Ronai and Ronai
AMERIKAI

Para-Kovács Imre: Kik ezek az emberek? 2012. február 3. péntek 2:31

  • Hozzászólások(45)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Para-Kovács Imre: Kik ezek az emberek?

Ma reggel az a levél fogadott, hogy mi van az LMP-vel, meghülyültek ezek, hogy nem szövetkeznek a demokratikus ellenzéki pártokkal, és nem vesznek részt az ellenzéki kerekasztal tárgyalásain, hanem a civilekre koncentrálnak és egyedül vágnak neki a következő választásoknak (kérdőjel).
Kik ezek az emberek? (Ide képzeljék el fe Lugossy László suttogását, a háttérbe esetleg mágikus puttyogásokat!) Kik ezek az emberek?

Próbálom magam a honi politikai élet helyébe képzelni, de gyorsan abbahagyom, mert érzem, ahogy zsugorodni kezd az agyam. Mindennek van halála.

Magyarországon jelenleg a demokratikus ellenzék LMP-n kívüli része a szocialista párt és az újszocialista párt, természetesen mindkettő szociáldemokrata, mindkettő végtelenül demokratikus és civilizált, egyikben sem lapulnak köztörvényes bűnözők, és egyik párt sem hordozza már a múlt rettenetes terhét.
Így van ez rendjén, a múltat le kell zárni, ha már végképp eltörölni nem lehet, ideje új jövőkbe nézni, megszédülni a részegítő lehetőségektől, és lerázni magunkról a borzalmas XX. századot, mert az új évezred új kihívásai előbbre valók.

Kétségtelen azonban, hogy ebben a vidámnak egyáltalán nem nevezhető, de legalább röhejes helyzetben, amiben éppen lenni szíveskedünk, komolyan végig kell gondolni, hogy egy viszonylag friss párt, amelyik még nem lopott el semmit, szövetségbe forr-e a két szocialista párttal.

Végig kell gondolni, aztán természetesen úgy dönteni, hogy nem.

Nem túl régen létezett egy liberális párt (most kettő is létezik, de erről majd később), melynek vezetősége úgy döntött, hogy egy elszabadult Horn Gyula veszélyesebb lehet az országra, ha nincs mellette a szabad demokraták agytrösztje, ami igaz is lehetett, csak éppen azzal a következménnyel járt, hogy a liberális párt kizuhant a parlamentből, bölcs vezetősége visszavonult a magánszférába, a „liberális” szó jelentése módosult, szélsőjobbon buzi zsidót jelent, jobboldalon komcsibérencet, a tömegek nyelvén pedig annyit „valaki, aki drogot akar árulni a gyermekeimnek, és nem hisz istenben”.

Tök mindegy, hogy mi a valóság, ha az embereket nem érdekli.

Az LMP-ben nem hülyék dolgoznak, pontosan tudják, hogy a szocik eseményhorizontját megközelíteni életveszélyes, mert onnan még a fény sem tud kiszabadulni, nemhogy egy meglehetősen gyönge lábakon álló, elsősorban városi pártocska, amelyik ugyan zseniálisan kezdett, de aztán bekerülve az országgyűlésbe, nem igazán találta a helyét, és két évbe telt, mire rácsodálkozott a valóságra, duzzogva elfordulva a Fidesztől, amiért az nem hajlandó úgy viselkedni, mint egy demokratikus párt, és az észérvek a legkevésbé sem érdeklik.

Ezt rajtuk kívül már mindenki tudta nagyjából 2002 óta, de az okosabbak már 1992-ben észrevették, azonban az LMP tett egy kísérletet, és majdnem bele is bukott.

Mostanra már számukra is nyilvánvaló, hogy a Fidesz az a Fidesz, és új ellenállásba kezdtek, ami nem teszi megengedhetővé a régi ellenállók bevonását, mert aki a szocikkal közösködik, az előbb-utóbb szoci lesz vagy nem lesz.

És ugyan, ki akarna szoci lenni?

A baloldali tömeg persze felsír, hogy ezzel a különállással Orbán Viktort segítik hatalma megtartásában, azonban Orbán Viktor ebben megsegítette már magát, jön majd 2014-ben a 23 millió román és a 32 millió szlovák, hogy a Fidesz továbbra is kormányozhasson, de ha a baloldal segítségül hív 80 millió lengyelt és 17 millió belgát, akkor is csak béna kacsaként fog vergődni a kétharmados sarkalatos törvények fogságában, és mind a vereség, mind a kétséges győzelem a kisebbik párt felmorzsolódásához vezetne.

Van időnk, akár még két évig, akár még hatig-tízig fog uralkodni a Fidesz, nem kell kapkodni, a szocialistákkal akkor kell szövetségre lépni, ha már megkezdődtek a lágerbe hurcolások, de akkor is csak nagyon óvatosan és legalább kétszáz oldalas koalíciós szerződés birtokában.

Mondhatnám úgy is, hogy szocialista barátot akkor választ az ember, ha már Ted Bundy sem fogadja el a kinyújtott kezét, ami persze túlzás, de ezektől a túlzásoktól lesz érdekes és szórakoztató a cikk.

Ez a döntés természetesen ugyanúgy veszélyekkel jár, mint a szövetség, csakhogy az utóbbi kimenetele kiszámítható és egyértelmű, míg a magányos Barkas szerepe kockázatos ugyan, de elhozhatja azt a sikert, amire az LMP számít, mármint a megerősödés és önálló erőtér kialakítása, avagy harmadik erő.

Ha ebben a játszmában még pályára lépne egy liberális párt, azaz a SZEMA és az SZDSZ eldöntené végre, hogy szórakozni akarnak, vagy esetleg egyesülve visszakerülni a parlamentbe, akkor tulajdonképpen elkezdene tetszeni megint a parti, és esetleg újra betenném a tétet, mert abban nem vagyok hajlandó a továbbiakban sem részt venni, hogy ciklusról ciklusra beszálljak a Gyurcsány vagy Orbán össznépi agyatlankodásba. (Nem, nem azt mondtam Kedves Olvasó, a kettő ugyanolyan, csupán azt, hogy nekem egyikük sem a zsánerem, és hülyeségnek tartom a hivatkozást a haza megmentésére, mert ha a hazának pusztulnia kell, akkor pusztuljon demokratikusan és az Önök szavazatai által.)

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 3.6/5 (34 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +8 ( 46 szavazatból)
Para-Kovács Imre: Kik ezek az emberek?, 3.6 out of 5 based on 34 ratings

  • Hozzászólások(45)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

45 Reader’s Comments

  1. „liberális” szó jelentése módosult, szélsőjobbon buzi zsidót jelent, jobboldalon komcsibérencet, a tömegek nyelvén pedig annyit „valaki, aki drogot akar árulni a gyermekeimnek, és nem hisz istenben”.

    Nem modosult, korabban is az volt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -31 (69 szavazatból)
  2. A szocik mindig is a legerosebb ellenzeki part lesz, vagy ha nem ellenzeki, akkor ok fognak kormanyozni. Az LMP-nek fogalma sincs hogyan akarja az orszagot kormanyozni, es hogy hogy kell valaszt adni a gazdasagi kihivasokra.

    Persze en is egy SZDSZ szeru partot latnek legszivesebben, csak az nehez lenne, mert a magyarok nagyon nem szeretik a zsidokat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (36 szavazatból)
  3. Nem volt túl magasan a léc, de Parának sikerült levernie.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (41 szavazatból)
  4. Számomra egyáltalán nem meggyőző az LMP különállása. Mármint a Fidesztől. A tutyimutyiságuk a parlamentben vagy direkt elhatárolódásuk az akármilyen, de mégiscsak baloldaltól igenis a jobboldalnak kedvez, sőt a jobboldalhoz húz. Emlékezzünk a II. ker-i időközi választásra pl.
    Persze, a helyzet tragikus, de a demokratikus oldal összefogása, összezárása nélkül semmilyen esély sincs a demokratikus erők győzelmére. És az LMP-nek lassacskán el kéne döntenie, mi a fontos.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +29 (37 szavazatból)
  5. commandante “Nem volt túl magasan a léc, de Parának sikerült levernie.”

    Ezt ugy erted, hogy ennek a cikknek se fule se farka?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (25 szavazatból)
  6. makákó:
    Valahogy így, bár elismerem, hogy mindenkinek lehet rossz napja.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (22 szavazatból)
  7. Ez az LMP kicsit olyan, mint a pop-kislány: Spears. Mennyi ideig volt szűz… azt mondta. Most meg…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (24 szavazatból)
  8. Miért fontos az, hogy a jobboldal komcsibérencekre gondol, a szélsőjobb pedig buzikra, zsidókra és drogosokra, ha a liberálisokra gondolnak? Nem lehet, hogy le kell szarni, mit gondol a jobboldal, meg a szélsőjobboldal és tisztességes és hiteles emberekkel be kell mutatni az embereknek újra, hogy mi a liberalizmus és az miért jó neki személy szerint? Ilyen körülmények között mint, amit mosst előidézett a jobboldal, meg a szélsőjobbolda, ez még nem is lenne lehetetlen vállalkozás.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (27 szavazatból)
  9. Ma Mao-n a helyzet azert ennel kicsit bonyolultabb. fidesz szempontbol nagyon jo otletnek latszott, hogy letrehozzon sajat maga mellett egy szelso jobboldali partot (Stumpf mondta 2003. junius 7. ma.hu-nak:a jobbik megteremti a biztos kormanyalakitas lehetoseget a fidesznek.A jobbik meghatarozo politikusainak tobbsege Orban Viktor koponyegebol bujt elo.) Aztan, hogy europaban is eladhatova valjon a fidesz, kellett a masik oldalra is egy part, ami megtamogatja. Megsem volt oly regen az a vakondozos koztarsasagi elnokvalasztas! Az a fel nap alatt hirtelen leadott kopogtato cedula ugy!
    Szoval egyaltalan nem meglepo, hogy kb. 4.5 millio ember nem szavazna, vagy ha szavazna nincs kire!
    Az mszp szora sem erdemes.
    Azt mondja az lmp: Nem akarjuk atvenni a szocialistak szavazotaborat, inkabb a fidesztol levalt masfel millio szavazo es a bizonytalanok fele fordulunk.
    Az a part, aki ilyesmit mond, az megegyezik a 89-es fidesszel. Ok aztan kenytelenek voltak rajonni, a szavazat az szavazat, barki is adja!
    Ebben a mai helyzetben persze a legjobban bevalt modszernek tunik a gyurcsanyozas, hiszen milyen jol bejott evekig a fidesznek. Azt gondoltam, amikor a kdnp elnoke bejelentette, hogy ez egy trukk volt csak, akkor majd magara valamit ado politikus, ujsagiro nem fog tobbe gyurcsanyozni.
    Tevedtem, mert az lmp meg mindig azt hiszi, hogy programnak neki is eleg lesz. Meglatjuk, a zemberek vevok-e meg erre!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +32 (32 szavazatból)
  10. Az LMP-nek kezdettől fogva nincs programja. Soha nem közölte, mit óhajt tenni, ha a hatalom közelébe kerül. Az,hogy lehet más.., puszta lózung (szlogen). A fityeSS legalább ügyesen hazudott, mindig azt mondta, amit a sokaság hallani akart, mindig ügyesen lavírozott. Az LMP csak annyit tud mondani, hogy “nem így”. Ha nem, akkor hogyan?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +31 (33 szavazatból)
  11. Az LMP semmiben sem különbözik a Fidesz 2002-es sértődöttségétől, ott is visszavonult a vezér pár évre. Ugyanúgy nem tudja, mihez kezdjen a taktika az, hogy mindenre nem a válaszuk. Jó helyük lesz 2014-től a KDNP mellett, beleszagolhatnak az oly vágyott hatalomba.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (21 szavazatból)
  12. Nekem tetszett a cikk és nagyrészt hasonlóan látom a képet. Az LMP csak akkor lehet sikeres ha fel tud mutatni egy koherens kormányzási stratégiát, aminek alapján hitelesen szapulhatja a kormányt, hiszen van más javaslata. Egyelőre ezt sajnos nem látom, pedig óriási szükség lenne egy olyan pártra amelyik kitudná mazsolázni a pozitívumokat mindhárom fő ideológiából és azt egy programban ötvözni, ugyanis szerintem önmagában egyik vonal sem tud választ adni a jelenlegi kihívásokra.
    Az LMP egyedüli esélye a sikerre az önálló arculat, mentesen a már lejáratódott pártoktól és azok vezérkarától, holdudvarától, ellenkező esetben kompromitálódnak és ledarálják őket. Ehhez nagyon okosan kéne állást foglalni, nyilatkozni és nem föladni a labdát dörzsölt politikusoknak (ld: Gy. levele), mert igy csak aknára léphetnek.
    A liberálisok megítélése pedig sajnos katasztrófális, ami nagyrészt műveltség deficitből származik ( nem is ismerik a szó tartalmi jelentését), valamint a sokszor hamis próféták (álliberálisok) kártékony működéséből. És hogy ez így alakult, abban a konfrontációt kerülő valődi liberálisok felelőssége vastagon benne van.(az enyém is)
    Szükség lenne egy új liberális pártra a közéletben, de ennek nem látom esélyét a mostani indulatos viszonyok között és szerintem ma legjobban egy hibrid formáció tudná képviselni a csendes, de nagy többségben lévő demokraták és az ország érdekeit.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (13 szavazatból)
  13. A “szövetségre lépni” és a “tárgyalni” kifejezések közötti azonosságról szívesen olvasnám a szerző kedves állásfoglalását.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  14. Az LMP-ben nem hülyék dolgoznak. A december 23-i akciójuk előtt legalább tájékozódtak arról, hogyan kell hitelesen elhurcoltatni magukat. Lehet, hogy előtte megnéztek néhány Greenpeac tiltakozást. Vágó Gábor nekem kimondottan tetszett.
    A Parlamentből a médiaszereplés lehetőségére kiáramló képviselő urak és hölgyek, nem adták elő ilyen hitelesen a rendőrség által történő “”elhurcoltatásukat”. Rossz nyelvek szerint mórikálták magukat a szerv előtt, hogy vigyék már el őket.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -8 (12 szavazatból)
  15. A dolog a fidesztől kapott (a listaállításhoz nélkülözhetetlen) kopogtatócéduláktól számítódik. Ez a zsarolható állapot köti az LMP-t Orbánhoz. Innen kezdve bizonyos követési távolsággal amortizálódik, a zöld jelszavakkal besurrant társulat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (23 szavazatból)
  16. Ez most nekem sem tetszett annyira Para… …értem és szeretem is az iróniát, de most nehezen követtem a fonalat?! Szóval szerintem az LMP különállása öngyilkosság politikailag… …azzal, hogy 2014-ig nem valósul meg egy kerekasztal szerű összefogás, nem egyezzünk meg mindannyian a nemzeti a szociális, a konzervatív és liberális minimumokban, azaz a klub szabályaiban, azzal egy kiválasztott elit regnálását erősítjük meg újabb 20 évre… …az LMP ezen lépésével és az ismét elindított Gyurcsányozással szinte eldőlt a Fidesz 2014-es győzelme, legalábbis a jelenlegi választási rendszer szerint, hiszen egy különálló párt is elegendő, ahhoz, hogy egyéniben a Fidesz mindent vigyen, listán pedig a mandátumok 45%-án fognak osztozkodni, azaz a most nagyon 87-9%-os LMP-nek lesz két- esetleg három képviselője, Ez csak matek, nem értem fiuk-lányok miért nem számoltok… …én szomorú vagyok, nagyon.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (22 szavazatból)
  17. Egyetértek Támasszal. Világos, hogy a politika kompromisszumok sorozata, mert nagyon sokféle érdek közt kell lavírozni. Senki sem csak fekete vagy fehér, még a náciknak is vannak történelmileg és lélektanilag megérthető jogos igényeik sajnos, bár ezt nem illik tudomásul venni. /Ezért pontosítom: azt gondolom, mindenki, aki látott már addiktot, függőt, tudja, hogy a liberális szabályozása a drogoknak nem ismeri az addikciókat, amikor könnyű drogokat hiposztazál-feltételez. Mert azok is addiktívak annak, aki mondjuk allergiás. Ahogy a szex is és annak álandó liberális reklámozása, veszélyes a szexadiktoknak és anorexiásoknak. tehát vannak érvek, ha nem is tiltásra de terapizálásra. Ami az etnocentrizmust illeti, vannak érvek az egyes emocionálisan eltérő fejlettségű szubkultúrák elkülönítése mellett is. Vannak szelid misztikus érvek a “zsidók” (metaforikus) spirituális ön-lefokozásának téziséről, s arról, hogy nem töltik be altruista elveik színvonalán a hivatásukat, ahogy léteznek megvitatandó politikai érvek a cionizmus mellett és ellen is…Fontos lenne a hisztérikus hangszínt moderálni ezekben a témákban, nem lenácizni mindenkit, aki ezeket át akarja gondolni. Az erőszakra buzdítás az, – ami a harag-addikció része – ami elfogadhatatlan, akármilyen nemesnek elhitt vagy jónak elképzelt elv vezérli hirdetőit. Nincs az evilág szintjén a gondokra megoldás. Aki azt hiszi, hogy van, ezzel árt mindenkinek. Folyamatos egyeztetés és kompromisszumok, ez a járható út. Az LMP nem fog tudni nem szóbaállni a nem-fideszes ellenzékkel – s köztük GYF-el – egy idő után.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (13 szavazatból)
  18. Kedves Para-Kovács Imre azt hiszem ez a legszerencsétlenebb cikk, amit Öntől olvastam, különös tekintettel a végszóra:
    „…mert ha a hazának pusztulnia kell, akkor pusztuljon demokratikusan és az Önök szavazatai által.”
    Felhívom a figyelmét egy Szózat című versre érdemes olvasgatni. Tanulságos.
    Más.
    A JÓ politikus az adott helyzetből hozza ki a legtöbbet az általa vezetett (és nem félrevezetett) nemzet számára. Ha az LMP ezt tudja „kihozni” a jelen helyzetből akkor van még mit tanulniuk, de könyörgöm ezt ne velem/velünk finanszíroztassák. Nekem már húzós ez az ár is, amit mostanság fizetek/fizetünk a konszenzust nem ismerő „szabadságharcokért”.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (18 szavazatból)
  19. Na ne! Az LMP a FideSS baloldala. A következő választásokon jobban fog repülni (ki a Parlamentből) mint a mai napon a MALÉV gépek. Az SzDSz egy szemét párt volt, de ezek!!!!!!!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (14 szavazatból)
  20. Kedves Mindenki,

    Az LMP-ről szóló cikk kapcsán miért ugrik be sokaknak Gyurcsány azonnal???
    Lehet, hogy Para sosem volt nagy véleménnyel Gyurcsányról ill. az MSzP-ről, de miért kell mindenáron belekeverni Gyurcsányt? Már itt is mindenkinek – akár bármiről – azonnal ő jut az eszébe? Az LMP lehet, hogy jól tette, amit tett, bár ezt némiképp árnyalja a II. kerületi csúfos leszereplése – szerintem hasonló sorsra fognak jutni a különállásukkal nagyban is. De hát ha ők úgy érzik, hogy inkább külön, mint egy általuk vízionált halálos ölelés az MSZPvel (megjegyzem, a Jobbikkal nem voltak ilyen finnyásak), lelkük rajta. Csak utána, mint parlamenten kívüli párt már nem lesz lehetőségük és semmiféle befolyásuk a helyzet alakításában. De hát ők a 40%-ra gyúrnak, ez a lehetőség fel se merül. Hol a bili?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (10 szavazatból)
  21. Támasz
    2012. február 3. péntek
    13:47
    Gonoszka: Tölgyes és Tölgyessy szerinted ugyanaz?
    ……
    Na. Azért!!! :))
    Figyuzz! Bartus László mindig a békés (!) fejlődés és politika mellett állt ki.
    Én, a balkáni háborúban tapasztaltak alapján fogalmaztam meg állításomat.
    (Tapasztalataim az akkori katonakönyvemmel tudom igazolni. )
    Ha Clinton a hivatalba lépése után bombáztatta volna a szerb csapatokat, kb 200 000 ember életben maradt volna.
    Most, ha várunk, a TEK. és Orbán vérszemet kap. Ma még igen kicsiny áldozattal lecsaphatnánk. Később sok kiontott vérrel fogjuk csak az eredményt elérni. Sajnálom, ha nem hiszel nekem, majd idővel rájössz , hogy igazam volt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  22. Kedves Támasz,
    Igaz, de nem is a Pilvax-é, úgy veszem észre. Nem óhajtok belfolyni pengeváltásukba, pusztán egy rosszul(?) megfogalmazott mondatra hívtam fel a figyelmet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  23. Gonoszka

    Az eroszak barmifele felvetese a jelenlegi helyzetben hatalmas felelotlenseg. Ilyet csak az mond, tobbek kozott ezen lap ujsagiroi, akik nem eltek II. vilaghaboru illetve az 56-os esemenyek idejen, es nem ereztek sajat borukon, hogy milyen is az, amikor az ember elete veszelybe kerul.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  24. Cosmos Geo “náciknak is vannak történelmileg és lélektanilag megérthető jogos igényeik”
    NEM, amit tettek, tehat tobbmillio ember legyilkolasa, az mindenfele igenyuket abszolut negalja. Ilyeneket a kripto antiszemitak mondanak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  25. Enyó
    – a mínuszom mellé kapsz itt egy pluszt is. A mínusz a szomorúságért járt, és mert szerinted az LMP nélkül nem lehet győzni a 2014-es választásokon.
    A plusz a szöveged szimpatikusságáért.
    Cosmos Geo
    - benned egy TGM veszett el – de minden jó, ha jó a vége.
    juli1121
    – Semmi bibi, én is minden héten gyúrok az ötös találatra – és nekem is van matematikailag akkora esélyem, mint az LMP-nek.
    Gonoszka
    - csak egy a baj: nincsenek eszközeink a “lecsapáshoz” akármilyen megtakarítással járna. Kivéve persze egy katonai puccsot – no de az sem túl demokratikus! A valószínűségéről már nem is beszélve.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  26. Cosmos Geo “Ahogy a szex is és annak álandó liberális reklámozása, veszélyes a szexadiktoknak és anorexiásoknak.”
    Mi koze van a szexaddiktoknak az anorexiasokhoz. Kekec, ez a szoveg nem szimpatikus, hanem egy zagyvalek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  27. Kekec, hónapok óta visítozok! Lett volna idő “eszközöket” szerezni.
    Az erőszak nem demokratikus, de meg kell mondanom, ez a legkisebb gondom.
    Tudod, a rómaiak is választottak fél évre egy diktátort, hogy oldja meg a problémákat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (4 szavazatból)
  28. Szerintem ay LMP jól teszi, ha nem ölelkezik sem az Mszp-vel, sem a DK-val. Az lenne politikai öngyilkosság, ha nem igy tenne. Túl kicsi, túl jelentéktelen és jellegtelen is. Jelenleg legalábbis, de persze ez változhat.
    De ha összeáll bármelyikkel (ha akár a Jobbikkal is), akkor még azt a keveset is elveszitheti, amit eddig összeszedett.
    Nekem elég furák, nem egészen jön le, hogy mit is akarnak. Majd látjuk. Azt viszont nem hinném, hogy a Fidesz baloldala lenne.
    (Azt sem hiszem, hogy a Jobbik a Fidesz teremtménye, sokkal inkább a Magyarországon kialakult helyzeté, ideértve a mostmár elfogadottá és deklarálhatóvá vált antiszemitizmust és antiromaizmust. És valójában ez a nagyon ijesztő. Már úgy értem az, hogy ezek a dolgok, mint zsidózás, cigányozás, “szalonképes”-ek immár. Már akinek, nekem nem. Ebből az is nyilvánvaló, hogy a Jobbik erősödése várható. A Fidesz meg szépen plagizál a Jobbik választási programjából. Hú de szép világ lesz…. )

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (12 szavazatból)
  29. Ja igen, az Mszp, és a DK tevékenységének a tükrében az LMP igen aktivnak tűnik. Csakhogy ekézzem egy kicsit őket, bár már ennek sem látom semmi értelmét, annyira nulla a teljesitményük szerintem. :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (9 szavazatból)
  30. Hajcihő, akkor én ostoba vagyok. Ezt csak azért jelentem ki, hogy megelőzzem a többieket…. :) Érdekeseket irsz, most mennem kell, de majd később leirom, hogy szerintem hol tévedsz a helyzet megitélésében, annak ellenére, hogy kétségtelenül okosakat irsz. :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  31. makákó
    - mellé. Szimpatikus Enyó volt – Cosmos geo meg egy elvetélt TGM, tehát a minősítésed rá vonatkozik.
    Gonoszka
    - tök igazad van. Mennyi is az árfolyama most a “visításnak” a fegyverpiacon? Több hónapi visításért mit kapunk? (mondjuk Uziban vagy Stingerben számolva?)
    cicamic:
    talán próbáld értelmezni a “tárgyalni” és a “szövetségre lépni” fogalmakat!
    (mondjuk lehetne cizellálni a szakszervezetekkel és a civilekkel)
    és az LMP 1-2 órás szabadtéri performanszát majd az Mszp civilek melletti több napos masírozásához mérjük, mielőtt az intenzitásról értekezünk.
    és arra magam is kíváncsi vagyok, ahogy Hajcihőt cáfolod! Érdeklődéssel várom! Mint a lottóhúzásokat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  32. Angyalom, mennyire van szükség? Kapsz, csak ugye tudod, hogy a fegyverkereskedelem nem egy altruista tevékenység? Szóval, mit
    kínálunk érte? Mert a politikában csak érdekek vannak. Szükséges részleteznem? :)))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  33. Az LMP még a tárgyalásoktól is elzárkózik. Ennél ostobább lépést politikus nem tehet. Ami a 40%-ra gyúrást illeti: ez olyan, mintha én nyugdíjasként az ifjusági tenisz világbajnokságra gyúrnék, és azt hoznám fel esélyem alátámasztására, hogy a fiatalok többsége nem tud teniszezni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  34. Gonoszka – éppen arra kívántam rámutatni, hogy a fegyverkereskedelem igen praktikus tevékenység: pl nem igazán fogadják el a mennyországi valutát de még az akármilyen kecsegtető ígéreteket sem, és ragaszkodni szoktak a KES-hez! Minden ilyesmin meg a simlicska-klán tartja rajta a kacsóját, és kötve hiszem, hogy abból erre a célra egy piculát is kiutalna.
    Ha nem lenne világos: No many, no army!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  35. Valóban több kisérlet járja be Magyarországot.
    Jelenleg az LMP kisérlete, de van más is.
    Némileg kissé más nézőpontból mi is azt várjuk ezektől a kisérletektől:
    “hogy szórakozni akarnak, vagy esetleg egyesülve visszakerülni a parlamentbe,”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  36. Kekec, Magyarország geopolitikai helyzete változatlan. Nem rossz érték. Húzd meg a környezeti vektorokat és látni fogod, hogy merre tartanak. Emlékszel, mikor Putyin a Szemlőhegyen ebédelt? Arra is emlékszel, hogy Orbán még kaját sem kapott a “kihallgatás” után, étlen szomjan kellett Varsóig repülnie? Még Júlia is “tiszteletét tette” annak idején. Ki is volt akkor a külügyérünk? Nem valami kócos csaj? :)) Most persze a lengyelekre tevődött a hangsúly, Obama is arra járt. :))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  37. Kedves nagy tudásúak!
    Érdekel valakit a cikk is?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  38. Kik ezek az emberek?
    Én 29. lettem! Ezt egyedül értem el!!!
    Hurrá!!!
    Nagy segítség!
    Kinek is ?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  39. Dr.Tóth Elek 2012. február 4. szombat 00:05
    Csatlakozom, más formában éni is kérdeztem máshol is:
    Érdekel valakit a cikk is?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  40. Geo Cosmos, nos ez a kozmikus pre-én allapotban valo lebegés ez minden, csak nem a kompromisszum keresés. Az alkoholista, aki összeönti a sört a vörösborral meg a palinkat, olyan alapon, hogy mindegy, mindegyikben van alkohol, keverjük, nem biztos, hogy kompromisszumot keres, lehet, hogy molotov koktél lesz a vége.
    Végeredményben ön azt mondja, hogy minden rosszban van valami jo, vagy minden joban van valami rossz. Ez egy közhely, még ha ennél cifrabban is fogalmazott.
    Az egyetlen dolog, amit elitél az a «hisztérikus magatartas» de ez mar nem a tudomanyos terminologus szerint értelmezendö. Az, hogy ki nacizik «hisztérikusan» az nem derül ki, de az érzésem, hogy az ujsagrol beszél és az itt hozzaszolokrol. Példaul Kertész Akos , stb…
    A politikaban az az allaspont, hogy minden iranyzat mellett fel lehet hozni érveket az azt jelenti, hogy nincs politika, vagy hogy a politika prostitucio. Végeredményben kb ezt csinalja az NLMP is (csinalna), de mivel igy nem lehet politizalni, azért bevetik biztonsagbol a gyurcsnyozas elvét és igy nagy nehezen, azt lehet roluk mondani, hogy politikusok.
    Csakhogy ha van identitasunk, legyen az egyéni, vagy közösségi akkor nem az altlanos szürke monochrom arnyalatba olvad bele mindenki, hanem megjelennek egyéni szinfoltok, és bizony a fekete-fehér is, bar ezek nem szinek, legalabbis a festészetben nem tekintik szinnek.
    És ha ha példaul Kertész Akos azt mondja; hogy bizony Magyarorszagon a nacizmus felerösödött azt nem tartom hisztérianak, de eröszakra buzditasnak sem. Van aki a barna szint elutasitja, hiaba megy jol a zöldhöz…
    A kompromisszum pedig önmagaban nem érték és önmagaban nem old meg semmit, föleg egy fideSS-szel szemben. De egy bizonyos érték eléréséhez lehet eszköz. Kérdés, hogy van-e ilyen. A cél eléréséhez a célt azért ki kell tüzni. Az NLMP esetében ez nem vilagos… a DK is homalyosan lebegtet célokat elöttünk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  41. A cikk jó! Megtudhattuk Para-Kovács véleményét.

    Jobb lett volna, ha nem írja meg.

    A legjobb akkor lett volna, ha a “részt venni az ellenzéki kerekasztal tárgyalásain”-t nem azonosítja a”szövetségbe forr-e a két szocialista párttal”-lal,
    és ezen előfeltételezéssel próbál helyzetelemezni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  42. Gonoszka!

    Teljes mértékben egyetértek Veled!Minden hatalomban töltött fidess perccel nő a kockázata annak, hogy a tek-es keretlegények lőjjék halomra a népet!Meddig tűrjük,hogy élősködjenek rajtunk ezek a kártékony fidess férgek?Sajnos nincs alkalmas ember, akinek a vezetésével el lehetne söpörni ezt a sok szemetet az országból!Szájtépéstől és vélemény írogatástól nem fog változni a helyzet!Én is csak írogatok…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  43. Gonoszka – minden attól függ, hogy mennyire van szüksége a NATO-nak Magyarországra, és mennyire lenne kellemetlen, ha egy ellentétes katonai szövetséghez csatlakozna? Vagy akár csak lukas lenne itt a lokátorháló?
    Ezekhez a kérdésekhez képest az, hogy egy liberális rétegpártocska strichel a sarkon – vagy csak sétálgat, huszadrangú kérdés.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  44. Balogh de nem balga

    Ez a cikk egy paranormális förmedvény. Hemzsegnek benne a tévedések és a helytelen minősítések. Ékes bizonyítéka annak, ha valaki valakit, vagy valamit gyűlöl és azt jól palástolja.
    Mellesleg soha sem szerettem a problémák elöl külföldre menekült okostojásokat. A valódi harcot az itthon maradottak vivják meg és Ők fizetik meg mindennek az árát. Így volt ez 56-ban is, csak hát mindig az elmenekültek dicsőülnek meg. Mig Ők külföldön éldegéltek, addig az itthon maradtak éhbérért gürcülve felépítettek egy országot és most Őket bélyegzik, hogy kiszolgálták a Kádár rendszert. Persze, amit elherdáltak az már az emlékezetben nem is létezett!!
    Szerintem is sok embernek meg kellene tanulni a Szózatot.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  45. Választani csak abból lehet, ami szavazólapon szerepel. Azon pedig az a lehetőség lesz, hogy vagy a Fidesz, vagy egy szövetség. A többi “indultak még” a Fideszt erősíti, vagyis aki arra szavaz, az a mostaniakat élteti tovább. Az MSZP-SZDSZ házasság sem volt aranykor, de az legalább eljuttatta az országot az EU-ba, a NATO-ba, és még működött is valahogyan. Ez nem is működik, és még ki is akar farolni mindabból, ami a biztonságot, a fejlődést jelentheti. Akkor valóban Lehet Más Politika! Extra Hungariam non est vitae….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos