Ronai and Ronai
AMERIKAI

Mit tesz az EU, ha Magyarország diktatúrába csúszik? 2011. december 10. szombat 19:25 | AN

  • Hozzászólások(56)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Mit tesz az EU, ha Magyarország diktatúrába csúszik?

New York – Ezt a kérdést tette fel a New York Times-ban vezetett blogjában Paul Krugman, Nobel-díjas közgazdász. Annak kapcsán említi ezt, hogy már ennek lehetőségéről zajlott egy beszélgetés a nagy hírű Princeton egyetemen, ahol egykor nemcsak Einstein, hanem Neumann János is tanított.

Az EU perifériájának országaival foglalkozó rövid publicisztikájában Paul Krugman Magyarországot is megemlítette, mint a legrosszabb helyzetben levő országot, ahol nemcsak gazdasági bajok vannak, hanem azzal is számolni kell, hogy az ország belecsúszik egy diktatúrába. Azt kérdezi Krugman, hogy mit csinál majd az EU, ha az egyik tagországában diktatúra lesz?

A kérdést annak kapcsán vetette fel, hogy már az egyébként érdektelen és periférikus Magyarországról beszélgettek a Princeton egyetem egyik programjában. Itt vetődött fel a kérdés és a lehetőség, hogy Magyarország a demokratikus Nyugat részeként, az EU tagjaként belecsúszik egy igazi diktatúrába.

Ma a hivatalos kommunikációban Magyarországot általában joghiányos, irányított demokráciaként határozzák meg. De arra egyre többen felhívják a figyelmet, hogy ez nem a végleges állapot. Az orbáni törvénykezés olyan kereteket hoz létre, amely egy nem totális diktatúra alapjait teremti meg, de ha komolyabb ellenállás alakulna ki az Orbán-rendszerrel szemben, akkor akár totális diktatúra bevezetésére is alkalmas.

Magyarország már ma sem jogállam, a hatalmi ágak megosztása nem létezik, nincs sajtószabadság, csak egyeseknek van vallásszabadság, eltörölték a világnézetileg semleges, demokratikus alkotmányt, és a választójogi törvény bebetonozza az állampárti Fideszt. A független törvényhozó hatalom megszűnt, a parlament a demokratikus látszat fenntartására hivatott, de a végrehajtó hatalom törvénykezik benne, és a diktatúra kiépítésének törvényeit szavazzák meg. A parlamentnek nincs ellenőrző funkciója, a bírói hatalom függetlenségének felszámolása folyamatban van.

Magyarország jelenlegi állapotában nem léphetne be az Európai Unióba, és most az a kérdés, hogy ha a diktatúra teljesen kiépül, és már nem lehet mentegetni a rendszer jellegét, akkor mit tesz Európa, maradhat-e Magyarország az Európai Unió tagja? Annál is inkább, hogy a diktátor jelölt EU-ellenes, nyugati demokrácia-ellenes szólamokat hangoztat, szembemegy az EU érdekeivel és értékrendjével. Megfigyelők szerint egyedül a gazdasági érdek és a gazdasági kiszolgáltatottság tartja még Magyarországot az Európai Unióban, és a nyugati demokráciák között. A “sajátos magyaros észjárásra” épülő Orbán-rendszer szabadságharcot vív, függetlenedni akar, amelynek vége az Európai Unióból való kilépési szándék lehetne, ha Magyarország nem szorulna rá a nyugati demokráciák, Amerika és az EU pénzére, segítségére. Ez Orbán legnagyobb bánata.

Hogy az EU mit tesz, ha lesz egy olyan tagországa, amelyben diktatúra van, arra egyelőre nincs válasz.

Vajon mikor volt “birka” a mindenkinél okosabb magyar nép? Eszébe jutott már valakinek, hogy azt eszik, amit főztek? Gondoltak már arra, hogy a hasuk alapján szavaztak, ezért halnak éhen? Méghozzá úgy, hogy nemcsak a jólét lehetőségét, hanem a szabadságot is elveszítették.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.9/5 (58 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +79 ( 83 szavazatból)
Mit tesz az EU, ha Magyarország diktatúrába csúszik?, 4.9 out of 5 based on 58 ratings

Címkék:, , ,

  • Hozzászólások(56)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

56 Reader’s Comments

  1. Pedig jó lenne, ha mennél hamarább választ találnának a kérdésre.Orbánék napról napra merészebbek, és nincs ki megállítsa őket!
    Az Eu-nak rendelkeznie kellene ezekre a helyzetekre alkotott jogszabályokkal is,mert ha egy tagállamában elharapózik egy diktatúra, az kihatással lesz a többi tagállamra is.
    A 24. órában vagyunk, és még csak a jelét sem látjuk, hogy az unió komolyan venné a fenyegetettséget, amit ez a rendszer hordoz magában.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +52 (60 szavazatból)
  2. Ha kikerülünk az EU-ból mi lesz velünk? Mi az amit a többi ország csak tőlünk tud beszerezni? Egyáltalán szüksége lesz a Nyugatnak Magyarországra?
    Fel kellene már végre ébredni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +47 (47 szavazatból)
  3. Hogy mit tesz az EU? Elküld minket abba az iranyba, amit a képen lathato tabla jelez!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +32 (36 szavazatból)
  4. Mit tesz az EU?
    Hát széttárja a “kezét”, mondván: furcsa népek ezek a magyarok…
    Már hajdanában is voltak köztük olyanok, kiknek nem fűlt foguk a munkához, ezek aztán bekalandozták a világot, hogy kirabolhassanak másokat, és ez csak annyiban változott, hogy akiknek manapság nem fűlik foguk a munkához, azok saját népüket rabolják ki…
    … Mert ha idegenek törnek rájuk, tudnak összefogni, de ha senki nem bántja őket, az Isten se képes megvédeni őket egymástól.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +52 (54 szavazatból)
  5. Kedves Csatt tévedésben vagy :)))) , igenszeretett Igazmondo Vezérünk munkaalapu tarsadalmat rendez be, igy mindenki dolgozni fog. A portyazas csak atmeneti tevékenység, ezt felvaltja a munka. Igenszeretett Vezérünk példaval fog elöljarni és kedvenc munka tevékenységét, a teniszlabdaszedést fogja végezni a napi nyòcòraban. És a gazdasag fel fog lendülni, ez tuti!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (22 szavazatból)
  6. Mondja-e valaki az Eu-ban Orbánnak, amit Berlusconinak? Ha igen, mikor? Mert nagyon sürgősen kellene azt tennie, amit a haverja tett.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +41 (47 szavazatból)
  7. Nem hinném, hogy bármit tenne az EU, nem szoktak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  8. Archív felvételek Orbán Viktor múltjából. Közülük egy most látható először.

    http://hotfile.com/dl/135305678/114fecb/Orbn_Viktor_archv.zip.html

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (6 szavazatból)
  9. Egyszer régen, nagyon régen . .

    “Soha többé ne legyen olyan kormányfője
    Magyarországnak, aki nyugodtan kijelentheti:

    RAJTA KIVÜL NINCS MÁS ALTERNATIVA!

    Aki ezt állitja, az nem kormányozni, hanem uralkodni akar.”

    Orbán Viktor

    Magyar Nemzet 1988. április 9.

    topi mackó

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +44 (44 szavazatból)
  10. Nem az EU-tól kell várni a segitséget,hannem minekünk kell lépni, Karácsony a szeretet ünnepe olyankor kevesen dolgoznak Országos tüntetést kell szervezni ezekre a napokra! Mindenki ahol lakik és gyüjteni az alláirást, akkor jöhet az EU!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +25 (27 szavazatból)
  11. Amerikát akarták utánozni az unio megalakításával, de az unio és az united között különbség van, és amíg a határok megmaradnak,, addig az unio csak egy fogalom. MAjd ha United Europe leszünk, akkor nem lesz lehetőség arra, hogy ilyenek megtörténjenek, de ahhoz mi még gyerekek vagyunk. Valamint úgy érzem, főleg a keletibb országokban benne lenne akkor is az a kivagyiság, és nem bírnák megemesézteni, hogy egy “nyugati” országból legyen a legelső ember.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (17 szavazatból)
  12. Jogos a meglátás: ha ma kérnénk a felvételünket az EU-ba, úgy elzavarnának minket, mint Vitéz László az ördögöt!
    Vagyis: Orbán, takarodj!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +29 (33 szavazatból)
  13. Akik egyetlen minutumot sem dolgoztak még eddig, csak hőbörögtek, és lenyúlták az állami vagyont, arra vigyázva, hogy ne ők legyenek a legnagyobb kedvezményezettek, azok túl jól élnek ahhoz, hogy munkálkodással akarjanak vagyontgyarapítani…
    Egy házasság egészen biztosan van, amelyben a nő már egyetemista korában gyermekáldásos állapotban kezdte a vagyonszerzést, gyermekgondozási járadékokból, aztán ezt még négy alkalommal megismételte, és az ország talán leggazdagabb földbirtokosává lett.
    Ez olyan fokú megélhetési szülés-sorozat, ami nem is tett lehetővé számára más tevékenységet (nyilván, hiszen a gyereknevelés elveszi mástól az időt)ekkora létszámnál, különösen is.
    A férj pedig egyetlen székház eladásos tevékenysége után semmi más nem volt, csak pártelnök, meg miniszterelnök. Mégis az egyik legnagyobb vagyonosa lett hazánknak. Hát, mondd, mi a szösznek akarnának melózni? Ha munkájuk lenne, nem érnének rá pénzt felmarkolni…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +38 (38 szavazatból)
  14. Jajj, Csatt, ne légy mà ilyen rosszmaju, az anyuka azért irt egy szakacskönyvet! Iroi tevékenység ez is!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  15. Kösz, hogy figyelmeztetsz, néha tényleg elhatalmasodik rajtam a rosszindulat…
    Szegénynek még el kellett szenvednie egy autórablási kísérletet is, és mi az a kilenc év, amivel a gaz próbálkozót ültették hűvösre?!…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  16. Nem minket fognak bírálni,hanem azokat az elmebetegeket,akik idejutatták kishazánkat! Persze vannak eszközök a kezükben,de ha az egységet fenn akarják tartani,akkor az a mi menekülésünket is jelentheti egyben.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  17. Miniszterelnök asszony az etikettnek megfelelöen osztogatja a puszikat, még a kissebségnek is jut. Na, ez is idöigényes, emellett még kocog is naponta, mikor lenne ideje dolgozni??
    http://hirszerzo.hu/nyuzsi/2011/12/8/Diszciganybol_emigranssa_7Q6T96

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  18. Birka nép, barom politikai osztály. Ez a magyar. Az EU nem juhász, akinek terelni kell a nyájat. Még egy értelmes puli sincs akipróbálná összeterelni amig a pásztor lopni jár. Legfeljebb az lesz, hogy szétszéled a nyáj. Nincs karám, minden birka oda megy ahova az ösztöne viszi. Tudjátok Petőfitől, hogy a kukorica jancsi nyája is elcsatangolt. Aki meg ittmarad, annak annyi. Oszt jónapot!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (13 szavazatból)
  19. Miaszösz – szakácskönyv…

    A dolog úgy műkszik, hogy a kliens (szerintem állami vállalat, vagy állami-önkormányzati intézmény) megbíz egy ügyvédi irodát egy akármilyen üggyel, csak jó sokba kerüljön.

    Az ügyvédi iroda alvállalkoztatja „anyukát” – aki persze legális ügyvédi gyakorlatot folytat – és ő beszedi a pénzt. Lehetséges, hogy egy egészen hosszú ügyvédi lánc végén üldögél „anyuka”, csak hogy a dolgot nehéz legyen felgöngyölíteni. (Amúgy is az a terv, hogy mire egyszer eljutna anyukáig az APEH, vagy mondjuk egy ügyész, addigra az ügy elévül – ehhez csak 5-7 év hatalomban maradás szükségeltetik.)

    Megjegyzem: a világon mindenhol – kivéve talán Észak-Koreában – a miniszterelnök felesége semmilyen üzleti tevékenységet nem folytat. Pl. Obama feleségének nincs szépség-szalonja, vagy Sárközy feleségének autó-kölcsönző irodája. Ám Orbánék világképébe belefér a „mami üzlete”: ami persze teljesen törvényes, semmi sem tiltja – legfeljebb nem kamilfó. Ez meg kit zavar?

    Téged, minket – csak őket nem!

    Ja és a szakácskönyvet sem “mami” írja. Tudod, ahhoz kevés a jogi egyetemi végzettség – főzni tudni kell! Kérdezz meg néhány szakácsot, vagy esetleg próbálj meg megírni egy receptet…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  20. Ha majd eltávolítanak bennünket az EU.-ból , kíváncsi leszek arra a sok-sok magyarra akik kimentek szerencsétpróbálni más EU-országokba.
    Mertugye akkor nekik vissza kell térni !
    Abból lessz majd a gubanc.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  21. Legyünk őszinték – ha elbaltázzák és el kell hagyni az EU-t – felkopik az állunk. Ahogy most a helyzet áll, EU-s pénz (pályázatok) nélkül hol tartanánk?
    Ha pedig onnan ki, akkor biz’ MINDENT vissza kell fizetni. Na, akkor ki segít? IMF, Kína vagy az arabok? Nem hülyék gyülekezete – pénzügyeket és közgazdaságot ismerőké.
    Néha nagyon félek, hogy elszaladt már a ló – amikor azt gondolom rosszabb már nem jöhet kiderül – de..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (17 szavazatból)
  22. Hej!
    Ha meglenne a szép Nagymagyarorzág,
    Az EU most akarna csatlakozni hozzánk,
    Mi lennénk a világ legnagyobb hatalma,
    Tőlünk kérne kölcsön Barack Obama.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (15 szavazatból)
  23. Egyre jobban aggódom, soha nem éreztem még magam és családomat ilyen bizonytalanságban, mint most.
    Nem gondoltam volna, hogy ide jutunk húsz év után!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (19 szavazatból)
  24. jól látom a képen a három “amigo” a Picsa-ba megy?
    Na végre!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (17 szavazatból)
  25. A fasizálódás folyamata során az elmúlt évben már sokszor mondtam (meg sokan mások is): “ennél már nem lehet rosszabb”. De mindig sikerült nekik. Most is csak ugyanazt tudom mondani, és sajnos a tendencia alapján már tudom, mi következik…
    .
    Egyszerűen a sok birka még mindig nem jött rá, hogy dec. 31 után 1984 jön. Akkor mi lesz? Élnek tovább bárgyú birkaként?
    Mégis mit gondolnak, mikor lesz új kormány és nem a Fidesz? Vagy nem is gondolnak erre, hanem jó nekik, ha marad? De az nem véletlenül egypárt rendszer?
    Ezen a logikán már egy 1. osztályost is nagyon könnyen végig lehet vinni.
    A sok birka magyar viszont ül a s… babérjain (bár rohadtul nem nyert semmit), és SEMMIT nem tesz (tisztelet a NAGYON KEVÉS kivételnek).
    Azt sem tudják, mik a jogaik, azt sem tudják, hogy vannak jogok. Csak önjáró robotok, azt annyi.
    Aki demokráciában akar élni, annak ideje szedni a sátorfáját, mint már oly sokan tették.
    .
    Semjén megmondta, hogy a demokrácia ósdi. A fasizmus az igazi. Nem én mondom, ő mondta. Kövér is megmondta, hogy nem kell demokrácia, hanem Fidesz kell.
    .
    Kérdem én, mikor ébrednek fel a birkák?
    .
    A válasz: a másvilágon. A birkát anélkül levágják, hogy felébredne.
    Jó napot.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (20 szavazatból)
  26. Az emberek jelentős százaléka gátlástalan. A rendszerváltás óta ez a jobboldalon kristályosodott ki. A képzetlen gátlástalanok akkor válnak veszélyesé, ha képzett gátlástalanok állnak az élükre. Ez általánosítva akkor igaz, ha példákat sorolunk: Orbán, Kövér a Borosok, Áder, Lázár és fel lehetne sorolni az egész Fidesz KDNP “kompániát”. A jobboldal szélén, ahol már a nyilasok és fasiszták, leginkább nyálasok törtek fel, mint árvízkor a szenny, ott még szembe tűnőbb a gátlástalanság, mint emberi negatívum. Példaként: Vona, a Ganaj Nagy Tamás, Morvay Krisztina a Zagyva legény és itt is lehetne sokáig sorolni. Az ilyen emberek tudják, hogy az emberek észhez térnek, ezért igyekeznek a tobzódással.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (15 szavazatból)
  27. Az EU semmit se fog tenni. Mint ahogy eddig se tett semmit, még saját magát is hagyja megalázni egy orbán és udvartartása által.
    .
    És különben is: Ha egy ország egyetlen politikai-társadalmi tényezője se óhajt áldozatot vállalni a demokráciáért, hanem inkább a diktatórikus törekvéseket szolgálják azok is, akik magukat melldöngetve demokratáknak nevezik, hát akkor mi jogon avatkozna be egy kívülálló, nem igaz, Kedves Olvasóm? Teljesen igazuk van. Ha egy ország népe a diktatúrát akarja, akkor senkinek nincs joga a nép akaratával szembeszállnia. Se kívülről, se belülről. Tízmillió ember akarata szent és sérthetetlen. Még akkor is, ha az a nép kómában van, akkor is, ha meg van vezetve, akkor is, ha gyáva, ha gyenge a saját érdekeiért küzdeni. Helyettük senki nem veheti át a küzdés terhét, felelősségét.
    .
    Az az ország, amelyik nem képes áldozatot hozni a demokráciáért, érte küzdeni – az diktatúrát érdemel. C’est la vie.
    (Itt kicsit hosszabban – nem túl hosszan! – verbálpettingelek a dologról, akit érdekel, annak megköszönöm, ha átklikkel hozzám: http://evitae.wordpress.com/2011/12/10/ha/ Utána vissza lehet jönni ide :-))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  28. Csacsika, akarhogy is probalkozol én Lévai Aniko fan maradok. ))) Egyébként Carla Bruni Sarkozy nem fözöcskézik, hanem dalolgat.
    http://www.youtube.com/watch?v=UfCnLTsGgcQ&feature=related
    Most uj lemezén dolgozik miközben szoptat. Talan Aniko is talal maganak egy masik müvészethez közel allo tevékenységet. Még divattervezéssel nem probalkozott, pedig most lenne itt az ideje, a baratnöje cégénél besegithetne, példaul az uj kényszerzubbony kollekcio krealasaban.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  29. Magyarországot leírták, az EU nem fog segíteni. Akinek valutája van bankban, a leggyorsabban vegye ki, mielőtt államosítják. A bankok már zárnak be, illetve megindultak kifelé kis hazánkból (CIB, Erste, a többi követi őket).
    Megoldás:
    1.) Külföldre menni, munkát vállalni, kibírni azt az 5 évet amit magyar útlevéllel kell leélni, majd beadni az állampolgársági kérvényt (német, osztrák, francia, stb). Az elbírálás hamar jön, és mindig kedvező.
    2.) Külföldre menni, jelentkezni továbbtanulni (egyetem, fősuli) 30 év alattiaknak. Ehhez a magyar érettségi hiteles fordítása kell az adott ország nyelvére, amit itthon érdemes elkészíttetni. Mellékelni kell egy középszintű C típusú nyelvvizsgapapírt. Felvételi, vagy elbeszélgetés nincs. Ha jól tanulsz ösztöndíjat kapsz, amiből jól elvagy. Egyébként rengeteg alkalmi munka vár (bébiszitter, pizzafutár, eladó, mosogató, stb.). Suli elvégzése után kérésre azonnal megkapod az állampolgárságot. Nem kell félni, belevágni!

    Kint lehet jövőképed. Pl.: Egy segédmunkás, vagy szakképzetlen női eladó Ausztriában nettó 2500 Eurót keres havonta, pedagógus, mérnök 4000-5000-et, targoncás 3500-at.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  30. HÁT EZ AZ AMIRŐL A MAYA NAPTÁR BESZÉL:

    IDŐUGRÁS!

    2012 UTÁN 1984 !

    VÉGRE MEGÉRTETTEM !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  31. Európa, a Nyugat, az Európai Únió ma ugyanúgy viselkedik, mint Hitler fellépése kezdetén, – gyengén és eredménytelenül. Churchill írta II. világháborús emlékirataiban (magyarul Budapest 1995. Európa kiadó I. kötet 71. oldal);
    “1936-ig Hitler agresszív politikáját és szerződésszegéseit nem Németország ereje, hanem Franciaország és Nagy-Britannia megosztottsága és félelme, továbbá az Egyesült Államok elzárkózása tette lehetővé. Amikor első lépéseit megtette, Hitler minden esetben hazárdjátékot űzött, és tudta, ha szembeszállnak vele, meg kell hátrálnia. Mindennél kockázatosabb szerencsejáték volt a Rajna-vidék megszállása és megerősítése. De fényesen sikerült. Hitler ellenfelei túlságosan határozatlanok voltak hozzá, hogy összemérjék vele erejüket, és leleplezzék blöffjét. Amikor 1938-ban újabb lépésre szánta el magát, már nem blöffölt. Az egresszió mögött erő állt, és meglehet, túlerő. Mire Franciaország és Nagy-Britannia felmérte, hogy milyen félelmetes változás állt be a rendszerben, már késő volt.”
    Hitler úgy jutott hatalomra, hogy a nép nyomorúságát kihasználva őket félrevezette, a nép más részét megfélemlítette, ellenfeleit pedig legyilkolta. Orbán vezér és kancellár ugyanezeket teszi, csak ellenfeleit nem legyilkolja, hanem koholt vádakkal emberileg, idegileg, pozicionálisan teszi őket tönkre. A nácizmus és a magyar neonácizmus között alapvetően csak az a különbség, hogy a neonáci Fidesz-kormányzat egy törvényesített terrorizmust vezet be. A jogot rendeltetésétől teljesen eltérően kiépít egy alkotmánnyal és törvényekkel
    szentesített rablást, alapvető emberi jogok semmibe vételét, – létrehoz egy alkotmányos terrorizmust.
    Az EU vezetői nem ismerik a történelmet? Vajon bele mernek-e majd nézni a történelem tükrébe, ha ismételten magára hagyják a magyar népet, mint 1956-ban?
    Nekünk magyaroknak már csak egyetlen reményünk van, ahogyan Heidegger ateista filozófus leírta halála előtt;
    “Nur noch ein Gott kann uns retten!”
    A fideszes neonácizmus hatalomra kerüléséért egyébként nem a népet terheli a felelősség, hanem azt a félművelt és korrumpált értelmiséget, – köztük az egyházak vezető papjait – akik félrevezették az egyszerű nép többségét, – az emberek felvilágosításra vártak a mai posztmodern korszak szinte áttekinthetetlen gazdasági, államvezetési, politikai, szervezési stb szakmai kérdéseiben.
    A híres “keresztény” értelmiség, papjaival együtt nem ismeri a Bibiliában Ezékiel könyvében az őrállókra, a vezetőkre vonatkozó isteni parancsokat, ami kötelező feladatot jelölt ki minden szintű vezető és magát kereszténynek nevező emberre. Nem fognak bekerülni az Élet Könyvébe.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (13 szavazatból)
  32. keddi, a helyzet nem egészen ugyanaz, mert Hitler megtamadta Europat és nem csak atvitt értelemben. Ha Orban tamadna, légy nyugodt lenne valasz. Az, hogy Magyarorszagon mi történik, most azért nem foglalkoztatja öket (bar a magyarokat még ennyire sem foglaltoztatja, sic! …) , mert az EU-ban is nagy a zürzavar. Ha valaki naci akar lenni, abba nem szolnak bele. Egyébként is van naci part majdnem mindegyik tagallamban. De, ha azt latjak, hogy legalabb a félorszag az utcan van és polgarhaborus helyzet van, az mas lenne. De lehet -e ilyet latni? Én mikor legutobb utaztam haza tüntetni, akkor pont 3000-en voltunk!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  33. Azt írja a fidesz az alaptörvénye preambulumában – idézem –

    …..”Nem ismerjük el az 1949. évi kommunista alkotmányt, mert egy zsarnoki uralom alapja volt, ezért kinyilvánítjuk érvénytelenségét

    Hazánk 1944. március tizenkilencedikén elveszített állami önrendelkezésének visszaálltát 1990. május másodikától, az első szabadon választott népképviselet megalakulásától számítjuk. Ezt a napot tekintjük hazánk új demokráciája és alkotmányos rendje kezdetének”….

    Nos, ha azt hangoztatja a fidesz – alaptörvényi szinten – , hogy az 1944 októberétől eltelt időszak egészen a rendszerváltásig illegitim, úgy mindent zárójelbe teszünk, ami ebben az országban, abban a 46 esztendőben történt. Nem ismerjük el a háború utáni újjáépítést, nem számítanak az akkori eredmények, nem érdekesek az intézmények, nem tekintjük az emberek munkáját értékesnek és hasznosnak.

    Ez alapján – bármilyen hülyeség is, a fideszesek lényegében saját magukat is tagadják, hiszen közülük nagyon sokan ebben a 46 éves időszakban születtek valamikor.

    Sőt, ez alapján megkérdőjelezhővé válik minden, ami ebben a 46 évben történt. Iskolai végzettségek, tulajdonviszonyok, törvények stb…. (Megjegyzem, jelenleg is még sok olyan törvényünk hatályban van, amelyek ebben az időszakban születtek.)
    Még az olimpiai részvételeinket is, győzelmeinket is, aranyérmeinket is nem létezővé nyilvánítják..
    pl. a párbajtőrvívók – köztük Schmitt Pál – sporteredményeit is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  34. Pedig annak idején Schmitt Pál és Kádár János nagy tisztelője volt egymásnak.
    Egy kép 1972-ből: Schmitt Pál és Kádár János kézfogással köszöntik egymást a tatai edzőtáborban:

    http://nol.hu/kep/753531

    Volt kitől tanulni a diktatúrát.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  35. És még valami: a történelem kísértetiesen ismétli önmagát.

    Kísérteties a hasonlóság az 1949-es időszakhoz, a Rákosi-érához és személyi kultuszhoz. Ahogy annak idején, a fidesz (kvázi: személyében) megjelent egy párt, amely hatalmas többsége birtokában módosítja az alkotmányt, átalakítja a közigazgatási rendszert, felszámolja a bíróságok önállóságát, maga alá gyűri a sajtót és a civil szervezeteket. Megpróbál az élet minden területén hegemóniára szert tenni, átalakítja a nagy társadalmi elosztórendszereket, kiszorít minden alternatív lehetőséget és kezdeményezést. A hatalomba saját klientúráját ülteti olyan időre, amely biztosítja a mostani kormány számára, hogy akkor is hatalmi tényező maradjon, ha esetleg eltávolítják a következő választáson.
    Egy az egyben pontosan azt teszi, amit annak idején Rákosiék tették.

    És ha az alaptörvényben foglaltak alapján lényegében a Rákosiék időszaka érvénytelen volt (a fent megfogalmazottak alapján és szerint), akkor bizony pontosan ugyanezt elmondhatjuk a Rákosi-korszakot egy az egyben utánozó fidesz-korszakról is. Hiszen a fidesz jelenlegi uralkodása tökéletes leképezése és kreatúrája a Rákosi-féle diktatúrának.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  36. Kedves Paragrafus, a leképezés azonos, ám a háttér alapvetően különbözik: Rákosi mögött a világ legerősebb, legagresszívebb hadserege állt.
    Generalisszimusz Joszif Visszarionovics Sztálin legelvetemültebb magyar tanítványa ennek a hadseregnek a mindenhatóságára támaszkodhatott, amikor kiélte uralkodóvágyát. (Mellesleg pedig újjá kellett építeni egy kifosztott, rommá bombázott országot, háborús jóvátételt kellett kisajtolnia az éhező milliókból, s azt továbbadni gazdáinak).
    Orbán viszont egy világválságból kilábaló, átlagéletszínvonalát tekintve évek óta növekvő pályára állított, nemzetközi megítélés tekintetében megbecsült országot züllesztett le annak érdekében, hogy kedvére kirabolhassa a lakosságot.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  37. ” Magyarország már ma sem jogállam, a hatalmi ágak megosztása nem létezik, nincs sajtószabadság, csak egyeseknek van vallásszabadság, eltörölték a világnézetileg semleges, demokratikus alkotmányt, és a választójogi törvény bebetonozza az állampárti Fideszt. A független törvényhozó hatalom megszűnt, a parlament a demokratikus látszat fenntartására hivatott, de a végrehajtó hatalom törvénykezik benne, és a diktatúra kiépítésének törvényeit szavazzák meg. A parlamentnek nincs ellenőrző funkciója, a bírói hatalom függetlenségének felszámolása folyamatban van. ”
    .
    Egy kis izelito, hogy mukodik a sajto, az emberek etetese!
    .
    http://www.youtube.com/watch?v=WymxLon5xN8&feature=uploademail

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  38. Stumpné Bekes Margit

    Előbb-utóbb tenniük kell valamit,mert ha Magyarország a diktatúra mélypontjára kerül,akkor esélye van az Eu-nak saját maga felszámolására is! Most és azonnal tenniük kell valamit! Nem csak azért,hogy Mo.konszolidálódjon,hanem miértünk,a lakósokért is,akik nem bűnhödhetnek azért,mert egy őrült diktátor tombol a fejünk felett!! Az ország 2/3-a nem akarta Orbánt!!! Csak azok 2/3-a,akik elmentek szavazni! Láthatták a mérvadó országok politikusai,hogyan viselkedik ez a megamániás őrült Brüsszelben! Vagy vakok lennének?! Itt és most hivom fel őket,hogy azonnal kényszeritsék ki lemondását az országunk vezetéséről!!!Talán akkor még van esélyünk arra,hogy élni tudjunk ebben a szerencsétlen országban!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  39. Csatt! Micsoda boldog nép lehetnénk, ha akkor az egész familiát elrabolták volna! Egészen Kamcsatkáig.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  40. Stumpné Bekes Margit: MIÉRT, miért, miért olyan nehéz megjegyezni, hogy a szavazásra elmentek 52,7 %-a (azaz alig több, mint a fele) szavazott Orbánékra?
    Az más kérdés, hogy a mandátumok 2/3-át kapták a választási rendszer torzítása miatt. A rendszerváltók ezzel a torzítással érték el, hogy nálunk eddig minden kormánypárt kitöltötte az idejét. Ami a “pokolhoz vezető út jószándékkal van kikövezve” tipikus esete. Hozzájárult a társadalmi részérdekeket képviselő kis pártok megszűnéséhez, és két nagy gyűjtőpárt kialakulásához (azaz az ország ideológiai határok menti megosztásához)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  41. Mr Paul Krugman, ha 10 évvel(!) ez előtt kérdezett volna, én már akkor megmondtam volna Önnek, hogy a Fidesznek (=Orbán Viktor) semmi kedve és semmi köze az Európai Unióhoz. Minden megnyilvánulása, szavai {“Az unión kívül is van élet”} is arra utaltak, hogy részéről a belépés csak látszat cselekvés, az akkor még meglévő nagyobb számú demokrata elaltatására hozott pillanatnyi érdek lépés, mert egyébként annak sem rendszerét, sem elveit nem vallja magáénak, sőt mint “nemzeti elkötelezett” ellenzi. Jellemző volt, amikor a NATO megkezdte beavatkozását a délszláv háborúba, ők martonyiékkal 3 napig meditáltak, hogy most mitévők legyenek, hogyan foglaljanak állást… Jellemző volt az is, ahogy nem más, mint a Fidesz a zengői radar állomás építését megakadályozta mind amellett, hogy ez nemzeti, védelmi ügy volt és mégis nem mást használt fel ennek fő propagátoraként, mint magát a hadsereg főparancsnokát, vagyis az általa kreált köztársasági elnököt. {Lásd: “zengői bazsarózsa”}
    Ő maga bármi féle szövetségre alkalmatlan, kivéve az úgynevezett “fiatal demokraták szövetségére”. Nagyon, de nagyon örültem, amikor mindkét szövetség tagjai lettünk, de most amikor a totális diktatúra kiteljesedni készül, kizártnak tartom, hogy ezt, ami a mi hazánkban történik, szövetségeseink szó – és tett – nélkül eltűrjék. És remélem is, hogy nem nem tűrik el.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  42. csatt!
    Kissé eklektikus a megközelítésed. A jóvátétel nem csak a Szovjetuniónak (“gazdáinak”) járt, de nyugatnak is.
    Másrészt példáid mindig egyoldaldalúak. Mi lenne, ha erre a témára egyszer, mondjuk a Horthy érát hoznád fel például. Horhyt is idegen hadsereg(ek) – az Antant – ültette a népünk nyakára úgy, hogy először teljesítette annak minden előírását, a Magyar Vöröshadsereg lefegyverzésétől az ellenforradalmi (így nevezték magukat) tiszti különítmények felfegyverzésén keresztül, a Trianoni Békediktátum aláírásáig. Horthy lagalább akkora diktátor volt tehát, mint Rákosi. Ha lehet vele (is) páldálózzál néha, kedves csatt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  43. Ja és kifelejtettem, kedves csatt.
    A generalissszimusz legkedvesebb tanitványa helyett néha Horthyra használd például a Führer legkedvesebb tanitványa jelzőt. Úgy egyensúlyba lendülne az elbillent mérleged…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  44. Mit tesz az EU? Tényleg, mit kéne tennie? Elkergetni a -hosszú időre valószínűleg utolsó – demokratikus választáson hatalomra került miniszterelnököt? Ehhez az EU-nak sem joga, sem pedig kedve nincsen. AZ EU ugyanis demokratikus országok szövetsége.Olyan, amilyen: tesze-tosza, nehézkes, néha bürokratikus, ámde mindig demokratikus. És joggal mondja: tiszteletben tartja az egyik tagállam népének választását. Orbánt nem az EU-nak, hanem a magyar népnek kell elkergetni! Méghozzá minél hamarabb. Vaknak és/vagy hülyének (esetleg fidesz-hívőnek, ami vakot ÉS hülyét jelent) kell lenni ahhoz, hogy valaki ne lássa világosan, hogy az ország percekre van a gazdasági összeomlástól. Orbánék mulatságát sem az Unió, sem az IMF, sem Oroszország, sem Kína, sem pedig Szaudi Arábia nem hajlandó finanszírozni. Az új költségvetés alsó hangon 300 milliárdos megszorításokat (jó, tudom, ilyen csak a gazember Gyurcsány idejében volt, ezt ésszerű költségtakarékosságnak hívják szargyártó petike nyelvén) jelent. Valamikor 2012 középére felébrednek majd Csipkerózsika-álmukból a derék magyar “zemberek”, és rájönnek, hogy át lettek b@szva, de kegyetlenül. És akkor jön a fekete leves: Orbán hatalma megtartása érdekében nyílt terrort alkalmaz majd mindenkivel szemben, akkor csak megmukkanni mer. Persze, szigorúan törvényesen. Volt már erre példa, általában Rákosi elvtársék is betartották saját törvényeiket. Vagy nem… Meneküljön mindenki, ameddig még lehet. Ha a schengeni kapu bezárul, már késő lesz…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  45. Megjegyezni kívánnám még : Rákosi 16 évet ült Horthyék börtöneiben pedig mint fiatal kommunista , még nem volt nemzetromboló bűnös.
    Csaképpen lecsukták annyi más társával együtt….csak úgy.
    A hülyeség később hatalmasodott el rajta .A seggnyalók hatására !
    A ruszkik nem kívántak meg tőle semmit azonkívül hogy egy olyan országot akartak a határaik mellett , akitől a jövőben nem kell tartani , valamint az ENSZ.-ben lehetőleg ne szavazzon ellene.
    Véleményem szerint Magyarország , mint Hitler utolsó csatlósa , sokkal roszabbul is járhatott volna az orosz megszállási időkben ! Ha pl. az oroszok VALÓBAN olyan aljasok lettek volna mint a nácik !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  46. Üdv néktek, kaszt!
    Ahogy nézem, itt kb, mindenki egyetért abban, hogy Orbán = Hitler, és így is kell fellépni vele szemben. Azért felhívnám a figyelmet, hogy hiába tűnik ez a vélemény itt, és a média jelentős részében egyértelműnek, emlékeztetnélek , hogy ez nem egyáltalán nem általános ma Magyarországon. A legerősebb politikai tábor még ma is a Viktor mögött áll. Az, hogy többségük van, az nem egy összeesküvés, vagy csalás eredménye, hanem elsősorban a ti kis kedvenceitek, a bal-lib oldal kormányzásának az eredménye. Ők, a szakértők, és az EU konformok amortizálták le a gazdaságot. 8 évig az EU, az IMF és minden más külföldi haver érdekeit maximálisan szem előtt tartották, hogy nőjön az adósságunk, meg a külföldi fügésünk. Népszerűek lehettek ezért külföldön, és nem volt ellenük ott sajtó hadjárat, de a baj az, hogy nem ez lett volna a dolguk. Persze ezzel le lett kenyerezve idehaza is sok ember, mert a frank hitelekből lett véve a plazma tévé, stb, de a jövőt élték fel előre. Felelős kormány az ilyen? És az nem ellenérv, hogy a hülye nép ezt akarta. A vezetők dolga a körültekintő vezetés, és nem az, hogy a népszerűséget hajszolva rövid távon gondolkozzanak.
    A bal-lib oldal nagy zászlója a demokrácia. Na, ezt akkor is illene ám lobogtatni, mikor nem a ti javatokra kedvez ez a rendszer! Vagy ott a másik lehetőség, és be kéne vallani, hogy valójában ti sem a demokráciában, hanem a saját embereitekben és a ti uralmatokban hisztek csak, és amíg nem ez van, addig bármilyen eszköz igénybe vehető ennek elérése érdekében. Én nem hiszek a demokráciában egyébként, hiszen hazugság, és hülyeség. Egyrészt mert a jelem demokrácia nem a népakarat közvetítése, hanem csak média- és manipuláció verseny, másrészt a nép nagy részét nem is szabadna megkérdezni, mert alkalmatlan a vezetésre, vagy a bölcs és józan döntésekre.
    Szerintem mindenki gondolkozzon el a szubjektivitásról. Ha ugyanis Te, vagy én személyes preferencia, érzelmek , korábbi sérelmek, vallás, stb. alapján be vagyunk betonozva valamelyik szekértábor mögé, akkor ne adjuk már elő azt, hogy mi “a szakértők”, és/vagy az országért őszintén, szeretettel aggódók éppen ezt és ezt a súlyos véleményt képviseljük az ország, vagy vezetői nagy ügyeiben. Ha NEM A GYÚLÖLET és a másik megsemmisítése a célja egy vitának, egy kritikának, akkor még értelme is lehet. Egyébként az így megnyilvánuló illető közben egyúttal le is minősítette magát és véleményét. Elvétve látok a politikában, a médiában olyan arcot, aki nem a zsebe, vagy a pártja szerint beszél, hanem az ország javát nézve, vagyis azt lehetne mondani, hogy objektív. És ez nem aktuálpolitikai megjegyzés. 4 éve is érvényes volt, és akkor is érvényes lesz, mikor nem Orbán Viktornak fogják hívni a miniszterelnököt. Sajnos szerintem nincs jobb alternatíva a porondon jelenleg Viktoréknál. Értsétek meg, hogy most Ő képviseli a magyar népet kifelé, és befelé mindenféle ellenséggel szemben. Nem Mesterházy Attila, vagy Schiffer A. ! Hiába szeretnétek, de nem. Aki Viktort bántja, az most az országot bántja, mert nem lehet különválasztani őt a pozíciójától. Lehet ettől még kritizálni, vitatkozni vele, de a tisztelet, a jó szándék feltételezése az járna neki. Ha meg nem, akkor csináljatok forradalmat. A többség le tudja váltani Viktort is. De a kisebbségnek ne járjon úgy a szája, mintha ő képviselné az ország egészét! Az említett tisztelet járt volna mondjuk Gyurcsány Ferencnek is, bár ő nálam az öszödi beszéd után kiírta magát a történelemből. Meg is kapta a jutalmát a az 1-2%-os jelenlegi népszerűségével. Pedig azt hittem, “megtér” és változtat a bevallott bűnökön. Erre fel pofátlanul beleröhög a választók képébe azzal, hogy: “na és, akkor mi van?”. Felelősség nélküli világ élharcosa lett ezzel, ezért tarthatatlan az ő személye (hacsak valóban meg nem tér)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (4 szavazatból)
  47. Bezzeg: A demokráciáról alkotott véleményeddel nagyrészt egyetértek, de hát ott van Churchill örökbecsűje is: mi ha nem ez? Talán megpróbálhatnánk jobban csinálni!

    Azt hogy orbán az országot képviseli hivatalánál fogva, így tiszteletet érdemelne, ez is megáll. Csak hát van egy határ. Egy apát is tisztelni kell, ha legalább nem elvetemült barom. De ha átlépi ezt a határt, na onnan elveszti a jogát a tiszteletre.
    Orbánnal is ez történt. Annyi rosszat tett, szándékosan(!) kínozva(!) az embereket a semmiért(!), hogy ez elegendő arra, hogy elveszítse legitimitását.

    Ezt vagy belátod, vagy nem. Szubjektív is lehet a mérce.
    De hogy gyurcsányt és orbánt összeveted és nem látod a hatalmas különbséget, az már fáj. Ugyanis amikor egymás mellé teszel dolgokat, akkor azért egyértelmű, melyik a nagyobb, vagy a világosabb. Ott a szubjektum már sokat veszít a mércéből.

    Gyurcsánynak komoly hibái voltak és vannak, de a jószándéka és a céljai azok kiérezhetőek. Öszöd meg csak egy jelkép, de nem komoly érv.
    Orbán ki nem mondott szavai ezerszer nagyobb bűnt takarnak, mint az öszödi kimondottak!

    Szóval ha azt akarod hogy bárki is komolyan vegyen, gondold át.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  48. Bezzeg te ügyesen zagyváló troll vagy. A hsz hosszával nem érdemes a narancsködöt sűríteni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  49. Kedves komplementer, máris engedelmeskedem felszólításodnak.
    Valóban járt a jóvátétel mindenkinek, nemcsak a SZU-nak. Valóban Horthy már akkor kiszolgálta Hitlert, mikor még nem szálltak meg bennünket a németek. Az én szememben ez nagyobb bűn, mintha kényszernek engedelmeskedett volna. Ám amikor bekövetkezett a megszállásunk, mintha nem Horthy lett volna az, aki Hitlernek szolgálatokat tett volna…
    Azt hittem, eddigi hozzászólásaim alapján teljesen nyilvánvaló, hogy mindazért, amit el kellett szenvednünk, háborúkat kirobbantó vezetőink (akik mindkét esetben jobboldaliak voltak) a felelősök.
    Igazad van, legalább akkora diktátor volt Horthy is. És esetében nem is találok mentőkörülményeket. Rákosit az én szememben viszonylagosan menti az a tény, hogy pusztasággá tett és rabolt országot kellet újjáépíteni, olyan társadalmi rendszert ráerőltetni a megszállók elvárásainak megfelelve, ami teljesen idegen volt az itteni beidegződésekhez képest. És ami nagyon fontos, ha nem Rákosi vállalja, soktucatnyian boldogan ugrottak volna a helyére…
    De!
    Azok a többiek, akiknek szintén járt a jóvátétel, úgy olvastam, nem deportáltak málenkíj robotra ezreket, s a jóvátétel előteremtéséhez segítséget is nyújtottak mindazok számára, akiket jóvátétel megfizetésére köteleztek. Mi, szovjet érdekszférába kerülők nem vehettük igénybe a felajánlott segítséget.
    Azonkívül a többiek által megszállt területeken a megszállók valóban biztosították a demokratikus választásokat. A kétfelé osztandó jóvátétel teljesíttetésének módjában, ütemezésében ég és föld a differencia.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  50. bezzeg
    2011. december 12. hétfő
    17:50
    “Aki Viktort bántja, az most az országot bántja, mert nem lehet különválasztani őt a pozíciójától.”
    Ez egy 24 karátos hülyeség. Ennek alapján Hitlert sem lett volna szabad bántani a pozíciója miatt? Sztálint sem?
    A Bonsai Duce nem írta ki magát nálad a történelemből? Csak akkor fogja, ha egyszer azt mondja, hogy hazudtunk éjjel-nappal? Gyurcsány többes számot használt, mert a pártjáról beszélt, amit meg akart reformálni. A Kedves Vezér esetében személyesen őt kellene megreformálni, mert a pártja azt hazudik, amire tőle utasítást kap.
    Hivatkozhatsz a többségre, de csak a kisebbség tudja, hogy a többség azt sem tudja, hogy egyáltalán mi történik. Te tudod mi történik, csak humorizálsz?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Egy másik verset is átírtak 2012. március 1. csütörtök | AN

Kínának nem tetszik az uniós széndioxid-adó 2012. március 1. csütörtök | AN

Az Economist szerint Orbán meghátrál 2012. február 26. vasárnap | AN

Náci eszméket hirdetnek a katolikus papok 2012. február 24. péntek | AN

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos