Ronai and Ronai
AMERIKAI

Orosz támadó helikoptereket kap Szíria? 2012. június 13. szerda 16:35 | AN Forrás: Reuters

  • Hozzászólások(27)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Orosz támadó helikoptereket kap Szíria?
Washington – Hillary Rodham Clinton amerikai külügyminiszter azzal vádolta Moszkvát, hogy támadó helikoptereket küldött Szíriának. A szállítmány állítólag épp úton van. Amennyiben ez igaz, Oroszország súlyosan megsértette a Szíriára kimondott fegyverszállítási embargót.
.
„Aggódunk a legutóbbi információk miatt, miszerint támadó helikopterek vannak úton Oroszországból Szíriába”, jelentette ki Clinton, hozzátéve, hogy az Egyesült Államok szoros figyelemmel kíséri a fejleményt. Mint ismeretes, a Szíriában lassan másfél éve uralkodó polgárháborús állapotok eddig mintegy 13 ezer ember életét követelték, amelynek zöméért az Oroszország és Irán támogatását élvező damaszkuszi rendőrállam felelős.
.
.
Nyíllal jelölt támadó helikopterek a Damaszkusztól északra lévő Sájrát légibázison
.
Az ENSZ korábban fegyverszállítási embargót mondott ki az országra, amivel gyakorlatilag csak a Básár Asszad elnökkel szemben álló felkelőket sújtotta, mivel az állami oldal amúgy is állig fel volt fegyverezve, de a rendszer legszorosabb támogatója, Irán továbbra is szállítja számára a hadianyagot.
.

.Eközben a nemzetközi közösséget a szíriai gyerekekkel szembeni állatias bánásmód háborítja fel. Az ENSZ éves szégyenlistájára is azért került a szíriai kormány, mert az országban napi rutin a gyermekek bántalmazása, meggyilkolása, illetve a frontra való kényszerítése. Emberjogi források szerint a gyermekáldozatok száma 1200 körül lehet; még több azoké, akiket letartóztatnak, megkínoznak, illetve élő pajzsként használnak; ezen kívül fiúk és lányok egyaránt nemi erőszak áldozataivá válnak – állítja Radhika Kumaraszvámi, az ENSZ illetékes különmegbízottja, akinek jelentése nem csak a kormányerőket, de a felkelőket is elmarasztalja a gyerekekkel szembeni visszaélésekért.
.

Az ENSZ szégyenlistáján tizenegy állam ötvenkét különböző szervezete szerepel. Básár Asszad hadserege olyan alakulatok mellé iratkozott fel, mint a Hákkáni terrorszervezet, a szomáliai Sábáb vagy a közép-afrikai Úr Ellenállási Szervezete.
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 5.0/5 (2 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +1 ( 3 szavazatból)
Orosz támadó helikoptereket kap Szíria?, 5.0 out of 5 based on 2 ratings

Címkék:, ,

  • Hozzászólások(27)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

27 Reader’s Comments

  1. Ha az ENSZ BT egyik állandó tagja lexarja az ENSZ embargót, az bizony biztatás a többi fegyverkereskedőnek is. :(((

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (10 szavazatból)
  2. Mindig nagy üzlet volt és lesz is a fegyver főleg olyan vásárlók esetén, ahol jogállam helyett ököljog van, utóbbi természetesen a diktatúra szolgálatában. De ne higgyük, hogy az USA sokkal emberbarátibb lenne, ő is szépen támogatja Szaúd-Arábiát, aki ugye Bahreinbe avatkozott bele a monarchia megmentéséért. (Nem, nem érdekes, hogy ez esetben a felkelők síiták, semmi biztosíték sincs arra, hogy Irán állna mögöttük, hiába is akarja ezzel áltatnia a világot, de leginkább saját magát a Nyugat, amikor cinkos némasággal figyeli az Arab-félsziget országaiban történt forradalmak leverését, de szívügyének tekinti azokat, amelyekkel nincsen nagy haveri viszonyban).

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (17 szavazatból)
  3. Ez a dolog eléggé értelmetlenségnek tűnik nekem.
    Mi értelme van csúcsteknikás méregdrága szélkelepeket beszerezni a mezítlábasok ellen , mikor a nemannyira csúcsteknikásokkal is szépen lehet őket rakásra gyilkolni.
    -
    Amin-bej : felhagyhatnál már az esztelen Amerika-ellenességeddel , 2 dolog miatt :
    1 : Mert baromság.
    2 : Jelen cikk témája nem Amerika hanem Oroszország
    3 : Unalmas vagy már vele.
    4 : Nincs is még bizonyítva a dolog .
    5 : Satöbbi..satöbbi…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (10 szavazatból)
  4. Geyza:

    Ha “alázásnak” tartod nicknevem szándékos elgépelését, akkor egyáltalán miért reagálsz rá? Eldradot ismétled?

    1: Nem hiszem:
    http://hvg.hu/vilag/20120309_bahrein_tuntetes
    http://hvg.hu/vilag/20110823_harom_orszag_kiallt
    http://www.metazin.hu/node/2468
    Ez három példa (bizonyára bánatodra) sem a “kuruc.infó-Bar!kád tengely” része, ez a mértékadó, épelméjű média hangja.
    2: Ez igaz, csak megjegyeztem, hogy nincs miért nagybetűs Jóra és Gonoszra osztani a világot. Az arab tavasz erre újfent bizonyítékot szolgáltat, amikor annak a népnek szurkol a Nyugat, amelynek vezetésével amúgy ellenséges, de ha a reálpolitika közbeszól, már csak az állampolgárok lelkiismerete szabhat gátat kormányuk tétlenségének avagy az elnyomott népet érő negatív következményeknek.
    3: Nekem is unalmas mindig azt hinni, hogy attól, hogy Amerikai Népszavának online felületén hozzászólást írok, valami is megváltozik az egysíkú, mindennemű utánjárást mellőző emberek hozzáállása.
    4: Mármint hogy Amerika se jobb, vagy hogy az oroszok titkon támogatják a szír rezsim életben maradását?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  5. Kezd Geyzanak nagyon igaza lenni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  6. Akinek egyszerűen nem lehet olyasmit mondani, amiből ne a Zusákok gonoszságát hozná ki… hihetetlen.
    .
    Ennek a féleszűnek szerintem a mezei nyulak párzási szokásairól is az jönne le, hogy a Zusákok már megint milyen gonoszelnyomnócsalóagresszorok.
    .
    Komolyan nem értem, mit erőlködik még itt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  7. Eldrad:
    Mit tehetne mást az ipse ?
    Ha egyszer itt érzi jól magát.
    A kapitalizmus rothadó levegőjén.
    ( Hiába…ha valaki flagelláns akkor muszály neki ilyesmivel ostoroznia magát. Dehát most nincs is pestisjárvány ! )

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  8. Nem is tudom… ez a fajta idiotizmus eszembe juttatja, amit nagyszüleim generációja említett néha; mégpedig, a rákosi- korszakban volt a hivatalos ideológia a “rothadó kapitalizmus”- féle irigy süketelés, ami Kádár alatt folyamatos jelentésekké szelídült, miszerint a kapitalistáknak, de főleg a Zusákoknak annyi, pár éven belül.
    .
    Féleszűben, és az összes, irigy tehetetlenségtől, valamint agyament téveszméktől tébolyult USA- siker- és mindengyűlölőben ugyanezt vélem felfedezni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  9. Eldrad, Gezyza:

    Én nem irigylem, vagy gyűlölöm az USA-t. Csak azt mondom (írom), hogy nem vagyok képes fekete-fehér világot látni, ahol utóbbi ország és szövetségesei csak a jóságot, míg ellenségei csak a gonoszságot képviselhetik, nincsenek semmiféle hátsó szándékaik vagy racionális indítékaik.

    Oroszország (egyre inkább) tekintélyelvű, az ellenzékiséget még embrionális formájában is üldöző hatalmától egyáltalán nem kell meglepetésként venni, hogy többmilliós vagy akár milliárdos üzleti partnerét (Szíria) foggal-körömmel védelmezi, főleg ha az még segíti egy kicsit “egyensúlyozni” az amerikai erő jelenlétét bérbe adott kikötőjével. Irán esetében ez a stratégia még szembetűnőbb, hiszen tudjuk, mindketten a zsidó állam állandó készültségben való tartásával, néha-néha valódi terrorizmus közvetett támogatásával próbálja az USA térségbeli pozícióit gyengíteni, ezen országok közé pedig már Törökországot is be lehet venni, még ha a cikkben szereplő szír forradalom és polgárháborús helyzet pozitív, de számító szereplője is.

    A korábbi hozzászólásomhoz küldött linkek, legfőképpen az utolsó kettő, viszont azt az igazságot bizonyítja, hogy a Nyugat háza táján is első a reálpolitika, amely (túl) gyakran nem ismeri el az emberi jogokat, vagy a demokráciát. Nem akarja rákényszeríteni sokkal élhetőbb, szabadabb, igazságosabb politikai rendszerét az elnyomó “barátaira”, és ez sajnos nem csak az ott élők, hanem magára a nyugati országok állampolgárai is súlyos következményekkel járhat, amikor az állítólagos szövetségesen nem múló gyűlöletpropagandát folytatnak ellenük, ennek eredményeként pedig terrorizmus is létrejöhet. (Lásd: 9/11-es elkövetők döntő többsége szaúdi volt; az Amerika-”barát” rezsimek lakói gyűlölik leginkább az amerikai politikai vezetést).

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  10. Az Animebj féle írások nem hiszem hogy ennyi reflexiót érdemelnek! Talán pont ez készteti – vagy kényszeríti – ennyi értelmetlenség leírására. Ha legalább valami értelmes és objektív lenne a szövegeiben, – legalább egy hangyányi, – talán érdemes lenne egy kicsit helyre lökdösni a pasast, de ilyen gondolkodásmód és felfogás mellett ez reménytelen. Írjon a Figyelőbe, oda való! Egészen biztos, hogy ha nem vitatkoztok vele, értékes helyet és időt takaríthatunk meg!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  11. Geyza & Eldrad
    Egy dolog a ZUSA útálat és más az objektivitás. Ez utóbbi azért fontos, mert nélküle csak látjuk de nem értjük a történéseket. Szóval azt kell mondjam, hogy Animebj állitása igaz még akkor is ha fáj ez nekünk. A szubjektiv véleményével meg kitörülheti (no meg mi is).
    Sorry Uraim,. … és juszt is éjen Amerika!… meg benne én is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  12. Nem igaz, amit állít Animebj, Columbus, már bocsi. Nem állíthatjuk, hogy semmilyen bizonyíték nincs arra, hogy Irán forgatta föl Bahreint, már hogy ne lenne, az is egy amerikai szövetséges, ott van a flottájuk, Iránnak elemi érdeke, hogy felforgassa, ezt teszi egyébként bevallottan 1979 óta mindenütt, ahol húsznál több síita van, magában Szaúd-Arábiában is, aki mellesleg nagyon jól tette, hogy lenyomta a bahreini iráni ügynököket, mint a rajzszöget. Ott aztán nem lehet azt mondani, hogy éhséglázadás volt. És az igazsághoz tartozik, hogy Amerika volt olyan elvhű, hogy még be is szólt Bahreinnek,a saját szövetségesének, hogy ne számoljon már le olyan keményen azzal a szemét bandával. Úgyhogy Animebjnek nemcsak a szubjektív véleménye beteges, hanem effektíve hazudik is. Nem kell mindenhol demokráciának lenni. Dél-Afrika a hetvenes években hol volt demokrácia? Mégis a jó oldalon állt, nem a Gonosz mellett.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  13. ricsi: “Nem igaz, amit állít Animebj, Columbus, már bocsi. Nem állíthatjuk, hogy semmilyen bizonyíték nincs arra, hogy….”
    Ja-jajj-jajj…
    Én voltam a pontatlan. Mentségem legyen, hogy hirtelen abba kellett hagynom az irást.
    Amiröl te irsz abban igazad van. Az én beszólásom csak (és csakis) a cikkel kapcsolatos orosz jelenletre vonatkozott. A többi bullshitre nem.
    Röviden. A ruszkik nyilván nem akarják feladni a stratégiailag és gazdaságilag fontos területeiket. Elnézik ennek érdekében a haveri rezsimek túlkapásait. Animebj erre irta azt, hogy az USA is hasonlóan cselekszik ha az érdekszféráját védi. Ez pedig igaz, bárki is mondja. Naná, hogy védi és védje is. Azért fizetem azt a kurva sok adót. Ezért aztán nem kell ájtatoskodni, galamblelküsködni, mert a politika olyan,… ilyen. Akinek nem tetszik az ne olvason politikát.
    A véleményem meg az a szir ugatásról, hogy ha lehet öljék egymást halomra. Egyetlen kérésem van: a szir sivatagba él egy kipusztulás elött álló törpe nyúl faj. Arra vigyázzanak.
    Mellesleg nagyon tetszik, hogy amikor a zsidók gumilövedékkel szájonvernek egy palesztin kiskorút, akkor egy egész karnevál van a temetésén. Most, amikor arabok lönek arab kiskorúakat hallgatnak az arab nótafák. Mindegy,.. az ö dolguk csak a nyuszira vigyázzanak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  14. Nincs összefüggés, a ruszkik attól még meg tudják tartani a latakiai támaszpontjukat, ha megbukik Asszad, és védhetik az érdekszférájukat, ami mellesleg kurvára nem az övék – az ő érdekszférájuk pl. Grúzia és társai, a Közel-Kelet semmiképpen. Mindenesetre ahhoz, hogy drága orosz barátaink ne veszítsenek pozíciót, nem feltétlenül kell ezerszám mészárolni az embereket. Ha lesz egy síita rezsim, akkor az majd ki tudja őket rúgni Latakiából? Tudja a fenét.
    .
    A törpenyúl ügyében egyetértünk, én azonban a kisklambókat sajnálom. Akkor is, ha szunniták, akkor is, ha síiták. Remélem, ettől még tisztességes héjának tartasz, és nem galambnak. :)

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  15. ricsi:” …és védhetik az érdekszférájukat, ami mellesleg kurvára nem az övék..”
    Forditva ülsz a lovon. Az az övék amit meg tudnak védeni. “Az” viszont mind az ö érdekszférájuk. Igy müködik a világ. Szerintem csak nyelvbotlás volt a részedröl.
    -
    ” hogy drága orosz barátaink ne veszítsenek pozíciót, nem feltétlenül kell ezerszám mészárolni az embereket.”
    Ez igaz. Gondolom a ruszkiknak is kinos a dolog de az érdekszféra miatt becsukják a szemüket Moszkvában. De ricsi, … úgy öszintén .. az USA nem csinál vagy csinált hasonlókat? A világ már csak ilyen. … és éljenek a nyulak.
    Engem abszolut nem tudnak érdekelni az arabok. Van pénzük, olajuk, dolgozniuk nem kell, a jólét jön a fölböl. Neked tartsak elöadást, hogy mi jön Izrael földjéböl ahol még viz is alig van.? Sorold fel az arab egyetemek nagy tudományos eredményeit. Mit mutattak fel az elmúlt 100 évben? Ricsi nem emlékszem, hogy életemben láttam volna arab egyetemekröl megjelent tudományos publikációt. Pedig naponta olvasok. Ebböl élek. Mivel járulnak hozzá a világ az emberi civilizáció fennmaradásához? Eh,.. Leépült agyú olajparaziták. Éljenek helettük a nyulak!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  16. Éljenek! Én csak a gyerekeket sajnálom. Nyilván ha választhatnának, nem odaszületnének.
    .
    “Gondolom a ruszkiknak is kinos a dolog de az érdekszféra miatt becsukják a szemüket Moszkvában. De ricsi, … úgy öszintén .. az USA nem csinál vagy csinált hasonlókat?”
    .
    Nem. Gondolj csak bele, milyen cirkuszokat csapott Washington, amikor valamelyik szövetséges diktátora a tizedét vagy a századát megcsinálta annak, amit Asszad. Nem tudsz arra példát mondani, hogy Amerika körömszakadtáig védelmezett volna egy diktatúrát, csak mert volt ott egy támaszpontja, és hagyta, hogy az illető rendszer paramilitáris erőkkel hajtson végre tömegvérengzéseket pusztán megfélemlítési célzattal. Arra viszont van példa, hogy Amerika valagba rúgta Szerbiát, holott Európában nem lett volna szabad semmilyen muzulmán ügyet segíteni, a szerbeket pedig hagyni kellett volna, hogy elintézzék az afgánokat. Nem védték meg Somozát, nem védték meg Mobutut, nem védték meg még Batistát se, még vízumot se adtak neki… nem mintha ezeket egy napon lehetne említeni Asszaddal. A dél-afrikai apartheid rendszert szankcionálták, holott a legharcosabb antikommunista rendszer volt, a legtutibb szövetséges, akire Afrikában számítani lehetett… naphosszat sorolhatnánk…

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  17. “a szerbeket pedig hagyni kellett volna, hogy elintézzék az afgánokat. ”

    Késő van már, albánokat akartam írni.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  18. “…Most, amikor arabok lönek arab kiskorúakat hallgatnak az arab nótafák…”
    .
    - Még ha csak ennyi volna, hogy arab nótafák…
    .
    A piszkos nemzetközi média is hallgat, és ez a nagyobb baj.
    .
    Ezek az állatok immár több tucatjával, százasával robbantják fel egymást, (merényletenként) és egy ilyen legfeljebb valami lábjegyzet- féleség a nemzetközi sajtóban.
    .
    Az afrikai betépett iszlámnáci (vagy bármilyen) kannibálok rémtettei, pláne, a mindezt szervezetten, állami szinten művelő, ténylegesen iszlámnáci szudáni ótvar- rendszer mocskosságai pedig kimondottan valamiféle underground- hírnek számítanak.
    .
    A “nemzetközi jogvédők” (értsd: kokós, unatkozó, multimilliárdos, világmegváltó hülyegyerekek) szemében mindez nem hír, ők folyamatosan Izrael meg a Zusákok “emberjogsértéseivel” vannak elfoglalva.
    .
    Kösse fel magát mind…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  19. cOLOMBUS:
    .
    “…Sorold fel az arab egyetemek nagy tudományos eredményeit. Mit mutattak fel az elmúlt 100 évben? Ricsi nem emlékszem, hogy életemben láttam volna arab egyetemekröl megjelent tudományos publikációt. Pedig naponta olvasok. Ebböl élek. Mivel járulnak hozzá a világ az emberi civilizáció fennmaradásához?…”
    .
    - Nahát, pont ide illő cikk:
    .
    http://miertcion.blogspot.co.uk/2011/10/nobel-dijas-zsidok-szama-szazhetvenre.html
    .
    Ugye, nem lep meg a szerző kiléte?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  20. ““…Sorold fel az arab egyetemek nagy tudományos eredményeit. Mit mutattak fel az elmúlt 100 évben? Ricsi nem emlékszem, hogy életemben láttam volna arab egyetemekröl megjelent tudományos publikációt. Pedig naponta olvasok. Ebböl élek. Mivel járulnak hozzá a világ az emberi civilizáció fennmaradásához?…””

    Na és a környezetbarát, két lábon járó biobomba, az már nektek smafu?

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  21. “…környezetbarát, két lábon járó biobomba…”
    .
    - Az, amelyik két lábon járó, emberhez hasonlatos lény, és mielőtt felrobban, marhaságokat ordít?
    .
    :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  22. ricsi
    -
    Azt én sem állitottam, hogy olyan szemetek vagyunk, mint a ruszkik de,.. modjuk Szaudba szivesen belerúgtam volna 9/11 után de azt belátom, hogy adott esetben nekünk lett volna rosszabb. Nem vagyunk mi fehérlelkü galambok csak fehér lelkü sasok.

    “Na és a környezetbarát, két lábon járó biobomba, az már nektek smafu?”
    OK,.. meggyöztél.
    -
    “a szerbeket pedig hagyni kellett volna, hogy elintézzék az afgánokat. ”

    “Késő van már, albánokat akartam írni.”

    Nekem az elsö variáció is tetszik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  23. Eldrad
    -
    Nem leptél meg a Nobel-dijasokkal. Nagyjából képben vagyok. Nyilván azért van ennyi, mert a zsidó nagytöke rátelepszik a világra és már a Nobel Bizottság is a zsebükben van. Lehet, hogy már a bizottságban is zsidók vannak. Mindenki le van fizetve.
    -
    De viccet félre. Sokan agyaltak már azon, hogy miért van ez igy. Vannak akik genetikáznak, vannak akik spirituális elmeket is belevisznek. Nekem is van egy hipotézisem. Az okot én abban látom, hogy a zsidó közöségek évszázadokon keresztül a zsinagógában nem csak a hitkérdésekkel foglalkoztak, hanem tanitottak is. Életre is. Ellentétben a keresztényekkel, ahol a templomok sötétsége maga volt a népbutitás fellegvára. Ez utóbbi pedig szükséges volt ahhoz, hogy a butitott hivök felett uralkodhasson az egyház. Szóval a zsinagógában látom én a magyarázatot. Hozzátéve, hogy ez csak hipotézis részemröl de én pont ezért tisztelem a zsidókat, mert a tudás, tanulás fontosságát felismerték.
    Mindez persze bosszantó tud lenni a butitottak, hülyék, ostobák, élhetetlenek szemével nézve.
    -
    Mivel nagy valószinüséggel egy darabig nem leszek itt, válaszolok a jövöben feltett kérésekre, véleményekre. :-)
    Nem hiszek abban, hogy genetikai okai lennének vagyis a zsenialitás, mint a nagy orr tartozna a zsidókhoz.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  24. cOLOMBUS
    2012. június 17. vasárnap
    22:45
    ++++++++++++++++++++ egyetértek – jó hipotézis. :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  25. Jó hipotézis… csak hát ha valaki akár egy napig is tanulmányozta a zsinagógák működését, különösen a felvilágosodás előttig, az pontosan tudja, hogy Columbus most az egyszer rossz helyen keresgél :) De nem baj, megvárjuk, míg visszajön.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  26. Ricsi
    -
    Ma még vagyok. Éppen cikket irok. No nem a zsidó történelemröl, hanem az agy biokémiájáról. (hogy az ember mennyi baromságot összeir!)
    De ha ellenvéleményed van érdeklödéssel várom. Hipotézist irtam nem állitást. Nyitott vagyok minden másra a (genetikát leszámitva). A zsinagóga alatt nem feltétlenül az épületet kell érteni. De a zsidó közösség mindig is iskolázottabb volt, mint…. de tudod mit? Ird le te. Nekem van épp elég más irnivalóm.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  27. Columbus, a zsinagógában alapvetően hitkérdésekkel foglalkoztak. A világi oktatásban való részvétel sokáig bűnnek számított. Talán hallottál az utolsó lubavicsi rebbéről, aki New Yorkban hunyt el 1994-ben, ő kivételnek számított amiatt, hogy hajómérnöknek tanult a Sorbonne-on, tehát világi tudományokkal is foglalkozott, és elég rendesen kiátkozták emiatt. Szerintem a zsidóság alapvetően a kiválasztottságának, azaz Isten különös kegyének köszönheti a képességeit, amelyeknek köszönhetően annyi Nobel-díjasa van.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
Kapcsolódó cikkek

Amerikai katonák érkeztek Jordániába 2012. október 11. csütörtök | AN

Törökország odavert Szíriának 2012. október 3. szerda | AN

Asszad adta ki a franciáknak Kadhafi számát 2012. október 1. hétfő | AN

Iráni-orosz összeesküvés Szíriában 2012. szeptember 30. vasárnap | AN

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos