Brüsszel – Aki azt hitte, az Orbán kormány látszólagos megalkuvása átmenetileg elaltatja az Európai Uniót, az tévedett. Ma délután Navracsics Tibor miniszterelnök-helyettes került reflektorfénybe, akiről Neelie Kroes médiabiztos kijelentette: a négyszemközti tárgyalásokon nem voltak feltételei, nyilvánosan azonban igen. Navracsics azt állította, hogy az Orbán-rendszer megtartotta a fékek és ellensúlyok rendszerét, és kijelentette: csak akkor fogadják el az uniós ajánlásokat, ha azok összhangban vannak a magyar joggal. Európának kell harmonizálnia az orbáni jogrenddel.
Mint ismeretes, az unortodox gazdaságpolitikával másfél év után kénytelen-kelletlen felhagyó budapesti rezsimnek záros határidőn belül készpénzhez kell jutnia, ellenkező esetben valósággá válhat az államcsőd. Pénzt azonban a korábban Magyarországról kirúgott IMF csak akkor ad, ha abba az Európai Unió is beleegyezik – ehhez viszont a rezsimnek legalábbis lassítania kéne az önkényuralmi berendezkedés kiépítését, és általában demokratikus álarcban kellene mutatkoznia. Kroes asszony nyilvánvalóvá tette, hogy Orbán helyettesének négyszemközt nem voltak feltételei; a magyar kormány nevében elfogadta az Európa Tanács által kért valamennyi médiaügyi változtatást.
Álljunk csak meg egy pillanatra, miniszter úr! Ön mást mond négyszemközt, és mást a nyilvánosság előtt.Ez lenne az a híres csavaros magyaros észjárás?
Szóváltás alakult ki aztán Navracsics és Neelie Kroes között a magyarországi jogalkotási folyamatról az Európai Parlamentben tartott bizottsági szintű közmeghallgatáson, amikor a biztos arra kért egyértelmű választ, hogy a kormány elfogadja-e az Európa Tanács majdani ajánlásait. Navracsics Tibor igennel felelt, hozzátéve: persze csak akkor, ha ezek az ajánlások nem ellentétesek a magyar jogrendszerrel és alkotmányossággal.Ez a válasz arra utal, mintha az Európai Uniónak kellene az orbáni jogrendszernek megfelelni, és nem fordítva. Mintha nem Magyarország lenne az Európai Unió tagja, hanem az Európai Unió lépett volna be a Nemzeti Együttműködés Rendszerébe.
Kroes rámutatott: Navracsics válasza nem egyezik azzal, amit Orbán helyettese korábban négyszemközt mondott neki.
Navracsics erre úgy reagált, ő a magyar alkotmányra esküt tett képviselőként volt kénytelen megfogalmazni ezt a fenntartását, egyébként pedig nem feltételezi, hogy az ET a magyar jogrendszerrel ellentétes ajánlásokat tesz.
Navracsics emellett nyilvánosan kijelentette azt a bődületes hazugságot, hogy “Magyarország megtartotta a fékek és ellensúlyok rendszerét”, ennek köszönhetően a magyar alkotmánybíróság is alkalmas a médiatörvény kontrolljára, mint ahogyan ezt biznyítja, hogy alkotmányellenesnek is minősítette annak néhány passzusát.










Európa ébredj!
„Rabok legyünk vagy szabadok”
A szú belülről rág!
tori
„Mint a rajtakapott hamiskártyás a káváházat úgy gyújtja fel Orbán Magyarországot, hogy mind benneégjünk – akár példaképe Hitler tette.”
Van egy „rossz” hírem a hitlerájból a neve: Stauffenberg. Hátha nekünk is van egy.
Mi lehet a véleménye Magyarországról annak a külföldinek, aki csak Orbán,Navracsics Schöpflin, Szájer, Áder és a többi fideszes viselkedésén keresztül ítél meg minket? Elkeserítő.
aristeides 2012. február 10. péntek 09:51
Régi igazság: vigyázz, hogy mit kívánsz, mert megkaphatod! A Duna felé? Ami éppen befagy? És tudjuk, hogy a Duna jege mire alkalmas!
Gonoszka 2012. február 10. péntek 10:15
Ritkán, de most nagyon! Ő nem eszelős küldetéstudatos, mint Orbán, nem hülye, mint Lázár – hanem értelmes. Tehát majd nem védekezhet még csak azzal sem, hogy nem tudta, mire megy a játék. Ő aktívan részt vett! Kivéve persze, ha a “belülről bomlasztottam” bizonyítékait gyűjtögeti a teljesen blőd szöveggel. Egy olyan bizottsági ülésen, amely a magyar tákolmánnyal és kapcsolódó törvényeivel foglalkonaik – azt nyilatkozni, hogy “bármit, kivéve ami azzal ellentétes”? ENNYIRE azért nem hülye!
A kép címe akár ez lehetne:
“A médiabiztos és a magabiztos” :)
Kydonna 2012. február 10. péntek 10:28
Nem csak internet: sok helyen áram és víz sincs. Ha nem kell közművekre költeni – akkor nem lehet éhen halni a 47.000-ből (csak betegnek nem szabad lenni a mai gyógyszerárak mellett) Szerintem szisztematikusan döngölik vissza a népet a múlt századok nyomorszintjére. Akinek legnagyobb gondja, hogy aznap mit eszik – nem foglalkozik olyan “úri huncutsággal” mint a politika!
dr. Kné 2012. február 10. péntek 10:42
Nem kell bedőlni a fideszes propagandának. UGYANAKKORA volt a tavalyi nemzetközi szakszervezeti tüntetés (Hősök terétől az Oktogonig) és akkor arra a nagyonprecíz rendőrségünk 10-12 főt mondott! Itt pedig szakmai számításokkal ezt a “400 ezret’ kb 25 ezresre becsülték. Többen voltunk az Operánál – csak nem vonultunk, pedig az látványosabb! Remélem legközelebb teherautóra pakolják a színpadot és mi is menetelhetünk!
Én határozottan Navracsicsnak hiszek. Már sokszor bizonyították a fideszes fiúk a tingli-tangli Európának a magyar virtust. Európa szedje össze magát, ha fogást keres egy tiszta lapokkal játszó, becsületes kormányon. A betyárját!
figyelő
- mínusz a sikertelenségért! Sokkal jobb példát hozott Orbán az Ábrahám Lincolnozással Tehát a kérdés: lesz nekünk Boot-unk, amivel üthetjük a nyomát?
admin
a cím most majdnem kifogástalan (különös tekintettel a gyakorító képzőre) de én mégis hiányoltam az IS-t!
Főnökét képviseli, nem tehet mást, mert még májustól élhet a 47000 froncsijából, s az gáz lenne nála – sőt gáz sem lenne nála.
Hurráááá Steely Neelie (ahogy Őt az Angolok becézik)
Mínuszolók! Negatív jelenségek, hát itt sem tudtok elegen lenni!?
Képtelek vagytok negatívba átvinni ezt a francos tetszés indexet!?
Mát mit mondott félkegyelmű atyátok nektek!?
Nem azt, hogy “mindenki hozzon még egy embert!”?
Ha ide szépen leültök, akkor kettős haszon van: 1. Ragad rátok valami kultúra!
2. Kubatov elvtárs számára, ha írni is tudtok, készíthettek jelentéseket!
Legyetek Üdvözölve!
Ez a Navra mekkora egy orbitális paraszt, elvtársak… Aztán csodálkozunk, ha Nyugaton megkérdezik, tudunk-e késsel-villával enni.
Nos gusztavnagy, ha Ön is a minuszolásból kellene, hogy megéljen, másként ítélné meg a minuszoló honfitársainkat! Most képzelje el, ha netán menesztenék a vezért, ők is kenyérkereset nélkül maradnának és akiket eddig lenéztek, és lógósnak cimkéztek, hirtelenjében közöttük találnák magukat!
Higyje el nekem, ez egy nagyon kemény munka, “gerincpróbáló” és nem is oly felemelő, rosszabb lehet, mint a moslékzabálás….
Köszönjük meg a “jósorsunknak”, hogy nem ebből kell megélnünk – ők meg miniuszolgassanak, hát ennyi örömük van az életben, szánalmasak!
Nekik ilyen példaképük van, mint a sohasemhazudtam, Plagi Pál, amortizáló Semjén és Navracsics, a két Mr 10-20%-os polgi, meg a Meggyes aki lenyúlta a babapénzt, a kiflicsücsök nyugdíjvédelmis, stb., stb. Ezekért az egyénekért még a tűzbe is bemennének, hát ne várjunk tőlük semmit, én ezt teszem.
A Magyarország c. Geszti számból mindíg a fülemben cseng: az arcodban látom a magam arcát, és szégyenkezem ezek miatt, de nagyon!
A South Park felnőtteknek szóló rajzfilmsorazat, az egyik kedvencem.
2003. áprilisában került adásra az egyik rész.
Ez az 1776. függetlenségi nyilatkozattal kapcsolatos kis epizód.
A magyar fordításban ez hangzik el:
”
-Háborúra nem lehet alapozni egy országot!
-De olyan nemzetet sem lehet létrehozni aki fél a harctól!
-Mr. Franklin, Ön melyik pártot támogatja ebben a kérdésben?
-Én úgy hiszem, ha már államalapításra adjuk a fejünket, az nem megoldás, ha egy hatalomra éhes erőszakos országot termtünk.Ugyanakkor azt a látszatot sem teremthetjük, hogy nemzetünk meghunyászkodik a harccal szemben.Teremtsünk egy olyan államot, amelynek mindkettő erénye,
-Igen!
-Ez lesz a jó! Háborúba megyünk, de egyidőben tüntetünk is ellene!
-Úgy van!
-Ha már nemzetünknek joga van a szabad akarathoz mindig lesznek háborúpártiak és ellenzékiek.
- Hiszen ezáltal országunk bárki ellen harcba szálhat, miközben elmondhatja azt is, hogy nem akart háborút.És ha megengedjük az embereknek, hogy tiltakozzanak a kormány döntése ellen,akkor államunkat soha semmiért nem okolhatnák.
-Így a kecske is jól lakik és a káposzta is megmarad.
-Zseniális!
-Egy nemzet, aki mindég mást tesz, amit gondol.
És legyen a nemzet neve:”
Eddig az idézet.
Ez egy rajzfilm és egy szövegrészlet belőle.
Kedves Kekec 2012. február 10. péntek 13:01
Jól látod. A számolásnál nem kell bedőlni a(z) (n)ősmagyar cselnek.
Utólag ugyanis a mende-mondákban az szerepel, hogy őseink harci taktikája volt támadás során tisztes távolságot tartottak egymástól, hogy messziről többnek
lássák őket. (gondolom közelről minden másként látszik, főleg “szemüveg” hijjján!)
Milyen féket? Hát a kötőféket!
Na Rózsika!
.
“Hoffmann Rózsát Brüsszelbe várják az oktatási törvények ügyében.
Andrulla Vasziliu EU-biztos megbeszélést folytatott pénteken Brüsszelben Jávor Andrással, a Nemzeti Erőforrás Minisztérium közigazgatási államtitkárával, és egyetértésre jutott vele abban: Hoffmann Rózsa oktatási ügyekben illetékes államtitkár Brüsszelbe utazik, hogy megvitassa az Európai Bizottságban a magyar közoktatási, valamint felsőoktatási törvénnyel kapcsolatban felmerült aggodalmakat.”
http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=520066&referer_id=friss
.
Ott nem lesz HÖOk-kal, vita!
Inkább sűrű hukk, hekk hagyja majd el, dalos kis száját!!
Aki nem érti, hogy mi az a “fékek és ellensúlyok rendszere” és egyáltalán mi szükség van rájuk, az talán szálljon be egy liftbe azok nélkül. Ugyanolyan szabadesésben lesz része, ami az országnak jutott 2010-től!
Navracsicska brüsszeli szerepléséről egész jót írt varanusz:
http://varanus.blog.hu/2012/02/10/navracsics_a_kettos_beszed_meg_a_puccs?fullcommentlist=1#comments
de én inkább a kommentekből szemléznék:
A puccsot pedig a jelek szerint úgy hárította el Viktor, hogy értelmetlenné tette. Miután bármit végrehajt így tk. az EU bábja lett. Mi értelme lenne lecserélni a saját bábunkat?…;)
Menjünk kérem tovább, nincs itt semmi látnivaló! Mostanra már csak annak lenne hírértéke, ha a fidesz egy nap esetleg mégse kúr el valamit, vagy betartja valamely ígéretét.
Viszont ha kiszámoljátok, hogy a jelenlegi cca. 21.000 mrd államadósság hány százaléka a 6.000 milliárd, amiért most ácsingózunk… rögtön kiderül, hogy majdnem 30.
Szóval ha ANNYIRANAGYON harcolunk az adósságnövekedés ellen, ezt miért nem említjük???? Miért? Rohattszocik összesen nem emelték ennyivel.
Kiszámolták, hogy ezzel már 100%-on felül lesz az államadósság ÉS EZ NEM EGY KÜLSŐ OK (KÜLSŐ VÁLSÁG), HANEM EGY ELBASZOTT GAZDASÁGPOLITIKA INDUKÁLTA???? Ez pluszban dühít. Nem kicsit, nagyon.
És ha jönnének a naridroidok, hogy ez lehívható, tehát nem feltétlen kell lehívni, higgyétek el: AZ UTSÓ FILLÉRIG LEHÍVJÁK, mint ahogy az utsó fillérig elbaszták a MANYUP pénzeket.
Na a többi mellett EZÉRT IS utálom-rühellem ezeket a rohadt hazaárulókat.
Ha Gyurcsány vesz fel 10 milliárd forint hitelt, az már szerintük eladósítás, bankárkormány, nemzetárulás, hazaárulás, segítsééég! De ők most a jelenlegi adósságállomány HARMADÁÉRT küzdenek…
Ez senkinek nem jut eszébe?
mi beszoptuk a kamunikációt…
99% buta lusta gondolkodásmentes paraszt vagyunk
csak Te vagy polgár… aki észrevette hogy mindenéből ÉPP kiforgassák…
előre több nemzedékre… maffia kormány
Viktor tök jogosan mondta: nincs ellenzék. De azt is tudjuk már 98-02 óta, hogy a parlament ellenzék nélkül is működik. S lám.
Stephen Barlay jut eszembe, aki egy interjúból idéz a “Légikatasztrófák” c. kötetben, a fejlődő afrikai országok repülésbiztonsága kapcsán: “Ha nincs se dió, se mogyoró az éhező millióknak, legalább van egy szép nagy sugárhajtású repülőgépük, amely a nemzeti színekben repül. Ez a hiúságból fogant légitársaságok filozófiája”
Egy biztos!
Igen kemény feltételekkel fogják a kormány rendelkezésére bocsájtani a kért összeget!
Nem is csodálkozom!
.
“Mint egy családi ebéd – Orbán a frakcióülésről és a mindenbe beleszóló Európáról.
A miniszterelnök szerint „le kell szerelni az ellenséges támadásokat”, mert Magyarországnak nincs szüksége arra, hogy „Európa mondja meg, hogy éljünk, erre itt a 10 millió magyar”. A kormányfő szerint békés, nyugodt, higgadt európai vitára lenne szükség, nem arra, hogy „Brüsszelből mondják meg, mit tegyünk mi magyarok”.
http://nol.hu/belfold/mint_egy_csaladi_ebed_-_orban_a_frakcioulesrol_es_a_mindenbe_beleszolo_europarol
.
Most akkor mi van???
Navracsicstól azért aljasság ez a trükközés, mert ő a szombathelyi BDTF-en oktatta a politikát, tehát tisztában van az összefüggésekkel (nem úgy mint főnöke).
OV most vele akarja eljátszatni a ˝˝trükkös˝˝ fideszest, aki látszatra, szóban engedni látszik, csakhogy megkapja a pénzt, közben pedig a bulldózerrel halad előre, letapos mindent.
Remélem az EU nem veszi be ezt a nyilvánvaló felcsúti kocsmai-focipályai trükköt.
Ez hír? Az igazi szenzáció az lennem, ha egyszer igazat mondana:)
Jujj!! Csak így !
Már elég régen kommenteltem itt ezen a honlapon.(egyébb ok ok miatt,De nem azért mint annó Hofi elmondta egy kabaréban .”voltam egy kicsit üdülni!Mert ugye jött az autó és megkértek fáradjak már be egy kis ismerd meg magyarország nevezetességeit. Úgy akkor ezt náluk így nevezték: Egy kis üdülés állami pénzen Hofi szaktárs. de azért megérti ….”)
De ennyi féle hírt,magyarázatot még nem olvastam az internetem magyarországról,Ami cáfolja a magyarország+”Napoleonka” megtámadását.Az internet szabad és aki előfizeettt szabadon használhatja.(Már hba a szolgáltatás éppen nem akadozik,vagy éppen nem uj gépet nem kell vennie)
Van aki magyar nyelven olvassa,van aki eredti nyelven. De a “médiamogul” mindent megtesz a vezínek, mert kell a támogatás.(Függetlenül attól mit ír az Eu sajtóosztálya+a külföldi neves lap)
A véleményeket is elolvasva (negatív droidok,bérkommentelők átugorva) nehezen fogadom el azt “birkák vagyunk saját hazánkban mert tiltakozás nélkül elfogadjuk amit nyilatkoznak! (Bezzeg 4 éven keresztül ömlött a propaganda az elmúlt nyócévről,szemkilövetősökröl,rabrókról,csalókról).
Sajnos mindetnt megtehetnek mert megtudják osztani még az EU-t is,Függetlenül attól hogy kettős kommunikációt alkalmaznak,valamint az általuk is elfogadott,sőt javaslatokkal megtűzdelt Sztálinista ,Technokrata,Kommunista(lásd OV véleményét
http://www.rexinfo.hu/main/news_44588.html)
ALKOTMÁNYT amire esküt tettek az EU előtt meggyalázzák.A bírálatokat itthon háborús cselekedetnek nyilvánítanak olyan emberekről mondanak véleményt akivel 4 szemközt teljesen mást beszélnek mint a nyilvánosság előtt ez annyira gáz,hogy alig várom a tavaszt.Mert akkor leülök a parlament lépcsőjére minden nap reegel 7-kor és ott üldögélek naponta a táblácskámmal zárásig.De egy fecske nem csinál nyarat.
Két jó kis komment a Hírszerzőről:
Hlavac Mari 2012. 02 10., 15:38
Ki látta tegnap az e.u -ból aközvetítést? kinevették a Navracsicsot. Ez a véleménye az e.u-nak az egész Orbán kormányról.
mrozek 2012. 02 10., 16:49
Súlyos tévedésben vagy kérlek! Navracsics igen tisztelt miniszter úron senki sem nevetett! Mert én igenis láttam az említett közvetítést, ahol bizony, még egyszer mondom, senki, de senki sem nevetett Navracsicson!
Egyszerűen csak kiröhögték…
és nagy taps a bátor kommentelőnek, aki az MNO-ra merészkedett ilyen HSz-el:
Carlos> http://banana-daiquiri.blog.hu 2012. február 11. 11:44
követtem az eseményt nagyjából és úgy láttam, hogy most lényegesen közelebb kerültek a jelenlévők a magyar realitások megértéséhez, mint eddig.
A kormány mellett felszólaló magyarok nagyjából kivétel nélkül előadták azt az együgyű demagógiát, ami valójában a világon bárhol csak belföldi használatra van kitalálva, többnyire a helyi széljobb populizmusának eszköztárában:
hogy t.i. vagyunk “mi” és a világ többi része, amit EGYETLEN csoportnak tekintünk, szoclib-nek nevezzük és azt állítjuk, rajtuk keresztül diktál a karvalytőke. És ennek a csoportnak a világ-összeesküvése zajlik a mi csoportunkkal szemben. (és ezzel gyakorlatilag le is írtuk a társadalom modelljét.)
Ez aztán az Eu képviselők arcán tényleg őszinte döbbenetet váltott ki, ennyire súlyosnak sokan nem tételezték a magyarországi mentális állapotokat.
Abban a környezetben, ahol nagyjából egyforma távolságra állnak egymástól konzervatívok, szocialisták, zöldek, liberálisok, stb. de mindannyian konszenzust ápolnak a demokratikus rendszer mellett, nagy hitetlenkedést vált ki a primitivizmusnak ez a foka.
Ezen kívül szintén majdnem az összes kormányt védő felszólaló alkalmazta azt az érvelést (szintén belföldi használatra van rendszeresítve), hogy azzal védekezzen egy antidemokratikusnak tételezett vád ellen, hogy: “és amikor a szocialisták ezt vagy azt csinálták…”
Az ilyen mondatok is önleleplezőek, azt bizonyítják, hogy a tetteinket nem a jogi és demokratikus keretek normáihoz szabjuk, hanem mások vélt vagy valós hibáira, bűntetteire hivatkozva bűnözünk.
A hazai lerohasztott erkölcsi környezetben ezzel az érveléssel sikert lehet elérni, egyetlen lépcsőfokkal feljebb azonban egyből botrányossá válik ez a gondolatmenet.
Távol volt a nagy színpadi hazudozó, ő ügyesebben porciózza a kettős beszédet, jobban tudja mit nem szabad ott hangoztatni, mi az, amit meg kell meghagyni a hazai populista demagógia fogyasztóinak. Ezek a lelkes és harcias kormányvédők most sokkal igazabb, reálisabb képet mutattak meg a magyar valóságról, és ezzel elég sok kérdőjelet oszlattak el Eu képviselői fejekben.
http://mandiner.hu/cikk/20120211_sesztak_agnes_feszitsd_meg
No persze ott a jobbosok tengenek túl, ha kiváncsiak vagytok, hogy miért vannak még hívei még mindig Orbánnak: azért mert sok van ott, ahonnan ezeket szalajtották!
Navrasics a kormány legszemetebb, a legsunyibb tagja, Talán a professzionális hazudó Szijjártó is nehezen tud túltenni rajta. Ezeknél a szemeteknél a politika az egyenlő a folyamatos hazudozással. A kormány 11 tagját tarják a jog és a nép ellenségének, és mindenképpen törvény elé állítják őket! Minden kijelentésük rögzítve van!
Ugyan így a kormány TV és rádiók gátlástalan hazudozói sem kerülik el a felelőségre vonást
Sőt, például a Kárász is (TV2)jobban tenné, ha Székelyfölde emigrálna ha látni akaja a gyerekét felnőni
Bohém – az van, hogy nem foglalkozunk a nyilvánvaló hazugságokkal. Még a beígért 1 millió munkahellyel sem lennénk 5 millió fölött , de hol vagyunk attól (még akár időarányosan is?) De egyébként ez jó magas labda ahhoz, hogy olyat olvassatok tőlem, amit eddig soha: DICSÉRNI fogom Orbánt!
Múltkor kifejtettem, hogy szörnyű gyanúm támadt, hogy tulajdonképpen csak egy politikai bábszinház előadást látunk (amit most kibővítek a “Mi van, ha igaz” kérdéssel) azaz mi van, ha igaz az a NET szerte elterjedt állítás: mindegy, hogy Gyurbán vagy Orcsány?
Ha Gyurcsány reform törekvései EGY tanulsággal jártak az alapjában egy(séges) politikai elit részére: a kádári vívmányokat nem lehet szép szóval elvenni a néptől, arra csakis a diktatórikus eszközök alkalmasak? Hiszen az EGYETLEN jó hatásfokkal megvalósult reform – az egészségkassza – csak fenyegetésre, tehát diktatórikus eszközre lett szufficites?
Mi van ha Gyurcsány nem tudta puszta kézzel “kikotorni a gesztenyét” és ebből Orbán azt a következtetést vonta le, hogy több réteg azbesztbe kell csomagolni a kezet ehhez?
Mi van ha valóban 2/3-hoz akarták juttatni Orbánt, hogy ezeket a reformokat – tehát a visszanyeséseket – meg tudja csinálni és a baloldali elit azért nem akciózott, mert ehhez cinikusan gazsulál?
Mi van ha azért vannak kizárólag CIVIL megmozdulások, mert azok ebbe nincsenek beavatva?
Azaz mi van, ha mi egyik-másik tábornak szurkolunk – és közben a meccsek le vannak bundázva? Mert mi ugyan ugatunk – de a karaván közben szélsebesen haladt!
Ja a dicséret (bár korábban már pedzegettem)
Nézzétek meg a szoci és a fidesz kormány egészségügyi reformját: Orbánék végkielégítés nélkül többezer fővel csökkentették az orvosok létszámát, és most zárnak be kismillió egészségügyi intézményt – különösebb társadalmi tiltakozás nélkül! Vessétek már össze a Gyurcsány-Molnár reform társadalmi visszhangjával! Egy dolog, hogy az ellenzék bujtogatta ellene a népet – más dolog, hogy most nincs ilyen bujtogatás – és a nép magától szép tunyán bámul ki a fejéből! Mert a fidesz-propaganda elkábította, és a nagyobb műtéteket is ellenkezés nélkül tűri. Na: ki a jobban kormányzó, a magyar népléleknek jobban megfelelő miniszterelnök? “Mert megérdemeljük!”
“Kekec”
2012.február 11.
szombat
19:36
Azt írod hogy:
“mert megérdemeljük”
Hát ez nem igaz mert :
Kertész Imre szerint is a Le Monde-nak adott interjújában azt mondta hogy Magyarországon sohasem volt demokrácia.
http://www.lemonde.fr/livres/article/2012/02/09/imre-kertesz-la-hongrie-est-une-fatalite_1640790_3260.html
1989-2010-ig sem volt demokrácia, hanem csak nevetséges színjáték.
Ezért a teljes lakosságot is beleértve többes számban kijelenteni hogy “megérdemeljük”, nem korrekt.
……………………..
“Nyilvánvalóvá vált, hogy Kroese nem korrekt” Mondja Navracsics
http://www.fidesz.hu/index.php?Cikk=177751
…………….
Ami Kroes szavait illeti, meglehetősen furcsák, mert én személy szerint “magánbeszélgetésre” csak akkor hivatkozok, amikor a másik ebbe beleegyezett. Ebben az esetben úgy néz ki hogy Navrasics ebbe nem egyezett bele, illetve másképpen emlékezik. Az hogy milyen szavak hangzottak el, az csak feltételezés.
Kroese ezzel hőssé avatta Navrasicsot a lakosság szemében. Miért tette?????
……….
Talán Kroes olyan dolgokat is javasolhatna ami a lakosság anyagi és szellemi hasznára válik, de ez sajnos nem így van.
“Kroes rámutatott: Navracsics válasza nem egyezik azzal, amit Orbán helyettese korábban négyszemközt mondott neki.”
Ez így önmagában is inkorrekt, Navrasics állítása nélkül is, mert négyszemközti beszélgetésre hivatkozik ..
“Megpróbált beleszorítani abba a szituációba, „- mint egy biankó csekket aláírva – én ott tegyek ígéretet arra, hogy bármit is javasol az ET, azt elfogadom” – húzta alá Navracsics Tibor”
Kroesék csupa nem lényeges dolgokat kifogásolnak, mint például a bírók nyugdíjba vonulási ideje. Enyhén szólva “nem lényeges”, mert lehetne erősebb jelzőket is használni. Ha mindenki 62 évesen megy nyugdíjba, akkor miért ne ugyanakkor menjen nyugdíjba a bíró?
Az sem korrekt dolog, hogy belekötnek abba hogy a monetáris tanács az alkotmányra tesz esküt az országgyűlésben. Szinte minden országban így van.
Talán akkor tegyék ezt szóvá, ha bebizonyították hogy más államoknak is kifogásolták ugyanezt, illetve azok változtattak ennek folytán ezen a kérdésen.
Ha nem így van, akkor hallgassanak.
Olyat javasoljon az EU ami a lakosságnak hasznára válik, pénzben.
“Kekec”
2012.február 11.
szombat
19:36
Azt írod hogy:
“mert megérdemeljük”
Hát ez nem igaz mert :
Kertész Imre szerint is a Le Monde-nak adott interjújában azt mondta hogy Magyarországon sohasem volt demokrácia.
…http://www.lemonde.fr/livres/article/2012/02/09/imre-kertesz-la-hongrie-est-une-fatalite_1640790_3260.html
1989-2010-ig sem volt demokrácia, hanem csak nevetséges színjáték.
Ezért a teljes lakosságot is beleértve többes számban kijelenteni hogy “megérdemeljük”, nem korrekt.
……………………..
“Nyilvánvalóvá vált, hogy Kroese nem korrekt” Mondja Navracsics
….http://www.fidesz.hu/index.php?Cikk=177751
…………….
Ami Kroes szavait illeti, meglehetősen furcsák, mert én személy szerint “magánbeszélgetésre” csak akkor hivatkozok, amikor a másik ebbe beleegyezett. Ebben az esetben úgy néz ki hogy Navrasics ebbe nem egyezett bele, illetve másképpen emlékezik. Az hogy milyen szavak hangzottak el, az csak feltételezés.
Kroese ezzel hőssé avatta Navrasicsot a lakosság szemében. Miért tette?????
……….
Talán Kroes olyan dolgokat is javasolhatna ami a lakosság anyagi és szellemi hasznára válik, de ez sajnos nem így van.
“Kroes rámutatott: Navracsics válasza nem egyezik azzal, amit Orbán helyettese korábban négyszemközt mondott neki.”
Ez így önmagában is inkorrekt, Navrasics állítása nélkül is, mert négyszemközti beszélgetésre hivatkozik ..
“Megpróbált beleszorítani abba a szituációba, „- mint egy biankó csekket aláírva – én ott tegyek ígéretet arra, hogy bármit is javasol az ET, azt elfogadom” – húzta alá Navracsics Tibor”
Kroesék csupa nem lényeges dolgokat kifogásolnak, mint például a bírók nyugdíjba vonulási ideje. Enyhén szólva “nem lényeges”, mert lehetne erősebb jelzőket is használni. Ha mindenki 62 évesen megy nyugdíjba, akkor miért ne ugyanakkor menjen nyugdíjba a bíró?
Az sem korrekt dolog, hogy belekötnek abba hogy a monetáris tanács az alkotmányra tesz esküt az országgyűlésben. Szinte minden országban így van.
Talán akkor tegyék ezt szóvá, ha bebizonyították hogy más államoknak is kifogásolták ugyanezt, illetve azok változtattak ennek folytán ezen a kérdésen.
Ha nem így van, akkor hallgassanak.
Olyat javasoljon az EU ami a lakosságnak hasznára válik, pénzben.
Nem négyszemközti megbeszélésen mondott mást a hazudós Kroesnek, zártkörű tárgyaláson.Nem mindegy, hogy idd ki vagy vidd ki… Minden bizonnyal a tárgyalásról jkv. is készült.
KFJ – ne ess abba a tévedésbe, hogy a “lakossággal” azonosítod a szánalmas Orbán fanokat! A normálisabbak szemében Navracsics csúnyán leégett, amikor a főnöke dupla fenekű, kifelé és befelé is mást mondok szövegelésével próbálkozott. Kroesék csupa lényeges – a fékek és ellensúlyok rendszerének leépítésével kapcsolatos dolgot kifogásoltak. Csak a fidesz hívők hiszik el azt a fidesz.-mantrát, hogy ezek “lényegtelen apróságok” lennének. Bár lehet: Orbánnak és nekik. De minden józan, demokrata számára nem jelentéktelenek.
Olyat meg tud javasolni az EU ami (rövid távon a lakosságnak hasznára válik: NE VEGYÉK fel az IMF hitelt, és ne fogadják el az EU támogatásokat.. Nem olyan rövid távon (sacc/kb pár hónap) meg beledöglik a nép az államcsődbe, ami felé gőzerővel haladunk!
És egy apró kis nűansz: nem PRIVÁT látogatáson volt Kroesnél Navra csicska, tehát nem is lehetett “magán”beszélgetésük!
anonyme
2012. február 11. szombat
21:19
Olvass figyelmesebben! :
a “négyszemközti beszélgetést” maga Kores ismerte be.
Ez így önmagában is inkorrekt.
Sajnálom.
Ha Kores-nak diplomája van, akkor biztosan nem az intelligenciája miatt kapta.
“Kroes rámutatott: Navracsics válasza nem egyezik azzal, amit Orbán helyettese korábban négyszemközt mondott neki.”
kekec
2012.február 11.
szombat
21:34
Orbánékat nem azonosítom a lakossággal, de az mondani hogy “Mert megérdemeljük”, az nem helyes. Én nem érdemlem meg, és a tények keretén belül kritizálom is őket.
A “fékek és ellensulyok” kérdését fontosnak tartom, és igazából ezen a területen vártam volna el az EU kritikát.
Gondolok itt a Médiára, a Országos Bírói Hivatalra, aminek vezetője FIDESZ érdekeltségű, stb.
Kroes négyszemközti beszélgetésre való hivatkozása önmagában is inkorrekt, Navrasics véleménye nélkül is.
KFJ – az volt az inkorrekt, hogy egy NEM MAGÁN, hanem hivatalos beszélgetésen (nem olyan puszipajtások ugyanis, hogy csak úgy magánügyileg kvaterkázzanak)
elhangzottakkal szemben nyilvánosan egészen mást mondott!
Ha pedig egy poént magyarázni kell, már régen rossz: ez egy reklámszöveg – és egészen egyértelműen egy rétegről szól- nem a lakosság egészéről, ahogy az ilyen szövegeket beszopók is csak a lakosság egy része!
Nagyon meglepne ha a médiaügyekben vagy bármi másban Kroes négyszemközt egyeztetne Navracsiccsal. Nem is teheti!
“Ha Kores-nak diplomája van, akkor biztosan nem az intelligenciája miatt kapta.”
Ebben a stílusban vitatkozzon a doktor gojostol.
kekec
2012.február 11.
szombat
21:34
Azt mondod:
“És egy apró kis nűansz: nem PRIVÁT látogatáson volt Kroesnél Navra csicska, tehát nem is lehetett “magán”beszélgetésük!”
akkor miért írja a fenti cikk: 2X ????
1./”Neelie Kroes médiabiztos kijelentette: a négyszemközti tárgyalásokon nem voltak feltételei”
2./”Kroes rámutatott: Navracsics válasza nem egyezik azzal, amit Orbán helyettese korábban négyszemközt mondott neki.”
……..
Alapvető szabály: négyszemközti beszélgetésre csak akkor lehet hivatkozni ha a másik beleegyezik. Egyébként inkorrekt a hivatkozás.
kekec
2012.február 11.
szombat
21:34
Bocsánat………
Javítás:
2+1=3x
A fenti cikkben: a kép alatt:
“Álljunk csak meg egy pillanatra, miniszter úr! Ön mást mond négyszemközt, és mást a nyilvánosság előtt.Ez lenne az a híres csavaros magyaros észjárás?”
Ez is inkorrekt.
Ez is nényszemközti beszélgetésre hivatkozás
Narancsos regnálása óta folyamatosan hazudik minden nap 24 órán át, ha teheti, és még az sem igaz amit tagad. Semmiben sem különbözik a kedves vezetőtől, annak méltó helyettese, meg a tákolmányozó, nemzeti semmitvalló, szabadságharcos, horthysta, újfasiszta élcsapat többi tagjától.
Ahogy elnézem a tárgyalópartner arcát, úgy tűnik keményen az emberére talált, nem a fideSS mákonytól elkábult fanokkal egyeztet.
A tárgyalóparnerei kezdik részleteiben is megismerni a kettős beszéd ocsmány, mucsai technikáját, amely ellentmond minden civilizált politikusi gondolatmenetnek, és annak az elemi politikai tisztességnek is, amely sugárzik az EU részéről akkor amikor megpróbálják ezeket a délkelet-balkáni zavartelméjűek tartalmatlan monológjaiból kihámozni az érdemi mondanivalót.
Sajnos számunkra már nem meglepőek az olyan orbitálisan hamis állítások, amely szerint az autokrata polgári diktatúra megtartotta a fékek és ellensúlyok rendszerét, amikor azt teljes mértékben lerombolta, vagy az az elvarázsolt, egyben mocsári bűzű érvelés, hogy ha az EU akar valamit tőlünk, akkor igazodjon az újsütetű, nevetségesen primitív tákolmányhoz, meg az összehányt, sok esetben egy napos érvényességi idejű sarkalatos törvények jogi szalmakazlához, amikor annak pont fordítottnak kell lennie, azaz nekünk, mint az EU tagjának kellene minden vonatkozásban alkalmazkodnunk az EU-s alapelvekhez, nevetséges állítás a nemzeti együtt nem működés alapelveire hivatkozni olyan körülmények között, amikor ~ 52 %-os szavazati arány a hazai rossz szabályozás miatt létrehozhatta a parlamenti 2/3-ad politikai és gazdaságpolitikai ámokfutását és a demokratikus intézményrendszerek felszámolását, stb.
Tárgyalási irányelvként nem felejthető, hogy a verbális jámborság egy pillanatra se vezesse félre az EU szakértőit, gondolom már belekostóltak a jobber agymosók azon trükjeibe, hogy más tartalmú szabályozást adnak ki magyar nyelven mint külföldi használatra, az anyagokat tárgyi hibákkal ferdítik más nyelvekre, azaz gond és problémázás nélkül térnek át a verbálisról az írásos hazudozásra, a valótlanságok papagálykórusos harsogására.
Az se tévessze meg őket, hogy a törvényeknek vannak végrehajtási utasításai, amelyek általában szöges ellentétben vannak a törvényszöveg érdemi tartalmával, azaz lehet EU szempontból megfelelő egy törvény tartalma úgy is, hogy attól teljes mértékben elütő a végrehajtás módja.
Narancsos álságosan kitért a Klubrádió témája elől, mert hamiskártyás módon arra hivatkozott, hogy nincs miről beszélnie addig amíg a témával kapcsolatban peres eljárás zajlik. E jánuszarcú hazudozás mögött ugyanis két alapvető tény húzódik meg, az egyik a sóhivatal médiahatóság megalapozatlan pályázati kiírása és az annak való megfeleléssel kapcsolatos antidemokratikus történések, a másik pedig egy ettől teljes mértékben független bírósági eljárás egy másik sugárzási frekvencia megszerzésének ténye és ennek utólagos, megalapozatlan visszavonása. A helyettesnek az első tényről kellett volna beszélnie, és nem arról, hogy a második tény miatt nem kíván beszélni az elsőről, amikor a kettőnek pl. jogilag egymáshoz semmi köze, amelyet ő is nyilvánvalóan tud, de behazudja a magyar valóság ismeretének hiányát, a bírósági mérlegelés függetlenségét, stb.
Kroes úrhölgy egy pillanatig sem lankadó éberséget, az elmondott szavak és az elküldött írásművek betűnként és szellemiség szerinti higadt értelmezését kívánom a további munkájában.
KFJ!
Üdvözöllek!
Van az a pillanat, mikor pattan az ideg!
Téged átvágnak, azt szó nélkül tűröd?
balumacko
2012. február 11. szombat
22:43
………
és
…………..
Bohém
2012. február 11. szombat
22:51
………….
Engem valóban átvágnak, abban igazad van, de nem tűröm szótlanul.
……….
Nekem sem tetszik a rendszer, és fontosnak tartom a “fékek és ellensulyok” rendszerét.
,,,,,,,,,,,
Akkor amikor az EU a hatalomból kiesett zsarnokok ssiránkozásait szedi csokorba, és azokat szajkótzza “inkorrekt” módon, akkor TITEKET vágnak át, úgy hogy észre sem veszitek, és ezt szótlanul tűritek.
………
Aki ma Navrasiccsal inkorrekt, holnap veletek is az lesz.
Kroes “négyszemközti beszélgetésre” hivatkozik, és ez inkorrekt.
……….
Kroes beletartozik egy olyan érdekkörbe ami “átmentést” engedélyezett tömeggyilkos kommunistáknak 1989 után, így ő is már korábban lejáratódott. Ezt a játékot most mégegyszer meg akarja csinálni, hasonló inkorrekt hozzáállással.
Meggyütt a karaktergyilkos fidesznyik. Ezeknek mindenki pedofil, buzi, nemzetidegen inkorrekt, nem tud angolul … :))) A lejárató tárházuk kifogyhatatlan. Van még aki beveszi ezeket a hülye szövegeket, hamisításokat a nyolcéveseken kívül?
Nem tudom megérteni, hogyan lehetséges, hogy egy ember karaktergyilkolása tetszik embereknek. Ha velük ez történne, hogyan éreznék magukat? A KDNP-s szemforgatók Semjénnel az élükön, bizonyítják, hogy a nagy ájtatosságuk, kereszténységük nem egyéb, mint a megélhetési lehetőségük, ezért statisztálnak ilyen aljassághoz! Navracsics nem úr, pedig még tanított is, tehát nevelt, hogyan néz ennyi hazugsággal a tanítványai szemébe?
Mr.Belze
- ajánlom a Kossuth szobor lépcsőjét, mivel kétlem, hogy olyan közel kerülhet a Parlament épületéhez, hogy oda leülhessen. És mi lesz a táblácskán?
anonyme
- bocs, mellé! Természetesen +++++, és véletlenül mínusz.
a második szövegedre pedig a válasz: nézd meg, hogy miker ír KFJ. Nem tetszik ugyan a rendszer neki sem, de megbocsáthatónak tart a sajátjaitól bármiféle mocskos húzást, az “EU a hatalomból kiesett zsarnokok” távoltartása miatt. Az sem jut el az agyáig, hogy az EU-ban NINCSENEK zsarnokok – és a meghallgatás is arra irányult, hogy ne is legyenek!?
KFJ
a négyszemközti HIVATALOS megbeszélés és a MAGÁNbeszélgetés között zongorázni lehetne a különbséget! De persze némi kultúra is kell ennek felfogásához. Nem pletykálkodott Navracsics Kroes-sal! És TÉNYLEG inkorrekt dolog négyszemközt mást mondani, mint a nyilvánosság előtt. A világban ez nem divat, kizárólag hungaricum! Főleg, hogy azt hitte, hogy Kroes nem meri (vagy túl udvarias) ezt a szemére vetni! Az Unióban nem csupa hülye ül, és nincsenek narancsmákonnyal elkábítva, mint az itthon a lakosság nagy része. A “kiröhögés” még egy nagyon enyhe reakció volt! Rossz hírem van: az EU nagy ívben tesz arra, hogy a fidesznek itthon 2/3-a van! Azt az erkölcsi defektet meg hadd ne minősítsem nálad, hogy NEM a hazugságot sérelmezed, és nevezed inkorrektnek, hanem ANNAK LELEPLEZÉSÉT!
balumackó ++++++++++++++
csak egy megjegyzés: nem volt “rossz” a választójogi törvényünk idáig, mivel azzal sikerült viszonylagos kormányzati stabilitást biztosítani, valamint eddig nálunk minden kormány kitöltötte a mandátumát – szemben a környező országok állandósult kormányválságaival. Elmebeteg diktátorokra valóban nem készültek fel – tehát nem is védekeztek ellene. A pokolhoz vezető út tehát ezúttal is jószándékkal volt kikövezve.
Jajj, tessék mán, megmondani: Ki h i ( h e ) t t e, széles-e Hazában, hogy NEM ÍGY LESZ?? Szerintem, mindenki kezdettől fogva TUD(HAT)TA, hogy 1-től 1-ig
m i n d e g y i k papagáj! Azt szajkózzák, amit a vekkeres vezíííír E L Ő Í R !!!!
kekec
2012. február 12. vasárnap
12:38
“És TÉNYLEG inkorrekt dolog négyszemközt mást mondani, mint a nyilvánosság előtt. ”
Ebben igazad van, de ez nem bizonyítható.
Vagyis egy állítás és egy tagadás áll egymással szemben, vagyis a két ellentétes állítás kioltja egymást.
Sajnálom! Ez a logika.
Innentől kezdve továbbra is érvényes az hogy inkorrekt egy négyszemközti beszélgetésre hivatkozni.
Egyébként is:
:::::::::::::::::::::::::::
Kroes már egy évvel ezelőtt foglalkozott a média üggyel, és akkor az sikertelenül végződött, adott egy nagy pofont a semminek.
Szóval Kroes most is csak személyeskedett, kötekedett, de semmi valós érvet nem tudott felhozni.
Ezek a tények, és ezen felül minősíthetnék én is dolgokat, de nem teszem konkrétum nélkül, nehogy én is személyeskedő és kötekedő legyek.
:::::::::::::::
Az EU egy sor olyan indokot hozott fel, amin egy józan ember csak nevet . Ilyen indok például a bírók nyugdíjba menetele, stb……….
Ideje lenne már gy kis eredményt produkálni. Nem gondolod?????
Az EU a hatalomból kiesett zsarnokok siránkozásait szedi csokorba,
Ezen felül nem sok értelmes dologra futotta nekik.
Más dolog “ott” beszélni és “itt” élni.