Ronai and Ronai
AMERIKAI

Bartus László: Mikor lép a NATO? 2012. november 28. szerda 18:19

  • Hozzászólások(74)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Bartus László: Mikor lép a NATO?

Lassan elérkezetté válik az idő, hogy felfüggesszék Magyarország NATO-tagságát. Az ugyanis a nyugati demokráciák katonai, politikai és védelmi szövetsége.  A NATO alapvetően értékközösség, volt kedves mondani nemrég Martonyi János, csak azt nem tette hozzá, hogy ezekből az értékekből már szinte semmit nem vall Magyarország. Főnöke, a szabadságharcos, mindazokkal az értékekkel szemben harcol, amelyeket a NATO magáénak tart. Magyarország soha nem lehetett volna a NATO tagja, ha ezeket az értékeket nem teszi magáévá, ahogyan ma Orbán Viktor Magyarországának esélye sem lenne arra, hogy valaha az Európai Unió vagy a NATO tagja legyen. Orbán nyíltan az Európai Unió alkotmánya, jogrendszere és értékrendje ellen harcol. Belülről bomlasztja az európai demokratikus országok szövetségét, és ötödik hadoszlopként dolgozik azon, hogy az Európai Unió a jelenlegi formájában szétessen, és helyét egy olyan Európa vegye át, amelynek legfőbb döntéshozó szerve a római Hittani Kongregáció, az inkvizíció jogutódja. Olyan államok létrehozását sürgeti, amelyek mindent tagadnak, amit a liberális demokráciák, a szabad piacra épülő szabad országok képviselnek.

A divatszakmát öngyilkosságba kergető lila nyakkendősök, élükön a szabadságharcossal, tagadnak ezen kívül minden olyan értéket, amelyeket a NATO képvisel. Szövetségesi kapcsolatait Magyarország a NATO-n kívüli Keleten keresi (kivéve Izraelt, mert a magyar kormány antiszemitizmusa és Gyöngyösi képviselő nácizmusa között csak stílusbeli különbségek vannak). Magyarország ma azokat tekinti barátjának, akik a NATO potenciális ellenfelei. Ezek közül Oroszország csak azért nem játszik jelentős szerepet, mert az oroszok nem állnak szóba a lilanyakkendős csürhével, miután az MSZP-vel szembeni harcában Orbán lerombolta az orosz kapcsolatokat, az oroszok pedig nem pörögnek olyan gyorsan a saját tengelyük körül, mint Szijjártó Péter. Magyarország jobban szemben áll ma az Egyesült Államokkal, mint Afganisztánnal, vagy Amerika bármelyik ellenfelével. A magyar miniszterelnök nemkívánatos személy Washingtonban, a magyar külügyminiszterrel az amerikai külügyminiszter kénytelen úgy beszélni, mint egy harmadik világbeli katonai junta külügyminiszterével. Martonyi legutóbbi washingtoni látogatása alkalmával olyan kiosztást kapott Hillary Clintontól, hogy azonnal hazaszaladt, a washingtoni magyar nagykövetségen tervezett programján nem vett részt, és nem mondta el a beszédét. Magyarország ázsiai diktatúrák barátja, nem az Egyesült Államoké, Franciaországé vagy Angliáé. Orbán Viktor a közel-keleten csak elnyomó rendszereket látogatott meg, az Egyesült Államok legnagyobb szövetségesét soha. Az iszlám arab országokkal közölte, hogy megnyitja előttük Magyarország kapuit, annak minden következményével együtt.

A magyar miniszterelnök nem titkolja, hogy nem osztja az európai demokráciák értékrendjét, amely az Európai Unió és a NATO alapja. Ezeket az értékeket tagadja, ezek ellen harcol, ezek ellen akar alternatívát állítani a világban. Azok barátságát keresi, akik ezeket az értékeket sátáninak tartják. Nyíltan hirdeti, hogy a szabadságra épülő jóléti demokráciák ideje lejárt, egy letűnt korszak terméke mindaz, amely a szövetségi rendszereket – amelyeknek Magyarország a tagja – egybefűzi és összetartja. Szerinte a Nyugat hanyatlik, és ez alatt nem a válságot érti, hanem azt az értékrendet, amelyre a Nyugat épül. A válság csak ennek a következménye. Mi keresnivalója van tehát Magyarországnak a NATO-ban és az Európai Unióban, ha mindent tagad, amire ezek a szövetségek épültek? Nem csupán passzív módon ellenzi, hanem aktívan rombolja mindkét demokratikus szövetséget. A magyar parlamentben olyan párttal működik együtt, amely Iránnal és közel-keleti terrorszervezetekkel tart kapcsolatot. Orbán e párt frakcióját több alkalommal meglátogatta, de az euroatlanti szövetség elkötelezett híveinek frakcióit nem. Magyarország biztonsági kockázat a NATO-n belül, és romboló állam az Európai Unióban. Az Unió legalapvetőbb értékeit támadja, azokkal megy szembe, és lazítja az alkotmányos kereteit. Bomlaszt. Magyarországon a magyar kormány unióellenes, amerikaellenes retorikát folytat, támadja a közös intézményeket és értékeket. Nem ismerünk senkit ma a világban, aki Orbánon kívül a demokratikus világ sírját ássa, és ideológiai rendszert épít arra. Lukasenkót leszámítva, de az ő ideológiája elég egyszerű, noha tartalmában azonos. Az is feltűnik majd egyszer, hogy ebben a kis országban a Mein Kampf a biblia, a taxisofőrtől a miniszterelnökig, sőt a Wass Albert-szobrot avatő köztársasági elnökig, hogy a Hitlert és Goebbelst éltető Nyirő nagy barátjáról, a házelnök Kövérről meg ne feledkezzünk, közönséges náci nézeteket vall. Tartalmában Gyöngyösi kisnyilas kijelentései, és Orbán Viktor szabadságharcos retorikája között semmi különbség nincs. Épül egy kis fasiszta ország Európa közepén, amely holnap megcsinálná a holokausztot, ha lehetne.

Ezért felmerül a kérdés: mit keres még Magyarország a NATO-ban és az Európai Unióban? Ez az ország jelenleg egy ázsiai törzsi-nemzetségi szinten élő horda a Duna-Tisza közén, amely egyelőre felszámolás előtt áll. Állnak körülötte a civilizált országok, piszkálják bottal, nézik, hogy mikor kell eltüntetni a hátrafelé nyilazókat. Ma már szinte rezervátumnak tekinthető a hely. Olyanok az ország képviselői, mint az indián törzsfőnök követei, akik a legyilkolt és elfogyasztott emberek fogaival akarnak kedveskedni a partokra érkező kutatóknak. Totemállatuk szőrzetével próbálnak kereskedni, miután az esti tábortűzből olvasták ki a jövőt, és azt a varázsló kokainmámorban (nagy nyelvpörgetéssel) nyilatkoztatja ki törzsének Tusnádon és más szakrális helyeken: “a jóléti társadalmaknak végük van”, jön a rabszolgaság és a kényszermunka társadalma. Magyarországon a fő hírek nem a tőzsdéről szólnak, az emberek nem a jogtárakat fürkészik, mert olyan gyorsan változnak a törvények, hogy nincs idő kinyomtatni őket. Ezek a fő hírek: “Felavatták a nemzeti emlékhelyet jelző márványoszlopot és felvonták a nemzeti lobogót a Mohácsi Történelmi Emlékhelyen kedden.” A kannibálok a parlamentben már követelik, hogy írják össze azokat, akiket meg lehet főzni, és el lehet fogyasztani, a sátraikat és a lovaikat már összeírták, és elosztották virtuálisan egymás között. Kevés idő, és az Európai Unióban egy-egy felszólalás előtt fehér lovat fognak áldozni, vagy viszik magukkal a parlamenti sámánt, fején a pápától kapott pogány szentkoronával. A befektetőknek nem azzal bizonyítják, hogy a pénzük jó helyen van, hogy van a visszafizetésükre fedezet, hanem a felnégyelt Koppánnyal, Csák Mátéval, a tatár, török, német és orosz megszállással, a magyar történelemből hiányzó több száz évvel, a holokauszttal, Tiszazuggal, a boszorkányégetésekkel és az alföldi homokba eltemetett agyonvert emberekkel. A mi szimbólumunk a magát mélybe vető Dugovics Titusz, a fajmagyar. Érdemes idejönni biztos helyen van a pénzük, bizonyítja ezt néhány millió magánnyugdíjpénztáras, a megadóztatott bankok és multik. Ha ez sem lenne elég, elővezetik ágyékkötőben és kantáron a szőke csodát, aki mindent megvéd, és mindenre garanciát vállal. Csak a kiflikre és a hasonló tárgyakra veszélyes.

A civilizált országok azért nem foglalkoznak a tűz körül ugráló töpörtyűvel, aki szemmel láthatóan még töpörödik is, mert nincs rá idejük, kihűlne a kávéjuk. Különben is arra várnak, hogy az emberevők uralkodása csak átmeneti. Ha lesz új törzsfőnök, akkor a turulmadarat eszik meg, nem az embereket. E várakozásukban azonban csalatkozni kell, mert a törzsfőnökválasztás úgy zajlik, hogy a varázsló emberei körbeállták a falut, és kihúzott nyilakat tartanak azokra, akiknek hangosan kell megmondaniuk a varázslónak, hogy kire szavaznak. Ha rájönnek arra, hogy itt nem lesz változás, ez a törzs ilyen, ezt szereti, nincs helyette más, akiknek ez nem tetszik, azok itt tényleg idegenek, akkor majd elgondolkodnak. A NATO-ban és az Európai Unióban egy barbár ország veszélyezteti a közös értékeket, az ellenséggel összejátszik, katonai feladatok ellátására alkalmatlan, mert a katonái éjszakai járőrözésre nem hajlandók menni, csak a tengerpartra irányuló fuvarozást vállalják napsütésben. És akkor előbb-utóbb megkérdezik, mit keresnek ezek közöttünk? Nagyjából el lehet képzelni, ahogyan ott áll Orbán Viktor elhízva a sportos NATO tábornokok között, az esztelen lila nyakkendőjében, és közlik vele, hogy akkor most kívül tágasabb, a NATO egy értékközösség, ahogyan azt Martonyi János mondta, Önök pedig ezeket az értékeket nemcsak tagadják, de pusztítják, és harcolnak is ellene. Mi szükség, hogy bosszantsuk egymást, nem kötelező idetartozni, kívül tágasabb. El lehet képzelni, ahogy Orbánnak remeg a szája, és megállás nélkül nyaldossa a szája szélét, és amint hebeg és habog. Aztán hazatér, és közli, hogy a nemzeti identitásunkat vonták kétségbe, megalázták és megsértették a magyar népet, az önállóságunkat vonták kétségbe, gyarmatosítani akartak bennünket: “Amit előre mondtam, bekövetkezett”. Semjén bejelenti, hogy újabb doktorátust és még négy diplomát szerzett a szociológia tanszéken, végzett “Az öt világvallás” második felének bemásolásával is, és kiadja a felhívást: “a hazáért össze kell fogni”. Az egyház mellettünk áll, amíg egy fillérünk is van, amit Rómába szállíthat. Akik nem rázzák az öklüket a NATO-ra, a zsidókra, azok a nemzet ellenségei.

Azokat leöldösik, megfőzik, megeszik, Matolcsy pedig a szemgolyójukat tüzelőre cseréli.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.2/5 (66 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +72 ( 108 szavazatból)
Bartus László: Mikor lép a NATO?, 4.2 out of 5 based on 66 ratings

  • Hozzászólások(74)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

74 Reader’s Comments

  1. heheheheheeeehehehehehee

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (22 szavazatból)
  2. Amerikai vezetők biztos elemzik a helyzetet. Abban biznak Orbán elbukik. Töpörtyű kakaskodik, ha normális lenne senki nem figyelne rá, igy meg néha beszélnek róla és ez bizonyára tetszik neki, biztos gondolja milyen fontos. Aztán egyszer se@be rúgják, nem kicsit hanem nagyon, s akkor lesz, Oszt jó napot… Sorsa eléggé bizonytalan…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (33 szavazatból)
  3. Szerintem, várnak.
    Arra, hogy ébredjünk.
    “……egy barbár ország veszélyezteti a közös értékeket…”
    Lassan már csak 18 %-a, és ezt ott is tudják.
    A fene megette, ha egy “ember” miatt lebüntetik az országot, ha mégis megtennék, még előtte szekérre, és irány a határ.
    A 3,14-ba! Szétvet az indulat!
    Még mindig nem tud összejönni félmilla ember, hogy naponta “éltesse” mindenható urunkat, jövendő királyunkat!
    Bocsánat, nem megy már a számolás háromig!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (23 szavazatból)
  4. Nekünk kell bemenni a diliházba,( Hofi) után szabadon, mert hazánkat őrűltek kerítették hatalomba. De diliház már nincs, mi lesz velünk ennyi őrűlt között?
    “Sanyibácsi”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (16 szavazatból)
  5. Rendesen rosszul vagyok a gondolattól, hogy bármikor ki akol-bólinthatnak bennünket a civilizált világból.Ez megint egy olyan előrelátás a cikk írójától, aminek van realitása.Csak be ne következzen!
    Pedig Orbánunk mindent megtesz, hogy fogadják már valahol. Most Albániába (?) hívatta meg magát merthogy közösek a “szenvedéseink”!!!
    Pedig a NATO elnéző az országgal szemben.Évek óta vannak problémák,de még győzik cérnával.Várom a pillanatot,amikor odarendelik, és felszólítják a kölcsönös tisztelet, és a szerződések betartására. Nem akarom elhinni, hogy erre nincs lehetőségük!
    Bár azt sem akartam elhinni, hogy az unió ennyire eszköztelen legyen, és a bürokrácia útvesztőiben így elsikkadjanak a dolgok. Mégis így van.
    Nem tehetünk mást, mint várni.
    Csak tudnám mire?
    Mi lenne szerintetek, ha összefogna egy csoport, és interneten felhívást tenne közzé, hogy indulás BP-re tüntetni?
    Hányan lennénk?
    Mert azt most meg tudom jósolni, hogy Mesterházy hezitálna, az LMP szintén, de a jobbik, meg a fidesz telefonon azonnal megszervezné az ellentüntetést.Talán a DK állna mellénk teljes mellszélességgel. Mert úgy látom, ők tényleg egy lapra tettek fel mindent a demokráciáért.
    A többi meg csak sunnyogás! Zakatol az agyam a semmittevéstől!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (27 szavazatból)
  6. Na.
    Bumburi:
    Hát EZÉRT nem hallgatom a Klubrádiót.
    Francokat sem érdekel a hülye gügyögésük, mikor ” helyzet” van.
    Ma valami széplélek kirohanásait kellett elszenvednem , a kutyák miatt !
    Mert ma az a legfontosabb. Hogy a kutyáknak meg a macskáknak jó legyen !!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (15 szavazatból)
  7. A lelkek fölötti uralom ezt tette és teszi. Amint látjátok működik. Az ország többsége le van varázsolva. Állapotuk olyan, mint a homály. Figyelmüket a mesékhez, a hamis beszédhez húz, az igazságról nem akarnak tudni.
    Peddig minden dolognál jobban meg kéne őrizni a szívünket, mert innen származik minden gonosz. Mindenki tudja kinak adta oda a szívét.
    Aki gonoszt cselekszik, szolgája annak. A gonoszság atyja irányítása alatt van.
    “Akinek a világosság sötétség, mekkora ott a sötétség?” A vatikán ezért törekszik e hatalom megszerzésére.
    “Sanyibácsi”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  8. Bumburi! Egyetértek veled nekem is a tehetetlenség árt már és nagyon.Dühös vagyok csalódott és nem tudom hogyan lehetne leállítani ezt a szedett-vedett népséget.Szakmailag nullák erkölcsileg nullák mitől kell akkor félnünk?Mit tegyünk kikkel és ráadásul hatékonyan?Ez tragédia.
    Az egzinsztenciális biztonságunk a múlté minden nap a stressz mi lesz holnap?Eszünk-e,lakunk-e?Na ez a tragédia!
    Meddig még,meddig sokan rá fogunk menni és ez nem igazságos így..MIÉRT MI MIÉRT NEM AZOK AKIK EZT TESZIK?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (13 szavazatból)
  9. Az azért legyen világos, hogy Amerika ha közbelép Orbán ellen, akkor nem a közös értékekért, a demokraciáért vagy a jogállamiságért fog közbelépni.
    Az amerikai kormány feladata az amerikai érdekek védelme és ha érdekei úgy kívánják akkor a legkegyetlenebb diktátorokat is támogatja.
    .
    Másrészt a Fidesz antiszemitizmusa és közelkeleti ügyletei vagy az azeri gyilkos ügye éppen elég amerikai lobby célkeresztjébe állíthatta Orbánt. A kormányon lévők saját szavazóik lobbyjaira is oda kell figyeljenek! Kérdés, hogy az Orbán-ellenes lobbyk Obama vagy Romney táborában voltak erősebbek?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (12 szavazatból)
  10. Káosz kapitány uralkodik ma Magyarország miniszteri székében , nem veszi észre ,hogy a bírálatok csakis neki és hülye gazdagság politikájának szól.Ami számomra a legszomorúbb ,hogy azt szajkózzák a papagájok állandóan amit ők tettek ,persze mindig úgy beállítva mintha az az ellenzéktől való volna.(például HVG mint karakter gyilkos). A bili már rég kiborult most már csak az a kérdés a ház csak rájuk dől vagy miránk is.teljes körű bojkott akár választási is ha csak szemernyi is az esély a választási csalásra.Nem lehet egy ország minden törvényét átírni saját kényük kedvük szerint ,mert ez nem demokratikus ,és 2,7 millió szavazó mióta az ország két harmada ,micsoda matek zsenik ülnek ott……………..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  11. Geyza
    Megértelek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  12. bumburi
    Most őszintén. Amikor a Kaczinszky fívérek hasonló ámokot futottak Lengyelországban, mi a szőrnyűlködésen kívül mit tettünk, hogy segítsünk nekik?
    Minden ország nagyjából a saját bajaival van elfoglalva, és Magyarország csak egy marginális probléma a számukra. Addig nem fognak beavatkozni, amíg vér nem folyik – és még akkor sem azonnal és máris. Ezt nekünk kell megoldanunk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (24 szavazatból)
  13. Fidesztetvek,bérkommentelők!!!!
    Bevettem a hashajtómat,reggel jöhettek szürcsölni,zabálni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (10 szavazatból)
  14. Kedves Irén!
    Orbán sajnos úgy körülbástyázta magát,hogy védik mintha magukat védenék. Ha elindulnánk is, nem tudjuk kik, és hogyan tudnának megakasztani bennünket,mert a fidesz katonák mindenre felhatalmazva érzik magukat.
    Ezt is úgy lenne érdemes csinálni, ha tömegesen gondolnánk úgy,hogy elég volt. Gyűlik, gyűlik a harag,és biztos hogy ki fog törni valamilyen formában.
    2 hét alatt rendet teszünk Sándor,már az elején megmondta, hogy fel vannak készülve az éhséglázadásra, meg a tüntetésekre is. Ezt a kijelentést ki ki töltse meg tartalommal, a jelentését illetően.
    Mégis úgy gondolom, hogy csak elkezdeni nehéz…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  15. kekec
    Tudom én, hogy mindenhol óriási bajok vannak a gazdasági helyzet végett.
    Nekünk ráadásul adatott még egy despota is a bandájával.
    Ám ha szétnézel, sehol nem viselkednek olyan nyuszi módra, mint itt magyar honban.
    Ez a széthúzás lesz az ország halála,ha nem lesz összefogás.
    Mennyi ellenzéki politikus fogja ezt fel ésszel?1? 2? 3?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (10 szavazatból)
  16. rossmodorban
    Ne légy elégedetlen. Most csak a szokásos 2 van itt, akiket ezúton is üdvözlök!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  17. Túl kicsi a magyar haderő harcértéke, a fontos döntések előkészítése pedig nem tartozik ovi maffiájára, így a lehetséges kár okozása nem számottevő. :(((((((((
    Ez azt is jelenti, hogy az EU bizottságnál van a döntés a szigetelés fokát illetően, érdemes figyelni a szigetelő rétegek felhordási sebességére és anyagára. :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  18. Abban tévedtek barátaim, hogy ez a mostani diktatúra nagyn megfelel az emberek többségének. Utalnék Kertész Ákos ekhíresült írására! Van 1-2 ezer ember aki hiába próbálja megmozgatni ezeknek az agyilag is elkorcsosult többségnek fejében poshadó káposztelevet, nekik jó ez így is. Tényleg csodálkozom, hogy a NATO székházba egyáltalán beengednek még magyar katonát. Egyszerűen potenciális veszélyforrás az ország. Egy baltás gyilkost anyagi előnyök fejében képesek kiadni akkor mit várnak, hogy NATO titkokat nem fognak árúba bocsájtani az ujdonsült iszlám barátaiknak? Az EU is csak addíg tűri amíg a saját országaikban is táptalajra találnak a magyarországi náci eszmék. Akkor már késő lesz!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (14 szavazatból)
  19. Pontosítom az első mondatomat.
    Ez a mai diktatúra nagyon is megfelel a nép nagy többségének.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  20. Bocs lemaradt: az ovitól kapható fertőzésveszély okozza a nagyobb problémát. :(((

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  21. Orbán komoly biztonságpolitkai kockázatot jelent a NATO-ra, ezért előbb utóbb a NATO lépni fog, még pedig igen keményen. Gondolom azt még megvárják, hogy 2014-ben a nép képes-e leváltani, de ha nem….

    Sem az EU, sem a NATO nem engedheti meg magának, hogy területe közepén egy mitugrász diktátor az arabokkal, azeriekkel, kínaikkal vagy éppen Iránnal koketáljon, és némi aprópéznért felajánlja, hogy telepítsék csak atomrakétáikat a Bakonyba. Ahonnan vidáman elérhető Bécs, Berlin, Róma, vagy Prága

    Mert Orbán ezt csinálja. A baltás gyilkos csak kacér kacsintás volt. A lényeg, hogy pénzért elárulja az EU-t és a NATO-t. Másért ugyanis már nem tud pénzt szerezni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (16 szavazatból)
  22. Talán Fidel tudja, hodan kell. :))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  23. Van 300 érzékeny célpont. Személyek, objektumok. A védők csak egy része mobilizálható, mert más része pihenőben van. A mozgékony és kiszámíthatatlan támadok előnyben vannak Kérdezzétek Giap papát. :))
    Na de mivel? 100 ember halálos csapást mérhetne erre a bandára.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  24. Úgyvan Hunyady
    Pfujj Amerika !
    Éjjen Che Guevara !
    (Jön Fidel és vele a nép .)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (8 szavazatból)
  25. Emékszem mikor Olaszországban a városok jelentős részében kommunista polgármestereket szavaztak meg. Akkoriban Olaszország nem vehetett részt a NATO stratégiai megbeszéésein. De ki nem rugták azért. Az persze más helyzet volt mint ez a mostani. Mert az olasz baloldal pénzért nem adta volna el az információkat , de mégis .
    Ez a mi jobboldalinak mondott de amúgy Nem-Is-Tudni-Miféle kurzusunk viszont mindent kiárusítana némi baksisért .
    Szerintem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  26. Mehet a fogszívàs és a pusmogàs egy ideje, hogy akkor most kib@sszàk Magyarorszàgot vagy megvàrjàk, amíg kimúlik ez az eszement rezsim…
    Ràadàsul nem az egyetlen orszàg, ahol problémàk vannak, északon és délen egyarànt fasizàlódnak orszàgok ( pl. Svédorszàg, csak errôl keveset hallunk), nem könnyû öszetartani Európàt, illetve nyilvàn felmerült a tagàllamok létszàmànak újra lecsökkentése is,a 2002 elôtti àllapotok visszaàllítàsa.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  27. bumburi
    “Most Albániába (?) hívatta meg magát merthogy közösek a “szenvedéseink”!!!”
    .
    Elírtad a kérdőjel helyét? Így jobb lenne:
    Most Albániába hívatta meg magát (?), merthogy közösek a “szenvedéseink”!!!”
    Lehet, hogy küldetése van Albániában?
    .
    “Ma, – miután a pártállami egyházüldözés során Albánia a Föld egyetlen hivatalosan is ateista állama lett – nem hivatalos becslések szerint a lakosság jelentős része ateista. A rendszerváltást követő időszak népszámlálásai szerint a meglehetősen szekularizált lakosságnak mindössze 40%-a sorolta önmagát bármely felekezetbe: 20%-uk ortodoxnak, 10-10%-uk pedig katolikusnak, illetve muzulmánnak vallotta magát.”
    Mellesleg: “Írástudatlanság: 7%.”
    http://hu.wikipedia.org/wiki/Alb%C3%A1nia#Etnikai.2C_nyelvi.2C_vall.C3.A1si_megoszl.C3.A1s

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  28. Na ezt fordítsák le Hillary Clintonnak.
    Amúgy telitalálat.
    Azt kell mondjam, az az újságírás, amit itt találunk az AN-en.
    Köszönjük Bartus László.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  29. Tévedtek a fertőzésveszéllyel kapcsolatban. Magyarország közvetlen gazdasági vagy katonai károkozási potenciálja ugyan elhanyagolhatóan kicsi, azonban a fertőzés főként ideológiai jellegű, és a fasiszta magyar állam éppen elég nagy hídfőállást biztosít Európa, a NATO, és általában a nyugati demokratikus jogállami berendezkedés ellenségeinek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  30. Én már több mint egy éve ugatom, hogy orbanisztánt quaranténbe kell tenni, mivel ez az u.n. ország veszélyes a NATO-ra és az EU-ra. Amellett a nácik
    (jobbik és a többi kétlábú) mindig pimaszabbak, az u.n. “nép” csak tûri ezt.
    A quarantén alatt ezeket értem:
    – Elsõ forduló -
    a. Felfüggeszteni a NATO, valamint EU tagságot
    b. Felfüggeszteni EU-tól való összes juttatást
    c. A NATO tagok diplomáciai képviseleteit leminõsíteni
    d. Vízumkényszert bevezetni az USA-ba valamint Kanadába

    Ha nem térnek észhez, akkor második forduló:
    a. Megszüntetni a NATO, valamint EU tagságot
    b. Kirúgni orbanisztánt a Schengen övezetbõl, a határokat visszaállítani
    c. Vízumkényszert bevezetni a Schengen államiba valamint az US és Kanadába

    Ha még akkor sem térnek észhez, akkor harmadik forduló:
    Van még több békés megoldás is – ezeket késõbb részletezem

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  31. Nagyon pesszimista vagyok a nyugat fellépését illetően. 2011. végén volt egy kísérlet, hogy Orbánt kipöcköljék, de azután meghátráltak. Több tucat módja lenne az EU-nak, hogy Orbánt térdre kényszerítse (pl. a végtörlesztés, a diszkriminatív adók esetében, vagy pl. a jogállami sérelmek miatt kezdeményezhettek volna általános felülvizsgálatot, felfüggeszthették volna Magyarország szavazati jogát, stb.), de a befektetéseik elvesztése feletti félelem erős ütőkártya Orbán kezében.
    Volt egy féléves időszak, amikor Orbánt teljesen elszigetelték, de a Merkel-találka megnyitotta a csapokat, azóta hetente találkozik Ficoval, megy Szlovéniába, stb. Elvtelen Uniós bürokraták az EU-költségvetés ürügyén lobbiznak és keresik a szavazatokat.
    Szerintem úgy kalkulálnak, hogy Orbán előbb utóbb megbukik, ha nem 2, akkor majd 6 év múlva. Az, hogy addig Magyarország szétesik, lezüllik, lerohad, egyéni szoc probléma. Ha nem teszik, akkor szíveskedjen fellázadni a magyar nép, de az szemmel láthatóan nem akar lázadni.
    Attól tartok, hogy lesz nyugati pénz és kiállás a baloldal mellett a kampányban, de igazából valódi fellépésre csak az elcsalt választások után számíthatunk, akkor már későn. Akkor Orbán cserében elenged pár különadót és megint betömi a nyugati “demokraták” száját.
    Nincs új a nap alatt: Hitlert is csak azután irtották ki, hogy mindent felégetett maga körül. Nem látják, vagy nem akarják látni, hogy Orbán az Unió eszméjének lényegét, a szabad tőkeáramlást, a kiszámíthatóságot ássa alá, teremt modellt annak semmibe vételére. Félő, hogy sok kis Orbán kell majd ahhoz, hogy az Unió végre elszánja magát a cselekvésre.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (14 szavazatból)
  32. kekec
    2012. november 28. szerda
    20:11
    máshol már írtam a Lengyelek szerencséjéről és a beszűkűt tudatomról miszerint nálunk is vérnek kell folynia ahhoz, hogy ez a szörnyűség elmúljon.
    vagy van valakinek más javaslata?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  33. Egyikünk se lát bele a NATO, az USA vagy az Unió kártyáiba. Bartus László ebben a cikkeben végig kérdéseket tesz fel. Fontos, pontos, jó kérdéseket, és meg is indokolja, hogy miért kérdez. A válaszokat azonban sem ő, sem mi nem tudjuk, nem tudhatjuk. A stratégia és a taktika (a politikában is) jól különválasztható, külön is kell választani. Én úgy gondolom (nem biztos, hogy igazam van), hogy az USA, az EU és a NATO jelenleg taktikai játszmát játszik. Pontosan tisztába vannak a magyarországi helyzettel (csak Orbán és idióta környezete gondolja azt, hogy Washingtonban vagy Brüsszelben “nem tudni mágyár nyelv”, ezért vidáman lehet itthon és ott kétféle módon kommunikálni). Az új választási törvényt is ismerik, és – ugyanúgy, mint a Haza és Haladás Alapítvány szakemberei – ők is megfejtették már a Fidesz választási matematikáját, ami nem is volt túl nehéz feladat. (Ehhez párosul, hogy a kormány – vagyis a Fidesz – ultimátumszerű “visszautasíthatatlan ajánlattal” kereste meg a választások informatikai hátterét üzemeltető céget). A napnál is világosabb számukra (is), hogy itt olyan mértékű választási csalás előkészületei folynak, amelyhez fogható nemigen történt eddig egy magát a nyugati szövetségi rendszerhez tartozó országban.
    Mindezek ellenéra elképzelhető, hogy ma még korainak tartják, hogy közbelépjenek. Egyrészt, feltételezik, hogy pislákol még némi remény. Ha ugyanis valóban sikerülne a demokratikus (hm, most egy kicsit megengedő voltam, helyesebb talán úgy fogalmazni, hogy a “magát demokratikusnak nevező”) ellenzéknek megegyezni egy akármilyen halvány, de mégis győzelmi esélyt teremtő stratégiában, akkor a Fidesz-szisztéma akár kiagyalói ellen is fordulhat. Nem állítom, hogy ez (az ellenzéki választási összefogás) létrejön, és azt sem, hogy ebben az esetben biztos a győzelem. Nem az, de lehetséges. Ehhez csupán annyi kell, hogy mind a 106 körzetben egy darab közös demokratikus ellenzéki jelölt induljon a Fidesz és a nácik, valamint az LMP jelöltjével szemben, pártlistán pedig maximum három párt: az E14, a DK és az MSZP. (Igen, barátaim, be kell látnunk, hogy az MSZP nélkül nem lehet ezt a rezsimet leváltani. Volt már olyan választás – konkrétan 2010-ben – amikor befogtam az orromat, és beikszeltem őket…). Ez jelenthet (éppen az új választási rendszerbe kódoltak miatt) akár totális megsemmisülést is s Fidesznek és a náciknak egyaránt. (Az LMP-t hagyjuk ki, kb. annyi esélyük maradt 2014-re, mint a trójai falónak az epsomi derbin).
    A másik lehetséges alternatíva a választás teljes bojkottja. Ezzel ugyanis a Fidesz győzelme (ami lehet akár 5/6-os, vagy még nagyobb is) a világ szemében teljesen illegitimmé válik. És ekkor válik lehetségessé másik taktika realizálása. Ez pedig alapvetően kétféle lehet:
    Az egyik: Magyarországot végleg leírják és kiseprűzik a nyugati szövetségi rendszerből. Ez rémes következményekkel járhat: teljes sötétség következik. A befektetők elmennek, a bankok szintén, senki nem hitelez tovább, stb. Egy ilyen kicsi és nyitott országban, amelynek sem erőforrásai, sem világpiacon jól értékesíthető termékei nincsenek, ez a teljes összeomlást hozza maga után. (Arról nem is beszélve, hogy addigra az értékes humán erőforrás-állomány – diplomások, szakmunkások – legnagyobb része már elhagyja az országot). Vágtató infláció, áru- és energiahiány, jegyrendszer, a lakosság 80-90 %-át sújtó nyomor – ilyen, és ezekhez hasonló következményekkel járna egy “kiűzetés a paradicsomból”.
    A másik: Orbánék erőszakos eltávolítása. (Ilyen akciók megszervezésében és “menedzselésében” – mint ahogy azt már egyik kedves kommentelő társam megjegyezte – az USA különböző szolgálatainak gazdag tapasztalata van…).
    Azt pedig, hogy melyik forgatókönyv fog megvalósulni az utóbbi kettő közül, nem mi döntjük el. Hála Istennek, mondom én… Így ugyanis még marad némi remény. Hogy tudniillik az Unió, aZ USA és a NATO abban érdekelt, hogy Európa közepe “ne lyukadjon ki”.
    Ismétlen, mindez csupán egyfajta gondolatkísérlet részemről. Lehet, hogy túl optimista vagyok. De ne adja Isten, hogy végül a valóság a legpesszimistább rémálmaimat is felülmúlja…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (19 szavazatból)
  34. Én csak kínomban tudok ezen nevetni ! Teljesen egyet tudok érteni Bartus Úrral ! Csak azt nem értem hogy az a temérdek pénz ami az Unióból jön bármire elfolyhat !?? A fejlettebb Uniós országok nem tudják ellenőrizni hogy mi folyik itt ! Szerintem mindent tudniuk kell , érthetetlen számomra hogy milliárdok hogyan landolhatnak a MAFFIÁNÁL !!Ott vannak Bartus Úr által említett nemzetközi és katonai szerződések !! Jogerős bírósági ítéletek szabotálása !! Százoldalszám lehetne még sorolni , de úgy néz ki felesleges !!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  35. proaktív
    Bocs, nem voltam a gépnél. Kösz hogy javítottál.Tényleg úgy helyes.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  36. Nemzetáruló, Observer

    Én tényleg nem vagyok tulzottan optimista,de ezeknek én max. 2évet adok.
    ha addig a magyarok igy vagy úgy nem kergetik el, akkor a nyugat fogja.
    Ez Európa közepe, nem Sierra Leone vagy Szomália. Egyszerűen nem engedhetik ezt a rémálmot,pont a befektetések miatt sem.meg egyébként sem.
    Azonkivül orbán NEM egy fajsúlyos valaki. Egy gátlástalan suttyó, a csapata meg csupa dilettáns. Mikor az Avar azt mondja,hogy vitathatatlanul tehetséges
    politikus,akkor elszáll az agyam . Ha az lenne,akkor ezzel a 2/3-al élt és nem visszaélt volna. Megvolt minden lehetősége.Kurva nagy tehetség kellett hozzá,hogy leküzdje magát a béka segge alá minden vonalon!Belavirozta magát egy lefelé tartó egyre gyorsuló spirálba,bármit!!!! csinál az csak tovább rontja a helyzetét( a helyzetüket),kész, finitó ,ez már csak (remélem nem sok)idő kérdése.Ez már csak fizika és matek!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (10 szavazatból)
  37. Tökéletes helyzetértékelés.
    Éppen ezért a kérdés fordított: Mikor jön végre ide rendet tenni a NATO?
    Véletlenül nincs ilyen kötelezettsége?
    Igaz! Ki gondolta volna, adott helyzetben kellene hogy legyen!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  38. Barry1:

    Te max 2 évet adtál nekik. Én valamivel kevesebbet, a választásokig szűk másfél év van hátra… Vagy leváltjuk őket, vagy kívülről váltják le az általuk “megnyert” (értsd: elcsalt) választások után. Mert ha nem, akkor nekünk annyi…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  39. Observer,
    Jó lenne, ha igazad lenne (óhajtó módban).
    Sajnos vannak más lehetőségek is. Például az egész EU bedőlhet, beleeshet ugyanabba a csapdába, mint Magyarország. Az is lehet, hogy a kétsebességes EU nagyon ketté válik: Lesz egy igazi EU, a fasisztákat pedig leválasztják és hagyják magukban rohadni. Ez sokszereplős játszma. Ma már Kína is nagy játékos.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  40. Barry1, csak az a probléma, hogy mindezt belátja, a hatalmat viszont nem fogja odaadni önként. Aki 2002-ben (megfélemlítő) polgári köröket szervezett, 2006-ban pedig erőszakos felkelést szított a hatalom megragadására, az nem fogja átadni 14-ben a hatalmat, azt egyszer megtette és nem érezte akkor jól magát, az neki akkor elég volt.
    Putyin, Lukasenkó, copy-paste. 300,000 határon túli szavazatot fognak postázni az emberei, a választási bizottság megismételteti a választást, ha esetleg nem tudják összecsalni. De ha mégis elvesztené, a “költségvetési tanács” úgyis feloszlatja Áderrel a Parlamentet 1 év elteltével.
    Szerintem túl vagyunk már a demokratikus kereteken, polgárháború felé sodródunk, ahol az Európa-ellenes, militáns csőcselék fogja védeni Orbánt az értelmes, nyitott, Szent István-i, nyugatos többséggel szemben.
    Ne legyen igazam, legyen bennük belátás. De reálisan nézve a dolgot, ebből nem lesz békés hatalomátadás.
    De az könnyen lehet, hogy a szemek csak 2018-ra nyílnak ki teljesen.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  41. Ma olvastam, hogy Berlusconi újra akarja éleszteni a Forza Italiat. Ez a görcs egész Európát megfertőzi? Ezektől a szarkavaróktól soha nem lehet megszabadulni, újratermelődnek állandóan?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  42. Bartus úr!

    Miért akarja ránk erőltetni a haldokló nyugatot ,a teljesen jelentéktelen USA-ról nem is beszélve! Ezt kikérjük magunknak a magyar civilek ( főleg a fric? vagy,hogy a francba hivják,és ……, na, itt van a nyelvemen.. valami cipő izé… .schumacher ,ja.. ..nem ..megvan
    csizmadia nevű civilek) nevében. Má’ minek nekünk nato meg ..izé..euro) mikor most kötünk éppen stratégiai szövetséget a high tec és informatikai világ hatalommal,Albániával. Igenis ,velük! mert ők sem fogyasztás alapúak ,hanem olyan igazi pol potos
    munka alapúak ( pl: kecske + faeke). És azt is csak az AN és a nemzetközi ballib sajtó terjeszti( az egész világon döntő befolyással rendelkező szdsz és Lendvai Pál sugallatára) ,hogy Albánia keletre van. Szemenszedett szoci hazugság, Mindenki meggyőződhet róla,hogy például Sri Lankához képest igenis nyugat !!!Tőlünk se keletre van,hanem DÉL-keletre!!! ,ami ugyebár már majdnem nyugat!. Nahát!! Üdvözlettel: egy ausztalopitekusz a békemenetből.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (12 szavazatból)
  43. Sanyibácsi
    A szociknak ez a legnagyobb bűne, hogy bezárták a diliházakat. Szanyi Tibor is megmondta. A homály tényleg nagy a fejekben. Ma ismét meggyőződtem róla. Diskurzusom a munkahelyen?
    Kolléganő: csak azért is a FIDESZRE szavaznék, hogy ne az MSZP nyerjen.
    Én: Miért ne nyerjen?
    Kolléganő: mert nem szimpatikusak.
    Én: miért?
    Kolléganő: mert olyan erőszakosak.
    K.O. kiütött.Szólni nem bírtam. Mit mondjak egy ilyen embernek?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  44. Observer , Pontosan azért irtam max 2 évet,amit te mondasz .
    Másfél év a választásokig + az “elcsalás” miatti tecnikai fél év kivülről!
    Stimmt!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  45. girbegurba:
    Az EU nem tud “bedőlni”, csak átalakulni. Ez viszont biztos, hogy bekövetkezik, de a vajúdás el fog tartani akár 10-20 évig is. Nem feltétlenül, lehet gyorsabb is. Orbán és rendszere (nem olyan értelemben persze, ahogy ő gondolja) egyfajta katalizátora lehet ennek: tankönyv-szerűen mutatja be, hogy milyen negatív jövő is kialakulhat. Ezt senki sem akarja, nem is akarhatja. Az ok egyszerű: ha ez a fajta “szopitalizmus”, vagy “kacializmus” (ezek nem létező szavak, én találtam ki őket, és a magyar se-se, vagy másképpen öszvér-rendszert jelentik) teret nyer, az megöli a demokráciát és a piacgazdaságot. Ez valóban Európa – sőt, talán az egész nyugati civilizáció – bukását jelentené. A fasizmus (ne feledd, hogy a fasiszta rendszer is alapvetően kapitalista!) nem megoldás, egyszer már kipróbálták Európában, és nem vált be: Olyat nemigen lehet elképzelni, hogy “engednek” kialakulni és megerősödni holmi fasiszta államokat, az “igazi” nyugat pedig közben békésen éldegél. De ezt ők is tudják: a fasiszta állam előbb-utóbb agresszívvá válik, hódítani akar. A fasizmus és a polgári demokrácia “békés egymás mellett élése” elképzelhetetlen. (Ugyanúgy, mint a létező kommunizmus esetében sem volt hosszú ideig fenntartható). Úgyhogy Európában – és persze a nyugati világ egyéb részein – nem lesznek betokosodott fasiszta rendszerek. Egyszerűen nem lehetnek.

    Ami Kínát illeti, nos, Kína már ma sem kommunista állam. Nevében az, de a termelési módot és a gazdálkodást illetően már jó ideje nem az. És egyre kevésbé lesz az. Kína a világ legnagyobb árutermelője, és a megtermelt árukat el akarja adni. A piacon. Ezért alapvetően a globális piacgazdaság fennmaradásában érdekelt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  46. Bub64! Mindennapos tapasztalatom – a párom ovhivő. Hírek (az ő tévéjén, külön tévét nézünk): a szőke kanca bejelenti, hogy megvédi a nemtommit. Jézus! – mondom én – dugjuk el gyorsan a nemtommit! Erre ő: Nem értem ezt a gyűlöletet, ami bennetek van! Há?!
    A témához. Európának rengeteg gondja van, a parlamentben néppárti többség – amihez ez a fidesz alakulat is tartozik. Nem vagyok vátesz, de 1999-ben azt mondtam, ha ez még egyszer győz, kivisz minket az EU közeléből is. Elég neki ez a kis szemétdomb, amin kakaskodhat, nem is képes nagyobb egységet átlátni, ahogyan tapasztalhattuk pávatáncait. Azért akarja tűzzel-vassal tartani a ktsgvetési hiányt, hogy ne nézzenek alaposabban a körmére. És sajnos szemmel láthatóan nincs ellene komoly elégedetlenség. Ez neki hatalmas érv a kezében a NATO és az EU előtt. Főként annak fényében, hogy mi zajlik a déli végeken. A NATO-nak eddig sem voltunk számottevő támogatói, észre se vennék, ha párszáz katona hiányozna. Majd szépen kihagynak minket mindenből, előbb a NATO, aztán az EU. A kiválásunk nem lesz dátumhoz köthető, mint 2004. május 1. Nem lesznek kohéziós alapok, aztán lesz egy laza határellenőrzés a “kettős állampolgárokra” hivatkozva, ezt folyamatosan szigorítják. Végül Orbán megsértődik – meg egyébként is csípi a szemét a csak ‘56-hoz mérhető mértékű elvándorlás -, és zsupsz, lezárja a határokat. Ha 2014-ben nem sikerül elzavarni – és nagyon rezeg a léc -, észre se veszi a többség, és máris egy nyugodt, konszolidált, pocsolyában dagonyázhat. Az a pár millió meg, aki tökéletes nyomorba kerül, vessen magára.
    Ennek a jövőképnek egyvalami vethet véres véget: ha a nácizmusukat nem sikerül kordában tartaniuk, és a zsidók összeírása után következik majd a többieké.
    Még Albániáról. Én is gondolkodtam, hogy hogyan szabadulhatnék innen, a korom, a szakértelmem, nyelvtudásom alapján. Még arra is gondoltam, hogy ha itthon maradnék az EU-ban, megvonná a nyugdíjamat, mondván, hogy ne dőzsöljek az ország pénzén. Ezért Albániát szúrtam ki, ahol tán még ebből az összegből is meg lehetne élni, és egyébként – mint hírlik – gyönyörű a tengerpartja. Számítógépet vihetek – talán áram is van néhol -, fűteni sem kell a tenger mellett, négyhavi nyugdíjam mindjárt megmaradna. És ott legalább nem idegesíteném magam azon, hogy miket hord össze a miniszterelnök…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  47. “Orbán nyíltan az Európai Unió alkotmánya, jogrendszere és értékrendje ellen harcol. Belülről bomlasztja az európai demokratikus országok szövetségét, és ötödik hadoszlopként dolgozik azon, hogy az Európai Unió a jelenlegi formájában szétessen, és helyét egy olyan Európa vegye át, amelynek legfőbb döntéshozó szerve a római Hittani Kongregáció, az inkvizíció jogutódja.”
    -
    Az állítás második részét sokan kétkedéssel fogják fogadni, még akkor is amikor az inkvizítorok fekete autóval elviszik az otthonából.

    De az állítás első részével kapcsolatban szerintem már senkinek nem lehet szemernyi kétsége sem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  48. … ahogy ezt pont a minap magam is megjovendoltem :) Valahogy kifejlodik az ember vateszi venaja ilyen spiritualis hatranyilazo vegtelen primitiv kozegben :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  49. Még egy gondolat a NATO ill. EU tagság esetleges felfüggesztése vagy elvesztésével kapcsolatban.

    Nem vagyok sem stratéga, sem képzett politikus, információim sincsenek csak hangosan gondolkozok, találgatok.
    .
    Jelenleg Magyarország az EU és a NATO stratégiailag szerves része, nem is annyira a fegyvervásárlások miatt, (úgyis amilyen megbízhatatlan a kormányzat, ha pénzre van szüksége a NATO fegyvereket is eladja a NATO ellenségeinek de még a sajátjainak is) hanem a területi integráltsága és a területén elhelyezett ill. elhelyezhető stratégiai fegyverek miatt.
    .
    Ha a NATO tagság megszűnik, addig értem hogy a NATO fegyvereket adott, de hogy fogja visszavenni? Amellett ki fog szemet vetni a területre és benyomulni a résen az EU és a NATO stratégiai fenségvizeire, lerombolni az amúgy is kényes egyensúlyt.
    .
    A magyar nép nem probléma, 10 mill ember, egyenlő Isztambul vagy Tokió azaz egy nagyváros lakósságával, de a terület az fontos, és az újonnan jöttek kik lesznek és milyen fegyvereket fognak állomásoztatni ott.
    .
    Tehát gondolom a NATO ha kiveti Magyarországot körültekintően fog eljárni,és alternatívák után néz..

    Lehetséges alternatívák:

    A……….. a NATO keres valakit idejekorán a saját helyébe, akik barátian viselkednek vele, akik megteszik a szívességet és leradíroznak 10 mill zavaró embert a térképről, amit előzetes tárgyalások kell, hogy megelőzzenek az érdekelt országokkal.

    B………….Vagy megengedik a végkiárusítást és aki kapja marja alapon beengednek bárkit aki jön.
    -
    A “B” megoldás nem túl vonzó, Orbán amúgy is élvezné gyűlölt országát átadni az EU ellenségeinek , édes a bosszú.
    .
    Az “A”-t előzetes tárgyalások kell, hogy megelőzzék az összes szóba jöhető érdekelt felekkel, országokkal, és gondolom az érdekelt felek egyike sem adná olcsó áron, hogy igent bólintson a NATO követeléseire.
    .
    Vannak még egyéb feltételezéseim is de nem akarom hosszútra nyújtani.
    .
    Egy biztos, öngyilkos, botcsinálta, amatőr stratégája Orbán az utóbbiakkal tisztában van és maximálisan rájátszik anélkül, hogy egy gramm agya is lenne leszámolni a következményekkel. Orbán egy sakkjátékos a kicsal, szabálytalanul lép, mattot ad a gyalogosnak, és ha így is veszít, lesöpri a bábukat a sakktábláról, előveszi a pisztolyát és vaktában csípőből kezd lövöldözni.

    .
    A NATO tagságot nem felfüggeszteni kell, hanem egyszerűen a NATO-t kivezényelni Orbán és kiskaliberű polgári belharcokra kiképzett magánhadserege ellen.

    Ez az utóbbi lenne az én alternatívám, a legolcsóbb, legbiztosabb és leghatékonyabb, különösképpen akkor, ha Orbán mögött máris külső erők állnak, mert ez esetben az idővesztés csak ezen erők megerősödését segítik elő.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  50. A fülkeforradalommal megdöntött, III. Magyar Köztársaság ma már az EU-ba való felvétel kritériumainak sem felel meg.
    A NATO és az EU azonban rendkívül türelmes és toleráns szervezet. Megjegyzem a FIDESZ irányába az Európai Néppárt is!
    Az EU-n és a Néppáron belül védik a “mi kutyánk kölykét”, miközben az rákos daganatként pusztítja demokratikus értékeiket.
    A NATO pedig az Antant, hitleri Németországot kezelő naivitásával szemléli a magyar demokrácia feldúlását, s ezt nyugodtan teheti is, mert Magyarország katonai ereje nulla, lakosságának nagy része pedig hűen kitart Vezénylőtábornoka mellett.
    Szerintem a magyar népnek kell mindenképp a kezébe venni sorsa alakítását.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos