Ronai and Ronai
AMERIKAI

Bajnai: MSZP nélkül nincs rezsimváltás 2012. október 25. csütörtök 22:32 | AN Forrás: MTI

  • Hozzászólások(77)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Bajnai: MSZP nélkül nincs rezsimváltás
Budapest – Bővítené a napokban létrejött Együtt 2014 mozgalmat Bajnai Gordon, és úgy látja, ebben szükség van a demokratikus ellenzéki pártokra is. A volt miniszterelnök, a Haza és Haladás Egyesület vezetője a Népszabadság Online-nak adott interjúban azt mondta: az MSZP részvétele és támogatása nélkül nem váltható le a jelenlegi rezsim, de a szocialisták egyedül nem képesek erre.
.
A korábbi kormányfő a nol.hu-n csütörtökön megjelent interjúban elmondta: a Millával és a Szolidaritással létrehozott mozgalmuk nem akar konkurálni a meglévő pártokkal, céljuk azokat a választókat megszólítani, akiket a mai ellenzéki pártok nem érnek el.
.
„Mindenkivel, aki csatlakozni kíván, meg kell állapodnunk az új korszak elvi és erkölcsi alapjaiban, egy működő kormányprogramban”, ami hónapokig tarthat – fejtette ki, hangsúlyozva, hogy feladatának egy erős, középen álló ellenzéki alternatíva létrehozását tartja. Szerinte aki most a pozíciók elosztásáról beszél, árt a kezdeményezésnek.
.
Az MSZP-hez fűződő viszonyáról a volt kormányfő azt mondta: a szocialista párt hibái közrejátszanak a 2010 előtti időszak kedvezőtlen megítélésben. De emlékszik az MSZP-nek arra az arcára is, amely képes volt az ország érdekének szolgálatára, amikor 2009-ben támogatta a szakadékból kivezető intézkedéseket.
.
Bajnai Gordon szerint az MSZP stabilizálta helyzetét a 2010-es vereség óta, és ma tisztább profilú, egységesebb, fegyelmezettebb, „jelentős középpárt”. „Az MSZP részvétele és támogatása nélkül a rezsim nem váltható le, de ezt egyedül 2014-ben nem tudja megcsinálni. Még ha le is tudná váltani a kormányt, akkor is problémát okozna a rezsim felszámolása, az új korszak elindítása. Nem elég a sok választó, sokféle választó is kell. Az új korszak ugyanis nem alapulhat egyetlen párt programján, egyetlen világnézeten, különben kezdődik minden elölről” – magyarázta.
.
Az interjúban a Haza és Haladás Egyesület vezetője arról is szólt, hogy a Fidesz kormányzása alatt olyan rezsim épült ki, amely akkor is megtarthatja a hatalmat, ha a többség mást választ. Véleménye szerint azonban ha egyértelmű többség van a változás mellett, az üzenet azoknak, akik a vesztes oldalra kerülnek.
.
„Meg kell találni a módját a megegyezésnek. (…) Nem egyszerűen az ellenzéki oldalnak kell megegyeznie egymással, mert az csak a kormányváltáshoz elég. Azután Magyarország közepének is ki kell egyeznie egymással” – jelentette ki Bajnai Gordon.
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.6/5 (20 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +29 ( 31 szavazatból)
Bajnai: MSZP nélkül nincs rezsimváltás, 4.6 out of 5 based on 20 ratings

Címkék:, ,

  • Hozzászólások(77)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

77 Reader’s Comments

  1. Okos, megfontolandó gondolatok. Kérdés, hogy Mesterházyban lesz e annyi józanság, hogy alávesse magát a HAZA érdekének? Gyanítom hogy nem…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (20 szavazatból)
  2. http://atv.hu/cikk/video-20121025_bajnai_gordon_egyenes_beszed

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  3. Magyarorszag szegyene hogy a fideszt az mszp-nek kell levaltania. Hat nincs igazi demokratikus, nem a velejeig korrupt szervezet Magyarorszagon.
    Hat senki nincs kozepen , aki szolgalna az orszag erdekeit.
    Ez az orszag kette fog szakadni. Lesz egy dunantul meg egy dunatol keletre eso resz, de a keleti resz hatra fog maradni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -7 (13 szavazatból)
  4. CommonSense
    Ez az ország kimondatlanul is ketté van szakítva, mert a rendszerváltás óta a keleti részeket csak sorvasztotta minden kormány. Nem vagyok fiatal, és a keleti országrészben lakom,tudom mit beszélek.
    Képviselői “zsongás” és ígérgetés mindig csak a választások előtt volt. Az ígéretek beváltása viszont soha.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  5. Egy olyan komment a mandíneren, ami még ott is kiverte a biztosítékot, inkább csak a második részére figyeljünk: abból már látszik, hogy merre kívánnak majd karaklergyilkolni (hát elég szegényes már a kuministák fantáziája)
    Hannibal tábornoka voltam 2012. október 26. 08:38
    3
    @Django
    Na megjött a lefizetett baromkülönítmény. Soha, sehol a világon ilyen nagyságrendű, egy kormányt támogató SPONTÁN felvonulás és ünneplés nem ismert.

    Ez IS magyar sajátosság, és a LÚDMILLA egy nagyságrenddel kisebb, poszt-szadista vakgyűlés volt, hülyéknek elkülönítve.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (9 szavazatból)
  6. a komment egyébként a bayerzsóti “Méterek és emberek” szövegéhez érkezett, de azzal inkább nem rontanám itt a levegőt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  7. Kedves CommonSense, túlontúl is erős kifejezés, hogy az mszp velejéig korrupt lenne…
    Nyilván túltelítettek megélhetési politikusokkal (mint az összes, a Nagy Köpönyegváltáskor alakult és jogelőd-nélküli párt is) ezek közül az egyedüli kivétel a DK, de hogy velejéig korruptak lennének, ez a jelződ azért inkább a rágalmazás kategória. Egyetlen cuslagjanis ügyük (ami elenyésző töredéke értékben a bírósági szakasz elől is kimenekített felsorolhatatlan mennyiségű korrumpálódásoknak) forintösszege is vissza lett fizetve.
    Sajnos tényleg az a helyzet, hogy az mszp nélkül (merthogy pártokra szavazás lesz ismét, ha egyáltalán lesznek választások!!!) lehetetlenség leváltani, és az a még nagyobb baj, hogy ezzel a helyzetükkel vissza is fognak élni. Ők lesznek legnagyobb kerékkötői az összefogásnak. Oly érzésem van, Meseháziék csak akkor hajlandók összefogni, ha az összefogás őket támogatja.
    De van ennek egy ellenszere is, és a Gyurcsány-Bajnai kettős van annyira éleslátó, hogy erre is talál megoldást. Mert az MSZP bejut egyedül is (ha lesz választás), az összes többi meg összefogva választási szövetségben szintén bejut, és akkor már náluk a többség. Persze, bejut a fidesz is, meg a jobbik is, kérdés, megoldódik-e addig a közbiztonság olyan fokra, hogy ők ketten koalícióval is kevesebben legyenek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (14 szavazatból)
  8. Bajnai felismerte, hogy szövetséget kell kötni a különféle nézetű, de jogállamot és demokráciát kívánó emberek között. Ezt felismeri majd az MSzP is, nem félek attól, hogy esetleg külön járnak, mert egyrészt ők sem hülyék, másrészt saját táboruk nem hagyja.
    Inkább attól félek, hogy a kibékülés jegyében futni hagyják a most regnáló bűnszövetkezetet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (22 szavazatból)
  9. Megmondom, mit kellene tenni:
    A programban pusztán két ígéretet tenni:

    1, Az Együtt 2004 2/3-os győzelme esetén visszaállítja Magyarország demokratikus alkotmányát, felülvizsgálja és visszavonja vagy lecseréli az Orbán-kormány minden olyan intézkedését, ami a demokrácia és a szabadságjogok megdöntésére irányult.

    2, Ezután a kormány új választásokat ír ki.

    Ez jelenleg az ellenzék “legkisebb közöos többszöröse”, ebben alkudozás nélkül meg lehet egyezni, és ha jól kummunikálnak, akkor van rá esély, hogy a választók megértik ennek a fontosságát.

    Ki kell hagyni a programból minden mást. Az EU-val való viszonyt, a szociális és gazdasági programokat, a környezetvédelmet, a magyarkodást – mindent.

    Az új választásokra aztán lehet új szövetségeket kötni, és új programokat hirdetni.

    Ez egy borzasztó költséges út, de csak ezzel lehet összefogni a demokratákat, és helyreállítani a demokráciát. Az pedig minden pénzt megér.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  10. Megint közep, a baloldali gondolkodasu embereknek, meg mindig nincs kepviselete. A kis es atlagembereknek nincs igazi politikai kepviselete.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -5 (7 szavazatból)
  11. bumburi
    2012. október 25. csütörtök
    23:28
    Mindegy, hogy Mesterházy józan, vagy sem. Azt teszi, amit Puch mond, vagy veheti a kalapját.
    .
    CommonSense
    2012. október 26. péntek
    01:59
    “Magyarorszag szegyene hogy a fideszt az mszp-nek kell levaltania.”
    Nem az mszp-nek kell leváltania, hanem ők IS kellenek a leváltáshoz (sajnos).
    .
    csatt
    2012. október 26. péntek
    09:31
    “… túlontúl is erős kifejezés, hogy az mszp velejéig korrupt …”
    Sajnos CommonSense az igazat írta.
    Nem csak a Zuslag ügy van az MSzP “füle mögött”. Puch és sleppje halmozzák a disznóságokat. Persze a több évtizedes konspirációs praxis révén ügyesen leplezik a disznóságaik jelentős részét.
    Nem kezdek bele egy többoldalas listába, csak a legnagyobbat írom ide: Puch-Simicska paktum. Ez önmagában hazaárulás.
    Az sem érdektelen, hogy ki szivárogtatta ki az öszödi beszédet, de az még érdekesebb, hogy miért! Megint csak a fenti paktumhoz jutunk el. De ebbe most ne menjünk bele, remélem a következő kormány ebbe is belemegy!
    A többi nagy volumenű disznóságuk szintén napvilágra kell, hogy kerüljön, különben nem fog megtisztulni a közélet.
    .
    Mindezen túl érvényes: a demokratikus ellenzék összefogása a minimum a kormányváltáshoz.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  12. Vanek ur,
    Nem tudom, kik a “baloldali gondolkodasu emberek”, mert nem tudom, mit jelent az, hogy baloldali gondolkodású.
    De a gazdaságpolitikai “baloldal”-hoz tartoznak pl. Thürmerék, és bár nem azok, de oda sorolják magukat az MSzP vezetői is. A liberális sokaságnak több szervezete is van, és a politikai baloldalhoz tartoznak annyiban, hogy a politikai szabadságjogok pártján állnak, sokuk pedig a liberális körön belül is baloldalinak számít, mert a társadalompolitikában olyan gazdasági intézkedéseket pártolnak, melyek a szegényebb vagy más módon kiszorult rétegek gazdasági – kulturális felemelkedésének esélyeit növelnék.
    Attól, hogy választási egységbe tömörülnek, még nem szűnnek meg saját elveiket képviselni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (16 szavazatból)
  13. girbegurba
    2012. október 26. péntek
    14:12

    ++++++++++++ az elemzésed zseniális!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  14. Nekem spéc,összeszorul a szívem,hogy Gyurcsány kénytelen a háttérben maradni. Rendkívül tehetséges,empatikus, nagy tudással rendelkező politikusnak és szakembernek tartom. A döbbenet az a számomra,hogy a Fidesz lejárató kampánya,majdnem az egész magyar értelmiségi tábort képes volt ellene hangolni. Az természetes a számomra,hogy bizonyos szint alatt,- ehhez nem kell túl alacsony szint – megvezethetőek az emberek,de egy bizonyos szint fölött,azt gondoltam,az emberek józanul gondolkodni és érezni képesek. Rengetegen azt mondják,mert nem adja fel,ugyanolyan mint Orbán,mert a hatalomért küzd. Ez a dolgok összemosása.
    Örülök,hogy Bajnai bevállalta a politikai szereplést,bár politikai megnyilvánulásaiban Gyurcsányt,sokkal átütőbbnek tartom.
    Drukkolok ennek a két embernek nagyon,hogy sikerüljön nekik az,amit elterveztek. Nem csak azért,mert ez nekünk jó lenne,hanem azért is,mert kevés embernek adatik meg,hogy egy ilyen gyönyörű kihívás részese legyen.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +22 (22 szavazatból)
  15. girbegurba
    Nem tudom, kik a “baloldali gondolkodasu emberek”, mert nem tudom, mit jelent az, hogy baloldali gondolkodású.
    Thürmerek Kommunistak, vagyis szelsöbal amit ugyan ugy elitelek, mint a szelsöjobbot. Nem lehet összmosni a kommunistat a szocialdemokratavalval, az uj nacikat a neppartal, es keresztenydemokrataval, oriasi ideologiai külömbseg van köztük. MSZP pedig liberalis politikat, mint baloldali politikat folytatott. Azert, mert valaki baloldali, vagy jobboldali-kereszteny partnak nevezi magat, meg nem az, olyan politikat is folytat. Fidesz is inkab liberalis, politikat folytatott, vagy inkab politikai prostitualt volt miközben jobboldali kereszteny ertekeket kepviselönek kepzeli magat. Fidesz 1989-töl- 2000-ig az Europai Liberalis Internacionalehoz tartozott. Kereszteny ertekeket föleg nem kepviselt, megosztas, kirekesztes,hazudozas, felbujtas, kereszteny ember gyilkosanak kiadasa, egy olyan orszagnak, ahol egy kereszteny meggyilkolasa nem büncselekmeny, ezek nem kereszteny ertekek. Katolikos egyhaz csak politikai celjai eleresehez kellet, most pedig milliardokat kell neki az egyhaznak fizetni az adofizetök penzeböl a hatalomhoz segitesert.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (13 szavazatból)
  16. Vanek ur,
    Így van.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  17. Őrjöngő Zsebdiktátor

    Amihez nem sok előrelátás kell, és már a politológusok is pedzegetik, itt az egyik vitás kérdés az lesz, hogy oké, összefogunk de mégis azért, kinek- kinek súlya szerint. Az Együtt 2014 még -mivel új dologról van szó- nem mérhető a közvélemény kutatók által.
    El kell telni egy bizonyos időnek, kb. 1 hónapnak és akkor az erőviszonyok tudatában már okosabbak leszünk.Remélem minden demokratikus erőben van annyi “nagyság” ,hogy nem hiszi többnek magát annál, amennyi.
    Egyébként meg pofon egyszerű , egyszerűen muszáj összefogni, mert másként nem lehet a zsarnokot eltakarítani. Nekem speciel mindegy, hogy Bajnai vagy Mesterházy lesz a min.elnök jelölt. Csak ennek a rémuralomnak legyen vége minél előbb.
    Ha van egy kis szerencse, akkor Juhászt szépen háttérbe szorítják Schiffert leépítik és talán még Gyurcsány is csatasorba állítható.Persze nem az első vonalban, elég nagy az elutasítottsága.Még..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  18. Puch olyan az MSzP-ben mint a Fideszben Simicska. A Fidesz Puch és az MSzPsegítsége nélkül nem tudta volna Gyurcsányt kicsinálni. Meg lehet nézni hogy reagálták le az u.n. baloldali demokraták. és p. az egyetlen baloldali napilap a Népszava az okt 23.i beszédét. Egy nagyon jó államférfihez illö beszéd volt. DE mert rosszat nem tudtak írni, hát agyonhallgatta az összefogásra éhes nagy demokrata ellenzék.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (16 szavazatból)
  19. Őrjöngő Zsebdiktátor Abban én is nagyon reménykedem, hogy ezt a kis Orbán-Juhászt előbb utóbb félre állítják, mert én nem látod mást benne mint Orbán utódját csak még tanulnia ahhoz, hogy politikailag olyan dörzsölt legyen, de a megosztásban már majdnem utoléri a nagy mahinátor Cipollát.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  20. Én bevenném a Szabadság és reform intézetet. Kuncze Gábort(Kóka, Fodor inkább ne), Dávid Ibolyáékat is, és persze a DK-t.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (14 szavazatból)
  21. Mi itt csak találgatunk és tippeket osztunk magunknak, de nem tudunk beleszólni a helyzetben levők döntéseibe.
    Alighanem annak lesz igaza, aki úgy számol, hogy úgysem lesz itt választás, BGyC hamarabb bevezeti az elnöki rendszert. Azonban akkor is a választásra kell készülni, mert nem csak az a tét, hogy ki nyer majd akkor (ha lesz), hanem az is, hogy fel tud-e épülni az ellenállás a diktatúrával szemben. Ha sikerül felkészülni a választásra, akkor lesz szervezett erő.
    Ha lesz választás, akár nyerhetünk is. Ha nem lesz, akkor szükség lesz erre az erőre. Ha a választást láthatóan elcsalják, akkor is ez a helyzet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  22. Őrjöngő Zsebdiktátor
    “Nekem speciel mindegy, hogy Bajnai vagy Mesterházy lesz a min.elnök jelölt.”
    .
    Neked lehet, de másoknak nem mindegy. Az egyik esélyes, a másik jóval kevésbé. Aki nem szolidáris a társadalommal, a lecsúszók tömegével, nem áll ki mások érdekeiért, annak nincs helye a min. elnöki poszton.
    .
    Ha ezt sem tudják, nem értik vagy nem tanulják meg 2014-ig a választók, akkor nincs miben reménykedni. Akkor Orbán mellett nyugodtan lehet Mesterházy – az esélytelen – jelölt. De minek?
    .
    Tévedés ne essék, Mesterházy mondhat majd bármit, mert amit eddig mondott és tett, az a kiindulási alap, és nem a – gondosan megírt és betanult – kampányszöveg. Mesterházy soha nem lesz, mert nem lehet Orbán alternatívája. Képtelen rá.
    Mesterházy szociálisan nem érzékeny, nem eléggé szuverén, nem eléggé markáns, és az eddigi megnyilatkozásai alapján szellemileg nem független gondolkodó, mert nem a saját érveire alapoz, vagyis önállótlan, könnyen (meg) vezethető politikus.
    Szemben Bajnaival és Gyurcsánnyal, akik mindhárom említett politikusi elvárásnak megfelelnek:
    szociális érzékenység,
    szuverenitás (szuverén személyiség),
    önálló gondolkodás.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (15 szavazatból)
  23. Az átlagmagyar genetikusan hülye, alattvaló és rettenetesen irigy. Pillanatnyilag azt irígyli amit simliskéék összeraboltak. Ha jól meggondolom simliskét (meg a csutit) az átlagmagyar hozta ilyen helyzetbe, amikor falkaforradalmat csinált. Ezért az átlagmagyar csak azt kapta, amit megérdemelt. Emlékeztek micsoda purparlét csinált ez a hülyék bandája, amikor Kertész Ákos tükröt tartott aléje. Megsértette a Nemzeti Dicsőséget. A baloldalnak nevezett nem bal, hanem balog oldal micsoda tiltakozásba fogott, mikor Bartus Láaszló ki merte mondani hogy fasizmus van. Védték a csutit. Most már ki merik mondani a bűvös szót: önkényuralom. Az önkényuralom ellen nem most kellene összefogni. Akkor kellett volna, mikor elkezdődött a szervezése. Meg kellett volna akadályozni hogy létrejöjjön. Merkel, Clinton, Baroso és a nyujgati demokraták örültek volna neki és támogatták volna Nincs itt igazi baloldal, és soha nem is volt. vannak akik kevésbé jobboldaliak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (15 szavazatból)
  24. Bajnainak teljesen igaza van. Remelem az MSZP felre teszi a hatalmi rivalizalast es tamogatjak Bajnait es csapatat, mert ha nem vege Magyarorszagnak! Gondolom ezt nem akarjak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (13 szavazatból)
  25. Nagyon örülök annak, hogy Bajnai Gordon “lépett”.
    Ez az a mentalitás, ami bejön nekem.
    Higgadt, professzionális és hiteles.
    A mai “Népszabóságban” megjelent interjúban Bajnai azt mondta, hogy
    ‘nem áll be a Gyurcsányt ostorozók sorába’
    és ez nekem maximálisan elegendő ahhoz, hogy támogassam Őt- és Őket.
    Végre van egy ember, aki ki mer állni azokért az értékekért, amit Ők (Gy.F. és kormányai) hoztak. Nem vitatja Ő sem, hogy voltak hibáik, ugyanakkor elutasítja (nagyon helyesen) az “egyik 19, a másik 1 híján 20″ vélekedést.
    Gyurcsányék – és Orbán jelenlegi kormányzása között fényévnyi távolság van a Gy.F. kormánya javára. (szerintem)

    Ilyen méretű dilettantizmust és ilyen pökhendiséget, valamint hatalmi GŐGÖT, amit most tapasztalhatunk, kevés helyen látni a világban.
    A gazdaság számait illetően örülnünk kell, ha legalább az ELŐJELET eltalálják, teljesen jégre viszik a bankrendszert, kicsinálják az önkormányzatokat, szétosztják hűbéreseik között a termőföldeket, megfojtják a közalkalmazottakat, agyonvágják a vállalkozókat, megnyomorítják az egyébként is “nyomorultakat” – so so! – felégetik ezt az országot.
    A bebetonozás megtörtént, a REZSIM ELKÉSZÜLT (felállt), tehát demokratikus úton csak min.2/3 -os többséggel lehet MEGDÖNTENI.
    Ez itt a lényeg “Tisztelt Hölgyeim és Uraim, Kedves Barátaim” (O.V.)
    “Együtt-2014″ ez az utolsó esélyünk.
    Ha ez nem sikerül, mert lesznek kerékkötők és “beképzeltek”, akkor 10-12 évre “rendben leszünk”.
    üdv. Gabor

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (21 szavazatból)
  26. Nem vagyok híve annak, hogy kívülről a lehetséges partnerek változtatást akarnak az Mszp-ben az összefogás feltételeként – de ha nem változtatnak, akkor tényleg alkalmatlanok lesznek egy kormányváltásban részt venni.
    Olvasom ezt a cikket:
    http://hvg.hu/itthon/20121027_Tiszavasvari_Jobbik_Fidesz_MSZP_valasztas#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2012_10_27
    és közben a hideg kiráz attól, hogy nem vagyok PR szakember, de még én is jobban tudnám, hogy mit kellene kommunikálni – amit az újságíró tud, de az Mszp nem ad tovább:
    “A telepen azt is Fülöp rovására írják, amiről az önkormányzat nem tehet, hiszen kormányzati döntéseknek köszönhetően csökkentek a segélyek, nem a helyhatóság miatt.” azaz arra kellene kiemelni a kampányt, hogy az EM8 évben mennyivel jobb volt az Mszp kormányzás alatt, és hogy a jelenlegi helyzetromlás a Fidesznek “köszönhető” Akkor nem fordulhatna elő, hogy
    “Az oláh cigányok lakta telepen járva a hvg.hu tudósítója azt tapasztalta, hogy a Fidesz támogatta civil szervezetnek és polgármester-jelöltjüknek áll a zászló a cigányok körében.’”
    “Bár KTE, az MSZP és a Jobbik is járt kint a romák lakta utcákban kampányolni, üzeneteikkel főleg a kispolgárságot és az értelmiséget célozzák. Még a szocialisták is „mindennapi rendet”, „szociális fegyelmet”, minőségi oktatást ígérnek. Az MSZP stábjában el is ismerik, a nem romák és a romák közti feszültség részükről való rossz kezelése vezetett a Jobbik felemelkedéséhez a városban, és azt állítják „a pártközpontból rájuk kényszerített politikai korrektség” eredményezte, hogy 2010 őszén egyetlen képviselőt nem tudtak az önkormányzatba juttatni.”
    Miféle pol.korrektségről beszélnek? Szociálisan nyomorgó embereknek EGY üzenet mehet át: alattunk jobb volt – alattunk jobb lesz!
    Ls mindezt egy trendfordulatot esetleg bizonyító, korábban balos vezetőségű városban, a Jobbikkal közvetlen harcban. Kétségbeejtően nem értenek a magyarokhoz, a vidékiekhez – és a cigányokhoz

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  27. és kiemelném: az a bizonyos “fidesz támogatta egyesület” jelöltje
    “Aleva István, akit a Szolidaritásból kivált Árok Kornél Pest megyei egyesülete indított,”
    Nekem sem tetszett, amikor Kónyáék a Szolidaritásból statáriális gyorsasággal kivágták Árok Kornélt – de így utólag azt kell mondanom, hogy ők ezt belülről jobban és reálisabban látták, tehát nem szimpla pozícióharc áldozata lett.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  28. Rakerdezo
    Gyurcsány már egyszer előterjesztette a korrekt pártfinanszírozási törvényt, abból a bizottsági egyeztetéseket követően a fidesz hátrált ki. Bizony tudomásul kell venni, hogy a demokrácia DRÁGA, és a közélet megtisztítása csak BETARTHATÓ szabályokkal és finanszírozással képzelhető el. Azután már lehet a pártoktól számon kérni a “Tiszta kezek” politikáját és zéró toleranciát érvényesíteni az ettől eltérőkkel szemben. Puch csak tünet – a kórt kell kezelni. Egyébként már állítólag “más” személy a pártpénztárnok, Puch a háttérbe vonult, de ha a szabályok maradnak, majd az utód nevét is megtanuljuk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  29. Gábor++++++++++++++++++++++++++++++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  30. Egyébként az Együtt 2014 – ha jól csinálják a Szózat “Ész, Erő és oly szent Akarat”-nak felelne meg: Az ész nem vitásan a Ha.HA, az erő a Szoli és a szent akarat a sajtószabadságért alakult, és utóbb a demokráciát a zászlajára tűző Milla. Csak utóbbi vezetőjének meg kellene tanulnia, hogy az akart és az akaratosság – nagyon nem azonos fogalmak! Mert különben a teljes idézetszöveg lehetősége válik valósággá a hiába sorvadozás, és a jobnb kör eljövetelen sokat késhet:
    “Az nem lehet, hogy ész, erő És oly szent akarat Hiába sorvadozzanak Egy átoksúly alatt. Még jőni kell, még jőni fog Egy jobb kor,..”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  31. Kedves Görgyi Péter!Már ketten vagyunk azonos véleményen.Én is kedvelem,még hozzá nagyon Gy.F-et, és tissztelettel vagyok B.G-on iránt is.Mint az az MSZMP.helyi alapitoja megvetem a mai MSZP-seket,amiért “kicsinálták”azt az embert,aki tehetsségénél fogva gyözelemre vitte a pártot.Azomnban a párt visszamaradt,szociálisan nagyon érzéketlen,zsákmányra éhes tagjai nem türték meg soraikban azt,aki véget akart vetni mutyizásnak és a hazudozásnak.Én most sem bbizom az MSZP-ben,anál inkább a Gyurcsány és Bajnai G.által képviselt politikai erőben és az azt vezető két személyben.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  32. Valamit nem értek. Miért kell Bajnainak az mszp esélyeit latolgatnia?
    Amikor Mesterházy majdnem ultimátumszerű kijelentéseket tesz,hogy milyen kritériumok mentén tárgyal csak az Együtt 2014-el!
    Akármilyen támogatottsága is van már a szociknak, azt remélem ők is tudják, hogy egyedül nem megy, sőt erős a gyanúm, ha szövetkeznek,sok támogató vissza fog lépni Bajnaiéktól.
    Amit Mesterházy képvisel,az nem ugyanaz, mint amit Bajnaiék akarnak.
    Mesterházynak egy célja van. A miniszterelnökség.
    Nekem nagyon nem tetszik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  33. Eddig már néhányan bizonyítottak. Gyurcsány és Bajnai az a két ember, akik a hatalmat nem az anyagi szerzésért használták. Számukra a hatalom azért fontos, hogy tehessenek az országért. Gyurcsány szociálisan különösen érzékeny. Ez a baloldaliság szerintem. bennük lehet, sőt bennük KELL bízni!
    Orbán pedig az ellenkezőjét bizonyította, ezt itt mindenki tudja. Tehetséges gazember.
    Mesterházy nem bizonyított semmit. Eddigi politizálása alapján én egy balfasznak itélem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (13 szavazatból)
  34. bumburi
    2012. október 26. péntek
    06:29
    A keleti országrész lemaradásának fő okaként a nehéz megközelítést nevezték meg. A rendszerváltás óta minden országos választási kampányban benne van az ígéret, sőt még a helyi választásokkor is a 44-es főút építése. Most mekyik is a kitűzött határidő?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  35. bumburi
    Az az “akármilyen” támogatottság több, mint 1 millió. Minden számítás szerint megkerülhetetlen erő, és igenis, ilyen háttérrel lehet feltételeket szabni. A politikus – ha normális – a tényekből indul ki, és nem a vágyaiból vagy reményeiből.Nem szeretni kell az Mszp-t, de együttműködni kell vele-velük. Mesterházy meg maga sem hiheti, hogy út lesz idő felépíteni és elfogadtatni a külföldi hitelezők előtt, mint államférfit. Az ORSZÁGNAK nem lesz erre ideje, viszont Bajnai azonnal kezdhet – tehát Bajnaival nem érdemes konkurálnia (és őszintén azért a ganépucolásért, amire kénytelen lesz, nem is igazán érdemes tülekedni)
    Egyébként meg bocs a 7.51-es kommentemben Árok Kornélékről írtakért, így jár, aki EGY cikk alapján alkot véleményt manapság Magyarországon. Ugyanis KÉT Egyesület is indul a választáson, és a MÁSIKAT támogatja a fidesz.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  36. Kedves Latyapatya, szerintem inkább így helyes: Eddig alig néhányan bizonyítottak. Gyurcsány és Bajnai összesen az a két ember, akik a hatalmat nem az anyagi szerzésért használták. Számukra a hatalom egyedül azért fontos, hogy tehessenek az országért. Ők ugyanis egyetlen fillér miniszterelnöki fizetést sem vettek fel (pontosabban Gyurcsány továbbutalta jótékony célra, nyilván ehhez kellett a felvételt igazoló aláírása). Gyurcsány, Fodor, Kuncze képesek voltak önként lemondani pozícióikról (fehér hollóként) egy olyan országban, ahol kivételezett helyzetről önként leköszönni – ismeretlen gyakorlat. (Másokat felszólítani igen, de lemondani…???!!!)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  37. http://atv.hu/cikk/20121026_kuncze_gabor
    Valahogy ÍGY! :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  38. kekec
    2012. október 27. szombat
    08:01
    “Puch csak tünet – a kórt kell kezelni.”
    Egyetértek. De még mindig Puch mondja ki a döntő szót, mert még mindig tőle függ a pénz sorsa. Vaskézzel irányít még mindig. De már vas kellene a kezére. Remélem, a következő kormány őt is elszámoltatja.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  39. Kedves csatt! Köszi. Egyetértünk. De Orbán is bizonyított. Azt amit.
    Gy és B általam történt minősítése u.azon alapul. Tehát OK!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  40. Igen szép gondolatok.
    A koalíció mindenképpen szükséges a diktatúra elsöpréséhez.
    Viszont a koalíció lehet kerékkötője is a fejlődésnek. Ha csak az SzDSz partnerségét veszem alapul, mindig belepiszkított a koalícióba. Az a kérdés, a kompromisszumok mennyire lesznek az ország rendbetételének kerékkötői.
    A többféle érdek egyeztetése akkor jó dolog, ha megalapozott a gazdasági háttér. Részben most is mondhatjuk, hogy több ember több mindenre gondol, kérdés, az álláspontok mennyire lesznek merevek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  41. Latyapatya
    Orbán már bizonyított 1998-2002-ig bezárólag, hogy világbajnok a lenyúlásban. Úgy tűnik a választóknak amnéziájuk van.
    Nem térek magamhoz a mai napig, hogy ezeknek a koleszos maffia hálózatnak 2/3-os többséget szavaztak. Normálisak?????!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  42. Don Ovuz
    A jövőben minden cikket, posztot, kommentet EGY szempontból meg kell vizsgálni: Qui prodest? Kinek használ? Minden, ami a széthúzást, az összefogás ellenére a külön indulást – az Orbánt és a fideszt szolgálja. Ez elég objektív mérce.
    És akkor “értékén kezelhető” minden ilyesmi:
    http://mandiner.hu/cikk/20121027_farkas_gabor_osszefogas_helyett_szethuzast

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  43. Zsigmond:
    52,7 %-ot szavaztak nekik, a parlamenti 2/3-ot a választási rendszer torzítása miatt kapták. Ami a legjobb bizonyítéka annak, hogy a pokolhoz vezető út is jó szándékkal van kikövezve. Ezzel a rendszerváltáskor a kormányzás stabilitását akarták biztosítani – és be is jött, 20 évig minden kormány kitöltötte a mandátumát.
    De persze ők sem számíthattak egy Öszvérre – akár Hari Seldon.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  44. A fidesz propaganda már beindult Bajnai lejáratására. Ne engedjünk és ne tűrjük az ocsmány rágalomhadjáratukat! Érzik a vesztüket, ezért nyüszítenek. Mindig azokat kezdik ki, akik veszélyt jelentenek orbán uralmára. Felhívom a figyelmet, hogy egyszer a némaságunkkal már asszisztáltunk a fidesz aknamunkájához. Ez többé nem fordulhat elő! Ne higgyen senki a hazug propagandájuknak. Engem nem tud senki megvezetni, mert tudom és hiszem, hogy Bajnai Gordon alkalmas miniszterelnöknek. Türelem kell és bizalom, hisz egyik napról a másikra ő sem fog tudni csodát tenni. De már akkor is megéri ha ennek a fidesz bagázsnak nem kell naponta elviselni a gúnyoros félrehúzott szájjú vigyorukat, a gőggjüket, kivagyiságukat. Ha száraz kenyéren élek azt is elviselem csak ezek tűnnyenek el minnél hamarabb. Tegyünk érte!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  45. kekec
    Na én is attól tartok, hogy ezektől már meg sem tudunk szabadulni minimum 20 évig, úgy bebetonozták magukat. Meg persze szavaznak a románok és a János meg a város. A fidesz katonák majd felügyelik minden kontroll nélkül, hogy vesztésre állnak-e és ha igen bevetnek mindent. Ezektől minden kitelik. Ha elveszítik a választást akkor is győztesnek hozzák ki magukat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  46. Zsigmond hidd el a felallitott uj csapatnak arra is lesz gondja, hogy ez ne tortenjen meg!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  47. zéman
    A kitűzött határidő titkos.Így nem lehet számon kérni senkin a megvalósítást.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  48. kekec
    Már megint többet gondolsz ezekről a dolgokról, mint ami benne van. Azt írod, nem lesz idő Mesterházyt felépíteni… Jóságos Atyaúristen! Ha fel kell építeni, ennyi idő után,akkor már ne is kezdjenek bele. Mióta vezetője a pártjának? Tett azóta valami érdemlegeset,azonkívül, hogy küldözget az újságoknak dolgozatokat?
    Ja, meg ne felejtsem el, hogy ellenőrzi mindig, hogy az a kép jelent e meg róla, amit ő engedélyez,mert különben fenyegetőzik…
    Tudod, szerintem valakiben vagy van spiritusz, vagy nincs. Mesterházyban nincs.Egy ötlettelen sótlan, pozícióéhes báb,az öreg rókák kezében.
    Szerintem még ha 1 millió is a szavazójuk, akkor sem szabnia kellene a feltételeket, hanem megállapodást kellene kötniük.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  49. bumburi

    Egy ilyen se hal se hús,szintelen ,szagtalan teljesen alkalmatlan személy
    persze,hogy ne szabjon feltételeket DE megállapodást se kössön. Húzzon el!!
    A képességei alapján maximum pl: cglédi alapszervezet HELYETTES vezetője
    lehetne.( Bocs Cegléd!)
    kekec, Zsigmond
    1.Nagyon kérlek titeket hagyjátok már abba ezt a “Minimum 20 évig” kezdetű
    Ó magyar mária siralmat . Két év múlva már nem ők lesznek!
    2. A választásra JOGOSULTAK csak 33,3 %-a!!!!!!! szavazta meg a2/3-ot!!!
    A fidesz -kdnp (2010) ugyanannyi szavazatot kaptak mint az mszp-szdsz(2006)
    2.7 milliót.Csak egy ilyen szar alkotmányunk volt,hogy ezt lehetővé tette.Több
    bek között ezért útálom a sólymot ,a nagy” alkotmányjogi lángészt” Seggfej.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  50. bumburi
    Amiről én írtam, az, hogy MINISZTERELNÖKKÉNT, a gazdasági élet irányítójaként, belföldön és főleg külföldön kellene felépíteni.. Most még csak egy pártfütyi, bár a legnagyobb ellenzéki párt vezetőjeként már több helyen fogadták – de ez hol van Bajnai respektjéhez? Annak azonnal is elhiszik, hogy KÉPES rá! Referenciája és
    1 éves előnye van, ez behozhatatlan.
    Persze, előbb-utóbb megállapodást fog kötni – de lehet, hogy már csak a választás után, pl koalíciós kormányzásra. Mert annyira kézben tartja a pártját, hogy nem hagy kívülről beleugatni, hogyan alakítsa át, és főleg van akkora egója, hogy nem áll be senki MÖGÉ. Ha ezt komolyan akarja az Együtt, akkor lehet, hogy megint három részre szakad az ország.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Bajnai: „Tudom, nehéz lesz” 2012. október 23. kedd | AN

Bajnai begyújtja a motorokat 2012. október 18. csütörtök | AN

Bajnai a Millával nyomul huszonharmadikán 2012. október 12. péntek | AN

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos