Ronai and Ronai
AMERIKAI

NYÁRI SZÜNET IV. 2013. június 2. vasárnap 19:05

  • Hozzászólások(118)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

NYÁRI SZÜNET

Tájékoztatjuk kedves Olvasóinkat, hogy az Amerikai Népszava online kiadása június, július és augusztus hónapokban nyári szünetet tart.

A nyári szünet nem érinti a nyomtatott lapot, amely a szokásos módon jelenik meg.

A nyári szünet ideje alatt az online kiadás elérhető, olvasni és hozzászólni lehet, a frissítés azonban csak szórványos és esetleges lesz.

Köszönjük szíves megértésüket, minden kedves olvasónknak kellemes nyarat és jó pihenést kívánunk! Találkozunk szeptemberben!

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 3.2/5 (14 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +1 ( 15 szavazatból)
NYÁRI SZÜNET IV., 3.2 out of 5 based on 14 ratings

  • Hozzászólások(118)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

118 Reader’s Comments

  1. Ez se rossz…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -15 (23 szavazatból)
  2. Megy ez. Percenként egy NYÁRI SZÜNET. Super.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -15 (23 szavazatból)
  3. Olvtársak!
    Aktivizáljuk magunkat. Mutassuk meg, hogy önállóan is tudunk létezni, ha kell!
    Csinálhatunk témaoldalakat,
    vagy
    Csinálhatunk olyat hogy
    június = NYÁRI SZÜNET I.
    július = NYÁRI SZÜNET II.
    Augusztus=NYÁRI SZÜNET III.
    A IV pedig tartalék.
    Mi a véleményetek?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -7 (25 szavazatból)
  4. Szenzor
    2013. június 2. vasárnap
    21:07
    ,
    Nekem mindegy mit csinálunk, csak csináljuk!
    Csináljunk már valamit!
    Ismerek egy szerszámkovácsot, vállal szerszámok kiegyenesítését (IS) …
    he-he :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -11 (23 szavazatból)
  5. Ez most vicc? Vagy minden hozzászólás után ugrik egyet a római sorszám?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -13 (21 szavazatból)
  6. girbegurba
    Nem a sorszám ugrik, hanem ti ugrottatok túl messzire.
    Szenzor leírta, mire használható a négyszerezés, és ahhoz mi a sorrend:
    június = NYÁRI SZÜNET I.
    július = NYÁRI SZÜNET II.
    augusztus = NYÁRI SZÜNET III.
    A IV. pedig tartalék.
    Most éppen itt tartunk. Június legelején a nyárvégi utolsó tartaléknál.
    (Tisztára magyar módi.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -11 (19 szavazatból)
  7. Online újság, nyári szünet? Ez meg mi? Addig megáll a világ? Ez egy kissé meglepő. Amerikában ennyire nem akarnak dolgozni a magyar újságírók vagy mi? A kedves Szerkesztők abba nem gondolnak bele, hogy itthon is vannak olyan emberek, akiket érdekelnek eme online újság gondolatvilágai? Vagy elfogytak a magyar mecénások? Vagy…?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (6 szavazatból)
  8. ” Vagy elfogytak a magyar mecénások?”
    Nemhogy elfogytak, hanem soha nem voltak elegen. Ezt az újságot nem a magán-nyugdíjpénztári befizetésekből tartják fenn, és nem is az extra adókból, meg az ellopott egyéb forrásokból.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (8 szavazatból)
  9. Commentgirl 2013. június 13. csütörtök
    Látszik, hogy nem túl járatos az AN ügyeiben, bár csak néhány írást kellett volna elolvasnia, rögtön megfelelő információhoz jutott volna a nyári szünettel kapcsolatban. Minden rendszeres látogató, hozzászóló tisztában van azzal, hogy ez egy egyszemélyes online újság, és a tulajdonosa más egyéb feladatai mellett, szabad idejében szerkeszti. Pikirt hangú megjegyzéséből számomra az derül ki, hogy ön nem tartozik azok közé, akiket mint az újság gondolatvilága iránt érdeklődőket említ.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (8 szavazatból)
  10. girbegurba
    Sőt, nem is olyan nőegyleti pénzekből, mint pl. a Gipsz Jakab, Piros Arany, Hát Izsák és Iksz Ipszilon által fémjelzett, Dunszt Eszter Nők a Magyar Nemzetért Közhasznú Egyesülete….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (6 szavazatból)
  11. csakén
    Nem akartam szaporítani az augusztusi kommenteket június közepén, de ha már utaltál valamire, a linkjét sem lehet kihagyni:
    .
    “Gipsz Jakab és Iksz Ipszilon vezeti az állami milliókat elnyerő szervezetet
    2013. 6. 1
    Több millió forintot nyert el a Nemzeti Együttműködési Alapból egy 2011-ben bejegyzett egyesület, a Nők a Magyar Nemzetért Közhasznú Egyesület. A szervezet bírósági adataiban tisztségviselőként Gipsz Jakabot, Iksz Ipszilont, Piros Aranyt és Hát Izsákot nevezte meg.”
    (…)
    http://www.vg.hu/kozelet/tarsadalom/gipsz-jakab-es-iksz-ipszilon-vezeti-az-allami-milliokat-elnyero-szervezetet-405671

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (7 szavazatból)
  12. Kedves mindenki!
    ….Ha az AN fő nyitó lapját felhozzátok, illetve a címlapra mentek, akkor ott az AN logója (piros, fehér, kék csíkos).
    Arra kattintva feljön a NYÁRI SZÜNET I. az a júniusi vegyes.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  13. Tegyük élhetővé !

    Mit gondoljunk, ha a médiában holnaptól, holnap utántól, kicsit későbbtől ha ezen variációkat haljuk?, hogy :
    -o.Viktor öngyilkos lett?, vagy
    -o.Viktor helikoptere lezuhant, mindenki szörnyet halt? ,
    -o.Viktor tegnaptól király lett és ezért kellett a szent korona törvény megszavazni (, minden lépés, törvény aljasul előre kitervelve, adagogatva, részletekben elfogadva ) – egy felség sértési törvényt egy sorát egyéni képviselői javaslatra módosítsák -vagyis telhetettlen bugrisnak, szemét, hazaárulónak nevezem a főmajmot- már büntethetővé válik?,
    -o.Viktor felhagy a politizálással, valamelyik külföldi birtokára távozik? ,
    -E2014-MSZP hirtelen felindulásból x%-kal megnyerte a választásokat?
    ….

    Mind egyre megy. Nép etetés. Működik tovább az Aljas Rendszer.
    .
    Aljas fejlődés nagy ívekben:
    Volt az Antal féle rokonsági, többségi besúgós rendszer ,
    lett simicska-puch féle Dunszt Emese rendszer (felülről mindent elzáró) , alulról tiszta égboltnak látszó népetetés,
    majd a tehetséges , Tőrekvés-Kisz SE-ben és saját szájpadlásában is gombfocizó TITÁN isteni útra lép

    .
    Főmajom, főmajom, főmajom
    Tek : Főmajmot körülugráló ápolók serege
    (mai tv interjúban IS volt egy háttérben álló figura, aki erősen drukolt, hogy főmajom el tudja mondani, amit el kellett neki mondania. simicska, ismered a háttérben álló figurát ? kiposztolod linkjét a facebookodra ? )

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  14. http://www.humorherold.eu/items/show/1841
    .
    :D :(((((((((((

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  15. gets
    Annyira igyekeztél a kocsmai stílusú, totál amatőr linkkel, hogy a Nyári szünet IV.-en kötött ki. Jelezhetted volna, hogy humor helyett alpári szöveg várható rajta.
    Júliusban a Nyári szünet II. a soros oldal.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  16. Ha még ez sem felháborító!
    http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=666596

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  17. bumburi

    Direkt a 4-re mentél, vagy véletlen?
    Különben lehetne a választással kapcsolatos dolgokat ezen megbeszélni.
    Véleményed?
    .
    Jó lenne valami pontos információt szerezni arról, hogy mi jár a kül… állampolgárainknak.
    .
    Én úgy végig gondoltam, hogy az informatika világában milyen egyszerűen lehet az egészet elcsalni a törvényesség látszata mellett. Egy dolog kell hozzá, amit már megvalósítottak, hogy más ne láthasson bele.
    Oszt jónapot.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  18. Szenzor
    Nincs kétféle állampolgár jelentette ki a főamortizáló, igen nemzeti és nagyon ájtatos, stüszivadász, a Plagizsolt!
    Pedig van: akik itt élnek azok az adózó állampolgárok, akik majd itt szavaznak azok pedig a nem itt élő és nem is itt adózó állampolgárok.
    Nem tud számolni kettőig, pedig ehhez még a cipőjét sem kell levetni, az csak húszig történő számoláshoz kell!
    Akik egyébként így tudnak számolni, kettőig sem, azoktól pörög ilyen jól a gazdaságunk és siker hegyeink vannak, mint pl. a 3xbóvli!
    Szóval ez szerintem kétféle állampolgár, de fideszéknél ugye bármi lehet.
    Na, de akkor ezt, most hogyan?!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  19. csakén
    Szerintem a ‘külhoniakat’ pont úgy használja fel és ki tervei megvalósításához, mint minket. Szavazás után dobva lesznek, ígéretek elfelejtve. Mert hosszabb idejű bebetonozás következik, majd utána valamikor a Telekis által jövendöltek.
    És utána a light-osabb verzió, mint Rákosi után Kádár.
    Valamiért nekünk ennyire telik.
    Mostanában reggel azzal kezdem a napot, hogy megnézem a Ft árfolyamát ugyanazon a helyen., és látom rohamléptekkel javuló gazdaságunk éppeni állását.
    Viszont az komolyan érdekelne, hogy a külhoniak beetetése milyen szinten van.
    Mi jár jelenleg nekik innen, és mi a konkrét ígéret. nagyon nagy a csend, pedig valami készül. (emlékeztek az állampolgári jogon járó 20 ezer Ft alapnyugdíj tervezetre, a 100e felettiek megsarcolása mellett? Ez gyorsan el lett napolva)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  20. Szenzor
    Annyit hallottam: Korózs Lajostól megkérdezték, hogy igaz lehet-e, hogy az ukránok a határ mellett kapnak valami apanázst.
    Nem tudott válaszolni, mert szóbeszédre nem adhat, viszont nem kapott választ a minisztériumból.
    Szóbeszédek vannak mindenféle juttatásokról, de ugye ez is egy kényes kérdés, mert aki a kintiek tömésével kezd foglalkozni, az iziben gyűlölködőnek van beállítva.
    Egyedül Gyurcsány mondta ki, hogy nem támogatja a szavazást, kár, hogy nem tette hozzá, hogy éppen Mikola miatt, aki a kettősök által akarta bebiztosítani 20 évre a hatalmukat!!
    Azok viszont konkrét dolgok, hogy kinti egyetemek mennyi 100 milliókat kapnak, az itteniek pedig leállítják a liftet, mert spórolnak vagy pl. még májusban nem kaptak ösztöndíjat diákok, nincs nyomtatópatronra pénz.
    Ha ezt az oldalt erre a tesszük meg, hogy a választással vagy éppen a kettősök járandóságaival foglalkozik, akkor egyszerű lesz a kép és átlátható.
    Hátha lesznek bátor emberek, akik konkrét dolgokat tudnak majd írni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  21. Szenzor
    Direkt volt. Nem kellett volna?

    .
    Hogy mi jár nekik, mármint a honosítottaknak?
    Semjén mondta annak idején, hogy nincs két féle állampolgár. Ami itt jár, az a honosítottaknak is jár.
    Megy a ködösítés a tények bevallása helyett. Én is szeretnék látni egy ilyen törvényt, ami szabályozza a nekik járó szociális juttatásokat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  22. Mi történt? Már Gerendás is beállt a sorba?
    http://hvg.hu/kultura/20130802_Hiaba_jelentette_be_Gerendas_nem_hagyta_e

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  23. Tehát ide teszem a linket. Érdekes párhuzam. Egy gondom van vele, hogy Putyin éli világát a választási csalásaival és maffia kapcsolataival együtt. Simán bebörtönöz ellenzékieket. Azt hiszem itt csak az EU tagság miatt nem meri megtenni a csuti. Nagy dilemmában lehet: pénz az EU-ból vagy korlátlan hatalom. Lehet, hogy ezért kapar kelet felé. Ha lenne biztos pénz keletről, akkor minden gátlás nélkül kiléptetné az országot az EU-ból.
    http://www.galamuscsoport.hu/tartalom/cikk/318772_uj_csalad

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  24. bumburi
    Az egyéb dolgokat a III-ra tegyük, és itt csak a választással kapcsolatosan témákat tegyük fel illetve beszélgessünk jó?
    Tudod, augusztus NYÁRI SZÜNET III
    .
    És akkor IV a választással kapcsolatban.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  25. Szenzor Nem!!! Azért is a Nyári Szünet III. legyen az választási izé!!!!
    Még ,hogy a Nyári Szünet IV.!! Aztat már nem!! Ki hallott már ilyet???

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  26. Szia Barry1
    Az árulkodós korszakomon túl vagyok, de bumburi valamiért idekeveredett, és jó ötletnek tűnt, hogy csak a választási téma itt, minden más a III-ason, de én nem vagyok ennek a koordinátora, csak megálmodója félig.
    Mindenki ott kommentel ahol akar, Te például a III-on.
    Meg fog magától oldódni.
    Csak nyugi! Szenzor

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  27. Ha Gyurcsány Ferenc felvállalja, hogy itt ne szavazzanak a kintiek, és igenis azért mert Mikola 20 év betonozásról beszélt ezáltal, ezt mindig hangsúlyozni kell és akkor felvállalhatná a pártja azt is, hogy készít egy ilyen kimutatást azokról a dolgokról, amik ezzel járnak, mennyibe kerül ennek a nem megszorított, csak az árok szélére lökött népnek.
    Tételesen, mert az hogy szóbeszédek vannak, az rosszabb, mintha megtudnánk mi mennyi, mi hány?
    Rajta ellenzék – lássák az itteniek és az ottaniak, hogy miről is szól itt a történet, sok-sok pénzről, amit a hülyének nézettektől vesznek el!
    Öntsünk végre tiszta vizet a pohárba!
    A pénz kérdése minden embernek érthető, ha akarja érteni, csak bele kell néznie a pénztárcájába!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  28. Szenzor

    Meggondoltam magam.Már nem akarok a III-on!! Most a IV-en akarok.!! Na!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  29. Szenzor
    Én azért tettem ide, mert emlékezetem szerint arról volt szó, hogy az augusztusi témákat a VI – re tesszük, mert ez az utolsó hónap a szabiból. Vagy rosszul emlékszem?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  30. bumburi
    Röviden és tömören rosszul emlékszel
    Június……….1
    július ………..2
    augusztus…3
    És ha beüt valami rendkívüli, az került volna a 4-re, De tökéletesen elfogadható, hogy ez a választási csalási cirkusz megtárgyalása a 4-en legyen.
    Feltéve ha Bary1 úri kedve megint nem gondolja meg magát. (HEHE)
    Vannak ennék fontosabb dolgok is, és valóban tök mindegy, hogy hol irogatunk, lényeg, hogy tegyük.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  31. Hát akkor így utólag kérek mindenkitől elnézést…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  32. Aki még nem tette, olvassa el

    SZENDAMONDJA

    Birkanyáj a lápmezőn 2013. augusztus 1. csütörtök

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  33. Kedves Szenzor

    Elolvastam Szenda ” birkanyáj a lápmezőn” cimű cikkét. Teljesen igaz amit ir de engedd meg ,hogy én most a dolgok egy másik oldalára világitsak rá.
    Egy ilyen állapot 2010-ben az európai unióban csak úgy alkulhatott ki, hogy európa nem .hogy csak asszisztállt, hanem segitőkészen kollaborált is a brigantikkal és ezt teszi mind a mai napig. Az a nénetországban élő honfitársunk ,aki teljes joggal elmarasztalja a magyarokat ( ISMÉTLEM!!!!!!
    teljes joggal!!!),annak még csak egy fél mondata sincs ,hogy rámutasson , arra a képmutató ,farizeus puhány politikára ,amelyet a nyugat és legfőképpen (pl: az egekig magasztalt Németországot vezető keresztén ,konzervativ) erők követnek. Ha az én utcámban lakik egy részeges tróger, és az egész utca tétlenül tűri ,hogy ez a gazember következmények nélkül ütheti -verheti terrorizálhatja a családját , netán még a kiskorú lányait is molesztálhassa, az valahol az egész utca ,a szomszédok szégyene is. Az pedig igazi cinkosság ha az utca lakóinak többsége köszön ennek az illetőnek,kezet fog vele ,barátságosan elbeszélget ,meghivja kávézni ,ebédre ,sőt diszvacsorára is ,miközben az illető reggeltől estig szidja torkaszakadtából szidja őket.
    Ha a mérvadó nyugat (EU, USA) nem miattunk, hanem maguk ( a ző elveik )
    miatt,a kezdetektől úgy bántak volna ezzel a horror bandával ,ahogy megérdemlik , már rég megbuktak volna . Mindezt nem azért mondom ,hogy bármiben is csökkentsem a MI felelősségünket, de valahogy ez a rész mindig elsikkad. Igazából az elmúlt 3 évben Merkeltől még egy enyje.bejnyére se futotta, miközben ,nyilván látja ,hogy mi folyik itt ,sőt igenis a német polgárok fedezik nagy részben a leggazdagabbak 1 kulcsos ad ókedvezményeit , a közgép hasznát , sőt még kárpáti gyujika (és a többi hasonszőrű)lekorrumpálását. Ugyanilyen szervilis megalkudó volt az amerikai (görög) nagykövet csaj , és Ilan Mor is minimum a nácik cinkosa. TEhát ,mielőtt akkorát csodálkoznának kintről a magyarok birkaságán(tegyék mert jogos!!!) ,azért nyugati barátaink( Főleg a konzervativ ,keresztény jobboldal ,de a többiek is) pillantsanak már föl borotválkozás közben. Tessék mondani, minden OK? Tökéletes a látvány?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  34. Barry1
    Teljesen nem, de részben igazad van az én álláspontom szerint.
    Ha az utcába kijön a felügyeleti szerv és ketten is azt mondják, hogy itt minden rendben van, és az utca többi népe is csak a bajsza alatt morog csendben, akkor mit várunk a külső szervtől?
    Hogy magunktól védjen meg minket? (mert igazából arra lenne szükség)
    (Mesterházy és Bajnai ne bántsák a népet kinti megnyilvánulására gondolok, akik kérték a pénzek nem zárolását, amikor arra lett volna szükség. Bezzeg annó Orbán merte követelni)
    Azért a Tavares jelentést ne felejtsd ki, ahol a néppárt nagy része mellénk állt. Próbálkoznak, de saját bürokratikus súlyuk nehezíti a dolgokat. Mi meg nem Németországba vagy az USA-ba léptünk be, hanem az UNIO-ba.
    .

    Nagyon könnyítené a kintről érkező segítséget az itteni hangos felháborodás most például a választási törvény okán.
    Olyan régóta irkálgatok róla , de az ellenzék most kezd ébredezni amikor már elindul a kinti regisztráció, és ordít a szavazatok megvédési technikája.
    A kulturált és csendes törvényeket betartó ellenzékiség legitimálja és erősíti a jelenlegi hatalmat.
    A sült galamb meg ritkán repül, hiába várja a kitátott száj.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  35. Bary1
    Becsukhatós tükrük van. Tudod, olyan két oldalról behajtós.Középre fókuszálnak csak, mert nem tetszik nekik a látvány,hogy a két behajtható oldalról meg tiszta mocsok. Az a bejárónő dolga lett volna…. Azt meg majd kirúgják.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  36. Szenzor

    Alapjában értesz félre engem. Nem azt mondom ,hogy nekünk segitsenek ,
    tojjanak ránk . Igazuk is van. ( bár a számlát ők is fogják fizetni,mint a görögöknél).
    De mit jópofiznakezzel a zombival . Barrósót lekócerájozza ,az meg fogadja és kezet fog vele.
    Az utcában a felügyeleti szerv tudna olyat mondani ,hogy te az illetőt meghivod ebédre??,
    Ha egy banditával nem állok szóba ,az elsősorban magam miatt van és nem az áldozatok miatt. Sajnos mi ezt nagyon meg fogjuk szivni , de ők is!!!!!!
    Az ellenzéki vezérek erdélyi ,berlini és brüsszeli futkosását , nálam többször senki sem birálta.
    Értsd meg ebbeől a birálatból (CSAK MOST) szándékosan hagytam ki a magyarokat ( ebben nincs is vitánk). MOST kizárólag a saját elveik betartását kérem számon rajtuk. Meg a nyugat nyúl béla tetyefoszaságát.
    A Néppártból kb 10-’15 fö szavazott Tavares mellett ,néhány tucat tartózkodott vagy nem vett részt, több mint 200 ELLENE szavazott!!! Nézz utána!!!!!
    A nagyon nagy többség ellene!!!!!!!!
    Nézd meg mi volt Jugóban ! Amig lájtoskodtak, meg félrenéztek ( srebrenica),meg paszirozták a szart ,addig volt nagylegény a Milosevics. Mikor végre Clinton azt tette, amit már régen meg kellett volna tennie, akkor Slobónak vége lett mint a botnak.
    XXI. század , Európa kellős közepe, itt van egy szövetségi rendszer, vannak közösen elfogadott alapelvek ,szabályok. Mi ez a puha izé.
    Mégegyszer hangsúlyozom: NEm akarom bármiben csökkenteni a mi felelősségünket ,az enyémet se, de mindettől függetlenül , szerinted magya európa illetve az európai vezetés ,a vezető politikusok ,jól vizsgáztak???
    Itt és most megtehetik azt ,amit és ahogy megtesznek.? Ez igy OK????

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  37. Barry1
    Most el kell mennem, majd visszatérek.
    Lehet, hogy rosszul emlékszem, de a Néppártnál nekem fordítva jött le.
    Mi mindig csak egy légypiszok voltunk a térképen, csak kritikus helyen.
    Most miért lennénk mások?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  38. NEM a méretről beszélek (légypiszok) ,hanem AZ ELVEKRŐL!!!!!
    Ez a viselkedés ,amit az EU produkál , ez pontosan azt a süket (tusványoson is előadott) orbán blablát támasztja alá a nemzetállamokról meg a “szuverenitásrő meg az abcug eu)l”
    Tavares jelentés:
    370 igen
    249 nem ( Ezeknek DÖNTŐ TÖBBSÉGE néppárti!!!)
    082 tartózkodás
    064 nem vett részt
    Tehát a 765 képviselónek még a fele ( az 382 lett volna) sem szavazta meg a jelentést.!!!!! Rádbizonm az értékelést.
    Erre vagyunk olyan nagyon büszkék??
    Én nem ,hogy kikérem magamnak, hanem egyenesen követelem ,hogy igenis pofázzanak bele ,és ne hagyják szó nélkül azt ami itt van Ez nem helyettesitheti azt amit nekünk kell itt megtenni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  39. Rendkívül bosszantó megélni, hogy az EU ennyire tehetetlen. Az még némileg érthető, amikor egy nyilvános találkozón udvariasan mosolyognak, kezet fognak, ahogy az illendő. DE hol maradnak a háttértárgyalások kemény figyelmeztetései? Sajnos igaznak látszik a vád, az EU jelenlegi irányító struktúrája alkalmatlan az időben meghozott jó döntésekre. És ezt nagyszerűen ki is használják az orbán félék.
    (A Tavares jelentés szavazása riasztóan igazolja az előbbieket. Nem a közösség jövője, minősége a fő szempont, hanem a pártpolitika. Összekeverik a hűséget az eredményességgel. A végképpen lejáratódott személyeket, gyakorlatot is védik “a mi kutyánk kölyke” ostoba alapállással.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  40. http://www.hirhatar.hu/hir/dk-valasztasi-csalasra-keszul-a-fidesz
    Bauer Tamás alelnök sajtótájékoztatója.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  41. Barry1!
    Ebben a vitában most szinte teljesen Neked adok igazat.
    Az EP képviselői arányokról egyszerüsítve:
    Néppártiak: 274
    Szocialisták: 195
    Zöldek (két frakció): 93
    Liberálisok: 85
    Konzervatívok: 56
    Euroszkeptikusok: 33
    Egyéb: 30

    Az általad megírt szavazási arány (tételezzük fel, hogy a jelen nem lévők kb. azonos arányban maradtak távol) csak úgy jön ki, ha a néppártiak legalább 80%-a nemmel szavazott.
    A pletykák szerint ugyanis közülük igent talán tízegynéhány nyomott, de sokan tartózkodtak közülük, miként a liberálisok és euroszkeptikusok egy része is.
    Ugyanakkor igent nyomott számos konzervatív (az angolok eléggé emberi és szabadság jogi beállítottságúak) és nemet számos független (szélsőjobbos stb.).

    Ami a lényeg: az egyetlen számottevő frakció bizonyosan a néppárti volt, amelynek túlnyomó többsége nemmel szavazott.
    Lelkük rajta. Meg a mi leköpésünk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  42. vontolla

    Az EU nem tehetetlen ,hanem nyúlbéla. Azon a határon meg régen túl vagyunk, hogy diplomáciailag mi az illendő és mi nem. Miért az illendő.hogy a csuti mindenkit vérig sért ( kóceráj , lefizetett, megvett képviselők stb….). És mindez nyilvánosan Pontosan már NEM háttértárgyalásokon kellene figyelmeztetni ill. fegyelmezni ,hanem a legszélesebb nyilvánosság előtt ,hiszen az ő “Nobel -dijas” kiszólásai( Svázifőld és Burma vagy Azerbajdzsán épp most kőrözi le a nyugatot stb…….) is a nyilvánossás előtt hangoznak el. Egy szint alatt ,pedig kit érdekel a diplomáciai illem. Egy példa: Pár évvel ezelőtt egy konferencián Hugo Chavez hülységeket dumált és beszolt mindenkinek. A jelenlévő ,és láthatóan türelmét vesztett János Károly spanyol
    király előrehajol és jó hangosan megkérdezte Chavezt, ” Miért nem fogod be a
    pofádat??”És neki még ugye tolmács se kellet, a királynak meg volt gyerekszobája. Na ,kb igy kell ezt..
    Teljes joggal marasztalja el bárki a magyar népet .Ezt kell is és igy helyes.
    De a nyugatnak is bőven van sara ebben a dologban.Az EU -nak nemcsak lehetősége, hanem kötelessége is lenne fellépni ,teljes határozottsággal.
    Mint ahogy semmi nincs ingyen és az emberiség történetében még nem volt kifizetetlen számla ,ez sem lesz az. Nekünk fog a legtöbbe kerülni ,de a többiek se fogják megúszni.
    A Tavares jelentést meg csaknem négyszáz (395) képviselő nem szavazta meg!!!!! Ez az igazi ( keresztény-konzervativ) szégyen. Felelősségben a magyarok után a második Angela Merkel & her Band. Ő is pekálni fog ,nyugi.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  43. adalék a Tavares-jelentéshez, meg a midrága jó fasiszta kormányunk demagóg hozáállásához:
    http://balrol.blog.hu/2013/07/12/legy_ostoba_876#more5401691

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  44. Barry1, teljesen azonos nevezőn! Én arra próbáltam utalni, hogy annak a bizonyos háttértárgyalásoknak már RÉGEN meg kellett volna történniük. A mai mosolygós, baráti tévé szereplések valóban arra utalnak, az ejnye-ejnye fejcsóválásokon kívül semmi nem történt, pedig amit produkál a vezér, annak a töredéke is lecsapja a biztosítékot, ha normálisak a körülmények. Az EU lagymatágsága azért is megdöbbentő, mert lehetetlen, hogy ne lássák a fő illetékesek, nem magyar belügyről van szó. De ha a hatalmas ülésteremre nézünk, meg ismerjük az összetételt, a szánalmasan rövidlátó pártcsatározásokat ott is, valóban elhalványul az utolsó reménysugár is. Mint már többször írtam: az alapító atyák rontották el azzal, hogy csupán néhány költségvetési vállalás kellett a csatlakozáshoz. Amikor pedig kiderülnek a házirend gyengeségei, a tanker mozgású kolosszus képtelen időben megmozdulni.
    Attól tartok, Merkel ügyben is igazad van, ami különösen sajnálatos. Mit várunk el az itteni adottságtömegtől, amikor az ottani választóknak is tetszhet, hogy a kancellár asszony nem utálja hangosan a magyar kollégáját?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  45. Lehet hogy a megoldás Az Európai Egyesült Államokban rejlik!
    Ugyanis akkor már OV meg lenne kötve a keze és nem csinálna ennyi baromságot!
    De sajna , ettől még olyan , de olyan messze vagyunk hogy csuda!
    A választásokig meg kitudja, mennyi pénzt fog még osztogatni hogy bebíztosítsa a választást!
    De az a nagy igazság, hogy egész egyszerűen nincs kire szavazni jelen állás szerint!
    Tegnap volt az Egyenes Beszéd című műsorban a ” Kétfarkú Kutyapárt’!
    Édes istenkém, nagyon fárasztó egy párt , talán még jobban feldűhített mint a Fidesz!
    Ennyi baromságot összehordani , meg ennyire komolytalannak lenni, amikor nyomorgunk meg búslakodunk, ezek meg játszák az eszüket és a nyomorúságos helyzetemen poénkodnak!!!!
    Pfujjjj, az eszem megáll!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  46. sedona,
    ha már nevetni sem tudsz a helyzeten, az aggasztó tünet.
    Hogy kedvenc ífjúsági egényemből idézzek (II. vilgháború idején játszódik):
    “…Mi még bírjuk humorral és vagánysággal.”
    De hivatkozhatnék szendanra, Fabiusra, PuPura, Föld S. Péterre,NeonBagira, pézsmára, “a” Pápaira, a ProgBlog illetve az Örülünk, Vincent? szerzőgárdájára, vagy akár jómagamra, stb. Mindannyian tehetségünk, rálátásunk, végzettségünk, tapasztalataink, stb. arányában gúnyoljuk ki, szedjük ízekre a fideSS-gyorsnaszád napi bukdácsolását.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  47. Elmesélek valamit, úgy 4-5 évvel ezelőtt történt.
    .
    Volt egy időszak, amikor néha bejártam irodába dolgozni.
    .
    Négyen voltunk a szobában.
    .
    Az egyik fűtőtest időnként kerregett. Borzasztó hangja volt, alig lehetett tőle dolgozni. Mind a négy ember ideges volt tőle, rendszeresen téma volt, hogy mikor kezdi el megint, és hogy kinek mennyire van elege belőle.
    .
    A többiekkel ellentétben nem alkalmazott voltam, hanem alvállalkozó, így nekem volt a legkevésbé “jogom” reklamálni a benti dolgokért, de nem bírtam tovább. Dolgozni akartam, nem kerregést hallgatni. Átmentem, és szóltam az asszisztensnek, aki erősen klimaxos, és alapból hisztis hárpia volt.
    .
    Átjött, és csípőre tett kézzel kérdezte: “Na, mi van?”
    .
    Mondom, hogy rendszeresen kerreg a fűtőtest, így nem lehet dolgozni normálisan.
    .
    A nő körbenézett, és megkérdezte a többieket.
    .
    “Nem tudom, a Maeldront zavarja.”
    .
    “Igen, most nem kerreg. Én amúgy se hallom.”
    .
    Az asszisztens lesajnálóan nézett rám, és elment.
    .
    Én összepakoltam és hazamentem.
    .
    Ők ott maradtak a kerregéssel.
    .
    Magyarországon ugyanaz játszódik le mindenhol. Kicsiben, közepesben és nagyban.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  48. Maeldron,
    modellértékű, amit elmeséltél. :)
    Én vendéglátóban jártam hasonlóan, amikor kicserélték a kólagép szénsavpalackját, de kicsit kihúzták a műanyagcsövet, ami így belógott a bárpult bejáratába.
    A kollégák ott balettoztak, kerülgették, ahogy tudták, hogy koszos ne legyen tőle a nadrágjuk, egészen addig, míg este be nem mentem dolgozni és egy mozdulattal vissza nem toltam a csövet a palack mögé.
    Szóval maximálisan értem a helyzetleírásodat. :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos