Ronai and Ronai
AMERIKAI

Nem vitás, Orbán menekül Bajnai elől 2013. február 7. csütörtök 6:40 Forrás: AN, MTI

  • Hozzászólások(98)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Nem vitás, Orbán menekül Bajnai elől

Budapest – Amint várható volt, Orbán Viktor nem vitázik Bajnai Gordonnal. A Fidesz elnöke azt üzente a volt miniszterelnöknek, hogy Bajnainak nem vele, hanem a magyar emberekkel van vitája. Orbán szerint tehát Bajnai nem magyar ember. És nem magyarok azok sem, akiknek szintén vitájuk van vele. Vannak néhányan. Sokan, de még nem elegen.

A Fidesz szerint Bajnai Gordonnak ma nem Magyarország miniszterelnökével kellene vitáznia, hanem a magyar emberekkel, velük van ugyanis vitája. A Fidesz közleményében így reagált arra, hogy Bajnai Gordon volt kormányfő, a Haza és Haladás Egyesület elnöke nyilvános vitára hívta Orbán Viktort.

A Fidesz szerint Bajnai Gordon csökkenteni akarja a minimálbért, a magyar emberek azonban nem támogatják ezt; a családi adókedvezmény megszüntetésére készül, a magyar emberek viszont nem értenek ezzel egyet; csökkenteni akarja a nyugdíjakat, de a magyar emberek nem kérnek ebből. Bajnai Gordonnak tehát a magyar emberekkel van vitája – közölték.

Az Együtt 2014 választói mozgalom szerdán közölte, hogy Bajnai Gordon vitára hívja Orbán Viktort. Indoklásul azt írták: a Fidesz álcivil szervezetek mögé bújva hazugságokat terjeszt terveikről, és szembesíteni szeretnék “a valósággal” a miniszterelnököt.

A választói mozgalom arra reagált, hogy megjelentek a napilapokban a Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány újabb hirdetései, amelyeken Bajnai Gordon és Gyurcsány Ferenc, képmásuk alatt pedig az Együtt tették tönkre az országot felirat látható. A mozgalom közleményében egyebek között azt írta: nincs Bajnai-Gyurcsány-szövetség, az Együtt 2014-nek “esze ágában sincs” csökkenteni a minimálbért, és programja nem csökkenti a nyugdíjakat.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.7/5 (30 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +42 ( 46 szavazatból)
Nem vitás, Orbán menekül Bajnai elől, 4.7 out of 5 based on 30 ratings

Címkék:

  • Hozzászólások(98)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

98 Reader’s Comments

  1. egyvandor
    Igazad van, csak éppen annak semmi értelme nem lenne!
    Az Orbán – Bajnai vitában pont az lenne a ráció, hogy fehéren,feketén be lehetne bizonyítani Orbánnak a dilettantizmusát a kormányzásban.
    Szerinted kiknek a részvételével kellene lefolytatni a társadalmi vitát?És egyáltalán, lenne valami értelme?
    Látható most már napnál világosabban, hogy Bajnai Gyurcsánytól is elhatárolódik, Pedig meghatározó ténykedése volt a Gyurcsány kormányban.
    Mesterházy – Gyurcsány? Mesterházy nyírta ki a DK frakció alakítási törekvését…
    Mesterházy – Bajnai? Mesterházyi akar lenni a császár f…án a bokréta, csak az általa rejtettnek vélt karrierizmus hajtja. Pedig nagyon nem érett ő még egy nagy ember szerepére.
    Kilátástalan egy helyzet az, amiben vagyunk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (23 szavazatból)
  2. Gyöngyi Péter
    2013. február 7. csütörtök
    19:19.
    Gyurcsány megmondta Bajnainak, hogy nem jó színpadon készül fellépni. Igaza volt. Bajnai lehet, hogy jó technokrata, de kevésbé jó stratégának látszik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (14 szavazatból)
  3. Hé, álmodozók! Ébresztõ!
    Ez az orballini nem fog szabad választást megengedni – nem látjátok, hogy még
    vitázni sem akar (=MERÉSZEL)! Tehát – egy nemzetközileg (UN, EU) ellenõrzés
    nélküli voksolás esetén ez a féreg MINDEN eszközt be fog vetni, hogy nyerjen.
    A nyilas csürhétõl kezdve az un “új magyar” gárdán és betyárseregen keresztül
    a békemenetig mindent fog használni. Istenem, egy kis gyujtogatás, gyilkosság nem számít ha õfelsegge jövõjérõl van szó.
    A birka többség pedig szépen beveszi a maszlagot. Mert ez tetszik nekik! Ezeknek nem baj, ha nincs munka és nyomorognak. Fõ az, hogy van “szent” korona, és folyik a gyûlölet mindenki ellen. Az EU, NATO, UN, USA, Nyugat ellen. Uszítsunk a kissebségek ellen, a romák és persze a zsidók ellen. Na meg ott van Trianon! Az ellen is.
    (Persze aki azt hiszi, hogy a határok revidiálva lesznek, az gumicellába tartozik. De nem baj, vannak nagy szövetségesek: Irán, Azerbaidzsán! Esetleg még a Marslakók is – ha hisznek bennük.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +32 (36 szavazatból)
  4. kalmik
    2013. február 7. csütörtök
    20:09
    Ez bizony így van!
    Bajnainak, még most is lenne lehetősége, egy karizmatikus döntésre, de mivel nem egy karizmatikus ember, ezért karizmatikus döntésre sem számíthatunk tőle!
    Ez nem lebecsülés a részemről, csupán értékítélet, arról a teljesítményéről, amit nyújtott újabb politikai színre lépése óta.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (14 szavazatból)
  5. bumburi
    2013. február 7. csütörtök
    20:04
    Az MSZP-nek igaza van. Képzeld el mi lenne ha a füves Juhász által sugallt E2014 véleményére hallgatva még mindég ott ücsörögnének Bajnaiék küszöbén bebocsátásra várva? E helyet megrázták magukat, összefogtak a baloldali szervezetekkel, számos témában lefolytatták az egyeztetéseket, megállapodásra jutottak, a vitás kérdéseket függőben hagyták, és haladnak előre. Az E2014 helyben topog, még azt sem tudják kicsodák, még nem tudják mit akarnak és hogyan?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  6. bumburi
    Annyira bőszen szoktál a bojkott mellett érvelni.Miért nem hirdetünk bojkottot a saját érdekeit, a helyezkedését az ország érdeke elé helyezőkkel szemben?
    Aki nem vesz részt március 15-én az ellenzéki KÖZÖS megmozduláson, és ezzel nem bizonyítja, hogy az összefogást fontosnak tartja: azt bojkottálni fogjuk a továbbiakban és nem számíthat a támogatásunkra. Azt el fogjuk könyvelni Orbán beépített emberének és/vagy egyéni kis pecsenye sütőgetőnek. Mint Schiffert.
    Ott majd elválik a szar a májtól.
    Nekem ne pozicionálgassák magukat, arra ráérnek majd, ha már elkergették ezt a kártékony bagázst. Addig szíveskedjenek egy irányba húzni, mert mindenki aki nem motor a továbbiakban – az féknek tekintem!
    És talán nem árulok el titkolt, egyetlen párt, és egyetlen vezető, aki ennek a kívánalomnak jelenleg teljes egészében megfelel: Dk és Gyurcsány.
    Némi fenntartással az Mszp és Mesterházy.
    Bajnai jól indult, de ezzel az elhatárolódási mániájával nem véletlenül csúszik lefelé. Együtt 14? De szelektálva és pipiskedve?
    Orbánnak VALAMI kis igaza van, amikor nem áll ki vele: mivel nem áll ki minden jelentéktelen kis pártocska önjelölt vezetőjével sem.
    Bajnai csak az ellenzéki összefogás vezetőjeként aspirálhat ilyen vitára. És egyetlen párt támogatja őt ebben most: a DK. Mivel attól elhatárolódik: akkor éppen senki! Ez van!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (20 szavazatból)
  7. csatt 12:07
    orbán éppen úgy azonosítja magát a néppel mint Hitler tette annak idején.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +23 (23 szavazatból)
  8. kalmik
    Nekem nem kell fényezni az mszp-t. Marad az, ami, aki volt.. Sajnos!
    Bajnaiék ne tudnák mit akarnak???És hogyan? És a programjuk?
    És a Bajnai megmozdulásai?
    Az mszp mennyire rázta meg magát?Kikkel fogtak össze?
    Hát már látom, hogy nagyon tájékozatlan vagyok…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  9. Harom bovlisnak, Napoleon beütese van, mert azonositja magat a nemzettel. Aki öt biralja az a nemzetet biralja. Mas orszagogban tudjak az ijet kezelni a pszihiatrian es kezelik is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (17 szavazatból)
  10. kekec
    Mint volt min.elnök, Bajnai nem egy kis senki!
    Ő adta át Orbánnak a kormányt, számon is kérheti a herdálását. Jobb helyen persze, csak nem Orbanisztánban.
    Mi van a márc. 15.-ei összefogással? Mit bojkottáltok, és kit, és hogyan???
    .
    Most is a bojkott lenne szerintem az egyedüli üdvözítő, de nem úgy, ahogy Te gondolod!
    Március 15.-én??? Ezt komolyan gondoltad???
    Én a szavazás bojkottjára gondoltam.
    Vagy az országban minden területen bojkottálni ezt a vircsaftot,minden ténykedésével!
    De nem egy ÜNNEPSÉGEN!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  11. Az együtt 2014-bő nem lesz párt, vagy túl későn, így nem is indulhatnak majd a választáson
    Bajnai kipipálva.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (10 szavazatból)
  12. A kedves elvtársak eldönthetnék, hogy mit akarnak és valóban akarják-e.
    Akkor meg ugye a demokratikus centralizmus elve alapján tenni a dolgot.
    De, hogy egy Molotov koktéllal még nem locsoltátok le a zászlókat, hogy Mezőkövesd polgármestere felé még senki nem járt, hogy
    1.
    2.
    3.
    ,
    .
    .
    stb.
    Na ez a TEK-etlenség teteje.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  13. Nem csak Bajnai elől menekül, hanem minden olyan szituációt kerül, ahol valóságos kérdéseket fel tehetnek neki.
    Fél, mert kiderülne, hogy makrogazdasági ismeretei nincsenek.
    Úgy vezeti az országot, hogy fogalma sincs a világgazdaság működéséről.
    Azt hiszi, csak erővel, akarattal minden megoldható. Van egy csomó törvényszerűség (fizikai, gazdasági,stb.) ami működik, bármit is csinálunk.
    Hazug, gyáva manipulátor.
    Nem mer kimenni a “hóra”, mert kiderülne, kicsoda is.
    Bajnai egy klasszissal többet érő ember, aki be is bizonyította, handabanda nélkül, szolídan nagyobb eredményeket lehet elérni.
    Ezért fél tőle pávatáncos kedves vezetőnk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (16 szavazatból)
  14. Mindenkitől fél ez a paranoid gazember, aki nem a saját, zárt, beteg világából jön.A választásokat pedig bojkottálni kell, mert 100%-osan megtervezett csalás az egész.Nem ugrunk fejjel a sötét verembe, mert csak a fejünk törik be, de attól még nem lesz ott világosság.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  15. T. sammy!
    Biztosan mondhatom, a marslakók nem szövetségesei a Kedves Vezetőnek és mamelukjainak, én csak tudom.. Egyébként egyertünk, sajnos csak egy támogatót lehet nyomni. Üdv.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  16. Nekem egy jelölt ne karizmatikus legyen, hanem empatikus és rátermett, aki tud viselkedni,úriember-és főleg tudja, hogy mit kell kezdeni a gazdasággal, nem hátratekintő,hanem haladó szellemiségű !!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  17. Kalmik!
    ˘˘
    A felsoroltakon kívül Bajnaira még egy alapos retorikai képzés is ráférne.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (4 szavazatból)
  18. (szöveg a képhez)
    ˘˘
    “…Széles országútra messze, messze bámul,
    Mintha más mezőkre vágyna széles e határrul…”
    [Arany J.: Toldi I.ének]

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  19. Szigetiné
    Igen, de van aki csak a múltban vájkálást tudja nyújtani, jövőképet nem tud adni.
    Pl. Kossuth tér visszarendezése, meg Horthy-kultusz!
    Éhező gyerekek, km-s sor az ingyenkonyha előtt, az nem probléma, csak a múlt.
    Milliomosok a birkaügetésen a vezér mellett, nem az éhező, kisemmizett emberekért – a mi adóforintjainkból bérelt emberekkel feltupírozva, ellenünk.
    A volt miniszterelnökök ellen, az IMF ellen több milliós plakátok, újsághidetések – ez is az adóinkból.
    GAZEMBERSÉG – és még mindig mennyien tapsikolnak ehhez!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  20. Vitááárraaaa??!!!! Kiálllnnniii???!!! Orbááánnn???!!! Soha életében nem tartott egy nyomorult lakosság találkozót sem, ahol kérdezni lehetett volna tőle, kizárólag hívei körében szónokol. De még rajongói sem kérdezhetik meg tőle elfúló hangon, hogy “hogyan tecciktunni illen szép, meg okos, meg bátor lenni?”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  21. Ez egy gyáva, senkiházi. Tanácsadóival gyártatja, a képtelennél képtelenebb- hazugságokat. Mindig a régi módszer. Van ezekben egy szemernyi politikai tisztesség, Tudják ezek mi a morál? uramisten! Ezek kezében van az ország s mivel megjátszák a demokráciát, több hatlmuk van és ellenőrizhetetlenebb, mint volt a diktatúrában. Persze ami most van, ez sem felelne meg a jogállam kritériumainak, ha alaposan megvizsgálnák valakik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  22. Kalmik! Mi baja Bajnai retorikájával. aMIKOR BESZÉL, ABBAN NINCS EGYETLEN FELESLEGES SZÓ. kRISTÁLYTISZTA LOGIKÁVAL ÉPÍTI FEL MONDANDÓJÁT. eGY BESZÉD értékét végtére is tartalma határozza meg. Ami pedig azt illeti, a kedeves vezető sem egy Szokrátész. Külsőségekben pedig kifejezetten visszatetsző, állandó szájnyalogatása és nyelvnyujtogatása miatt. Vállrándításai már-már kádári külsőt kölcsönöz neki. Semmi kétségem. Bajnai felkészültségével, lesöpörné orbánt a porondról, ahogy megtette Gyurcsány anno. Sajnos ezt nem fogjuk látni, mert nincs bátorsága a megmérettetéshez. De ez is megmérettetés, ha nem áll ki.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  23. Mit akar giap? Verje meg valaki Mezőkövesd polgármesterét, és akkor mi lesz, A zászlóégetést nem értem. Ha csak nincs belecsomagolva a kedves vezető.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  24. Bajnai sem hitte eredetileg, hogy vitára kényszeríthetné, hiszen Orbán még arra sem volt hajlandó, hogy egyéni indulóként megmérettesse magát. Ő kizárólag listavezetőként (mindenek fölött állóként) hajlandó letekinteni a magyar népre.
    Egészen bizonyos, hogy Bajnai pont erre számított, ami van: nem Orbán, hanem a sleppje utasítja el a vitát. A fidesznek nincs más lehetősége, mint vakhíveit meg kell erősíteniük abban a hitükben, hogy a szentek soha nem vitázhatnak földi halandókkal.
    Nos, Bajnai, ha elég kitartó, e logika mentén hozzákezdhet lerombolni ezt a vakhitet, hiszen ha szent, akkor miért is nem képes megoldani a problémákat?
    … De amondó vagyok, nem csupán várni kellene, hogy Bajnaiék miként kényszerítik kényszerpályára (a nyilvános vita mindenáron való elkerülésére) a papagájkommandót, aktív utcai részvétellel támogatni is szükséges. Mert össznépi támogatás nélkül Orbánnal szemben mindenki kivéreztetésre van ítélve. El kell érni, hogy országos lefedettségű média legyen kénytelen foglalkozni a témával.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  25. drága olddoki, nem tudom mi lesz. Meg kellene próbálni.
    A kedves vezetőt is be lehet csomagolni, … Ha csak ez hiányzik, ám legyen. :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  26. bumburi
    Nem az ünnepségen – hanem utána.
    Valamely nagytudású nyilatkozta a mai Népszabiban, hogy azért nem fognak még össze az ellenzéki pártok, merthogy az egyfordulós választási rendszer miatt most tulajdonképpen “előválasztás” zajlik, és mindenki pozicionálja magát. Erre írtam, hogy nekem csak ne pozicionálgassanak, hanem fogjanak össze, és erre igenis jó alkalom egy nemzeti ünnep. Aki viszont ott is a különállását fitogtatja meg előválaszthatnéka van – azt bojkottáljuk a továbbiakban. Mert az nyilvánvalóvá teszi ezzel, hogy a saját pozíciója fontosabb, mint az ország és Orbán leváltása, tehát kár vele foglalkozni a továbbiakban: csak az energiákat kötné le.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  27. papírvágókés:
    Ezen a hídon majd akkor kell átmenni, ha odaérünk. Viszont a külföld elég nyilvánvalóvá tette, hogy attól még legitimnek tart egy választási rendszert, hogy egy egyoldalúan torzít az egyik párt irányába. Ilyen máshol is van, ez még nem elég indok a bojkottra. Ráadásul akkor egy csomó kis pártocska indulhat, és fel sem tűnik, hogy 2-3 párt kimarad. Az nem bojkott: hanem kimaradás.
    Elég ehhez, hogy Orbán 1-2 %-ra levigye a bejutási küszöböt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  28. Nincs Bajnain kivul mas alternativa 2014-re! Ertelmes korrekt ember. Erdekes , semmi rosszat nem tett mint miniszterelnok, megis ragalmazzak minden oldalrol!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  29. Nem értem, miért gondolja azt mindenki, hogy 2014-ben lesznek választások – pláne tisztességes választások! Tessék megnézni, mit művel nap, mint nap Orbán – ha ezt egy gyerek teszi az iskolában, akkor kivágják onnan.
    .
    Orbán nem tud veszíteni – hahó: mit csinál most is az Alkotmánybírósággal?! – egy akaratos, műveletlen senkiházi. Neki semmi sem lesz drága, hogy a hatalmát megtartsa.
    .
    És ha mégis lesznek választások, de az ellenzék nem éri el a 2/3-ot, akkor mi lesz? Nemcsak Orbánt kell elzavarni – a Fideszi struktúrát is le kell bontani. Most ott tartanak, hogy igyekeznek minden jogszabályt kétharmadossá tenni, nehogy a Fidesz világ megrendüljön, ha mégis veszítenének.
    .
    Az Orbáni struktúrát csak úgy lehet felborítani, ahogy a gordiuszi csomót elvágják. És ne tessék álmodozni: a jelenlegi „politikai elitnek” – beleértve ebbe Bajnait is – nagyjából annyi. Teljesen új arcok kellenek, teljesen új megközelítés, egy más világ. Nagy hibát követ el az, aki az Orbán utáni időt a mai ellenzék BÁRMELY sztárjával képzeli el.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  30. kekec
    Ebben az országban akarod Te bojkottálni a különállókat? Kikkel akarod ezt megtenni?
    Ébredj már fel!
    Hol van itt tömegbázis? Miért fogtak eddig össze a rendszerváltás óta a magyarok?Orbán szavára,és hazugságaira!
    Orbán időben gondoskodott róla, hogy minden számításba vehetőt leamortizáljon.
    A kocsmákban még mindig Gyurcsány a hibás, Bajnai meg számoljon el a libákkal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ezek hazamennek, és nyomatják az ismeretségi körükben ezeket. Szerinted az hány család lehet? Add hozzá az ÉRTELMISÉGET,meg a vér fideszes hívőket, és kijön az eredmény…
    Itt ha lesz is választás,azt fogjuk kívánni, bár ne lett volna!
    Még most sem értitek? Olyan mély beágyazottsága van az orbáni aljasságoknak,hogy elképzelhetetlen!
    Ragozzátok csak tovább a választási győzelem esélyeit!
    Ehelyett inkább a naponta kiderülő aljasságokra kéne rárepülni “össznépileg”. Azzal kormányt buktatni. Mert választással nem lehet!!!!!!!!!!!!!
    Ilyen választással nem, Barry1 akárhogy is felfújja magát!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  31. Csacsicska
    Ez már többször volt téma, kérdeztem is ezzel kapcsolatban, de válasz nem volt rá:
    Egy nem bizonyított új jelentkező mennyivel is hitelesebb egy régebbinél, aki belátta a hibáját és okult belőle?
    Ha valaki azt mondja, LMP- az mitől hihető?! Mert azt mondja magáról? Kik állnak mögötte? Mire megtudjuk, hogy kik a támogatóik, már be is dőltünk, mint maci a málnásba….
    Schifferről is kiderült, hogy védője volt vekkeresnek, hogy a cédulkákat összefútta a szél….de addigra bekerültek a Parlamentbe.
    Szóval én az újakkal még óvatosabb vagyok, mint azokkal, akik netán okultak a hibáikból…
    Egyébként még demokráciának nézünk ki, még EU tagok vagyunk, tehát lesz választás – csalások tömkelegével, erre kellene felfedezni valami orvosságot.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  32. bumburi
    Tegnap olvastam egy hozzászólást, Bajnai számoljon el a libákkal….
    Na, ez egy betelefonálós műsorban volt – és a műsorvezetőnek nem volt megjegyzése….pedig szerintem kellett volna mondania, hogy Bajnai pereket nyert, jó lesz vigyázni – nem IP címről van szó, hanem telefonszámról….
    Miért is nem tette?!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  33. csakén
    Ezekről beszélek!
    A műsorvezető is gyáva, szaralak volt a megfelelési kényszerével!
    A pártok villognak a támogatottságukkal? Hol vannak? Hol vannak a felháborodott demonstrációk? Nem a piknik hangulatúakra gondolok, hanem amikor transzparensen hirdetik a diktátor gaztetteit?
    Egyeztetnek… Miről, könyörgöm???Ebben a helyzetben nem arra kellene vesztegeti az időt, hanem a minél hamarabbi Orbán buktatásra!
    Kapom majdnem naponta az E2014 hírlevelét. Demokráciában helyénvaló lenne mindaz amit csinálnak, de ebben a vészterhes időkben ( mert számomra az!!!) mozdulni kellene!!!
    Járják a vidéket, és 100,150-es hallgatóság előtt magyarázzák a maguk igazát.
    Nagyon régen felvetettem a röplap témát, ma már többen is szeretnék….
    Mindez úgy jön le, hogy egyszer már szerettem volna, és egyszer még szeretném…
    Vagyis zéró haladás.
    És milliárdosok (2 legalábbis) teszik ezt! Mi ez, ha nem bohóckodás???
    Orruknál fogva vezetik a zembereket az orbáni gyalázat alá!
    Pfüf! A vérnyomásom a padláson!!!
    Magyarország! Számold fel önmagad, mert naponta megbecstelenítenek!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  34. gyáva szar!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  35. csakén
    2013. február 9. szombat08:25
    Emlékszel, hogy úgy nyert a Fidesz, hogy támadott, támadott, és támadott. Nem számított igaz-e amit mond, csak tette. Egyszer karácsony előtt ellehetetlenítette valamelyik minisztériumot kérdésdömpinggel, ha jól emlékszem.
    Ez a lehetőség megvan nálunk is még egy darabig.
    — Kérdésdömping kellene a választásokról, annak hitelességéről, a külföldön élők szavazási módjáról. Rengeteg írásban feltett kérdés. (az MSZP-nek is van is van fiatal tagozata, dolgozzanak.)
    — Valamint amikor lehetőség van rá, MSZP -ből és a függetlenektől vagy több valaki tegyen fel kérdést a külföldi szavazatok feldolgozásának módjáról, annak tükrében, hogy a feldolgozás, ellenőrzés is a F.. kezében van, és ezért felmerül a csalás esélye. És ezt minden alkalommal, minden felszólalásba bele kellene fűzni, mindegy mi a fő téma.
    — Be kellene vonni az ATV-t és a KLUB rádiót is, legalább most bizonyítsanak. Amikor lehet, hozzák szóba, hogy el lesznek csalva a választások. Sokan hallgatják még Pesten, nem csak demokraták, kétségekkel küszködők is.
    Hiteltelenné kellene megpróbálni tenni őket, és védekezésre magyarázkodásra kényszeríteni. Bárhol felszólalási lehetősége van bármelyik ellenzéki tömörülésnek, ezeket ismételni. Csak a programok nem elegek.
    Orbánt rettenetesen védik, igyekeznek izolálni. Ezt is lehet támadni, gyávasággal vádolni, hogy nem mer nyilvánosság elé kiállni, csak ha a saját brancsa veszi körül. És ezt állandóan tenni tenni és tenni, ahol csak lehet, és amíg csak lehet.
    Ennél jobb ötletem nincs. Ennek nagy része, az MSZP-re hárulna, tegye a dolgát.
    Tudomásul kellene végre venni, hogy a védekezés és magyarázkodás nem jó taktika.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  36. Miért ő “verekedjen” személyesen? Azért van a seggnyalók siserehada, hogy ne neki kelljen elintézni az ellenséget. Ki az a hülye, aki maga végzi el azt, amiért másnak már fizetett vagy folyamatosan fizet? Felidézném az ars poetikáját, miszerint ha lehet, nem csak legyőzni, de meg is kell semmisíteni az ellenséget. Azért arra kíváncsi vagyok (vagy mégse?), hogy saját bérgyilkosai vannak-e? Karaktergyilkosokról már tudunk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  37. Orbán hiába menekül,lassan már a sánta kutyával sem versenyezhet !!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  38. Bumburi

    Annak a sok fideszes seggfejnek is elfogy a pénze. Szerinted totálisan üres zsebbel éhesen( +a gyereke is éhes) is ugyanolyan elvakult birka lesz???
    Azt meg ,hogy csak ők nyerhetnek ,azt pontosan ők terjesztik. Én biztosan nem fogom ,még ha úgy gondolnám (nem gondolom) AKKOR SEM!!
    Azt én soha nem irtam ,hogy itt normális választások lesznek. Soha. Én azt mondom ,hogy lesznek választások, amit minden lehetséges módon szétcsalnak és végül is ennek a következményei miatt fognak megbukni. Légy szives válaszolj,hogy érted e a (felfújós) különbséget!!!! Kösz , Üdv. Barry1

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  39. Csacsicska
    2013. február 9. szombat
    07:04

    “Neki semmi sem lesz drága, hogy a hatalmát megtartsa.”

    Nem neki, hanem annak a tőkecsoportosulásnak, amely mögötte áll, hogy a teljes hatalmi átrendeződéssel, biztos politikai alapokra helyezzék, gazdasági stabilitásukat, és létrehozzák az új ” gazdasági nemességet “. Orbán, csupán eszköz a számukra! Abban a pillanatban,ahogy útjukban áll, Orbán uralmának vége!
    Iszonyatos pénz működteti, ennek megvalósulását.
    Ebben benne van az MSZP is tökig. Másképp nem működhetne ennek a rendszernek a kialakulása.
    Ezért kellett Gyurcsányt, minden eszközt bedobva, eltávolítani a hatalomból!
    Ezért köpök ma már az MSZP-re, és köpök leköszönt kádereire is.
    Szégyen, ahogy visszaéltek az emberek bizalmával, és számomra mindegy, hogy ez tudatos volt a részükről, vagy sem ( ostobaság )
    a végeredmény az, amit ma megélünk, és erről nem Gyurcsány tehet, hanem a teljes magyar értelmiségi elit is, akik hagyták hogy így legyen!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  40. Barry1 Gyöngy Péter +++++++++++++++++++++++++++!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  41. Elmebeteggel nem szokás vitázni, mert csak romlik az állapota a stressztől.

    Ki az a Bajnai ?????

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  42. Báthory Ödönke

    Ki ez a Bajnai? Lehet, hogy te nem tudod, de a Lajtán túl legalább kezet fognak vele.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  43. Ki az a Béla?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  44. Béla
    Aki amerikai egyetemen közgazdaságtant tanít, na Ő Bajnai Gordon.
    Nem pávatáncot oktat piros pöttyel az ülepén a félázsiaiknak, és nem sallerokat osztogat azoknak, akiktől pénzt kunyerál.
    Csak a tisztánlátás kedvéért. Oszt jó napot!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  45. Igen így van Béla, elmebeteggel és fegyvertelennel Bajnainak nem kellene kiállnia!)))))
    Szájnyalinkát nem szabad kitenni stressznek, mert aztán propeller lesz a nyelvéből, oszt elszáll még nekünk….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  46. Valljuk meg. hogy Bajnaitól sokkal többet vártunk…. Amellett meg “karaktergyilkolható” valami libás ügy miatt. Miért nem volt jó a Mesterházy !!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  47. Kedves Attila,

    Te meg honnan kerültél ide ily’ hirtelen ,a kora.esti homályban.?
    Az ügyet is szépen, okosan emlited,csak egy picikét tévedtél.
    Nem nagy dolog, majd belejössz a minuszolgatások mellett.
    A tévedés meg csak annyi, hogy nem libáról van szó, hanem
    kacsáról.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  48. A libás-ügy: Vajda Attila mehet a járkálásbíróságra, rossz hír keltése ügyében.
    Csak úgy, Papcsák után, szabadon….
    Egyébként Bajnai Gordon sok pert nyert már liba-ügyben!
    Ezeket kihajtották a mai évértékelők miatt – de most elvonultak eligazításra, ezután már tíz gépen, harmincan fognak mínuszolni és védelmi hsz-ket, és hergeléseket írogatni!
    A Klebersbergnek oka lesz az iskoláktól rekvirálni a számítógépeket, kell a bérvédelmezőknek!)))))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos