik, amikor megérteni nem sikerül, amit írok, aztán valami mást kérsz számon.
.
A meg nem értés lehet az én hibám is. Előfordul, hogy félreérthetően fogalmazok. Ebben a esetben tisztán emlékszem, mit írtam. Mégsem mondom, hogy olvasd el még egyszer.
.
A nevezett bejegyzés magasztolás és szerecsenmosdatás egyben. Hogy van benne bújtatott, nem szándékos sértés, azt szertintem végképp nem vették észre. De nem azért kéne levenni. Illetve, ne is kéne levenni. Miért vegyék le? Ilyenek. Legalább őszintén bemutatkoznak.
miaszösz
Kezdésnek kiosztod csakén-t, majd engem is. Milyen jogon vagy milyen alapon?
.
“Te sem valaszoltal az érvekre érvekkel! Az nem érv, hogy ez 2-3 éve volt és hogy GYF-nek nincs partja és, hogy majd az olvasok döntik el.”
.
Olvass vissza (2013. augusztus 8. csütörtök 22:27) , mire miyen választ írtam. Nem azt, amit kimazsoláztál belőle. Ez az olvasók félrevezetése.
.
“Ez olyan fidesz-es tempo, te is a kétharmadra hajazol?”
.
A minősíthetetlen és rágalmazó szöveggel a vita kiélezésére, törlésre vagy kitiltásra “hajazol”? Afelé jó az útirány. Ha mások porba taposása, megalázás a cél, afelé is. BL biztosan üdvözölni fogja az ismételt felkérése ellenére újrakezdett személyeskedő sértéseket.
.
A Maeldron által bemásolt 2010-es kapcsolat.hu-s levélhez: miközben mással is foglalkoztam és írtam is, megjelent a válaszom fölött anélkül, hogy írás közben láttam volna.
.
Ezennel a számonkéréses-sértegető vitából kiszálltam, mert a szellemi hozadéka és az értelme nullával azonos.
Geri Tibor: sok olyan részletet írsz, amiket nem ismertem. Például a Szolidaritás viselkedését nem értettem annakidején.
.
A “nagy kép”-ben egyetértünk, beleértve a baloldal árulását.
.
Nem is politikai értelemben foglalkozom GyF-el, az az általad leírtak miatt is értelmetlen lenne. A pszichológiai kíváncsiságom dolgozik. Hogy ki ő valójában, és hogyan hat az emberekre.
.
Meggyőződésem, hogy Debreczeni egyszerűen apafigurát cserélt. Politikai pályán elég meredek manőver orbántól egylépésben gyurcsányhoz eljutni. Ha azonban azt feltételezem, hogy az orbánon 2002-ben elhatalmasodó szociopata már sok volt Debreczeninek, akkor a kérdés számomra az, hogy mi a közös pszichológiailag a 2002 ellőtti orbánban, és gyurcsányban.
.
Hogy van vele mostanában Debreczeni, azt nem tudom, rég olvastam tőle bármit. Arra emlékszem, hogyan istenítette gyurcsányt a kezdeti időkben. A kritika szikrája nélkül. Még olvasói levél formában is az ÉS-ben.
.
Lehetséges, hogy követte ezt egy józanodó szakasz. Nem tudom. Mindenesetre ezek a dolgok érdekelnek.
.
Ahogy írtam, emberi vonatkozásban. Politikai értelemben számomra nincs “baloldal”, értsd, orbán-ellenzék Magyarországon.
gets, értelek. De nem hivatasom, hogy Maeldron szocsöve legyek. Fogalmam sincs, ezt irtam is az egyik hsz-ben, hogy ezt nem olvastam, aztan elkezdtem keresgélni a dkp honlapjan és nem leltem. Ha valamit nem lattam , arrol jobb szeretek nem nyilatkozni.
De ha mar megkérdezed, nincs benne «logika», ugy latom, hogy ez Maeldronnak nem tetszik. És akkor mi van? Ezzel nincs semmi baj. Ha mondjuk 30%-nak nem tetszik, 70% meg igen akkor talalni kell egy kompromisszumot. Ha csak egynek nem tetszik, az gyanus. Egy demokraciaban szokatlan a 99%-os egyetértés. És ez nem GyF hibaja. Ha ugyanez megjelenne Orban honlapjan, akkor mi lenne a véleményed?
Nekem a fö gondom persze nem ez a honlap – blog probléma. De azt gondolom, hogy te is észrevetted és Bartus is irt mar erröl, hogy itt az AN-en akkor szabadul el a pokol, amikor Gyurcsany nevét kiejti valaki. Amig Orbant kell szidni, addig minden szép, nagy az egyetértés.
Engem a vezérelv zavar, hogy vagy egy Orban vezérelv szisztémaban gondolkodunk, vagy egy Gyurcsany vezérelv vezényel.
Mindenki ujong minden uj Bartus cikk megjelenése alkalmaval, de amikor jobban kivesézzük a dolgokat akkor jelennek meg a repedések. Akkor vagy nem öszinték ezek a hozzaszolasok vagy nem tudom, hogy mi a baj.
Sajnalom gets. Egyébként nem sokszor hallatod mostanaban a hangodat, igy nem is tudjuk, csak sejtjük, hogy mit gondolsz.
A személyeskdés nem célom, de nem söpörhetem a szönyeg ala ezt a problémat.
.
Hallottam egy viccet.
(egy zsido mesélte, megprobalom elmondani) :
Egy zsido Irorszagba utazik. Az irek lelkesedéssel fogadjak.
Egy katolkus neki szegezi a kérdést. Katolikus vagy?
Igy valaszol, «nem, én zsido vagyok». Jo-jo, de katolikus zsido, vagy protestans zsido?
.
Jo lenne, ha itt az AN-en ez nem igy lenne, ne keljen valakit egyböl leorbanozni csak azért, mert Gyurcsanyt valamilyen kritikaval illette. Vagy ne kelljen azt hallani, hogy mi itt trollok vagyunk.
üdv,
miaszösz