Ronai and Ronai
AMERIKAI

Bartus László: Sólyom szárnyalása 2012. augusztus 6. hétfő 16:00

  • Hozzászólások(111)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Bartus László: Sólyom szárnyalása

Azzal kezdem, hogy el sem olvasom Sólyom László aszófői beszédét. Nem érdekel ennek a képmutató, köpönyegforgató embernek a véleménye.

Sólyom az első számú felelőse annak, ami Magyarországon történt. Orbán nem véletlenül választotta meg csalással köztársasági elnöknek, ő egy hajszállal volt ravaszabb választás, mint Schmitt Pál. De a tevékenységük között semmi különbséget nem látok. Azt leszámítva, hogy Schmitt volt kettőjük közül a becsületesebb, mert ő pontosan olyan, mint amilyennek a köztársasági elnöki székben látszott. De Sólyom nem az. Ha valaki, ő igazán tudhatta volna, hogy a magyar jogrendben a köztársasági elnök személye a pártokon felül áll, és nem lehet részrehajló. Tudhatta volna, hogy amit Orbán elkezdett, az a demokratikus jogállam és az alkotmányos rend megdöntésére irányuló puccskísérlet.

Anélkül, hogy egy szavára kíváncsiak lennénk, jegyezzük meg: Sólyom nélkül nem lenne ma egy strukturálisan kiépített fasiszta állam Magyarországon. Engedte, sőt támogatta a demokratikus kormányzás, a demokratikus intézményrendszer szétverését. Sólyom álnok módon csinálta ugyanazt, amit Schmitt a maga ostoba módján a legjobb szándékkal. Ha egyszer Orbán a vádlottak padján ül, akkor Sólyomnak és Schmittnek is ott lesz a helye mellette. Osztoznak a felelősségben. Nélkülük Orbán nem tehette volna meg azt, amig megtett.

Sólyom, mint köztársasági elnök, a Pázmány Péter katolikus egyetem tanáraként úgy viselkedett, mint egy jezsuita ügynök. Másrészt turista szenvedélyének hódolt közpénzen. Azért a sok aljasságért, amit Orbán Viktor kérésére-kedvére elkövetett a magyar jogállamiság ellen, bejárta a perui hegyeket, az ausztrál nemzeti parkokat, elkirándulgatott mindenhova, ahova szeretett volna. Mindezt Juliska néni pénzén, akinek nem volt pénze még tejre sem. Ezt kapta viszonzásul azért, hogy egy diktátor hajlamú ember szétrombolhassa a köztársaságot és felszámolhassa a jogállamot. A hóbortjáért cserébe eladta az országot. Eközben a középkor legsötétebb csuhásaira emlékeztetett a viselkedése. A köztársasági elnöki székben úgy ült, mint egy vatikáni nuncius. Mindezt minden hájjal megkent szemforgatással, hazugsággal, kenetteljes módon, ahogyan az a nagy szekta szolgáihoz illik.

A magyar liberális értelmiség tistzánlátására jellemző, hogy ünneplik Sólyom újabb képmutatását, és eszükbe sem jut, hogy ez az ember mekkora károkat okozott, és micsoda felelősség terheli mindazért, ami eddig történt, és ami ezután történni fog. Eszükbe sem jut, hogy Sólyomnak van egy listája azokról a hegyekről, kirándulóhelyekről, ahova még nem jutott el, és ahova a következő négyéves ciklusában szeretett volna eljutni. Ugrásra készen áll, hogy újra beköltözzön a Sándor Palotába, ahonnan olyan nehéz szívvel távozott. Ezek a megnyilvánulásai erről szólnak. Hogy ez nem tűnik fel demokratáknak, az azt mutatja, hogy a morális érzékük nagyjából a Sólyoméhoz hasonló szinten áll.

Legyen ez a fokmérő: akkor lesz Magyarországon demokrácia és jogrend, ha Sólyomnak felelnie kell azért, miért engedte az alkotmányos rendet szétverni.

A legtöbb, amit ez az ember megtehet, hogy hallgat. Mint a sír.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.6/5 (75 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +112 ( 130 szavazatból)
Bartus László: Sólyom szárnyalása, 4.6 out of 5 based on 75 ratings

  • Hozzászólások(111)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

111 Reader’s Comments

  1. Véleményemet Sólyomról az AN-ba írt első hozzászólásomból idézem:
    – Nem tűnt fel Bajnai facebook-oldalán a “Likes”-rovatban, hogy neki egyes-egyedül Sólyom László tetszik, az erkölcsprédikátor, akit csalással választottak meg, a 2/3 legfőbb propagandistája (amíg ki nem dobták mint használt zsebkendőt)?
    .
    Bártfai Imre egyik cikkéhez írtam hogy, az LMP stratégiája:
    – Az MSZP-vel és a DK-val szemben tartani a távolságot. […]
    – Jó viszonyt fenntartani a Jobbikkal egy későbbi együttműködés reményében.
    – A választások előtt bevetni a csodafegyvert: az LMP élére állítani Sólyom “Szeplőtelen” Lászlót (az “erkölcsös” jobboldalit) és – az átálló Fidesz-vezetőkkel, médiamogulokkal és oligarchákkal együtt – leváltani a “rosszútra tévedt, korrumpálodott” Orbán-kormányt, visszaállítva a jobboldal “becsületét”. […]
    .
    Nemrég írtam: – Az LMP újból bizonyította, hogy mély árkot akar ásni saját tábora és a balliberális oldal közt. Ezért emlegette “a 4-es metrót, a Margit-híd felújítását és az autópálya-építéseket”. Schiffer és az LMP számára továbbra is a jobboldali szavazóbázis a fontos. Politikája hasonlít a késői MDF politikájára, amely a Fideszt és az MSZP-t egyaránt támadta. Közös még összefonódásuk Sólyom Lászlóval és a Védegylettel.
    .
    Végül egy 2011-es idézet a Sólyom-fan (és Jobbik-barát) Török Gábortól:
    – De akkor honnan jöhet és mit jelenthet a „más” jobboldal? Meggyőződésem, hogy ezt a teret csak olyanok tölthetik be, akik szövetségi politikájukban balra zártak […] a fiatal konzervatív-liberális tábor mellett ilyenek lehetnek régi MDF-esek, vagy akár a Fideszből távozó politikusok is. […] ahogy Sólyom Lászlónak sikerült, sikerül. (torokgaborelemez.blog.hu/2011/11/06/407_lehet_mas_a_jobboldal)
    .
    Alakul a kép? A jobboldal készül átvedleni. A kígyó marad…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (18 szavazatból)
  2. Kedves Kekec! Nem vitatkozok Veled, mert nincs is miről, ugyanis egyetértek. Minden racionális érv amellett szól, hogy Sólyom megszólalása (az orbáni koordináta-rendszerben elhelyezve) hasznos dolog, mert a gondolkodó jobboldali fejekben (minden látszat ellenére ilyenek is vannak, ha nem is túl sokan) megerősítést nyerhet általa az Orbán-rezsim (jobboldali értelemben vett) tűrhetetlen volta. Ám ez nem változtatja meg a Sólyomról alkotott általános véleményemet (lásd feljebb: “Nem, nem, és megint nem!”). Azt azonban el kell fogadni, hogy a magyar jobboldalon belül egy Sólyom pozitív figura lehet. Mit csináljunk, ha egyszer nekünk ilyen jobboldal jutott… (persze, a baloldal is megér egy-két misét…)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  3. Na, most rájöttem, az első bekezdést írta át Laci. Nekem az eredeti változat jobban tetszett, de így is örülök, hogy visszakerült.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  4. kekec: “A másik dolog, amit tudomásul kellene venni, hogy csakis a mérsékelt jobboldallal együtt sikerülhet az országot konszolidálni.”
    .
    Sólyom nem mérsékelt jobboldali. Elnöki pozíciójával visszaélve, a 2/3-os Fidesz fő propagandistája volt. Az LMP valóban mérsékelt jobboldali, de az is megbízhatatlan.
    Az ország konszolidálása Sólyommal az a mostani helyzet konszolidálását jelenti. Vele ne álmodja senki a felelősségrevonást vagy a sikkasztott állami vagyon visszaszerzését.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  5. hunyadi
    “balra zárt jobboldal”? Ebből aztán nehezen lesz nemzeti összefogás. Én egyébként nem lennék ellenére, ha a vedlés során a ragadozó bábból egy tetszetős európai lepke bújna ki! Szükségünk van egy normális jobboldalra.
    Hogy esélyünk is lenne – abban sajnos már kételkedek. Ha az ilyen madarak jelentik a normalitást, mint a későn ébredő Sólyom.
    Viszont ha választani lehetne a jogon átgázoló Orbán, és a jogot azért tisztelő Sólyom között – akkor az utóbbit választanám. Forgó gyomorral, de kétség nélkül.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  6. hunyadi
    Vedd azért figyelembe, hogy normális ésszel a jobboldali hatalomátvétel nem jelentett volna automatikusan orbánjárást. Ennek törvényszerűségét csakis baloldalról lehetett látni – de a fokát még itt is sokan alábecsülték. NORMÁLIS ésszel ugyanis ezt nem lehetett előre látni! Ehhez olyan beteg agy kellett, mint Orbáné.
    Mondom: Sólyom lovat akart, de nem ILYEN dakota lovat! Ez már neki is sok(k)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  7. Sólyom saját függetlenségének bizonyítására, következetesen pozitív elviségként próbálja beállítani a jellemtelenséget, és a gyávaságot. Vagyunk néhányan, akik egyetértve Bartus Lászlóval bűnösnek tarjuk, csak az a baj, hogy a fiatalok legnagyobb részét simán megvezetik, ezzel a számunkra átlátszó trükkel!
    Tessenek megnézni az LMP legújabb próbálkozását! Tisztán látszik, hogy direkt módon betlire, azaz orbán hatalomban tartására játszanak. Az LMP, a 4K!, az Egymillióan a Magyar Sajtószabadságért (EMS) bázisa legnagyobb részt a 35 év alatti választókból áll. A Szolidaritás kétségtelenül kilóg a sorból, de Kónya Péterék amatőr kísérletei amúgy még jobban elidegenítik a bizonytalan választókat.

    http://index.hu/belfold/2012/08/07/ujbaloldali_polus_az_lmp-korul/

    Mintha szánt szándékkal az ellenzék bukására játszanának, mert ennek az MSZP-t, és a DK-t kizáró koalíciós kísérletnek az eredménye most megjósolhatóan a 2014 választások elvesztése.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  8. @kekec
    Sok mindenben igazad van, de 2002-ben már lehetett tudni, hogy kormányoznak Orbánék. 2005-ben azt is lehetett tudni, hogy semmitől se riadnak vissza. Kerényi Imre már 2005. november 21-én toborzott a polgári körök hadseregébe és készítette a “forradalmat”.
    .
    Részlet Kerényi Imre beszédéből:
    “és Párizsban égnek az autók! És ez egy döntő jel! […] Aki szereti a hazáját, az lépjen be a polgári körök hadseregébe. Az a cél, hogy 8-12 éves periódusban nekünk kell uralkodni. Nekünk, a történelem uralkodó országának vissza kell szerezni a hatalmat. Ha ők győznek, forradalmat kell csinálni.” – http://index.hu/belfold/forr1220o/
    .
    2006 szeptemberében és októberében mindenki láthatta, hogy valósítja meg a Fidesz a 2005-ben meghírdetett forradalmát. A gyújtogatást Sólyom is láthatta (mert nem vak) és Kerényi beszéde is minden újságban benne volt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (10 szavazatból)
  9. kekec: “NORMÁLIS ésszel ugyanis ezt nem lehetett előre látni! Ehhez olyan beteg agy kellett, mint Orbáné.”
    .
    Tiltakozom. Minél több, minél jobban működő eszed van, annál jobban látod, minek mi lehet a várható következménye. Lehet, hogy rablóból lesz pandur (bár inkább fordítva szokott), az viszont biztos, hogy a legjobb pszichiáterek nem a skizofrén pszichopata, vagy borderline személyiségekből kerülnek ki, hanem viszonylag egészséges (esetleg enyhén neurotikus) egyénekből.
    .
    Már 14 éves koromban utáltam orbánt, pedig egy lány, akibe szerelmes voltam, fideszes esernyővel mászkált velem. Egyszerűen ránéztem a fejére, és láttam, hogy ki ez. A Napkeltés, 20 évvel ezelőtt interjúban végképp látszott rajta. A Nagy Imrés beszéden is látszott. Nem kell hozzá nagy ész, hogy észrevedd.
    .
    Azt szoktam erre mondani, hogy amikor elkapnak egy sorozatgyilkost vagy valakit, aki kinyírja a családját, a szomszédok mindig elmondják, hogy nyugodt, jóravaló embernek tűnt, aki a légynek sem tudna ártani.
    .
    Ez csak és kizárólag azért van így, mert a legtöbb ember ennyire vak. Egyik szociopata sem tűnik jóravaló, nyugodt, légynek sem ártani tudó embernek.
    .
    Mindenkin lászik, hogy kicsoda. orbánon és sólymon is. Elég ránézni.
    .
    Az egyetlen, amire nem számítottam, hogy az egész ország ekkora idióta. Szerintem senki nem hitte, hogy 3% marad MnyP tag.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  10. Egy jóbarátom első körben MnyP tag maradt. Aztán most úgy volt vele, hogy van bent 4 millió forintja, ő ebből elmegy nyaralni, nem érdekli, nyugdíjra úgyis kevés lesz. Második körben visszalépett.
    .
    0 forintot kapott.
    .
    A fenti cikk nem a pénzről szól, de azt jól jelzi az MnyP történet, hogy mikor mire lehet számítani.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  11. commandante
    Az LMP és Sólyom is a Védegylet szárnyai alól bújt ki, ezért egyáltalán nem véletlen az összhangjuk.. Aki meg a “szélfútta” cédulák óta kételkedik abban, hogy az LMP léte a Fidesz érdeke – annak még sok okulni valója van a politikai életben.
    hunyadi
    Nem veszed figyelembe, hogy az I.Orbán egy világgazdasági konjuktúra alatt, egy az azt kihasználását segítő Bokros-csomag után volt. A jobboldal ezért a jó emlékezetében őrizte meg, és sok baloldali ember is hajlandó volt a gazdasági eredményeket Orbán “zsenialitásának” tulajdonítani. Ellenzékben meg mondtak elég sok dolgot (pl a TV székház ostrománál a TV közvetítő) de
    egy Kerényi nem volt egy orákulum, akire mindenki odafigyelt volna. Mondom, hogy baloldalról lehetett látni, hogy mi jön/jöhet, jobbról ezt nemzeti színű narancsgőz takarta. Azóta is az a jobbos refrén “de legalább nem a komcsik”
    Maeldron
    Pedig ez a 3 % is mutatja, hogy Orbán mennyire ért a magyar néplélekhez. A kilépésért nem kellett ugyanis egy lépést sem tenni, míg a bennmaradásért át kellett gondolni és utána sorban állni. Erre 3 %-a volt képes. Félázsia? szerintem ez a szédelgő feldicsérések sorába tartozik. Hol vagyunk mi Japán, Kína, India 50 %-ához képest?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  12. @kekec
    Kerényi Imre polgári körös hadseregtoborzása egy bizonyíték, amely mindenki számára elérhető és megérthető volt. De Sólyom László köztársasági elnök volt, neki egy egész hivatal és minden információ, minden rendészeti és titkosszolgálati jelentés a rendelkezésére állt. Mégis ő volt a ködösítő “narancsgőz” egyik fő okádója…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  13. Sólyom cselekedetei kimerítik a bűnpártolás fogalmát.
    Egyetértek Bartus úrral, hogy “akkor lesz Magyarországon demokrácia és jogrend, ha Sólyomnak felelnie kell azért, miért engedte az alkotmányos rendet szétverni.”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  14. Köszönjük, hogy visszakerült a cikk,DE a hétfői hozzászólások elérhetetlenek-
    A 63-ból csak 13 van.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  15. Kicsinyes dolog lenne felsorolni, hogy Sólyom és családja mi mindennel gyarapodott Sólyom elnöki ciklusa alatt. Maradjunk annyiban, hogy bizony sokkal. Erre bizony ügyelt az ex elnök. Mások, másutt a neten felsorolták a “félrenézéseit”. Azt ugyan nem, hogy mikor mivel segítette Orbánt és falkáját.
    Bartus László úr többször is írt a hazai értelmiség bűnös hallgatásáról. Sólyom Lászlónak nagy része volt a jelenlegi Alaptörvény előtti Alkotmány többször módosított szövegének a kidolgozásában. Senki sem vonta kétségbe alkotmány-jogászi tudását. Mégsem emelte fel a szavát az ország demokratikus intézmény rendszerének orbáni lebontása ellen és azóta sem igen.
    Bartus úrral egyetértve Schmitt Pál méltatlan, sőt szégyenletes államfői szereplése “csak” a butasága következménye volt. Nem, mintha ez mentsége lenne, de legalább annyira Orbán fejére száll vissza. Sólyom árulása azonban tudatos árulás, (előre) megfontolt szándékkal elkövetve. Az ilyen szándék közbűntényes ügyekben is súlyosbító körülmény.
    Isten őrizzen meg bennünket attól, hogy egy jobboldali választás után valahogyan visszakerüljön az államfői posztjára.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  16. Nem feltétlen értek egyet.!
    Igen én is haragudtam amikor Sólyom meg lett választva, azért is ahogyan, de leginkább a szdsz-mszp töketlensége miatt!
    A sors fintora, hogy schmittpalkó után most az a titkos szavzatellenőr költözött a sándorpalotába aki az akkori elnökválasztásért legalább annyira felelős!
    Igaz Sólyom jelentősen jobbra húzott, az Őt hatalomra juttatói a maguk szokott módján ezt meg is hálálták neki, tehát a jutalmát megkapta!
    Mindettől függetlenül egy komoly jogász ember és valószínű hogy már magányába öklözi a saját homlokát, nekünk mégse kellene még mindig belé rúgni, főleg, has egy kis igaz keresztény mentalitás is van bennük!
    Adni kell esélyt neki hogy az eleséséből felálljon és korrigálja a hibáit, mert igenis lehet még nagyszerű, tiszteletre méltó ember!
    Az embert igazából az tudja naggyá tenni, ha képes a saját hibájából felállni és már jó irányba tovább menni!

    Adjuk meg neki ezt a lehetőséget, mert ezen az elven tényleg száműzni kéne mindenkit!, még engem is! Én megadom neki ezt a sanszot!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -5 (9 szavazatból)
  17. commandante 2012. augusztus 7. kedd 10:27
    Bizony nagyon meg kell gondolni, mi a célja az új pártkezdeményezéseknek.
    Olyan pártot nem tudok elképzelni, melyek a Horthy rendszerhez hasonlóan
    a demokratikus baloldal kiszoritására játszanak. Hasonlóan nem képzelhető
    olyan párt sem, akik az újgazdagoktól kezdve a jól képzett munkanélkülieken
    át a hajléktalanokig mindenki érdekeit egyformán képviselhetnék. Az elmúlt
    23 év kiváló példa erre. Hiszen minden kormány támadható volt azzal, hogy
    valamelyik réteget kiemeli a másik rovására.
    “A csigabiga gyere ki, ég a házad ideki” politikája álnok, félrevezető gyerekes
    politika. Ugyanis a válaszótkat gyermeknek nézi. A benne lévő bizonytalan
    (vagy biztos ?) SEMMI miatt nincs támogatója egyik pártnak sem.
    Arról nem is beszélve, hogy kit tud támogatni egy olyan párt, aminek
    országos taglétszáma nem több 40-50 főnél. Ilyeneknek jó álmodozást!
    A jövendőbeli támogatók mielőbb határozott pártirányvonalat kivánnak látni,
    hogy tudják mi mögé lehet odaállni. Nem tudom miért nem látható, tömegeket
    vonzó, határozott pártrendezvény. Érdemes-e addig várni, amig a kispolgár
    (figyelem nem KISEMBER az Hitlernél volt) az utolsó gombostűjével elveszitve
    egyetlen – még meglévő – kapaszkodóját és nincstelen hajléktalanná, vagyis
    újprolivá válik. Hiszen Ócsán kivül rengeteg prolinegyednek van még helye.
    Jó lenne kissé magunkba nézni. Azt hiszem van mit javitani.
    .
    Gondold meg, mennyire érdemes jólszituált fiatalokanak egy olyan gyár
    tulajdonosa ellen összeláncolva tüntetni, melynek dolgózói a fülük botját
    sem mozditják a tüntatők mellett? Hiszen a dolgozók munkanélkülivé
    válnának a tüntetgetők meg ELVESZITVE LÁNCAIKAT félkézzel kifizetnek
    olyan büntetéseket, amiből a dolgozó egy hónapig él családjával együtt.
    A közös ügy megfelelő határozott, komoly fellépést kiván.
    Szinházzal nem érsz semmit, legfeljebb megélhetési politikus lehetsz!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  18. Miert nem irnak egyetlen sort sem sehol az olimpiarol az egesz nepszavan? Itt senkit sem erdekel, hogy Londonban olimpia van? – csak kivancsi vagyok

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -8 (8 szavazatból)
  19. Kekec, ne gyere már nekem ezzel az orbán bölcs és okos irányvonallal, mert olyat találok írni, hogy az AN is megbánja.
    .
    A szociális népszavazást Hegedűs Zsuzsa találta ki, általában Habony Árpád fejedelmünk diktál, pénzügyi kérdésekben a simicska.
    .
    orbán akkora vezéregyéniség, mint a rajban az első légy, amelyik szag alapján leszáll a trágyadombra.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  20. Kedves Kivancsi,
    mert az Amerikai nepszava jelenleg nem egy online hirujsagkent mukodik. De azert irunk rola, ez például arról szól: http://nepszava.com/2012/08/velemeny/bartus-laszlo-erdely-gratulal.html

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  21. Kedves Nagy Gyuláné, frissítsen legyen kedves. Admin

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  22. Szerintem erős túlzás Bartus úr irománya. Valóban voltak necces húzásai az előző ciklus alatt, de semmiképpen nem állítanám, hogy a bűne egyforma mértékű lenne orbánéval. Egyébként meg mindenkinek meg kell adni a lehetőséget, hogy szembenézzen a hibáival és korrigálja azokat. Egyébként meg nem igaz, hogy most bírálta először a kormány munkáját, megtette ezt már korábban is a törvénygyárral és az alkotmánnyal kapcsolatban.
    Szerintem a meglátásai teljesen helyén vannak és maximálisan vállalhatók. Egyébként meg ez sokkal nagyobbat üt a kormányon, hogy egy volt emberük bírálja őket mint mikor az ellenzék teszi ugyanezt, neki ugyanis ez a dolga.
    Szerintem örüljünk neki, hogy van mersze szembeszállni egykori bűntársaival, ez mindenképpen mentesítő körülmény, mégha nem is felmentő.
    Az meg egyszerűen nem igaz, hogy mindez az ámokfutás biztosan látható volt előre. Sejteni lehetett valami hasonlót, de a mértéke a legelvakultabb orbán-gyűlölőket kivéve mindenkit meglepett.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (10 szavazatból)
  23. Kedves Pakura,

    tájékoztatom Önt, hogy én egy egyszerű falusi gyerek vagyok, egy senkiházi firkász, nem vagyok jogászprofesszor. Az én legnagyobb teljesítményem két gól volt a Naszály-Szomód labdarúgó mérkőzésen, amikor Sólyom mint a rendszer üldözöttje külföldi egyetemeken tanult vagy tanított. De én ezt előre tudtam, hogy mi fog történni, és nemcsak én, hanem Debreczeni Józseftől kezdve számos tisztességes ember megírta és megmondta előre. Hogyne lehetett volna előre tudni. Most is lehet tudni, mi lesz a vége. Hullákon keresztül ér majd véget ennek a beteg embernek a pályafutása. Nehogy azt higgyék, hogy majd bárki választáson leváltja. Sólyom ne tudná, akit ugyanolyan tisztességtelen módszerekkel választottak meg, mint amilyenekkel az egész demokráciát felszámolták? Ne vicceljünk már. Ez az ember mindent pontosan tudott, ezért a vétke nagyobb. Az nem számít, hogy Orbán mit akar megtenni, ha van egy köztársasági elnök, akit az alkotmányos rend éppen az ilyen esetek megakadályozására rendel. De ez a köztársasági elnök hetente ment kirándulni a föld másik végébe közpénzen, és ezért cserébe odadobott mindent Orbánnak. Aljas gazember, aki a pénzt, a rangot, a pompát szerette, fennhordta az orrát, utána még a Pázmányon magába szívta a gyűlölködő politikai katolicizmust is. A legkártékonyabb emberek egyike, akinek takarodnia kell a közéletből. Ha ilyen szar alakokkal akarják majd az új demokráciát építeni, akkor földet rá, előre mondom. Ne beszéljünk mellé, ez az ember régen szembenézhetett volna a hibáival, és bocsánatot kérhetett volna, de nem tette. Semmit nem bánt meg, csak úgy tesz, mintha semmi nem történt volna, és most dörgölőzik a másik oldalhoz, hátha leesik valami onnan, mert emitt már kitelt, és pontosan úgy bántak vele, ahogyan az ilyen jellemtelen, gerinctelen lényekkel szokás. Takarodjon és fogja be a száját, akik pedig védik az ilyen képmutatót, és nem ismerik fel, hogy mit művelt, azoknak való az Orbán-rendszer. Azoknak szükségük van rá, hogy meg ne szűnjön előbb, amíg minden pofont meg nem kapnak, amíg fenékig nem isszák ki ezt a poharat. Hátha attól észhez térnek és az erkölcsi érzékük javul. Most nem kifejezetten Önre gondolok, mert Ön csak naiv, bár ez is végzetes lehet. Azokra az eszetlenekre, akik még tapsikolnak is ennek a kaméleonnak.
    Üdvözlettel, Bartus László

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  24. Stumpné Bekes Margit

    Teljesen egyetértek Bartus László által megfogalmazottakkal! Sólyom kiszolgálta Orbánt,nyalta a seggét,kussolt amikor szólnia kellett volna,egyszóval Ő is nagyban hozzájárult ahhoz,ami Mo.-n történt! Szerintem nincs erkölcsi alapja,hogy most birálja azt,akit korábban 1000 %-osan kiszolgált,megvédett és egy elmeháborodott útját egyengette! Egyszóval mélyen hallgasson!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  25. Kedves Observer és Kekec, majd mutassanak nekem egy gondolko9dó jobboldali fejet, ha arra járnék. Csak egyet. Azt megnézem magamnak, és múzeumban fogjuk mutogatni. Volt egyetlen jobboldali, aki felemelte volna a szavát a konzervatív értékek, a dmeokratikus értékek lábbal tiprása miatt? Itt a jobboldaliság a feltétlen engedelmességgel, az ellenfelek gyűlöletével, az antiszemitizmussal és a gyűlölködő kirekesztő politikai katolicizmussal azonos. Dogmákban hisznek ezek, nem gondolkodnak. Várom az első gondolkodó jobboldalit, hogy mutassanak 1, azaz egy darab ilyet. Üdv., BL

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  26. Maeldronnak van igaz, Orbán egy tehetségtelen hülye. Diktátornak is ötödrangú. Egy ostoba fajankó. Rossz ripacs, akit egy normális országban már megnyúztak volna elevenen. Stumpfné Berkes Margit összefoglalta a lényeget. Ezt akartam írni, csak nem tudtam ilyen jól és ilyen röviden. Gratula! :))
    Most látom, hogy itt “mérsékelt jhobboldalról beszélnek”? Milyen mérsékelt jobboldalról? Nekik a mérsékelt az, hogy nem lövik le a zsidót, ha utálják, akkor se. Felejtsék el, hogy létezik mérskelt magyar jobboldal. Azokat ezek ugyanúgy elüldözték, kinyírták, mint másokat. A katolikus egyház nem tűr mérsékelt jobboldalt. Még mindig nem értenek semmit. BL

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  27. admin
    2012. augusztus 7. kedd
    15:39
    A Der Spiegel listázta az EU-ra legveszélyesebb politikusokat : ovi és olasz példaképe, na és Le Pen benn van az első tízben. (klubrádiós hír)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  28. Kedves gusztavnagy,

    a hozzászólásaiból tudom, hogy Ön pontosan tudja, milyen egy megtérés. Annak milyen részei vannak. Nehogy azt mondja, hogy ez megtérése Sólyomnak. A farizeus képmutató tipikus esete. Hogy lehetnek ennyire vakok biblikus műveltségű emberek is? :)) Nem kell naivnak lenni, álszenteskedni, vallásoskodni, mert az nagyon sok ember életébe került már. Ragaszkodjunk az igazsághoz, ha abban hiszünk.
    Prezsbiter jól látja, javított a hívő frakció helyzetén a tisztánlátásával. :))
    Üdvözlettel, Bartus László

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  29. Bartus Úr!
    Nagyon szeretem a szövegét,mert a szívemből beszél? csak én már 70 éves leszek ebben az évben és nincs annyi iskolázottságom sem mint Önnek. Ahogy írta Ön egy falusi gyerek,de nem egy senki firkász hanem igazi vérbeli újságíró aki nem fél az igazmondástól. Most is igaza van Sólyommal kapcsolatban egy szégyentelenül aljas köpönyegforgató és valóban neki is köszönheti ez a birka nép,hogy ez a magyar ceausescu a miniszterelnök hazánkban. Reméljük nem sokáig!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  30. Kedves Bartus László, azt hiszem, mi két különböző dologról beszélünk. Én a szó valódi értelmében jobboldalinak tekinthető, gondolkodó magyar emberekről, Ön pedig jobboldali magyar politikusokról. Nos, az utóbbi valóban hiánycikk kicsiny hazánkban. Azok a politikusnak látszó amorf sejthalmazok, akik ma Magyarországon jobboldalinak vallják magukat, se nem politikusok, se nem jobboldaliak. Ebben az értelemben Önnek igaza van. Ám én ismerek több olyan embert, aki gondolkodik, és jobboldali. Sajnos, a nevük semmit sem mond. Ők ugyanis nem vesznek részt abban a mocskos társasjátékban, amit ma Magyarországon közpolitikának neveznek. Igazi gondolkodó jobboldali politikust nálunk még maga Diogenes se találna, bármeddig is kóborolna nevezetes lámpásával ebben az országban…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  31. Sólyom L.-t személyesen megvetem és utálom Személyesen azért mert önmagamban csalódnom kellett. Emlékezzünk a megválasztására…az összevisszaságban ami akkor kialakult, benne az alkotmány birót láttam, egy tiszteletet parancsoló embert. Aztán jött a szavazás, a szavazások, a megaláztatások, amiket fel sem vett…megdöbbentett és ezt hogy tudják elfelejteni az emberek? Ott a parlamentben fel kellett volna állnia és méltósággal ott hagyni az egész bagázst…őrült nagy csalódás volt nekem, nem akartam hinni a szememnek———-és akkor a süllyesztőbe került.. örökre. Lehet egy ilyen gerinctelen ember bármiben is tisztességes? Aki mindent eltür a hatalom megszerzéséért? Cinkosan a hamis szavazást is? Egy alkotmány biró? Amit a fentiekben még felrótok neki, csak további gusztustalan adalék…
    Felejtsék már el ezt a madarat! Ha tisztességes jobb oldalit keresnek az nem ő – ha egyáltalán létezik ilyen…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  32. Véleményem szerint azért léteznek tisztességes, konzervatív értékrendű politikusok is Magyarországon, nagy többségük már rég szembefordult Orbánnal, kisebb hányaduk meg nem szól semmit. Ide tartozik pl. Dávid Ibolya, vagy az immár DK-s Debreczeni József. Tágabb merítésben talán Pálinkás József, nagy jóindulattal Boross Péter sorolható még ide. A közgazdászok közül Mellár Tamás mindenképp, Csaba László haráreset.
    Az első Antall kormányból még felrémlik Katona Tamás, Jeszenszky Géza, Kónya Imre esetleg.
    Nincs nagy választék.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (5 szavazatból)
  33. nyugatonélömagyar

    Kedves Bartus Laci! Bár nem teszi közzé a hozzászolásaimat, azért gondolom elolvassa különben nem “cenzurázhatna” :)). Ami Solyom László megnyilvánulását illeti, ö egy sértett ember mert nem lett mégegyszer megválasztva államelnöknek. De azért csak aláirta a holokauszttagadás büntethtetöségéröl szolo törvényt ezt jóvá kell irni a számára. Egyébként én mint Frankfurt am Main közelében Németországban élö 60 éves fogorvos (23 éves korom óta vagyok nyugaton élö magyar) nem látom ilyen sötéten a magyarországi helyzetet ahogy cikkeiben megfogalmazza. Annak meg kifejezetten örülök hogy a jövöben mint 2-ös állampolgár (magyar és német) élhetek a választás lehetöségével a magyar parlamenti választáson. Több évtizedik elnökhelyettese voltam az egyik legnagyobb frankfurti magyar közösségi szervezetnek és a 70-es évek óta mindig követeltük a választojogot a külföldön élö magyarok részére. Augusztus 20-ára ujra Budapestre utazunk lakoautoval, megnézzük a tüzijátékot és budapesti ünnepségekeket, majd egy hét Balaton a programm végül Baján zárjuk a körutat, ahol megnézzük 1300 négyzetméteres nagyszinpadon több mint 300 szereplövel igazi helikopter bevetéssel a budapesti Operettszinház elöadásában a Miss Saigon musicalt, amit már láttam egyszer New Yorkban meg egyszer Londonban is, de magyar nyelven nekem nagyobb élmény.
    http://www.misssaigon.hu
    Budapesten születtem, nöttem fel és jártam egyetemre, de 1975-ben 23 évesen friss fogorvosi diplomával elfelejtettem visszamenni az akkor még szociialista Magyarországra. Nyugat-Németország meg politikai menedékjogot adott akkor nekem. Idöközben bejártam az egész világot, egy évet töltöttem egyhuzamban 30 éves korom idején az USA-ban is, ahol legalább 20x jártam az évek folyamán, személyesen ismerem a new yorki magyar zsidó milliomos közösség egy részét is (egy New Yorkban 1956 óta élö magyar rokonom révén volt lehetöségem ezekben a körökben mozogni, ahol a lakásokra is meg voltam hivva, egyik milliomos hölgy abban a luxus appartemen házban lakott ahol szomszédja volt Liza Minelli is.) Magyarország elhagyása óta (1975) a magyar mikrovilágot nem nagyon ismerem, a szatelliton keresztüli magyar tv adókon és az interentten tájékozodom a magyar helyzetröl. Kedvenc magyar oldalaim: origo.hu, nol.hu, mno.hu, kuruc.info, nepszava.com. Jo szorakozás számomra olvasgatni a kommenteket. Frankurtban a magyar közösségi találkozokon meg a németországi magyar követség fogadásain személyesen találkoztam Pozsgayval, Tökéssel, Kovács Lászloval (mszp) Boross-al meg Orbán-al, Morvai Krisztinával amik mindig kellemes érdekes hangulatban zajlottak le. Ilyenkor mindig elöadtuk a nyugaton élö magyarok igényét a magyar állampolgárság megadására és választojog kiterjesztésére.
    Baján majd kiprobáljuk majd a a bajai halászlét és élvezzük a magyarországi turisztikai látványosságokat. Elmegyek rendszeresen budapesti érettségi találkozokra, egyetemi évfolyam találkozokra, de egykori osztálytársaim és évfolyamtársaim közül általában senki nem panaszkodik és mindenkinek ahogy látom elég jó élete van.
    Üdvözlettel Gábor

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (2 szavazatból)
  34. Arra a Dávid Ibolyára gondolsz, aki nem szereti a futballt ??

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  35. Bartus úr:
    Ángyán, Tulassay, Szalma Botond, Mellár (azaz egyelőre egy kezemen is megszámolhatók) De hát egy fecske is csinálhat nyarat….
    Egyébként meg, ha rögzítem, hogy mi a jobboldaliak véleménye – az nem jelenti, hogy azt osztanám is. Egyszerűen tény, hogy sokan képtelenek voltak megkülönböztetni I. Orbán alatt az ország gazdasági helyzetének alakulását az ő tevékenységétől. Én nem tartoztam közéjük – ahogy ezt már többször is kifejtettem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  36. Nehéz volt már akkor is azonosulnia Orbán stílusával, kijelentéseivel, de akkor még közös kormányzásra készült vele. Az még az elidegenedés időszakában volt. Dávid Ibolyára maximálisan fenntartom a minősítésemet, kétségek nélkül.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (5 szavazatból)
  37. Dávid Ibolya konkrétan azt mondta, ö nem ért a focihoz.
    Igazságügy miniszterként, amikor tehetett volna a bontakozo
    nyilas eszmék megállitása érdekében.
    Csaba Lászlo egyértelmü FideSS fan.
    Boros Péter pufajkázo volt komcsi, vérprofi maffiozo,aki kitaláloja és ápoloja
    volt az orbáni jobbra fordulásnak.
    Kedves nemzetárulo :
    …léteznek tisztességes, konzervatív értékrendű politikusok is Magyarországon…
    Nem léteznek, és nem léteztek sosem.
    Ha léteztek volna, az ország sosem jut oda ahol most van.
    Voltak mind személyszerint is hatalomban, de akkor is egyfajta Horty idök visszacsempészésén fáradoztak, a hübéri berendezkedést illetöen mindenképp.
    A magyar jobb oldal a tekintély elvü, két világháboru közti magyarkodo berendezkedést visszacsempészni akaro a katolikus egyháznak nevezett
    másik maffiával karöltve a társadalmat uralni akaro szemforgato
    bünbada volt, mindig is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  38. Katona Tamás? Aki simán fojtatolagosan hamisitja a történelmet?
    Jeszenszky? Aki nagykövetként az USA-ban bele ugatott abba, hogy
    otthon kikapjon puliczer dijjat? Mert nem tettszett neki hogy egy libsi kapta?
    Konya Péter? Aki elsöként szabaditotta az országra a szélsöjobb szellemiséget
    amikor a TV vitara hivták?

    Nem tudom hol éltél kedves Nemzetárulo.
    Nincs és nem volt köztük sosem egy tisztességes ember.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  39. A társadalmon uralkodni akkor lehet, ha az atomizált, egyénekre aprózott. Ahol bármilyen kis közösség jelenik meg – ahol a véleményeket konfrontálni, vagy egyeztetni lehet – ott kevesebb lehetőség marad a diktatúrára. Minden diktatúra lényege, hogy egyénekre tagolja a társadalmat és csakis a neki szolgáló, gazsuláló közösségeket patronálja.
    .
    A Fidesz stratégák – amikor a Fidesz ellenzékben volt – nem véletlenül forszírozták a polgári körök létrehozását. Céljuk az aktuális kormányzattal szemben álló közösségek létrehozása volt. És nem véletlen, hogy amint a Fidesz hatalomba került, a polgári körök – közösségek – fontossága elenyészett. Nincs rájuk szükség.
    .
    A Fidesz most is rombolja a közösségeket. Ennek egyik eszköze pl. az oktatási intézmények – ezek fontos közösségek és országosan „természetesen” adottak – önállóságának csökkentése, közösségi formájuk szétverése. Ezt a célt szolgálja az oktatási intézmények államosítása, az iskolai önkormányzatiság felszámolása. A Fidesznek ma nem célja bármilyen, ellenállásra képes közösség léte: neki egyének kellenek, akik senki másra, csakis magukra támaszkodhatnak. Egyedül pedig fél az ember.
    .
    Jelenleg azért nincs potenciális ellenzék, mert egyik ellenéki párt sem fogta fel – talán a Jobbik kivételével – , hogy nem egyéni választókra, hanem a pártok elgondolásait támogató közösségekre van szükség. Az MSZP tagszervezése – már ha beszélhetünk tagságról – az egykori MSZMP szervezési módszereit utánozza és mára teljesen használhatatlan. Az SZDSZ is azért bukott, mert képtelen volt vidéken közösségeket létrehozni és mozgósítani. Talán egyedül a Jobbik érezte meg (alighanem spontán) a mikro-közösségek fontosságát. Ezek a csoportok számunkra undorítók (Gárda-csapatok, stb.), de mégiscsak olyan közösségek, amik az őket koordináló Jobbikot támogatják.
    .
    Legcélszerűbbnek a lakóhelyi közösségek létrehozása lenne – a hasonló életkörülmények között élők érthetik meg legjobban egymás gondolatait, azonosulhatnak egymással – ám a Fidesz elfoglalta az önkormányzatokat. Azokat az önkormányzatokat, amelyek fizikailag helyet adhatnák a helyiek összefogásának – például egyszerűen termet a találkozókhoz – a közösségi élethez.
    .
    Hosszú távon – ebben tökéletesen biztos vagyok – a kis közösségek fogják meghatározni az ország politikai berendezkedését. Az ellenzéknek – stratégiaként – erre kell berendezkednie. Azonnal lépni talán egyetlen területen lehet: az oktatás és az iskolák ügyében keményen visszaverni Orbánék atomizáló akaratát. Az egyébként is megsértett, semmibe vett, de még jól szervezhető pedagógusok, a szülők – és igen: a diákok! – szervezett ellenállását kell megszervezni. Meg kell mutatni Orbánnak, hogy nem rombolhatja szét a közösségeket, meg kell mutatni az oktatási kormányzatnak, hogy az oktatás állami szervezésének célja az oktatás feltételeinek javítása és nem kizárólag az oktatás tartalmi szabályozása, az oktatás szervezet atomizálása állami (fideszes) káderek ejtőernyőzésével.
    .
    Az oktatási szféra mozgósítása – nevezzük nevén: fellázítása – nemcsak közel 2 millió fiatalt, de az őket nevelő közel további 2-2,5 millió szülőt, százezres nagyságrendű pedagógust – és nem utolsó sorban a befolyással rendelkező felsőoktatási intézményeket érintheti. Az oktatási közösségek önrendelkezésének „forradalma” ugyanakkor nemcsak fővárosi kérdés, hanem mozgósíthatja a vidéket is. A tárgyi feltételek – iskolák, oktatási intézmények termei – máris adottak, és egyetlen iskola igazgató sem tagadhatja meg a szülőktől, a pedagógusoktól és a diákoktól, hogy önkormányzatiságuk érdekében „szervezkedjenek”. Mondjuk pingpongozzanak az iskola tornatermében…
    .
    Országos kampánnyá fejlesztéshez adottak lennének a pedagógusok meglévő szervezetei, amelynek nem utcai, hanem iskolai demonstrációkat kellene támogatniuk.
    .
    A Fidesz – és a diktatúra – halála a közösségi ellenállás, a népi szintű összefogás a hatalom ellen. Nincs szükség itt kétszínű és szív nélküli Sólyom madárra, jobboldali, vagy baloldali megmondó emberekre – mikroközösségeket kell létrehozni a hatalom ellen. És ezeknek a mikroközösségeknek az együttműködése, egymással való szolidaritása máris szervezető!
    .
    Oszd meg a hatalmat, oszd meg a figyelmét ezer felé – és megtöröd az ellenállását! Használd az ő fegyverét: a hatalom igyekszik megosztani, atomizálni téged, te oszd meg a hatalom figyelmét: nincs az az államapparátus, amely ezer felé tudna csapni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  40. Nemzetáruló 2012. augusztus 7. kedd 18:14
    Csak nem a Horthyt újratemet Boross Péterre gondolsz?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  41. Csacsika – csak EGYETLEN okot mondj, amiért a mai ellenzék nem szervez “Demokrata köröket” helyi szinten. Mert az tényleg jó módszer volt a tömegtámogatás létrehozására és fenntartására. Sokakat még az akkori hevület és beleszólás képzete tart még mindig a fidesz mellett, holott már szerintük is rossz irányban mennek a dolgok.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  42. kekec
    “Csacsika”
    Ugye szemüveg nélül is jól olvasható a név az illető úriember (mindig értelmes) hozzászólásánál?:
    Csacsicska
    Tagoltan: Csa-csics-ka (családi név). Figyelj rá, mert tegnap is valaki kihagyta a közepét. Nem illik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  43. Túl nagy ma a nevek körüli kavarás és a keveredés. Kónya Péter nem azonos Kónya Imrével, Boross Péter (ss-el írják a nevét) ellenben azonos a korábbi vendéglátós munkásőrrel.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  44. Kekec:

    Primitívek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  45. Nemzetáruló
    “Az első Antall kormányból még felrémlik Katona Tamás, Jeszenszky Géza”
    .
    Lapozz a Zwack Péter cikkhez, máris tisztábban látsz a múlt ködében:
    “Lázár György: Zwack – a megalázott amerikai nagykövet”
    http://nepszava.com/2012/08/velemeny/lazar-gyorgy-zwack-%e2%80%93-a-megalazott-amerikai-nagykovet.html

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  46. Gyöngyi Péter

    “A magyar liberális értelmiség tisztánlátására jellemző, hogy ünneplik Sólyom újabb képmutatását, és eszükbe sem jut, hogy ez az ember mekkora károkat okozott, és micsoda felelősség terheli mindazért, ami eddig történt, és ami ezután történni fog.” Hosszú ideje ezt írom,üvöltöm,de még itt is kaptam olyan választ,hogy nyomjak a jobboldalt fölül egy sárga ikonra,és különben kuss! Már nem érdekes! Jelentősége annak van,ha sokan ezt végig gondolva,összeállnak ez ellen a csürhe ellen! Nem a rossz döntésekről van szó! Nincs olyan magas szintű fejlett demokratikus erő a világon – amely ne követne el hibákat,ne hozzon rossz döntéseket,de itt nem csupán ” rossz “döntések sokaságáról van szó! Ez ami nálunk zajlik,egy rabló támadás tudatos megszervezése volt, az országgal szemben,ideológiai köntösbe öltöztetve! Ez oly aljas és elvetemült,hogy a humán értelmiségiek tömegének,még csak át sem villanhatott az agyán,ennek a gondolata sem! Hisz egyébként természetes a két ideológia egymás közötti versenye,különösen egy folyamatos politikai átrendeződés időszakában! Az hogy a tisztességes emberek esetleges rossz érzésüket háttérbe szorítva,élvezzék ennek az átrendeződésnek ( az anyagi ) áldásos hatásait,és annyira nem zavarja.hogy ez minek és kiknek a rovására megy,így tolva az ördög szekerét,az mélyen elgondolkodtató! Mert az ördög velük fog takarózni, – akkorra már véresre meggazdagodva, a kirabolt hitekből és pénztárcákból, – és nem mondhatják,hogy nem volt részük benne, mert : ” Mert vétkesek közt cinkos aki néma,Mert vétkesek közt cinkos aki néma “

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  47. Csacsicska -(és proaktív) bocs!
    Gyorsan, és éppen ezért felületesen olvasok. Nem sértés volt a csacsika, hanem elnézés. Majd máskor jobban figyelek. Azzal azért vitatkoznék, hogy a primitívség akadályozza az aktivitást. Az elmúlt évek tanúősága szerint az inkább serkentené.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  48. Én is tisztában vagyok a magyar jobboldal történetével (két világháború, holokauszt) és azt is látom, hogy most is merre tart a jobboldal szocializációja. Lehet, hogy wishful thinking, de szeretnék úgy tekinteni az Antall-kormányra, mint akik egy progresszívebb irányba akartak volna indulni. Talán nem véletlen, hogy nem volt folytatás, Orbánnal pedig a jobboldal a történelmi hagyományok irányába fordult ismét.
    Én ugyanakkor szeretném azt hinni, hogy lesz még nálunk is egyszer európai értékrendű és elvrendszerű jobboldal, talán ennek szól a naivitásom. Nézzétek el nekem..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  49. Gyöngyi Péter

    Nemzetáruló
    2012. augusztus 7. kedd
    18:14

    “Véleményem szerint azért léteznek tisztességes, konzervatív értékrendű politikusok is Magyarországon, nagy többségük már rég szembefordult Orbánnal, kisebb hányaduk meg nem szól semmit. Ide tartozik pl. Dávid Ibolya, vagy az immár DK-s Debreczeni József. Tágabb merítésben talán Pálinkás József, nagy jóindulattal Boross Péter sorolható még ide. A közgazdászok közül Mellár Tamás mindenképp, Csaba László haráreset.
    Az első Antall kormányból még felrémlik Katona Tamás, Jeszenszky Géza, Kónya Imre esetleg.
    Nincs nagy választék.”
    Ha lenne ilyen,akkor már belülről meg kellett volna dönteniük Orbán hatalmát! De nincs,mert az ideológia nevében,hagyták hogy így legyen! Hagyták,hogy a demokrácia szitok szó legyen Magyarországon, hagyták,hogy a szólás joga,egyenlő legyen az ellenség fogalmával,hagyták és ezáltal segédei lettek egy az egész országot ért rablótámadásnak,mert ne felejtsük,ami mára bekövetkezett,azt Orbán csak a jobboldali ” elitnek ” köszönheti ! Hatalmas részük volt benne! Mondhatnám Ők dolgozták ki!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  50. Nemzetáruló – tényleg eléggé vágyvezérelt gondolkodás, hogy az Antall kormány egy progresszívebb irányba akart volna elindulni. Milyen értelemben? Mert a gazdaság szinte ellenérték nélküli szétprivatizálása, a szentkoronás címer körülötti vita, az ablakban billegő belügyminiszter kiválasztása nekem nem erre mutatott. Inkább arra, hogy a jobboldal már akkor bemutatót tartott abból, miért nem szabad rájuk bízni az országot.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos