Érd – Azért kellett az egyfordulós választási rendszer, hogy a Fidesz nyerjen 2014-ben. Kósa Lajos, a Fidesz ügyvezető alelnöke Érden beszélt, ahol Arató András képviselőtársa meghívására tartott előadást. Kósa szerint korábban a Fidesz mindig a választások második fordulójában veszített.
Kósa elismerte, hogy 2010 után az új kormány sokszor olyan tempóban alakította át az életet, hogy „többeknek valóban nehéz lehet nyomon követni a változásokat, ezért nem is értik, hogy mi történik”.
A parlamentben egyébként Kósa Lajos volt a második forduló eltörlésének egyik indítványozója, ahogy a debreceni polgármester vetette fel az Alkotmánybíróság által megsemmisítetett választási regisztráció bevezetésének ötletét is.
Az országgyűlési választásokon az egyéni képviselő megválasztásánál volt szerepe az első forduló után két héttel megtartott második körnek. Az egyéni körzetekben eddig csak akkor dőlt el a választás az első fordulóban, ha valamelyik jelölt megszerezte a szavazatok legalább 50 százalékát. Ha nem volt ilyen, akkor a legtöbb támogatóval rendelkező három jelölt között került sor a második fordulóra. A Fidesz hivatalosan azzal indokolta a módosítást, hogy a legutóbbi választások tapasztalatai szerint a második fordulót szinte mindig az nyerte, aki az elsőt, ezért felesleges.
Túl azon, hogy Kósa és a Fidesz érvelése alávaló és antidemokratikus, ráadásul még nem is igaz: 1998-ban az első fordulóban az MSZP a 176 választókerületből 113 helyen vezetett, a második fordulóban ebből összesen 54-ben szerzett mandátumot. Igaz, a Fidesz akkor a második fordulóra összefogott az általuk korábban csak szalonnazabálóknak nevezett Torgyán vezette kisgazdákkal, így jöhetett össze a győzelem.









Értem én azt nagyon jól, hogy mi történik – pont ez a bajom.
Ez az egyik főbűnös, aki egyike azoknak, akik legjobban segítettek a szeretett vezető véglegesnek hitt uralmának kialakításában.
Mr 20%-nak annyi esze sincs, hogy este hazataláljon!
Csúnyán fognak ezek megfizetni az örökös hazugságaikért, az emberek semmibevételéért!
Ha nem vallotta volna be, akkor is kristály tisztán látszott,hogy miért alkottak ilyen förmedvényt, amit választási törvénynek neveznek, pedig csak egy fidesz törvény született megint.
Remélem a zemberek észnél lesznek, és elhajtják ezt a rablóbandát oda,ahová valók! A műanyag lakat rohadna rájuk!
Akinek a címben megfogalmazott állítás újság, az komoly mentális kihívásokkal küszködik. Ennek a halmaznak az értelmezési tartományába beleértem a születésüknél fogva szerény képességűeket (ők nem hibásak), a vakhitűeket, a magukat demokratának gondoló egyrészt-másrészt ” még midig demokrácia van” magyarázókat és azokat is, akik azt hiszik, hogy a fidesz retteg. Dehogy retteg. Mitől kéne neki?. Egy ilyen suttyó paraszt fidesznyiknek is fáj a hasa a röhögéstől minden egyes megnyilatkozás után.
egyes hírek szerint az Érd Törökbálint volt , 10 km-el odébb, de ez nem kisebbíti ennek a csirkefogónak a hazugságait – ez valóban a szája mozgatása előtt már hazudik.
Rohadek Kosa millyen alapon nevezi ezt atalakitasnak ? Rombolas , kozpontositas , allamositas ezeket a szavakat hasznald te rettenetesen buta korrupt allat! Teljesen kirajzolodik a fizimiskajuk kulonben teljesen mindegy mit mondanak a demokracia szot nem ismerik ez teny!Kosa nyilatkozatai altalaban bicska nyitogatoak , felforr az ember vere amikor hallja! Tudalekos , buta felsobbrendu tajekoztalan paraszt mindig ! Ha valaki logikusakat kerdez tole azonnal belesul megsemmisul , Orban mar ra is szolt csak elore megbeszelt riportokat adjon ahol azt mondja el amit o akar a riportert ne engedje semmi esetre se el mas iranyba ! Orban is igy tesz mindig! Ezek nevezik demokratikus vezetoknek magukat ? Fajdalmas.
Még rásegítő jogszabályokat is hoztak, biztos ami biztos elvén.
Ez a kérdés nem kérdés. Náluk van a tevékenység lebonyolítása, ellenőrzése, és ezzel együtt a korrekció lehetősége.
Valamint annyi pénz, amennyit akarnak, a mi zsebünkben való kotorászás által.
Mit lehet tenni, ha valakit sarokba szorítottak? Ez a nagy kérdés.
öregszeder
2013. január 12. szombat
10:30
Akinek a címben megfogalmazott állítás újság, az komoly mentális kihívásokkal küszködik.
.
Sajnos ők vannak többen. Sőt, túl sokan vannak…
Tudom, kissé unalmas és egyhangú a hozzászólásaim gondolatmenete, de nem győzöm eleget felhívni a figyelmet arra, hogy az ellenfél lebecsülése, a lehetőségeinek és szándékainak 100%-os ismeretének hiányában hozott döntések, tanúsított magatartás milyen veszélyeket hordoz magában( ld. a nácizmus elbagatellizálása és a II.VH, vagy hogy ne menjünk határainkon kívül és már ebben az érában is kárunk származott ebből, két évtizede volt a “papírtigris” ügy ), és ezek következményei milyen tragédiákhoz vezethetnek. Szeretném, ha a ma oly sok lángeszű, a keményebb és szervezett fellépés miatt fanyalgók kicsit olvasni próbálnának a sorok között és meglátnák a kilógó patás végtagot – most nem a barbie álmos kislányok az ellenfelek.
Plagizált mottóm többszörösen javított változata:
Ceterum censeo: Történelem szemléleten alapuló ÖSSZEFOGÁS és nem megalkuvás !
Ezek nélkül nem megy !
Én is azt mondom:”Kosa érvelése alávaló,hazug és antidemokratikus.Nekem is felforr a vérem,ha a hangját meghallom.Egyébbként szeretném tudni befejezte-e már végre a sokévvel ezelőtt megkezdett egyetemi tanulmányait?
Ez a debreceni pulykakakas díszhuszár mindig megmondja a frankót!
De hát bűn bűnhődés nélkül nem maradhat!
És még aztmondják ezek,hogy az MSZP és a mostani ellenzék,pl.Bajnai és Gyurcsány a hatalom mániások……Közben ők már is eldöntötték,hogy a hatalom az övék.Már ott tartunk,hogy nem is kiváncsiak a választók véleményére.
Nem igazán értem miért várja 2014-et az állítólagos ellenzék, ez a választási herce-hurca csak szinház!!!!!!!!!!!
Nem lehet elhinni egy szavukat sem, arogánstóni élő műsorban hazudik, mr.20% meg valahogy elkotyogja az igazságot , az “ellenzék” reakciója meg az hogy megtárgyaljuk hogyan tárgyaljunk majd amikor tárgyalunk!!!!!
FideSS 2/3 a demokrácia szót sem ejti ki , egymondatban a párt nevével a médiában is tilos , de az “ellenzék ” még is hivatkozik rá vagy alkalmazza !
Ez olyan mint a veszett kutya sajnos pusztúlásra van itélve és aki hozzá ért mind beoltják ! Az “ellenzék” túl sokáig hagyja szenvedni a veszett kutyát és az csak fertőz és fertőz , ÉRTHETETLEN EZ A HOZZÁ ÁLLÁS !!!!!!!!!
Nagyon . . . nagyon rossz előérzetem van !
Belepislantok néha a “köztévé” reggeli műsorába. Ilyenkor mindig görcsbe rándul a gyomrom, mert arra gondolok: akik ott / és még nagyon sok helyen / szerepelnek, soha, de soha nem fognak békés , normális választásba belemenni. Nem beszélve a legfőbb jómadárról,akinek talán a végzete lenne a bukás.
Nézzünk szét a képviselőik között is , ezek a lények minden abnormalitással, aljassággal fel vannak vértezve, majd jönnek a választópolgárok közűl, akik még mindig homályosak /sajnos nem kevesen/. aztán jönnek az igérgetések. . Száz szónak is egy a vége: ha ezt a nemzetrontót le lehetne győzni, j szemlélet váltás jönne erre a kis országra és irdatlan nagy harc ennek véghezviteléhez.
Persze ehhez nem elég az ” Együtt 2014″ /velünk karöltve/ , ezen belül nagyon sok higgadt, józan politikus, pártvezető kell.
Irtózatos harc lesz !
Majd meglátjátok !
Én pesszimista vagyok , ám NE LEGYEN IGAZAM !
T. Ducar 140!
.
Ducar 140
2013. január 12. szombat
12:24
.
“az “ellenzék” reakciója meg az hogy megtárgyaljuk hogyan tárgyaljunk majd amikor tárgyalunk!!!!!”
.
++++++++++++++++++ :-(((((
.
EZ itt az IGAZI PROBLÉMA ! !!
Addig-addig tárgyalgatnak, míg azt veszik észre, hogy kifutottak az időből :-(((.
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy a miniszterelnök jelölt személyének kijelölésekor le fog hullani a lepel róluk.
Akkor fogják kimutatni a foguk fehérjét :-((((((.
Már most is megy a bújtatott hatalmi harc, MI LESZ ITT KÉSŐBB ? ?????
.
Mr. 20% EGYÉKKÉNT MÁR MOST MEGMONDTA AZT, amit mi sokan EDDIG IS TUDTUNK.
NEM LESZNEK DEMOKRATIKUS VÁLASZTÁSOK 2014-ben ! !!!!! :-(((((
.
A tisztelt demokratikus ellenzék jobban tenné, ha a tárgyalgatások helyett CSELEKEDNE ! !!!!!!
NEM SZABAD MEGVÁRNI 2014-et ! !!!!
Nincs ebben semmi kikotyogás, hiszen amit mindenki tud, abban nincs semmi titok. Nem is az a rettenetes, hogy bevallotta, hanem hogy tudomásunkra hozta: semmi nem akadályozhatja őket abban, hogy amit eldöntöttek, az úgy is történjen. Ha úgy döntenek, hogy szó sincs az ellenfél kicselezéséről, akkor évekig hazudják, ha pedig úgy döntenek, hogy bizony tényleg lehazudtuk csillagot az égről (hihihi, pedig ti megmondtátok már az első pillanatban!!!!), akkor meg kijelentjük, hogy persze hogy igaz volt, de veletek azt csinálunk, amit akarunk…
Tudni kell, hogy ez az út, amin most az ország ténfereg a nyomorba és a pusztulásba vezet, az a végállomás, ez a remek, fogyatékos társaság ennyit képes nyújtani országvezetésből és ezek a remek magyarok ezt tudták kívánni maguknak. A társadalmi tudatosság, amivel ez az ország rendelkezik sajnos csak ennyit ér: 20%-ot, a képen látható színvonalat, szomorú, de ez van. Gondolom azért a fejlődés lehetősége megadatott a magyaroknak is, ja, hogy lassú…, nem lehet mindenhol amerika, mindenkinek saját képessége, tehetsége szerint osztják az életet.
Ha most tényleg leírnám a véleményemet, akkor izgatásért elvinnének. Velem nem lenne elnéző az ügyészség. Törökbálint Tükörhegyen ahol selmeczi gabika is kiflicsücskön tengődik a palotájában mindig szerdán van a kuka elszállítás. Régen csak idősek , általában férfiak nézték át a gazdagok kukáit. Mostanában fiatal lányok is rendszeresen válogatnak . Döbbenetes, elkeserítő, és rendkívül igazságtalan rendszer alakult ki.
heveske
Sokan így gondoljuk, nehéz lesz utánuk a takarítás – a fejekben lévő katyvaszról nem is beszélve.
FÉLELMETES munka vár ennek a feladatnak a felvállalóira, ismerve a magyar zembereket.
Lázár már be is jelentette, idén nem nyomnak lejjebb bennünket, tehát az MNB-ből csurgatnak egy kicsinykét…az amnéziások pedig majd tapsikolnak és további sikerekről győzködnek majd bennünket, gondosan elhallgatva az ország valutatartalékának felélését.
Úgy látszik eljött a bevallások időszaka. Kósa, Lázár. Lázáré különösen tetszik. Bevallotta, hogy lenyomták a jó népet a sárba. Csakénnek igaza van. Heveske nem is heveske, inkább tisztánlátó.:)
Az jutott eszembe, hogy a római köztársaságban is volt dictator, mivel háború van az országban immár 10 éve és ezek ellen nem lehet demokratikus “tesze-toszáskodással”győzni, az ellenzéknek egy dictatort kellene az igazi diktátor ellen kijelölni meghatározott időre. Bár ez nem hiszem, hogy összejönne, mert ahhoz összefogás kell. Mert mit kezdjünk az LMP fanyalgó részével, a ” jaj csak a DK ne” résszel. Részemről lehet, hogy a bojkott marad, pedig eddig mindig elmentem szavazni.
sommas
2013. január 12. szombat
13:50
Nekem a legnagyobb problémám Bajnai, aki az összefogás helyett – nagy történelmi elhivatottságában – elhatárolódik Gyurcsánytól, mintha az általa összemosott időszakban, (2002- 2010) nem lett volna ugyanannak részese, mint amit kritizál! Tudja ezt – de legalábbis vizionálja – a Fidesz is, ezért varrja össze kommunikációjában ( plakátok tömkelegével ) őket !
A tragédia az, hogy a Fidesz, pont azt az elhatárolódást várja el, amelyet Bajnai képvisel!
Ezt nem felismerni ostobaság! Az oszd meg és uralkodj, gyakorlati gyöngyszeme az, amit a Fidesz cselekszik és ahogy erre Bajnai és az ellenzék reagál?
Kérdem én, ki Bajnai Gordon kommunikációs tanácsadója? Netán egy hátul gombolós senki vagy egy nagy kaliberű szélhámos, aki ejtőernyősként beszállt a ringbe, megtámogatva Orbán stratégiáját?
Kósa semmivel sem különb a “szalonnazabálóknál”, egy primitív, dadogós “goj” motoros, egy harácsoló bunkó.
Most egy jó kampányt lehetne összehozni a “zelmúlt 8 év” és az elmúlt 2 év összehasonlításából. Anyag van hozzá.
Szem és fűl tanúja voltam annak a beszélgetésnek, amelyben emberek az vitatták meg, hogy a nagyobb összegű nyugdíjakat kellene csökkenteni a kisebbek pótlására! Ezt a fajta sötétséget ugrassza össze a jelenlegi jobboldal, összedörzsölve kezeit a röhögéstől és a jól elvégzett munkájuk örömétől!
Remélhetőleg ez a sötétség az ő arcukról is letörli a mosolyt.
