Ronai and Ronai
AMERIKAI

Rablóbanda kormányozza Magyarországot 2013. május 5. vasárnap 7:06

  • Hozzászólások(72)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Rablóbanda kormányozza Magyarországot

Budapest – A trafikbotránnyal betelt a pohár, s nemcsak az egyszerű dohányosoknál és a trafikot üzemeltetőknél, hanem minden olyan magyar állampolgárnál is, akinek fontos a becsület – mondta Karácsony Gergely független országgyűlési képviselő, az Együtt 2014 – Párbeszéd Magyarországért Választási Szövetség szombati, budapesti tiltakozó akcióján.

Karácsony Gergely kijelentette: ez az ügy világosan mutatja, hogy amit a Fidesz kormányzat csinál, az “uralkodás az állampolgárokon”. A trafikpályázatok kapcsán ellopják a közvagyont és aztán megpróbálják eltüntetni a nyomokat is azzal, hogy az információszabadságról szóló törvényből kiveszik azokat a jogokat, amik alapján meg lehetne ismerni a pályázatokat.

Karácsony Gergely kitért arra is, hogy amikor mindezen felháborodva Szilágyi Péter képviselőtársával “Loptok, csaltok, hazudtok” feliratú táblát vittek be a Parlamentbe az egyik fideszes képviselő azt mondta nekik, hogy “hulladékok”. Ő az a képviselő, akivel a később megbukott hulladékgazdálkodási törvényt nyújtatták be, ő az aki, egy állami cég igazgatói posztjáról nem mondott le, mert azt nem tartja összeférhetetlennek a képviselőséggel, és az ő fia is kapott egy trafikot Miskolcon.

„Az a kormányzat, amely ilyen képviselőket küldött az Országgyűlésbe, az elvesztette az összes erkölcsi hitelét’ – szögezte le a PM vezetője. Ez a kormányzat egy rablóbanda, akit el kell zavarnunk – emelte ki a PM vezetője, hozzátéve, hogy ehhez állampolgárok kellenek, akik vállalják véleményüket.

A Képviselő Irodaház előtt PM-es politikusok – köztük Szabó Tímea, Szilágyi Péter, Szilágyi László és Dorosz Dávid – független országgyűlési képviselők – aktivisták és állampolgárok közösen morzsoltak dohányt a kormánypárti képviselőknek címzett borítékokba, amelyhez egy “figyelmeztető levelet” is mellékeltek. A kormánytagoknak szóló levelet Tordai Bence, a PM elnökségi tagja olvasta fel.

Ebben egyebek mellett azt kérdezik, hogy ha dohányra van szükségük miért nem szóltak, “miért kellett meghozniuk minden idők legnagyobb mutyitörvényét, a trafiktörvényt”, továbbá hogy “miért kellett összetákolni egy, az információszabadságot megsemmisítő törvénymódosítást”. Azt írták a képviselőknek, hogy még nem késő, indítványozzák ezen törvények visszavonását, vagy legalább egy válaszlevélben jelezzék, hogy elhatárolódnak ezektől a rendelkezésektől.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.9/5 (38 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +52 ( 58 szavazatból)
Rablóbanda kormányozza Magyarországot, 4.9 out of 5 based on 38 ratings

Címkék:,

  • Hozzászólások(72)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

72 Reader’s Comments

  1. Ma már gyakorlatilag minden napra esik egy Fidesz botrány.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +28 (34 szavazatból)
  2. Karácsony Gergelynek igaza van, de sajnos a magyar emberek politikai mazohisták, többségük élvezi, ha uralkodnak rajtuk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +31 (37 szavazatból)
  3. Lehet hogy Karácsony Gergelynek igaza van, de sajnos, túl sokáig asszisztált az LMP színeiben Schiffer politikájához.
    Ezzel tevőleges részt vállalt, a mai helyzet kialakulásában, és nagyobb felelősséggel tartozik a jelen katasztrofális helyzetéért, mint Gyurcsány Ferenc bármiért, amiért ő is megbélyegezte és elítélte.
    Olyannyira, hogy szinte ma is képtelen vele kezet fogni.
    Lehet azért, mert akkor ön magát kellene szembeköpni?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +27 (31 szavazatból)
  4. folyt:
    Nincs szándékomban fanyalogni, de Karácsony Gergely és társai ( Bajnai, Mesterházy ) csak akkor válnak hitelessé, ha elismerik, Gyurcsány Ferenc politikai és emberi kvalitásait, és elismerik, hogy kommunikációs eszközökkel, politikai ellenfelei likvidálták, eszközül használva őket, egy mocskos játszmában!
    Épp ideje lenne szembenézni önmagukkal és tiszta lapot önteniük a pohárba.
    Hitelessé csak így válhatnak.
    Máskülönben nem rúghatnak labdába a választó tömegeknél.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +33 (37 szavazatból)
  5. Ideje lenne indítani egy népszavazást, legalább 3 kérdéssel!
    1 Egyet ért e Ön azzal, hogy a kormány alkotmányt módosított,elvéve az emberek alapvető jogait?
    2 Egyet ért e Ön azzal, hogy azóta hitbizományként kezeli a kormány az országot?
    3 Egyet ért e ön azzal, hogy Orbán kénye kedvére törvényeket hozhat?
    Amit ezek művelnek, az büntetendő.Súlyosan.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +35 (41 szavazatból)
  6. Gyöngyi Péter
    2013. május 5. vasárnap07:59

    ??? Hogy is van ez ?

    “és tiszta lapot önteniük a pohárba.” :-))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (9 szavazatból)
  7. Teljesen egyet tudok érteni Karácsony Gergelyel

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  8. Kedves Hamond !
    Én is egyet értek, de hitelesnek csak akkor tartom, ha képes arra, hogy levonja saját három évi működésének következtetéseit is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (20 szavazatból)
  9. bumburi
    2013. május 5. vasárnap
    08:00
    Hol élsz?
    Népszavazást?
    Nem jutottál el odáig, hogy ma már ez is állami monopólium?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (17 szavazatból)
  10. Bocsánat, hogy közbeszólok, de a dohánymorzsolgatásnál talán valamivel többet kellene tenni a hitelességért, és kis hazánkért.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (20 szavazatból)
  11. Kedves Gyöngyi Péter!
    Ne gyertek már állandóan Gyurcsánnyal!
    Nem gondolkodtok.
    Lehet hogy ő lenne a legalkalmasabb, de az emberek nagy része, ha meghallja a nevét menekül. Ha őt neveznék meg mint kormányváltó miniszterelnök, akkor még azok se szavaznának rá, akik egyébként a baloldalra szavaznak. Sajnos ezek tények. Abban is aggályaim vannak, hogy Gyurcsányt egyáltalán beveszik az összefogásba, mert mérlegelni fogják, hogy mennyi szavazót, hoz, ill. vinne, és ha többet elvinne, mint hoz, akkor nem fognak vele össze, egyszerű matematika. Ezzel csak az a baj, hogy egyik sem olyan “vérmes” mint a Feri, így nem fognak tudni megmozdítani annyi embert.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (19 szavazatból)
  12. Én bizony nagyon kíváncsi vagyok a Lex Balettintézet tervezetére! Két paragrafusból fog állni. Kb. így fog szólni: “1. § Amennyiben egy portugál cég megveszi a Balettintézet épületét, és 15 évig nem csinál vele semmit, akkor az épület tulajdonjoga ellenszolgáltatás, kártérítés nélkül a Magyar Államra száll. Majd egy hatálybaléptető rendelkezés: 2 § A törvény ezer évre visszamenőleg érvényes.” Ha nem ilyen lesz, akkor vajon milyen? Esetleg későbbi problémák elkerülése végett rögtön a Szánalmányba kellene belemódosítani? És mit fog vele az állam, vagy a főváros kezdeni? Most meg eladja az ukránoknak? Esetleg nyit benne egy trafikot?
    Mellesleg ma is létezik a közérdekű kisajátítás jogintézménye, ha le nem maradtam egy brosúrával. Persze az macerás, meg pénzbe is kerül. A törvényhozás meg ingyen van. Lásd még: indoklás nélküli kirúgás, pofátlan végkielégítések, trafikmutyi.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (18 szavazatból)
  13. emigrant
    2013. május 5. vasárnap
    08:36
    A balettintézet helyett Ramil Safarov, balta forgató akadémiát fognak nyitni benne

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (21 szavazatból)
  14. Kedves Gyöngyi Péter !
    Egyetértek soraival. Ön viszont nem veszi figyelembe , hogy 2013-t írunk és Magyarországon vagyunk.
    Meggyőződésem, ha 2014-ben kormányváltás lesz, akkor a jövendő állapot közelebb visz bennünket ahhoz , amit Ön javasol /2013 máj. 5 : 7:59 /
    Ha sikerül egy demokratikus, normális kormányt kialakítani majdan / amelynek nagyon- nagyon erősnek kell lennie / – akkor el lehet kezdeni a piszkos lap tisztításához és a tiszta víz öntéséhez a pohárba.
    Ugyanakkor félő, hogy ennek ellenzői nem hogy erősebbek, hanem nagyon aljasak is lesznek- na hát ezt ne adja az Isten !
    Erőnkhöz képest tegyünk meg mindent együtt és külön-külön is a cél eléréséhez !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (16 szavazatból)
  15. “Ez a kormányzat egy rablóbanda, akit el kell zavarnunk – emelte ki a PM vezetője, hozzátéve, hogy ehhez állampolgárok kellenek, akik vállalják véleményüket.”
    — Karácsony Gergely nagyon jól látja. Mindenki morog, de a pártokon kívül csak kevesen vállalják fel nyíltan, hogy elegük van. Néma ellenzék nem ingatja meg a szélsőjobb híveinek “sokan, sőt, elegen vagyunk” hitét, nem szembesíti őket nap mint nap az utcán vonuló ellenzékiek sokaságával, nem veszi vissza a “szocialista”, a “liberális” és a “baloldali” szavak becsületét, nem teszi helyére egyrészt a “keresztény”, a “nemzeti”, a “hazafi” fogalmát, másrészt azt, hogy mit jelent demokratának lenni. Amíg néma, nem tart tőle a rendszer. Amíg néma, nem nyeri meg a háborút. “Ellenzék” helyett ellenzéknek azt a pártot fogom tartani, amelyik először szólítja utcára a híveit. Ellenzékinek meg azt, aki megy.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (22 szavazatból)
  16. 1. Zorka! Egyik nagy magyar írónktól (Rejtő Jenő) így ismerem a “mondást: “tiszta vizet a nyílt kártyák közé!”
    2. Ezúttal mindenkivel egyetértek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  17. hamond
    2013. május 5. vasárnap
    08:27

    “Lehet hogy ő lenne a legalkalmasabb, de az emberek nagy része, ha meghallja a nevét menekül.”

    Az emberek nagy része meg elismeri tudását, alkalmasságát, rátermettségét, – és nekik a meggyőzés módszerét kellene alkalmazni az ún. “menekülő” embereknél.
    De ha valamihez eleve úgy állunk hozzá: úgyse sikerülhet, reménytelen, nem lehetséges – akkor az tényleg nem valósul meg.
    Reményhal – a remény hal meg utoljára…
    És persze nem árt egy kis pozitív hozzáállás és néhány aktív lépés sem…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (16 szavazatból)
  18. Etus
    2013. május 5. vasárnap
    10:05
    Kedve Etus!
    amit írsz, úgy badarság ahogy van.
    Ha 400.000 ember hozna, de 1 milliót elriaszt az mennyivel lenne jobb
    Mivel még mindig az Öszödi beszéd hatása alatt vannak az emberek, és azt a tényt hogy lemondott a kormányzásról, igen sok emberben ellenszenvet keltett, mindannak ellenére, hogy “Az emberek nagy része meg elismeri tudását, alkalmasságát, rátermettségét” de sajnos ez kevés.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (9 szavazatból)
  19. “…A trafikbotránnyal betelt a pohár…hanem minden olyan magyar állampolgárnál is…”
    .
    - Nem telt be ott semmi.
    .
    Az orKbán- maffia ennél már sokkal meredekebb dolgokat megtett, pl. magánnyugdíjpénztárak kirablása, hivatásosok nyugdíjkorhatárának kitolása 60 év fölé, rabszolgamunka bevezetése fitymesz- bárók rabolt földjein, földosztás kitartottaknak, rokkantnyugdíjak megvonása, északnyugat- európai szintű tandíj bevezetése a felsőoktatásban, stb, stb.
    .
    A trafiklenyúlás és ezzel több tízezer ember nyomorba döntése ehhez képest lófütty.
    .
    És mindettől együtt sem “telt be a pohár”. Sőt, az összes időközin tarolnak.
    .
    Erről ennyit.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +23 (25 szavazatból)
  20. *
    Gyurcsány szervezett lejáratásához Schiffer vezényletével az LMP is nagy mértékben hozzájárult.
    *
    Sukorón semmiféle bűncselekmény – károkozás – igazából nem történt. Ellenben az Orbán felbujtotta, látszólag Schifferféle aljas feljelentés, aztán vádemelés és rabosítás a lakosság szemében azt a látszatot keltette – mert azt akarta kelteni – hogy a sukorói haraszt sem zörög, ha a szél nem fújja.
    *
    Ezért még schifferestül felelniük kell. – Hogy rohadjanak meg ott, ahol együtt vannak !!!
    *

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +28 (30 szavazatból)
  21. heveske
    “Ugyanakkor félő, hogy ennek ellenzői nem hogy erősebbek, hanem nagyon aljasak is lesznek- na hát ezt ne adja az Isten !”

    Nem lesznek, hanem eredendően ALJASOK már 20 éve emlékezzünk!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  22. Kedves Gyöngyi Péter,
    Önnek teljesen igaza van, igaz én nem általában, hanem a dohányboltok ügyében helyeseltem Karácsony Gergely álláspontját. Az ellenzéki összefogásról alkotott, a Gyurcsánytól elzárkózó és az egész DK-t elutasító álláspontját pedig a magam részéről elítélem. Minden olyan álláspontot tarthatatlannak és lejáratónak tartok, amely az elmúlt 3 és az azt megelőző 20 év,illetve Gyurcsány és Orbán között egyenlőségjelet tesz, s ezzel a hazug állítással akar a választópolgárók bizalmába férkőzni. Akik ezt teszik, azoknak többet kellene olvasni és meg is kellene érteni pl. Bartus úr elemzéseit, mert ha már azt nem veszik észre, hogy Orbán fülkeforradalma előtt egyetlen kormány sem tört egyeduralomra, egyetlen kormány sem kísérelte meg megpuccsolni az alkotmányt, leépíteni a demokratikus intézményeket, akkor ezekből tisztán láthatnák, honnan ered az orbáni politika lényege.
    Megjegyzem, Karácsony párttársa, Bajnai szövetségese, Jávor Benedek ma is úgy gondolja, hogy az MSZP nélkül kellene választást nyerni, a DK-t pedig Gyurcsánnyal együtt ki kellene rekeszteni a magyar politikából.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (11 szavazatból)
  23. Gyöngyi Péter.
    Nem, nem jutottam el. Megálltam az egyedfejlődés korai szakaszánál. Legszívesebben pofán vágnám őket!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (10 szavazatból)
  24. Gyöngyi Péter írta (2013. május 5. vasárnap 08:23):
    (Gyurcsányt) “hitelesnek csak akkor tartom, ha képes arra, hogy levonja saját három évi működésének következtetéseit is.”
    — Az MSZP bocsánatot kért a határon túliak népszavazásán nyilvánított véleményéért, aztán a 2006-os csürhefieszta elleni rendőri fellépésért.
    Ha most Gyurcsány is bocsánatot kérne bármiért, megütne a guta. Nem akkor kell gyónni (ha van mit), amikor évek óta folyamatos a baloldal kriminalizálása. Ha hallanám, amint a fideszesek mellüket verve meaculpáznak, akkor igazad lenne, de helyette csak kárörvendő vigyor ül az arcukon minden újabb bocsánatkérésnél, pedig sokkal több és nagyobb disznóságot követtek el. Minden újabb bocsánatkérés őket erősíti és igazolja. Erősíteni kell a baloldalt, és ennek módja nem a folyamatos bocsánatkérés. A tények ismertek, Gyurcsány meg majd megírja az emlékirataiban, hogy ő hogyan látta. Kezdő politikus volt, elszúrta, de nem a szándék volt rossz, hanem a kivitelezés, és nem akárki volt az ellenfele, hanem egy olyan rafinált, gátlástalan és amorális kókler, amilyen 100 évente egyszer születik. A “baloldalnak” máig nincs ellene fegyvere, pedig hány éve volt kitanulni. Gyurcsány viszont rengeteget tanult: elég megnézni/meghallgatni egy akkori beszédét meg egy mait. Még mindig nem elég radikális, de akkor is a leghitelesebb baloldali politikus.
    Szerintem elég, ha a Fidesz ostorozza a baloldalt, nem kéne átvenni tőle ezt a munkát. Sőt, minden egyes támadást összezárva kéne visszaverni, de ezt nem nézem ki sem Mesterházyból, sem a többiből.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (12 szavazatból)
  25. Vajon milyen lehet egy nemnemzeti dohánybolt?
    Más a cigi? (igaz, én nem dohányzom…)
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  26. Ego
    2013. május 5. vasárnap
    10:58
    lehet hogy én értelmeztem rosszul, de azt nem Gyúrcsányról írta, hanem Karácsony Gergelyről.
    De bocs ha félre értettem valamit.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  27. bumburi !
    *
    Rendben, népszavazás, de azért azt sem szabad elfelejteni, hogy azok a fenenagy rendszerváltók, az ún. ellenzéki kerekasztal tagjai alkották meg azokat az első demokratikusnak látszó törvényeket, amelyek 2010-ben már terített asztallal várták Orbánt és bandáját. Azt a néhány paragrafust, amelyek lehetővé tették, hogy a lakosság tényleges létszámának valójában mindössze a 12,5 %-a is 2/3-os parlamenti többséget biztosíthat közönséges latrok számára…
    *
    (Azért írtam latrokat, mert amit ezek művelnek, az már sokkal nagyobb képtelenség, mint hogy csupán rablóknak nevezzük őket…)
    *

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  28. KORDON BLUED
    2013. május 5. vasárnap
    11:03
    Nem akarom őket védeni, sem neked ellent mondani, de amikor megalkották- ahogy írod- “az első demokratikusnak látszó törvényeket,” akkor senkiben még csak fel sem merült annak a leg kisebb szikrája sem, hogy valaki “király” akar majd lenni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  29. “hamond”
    Azt irod -nagyon helyesen-,hogy “Még mindig az öszödi beszéd hatása alatt vannak az emberek.”Ez sajnos igaz.Még sajnosabb azonban az,hogy az un.”öszödi beszédet”,annak helyes értelmezését még senki sem magyarázta meg az embereknek.Az ellenzék,sőt az MSZP. fö alakjai is az orbánizmus által kialakitott véleményt sujkolja az embereknek.Pedig az “öszödi beszé” nagyon is igazságot,a társadalmiéletben tarthatatlan dolgokat tartalmaz és ezek a tarthatatlan doldok éppen az “öszödi beszéd” félremagyarázása miatt tovább élnek.Az “öszödi beszéd” kimondojába pedig bele folytották a szót,sőt ugy el lehetetlenittték a félre magyarázásal,hogy még a jószándéku,de a beszéd tartalmát nem értő embereket is elriasztotta.Az ellenzéknek-ha van egyáltalán ilyen-ezt a beszédet kellene helyesen értelmeztetni a polgárokkal.Meg kellene magyaráuzni,hogy mind az szemen szedett hazugság,amit a mai politikai hatalom ebből a beszédből kreált.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (10 szavazatból)
  30. tapis32
    2013. május 5. vasárnap
    11:11
    én már párszor magyaráztam (kollégák, ismerősöknek Fidesz fan), de ha valaki elvakult, annak Albert Einstein is hiába akarná bizonyítani a relativitás elméletét, elküldenék a fenébe.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  31. Ego
    2013. május 5. vasárnap
    10:58

    Kedves Ego!
    Olvasd már el figyelmesen, hogy mit írtam!
    Én egyértelműen Karácsony Gergelytől kérem számon a következtetései levonását, az elmúlt éveket illetően!
    Innentől kezdve minden amit írsz, az nem az én gondolataimra válasz!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  32. Teleki !
    *
    A Nemzeti Dohánybolt – valójában egy nemzeti dohánymonopólium – amely az eddigi szabad piacról kiszorítja a fid SS számára .n e m . n e m z e t i .-nek számító trafikosokat
    *

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  33. Gyöngyi Péter (2013. május 5. vasárnap 07:59)
    — Bocs, felületesen olvastam. Te egyik madárról beszéltél, én meg másikra lőttem.
    .
    hamond,
    köszönöm, hogy szóltál.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  34. hamond !
    *
    Épp ez a baj. Fodor Gáborban is ezt a megjátszott naivságot utálom… Aki politikusnak adja a fejét – törvényeket alkot, szónokol, stb – életekről dönt, az nem egy “művész” a szó költői értelmében, hanem legyen egy mélyen alapos realista ! Nekem, aki nem vagyok politikus, rossz álmaimban, mint esélyek miért jutottak eszembe ezek a mai szörnyűségek ???
    *
    Az ő hivatásukban bizony bűn a naivság.
    *

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  35. KORDON BLUED
    2013. május 5. vasárnap
    10:26

    *
    “Gyurcsány szervezett lejáratásához Schiffer vezényletével az LMP is nagy mértékben hozzájárult”
    ———————-”—————————
    Többek között ezt kérem számon Karácsony Gergelytől, és mindaddig amíg az ő segédletükkel igaz az a hazugság, amivel közösen leterítették Gyurcsányt és ezzel együtt az országot, addig jogosan mondom, hogy hiteltelen minden ellenzéki aki részt vett ebben az össznépi játékban mindaddig, amíg nem öntenek tiszta vizet a pohárba!
    A tiszta víz az, hogy ismerjék el tévedtek, de nagyot.
    A többi már Gyurcsány dolga!
    ———————–”————————-
    Hamond, ha igazad lenne, miért fél mind a két oldal Gyurcsány Ferenctől?
    Tudod miért?
    Mert mindegyikük tudja, hogy Gyurcsány nem lejárt lemez.
    Úgyhogy nem én szajkózom Gyurcsányt, hanem te, aki azt sulykolja amit a pártok képviselői akarnak, hogy Gyurcsány takarodj!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  36. Kordon Blued

    A szavazára jogosulta k pontosan 1/3 -a 2.71 millió fő. Ez a jó szám . Sajnos.
    Amit (végre ,valaki) felvetettél az nekem régi vesszőparipám. Hogy a fenébe fordulhat elő ( az alkotmány szerint) , akár 9/3 esetén is ,hogy a hatalmon lévő nevezi ki az összes, a hatalmat ellenőrizni ,ellensúlyozni hivatott személyt??,
    Miféle agyalágyult hülyeség ez ( bárhol ,bárki is legyen hatalmon)
    Ez egy nonszensz . Tudom ,azzal védekeznek ,hogy a kormányozhatóság ,meg blablabla. No ,nem ,akkor inkább az olasz system ,inkább félévente más kormány , mint ez. a törvénynek inkább az olyan dolgokat kellene ( akár az alkotmányban TILTANI , mint a péntek reggeli közszolgálati hülyitéses hazudozás vagy kötelezni mindenkit a választás előtti meghatározott számú, idejű és koreografikájú TV vitára. Olyan nincs ,hogy az ország vezetője ,csak visszakérdezés nélküli monológot adhat elő egy mikrofonállványnak látszó tárgynak ( nem nevezném személynek ,ahhoz agyi aktivitás is kéne.)
    Szóval 2014 -től ezeket a dolgokat alkotmányban kellene tiltani, rögziteni ,népszavazással megerősiteni nemzetközi garanciákkal. Nem érdekel a szuverenitás és 2014 -ben ez EURÓPAI és nem pedig belügy.
    Soha többé ,nem szabad adni még csak esélyt sem semmilyen állami
    maffia szerű, kontrolálatlan ,a nyilvánosságot nyiltan semmibevevő és főleg egyszemélyi hatalom kialakulálásának. Soha többé!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  37. Gyöngyi Péter
    2013. május 5. vasárnap
    11:37
    Kedves Gyöngyi Péter!
    Most én szólítalak fel, hogy olvasd már el az írásaimat, és mutasd már meg hol írtam:
    “hogy Gyurcsány takarodj!”
    Én a realitást írtam le, de ti “elvakult Gyurcsány hívők vagytok” ide is leírom amit már máshova is, és megjegyzem nem vagyok Fecó ellen,
    DE!
    ..
    “Az ország Gyurcsány fóbiában szenved, és nem fogja akkora erő támogatni, amennyi szükséges lenn.(akár dacból vagy mert csak) Azt nem állítom hogy rá nincs szükség, mert igen is van de nem a nyílt színen, hanem okos tanácsadóként a háttérben. Ezt burkoltan de maga Gyurcsány is elismerte, ezért nem akar Miniszterelnök jelölt sem lenni.”
    ..
    Biztos vagyok benne, hogy jobban ráncba tudná szedni, és kiokosítani az ellenzéket, mint ezek a külföldi tanácsadók.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  38. A Nemzeti ma azt jelenti, fideszközeli.
    Nemzeti Dohánybolt=fideszmutyival szerzett “dohány”.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  39. Hamond

    azért a miniszterelnöki pozició és a hátterben bujkáló tanácsadó poziciója között van néhány stáció. És mi van akkor ha nagyon sokan azt szeretnék ,ha nem valahol hátul settenkedne??? Na ,akkor mi van? Jogom? Közük. Az meg hogy csak elriaszt az közönséges hülyeség. Ha az elmúlt 3 év után itt a többség azt gondolja ,hogy inkább a csuti ,mint a Fleto ,akkor : Voila, meg KELL adni nekik ,hiszen mindenkinek joga van éhendögleni családostúl ( mert ha ezek még 4 évet kapnak ,senkinek ne legyenek kétségei……)
    Szóval felőlem te lehetsz kukubenkó hivő ,de nekem add meg a jogot ,hogy akár még Fleto fan is lehessek. Légyszives.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  40. Barry1
    2013. május 5. vasárnap
    11:57
    Nem tudom ti vagy olvasni, vagy értelmezni nem tudtok.
    Felőlem azt tartotok rátermett embert akit csak akartok, én egy statisztikai adatot közöltem, hogy ha nem elégszenek meg a háttérben való közreműködéssel, akkor a szavazó nagy többsége, nem fogja rájuk “pazarolni” a szavazatát, mert nem számottevő létszámmal rendelkeznek.
    Magyarul, ha össze is fognak, lehet hogy több szavazó menne el miatta az ellenzéktől, vagy tartózkodna inkább, mint amennyit hoznának.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  41. Ha a szavazók nem ismerik el/fel, hogy ki lenne a legrátermettebb, akkor kapnak majd egy közepes vagy rosszabb ellenzéki vezetőt, aki nem fogja megverni Orbánt, még egy tisztességes választáson sem. Ára van annak, ha a lakosság ostobán bedől Gyurcsány befeketítésének. Talán 2018-ra okosodik egy kicsit.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  42. 2008. március
    Orbán szűkölő, fejhangón, tagolva, szinte nyűszítve:/

    „Most nekünk kell döntenünk, mert a a mi kórházaink, mi egészségünk,
    a mi családunk, a mi gyerekeink tanulása, a mi hazánk földje forog kockán.
    Mi megtettük amit a demokratikus ellenzék megtehet.
    Világossá tettük, a népnek j o g a van elkergetni a kormányt egy demokráciában , ha az a népakarat ellenében kormányoz, ha az emberek létérdekét veszélyezteti

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  43. @Ego!
    Hiába ismernék fel az emberek, meg mondta Feri, hogy nem jelölteti magát. Egyébként amíg kormányon volt, akkor ő is letudta volna játszatni a felvételt, teljes terjedelmében, és eltudta volna magyarázni az igazat, nem tette, ráadásul, nem hoz(za)ta nyilvánosságra a kiszivárogtató nevét, ezzel tiszta vizet öntött volna a pohárba, kiben lehet bízni. Tehát elkövetett egy-két bakit, ami miatt lejárató hadjárat indult ellene, ha előbb lép talán nem tudták volna a pártból is kilépésre kényszeríteni.

    memoir
    2013. május 5. vasárnap
    12:33
    ez egy szép beszéd volt Viktortól, csak az a baj, ha őt így akarnák elmozdítani, képes lenne és élessel lövetne a tömegbe, annyira ragaszkodik a hatalmához.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  44. hamond
    2013. május 5. vasárnap
    10:23

    Már elnézést – ha te badarságnak tartod, amit írtam, tudomásul veszem, de nem köszönöm meg és ennek ellenére nem változik a véleményem. Sose kedveltem azt, ha valaki leszól másokat, amiért a véleménye eltérő az övénél. Azt gondolom, ez a leszóló kelleténél nagyobb önbizalmára vall – talán le kellene szállnod a magas lóról…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  45. kedves hamond

    Ki nem tud olvasni vagy értelmezni.? Én téged tökéletesen megértettelek és válaszoltam is rá. Na, akkor mégegyszer megpróbálom.
    “A sz avazók nagy TÖBBSÉGE nem fogja rájuk pazarolni a szavazatát”
    ” Lehet ,hogy több szavazatot vinne ,mint amennyit hozna”
    Jééé, képes voltam elolvasni és értelmezni is. Na ,eddig világos.
    Most jön erre a válasz.
    Ha tényleg igy van , akkor kivánom szorgos kis népünknek , további 4 évre csutiganajozót és bandáját ,annak az összes következményeivel együ tt.
    Tudod ez olyan mint a GARNIER. Mert megérdemlik. Remélem érthető és világos voltam.
    Végezetül még egy kérdés. Mit érdemel az az ország ,ahol teljesen természetes,hogy a legelvetemültebb ,aljas hazudozó tetü indulhat a választáson, ezt a jogát senki se vonja kétségbe, de az a politikus ,aki egyetlenként 7 éve kizárólag igazat mond , ember módjára viselkedik, következetes, normális ( persze nem tökéletes, ahogy senki sem), az vonuljon háttérbe, mert a hazudozók azt úgy tartják jónak és az ” ellenzékiek egy része is átveszi ezt és kritikátlanul szajkózza. Ez a nonszensz.
    Azért fog még itt a DK meglepetést okozni. Persze én sem tartom elképzelhetőnek Gyurcsányt ,mint min. elnök jelöltet( Nem ettem meszet)
    2014 ben. 2018 -ban ??? Hát,nem tudom ,majd meglátjuk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  46. Kedves Hamond!
    Én nem azt írtam, hogy te mondtad, Gyurcsány takarodj!
    Én csupán sugalltam, azzal hogy azt mondjátok egyfolytában, hogy az emberek nem fogadják el,
    ezzel egyúttal sulykoljátok azt, Gyurcsány takarodj.
    Mindenki egyfolytában matematikázik, és nem veszi figyelembe senki az érzelmeket.
    Mindenki érzi, tudja, hogy mocskos játék volt az, amit a Fidesz művelt.
    Hogy ezt leírom egyfolytában, viszont nem feltétlenül jelenti, hogy Gyurcsány fóbiám van, de azt igen, hogy hazug állításokat, értékeim folytán, nem fogadok el, és azért mert valaki azt állítja, hogy az egyfolytában hazugság az igazság, azzal talán nem kéne megbékélnünk!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  47. Gyöngyi Péter.

    Sokszor nem értek veled egyet ( főleg a jajjjajjaj 20 évig itt maradnak.)
    de az előbbi hozzászólásod perfect. Akár a médiában akár a magánéletemben azt tapasztalom,hogy a megszólaló ellenzékiek túlnyomó többsége (kb. 80%) Gyurcsánnyal szimpatizál , lehet ,hogy én valami különlegeset fogok ki mindig , de tényleg ez a személyes tapasztalatom . 10 % olyan mint hamond, 10 % meg olyan mint Leo Klein (még imádkozna is orbánért ,csak Gyurcsányt NE!!!!!)
    A kutatásokban meg Mesterházy 16X-os (!!!!!!!!), még schiffer is 3X!!!! Ez,hogy van??,
    Hamondnak meg üzenem,hogy egy normális országban az öszödi beszéd éppen az ellenkező hatással járt volna.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  48. Barry1, és Gyöngyi Péter!
    Most mind kettőtöknek egyszerre.
    Ti hiába akarjátok, mindenki tudja hogy rátermett, ha ő nem akarja, nekem igazából mindegy, csak ne viktor legyen, nekem Feróval sincs bajom, és azt is tudom, hogy már pár dolgot másként csinálna, mint ahogy csinálta, de mivel (állítólag) 1% a párt támogatottsága, ezért biztosra veszem, hogy “csak a háttér munka” maradna neki. de a nyilatkozataiból azt veszem ki, ő ezt nem is igazán bánná, csak már változnának a dolgok.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  49. Hamond Amit most leirtál, azzal tökéletesen egyetértek. Az 1 % az szerintem is csak
    állitólagos 1%.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  50. na, akkor a végén kiderül hogy ugyan azt akarjuk, csak másként magyaráztuk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Orbánig érnek a a trafik-mutyi szálai 2013. május 12. vasárnap

Az Európai Néppártból is kirúgják a Fideszt 2013. április 13. szombat | AN

Visszaadom a Magyar Érdemrend középkeresztjét 2013. március 20. szerda | AN

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos