“A hetvenes évek végén a hatalom nem akart tudomást venni a szegénység rohamos terjedéséről, a sokgyermekes családok és a roma kisebbség mind nehezebb helyzetéről. Ez hívta életre a Szegényeket Támogató Alapot, amelynek központja Solt Ottilia lakásán, a Komjádi Béla utcában működött. Ide juttatták el adományaikat a jóérzésű emberek, innen indult reggelente munkát keresni az öt testvérét eltartó ököritófülpösi lány és a szatmárcsekei roma építőbrigád” – írta Iványi Gábor metodista lelkész, az Oltalom Karitatív Egyesület elnöke a Beszélőben, az egykori demokratikus ellenzék folyóiratában.
Az egykori demokratikus ellenzéknek a mostani demokratikus ellenzék paródiája. Pontos tükörképe ennek, ahogyan Gyurcsány Ferenc beköltözött néhány napra a miskolci Avas lakótelepre. Milyen nagyszerű, hogy elmegy a volt miniszterelnök a szegény emberek meghívására, hogy szembesüljön a valósággal. Lelkesedik az ellenzéki tábor, büszkék rá hívei. Elképzelem Solt Ottíliát, ahogyan beköltözik a Marincsák családhoz kamerák kíséretében és villogó fényképezőgépek sortüzében. Ma már az ilyen apró jelekből nem olvasnak az emberek, és általában nagy árat fizetnek érte.
Solt Ottília sokszor beköltözött szegény nyírségi romák házaiba, együtt élt velük, azt ette, amit ők a mindennapokban, szörnyűségekben osztozott velük. Nemcsak szociológiai kutatásának tárgyai voltak a szegények. Solt Ottília otthon felejtette a fényképezőgépet, vagy ha fényképezett, akkor nem magát fényképeztette, hanem a nyomort, amelynek felszámolásáért küzdött. Nem adott interjúkat a néhány napra elfoglalt ágyról, és nem hatódott meg önmagától, amiért néhány napra kiköltözik a villájából az Avasra. Pedig Solt Ottília is politikus volt később, parlamenti képviselő. Utolsó falatját megosztotta a szegényekkel, a zsebeit kiürítette nekik. Ha élne, valószínűleg nem ő költözne be a Marincsák családhoz, hanem a Marincsák család hozzá, minden protokolláris felhajtás nélkül. És nem két napra. Ahogyan sok szegény ember ott lakott nála, az ajtaja mindig nyitva állt. Amikor már maga is segítségre szorult volna, akkor is mindenét a szegényeknek adta.
Nagy szerencséje Gyurcsánynak, hogy Solt Ottília már nem él. Ottília szókimondó, egyenes ember volt. Erről az avasi kiruccanásról olyan cikket írna, hogy belezöldülne a volt miniszterelnök. Mi is korrumpálódunk, alig merjük leírni, hogy ez mekkora kamu, milyen felháborító képmutatás. Solt Ottília olyan levelet írna Gyurcsány Ferencnek, hogy azt nem tenné kirakatba. Mi pedig csak makogunk itt, hogy Ottília valószínűleg nagyon sérelmezné, hogy politikai haszonszerzésre, népszerűséghajhászásra használja valaki a szegénység ügyét. Azt, hogy még ez az avasi beköltözés sem az ott élő emberekről, hanem Gyurcsány Ferencről szól. Ottília szemére vetné azt is, hogy valószínűleg azért vitte magával politikustársait, hogy legyen valami társasága, és ne kelljen csak az ott élő emberekkel együtt lenni. Hokimeccsre se vitte volna azokat, akiknek a napi megélhetés a gondjuk. De valahogy ki kell bírni, és a saját életformáról néhány napra sem könnyű lemondani.
Romlik a világ, megalkuszunk, mindent a gyilkos politikai csatározásoknak vetünk alá, semmi nem számít, csak a győzelem. Nem akarunk mindenkivel konfrontálódni, elegünk van a háborúságokból, inkább nem szólunk. Félünk az elvakult hívek támadásaitól, inkább hallgatunk.
Gyurcsány Ferencet idézem: egy frászt! Még nem romlottunk meg teljesen. Szóvá tesszük, márcsak Ottília emlékére is, hogy ez undorító.
Ha a volt miniszterelnök valóban olyan lenne, mint amilyennek ez a propaganda próbálja őt mutatni, akkor elmegy a szegények közé egyedül, sajtófelhajtás és kamerák nélkül. Ha arra kíváncsi, hogyan élnek a szegény emberek, akkor minden felhajtás nélkül, majdnem titokban megy közéjük. Azt csinálja, amit ők a mindennapokban. De igazából nem is lenne erre szükség. Gyurcsány Ferenc a szegénységből jött, pontosan tudja, hogy az milyen. Elszokott tőle, de ismeri. Ha mégis a mai valóságra kíváncsi, ahhoz nem kellenek kamerák. Nem kellene még képmutatóan beköltözni sem hozzájuk, felborítva a család normális életét. Nem teheti azt, amit Ottília, hogy mindenét nekik adja, mert ezeknek az embereknek nem milliárdokra van szükségük, nem is tudnának vele mit kezdeni. Legfeljebb bevásárolna nekik anélkül, hogy azt öt kamera filmezné.
Aztán nem szólna senkinek, hazamenne, és feldolgozná magában azt, amit látott. Régi igazság, hogy aki ad, úgy adjon, hogy azt senki ne lássa. Legyen az csak egy megértő, együttérző mosoly.
De ma már ez nem számít. A tömegmédia korában, gyilkos hatalmi harcok közepette, az emberi gesztusok elvesznek. Pedig ezek számítanak igazán.









Gonoszka, már keresem a vevőt az Amerikai Népszavára. Addig is leállunk teljesen. Én sem Orbán-fanatikusokat, sem Gyurcsány-fanatikusokat nem szolgálok ki. Nem fogom a Gyurcsány szekta tagjait szórakoztatni. Nevetséges, hogy ha valaki egy szót mer szólni Gyurcsányról, akkor földindulás van, nagyobb nyomás jön a Gyurcsány-fanatikusokról, mint az Orbán-hívőkről. Én viszont a szabadságomat, a függetlenségemet és a kritikához való jogomat megtartom. Az Amerikai Népszava szabad szellemiségébe se Orbán imádat, se Gyurcsány imádat, se Pityi Palkó imádat nem fér bele. BL
admin: “Kekec, ugyan már, azért, mert nekem van egy véleményem Gyurcsány akciójáról, és a Jobbik a szokásos módon náci lendülettel támadja, akkor én is náci vagyok, mint a Jobbik? Aki egy kalap alá von engem a Jobbikkal emiatt, az elmebeteg.”
.
Mondjuk ez 100%-ban, tényleg betűről betűre az az érzés, amit én akkor éreztem, amikor itt elmondtam a véleményem Kertész hírhedtté vált leveléről.
kekec: a szufficites egészségkasszát elfogadom.
.
Hogy tudott-e általános felháborodás nélkül kiigazítást csinálni, egészen más emlékeim vannak. Már a kiigazítás *előtt* is évente két-három alkalommal lángokban állt a város. Az más kérdés, hogy ebben orbánnak mennyi munkája volt.
.
Nézd meg ezt a képet:
.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720×720/430623_218168654940223_169599166463839_461403_253993908_n.jpg
.
Hánynom kell.
.
És már megbocsáss, de olyan kárörvendő az érvelésed. Hogy mennyire okosan felhasznált minket arra, hogy hír legyen belőle.
.
Hát elárulom neked, hogy sokan vagyunk, akik nem azért költöznek el az országból hónapokon belül (vagy már elköltöztek), mert orbán ilyen meg olyan, hanem azért is, mert Gyurcsány az alternatíva (meg az a baloldal, aki egy ilyen vezetőt eltűr).
.
Na, ennek örüljél.
“admin
2012. január 25. szerda
23:54″
Francba! Úgy viselkedsz most mint egy sértődött gyerek.
Nem bántáskép írom, de ez volt az első reagálásom.
Nem kell senkit kiszolgálnod.
A felsorolt jogaidat már miért sértenék a hsz-ek.
Sajnálom, ha így alakul.
Se klubrádió, se A.N.
Elkedvetlenedtem.
Lehet, hogy szüneteltetni kellene csak.
A más dolog, hogy te is a piacról élsz, családod van stb.
Minden jót.
Szép holnapot.
Kedves Bartus Úr!
Én szeretem ezt az oldalt, sajnálnám, ha nem lenne!
Azt hiszem egy egészséges demokratikus felfogásban bárkinek bárkit joga van szeretni és nem szeretni! Na és persze joga van ennek hangot is adni!
A szektásodás szót bárki felé sértő és erősen túlzónak tartom!
Szerintem csak fanatizmusról van szó!
A kritikákat, meg akár igazságos akár nem kellő alázattal illik kezelni a helyükön! Még az igaztalan kritikákból is rengeteget lehet tanulni és épülni!
Ha ezt a pályát választottuk akkor el kell tudni kellő erénnyel viselni az ellen véleményeket is!
Aki dudás akar lenni pokolra kell annak menni!
Őszinte tisztelettel
Nana! Én azért emlékszem, mikor rám lett szólva, hogy mi bajom Gyurcsánnyal.
Semmi. Csak ismerem a fajtáját. Egy kicsit előbb láttam, de ez nem az én érdemem. Csak a tanulmányaimból jött.
Sajnálatos módon Magyarországon az egykori uralkodó elit szétzilálódott és nem sikerült egy másikat kiépíteni. A proletariátusnak igen kevés ideje volt. Az arisztokraták pedig pusztulásuk utolsó rúgásaival az elég gyenge és többnyire zsidó polgárságot elpusztították. A parasztságnak pedig az ugrás a zsellérsorsból a parlamentig túl nagy volt. :))
Ahogy én látom.
A gazemberek viszont mindenkor készek voltak a résekbe benyomulni.
Nagyot tévedtem?
Kétséges, hogy jelentkezik-e vevő az AN. re. Charles Gáti & Co? Ha pénzről van
szó, kétlem, hogy a demokrácia annyira fontos legyen.
Hogyan tovább? Nem tudom. Én a “Bartus összesből” sokat tanultam. Hiányérzetem lesz.
Nem baj, maradok a nol blogon és írom a kis posztjaimat, háborúról, madarakról, állatokról és Istenkéről, de nem Hit-gyülis módra, csak úgy unorthodoxul, a barátomról. :)))
Rupcsi, ez egy értékközösség volt eddig, amelyik Gyurcsány miatt darabokra hullik. Én azt érzem, hogy nem írhatok kritikát Gyurcsányról, mert akkor saját olvasóink nekem esnek. A lap értékrendje és az olvasótábor került konfliktusba egymással. Amit a gyurcsányisták rám mondtak a Facebookon, az egy szinten van azzal, amit a jobbikosoktól olvashatok. Irtózom mindenféle fanatizmustól. Én nem akarok szembe menni saját olvasótáborommal, viszont gyurcsányista sem leszek, ebben biztosak lehetnek. Ez egy konfliktus, amit valahogyan fel kell oldani. Nem fogok gyurcsányista szektát szórakoztatni. Ez egy szabadelvű lap, szabad emberek lapja. Nem az ellenvéleményekkel van baj, hanem azzal, hogy az ellenvélemények mögött alapvetően a kritika elutasítása, megkérdőjelezése áll, olyan demagógiával védik a másik álláspontot, amelyből a fanatikus vakhit és a szurkolás, nem pedig szabad emberek józan és tárgyilagos megfontolása áll, akik arra a vezetőre is szabadsággal és kritikusan képesek tekinteni, akivel szimpatizálnak. Normális helyeken azokkal szemben a legnagyobb az elvárás, itt fordítva. Akárhányszor Gyurcsányról írok, akkor vagy le kell venni, vagy át kell írni, mert különben mindent szétvernek az indulatok. Hát ki ez az ember, hogy nem lehet kritizálni? Ahhoz pedig nincs kedvem, hogy ne legyen szabad ez az újság, mert Gyurcsányról nem írhat, csak dicsérheti, az a dolga, hogy a fanatikus rajongókat szórakoztassa Orbán kritizálásával. Ez teljes félreértése ennek a lapnak. BL
Gonoszka, nem baj, ha nincs vevő, nem zavar ez senkit az interneten, nyugodtan elácsorog. Ha van, akkor viheti.
“admin
2012. január 26. csütörtök
00:23.
Köszönöm a választ.
Maeldron: nem fejezted be a Churchill-storyt… Hogy tudniillik a nevezett politikust 1951-ben (lemondása után alig több mint 5 évvel) ujra megválasztották miniszterelnöknek. Gyurcsány Ferenc 2009 tavaszán mondott le. Számolj, jóbarát… :-)
Miért is van egy olyan érzésem, hogy vagy a fa nagy, vagy a fejsze kicsi?
Elég jó az emlékezetem. Mintha Gyurcsány anyósa, az, az, a doktornő, akit meggyilkoltak. Szóval Gyurcsány ott valahogy szóba került.
……..
“Csak az ítélethozatal lesz nyilvános június végén, ugyanis az iratokat 90 évre titkosították. Megkezdődött a fehérvári maffia-ügy tárgyalása a Pest megyei Bíróságon.”
Aztán az az elévülési ügy.
Milyen ártatlan úr ez a Gyurcsányi.
Mecki Messer arra járt.
Kedves Admin, kedves BL!
Kérem, ne törődjön a felháborodott kritikával!
Ugyanolyan reakció ez, mint amit Kertész Ákos kapott eleinte. Majd rájönnek, hogy tévedtek. Ez az AN küldetése. Meg kell érteniük az embereknek, hogy senki sem áll kritika fölött, és ha esetleg igaztalanul bírálják, az ellen nem felháborodással, hanem érvekkel lehet fellépni.
Azt is meg kell érteniük, hogy a korrekt bírálatra akkor is szükség van, ha az látszólag rontja fontos politikai céljaikat, és hogy az ilyen bírálatnak nem csak nem célja. de még csak nem is következménye a bírált személy ügyének hátráltatása.
A vehemens tiltakozás annak legmegbízhatóbb jele, hogy jó a cikk.
Csak így tovább!
Köszönettel
Admin igazad van, van mar egy Gréczy blog, minek kettö??
Girbegurba; 00:51;
Egyetértek, ezért ++++++++++++++
Gonoszka,
egy démokrata akkor sem jár Hugo Boss öltönyben, ha be kell mennie a Dankó utcába a ruharaktárba.
Admin!
“Nem az ellenvéleményekkel van baj, hanem azzal, hogy az ellenvélemények mögött alapvetően a kritika elutasítása, megkérdőjelezése áll,”
Nem szállhatok vitába egy véleménnyel, kritikával? El kell fogadnom más kritikáját? Mi ez? Akinek kicsit más a véleménye az mind fanatikus rajongó?
Ellenvéleményben nem lehet megkérdőjelezni a kritikát?
Tévedhetetlen vagy, hogy kritikádat csak elfogadni lehet?
Nem lehet, hogy máshonnan is kapsz elég kritikát és itt sokkoltál be?
Azt elismerem, mert olvasom én is sok felé, hogy igen kemény rajongók vannak, néhány ide is írt. Én pl nem tartom magam fanatikus rajongónak, de lehet nálad és más szemében is az vagyok.
admin
2012. január 26. csütörtök
00:23
Én annak ellenére, hogy beléptem a DK-ba nem tartom magam Gyurcsányistának, de szerintem minden hozzászólónak ügyelni kellene arra, hogy az emberi (politikusi) méltóságot ne gázolja le és a kritikai szintje ne igazán lépje túl az alapcikk szintjét.
Ön is tudja, hogy egy-egy önmagában jó kritikus írás, ha nem 100%-osan szerencsés szóhasználatú, akkor kinyílik pandora szelencéje és onnan már csak egy lépés az elvtelen fröcsögés, ekézés, túllicitálás a hsz-ekben.
Ez számomra gondot jelent bármely demokrata baklövése kerül górcső alá.
A facebook-on az a suta Csonka Bea elhatárolódás szerintem inkább neki okoz gondot mint az AN szellemiségének, mert az ő szintjén az a helyes ha fanatizálja GyF védelmét.
Sajnos azzal együtt kell éljünk, hogy a kevésbé “erős” emberek a vezetőt bálványozzák és olyan elvárásaik vannak velük szemben, amelyről nem tudják, hogy több kárt okoz a politikusnak, mint a szavazat értéke, amit viszonzásként kap.
Sajnos Bajnai is ennek a veszélynek van kitéve a facebook-os támogató klub kommentjeiből ítélve – akkor most az ő jelzett értékeit is fokozzuk le, mert már fan klubja is van?
Továbbá várható, hogy az a politikus,aki nem előzi meg valamilyen módon, hogy fanatizálódjon a támogatói köre, az előbb-utóbb bálványozva is lesz, ha jó húzásai vannak – ilyen a szavazók többségének a szellemi színvonala.
Én az AN-en inkább azt figyeltem meg, hogy kevés GyF fanatikus írogat hozzászólást, viszont az ekézők már majdnem a kurucinfo színvonalát is elérik. Lehet, hogy idealista vagyok de sok cikk és a hozzászólásai is úgy tetszenek, ha normális értelmiségi hangnemben nyilvánul meg mindenki.
Utálom a kedves vezetőt és körét, de még az ő hsz. kritikájuk is sokszor túllépi a jó izlés határait.
.
Nem ismerem az AN gazdasági lehetőségeit, azt látom, hogy a fenntartáshoz elvárt támogatás fele sincs meg, de jobban el tudnám viselni, ha az AN tartalmi vonatkozásai nem lennének a megszűnése indokai között.
.
(Ps.:Remélem Maeldron nem a Havas, mert akkor vele többé soha nem ütközöm.
A műsorai kritikán aluliak, csak egy két tisztességes tárgyilagos vendéget tud meghívni)
Üdv. gets
NE hepciáskodjunk , inkább igyunk meg valamit.
-
Különben a Gyurcsány valamit piszokjól csinálhat , mert a Jobbik őrjöng !
És már a FIDESZ helyi prominensei is.
Sőt.
A szegedi FIDESZ is hörög.
Tehát sikerült végre kbillenteni őket ez eddigi fölényességükből.
Valami nagyon böki öket a dolog kapcsán.
És ez jó.
Aki őrjöng , az nem tud hidegfejjel előre gondolkodni.
Odáig sűlyedtek hogy szerintük kikellene tiltani Miskolcról Gyurcsány Ferenc parlamenti képviselőt , mert elment egy családhoz akik őt meghívták.
Nagyon remélem ENNEK meg lesz a maga viszhangja,
Szép bizonyítékot szolgáltatnak sajátmaguk ellen a Nemzetközi Közvélemény előtt , a módszereikről. Amiket eddig sikerült elfedni úgyahogy.
Különben a Békemenet kapcsán is jól elcsesztek valamit :
A külföldi ” esőcsinálók ” akik megnézték a felvételeken szereplő maximum 50 ezres kossúthtéri gyászmenetet , ( pontosan tudják mennyien lehettek. A szakértők megkapják a percre pontos műholdas fotókat , amiken 10 centis tárgyakat meglehet különböztetni , szaaél nem lehet őket szómágiával etetni.Ezenkívül szerintem pontosan ismerik a felvonulási terep fizikai méreteit is ) látták az Európai Únió ellenes transzparenseket amiket -gondolom- a valóban őszinte Jobbik-Fidesz szimpatizánsok hoztak fel , NEM fizetett túristaúton. EZ biztosan nem szerepelt a szervezők elgondolásában.
Tehát kissé fordítva sült el a dolog, mint tervezték.
Az EU vezetői roppant érzékenyek arra ha egy országot akarnak épp megsegíteni , de azok szembeköpik őket….méghacsak verbálisan is.
-
Különben a Világ és Nagytőke BAROMIRA szeretne minket megsegíteni ! ! !
Magam tapasztaltam tegnap hogy 9 Forinttal olcsóbb lett az amerikai bankrendszerben a Dollár tegnapelőtthöz képest. Merthogy Orbán és Barroso a kanerák előtt kezetfogott.
A Forint nagyon akarna erősödni nemzetközi nyomásra , csakhát a Matolcsyzmus nemengedi.
Ez itt a baj.
Aki mást mond festi magát.
Én megértem Lacit.
.
Hogy Ungváry Rudolfot idézzem, tisztességes ember ma magyarországon nem lehet jobboldali. Ezzel maximálisan egyetértek.
.
Ehhez hasonlóan azt gondolom, hogy értelmes ember nem bízhat Gyurcsányban.
.
Én egészen komolyan mondom, hogy Gyurcsány (és tábora) is komoly ok arra, hogy az ember innen elköltözzön.
.
Hogy a jobbosoktól nem várok értelmet, az normális dolog, de ha ez a baloldal, akkor nem szeretnék itt élni, köszönöm.
Maeldron!
Honnan veszed te is a bátorságot, kijelented, ennek meg annak a politikusnak vagy pártnak el kell tünnie? Mi vagy te, a nagy megmondó ember, vagy nálad is ott van a bölcsek köve? Tudtommal aki megfelelő számú támogatót tud az elképzelése, programja mellé állítani, az el tud indulni a választáson, és ott majd kiderül, a szavazók (és nem egyes okos tojások) eldöntik, hogy a többi versenyző közül ő mennyit ér, hanyadik a versenyben. Ha nem sikerül neki átugrani a lécet, akkor kiesik. Ennyi. Ezt hívják demokráciának.
…
“értelmes ember nem bízhat Gyurcsányban” Ha én meg azt mondom erre, hogy nem tartom értelmes embernek, aki ilyet ír?
Kedves itt kommentelők!
Elolvastam az itt leírt érveket ellenérveket és teljesen megdöbbentem. Az itt megjelent 220 hozzászólás pontosan jellemzi a mostani baloldal legnagyobb problémáját. Nem értem miért kell ennyire támadni egy a baloldalon politizáló embert. (nem vagyok Gyurcsány fan) Mostanában hála az égnek elég széles a paletta a baloldalon lehetne válogatni a pártok és civilek között. Akinek problémája van valamely személlyel az nyugodtan kereshet magának alternatívát. Nem most van itt az idő a széthúzásnak hanem pont fordítva. Ezt a széthúzást használja ki a jobboldal és szélsőjobb, hogy még egy nagy cél érdekében sem hajlandó összefogni az u.n. demokratikus ellenzék. Egymást marják ahelyett, hogy azon lennének milyen módon lehetne ezt az őrületet ami az országban van megszüntetni. Érdemes lenne egy picit elgondolkodni ezen.
Egyébként a cikkhez szólva egy egyszerű píár fogásnak tartom ezt a kis performancot ami nagyobbat szólt mint azt eltervezték. Az viszont igaz, hogy előhozta az ellenzék összes hibáit. Van mit még csinálni .:(
Avi:
Még az is meglehet hogy a DK ( Mosthatalmonlévőhöz hasonlóan ) alkalmazott valami ügyes PR szakembert. Aki előrelátóan tudja megtervezni a húzásokat.
Mert EZ tényleg nagyot szólt :D :D
És az utóbbi pár hétben volt még ezenfelül pár kisebb jó húzása a DK-MSzP csoportnak.
Ezzel szemben Mosthatlmonlévőknek mintha erősen gyengülne a kommunikációja.Mostmár nem látnak előre , nemtudják felmérni ellenfeleik következő húzását úgy mint régen és nemképesek kiszámítani saját cseledeteik következményét sem.
Lehet hogy elpártolt tőlük a titkos PR agytröszttjük ?
Avi
Nem érted miért kell támadni egy baloldalon politizáló embert?
Vedd már észre! Ez nem támadás volt, hanem a valóság feltárása.Annyira nem lehetnek a baloldalon olyan elfogultak,hogy támadásnak minősítsenek bárminemű ellenvéleményt.
Azt mondod össze kell zárni…Hamis emberekkel???A cél szentesítené az eszközt? Én ezt nem hiszem.Minden megnyilvánulása a pártjából való kilépése előtt is ezt igazolja, mint ahogyan a naponta változó hozzáállása a dolgokhoz.
Tévedésben ne legyél. A jobb oldal nem ezt a széthúzást használja ki. A jobboldalnak már hónapok óta csípi Bartus minden cikke a szemét.Az őszintesége, és a tisztánlátása.
A széthúzás meg annak a jele, hogy sokan már látják ezeket a jeleket,amiket Gyurcsány öntudatlanul is küldözget szanaszét.Ő nagyon is tisztában van azzal, hogy milyen a személyisége.Én nem tudnék neki maradéktalanul hinni,mert ez a személyiség veszélyes,és megosztó.Régebben is mondtam, hogy ennek az országnak 2 megosztó politikusa van, és ezek kerékkötői minden másnak.
.
Bartus úr!
Ne tegye! Nem szabad abbahagynia! Eddig is ezért harcolt, csak ott tévedett,hogy hitte,hogy a baloldal nem olyan elfogult,mint az Orbán hívei.Sajnos ez van. Mit mondjak? Én is ledöbbentem…Sokan nem adjuk fel,remélem Ön sem teszi.
bozse: “Honnan veszed te is a bátorságot, kijelented, ennek meg annak a politikusnak vagy pártnak el kell tünnie?”
.
A sarki hentestől.
.
“Tudtommal aki megfelelő számú támogatót tud az elképzelése, programja mellé állítani, az el tud indulni a választáson, és ott majd kiderül, a szavazók (és nem egyes okos tojások) eldöntik, hogy a többi versenyző közül ő mennyit ér, hanyadik a versenyben. Ha nem sikerül neki átugrani a lécet, akkor kiesik. Ennyi. Ezt hívják demokráciának.”
.
Nagyon szép definíció, még egy óvodás is értené.
.
Sok sikert kívánok neked a továbbiakban a remek magyar demokráciához.
Avi: ahogy Bumburi írja, ez nem támadás, hanem elemzés, de válaszolok neked arra, hogy miért kell elemezni.
.
Azért, mert foglalja a helyet a baloldalon. A “hely” itt szavazókat jelent, támogatást. A támogatás pénzt, infrastuktúrát. Állami és magán oldalról egyaránt.
.
Na most van egy igen nagy halmaz baloldali-liberális szavazó, aki erre a szerencsétlenre soha az életben nem szavaz már, és ha nem lesz helyette más, akkor is elmegy majd, csak nem szavazni, hanem lakni, máshová. Én például már meg se várom a következő választást, és ebben neki is komoly szerepe van.
.
Azzal, hogy a DK működik, jelentős mértékben csökkenti a normális baloldal kialakulásának esélyét. Kis ország ez, nem bír el sok pártot. És aki Gyurcsánnyal összefog, az szavazót veszít. Baloldaliakat. Nem véletlen vonakodik ennyire az LMP.
.
Tudom, a hozzászólásaimból nem feltétlen derül ki, de nem annyira jó az országnak, ha hozzám hasonló emberek elmennek. Nekem most két működő vállalkozásom van itthon, ezért nem költöztem még el. (Nem szívesen hagyom itt, ami működik, nálam nem opció, hogy beállok segédmunkásnak). De lépni fogok, ahogy sok más ember, orvos, informatikus, kétkezi munkás lelép.
.
És arra fogok gondolni kint, hogy viktornak már nincs sok hátra úgyse, és Istenem, köszönöm, hogy nem olyan helyen élek, ahol ez a paprikajancsi Gyurcsány számításba jöhet. Mert számomra ez az igazán rémisztő helyzetkép. Hogy azok, akikről azt hinném, hogy van bennünk közös, benne látják a jövőt.
.
orbán rossz ember, Gyurcsány idióta. Engem lassan már jobban irritál. Komolyan, az orbán kezét csókolgató néni harmad annyira se volt ultragáz, mint a kislányt-kiskutyát csókolgató Gyurcsány.
Sokat tanultam ebből a vitából. Magukat demokratának, esetenként baloldalinak definiáló emberek úgy gondolják, hogy nekik joguk van meghatározni, hogy ki politizálhat és ki nem… Gyurcsány például – szerintük – nem. Bravó, tisztelt hölgyek, urak! Csak így tovább! Hamarosan ti is azt fogjátok követelni, hogy tiltsák be Gyurcsányt! Vagy tiltsák ki Miskolcról, Budapestről, Magyarországról, az univerzumból – ki-ki vérmérséklete szerint. Esetleg zárják börtönbe, vagy kössék fel (bár az utóbbi opció jelenleg némileg problémásnak tűnik, ismerve azonban a regnáló hatalom törvenygyártási technológiáját, nem reménytelen…) Ide vezetett a Fidesz gyűlöletpolitikája: sikerült teljesen megfertőzni az országot. Egyre reménytelenebb a helyzet…
Jó reggel!
Na, sikerült vákuumba gyufát gyújtani??
“Mostanában hála az égnek elég széles a paletta a baloldalon lehetne válogatni a pártok és civilek között”
“hogy Ungváry Rudolfot idézzem, tisztességes ember ma magyarországon nem lehet jobboldali”
Van itt némi gond.
Gyurcsányt nem azért bíráljuk, mert baloldali.
Azért nem értek egyet Ungváry Rudolf fenti kijelentésével, mert a baloldal és jobboldal fogalmát másképp értjük.
.
A bal- és jobboldal értelme elmosódott az elmúlt 60 év során. Lehet úgy érteni, ahogy az aktuális pártstruktúra kinéz, meg lehet annak alapján, hogy elvi alapon mit tekintünk bal- vagy jobboldalinak. Az utóbbi sem egyértelmű. Lehet osztályozni pl. a gazdaságpolitika szerint, a szociálpolitika szerint, a szabadságjogok kiosztása szerint.
.
Hagyományosan a jobboldalhoz sorolják a polgári társadalom előtti nemesi vagy hasonló előjogokhoz ragaszkodókat, azokat, akik a tömegek társadalmi részvételét korlátoznák, akik a vagyoni különbségek fenntartásában és növelésében érdekeltek, és azokat, akik ragaszkodnak a szigorú pénzügyi fegyelemhez, a vállalkozások szabadságához, minimális állami beavatkozáshoz stb. Ezek nem ugyanazok az irányzatok, és esetenként szembe kerülnek egymással. Például a szabad verseny hívei általában a legszélesebb szabadságjogok hívei is.
.
A baloldal pedig nem csak az szegényebb rétegekkel együttérzőket és a jogkövetelőket jelenti, hanem azokat is, akik nagyobb állami beavatkozást sürgetnek a társadalmi esélyegyenlőség megteremtésére vagy biztosítására, valamint azokat is, akik ugyanezen az úton tovább haladva egészen a magántulajdon sérelmére is hajlamosak ennek érdekében.
.
A valóság azonban bonyolult. Vajon amikor a fideSS a magántulajdont súlyosan megsértve, a jogrendet felrúgva önkényesen tesz tönkre vállalkozásokat és munkavállalókat egyaránt, de az elrabolt vagyont további vagyoni különbségek felhalmozására és további jogfosztások biztosítására használja, akkor bal- vagy jobboldali?
.
Szerintem túl sok az önmagát átgondolatlanul a baloldalhoz soroló irányzat, és nagyon kevés a jogtisztelő, vállalkozásbarát irányzat. Ezért szavaztak az erre vágyók a fideSS-re (meg persze azért, mert ügyesen megtévesztette őket). Nagyot tévedtek, hiszen a fideSS egyáltalán nem tiszteli azt a polgári rendet, amit a “baloldali” koalíció azért nagyrészt fenntartott, sőt, intézkedései növelték a bizalmat.
.
Fölösleges azon aggódni, hogy BL Gyurcsányt illető bírálata gyengíti a fideSS elleni virtuális koalíció helyzetét.
Szerintem a panel-vendégség publikussá tétele populista akció, ugyanolyan, mint a fideSSé, tehát itt ütközik a két populista mozgalom ereje, ezért fújnak egymásra ekkora erővel. Ettől még lehetőleg a DK-t támogatom a fideSS ellenében. Csak felhívom a figyelmet, hogy az ilyen akciónak kizárólag marketing szerepe van, és vagy nincs sok köze a tényleges gazdaságpolitikai elképzelésekhez, vagy olyan irányt vetít előre, ami újabb destabilizáláshoz és hitelvesztéshez vezet. Jó, ha tudjuk.
Most-már azt várom, hogy megjelenjen a hír:
Vona Gábor egy hétre beköltözött egy roma telepi
16 gyerekes családhoz, osztozik életvitelükben, és együtt vesznek részt a
világmegváltó közmunka programban is!
A munkaidő lejárta után, vízvezetéket építenek, hogy a roma asszonyoknak és gyerekeknek ne a faluból keljen vödörbe és kannába hordani a vizet!
Ha marad egy kis szabadidő, akkor a helyi gyerekekkel megszervezi a falu “magyar” lakosainak gyerekeivel a bicikli abroncs tologató és gurító versenyt!
Azt hiszem ez nagyobb média esemény lenne, mint Gyurcsány vendégszereplése!
Bartus Laci korcsolyazz egyet! A friss levegö jot tesz.
Nem baj az ha nem vagy népvezér, ez itt nem egy népfront. Ha azzal vadolnak, hogy miattad nem lehetséges az összefogas a demokratikus balodalon, az csak kifogas. Ezt az ujsagot 166-an rendelték meg, jorészt külföldön élö magyarok, nehogy mar ez is megartson a demokracianak.
A demokrataknak nem feltétlenül az a feladatuk, hogy alattvalo modjara sorakozzanak fel egy vezér zaszlaja alatt. Ha valaki nem lengeti a Gyurcsany lobogot, az nem feltétlenül széthuzas. Ugy latom, hogy sokan csak végletekben tudnak gondolkodni:
1. Ha nem vagy velünk, ellenünk vagy.
2. Ha demokrata vagy, bologass Gyurcsanynak!
3. Ha külföldön élsz, ne pofazz!
4. Gyurcsanynak mindig igaza van, még akkor is, ha nem, még akkor is, ha sajat maganak mond ellent…
…
Szerintem meg kellene érteni, hogy ez itt nem egy Gréczy blog Bis, és hogy ez az ujsag is elfér a többi mellett, különbözik a Magyar Nemzettöl, a kuruc.infotol, a Hirszerzötöl és a NOL-tol és a többitöl. Miért baj az, hogy itt nem pont ugyanazt olvassuk, mint a Galamus.h-n?. A valosagot millio féleképpen le lehet irni. Ez nem art a demokracianak, kedves demokratak még nem elég érettek a demokracia gyakorlasara!
Magyarorszagon jo ideje a kétpolusu gondolkodas divik : ORBAN -GYURCSANY! Ez a két szélsöséges polus tulajdonképpen ha ugy tetszik egy, mert két szélsöség között nincs nagy különbség. Ideje lenne elmozdulni középre, nem az idolokkal és balvanyokkal foglalkozni, hanem a lényeggel, megérteni, hogy hogyan is müködnek a dolgok. Ez az ujsag nem tavolsagot tart egyiktöl és a masiktol is, ez ha belegondolunk a hitelesség feltétele.
Bayer Zsolttol nem varom el, hogy hiteles legyen, de Gréczy Zsolttol sem.
Jó reggelt!
admin, menjél korcsolyazz egyet, jot tesz a friss levegö!
Adminnak tökéletesen igaza van. Micsoda csürhe vagyunk mi, hogy egy Gyurcsányon odaállunk vitatkozni, meglehetősen vitatható modorban.
Az egyik az, hogy kicsoda Gyurcsány egyáltalán ahhoz, hogy reggeli böfögésemet és vakaródzásomat zavarja? A másik, hogy amilyen hangon nekiálltok kioktatni Bartust, hogy nana, ejnye, ezt azért mégse, talán elgondolkoztató.
Na, a kávém után most megyek a fürdőszobába és leszarom Gyurcsányt, Orbánnal együtt.
Talán azon kellene gondolkodnunk, hogy a demokratikus rendszerünk védelmében egy diktátort kellene választanunk, római módra, meghatározott időre, aki kivezetne minket a szarból. Persze nem Simicskát, vagy Puchot.
Gondolom, Gyurcsány most kurvára okos lett és a hangulata is jó. Jól átvert mindenkit, estére úszik vagy két hosszt a fűtött úszómedencében miközben anyuka ad egy narancsjuicet. Esetleg felhívja Viktorkát Lebanonba, a cedrusok alatt, hogy mi újság?
Na waze, holnapra mit eszeljünk ki?
Az itt lezajlott vita jelzi, hogy mekkora munka vár még a Szolidaritás által kezdeményezett kerekasztal tárgyalások résztvevőire!
Arra kellene összpontosítani, mert az idő sürget, mindenkit!!!
Bocs, ez az egyéni javaslatom!
Van más is???????
További szép napot!
“Gyurcsány Avas hasznáról
A volt kormányfő azt gondolja, “Miskolc, az Avas lakótelep családjai profitálni fognak ebből a három napból”.
Gyurcsány megfontolásra érdemesnek tartja miskolci látogatásuk tapasztalatait, fogadtatását elemezni. Fél nappal azután, hogy egyelőre elköszöntek Miskolctól, most csak annyit mond, örül, hogy hosszú mérlegelés után a látogatás mellett döntöttek. Azt gondolja, “Miskolc, az Avas lakótelep családjai profitálni fognak ebből a három napból”.
A Demokratikus Koalíció elnöke első perctől tudta, veszélyes vizekre hajóznak, mert vékony és alig látható a határ “a felelős és empatikus politikusi tájékozódás és a politikai giccs, az önmagáért való bulvár között”. Szerinte egy olyan programjuk sem volt, amit a média kedvéért csináltak volna.
“A legfogósabb kérdés persze az, hogy miként lehet feloldani az egyes társasházakban feloldhatatlanná merevedett és eközben tragikussá nőtt együttélési konfliktusokat.” Gyurcsány találkozott “síró asszonyokkal, panaszkodó családokkal, a vitákban kimerült emberekkel”. A volt kormányfő tapasztalatai alapján egyetért a miskolci rendőrkapitánnyal, a konfliktusok többségét nem lehet rendészeti eszközökkel kezelni. Neki úgy tűnik, a helyiek, az avasiak, a miskolciak ezt az ügyet saját erejükből már nem tudják rendezni.
A leköltözött társaságban “megerősödött az a vélemény, hogy új, talán bizonyos tabukat is sértő jogi szabályozásra van szükség”. Most nekilátnak ennek megvitatásához. Szeretnék, ha segíthetnének az Avason élő tízezreknek, hogy újra nyugalom legyen a házakban, az utcákon – írja Gyurcsány Ferenc a Facebook-oldalán, megköszönve vendéglátóiknak a kedvességet.
A volt kormányfő nem ír arról, hogy az általa feltüzelt nyugdíjasok a Jobbik fiataljaira támadtak Miskolcon. Erről Szegedi Csanád, a Jobbik alelnöke tart ma sajtótájékoztatót” Feri! Te hazamentél a villádba és a szegények továbbra is szegények maradtak
Szegedi Csanád is inkább hallgasson!
Felelötlen ellenzékböl felelötlen kormany lesz.
És mi lesz, ha a magyar garda kitalalja, hogy ök is bevonulnak Avasra?
Ferikénk alkalmatlan volt kormányfőnek és alkalmatlan ellenzékinek is, nincs érzéke a politikához.
Már kezdem kapisgálni, hogy a jobb oldal miért van úgy betojva Gyurcsány Ferenctől. A miskolci nagy tudású képviselők úgy megkukultak, napokig szóhoz sem tudtak jutni. Legnagyobb tettük az volt amikor fiatalok prvovokálták az ITC székház kis éttermében tartott gyűlésükön ami igen csak nagy bunkóság volt és a kivitelezése jellemzően alattomos. Akármi is volt a cél szeretettel fogadták őket és nem volt semmi atrocitás, testőröket nem láttam. Talán ez is csalódást okozott a jobboldaliaknak és lehet, hogy erre vártak. Kezdem azt hinni, hogy idelent mi egyeszű emberek másképpen gondolkodunk mint a kiművelt újságírók többsége? Igen mert mi közelebb vagyunk a dolgok lényegéhez, mi itt élünk lent a nehézségeinkkel, a problémáinkkal. a napi küzdelmünkkel. Nem igazán értjük miért ez a nagy gyűlölet Gyurcsány Ferenccel szemben? Az az érzésem, hogy sokan bedőltek a fidesz éveken át tartó gyalázkodásának amire a keresztény Semjén Zsolt oly büszke volt.
Feleselő! Az általa nem feltüzelt nyugdíjasok senkire sem támadtak. Ott volta. Nem mintha nem érdemeltek meg volna egy két taslit annál is inkább mert aszóváltásban (volt egy rövid) igen ocsmányul beszéltek egy idős nénivel. Amellett az akciójuk igen csak alattomos és bunkó módon lett kivitelezve.
“Már kezdem kapisgálni, hogy a jobb oldal miért van úgy betojva Gyurcsány Ferenctől.” A jobb oldalnak nincs oka tartania Gyurcsánytól. Sajnos. Ha az ellenzék élére nem áll egy normális politikus akkor Viktor és Vona a nyakunkon maradnak.
“Feleselő! Az általa nem feltüzelt nyugdíjasok senkire sem támadtak” Ezért írtam, hogy Szegedi Csanád inkább hallgasson.
Mindig külön kell belépni.
Feleselő!
Üdvözöllek!
Itt a kötekedő!
Megoldás??????
Nálam a:
http://www.szolidaritasmozgalom.hu/
További szép napot!
“az akciójuk igen csak alattomos és bunkó módon lett kivitelezve.” Mi vársz a Jobbiktól? Kultúrát?
Bohém! Ha erősödnek és képesek leváltani Orbánt akkor rendben.
Aki volt már olyan helyzetben,hogy egy -két ember viselkedése megkeseríti több tucat ember életét és azok hiába keresnek erre megoldást,mert az illetékesek a törvényre hivatkozva elutasítják.Aki személyesen megtapasztalja az utánna másképp vélekedik.Ha törvényhozók is szereznek ilyen tapasztalatot akkor majd úgy alakítják a törvényt,hogy legyen megoldás.Nem azért hívták és nem azért mentek oda hogy most varázsütésre fölszámolják a szegénységet.Nem szeretem azt amikor valaki tenni akar valamit,akkor félremagyarázzák.Ilyen alapon lehet elítélni a segélyszervezeteket,hogy képmutatás amit csinálnak,mert az a csomag amit ajándékba adnak nem oldja meg csak egy két napra az éhező ember problémáját.
“A Magyar Szolidaritás Mozgalom
(SZOLIDARITÁS) céljai:
- A lehető legszélesebb társadalmi összefogással, az emberek aktív, felelősségteljes szerepvállalásával meg akarjuk védeni demokráciát, az emberi-, állampolgári-, és munkavállalói jogokat.
- Elsődleges feladatunknak tekintjük, hogy a kiábrándult választókat magunk köré gyűjtsük, hogy értelmes és reális gondolatokkal segíthessük állampolgári, választói öntudatra ébredésüket.
- Olyan adórendszert akarunk, amelyben a tehetősebbek nagyobb részt vállalnak közterhekből, erősítve ezzel az emberek szociális biztonságát, megállítva az emberek elszegényedését és a társadalmi különbségek növekedését.
- Olyan országot akarunk, ahol lehetőségeihez mérten mindenki kiveszi részét a közterhek viseléséből. Ahol az adócsalásért, a korrupcióért nem csak az átlagembereket büntetik, hanem a gazdasági és politikai elit tagjait is.
- Olyan országot akarunk, ahol a munkavállalónak tisztességes munkáért, tisztes megélhetést biztosító bért fizetnek.
- Pártok, politikailag szélsőséges mozgalmak és ideológiák által megosztott és egymással szembefordított társadalom helyett egy olyan élhetőbb Magyarországot akarunk, amelyben nem bélyegzik meg az embereket pártválasztásuk, ideológiájuk, vallásuk, származásuk miatt.
- Olyan Magyarországot akarunk, ahol érték a hazaszeretet, a nemzeti öntudat, a történelmi – és kulturális hagyományok tisztelete és őrzése, és ezeket a fogalmakat nem sajátíthatja ki magának a politikai paletta egyik fele, míg a másik felét kizárja onnan.” Ez szerintem vállalható
Míg mi itt beszélgetünk, a kormány dolgozik!
.
“Teljes kontroll a rendvédelmiek felett
Február végéig írásban kell nyilatkozniuk a rendvédelmieknek, hogy hozzájárulnak életvitelük kifogástalanságának ellenőrzéséhez. Az új jogszabály értelmében a Nemzeti Védelmi Szolgálat vizsgálhatja az érintett munkahelyi “megbízhatóságát”, melynek során bírói engedély nélkül, akár bűncselekmény elkövetésével is provokálhatják a szolgálatot teljesítőt.”
http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=514197
.
Így kezdték el a rendvédelmiek nyugdíjával is, majd jöttek a többiek!
Megtudják “törni” őket utána majd jöhetnek a tanárok, orvosok, és minden társadalmi réteg!
Nézzék meg, hogy miért kell újra pályázatot benyújtaniuk az állami irányítás alá került iskolaigazgatóknak!!!!
Szép jövő!