Kósa sosem volt demokrata, nyilatkozatai pedig mindig botrányosak. Amit a választási rendszerről mond, az egyrészt hazugság, másrészt kiviláglik belőle a sanda FIDESZ-szándék: Minden áron hatalmon kell maradni!
Főnöke azt mondta az amerikai nagykövetnek, hogy az ellenfelet nem csak legyőzni kell, hanem meg is kell semmisíteni. Ezen dolgozik a törvényalkotás során a vazallus képviselőivel, Polt Péterrel az ellenzéki politikusok koncepciózus kriminalizálásakor, a leigázott és szolgalelküvé tett magyar médiával az állampolgárok megdolgozásakor (gyűlet- és önfényező kampányok), a korábban független hatalmi ágak döntéshozó testületeibe delegált mamelukjaival az alkotmánybírosági, a nemzeti banki, a költségvetési tanácsi és bírósági ügyek terén, a megvásárolt szakszervezeti és kamarai vezetőkkel a munkavállalói elégedlenlenség kifejeződésének csíráiban való ellehetetlenítésekor. Ilyen ez a fülkeforradalom szülte rendszer, s ennek egyik élharcosa Kósa Lajos.
bubu64
2013. január 12. szombat
18:23
Lehetne,de nem teszik,mert még ehhez is hülyék! Hisz ha a demokratikus ellenzék, képtelen szembenézni és felvállalni a távol és közel múltat, akkor azt sem kötheti csokorba, amit joggal várnánk!
Amennyiben a múlt felvállalására képtelenek, akkor az amit képviseltek, az a velejéig hazug volt, és akkor nincs mit tovább vinni belőle! A Fidesz kommunikációs stratégiáját, éppen arra építi fel, hogy a ballib oldal képtelen felvállalni önmaga világnézetét és az abból fakadó kényelmetlen helyzetek tiszta lereagálását!
“A fidesz minig a második fordulóban veszített, …”
“… a második fordulót szinte mindig az nyerte, aki az elsőt, …”
kósa maradtál vóna inkább a góréban a pulyákkal tengerit morzsolni!
Arról az emberről érdemes-e véleményt alkotni, aki felavatja saját szobrát?
*
“Ennyi balszerencse és ennyi viszály után”, ha nem kér hivatalos nemzetközi (EBESZ) ellenőrzést a demokratikus ellenzék, az a választóikkal szemben elkövetett bűnös felelőtlenség lesz.
*
Esküszöm, ez az aljas beteg lelkü orbán, megtanított gyülölni.
Gyülölöm orbánt, mert amiota szélkakasként kikiáltotta magát a 1994-es
veresége után jobb oldalinak, csak gyülölni valo tettei vannak.
Végzetes büne, hogy bázist szerezzen beteges hatalomra kerülési mániájának,
ketté osztotta az országot.
Gyülöletre tanitotta a hiveit. Arra, hogy aki nem velünk van, annak pusztulnia
kell. Ha tehetné, beléjük is lövetne, hogy örökre megszabaduljon
mindenkitöl, aki hatalmát veszélyezteti.
Sajnálom is, szégyelem is, de bennem már tombol a gyülölet.
Meggyözödésem, ez az ország soha többé nem lessz az ami lehetett volna,
ha orbán meg sem születik, vagy nem kerül a hatalom közelébe.
A mai ellenzéket ugy ahogy van siralmasnak tartom.
Hallani, olvasni lehet , hogy ha gyöznének a választáson, ( már az ebben valo hit is nevetséges)
akkor valamiféle kieggyezés félét képzelnének el.
Orbánnal ?A slepjével? A fideSS bagázzsal ? A fideSS szekértáborral ?
Tényleg nem fogják fel hogy bármi féle velük valo kommunikácio teljesen
felesleges és hiába valo ?
Velük csak egy féleképpen lehet.
Bilincs. Vezetöszár. Biroság. Börtön.
Vagyon elkobzás. Közügyektöl eltiltás.
Máskülönben Magyarországon 25-30 évig csak arra lehet számitani,
hogy visszafelé haladunk a Horty féle feudalista idökbe.
Nem lehet orbánt választáson megverni. Mert elcsalja. Ez tény.
Aki ezt nem érti, az orbán hatalmának bebetonozoja.
Öregszeder,
A te hozzászolásod tetszett a legjobban.
Összeszedett tömör, de minden szo talált.
Kósa, elmész az anyádba, te mocskos disznó!
A jövőt manipuláljátok, a múltat meghamisítjátok. Takarodjon az ilyen a politikából…
T. Gyongyi Péter!
.
Gyongyi Péter
2013. január 12. szombat
18:17
.
“Nekem a legnagyobb problémám Bajnai”
.
Nekem NEM CSAK Bajnai, hanem az egész “demokratikus ellenzék” :-(((.
A FALRA TUDOK MÁSZNI az állandó tárgyalgatásaiktól, egyeztetésektől, megbeszélésektől, stb.
A CÉL EGYÉRTELMŰ ! !!!!!!!!!
Az eddigi ellenzéki tettek ??????
Hát . .. .., nos …, finom leszek.
OLYAN KEVÉS, MINT MACKÓSAJTBAN A BRUMMOGÁS :-(((((((((((.
.
Várják (juk) 2014-et, mert ugye MAJD AKKOR JÖN A MESSIÁS :-(((.
Na, EZ A TÜNDÉRMESE ! !!!!!!!
Még ráadásul ezt is kommunikálja a tisztelt demokratikus ellenzék a nép felé :-((((.
Az istenadta nép meg beveszi ezt és bízik, csak bízik A MESSIÁSBAN, AKI NINCS :-(((.
T. Jusef!
.
Jusef
2013. január 12. szombat
20:23
.
“Esküszöm, ez az aljas beteg lelkü orbán, megtanított gyülölni.
Gyülölöm orbánt”
.
NEM vagy egyedül.
Én (s még sokan az AN olvasói közül) UGYANÍGY ÉRZÜNK.
.
Azt bánom csak, hogy a csutipatás elmebeteg orbán NEM AKNAMEZŐN TANULT MEG JÁRNI :-(((.
Milyen jó is lenne nekünk, meg az országnak egy ILYEN EMBERI FÍREG NÉLKÜL ! !!!
sommas
Ne mássz a falra a demokratikus ellenzéktől!
Előre lehet borítékolni, hogy “megegyezéses”kormányzás lesz.
Ezek egymást gáncsolják. Még egyiktől sem hallottam azt a kifejezést, hogy azonnal!
Már pedig aki nem látja az azonnali kormánybuktatás szükségességét, az hülyíti az embereket.
Ugye azt nem mondhatjuk hogy sült bolondok, és nem látják át a fidesz manipulációit?Nagyon is tisztában vannak vele!
Lassan mindenki páva táncol…
Bármennyire is sötét Kósa most tudja mit beszél.Ha valaki akkor ő ért a hatalom megszerzéséhez, megtartásához.Tudja, a Fidesznek biztosra kell menni, minimális kockázatot sem szabad vállalni.És sajnos nincs nehéz dolguk. Mostmár az osztogatás időszaka következik. Vesszőparipám a hazai média jellemtelensége. Ez a média minden pozitív intézkedést a tízszeresére fog nagyítani (ma is ezt teszi) és hetekig fog szajkózni.
Ki áll szemben ezzel a hatalommal?
Ma már látható jelei vannak, egy megosztott és valljuk be, gyenge ellenzék.
Mi a megoldás ha újra jogállamban akarunk élni?
1.) Komoly ellenzéki összefogás, amihez kibeszélés nélkül minden ellenzéki szervezet csatlakozik és egyértelművé teszik a közös célt.És csak arról beszélnek! Néhányunkon kívül senkit sem érdekelnek a programok.Ennek az összefogásnak úgy kell működnie mint a Fidesznek, aki nincs velünk az ellenünk.
Én ennek az összefogásnak egyre kevesebb esélyt adok.
2.) Minden párt, szervezet induljon külön. Kockázat nélkül nincs üzlet. Aki nagyobbat kockáztat nagyobbat nyerhet.Legyenek világos programok, legyenek “látható” politikusok vezetők. Ha így sikerül a Fideszt és szövetségesét a Jobbikot kiszorítani a hatalomból ráérnek az új parlament felállása után vitázni, egyeztetni.
3.) Ez az amiről nem szívesen beszélek. Vegye észre az ellenzék, nem demokratikus folyamatok zajlanak az országban és ehhez alkalmazkodjon. Ne akarjanak fakardal tanknak menni.
4.) …
Ezt legjobb lenne ha nem következne be.
————————————————————-
A jelenlegi folyamatokat látva én pesszimista vagyok.
NOKIA!
Tisztelt bumburi!
.
bumburi
2013. január 12. szombat
21:44
.
“Ezek egymást gáncsolják. Még egyiktől sem hallottam azt a kifejezést, hogy azonnal!
Már pedig aki nem látja az azonnali kormánybuktatás szükségességét, az hülyíti az embereket.
Ugye azt nem mondhatjuk hogy sült bolondok, és nem látják át a fidesz manipulációit?Nagyon is tisztában vannak vele!
Lassan mindenki páva táncol…”
.
Látod, ÉPPEN ERRŐL BESZÉLEK ÉN IS :-) .
A “demokratikus ellenzék” mindegyike MÁR MOST AZON DOLGOZIK, HOGY ŐK NYERJÉK MEG A VÁLASZTÁST, A TÖBBI RÉSZTVEVŐT KIHAGYVA A KORMÁNYZÁSBÓL :-(((((. Főleg az MSZP, Mesterházy Attilával az élén, akin már most jól látszik a HATALOMÉHSÉG :-(((.
Akkor végül is MILYEN ÖSSZEFOGÁSRÓL IS BESZÉLNEK ? ?????????
Jól mondtad, PÁVATÁNC EZ A JAVÁBÓL :-(((((((((.
.
Kérdezem tisztelettel:
KIBEN BÍZHAT A BECSÜLETES MAGYAR EMBER, HA MÁR BENNÜK SEM LEHET ? ?????????????
Tök fura, hogy Bajnaiék indulni akarnak a választásokon. Én eddig azt hittem, hogy ENSZ, NATO és EU tag vagyunk.
.
Ezek direkt nem kérnek katonai segítséget?
Olyan jó , de ugyanakkor szomorú is egyben olvasni a kommenteket!
Minden egyes szó , szóról-szóra igaz!
Az ellenzéken behalok , nem találok szavakat, hogy ezek mit csinálnak?
Tisztelettel kérdezem tőletek, (Sommas és Bumburi és sokan mások ) hogy mi folyik kis hazánkban, mi ez a bohockodás :((((((
Nem jutok szóhoz , tényleg kicsit értetlenül állok a dolgok előtt!!!
Bajnaiék most a közjogi kérdésekről akarnak tárgyalni szeptemberig?????
Ezen mit kell tárgyalni annyit , az eszem megáll!
Időnként komolyan azon tűnődöm, hogy vajon nem lenne-e jobb, ha Bajnai visszamenne az USAba és ott tanítana és hagyná a csudába ezt az egészet!
Érdekes csak az LMP-t akarták meghívni a tárgyalásokra , mást nem!!
Kíváncsi vagyok hogy Bokros Lajosnak mikor lesz pártja , mikor kapcsolódik az ellenzékhez?
Ha egyáltalán kapcsolódik!!
Kuncze Gáborral és Árok Kornéllal is mi a helyzet?
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, teljes kilátástalanság , ahogy most látom!
Maeldronnak is igaza van, én mindig is egyetértek vele, mert ő mindig úgy látja a dolgokat ahogy én is , csak ő szebben tudja megfogalmazni a gondolatait!!!
Kedves Sommas barátom, én már totálisan kész vagyok , idegileg , lelkileg kész K.O vagyok!
…és még a HÖOKról nem is tettem említést, bennük is csalódtam !
Barry1nek igaza volt , hogy OV felszálmolja őket és lepaktálnak és kezet csókolnak a kormánynak!
Gratulálok , nagyon szépen csinálták, azt is elszúrták, aminek volt eredménye!
Kiss Dávid is az emelt ponthatárokról beszél, nem normális ez az ember!!!!
A lelkesedésem ami irántuk tápláltam , szerteszét foszlott mint egy kalács!
Ezért mentek ki napokon át tüntetni és demonstrálni hogy ilyen árulós szöveggel hazavágják a diákokat?
Nem hiszem hogy ők is ezen a véleményen lennének, hogy a ponthatárokat emeljék fel a csillagos égig!
Tessék ezek a tények , így állunk 2013 január havában!!!!!
Gyongyi Péter
Erkölcstelenekkel szemben demokratikusan harcolni – kb.=szélmalomharc.
Olyanokkal akik között ma a legtöbb volt MSZMP-s található de azt kiabálják, hogy komcsik a másikak – ott mondja már meg kiknek is kell megtisztulniuk és felvállalniuk a múltjukat?
Amikor kimondták, hogy az MSZP az MSZMP utódpártja, tudván, hogy ott ülnek a soraikban pl. Pintér, Martonyi, Boros, stb., stb.?!
Ezek után még ki vállalja fel a múltját?
Horváth Csaba, Molnár Zsolt, Molnár Csaba, Mesterházy? Érdekes lenne…..Pistikétől elvettem a csörgőjét, bűnhődnöm kell….mea culpa….
Na most, tisztázzuk, hogy mit értünk a “sötét” jelző alatt. Primitív, műveletlen és buta bunkót. Azt hiszem e három szó mindent takar ebben a témában.
Akkor, most mondja meg valaki, hogy Kósára ráillik e ez a melléknév. Szerintem egyáltalán nem passzol rá. Mert attól, hogy egy becstelen,alattomos és ravasz róka – mert az – annál inkább jelenti e fenti “sötét” használata saját (jólneveltségünkből fakadó) gátlásosságunk és az ebből adódó tehetetlenségünk okozta frusztráltságunkat vele szemben.
Lássuk be, nem véletlen az, hogy a lassan már tíz éve lezajlott, Gyurcsány-Orbán tévé-vitában knock out-ot szenvedett, mélységesen frusztrált állapotú Vezér [ez tény és nem egyéni interpretáció] Kósát és Rogánt tartja maga előtt élő pajzsként, mindig őket nyilatkoztatja maga helyett. Ha “sötétek” lennének nem ezeket használná fel.
*
Távol álljon tőlem a fogadatlan prókátor szerepének a betöltése SŐT, de azzal a kevés hozzászólóval kell egyetértsek, akik bölcsen intenek az ellenfél (az ellenség) erőinek a lebecsülésétől, még inkább az el-bagatellizálásától és fellengzős, szitkokban is bővelkedő, ezzel nem kevés önhittséget magában hordozó, burkolt – önvigasztaló – kincstári optimizmustól, önámítástól…
*
Ez a stílus nemcsak a gyakorlóját, de az őt olvasókat is hamis vágányra terelheti. Olyan – már bocsánat, de – kielégülést, részegséget okozva azok számára, akik erre fogékonyak, hogy nincs is szükség már harcra, mert a kérdés, hipp-hopp már meg is oldódott, mint a bűnbakra szórt átokban.
Pedig félek, és féljünk csak, hogy az igazi nagy háború most kezdődik…
*
sommas
2013. január 12. szombat
21:02
T. Sommas!
Nekem is bajom van az ellenzékkel,méghozzá nem is akármekkora ((:, de Bajnai színre lépésekor megcsillant bennem a remény!
Csalódnom kellett, mert tudom, hogy semmire és senkire nem számíthatunk!
Ha kimegyünk az utcára, csak törmelék leszünk, mert nem lesz aki képviselje vagy összefogja azt az akaratot, amit még az itthon élni kényszerülő emberek kívánnak!
Október 23-án a tömeget az az akarat hozta össze, hogy az ellenzék végre álljon össze és egyezzen meg! Az emberek Bajnaiban érzékelték az összefogás irányításának eltökéltségét! Bajnai, nincs tisztában saját nimbuszával és azzal, – ami akár tetszik neki akár nem – hogy ezt a nimbuszt Gyurcsány működésének köszönheti! Annak a Gyurcsánynak, aki lehet hogy késlekedve, de kiszállt a ringből és olyan ember kezébe adta a staféta botot, aki nyugalmával konszolidálni tudta azt a helyzetet, amelyet nem az átadó Gyurcsány, hanem sokkal inkább a magyar ” értelmiségiek hatalmas csoportja ” és az a gyilkos ellenzéki erő kavart, amely mára bebizonyította,hogy Gyurcsányon keresztül, az ország életére tört saját hatalmának bekövezéséért!
Ezt nem látni, ezt nem érzékelni, ezt összemosni a tiszta ruhával nem csupán politikai vakság, hanem a történelem legnagyobb bűne!
sedona
Kuncze él és virul. Még most is hazug, elvtelen támadások érik. Kifejti véleményét, ebben a politikai környezetben nem nagyon akar szerepet vállalni. Ennyi. Én megértem.
Árok K. egy más világ. Kiharcolt a rendvédelmi dolgozóknak engedményeket ezzel meg is elégedett. Ma már csak a lendület és a hatalomvágy hajtja. Soha sem lesz belőle jó politikus.
Nem ezért kezdtem verni a billentyűket.
Ami fontosabb, az most a HÖOK szerepe. Azzal tökéletesen egyet lehet érteni, emeljék a ponthatárokat. És ők ezt tették, egyetértettek. Nem vették észre, a kormány elkezdte az időhúzást és a szalámizást. Nem láttak át a szitán, hiszen a politikában tájékozatlanok.És ez nagy baj! Ha valaki egy érdekvédelmi szervezet élére áll minimális követelmény, hogy a tárgyalópartnerek előéletét, szakmai felkészültségét, erkölcsi tartását ismerje.A HÖOK vezetői nincsenek tisztában azzal, a kormány szava ma semmit sem ér. Amire felismerik késő lesz. Addig kifárasztják a diákokat, elfásítják őket is. Ez Orbánék célja. Ezekután kérdéses, helyesen tették e a fiatalok, hogy elutasították a tapasztalt politikusok segítségét? De ez a kérdés már nagyobb teret érdemelne, és nem a topic témájába vág.
Femina felmérés: Kit kedvel? Orbánt, Gyurcsányt vagy Bajnait?
Orbánt 19%, Gyurcsányt 19 %, Bajnait 62 %, a 3778 szavazóból….
Nos egy ilyen felmérés után meg is kell szólalni!
Hát íme:
Pálffy István felszólította Bajnait, hogy magyarázza el a minimálbérről elmondott véleményét!
Azon nagyon sok mindent nem kell magyarázni, hogy Bajnai idejében a minimálbér nettó 75 ezer Ft volt, most pedig a 98 ezerből 63 ezer a nettó.
Bajnai ezen az utóbbin akarna változtatni, az előbbin már nem tudna….
Ha nem érti a KDNP-s szeszkazán, kérdezzen a pártjából egy szakpolitikust, mielőtt még égeti magát a nem értésével.
Viszont arról nyilatkozhatna, mint nagyon mély keresztény, a pécsi megyés püspök 100 milliós csalásáról és szexuális zaklatásáról – ehhez talán valami köze is volna.
A gazdaságpolitikát hagyja másokra, akik értik, mint pl. Bajnai.
csakén
2013. január 13. vasárnap
08:03
Te engem, nagyon félreértesz!
Részemről a felvállalni a múltat, nem azt jelenti, hogy huszon-harminc éves emberek merengjenek el azon a kommunista múlton, ami nincs is, hanem azt, hogy nem megtagadni hanem feltárni, és értékelni kell azt a múltat, amely mögöttük van – XX. század – és aminek részesei voltak (2002-2010).
A XX. század történelmi eseményei egymásból következnek!
A szociáldemokráciát képviselni úgy, hogy megtagadom azt a múltat, amely szerves részeként átível a jelenbe – annak pozitív és negatív dolgaival együtt – szűklátókörűségre, butaságra vall. Mert minden valaminek az előidézője, mondhatnám okozója. Ha ott vagy valahol ahol fröcsög a vér, – akkor – akkor is véres leszel, ha nem voltál gyilkos! Ha a gyilkost elítéled, akkor leszel vérbíró, ha ártatlanul ítéled el, de tudod e hogy ártatlanul ítéled el vagy sem ha tüzetesen nem ismered az eseményeket? Ezzel csak- az esetleges képzavarokkal együtt – csak azt akartam érzékeltetni, hogy a Fidesz, fő stratégiai vonalként farkast kiált, miközben ő a farkas és tudatosan konszolidálja azt a Horthy korszakot, amelynek a következménye volt a II. VH-ba való belépésünk és az 50-es évek Magyarországa! A mai ellenzék, azt a múltat tagadja meg,amely konszolidált, és amely mai kibontakozásához vezetett. Nem észrevenni, hogy a Fidesz kommunikációja az ellenzék szétzúzására is ugyanazt a pávatáncot járja, mint saját érdekeik bebetonozása érdekében az ország államrendjének szétzúzására,hatalmas ostobaságra vall! A Fidesz felvállal mindent – még a fasizmust is – hogy az embereket megtévessze, hatalmának megtartásáért, az ellenzék még a múlt pozitív cselekedeteit sem képes megvédeni, ezért kell pusztulniuk nekik is!
A baloldalra azért van szükségünk, hogy a páva ne szálljon fel a vármegye házára, mert túl sok ember halt már meg az elmúlt 100 évben a páva ugrándozásai miatt!
Pedig Kósának igaza van: 98-ban MÉG volt a jobboldalon erő, amivel összefogva győzni lehetett (Torgyánék) de 2006-ban már hiába udvaroltak az MDF-nek, akik azóta már sehol sincsenek. Azt meg még Orbán sem meri bevállalni, hogy a Jobbikkal bútorozzon össze a választások ALATT. Elég lesz utána is. Tehát a fidesz szempontjából tök fölösleges kockázat a második forduló: nincs akivel összefogjon, vagy aki visszalépne a javára, míg az ellenzéknek lenne erre módja.
Azaz mit is kotyogott el Kósa, amit egy legalább 60 IQ-s ember nem tudott magától is?
Én sok mindent el tudok és el is képzelek a Fidesz politikai stratégiájáról és az azt naponta megjelenítő taktikájáról. Még azt a sokak számára meglepő dolgot is, hogy az elmúlt évben a klf. társadalmi érdekcsoportok ellen mesterségesen gerjesztett ellentétjei a szín és szerepjáték része, mintegy felderítő munka volt. Ezzel mérve fel a társadalom reakció idejét, erre való hajlamát, a klf. érdekcsoportok szövetkezési készségét, közös pontjaikat, kiemelten a lehetséges vezetők és a nagyobb tömegeket képviselők felderítését – hozzá teszem, hogy ebben az olvasatban nézve az eseményeket, szomorúan meg kell állapítani, hogy sikeresen. Ugyanakkor az is látható, hogy ebben a széttagoltságban, a közös hang megtalálásának egyre csökkenő lehetőségében igen nagy szerepet játszanak a
Gyongyi Péter
2013. január 13. vasárnap
10:06
hozzászólásában leírtak, még akár Bajnai hozzáállásában is. Nem a saját igazsághoz ragaszkodás csúcsaként, de ismételten ki kell hangsúlyozzam, hogy a jelenlegi MSZP vezetés is ebben bűnös, valamilyen érthetetlen módon a tagadással kívánnak elszakadni a mindenki által ismert múltjuktól – annak feltárása helyett. Ez többet árt az összefogásnak, mintha már régen lemondtak és elhagyták volna a vezetői és parlamenti pozícióikat. Innentől kezdve már csak a megélhetési politikus jelző illik rájuk. Érdekes az a tény, hogy az ellenzék hangjaként fellépők szintén mennyire figyelmen kívül hagyják azt a tényt, hogy az aktívpolitizálást mely korosztály képviseli, azok milyen történelminek nevezhető ismeretekkel rendelkeznek és milyen emlékeik vannak a rendszerváltás előttről. Ezt itt most nem fejtem ki tovább, mert már így is olvashatatlan hosszú lettem.De gondolkodni ezen több, mint érdemes.
Plagizált mottóm többszörösen javított változata:
Ceterum censeo: Történelem szemléleten alapuló ÖSSZEFOGÁS és nem megalkuvás !
Ezek nélkül nem megy !
Gyongyi Peter
Na ne mán! Micsoda kérdés az, hogy ki a tanácsadója, amikor Bartus egy cikket szentelt neki?
http://nepszava.com/2012/11/velemeny/bartus-laszlo-bajnai-es-a-%E2%80%9Ekozjo%E2%80%9D.html
kekec
semmit, ez is a napi taktikai elképzelések végrehajtása volt, média felület foglalás, gumicsont az ellenzéknek. Addig sem 1005 figyelem irányul a diákproblémára, gyömrőre, a bayer szidrómára, a forint zuhanásra stb. Ezt tanították nekik, a naponta pukkadó lufik feleresztésének szükségességét, amikor csendet észlelnek. Ezért
Plagizált mottóm többszörösen javított változata:
Ceterum censeo: Történelem szemléleten alapuló ÖSSZEFOGÁS és nem megalkuvás !
Ezek nélkül nem megy !