Ronai and Ronai
AMERIKAI

Adózzanak, akik szavazati jogot akarnak 2011. október 22. szombat 19:01 | AN

  • Hozzászólások(67)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Adózzanak, akik szavazati jogot akarnak

London – Történelmi paradoxon lenne, ha a külföldön élő magyarok két országban szavazhatnának – írta egy Angliában élő kettős állampolgárságú magyar a Népszabadságban. Emlékeztetett, hogy amikor a XVIII. század végén Anglia Észak-Amerikában letelepült polgáraira adókötelezettséget rótt, de megtagadta szavazójogukat az angliai parlamenti választásokon, elszabadultak az indulatok. Magyarország fordítva akarja: szavazati jogot adna, adózás nélkül. A példa mutatja, hogy a kettő szorosan egymáshoz kapcsolódik. Mit szólnak ehhez azok, akik adóznak, és fizetik a nem adózók szavazatainak következményeit?

Telegdy István a Népszabadságnak írott levelében érdekes gondolatot vetett fel, amely eddig nem hangzott el a kettős állampolgárságról és a hozzá kapcsolt szavazati jogról szóló vitákban. „Nincs adózás választójog nélkül!” – írták zászlójukra az angol király (addig) hű alattvalói. Mivel a csökönyös uralkodó nem ismerte fel a helyzet komolyságát, és megtagadta gyarmatosai követelését, kitört a függetlenségi háború, ami Anglia legnagyobb gyarmatának elvesztésével végződött.

Királyi nagyvonalúsággal mi az ellenkezőjét javasoljuk: „Adózás nélkül szavazójogot!” Ez persze tetszik majd azoknak, akiknek nem kell adózniuk, talán már kevésbé azoknak, akik kisebbségben maradva majd fizethetik a határon túli honfitársaik szavazataival megszavazott ötletek árát.

„Én 1956 óta Angliában élve boldog (de nem büszke) vagyok, hogy magyarnak születtem, kettős állampolgár vagyok, de a magyarországi szavazati jogból nem kérek. Aki mint külföldön élő magyar azt hiszi, hogy magyarsága alanyi jogként biztosítja, hogy két demokráciában tudjon a politikai folyamatokra befolyást gyakorolni, az legyen szíves felvállalni a kettős adózás kötelességét is.”

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.9/5 (39 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +65 ( 71 szavazatból)
Adózzanak, akik szavazati jogot akarnak, 4.9 out of 5 based on 39 ratings

Címkék:, , , ,

  • Hozzászólások(67)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

67 Reader’s Comments

  1. Ennyi.
    Ez ennyire egyszerű és természetes.
    De a hülyéknek ezt is magyarázni kell.
    A hazaárulók pedig ellenkezőképpen cselekednek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +59 (65 szavazatból)
  2. Szeretem az okos embereket!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +45 (51 szavazatból)
  3. Van aki arra büszke, hogy magyarnk született. Ezt én sohasem értettem. Ez számomra olyan, mintha a paradicsom arra lenne büszke, hogy paradicsomnak született.
    Ami a szavazást illeti,.. én kettös állampolgár vagyok de elvböl eddig sem szavaztam, (pedig lehetett volna) és ezután sem fogok. Az ember ott szavazzon, ahol adózik. Ne én szavazzam már meg a pesti polgárnak, hogy az ö cséphadarójával mikor és hol verjék a csalánt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +64 (72 szavazatból)
  4. Sajnos a határon túliak vagy nem látják, vagy nem akarják látni, hogy milyen játékot űz velük a fidesz.
    Ők ott vannak otthon, ahol élnek. Magyarként. Ide ha jönnek szavazni, olyan indulatokat fognak elszabadítani, ami nekik lesz a legrosszabb!
    Ne akarjanak már revansot venni egy elhibázott politikai megoldásért, mert sem mi, sem ők nem tehetnek a történtekről!
    Úgy a fidesz, mint a jobbik, csak felhasználják őket céljaik elérésében, de hosszabb távon, lehet hogy a saját helyzetük megrontói lesznek a honosított állampolgárok!
    Ne vegyenek részt egy ocsmány politikai harcban, mert rajtuk fog csattanni az ostor.Legyenek 2-ős állampolgárok, de utasítsák vissza a szavazati jogot,mert ahol most élnek, az a hazájuk, és nem kizárt, hogy az ottani politikusok nem tudják megvédeni őket tetteik (szavazás) következményeitől!
    Ne feledjék, Orbán hazudik! Tőkés szintén hazudik! De hazudik Vona is a jobbik képviseletében!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +70 (76 szavazatból)
  5. talán kilehet ebből hozni valamit …

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  6. A dologgal azért van egy kis probléma. Először is a szomszédok azért küzdöttek hazánk felosztásáért, hogy az elcsatolt területeken ők szedhessenek adót. Erősen kételkedem abban, hogy eltűrnék azt, hogy az ő területeiken, politikai hatalom nélkül az anyaország megadóztassa a külhoni állapolgárait. Szerintem a magyar kormány kezére csapnának. Azt is nehezen tudom elképzelni, hogy a magyar igazolvány mellé Semmilyen úr mindjárt átad egy adószámot is. Szerintem ezt védősisak nélkül meg se próbálja. Na de tudjuk, hogy a mindenható állatkertje igen nagy.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +37 (41 szavazatból)
  7. Ebben az a legfőbb aljasság, hogy a morálisan normális külhoni magyarok nem fognak élni a szavazati jogukkal, de a fityisz moralitásúak …, őket nem hiszem, hogy érdekli, hogy nem haza adóznak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +49 (55 szavazatból)
  8. Normális ember felméri a helyzetet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +25 (27 szavazatból)
  9. Telegdy Úr tökéletesen rátapintott a lényegre! Én ,és még sokan mások, nem szeretnénk, ha puszta naiv hálálkodásból, határon túli Honfitársaink döntenének arról,hogy ez a szégyenletes,agresszív, bunkó,tehetségtelen,banda uralja, terrorizálja,határainkon belül élő,Honfitársainkat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +39 (47 szavazatból)
  10. Orbán Viktor add vissza a hazámat !!! /Augustus császár után szabadon/

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +39 (45 szavazatból)
  11. Egy többszörös állampolgárt, ki kényszerit arra hogy a másik
    állampolgárságaival kapcsolatos országokban fennálló
    kötelességeit is betartsa??? (ott bújok el, ahol akarok?)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (21 szavazatból)
  12. A cikk minden sorával egyetértek!
    Minden tiszteletem a határon túli magyaroké. Kapják meg az állampolgárságot, kapjanak a külföldi magyar oktatási intézmények anyagi támogatást, nyújtsunk törekvéseik megvalósításához -diplomáciai úton- támogatást, de ennyit és nem többet. Hogyan gondolják “nagyjaink”, hogy a környező országok nacionalista szervezetei, pártjai nem fogják kihasználni -mikor magyar politikusok kampánykörutakon választókat “toboroznak” – magyar ellenes uszításokra. Ennek beláthatatlan következményei lehetnek. A magyar kormány-, a parlamenti 2/3 felelőssége, tovább megyek bűne, ennek a veszélynek kitenni a külföldi honfitársainkat.
    Egyáltalán. hogy gondolják a valóságban. Köteles Kövér Laca, Ruzsa Sándornak, a csuti Háry Jánosnak, Szíjjártó Kukorica Jánosnak beöltözve- boros flaskával a kezében- csujogatót (kampánydalként) énekelve járják Erdélyt, a Felvidéket az elcsatolt országrészeket és a magyar választásokon való részvételre buzdítanak. Tele rakják az országokat a csuti, kövér, pokorni és egyéb “szépreményű” fityisz-kdmp politikus narancs színű arcképével. Agyrém.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +36 (44 szavazatból)
  13. Korábbi olvasmányaim szerint (most nem ellenőriztem) a török hódoltság korában az Alföld gazdasági egységei kétfelé adóztak. Megadták a harácsot, de befizették a tizedet is. Tőlünk délre a társadalom betagozódott az oszmán rendbe. A magyar társadalom azonban annyira más volt, annyira eltávolodott a keleties rendtől, hogy megtartotta saját struktúráját.
    Nem csak lózung szintjén érezték magukat a Magyar Királyság részének, hanem adóztak is.
    Telegdynek igaza van.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +24 (28 szavazatból)
  14. Egyetértek az ötlettel.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (19 szavazatból)
  15. A belföldi voksturizmus mintha már létezne.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +23 (27 szavazatból)
  16. Amikor már itthon nem lehet több bérszavazót fellelni, a külhonra még mindig rá lehet fogni annyi leadott fideszre szavazást, amennyire szükség lesz.
    Semmi más célja nincs ennek az egész állampolgáságosdinak, csak a fideszrkáendépére szavazás kimutatása. Mint ahogy a nép meginterjúvolását sem ellenőrízheti senki, (s ezért annyi egyetértő választ mutatnak ki, amennyit nem szégyellnek), pont ez zajlik majd le külsős állampolgártársaink szavazataival is.
    De simán megvásárolni is lehet, a láncszavazást rég feltalálták már, jó pénzért pedig miért ne szavaznának Viktorkára?! Ők csak nyerhetnek az ügyön, rizikó egy csöppecske se…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +27 (31 szavazatból)
  17. csatt
    2011. október 22. szombat
    21:14
    A fityisz erkölcsről már korábban is megemlékeztem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (14 szavazatból)
  18. Népszavazást kell kezdeményezni! Nem látok más megoldást.Mert a szavazati jogot meg fogják adni a 2/3-ukkal az biztos, hiszen erre megy ki az egész dolog.
    Már megosztották és megvásárolták a kinti magyarok egy részét a szavazatukért.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +23 (27 szavazatból)
  19. gm.:

    Ne légy ilyen bolond! Azt hiszed, hogy a határon túli magyarok nincsenek tisztába azzal, hogy mire megy ki a játék, hogy majd saját bajaik orvoslását nem a befogadó, hanem az anyaországtól fogják várni, akinek természetesen semmiféle döntő befolyása sincs az ottaniak életébe való beavatkozáshoz?

    Különben sem biztos, hogy azzal kihúzná magát abból a csávából, amit majd jövőre fogja érni, amikor is az igazán kemény megszorítások, új adók és ésszerűtlen félrekormányzás alatt nyögő magyarországi magyarok szeméről hirtelen lekerül a pálmafás-narancsos hályog, és igen hamar elzavarják a francba a fülkeforradalmat a Fidesszel együtt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (23 szavazatból)
  20. Nem mellesleg a fidesz állami pénzből terjeszkedik az erdélyi médiában.
    http://magyarinfo.blog.hu/2011/10/11/a_fidesz_allami_penzbol_epit_mediabirodalmat_erdelyben
    Csak hogy tisztábban lássanak “drága testvéreink” is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (24 szavazatból)
  21. Na az én kérdésem
    Ha lesz névjegyzék az ugyebár nyilvános, innen az anyaország már szankcinálhat is.
    Lásd Szlovákia

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  22. Animebj,
    én vagyok bolond? Nálam sokkal több és bolondabb ember van, pl a Fideszre szavazók. Azt hiszed a Tőkés pártja az véletlen? Hogy ők nem fognak szavazni? Dehogynem, a Fidesz támogatásával jöttek létre, sok pénz kapnak és szavazni fognak cserébe.Én nem tudom szám szerint mennyit, de sok szavazatot fognak összegyűjteni a Kárpát medencéből, nagyon aktívak, nagyon dolgoznak rajta. Szerintem ezért mentek nagyjaink most Brazíliától Ausztráliáig.Ott hazudoznak és kampányolnak a szavazatokért.Xarnak 1956-ra, most az nem fontos.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +26 (30 szavazatból)
  23. Ez a sok cirkusz,meg Buday meg Papcsák, meg Gyurcsány a bűnös meg terrorista….ők meg szépen csendben járják közpénzen a világot és kampányolnak a szavazatokért.A sok hülye , meg a média meg politológus..ezzel nem foglalkozik, ..pedig kellene ebben az ügyben is ébresztgetni az embereket.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (27 szavazatból)
  24. A minap olvastam egy hozzászólást Erdélyből !! Ezeknek kéne utána járni ami abban volt (vagy itt vagy 168 Óra) ! Valaki leírta hogy 2006 -os események után az
    “igazmagyarok” mentek élménybeszámolókra , és már emelkedett hangulatban (néhány pálesz után) elmondták hogy a randalírozásért 15.000-Ft-ot kaptak , és a vidékieket busszal szállították ! Az egészet pedig nagyon ismert milliárdos finanszírozta !!! Ehhez képest mi ez a szavazati jog !?! Ugyanis szerintem ez haígy volt azért súlyos évek járnak !! Az anyagi ráfordítást meg most fizetik vissza !!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +24 (28 szavazatból)
  25. bolygó
    2011. október 22. szombat
    23:26
    “Az anyagi ráfordítást meg most fizetik vissza !!!”
    Az a nagy baj, hogy nem ők, hanem mi mindannyian fizetjük vissza – ettől aljas az egész.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (21 szavazatból)
  26. Gets , bocsi de ez annyira egyértelmű mindenkinek hogy ezért le sem írtam !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  27. Magyarországon eddig már jobb és baloldal egyaránt gyakorolt hatalmat több vagy kevesebb sikerrel és tisztességgel. Gengszterek eddig még nem kaparintották meg a hatalmat és nem bitorolták sem önállóan sem pedig valamilyen szövetségi rendszer keretein belül. Most ezt is megértük. Nem elég, hogy a balfaszok miatt a többiek is kénytelenek ebben a chicagoi légkörben élni, ráadásul a nyugat és az állítólagos demokráciák is csak immel – ámmal kritizálgatják ezeket az antidemokratákat. Hát a világ is pont olyan, mint a mi latraink. Csak dumál, hazudik és tesz az emberek fejére. Te meg tűröd, mint egy birka. Úgy is fogod végezni. Ameddig lehet, addig nyírnak meg fejnek, utánna meg felkoncolnak….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  28. Az úgymond erdélyi magyarok közül, már nem mindenki valhatja magát annak, csak legfeljebb félig, mert a kötelező vegyes házasságok révén már sokan vagy anyjuk vagy apjuk révén románok. Ez a szép ebben az egészben, no meg az, hogy Basescu nem hinném, hogy szívesen fogja bámulni a magyar politikusok plakátjait, ebből megint csak egymásnak feszülés lesz, hogy a szlovákokról ne is beszéljek. Úgy útálják Orbánt, hogy az nem kifejezés.Én ebben a kérdésben is Gyurcsánnyal értettem egyet, támogassuk őket de sem állampolgárságot, sem szavazati jogot ne kapjanak, csak , ha életvitelszerüen is itt élnek, azaz áttelepülnek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (27 szavazatból)
  29. Igen már mi fizetjük az Ő adójukat is , ezért nem kell adózni külföldön!!!!!!!!!!!
    Különben ki a f@sz szavazna rájuk ha még meg is sarcolnák ŐKET?
    Eltudnám képzelni azokat az arcokat amikor kiderül hogy egyben adókötelesek is lettek nem csak polgárok :)
    Ez nagyon jó hogy 5 millió magyartól vonják a 15 millió szavazóra az adót !!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (16 szavazatból)
  30. Már nem marad idejük a megvalósításra…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  31. Remélem, nem csak látszat, hogy az Orbán rezsim a végét járja!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (18 szavazatból)
  32. Ne tetessük itt az ártatlan szűzlányt, az árvalányhaj, Mária országa, a Turul madárka, a gémeskút, a Hortobágynak mind a kilenc lyuka, mind-mind a szavazatmaximálást szolgálja.
    A fityesz hatalmi tébolyában mindig is a határontúliak elfoglalására törekedett. Sikerült aztán ott is megosztani a magyarságot, a drága édes anyaország modellje alapján. A határontúliakat éppen úgy leszarják a nemzetmentők, mint a határon belül élőket. Csak többet hőbörögnek róluk, mert ez szerintük jól bejön a hasonlóan “gondolkodó” populista-nacionalista Nemzettestvéreknél.
    Egyébként sváb nemzetiségüként igen nagyvonaluan én sem szólok bele a Német Szövetségi Köztársaság politikai folyamaiba. Bármilyen tájékozott is lehetek, nem élek az óhazában. Morálisan sincs jogom ehhez, hiszen egyetlen eurócenttel sem osztozom a közösség költségeiben. Glatte Rechnung, gute Freundschaft (ősi dakota közmondás).

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +29 (33 szavazatból)
  33. VIP
    Csak látszat. És minden látszat csal.
    Wishful thining. Nem biztos, hogy a valóság tudja, meg kellene felelnie vágyainknak….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  34. A Fidesz mindenért fizet. A kopogtatócédulákat is mindig fizetett aktivisták gyűjtik,a tapsot is és a szavazatokat is veszik. A z egész külső és belső hatalmuk pénzre és zsarolásra épül.ÍA rizsa és cirkusz meg az embereké.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (25 szavazatból)
  35. Ez az egész olyan abszurd. Mind uniós állampolgárok. Ezt valahogy bele kellene verni a nacionalista fejecskékbe. Ott éltem közöttük egy darabig (Telekfalva, Székelyudvarhely) , olyan naivak és hiszékenyek. 2007-ben Telekfalván nem volt még internet, kábel, és úgy tudták használni a mobiltelefont, hogy felmentek a trágyadomb tetejére (nem vicc) mert nem volt térerő. A szívük és az eszük viszont a helyén van, és nagyon utálják tököslászlót. Ez csekély vigasz tudom, de a remény hal meg utoljára mint tudjátok. Azt viszont nem tudom, hogy hány Osztrák, és Szlovák állampolgár kért állampolgárságot.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (20 szavazatból)
  36. Egyébként van adózás szavazati jog nélkül most is belföldön. Sok helyen vannak kis településekhez tartozóan üdülő övezetek, ahol a z üdülőtulajdonosok talán többen vannak, mint az “öslakosok”. Szavazati joggal azonban csak a helybéliek rendelkeznek az önkormányzatban, hiába fizetnek adót az üdülő tulajdonosok is. Így a kisebbség gond nélkül élősködhet a nem állandó lakosok nyakán. Én így tudom.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  37. Na az egészbe az lesz majd a szép, hogy elméletben névjegyzékbe fel kell vetetniük majd magukat. a név jegyzék meg ugyebár nyilvános kell legyen így bárki tudhatja majd esetleg azokról a szlovákokról, hogy kik lettek kettős állampolgárok akik eddig lapítottak.

    Mert most vagy kiderül, hogy és ugrik a szlovák állampolgárságuk vagy tovább lapítanak majd.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (10 szavazatból)
  38. Az ilyen szavazatok eltunnek a statisztika tömegeben esn nagyon keveset nyomnak a latban a parlamenti eröviszonyokban szinte semmitsem.retorikai ertekuk van ha van ilyen ertek a tisztelt hazban felszolalo politikusok örömere
    gyakorlat jelentöseguk nincsen

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  39. Ez az eszement banda nem gondol arra,hogy csak rontani fog a magyarok helyzetén?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (8 szavazatból)
  40. Akkor a nyugdíjasoktól is vegyék el a szavazati jogot, hisz már ők se adóznak, inkább pihenjenek! ez így lenne logikus! :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (7 szavazatból)
  41. Stumpné Bekes Margit

    A határon túl élő magyarok és a hazaiak szembe állitásáról szól ez az egész “orbáni” elképzelés.Oszd meg és uralkodj!!! Véleményem szerint nehogy mán’ azok döntsék el,kik intézkednek a fejem felett,kik nyomorgatnak meg és hogyan!! Majd ha én is beleszólhatok abba,hogy a szomszéd országokba kik kerüljenek kormányra,akkor majd beszéljünk róla! Szavazzanak csak otthon tisztelt magyarjaim,ahol élnek,adóznak,javakat gyarapitanak!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  42. “Magyarországon lakóhellyel rendelkező magyar állampolgár főszabályként csak magyar rendszámmal ellátott gépjárművet vezethet. 1988. évi I. trv. 25/n (1).”
    azaz szavazni is csak Magyarországon lakóhellyel rendelkező magyar állampolgár szavazhasson. Ilyen alapon és is lehetnék kettős állampolgár ( magyar és ukrán ) és megnézném, hogy szavazhatnék-e Kievben arról,hogy mi legyen ott ????
    Szegény határon túli igaz MAGYAROKAT csak kötőanyagként próbálják a betonba keverni. Ugyanaz lesz velük is mint az itthoniakkal: leadtad a szavazatot és 3,5 évig kussss legyen aztán majd újabb fél év mézesmadzag és a kerék csak forog tovább.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  43. Nem akarok senkit elkeseríteni, de nagyon sok Magyarországra bejelentkezett szavazó lesz!!!
    Lesznek címek, jó magyarjaink gondoskodni fognak róla. Mint ahogy a kígyózó sorokról is gondoskodtak az utolsó szavazáskor…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  44. Azok a kettős állampolgárok akik nem itt élnek és adóznak, szavazati jogukkal élve olyanok mint a kibicek a kártyázáskor. Tudjuk, hogy kibicnek semmi sem drága.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  45. bumburi
    “Ők ott vannak otthon, ahol élnek. Magyarként. Ide ha jönnek szavazni, olyan indulatokat fognak elszabadítani, ami nekik lesz a legrosszabb!”
    .
    Nem kell nekik idejönni szavazni, mert házhoz viszik nekik az urnát. Meg lesz majd szervezve, a honfiúi kötelességre apelláló újabbnál újabb pártok által, hidd el. Romániában egy ilyen párt az idén már alakult, folyamatosan követi majd több is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  46. miklos,
    Nem tűnnek el, ha jól irányítottan jelentkeznek bizonyos körzetekbe.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  47. öregszeder 2011. október 23. vasárnap 10:21
    Jól tudod, hogy az önkormányzati választáson csak az állandó lakosok szavazhatnak, az üdülőtulajdonosoknak csak az ingatlanuk utáni adózás pontos betartásához és a tulajdonuk karbantartásához van közük.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  48. Ha helyesek a KSH adatai Magyarorszagon nagyjabol 15% adofizeto van a nepesseghez viszonyitva (privat szfera). Szavazasra azonban a nepesseg 60%-a jogosult. Veszelyes vizek ezek…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  49. miklos 2011. október 23. vasárnap 11:39
    “Az ilyen szavazatok eltunnek a statisztika tömegeben esn nagyon keveset nyomnak a latban a parlamenti eröviszonyokban szinte semmit sem:”
    .
    10 millió hazai lakos és 5 millió határon kívül élő esetén – arányait tekintve is -más a helyzet. Nem kell bagatelizálni azt, amit nem lehet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  50. proaktiv
    2011. október 23. vasárnap
    22:02
    Igazad van mert a normális moralitású emberek felfogják a szavazás jelentőségét, a fityisz moralitásúak viszont szavazni fognak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
Kapcsolódó cikkek

A DK nem bojkottálja a Fideszt 2014. április 29. kedd | AN

Ismét kétharmada lett a Fidesznek 2014. április 12. szombat

A határon túlról a Fideszre szavaztak 2014. április 11. péntek

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos