Ronai and Ronai
AMERIKAI

Bartus László: Alvilág a hatalomban 2013. április 26. péntek 20:12

  • Hozzászólások(118)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Bartus László: Alvilág a hatalomban

A Laborc-Portik találkozó felhívta a figyelmet egy fontos jelenségre, az alvilág és a hatalom összefonódására. Akik ugyanis a nemzetbiztonsági hivatal főigazgatójának bármilyen beszélgetését, találkozóját nyilvánosságra hozzák, bűnözők. Egy titkosszolgálati művelet felfedése nemcsak akkor, és nemcsak addig államtitok, amíg azt valaki titkosítja. Aki a magyar állam titkosszolgálatának bármilyen műveletét nyilvánosságra hozza, az Magyarország érdekét sérti, államérdeket sért, és bűncselekményt követ el. Ha ezt politikai szándékkal, és az anyag manipulatív felhasználásával teszi, az alvilági bűnözés. Az eset arra világít rá, hogy az államhatalmat ma bűnözők gyakorolják, akik figyelmen kívül hagyják a polgári világ írott és íratlan törvényeit és szabályait. Orbán és bűntársai azt akarják politikai ellenfeleikre bizonyítani, hogy a politikai hatalom általuk összefonódott az alvilággal. Az eljárás, amellyel ezt teszik, azt bizonyítja, hogy esetükben az alvilág nem összefonódott a politikai hatalommal, hanem azonos vele: az alvilág gyakorolja a politikai hatalmat.

Maga az ügy csak ennyiben érdekes, mert a titkosszolgálatnak nemcsak joga, hanem kötelessége is tárgyalni mindenkivel, aki számukra fontos információkkal bírhat. A titkosszolgálat köthet egyezséget bűnözőkkel is az államérdek szempontjából fontos információk megszerzése érdekében. Laborc Sándor semmiféle törvényt nem sértett, a dolgát tette. Legfeljebb abban hibázott, hogy Portikkal személyesen tárgyalt, és nem bízta rá valamelyik emberére. Ezzel felértékelte a bűnözőt és támadási felületet adott magával szemben. Azt ugyanis tudhatná, hogy a bűnözők nem megbízható informátorok, az alvilágban a legképtelenebb történetek keringenek. Egy időben az alvilágban meg voltak győződve arról, hogy a később felrobbantott Boros Tamás a volt belügyminiszter, Boross Péter fia. Ugyanakkor nagyon is léteznek olyan információk, amelyek miatt Portik meghallgatása indokolt volt, ha nem is az NBH főigazgatója által. Portik üzlettársa volt a Conti Car és Energol csoportnak, akik elég megbízható információk szerint kapcsolatban álltak Pintér Sándorral és akkori jobbkezével, Valenta Lászlóval. Talán tudhat valamit arról, hogyan szűntek meg azonnal a robbantások, az alvilági leszámolások egycsapásra, amint az első Orbán-kormány letette az esküt. Mitől állt be az alvilági béke? És talán arról is lehet e körnek értesülése, hogyan épült a Teve utcai rendőrpalota, hány százalékot kinek kellett adni.

De a titkosszolgálatok történetében mindennapos gyakorlat, hogy az alvilág prominens figuráit megpróbálják informátornak beszervezni. Szakmai hiba, ha ezt személyesen a főigazgató teszi, de amúgy ez normális eljárás. Az FBI bármikor örömmel fogadna egy Portik fajsúlyú alvilági informátort, és mindent meg is tesz azért, hogy ilyeneket beszervezzen és szólásra bírjon. A CIA legtöbb esetben az ilyeneket keresi, amikor terroristák után kutat. Ez nem törvénytelen, hanem ez a dolguk. Orbán hazudik és uszít, amikor ezt a tevékenységet kriminalizálja, és bűncselekményt követ el, amikor ezt nyilvánosságra hozza. A külföldi szolgálatok vélhetően elhűlve figyelik, hogy mi zajlik Magyarországon. Hallott már valaki arról, hogy a sajtó és a miniszterelnök csámcsogja a német, az angol vagy a francia titkosszolgálat belső ügyeit, és az újságokban lehet olvasni a Cég főnökének bármilyen tárgyalását? Ezt csak bűnözők hozzák nyilvánosságra, ezek alvilági módszerek. Demokratikus és polgári országokban a politikai ellenfelek között van egy közös minimum, amit tiszteletben tartanak. Ezek közül az egyik legfontosabb az állam titkosszolgálatának védelme. Amerikában az is börtönbe megy, aki valakiről nyilvánosságra hozza, hogy a CIA embere. Ezek pedig belső felvételeket közölnek, azokat is manipulálva. Ez tipikusan olyan eset, amikor bűnözők beszabadulnak a titkosszolgálat épületébe. Jelen esetben a kormányzati hatalomba.

Orbán Viktor bűnöző abban az értelemben is, hogy a demokratikus Alkotmány ellen puccsot hajtott végre, a hatalom kizárólagos megszerzésére törekszik, és azt meg is szerezte. De a Nemzeti Együttműködés Rendszerének működéséből világosan levonható következtetés, hogy Don Orbán nemcsak politikai bűnöző, hanem alvilági bűnöző is. Simicska Lajos személye olyan, mint a maffiafilmekben a maffiafőnök legbensőbb pénzügyi emberének a figurája, a Contabile. Kövér a Consigliere. Szijjártó, Navracsics, Matolcsy, Lázár Picciotto-k. Simicska nem a főnöke Orbán Viktornak, hanem a pénzügyi végrehajtója. Amikor százmilliárdokat rabolnak ki színlelt közbeszerzési eljárások keretében, akkor ezeket a pénzeket Simicska nem magának gyűjti. Mindenki tudja róla, hogy visszafogott, igénytelen, viszonylag puritán ember, így beszéltek róla a kiugrott fideszesek. Viszont tűzbe menne Orbánért, mindenben kiszolgálja. Kinek gyűjti a pénzt, ha nem annak az embernek, akinek a kiszolgálója? Akinek a kezében összefutnak a szálak, aki dönt minden pénz fölött, aki osztogatja a talpnyalóknak? A szocialisták pitiáner egyéni tolvajok voltak, akik ha a pénz közelébe jutottak, akkor próbáltak zsebre dolgozni. De a Fidesznek nevezett szervezett bűnözői csoport tervezetten és szervezetten rabol. Ez az oka, hogy a szociknál eltűntek a pénzek a magánzsebekbe, és nem jutott belőle a pártnak elég, míg a Fidesznél sokkal hatalmasabb pénzek a közös kasszába vándoroltak, ahol áldoztak arra, hogy legyen média és a hatalmat megszerezzék, mert a nagy pénz az államkassza birtoklásában van. Ez a maffia nem a kábítószerpiacot vette a célba, hanem azt, ahol a legtöbb pénz van, az államkasszát. És ami a szükséges kiadások fölött megmaradt, azt osztotta szét a főnök a bűntársak között. Szerény véleményem szerint Orbán Viktor Magyarország leggazdagabb embere. A köztársaság titkosszolgálatának már régen ki kellett volna derítenie, hol gyűjti a magánvagyonát, mert pontosan úgy viselkedik, mint a tipikus diktátorok, akik kirabolják az országukat, miközben a nép egyre nagyobb nyomorba süllyed.

A maffiamódszereket mutatja az is, ahogya a politikai ellenfeleket nem legyőzték, hanem kivégezték. Korrumpálták, majd megzsarolták őket, akit tudtak megvettek, akit nem tudtak, azt tönkretették. Emlékszik még valaki Torgyán Józsefre? És az MSZP már megszabadult attól, hogy Simicska zsarolja? A Demokratikus Koalíció miért jött létre? Lehet utálni Gyurcsányt, de nem véletlenül került a pártjával konfliktusba. Emlékszik még valaki Giczy Györgyre, hogy a KDNP-t hogyan végezték ki? Minek nevezte őket Giczy? Dögkeselyűknek. És az MDF-et? Azt hogyan végezték ki a hitgyülekezetes másik maffiózó segítségével és az UD Zrt.-féle üggyel? Az UD Zrt. ügy arról szólt, hogy ez egy maffia, amely titkosszolgálati eszközökkel veri szét a demokratikus pártokat és pártstruktúrát. De a végén az áldozatok örülhettek, hogy nem őket ítélték el.

Vizsgáljuk meg a rabló módszereket. Hoznak valamiről egy új törvényt, amelyet utána a “nemzeti” jelzővel látnak el. Magyarországon a Fidesz szótár szerint a “nemzeti” az általuk lerohant, elfoglalt, kisajátított és elrabolt dolgokat jelenti. A “nemzeti” felirat az általuk megpuccsolt intézményeket és ellopott vagyontárgyakat jelöli. Miután valamire ráütötték a “nemzeti” bélyegét, az azt jelenti, hogy szemet vetettek rá, és bekebelezik. Egy új törvényben a maguk képére formálnak mindent, és maximalizálják az elérhető haszon nagyságát. Ezután a törvényre való tekintettel megpályáztatják a kezelési-, használati-, bérleti-, örökbérleti- vagy tulajdonjogot, és ennek az álpályázatnak a segítségével einstandolják mindazt, amire szemet vetettek. Így volt ez a földdel, legutóbb a trafikokkal, mindennel. Ez a módszer az általános stratégia. Újraszabályozzák, hogy az nekik jó legyen, majd egy álpályáztatás útján elrabolják a kiszemelt értéktárgyat, és elveszik azoktól, akik eddig birtokolták vagy használták. A kommunisták államosítása ennél százszor tisztességesebb volt, mert elvették ugyan erővel, de azt nem magántulajdonukba, hanem köztulajdonba vették, és a befolyt haszon a közös kasszába ment. Ezek viszont közönséges útonállók, rablók, bűnöző gengszterek, akik nem leütik azt, akitől elveszik a tulajdonát, hanem megpályáztatják azt, ami eddig az övé volt, és a pályázaton nem az eredeti tulajdonos, hanem ők nyernek. Ennél mocskosabb és aljasabb eljárást még nem találtak ki. Ennek a neve szervezett bűnözés. Amiben egy kis pénzt látnak, azt rekvirálják maguknak, és szétosztják egymás közt. A húsosabb darabok a főnökéi. A földönfutókká váló nyomorultak pedig három hónap után mehetnek közmunkára, mert az állam pénzét nem az elesettekre, rokkantakra, szegényekre, öregekre, betegekre, munkanélküliekre költik, hanem közbeszerzési eljárás formájában százmilliárdos tételekben és állami megrendelés formájában a Közgép vagy más cégek közbeiktatásával zsebbe teszik. Építenek maguknak (stadiont, miegyebet), és a felét már az építésnél ellopják.

Egy alvilági bűnszervezet működését látjuk élőben, amely arra szerveződött, hogy nem összefonódik a politikai hatalommal, hanem megszerzi azt, majd az állami bevételeket sajátjaként kezelve, mint saját céget működtetik az országot. Egy egész állam teljes bevételét tekintik magánbevételüknek. Az egész ország az Orbán-maffiának termel. Ennek rendelődik alá az oktatás, a kultúra, a kutatás, a gazdaság, és felesleges dolgokra nem költenek. Szegény ember hülyegyerekének oktatására nem pazarolja Orbán a saját pénzét, mert az állami költségvetéssel sajátjaként gazdálkodik. Egy államnak kötelessége lenne, hogy szolidáris legyen a hajléktalanokkal és elesettekkel, pártfogolja a szegényeket, özvegyeket és árvákat, de Orbán Viktor maffiavezérnek nem kötelessége gondoskodni ezekről, ezek csak az ő magánvagyonát emésztik.

Ez a maffia nem is leplezi maffia jellegét. A legcinikusabb húzása, hogy a legnagyobb költségvetéssel gazdálkodó minisztérium élére kinevezték az érettségizett Lászlónét, aki a maffia végrehajtó embereinek strómanja, kifutóleánya, aki végrehajtja a “polip” utasításait. De ez az alvilági puccs látszik az alaptörvényen, a leválthatatlan pozíciókon, ezekkel bénították meg előre egy esetleges másik kormány működését, ennek szellemében foglalták el a stratágiai pontokat: beültették a maffia emberét az ügyészség élére, a bíróságok élére, a rendőrség élére, a Magyar Nemzeti Bankba, elfoglalták a közmédiát és a maffia közvetlen irányítása alá rendelték, beültették a maffia embereit az Alkotmánybíróságba, az Állami Számvevőszékbe, teljesen övék a médiafelügyelet, a labdarúgó szövetség, és most már a trafikok is. Ezek a trafikok szintjéig lecserélnek mindenkit. Aki ezen kívül marad, az dögöljön meg. Ha pofázik, akkor hazaáruló kommunista, külföldi ügynök és bérenc, a magyar nép és a szentkorona ellensége. Az Orbán-rendszer nem politikai, hanem rendőrségi kérdés. A demokratikus politikai pártoknak nem “ellenzékként” kellene viselkedniük velük szemben, hanem úgy, mint egy bűnszervezettel szemben, amely elfoglalta a közhivatalokat és megpuccsolta az alkotmányos rendet. Az ne tévesszen meg senkit, hogy nem Cosa Nostra-nak nevezik magukat, hanem polgári pártnak.

Orbán feladata az, hogy ennek a maffiának azt a látszatot adja, hogy ez egy politikai párt. Erre tart embereket, akik közül vannak olyan ostobák is, akik azt hiszik, hogy ők valóban egy párt politikusai. Ehhez kiválasztotta a magyar történelemből azt az ideológiát, amely a maffiabűnözés számára a legkedvezőbb. A katolikus egyház mindig is közel állt a maffiához, a kereszténységet ugyanilyen bűnözők sajátították ki, és gyilkolták le “eretnekként” az igazi keresztényeket. A valdensek brutális lemészárlása túltesz a náci haláltáborok kegyetlenségén, pedig az nem semmi. Ezek az ő szövetségeseik, egy tőről fakadnak velük, és ezek szerveznek hálaimát a maffiafőnök születésnapján. A politikai katolicizmus ideológiája a feudális elnyomásra, egyeduralomra épül, a lelkek fölötti uralom megszerzését tűzi ki célul, és törvényesíti az ideológiai elnyomást, az emberi szabadság lábbal tiprását. De a lényege mindig a hatalom bitorlása és a rablás volt, a politikai katolicizmus mindig bűnöző államokkal és uralkodókkal kötött szövetséget, gyilkosokkal és rablókkal szövetkezett, és kölcsönözte az elnyomáshoz szükséges “nemzeti-vallási” ideológiát, majd a hasznon közösen osztoztak. A konzervativizmussal szemben a “keresztény-nemzeti” katolikus ideológia lényege az antiliberalizmus, identitásának alapja pedig az antiszemitizmus. Mindez kiváló eszköz arra, hogy az alvilági maffiát egy “keresztény-nemzeti” ideológiai állam álruhájába bújtassa, a “nemzeti” demagógiával manipuláljon, a kódolt antiszemitizmussal pedig a gyűlölet kovászával egységbe terelje a hívő alattvalókat, a másik oldalon pedig ellenségképet és bűnbakokat kreáljon azokból, akik nem akarnak alattvalók lenni. A kettő között lehet megkötni a piti kompromisszumot, hogy nem döglesz éhen, viszont befogod a pofád, és csendben eltűrsz vagy szolgálsz bennünket. Mindez alatt pedig zavartalanul folyik a szabadrablás. A maga módján Mussolini, a nagy példakép is egy közönséges bűnöző volt. Ez még akkor is igaz, ha az olasz maffia ellen kemény harcot indított, mert az lazította a fasiszta államrendet és konkurenciát jelentett. Fasiszta és alvilági gengszter volt. Szerény véleményem szerint Orbán Viktor ugyanez.

A legsötétebb rablást folytató maffiát és a politikai színjáték szereplőit Orbán személye kapcsolja össze, és a tevékenységüket ő hangolja össze. Mindkettő ugyanannak a szervezetnek a része, és mindkettőnek ő a feje.

Ez az alvilági bűnszervezet az, amely nincs tekintettel a magyar állam érdekeire, a magyar nép, a magyar kultúra jó hírére, amely nem ismer semmiféle szabályt vagy törvényt, amely az útjába állhatna. Csak egy maffia képes szembemenni a világgal, nem törődve az ország érdekeivel és polgáraival. Magán viseli a sötét maffiákra jellemző kíméletlenséget, brutalitást és közönségességet, hordozza ezek primitív és nevetséges jegyeit, öltögeti magára a hazug és hamis vallás képmutató lózungjait, rázzák a füstölőt, és az individuumokat agyatlan hívekké vagy megfélemlített, alkalmazkodó alattvalókká teszik. Pontosan olyanok, mint az olasz filmekben a pisztollyal célzó maffiózó, akinek nyakában lóg a tízcentis kereszt. A maffiánál jobban senki nem tiszteli az ún. erkölcsi értékeket. A maffiavezér pedig egy populista fasiszta varázsló, aki demagóg gyűlöleteszméket használ fel arra, hogy a bűnszervezet a politikai hatalmat bitorolja. Thomas Mann fasizmusról készült örökérvényű műve, a Mario és a varázsló bemutatja Cipolla és a tömeg viszonyát. Aztán Cipolla végét is. Mussolini pontosan úgy végezte, ahogyan Cipolla. Méghozzá abban az országban, amelyikben a Mario és a varázsló játszódik.

Most már csak az a kérdés, hogy egy ismert történetet miért kell újra eljátszani? Mikor áll valaki Orbán Viktor elé, és közli vele, hogy a demokratikus rend megdöntése, a hatalom kizárólagos gyakorlásának megszerzése miatt a demokratikus Alkotmányban rögzített jog és kötelesség alapján őrizetbe veszi. Joga van hallgatni, vagy beszélni, joga van ügyvédet hívni. Egy dologhoz nincs joga. Amit most csinál.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.9/5 (111 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +207 ( 219 szavazatból)
Bartus László: Alvilág a hatalomban, 4.9 out of 5 based on 111 ratings

  • Hozzászólások(118)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

118 Reader’s Comments

  1. Köszönöm, Bartus ur. Minden mondata igaz volt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +50 (60 szavazatból)
  2. A szörnyű az a helyzetben, hogy ezeket a dolgokat Magyarországon mindenki tisztán látja, és ennek ellenére senki nem tesz semmit!
    Hát mi ez? Közös gazemberség az ország ellen?Ellenünk?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +38 (46 szavazatból)
  3. Szolid 2o13.o4.26. Igen! Ezt érezzük a légkörben gondolom egyre többen. Most letaglózva ülünk, hogy valaki ezt szavakba tudta önteni.Kérem Bartus Úr ne bízza el magát, de ez már kiválasztottság!
    A nagy kereszt Cipollánk nyakában!!! Hát nem ő kiáltotta nem oly régen, hogy “csuhások térdre…”! Ez buktatta le legjobban a hamisságát, a mindenen átgázoló hatalmi tébolyát!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +41 (45 szavazatból)
  4. Simicska (úr) puritán ember? A városi legenda szerint a Duna mellett lakik egy hatalmas rancson, megavedelem mögött, közvetlen parti telek, motorcsónak bealloval. Ugy szerényen. Puritán módon.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +23 (29 szavazatból)
  5. Egyébként fantasztikusan jo írás :-))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +34 (36 szavazatból)
  6. Megijesztett ez a világos, minden leplet lerántó cikk. Bartus úr az Ön írása olyan mint egy röntgenkép. Lebontja a fölösleget és ott marad a félelmetes valóság.
    És én ebben az országban kell, hogy éljek.
    És nincs senki, aki tudna nekünk, az egyszerű embereknek segíteni??
    Már minden vezetőnek látszó embert meggyaláztak, besároztak, megvettek vagy elzavartak.
    Félek és szegyenlem, hogy ez lett Magyarországból.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +49 (55 szavazatból)
  7. Köszönet minden szóért, – ez maga a pokoli förtelem, belepusztulok abba, ahogy legyilkolják ezek a mocskok az életünket, ahogy beleröhögnek a képünkbe, ahogy bámulják ezt a primitív maffiafőnököt, ahogy hányják magukra az öregasszonyok a keresztet ha látják ezt a pokolfajzatot, ahogy igenlik az összes aljas népnyúzó megalázást, kussban bólogatnak, hányingerem van ettől az országtól, szavaktól: ha meghallom, hogy nemzeti vagy magyar összeugrik a gyomrom, ha meglátok egy nemzeti színű szalagocskát öklendezni kezdek, minden porcikám irtózik ettől a bűnbandától, ettől az országtól, aki üres fejjel csak éljenez, hogy végre megvédenek, végre megvédenek az élettől, mehet a pusztulás, körülöttünk minden csupa nyomorúság és kétségbeesés, nem létezik ennyire hülye sokaság!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +56 (60 szavazatból)
  8. Nem olyan ez, mint a foci, amihez ugye mindenki ért.
    Kocsis Máté “úr” is egy életre elásta magát normális emberek előtt, mert egy végrehajthatatlan utasítást hajtott végre – a mocsok igyekszik a felszínre.
    Köszönet a világos levezetésért! :((((((((((((((

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +27 (31 szavazatból)
  9. bartus úr részletesen kifejti, amire én is utaltam. a fütyisz egész egyszrűen bűnszövetkezet. amúgy a kék fénybe lenne való, ha nem veszélyeztetné a magyr állam biztonságát. de ennek a rákos daganatnak kialakulása nem légüres térben történt, csak úgy, előzménytelenül. a szepszis kezdetét a 80-as évek második felére lehet visszaforgatni. amikor külső kényszer és külföldi tanácsadók hatására kezték széthordani az őssznépi vagyont. akik közel voltak az akkori nagykutyákhoz, elsőkézben jutottak hozzá a nép keserves munkája által alkotott javakhoz. és mit tegyen egy huszonéves siserehad, amely első emberét ugyan jóakarónk, a soros gyurka taníttatta? hiszen nagy pofájukon kívül egy kanyijuk se volt! ha már lekésték a rablóciklus első körét, hát ott volt a remény. a “lábszagú”-nak nevezett kirakodóvásári kapcsik és az addig is élő és viruló alvilág. hát összeáltak derék ifju jurátusaink- a demokraták, ugye- ezekkel a bmw-s kopikkal, meg az időközben gyárossá avanzsált lábszagúakkal,és létrejöttek a pénzmosodák. ne hagyjuk ki a népben és nemzetben(de nem aggyal) gondolkozó mdf-es gyászvitézeket se, akik máig tisztátlan körülmények között kótyálták el székházukat. na mi van? hát nem mondta a főgurujuk, fricz=rosszvicc tomi, hogy az első millió, esetleg milliárd után nem illik érdeklődni?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (16 szavazatból)
  10. szolid

    Nem ő kiáltotta a “csuhások térdre” ,hanem a bajuszos ex-komcsi.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (11 szavazatból)
  11. papirvagokes
    2013. április 26. péntek
    21:53
    ++++++++++++++++++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  12. Mi , magyarok , önmagunk ellenségeivé váltunk…
    Magunk ellen fordultunk mint a beteg szervezet , amely önmagát emészti…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (20 szavazatból)
  13. Ismételt köszönet a remek és kikezdhetetlenül következetes elemzésért.
    .
    „Az egész ország az Orbán-maffiának termel. Ennek rendelődik alá az oktatás, a kultúra, a kutatás, a gazdaság,…”… és ennek jegyében sorvad el a közegészségügy. És minden más, amiből nem sajtolható ki elegendő, általuk (nyersen, gyorsan, pénz formájában) bekebelezhető haszon. (Vagy ami nem elég fontos kirakat-elem, tömegmanipuláló eszköz, stb., az ő szempontjukból.)
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (20 szavazatból)
  14. A Horthy-maffia működött hasonlóan. A tetovált nagyfőnök elég volt ha biccentett és rablógyilkosai – ahogy szabad kezet kaptak – tudták mi a dolguk.
    .
    Az Orbán-maffiának is megvannak az erőszakra és gyilkosságra is elszánt emberei. A Fradi 2-es szektoráról írt már Bartus úr:
    Szőke Feri – http://nepszava.com/2013/03/velemeny/bartus-laszlo-szoke-feri.html
    .
    A Jobbik és egyesületei ugyanennek a maffiának a szárnyai. Ők a megfélemlítő emberek, akiket a keresztapa ráküld először az áldozatokra, majd felajánlja a védelmét. Azok meg kezét-lábát csókolják a jóságáért.
    Közben a papok prédikálnak és várják a maffia busás ajándékait az egyház perselyébe.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +28 (32 szavazatból)
  15. Tényleg nagyon jó a cikk ,de szeretném megkérdezni, hogy akinek csak egy csöppnyi kis esze van ,az milyen újdonságot tudott meg MOST????
    Ez az egész (A-Z-ig) a napnál is világosabb (kellene,hogy legyen.) és már nagyon régen.
    Persze Bartus Laci ezt profi módon irja le. És nem véletlenül emliti Cipollát.
    Ez sem végződhet másképp. orbán veszte a mértékletesség teljes hiánya lesz.
    Nem ,hogy leállni, még lassitani se képes. Ha eléri a kitűzött célt, akkor a tizszerese kell neki ,ha azt is eléri ,akkor a százszorosa és igy tovább……
    Ez valahol a szerencsénk is, töménnyebb, fájdalmasabb ,de gyorsabb lesz.
    Különben tényleg a nyakunkon maradna évtizedekig.De ,ez , IGY nem fog menni sokáig. Az teljesen biztos.Ez a trafik ügy is bizonyiték, már a látszatra sem adnak.Plusz szembemennek az egész világgal és amikor orbán azt mondja ,hogy hatalmasok gazdasági érdekeit sérti, ha nem is szándékosan ,de igazat mond. Ez bizony, igy igaz………….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +25 (27 szavazatból)
  16. Mindig is nyilvánvaló volt, hogy a Fidesz nem egy párt, hanem valójában egy törvénytelen gazdasági-vállalkozás.
    Bartus úrral egyetértve, én mégis inkább úgy gondolom, hogy a “cégben” (és így hazánkban) a legfőbb úr Simicska.
    http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://m.blog.hu/va/varanus/image/Fabius/simicska%2520lajos.jpg&imgrefurl=http://varanus.blog.hu/2012/04/17/ki_lesz_ii_orban_kaya_ibrahimja&h=454&w=415&sz=100&tbnid=vcYkr4SVI4g_dM:&tbnh=186&tbnw=170&prev=/search%3Fq%3Dsimicska%2Bfoto%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=simicska+foto&usg=__quBJwSXQIIGmupETzkB9dTSvkLU=&docid=eWk3EX0H2gXoeM&sa=X&ei=1OR6UYvIB4bXOfj1geAO&ved=0CDMQ9QEwAA&dur=714
    Valóban a pénz felhasználása úgy történik, ahogy Bartus úr leírta…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  17. Hol az a radikális párt, amely megengedi azt,, hogy a tagja lehessek ? Tennem kell valamit, mielőtt megöl a szégyen..
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (17 szavazatból)
  18. 1. kocsis mátét ki leplezte le ?
    2. orbánné tudja miből van a vagyona ?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (15 szavazatból)
  19. Bocsánat, hogy egy kis idézettel ide pofátlankodom.
    *
    ……………..
    “Hányszor támadt tenfiad,
    Szép hazám, kebledre,
    S lettél magzatod miatt
    Magzatod hamvvedre!
    *
    Bújt az üldözött s felé
    Kard nyúl barlangjában,
    Szerte nézett, s nem lelé
    Honját a hazában.
    Bércre hág, és völgybe száll,
    Bú s kétség mellette,
    Vérözön lábainál,”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (21 szavazatból)
  20. Tökéletes kedves László!
    Leírta azt amit gondoltam, azt amit látok és tapasztalhatok …
    Amit tapasztalat mindenki, Az igazat.
    Gratulálok!
    Most már csak ezekkel a bűnözőkkel kellene valami okosat cselekedni!
    A jól megérdemelt jussukat megadni nekik!
    .
    Azt hiszi ez a büdös szájszagú, enyveskezű orbán, hogy meg úszatja …
    egy darabig lehet, de örökkén egész biztos, hogy nem!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (25 szavazatból)
  21. ” „Ez a titkosszolgálat dolga, onnan kell információt szerezni, ahol van. A bűn világáról ismeret, a bűn világának környékén van. Nyomozók, hírszerzők szabályos, ellenőrzött módon kapcsolatot tartanak fenn e körökről az információt adókkal. Ez a találkozó hivatalos körülmények között történt. Magánjellegű volt? Nem. A titkosszolgálat megrendelésre, titkosszolgálati eszközökkel hallgatták le a beszélgetést, hivatalosan jegyzőkönyvezte az akciót, és elhelyezte saját irattárában. Nem kiszivárgott egy dolog, leleplezték a titokszolgát, hanem a szabályok szerint konspirált körülmények között fölvette a találkozót és letette az irattárba azt. Viszont semmit nem tudunk meg az ügyben kulcsszerepet játszó politikai, rendőrségi, bírói összefonódásról. Az ilyen részek rendre ki vannak húzva. Az akkori titkosszolgálatokat felügyelő miniszter, Szilvásy György mostani nyilatkozatából megtudtuk, hogy több gyanú is megfogalmazódik fideszes politikusokkal szemben. A vágott anyagban utalás sincs rendőrre, ügyészre, politikusra, bíróra. Ha valaki vitt pénzt MSZP-s politikusnak és azt törvénytelenül tette, akkor az törvénysértő is volt, de ezt nem tudhatjuk, Portik, aki meg akarja szerezni a titkosszolgálat támogatását, feltehetően ilyeneket mond. Amikor arról hallunk, hogy polgármestereket vesznek meg kilóra – nem szegedi példát hoznék, mert Szegeden vagyunk, meg más okból sem -, arról mit gondoljunk, a debreceni polgármestert hívják Mr. 20 százaléknak. Miért hívják annak, mert az a közszájon forgó feltételezés, hogy a beruházásokból a vállalkozónak 20 százalékot vissza kell adni neki. Olyannyira közszájon forgó pletyka ez, mint a nagyerdei tündérről szóló gyermekmesék. Hitelt adunk ennek, elhisszük, bizonyított tény mostantól? Ha egy bűnöző ezt állítja, akkor elhisszük, elkezdünk védekezni? Frászt!” – érvelt a politikus.
    Szerepjáték volt a Laborc-Portis ügy

    „Ezt a szituációt én úgy tudom értékelni, hogy egy titkosszolga azért, hogy információkat gyűjtsön, bizalmi kapcsolatot épít ki az informátorral. Ez egy szerepjáték, ennek a technikáját, pszichológiáját éveken át tanítják. Mi pedig odamegyünk laikusként, politikai elfogultsággal és minősítjük? Nem látok olyan momentumot, ami törvényt, jogot, erkölcsöt sértene.

    Ezt az egész ügyet vissza kell utasítani; aljas rágalomnak kell minősíteni ami itt történik, és azt, hogy tisztességes embereket ilyen anyagok alapján elítéljenek. Nem lehet koholmányokkal, megalapozatlan vádakkal, média segítségével tönkretenni embereket ebben az országban. Ezt könnyen mondom én, aki a jobb oldal szemében azért is én vagyok a felelős, ha felkel a nap, és azért is, ha fekszik” – így Gyurcsány, majd hozzátette, ha a kormánypárt úgy gondolja, hogy Laborc Sándor ebben az ügyben hibát követett el, akkor hivatalból indítson eljárást ellene, tegye meg a feljelentését, ha nincs ilyen, akkor – fogalmazott – a mocskolódást hagyják abba, mert méltatlan az országhoz ”
    http://szegedma.hu/hir/szeged/2013/04/gyurcsany-tundermese-hogy-kosa-lajos-a-mr-20-szazalek.html

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  22. :)
    http://vtvszeged.hu/hun/s_!news/i_2/i_9455/index.html

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  23. Barry1
    2013. április 26. péntek
    22:33
    „Tényleg nagyon jó a cikk ,de szeretném megkérdezni, hogy akinek csak egy csöppnyi kis esze van ,az milyen újdonságot tudott meg MOST????
    Ez az egész (A-Z-ig) a napnál is világosabb (kellene,hogy legyen.)…”
    .
    Szerintem te is tudod, hogy nagy szükség van az ilyen cikkekre. És nagy szükség lenne ilyen rádióműsorokra, TV-vitákra, vagy akár filmre…. no de az AN is alig bír létezni. Többek között pont azért, amire most rátérek.
    .
    A magyar valóságból rengeteg mozzanat emelhető ki, és az szubjektív, hogy azokat milyen fontossági sorrendbe rendezzük, és egyáltalán, mennyire ismerjük el a valóságot tükrözőnek. Ettől pedig abszolúte függ az, hogy milyen értelmezést vonunk le belőlük, illetve támasztunk alá velük. És a Fidesz pont azért tud annyi szavazót megtartani, mert a fideszes körökben a (tömegkommunikációs) nagyipar szintjén űzik az olyan értelmezések gyártását, közzétételét, sulykolását, amelyek mind arra futnak ki, hogy igenis, a magyar nemzet pont azzal tudja magát átmenteni a jövőbe, azáltal kerüli el a teljes megsemmisülést (ne kívánd, hogy ragozzam), ami ma itt folyik. Ismerjük ezt az EU-ellenes, multi-ellenes, globalizációellenes, antiszemita stb. demagógiát.
    .
    Na most egy ilyen cikk, mint ez is, itt föntebb, kis baráti beszélgetések tárgya lesz. És egy aktuális fideszes tetűség apropóján nagyon jól artikulálhatóvá teszi a Fidesz aljasságát leleplező gondolkodást az ilyen kis beszélgetésekben. Sok ilyen cikk= sok kis privát lehetőség a demagógiájuk leleplezésére, bár kis körökben. Minden fideszes tetűségről három vagy tíz ilyen cikknek kéne születni, és széles körben terjedni. És a mennyiség előbb-utóbb átállítaná, amit kell. Ezzel lehetne kioltani az ellentétes médiamunka hatását.
    .
    Mert pl. a trafik-ügy. Ha a maihoz képest kevesebb helyen lehet dohányárut venni, akkor az biztos, hogy a dohányáruk forgalma valamelyest szűkülni fog. Ez bizony igaz. Ahogy az is, hogy a dohányzás rengeteg egészségügyi kárt, költséget okoz, dobogósak, ha ugyan nem világelsők vagyunk a dohányzás miatti tüdőrákos halálozásban, stb. Add ezt össze azzal, amit a Fidesz eddig tett a közösségi helyek füstmentesítése érdekében. Hát nem kijön belőle a Fidesz megmentő tündöklése? Ja, hogy a megmaradó dohányáru –jutalék ezután az ő köreiket fogja gazdagítani – na ez már könnyen elsikkad. És hogy mégse sikkadjon el – és ne sikkadjon el az, hogy hamis beállítás Laborcot így és így beállítani, hazug hivatkozásokkal, egy bizonyos találkozó puszta tényéből kiindulva… és hogy egyre többen gondolkozzanak el ilyeneken, és szabaduljanak ki a fideszes értelmezések pöcegödreiből, na ezze kellenek nagyon az ilyen cikkek, bár juta belőlük minden fideszes tetű minden megszólalására.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (18 szavazatból)
  24. 3 eve mondom , hogy Orban a leggazdagabb magyar , 3 eve hivom Don Vitonak! Vegre leirta B L ebben a cikkben!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (21 szavazatból)
  25. Tisztelt Telkis ! Orban a maffia fonok Simicska rendezi a gazdasagi ugyeit mert kellett egy igazi huseges rafinalt gatlastalan arc , aztan egyszer csak bedobtak a vaddiszno feju ugyvedet Nyergest a koztudatba leveve 1 kis terhet Simirol ! Amugy Simicska a 2/ A keruletben lakik es rettenetesen puritan a hidegkuti Intersparban szokott vasarolni erdemes lenne megneznetek , metakommunikaciojan latszik a felelem es a furcsa kisse gornyedt tartasabol egyertelmuen kovetkeztetetek az oriasi teher viselesere ! Orban nem szerepelhet, mert rogton belebukna a politikai karrierbe , igy nem tudna tobbe MAFFIA FONOKKENT VISELKEDNI, EZERT VANNAK MASOK ELORE TOLVA AKIKBEN TELJESEN MEGBIZIK! ORBAN VALOS VAGYONA 2000 milliard felett jar es tobb mint 1000 cegbol all!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  26. Ami engem a cikkben megfogott, az a szembesítés:
    “A kettő között lehet megkötni a piti kompromisszumot, hogy nem döglesz éhen, viszont befogod a pofád, és csendben eltűrsz vagy szolgálsz bennünket.” Félelmetes és igaz, így él ma saját szégyenével sok-sok magyar …Láttyátuk feleim szümtükkel mik vogymuk…?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +23 (23 szavazatból)
  27. “bumburi
    2013. április 26. péntek
    20:55

    A szörnyű az a helyzetben, hogy ezeket a dolgokat Magyarországon mindenki tisztán látja, és ennek ellenére senki nem tesz semmit!”

    Az a baj, hogy nem mindenki! Ezt így csak egy nagyon szűk réteg látja, és csak nagyon kevesen tudják ilyen világosan és közérthetően megfogalmazni, mint Bartus. Fel kellene tenni miden közösségi oldalra és -már többször javasoltam- el kellene küldeni mérvadó európai politikusoknak, mint pl. Martin Schultz vagy akár az EU Néppárti vezetők. Mert talán ilyen mélységben ők sem ismerik Orbánt és az általa képviselt veszélyt. Végül is az I. világháborút egy ennél sokkal kisebb kaliberű bűnöző robbantotta ki, amikor meghúzta a tavaszt Szarajevóban.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (18 szavazatból)
  28. tavaszt = ravaszt

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  29. Valamikor a jövőben, egy szabad és egészséges Magyarországon Bartus Lászlót a lehető legnagyobb állami elismerésben fogják részesíteni.

    Nem azért, mert valakinek a valakije, hanem azért, mert megalkuvást nem tűrően, önzetlenül képviselte mindvégig az igazságot, és sosem hagyta, hogy kialudjon a remény lángja a tisztességes emberek szívében.

    Addigra a politikusbűnözők legfeljebb a börtön ebédlőjében nézhetnek focimeccset, a klotyón lehúzott írástudókat pedig maximum újságkihordóknak veszik fel.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (21 szavazatból)
  30. Kedves Bartus úr,
    ” Simicska nem a főnöke Orbán Viktornak, hanem a pénzügyi végrehajtója. ………….Viszont tűzbe menne Orbánért, mindenben kiszolgálja. ”

    .
    Vajon hogyan működik ez Orbán esetében? Ugyan miért tennék, vagy teszik ezt nemcsak Simicska, hanem tehetséges emberek akik Orbán nélkül gazdagabban, boldogabban és veszélytelenebbül élhetnének, főleg most, hogy a vezér szellemileg leépült és magasra hágott. Nekem Orbán összes trükkje olyannak tűnik, mint amikor David Copperfield átment a kínai nagyfalon. Ugyanaz a trükk. lehet ebben kicsit mániákus vagyok de most is azt hiszem.
    —-
    “Ez az alvilági bűnszervezet az, amely nincs tekintettel a magyar állam érdekeire, a magyar nép, a magyar kultúra jó hírére, amely nem ismer semmiféle szabályt vagy törvényt, amely az útjába állhatna. Csak egy maffia képes szembemenni a világgal, nem törődve az ország érdekeivel és polgáraival.”

    .
    Hát nem tudom, a maffián belül nagy a fegyelem és nem piszkít a fészkébe, nem öli le az aranyat tojó tyúkot, hanem ellenkezőleg, hogy egy hasonlattal éljek kimegy az utcára és védi a prostijait de meg a szobázás alatt is, hogy ne tegyenek kért a tulajdonba. de mindennel így vannak. Ez már nem maffia tempó ez rosszabb.
    .
    De egy fontos kérdés. Már nem kérdezem mi lesz ennek a vége, már csak azt,hogy mennyi ideje maradt hátra az országba szorult tízmillió embernek?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (13 szavazatból)
  31. Ha véletlenül győz 2014-ben az ellenzék, akkor simicskát, és orbánt úgy kell megfogni, ahogy Al Caponét.
    A törvényesség látszatát orbánék nyilván megtartják, s ha nem kerek valami, akkor eszkábálnak egy nekik megfelelő jogszabályt, amivel a legpiszkosabb dolgaikat is legalizálhatják. A népáruló 2/3 minden aljasságot megszavaz. De az adóhivatal simán találhat bizonyítékokat ellenük, lehetnek azok kis dolgok is, hacsak el nem tüntetik ott is a nyomokat maguk után. Mert ne legyen senkinek kétsége afelől, ha az ellenzék valami csoda folyományaként megnyeri a 2014-ben esedékes választást, ebben az országban kő kövön nem marad!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (13 szavazatból)
  32. Mindenkivel egyetértve abban, hogy a mai hatalom egy maffia-szerű vállalat, az Orbán-Simicska viszonyról ejtenék néhány szót, ahogy én azt gondolom…
    .
    A wikipédián olvasható Simicska-életrajz bizonytalan születési időpontjával kapcsolatban, azt 1960 vagy 1961-re teszi.
    .
    Nos, a helyes dátum 1960, bizonytalanságra a válasz: Lajos (aki már akkor is deviáns volt) 5év alatt végezte el a gimnáziumot. Igy Viktor kezdetben 3évvel, majd 2évvel járt alatta. Mivel Simicska 2szer is sikertelenül felvételizett az egyetemre, így már Viktorral együtt vették fel őket az ELTE-re és lettek az akkori rend szerint katonák/újoncok. Az egyetemen már osztálytársak/kolesz szobatársak voltak, együtt végeztek.
    .
    Tehát Lajos és Viktor már a gimnáziumi éveik alatt kapcsolatban álltak.
    Nagyon értelmes emberekről van szó, akik egyben deviánsak is, azaz a normális és az emberileg elvárttól igencsak különbözőekről. Sajátos gondolkodásuk nem a közösség javára, hanem mindig a saját önös érdekük érvényesítésére irányult. Mindent ami normális, a feje tetejére fordítottak és kihasználtak/kihasználnak.
    .
    A ma 50es éveikben járó kommenttársak jól emlékeznek, a szocializmus lényegében minden csóró fiatalnak lehetővé tette a tanulást és társadalmi felemelkedést (ez ma már messze nincs így).
    A rendszerváltás évében ez a két fiú frissdiplomásként tudatosan léptek a politika útjára, az egyetemen tanultakat a bennük meglévő deviáns logikának mentén, minden normálist átkavarva (a semmiből) kezdték felépíteni a karrierjüket.
    .
    Viszonyuk nem alá-fölé rendeltségi kapcsolat !!!
    Simicska, akit világéletében zavart a nyilvánosság, az AGY szerepét tölti be, Orbán pedig az ARC szerepét. Mindkettő alapvetően fontos, egyik sincs meg a másik nélkül. Amit Viktor mond, annak “bátyja” Lajos az értelmi szerzője és “zseniálisan” gondos kitervelője.
    .
    Mára elérték, hogy az a katyvasz, ami az ő logikájukon alapul, uralkodóvá váljon ebben az országban. Gondosan kielemztek mindent: történelmet, társadalmat, pszichológiát, magyar lelkületet, stb.
    Mindent kiforgatva, átkavarva, minden lehetőséggel visszaélve eljutatták az országot oda és abba amibe ma vagyunk.
    .
    Ami a legszomorúbb !!!
    A messzi Amerikából kell, hogy minderre Bartus László hívja fel a figyelmet!
    Néhányan itt az AN-en látjuk a pontos helyzetet, az ellenzéki “profi” politikusok közül pedig senki!
    Európa kirekesztett bennünket, ezt is félreértelmezik a magyarok, hagyják a fasiszta propagandát érvényesülni!
    .
    Csakazért sem tanulunk történelmünkből, ezért létezhetnek Simicska-Orbánék!
    Saját magunknak köszönhetjük ezt a rezsimet…
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +22 (22 szavazatból)
  33. khm….
    Tisztelt Bartus Úr!
    Szálka és gerenda megvan?

    Nagyon sokszor olvasom élvezettel írásait, de most nem tudok önnel maradéktalanul egyetérteni.
    Tehát: kis kitérő: Wikileaks hősét, páros lábbal rúgnám valamelyik cellába pár évre, ++ anyagiasítanám hogy nyugati féltekének ezzel a személyes kockázatot nem igénylő “hősiességével” mekkora kárt okozott, valóban kényes titkosszolgálati információk kiszivárogtatásával.
    Gondolom sokáig nem fog kiderülni, csak hány fedett ügynök életébe került az akiciójuk…

    DE:
    Aki a magyar állam titkosszolgálatának bármilyen műveletét nyilvánosságra hozza, az Magyarország érdekét sérti, államérdeket sért, és bűncselekményt követ el. -írja ÖN.

    Hát sajnos nem igazán. A titkosszolgálatok nem egyszer váltak demokratikus államokban IS az elit játékszereivé- jogellenesen.
    Gondolom két perc alatt mindketten jópár olyan akciót felidézné ami az újságokban robbant aztán,… Rainbow Warrior megvan?
    undsoweiter.
    Watergate?
    Amerikai fegyverek szállítása É-Koreának , Németországon keresztül? Francia szállítás embargós Irak/Iránba? csak pld..
    Gondolom, ha ott nem volt szégyen kiborítani a trágyáskocsit, akkor itt sem.

    Ez a maszatolással egybekötött magyar ügy épp olyan.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -12 (14 szavazatból)
  34. ja igen… ma a nol.hu-ról:

    Elképzelhetőnek tartja, hogy a CIA igazgatója leülne egy Oszama Bin Laden kaliberű terroristával beszélgetni, vagy a KGB utódszervezetének vezetője egy csecsen hadúrral?

    - 2001. szeptember 11. előtt vagy után? A szovjet időkben vagy napjainkban? Nem tudom, hogy a kérdésében foglaltakhoz hasonló találkozók nem történtek-e, illetve nem történhettek-e meg. Nyilvánvaló, hogy a Portik Tamással való találkozásom megítélése más ma, amikor több gyilkosság feltételezett felbujtójaként előzetesben ül, és más volt 2008 nyarán, amikor már és még semmiféle büntetőeljárás nem folyt ellene. Ő akkor rendőri korrupcióról szóló információkkal jelentkezett, nem tehettük meg, hogy nem állunk szóba vele.

    Fordítok magyarra: Portik nem azzal jelentkezett, hogy egy új 9/11-ről van információja.
    Hanem “közönséges” rendőri korrupcióról. már ha beszélhetünk ilyenről.
    márpedig Magyarországon ANNYIRA ismeretlen dolog a rendőri korrupció, és annyira veszélyes a társadalomra, hogy Laborc úr minden kockázatot vállalva -személyes találkozót szervezett…

    napersze….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -12 (14 szavazatból)
  35. Hiryu2

    Nincs jobb dolgod szombaton.? Csak úgy kérdezem.
    Bartus nem azt mondja, hogy titkosszolgálat nem bukhatle, hanem azt,hogy ezeket az ügyeket nem az adott ország kormánya robbantja ki a saját(!!!!!) titkosszolgálata lejáratására, még ha az az előző kormány alatt történt is.
    Tudtommal a Washingtn Post nem kormány szerv. (Watergate)
    Megmondom őszintén ,én azt utálom bennetek ,hogy totálisan hülye hir tv meg mno fanoknak nézetek minket. Lehet,hogy ott elmegy ez az 1 bites hülyités
    de itt nem. Olyan példát mondjál ,amikor az USA kormányzata MAGÁTÓL kiteregeti a CIA vagy az FBI ügyeit. Bármilyet. undsoweiter.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (15 szavazatból)
  36. Hiryu 2

    Istenem,ezt nem hiszem el.
    Tehát portik és oszama ugyanaz a szint. Akkor hadd kérdezzem már meg ,hogy a bombagyáros Dietmar Clodo , az milyen szint, akivel Don Sandro találkozott
    SZEMÉLYESEN???
    Az ,hogy a CIA igazgatója kivel ül le ,azt meg nem tudhatjuk ,mert nem teregetik ki, még politikai okok vagy valami pánamerikai trafiktender miatt sem . Pont ez a lényeg. Ez az amiről fogalmad sincs, csak olyan Heti Válasz szinten “sztorizgatsz”,meg szemezgetsz kedved szerint. Na ,hogy is van ez a Clodo dolog?????

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (15 szavazatból)
  37. mégvalami… más:

    tehát akkor hazaárulás volt nyilvánosságra hozni /Népszava?/ a Pintér-Clodó találkozót?
    http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=446102

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (9 szavazatból)
  38. te kis naív: gugli a barátod:
    Már az amerikai külügy- és védelmi minisztériumnál is vizsgálódik az amerikai igazságügyi minisztérium a CIA egyik fedett munkatársának lebukása miatt. Valerie Plame-t Robert Novak neokonzervatív publicista buktatta le egy, a Washington Postban megjelent publicisztikájában.

    Novak kormányzati forrásokra hivatkozva írta meg, hogy a Bush elnök évértékelő beszédében is idézett, Irakot nigeri uránvásárlással vádló adatok hamisságát bizonyító Joseph Wilson felesége a CIA munkatársa. Novak állítja, hogy a CIA ugyan kérte Plame nevének titokban tartását, nem jelezte azonban, hogy a szivárogtatás veszélyt jelentene az asszony számára. Értesülései szerint Plame nem ügynök, csak elemzőként dolgozott

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -9 (9 szavazatból)
  39. Hiryu 2

    ‘. Kérdésre NEM kérdéssel válaszolunk. Mondom ,hogy nem érted a szitut,
    meg ahogy látom tárgyi tudásod se éppen egy mount everest.
    Sandro papa ,mint businessman tárgyalt a nemzetközi hirű bombagyárossal, nem mint titkosszolgálati vezető. Azután kapott bizalmat,mint BM.
    A Népszava meg nem kormányszerv. Rozumis????Nem az NBH anyagából került ki az anyag, mint most.
    Azonkivül. Volt még ott más kérdés is. Azokkal mi van????
    Te el tudod képzelni ,hogy az Obama kormányzat saját szándékából nyilvánosságra hoz egy belső CIA ügyet, Bush idejéből?. Tudod ez mit
    jelentene Amerikában ?? 100% demokrata vereséget a következő választáson.
    Szóval…. Tartsd be a szabályokat. Válaszolj szépen a kérdésre, ahogy illik
    ( lehetőleg kicsit magasabb szinten,ha kérhetném és utána kérdezhetsz.
    Have a nice weekend!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  40. Aki nem érti Bartus úr írásait, az jobb, ha nem is fárasztja magát vele (minket se).

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (17 szavazatból)
  41. commandante! Igazad van. Nem csak a 2/3-os elzavarásuk a fontos, hanem az, ami, és ahogy utána jön. És itt látom a bökkenőt. Akkor van értelme az elzavarásuknak, ha utána demokraták jönnek. Ezek ellen viszont demokratikus eszközökkel nem lehet tenni semmit. Ha elvesztik a választásokat, akkor a demokratukus ellenzék pillanatok alatt egy polgárháború kellős közepén csodálkozik, és mire észbe kap, visszajönnek “megvédeni” a nemzetet. Hagytuk, hogy így legyen, és sajnos azt gondolom, hogy nagyon komoly külföldi segítség nélkül ebben az országban kő kövön nem marad. Eszembe jutott egy kisregény, ami egy Jonathan nevű sirályról szól. A fő dilemmája az, hogy Jonathan azért repül, hogy ehessen, vagy azért eszik, hogy szárnyalhasson. Azt gondolom, hogy az itthonmaradottak 90%-a már az első csoportba tartozik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  42. Megint nem figyelsz. Ezt az ügyet mondjuk konkrétan ismerem.
    Persze, ha már kipattan egy ügy ,akkor arra reagálni kell egy kormányzatnak.
    Kezelnie kell az ügyet ,amely bizonyos információk nyilvánosságra hozásával járhat. Ebben ki vitatkozik veled???
    De az azért kicsit más, mint amikor az aktuális kormányzat robbantja ki a botrányt
    ( Maga a hanganyag ,hogyan másképpen kerülhet ki egy lezárt fiókból?, jéé és véletlenül a magyar nemzethez!!),
    azért ,hogy erről szoljon a közbeszéd ,ne pedig arról ,hogy ki nyithat dohányboltot a Móricz Zsigmond körtéren. Persze ettől még ez a laborc-portik ügy egy tipikusan balkáni, lábszagú suttyóság, de messze nincs olyan nagy jelentősége terelés,semmi más.Ha most sem érted ,hogy mit akarok mondani, akkor feladom ,nyertél, finitó.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  43. Hiruju
    maga nagyon okosnak hiszi magát ezzel a hülye fasisztoid jappán császári hadihajónévvel , valójában magácska csak egy irritáló senki.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (12 szavazatból)
  44. Barry1
    2013. április 27. szombat
    10:25
    Hülyéknek hiába mondod, hogy hülyeséget beszél, mert az csak fokozza az állapotát. :(

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (11 szavazatból)
  45. vagy csak a reklám kedvvéért:

    http://mno.hu/kulfold/feher-hazi-infok-a-bin-laden-filmhez-1078197

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -8 (8 szavazatból)
  46. Hiryu2 Mondok egy lázárosat:

    Aki csak a google-ból okos (kodik) ,az annyit is ér.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (10 szavazatból)
  47. Te el tudod képzelni ,hogy az Obama kormányzat saját szándékából nyilvánosságra hoz egy belső CIA ügyet, Bush idejéből?. Tudod ez mit
    jelentene Amerikában ?? 100% demokrata vereséget a következő választáson.
    Szóval…. Tartsd be a szabályokat. Válaszolj szépen a kérdésre, ahogy illik
    ( lehetőleg kicsit magasabb szinten,ha kérhetném és utána kérdezhetsz.
    Have a nice weekend!!!

    …..

    Obama korábbi álláspontjával ellentétben kedden közölte, hogy eljárást indíthatnak a durva vallatási módszerek ügyében a Bush-kormányzat tisztviselői ellen.

    A Fehér Ház hivatalos álláspontja korábban az volt, hogy az Egyesült Államoknak tovább kell lépnie, elfeledve történetének egyik sötét és fájdalmas fejezetét. Különböző civil szervezetek mellett azonban demokrata szenátorok, köztük Dianne Feinstein kaliforniai szenátor, a szenátus Hírszerzési Bizottságának elnöke is arra sürgette az elnököt, hogy ne zárja ki a bűnügyi eljárást. A republikánusok viszont élesen bírálták az elnököt, amiért az előző héten nyilvánosságra hozott az ügyben érintett dokumentumokat.

    A napokban került ki a 16 amerikai felderítő szervezetet felügyelő hírszerzési igazgatójának tulajdonított belső használatra szánt jelentés is, amelyikben Dennis Blair azt állította, hogy értékes információkat szereztek a vitatott vallatások során. A szivárogtatás után egy új közlemény is előkerült, amelyben aztán Blair már sokkal visszafogottabban fogalmaz. Eszerint a begyűjtött információ bizonyos esetekben hasznosnak bizonyultak, azonban azt nem lehet egyértelműen megállapítani, hogy más módszerek segítségével nem juthattak volna hasonló eredmény

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (7 szavazatból)
  48. ja,,, de aki a google-t se használja, mert olyant talál se perc alatt, ami nem illik a világképébe….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (8 szavazatból)
  49. hirju,
    Wa ka ra na i ka

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos