Ronai and Ronai
AMERIKAI

Bajnai megvédte az Orbán-kormányt Berlinben 2013. június 1. szombat 16:33 | AN

  • Hozzászólások(238)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Bajnai megvédte az Orbán-kormányt Berlinben

Berlin – Bár rengeteg probléma van a magyar kormánnyal, azt nem lehet mondani, hogy bármi köze lenne a rasszizmushoz vagy az antiszemitizmushoz – közölte Bajnai Gordon Berlinben. Bajnai Gordon nem először bizonyítja, hogy minden jó szándéka ellenére nem ezen a földön él, fogalma sincs arról, hogy mi történik Magyarországon, és képtelen azonosítani az Orbán-rendszer ideológiáját, de még egyértelmű jelenségeket is. Totálisan alkalmatlan.

Magyarország elkötelezett az Európai Unió mellett, nem neonáci ország és nem szereti a diktatúrát, a kormánnyal pedig ugyan rengeteg probléma van, azt nem lehet mondani, hogy bármi köze lenne az antiszemitizmushoz vagy a rasszizmushoz – mondta az Együtt 2014-Párbeszéd Magyarországért választási szövetség vezetője pénteken Berlinben.

Bajnai Gordon a német ellenzéki Zöldekhez közel álló Heinrich Böll Alapítvány Magyarország 2014 – A demokratikus ellenzék előtt álló kihívások című pódiumbeszélgetésén kiemelte: a német sajtót naponta tanulmányozva azt tapasztalja, hogy a Magyarországról szóló tudósításokban “fontos dolgok gyakran összekeverednek”.

Ezért a volt miniszterelnök szerint világossá kell tenni, hogy Magyarország “mint ország” továbbra is kitart az EU mellett, a jelenlegi kormánynak pedig semmi köze a neonáci eszmékhez.

Bajnai Gordon alapvető társadalomtudományi és társadalompolitikai ismeretek hiányában totálisan alkalmatlan egy kelet-európai ország vezetésére. Magyarországon magas színvonalú társadalomtudományi munka folyik, kiváló tanulmányok és könyvek jelennek meg, tájékozódnia kellene. Alapkérdésekkel nincs tisztában. Egyebek mellett azzal, hogy a magyar jobboldal a konzervatív eszméket a „keresztény-nemzeti” ideológiára váltotta fel, amely elszakította a „nemzet” fogalmát a „liberális” fogalmától, és amely alapvetően és meghatározóan antiszemita ideológiára épül. Az egész Orbán-rendszer ennek az antiszemita ideológiának a talaján áll, a magyar alaptörvény ennek az ideológiának az alapvetése. Ezek után nem lehet azt állítani, hogy a magyar kormánynak semmi köze az antiszemitizmushoz és a rasszizmushoz.

De ha Bajnai Gordon társadalomtudományi kérdésekben járatlan, és politikus létére ilyeneket nem olvas, láthatná mindezt a gyümölcseiből: hatvan Wass Albert szobor van Magyarországon, nyilasok és háborús bűnösök vannak a magyar tananyagban, a zsidókat deportáló Horthyról köztereket neveznek el és szobrokat állítanak neki, legújabban a hírhedt antiszemita Tormay Cécile-ről akarnak közteret elnevezni. Prohászka Ottokárról utcát lehet elnevezni, aki a hungarizmus, így a belőle kinőtt nyilas mozgalom szellemi atyja. Felsorolni is sok lenne, de nem is szükséges, mert ha valaki a fától nem látja az erdőt, azon nem lehet segíteni.

Bajnai Gordon habitusa miatt elkerüli az éles kritikákat, mert egy szelíd és kedves ember, de amit tesz, az most már botrányos és rendkívül ártalmas. Kezdetben ezt egy rossz politikai stratégiának lehetett tulajdonítani, hogy az „árkokat betemesse” és megnyerje a jobboldali szavazókat. De hamis állításokkal, az igazság meghamisításával, hazugsággal nem lehet az „árkokat betemetni”. Bajnai Gordon az Orbán-kormány megvédésével rendkívül sokat árt Magyarországnak, a magyar népnek, a magyar demokráciának, és ha ennyire képtelen eligazodni a magyar valóságban és a magyar szellemtörténetben, az lenne a legjobb, ha vagy tanulna erről, és addig hallgatna, vagy teljesen visszavonulna a politikától.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.4/5 (58 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +74 ( 94 szavazatból)
Bajnai megvédte az Orbán-kormányt Berlinben, 4.4 out of 5 based on 58 ratings

Címkék:, , ,

  • Hozzászólások(238)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

238 Reader’s Comments

  1. Barry1,
    Kemény vagy, de igazad van.
    Ennyi, és nincs tovább…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  2. @Barry1 ” A rendőri túlkapás” csak egy Gyurcsány ” bűnei” közül,ha már szóba került. Morvai teleharsogta a világot vele. Akkor lett “szemkilövős” Gyurcsány. Most, hogy a rendőrség erőt mutatott egy szerencsétlen – még ez sem igazolt- tolvajjal szemben és lelkismeretfurdalás nélkül agyonverte és ma is úgy érzik, hogy helyesen jártak el.MA HOL VAN AZ ELLENZÉK TILTAKOZÁSA? Hogy ez egy AGYONVERŐS RENDŐRSÉG? Vajon milyen parancsokat kaphatnak ezek a rendőrők? Milyen szellem uralkodik ebben a PINTÉR féle rendőrségben? Tétlenül nézik, hogy a köztörvényes bűnözők a Fidesz magánterületén azt csinálnak, amit akarnak? Mondván, hogy addig nem szólhatnak bele, amíg vér nem folyik. És a miniszterelnöknek a szeme sem rebben, hogy gyilkosságért elítéltek védik a székházukat. Hova jutottunk?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (14 szavazatból)
  3. oldberg
    2013. június 2. vasárnap
    04:29
    ———-
    “A magyar nép annyira nem ártatlan, amennyire a Führert rajongva szerető és fanatikusan követő német nép sem volt ártatlan annakidején.”
    .
    Az egész kérdés nem is vizsgálható vagy értelmezhető amíg az ártatlan szót használjuk. Ez érdekli a világot a legkevésbé, és a magyarok esetében senkit nem érdekel az ártatlanságuk, pusztán csak a veszélyességi fokot mérlegelik. Melyik rejt több veszélyt, hagyni őket garázdálkodni, ha nem is lóháton és hátranyilazva de nem kevésbé veszélyes formában, vagy a beavatkozás a veszélyesebb. Tehát az ártatlan szót kicserélném veszélyesre.
    ———-
    „Ezt a kedves, jómodorú úrifiút megvették.”
    .
    Orbán fukar, ha megvette az később visszaveszi és triplán leveri rajta. Imádja elvenni ami a másé. Bajnait vagy megfenyegették, vagy bevették a csapatba, vagy megvették, de akkor Bajnai téved ha azt hiszi, hogy megtarthatja a júdáspénzt és az életét.

    A fenyegetésnek ellenállni és harcolni kevésbé veszélyes mint eladni magát. Ő sose lesz csapattag és míg a győzelemre lett volna esélye ha felveszi a harcot, most rajtaveszít mert ez a zárt klán megveti őt és nem bízik az árulókban, csak a saját sokszor kipróbált embereiben.

    Bajnai öreg ahhoz, hogy a volt koleszosok zárt bűnöző szindikátusába amely valószínűleg más maffia körökkel áll kapcsolatban vagy irányítása alatt, önmaga belépjen vagy bármit remélhessen. Túl késő, aláírta a saját halálos ítéletét.
    ———
    “De ez a nyílt összeesküvés, ez a szemérmetlen árulás”
    .
    Ez a másik kulcsszó ha magyarokról van szó. Megbízhatatlan nép kiszámíthatatlan orbáni politikával, de egy valamit mindig biztosra lehet venni.

    Az árulást. Az egyetlen dolog amire magyar viszonylatban stabilan építeni lehet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  4. Olvastam:
    Brutális visszaesés – csak az MTI, a királyi TV-k és rádiók pörgetik a gazdaságot, azt pedig tudjuk, hogy az csak annyira pörgés, mint amilyen a Giró100 és a nyugdíjvédelmi nagyasszony szájkaratéja.
    Őszig még el lehet lenni az ilyen tündérmesékkel, de Németországban lezajlanak a választások és akkor a német cégek akár szedhetik is a sátorfájukat és átcuccolnak a másik Viktorhoz, a Pontához, Romániába!
    Szóval elég cudar idők jöhetnek…..
    Más:
    Navracsics a főmortizálók legjelesebbike szerint a baloldal az ország lejáratója!
    Szeretné, ha elfelejtenénk, hogy a vekkeres rohangált és kérte, hogy ne adjanak pénzt hazug kormányoknak!
    De van még ettől fontosabb dolog is, hogy ne legyünk visszamutogatósak:
    Ha ekkora ereje van a baloldalnak, hogy el tudja intézni, hogy kint még a jobboldaliaknak is elegük van már a magyar kormányból, ha lehet nagy ívben elkerülik a vekkeres kordonbontó, félázsiai, turulban született, piros pöttyös ülepű, sallerosztó, pávagigolót, miért is nem a baloldal van kormányon?!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  5. Madár Zoltán

    Most már tényleg nagyon kétségbe vagyok esve.
    Éppen az előbb “döngöltem a betonba” Bajnait,ami rosszat el lehetett (és kellett) mondani róla ,azt elmondtam, és mivel az utolsó illuzióim is eloszlottak vele kapcsolatban,nálam végképp kiesett a pixisből.
    Mindezek után elég furcsa,hogy most úgy érzem ,hogy (a hozzászólásod után)kötelességem megvédeni Bajnait.Ami intézkedéseket te felsorolsz ,na azok voltak ,ami miatt nagyon sokan hittünk benne. Légyszives azt is ird már le ,hogy ha ezeket nem lépi meg ,akkor annak mi lett volna a következménye , de úgy egyáltalán kiváncsi lennék az általad javasolt alternativára. Lássuk már a medvét., mert itt mindenki olyan okos. Plusz amit felsoroltál ,az mihez képest. Például a mai helyzettel összehasonlitva.
    1. A töredék áldozatot se várta el a lakosságtól ,mint a mostani ÁMOK.
    2 . Világválság volt, HAHÓÓÓÓÓÓÓ (most nincs)
    3. Megoldott valamit? (meg) Volt értelme? (volt)
    4. A mostani megoldott bármit is? (nem) volt értelme ? (nem)
    5. Érintette a demokráciát,a jogállamot? (NEM!!!!!)
    6. Most meg már nem van is!!!! (szándékos)
    Úgyhogy miről beszélsz kedves barátom. Ha csak azt irjuk ,hogy minen legyen
    ingyé’ ,az kevés. Hát ,most éppen távol áll tőlem ,hogy védjem Bajnait, de azt nem tehetem meg ,hogy a hozzászólásod után csendben maradjak. Amit leirtál az nagyon jól hangozna bármelyi polgári körben vagy Dunszt kisasszonyéknál ,de nagyon remélem ,hogy itt, ezen a topicon nem csak nálam veri ki a biztositékot. Azért bármilyen is a helyzet ,ne felejtsünk el gondolkozni!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (11 szavazatból)
  6. P. M.
    A rendőrség mivé lett?!
    Szolnokon gyilkosság gyanújával bevittek egy férfit, majd a családját is!
    A kisfiúk cukorbeteg, étlen-szomjan benntartották, amitől du. rosszul lett.
    Szerencsére a férfit nem verték agyon a vallatása közben….
    A család nem fogja annyiban hagyni az ügyet, nem tudom, fogunk-e hallani a következményekről?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  7. Philipe Marlowe

    Ne engem akarjál arról meggyőzni,hogy a nap keleten kél. Ezt a Pm témát csak azért hoztam fel mert az egyenes beszédben (földügyben) nyilatkozó Szabó Rebekka arraa kérdésre ,hogy esetleg Gyurcsánnyal……..? Azt válaszolta ,hogy hát a 2006 -os rendőri túlkapások miatt……. ….blablabla.. Tényleg majdnem falhoz vágtam a tévét . Bemegy a studióba ez a szerencsétlen (jogosan) rinyálni
    ,hogy a mészáros lőrinc megint zsebretett nyolcmilliárd húszmillióbillió
    hektárt és a végén ez a 2006 izé jön ki belőle. Komolyan mondom ez már tényleg a vég.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  8. Barry1
    Van itt közöttünk olyan, aki azt ajánlotta, hogy várjunk még az ítélkezéssel.
    Elsőre mellbevágó ez a védelem, hisz Bayer haverját, a Horthy-kultusz hallgatólagos támogatóját védte, de nem tudjuk mi történt, mire véljük Bajnai lépését?
    Első mérgünket ki itt, ki csak magában kiöntötte, a türelem rózsát pedig terem, ráérünk megfogalmazni a véleményünket, ha leülepedett ez a történet.
    Talán ott lehet kapiskálni, hogy Németországban ősszel választás lesz.
    Nem tudom, sajnos nem vagyok látnok.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  9. csakén

    Nagyon tiszteletre méltó a naivitásod, de sajnos ez az aminek látszik
    (már október óta) Mondott ő már ilyeneket( magyarország az demokrácia, orbán nem diktátor…(ha rajtam múlna egy baloldali se kapna trafikot you know…..).
    Illetve CSAK ilyeneket mond. Ne reménykedj , ez a natur reality:

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  10. Én a 2014.-gyes választásokon nem szavazok senkire! Sokan leszünk így ezzel!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  11. gedeon

    Ha nem szavazol senkire ,akkor orbánra szavazol. Jó az úgy? Lesz 102%-uk, királyság, Ráhel trónörökös. szijjártó győri herceg (kb olyan mint norfolk)
    a zsebünket is telerakják csuhajjja, és az ápolók is elég rendesek…….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (9 szavazatból)
  12. #
    Barry1
    2013. június 2. vasárnap
    12:44 Én arra szavazok, hogy itt hagyom Magyarországot, oszt jonapot! Elegem van ebből az egész cirkuszból! Orbánból, Bajnaiból meg a többi vásári majomból!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  13. Madár Zoltán 2013. június 2. vasárnap 11:20
    “a 2009.évi Bajnai-csomag részei”
    .
    Aki elfogulatlanul szemléli a politikai lépéseket, felteszi a lista másik oldalát is, hogy a Bajnai “bűnlistájának” tulajdonított és felsorolt 17 pont közül melyeket szüntette meg, melyeket vonta vissza, illetve állította vissza a korábbi állapotra 2010 óta az Orbán-kormány.
    .
    Érdekes összevetés lenne, mert anélkül a féloldalas lista értékelhetősége sajnos nulla. Az Orbán-kormány hangulatjavító-visszavonó listája pontjainak felsorolása – a két kormány munkájának megítélése és a választók tisztánlátása érdekében – nem tűr halasztást!
    Tehát…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  14. Ha ilyen az ellenzék, milyen lehet a többi ????

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  15. Barry1
    2013. június 2. vasárnap
    11:24

    Keményen elragadtattad magad de szerintem a taktikai hiba kifejezés helytálló.
    ebben a fázisban taktikai harc folyik mindaddig amíg Orbán meg nem öleti Bajnait vagy bárki mást. Amíg fizikaivá nem válik a harc.

    Az is taktikai húzás volt amikor Orbán kilátásba helyezte a gyilkosságot, miután megszerezte a hatalmat,

    ” megtanultam, hogy ha tehetem a politikai ellenfeleimet meg kell ölnöm “.

    Megvan az abszolút hatalma ami azt jelenti, hogy már megteheti. tehát az üzenetet ideje korán elküldte. Egyenlőre a taktikai fokozatban vannak a résztvevők.

    Miért tette ezt Bajnai? nagyon könnyű másokat lehülyézni, ezért én nem hülyézném le Bajnait, mert nem akarom leegyszerűsíteni a dolgot, max , azt mondanám, hogy hülyeséget mondott. A kettő nem ugyanaz.
    .
    De, mond, lehet egy ember intelligens aki bolond dolgokat tesz? Igen lehet, mindenkivel megesik. És lehet egy ember bolond aki intelligens dolgokat tesz? Nem, nem lehet, mert a bolond egyetlen intelligens dolgot nem tud tenni, ha tett, akkor már nem lehet bolond.
    .
    Bajnai tett már intelligens dolgot, nem lehet bolond, tehát mint első hszemben is Írtam szeretnék belátni a célja mögé.
    .
    Üzent Orbánnak, enyhíteni akar a versenyen amíg megszervezi sorait, időt akar nyerni?
    Lehet de nincs értelme, Orbán akkor is megöleti, ha a seggét csókolgatja, mert őt nem az érdekli, hogy jót mond róla vagy védi, hanem, hogy indul a a választáson mint ellenfél és van e esélye. Ha igen akkor végez vele akár mit tesz.
    .
    Ha nem Orbánhoz szólt akkor kihez szólt? Teljesen mindegy mi mit gondolunk erről a kijelentéséről, vagy mi lesz a következménye, a fontos, hogy ő mit gondolt amikor elmondta, mire számított, ő miért tette, akkor is ha teljesen eltévesztette a házszámot.
    .
    Kik befolyásolták, kik adnak neki tanácsot, kik vannak a teambe. sok kérdés amire szeretnék választ kapni mert gondolom messzebbre nyúlik a válasz mint először gondoltuk. tehát egy ilyen meglepő esetben inkább vizsgálódnék, információt keresnék, és nem söpörném be az asztal alá annyival, hogy hülye és aki nem látja ezt az naiv.
    .
    Ez a torta elég nagy, sokan ülnek az asztal körül, és megvan az esélyünk főleg itt az AN en, hogy egyre többet lássunk belőle. Szóval, csak nyugi. Attól, hogy igazad van abban amit írsz, az nem zárja ki, hogy még egyéb igazság is létezik amit meg kell keresni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  16. Gedeon
    Akkor a lábával szavaz!
    Kalandvágyból sokan itthon maradunk, mi szavazni fogunk, ha sejtésünk van is arról, hogy itt nem lesz tisztességes választás, hiszen az egész választási informatikai rendszer a kezükben van, más többi dolgot most nem sorolok.
    De, egy biztos, ha nagyon kilóg majd a lóláb a választás tisztaságával kapcsolatban, az EU és az USA nem fogják elismerni őket, na akkor lenne csak gazdasági “felpörgés”!
    Nekem a legrosszabb elképzelésem az ellenzék győzelme utáni fideszes ellenzékiségről van, abban az emútnyócévben sem voltak “matyóhimzések”, na de a lenyúlásaik miatt, itt mi lenne, leszámolások?! Jönne az, hogy ha lehetőséged van megölni ellenfeledet, nem gondolkozol, hanem megteszed?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  17. igazad van barry1
    én szavazok ha addig le nem csukat a felcsúti igazmondó terminátor magyarország első számú gyöngyszeme I Viktor királyunk

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  18. Eagle, most nagyon eltér a véleményünk Bajnait illetően.
    Az enyémet előzőleg leírtam. Nem ismétlem. Szubjektív?
    Lehet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  19. Kiss Márta
    Akkor fogalmazott volna helyesen,ha hangsúlyozta volna a kormány tagjainak neonáci kilengéseit + a rasszizmust.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  20. Gonoszka
    2013. június 2. vasárnap
    13:36

    Sajnos Bajnait annyira nem ismerem, de bár most ő a főszereplő engem inkább a maga folyamat érdekel aminek vezető részesévé vált. Kikerülhetetlen a jóember, de engem már régen egyre jobban az érdekel, mi folyik a háttérbe, ki melyik csapatban játszik, egymásnak passzolgatják e a labdát vagy már lekötött előre a meccs?
    .
    Mindenesetre a markánsabb vagy figyelemre méltóbb fókuszban lévő személyek akik buzgón szerepelnek, mint Mesterházy, Bajnai, Gyurcsány, meg többen még, akár el is terelhetik a figyelmet a lényegről azaz, hogy az egész csak egy bábszínház.. Ezt gyanítom, ezért óvatosan, körültekintően, türelmesen kezelném az eseményeket és a személyek megnyilatkozásait, még a teljesen nyilvánvaló esetekben is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  21. *
    A NAIVSÁG BAJNAI ÉLETKORÁBAN ÉS POZICIÓJÁBAN MÁR BŰNCSELEKMÉNY SZÁMBA MEGY.
    *

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  22. Van még egy verzió. Akövetkező napokban meglátjuk.Olyan rossz a helyzet, hogy valaminek történni kell/ene. Hátra akart lépni és valakit helyzetbe hozni?
    Nem hiszem, erre ő karakterisztikusan képtelen.
    Maradok az első perctől való megítélésemnél. Bajnai tökéletesen alkalmatlan a “rá váró szerepre”
    Nagyon gyorsan kell keresni valakit.
    Itt látok problémát. Egy fegyveres akció vezetője könnyen “reményhordozóvá válhat.”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  23. @Gonoszka

    .
    Túlfeszítették a húrt, már erős a társadalmi, politikai deformálódás, erre már nincs gyógyszer, megy a páciens a műtőbe. Csonkolás.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  24. Gedeon

    Ja, hát igy könnyű, jóutat!

    Andy Mage , Kiss Márta

    Elnézést de azt hiszem itt nagy félreértés van. Bajnai szövegének nem az országot érintő részével van baj.Normális ember nem mond olyat ,hogy az ország (új)náci. Hát persze,hogy nem az. Én is azt mondom régóta,hogy 1 -max 1.5 millió fogékony a szélsőjobb ideológiára Itt a másik állitással van a bibi. Nevezetesen azzal ,hogy a kormány nem felelős tevőlegesen a rasszizmusért és az antiszemitizmusért. EZ HAZUGSÁG!!!! BAJNAI HAZUDIK!!!
    Nem igaz ,hogy nem tudja,hogy ez nem igaz. Számos példa bizonyitja (tényleg unalmas már és nem sorolom fel), hogy nem csak ,hogy tűri ,bátoritja,összekacsint, hanem maga is előidézője és gerjesztője ezeknek az ordas eszméknek. Ha akarna se tudna elhatárolódni saját magától. A fidesz (orbánizmus) sokkal aljasabb ,sunyibb , kapzsibb,hataloméhesebb és gonoszabb mint a jobbik (hungarizmus). hogy a fidesz ideológiájában nincs benne.? Na ez az az eset ,amikor kizárólag azt kell nézni ,hogy mit csinálnak.
    Bajnai ezt védte és nem az országot ( illetve azzal a részével nincs is gond.)
    Eagle
    Volt egy külföldi igazgatóm,aki ilyenkor mondta azt ,hogy “finish blabla”
    Lehet ,hogy majd 2083-ban egy TV vitaműsorban egy politológus vagy egy kopaszodó jogszociológus megfejti Bajnai 2013 -as taktikázásának zsenialitását,de pillanatnyilag úgy néz ki ,hogy ami kacsának látszik az semmi
    más ,mint kacsa. Túl nagy a baj, túl nagy a tét,hogy továbbra is hülyitsük magunkat. EZ AZ EMBER ALKALMATLAN!!!!! Nem( csak) a mostani szerencsétlenkedése miatt( amikor is konkrétan hazudik),hanem október óta csak és kizárólag ezt bizonyitja. Engedtessék meg nekem ,hogy 10-11 hónappal az IZÉ előtt , fogytán lehessen a türelmem.Nem babra megy má’!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  25. Barry1
    2013. június 2. vasárnap
    14:17

    Akkor viszont egyre nagyobb a valószínűsége, hogy Gonoszka forgatókönyve válik valósággá. De megismétlem, nem igazán Bajnai érdekel ill. az alkalmatlansága, hanem a valós sztori a háttérben.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  26. #
    csakén
    2013. június 2. vasárnap
    13:12 Ha az ellenzék vezetője külföldön védi a kormányt akkor ugyan mit lehet várni az EU-tól vagy az USÁ-tól? Bele lehet sz@rni ebbe az egészbe! Nem lesz itt normális ország!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  27. Ha jól emlékszem Bartus László is az választások bojkottjára illetve a külföldi távozásra szólította fel az Amerikai Népszava olvasóit: ” Meneküljön aki tud”! Én több cikkből is úgy látom, hogy Bartus is reménytelennek látja a magyarországi helyzetet!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  28. .
    .
    hát ez szép

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  29. Gonoszka
    “Egy fegyveres akció vezetője könnyen “reményhordozóvá válhat”.”
    .
    Magadra gondoltál? Ha nem, képzeld el, mire jutna az ország egy fegyverhordozóval, amikor a paragrafusforgatóktól is csak a választók bukszájának kilyuggatására tellett.
    Az Orbán-kormány a bukszamészárlás nemzeti kormánya.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  30. Barry1
    2013. június 2. vasárnap
    11:24

    A legmesszebbmenőkig egyetértek veled, de ettől még nem vagyunk ki a Fideszből :))))) :(((((
    különben meg +++++++++++++ 5-ös.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  31. Gedeon, csakén 13:12

    Na hát erről ugatok Eaglenek is.Ezt a “taktikázást fogja lobogtatni ,nemcsak a fidesz ,hanem az európai néppárt is! Köszönjük Gordon!!!
    Ja …..és a hajdúbétezés majd dupla sebességre kapcsol. Istenem ,egy ilyen balféket!!!
    Kedves Eagle
    Most az egyszer higgyél nekem . Ne keress olyan “háttér” dolgokat ,amik nincsenek.Mégegyszer mondom :Ez az aminek látszik: böszmeség.
    Gonoszkánál mire gondolsz?? A csillebérci számháborúra ,vagy valami ilyesmi ,ha jól emlékszem . Az se lesz.
    Ez úgy fog összeomlani magától,ahogy kell.
    Gonoszka
    szinte egyszerre mondtuk ki: ALKALMATLAN!!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  32. Ez egy bolond ország: http://www.youtube.com/watch?v=VuX1ZppWlWg

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  33. .
    .
    várom a sok idióta mea culpázását, mert Bajnairól megírtam azt a kemény véleményt, amit mára végre kezdenek felfogni az emberek.
    megírtam, bármennyire is nem tetszik ez egyeseknek, engem igazol ez a szerencsétlen kretén, aki azt hiszi magáról egy kábítószeres barom támogatása kellő szellemi muníciót szolgáltatott neki ahhoz, hogy kormányfő legyen újra.
    meg kell értenie mindenkinek, tetszik, nem tetszik, ez az irodista aktakukac, ha nem a megfelelő ember mondja neki mit csináljon, még sz@rni sem tud magától.
    ha annak idején Gyurcsány nem irányítja őt a háttérből, mekkora marhaságokat csinált volna?!
    szóval, aki eddig éltette ezt a barmot, ki mára az obánseggevége brigád emblematikus figurájává nőtte ki magát.
    sajnos, mindezt tette az ország, az emberek, s a demokrácia kárára, s nem utolsó sorban európa, illetve a világ kárára!
    nem kis felelőssége van neki abban, hogy ez a mocskos orbán lángba fogja borítani az országot, s ha teheti európát is!
    Bajnainak ezért az tesze-toszaságéért, értelmetlenségéért ugyanott kell végezni, mint orbánnak!
    vérpadon a helyük, s talán nem csak virtuális értelemben!
    .
    várom az elnézést kérő bocsánatkéréseket az itteni közbeszédet tematizálni kívánó, valójában semmit sem értő, látó, tudatlanoktól!
    ők tudják kikre gondolok, ne akarják, hogy nevesítsem őket, hisz úgy még kellemetlenebb lesz szembesülni a hülyeségükkel, s aljas természetükkel, hogy nem merik vállalni a felelősséget hibáikért, s nem képesek tanulni belőlük!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  34. Gedeon
    Én azt írtam, hogy a választási csalások miatt, nem fogja elismerni őket sem az USA, sem az EU, demokratikus kormánynak!
    Ez biztos, bár tudom, hogy egyetlen biztos dolog a halál….
    Akkor jöhetnek olyan szankciók, Hofit idézve, olyan gazdaságunk lesz, hogy attól koldulunk.
    Már Clintonné intette őket: “A demokrácia addig tart, míg valaki nem nyúl a választási törvényhez.”
    Nos, hozzányúltak, variálják, ezerrel dolgoznak azon, hogyan lenne jó nekik, de nem lesznek demokratikus kormány, az pedig nem létezhet itt Európában, főleg nem az EU-ban!
    53%-a a válaszadóknak kormányváltást akar…..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  35. Barry1

    2013. június 2. vasárnap

    11:24

    “Öregszeder azt irja ,hogy bajnai ezzel a húzással a bizonytalanoknak játszik. Ekkora hülyeséget ,hogy lehet irni? Hát ha valakik ,akkor pont a bizonytalanok akiket ezzel nem lehet megnyerni.”
    Érdekes a vitakultúrád. Bizonyára azt is meg tudod mondani, mitől akkora nagy hülyeség a véleményem. A bizonytalanokon kívűl én csak igazhitű pártelkötelezett választókat látok. Őket ilyen pávatánccal nem lehet megfordítani. Még akkor sem, ha elmennek mszp-sként vagy dk-sként vagy lmp-sként bajnai vagy a milla által szervezett tüntetésre. Még a leghülyébbek is tudják, hogy friss szavazatokat csak a bizonytalanok közel 50%-os, iszonyatosan nagy táborából lehet szerezni. Ezért hát erre hajtanak, ezért rohangálnak külföldre is, hogy ők aztán védik a magyart. Nem smúzolják, nem hagyják, hogy igazságtalanul BÁNCSÁK A MAGYART. Ez ilyen primitíven egyszerű. Hazaüzengetnek és nem érdekli őket, hogy a kinti hallgatóság meg nem érti. Mi ez ha nem fideszes taktika? A decemberi antirasszista tüntetést is azért említettem, mert ez is csak azt bizonyítja, hogy ez az egész a velejéig romlott, tudatos, néha gyomorforgató hazugság.
    Leköteleznél, ha szimpla lehülyézés helyett meggyőznél a véleményem téves voltáról. Az indulatodat megértem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  36. Mindeközben a jobbik meg az “új magyar gárda” családi napot tart a tatabányai turul tövében. :(((((((((((((((((((((
    Gonoszka és Barry1 +++++++++++++++++++++++++++++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  37. Philip Marlowe
    2013. június 2. vasárnap
    11:43

    “@Barry1 ” A rendőri túlkapás” csak egy Gyurcsány ” bűnei” közül,ha már szóba került. ”
    Ha már szóba került, úgy érzem, mindig szükséges tisztázni az akkori helyzetet, figyelembe véve, azt a példát is, amit felhozol!
    A rendőrök 2006-ban a dolgukat végezték, mert 2006 októbere, az akkori hatalom puccsszerű megdöntéséről szólt.
    A rendvédelmi szerveknek meg kutya kötelessége a rendet védeni. Aki a többszöri felszólítások ellenére ilyen helyen, ilyen szituációban ott marad, az maga ellen hívja a sorsot, ezzel azért mindenkinek tisztában kell lennie. Ezzel Morvay is tisztában volt, de az érdekeik a hatalom mindenáron való megdöntéséről szóltak!
    A jelen eset viszont a rendőri önkényről és a hatalommal való visszaélésről szól.
    A különbség a kettő között, véleményem szerint annyi – nem kevés – hogy miközben hibákat vétve ugyan, de a rendőrök 2006-ban a dolgukat végezték, kivizsgáltatták az ügyet, és nem védték meg a rendőri állományt. Jelen esetben, még csak fel sem merül, hogy valami hiba van a rendszerben, mert Orbán és csapata tévedhetetlen, de ha tévednének, akkor sem bűnözők, ha igen, arról is Gyurcsány tehet.
    Az MSZP sohasem védett meg senkit a sajátjai közül! Gyáván lapultak és lapulnak a mai napig is, mint szar a fűben, és hagyja karakter-kivégeztetni az összes – a másik oldalnak, és saját maguknak is – útban álló politikusát!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  38. @Barry1

    .
    Jó, Most az egyszer hiszek neked. :)))

    Egyébként valójában nem zártam ki soha ezt a lehetőséget sem, hogy nincs semmi a háttérben csak böszmeség, csak túl egyszerűnek találtam. Ennyi lenne az egész? Nem vagyok hozzászokva.

    “Gonoszkánál mire gondolsz?? A csillebérci számháborúra ,vagy valami ilyesmi ,ha jól emlékszem . Az se lesz.”
    .
    Elindulnak az után akinek a legnagyobb a pofája aki a legjobban hangoskodik a legtöbbet ígér, nem mérlegelnek. Be vannak már vadítva. Bár ezen is sok vita volt már.

    Nem tudom, nem látom a jövőt, nem vagyok Isten. De a mai napig nem merném kizárni a fegyveres konfliktus lehetőségét. Tudom,… kaptam már emiatt rengeteget.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  39. Folyt: A Fidesz, mindig visszaélt a hatalmával! Miért venné észre, ha saját rendszerén belül, más is ugyanezt teszi, ha nem ezt tennék, nem lehetnének ott ahol vannak, és nem változtat ezen a tényen semmit, hogy a rendőrök akik ezt tették előzetesben vannak, mert a rendszer, a védhetetlent is próbálja megvédeni.
    Én még azon sem csodálkoznék, ha az jönne ki, hogy saját magát rugdosta halálra ez az ember!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  40. csakigazatmondó.

    Azt nem vitatom ,hogy igazad van ,de azt hiszem Bajnai megitélésében különbséget kell tenni ez j.e.( juhász (sz)ámitás előtt ) vagy j.sz. (juhész (sz)ámitás után nézzük. A magam részéről (talán jobb hiján) bizalmat szavaztan neki. De ez azonnal elszállt amikor összeállt Mr. Cannabis-al és herr Inselburgerral + (+ PhD Kónya) , azóta is szünet nélkül hibát -hibára halmoz( Nagy a vétke ,de azért én orbán vétkének nagyságát nem vele relativizálnám.) A másik dolog,hogy aki közülünk csak későn látta a szitut vagy még most sem…. (csak ezért) nem nevezném aljasnak ,hiszen őfelsége I. Simicska szerint is mindenkinek joga van hülyének lenni.
    Egyébként bármily szomorú ,teljesen igazad van. Üdv. Barry1

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  41. Eagle

    Hogy Gonoszkánál mire gondoltam. ? Hát az Auróra ágyúira, meg ,hogy Dugonics Titusz odit a Putyilov gyárban ,hogy “idelőjetek!!”, közben Bem apó vezeti az irokézeket. Hát konkrétan erre a fegyveres izét vizionáló izére………

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  42. Talán végig kellene gondolni, hogy miért is tartják egyesek “baloldalinak” Bajnait?
    Mert nem az, soha nem is volt az – és ahogy kinéz, soha nem is lesz az. A JOBBOLDALI Reformszövetség lépéseit hajtotta végre a világgazdasági válság kezelésében, egy baloldali kormányban – technokrataként. Ettől még nem vált baloldalivá!
    Ha le tudtok mondani arról az ILLÚZIÓRÓL, hogy Bajnai a baloldali ellenzéki összefogás lehetséges vezére – máris kevésbé látszik árulásnak, amit mondott.
    Mert nem a baloldali közönségnek beszélt – hanem a jobboldalinak.
    A jobboldali emberekről meg tudjuk, hogy személyes sértésnek vesznek minden jobboldal ellenes állítást- még ha annak van igazságtartalma is – sőt, akkor leginkább, elég ha Kertész Ákosra gondoltok.
    A tőlem telhető legjóindulatúbb értelmezés, hogy (tekintettel arra, hogy Mesterházy meg kiszivárogtatta közben, hogy a BALOLDALI összefogás ME jelöltje akar lenni) a kettőjük közötti feladatmegosztás.
    Orbán ellenzéke olyan széles spektrumot ölel fel, amit nem lehet EGY zászló alatt összefogni.
    Bajnai most jobbra sasszézott, ezzel teret adott a baloldalon Mesterházynak (aki viszont sajna szerintem is alkalmatlan).
    Ahogy a mondás tartja: Vak vezet világtalant, csak közben tudjuk, hogy a szakadék szélén mászkálunk!.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  43. Bajnairól az a véleményem, hogy ő NEM VALÓ POLITIKUSNAK.
    Nem is értem, miért erőlteti.
    Egyszerűen nem érti a mai magyar politika ALAPVETŐ JELLEMZŐIT, a politikai élet szereplőinek mozgatórugóit.
    Lehet, hogy gazdasági szakembernek megfelelő,
    POLITIKUSKÉNT VISZONT EGY NAGY, KÖVÉR NULLA :-((( !!!!!
    Még senkiházi-mesterházy is úgy vágja át, mint azt a bizonyost a palánkon :-(.
    .
    A legeslegnagyobb baj az, hogy az ilyen Bajnai-félék elültetik a reményt az egyszerű emberekben, akik messiásként néznek föl rájuk és tőlük várják a megváltást, a kánaánt :-((((((.
    Na, azt várhatják szegények, isten meguntáig.
    Ez NEM HIBA, EZ MÁR BŰN !!!!!!!
    Az összes álbaloldai, áldemokrata, álellenzéki senkiházi bűne.
    .
    Attól meg KIFEJEZETTEN ROSSZUL TUDOK LENNI, amikor minden politikus VÁLASZTÓKÉNT, VÁLASZTÓ POLGÁRKÉNT BESZÉL RÓLUNK :-(((((( !!!!!!
    EZ MINDENT ELMOND A POLITIKAI ELIT NÉPHEZ VALÓ VISZONYÁRÓL !!!!!
    CSAK választások alkalmával van rájuk szükség, egyébként kuss a nevük.
    .
    Úgy gondolom, hogy mi ELSŐSORBAN EMBEREK, FÉRFIAK, NŐK ÉS GYEREKEK VAGYUNK.
    MÁSODSORBAN MAGYAR ÁLLAMPOLGÁROK ÉS MAX. EZEK UTÁN VAGYUNK VÁLASZTÓ POLGÁROK !!!
    .
    Szerintük CSAK választó polgároknak vagyunk jók :-(((((((.
    Szerintem meg, ha állampolgárokként NEM KELLÜNK NEKIK, AKKOR NE KELLJÜNK VÁLASZTÓ POLGÁROKKÉNT SEM !!!!!!
    Elmehet MINDEN POLITIKUS A BÜDÖS FRANCBA Bajnaistól, mesterházystól, orbánostól !!!!!!!!!!
    .
    Okádhatnékom van mindegyikőjüktől !!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  44. #
    sommas
    2013. június 2. vasárnap
    15:20 Teljesen igazad van!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  45. Gyöngyi Péter 14:59

    Szinte ,mindenben ,szó szerint igazat adok neked,kivéve egy dolgot.
    Konkrétan az izsáki esetet NEM lehet egyértelműen a vezetés nyakába varrni ( van egyéb bűnük is elég… ) Ilyet nem lehet parancsba adni . Ehhez kellett az a két magából kivetkőzött humanoid félének lászó , aljas, mocskos ,szadista gazember “önszorgalma”. Remélem “jó kislányok” lesznek a sitten,hogy rohadnának meg.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  46. Úgy látszik a cikk írója mszp-s, és Mesterházyt tolva fikázza Bajnait.
    Aki erkölcsileg ott tart ahol a fidess, azokkal valóban nem változik itt semmi.

    Ebből a cikkből és néhány hozzászólásból is látszik, a posztkommunista erkölcsiséget szeretnék továbbra is erőltetni.

    Ez megint csak nem nem az Ország érdeke.
    Ergo, akik a fejlődésre ilyen látványosan alkalmatlanok, azokból valóban nem lehetnek miniszterelnök jelöltek.
    Mi több, ezeket csak szégyellve, megtűrve lehetne Bajnai mögött tudni. …ha már összefogás a fidess ellen. …de meghatározó vezető szerephez nem juthatnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (8 szavazatból)
  47. kekec
    Szia! Hiányoztál. Még a magyarázataid is! Remélem nem betegség tartott távol?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  48. öregszeder

    Bocs ,hogy kicsit élesebben fogalmaztam ,tényleg nem rád értettem ,hanem az elméletedre. Ugyanis szerintem ,akik erre a szövegre vevők ,pontosan ők azok a “pártelkötelezettek “,akik mozdithatatlanok. Akik úgy gondolják ,hogy a fidesznek semmi köze sem a rasszizmushoz se az antiszemitizmushoz,meg olyan nagy hivei a szabadságharcnak + megvédik az országot azok biztos ,hogy nem a megszerezhető bizonytalanok között leledzenek. Az hétszentség.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  49. Kedves Kekec,
    az igazság nem jobboldali és baloldali kategória. Amit Bajnai mond, az nem ideológiai kérdés, hanem ténykérdés. Jobboldalinak, konzervatívnak lenni nem azt jelenti, hogy az igazság nem számít, a tényeket lehazudjuk. Ezért káros, hogy Orbán és bandája jobboldalinak, ami még szörnyűbb, konzervatívnak és “kereszténynek” nevezi magát, mert ők egyik sem, de a populista, demagóg hazugságokat ezekkel a kategóriákkal azonosítják. Igazi konzervatív ember ragszkodik az értékekhez, az igazsághoz, a tényekhez, ehhez sem Orbánnak, sem bajnai fenti megnyilvánulásának semmi köze. Ez egyszerűen hazugság. Nem kell ebbe belelátni nagy stratégiát, és aki Orbán leváltása érdekében ugyanazt csinálja, amit Orbán, ugyanazt hazudja, és ugyanolyan hazugságokkal akarja mellém állítani ugyanazokat, akik a hazugságokat szeretik, az engem elveszített, annak hozzám semmi köze nem lehet, nem ő szervezett be valakit a demokraták közé, hanem magát szervezi ki a demokraták közül. Üdvözlettel, Bartus László

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (19 szavazatból)
  50. Nem, csak tartottam egy kis szünetet. Ránk fért.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
Kapcsolódó cikkek

Az AN üdvözli McCain szenátor kijelentését 2014. december 4. csütörtök | Bartus László

A DK nem bojkottálja a Fideszt 2014. április 29. kedd | AN

Orbán Viktor szabadsága 2014. április 15. kedd

Gyurcsány és az Európai Egyesült Álmok 2014. április 14. hétfő

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos