Ronai and Ronai
AMERIKAI

Pentagon: Irán a legnagyobb fenyegetés 2011. november 6. vasárnap 13:51 | RR Forrás: AN

  • Hozzászólások(77)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Pentagon: Irán a legnagyobb fenyegetés

Washington – A több hír szerint Iránt megtámadni készülő zsidó államnak adott zöld fényt jelentheti a Pentagon egy magas rangú illetékesének kijelentése. Vészterhes napok vannak hátra az ENSZ Nemzetközi Atomenergia Ügynöksége jelentésének közzétételéig, miközben számos szakértő szerint Irán már annyira közel jár az atomfegyver előállításához, hogy Izrael, akár engedi Amerika, akár nem, mindenképpen közbe kell lépjen.

„Az Egyesült Államok és barátai érdekeire (…) Irán jelenti a legnagyobb fenyegetést”, hangzott el riporterek előtt a kijelentés, amelyet a sajtó azzal a feltétellel idézhet, ha a védelmi illetékest nem azonosítja. Ugyanaz a száj azonban hideget is, meleget is fúj egyszerre: az is elhangzott, hogy a Pentagon szerint irán nem akar konfliktust provokálni, és az illetékes személy szerint nem tudja, hogy az iszlám állam valóban atomfegyver birtokába akar-e kerülni.

Maga Irán, amely 1979 óta számos alkalommal és egyértelműen Izrael elpusztítására szólított fel, azt nem egyszer kilátásba helyezte, és hatalmas összegekkel, valamint fegyverszállításokkal támogatja a zsidó állam ellen hadat viselő Hezbollah és Hamasz terrorszervezeteket, mindig is tagadta, hogy atomprogramja mást is szolgálna a békés célokon kívül. A bécsi székhelyű Nemzetközi Atomenergia Ügynökség (IAEA) napokon belül közkinccsé váló jelentése egyes értesülések szerint azonban igen súlyos megállapításokat tartalmaz, és egyértelművé teszi, hogy Irán – vállalt kötelezettségeit megszegve – tömegpusztító termonukleáris fegyver megszerzésén dolgozik.

Az Egyesült Államok és az Európai Unió évek óta nemzetközi szankciók kezdeményezésével kívánják lassítani az iráni urániumdúsító programot, amely azonban állítólag az IAEA jelentése szerint is atombomba előállítását szolgálja. Az utóbbi években puha amerikai hozzáállás bekeményedését jelzi, hogy Barack Obama elnök csütörtökön „precedens nélküli nyomás” gyakorlását helyezte kilátásba Teheránnal szemben. Egy nappal később Nicholas Sarkozy francia elnök szigorúbb szankciókat követelt. Egyáltalán nem világos azonban, hogy utóbbihoz hozzájárulna-e az ENSZ BT két vétójoggal rendelkező tagja, Oroszország és Kína, amelyek szoros kereskedelmi és stratégiai kapcsolatokat tartanak fenn Iránnal.

A Forradalmi Gárda hadgyakorlata. Fél éven belül atomfegyverük lehet

George Little, a Pentagon szóvivője azt állította, az Egyesült Államok egyelőre a diplomáciai és gazdasági nyomás segítségével szeretné Iránt jobb belátásra bírni. Ezt a politikát láthatóan elégtelennek tartja Izrael, amelynek elnöke, Simon Peresz azt állította, Teherán fél éven belül atomfegyverhez juthat, s „a világ összes hírszerzése tudja, hogy kifutunk az időből, és figyelmeztetik kormányaikat”.

Izrael, amelynek alapvető doktrínái közé tartozik az is, hogy a vele ellenséges országokat meg kell akadályozni abban, hogy tömegpusztító fegyverek birtokába kerüljenek, 1981-ben légitámadással semmisítette meg Irak osziraki atomerőművét, 2007-ben pedig hasonló akciót hajtott végre Szíria ellen. Egy évvel ezelőtti sajtójelentések szerint közös amerikai-izraeli hackerprogram a Stuxnet nevű számítógépes vírussal vetette vissza az iráni atomfegyverkezést – ennek hátrányait azonban az irániak már ledolgozták.

Irán ugyanazzal fenyegetőzik, mint amivel Szaddám Huszein Irakja fenyegetőzött az első Öböl-háború előtt: amennyiben támadás éri, csapásokat intéz Izrael, valamint az Öböl-beli iraki érdekeltségek ellen. Irak 1991 elején több száz Scud rakétát lőtt ki a tétlen zsidó államra, ahol ennek következtében közepes anyagi károk keletkeztek, és egy ember vesztette életét. Szaddám Huszeint öt évvel ezelőtt akasztották fel Bagdadban.

Katonai szakértők szerint az Izraellel kapcsolatos állításoknál komolyabban kell venni annak lehetőségét, hogy Irán megpróbálja lezárni a Hormuzi-szorost, ahol a világ olajkereskedelmének negyven százaléka zajlik.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 1.0/5 (1 szavazás)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 0 ( 2 szavazatból)
Pentagon: Irán a legnagyobb fenyegetés, 1.0 out of 5 based on 1 rating

Címkék:,

  • Hozzászólások(77)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

77 Reader’s Comments

  1. Nem értem mi a bajotok vigyázóval és bajtársaival. Igazán mosolyfakasztó olvasni laikus objektivitás álcája mögé bújtatott előítéleteiket, azt, hogy bárki ellen is legyen Amerika avagy Izrael, ellenfele minden kétséget kizárólag csak is az “imperialista-kapitalista elnyomás” szabadságharcosa lehet, semmint a világ jelenlegi globális hatalmi rendjére és persze annak köznapi lakóira jelentő veszély. Ezért fognak ezek a hozzászólók kiállni Irán, vagy Észak-Korea mögött is, akármennyire szörnyetegek ezek a rendszerek is saját népük számára, és ezért fog kevesebbet érni egy amerikai avagy zsidó élet kioltása egy muszliménál, sőt jogosnak lehet majd feltüntetni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (8 szavazatból)
  2. emberke és Axl!
    Nem ártana figyelmen kívül hagynotok azt a tényt, hogy az USA a kilencvenes évek küszöbén, amikor a szovjet tömb végső napjait élte, nem támadta meg egyik országot sem. Ha valóban háborút akart volna, hát akkor megtámadhatta volna az akkor legyengült állapotban lévő SZU-t, vagy a VSz. bármelyik országát, de nem tette. Tehát nem teljesítette be azt a szélsőbalos, avagy szélsőjobbos állítást, miszerint az USA egy agresszív, “imperialista hatalom”.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  3. Ez a képen látható iráni Allah-kegyéből-létregyött izé a hasa alatt szállít egy közönséges repülő-bombát.
    A startja minden bizonnyal látványos ( füst és lángtenger stb ) de érdekes lehet pályájának a további szakasza is .( Már ha pályájára tud állni egyáltalán,ezzel a láthatóan asszimetrikus felépítéssel .)
    A bádogból tompított ( sic…Karinthy hehe ) szállítójármű is megérne egy alapos elemzést , kiváltképp a ponyva huzattal ellátott kerekei. Gondolom hogy negyulladjanak ki azt abroncsok ha kissé kapnak a rakáta alfeléből kiáramló napalmból.( Vagy kitudja mit használnak az iráni tudósok )

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  4. KILO osztályú diesel-elektromos tengeralattjárók ( pláne ” értő ” arab kezekben ) kb. annyit érnek mint a második világháborús lengyel lovassági lándzsa-roham a támadó német harckocsik ellen.
    Látványnak szép lehet ( valami csata-festményen kiváltképp ) de a valóságban csak öngyilkos-jelöltek merülésre képes konzervdoboza csupán.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  5. Geyza
    2011. november 7. hétfő
    11:28
    És ha ez csak álca?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  6. Geyza, Geyza ! Te aztán nem tanulsz ! A KILO tengeralattjáró egy modern hajó.. Nem atomhajtású mert kicsi, és a törzsben nem fér el a reaktor. Viszont csendes ! Nagyon csendes, ezért életképes mai is !

    Komplementer !
    Az USA nem tett szívességet,hogy a legyengült Szovjetúniót nem támadta meg ! Nem bizony, mert a Szovjetúnió gazdaságilag nem gyengült – hanem gazdaságilat összeomlott – viszont a félelmetes atomütőereje megmaradt – most is megvan.
    Na, ez volt az igazi visszatartó erő !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  7. Gonoszkának igaza van= sok a szöveg, kevés a lényeg! Igaz, amit többen írnak, hogy az olaj (is) van a háttérben. Na igen, de tudomásul kell venni, hogy olaj nélkül meghal a világ – mi is! – azt is tudomásul kell venni, hogy az olaj nem nálunk van és nem is Európában, sőt a java még csak nem is az USA-ban, hanem az araboknál. Na most: nem engedhető meg, hogy ezzel zsaroljanak, sőt esetleg megfojtsanak! A globalizált világot kevésbé érdekli, hogy Izrael él e, hal e, de mondjuk ez jó indok a lecsapásra. Képzettségemnél fogva vannak bizonyos katonai tárgyú ismereteim, tehát nyugodt szívvel ki merem jelenteni, hogy nem szabad megvárni, míg Irán (és minden hasonló beállítottságú állam) atombombával rendelkezzen, mert akkor már késő! Az ilyen szélsőséges államok bizony be is vetik, ha úgy adódik (a mohamedánok másképpen viszonyulnak a halálhoz, mint mi , az iszlám szerint a hitetleneknek (nekünk) adott ígéretek semmisek, tehát nyugodtan megszeghetőek, és sokuk szerint a hitetleneket el kell pusztítani = az kedves Allahnak!), nem beszélve arról, hogy sok az elmebeteg vezetőjük.. Ha már megvan az atomjuk, akkor már nem lehet úgy fellépni ellenük, mint előtte. Irán rendelkezik olyan rakétákkal,melyekkel akár ide is pörkölhet , és jobb ha mindenki leszámol azzal a tévhittel, hogy a már kilőtt rakéták megsemmisíthetőek. Bizony csak egy részüket lehet megsemmisíteni, de azok felrobbantása is jelentős károkat okoz, legfeljebb nem pont az eredeti célnál (erről persze erősen hallgatnak az illetékesek!). Viszont engem nem nagyon vigasztalna az a tudat, hogy mondjuk az ide irányított rakétáknak csak a 25 %-a csapódik be a tyúkudvaromba , mert a többit felrobbantották a szomszédom felett! Azt is tudni illik, hogy amikor mondjuk Izrael indítja a rakétáit Irán felé = azt a kilövés pillanataiban észlelik is , és mivel hosszú percek szükségesek ahhoz, hogy oda is érjenek (csak a példa kedvéért USA – Moszkva között a ballisztikus rakétának kb. 17 perc a “menetideje”), a kelleténél is több idejük van indítani a sajátjaikat (ha már van nekik is atomjuk) = gondolom az izraelieket se nagyon vigasztalná, hogy nem baj ha eltörlik őket a sivatagból, de ők pár perccel előbb törlik Iránt! Tetszenek érteni? Ezért is kell még addig lecsapni, míg nincs ellencsapás veszélye, mert, ha már van, akkor nagyon meggondolandó = lásd még É-Korea esete az USA-val!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  8. Geyza
    2011. november 7. hétfő
    11:28
    “KILO osztályú diesel-elektromos tengeralattjárók ( pláne ” értő ” arab kezekben )…..
    Látványnak szép lehet ( valami csata-festményen kiváltképp ) de a valóságban csak öngyilkos-jelöltek merülésre képes konzervdoboza csupán….”
    .
    Mondjuk a modern USA flottával szemben igen, de nagyon hatásos tud lenni olajtankerek ellen! És tévhit, hogy ők nem értik a kezelését! Meg aztán rémlik valami neked, amikor – ha jól emlékszem Szaud-Arábiában – a kikötőben egy cseppnyi kishajóval kiütöttek egy böhöm nagy USA hadihajót? Ezek akár bele is rohannak az ellenfélbe!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  9. Gets:
    Háát..leh4et egy nagydarab szarral egy mégnagyobb darab szart álcázni , ez kétségtelen.
    Neroka:
    Jemenben történt az ominózus eset , egy kikötött kisebb USA hadihajó oldalába rohant egy kis motorcsónak , megrakva robbanóanyaggal.
    De ez is csak egyszer fordulhatott elő. Onnantól esélytelen bármiféle ladiknak hogy megközelítsen egy ilyen hajót. Mielött elérnék , a Gatling-rendszerő 30 mm.-ese hatcsövőek ( közeledő rakéták ellen igen hatásos fegyver különben , a másodpercenként párszázas lő-gyakoriságukkal. Ha automatikusan , radarvezérlésre elengednek egy 1 másodperces sorozatot , az úgynéz ki mint egy száguldó izzó méhraj.) széjjelszabdalják a naív próbálkozót.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  10. Neroka:
    Mégcsak annyit az sztorihoz:
    Az amcsik annyira megsértődtek az esetern , hogy nem is kerestek a környéken egy szárazdokkot a javításhoz.
    Inkább küldtek egy jókora hajót , az felszedtre magára valahogy a kisebb hadihajót és hazafuvarozta az USA.-ba aholaztán befoltozták az oldalán ütött teherautónyi lyukat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  11. Látom, hogy igazságügyben kezdek “klasszikussá válni.” :))
    Más cikknél bejelentkeztem, hozzászóltam, nem jelent
    meg a szöveg.
    Nincs semmi gubanc? Minden rendben a Website-al?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  12. Mindenkinek:

    - Hogy a különféle iszlamista fegyveres erők úgy általában mennyire értenek a rendelkezésükre álló technológiákhoz, és mi a baj velük, íme egy nagyszerű elemző cikk:

    http://www.meforum.org/984/miert-vesztik-el-az-arabok-a-haboruikat

    Ennél jobb írás szerintem nincs a témában.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  13. neroka lényegében igazad van, de Iránnak már van atomtöltete. Eddig ezért nem támadták meg. Na, ezt tudja az izraeli vezetés is. Most valamiért nagyon sürgős lett a katonai beavatkozással foglalkozni – talán a közelgő választások miatt ?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  14. gm:

    - Nem, ez nem “álca”.

    Irán fegyveres ereje az összes létező információ szerint valóban ennyire gagyi.

    A legjobb, mikor különféle eszeveszett hülyeségeket maguk “jelentenek be”, vagy, amikor tényleg be is mutatnak valami saját fejlesztésű vackot.

    Ez utóbbira példa volt az első iráni robotrepülő, amiről azt hihetik a témához kicsit is értők, hogy ez valami vicc:

    http://www.time.com/time/world/article/0,8599,2013151,00.html

    De a ballisztikusrakéta- bemutatójuk sem volt jobb, amikor négyet indítottak egyszerre, ebből egy visszaesett, a többi pontossága pedig ismeretlen.

    A szupertorpedó is vicces volt (LEGgyorsabb, LEGjobb, LEGkivédhetetlenebb, LEGfelderíthetetlenebb, LEG… akármi), amiről kiderült, hogy az orosz “SKAV” másolata, azaz, rendkívül veszélyes fegyver: a használójára.

    Légierejük megrekedt a hetvenes évek közepén, a fegyvereladási tilalom miatt.

    Meglévő repülőik többsége működésképtelen.

    Kibertechnológiájukról pedig sokat elmond, hogy mit művelt velük a “Stuxnet”, és erre mit mondottak különféle neves euro- atlanti kiberszakértők.

    Na, ez a mai iráni technológia, és kb. ennyi az esély a további fejlődésre is.

    Persze ez nem jelenti, hogy nem veszélyesek, mert iszlámnáci őrültek kezébe ABV fegyvert adni kb. olyan, mintha a 16. századi spanyol inkvizíciónak nuke-t adott volna valaki.

    Vagy, mintha egy szellemi fogyatékos kisiskolás kezébe éles lőfegyvert adnánk.

    Kérdés?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  15. Neroka:

    A Kilo osztály…”… Mondjuk a modern USA flottával szemben igen, de nagyon hatásos tud lenni olajtankerek ellen!…”

    - Míg az észleléstől számítva másodpercek alatt ki nem lövik a francba, mondjuk, 200 kilométerről.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  16. Neroka (ismét):

    - Alapvetően helyes észrevételek, ami a ballisztikus rakéták kilövését és az ellentevékenységet illetik.

    De azt sem árt tudni, hogy

    1,
    A mai működő ballisztikusrakéta- védelmi rendszerek nagyon pontosak, és többszörösen is sikeres tesztek bizonyítják, hogy igenis képesek leszedni a nem tömegesen érkező rakétákat, robbanófejeket.
    2,
    Iyen rendszere jelenleg kizárólag az USA- nak és Izraelnek van (Patriot III, Aegis, és az Arrow- rendszerek).

    3,
    Iránnak egyszerűen nincs elég ballisztikus rakétája, hogy “tömegtámadást” intézzen bárki ellen (Izrael, Szaudia, USA- erők, Oböl menti királyságok, stb).

    Gyártási kapacitásuk nagyon minimális, és a meglévő rakétáik is rendkívül pontatlanok, könnyen felderíthetőek.

    4,
    Senki nem várná meg, míg az iráni iszlámnácik bármit is kilőnének a fentebb említett országokra, ehelyett érkezne a megelőző csapás.

    Izrael erre gyúr már vagy 6 éve (nyilvánosan 6 éve, nem nyilvánosan meg gőzöm sincs).

    Az meg, hogy irán mikor érzékelné az esetleg rá kilőtt izraeli ballisztikus rakétákat, és hogy azok mennyi idő alatt érik el a célpontot, TÖKÉLETESEN LÉNYEGTELEN, mert nulla védelmük van ilyen támadás ellen.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  17. Geyza.
    Amit a fenti képen látsz, a rakéta stabilizációs szárnyai alatt az nem egy repülő bomba. Rakétákat nem igen működtettek napalmmal. A hajtó anyag inkább hidrogén vagy hidrazin, az oxidáló anyag meg oxigén vagy oxigén-peroxid. Ezek közül van valamelyik, a törzs alatt. Szerencsétlen módon kezdetleges. Nem tudták elhelyezni a rakéta testben, mert ott már helyet kapott a motor és a robbanó anyag. Ha elhelyezték volna a külső tartályt a törzsben, azt megfelelő módon szigetelni kellett volna és így megnőhet a rakéta hossza, amire a szállító jármű már nem alkalmas.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  18. Hahaha…. ezekkel akar irán bokszolni?

    http://www.time.com/time/photogallery/0,29307,1912203,00.html

    :)

    Hagyjuk már… :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  19. stefán:

    - Olvasd el az általam fentebb belinkelt két cikket, tetszeni fognak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  20. “…Szerencsétlen módon kezdetleges…”

    :)

    - De az iráni (és egyéb) iszlámnácik, valamint ezek euro- atlanti újnáci bűn- és elvtársai meg vannak róla győződve, hogy ezzel most elhozták a zusákoknak meg a zsidókoknak az apokalipszist, hehe…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  21. Eldrad.
    Megnéztem, lenyűgöz a technika, az lehet vízi, szárazföldi vagy légi.
    Csak egy kérdésem lenne. Miért van az, ha egy országnak ekkora technológiai fölénye van, miért nem győzött Koreában, Vietnámban, kivonul Afganisztánból és nemsokára Irakból is?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  22. stefán:

    - Válaszaim, kizárólag katonai szempontból:

    KOREA:

    - USA (és dél- koreai) győzelem.

    Ott a cél amúgy nem a teljes sztálinista befolyás eltörlése volt (ez lehetetlen lett volna amúgy is), hanem a déli országrész megvédése.

    Az pedig sikerült.

    Kivonulás oka:

    - Nem vonultak ki, most is ott vannak.

    A technológiai fölény viszont még sehol nem volt akkor, az csak a hetvenes években kezdett nagyon elszaladni.

    VIETNAM:

    - Ott a háborút kizárólag tömegpusztítással lehetett volna megnyerni. És ez, valamint a tevékeny szovjet és kínai beavatkozás lehetetlenné tették a győzelmet.

    De kizárólag ez, önmagában Vietnamot amúgy lezúzták volna gyorsan.

    Kivonlás oka:

    - Az említettek miatt nem volt tovább fenntartható a háború.

    AFGANISZTÁN:

    - USA- ás szövetséges győzelem.

    Ellenséges erők szervezetszerű működése megszűnt, mert el lettek pusztítva. Háború áthelyezve az ellenség területére. Megmaradt, vagy újratermelődő ellenséges csoportok további pusztítása, vagy lekötése, szintén az ellenség területén.

    Kivonulás oka:

    - A legtöbb stratégiai cél elérése.

    Teljes kivonulás amúgy nem lesz, mert különféle, úgynevezett “kis létszámban, önállóan tevékenykedő alakulatok”, azaz, felderítő- embervadász elitkommandók egészen biztos, hogy maradnak.

    Ezek pedig pontosan azok, aminek hallatszanak.

    IRAK:

    - USA (és szövetséges) győzelem.

    Ellenséges haderő megsemmisítve, diktátor kiiktatva, az iszlámnácik elleni terrorellenes háború helyben tartása, terrorszervezetek helyileg lekötve, szintén.
    Szomszéd olajkitermelő országok megmentése a korábban nyíltan fenyegető iraki támadástól, biztonságáguk ilyen módon történő megteremtése.

    Kivonulás oka:

    - Az összes stratégiai cél elérése, további helyben maradás okafogyottá válása.

    Kiegészítés mindehhez:

    - Ha szükséges lesz, úgyis visszamennek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  23. Eldrad ! Katonai téren félművelt vagy és roppant elfogult !

    Az elmúlt 2000 évben Irán nem támadott meg senkit !

    l980-ban a nyugat és az USA felfegyverezte és támogatta Szaddámot akit nekiugrasztottak Iránnak !

    Iránt csak DÉL AFRIKA és IZRAEL támogatta.

    Irán k.b 1 000 000 – egymillió – embert vesztett ! Rohad kemény és kegyetlen módszerekkel de megnyerte a háborút !

    Irán ereje nem csupán általad – a külseje után – nevetségesnek ítélt hagyományos fegyvereiben van, hanem meglévő és alig ismert atompotenciáljában !
    Na, ezt érzi fenyegetésnek Izrael.
    Ha nincs atomfegyvere – megtámadása bűn, ha van atomfegyvere akkor meg eszméletlen hülyeség !

    Irán nem arab, perzsa. Ők tudnak harcolni és amilyen kegyetlenek saját magukkal szemben, olyan kegyetlenek lesznek az őket megtámadókkal szemben.
    Szerintem fogalmad sincs milyen hatása van a szarin, szomán ideggázoknak – irak ilyenekkel kb. 100 000 iránit ölt meg – vagy a mustárgáznak !
    Ebből pedig ők és Szíria is nagy készletekkel rendelkeznek – ez a szegény állam tömegpusztító fegyvere.
    Ha Irán oly gyenge lenne Izrael már rég megtámadta volna mit Irakot, és a balfácán szirreket.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (2 szavazatból)
  24. Eldrad.
    Nem tudtál meggyőzni, még Korea elfogadható számomra.
    Vietnámról meg annyit, láttam a felvételeket, mikor a követség tetejéről helikopterrel menekítették az embereket. Az anyahajón akkora volt a zsúfoltság, hogy egy két helikopter a tengerbe esett.
    Afganisztán teljes csőd. A pakisztáni kormány is támogatja hallgatólagosan a tálibokat.
    Irakból most készülnek kivonulni, ott hagynak egy bábkormányt, amit az ellenzék egy év alatt ledarál.
    Akkor mit is értek el?
    Most meg a másik célpont Irán! Ott már volt egy malőr.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  25. ejhó:

    - Eszetlen, sértett, de tökéletesen smmitmondó hőzöngésere nincs mit reagálni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  26. ejhó:

    - Eszetlen, sértett, de tökéletesen semmitmondó hőzöngésere nincs mit reagálni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  27. stefán:

    - Egyik sem csőd, leírtam, miért.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Irán hónapokra lehet az atomfegyvertől 2011. november 7. hétfő | RR

Jon Huntsman, ha kell, az ördöggel is üzletel 2011. június 20. hétfő | AN

Már megint hazavágták Irán kisded játékát 2011. április 25. hétfő | AN

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos