Ronai and Ronai
AMERIKAI

Hiába kért elnézést Szakály, nincs bocsánat 2014. január 20. hétfő 7:27 Forrás: AN, MTI

  • Hozzászólások(51)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Hiába kért elnézést Szakály, nincs bocsánat

Budapest – Szakály Sándor a Veritas Történetkutató igazgatója bocsánatot kért, amiért a napokban idegenrendészeti eljárásnak nevezte a zsidók első deportálását. Mint mondta, nem akart senkit megbántani.

Ha tényleg így van, ahogyan a történész úr most állítja, és csak véletlen elszólás volt, amit egyébként normális ésszel senki sem gondolhat komolyan,, akkor nagy a baj. Nagy a baj, akár tudja egy sok pénzzel kistafírozott intézet vezetője, hogy mit beszél, akár nem. Egyik baj nagyobb, mint a másik.

Nem tudni persze, mi áll e mostani bocsánatkérés mögött, valódi beismerés, vagy, aminek nagyobb a valószínűsége, egyszerű számítás. Esetleg magas helyről felszólították Szakály urat, hogy kérjen bocsánatot. Bárhogyan is legyen, Szakály Sándornak és az őt kinevezőknek, korábban pedig bátorítóknak pedig tudniuk kell: az ártatlan emberek kitoloncolását, majd legyilkolását mentegetni próbáló mellébeszélés nem más, mint előre megfontoltan, aljas indokból elkövetett gazemberség. Nincs bocsánat.

Szakály Sándor most megköveti azokat, akiket megsértett minapi nyilatkozatával. A Veritas Történetkutató Intézet főigazgatója az ATV Szabad Szemmel című műsorában vasárnap azt is elmondta, lehet, hogy tévedett.

Szakály Sándor történész az MTI-nek adott pénteki interjújában azt mondta, hogy a történészek közül többen úgy ítélik meg, 1941-ben Kamenyec-Podolszkba történt az első deportálás a második világháborúban Magyarországról, de véleménye szerint ez inkább idegenrendészeti eljárásnak tekinthető, mert azokat, akik nem rendelkeztek magyar állampolgársággal, ide toloncolták ki.

E kijelentése miatt a Demokratikus Koalíció közleményben követelte a kormánytól, hogy vonja vissza Szakály Sándor kinevezését, és a történész kövesse meg a magyar zsidóságot. A Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége (Mazsihisz) vasárnap adott ki közleményt, követelve Szakály Sándor lemondását. Szakály Sándor vasárnap az ATV műsorában közölte, ő arról beszélt, hogy az 1930-as években Európa számos országában, így Magyarországon is, hontalan vagy állampolgárságuktól megfosztott zsidók éltek. Magyarországon 1941-ben körülbelül 15-35 ezer Szlovákiából, Lengyelországból, Németországból és Ausztriából menekült zsidó volt, akiknek az állampolgársága bizonytalan volt.

Randolph L. Braham történészt idézve azt mondta, hogy a Külföldieket Ellenőrző Országos Központi Hatóság megfogalmazott egy olyan igényt, hogy minden kétes állampolgárságú egyént ki kell utasítani Kárpátaljára, és át kell tenni a kelet-galíciai német hatóságokhoz. Hangsúlyozta: ez a lépés nem volt emberséges, a tragédia következménye, hogy 11-18 ezer Magyarországon lévő, alapvetően hontalan vagy állampolgárságát bizonyítani nem tudó embert “tesznek át” Galíciába, ahol ukrán és német milicisták illetve csapatok legyilkolják őket.

A nyilatkozata kapcsán azt mondta: “akit ezzel megsértettem, én megkövetem”. Nem sértegetni akartam, én egy olyan kifejezést használtam, ami az akkori időszakban egy szakkifejezés volt – tette hozzá Szakály Sándor. Mint mondta, 1941-ben azokat az embereket Magyarországról “kitoloncolták”, és “sajnálatos módon halál lett a sorsuk”. “Ezért nyilván a magyar társadalom valamilyen szinten felelősséggel tartozik megkövetni ezeket az embereket”.

A történész szerint szakmai kérdésről van szó, amely – mint mondta – “sajnos politikai konstellációba került”. Nyilvánvalóan én tévedhettem ebben a dologban, semmilyen szándékosság nem volt benne – tette hozzá. Szakály Sándor közölte, nem gondolja, hogy le kellene mondania a főigazgatói posztról. Elmondta azt is, hogy nem vesz részt a holokauszt megemlékezéshez kapcsolódó konferencián, amelyen előadása is lett volna, mert úgy gondolja: az a helyes, ha személye vagy a nyilatkozata körül ilyen vita alakult ki, akkor ne szólaljon meg a holokauszt-konferencián. Kérdésre válaszolva úgy fogalmazott: “bűntudatom nincs, mert nem követtem el bűnt az én felfogásom szerint. Lehet, hogy tévedtem”.

Nem tévedett Szakály Sándor, hanem torzított, magyarán, hazudott. Akik pedig ők erre a felelős posztra emelték, ugyanúgy gazemberek, mint a mészárlást magyarázó történész.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.4/5 (30 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +34 ( 48 szavazatból)
Hiába kért elnézést Szakály, nincs bocsánat, 4.4 out of 5 based on 30 ratings

Címkék:, , ,

  • Hozzászólások(51)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

51 Reader’s Comments

  1. Szakály szégyellje magát, mert történészként tudnia kellett, hogy sehol nem kegyetlenkedtek úgy egy népcsoporttal, mint azt tették a magyarok!
    Ezt idegenrendészeti eljárásnak nevezni, aljasság!
    Ez is népirtás volt, ugyanúgy, ahogy felterelték nagy buzgalommal a zsidókat a vagonokban, holott tudták a végcélt.
    Magyarország kormánya el aljasult, és az ilyen kinevezettek, mint ez a Szakály, iparkodnak megfelelni aljasságban az őt kinevezőkhöz.
    Hálája már látható. Igazodik a kormány múltat megmásító”trendjéhez”.
    A 168 órának adott egy interjút, amikor kinevezték, és azt mondta, nem fogja megmásítani a történelmet, mert az megmásíthatatlan.
    Mint látjuk, azért próbálkozik rendesen.
    Egy becsületes útja van, korrigálni ezt a hazugságát. Takarodjon el a hivatal éléről.
    Most még van képe azt mondani, hogy szerencsétlenül fogalmazott, de később,ha ez a hazugság nem veri ki a biztosítékot,még emeletesebb ökörségeket fog állítani evidenciaként.
    A megbízó felé teljesíteni kell…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +22 (48 szavazatból)
  2. “nem volt emberséges”
    Tipikusan sunyi hányadék.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (40 szavazatból)
  3. Csacsicska Tamás

    Szakály egy senki, egy porszem a játékban. Orbánnak szüksége van a Jobbikos szavazókra, az emlékmű nekik szól. Orbán – és ne feledjük: rossz énjét, dr. Kövért – nem fognak visszakozni: az „emlékmű” március 15-re állni fog.
    .
    Még szerencse a szerencsétlenségben, hogy az emlékmű 13 oszlopa közül 9 funkciója nincs eldöntve – nekem azért határozott elképzelésem van arra, hogy mi célt szolgálhatnának, amikor eljön annak is az ideje.
    .
    PS. Meg kellene kérdezni a katolikus egyházat, hogy mi a véleményük Gábriel Arkangyal ilyenféle interpretációjához?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (31 szavazatból)
  4. Szóval (1) zsidókat megfosztják az állampolgárságuktól, (2) deportálják őket és (3) immár “idegenekként” lemészárolják őket. Ezt hívja Szakály “idegenrendészeti eljárásnak”.
    Ügyes.
    Ha tehetek további javaslatot:
    (1) Zsidók kifosztása, (2) haláltáborokba szálltása és (3) ipari módszerekkel történő legyilkolása ugyanazen az alapon: munkahelyteremtés keresőképtelen (!) zsidók számára, amit az auschwitzi tábor kapujának felirata is bizonyít.
    .
    Szakály: “bűntudatom nincs, mert nem követtem el bűnt az én felfogásom szerint. Lehet, hogy tévedtem”
    — No comment.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (38 szavazatból)
  5. Ego
    A szerencsétlen biztos egy fél disznóért kapta a diplomáját.
    Ebben az esetben tévedhet, hiszen dajcstompi is hatalmas hazugságokat képes kiizzadni magából..De még ez sem lenne mentség, mert ez az ember történésznek nevezi magát!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (28 szavazatból)
  6. Szakály egy szemétláda. Többek közt azért is, mert ugy hivatkozik egy neves Holokauszt-kutatóra, hogy hazudik, csúsztat, és hamisít. Idézetek itt
    http://endresy.blogspot.com/2014/01/torteneszi-magyarazkodas-szemetladabol.html

    Az ATV-ben tényleg egy adekvát szava lett volna: Lemondok.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (36 szavazatból)
  7. bumburi 2014. január 20. hétfő 09:21
    ++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (17 szavazatból)
  8. A MAZSIHISZ megne hátráljon, mert akkor nem is volt értelme szót emelnie!
    Ez az össze vissza hazudozás nem tetszik, az hogy így tűrjük, meg még inkább nem tetszik.

    Itt az Újmagyar Történelem következő alapköve, ahol azt próbálják bizonyítani, hogy 41-ben miért is volt kötelező az az idegenrendészeti eljárás amit a 44 ben idelátogató szövetségesek tettek és nem ők. (Lehet rá magyarázkodni)
    Csak a hazugságaikat kell egymás mellé rakni.

    http://www.hir24.hu/belfold/2014/01/20/birodalmi-sas-es-angyal-kerul-a-szabadsag-terre/~~fokusz

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (22 szavazatból)
  9. MAZSIHISZ !
    Üsd a vasat -míg meleg !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (12 szavazatból)
  10. Azt írja ez a szerencsétlen hülye,hogy:” Nem követtem el bűnt , AZ ÉN FELFOGÁSOM szerint.” Te barom a te FELFOGÁSOD ,az maga a bűn.
    Egyébként a smitmárja és a tőkéczky ,ha sokkal finomabb módszerekkel, ezt a szemléletet terjesztik évek óta. Irtózatosan pipa vagyok a zsidókra, nagyon gerinctelen módon viselkednek zsidó világkongresszus, feldmájer, köves, Tom Lantos lánya, mind ,mind az orbán seggét nyalják. Izrael és ilanmor is ( mikor tel -avivban voltam ,kb minden tizedik ember a főutcán vagy a boltokban magyarul beszélt, HOGY a FENÉBE nem találtak egy ilyet nagykövetnek.
    Lehet ,hogy adminnak nem fog tetszeni DE!!! az egekig magasztalt demokratikus nyugat ( incl: UNITED STATES) is alaposan levizsgázik magyar ügyben ,és ezt nem menti a magyarok viselkedése!!! Ne miattunk ne álljanak szóba ezzel a gennyes bandával ,hanem a saját értékrendjük miatt. Fogadják Berlinben ,Londonban, Brüsszelben Barroso ( a vidéki kócerájos you know)
    rendszeresen körbenyalja ezt a tetüt.Szó nélkül tűrik ,hogy a nyugati adófizetők pénzét egyenesen simicskának kell átutalni. Mégegyszer mondom : EZ NEM MENTI A MI FELELŐSSÉGÜNKET!!! De a “demokratikus,???” nyugat felelősségét sem. Bartusnak igaza van : MÁr akkor orditani kellett volna . DE NEM CSAK NEKÜNK: észak -atlanti izé ,európai unió, nyugat stb…. legalább annyira az ő saruk is. Mit mondott Monica sógórnője a szabad választásokról?? És most kussolnak mint szar a fűben. Ez vonatkozik a zsidókra is úgy an block. Egy Holocaust után ,nem lehet ilyen gerinctelenül ,ilyen nyálasan taktikázni. Ez minden egyes áldozat egyenkénti szembeköpése.UNDORITÓ!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (39 szavazatból)
  11. vikmeki
    Azt hiszem, a kommented jobb, mint a cikk. Valóban: a felelősség nagy része a miénk. Viszont a magyar szélsőjobb nagyon komoly támogatást kap a demokratikus világtól, amiért emberszámba veszik a Fidesz politikusait. Ibrahimovics egyedül többet tett a demokráciánkért, mint akiknek ez hivatalos és emberi kötelessége lenne.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (16 szavazatból)
  12. Azt mondja: lehet, hogy tévedtem. Ebben ugye az is benne van, lehet, hogy nem tévedett.

    És mégis miért nem nézett utána, hogy mitől váltak azok a szerencsétlenek kérdéses állampolgárságúvá? Nem tán a fasiszta rendszer fosztotta meg őket tőle?

    De nem baj, most mea culpázott egy kicsit és az összes kollaboráns úgy tehet, mint ha mi sem történt volna és ő is marad a helyén, meg az intézete is kapja tovább az apanázst… Hányadék az egész banda!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (16 szavazatból)
  13. ” “akit ezzel megsértettem, én megkövetem”.
    Hát nem tudja,mert legyilkolták őket a nácik és a helyi lakosság.
    Magyarország jelenleg élő lakosai meg nem bocsátják meg kijelentésed!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (15 szavazatból)
  14. Szakály ezennel kiiratkozott a történészek társaságából és átállt politikusnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (13 szavazatból)
  15. Tanyafejlesztés a főváros V. kerületében:
    -
    http://www.168ora.hu/itthon/gabriel-arkangyal-es-birodalmi-sas-lesz-szabadsag-ter-disze-122818.html
    -
    Áprilisban pedig nagy fölénnyel győz a Jobbik, a Fidesz és az LMP, nagy-nagy összeborulással.
    Európa és a világ pedig megnyugszik – rendben zajlottak a választások, figyelmüket a következő választásra, az EP választásra összpontosítják, hogy ott is rendben történjenek a dolgok!
    -
    Európa pedig néz ki a fejéből, Putyin szintén, amikor a felszabadítók szobrait eltüntetik, mert üzlet, az üzlet Roszatom most inkább Jóatom a narancsoknak,
    így kell mindenhez, majd annak az ellenkezőjéhez viszonyulni, mint ezt az agyhalottak teszik!
    -
    Lassan előkereshetik narancsosok, akiknek a sárga gatyájuk alól kilóg a piros, az MSZMP-s pártagkönyvüket.
    -
    Ennek az országnak már annyi!
    Nincs ember, aki itt rendet tudna tenni, mert ami a fejekben van, ahhoz évtizedek is kevésnek bizonyultak és most egyre inkább terjed a katyvasz!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (9 szavazatból)
  16. a leggyávább magyar nácik
    http://444.hu/2013/12/12/a-leggyavabb-naci-tamadasok/

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (12 szavazatból)
  17. dorozsmai
    Ezek szerint a leggyávább magyar nácik csinálták a balhét 2006-ban is.
    És Balsai ezeket mentette fel, és csinált belőlük hőst!
    Amiért kitüntette egyeske egy alkotmánybírói hellyel!
    Ocsmány, undorító egy játék, amit ezek játszanak!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (13 szavazatból)
  18. Vikmeki

    Én a MAZSIHISZ viselkedését nem nevezném undorítónak. Az elvtelennek tűnő taktikázás, kétes szövetségkezelés a 30-as évek visszatérő félelmeit, csalfa reményeit idézik.
    A magyar zsidóság ismét retteg!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (12 szavazatból)
  19. Kővendég
    2014. január 20. hétfő
    16:30
    Az EMIH-ről mi a véleményed? Egy árva büdös kukkott sem hallani tőlük, nem az első esetben.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (10 szavazatból)
  20. Bocsánat: szövetségkeresés (farkashoz dörgölődző bárány)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (6 szavazatból)
  21. ha egy madár úgy ugrál mint egy veréb, úgy repül mint egy veréb, és úgy is csivitel mint egy veréb, akkor az veréb. Kár lenne kolibrinek nevezni, hiszen mindenki tudja, hogy hazugság. Ez a Szakály innentől egy hazug pártkatona aki a holokauszt tagadás egy bizonyos szintjére került, és a nemzetközi jog szerint egy bűnöző ….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (12 szavazatból)
  22. Avi

    A Slomó fiúk a zsidóság vallásilag (valószínűleg társadalmilag is) A legreakciósabb, leginkább retrográd csoportját jelentik.
    Zsák a foltját tipikus esete.
    Nem mellékesen a vagyonból is nagyobb szeletet akarnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (7 szavazatból)
  23. Kővendég

    Azért ezt ne hasonlitsuk a 30-as évekhez. Ilan Moron is látszik ,hogy retteg, Ronald Lauder és Tom Lantos lánya is. Jajj ,csak ezt ne. Köves Slómóra is csak rá kell nézni ,ahogy Feldmájerre is. Izraelnek már az első Wass szobor ( Nyirő) körüli fideszes serteperte után meg kellett volna szakitani minden kapcsolatot ezekkel. Nem zsidó létemre én sokkal jobban fel vagyok háborodva mint ők.
    Egyébként az egész “demokratikus nyugat” csúnyán leszerepelt , ezek ( az összes) úgy bájolog és bratyizik az emberevő zombikkal,hogy nézni rossz.
    Nyugatról TELJESEN JOGOSAN birálják a magyarokat, de ők sem lehetnek büszkék magukra. Én mindig is Amerika párti voltam és az is leszek, de ebben az ügyben szégyellhetik magukat. ÉS MÉG EGYSZER HANGSÚLYOZOM ,hogy nem miattunk ( az a mi sarunk) hanem maguk miatt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (18 szavazatból)
  24. http://gepnarancs.hu/2014/01/arkangyal-es-birodalom/

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (8 szavazatból)
  25. vikmeki 2014. január 20. hétfő 16:59

    Köves-t nem csak ebben az ügyben nem értem…..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  26. Szemét, neonáci, – pofátlan, kiváló beszédkészséggel. Újabb bizonyíték arra, hogy az intelligencia alapjait sem lehet tanulni egyetemeken.
    Az egyházak vezető őrállói mit szólnak ehhez a nácihoz? – Nem ismerik talán a Tízparancsolatot és Jézus 46 példázatát, valamint Ezékiel könyvének 33. fejezetét?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (7 szavazatból)
  27. Kővendég: A Mazsihisz csak ne rettegjen! Nem ez a beosztásuk, nem ezért fizetik őket. A félelem motiválta cselekedetek mikor vezettek valami jóra?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (7 szavazatból)
  28. Csacsicska Tamás

    Vikmeki:
    .
    Igazad van a nyugati világ hallgatása okán. Amerikaiként az USA helyett én is szégyellem magam – Obamáról már nem is szólok (mert minek: követni sem tudja a világpolitikát) – ellenben nem kevés képviselőn és szenátoron nagyon csodálkozom. Nem érdekel Európa véleménye – akiknek fontosabb a párthűség (Néppárt), mint a gerincük egyenessége, ott sincs miről beszélni. De az USA kizárólag a demokrácia iránt elkötelezett – és nem hinném, hogy a demokráciát mindössze a „szabad” választásokkal kell egyenlővé tenni. Azt sem hiszem, hogy az USA ne tudna keményen nyomást gyakorolni Orbánra és bűnbandájára.
    .
    Nem értem az egyébként igencsak befolyásos amerikai zsidó szervezetek hallgatását sem – vagy talán mégiscsak értem és akkor ez a legrosszabb, amit el tudok képzelni.
    .
    Mindez persze nem pótolja a hazai „elit” sunyítását, megalkuvását – meghunyászkodásukat egy elmebeteg diktátor előtt. Ennél még Kádár idején is bátrabbak voltak – vagy lehetséges, hogy a kádári diktatúra az orbáni önkényuralomnál mégiscsak puhább volt???

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (10 szavazatból)
  29. A náci megszállás emlékművéhez…
    http://pasztortibor.blog.hu/2014/01/19/naci_megszallas_szobra

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  30. Szakály azért kért LÁTSZÓLAG bocsánatot, mert nagy a felzúdulás.
    Látszólagos a bocsánatkérés. Mit várunk és mit várnak mások egy állítólagos történésztől, akinek íróasztalán Gömbös Gyula fotója áll (gondolom, példaképként)?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  31. A cikkben lévő képen ott van Szakály íróasztala Gombös képével és egy csendőrszoborral:
    http://nepszava.hu/cikk/1008433-etnikai-tisztogatast-menteget-szakaly

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  32. Szakály alattomos gyáva náci. Smitt Mária nyíltan náci. Nem sokkal jobb.
    .
    A MAZSIHISZ-nak, ha kimondta, tartsa magát az ultimátumhoz, ne csináljon segget a szájából!
    De úgy különben akkor mi van, ha Szakály lemond, vagy lemondatják? Mit számít egy ekkora niemand? Kinevezik helyette a következő sunyi vagy nyílt nácit. És akkor? A MAZSIHISZ ragaszkodjon hozzá, hogy az is mondjon le? … s.i.t. …
    Akkor már inkább ahhoz ragaszkodjon, hogy az mondjon le, aki az egész intézményt kitalálta, és az épp aktuális picike nácit kinevezte igazgatónak!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  33. Kedves Csacsicska Tamás

    Ami a 70-80-as éveket illeti,a két rendszert össze sem lehet hasonlitani.Azokat senki sem vette komolyan és ezt ők is tudták. És az ,ha fokozatosan is ,de puhult, ha csak kicsivel is de egyre jobb lett. GMK-k ,utazás, kacsintgató sajtó, sorok közötti olvasás. Igazi nagyon magas szintű művészet : irodalom,film , színház,képzőművészet. Azonkivül NEM nyomakodtak be mindenhová ,a lakásodba, a magánéletedbe. Én ( főleg apám leállamositása miatt) rendszerellenesnek számitottam , még a rokonaim között se volt egyetlen párttag sem ( azóta se). Én jól éreztem magam, melóztam ,tanultam ,csajoztam ÉS egyszerűen lesz@rt@m a hatalmon levőket. Most hova a francba bújjak EZEK elől??? Ahoggy egy ismeretlen költőirta:
    Bújt az üldözött,s felé
    Kard nyúlt barlangjában
    Szerte nézett,s nem lelé
    Honját e hazában.
    Hát ,erről van szó
    És sajnos a nyugat ehhez asszisztál. Semmibe se kerülne nekik ha úgy kezelnék ezt az elmebeteg bandát ,ahogy megérdemenék.
    A kisújjukat sem mozditják. Nagyon Amerika barát vagyok ,jártam ott, jól ismerem. És pontosan ezért nem értem őket. Még le se irom amit igazán gondolok , mert Bartus rögtön személyes sértésnek veszi, pedig nem az.
    Ez a Szakály azt mondja ,hogy “idegenrendészeti eljárás.” Aha, ez olyan mintha Merkel azt mondaná ,hogy Endlösung.By ,the way, nagyon kiváncsi vagyok ,hogy a németek ,hogyan fognak reagálni a kvázi lenácizásukra????
    Egy pillanatig sincs szándékomban kissebbiteni a magyarok felelősségét és birka voltát,de azt nem tűröm és nem is fogom ,hogy a demokratikus világ úgy rázza le a saját piti Sz@rságát ,mint kutya a vizet. Lásd: München 1938.
    Ugyanis a nyugat (incl:USA, pontosabban: Obama administration) is meg fogja fizetni ennek az árát . Ennek a képmutató kollaborációnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (10 szavazatból)
  34. Vikmeki
    Ezer százalékkal egyetértek a szavaiddal. Le a kalappal előtted.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (4 szavazatból)
  35. Kedves Vikmeki
    Megértem és osztom felháborodásodat és véleményaidet, bár nálad sokkal kevésbé vagyok megértő és megbocsátó az előző garnitúrával szemben, talán azért mert ugyancsak leállamositott családból származóként szerencsére nem kényszerültem ott élni 56 után.
    Ami a magyar zsidók Amerika, az EU, Izrael és a világ zsidósága általi hathatós támogatásának hiányát illeti, az oroszlánrészben a mindenáron asszimilálódni kivánó, mert elsősorban kétségbeesetten magyarérzésű, gerinctelen és összefogásra képtelen magyarországi zsidóság felelősége és hibája.
    Mert ha amikor sorozatosan leköpnek, mindig kihúzód a zsebkendődet, letörlöd a köpetet az arcodról és az égre bámulva kijelented, hogy jé, esik az eső, akkor nem várhatod el, hogy bárki normális is a segitségedre siessen a szükség órájában.
    És a kivándorlók tömegei és a maroknyi meggyőződéses cionistán kivül ez sajnos a magyar zsidóság minden egyes szegmensének haladó hagyománya már az első világháború vége óta, akár vallásos vagy világi, akár szocialista/kommunista vagy “kapitalista”.
    Lényegében a tudatosan ottragadt magyar zsidók sohasem voltak képesek megemészteni, hogy Trianon után egyszer és mindekorra véget ért a magyar zsidóság monarchiás aranykora, és hogy a zsidók a magyarok szövetségeseiből a soknemzetiségű magyar királyságban egy csapásra egy merő kibirhatatlan tehertétellé váltak a kereszténykurzusos és nemzetiségileg lényegében homogén Csonkamagyarországonn.
    Amerikának, az EU-nak, Izraelnek és a világ zsidóságának meg vannak a maguk érdekei, és csak akkor lennének készek hathatós segitséggel és támogatással szolgálni – DE AKKOR MINDEN BIZONNYAL!! – ha a magyar zsidók készek és képesek lennének energetikusan kiprovokálni és megkövetelni ezt a támogatást és segitséget bátor, következetes és folyamatos kiállással a jelenlegi mélységesen bornirt és rosszindulatú keresztény-nacionalista maffia MINDEN EGYES sunyi és alattomos antiszemita és/vagy holokauszt-relativizáló, szerecsenmosdató húzása ellenében.
    Addig azonban teljesen érthető, hogy rá se szarnak a magyar zsidóságra.
    Kérdés az, hogy a Mazsihisz tegnapi gerinces kiállása egy új érát harangoz-e be vagy sem.
    Ha igen, és a körből szakadatlanul négyzetet csinálni próbáló beteges magyar zsidó mentalitás végre-valahára gyógyulni kezdésének vagyunk a tanúi, akkor nagyszerű változások jöhetnek a jövőben.
    Mert minden rizikó ide vagy oda, bátorsággal és merészséggel sok mindent el lehet érni, gyávasággal semmit sem.
    A magyar egy gyáva és gerinctelen népség, és eddig az ottragadt magyar zsidóság is ennek bizonyult.
    Magyarország pedig egy kicsiny, szegény, buta és befolyástalan ország, amelynek kormánya “unortodox” húzásokkal próbál ugrálni a világ előtt.
    Ha a magyar zsidóság képes összefogni és hathatósan és a lehető leghangosabban kiállni a magyar zsidóság alapvető emberjogaiért és ezáltal kiérdemelni Amerika, az EU, Izrael és a világ zsidóságának ugyancsak hathatós támogatását és segitségét a re-Hothyzálás, az antiszemitizmus és a holokauszt-relativizálás elleni harcban, a sunyi és alattomos maffiózó garnitúra úgy meghátrálna azon nyomban és olyan iramban, hogy még a lábuk se érné a földet, pont úgy, mint a mohácsi vész siralmas magyar serege.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (11 szavazatból)
  36. http://www.168ora.hu/itthon/auschwitzba-hivtak-szakaly-sandort-122888.html
    -
    Kérem szépen, itt nem csak a cikk, hanem a hozzászólások is mutatják, hol tartunk.
    Szakály írt egy könyvet a partizánokról és attól most már messze jár.
    Tudom, változnak az emberek….
    A minden sarkon álltak már párt és annak elvtelen tagjai.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  37. Na, eddig tartott a MAZSIHISZ bátorsága. Heisler András ma már teljes gőzzel nyalizik ,ahogy azt megszoktuk. Részemről lezártam a témát.
    Ha a magyar és nemzetközi zsidóság részéről ennyire telik, akkor én mit tépem itt a számat? Megérdemlik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  38. vikmeki
    Erre gondolsz?
    http://nepszava.hu/cikk/1008571-mazsihisz-a-szavak-mar-kevesek-lepjen-orban
    .
    Ez nyalizás lenne? Figyelmeztetik Orbánt, hogy tartsa be a szavát, különben ( szégyenszemre) visszaadják az eddig kapott pénzt!
    Mást mit tudnak tenni?
    Erre szerintem felfigyelnek különböző nációk is.
    Eszköztelenek sajnos ők is. Szerintem…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  39. Mike

    Értem amit írsz ,de nagyon nem értek veled egyet. Az egy dolog ,hogy a magyar zsidóság hogyan viselkedik és mit tűr el. A “demokratikus, szabad világ hozzáállása egy másik dolog. Ez nem csak a zsidó,hanem a magyar problémára is vonatkozik. Elszörnyedve olvasom ,mikor nagyon sokan ezen a honlapon is!!!!!
    teljesen felmentik az előbb emlitetteket minden felelősség alól. Nagyon helyes, kérjék számon a magyaroktól az elveket, a kollaborációt ,az ÉRTÉKRENDET. DE ugyanezt kérjék számon ?ugyanilyen vehemenciával a nyugattól is , amely gond nélkül bájolog ezekkel és a kisújját sem mozditja. Az nem igaz ,az teljesen téves ,,aljas és képmutató állitás ,hogyezzel nekik nincsen dolguk. Már ,hogy a fenébe ne lenne. Félreértés ne essék ezzel egy kicsit sem akarom mentegetni a NAGY MAGYAR SZÉGYENT, de ez nem csak rajtunk múlott,de nem ám, mint ahogy 1938 -ban is leszerepelt a szabad világ és azt gondolta ,hogy az csak a németek ( esetleg a csehek és a lengyelek gondja lesz). Hát nem , mint ahogy ezért is fizetni fog a nyugat,
    Ha a szomszédom egy részeges szemétláda , üti veri a családját,esetleg még a kamasz lányát is molesztálja, nem tehetek úgy mintha mi sem történne, nyájasan köszönnék a szomszédnak ,meghivnám ebédre vagy kávéra, még pénzt is kölcsönöznék neki , és azzal mentegetném magam ,hogy ezt voltaképpen a család magának köszönheti,tegyen ellene, én meg mosom kezeimet. Az ilyen hozzáállás végtelenül cinikus ,aljas ,képmutató (ÉS GYÁVA!!!
    Ugyanaz mint a szigetszentmiklósi szörny család esete!!!
    Igen ,mi magyarok szarul viselkedünk ,meg is érdemeljük a sorsunkat, DE A DEMOKRATIKUS NYUGAT HOZZÁÁLLÁSA MÉG ENNÉL IS ROSSZABB:
    Minden eszközük és lehetőségük ( sőt ,kötelességük!!!) meglenne ,hogy ezt ne hagyják ,tölünk teljesen függetlenül,szarnak ők is az elvekre ,az értékrendre,a demokráciára ,pedig ők is(meg) fizetni fognak ezért. Majd ,egyszer.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  40. bumburi

    Nem , Klubrádió honlap, második hir. Olvsad el.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  41. Van azért, aki ismeri a tényeket és meg is osztja:

    http://hvg.hu/velemeny/20140121_Az_eleven_borzalom

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  42. vikmeki
    Elolvastam, de szerintem egyről beszélünk. Csak én a Népszaváról hoztam a hírt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  43. Bumburi

    Páratlan ,attraktiv megemlékezéssorozat ?! Ebben benne van a náci emlékmű+ szakályizé “szakmaisága”??? Veritas, smitmárja kamu izéje ,sorsok háza ,, vagy mi a bánatos Szűz Mária? Ez a Heisler nyilatkozat szerinted igy rendben van??
    balog miniszter dicsérgetése( szaniszló és a kárpátia énekes kitüntetése után és egyéb disznóságok) pozitivan és optimistán látja a kormánnyal való izét hogy mit is??, és ezzel még bármit is aláír a Jad Vasem???
    Bumburi , nagyon komolyan kérdezem ,itt már tényleg mindenki megbolondult???. Ezen az oldalon is!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  44. vikmeki
    Ne lázadj már mindenki ellen! Szerintem sincs rendben, de én ezt a cikket tettem be, a többi az agyamban van. Aki csak ezt olvassa, az azt fogja hinni, amit én írtam.
    Őszintén!Mit tudnak tenni olyan előzmények után, amikben megalkuvók voltak?
    Ezek vágták maguk alatt a fát rendesen.
    Nézz körül egyébként!
    Alattunk is darabolják rendesen. És mit teszünk?Mit tehetünk???
    A politika lefojtott minden józan gondolatot!
    Összefogtak!
    Pont most hívott egy távoli ismerős, hogy mi a véleményem, mert Ő is le van döbbenve a történéseken.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  45. Ungváry Krisztián történész ezúttal nagyon tisztességes bírálatot tett közzė a Szabadság térre tervezett német megszállasi emlékművel kapcsolatban.
    http://tablet.hvg.hu/velemeny/20140121_Az_eleven_borzalom

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  46. Bumburi

    Azt irod ,hogy alattunk is vágják rendesen. Oké. És közben te dicsérgeted EZEKET??? Na ugye ,hogy nem…..
    Ez a szakáj( direkt irom így) eset jó alkalom lehetett volna , szakitani az eddigi beszari , kollaboráló magatartással. Csak annyit kérek tőled,hogy ugyanolyan vehemenciával ítéld el a megalkuvást és a “besimulást” ,mint a bojkott ellenesek esetében. Ott nem vagy ilyen “megértő”. Egy zsidó vezető pozitivan nyilatkozik erről a balogról ,vagy mi a fenéről és neked még nem nyilt ki a bicska??? Egyébként egyáltalán nem lázadok minden és mindenki ellen , ez hülyeség. Bocs.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  47. http://gepnarancs.hu/2014/01/15-zsido-szervezet-koveteli-szakaly-sandor-lemondasat/

    Egy pillanatig sem hittem a MAZSIHISZ kiállásának őszinteségében, de eddig nem akartam mondani…
    Nem is érdekes. Ami érdekes: hol vannak az “összmagyarság” szervezetei, egyesületei? Hiszen összmagyar ügyről van szó: meg kellene szólalniuk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  48. vikmeki
    Álljon meg a menet! A cikket linkeltem, arról írtam. De van egy fél mondat, hogy a többi meg a fejemben van.
    Tehát nincs elnézés, nincs megalkuvás.
    Ez a zsidó vezető ugyanolyan megalkuvó, mint az ellenzéki pártok!
    Miért kell mindig vissza visszatérni ezekre a témákra?
    Ha elfelejt valaki visszautalni, vagy éppen nem akarja szaporítani a szót, akkor már elnéző?
    Pedig nem szőke vagyok, de nem értem…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  49. http://nepszava.hu/cikk/1008580-madach-dijat-kap-a-megszallasi-emlekmu-szobrasza
    -
    Bayer 5. párttagkönyves is kapott egy Madách-díjat.
    Na ez volt az Ember tragédiája…
    Csodálom, hogy a számszaki zseni, szabad szájú Rákay Philipe még nem kapott, következő évtizedekben pedig mindig meg kell majd nézni a kitüntetett mellett az évszámot is, miheztartás végett!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  50. bumburi

    Csak ,amilyen hülye vagyok ,már elkezdtem reménykedni ,hogy ez a Heisler , ez más lesz. Azt hittem ,hogy hogy……. ,pedig dehogy……

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Bojkottal fenyeget a Mazsihisz 2014. január 19. vasárnap | AN

Szakály Sándor “monnyon le”! 2014. január 19. vasárnap

Orbán ellopja a magyarok történelmét 2013. november 1. péntek

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos