Ronai and Ronai
AMERIKAI

Lázár György: Fellegi Tamás most éppen zsidóként érzi otthon magát Magyarországon 2013. augusztus 6. kedd 17:22

  • Hozzászólások(117)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Lázár György: Fellegi Tamás most éppen zsidóként érzi otthon magát Magyarországon

 A legkevésbé sem érdekel, milyen vallásúak vagy éppen származásúak a magyar politikusok, de azt ízléstelennek tartom, amikor azzal kezdik mondókájukat, hogy ők hithű keresztények, tősgyökeres romák, svábok vagy éppen zsidók. Teszik ezt azért, mert úgy gondolják, ha hirdetik vallásukat vagy származásukat, akkor hitelesebbnek tűnnek.

Ezt tette Fellegi Tamás is, az Orbán-kormány egykori minisztere, aki jelenleg az EuroAtlantic Solutions nevű lobbicég tulajdonosa, és szolgálataiért (költségátalánnyal együtt) havi 2 millió 150 ezer forint juttatást kap a magyar adófizetőktől. Ő az Amerikában bejegyzett Magyarországi Kezdeményezések Alapítvány vezetője.

Fellegi februárban Washingtonban járt, ahol Chris Smith republikánus képviselő, a kongresszus Emberi Jogok albizottságának társelnöke meghallgatásán vett részt.  A cél az volt, hogy az amerikai publikum elfogulatlan forrásból tájékozódjon a magyar antiszemitizmusról, és egy olyan zsidó vallást gyakorló magyar állampolgárt hallgassanak meg, aki rendszeresen résztvesz a közösség életében, gyakorolja a hitet, betartja a vallás törvényeit, és gyerekeit is zsidóként neveli.

Fellegi meghívásának részleteit sűrű homály fedi, mindenesetre a meghallgatáson ő volt az egyetlen magyar állampolgár, és mint ilyen, ő képviselte a magyar zsidóságot. Ő is érezte, hogy zsenáns a helyzet, márminthogy fideszes lobbistaként hithű zsidót alakít, ezért enyhíteni kívánt a jelenlevők meglepetésén, és a következő kijelentéssel indított.

“It is a real honor for me to be invited to testify for and about Hungary. A country, where I was born as a Jew, a descendant of Holocaust survivors I feel at home.” Magyarra lefordítva – „Nagy megtiszteltetés számomra hogy ezen a Magyarországról szóló meghallgatáson megjelenhetek. Ez az az ország ahol születtem, és ahol zsidóként, Holokauszt túlélők leszármazottaként otthon érzem magam.”

(Fellegi meghallgatásának videó felvétele itt nézhető meg. A hivatalos angol szöveg itt található. A kettő nem egyezik meg, az írott szövegben Holokausztról nincsen szó. A Fidesz lobbistái gyakran használják ezt a trükköt, a beadott írott szöveg és az elmondott beszéd szinte soha nem egyezik meg, Fellegi esetében sem véletlen ez.)

Fellegi ugyanis bevetette a zsidó kártyát! Ő is “zsidó”, tehát ért a antiszemitizmushoz, és el lehet hinni minden szavát. Persze ilyen alapon a jobbikos Szegedi Csanád is hitelesen tanúskodhatott volna, hiszen ő is zsidó. Fellegi “őszintén” elmondta, hogy az antiszemitizmus erősödőben van Magyarországon, aminek magva a magyarországi demokratikus átmenet tökéletlensége miatti csalódottság, valamint a mély politikai, erkölcsi és gazdasági válság, és persze a Jobbik az egyetlen “nyíltan antiszemita párt”.

Arról nem beszélt, hogy a Fidesz szinte teljes vezérkara olyan jogerősen elítélt fasiszta háborús bűnösöket dicsőít, mint Wass Albert vagy Esterházy János, azt sem említette, hogy az Orbán-rezsim intézményesítette a történelemhamisítást, a Horthy rendszer rehabilitációját, és olyan képviselői vannak, mint a neonáci gárdistákat avató Wittner Mária.

Dehát mitől is „zsidó” Fellegi Tamás? Már megbocsássanak az indiszkrét kérdésért… Körül van metélve? Melyik zsinagógában gyakorolja hitét? Ki a rabbija? És hogyan neveli gyerekeit a zsidó hitre?

Utánanéztem a dolognak. Egy 1982-es magyar rendőrségi jelentés szerint Fellegi “kikeresztelkedett családban nőtt fel”. Hmm.., ha kikeresztelkedett, akkor hogyan lehet „zsidó”?  Egy másik hivatkozás szerint Dávid csillagot láttak a nyakában. Aha! Szóval a szemfüles milliárdos, egy dávidcsillagos láncot biggyesztett a nyakába, és az már elegendő ahhoz, hogy az amerikai kongresszusban zsidóként regéljen arról, hogy a Fidesz az antiszemitizmus elleni harc zászlóvivője.  

Nem maradt más hátra, megkérdeztem magát Fellegi urat is, hogy miből gondolja azt hogy zsidó? Választ nem kaptam.

Nem hagytam annyiba a dolgot, és megkerestem Fellegi úr New York-i lobbipartnerét, a Strategy XXI Partners nevű céget, amelyet egy Harriet Mouchly-Weiss nevű hölgy vezet. Úgy tűnik, hogy ők készítették fel Fellegit a kongresszusi kommunikációs mutatványra, de tőlük sem kapok választ. Smith képviselő úr stábjának pedig Fellegi azt mondta, hogy ő “zsidó”. És ők elhitték neki.

Nekem úgy tűnik, hogy Fellegi úr „ál-zsidóként” tanúskodott, trükközött a kongresszusi kihallgatáson. Becsapta az amerikaiakat, akik azt hitték, hogy egy „valódi”, zsinagógába járó magyar zsidót hallgattak meg. Szóban még hozzátette, hogy felmenői között Holokauszt túlélők vannak, de az írásos anyagban megtévesztően már csupán az szerepel, hogy ő „zsidó”. Jó lenne ha Fellegi úr elárulná, hogy honnan vette a bátorságot, hogy a Fidesz lobbistájaként echte „zsidóként” tanúskodjon? Mert a kongresszusi bizottság tudatos félrevezetése nem csínytevés, ő is jól tudja, ha a trükközés bebizonyosodik, annak következményei lehetnek.

Remélem, Fellegi úr mielőbb válaszol a felvetett kételyekre, és az Amerikai Népszava publikálja válaszát.

 

 

 

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.5/5 (34 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +46 ( 58 szavazatból)
Lázár György: Fellegi Tamás most éppen zsidóként érzi otthon magát Magyarországon, 4.5 out of 5 based on 34 ratings

  • Hozzászólások(117)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

117 Reader’s Comments

  1. Ez legyen a legnagyobb gondunk!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -8 (18 szavazatból)
  2. Amennyiben Fellegi úr meghívásának részleteit homály fedi, az “invited” helyett nem lehet, hogy “sent” volt ez a csöppet sem szent ember?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (13 szavazatból)
  3. Az árulás vallás-független, de erősen személyiségfüggő..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (18 szavazatból)
  4. Na Ki !!!

    “Ez legyen a legnagyobb gondunk!”

    Hát? – ha nem is a legnagyobb ez a gond – ez azért elég nagy gond.
    Az amerikai kongresszusi bizottságnak nem illik hazudni! Hazudni senkinek nem illik. Egy kongresszusi bizottságnak pláne nem illik. Amerikában ez nem igen szokás, (bár olykor megtörténik.). De ez, legyen az amerikaiak gondja.
    Én viszont szégyellem magam, hogy egy magyar ember, (aki vagy zsidó, vagy nem zsidó, Amerikában ez teljesen lényegtelen, mifelénk viszont nem. Mert nem a mi fajtánk!). Ő, egyféle kormánymegbízott, s mint ilyen a nevemben is hazudik Amerikában egy kongresszusi bizottságnak.
    Nos, nekem ezért gond!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (27 szavazatból)
  5. Nekem egy egyetemi tanár egy kongresszuson ne fesse magát – a haját festheti, az az ő dolga, de belehazudni a hallgatóság arcába, az arcátlanság!
    A repkedései az IMF-hez, hogy majd kéne a pénz….már az is verdeste a lécet, de ez a tette most már is leverte!
    Nem tudom, hogy a felcsúti dossziék hány ember gerincét tették gumivá, de egyre többekről sejlik, hogy lehet valami a fülük mögött!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (18 szavazatból)
  6. oldster 2o13.o8.o6.18.53

    ++++++++++++++++++++++++++++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  7. Ezek bárhová mennek, bármit mondanak, csak szégyent hoznak ránk.Legyen már vége!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (21 szavazatból)
  8. Kedves Bartus László! Te többek között ezt írtad: “Arról nem beszélt, hogy a Fidesz szinte teljes vezérkara olyan jogerősen elítélt fasiszta háborús bűnösöket dicsőít, mint Wass Albert vagy Esterházy János” Én a Wikipédián ami nem mindig hiteles forrás a következőket olvastam Eszterházyról:,”Állásfoglalása a zsidókérdésben
    „A mi jelünk a kereszt, nem pedig a horogkereszt.”

    Esterházy, mint a szlovák parlament képviselője, 1942. május 15-én a 68/1942-es alkotmányi törvény szavazásakor tartózkodott a szavazástól, ami a zsidóság kitelepítéséről szólt. Ebben a magatartásában nem volt egyedül, a törvényt nem szavazta meg Martin Sokol, a Parlament elnöke és Pavel Čarnogurský képviselő sem. Már a szavazást megelőző napon a nyitrai Hlinka-gárdisták fogadásokat kötöttek Esterházy János várható állásfoglalásáról az elkövetkező szavazás során. Tudatában voltak, hogy e szavazás politikai precedens értékű lehet: amenyiben gróf Esterházy János megszavazza egy kisebbség kihurcolásának elvi lehetőségét, úgy lehetővé teszi, hogy akármikor egy hasonló törvény kerülhessen a Parlamenti padokra, amely esetleg a magyar kisebbséget érintené. Ez részére politikai öngyilkossággal lett volna egyenlő. A szavazást követő napon felkereste Martin Sokol Házelnököt, kinek magyarázatot adott indokairól. Hangoztatta: antiszemita szellemben nevelkedtem, az vagyok és az is maradok. A szlovák sajtó kereszttüzébe került. Martin Sokol Házelnöknek a továbbiakban így indokolta álláspontját: „Veszélyes útra tért a szlovák kormány akkor, amikor a zsidók kitelepítéséről szóló törvényjavaslatot benyújtotta, mert ezzel elismeri jogosságát annak, hogy a többség a kisebbséget egyszerűen kiebrudalhatja. … Én ellenben, mint az itteni magyarság képviselője leszögezem ezt, és kérem tudomásul venni, hogy azért nem szavazok a javaslat mellett, hanem ellene, mert mint magyar és keresztény és mint katolikus a javaslatot istentelennek és embertelennek tartom. Esterházy János 1944-ben zsidók, csehek, szlovákok, lengyelek százainak segített a szökésben. Magyarország 1944. októberi német megszállása ellen memorandumban tiltakozott. A horogkeresztesek rövid időre internálták, a Gestapo körözte.

    Esterházy szerepét árnyalja, hogy 1939 márciusától 1942. május 14-ig parlamenti képviselőként minden alkalommal megszavazta a zsidók teljes jogfosztását és vagyonuk elkobzását kimondó törvényeket. Főbb kifogást az 1942. május 15-i szavazásig egyszer emelt ellenük, amikor tiltakozott az ellen, hogy az elkobzott javakból csak a szlovák nemzetiségű „árják” részesülnek, a magyar nemzetiségűek nem. ” Én arra vagyok kíváncsi, hogy mi a valódi igazság Eszterházy kapcsán? Nyírő, Vass Albert, Prohászka stb nácik és fasiszták voltak! Azonban Eszterházy esetében talán vannak ellentmondások! Legalábbis akkor ha tényleg segített zsidóknak a menekülésben! Jó lenne ebben az Eszterházy dologban tisztán látni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (10 szavazatból)
  9. Azt mondják, ha egy zsidó hülye, akkor nagyon hülye. Nekem ez mindig akkor jut eszembe, ha Fónagy államtitkár elvtársat látom vagy hallom megszólalni…….Kellenek a Fidesznek a dísz-zsidók és a (III./III.-as) dísz-kommunisták…..(Ne csak a Jobbikban legyenek…..)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (14 szavazatból)
  10. “Esterházy János 1944-ben zsidók, csehek, szlovákok, lengyelek százainak segített a szökésben. Magyarország 1944. októberi német megszállása ellen memorandumban tiltakozott. A horogkeresztesek rövid időre internálták, a Gestapo körözte” Ez igaz, vagy csak utólagosan a jobboldali történészek mentegetik Eszterházyt?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  11. Kedves Bartus László! Bocsánat, egymás után több cikket is olvastam, termesztésen látom, hogy ezt a cikket Lázár György írta! Azonban ez az Eszterházy dolog régóta érdekel!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  12. “A dokumentumok között található egy nagyon érdekes jelentés, amelyben az szerepel, hogy Orbán utálta Varga Tamást, “mert zsidó”. Fellegi Tamást, aki Marxról tartott szemináriumot akkor neki, viszont nem utálta, mert azzal mentegette, hogy Fellegi is zsidó, de kikeresztelkedett. Régi vita, hogy Orbán antiszemita-e, miután a pártja a szélsőjobboldal felé nyitott, és Orbán maga is beszélt “Magyar Magyarországról”, továbbá a pénzvilággal folytatott szabadságharc ideológiája részben antiszemita alapokon áll. ”
    .
    http://nepszava.com/2012/03/magyarorszag/a-politikai-rendorseg-szerint-orban-antiszemita.html

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  13. Hol vannak a magyarorszagi zsidó szervezetek, akik tiltakoznának, hogy milyen alapon képviseli Fellegi a magyar zsidókat az amerikai kongresszusban? Felháborító és szégyenletes!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (19 szavazatból)
  14. #
    Trulla
    2013. augusztus 7. szerda
    00:10 A Fidesz tenyeréből esznek!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  15. Kedves Tölgy,

    Gróf Esterházy János egy jogerősen elítélt háborús bűnös, az 1947-es ítéletet soha nem tárgyalták újra, soha nem rehabilitálták. Az Orbán-rezsimet ez nem érdekli, pedig az ítélet jogerős mindenütt a világon, itt az USA-ban is.

    Az utóbbi néhány évben a magyar külügyminisztérium “kiszínezte” Eszterházy élettörténetét, hőst kreáltak belőle. Szlovákia ezzel nem ért egyet. Talán a legmeghökkentőbbek az állítólagos “zsidómentéséről” kitalált történetek. Az izraeli Yad Vashem hosszasan vizsgálta Esterházyt, és hivatalosan megállapították, hogy tevékenysége nem nevezhető zsidómentésnek. Jelenleg szlovák, amerikai és izraeli szervezetek kutakodnak, hogy hogyan is kaphatott ADL kitüntetést…. trükközésre gyanakszanak.

    http://www.galamuscsoport.hu/tartalom/cikk/204174

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  16. A MASZIHISZ is némán tűri ami történik! Eltűrték szó nélkül azt is, hogy a kormány rengeteg egyházat megfosztott a jogaitól, nagyon gyengén, vagy éppen sehogyan nem emelik fel a szavukat a Horthy kultusz ellen!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  17. “Dániel Péter jól van

    * Index

    2013. április 30., kedd 09:02
    dániel péter, izrael, emigráció

    Boker tov! Azaz jó reggelt kívánok a napfényes Izraelből minden demokratának! Egy gyönyörű, tengerparti városba költöztünk, ahol hónapokig fogjuk tanulni a héber nyelvet. Tanulás után, délutánonként pedig irány a tenger és a szép tengerparti sétány, ahol még szabadtéri “konditerem” is van. Még a végén egészen sportosak leszünk itt… :-) Shalom!

    Ezt írta a Facebookon Dániel Péter kedd reggel.

    A szentendrei ügyvéd azért akart beállni az izraeli seregbe, mert nem bírta tovább „a durva, antiszemita támadásokat”, és „a tényt, hogy gyakorlatilag egyetlen demokratikus szervezet sem állt mellé”. Dániel Péter szerint a Fidesz-KDNP kormányon marad, sőt, egy jobbikos koalíció is elképzelhető, ő viszont nem akar olyan országban élni, ahol „jobbikos, újnyilas figurák még inkább hatalmi tényezővé tudnak válni”. Egy korábbi interjújában azt is elmondta, magyar identitását egyre inkább elnyomja zsidó identitása, ezért is Izraelbe vágyik.

    Dániel Péter 2010 novemberében kaszinótojással kente össze Nemzeti Együttműködési Nyilatkozatot, alig egy évvel később pedig piros festéket borított egy Horthy-szoborra és ketchupot az alkotmányra. Wittner Máriát is akkor titulálta prostituáltnak, ezért később bocsánatot kért.

    Az ügyvéd készült az útra: egy Facebook-bejegyzése szerint az ex-jobbikos Szegedi Csanáddal együtt tanult hébert a zsinagógában” Forrás.Index.hu Hát ez érdekes!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  18. Megint egy régi vicc jutott az eszembe, még az előző diktatúrában szólt.
    Egy orosz és egy amerikai vezető beszélget.
    Mondja az orosz: nálunk vallásszabadság van, a mi ….zenekarunkban 5 zsidó játszik. És maguknál?
    Mire az amerikai válasza: mi a zenészeinket vallását nem tartjuk számon.
    .
    Nálunk annyiban változott ezek szerint a helyzet, hogy van kinevezett zsidónk is, aki játszik (játszhat illetve kell játszania) a zenekarban.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  19. Nyolc éves koromtól nem tartottam magam magyarnak. 14 évesen megvertem egy tanárt, aki lebüdöszsidózott, mert “zsidó vagyok,de nem vagyok büdös”. Egy éjjelt a Szerb-utcai rendőrségen ültem, mert a rendőr, aki felírt, mert bicikliztem a Feremc József (most Szabadság) hídon, nem akarta beírni, hogy nemzetiségem zsidó…
    Kár, hogy van még olyan zsidó, aki nem fogja fel, hogy soha zsidó nem lesz elfogadva magyarnak, hacsak nem Nobel-díjas, vagy valamilyen világbajnok.
    Akkor magyar, még ha húsz éve máshol él, a zsidógyűlölet miatt

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  20. Lázár György
    2013. augusztus 7. szerda
    04:30 Kedves Lázár György! Köszönöm a választ! Engem az lepett meg, hogy Szlovákiában magyar történészek is Eszterházy rehabilitálásán dolgoznak, és ha jól tudom, akkor Szlovákiában szobrot is állítottak neki . Még a Fidesszel szemben keményen fellépő Hid-Most Párt elnöke Bugár Béla is azt a véleményt vallja, hogy Eszterházy ártatlan és újra kellene vizsgálni az ügyét . A a legmegdöbbentőbb az, hogy a magyarság még mindig nem nézett szembe a múlttal és ezek a dolgok mindig elő kerülnek!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  21. Kedves Lázár György! Az sem értem, hogy a jogerősen háborús bűnökért elítélt Vass Alber hogyan élhetett hosszú ideig szabad emberként Amerikába? Az amerikai hátóságok miért nem tartóztatták le?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  22. “1993. augusztus 20 – án Wass Albertnek Antall József miniszterelnök előterjesztése alapján Göncz Árpád köztársasági elnök oda ítéli a Magyar Köztársasági Érdemrend Középkeresztje kitüntetést, amit a következő évben a floridai magyar konzul és Csoóri Sándor adott át neki otthonában” Forrás Wikipédia Göncz Árpád kitüntetett egy náci gyilkost?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  23. “A román Néptörvényszék 1946 tavaszán Wass Albertet távollétében halálra ítélte háborús bűnökért és gyilkosságért. Azzal vádolták, hogy 1940-ben az Észak-Erdélybe bevonuló magyar csapatoknak parancsba adta egy ortodox pap családjának és néhány románnak, a helyi zsidó kereskedőnek és családjának, valamint az ortodox román pópának és annak magyar szolgálójának a kivégzését.

    A román hatóságok többször is kérték kiadatását, 1979-ben az USA Igazságügyi Minisztériuma többszöri átvizsgálás után, nem kellő megalapozottságára hivatkozva elutasította a kérelmet. Ez történt akkor is, amikor a Wiesenthal alapítvány tett feljelentést ellene, mivel azok között az emberek között, akiknek kivégzésére állítólag parancsot adott, két zsidó is volt. Az USA az ügy átvizsgálása után ejtette a vádakat” Forrás: Wikipédia Tehát az amerikai kormány védelmezte ezt a náci gyilkost?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  24. Én Göncz Árpádot egy nagy tudású államférfinak tartom, azonban ha Ő adományozott magas állami kitüntetést Vass Albernek akkor nem tudom mit gondoljak. Azon, hogy Antall József javasolta a kitüntetést Vass Albert számára, nem lepődök meg, azonban Göncz Árpádnak jogában lett volna elutasítani a kérelmet és megtagadhatta volna a nácitól a kitüntetést! Az amerikai hatóságok magatartását sem értem! Szép dolog a szabadság, azonban egy nácit védelmezni már nem szép!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  25. Feleselő
    2013. augusztus 7. szerda
    07:18 Dániel Péter együtt tanult héberül egy zsinagógába Szegedi Csanáddal? Ez már a világvége! Megérett a világ a pusztulásra!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  26. En régről ismerem fellegit. Meg tízen évesen Izraelt tekintette hazájának. Persze azóta nem beszéltem vele.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  27. Feleselő, Tölgy
    Nem házasságot kötöttek, hanem különböző okok miatt tanultak héberül és ugyanaz a tanáruk, valamint egyszerre kezdték a tanulást.
    Az ok nagyon különböző. Dániel Péter elment az országból, hogy mennyire kényszerből és mennyire saját akaratából, ezt mindenki gondolja végig. Mindenesetre meggyőződésem, hogy itthon egy demokratával kevesebb van azóta.
    Szegedi Csanád miután nem profitálhat szélső jobbos ténykedéséből, átment zsidóba. Fellegi vihette volna magával, hogy nekünk ilyenünk is van.
    Dániel Pétert mi hagytuk magára. MI!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  28. Van-e ennél mélyebb szint? Hová süllyedt a morál a kormányzati oldalon?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  29. Szenzor! Én egyet értek veled. Azonban a két ember jellemének különbsége miatt ” érdekes” párosítás, azonban van benne valami sorszerű is: Az antiszemita Szegedi Csanád együtt, egy zsinagógába tanulta a hébert a valóban Demokrata és antifasiszta Dániel Péterrel ! Dániel Péterrel minden rendben van és igaz, hogy mi a magyar társadalom hagytuk magára, gyávák voltunk hozzá képest! Azonban arra kíváncsi lennék, hogy Szegedi Csanád zsinagógás héber tanulása mennyire őszinte? Mert ha őszinte akkor az egy nagyobb fajta csoda!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  30. Kedves Tölgy,

    Úgy vélem rosszul informált Wass Albert és Esterházy János ügyében.
    .
    Esterházynak valóban állítottak szobrot Szlovákiában magánterületen, például Kassán egy zárt udvaron. A hivatalos szlovák politika fasisztának tartja Esterházyt, aki mindig szlovák állampolgár volt, Gasparovic államelnök maga jelentette ki, hogy Esterházy fasiszta.
    .
    Az USA-ban és Kanadában a mai napig élnek náci háborús bűnösök ugyanis az amerikai adófizetők nem hajlandóak megfizetni deportálásuk költségeit, vagy éppen nincs hova deportálni őket. Wass miután évekig Németországban bujkált, feleségét hátrahagyva „hontalanként” lopta be magát az USA-ba, ott évekig vizsgálat folyt ellene, majd az idős Wass főbelőtte magát. (A bürokrácia Amerikában is évtizedekig vonszolja ezeket az ügyeket, Csatáry 40 évig élt Kanadában mielőtt ott megvonták tőle állampolgárságát…..)
    .
    A Wikipedia bejegyzések hiteltelenek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  31. Szegedi Csanád mocskos zsidózott, most meg az egykori jobbikos rajongótábora Őt nevezi mocskos zsidónak! Tehát visszakapta a sorstól! Ugyanaz a jobbikos tábor akiket Ő tüzelt fel a zsidók ellen, most Őt szidják zsidó felmenői miatt! Aztán egy zsinagógába került hébert tanulni azzal az emberrel , akit gyalázott, aki ellen szintén uszított Ezt tartom én valamiféle sorszerű dolognak!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  32. #
    Lázár György
    2013. augusztus 7. szerda
    17:44 Kedves Lázár György! Tudom, hogy a Wikipédia bejegyzések nem mindig hitelesek, azonban az Ön mostani hozzászólásai is megerősítik, hogy az USA és Kanada is menedéket nyújtott háborús náciknak és finoman szólva ezen országok kormányai közönyösen , megbocsájtóan kezelték az ügyet. Más forrásból is utánanéztem: Vass Albert kiadását, megbüntetését Románia többször kérte a amerikai kormánytól, amely mindig Vass Albert mellé állt, azzal, hogy megtagadta a kiadatását felelősségre ,Ön ráadásul azt írja, hogy jelenleg is élnek USA és Kanada területén háborús bűnösök , gondolom nem börtönben, hanem szabadon!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  33. Vass Albert kiadását, megbüntetését Románia többször kérte a amerikai kormánytól, amely mindig Vass Albert mellé állt, azzal, hogy megtagadta a kiadatását felelősségre vonását!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  34. Kedves Tölgy,
    .
    Az Egyesült Államok soha nem kezelte “megbocsájtóan” a náci és nyilas háborús bűnösök ügyét. Megemlíteném, hogy az amerikaiak tartóztatták le Horthyt, az amerikaiak fogták el Bárdossyt.. stb. Az USA volt az első ország amelyik vizsgálatot indított a “hontalanként” beszivárgott fasiszta háborús bűnösök kiszűrésére, de kevesebb mint 100-at deportáltak procedurális okok miatt. Wass a mai napig háborús bűnös az USA-ban, ott soha nem emeltek szobrot neki…
    .
    http://thomas.loc.gov/cgi-bin/query/z?r112:S12JY2-0012:/
    .
    Figyelmébe ajánlom a fenti amerikai kongresszusi jegyzőkönyvet, ott világosan olvashatja, hogy az USA-ban Wass Albert a mai napig fasiszta háborús bűnös. Amerikában nem hallottak arról, hogy az amerikai kormány “mindig Vass Albert mellé állt”, ezt csak mostanában terjesztik Magyarországon.
    .
    Ideje hogy Magyarország is mihamarabb eltávolítsa a fasiszta Wass Albert szobrait.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (5 szavazatból)
  35. Kedves Lázár György! Abban egyet értünk, hogy Vass Albert egy fasiszta háborús bűnös! Azonban ez a náci hosszú éveken át szabad emberként élt az USA területén, és bár Románia kormánya többször kérte kiadatását, felelősségre vonását az amerikai kormány ezt megtagadta Ebből logikusan következik, hogy az amerikai kormány védelmezte! Románia kormánya többször kérte a kiadatását, tekintettel arra, hogy az ítéletet is ott hozták meg és a gyilkosságokat Erdélyben követte el! Eleget kellett volna tenni a román kérésnek és kiadni! Fentebb pedig Ön is írta, hogy az USA, és Kanada területén jelenleg is élnek szabadon náci bűnösök! Az USA titkosszolgálata világhírű! Ha komolyan veszik a dolgukat akkor már régen nem lehetnének ott náci bűnösök!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  36. Az USA megtagadta Vass Albert náci háborús bűnös kiadását Romániának: http://www.nol.hu/archivum/archiv-492730

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  37. Az Egyesült Államok nem adtak ki háborús bűnösöket azoknak az országoknak, ahol a halálbüntetés érvényben volt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  38. memoria! Romániában halálra ítélték Vass Albertet, Románia a 70.-es. majd 80-as években is hivatalosan kérte a kiadatását! A náci gyilkost az USA nem adta ki, de még börtönbe sem csukta, szabadon élhetet! Egyébként az USA bizonyos államaiban tudomásom szerint most érvényeben van a halálbüntetés! A gyilkosokat az USA bizonyos államaiban kivégzik, illetve kivégezték! A náci Vass Albert azonban szabadon élhetett az USA ” védőszárnyai” alatt!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  39. @memoria 2013. augusztus 7. szerda 20:33

    Ez a joggyakorlat, I am afraid, nem arathat osztatlan sikert mindenki körében: végtére, ha úgy vesszük, a) egy olyan ország nem ad ki háborús bűnösöket (gyakran tehát népírtókat és hazaárulókat), amely maga egyébként jóval enyhébb bűnökért is halálbüntetést hajt végre. b) miközben olyan politikusokat ölet meg az USA a felheccelt lumpentömegekkel, akik faktice csak fejlődést hoztak (az USA gazdasági világuralma sérelmére, persze), egyértelműen káros, bűnös alakokat nem adtak ki, de maguk sem jártak el ellenük.
    Mindebből tehát az következik, hogy Gitler hülyén lőtte főbe magát a bunkerben, hisz csak az amerikaiak között kellett volna átsurrannia, és ‘45-től mondjuk ‘75-ig akkor is simán szórhatta volna a mocskot magánújságban, magánrádióban, mert nem adták volna ki. Baj. Mindig mondom, a halálbüntetés-ellenesség sosem őszinte.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  40. Egy biztos, hogy ha Amerika kiadta volna Vass Albertet Romániának akkor Nicolae Ceaușescu felakasztatja, vagy mehetett volna követ törni! Azonban nem élvezhette volna egy jóléti állam előnyeit . Talán az lett volna a leghelyesebb ha az Amerikai Egyesült Államokban börtönbe csukták volna! Azonban szabadon hagyták.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  41. Ajánlom figyelmetekbe a Becstelen Brigantik című filmet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  42. Maeldron
    Hát nem semmi film volt!
    Nagyon kiakasztott, a morbid tartalmával, és véres jeleneteivel.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  43. Se Felleginek, se másnak ne akarja senki se megmondani, hogy zsidó-e, eléggé az-e, hol, mikor és kinek az.. Én is szeretném mindig magam eldönteni.F. egyébként egy jellem- és gerinctelen kollaboráns

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  44. #
    Kalous Antal
    2013. augusztus 7. szerda
    21:06 Ez sajnos a bor ivás és víz prédikálás tipikus esete!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  45. Istenem , mekkora aljasság kell ahhoz, hogy valaki az USÁ-ban zsidónak hazudja magát és igy tagadja a nyilvánvaló antiszemitizmust. Gondolom a kongresszus csak hisz a külügy és a követség tájékoztatásának. Az meg egyenesen vérlázító hogy holokauszt túlélő leszármazottjának tünteti fel magát. Nem ember ez szömöt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  46. EZEK lenyúlnak mindent.
    Lenyúlták Puskást ,
    Lenyúlták Wallenberget ,
    Lenyúlták Mr. Tom Lantost ( akit pedig -még életében- a Bochkorral pocskondiáztattak a Slágerrádió délelőtti Bumeráng címú folytatásáos performanszában, szinte vég nélkül !)
    És mostan kérem egy bátor huszárvágással lenyúlni igyekeznek az egész Holokausztot is.
    ( Jól fog mutatni a Semjén stüsszikalapján , a bokréta mellett.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  47. "tisztelhölgyeimésuraim"

    .
    .
    EGYSZERŰEN ÁRULÓ
    .
    Ezek után nem tudom minek vallajam magam, amikor valakitől valamiféle szabályok alapján várják el, hogy valóban zsidónak gondolhassa,
    v a l l h a s s a magát.
    .
    Jómagam pedig gettóban születtem, miközben a munkaszolgálatos apám, akit nem sokkal ez után Graz-ban (a “futball stadionban”) főbelőttek, minthogy reggel már nem volt képes tovább gyalogolni… Nagyapám ma is ott nyugszik a Hősök Kertjében a Wesselényi utcában (a Dohány templom mellett, mint gettó-halott 4500 társával együtt. Születésem után 3 hónappal pusztult el a Kazinczy utca 10-ben.
    .
    Talán épp e körülmények tették, hogy nem lettem körülmetélve. No persze a nyilas és SS csirkefogók, az üldözőink nem eszerint válogattak az üldöztetésben. Ők az akkor érvényes magyar (és német) törvényeknek megfelelően a ki tudja hanyad-izigleni ősök szerint soroltak be bennünket, mint az azóta holokausztnak elkeresztelt szörnyűségtömeg minden elszenvedőjét a csecsemőtől az agastyán korúig mindenkit. Ha mégis kikerülünk Auschwitzba, biztos, hogy falhoz vágnak, mint zsidó csecsemőt… De ma a nagyokosok szerint nem számítanék zsidónak (?!?!).
    .
    Így aztán, amikor olyan cikkek esetében is, mint például ez is, amelyeknek fő mondanivalójával amúgy alapjában és maximálisan egyet értek, felágaskodik bennem az igazságérzet ősi ösztöne, és a hátamon a szőr, amikor a cikkíró, “mint például ez is” – már bocsánat – de azzal érvel, hogy alanya “nem is zsidó”, mert éppenséggel kikeresztelkedett szülőktől számazik… Vagy mert, mondjuk nem hajották végre rajta a circum cizio ősi szokását… És még sorolhatnék számtalan “érvet”, hogy miért is nem zsidó valaki. Na de kéremszépen! Gondolkodjunk csak az úgynevezett ortodoxok és neológok vitájára, amikor előbbiek kerek perec tagadják az utóbbiak zsidóságát, akkor, amikor a magyar zsidóság 90 százaléka a neológ közösség része, és tagja.
    Ismétlem ! Hangsúlyozom, a holokauszt után majd 70 évvel !
    .
    Az üldözők, a hivatalos Magyarország és Németország nem voltak ilyen finnyásak… Tehát a holokauszt óta ennek a vitának semmi, de semmi értelme és ráadásul kirekesztő is pont azokkal szemben, akik valami miatt mégiscsak zsidónak számítottak, amikor üldözni kellett őket. Himmler főfő-SS elhíresült mondata, miszerint “azt én mondom meg, hogy ki a zsidó” akkoriban élő valóág volt és senki nem tagadhatja meg azoktól a zsidóságukat akik ettől a gyakorlattól szenvedték el a mártíromságot, vagy túlélőként lettek egy életre leki nyomorékok, még akkor sem, ha valamelyest esetleg nem feleltek meg az írásban lefektett zsidó ideájának.
    .
    Azaz, nekem ebből a tagadó, kitagadó érvrendszerből pontosan ez a kerekperec elutasítás a visszataszító, amely azt mondja, hogy lehetett a sorsod, az őseid sorsa, igazi “hitsorsosi” fátum, te akkor sem tartozol oda, vagy – ha úgy tetszik – közénk, mert a tudj isten hányszor átírt írások ezt így meg így írják elő… Ad absurdum: különben is a hamvasztásos temetkezést is tiltja az írás…Ilyen alapon mi lesz, mi is van annak az elégetett Hatmilliónak a lelki üdvével ? És egyáltalán a lelkével ?
    .
    Rátérve a cikk . é r d e m i . részére, Fellegikben, Kövesekben és Fónagyokban pont nem az az undorító, hogy nem zsidóként eljátszák, hogy azok, hanem
    é p p e n az, hogy . z s i d ó . l é t ü k r e a zsebükbe csúszutatott súlyos milliókért árulják és árulják el hitsorsosaik(!) múltját és jelenét. Vagyis, hogy egyszerűen árulók, akik ilyen múlt után képesek eladni a lelküket a Gonosznak.
    .
    Ez esetben Fellegiről van szó. Ő az akiről Orbán a kihallgatásánál bevalotta, hogy őt nem szereti úgy mint X-et a másik tanárát, mert ő zsidó. Még ezt is elfelejti ez a jellemtelen talpnyaló és folytatja a diktátor és a magyarországi diktatúra külhoni népszerűsítését. Ezért kell őt utálni, mert ő így hamis, és így tett hamis tanúbizonyságot Orbán és az ő antiszemita rendszere mellett, hogy azt még zsidó létére külön ki is hansúlyozta.
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  48. gets
    Polt Péternek hivatalból kell(ene) fellépnie a nyílt uszítás miatt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  49. "tisztelhölgyeimésuraim"

    Régi magyar közmondás:
    “Azért ő sem jobb a Deákné vásznánál”
    .
    Amikor a kiváló rakéta tudóst – amúgy háborús bűnös, nácipárt tagot – Werner von Braunt egy külön e célra alakított kereső-brigád elfogta – náci ide, náci oda – úgy bántak vele, mint a hímestojással szokás. Később neki köszönhette az USA az Apolló programot. Jah kérem, a pénznek nincs szaga. Különösen Amerikában.
    Egyébként ezt bizonyította Takopoulos asszony eddigi nagyköveti ténykedése is…
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)

Írja meg véleményét!

 
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos