Ronai and Ronai
AMERIKAI

Bartus László: Ármány és gyűlölet 2012. november 30. péntek 8:58

  • Hozzászólások(115)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Bartus László: Ármány és gyűlölet

A vasárnapi náciellenes tüntetésről már csak Vona Gábor hiányzik, hogy teljes legyen a kép. Az antiszemitizmus leghatásosabb terjesztője a Fidesz. A Fidesz nélkül nincs Jobbik, a Jobbik a Fidesz kezéből eszik. Mi ellen tiltakozik Rogán Antal a Fidesz nevében? Kövér ellen, aki a legnagyobb nyilasbérenc és zsidófaló? Orbán ellen, aki a szónoklataiban “Magyar Magyarországot” akar? Tudja azt Rogán, hogy ki akart “Német Németországot”? Adolf Hitler. Esetleg felolvassa Orbán nyilatkozatát, hogy a zsidókat deportáló, és saját öndefiníciója szerint antiszemita Horthy-val nincs semmi baj? Esetleg felvezeti maga mellé azt a Csatárit, akit nem akartak elfogni, és csak külföldi nyomásra voltak hajlandóak őrizetbe venni néhány órára, hogy azóta is várják, amint ágyban párnák közt hal meg? Felolvassa esetleg Rogán a magyar tankönyvekből azokat a dicshimnuszokat, amelyeket a pártja íratott bele a nyilas Nyirőről, a zsidógyilkos Wass Albertről? Bejelenti, hogy lemondanak a nácikról, akiknek a kedvében járva keresi a kegyeiket? Befejezik a komcsizást, a trianonozást, a burkolt zsidózást? Vagy mégsem turulba születtünk? Nem kellene Rogánnak szónokolni, kezükben a kétharmad a Jobbik betiltásának lehetőségével. Akkor használják, amikor akarják. De azt nem fogják. Vagy talán megígéri Rogán, hogy nem szerveznek többet közpénzen címeres antiszemitákkal és nácikkal az élen Orbán melletti tüntetéseket, “Nemleszünk zsidó gyarmat” feliratú táblákkal? Ja, nem volt ott, hogy “zsidó”, én úgy olvastam.

Senkinek nem tűnik fel, hogy ez a Fidesz forgatókönyve? A Jobbik mindig úgy táncolt, ahogyan a Fidesz fütyült. Vona Gábort a Fidesz helyezte a Jobbik élére Orbán polgári köréből, hogy ellenőrzése alá vonja a szélsőjobboldalt, és kivegye a túlságosan öntörvényű Csurka kezéből. Gyöngyösi egy ócska kisnyilas provokátor. Időzítve volt, hogy mikor mond egy nagyot, amivel elterelik a figyelmet a gyalázatos választási törvényről. Hát nem feltűnő, hogy a Fidesz, amely soha nem akart elhatárolódni egyetlen gyalázatos náci megnyilvánulástól sem, most elsőként és egy emberként ítélt el egy olyan mondatot, amelynél szörnyűbbet ők maguk is mondanak? El tudja képzelni valaki, hogy az őstahó Kövér azonnal filoszemita lesz, és elítéli azt az embert, aki a lába nyomába nem léphet annak a nyilas Nyirőnek, aki Kövér példaképe? És elhiszi azt valaki, hogy ezután véletlenül lebben az antifasiszták színpadára Rogán Antal? Na és az nem gyanús, hogy a Hit Gyülekezete mégiscsak megkapja a kiszemelt iskolákat lenyúlásra, amelyek annyira fájtak Németh Sándornak, és néhány nap múlva már tömegtüntetést szervez, de nem a Fidesz ellen, hanem a Fidesz érdekében?

Mert ne legyen senkinek kétsége afelől, hogy a vasárnapi demonstráció egyedül a Fidesz és Orbán Viktor érdekét szolgálja, és az egész a Fidesz propagandagépezetének találmánya. Németh Sándor tisztára mossa a Fideszt, és felszabadítja az antiszemitizmus vádja alól. Egy ilyen tüntetésnek két dologról kellene szólnia: a Jobbik és a fasiszta szervezetek betiltásának követeléséről, másrészt a Fidesz elleni vádiratról, a Fidesz felelősségének számbavételéről, mert nélkülük a Jobbik sehol nem lenne, és a parlamenti gyalázatra soha nem kerülhetett volna sor. A Fidesz nélkül ez a folyamat soha nem jutott volna idáig. A Fidesz kódoltan antiszemita eszméket terjeszt, Orbán szabadságharcának ideológiája maga a Mein Kampf. Ezek után a Fidesz felelősségéről szó sem esik, ellenkezőleg: a Fidesz frakcióvezetője, Magyarország egyik legkorruptabb politikusa, a kiépült önkényuralom képviselője mond beszédet az antifasisztáknak, a rendszer ellenzékének, akik talán majd meg is tapsolják. Illetve: biztosan megtapsolják, mert a Hit Gyülekezetében ki lesz adva, hogy a Rogánt meg kell tapsolni, és a pfújolókat el kell némítani. Elvégre Rogán Németh Sándor vendége lesz a színpadon. Egymáshoz valók.

Németh Sándor megkapta a koncot, és ezért megszervezi Orbánnak Magyarország leggyalázatosabb rendezvényét. Élőben kell végignéznie az országnak, ahogyan nyilvánosan rehabilitálják az antiszemita és Jobbik-barát Fideszt, összemossák őket a politikai ellenzékkel, és egy olyan jó ügy mellé állítják őket, amely feledteti az elmúlt két év minden aljasságát. Ez a cél. Ehhez használják fel a náciellenes szent érzelmeket, és gyalázzák meg az antifasiszta ellenállást száz évvel előre és hátra. Ennél mocskosabb játszmát és tervet még nem találtak ki Magyarországon. Eltűnik a fasiszták és az antifasiszták közötti különbség. Németh Sándor és az ATV eltünteti őket. Azon már nem is csodálkozunk, hogy mindezt a Klubrádió is élőben közvetíti, maradék erkölcsi tőkéjét is megsemmisítve. Hátha visszakapják érte valamelyik frekvenciájukat. Ekkora árulás még nem volt Magyarországon. A Mazsihisz ismerhetné Németh Sándort és a Hit Gyülekezetét annyira, hogy ha közös alapítványba lép vele, akkor valamilyen disznóságban felhasználja majd őket. Lehet-e giccsesebb és álszentebb nevet adni egy alapítványnak, minthogy “Mindannyian Együtt Jeruzsálemért”? Németh Sándor, a Zala megyei katolikus parasztfiú, zsidóbb akar lenni a zsidóknál, agyonszereti őket merő haszonlesésből, és most egy ilyen piszkos játszma részévé is teszi őket. Fasiszták rehabilitálásához használja fel a zsidókat. Ekkora botrány a negyvenes évek óta nem volt Magyarországon, zsidókat így még nem aláztak meg.

Németh Sándor és a Fidesz tervei természetesen távolabbra mutatóak, mint egy tömegdemonstráció. Ez az alapítvány a filoszemita és antifasiszta programjával minden gyanú felett áll, és így kizárólag pozitív érzéseket kelthet. Ugyanakkor az egyedül antiszemitának kikiáltott Jobbik elleni látszólagos “összefogás” jó alkalmat teremt arra, hogy ez az alapítvány egy további párbeszéd katalizátora legyen. Németh Sándor ezzel az alapítvánnyal közel hozza egymáshoz a Fideszt és az ellenzék arra nyitott pártjait. Az MSZP és a Fidesz a háttérben könnyen megérti egymást, ha a tárgyalófeleket Simicska Lajosnak és Puch Lászlónak hívják. Az MSZP nem áll távol attól, hogy kiegyezzen, vagy akár nagykoalícióra is lépjen a Fidesszel, ahogyan erre már korábban is történt célzás. Bajnai Gordon láthatóan örökre összeveszett Gyurcsánnyal, szabadulni akar az örökségétől, és egyébként is a konzervatív mérsékelt jobboldal felé nyitott. Ahhoz pedig mi sem áll közelebb, mint a Fidesz. Mindkét ellenzéki tömörülés csak jól járhat egy nagykoalícióval, miután esélyük nincs arra, hogy akár most, akár később, valaha is választásokat nyerjenek. Bármily meredeknek hangzik is az eszmefuttatás, a Fidesznek már az is elég, ha az MSZP-t és Bajnait pacifikálja. A közvetítő Németh Sándoron keresztül elhiteti a felekkel, hogy az Orbán-rendszer konszolidálása, bizonyos kompromisszumok elérése árán még mindig jobb, mint egy kiélezett szembenállás. Az “ország javát ez szolgálja”. Orbán részéről ez természetesen csak taktika, és az akció az ellenzék leszalámizását, felmorzsolását és eltüntetését eredményezné. Lehetnének olyan ellenzék, mint amilyen ellenzéki tévé az ATV. A rendszerbe van kódolva, úgy kell, mint egy falat kenyér. A táncba hívott felek biztos parlamenti helyeket, a helyzet normalizálódását, és a véleményük meghallgatásának vonzó ígéretét láthatják ebben. Természetesen az Orbán-rendszer kiépített jogi keretei között. Németh Sándor, aki egy személyben az ellenzéki ATV tulajdonosa és Orbán Viktor lekötelezettje is, az alapítványával és az antifasizmus szép jelszavával katalizátora lehet ennek a közeledésnek, amelynek első lépése a vasárnapi közös fellépés. A Fidesz itt úgy jelenik meg, amely gesztusokat és engedményeket is tesz Bajnai és Mesterházy felé, mert részvételével legitimálja is őket. Aki kimarad ebből a szép egymásba borulásból, az az ősellenség, Gyurcsány Ferenc, és pártja, a Demokratikus Koalíció, amely nem szelídíthető.

Ha ez így van, és ez bármilyen formában vagy mértékben megvalósul, az ellenzék pedig pacifikálható ez által, az az Orbán-rendszer felszámolásának és a köztársaság visszaállításának végét jelenti. A serpenyő másik felében pedig ott áll az a néhány iskola, amelyet a Hit Gyülekezete bekebelezhet az azzal járó állami támogatással együtt (hogy egyéb egyházaknak járó juttatásokról, az ATV-nek adandó hirdetésekről ne is beszéljünk). Ha semmi folytatása nem lenne a vasárnapi hazug szeánsznak, akkor is gyalázatos lenne Rogán szereplése, és tisztességes ember akkor sem venne részt rajta. Függetlenül attól, hogy távolmaradásával nem tudja megakadályozni az öntömjénezést és a sikerpropagandát, amely a vasárnapi napot követi majd, mert a Hit Gyülekezete tagjai parancsszóra ki lesznek vezényelve, de rajtuk kívül is van sok naiv jóindulatú ember, aki a rendezvény igazi célját félreértve a programon részt vesz.  Példaértékűnek fogják nevezni, hogy jobb- és baloldal egyaránt elítéli a nácizmust (a Fidesz azt a nácizmust, amelyet maga hozott létre, és maga tart fenn). A Fidesz propagandagyára ugyanazt a nótát fújja majd, mint amelyet az ellenzék Orbánnak lefeküdt médiája. Meg ne feledkezzünk arról, hogy egy kiegyezés biztosíthatja a fizetést az itt dolgozó újságíróknak. Mindenki megtalálja a maga számítását. Azt fogják mondani, hogy történelmi siker, magyar-magyar kiegyezés, be lehet temetni az árkokat. Értékelni kell, ha a Fidesz is jó dolgokat tesz. Aki ebben nem vesz részt, az bajkeverő és a haza ellensége, esetleg hazaáruló. Hazugságra épülő politikai ökumenizmust hoznak létre. Németh Sándor sikernek fogja mutatni, hogy a Fideszt is sikerült a zsidók oldalára állítani, miközben semmi más nem történik, mint a Fidesz antiszemitizmusának és elmúlt két évének rehabilitálása, méghozzá a Fidesz forgatókönyve alapján. A hazugság győzni fog, de tisztességes ember ebben akkor sem vesz részt, ha egyedül marad, és egyedül hányja sugárban oldalba az ATV kapuját.

Az nagy kérdés, hogy mit szólnak mindehhez az MSZP-n belül azok, akik e sorok írójával együtt tisztában vannak azzal, hogy a Fidesznek milyen szerepe van a Jobbik és az antiszemitizmus erősödésében. Vajon közülük ki lesz olyan ostoba, hogy elhiggye, a Fidesz megváltozott, és farkasból bárány lett? És ha nem így van, akkor vajon mit keres Mesterházy Attila azon a színpadon, ahol a gyűlölt Orbán-rendszer egyik legaljasabb politikusa, a legmocskosabb törvények előterjesztője osztja az igét az ellenzék hallgatóságának, a párt híveinek, e törvények jogfosztottjainak és kárvallottjainak? Bajnai Gordon pedig azzal a világcsúccsal büszkélkedhet, hogy szűk másfél hónap alatt sikerült lenulláznia magát, és a vele szembeni minden reményteli várakozást. Sokan nem értették, de elnézték, hogy milyen ostoba és hazug nyilatkozatokat tettek a 2006-os eseményekről, hogy éppen az LMP felé tettek először ajánlatot, és olyanokkal fogott össze, akik kirekesztő szólamokat hirdettek a baloldali pártokkal szemben. De ez az újabb húzása, hogy odaáll Németh Sándor színpadára Rogán Antal mellé, hogy segítséget nyújtson a Fidesz elfogadhatóbbá tételéhez, nem igényel különösebb magyarázatot. Bajnai Gordon nem az az ember, akinek gondoltuk, amilyennek hittük, és nem azt testesíti meg, amit vártunk tőle. Egyszer és mindenkorra le kell számolni a személyével kapcsolatos illúziókkal.

Annál is inkább, mert Németh Sándor rókalelkét ismerve, nem kizárt, hogy a bázis nélküli Bajnai a háttérben már beleesett a Hit Gyülekezete csapdájába, és Németh Sándor behálózta az MDF helyére, amelyet korábban maga szúrt hátba Orbán kérésére. Az MDF-nek a liberálisokból és a szocialistákból is kiábrándult Németh Sándor találta ki a “Normális Magyarország” programját, és azt a mérsékelt konzervatív jobboldali arculatot, amelyet Bajnai is meghirdetett. A Hit Gyülekezete az SZDSZ-el való történelmi érdekkapcsolat alapján, valamint a katolicizmus gyűlölete miatt egyrészt liberális elveket vall, másrészt fundamentalista keresztény irányzatként konzervatív nézeteket képvisel (amely az amerikai jobboldali evangéliumi kereszténység – Pat Robertson és társai – magyar megfelelője). Ezért tökéletesen alkalmas arra, hogy Bajnai pártját tartalommal és emberrel megtöltse. Az igaz, hogy a csomagban egy kígyó is sziszeg, amely bármelyik pillanatban elharapja a torkát, de ezt Bajnai nem hiszi el, amíg meg nem tapasztalja. Ezért a Hit Gyülekezete az alakuló Bajnai pártot és választási szövetséget az ATV-hez hasonlóan képes a rendszerbe integrálni, és pacifikálni, az Orbán-rendszer álellenzékévé tenni.

Egy szó, mint száz: ez a vasárnapi álantifasiszta dzsembori halálos döfés a magyar demokrácia és a köztársaság ügyének. Nincs rá más magyarázat, mint a fenti logikai levezetés. A Fidesz nem változott meg, Rogán nem fogja megtagadni a kódolt “keresztény” antiszemitizmust, amelyet pártja hirdet és képvisel. Mindenki a kihelyezett bűnbakot, a Jobbikot, és annak provokátorát, Gyöngyösi fajtestvért fogja ütni és vágni, miközben az álnokság leple alatt szennyes ármány szövődik. Az ellenzéket olyan kapcsolatrendszerbe kényszerítik, amely mögött nem a szeretet, hanem a gyűlölet áll.

Köves Máté is elemében van, a nem zsidó zsidó, aki a zsidókat árulja el jó pénzért a fasisztáknak, és ha így van, akkor ez csak a Fidesz szervezése lehet.

Befejezésül ne feledkezzünk meg kedves volt munkatársunkról, Ungvári Tamásról sem, aki dicstelen szerepre vállalkozott ebben a nászban. Nagyra értékeljük Ungvári Tamás most idézőjelbe került egész életművét, és az Amerikai Népszavában megjelent írásait, amelyekért Aranytollal tüntették ki. Megértéssel tekintettünk arra is, hogy Németh Sándor kegyeibe személyesen az én hátamba vágott késsel jutott, és hullámat mutatta fel hűsége jeléül. Megnyugvással láttam, hogy jutalma nem maradt el. Ungvári Tamás életművész, aki szeret szerepelni, nem veti meg a pénzt, és mindazt, ami pénzért megvehető. Nagy kár, hogy ezek között nincs a becsület.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.5/5 (39 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +78 ( 100 szavazatból)
Bartus László: Ármány és gyűlölet, 4.5 out of 5 based on 39 ratings

  • Hozzászólások(115)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

115 Reader’s Comments

  1. Kecskeméti Károly vontolla

    Úgy látszik, valóban igaz: bizonyos távolságban lévő rálátási pont szükséges a pontos diagnózishoz. Meg persze képesség!
    Köszönöm!
    Majdnem elmentem……

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (15 szavazatból)
  2. Kedves Bartus úr !

    Nagyon fáj az, amit Ungvári tanár úrról írt.
    Ő egy kitűnő gondolkodó és remek ember.

    Még soha nem hallottam, nem olvastam tőle olyan mondatokat, amik hiteltelenek, vagy disszonánsak lettek volna.

    De öntől már igen !

    Ha mindaz úgy van az antifasiszta tiltakozással kapcsolatban ahogyan ön elemzi – hajlok rá, hogy ön ezzel kapcsolatban ezúttal telibe talált -, akkor meg kell mondania, hogy hogyan tudunk úgy tiltakozni az antiszemitizmus ellen, hogy ne az antiszemita összeesküvést szolgáljuk.

    Nem hiszem, hogy ön összeesküvés-elmélet gyártó lenne.
    Szerintem megfontolandó dolgokat ír -, többnyire.

    Az azonban amit Ungvári tanár úrról írt – ne haragudjon – ÖNT teszi hiteltelenné.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (21 szavazatból)
  3. Számomra nagy kérdés, hogy a Bartus úr általi FIDESZ-tisztára mosdatás folyik tudatosan, vagy csak a szokásos következetlenség és a kockázatok nem kellő mérlegelése történik. Az nekem is meggyőződésem, hogy a Parlamentben FIDESZ-Jobbik összejátszás történt, de nagy valószínűséggel csak a választási eljárásokról szóló törvényről való figyelemelterelés céljából. Ez kétségtelenül sikeres volt. A NEM nagygyűlésen való közös szerepvállalás Fidesz részről biztosan a politikai haszonszerzés miatt történik. Az, hogy a NEM ebbe belement mindenképp elgondolkodtató.
    Persze ezen a baloldali többség nem fog problémázni, mert az újnáciktól nem látják a csapdákkal teli erdőt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  4. Kedves Mikulasch,
    Ebből a társaságból, amely Rogán Antallal ünnepli az antifasizmust, Ungvári Tamással bántam a legkedvesebben és megértőbben, mivel tisztelem őt és a munkatársunk volt. Nagyszerű korszaka volt az Amerikai Népszavának, amikor minden héten írt egy cikket nekünk. Ez a kapcsolat nem miattam szakadt meg, Ungvári Tamás a nagyobb nyilvánossággal, több pénzzel járó ATV-t és Németh Sándort választotta. Neki ehhez nyilvánosan el kellett határolódnia tőlem, és ezt annak rendje és módja szerint meg is tette. Én ezt a lehetőségekhez képest kulturáltam kezeltem, még köszönőlevelet is írtam neki. Ungvári Tamásra nem haragszom, ő ilyen. De az igazság az, amit leírtam.
    Ami az Ungvári Tamással kapcsolatos hiteltelenséget illeti, csatolom Önnek azt a levélváltást, amelyre a cikkben utaltam, kérem, mindkét levelet olvassaa el: http://nepszava.com/2011/07/velemeny/ungvari-tamas-levele-bartus-laszlonak.html Nem kell egyetértenie, de nem alaptalanul írtam, amit írtam. Ha valakinek vannak kétségei annak erkölcsi tartalmát illetően, ami Rogán szereplésével készül, annak nem szabad elfelejtenie, hogy ebben Ungvári Tamás is részt vesz. Ő is Rogán mellett szónokol. Ha az egész nem tiszta, akkor ő sem tud tiszta maradni. Amíg Ungvári Tamás nem állt látványosan Németh Sándor szolgálatába, nem emlékszem, hogy valaha bármiben ne értettünk volna egyet. Nagyon hálás vagyok a barátságáért, a közös munkáéért, nagyon sokat tanultam tőle. De Rogán Antalhoz már nem tudom követni őt.
    Ungvári Tamás nem szorul a dicséretemre, kiváló reneszánsz ember, de – bármilyen hihetetlen – tévedései még neki is voltak. Ezek nem kisebbítették őt a szememben, ellenkezőleg. Elismerem, hogy én kényszerből annyit írok, és olyan gyorsan, hogy nincs rá időm és módom, hogy minden mondatomat megfelelő formába öntsem. Emlékszem még arra, amikor Magyarországon egy héten kellett egy cikket megírnom. Az nem hasonlítható ahhoz, amit most kell csinálnom. Szerkesztőm sincs, aki ezt megtegye. De azt nem hinném, hogy nagyon sok hiteltelen dolgot írtam volna le, legfeljebb nem mindig pontosan vagy választékosan, nem eléggé kidolgozott formában. Én néha napokig nem alszom, hogy el tudjam végezni azt, ami a feladatom. Két időzónában élek. Ez az oka, hogy Ön találhat írásaimban nem kiforrott mondatokat, amit nagyon sajnálok, és a megértését kérem.
    Ungvári Tamás fellép egy deszkára Rogán Antallal, egy gyanús politikai játszma keretében. Ő tudja miért, mennyiért teszi. De azt nem gondolhatja, hogy az ő szerepe és megítélése független marad attól, ami ott történik. Én sajnálom, hogy erre vállalkozik. Ha Ön szerint ennek a rendezvénynek a megítélésében “telibe találtam”, akkor nem könnyű Önnek megmagyaráznia Ungvári Tamás jelenlétét, aki talán az összes résztvevő közül a legokosabb ember.
    Még egyszer hangsúlyozom: nem haragszom Ungvári Tamásra, életművét nagyra tartom, hálás vagyok az Amerikai Népszavában írt cikkeiért. Annyit megjegyezve, hogy az Amerikai Népszava akkor is éppen ilyen volt, mint most. Az Amerikai Népszava nem változott. Nem mi változtunk. Ungvári Tamásnak ezt a mostani fellépését nem tekintem írói munkássága részének. Nem erre fog emlékezni az utókor. Szerencséjére.
    Üdvözlettel, Bartus László

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +30 (36 szavazatból)
  5. Tegyük fel,hogy kételkedés és kritika nélkül elfogadom Bartus László cikkébn leírtakat (személyes sérelmek ügyével egy kivülálló nem tud mit kezdeni)..OK.de akkor mit lehet tenni egy álköztársaságbn,álellenzékkel,
    egy mélyre süllyedt: tartás,méltóság,racionalitás hiányátol szenvedő álértelmiségi bugrisokkal????Mi a megoldás?????Mert ön 2hónappal ezelőtt azt írta,hogy 2014-bn a választások bojkottálása lenne az igazi arculcsapás a 2váltópárt számára,de erre még éretlen a középosztály.Akkor mi a megoldás???

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (5 szavazatból)
  6. Ungvari Tamas nagy koponya, de ahogy idosodott, egyre jobban veszitett “fenyebol”. Nem ez az elso “tevedese” de …………erre mar azt hiszem nem figyel senki.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  7. Kedves Kemsei Lajos,
    nekem nincsenek személyes sérelmeim. Itt tényeket és logikus következtetéseket írok. Nem én találtam ki, hogy deszkát ácsolnak Rogán és az ellenzéki vezetők alá. Miféle személyes sérelem van abban, ha ezt szóvá teszem? Nem szorulok ilyesmire. Ha személyes sérelmem van, akkor azt elmondom, hogy személyesen sérelem ért. De ez a rendezvény nem a személyemet sérti, hanem a tisztességet és az ellenzéket. BL

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (20 szavazatból)
  8. bumburi
    Én. Mert kevés ahhoz egy rogányoló szereplése, de még Bartus szövege is, hogy ne vegyek részt egy antifasiszta tüntetésen. Egy potenciális ELLENZÉKI tüntetésen. Ahol ki tudom fejezni az ellenérzésemet aktív dudálással, és nem azzal, hogy otthon ülök. Sajnálom, de ebben nem tudok egyetérteni.
    Nem érdekel Németh, Orbán, Mesterházy, de még Bajnai rejtett szándéka sem.
    A lényeg, hogy megmutassuk, NEM a fasiszták vannak többségben.
    Mert már a “15 ezresre” becsült tömeg is el tudta riasztani a neonáci ellentüntetőket
    http://atv.hu/cikk/20121130_hangya_fin_t_se_fog_erni_lemondtak_a_jobbikos_ellentuntetest?source=hirkereso

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  9. norbert
    Az ügyészség hazudik. Nem igaz, hogy csak az ügyészség indítványozhatja a feloszlatást. Azt bárki megteheti. Az ügyészség csak 2 esetben indtványozhatja a MEGSZŰNÉS megállapítását. Nem a feloszlatást – a megszűnést.
    oldberg
    Szerinted a fidesz qurmányról – szerintem meg az ORSZÁGRÓL kell bebizonyítani, hogy a többség nem náci.
    mano
    Az a félelmetes, ahogy a tényeket csoportosítod, a nem az eszementségedbe illeszkedőket önkényesen kikerülöd, és ahogy nagyjából MINDENKIT lefikázol.
    VAN esetleg valaki, akit viszont lájkolsz? Netán az LMP-t? Thürmeréket? Az Anarchistákart? Vagy mafasz?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  10. kekec
    Megértem az érveidet, de nem tudok azonosulni velük. Rogán? Meg amit képvisel? A mikrofonba meg a színészkedés?
    Mindenesetre veletek leszek gondolatban, meg érzelmileg is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  11. Bumburi! Meg én. És majd ott meglátom, hogy mire megy ki a játék. Aki távol marad, az olyan, mint aki 2010-ben nem szavazott. És Rogántól tömegesen meg kell kérdezni, hogy akkor miért épít a kormányával fasiszta diktatúrát, miért veszi el a választói jogot, miért nem lehetnek szabad választások 2014-ben? Ezt csak a helyszínen tudod megtenni, és ha a jobboldaliak lesznek a többségben a tömegben, no akkor válik teljessé orbán nemzetközi kirakata: lám, az ő népe nem antiszemita, nem kirekesztő, de sajnos az ellenzékiekkel nem lehet szót érteni…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  12. Bajnainak,Mesterhazynak nem kell összeborulnia Rogannal.Nyugodtan biralhatjak a Fideszt,megha közös szinpadon lepnek is föl.ott kell szamonkerni őket a nyilvanossag elött,elö adasban.mekkora botrany lenne!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (14 szavazatból)
  13. oldberg
    2012. november 30. péntek
    16:15
    Egyetértek, ez egy megrendezett cirkusz, azért, hogy a figyelem másfelé terelődjön a befejezett fasiszta rezsim megalkotásáról, sok-sok haszonnal a fidesz számára. Ahogy megszervezték a felszólalást,ahogy felolvasta a “kis náci”, aztán a kiállás a zsidóság mellett, hatalmas szervezéssel, tisztára mosdatott fideszesekkel. Valóban az álnokság megtestesülése, mint orbán mondta, ő csak ehhez ért, politikához,szervezéshez -, az álnokság, a legyilkolás, kicsinálás, szemfényvesztés, lerablás megszervezéséhez. Számára ez a politika. Szervez egy csapatot és lerohanja az ellenfelet, ami ma nem egy másik focicsapat, hanem az ország. A sok megvett, megfizetett csatlósával,” nekünk jól kell járnunk, mert mi mások vagyunk, mi vagyunk valakik, nem úgy, mint a sok vadbarom bugris”. Leigázott, megalázott, kifosztott, függőségben tartott, az autonómiájától megfosztott ország. Egy beteg elme működése, egy beteg elme pusztítása a mai térdre kényszerített Mo-n. Ki állítja meg? Ahogy Gyurcsány mondta ő ehhez kevés, a tömegek ereje kell mögé, neki vannak szavai, de erőt, nemet az országnak kell erre a förtelemre mondani.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (15 szavazatból)
  14. Én is éreztem, h ha egy szinpadon lesz a kecske és a káposzta… az nem sok jót igér. Megdöbbenésem határtalan. Az iskola átadása is komoly bizonyiték. Bizony nagyon piszkos játék. Mi lesz ennek a vége??? Konszolidált Magyarország?
    Orbán királlyal és Mesterházy miniszterelnökkel?
    Hofi sem találna szavakat…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  15. talalom
    Ne ítéld el a távol maradókat! Én pl 120 km-re lakom onnan. Kekec tudja, azért írtam, hogy gondolatban, meg érzelmileg ott leszek.
    Szörfözgetek,hogy mit tudok a vasárnapi eseményekről meg, de mindenhonnan csak azt veszem le, hogy rengetegen lesznek! Na ott nem szabad némának lenni! Ha már ott vagytok!
    manhattannak igaza van. Élő adásban nagy botrányt kavarni. Hagy közvetítse az ATV, meg a világ!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (13 szavazatból)
  16. Rogán valami gumi ember, minden formát fel tud venni!!!
    Az sem IGAZ amit kédez.
    Remélem jól leégetik , lesz annyi esze Bajnainak, ha nem ez a cél akkor ez nagy fekete pont nekik.
    Ez olyan mint ha Rogán azt mondaná: eddig vicceltünk de most már komolyan DEMOKRÁCIA lesz,

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  17. bumburi
    Az is segít, ha nézed. Mert majd közölni fogják a nézettségi adatokat is. De aktívan megnyilvánulni majd az fog, aki ott lesz. És hogy MIT, azt nem lehet több tízezres tömegnek diktálni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  18. kekec
    Lájkoltalak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  19. Mikor megtudtam hogy Gogán ott lesz , egyből tudtam hogy én meg nem leszek ott.
    Ven nekem jobb dolgom is mint egy ilyent hallgatni…
    ( MA is. Drágabolgárgyurkát elkezdtem hallgatni a Rádióban , hát mi történik , a DIbrösöni Nagyúr volt a harmadik beszélgetőpartnerja neki ! A Stüszihuszár. Nehéz dolog ez kérem. Az összes rádiót lekapcsolgatni , pincétől a padlásig ! Aztán meg utána ugyebár elfelejtkeztem hogy visszakapcsoljam cirka 20 perc múlva. Útálom ha ugráltatnak.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (14 szavazatból)
  20. Geyza

    Nekem van egy jó módszerem erre. Minen nap bekapcsolom a klubrádiót és addig hallgatom,ameddig az első ilyen,kósa vagy a hogyis . hivják aki évekkel
    ezelőtt picsarészegen közvetitette a körmenetet. Ja…megvan, a főkeresztény
    pálffy nemkerül adásba. Na akkor kikapcs és aznap már be se kapcsolom.
    ATV dettó . Ha azokban a műsorokban ,amiket egyébként néznék( A tét, Civil a pályán, Egyenes beszéd, Szabad szemmel stb olyanok vannak a meghivottak
    között mint ( volt) giró-izé, kumin, mráz , fodor cs., lánczi tamás (papa kis fiacskája, gondolom mit kellet kaparnia az állásért! + az összes fideszes nagyágyú,nos akkor be sem kapcsolom a TV-t! Itt nem arról van szó,hogy nem vagyok kiváncsi az ellentétes véleményekre ,hanem arról hogy már hallottam őket eleget és nem csak ,hogy minden szavuk tömény hazugság és aljasság! Még a pontok és a vesszők is!!!Újságokban elolvasom, tv-ben,hiradókban meghallgatom,hogy mit mondanak, de egyenesben (személyesen) már régóta nem!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (12 szavazatból)
  21. Debreczeni József kifejezetten örül az ingyen-reklámnak, amit a Fidesz-médiától (Index) és Révésztől kap az új könyve okán:

    http://www.klubradio.hu/data/files/debreczenit_beperlik.mp3

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  22. Én abban a pillanatban, hogy meghallottam, hogy Rogán is ott lesz elálltam a részvételtől. Amit Bartus megfogalmaz részben bennem is felvetődtek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (9 szavazatból)
  23. Bumburi! Nem azokat ítélem el, akik nem tudnak megjelenni egy fővárosi tüntetésen, hanem azokat, akik otthon maradtak a 2010-es választáson!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  24. andrás
    2012. december 1. szombat
    00:19
    Debreczeni József kifejezetten örül az ingyen-reklámnak, amit a Fidesz-médiától (Index) és Révésztől kap az új könyve okán:
    http://www.klubradio.hu/data/files/debreczenit_beperlik.mp3
    .
    A nagy helyzet ám az (is lehet), hogy perben a bíróság Révész-felperes javára ítél.
    Ugyanis a mai magyar joggyakorlat ott tart, hogy símán felülírhatja akár a newtoni fizika törvényeit (sebesülések léte-nem léte) vagy a biológia elfogadott tudományát (fénykép-látás-agy).
    Most azt képzeljük el, mi lenne ha ez nem így lenne?
    Mi lenne azzal a sok jog-ésszel?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  25. Ha ez ellen az ocsmány Parlement-beli beszéd ellen nem teszünk látványosan semmit, mert ezzel meg azzal nem megyünk egy levegőt sem szívni, akkor arról lehet szó, más országok szemében pláne, hogy nagyon nem érdekli a magyarokat ez az összírósdi, olyanok, mint az 1920-s elődeik!
    Tenni kell és láttatni, hogy pedig tudjuk. Demszky idején aránylag olcsó volt a tojás, most elég lesz, ha mindenki visz magával egyet! Rogán pedig mondja a hazugságát, mert mi tudjuk, hogy minek a következménye a Jobbik, hiszen szerető tekintetével figyelte a 3xbóvlis a felnevelkedésüket…..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  26. Van olyan vélemény a baloldalon, h azert üdvözlendő Rogán fellépése, mert igy kaphat esélyt a konzervatív érzelmű értelmiség (?), h el határolódjon a Vezir által jóváhagyott, a Fideszen belul intézményesített, de természetesen kódolt rasszizmustol. Hat nem tudom. Avagy igenis. Akkor ezeknek az erőknek mar rég ki kellett volna állni. Azzal hogy PR-ogant küldik oda, maguk ervenytelenitik, h komolyan gondolnak. Az igazi elhatárolódás ott kezdődne, hogy OV tiszta vizet önt a pohárba. Addig az egész bohockodas. Ja, es ott teccettek felejteni a turul szobrot a XII keruletben. Pokorni úr, (aki egyébként jó polgármester ), azt mikor teccik végre lebontani, végrehajtva n db bírósági ítéletet? Ebből is látszik h az Orbán rendszer annyira korrupt, hogy meg az alapjáraton normalisabbja is be kell hogy mocskolja magát. De hat ez is a bandazas lényege h minden tag keze Veres legyen es ne hagyhassa ott az Alfa Himet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  27. HIstvan

    Legyen szíves fejtse már ki nekem bővebben, hogy Pokorni úr mitől jó polgármester.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  28. csakén
    2012. december 1. szombat
    09:59
    Ha ez ellen az ocsmány Parlement-beli beszéd ellen nem teszünk látványosan semmit, mert ezzel meg azzal nem megyünk egy levegőt sem szívni, akkor arról lehet szó, más országok szemében pláne, hogy nagyon nem érdekli a magyarokat ez az összírósdi, olyanok, mint az 1920-s elődeik!
    .
    Pont az “összeírósdi” ellen lesz a tüntetés, ami önmagában helyes és fontos hogy legyen.
    .
    A probléma mégis kettős!
    1., Horthysta-szónok ítéli majd el a nácikat, ami ugye képtelenség.
    2., A demokratikus ellenzék egyugyanazon gyűlésen szerepel egy horthystával, ami pedig döbbenetes.
    .
    Hallott valaki arról (,mert a tüntetésre nem jönnek…), hogy Orbán vagy Kövér elhatárolodtak volna a parlamentben hétfőn történtektől?
    A nép megelégszik majd egy Rogán szónoklattal, és ezzel letudva a dolog?
    .
    Javában tart már a választási kampány!
    Tesztelik a népet, mi minden etethető meg vele !!!
    .
    Sajnos a politikai elit nagy része arra buzdítja a tömegeket, hogy ilyen felállás mellett is vegyen részt a Kossuth-téri tüntetésen.
    Ilyen körülmények között mi, akik értjük a politika valódi arcát, sajnos most nem tudunk érdemben hatni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  29. …túl kevesen vagyunk hozzá.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  30. Kedves Bartus Ur!Örülök az irásainak.Tudja,azt nem értem,hogy az idehaza élő,magukat magyarnak valló értelmiségiek,miért nem látnak olyan tisztán,mint Ön?Ezek a “béke menetelők”,lelkesen tapsolók szeretik egyáltalán ezt az országot?Gondolnak egyáltalán gyermekeik,unokáik és dédunokáik sorsára?Kiváncsi vagyok kikből áll az ugyancsak lelkesen tapsoló Proffeszorok Bathyányi Köre?Látnak e gyülekezet tagjai az orruknál tovább?Számukra fontosabb a husosfazék közelsége,mint az ország felemelkedése? Szégyen ez hazánkra nézve.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  31. Geyza
    Te virtuálisan fordítasz hátat, csak sajnos ezzel a valódi antifasisztáknak is. Én meg valóságosan Rogánnak, és nem az egész rendezvénynek. Szerinted melyik hasznosabb a demokráciának? Szerintem ez a magatartás tipikusan a “fürdővízzel együtt kiönteni a gyereket is” kategóriába esik.
    telekis
    Ahhoz viszont remélem elegen leszünk, hogy bebizonyítsuk: az antifasiszták többen vannak ebben a k…. országban (by Gyurcsány) mint antiszemiták.
    És ahol tömeg van, még minden lehet! De persze, csak ha a demokraták és ellenzékiek többségben vannak, és nem gubbasztanak otthon.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  32. Azért gonosz ez az egész Fidesz szervezés, mert nincs rá jó lépés. Ha nem megy el Bajnai és Mesterházy, akkor ők helyeslik a nácizmust, ha elmennek, akkor legitimálják az Orbán rendszert. Egy alternatíva lenne, ha külön szerveznének tiltakozást jövő vasárnapra.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  33. kekec
    2012. december 1. szombat
    11:33
    “Ahhoz viszont remélem elegen leszünk, hogy bebizonyítsuk: az antifasiszták többen vannak ebben a k…. országban (by Gyurcsány) mint antiszemiták.
    És ahol tömeg van, még minden lehet”
    .
    A tüntetésen mindenki antifasiszta lesz, tehát ezzel probléma nem lesz.
    Valszeg a Jobbik nem tesz semmit a tüntetés ellen, ami sejteti-erősíti azt a gyanút, hogy 2006 őszén a Fidesszel közösen rendezték az utcai zavargásokat…
    .
    Hogy a Rogán beszéd közben elegen fognak-e fújjogni-stb., hogy érteni fogja-e mindenki a lárma okát, nos ezt kétlem.
    Ott akkor ezt megmagyarázni a nagy tömegeknek szerintem nem lehet.
    Az ellenzéki szónokok sem teszik majd ezt, kizárólag az antiszemitizmus elleni közös tiltakozásra fogják kihegyezni a dolgokat.
    .
    Szerintem itt egyidejűleg kóstolgatják egymást a pártok és kóstolgatják az embereket is.
    Persze, ebben bárki részt vehet!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  34. bubu64
    Ha külön szerveznének akkor meg az lenne a szöveg, hogy fontosabb nekik a saját politikai pecsenyéjük sütögetése, mint az antináci összefogás, és hogy a fenében akarnak így politikai összefogást? Hogy a zsidók védelme csak ürügy a saját politikai propagandájuk hirdetésére. Etc, usw és így tovább.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  35. telekis
    Mi a fenét kell magyarázni egy HÁTAT FORDÍTÁSON? Azt mindenféle fordítás nélkül is az egész világon értik. Egyetemes humán gesztus. Legfeljebb a hírmagyarázók majd megdolgoznak a pénzükért, amíg elmondják az OKÁT.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  36. “Mi a fenét kell magyarázni egy HÁTAT FORDÍTÁSON?”
    .
    Hányan fognak hátat fordítani?
    Ki veszi majd észre a hátat fordítókat?
    Lesznek-e elegen?
    .
    Amit elqrtak az ellenzékiek, azt mi most nem tudjuk helyrehozni.
    Szerintem. De legyen neked igazad!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  37. Most keresgélek az emlékezetemben, írtam-e valaha valamit Bajnairól? Miért? Nem?
    Minek írtam volna? Jó volt a megérzésem. :)))
    Azt hiszem, dunántúli dolog lesz ez. Rába.
    Szócska Győrbe látogat. :)))
    (Ejnye Gonoszka! ).. :))))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  38. Húúú ez már úgy túl lett komplikálva, hogy jobban jár, aki el sem megy!))Drezdában ennyit gondolkodtak volna, nem jött volna létre több km-s embersor.
    Ott sem volt egypártbéli mindenki, mentek, mert nem akarták, hogy megtörténjen az újnácik vonulása. Ennyi.
    Aztán mentek a dolgukra és jövőre mindegyik kedvenc pártjára leszavaz.
    Ennyi.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  39. Re: valaki Pokornirol
    Ajajaj, mit fogok kapni :-) azert odakat nem szeretnek zengeni, de kerületi lakoskent sok fejlődést látok:
    - csomó ingatlanfejlesztés
    - nemrég adták át a MOM kulturhazat
    - hegyvidék üzletközpont
    - jól működő okmányiroda
    - kutyapiszok kukák telepítése: es ez nagyon színvonalas
    pályáztatás útján történt
    - ügyfélbarát lakossági tájékoztatási rendszer
    Meg iPhone app is van elsőként !
    - a parkolási rendszer jól működik
    - sok kulturális es családbarát rendezvény
    - nem hallok róla korrupt történeteket
    De a turul miatt dühös vagyok rá ugy járt el mint egy igazi fideszes, tolta a
    fasiszta/ naci szekeret mert ez volt az elvárás. Egyébként meg ugye a diktatúra
    ugy működik hogy vannak látszólag jól működő részei es ez a veszély benne
    ezért viseljük el olyan soká mert a látszatot egy darabig érdekükben áll
    fenntartani.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  40. Ha ma Magyarországon azok a közszereplők résztvehetnek egy olyan
    tüntetésen ahol pont az ö „munkásságuk gyümölcse” ellen tüntetnek, bizony ott nagy baj van!
    Én semmi esetre sem szeretnék kollaborálni és elkenni az igaz problémát!
    .
    Az ellenzéknek (ha lenne ilyen) pont az lenne a feladata, hogy tisztán és érthetően, megfogalmazott
    mondatokkal tiltakozzon!
    Kötelessége lenne az ellenzéknek (is) kieszközölni első lépésben azt, hogy a kormánypárt tegyen hathatós lépéseket az Antiszemitizmus, a Zsidózás a Gyűlölet ellen (is)!
    De addig míg mindez a probléma a kormánypártban gyökeredzik, némi kevés az esélye, hogy – fülekre – majd tettekre talál – a „békés” kieszközölés!
    .
    A Jobbikot nagy hiba volt beengedni egy törvényhozás szervezetébe, Magába a törvényhozás fellegvárába! Az igazi demokrácia egy fontos és elengedhetetlen szegmense abban a pillanatban meg is dőlt!
    Egy olyan fontos dolgot engedtünk el, mely a Demokrácia egyik lényege!
    .
    Már akkor érthető törvények kimondták, hogy miért nem szabad lett volna egy Neonáci szervezetet a parlament falai közé beengedni! Sőt, egyáltalán a társadalmi ténykedésüket sem szabad volt engedni! Még akkor sem ha azt „nagy” néptömegek támogatták!
    .
    És ma amikor a probléma a fejünkre nőtt elhatárolódik tőlük mindenki?
    Gyorsan összetrombitálnak egy „mi nem velük vagyunk” tüntetést? És hangos bemondókban álszent mód olyanok harsogják az antiszemitizmus elleni hangzatos mondataikat aki életre hívták azt?
    Most amikor a veszett kutya elszabadult, ők is „tiltakoznak”? Ugyan mire fől?
    Arra, hogy évekig szította a Fidesz a gyűlöletet, Zsidózott és adta a lovat a Jobbik alá?
    Most pedig azt mondja, hogy „Lám tessék, nézzék meg milyen ezek a jobbikosok!
    .
    Ez álszent és hazug megnyilvánulás! Én semmi esetre sem vennék részt egy hazugság és képmutatással átitatott tüntetésen!
    Aki ezt átgondolja hamar rájöhet arra; Sántít az igazság!
    Én a magam részéről nem egyezem ki féligazságban és nem lépek olyan felé amiről tudom, hogy hazugságokra épül! Nem veszek részt olyan emberek hamisságaiban akik a saját hazugságukat akarják igazoltatni a tömegekkel!
    Olyan emberek igazságérzeté akarják meglovagolni akinek minden nyomor és kirekesztés a vállukon nyugszik!
    Ez a leggaládabb hazugságok egyike!
    .
    Köszönöm én nem kérek belőle!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  41. Kecskeméti Károly vontolla

    Ma már Rogán szónoklata egy antifasiszta/náci/nyilas tüntetésen olyan abszurd, mintha Kövér mégis felszólalt volna az Élet Menetén.
    Egyetlen méltó reakció: amint megszólal, hátat mutatni neki.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  42. http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=603850
    dr. Molnár Csaba, a DK ügyvezető alelnökének írása:
    “Magyarország nem a Jobbiké, a politikai osztály pedig nem osztozhat abban, hogy a szélsőjobboldal beszéde elismerésre tegyen szert. A Jobbik és körei elértek a falig. Ez a fal a demokratikus politikai kultúra fala. A demokratákon áll most annak a felelőssége, hogy hagyják-e azt, hogy ezen a falon a Jobbik további réseket üssön. Ne feledjük! Az élet és nem a halál kultúrája, a szerető befogadás és nem a kirekesztő gyűlölet világa áll alkotmányos védelem alatt. A jogállami politikai kultúra nem pusztán megtűri, hanem egyenesen elvárja a szélsőségek politikai karanténba szorítását.”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  43. Nem ertem miert nem indítanak próba pert a jobbik betiltására. Tegnap a miskolci nácikat mar bevitte a rendőrség – lehet h ez is a Rogán fele felszólalás előtti színjáték része, de jó lenne látni, hogy hátha egyszer bírósági szakaszba juthatna a nácik pártként való felszámolásának ugye.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  44. Ha pedig a főügyész dolga lenne ezt kezdeményezni es nem teszi akkor meg ellene kell hivatali visszaélés miatt eljárást indittatni. Mivel a gárdát magyar biróság mar felszámolta, ez az egyetlen esély. (Az persze mas kérdés hogy a rendőrség es az ügyészség hogy obstrualja az igazságszolgáltatást.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  45. Kedves HIstván,
    az AN hasábjain is megjelent egy cikk, hogy a Párizsi Békeszerződés alapján, már kezdeményezték a jobbik betiltását:
    http://nepszava.com/2012/07/magyarorszag/hol-tart-a-jobbik-feloszlatasat-kezdemenyezo-per.html

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  46. kedves voisine
    köszönöm !! elkerülte a figyelmem

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  47. Bartus László cikkéhez csak annyit, hogy úgy látszik nagyon messze van Amerika és rosszak a látási viszonyok, mert eléggé torz képet lát Mr.Bartus. Az összeesküvés-elmélete mögött – a személyes sértettségen túl – a szokásos magyar hozzáállás van, miszerint mindenki hazudik, hülye stb., csak az én kezembe lehet a bölcsek köve.
    Még akkor is ez a véleményem, ha el kell ismerni, hogy igen sok elgondolkodtató dolgot sorol fel Mr.Bartus.
    S még valami: nem elég csak kritizálni egy eseménysorozatot, de valamiféle alternatív megoldást is fel kellene mutatni:
    Ha nem tiltakozunk, akkor fasiszta minden magyar, ha tiltakozunk, mi borulunk a FideSS nyakába! – Nem túl demagóg duma ez, Mr. Bartus ????????

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  48. Kekec

    “Ha külön szerveznének akkor meg az lenne a szöveg, hogy fontosabb nekik a saját politikai pecsenyéjük sütögetése, mint az antináci összefogás, és hogy a fenében akarnak így politikai összefogást?”
    Igazad van. Ezért írtam, hogy nehéz dolog a helyes lépés. Most már csak az a kérdés, hogy melyik csapat lesz nagyobb a tüntetésen a békamenetesek, vagy a Bajnai, Mesterházy mellettiek. Melyik beszéde alatt lesz nagyobb hangzavar. Ne feledjük Göncz Árpád kifütyülését. Ezek minden mocsokra képesek.
    Azért kívánom, hogy sikeresen süljön el a dolog. Nem lehet mindenki olyan szkeptikus, mint én.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  49. Nagy hiba Rogánnal egy tálból cseresznyézni.otthon az a hír járja Orbán szervezte a tüntetést amihez Mesterházy csatlakozott…vajon miért ??

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  50. T. Petrusgladis,

    akkor olvassa el Mihancsik Zsófia cikkét aki közelebbről ír hasonlókat.

    http://nepszava.com/2012/12/magyarorszag/mihancsik-csak-a-naciellenes-bekemenet-utan.html
    Ill. olvasgasson régebbi cikkeket és fog látni benne számtalan javaslatot. És ezt a”messze van Amerika” szöveget lassan el kéne felejteni, mert Colombus Kristófnak talán tényleg messze volt, de ő is áthajózott és ma meg “minden” kattintásra van már. És nehogy már ne lehessen kintről ránézni omladozó kis hazánkra. Bartus írt elég könyvet itthon is világosat és kompromisszum nélkülit. Ajánlom önnek pl. a “Jobb magyart” vagy “Maffiaregényt” vagy a “Megint Pelikánt” hogy csak néhányat említsek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos