Ronai and Ronai
AMERIKAI

Bartus László: Szőke Feri 2013. március 10. vasárnap 1:12

  • Hozzászólások(162)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Bartus László: Szőke Feri

Nem Szőke Feriről szeretnék írni, hanem arról, amit Szőke Feri megtestesít. Elöljáróban annyit, hogy ha igaz, amit Szőke Feri mond, hogy őket senki nem hívta a Fidesz székház védelmére, és semmilyen hivatalos minőségben nem voltak jelen, akkor a Fidesz-székház udvarára nemcsak az alkotmányos rendért tüntetők hatoltak be jogszerűtlenül, hanem Szőke Feri és társai is. Azzal a különbséggel, hogy az alkotmányos rendért tüntetők valóban békések voltak, Szőke Feri és társai viszont fizikailag inzultáltak másokat, és gátolták őket a szabadságukban. Valami furcsa oknál fogva a Fidesz nem sérelmezte azt, hogy Szőke Feri és társai jogszerűtlenül behatoltak a magánterületükre, ezt csak azokkal szemben kifogásolták, akik emberi jogaikra kívánták felhívni az egykori liberális párt figyelmét. Bűnözőkkel nincs problémájuk, csak jogvédőkkel. Ha úgy teszünk, mintha komolyan vennénk Selmeczi Gabriella cinikus süteményes gesztusát, akkor Szőke Feri és társai azokat inzultálták, akiket a párt süteménnyel akart megvendégelni. Mi az oka, hogy ezt a Fidesz nem kifogásolja?

A kérdés költői, de azért érdemes az erre vonatkozó ismereteket összegezni. A Ferencváros valamikor egy sportegyesület volt, amelyben a sporttevékenység volt a meghatározó foglalkozás. A Fradi az ország legnépszerűbb futballcsapata volt. A kilencvenes években azonban egy puccs történt a Fradi körül. A hírhedt ferencvárosi 2-es szektor átvette a belső hatalmat. Egy ideig az egyesület sporttal foglalkozó vezetői harcban álltak a bűnözői szervezettel, de az erősebbnek bizonyult és győzött. A hatalomátvétel úgy történt, hogy a 2-es szektor bűnözői bevontak játékosokat maguk közé, elfoglalták és terrorizálták az öltözőt, majd az egész egyesületet. A csapaton belüli embereik vezére Simon Tibor volt, aki sajnálatosan, de jellemző módon végezte életét, köszönhette ezt annak, hogy milyen társaságba keveredett. Sokan emlékezhetnek arra, hogy az edzőket életveszélyesen megfenyegették, lemondásra kényszerítették, az autóik gumiját kiszúrták, ha nem engedelmeskedtek a 2-es szektornak, és például nem azt a csapatot játszatták, akiket ők akartak.

Varga Zoltán barátom volt, pedig nem álltunk egy politikai oldalon. A futball szeretete kötött össze bennünket. Varga Zoli politikailag azon az oldalon állt, amelyre a Ferencvárost az MDF-kormány idejében tolták: a kommunistázó jobboldalra, majd a szélsőjobbra. Az MDF az 1994-es kampányzáró gyűlésén avatta a szélsőjobboldal és a bűnöző mentalitás szentélyévé az Üllői úti stadiont. Szimbólumává lett az antiszemita, hungarista ideológia és az alvilági bűnözés összefonódásának. Ha mond ez valamit: „Magyar Magyarországot” követeltek, ne „idegenek” kormányozzák az országot. „Idegenek” alatt persze a balliberális pártokat értették, akiket „zsidóként” kellett dekódolni. A dekódolással nem volt baj, a stadionban a náci, hungarista szélsőjobb díszpintyei foglaltak helyet. A 2-es szektor testesítette meg a szervezett bűnözés és a nyilas ideológia sajátos keverékét, összefonódását: innen “indult a vonat Auschwitzba” a meccseken, és az alvilági bűnözők központja lett a klub.

A szélsőjobboldali előretörés hozta helyzetbe a 2-es szektort, amely a durvasága és a szervezett bűnözésben játszott szerepe mellé kapott egy ideológiát. Hazafiak lettek a verekedő, kábítószerkereskedő bűnözők. Varga Zoli cseppet sem állt távol a jobboldali ideológiától, sőt, ha az MTK szóba került, nehéz volt nem észrevenni az alig burkolt zsidózást. Az ideológiai hasonlóság ellenére Vargát a 2-es szektor nem fogadta be, mert őt a játék érdekelte, a labda, a sport, a munka, és nem a maffiakapcsolatok. Varga Zoli elmesélte, hogy a csapatából kihagyta a 2-es szektorral kapcsolatban álló játékosokat, mert kábítószert fogyasztottak, és az erőnlétük is leromlott. Az edzéseken habzott a szájuk. A 2-es szektortól kapták a kábítószert. Varga Zolit és a többi fradista sportembert ez a társaság kiebrudalta a Fradiból. A „Varga Zoli disszidál” című könyvemben azt írtam, hogy a „Ferencváros egy kicsit mindig tükörképe volt a magyar társadalomnak. Aki látta a Fradit, látta a magyar valóságot”. Ez most is így van. A Fradi ma nyilas és maffiaközpont, ahogy ez az országra is jellemző lett.

Ejtsünk néhány szót a 2-es szektorról. A 2-es szektor tagjai az alvilágban keresték a megélhetésüket. Pénzbehajtással, kábítószerterjesztéssel foglalkoztak. A magyar alvilág keresztapáinak dolgoztak, tolvajok, gyilkosok és kábítószer-kereskedők emberei voltak. Az ukrán-orosz maffia megjelenése a magyar alvilágban új “rendet” teremtett, majd később felbomlott a maffiabéke. A kábítószert ellenző régi vágású bűnözők szembekerültek az oroszokkal, és az alvilág fiatalabb generációjával, akik a nagy bevétel és a nagyobb fegyveres erő bűvöletében az oroszok mellé álltak. Ezek közé tartozott Boros Tamás és Seres Zoltán. Mindkettőjüket megölték később. A Fradi 2-es szektor vezetői Seresnek dolgoztak, aki az orosz maffia egyik alvezérének, Leonid Sztecurának alárendeltségébe tartozott. Nem kis fajsúlyú bűnözőkről van szó, hanem az alvilág legkeményebb magjáról, ahol az emberi élet értéke a nullával volt egyenlő. Ez a szervezett bűnözői csoport magyar, szlovák, ukrán és orosz bérgyilkosokkal volt tele. A maffia különböző szintjein szolgáltak a 2-es szektor vezető személyiségei és tagjai. Ezek közé tartozott Szabó Ferenc, akit Szőke Feriként ismernek, és aki az alvilág egyik pénzváltójának, az „Olasz Misi” néven ismert bűnözőnek a meggyilkolásában való részvételért ült tíz évet. Azért, hogy érzékeltessük ennek a társaságnak a szellemiségét, felidézzük, hogyan ölték meg „Olasz Misit”: a három elkövető egyike hasba lőtte, utána egy erdőbe vitték, zsákot húztak a fejére, majd kétszer fejbe lőtték. Ebben a gyilkosságban való részvételért ítélték 14 évre Szőke Ferit, aki ebből le is ült tíz évet. Ez az ember védi a Fideszt az alkotmányos jogokért tüntetőkkel szemben, és a Fidesznek ez ellen nincs szava. Ellenkezőleg: elégedett.

A Fradi az ukrán-orosz maffia befolyása és ellenőrzése alá került. Ők adták a védelmet, s ez ugyanolyan volt, mint a maffia védelme általában: védelmi zsarolás történt. A Fradi védelmi pénzt fizetett azoknak, akik fenyegették. Seres emberei bekerültek a klubba, a felső vezetésbe is, közük lett a pénzügyekhez. A Fradiból eltűnt pénzek egy jó része az orosz maffiához és magyar alvezéreikhez vándorolt. Seres nevezte ki Hypóst a 2-es szektor élére, Seres állt a biztonsági főnök mögött. A 2-es szektor vezetői a nagybani piacról kerültek ki, ez volt Seres működési területe. A nagybani piac drogelosztóként működött, innen került az Üllői útra a kábítószer, amelyet a stadionban is terjesztettek. A 2-es szektorhoz tartozó személyek szerezték meg a büfét, az interneten található írások némelyike felveti, hogy egyes büfék az Üllői úti stadionban kábítószer elosztóhelyek voltak. A csapat öltözőjéből beszerveztek embereket az éjszakai életbe, a Citadella körül csoportosultak néhányan, egyeseket az ukránok később kifosztottak. Még Nyilasi Tibort is belekeverték a Kisbandi-féle gyémántügybe, és alig tudott kikecmeregni belőle.

Az orosz maffia, annak magyar kapcsolatai, és a magyar törvényhozás jelentős mértékben részt vett az olajügyekben. Az olajszőkítésnek volt fideszes leágazása is, hogy mást ne mondjunk, Tóth Béla volt fideszes kampánymenedzser és gazdasági tanácsadó szerepe  ismert a Monon Kft. révén. Az ukrán-orosz maffia Sztecura-féle szárnya Boros Tamást és Seres Zoltánt felhasználta az alvilági háborúban, de minden valószínűség szerint Boros és Seres kivégzése mögött is ők állnak. Az Aranykéz utcai robbantás bombamaradványait (ahol Boros volt az áldozat) a rendőrség összehasonlította a Seres Zoltán elleni sikertelen bombamerényletnél használt bombával, és az 1998-as választások előtti politikai jellegű robbantássorozat maradványaival. Megállapította az azonosságot. Valamennyi esetben a szálak Jozef Roháchoz vezettek, aki közismerten az ukrán-orosz maffia bérgyilkosa volt, és ahhoz a szárnyhoz tartozott, amely a 2-es szektor fölötti ellenőrzést gyakorolta. A minden bizonnyal politikai megrendelésre készült robbantássorozat és az ezt követő belpolitikai instabilitás enyhén szólva nem az MSZP-SZDSZ koalíció érdeke volt, hanem ellenfelei érdekeit szolgálta. A képet bonyolítja, hogy az oroszok magyar ellenlábasai, akik szintén gyakorlottak voltak a kézigránátdobálásban, a Fideszhez húztak, mert ott reméltek védelmet, és a Fidesz mellett álló rendőri vezetőkkel álltak szoros emberi és üzleti kapcsolatban. Még a Fidesz Lendvay utcai székházánál is robbant bomba, aztán az első Orbán-kormány hivatalba lépése után a leszámolásos merényletek, a robbantások és a kézigránátdobálások varázsütésre megszűntek. A 2-es szektor tagjai ennek az alvilági háborúnak voltak a kiszolgálói, a Boros-Seres és ukrán-orosz csoportosulásnak voltak a végrehajtói és “katonái”. A Fradi ezeknek a kezében volt. Drogterjesztők, zsarolók, pénzbehajtók, végrehajtók. Az alvilág alja.

A 2-es szektor egyik központja a Simon söröző volt. Ebből a díszes társaságból jön Kubatov Gábor, a Fidesz pártigazgatója. A 2-es szektor maffiája az oroszok módszereit követte, és a különböző funkciók szerint rétegződött. Voltak verőlegényei, gyilkosai, kábítószerterjesztői és üzletemberei, sőt „értelmisége” is. Ez utóbbiak közé tartozott Kubatov Gábor, aki középiskolát végzett ugyan, de felsőfokú oktatási intézmények hallgatója is volt. Hypóshoz és Szőke Feriékhez képest magasan kvalifikált értelmiséginek számított. Kubatov nem tagadja, hogy a 2-es szektor tagja volt, jó viszonyt ápolt velük. Legutóbb akkor beszélt erről, amikor alig egy éve Simon Tiborról nevezték el a 2-es szektort. A 2-es szektor idővel szervesen beépült a Ferencvárosba, üzletileg belefolyt a játékosok eladásába, a maffia összefonódott a klubbal, a legalsó szinten a 2-es szektor – vagyis az alvilág – vette át a Fradi biztonsági feladatait, maga Hypós lett a biztonsági főnök. Közismert, hogy Magyarországon a biztonsági cégek az alvilági csoportok fedőszervei. Ezzel megtörtént a politikai felvilág és a maffia összefonódása is.

Már az első Orbán-kormány idején létrejött az intézményes kapcsolat a Ferencváros, annak kemény magja és a kormány között. Torgyán miniszter és klubelnök csak pénzkifizető strómanja volt a kormánynak. Orbán Viktor 2006-ban, nem sokkal a tévészékház ostroma előtt “hazament”: beült a 2-es szektorba, hogy learassa a befektetése gyümölcsét. A közelmúltban napvilágra került diplomáciai táviratok arról számoltak be, hogy a 2006-os zavargások (államcsínykísérlet) idején személyes összekötő vitte a megrendelést a Fidesztől a Fradihoz. Amikor Kubatov lett a Ferencváros elnöke, akkor emelkedett kormányzati szintre a 2-es szektor és a mögötte meghúzódó alvilággal való kapcsolat, hogy a hatalom érdekeit kiszolgálják. Hálából ezért építenek tízmilliárdokért az adófizetők pénzéből új stadiont nekik. A belpolitikai feszültség és bizonytalanság szítását szolgálták 1998 előtt a kemény mag tagjai, ezt a koreográfiát használta fel a Fidesz a 2006-os államcsínykísérletkor, amely végül hamvába holt. A magyar társadalom további sokkolását szolgálta a koreográfia tökélyre fejlesztése, a romagyilkosságokat megelőző jobbikos menetelések és gárdista provokációk, amelyek mindig kísértetisen jól időzítettek, és ahol a résztvevők összetétele nagy átfedést mutat a futballstadionok maffiaközönségével. A sorozatgyilkosságok elkövetői abból a városból és abból a kemény magból jöttek, amely most szintén új stadiont kap. Ha a T. Olvasó veszi a fáradságot, különös dologra bukkanhat: a debreceni egyetemistákat megfenyegető “erős emberek” korábbi szórakozóhelye és kedvenc időtöltése nem a véletlen műve. A Loki kemény magjából támadtak a kormányt bíráló egyetemistákra.

Kubatov Gáboron keresztül a politikai és a kormányzati hatalom formálisan is eggyévált az alvilággal, amelynek csak egyik megnyilvánulása, hogy a 2-es szektor gyilkosságért elítélt maffiózója megy a párt székházát megvédeni. Végül is a Fradiban nem történt semmi más, mint ami az egész országban: a politikai és a gazdasági maffia megszerezte a totális uralmat. Mint Szőke Feri elmondta: „A Fidesz Magyar Polgári Párt elkötelezett híveként, erkölcsi kötelezettségemnek tartottam, hogy pártomat ebben a nehéz helyzetben is támogassam!” A régi szép időkben Szőke Feri és társai az éjszakai élet mocskában tapicskoltak, és valamelyik kupleráj befenyítésére küldték ki őket, nem pedig az alkotmánymódosítás vitáját döntötték el izomból. A maffiózók az életük nagy részét éjszakai bárokban töltötték. A 2-es szektor révén az alvilág a Ferencvárost ugyanerre a célra alakította át. Az éjszakai szórakozóhelyeken a prostituáltak szórakoztatják őket, a Fradi futballistái ugyanezt a funkciót töltik be: az alvilág bűnözőinek szórakoztatását látják el. Ha egyszer valaki azt mondja, hogy a 2-es szektor nem kívülről zsarolja és terrorizálja a klubot, hanem teljes mértékben elfoglalják, és ők adják az elnököt is, azt a kilencvenes évek elején még senki nem hitte volna el. Azt pedig különösen nem, hogy a maffiából az elnöki székbe kerülő ember a kormánypárt pártigazgatója is lesz egy személyben. A kormánypárt szóvivője és kommunikációs igazgatója pedig nemcsak hogy nem takaríttatja el a pártszékház közeléből azt a mocskot, amely állítólag hívatlanul érkezett, hanem konstatálja, hogy Szőke Feri és társai a rendőrök asszitálása mellett teszik a dolgukat. A pártigazgató pedig közleményt ad ki, amelyben megadja a felhatalmazást valamennyi fideszes objektum hasonló védelmére.

A 2-es szektor bűnözőinek ma öntudatuk van, a „nemzeti oldallal” azonosítják magukat, tevékenységüket a haza szolgálatának tartják.  Az ő intellektuális színvonalukon áll a nyilas ideológia, amely a Fidesz politikájának is a burkolt lényege lett. Az alvilág és a hungarizmus összetartozó fogalmak, nem véletlen, hogy egy gyilkosnak tetszik a gyilkos ideológia.

Kubatov 2002-ben lépett be a Fideszbe, és talán nem véletlen, hogy neve egyelőre nem a rákgyógyításról, hanem a választási csalásokról híres. Nem volt nehéz a futballbolond Orbán közelébe és bizalmába férkőznie. Egy év múlva már a Fidesz soroksári elnöke, 2004-től a Fidesz egyik elnöki megbízottja és koordinátora. A 2006-os választásokon  már a „mozgatásért” felelős megbízott volt, és ehhez megvan a hálózata. Mint tudjuk, 2010-ben már a “mozgatás” nagyon jól sikerült, amelynek 2009-ben a pécsi időközi polgármester-választás volt a főpróbája, mint arról a nyilvánosságra került hang- és képfelvétel is beszámolt. A kommunisták a kékcéduláikkal elsőáldozók voltak ehhez képest. A Fidesz Kubatov Gábor pártigazgatón keresztül remekül használhatja a 2-es szektorból örökölt szervezett struktúrát és mozgósítási gyakorlatot. Az alvilág úgy működik, mint egy hadsereg. Fegyelmezettségre és engedelmességre épül. Nem véletlenül hívják úgy az egyes alvezérek embereit, hogy „katonák”. Orbánnak már a maffiafőnökökhöz hasonló “katonái” is vannak.

Azt mindenesetre nehéz lenne megmagyarázni, hogy a 2-es szektor eminens tagja ugyan a Fidesz „mozgatásért” felelős embere, de amikor a Fradi huligánjai mintegy spontán megrohamozták az MTV székházat, akkor ahhoz semmi köze nem volt a mozgatásért felelős embernek, aki a Fidesz vezérkarával is, a szurkolóknak nevezett maffiózókkal is szoros kapcsolatot tartott. Közismert, hogy az egyes szurkolói csoportok vezérei ellentmondásos viszonyban, de kapcsolatban állnak egymással. Nem egyszer léptek már fel közösen rivális csapatok „kemény magjai”. A 2006-os zavargások mögött nyilvánvaló volt a szervezettség, és egyértelmű, hogy melyik párt céljait szolgálták. Budapest felgyújtásáért felelnie kellene azoknak, akik ezt a háttérből koordinálták és irányították. Orbán Viktor szabadságharcosoknak nevezte a rendőrségre támadó köztörvényes bűnözőket, és az Astoriánál tartott Fidesz-gyűléssel kevés híján utcai puccsot hajtottak végre a focihuligánok, akik csak kívülről látszanak szurkolóknak, civilben az alvilág prominens tagjai. Kövér László volt titokminiszter alapos munkát végzett, otthagyta alvó ügynökeit a kulcspozíciókban. Nem véletlen, hogy a köztársaság és a demokrácia titkosszolgálata nem volt képes leleplezni, letartóztatni és bíróság elé állítani nemcsak a végrehajtókat, hanem a megbízókat sem. Egészen véletlenül a televízió székház ostromába keveredett Urbán Flórián edző is, akit fél évvel az ostrom után Orbán futballcsapata, a Felcsút edzőjének szerződtettek. Ugyanezért az RTL Klub kommentátoraként kirúgták. Felcsúton ez nem kizáró ok volt, hanem érdem. Urbán honnan tudta, hogy oda kell menni, és egy sportember ezt vállalhatja?

Az elmúlt napok történései világossá tették, hogy a Fradinál semmi nem változott. Szőke Feri is oda tért vissza, ahonnan tíz évre bevonult a börtönbe. Kubatov – aki egy személyben a Fidesz párt igazgatója és a Fradi elnöke – Szőke Ferit nem tanácsolta el a klubtól azután sem, hogy kiderült: büntetett előélete miatt nem lehet hivatalosan a fradista biztonsági cég tagja. Informális „koordinátorként” a Fradi pályán gyülekező alvilági alakok és Kubatov közötti „kapcsolattartás” lett a feladata. Szőke Feri azt akarja elhitetni, hogy mielőtt a Fidesz székházához ment „rendet” tenni, nem beszélt a Fradi elnökével, aki mellett „koordinátor”, és aki a Fidesz pártigazgatója. Kubatov pedig azt akarja elhitetni, hogy semmi köze nincs az alvilág mozgósításához, miközben Szőke Feri akciója után körlevelet írt, hogy hasonlóan szervezzék meg a Fidesz irodáinak védelmét.

Szőke Feri, miután „minden kérés nélkül” megtisztította a Fidesz-székház udvarát, úgy nyilatkozott, mint egy politikus: senki nem kérte fel. Nem Kubatov Gábor küldte, hanem szeretett pártja iránti aggódás vezette, hogy akár 3 év börtönnel fenyegetett bűncselekményt végrehajtva is segítse a hazát. Börtöntől emiatt nem kell tartania, a rendőrök nem tették szóvá, hogy az orruk előtt bűncselekmény történik. Nyilván nem felejtették el sem ők, sem a főnökeik, hogy a Parlament rendészeti bizottságát (a rendőrség munkáját felügyelő testületet) a fideszes Kocsis Máté vezeti, aki – egyébként – a Fradi alelnöke. Addig rendőrök, amíg Kocsis akarja.

Ha igazak a hírek, hogy a Fradi biztonsági szolgálatán keresztül és talán más jogcímen is Szőke Feri és emberei pénzt kapnak a Ferencvárostól (Szőke Feri havi négyszázezret keres?), akkor azt tekinthetjük a Fidesztől kapott fizetésüknek, amelyért ellenszolgáltatással tartoznak. Az alvilági banditák a Fidesz zsoldosai. Ha azt is figyelembe vesszük, hogy a Fradi állami cégektől és a közvagyonból kapja a pénze egy részét, akkor egy pénzmosás közbeiktatásával az adófizetők pénzéből tart fenn a Fidesz egy alvilági katonákból álló rohamcsapatot. Ez szükség esetén bevethető a demokráciáért tüntetőkkel szemben, vagy a hallgatói jogokat követelő diákok ellen. Kopasz kábítószeres bűnözők jelennek meg spontán, hogy megvédjék a „nemzeti ügyek kormányát” és a „nemzeti ügyek miniszterelnökét”. Mindez jól mutatja, hogy Orbán kicsoda, és kikhez tartozik. A mostani stratégia azt mutatja, hogy nem a rendőröket vetik be, nehogy számon lehessen kérni, amikor a Fidesz a rendőrség intézkedésével szemben a rendbontók mellé állt. Úgy tesznek, mintha Orbán és a Fidesz e vitákon kívül állna. Ha verekednek, akkor majd jön a jó Fidesz, aki rendet tesz. Ezért a rendbontók verőlegényeit uszítják a békés tüntetőkre, az alvilágot állítják a demokratikus jogokat követelőkkel szemben, mintha ezek egymással vitáznának. A Fidesz csak hozza a süteményt.

Ki gondolta volna, hogy Orbán Viktor valaha erre a szintre süllyed? Gyilkosok és rablók kapitánya, alvilági csőcselékre támaszkodik az emberi jogokat követelő fiatalokkal szemben a Hősök tere egykori szónoka. Mondhatnánk, hogy maffiával és bűnözőkkel szövetkezik Magyarországa kormánya saját népe ellen. De szó nincs erről. A maffia nem kívül van, hanem belül. Ez a párt maga. Szőke Feri a saját pártját megy megvédeni. A pártigazgató a bűnözők társa. A rendőrségnek a magánterületről minden illetéktelen személyt el kellett volna távolítania, ha a tulajdonos szerint jogtalanul tartózkodik ott. Szőke Ferit és csapatát is elő kellett volna állítani, de ők nem voltak idegenek. A bűnözők a Fidesz-székház udvarán otthon voltak. A 2-es szektor nemcsak a Fradiba, de a Fideszbe is beolvadt.

A Fidesz nem egy klasszikus maffia, amelynek megvannak a megvett politikusai, a pénzügyi szakemberei és a végrehajtó emberei, de az államhatalmon kívül áll. A Fidesz ennél sokkal rosszabb. A Fidesz olyan maffia, amely maga birtokolja az államhatalmat. De tolvajok, rablók és gyilkosok gyülekezőhelye is, akiknek megvan a maguk szerepe a párton belüli munkamegosztásban. A fehérgalléros bűnözők mellett ott van a klasszikus alvilág. Fidesz és Orbán kormányzása kompatibilis Szőke Ferivel. Stílusában és színvonalában az alkotmánymódosítások Szőke Ferivel azonos szinten vannak. De ennél is többről van szó. Orbánék Kubatovval és Szőke Ferivel egy pártban vannak, a köztörvényes bűnözők pártfeladatot hajtanak végre. Kopaszok vannak a Fideszben. Megértük ezt is. Hol vannak a gyilkos Szőke Ferihez képest a kisgazdák és az MDF operett skinheadjei, akik kifütyülik Göncz Árpádot? Orbán Viktor a hierarchia tetején áll, szorosan együttműködve a politikai és kormányzati szintre emelkedett maffiával: ő megrendel, azok pedig végrehajtanak. Orbán Viktor a saját bűnözői csoportjának párt- és miniszterelnöke. Nem ismeretlen ez a világtörténelemben, előbb-utóbb börtönben végzik, vagy adócsalásért, vagy a nőügyeik miatt. Ám elődeik képtelenek voltak arra, hogy megszerezzék és egy kézben tartsák a gazdasági, végrehajtói és törvényhozási hatalmat. Ez az unortodox, magyar maffia lényege. A “független” Alkotmánybíróság végső lerohanása és a totális hatalom megszerzése hétfőn történik meg az alkotmány negyedik módosításával.

Orbán lezüllesztette az országot a Balkánnál is alacsonyabb színvonalra, mert bűnözők martalékává tette az országot, a kormányzási stílusa pedig a 2-es szektort idézi. Ne felejtsük el Selmeczi Gabriella idétlen röhögcsélését a süteményekkel, amely a magyar nép megvetése. Amikor majd jó szokásuk szerint a félázsiai magyarok, akik az ő híveik, megint embereket lógatnak a villanyoszlopra, majd jusson eszünkbe ez a kínos röhögés. Akik bemásztak a kerítésen, azok nem bűnözők, de nem találtak megfelelőbb megoldást, hogy figyelembe vegyék őket, és elmondhassák a véleményüket. Ők soha nem fognak bántani senkit. De akik sósavat akarnak önteni az arcukba, azok egyszer megelégelik a hazugságokat. Ha nem hallgatnak a jogvédőkre, akkor olyan országot építenek, amelyben azok is rosszul érzik majd magukat, akik ma sósavat öntenének a honfitársaik arcába. Ezektől pedig a Szőke Feri sem fogja megvédeni őket, hacsak nem ő maga lesz az első, aki átdobja az ágon az első kötelet. Nem olvasnak klasszikusokat? Mindig így történik.

Újra megalázták a jogaikért tüntetőket a sütikkel, és a leplezetlen cinizmusukkal készítik elő a saját katasztrófájukat. Az a fiatal lány, akit Szőke Feri húzott ki a Fidesz udvarából, és nem tudta, hogy a miniszterelnökének köszönhetően egy gyilkos kezében van, Orbán Viktornak teszi a legnagyobb szívességet, amikor a demokrácia és a jogállam hiányára figyelmezteti. Ahol ezt lebontották, ott katasztrófa következik, amely majd először a diktátort temeti maga alá. Ahol nem lehet tárgyalni, ott az erőszak veszi át a terepet. Megvolt ezek főpróbája 1998 előtt, 2006-ban és a 2010-es választások előtt is. A Fidesz szélsőjobboldali „béketüntetői” és a 2-es szektor alvilági bűnözői között vannak azok, akik előbb-utóbb vagy a szelíd, de bátor bölcsészlánynak a vérét ontják, vagy a megbízóikét. A történelmi tapasztalatok nem sok jót ígérnek.

Szőke Feri, mint a pisztoly a színházi dramaturgiában, megjelent a színpadon.

Pápai Gábor rajza

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.9/5 (229 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +319 ( 345 szavazatból)
Bartus László: Szőke Feri, 4.9 out of 5 based on 229 ratings

  • Hozzászólások(162)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

162 Reader’s Comments

  1. Kedves csatt!
    Lehet, hogy nem vagyok a toppon, de nem értem mit kívánsz egészségemre és mitől könnyebbültem volna meg. Ha a Bajnaival kapcsolatos véleményemre gondolsz, akkor valóban van bennem indulat, mert folyton hagyja magát deffenzívába kergetni. Nem értem, miért kell betojni a fidesz gárdázós, aljadék beszólásától? Rövid, szellemes válasz, amelyben kifejti, hogy a fidesz a saját démonaival küzd, azután erőteljes kiállás mindenki demokratikus szólásszabadságáért. Mivel egy demokrata a szólásszabadságra nagyon érzékeny és éppen most tiporják lábbal, ezért emeli fel a hangját.Nem pedig azért, mert az ő gárdája a tiltakozó csoport és nem akarja az tiltakozók babérjait lesarlózni. Világos, egyszerű, határozott őszinte mondatok, elvek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (21 szavazatból)
  2. Bocs! Csakén-nek szólt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  3. Tisztelt hozzászólók! Próbáljuk valahogyan elérni, hogy a B.L. által írt cikkek megjelenjenek könyv alakban összegyűjtve. Ezek a könyvek a következő nemzedékek számára alapvető tanulmányok és a jelen korszak megismeréséhez járulnának hozzá. Nincs persze kizárva az sem, hogy talán lesz egy-két politikus is, aki még ma rájön, hogy mi is lenne a politika alapvető feladata.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +67 (73 szavazatból)
  4. Ja és a fiatalok semmi olyat nem tettek, amit ne lehetne felvállalni akár a többi demokratikus pártnak is. Kommandónak nevezni békésen üldögélő fiatalokat, akiknek a nem kubatov kommandós vérhülye sósavat akar önteni az arcába, vagy gyilkossal önbíráskodni őnmagában megcáfol mindenféle rágalmazást. Ezért sem kéne beszarni a beszólástól.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +34 (38 szavazatból)
  5. Kálmán Olga aligha fog erről beszámolni. Könnyebb a közpénzből fenntartott babaraktárral foglalkozni, vagy lehurrogni a fasiszta törvényekről beszélő éhségmeneteseket.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +30 (34 szavazatból)
  6. Köszönet kedves Laci, hogy minden erődet az igazság felderítésére és megismertetésére szánod, hősök nélkül nem jutnánk sehova.
    Számomra az a megdöbbentő, hogy anélkül, hogy tudnánk ezt a sok aljasságot, erkölcsi fertőt, ami az életét jelenti ennek a mocsok gazembernek, a B-középben szocializálódott, rögtönölőnek, a turulban született szörnynek – ennyire nem érzékeli a magyar zember, hogy kit választ, hogy ennyi hasonlóság van a lelkükben ezzel a senkiházival, hogy még csak fintorogva el sem fordulnak tőle, azzal hogy valami büdös körülötte, ha nem is tudom, hogy mi, hanem szavaznak rá és megvédik -, istenem miért iszonyodom én ettől az országtól annyira?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +53 (55 szavazatból)
  7. Kedves Bartus úr !

    Gratulálok a jól összeszedett cikkéhez.
    Amennyiben olvasnák a jobb szélen garázdálkodó emberek is ,sokat javulna a fidesz (reális) megitélése.
    Sajnálatos hogy ezt csak mi értjük meg,akiket nem sikerült rózsaszín álomba ringatni a jobboldali propagandának .
    Szívesen látnék még Öntől több ilyen feltáró jellegű cikket is !
    a Demokrata

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +35 (37 szavazatból)
  8. Minek a sok biztonságos új stadion? Mire használták a zárható sportpályákat 1944-ben? És az akár háromezres befogadóképességű egykori Városi ma Erkel Szinház kapkodó újra-megnyitása hátterében mi állhat? Milyen politikai eseményeket rendeztek ott akkortájt?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (19 szavazatból)
  9. Szolid 2o13.o3.o4.

    Szolid 2o13.o3.1o.
    Eagle 2o13.o3.1o
    “Hogy kis is az az Orán Viktor?!
    Csak két momentum róla és a válasz adott!”Térdre csuhások” És ma milyen szép nagy keresztet szokott viselni, természetesen a tempoloman is az első soran ül.Hát nagyon nem nehéz ugye, hogy ki is ő?Ha kell ölni fog a hatalomért!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +44 (44 szavazatból)
  10. Mavtelep! Ugyanezt mondom évek óta! És most már egyre többen beláthatják: a “semlegesség”, meg a “függetlenség” szart se ér. Ha nem állok ki a demokrata értékekért, akkor a legjobb esetben hülye, rosszabb esetben tétova balfék vagyok.
    Ami a cikket illeti: látják-látták már egypáran ezt, Debreczeni meg is próbálta írásban terjeszteni, erre azt vágják a szemébe, hogy elfogult. A helyében én ezt dicséretnek tekinteném.
    Van azonban egy ici-pici kisördög, ami azóta ül az agyamban, amióta hallottam. Már nem tudom ki, azt írta Gyurcsány Ferencnek (akit én tisztelek és támogatok): már nincs semmi vesztenivalója, úgyhogy nyugodtan kipakolhatna, elmondhatná, mi is történt valójában az öszödi beszéd és az őszi puccskísérlet hátterében.Őszintén szólva nem tudok másra gondolni, minthogy van valahol egy másik 2-es szektor, vagyis B-közép, és Dávid Ibolyának volt igaza a 70-30%-os felállással. Vagyis, hogy az éppen hatalmon lévők 70, a fő ellenzék meg 30 százalékot kap a lenyúlásokból. És hogy azzal a másik 2-es szektorral akart leszámolni Gyurcsány Ferenc, ezért kellett kinyírni. Csakhogy az ellen-B-közép tévedett abban, hogy ez a békés 30 % akkor is kijár nekik, ha korlátlan hatalmat kap a gátlástalan orbán-maffia. Álmukban nem gondolták, hogy nemcsak a “hivatalos” harmadot veszíthetik, hanem az életüket is. Nem gondolom, hogy az MSZP valamennyi vezetője, tagja, sőt azt sem, hogy a fidesz valamennyi tagja és szimpatizánsa részese ennek az ocsmány üzletnek, de azt igenis gondolom, hogy az MSZP háttéremberei között is ott vannak a “szürke eminenciák”, akik előteremtik a kampánypénzeket. A feketén folydogáló pénzekből meg mindig megragad valamennyi a magánzsebekben. Az látszik, hogy a szocik próbálnak ebből valahogy kikeveredni, de elég nehezen megy. Talán kellene tényleg végre egy Gordius, aki átvágja az összefonódások csomóit. Talán tényleg jó lenne, ha Gyurcsány Ferenc kipakolna, akkor is, ha tudjuk, hogy a DK nem nagyon számíthat kegyelemre mástól, mint az MSZP-től.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +32 (32 szavazatból)
  11. öregszeder
    Nekem a problémám az, hogy annyira rászálltak Bajnaira a kiflistől, Kósáig, Rogánig, a hsz-t írókig, hogy ettől én is berágtam!
    Erről az jut eszembe, hogy a KR-val kapcsolatban a jobboldaliak Bartus Lászlóra hivatkoznak, hogy ő is mennyire nem csípi a KR-t.
    Most is hivatkozhatnak ilyesmire, ha itt olvasgatnak, hogy még az ellenzéki oldal is üti-vágja Gyurcsányt és Bajnait, meg Mesterházyt!
    Valahol azért meg kellene találni azt a bizonyos középutat – szerintem!
    Nem példa a fideszes összetartozás – de ott aztán egy mukk nincs Orbánról, ő a szép, a jó, az okos, a tisztességes, holott tudják, hogy kicsoda is valójában, hisz magáról elmondta: B középben nőtt fel, megölné az ellenfelét gond nélkül, pávatáncol, sallereket osztogat, ne mi nyerjük a legtöbbet, jönnek a jogászaink, oszt jó napot!
    A két véglet – ha lehet, ne adjunk már ovat a fanoknak, csak azt akartam ezzel érzékeltetni.
    És igen, én is berágtam – és most egészségemre!)))))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (21 szavazatból)
  12. Ki van jelölve?
    Ha úgy látszik, hogy vesznek a választások akkor jöb a B terv?

    Ennek előkészítése kezdődött meg ? Hatalmi nyilatkozatokkal és gyakorlati lépésekkel. ( Kövér hideg polgárháborús nyilatkozata – Fidesz objektumok védelmének deklarálása – a 18 éves gyerekekkel szemben gyilkosokkal…)

    Az Út: hideg polgárháboru-meleg polgárháború de legalábbis 2006 hoz hasonló zavargások ugyanazok provokációjával a soron lévő tüntetéseken – rendkívüli állapot – választások felfüggesztése.
    Erre az útra léptünk rá?
    Quo Vadis Magyarország?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (19 szavazatból)
  13. talalom
    Én voltam az, aki voltam bátor azt mondani, hogy Gyurcsány már megteheti, hogy kipakol.
    A fentiek fényében már nem vagyok biztos abban sem, hogy még egyszer leírnám.
    Van egy olyan érzésem, hogy fog következni valami, ami mindannyiunkat meglep!
    Orbánt nagyon sok helyről szorongatják,és nemsokára be fog pöccenni.Sosem bírta az alkalmazkodást, csak a kekeckedés megy neki.Sarokba van szorítva,és kiszámíthatatlan a reakciója.
    Most még ráadásul ez a cikk is felteszi az i-re a pontot. Mert a jobb oldal is lapszemléz,így tudni fog róla, hogy felszínre került a fidesz mocskos kötődése ezekhez az alvilági figurákhoz.
    Lehet ez egy lavina, a környezetében meg senkinek nem érdeke, hogy erről beszéljenek.
    Nem bánnám mindenesetre, ha egy ilyen lavina maga alá temetné…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +36 (36 szavazatból)
  14. talalom+++++++++++++++++++++++++++++
    Gyurcsány Ferenc, egyszer azt mondta, hogy …..olyan pert akaszt a nyakukba, ha továbbra is vádaskodnak ellene….
    Biztosan van a kezében olyan, amivel üthetne és talán, ha így fognak ellenzéki politikusakat amortizálni a választások közeledtével és a bukás egyre növekvő esélyének tudatában egyre jobban be is fognak gorombulni, na akkor talán mégis kénytelen lesz kiteríteni a lapjait.
    Mint miniszterelnök nagyon sok mindenről tudhatott – eddig ő még nem sározott, nem kapkodja el, remélem sokáig ilyen jó marad az idegrendszere, én már nem bírtam volna, de nem is vagyok politikus! Ő az, ízig, vérig, és tűri, amit tűrnie kell.
    A családja is elviseli, de pl. kikérte, hogy Orbán családjával az történjen, mint az övével, mert szerinte, ne üljenek az Orbán gyerekek golyóálló mellényben a házukban.
    Ezért is nagyon tisztelem Gyurcsány Ferencet, mer Ő EGY IGAZI ÁLLAMFÉRFI és valódi demokrata, mer az én szememben itt kezdődik az EMBER.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +46 (52 szavazatból)
  15. csakén!
    Megértelek, azonban a hibák elvtelen takargatását nem veszi be a gyomrom. Ráadásul érte haragszom, nem ellene, és kerülni kell még a látszatát is a jószándékú emberek becsapásának. A KR-el kapcsolatban is hasonló a véleményem. Nem Bartus a hibás azért. mert a KR a közszolgálati médiáért nem, viszont saját privát érdekeiért képes demonstrációkat szervezni, ahol ráadásul jó pénzért lehet CD-ket vagy egyéb kegytárgyakat vásárolni, mint régen az egyház árulta a bűnbocsánat cédulákat a búcsuban. Vagyis nem Bartus, hanem a KR az oka annak, hogy van a témában tölténye a jobboldalnak. Ráadásul, ha a közszolgálati média jól működne, a KR még mindig csak egy kis közlekedési híreket sugárzó helyi adó lenne. Azaz nem biztos, hogy a KR érdeke a közszolgálati média függetlensége és jó működése.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  16. talalom
    Nem tudom táttad – e az ATV Húzós c. műsorában , arra a kérdésre, hogy mikor mondja meg Gyurcsány Ferenc, hogy ki szivárogtatott azt válaszolta , hogy 99%-ban már meg van a válasz és ha az 1 % rendetkezésére áll, nyilvánosságra hozza. Óvatos duhaj ő, van így is elég baja az ügyészséggel, nem hagy támadási felületet persze ezt már én tettem hozzá.
    Az pedig amit az MSzP feketén folydogáló pénzéről írtál és hogy próbál a párt ebből kikeveredni ? hát és enyhén szólva tamáskodom. Ehhez szerintem az első és legfontosabb lépésük lenne a pártpéntárokuk kirúgása lenne. Abban szinte biztos vagyok, hogy a pártszakadásuk legfőbb indoka ez volt.
    A hsz-ed befejező részéhez hogy a ” DK nem nagyon számíthat kegyelemre mástól mint az MSzP- től ” szerény véleményem szerint ebben a felállásban ez kizárt dolog. Jusson eszedbe a frakcióalakításukat ki is fúrta meg?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  17. Mikor? Már régen, ugye?
    Mit is mondtam, mit is?
    Még mindig nincs itt az ideje ezt a csürhét lik……. ,
    Még mindig demokratikus választást rendezünk?
    Na, akkor csináljátok.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  18. talalom
    Babynak igazat kell adjak. Gyurcsány nem számíthat az mszp-re, mert hátba támadták. Nem csak a tagság, hanem Mesterházy, amikor megmásított egy szót az elválásukkor. Így nem lehetett a DK-nak frakciója. Mesterházy részéről ez olyan házmesteres tett volt. Aki ilyesmire képes, hááát….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (16 szavazatból)
  19. talalom !
    A Világ Legbölcsebb Nagymamája valamikor azt mondta : ” amig a családom normálisan él, nekem teljesen mindegy, hogy a Varázs utcábanaHorthy Paulette vagy a Benke Valéria lakik “.
    Osztom ezt a véleményt, amig normálisan tud élni a társadalom, addig ki a fenét érdekli, hogy a politikusok mindegyike ebben-abban sáros egy kicsit.
    Ebbena qrva nagy demokráciában még azt is tudjuk, hogy nem kaszával-kapával nekimenni a politikai ellenfélnek.
    De mi nem élünk normálisan.
    Gyurcsányt helyretette az AB néhány esetben ? “Értettem ” mondta a szemüveges.
    Népszavazás döntött a tandijról, eü hozzájárulásról ?” Vissza Miatyánk “…mondjuk én odaszúrom :ki mit főzött, egye !
    Hozott beruházót ? Igen.
    És közben nyilván voltak a pártban, kormányban, támogatói közegben fekete/szürke ügyek is.Ezek a temrészetes veszteségek, soga nem fognak eltünni.
    Mindenesetre én nem mondhatom : ” AÍmig a családom normálisan él, addig nekem mindegy, ahogy a Varázs utcában Biszku vagy Répássy lakik.
    Biztku idejében nem voltam panelproli, cigány , buzi, zsidó, élősködő nyugger,komcsi, libsi . Ja, és volt munkahelyem. Családom minden tagjának volt munkahelye.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (14 szavazatból)
  20. Pardon !
    Ha erre jár egy modi, kérem törölje az egyik hsz-t a kettőből, túlzásba vittem
    a pötyögtetést :….)))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  21. öregszeder
    Elfogadtam de a részemről le is zárom ezt a párhuzamos beszélgetést, még a végtelenben sem fog találkozni a véleményünk. És nincs is ezzel semmi baj.
    Mert tkp. nekem kell szelektálni, hogy mennyi kritikát olvasok el egy nap alatt azokról az ellenzéki politikusokról és a KR-ról, tehát azokról, akik a fotel helyett megpróbálnak tenni is valamit.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  22. Dicuskukisz,
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  23. Kedves Mavtelep! A baj az, hogyha az emberek lesz@rják, hogy mit csinál a politika, előbb-utóbb kapnak egy orbánt a nyakukba. Az rendben van, hogy mindenkinek lenne más dolga, mint ma délután pl. kimenni az alkotmányért tüntetni, de ha nem teszed, nemzedékekig ráfázik az egész közösséged.
    Drága csakén! Én sose voltam se független (mitől?), se semleges! Nyíltan vállaltam a párt-tagságaimat is, nem volt sok, legutóbb fájó szívvel hagytam ott a szocikat, amiatt, amit az előző hsz-emben leírtam. Mégis rájuk fogok szavazni, ha azt látom, hogy ők esélyesek csak orbán elzavarására. De engedtessék meg, hogy ne csukjam be a szemeimet, füleimet. Azzal egyetértek, hogy a kisebb nagyobb mutyik soha nem tűnnek el, de az már különbség, hogy nyilvánvalóan köztörvényes bűnözőkre bízzuk az állam vezetését, ráadásul a demokratikus ellensúlyok eltüntetése miatt még számon kérni se lehessen őket.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (18 szavazatból)
  24. csakén
    11:54
    Volt még egy EMBER, Vaclav Havel, aki már sok éve mondta, hogy Isten óvja Európát orbántól. Azt hiszem, hogy ez most sok EU-s politikusnak eszébe jut.
    Az, hogy GYF sokat tud, való igaz lehet. Szerintem azonban ő sem tudhat még mindent. Nyilván bizonyítékok nélkül nem is fog beszélni, mert van annyira úriember, hogy nem fog beleköpni az Mszp levesébe. Még akkor sem, ha vele alaposan kiszúrtak. Köszönhető a jóhiszemű naívságának. Ha tudna bizonyítható konkrétumokat a fideszes disznóságokról, már réges régen kiadták volna ellene a “tűzparancsot”.
    Még ezek beszélnek korrupciós botrányokról, hozzájuk képest a Hagyó félék kezdő csecsemők, de elitélendő az is.
    Végiggondolva a cikket, eszembe jut a sziciliai maffia. A katolikus egyház ott is asszisztál a gaztettekhez. Milyen véletlen!
    Viszont érdemes megfigyelni, hogy Pokorny mennyire eltűnt. Legalább is csendben van. Lehet, hogy megszólalt a lekiismerete?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (19 szavazatból)
  25. talalom
    ?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  26. Husz János Puszita

    Uppsz. Ezek súlyos vádak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  27. Tisztelt Bartus Úr!

    Cikkei mindig elszomorítanak, mert olyan összefüggéseket és kapcsolatokat tárnak fel, melyek fényében még szomorúbb az egész. Barátaimmal gyakran tovább vitatjuk a dolgokat és sokat segítene a kétkedők meggyőzésében (nem mindenkinek elég a cikkekben felvázolt rendszer lehetősége), ha a tényeket igazoló háttérmunkákat is amolyan lábjegyzetként közölné. Sok dolog könnyedén igazolható a keresők segítségével, de van amire az embernek már nincs ideje, türelme. Remélem nem tekinti kekeckedésnek és a hitetlenek meggyőzésére további adalékokkal szolgál!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  28. Szendam-
    Igazad van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://szendamondja.wordpress.com/2013/03/10/a-bekekozep-uralma/

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  29. Orban mindig is bunozo volt hatalmas penz es hatalomehseggel , ilyennel szuletett menet kozben rajott , mikent lehetne bekebelezni mindent ami az utjaba kerul!! Eszkozokben soha nem valogat es nem is fog egyszeruen azert mert ezek a genjeiben vannak!! Abszolut bunozo meghozza a legelvetemultebb fajtabol.Mindig is biztos voltam benne hogy ezek az allitoagos maffiozok en UTO embereknek hivtam oket politikai megrendelesre lettek kivegezve miutan mar nem volt rajuk szukseg hiszen politikai HATTER NELKUL NINCS LETJOGOSULTSAGUK ANELKUL NEM LEHETTEK VOLNA AZ EJSZAKA CSASZARAI ES EGYEB TERULETEN SEM KIRALYOK!! OLAJBAN IS CSAK SNECIK VOLTAK MERT A POLITIKA HUZOTT EBBOL IS EXTRA PROFITOT NEM OK!! Energolon kerestek 6 milliardot mikozben tobb ezer milliard erteku aru kerult forgalomba!!!! Hol van akkor a PENZ??? NEGOLDAS EGYSZERU A POLITIKUSOK SZAMLAIN V CEGEKBEN AHOVA STROMANOKON KERESZTUL BEFEKTETTEK! MDF, MSZP, SZDSZ, FIDESZ MINDEN PART BENNE VOLT EBBEN A LEGAGYOBB PENZEKET TEJELO BUISNESSBEN!! Csak hirmondokra nem volt szukseg , szepen lassan megoltek v sittre vagtak oket mind ! Portik Tamas az utolso szal amit meg el kell varrni!!! Vmiert nem nyirtak ki de szerintem ebben a mocskos orszagban ez sem fog kiderulni, mint a POSTA BANKOS CSALAS SOROZAT SEM!! Fidesz abban is nyakig saros!!!!!!!!!!!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  30. Orban mint a nepmeseben a KISGOMBOC UGY VISELKEDIK!! moderálva

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  31. Ez egy nagyon jo iras:

    http://napizeje.blog.hu/2013/03/09/fidesz_partorseg_sa

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  32. talalom
    2013. március 10. vasárnap
    13:14
    .
    ++++++++++++++
    .
    Kivéve:
    “..a DK nem nagyon számíthat kegyelemre mástól, mint az MSZP-től.”
    .
    Ez a párt szúrta hátba, takarította el a színről Gyurcsány Ferencet, ennek a pártnak köszönhető, hogy nincs a DK-nak parlamenti frakciója, van elképzelésem, hogy miért!!
    Szerintem a DK-t Bajnai, és Mesterházy csapata is mellőzni fogja, amíg csak lehet.
    .
    Pár évvel ezelőtt írta Gréczy Zsolt a Stop.hu-n, még ki nem tiltották, hogy ha Gyurcsány beszélne, akkor összeomlana a teljes magyar gazdasági és politikai elit és az nagyon rossz lenne az országnak, Gyurcsány inkább eltűrte, hogy politikai hullát csináljanak belőle.
    Gondolom Gréczy, Gyurcsány mellett látta mind azt, amiről nekünk csak sejtéseink lehetnek!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  33. Stumpné Bekes Margit

    Laci! Kendőzetlen igazságokat mondtál ki!!! Vigyázz Magadra ,mert ezektől minden kitelik!!!Nehogy az életedre törjenek!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  34. Harmónia: SZŐKE FERI – ÉS – SZŐKE GABIKA

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  35. Bocs, pontosítok:
    *
    FidSS harmónia: SZŐKE FERI – és – SZŐKE GABIKA

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  36. Csakén! Nyilván kapkodtam, és nem részleteztem. Megpróbálok válaszolni a kérdőjeledre. Az államilag szervezett és törvényesített rablást természetesen a fideszre értettem. A kis mutyikat meg az egész politikából élő osztályra. Ezek lesznek is mindig, minden oldalon, a demokrácia lényege, hogy előbb-utóbb fény derül rájuk, és következményük lesz. Valahol régebben azt írtam, hogy ov. lehet, hogy okos, akár széleskörű ismeretei is lehetnek (csak ragadt rá valami ennyi seggelés után), a baj az vele, hogy ehhez nem párosul morális, etikai, eszmei tartás. Emiatt véli úgy, hogy a siker mindent igazol. Ez azonban nem menti föl a másik oldalt a tisztesség alól. Ha nem jól értettem a kérdőjelet, szólj!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  37. Nálam az egyáltalán nem mérvadó – egyik fülemen be, másikon ki – hogy orbánék mit fröcsögnek Bajnaira és Gyurcsányra. Őket ismerve, a sleppjének ez a feladata, hogy leamortizálják őket. Nem az a lényeg, hogy milyen lejáratóhadjáratot indítanak ellnük, hanem az, hogy ki az a hülye aki beveszi ezeket. Először nézzék meg ezt a velejéig romlott, alvilági maffiavezért, utána lehet mondani: Nicsak ki beszél!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  38. “Hálából ezért építenek tízmilliárdokért az adófizetők pénzéből új stadiont nekik.”
    Ami persze háromszor annyiba kerül nekünk, mint a tényleges költség, hogy a maffiának is jusson.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  39. Husz János Puszita

    EZEK NEM VÁDAK, HANEM TÉNYEK!!!!!!!!!!! ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  40. bruckenbacker kapitány

    http://hu.scribd.com/doc/52570239/Mario-Puzo-A-keresztapa

    Ez a cikk első része-sajnos.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  41. Husz János Puszita
    Upsz! ezek súlyos TÉNYEK. (vádak majd csak a rendszerváltás után lesznek, egy korrekt ügyészségi átalakítás után)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  42. “Azonos-e tehát az SA és Kubatov Gábor Fidesz-pártőrsége?”
    Szerintem pedig igen, azonos. Egy ember utasítására mozdulnak. Egyenruha helyett egyenfejük van. A lényeg pedig, hogy ahol az SA megjelent, ott a rendőrség háttérbe vonult, hagyta rendezkedni e nácikat,ugyanúgy, mint itt. De nézzétek meg azt is a gárda masírozásai esetén mit művel a rendőrség, teljes kollaboráció. Letartóztatják a nácik ellen tüntetőket.Ezekben az esetekben még csak a határokat próbálgatják. Nem lesz jó vége.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  43. “Laci! Kendőzetlen igazságokat mondtál ki!!! Vigyázz Magadra ,mert ezektől minden kitelik!!!Nehogy az életedre törjenek!”
    Olvasás közben én is erre gondoltam.:(

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  44. http://privatbankar.hu/makro/vizsgalodik-brusszel-focira-bezzeg-van-penz-255865
    Nálunk nem tetszenek vizsgálódni?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  45. http://www.stop.hu/velemeny/lanyok-akik-a-rendszer-ellen-kuzdenek/1129417/
    És a nácik ellen.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  46. huh!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  47. De hol van Columbo felesége?

    Tisztelt Bartus Úr!

    Elhiszem, amit ír, tényleg. Pestiesen szólva: nem semmi…

    De.
    Higgye el, kérem, a fideszt már kezdi érteni az irtó lassan ébredező plebs (persze vannak, kiknek a fidesz valódi énje megjelenése/ideológia-váltása óta nem nagyon kérdéses).

    Viszont ha leírná azt is (hiszen tudja, ugye?), ami akkor volt, amikor még nem volt fidesz-FTC jegyesség (értsd: amikor még a szocik adták az ívet), azzal sokat hozzátenne az mszp idejében burjánzó viszonyok és ezek csatolmánya, fidesz+mszp problémakör megértéséhez is (értsd: háttéralkuk, á la carte).

    Különben még azt gondolják a tisztelt olvasók, hogy meg sem próbálja azt, amit kiegyensúlyozott tájékoztatásnak hívnak, így se perc alatt válik egyoldalúvá és öncélúvá egyébként nagyon is bravúros írása.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (7 szavazatból)
  48. T. Columbo felesege,
    ne vicceljen, mutasson még valakit az ellenzékből, aki annyit bírálta és kritizálta volna az ellenzéket, köztük az MSZP-t, az MSZP-Fidesz paktumokat es az ismert pártpénztárnoki rendszert, annak minden hozadékával, mint én. Nem lehet egy cikkben leírni mindent, de ha megnézi az Amerikai Népszavában megjelent írásokat bőséggel talál erre vonatkozó anyagokat. Az MSZP ma is azokon a kereteken belül mozog, amelyeket a Fidesz kijelöl. Ezért vicc az egész, a többiről nem beszélve. A legkomolyabb és legőszintébb alakulat ebből még mindig Gyurcsány Ferenc pártja, nem véletlen, hogy a legnépszerűtlenebb, ez mutatja az ország állapotát. Bajnai Gordont a Szigetvári nevű szélhámos gazember félrevezette és jégre vitte, neki annyi.
    Szóval, amit Ön hiányol, azokat a cikkeket én már régen megírtam. BL

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  49. most már nyilvánvalóvá számomra, hogy miért nincs a fidessen belül senki aki “támadná” ViktOrbán-t. senki sem akar a kiserdőben zsákkal a fején elbúcsúzni az életétől….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  50. T. admin.

    Gyurcsány (szegény 2006 óta betegesen igazat mond) és DK ügyben teljesen egyetértek,mint ahogy a Bajnait tényleg jégre vivő Szigetvári megitélésében is. Régóta a baloldal rossz szellemének tartom!!! Mesterházyt évek óta folyamatosan kritizálom, de a mostani szereplése tetszett. Pár hónappal ezelőtt még Bajnait tartottam jobbnak, de azóta…………..Túl puha,túl juhászpéteres,túl szigetváris. Meg motyog… Áhhh.
    Lehet,hogy rosszul látom ,de szombat óta Mesterházyt tartom alkalmasabbnak a mostani kinálatból.Tetszett,hogy nem láttam Kiss Pétert, Lamperthet,Lendvait(Pláne a 100éves savmenetesekhez képest..)
    Persze, szerintem Gyurcsány……. (de mint tudjuk az ország és az emberek morális és agyi állapota…….)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos