Ronai and Ronai
AMERIKAI

Mesterházy a bojkott ellen agitál 2012. november 18. vasárnap 22:49 | AN

  • Hozzászólások(85)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Mesterházy a bojkott ellen agitál

Budapest – Mesterházy Attila a Népszavában megjelent írásában azt állítja, hogy a Fideszt a választásokon kell legyőzni, s hogy le is lehet győzni. Azt állítja, hogy ha mindenki ott lesz a szavazókörökben, aki elutasítja a Fidesz önkényes, az országot romboló politikáját, akkor nincs az a manipuláció, ami megakadályozhatná a Fidesz leváltását. Ezért szerinte nem a bojkotton kell gondolkodni, hanem a választási győzelem módján. Mesterházy Attila téved: Orbánt választáson nem lehet legyzőni, mert csal. Annyit csal, amennyire szüksége van. De ha a csaló választást nem bojkottálják, akkor legitimálják a csalást, és utólag már nem hivatkozhatnak a csalásra. Amit most legitimálnak, az megmarad. Az alábbiakban az MSZP elnökének cikkét közöljük változatlan formában.

“A Fidesz-kormány megbukott. Katasztrofális kormányzása nem kezelte, hanem súlyosbította a gazdasági világválság következményeit Magyarországon. A gazdaság 1,5 százalékkal csökken, 6 százalékos az infláció, közel 4 millióan a létminimum alatt élnek, menekülnek a befektetők, a vállalkozók nem jutnak hitelhez, az adóterhek nőnek. A túlzottdeficit-eljárás alól nem kerültünk ki, perben és haragban vagyunk Európával.

A választási szabályok a teljes átláthatatlanság és kiszámíthatatlanság felé közelednek – a Fidesz a kétharmaddal visszaélve bármikor, bármit megváltoztathat. Mégis biztos vagyok abban, hogy a Fideszt a választásokon kell legyőzni, s hogy le is lehet győzni. Ha mindenki ott lesz a szavazókörökben, aki elutasítja a Fidesz önkényes, az országot romboló politikáját, akkor nincs az a manipuláció, ami megakadályozhatná a Fidesz leváltását. Nem a bojkottonkell gondolkodni, hanem a választási győzelem módján.

A demokrácia visszaszerzéséért folytatott küzdelemben erősen támogatja a magyar embereket az Európai Unió, s különösen az európai baloldal. Az európai szociáldemokraták mindig kiálltak a magyar demokrácia mellett, mellettünk. Nem bújtak a pártcsaládok belső lojalitása mögé, nem néztek félre, amikor az Orbán-kormány a demokráciát tiporta. Az európai baloldal tisztában van azzal, hogy a magyar demokrácia az ő ügyük is. Ha újra út nyílik Európában a diktatórikus törekvéseknek, akár csak egyetlen országban is, akkor veszélyes folyamat indulhat el. Ahogyan az európai baloldal, úgy a magyar baloldal is gátat akar vetni ennek.

Európai barátaink -, akik a héten Budapestre is jöttek demonstratíve ezzel a céllal – támogatására számíthatunk a kormányzásra való felkészülésben is. Magyarország társadalmi problémái markánsan baloldali súlypontú politika után kiáltanak. Az egyenlőtlenségek csökkentése és a társadalmi szolidaritás érvényre juttatása révén gyógyíthatjuk be a társadalom sebeit, amelyeket a válság és a Fidesz okozott. Ezen túlmenően pedig a környezeti és társadalmi fenntarthatóság, az életre keltett foglalkoztatási rendszer, a befogadó iskola, a részvételi elemekkel bővített demokratikus intézményrendszer, a fejlesztő és felzárkóztató, átlátható döntéseket hozó állam a feltételei Magyarország hosszú távú felemelkedésének.

A kormány mániája az ellenségkép, meg a bűnbakképzés. A bukott kormányzás következményei egyre gyarapodnak, a Fidesz pedig soha semmiért nem vállalta és nem is fogja vállalni a felelősséget. Mindig más lesz a hibás. Így és ezért került Európa a vádlottak padjára. Ez azonban több mint bűn: hiba. Magyarország európai ország, ezer és egy szállal kötődünk a kontinenshez, az Unióhoz. Ha elvágjuk ezeket a szálakat, akkor pénzünk se lesz, piacunk se lesz, munkánk se lesz, jövőnk se lesz.

Magyarország elsőrangú érdeke az Európában maradás, és az európainak maradás. A nemzeti érdek és az európai integráció ugyanannak az éremnek a két oldala. Elsősorban tehát az a feladatunk, hogy az európai megújulásban tevőlegesen részt vegyünk. Ne a terem végéből kiabáljunk, hanem üljünk ott annál az asztalnál, ahol a 21. századi Európáról döntenek. Adjuk hozzá saját gondolatainkat is az európai megújuláshoz. A saját jövőnk a tét.”

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 3.9/5 (15 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +8 ( 20 szavazatból)
Mesterházy a bojkott ellen agitál , 3.9 out of 5 based on 15 ratings

Címkék:, , , ,

  • Hozzászólások(85)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

85 Reader’s Comments

  1. Már máskor is írtam, olyan mintha ezek meg lennének egyezve.
    Mesterházy nem lehet ennyire naiv! Nem hiheti, hogy választáson Orbán legyőzhető! Már csak azért sem mert a 2/3-ra hivatkozva bármikor hozhatnak olyan rendelkezést, hogy még esélytelenebbek legyenek az ellenzékiek.
    Arról nem is beszélve, ha az mszmp elkövetett bőneiért az mszp-n áll bosszút Orbán, és beszüntetteti a pártot!,És nem csak azt de a DK-t is!
    Olvashattunk ezeken az oldalakon ilyen opciókról is. Sajnos nem a valóságtól elrugaszkodott elképzelés ez sem.
    Javasolnám Mesterházynak, álljon a tükör elé, vegyen fel egy elegáns pózt, és beszélje meg magával,hogy jobb ma egy bojkott, mint holnap egy bukás, vagy beszüntetés.Felőlem akár fotóst is rendelhet közben,hogy megörökítse a történelmi pillanatot, csak használja már az eszét! Ezzel altatja a híveit?
    Aztán ha döntött, kiválaszthatja a fotót, hogy melyiket engedélyezi, hogy jobb színben tűnjön fel.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (20 szavazatból)
  2. A fotóst csak a hiúsága okán jegyeztem meg, mert vannak ilyen allűrjei is.Mint egy 3-ad osztályú filmszínésznek. ( bocs, ez már rossz indulat)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (13 szavazatból)
  3. Meg lehet szervezni egy 100 %-os bojkotot?
    Nem?
    Anglia ellen sem vált be a blokád.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (15 szavazatból)
  4. Puch Laci bácsi ezt diktálta le Mesterházynak, ez a parancs.
    Szeretné visszakapni a kis játékát, ami Simicskának is kell, és azt hiszi, hogy ennek az az útja, ha egyedül nyernek 2014-ben.
    Semmit nem tanultak az elmúlt két és fél évből, lesz majd sírás és fogak csikorgatása amikor beszünteti orbán a pártjukat egyetlen nap alatt, mint a pénznyerőgép ágazatot vagy a Malévet.
    Még mindig nem látják, mekkora szerepük van abban, hogy Magyarország ebbe a helyzetbe került?
    Ahelyett hogy összefognának azon kevesekkel akik még szóba állnak velük és együtt bojkottálnák nem csak a választást, de az egész fidesz rezsimet.
    Észre kéne venni, hogy itt már régen nem jobb és bal oldal harcáról van szó, hanem a demokrácia és a felcsúti klerikál-fasiszta rendszer harcáról.
    Miközben tudja jól, és a demokrácia visszaszerzéséréért való küzdelemről beszél, de azért elfogadja a feltételeket.
    Ezek tényleg hülyék, olyan mintha focimeccset játszanának, de a fidesznek nincs is kapuja, ők fele annyian vannak, a bíró sólyom laci bácsi, 10-0-ról indulnak, a pálya meg lejt feléjük. És akkor Mesterházy kiadja az ukázt: jól melegítsetek be, még nyerhetünk!
    Ez nincs magánál.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (21 szavazatból)
  5. Ezt nem gondoltam volna ! Mesterházy ennyire OSTOBA ???Pontosabban BŐDÜLTEN NAGY OSTOBA !!!! MÉG MINDIG NEM LÁTJA ÁT A HELYZETET ???? – VAGY ENNYIRE KELL A HATALOM ???? MINDEN ÁRON ??? MÉG AZ ERKÖLCSTELEN VÁLASZTÁSI TÖRVÉNY LEGITIMÁLÁSÁVAL IS ??? MÉG AKKOR IS, HA EZZEL ERKÖLCSTELENSÉG LEGITIMÁLÁSÁBAN VÁLNAK BŰNRÉSZESSÉ ???? EZ AZ EMBER NEM LÁT SAJÁT BÜSZKESÉGÉTŐL !!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (19 szavazatból)
  6. antifülke
    2012. november 19. hétfő
    00:52
    EGYETÉRTEK ! REMEK A FOCIS HASONLATOD ! PONTOSAN ÍGY VAN !!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (15 szavazatból)
  7. Hiába no.
    Miniszterelnök akar lenni.
    Lehetőleg kétharmaddal.
    Me’ ma az a módi.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (20 szavazatból)
  8. Maximalisan egyetertek Mesterhazyval.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (18 szavazatból)
  9. Talán le lehet győzni a Fideszt a választásokon úgy ahogy Mesterházy elképzeli, de ahhoz előbb sokat kell tenni. Megfelelőn elő kell készíteni mindent, beleértve Orbán és sleppje azonnali eltávolítását a hatalomból, a jogállamiság, a Köztársasági államforma és az alkotmányos szavazás helyreállítását valamint a szavazás törvényes lebonyolításának és a csalásmentes szavazatszámlálásoknak az ellenőrzését.

    .
    Ugyancsak kényszerítő erővel sok egyéb megcsonkított jogot helyre kell állítani, valamint az emberekkel meg kell értetni, hogy szavazni menni fontos, mert az életükről van szó, valamint, hogy a választásuknak helyesnek kell lenni, és nem szabad felülni a Fidesz hazugságainak.
    .
    Amennyiben erre képes Mesterházi, abban az esetben igaza van, ha nem képes rá, csak beszédeket tart, akkor igenisi van az a manipuláció amely megakadályozhatja a Fidesz leváltását.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  10. Tényleg vak. Fogadok bárkivel, bármiben, hogy be fogják tiltani őket a választások előtt. És úgy időzítik, hogy a sokkból ne legyen a támogatóiknak ideje felébredni és beállni Bajnai mögé!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (11 szavazatból)
  11. Ha viszont bojkottálják a választást, akkor nem is lesz csalás, és utólag már nem hivatkozhatnak a csalásra !!!
    .
    Az ellenzék nem futamodhat meg a választások elől a világ szeme láttára. Mire hivatkoznak majd külföldön? Bojkott esetén Orbán tisztán és fölényesen nyerne bármilyen csalás és betiltás nélkül…
    .
    Nem is hírdetett bojkottot egy párt se, csak Bartus úr. Ennek csak Orbán, Semjén és a Vona örülne a legjobban. Ha emiatt győznének, életük végéig fognak röhögni Bartus úron és követőin.
    Eltelik még 4 év, eltelik még 8 év, kihal az idős szocialista szavazóréteg amelyet most mindenki csak gúnyol és felnőnek az új “békemenetes” generációk, a „közjó” által oktatott janicsárok! Ez most az utolsó esély!
    .
    Most vagy soha! Vagy harcoltok minden erővel a győzelemért és mozgósíttok mindenkit Orbán ellen vagy gyerekeitek majd vérükkel kell fizessenek a szabadságért nagyokos bojkottotok miatt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (13 szavazatból)
  12. hunyadi
    Az ellenzék nem futamodhat meg? A bojkott megfutamodás lenne? Viccelsz?
    Éppen hogy a választással legitimálnák az orbáni diktatúrát.Képesek lesznek azt a táncrendet használni, amibe belekényszerítik őket? Gúzsba kötve?
    Gyurcsány végig így kormányzott, gúzsba kötve,és mi lett a vége?
    Az mszp, és mindenki aki követi, így fog járni. Mennek a levesbe!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (12 szavazatból)
  13. Megbocsáss, Gonoszka, az a bojkott, mely a “mi ne vegyünk részt benne, hanem maradjunk távol tőle” nem ugyanazt a bojkottot jelenti, amelynek célja valamely ellenségnek elszigeteléssel likvidálása…
    Száz százalékos bojkottot természetesen nem lehet megvalósítani ebben az esetben, mert a fidesz mindenképpen állít jelölteket.
    Ám a demokratikus pártok bojkottját saját magukra nézve roppant egyszerű száz százalékosan biztosítani: nem kell jelöltet állítani, s mindazok (tehát a teljes száz százalék), akik a demokratikus pártokra szavaznának, jelölt híján bojkottálni kénytelenek a cirkuszt.
    Meseházi pedig a húsos fazéknál akar maradni, neki nem Orbán leváltása a fontos, hanem a konc, amiből biztosíthatja saját további ingyenélését. Nincsen ebben semmi meglepő.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (13 szavazatból)
  14. … ne feledjük: a Puch-Simicska paktumhoz a fidesznek partnere volt és az egészet, a politikai elitet markában tartó kádári titkosrendőrség a III/III operatív tisztjei “szervezik” – zsarolással – ma is.

    http://www.youtube.com/results?search_query=januspannonius68&oq=ja&gs_l=youtube.1.0.35i39l2j0j0i3j0l4j0i3j0.3141.3735.0.6824.2.2.0.0.0.0.332.483.0j1j0j1.2.0…0.0…1ac.1.lRfMgE1NJL0

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  15. … mit tudhat Horváth József, hogy az UD bukta után:
    Vadai Ági kérdésére Orbán:
    “Biztosíthatom, ezzel szembesülni, újra átélni azt a fenyegetettséget, nem kellemes élmény – öt, tíz, huszonegynéhány év távlatából sem”

    … akkor ez az érzés sarkallta arra, hogy Horváth József dandártábornokot, a MK Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat főigazgató-helyettesévé nevezze ki, az UD zrt “tulajdonosi” székéből, szolgálatai elismerése mellett, akiről Dávid Ibolya, a maga igazságügyi minisztere, élő tv közvetítésen mondta, volt III/III-as operatív tiszt, előző kormánya idején pedig az NBH polgári titkosszolgálatokat irányító igazgatóhelyettes volt … értem … azaz nem értem … valaki esetleg? …

    http://hir6.hu/cikk/63594/orban_viktor_kiteregette_a_szigoruan_titkos_aktakat

    Az UD Zrt-től érkezik a katonai elhárítás helyettes vezetője

    http://www.origo.hu/itthon/20100604-horvath-jozsef-az-ud-zrt-vezetoje-lehet-a-katonai-biztonsagi.html

    … aki összefüggést mer emlegetni az UD és a fidesz között, bíróság előtt fog felelni …

    http://www.youtube.com/watch?v=8LM96N8hZjU&feature=related

    Készült: 2012. január 27. péntek
    A Nemzeti Közszolgálati Egyetem alapító ünnepsége

    Egyetemünk alapító ünnepségére 2012. január 11-én került sor a Parlament Felsőházi termében.
    .
    .
    A hivatásrendek országos szervei is szép számban képviseltették magukat: az ünnepségen megjelent …
    Horváth József dandártábornok, a MK Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat főigazgató-helyettese.

    http://uni-nke.hu/index.php/osszes-cikk/89-egyetem/157-a-nemzeti-kozszolgalati-egyetem-alapito-unnepsege

    … bíróság előtt felel, aki összefüggésre utal az UD ZRT és a fidesz között …

    http://www.youtube.com/watch?v=uEraHENtJ7U&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=lnXO2zvE9k4&feature=relmfu

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  16. A bojkott önmagában nem alternatíva, kőrbe-bástyázva előválasztással és más normális mozgósítással, a csalók lehetőségeit eredményesen leszűkíthetik. :(((

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  17. bumburi
    A távolmaradással legitimálnák Orbánt, mert az tisztán és fölényesen nyerne – csalás és betiltás nélkül.
    • Harcolni kell akadálytól akadályig és házról házra. Ki kell harcolni a nagyon szoros nemzetközi ellenörzést, mozgosítani kell a népet és le kell győzni a latrokat.
    • Ha csalnak akkor kell és akkor reális milliós tüntetéseket és sztrájkokat csinálni, bojkottálni mindent és segítségül hívni a baloldali többségű országokat.
    De a bojkott illegitimmé tenne minden utólagos reklamációt!
    .
    Még egyszer: Ez az utolsó esély! Nemcsak az idős szocialista választóréteg hal majd ki, de a baloldali kormányzások is akik most még segítségünkre lehetnek, mert a Vatikán és az Opus Dei állandóan nyomul és sorra dönti meg ezeket.
    .
    Nem lehet várni! Vagy harcolunk és megragadunk minden alkalmat, hogy győzzünk vagy elvesztünk…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  18. Se Schiffer, se Mesterházi nem akar miniszterelnök lenni, legalábbis egyelőre, csak biztosan bennmaradni a parlamentben. A minapi fejlemények alapján úgy látszik, ez Schiffernek h. I. már nem fog sikerülni.,

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  19. A fidesz pontosabban Orbán úgy fogja manipulálni a választásokat ahogy úri kedve tartja.Az utolsó pillanatokban is hozza majd a nekik győzelmet hozó törvényeket.Hát én ebből nem kérek.nem fogok elmenni mert nem legitimálom azt a hatalmat amit már régen el el kellett volna söpörni.Nem értek egyet mert senkinek nem kellene elmennie és Orbánék szavazzák meg önmagukat.Akkor magyarázza meg az uniónak a nagyarányú győzelmét.Undorodom már az egésztől elegem van mert teljesen tehetetlennek érzem magam.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  20. A hozzászolásokat olvasva teljesen elbizonytalanodtam a bojkottálás kérdsében.Jázus-Mária! legyen már vére egy értelmes piolitikus,aki megmondja a változtatásra éhes választópolgároknak,hogy mi a helyes ut?Hogy legyen,vagy ne legyen bojkot?Hogy mit tegyünk mi,egyszerü választó polgárok,hogy véget vethessünk annak az ámokfutásnak,ország és demokrácia rombolásnak,amelyben most élünk.Mesteházi Urnak,meg azt javaslom olvassa el Bartus Ur irását,gondolkozzon el rajta és vonja le a pártjára vonatkozó tanulságot.Üzenem azt is,hogy üljön le Bajnai Urral és egyezzenek meg,fojanak össze,ha igazán változást akarnak

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  21. A helyzet kulcsát az adja, hogy a TÖBBSÉG mit fog tenni egyidejűleg!
    Egy-két ember távolmaradása csak a gazembereket erősíti. :((((
    A szervezés és az agitáció (kampány) a médiát nagyon felértékeli. :(((((

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  22. Már többször leírtam: Szerintem Mesterházy fideszes.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  23. Gonoszka
    Magyarországon 100%-os bojkott? 2 magyar háromfelé húz. Igazad van.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  24. “Vagy harcoltok minden erővel a győzelemért és mozgósíttok mindenkit Orbán ellen vagy gyerekeitek majd vérükkel kell fizessenek a szabadságért ”
    …………Hunyady. (János, Mátyás? ) :))))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  25. Bizony az EBESZ elkel majd minden szavazó körben.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  26. Bla,bla,bla
    Meterházy adott egy helyzetértékelést, melyet magunk is tudtunk, érezzük a bőrünkön. Igaza van antifülkének itt a háttérből Puch mozgatja a szálakat keveri a kártyát. Ők is látják, a fityiszt nem lehet dem. eszközökkel leváltani Mesterházy maga mondta ki ” Fidesz kétharmaddal visszaélve bármikor, bármit megváltoztahat. ” Akkor miről beszél? Ha nics széles körű összefogás, csak a bojkott segíthet. Kezdetnek az sem lenne rossz, ha ma este ők is odaállnának a DK. mellé erősítésként, hogy a cél közös. Mert a DK tényleg harcol és a tettek mezejére lép. Ezt várnám el a szociktól is a duma már kevés!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  27. Gyerekek, Mesterházy MA nem mondhat mást. Az utóbbi időben Mesterházy fokozatosan építi magát, (nem rosszul) Gyurcsány mai lánc lánc eszterláncos játéka szart sem ér. Itt már csak a felcsúti kunyhó felszámolása és Orbánék láncon való elvezetése fog változást hozni.
    A gyümölcsnek meg kell érni.
    Nem Bajnai az érlelő nyár, ne felejtsétek!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  28. Amíg Puch a szürke emimenciás , addig az MSZP csak félkarú óriás marad…vagy már lassan karnélküli…
    -
    Ezt akarta Gyurcsány , a Feri felszámolni. Mire a velejéig romlott MSZP-garnitura lenullázta. Nem a FIDESZ , az MSZP !!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  29. hunyadi
    Már megbocsáss! Tudod mit beszélsz?Az mszp meg a mozgósítás, meg a sztrájk, meg a milliós tüntetés? Ne nevettessük már ki magunkat kérlek! Az mszp felhívására nagyon kevesen mozdulnának meg. Tudod miért? Mert a vezetőjük egy számító és nem egyenes jellem,csak karrierista!!!
    Az éhségsztrájkolókkal mikor nyilvánította ki az egyetértését? Amikor Gyurcsány közölte, hogy nem indul min.elnöknek.
    Okt.23.-án miért nem tudott kiállni Bajnai mellett, akár csak a tömegben is részt véve?
    Mert magának vindikálja a jogot, hogy egy estleges civil győzelem esetén Ő, és csakis Ő legyen a min.elnök!
    Barátom, ezt így nem lehet!
    Vagy együtt húzzuk a szekeret, vagy menjen a francba az, aki kivárásra játszik mindig, de közben igen szépen beszél. (sokszor butaságokat mondva)
    Szép elképzelés az hogy házról házra kell megnyernünk a csatát, de tudod,azzal a párttal, amelyik a min.elnökét hátba szúrta,nem igazán akar senki hátat fordítva harcolni.Mit lehet tudni, hátha megismétlődik a hátbatámadás…
    Amit meg a nemzetközi ellenőrzésről gondolsz… Ezeket nem lehet ellenőrizni, mert már a bemutatkozásnál csalnak. Képzeld el azt a szoftvert, amit fideszes kívánalmak alapján készítettek el! Azt hogy ellenőrzik, a nemzetköziek???
    Arról meg már nem is beszélek, hogy mi lesz, ha akkorra már mszp sem lesz???
    Szerintem fuss neki újra!
    Tudom,hogy sokak tetszését nem nyerem meg ezzel a hsz-el, de ott a minusz, lehet használni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  30. Amíg Mesterházy építgeti magát és érleli a gyümölcseit, addig az ország gazdaságilag és mentálisan is gallyra megy.Mindig ez volt baja ennek a lomha, lassú MSzP-nek. Itt azonnali tettekre van szükség a 24. órában vagyunk

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  31. bumburi
    +++++++++++++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  32. bubu64 2012. november 19. hétfő 13:07
    “Gonoszka
    Magyarországon 100%-os bojkott? 2 magyar háromfelé húz. Igazad van.”
    Szerintem az sem ártana, ha
    -tisztán látnák a mai helyzetet és
    -tudnák MI AZ A BOJKOTT!
    .
    Ugyanis lehetnek az MSZP szavazói akármennyien, a fise$$ mindent megtesz
    a saját győzelme érdekében, hiszen KEZÜKBEN VAN A JOGALKOTÁS!
    .
    MIÉRT NEM LÁTJÁK, HOGY MI VOLT A 2 ÉS 1/2 ÉV ALATT?
    Éppen akkor változtatnának, amikor veszítenének? Ugyan miért?
    .
    CSAK A BOJKOTT VÁLTOZTATHAT, DE AHHOZ ELEGENDŐEN KELLENE LENNI!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  33. bumburi

    +++++++++++++++++++++++++
    Teljesen igazat adok neked minden szavaddal egyetértek!
    Jó volna tudni, vajon hányan vagyunk, akik ezt így gondoljuk amiket leírtál nekünk!
    Minél jobban kezdem elveszíteni a hitemet, hogy lesz-e kishazánkban kormányváltás!
    De nagyon afelé haladunk , hogy nem lesz!
    Nagyon döcögősen megy az Együtt 2014 szervezése, szinte semmit sem lehet róla hallani!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  34. Köztársak! Konklúzióm: Mesterházy reménytelen eset. Az emeszpé nevű alakulat is. Jelenlegi teendő (lenne) 1. a parlamenti ülések teljes bojkottja, 2. kilátásba helyezni a választások bojkottját. A további teendők (bokottfenyegetés beváltása, demonstrációk, sztrájkok, nemzetközi szervezetekhez fordulás, polgári engedetlenségi mozgalmak) a fideSS válaszreakciójának és az események alakulásának függvényében tervezendők és realizálandók. “A problémákat akkor kell megoldani, amikor felmerülnek.” (Ez most nem Lenin, hanem Gerald Durrel.)
    Az emeszpé pedig a legjobban tenné, ha sürgősen választana valami karakterrel (jellemmel) rendelkező vezetőt, akit ideiglenes válságmenedzseri jogokkal azaz teljhatalommal (imperátor) ruház fel, amíg nem késő. A jóllakott óvodás képű KISZ-fejű kádereket el kellene végre felejteni. A valósággal ellenzéki oldalon sem árt szembenézni és jó viszonyba kerülni, kedves köztársaim! (Valamint különbséget tenni stratégia és taktika között.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  35. Baby
    Kösz.Azt mondod itt azonnali tettekre van szükség… Biztos hogy a Puch – Simicska kettős is így gondolja? Ez a szerencsétlen báb meg nem veszi észre, hogy a hiúságát kijátszva mozgatják, mint egy marionett figurát.Közben azért a saját eszétől (kútfőjéből) is tud írni kis dolgozatokat,és elküldi a Népszavának….Ami nem is lenne baj. De helyzet van! Ennek megfelelően kellene reagálnia! Határozottan, becsületesen, nem a jövőjére gondolva.
    Arra rá ér gondolni akkor, ha egyáltalán jövőnk…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  36. lesz még.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  37. Ha a Fidesz keresztülveri a választásnak ilyen törvényi megkötésekkel való lebonyolítását, az egyenlő a saját győzelmével.
    Ha Orbán újabb négy évre “megválasztása” a cél, akkor nyugodtan indítson mindenki jelölteket. Majd Orbán eldönti, kik juthatnak be még rajta kívül a parlamentbe, és kik nem.
    … Egyébként valóban gyönyörű lesz egy mszp-milla-akármilyen civilek vért izzadó mozgósítása, amelynek eredményeként olyan kilencven százalékos részvétel mellett tudomásul kénytelen venni a világ a Fidesz újabb olyan arányú győzelmét, aminek mértékét Orbán határozza meg. Ha akarja, kétharmadosat mutat ki, ha akarja hétnyolcadosat. De megeshet, megelégszik ötven százalék plusz egy fővel…
    No, majd akkor magyarázhatjuk a világnak, hogy Orbán diktátor…
    Tényleg nem értitek, hogy mindenképpen Orbán nyer, és akik rajta kívül részt vesznek a jelöltállításban, azok Orbán győzelmének a legitimitását segítik elő?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  38. Mesterházy csak azt hiszi hogy a választásokon le tudja győzni a fidesst!!!! LOL ezek még mindíg nem ébredtek fe l és továbbra is evickélnek a rózsaszín felhök között:D Ideje lenen ha végre kihúznák a fejüket a seggükből és ötletelgetés helyett ténylegesen összefognának a kormányt leváltani akaró erőkkel!!!! Jah hogy le kell adniuk a egojukbók???? Nah bumm…….
    A többit már az előttem lévők leírták….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  39. Egyszer már megpendítettem egy gondolatot arról, hogy két elnöke van az MSZP-nek.
    Egy Bátor Mesterházy, mint magánember pártvezető és egy pártelnök, melyet a háttérből mozgatnak.
    Az első fokozatosan és egyre határozottabban nyílvánul meg. Most legutóbb már nem azt mondja, hogy a kormány gazdaságpolitikája bukott meg hanem maga a kormány. Meg politikai válság van. Háború zajlik két értékrend között.

    Ez mind igaz. Megfogalmazásai egyre határotottabbak. Csak aztán a másik pártelnök el akar menni egy olyan szavazásra melyben a lapokat már rég leosztották s Neki nem jutott.

    Tudja ezt ő is. De van egy felelőssége – és remélem csak ez vezérli nem más – a másfél millió szimpatizánsért. Indokolt a fontolva haladás. Ma még.
    A nép még nincs forradalmi hangulatban nincs minek az élére állni.
    DE el kell jönni ennek is.

    Ez olyan, mint a pedagógussztrájk. Indokolt és szükséges lenne meggátolni most az állami fenntartásba vételt. Nézem a sztrájkbizottságot vezető hölgy arcát. A meggyötörtség és a kétségbeesés. A düh és a felelősség.Tüntetni a bér miatt vagy tüntetni a tervezett de nyíltan be nem valott összevonások és 40 ezres várható létszámleépítés miatt? És akkor megszólal, hogy ma már a pedagógusok aláírni sem mernek. Magukra lettek hagyva.

    Magukra hagyta őket a távvezérelt MSZP, magukra hagyta őket minden szakszervezet. Sajnos ez szégyen mindenkire nézve. Nincs egy szolidaritási akció, egy kis bátorítás. Szenvedjenek egyedűl.
    Mint 1944-ben: ez a vonat még nem engem visz……talán megúszom. Biztos?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  40. csatt++++++++++++++++++++++++++++++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  41. csatt
    +++++++++++++++++++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  42. bumburi
    Beszéltem én mszp-ről? Én a bojkott ötlete ellen hadakozom.
    .
    Egyik párt se hírdetett bojkottot csak Bartus úr. Ő a bojkottól azt reméli, hogy az Európai Unió ennek hatására közbelép. Ez admin receptjéből derül ki:
    – “én nem vagyok tanácstalan, több százezres, milliós tüntetések, a diktatórikus hatalom teljes magára hagyása, elszigetelése, mindennek a bojkottálása, az Európai Unió segítségül hívása… Uniós felügyelet mellett az alkotmányosság helyreállítása”
    .
    Erre mondom én, hogy ez egy ábránd. Mi a realitása a milliós tüntetéseknek? Mi a realitása az EU közbelépésének? Az EU-t az Európai Néppárt uralja, amely a Vatikán és az Opus Dei eszköze Európa leigázására.
    .
    Ennek fényében olvasd el mégegyszer amiket írtam!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  43. bumburi:
    2012 nov.19 hétfő
    15.oo
    Nem. Simicska és a Puch biztosan nem így gondolja.Az nem lehet véletlen, hogy azt a rengeteg magas labdát amit a fidesz dobott nekik ne vegyék észre,és ne üssék le azonnal. annyi muníciót kaptak amivel nem éltek. Nem hiszem, hogy ennyire bénák lennénekOtt ültek a parlamentben mikor a fidesz ellenzékben volt, ők megtaláltáa a módját, hogy kell az emberekkel felvenni a kapcsolatot. Na nem a parlamentben múlatták az idő. Ha mást nem isezt átvehették volna tőlük. Semmi értelme, hogy ott üljenek a parlamentben, naponta alázzák őket,Persze értem, valamivel kényelmesebb mint az utca.Csodálom Gyurcsány Ferencet, hogy eddig is bírta velük, rég ott kellett volna hagyni őket a francba.
    Puch most úgy irányít ahogy akar nincs ellenzéke a pártban.
    mindi rájuk szavaztam de ennek vége. Sosem tudom megbocsájtani nekik hogy a DK-nak miattuk nincs frakciója a parlamentben.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  44. Baby
    Számtalanszor szóvá tettem én is, hogy elengedik a magas labdákat, sőt! Kísérletet sem tesznek a leütésére.
    Az hogy a DK nem alakíthat frakciót, az a Mesterházy becstelensége. Egy szón múlott!!! Pedig előre egyeztettek Gyurcsánnyal.Csak megváltoztatta a megbeszélteket. Hát ilyen, és ennyi ő. A továbbiakban sem fog fontos kérdésben változni, szerintem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  45. Igen! mindenki alszik! Itt csak egy “56″ segítene. Senki nem mer lépni mert fél, hogy ha győznek OV.ék akkor ők börtönben végzik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  46. hunyadi
    A cikk címe: Mesterházy a bojkott ellen agitál.
    Tudom hogy Bartus úr mit írt,és hogy szerinte a bojkott az ami napjainkban a legfontosabb lenne. Szerintem is, már akkor bojkottálni kellett volna az egész Orbán diliházat, amikor tákolmányozak.
    De most, amiről beszélünk az a Mesterházy által kijelentett vélemény mely szerint a bojkott ellen agitál.
    Szerinted senki nem akar bojkottálni. Ha kicsit is odafigyelne Mesterházy a környezetére, és szóba állna, LEERESZKEDNE másokhoz, akkor talán megbeszélhetnék, és kidolgozhatnák a bojkott mibenlétét!
    Gondolom a DK melléjük állna,elfelejtve a jellemtelenségét a nevezett úriembernek,hiszen a demokráciáról van szó, ami a DK-nál mindig is lényeges volt.
    Így a baloldal bojkottálhatná a jobboldalt,és annak minden intézkedését!
    Még hasznára is válhatna.,mert ha Orbánnak beszüntetni van kedve az mszp-t ( lehet hogy meg is teszi )akkor már csak nemzetközi visszhang mellett tehetné, mert azért figyelnek ránk!
    De hát nem!
    A milliós tüntetéstől meg nem kell félni! Dolgozzon már az mszp is, mozgassa meg a híveit!
    Vagy csak a Gyurcsány szavára mentek sok ezren?
    Hát igen! Nagy munka lenne…Szerinted megérné?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  47. Én megmondom a tutit. Mesterházy azért nem győzheti le a csutit, mert ő felel az elmúlt és az elkövetkező száz év minden bűnéért. Ez benne van az alaptörvényben. Ha nincs, akkor majd beleírjuk. A komcsik meg el sem indulhatnak a választásokon ugyanezen okból. Bajnai meg a Gyurcsánnyal együtt tönkretette az országot, így őket is beírjuk az alaptörvénybe és kiírjuk a választási regisztrációból is A Komcsikra adott szavazatok meg érvénytelenek, mert a pecsét nem a bal hanem a jobboldalra került, ugyanis ha ők baloldaliak, akkor nakika bal oldal a jobb!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  48. bumburi
    A bojkott egész ötlete arra alapul, hogy “akkor a világ is fogja látni” és közbelép.
    Én azt mondom, hogy a világ csak azt fogja látni amit láttatnak vele a hírügynökségek, azok nagy része pedig az Opus Dei befolyása alatt van, főleg az Európai Unióban, amely ugyancsak az Opus Dei befolyása alatt van és nem fog közbelépni.
    .
    Mi olyan nehezen érthető?
    Ha a világ nem fogja látni és nem lép közbe akkor mi értelme a bojkottnak?
    Orbán tisztán és fölényesen nyerne – csalás és betiltás nélkül – és röhögni fog a bojkottodon élete végéig.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  49. Őszintén nem igazán értem mire lenne jó a bojkott? Mert ennek csak akkor volna értelme ha a világ a bojkott után nem ismerné el az új orbán kormányt legitimnek, de ez Orbán Viktort kicsit sem zavarná, és az sem, hogy ebbe belepusztulnánk! A hatalom az övé, ez a lényeg nekik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  50. Nem az a fontos, hogy a világ mit lát (bár az is, de nem az a legfontosabb), hanem az, hogy mi mit látunk. A bojkott célja elsősorban a hazai polgárok felrázása és a hasonlóan gondolkodó vagy érző emberek egymásra találása. Az önkény egyik fő eszköze az emberek elszigetelése. Olyan képet sugallnak, hogy az ellenzők kisebbségben érezzék magukat, azt higyjék, hogy kevesen vannak. Ezt szolgálja a propagandájuk. A bojkott ezt a hatást törné meg. Tartást adna a demokratikus erőknek, hogy bátran lépjenek fel a fasiszta önkény ellen. Az is fontos, hogy ne fogadjuk el a fasiszta rendet, még egy regisztráció erejéig se, mert ezzel máris korrumpáljuk magunkat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (8 szavazatból)
Kapcsolódó cikkek

A DK nem bojkottálja a Fideszt 2014. április 29. kedd | AN

Ismét kétharmada lett a Fidesznek 2014. április 12. szombat

Felmondott az MTI fotórovatának vezetője 2014. április 11. péntek

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos