Ronai and Ronai
AMERIKAI

Jelentett az Atomenergia Ügynökség 2011. november 8. kedd 22:25 | Rákócza Richárd Forrás: AN

  • Hozzászólások(41)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Jelentett az Atomenergia Ügynökség

Bécs/Jeruzsálem/Teherán – Hivatalosan is közzétette az ENSZ Atomenergia Ügynöksége a jelentést, amelynek alapján kétségtelennek tűnik, hogy a zsidó államot több alkalommal elpusztítással fenyegető iszlamista rezsim termonukleáris fegyver kifejlesztésén dolgozik. Az izraeli sajtóban vészjósló a csend, csak tényhíreket közölnek, a katonai cenzúra megtiltott a közeljövővel kapcsolatban minden találgatást; Irán azzal fenyegetőzik, hogy a tel-avivi utcákon győzi le a cionistákat.

Semmilyen más célt nem szolgálhatnak az iráni műszaki fejlesztések, mint atomfegyver előállítását – állapította meg az IAEA a most közzétett jelentésben, amely részletezi az iráni nukleáris program katonai természetét. Kizárólag atombomba gyártásához használható számítógépes modelleket találtak Iránban az ENSZ ellenőrei, akik szerint Irán olyan teszteket hajtott végre, amelyek csakis nukleáris robbanószerkezet megalkotását célozhatják, polgári felhasználásuk nem lehetséges.

Amano Jukija, az IAEA vezérigazgatója. Nincsenek kétségek

A jelentéshez csatolták a korábban ígért tizenhárom oldalas függeléket, amelyben összefoglalták a legfontosabb technikai leírásokat. Az IAEA megállapítja, hogy Irán – korábbi állításával ellentétben – nem hagyott fel 2003-ban az atomfegyver megkaparintására vonatkozó tevékenységével.

Teherán korábbi állításával összhangban most is hazugságokon és tévedéseken alapuló dokumentumnak tartja a jelentést. Nem így Izrael, amely már hétfőn jelezte: bizonyítékai vannak az iráni atomfegyverkezésre, és azt sem zárta ki, hogy azt katonai erővel állítja le. A perzsa állam ellen az utóbbi években négy körben hoztak nemzetközi szankciókat, ezek azonban épp úgy nem használtak, miként teljesen hatástalanok maradtak a Szíria, Észak-Korea vagy Myanmar ellen hozott szankciók is.

Ehud Bárák izraeli védelmi miniszter – még az IAEA-jelentés közzététele előtt – katonai csapást helyezett kilátásba Irán ellen, cáfolta ugyanakkor az iszlamista köztársaság véres szájú kijelentéseit, miszerint a teheráni ellencsapásnak akár egymillió halottja is lehet. A miniszter kifejtette: nem számít arra, hogy a jelentés jobb belátásra térítené a további, „halálos” szankciókat ellenző Oroszországot és Kínát, ugyanakkor hangsúlyozta azt is: még nem született döntés arról, támadjon-e Izrael. Bárák szóba hozta egy tengeri blokád lehetőségét, amely lehetetlenné tenné, hogy Irán külföldre hajózza az olaját, és ezzel súlyos károkat okozna az alapvetően olajexport alapú gazdaságnak.

Ehud Bárák

A zsidó állam sajtója baljósan hallgat erről az eshetőségről, a központi lapok, tévék és rádiók honlapjai arra szorítkoznak, hogy tényhír formájában ismertessék az IAEA-jelentést, és a politikusok is csendben vannak, miután korábban a kormány megintette a felelőtlenül összevissza fecsegőket, akik mindenáron a jólértesültség látszatát akarták kelteni. Így egyelőre elmaradnak az Izraelre olyannyira jellemző demokratikus viták, hogy épp melyik miniszter támadna és melyik halasztaná azt későbbre. Ahhoz, hogy Izrael háborút indítson, a kormány többségi döntése szükséges, valamint az, hogy a miniszterelnök abba beleegyezzen.

Ehud Bárák említést tett azokról az iráni fenyegetőzésekről, amelyek milliós számú izraeli halottról szóltak. „Megmondom maguknak, nem lesz százezres veszteség, de még tízezres se, ezres se. És Izrael nem lesz lerombolva.”

Teherán azóta újabb halálos fenyegetéseket intézett a zsidó állam címére; vannak már, akik a háborút Tel-Avivban vívják, egyelőre persze csak képzeletükben. A Fars hírügynökség közlése szerint „iráni katonák cionista katonákkal fogják vívni a harcot Tel-Aviv utcáin és kiűzik őket Palesztinából”. Hosszein Nakávi, a teheráni nemzetbiztonsági és külügyi bizottság tagja arra is figyelmeztetett, hogy „az iráni erők keményen harcolnak majd ellenségeikkel az európai és az amerikai kontinensen is, ha szükséges”.

Jáduállá Dzsáváni tábornok

Jáduálla Dzsáváni tábornok, az iráni Forradalmi Gárda parancsnoka azt állította, amennyiben Izrael támad, „közelebb araszol végzetéhez. Amennyiben a cionista rezsim elköveti ezt a hibát, az meg fogja határozni az utolsó napjait. Az Iszlám Köztársaság erős ország, amely megvédi szuverenitását a világ minden pontján, de különösen a Közel-Keleten”.

Dzsáváni sejtetni engedte azt is, hogy támadás esetén Irán fokozott mértékű támogatást fog nyújtani a Hezbollahnak és más terrorszervezeteknek. Mint fogalmazott, Teheránnak megvannak az eszközei arra, hogy „közeli helyszínekről adjon a cionista rezsimnek megsemmisítő választ”. Hozzátette azt is: „Izrael mindig fenyegeti Iránt, de soha nem cselekszik.”

Ahmed Váhidi tábornok

Ebben a szellemben nyilatkozott Ahmed Váhidi iráni hadügyminiszter is, aki nem tartja valószínűnek a háborút: „Izrael fenyegetése semmi más, mint médiapropaganda, amely bűzlik  a belső vitáktól.” Ugyanakkor úgy véli: „Fel vagyunk készülve bármilyen katonai konfrontációra.”

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 5.0/5 (3 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +5 ( 5 szavazatból)
Jelentett az Atomenergia Ügynökség, 5.0 out of 5 based on 3 ratings

Címkék:,

  • Hozzászólások(41)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

41 Reader’s Comments

  1. Összeszarták magukat.
    Ez nyilvánvaló.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (13 szavazatból)
  2. “…az iráni erők keményen harcolnak majd ellenségeikkel az európai és az amerikai kontinensen is, ha szükséges…”

    - Az a tipikus iszlámnáci realitásérzék… :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (18 szavazatból)
  3. Hát, ettől sz…rahtják is, mert a nagy pofán kívül semmijük nincs, ami Izrael ellen feltartóerőt képezhetne.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  4. rohadjanak meg.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (11 szavazatból)
  5. Ricsiiiiiiiiiiiii!
    -
    Ezt a hirt én nem hiszem el: “…iszlamista rezsim termonukleáris fegyver kifejlesztésén dolgozik.”
    Utána kellene nézni az eredeti cikkben mi volt. Nem hiszem, hogy hidrogén bombán dolgoznának, amikor még az annak begyújtásához szükséges atombomba sincs kész.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  6. Urániumbomba is ” termonukleáris ” mert nagy hőt képes fejleszteni és azzal pusztít föképpen.
    Ha csak lökéshullám lenne , akkor max. egy szárazföldi cunamival tudna vetekedni.
    Nade mindent kiéget magakörül a piszok !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  7. minden előttem szólónak 5 ös osztályzat!!!!!
    Iszlámnácik még összefogva sem tudták legyőzni Israelt!Majd pont iránnak sikerül?
    A “harcodba” nem vagy egyedül,segítünk legyőzni a sátánista iszlámnácikat!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (18 szavazatból)
  8. Irán hónapokra az atomfegyvertől c. poszt elején írtam egy hsz-t. Nem ismétlem, katonai hírzárlat van.
    Ti is hallgassatok. Most (!) ne beszéljetek! Egy csillag jelzés elég az együttérzés kifejezésére.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (13 szavazatból)
  9. Ha Irán nem képes a nemzetközi egyezmények betartására, akkor bizony az a kisebb veszteség, ha a bombák forráshelyét hagyományos fegyverekkel likvidálják nála.
    Geyza
    a termonukleáris bomba kifejezés csak a hidrogénbombára volt használatos az oktatási intézményekben, úgyhogy szerintem cOLOMBUSnak igaza van.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  10. “…az iráni erők keményen harcolnak majd ellenségeikkel az európai és az amerikai kontinensen is, ha szükséges…”
    Szép álom, amíg fel nem ébrednek, mert a meztelen segg.k a hideg falhoz ér.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  11. Gets:
    Lehet de akkor a zatom bomba az hideg ?
    ( Hidegbomba , mint Verne ” A bégum ötszázmilliója ” c. rémregényében.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  12. hülye szerencsétlen irániak..azt képzelik hogy ha kitörne a háború , nem szállítanák őket Európa-szerte koncentrációs táborokba , mint a háború idején a Jappcsikat az USA .-ban ?
    ( Kijönni kijöhettek onnan napközben , de pl. dolgozni már nem járhattak…volt egy ilyen amerikai film is : a katona meg egy ilyen gyűjtótáborban élő Amerikában született jappán lány románca , amit a fiú felettesei erősen elleneztek. Dejaztán heppiend lett. Naná. )

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  13. Te Geyza…!
    -
    Az atombomba nem = a termonukleáris bombával. A hidrogén bomba a termonukleáris.
    Nincs most több idöm de a wikipedian biztos megtalálod.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  14. Geyza
    2011. november 8. kedd
    23:51
    Bizony a H bombához képest jóval hidegebb, ha pl. a robbanás helyétől 10km-re mérik, akkor nem a hőhatástól fog sok halál bekövetkezni. Az A bombánál a légnyomás változás és a sugárzás a hatásos, míg a másiknál a hőhatás is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  15. Geyza! Hol voltál amikor a politechnika órán hidrogén bombát kellett csinálni? He..?
    Azért termonukleáris, mert a magfúziót magas hö (termo-) inditja be. Vagyis egy hagyományos atombomba által termelt hö. Utána a fúzió miatt nagyobb durranás jön.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  16. Nagyszalyu ostoba disznok ! Hanyszor kell meg a pofatokra csapni hogy elhallgassatok ? Persze az emebri elet az iszalmban nem szamit, azt hszik hogy allah majd jo helyre juttatja oket. Allah is megy a pokolba meg a hiveik is.
    Izrael szamtalanszor elverte mar a muszlimukat az arabokat meg a perzsakat is. Most is igy lessz. Sajnos a virus nem erte el a kello hatast, de a legiero megoldja a problemat. Aki fenyegtozik az Iran, es a palesztinaban elo arabok, meg a barataik. Nemsokara sirva rohannak fuhoz fahoz az Izraeli aggresszio miatt.
    HAJRA IZRAEL ! VELED vagyunk !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (13 szavazatból)
  17. ” „az iráni erők keményen harcolnak majd ellenségeikkel az európai és az amerikai kontinensen is, ha szükséges”.

    Azért erre a mondatra figyelnie kellene a kedves EU-nak is. Őket sem akarják ezek a kétlábúak kihagyni a “jóból”.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  18. Eldrad:

    A terrorizmust nem szabad félvállról venni, Eldrad. Irán nemcsak a határához közelálló országokban tud tevékeny aknamunkát végezni, a Hezbollahon keresztül támadta meg az argentínai zsidó közösséget, és minden bizonnyal több tucat ügynöke és merénylője van szerte az USA-ban, Kanadában és Európában, hogy újra lecsapjon, ha kell. A spanyolokra például biztos “számíthatunk”, ha terrortámadás érve őket azonnal elárulják a Nyugatot, ezzel győzelmet aratva az iszlámfasizmus számára, sőt az egész Nyugat-Európa is menthetetlenül gyenge, gazdasági szankcióira az iráni rezsim fityiszt mutathatna, ha az oroszok és a kínaiak nem mennének bele, önálló hadserege pedig nincs arra, hogy megvédje magát (ne feledjük, anno nem a NATO európai, hanem az amerikai oldala állította meg a balkáni vérengzéseket!). Ilyen háttérrel bizony még a szomáliai pár ezer fős al-Sahab nyugodt lehet, nemhogy a közel-kelet egyik legerősebb nem-arab és legfőképpen nem nyugat-barát rezsimje!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  19. “Összeszarták magukat.
    Ez nyilvánvaló”

    Kik, Kedves Geyza?
    *
    Utálok minden háborús fenyegetést.
    Minden esetre nagyon szeretném olvasni Kína és Oroszország hivatalos véleményét a jelentésről.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  20. Nem hinném, hogy összeszarták magukat! Nem annyira beszarósok, mert meg vannak arról győződve, hogy ők győznek és nekik az emberi élet nem számít = akkor sem ha a sajátjaikról van szó. Meg aztán nem olyan egyszerű a dolog, hogy hipp-hopp felszáll három izraeli F-16-os és elereszt pár rakétát, ezzel kész az iráni atompotenciál! Nem bizony, mert a nagyhírű MOSZAD sem jut sokra, nincs megfelelő felderítés, mert ott ugye fehér ember nem tehet semmit, az arab meg csak addig áll melléjük, míg pénzt kap, aztán lesz… őket. Tehát csak azt tudják, hogy hol vannak olyan létesítmények, ahol esetleg lehet bombát gyártani, de hogy tényleg ott van e, azt csak az irániak tudják és ők is csak néhányan. A föld alá telepített gyárakat meg akkor sem könnyű megsemmisíteni, ha tudják hol van. Emlékezzünk csak az első öbölháborúra! Az elején zengtek a médiák, hogy ennyi, meg annyi iraki repülőt semmisítettek meg, meg ennyi Scad kilővőállványokat. Később beismerték, hogy ezek döntő része papírból és furnérból készült játékszer volt, az iraki légierő nagy része meg Iránban lapult. Szóval az arabok szeretnek sokat pofázni, fenyegetőzni, de azért néhány ötletért ők se mennek a szomszédba, meg aztán Irán légvédelme kiváló! Azt nem hinném, hogy csak úgy meg tudnák semmisíteni Izraelt, de a libanoni, gázai terroristákkal igencsak meg tudják keseríteni az izraeliek életét. Mert ugye régi igazság = reguláris hadsereggel gerillacsapatok ellen nem lehet eredményesen harcolni. Izrael kénytelen lenne lekötni hadereje nagy részét Libanonban és Gázában = kevesebb jutna Irán és Szíria ellen! Katonailag megoldás lehetne, ha villámgyorsan megszállná Libanont és Gázát, kiszorítva onnan a terroristákat és csak miután így biztosítaná a hátát, akkor támadná meg Iránt. Ez a variáció nagy emberveszteséggel járna az arab lakosság körében = nagy lenne a nemzetközi tiltakozás és ki tudja mit tennének a kínaiak és az oroszok. Szóval nem olyan egyszerű ez, hogy menjünk és dobjunk néhány bombát!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  21. *

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  22. Értem én. Ideológiák harca. Csak miért nem néznek egymásra, hogy mindannyian emberek? 28. emberi jog, csak ezt tudom mondani. Ha nem lennének egyenruhában meg sem tudnám mondani, melyik iráni.
    Nagyon gáz.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  23. Nyugodtan elszégyellheti magát a „művelt Európa” éppen úgy, mint a fejlődő Ázsia domináns országai! Olvassátok az Oroszok és a Kínaiak hivatalos véleményét, nyilatkozatait! Szégyen!
    De megnézhetitek az európai lapok kommentárjait is, mindegyikben ott a kétkedés hogy igaz lehet e a Nemzetközi Atomenergia Hiv. jelentése! Szinte mindenhol megjelenik egy abszolút hozzá nem értő kételkedés, utat hagyva a hírszerkesztőnek, az újságírónak a későbbi csúszásra, mászásra, tekergésre, hazudozásra, akár hogy is alakul a dolog.
    Sajnálatosan és bűnösen nem az igazságnak megfelelő az amit locsognak, fecsegnek, mert a lényeg az az, hogy Izraelnek már nagyon régen van nukleáris ereje, de még soha nem fenyegetett meg senkit hogy mindörökre eltörli a föld színéről, hogy kiirtja, felkoncolja, stb.
    Más kérdés, hogy az Iráni nukleáris létesítményekbe komoly beszállítók voltak az ázsiai hatalmak, de a Franciák is, és egyiknek sem jutott eszébe, hogy milyen következményekkel jár a felelőtlen tevékenységük. Különösen a Francia magatartás a megdöbbentő, hiszen náluk lett naggyá Komeini Ajatollah, és ők exportálták az iszlám hatalmat Iránba! És még az elnöküknek van képe lebecsülni az Izraeli vezetést vagy vezetőket?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  24. Már vagy 5éve ilyen cikkek mennek, rohadt unalmas!
    hisz még ebbe valaki?
    meg miért várnak a bizonyítékok gyűjtésére?
    Amerika már milliószor bebizonyította ha támadni akar, akkor nagyon nincs szüksége kézzel fogható bizonyítékokra, elég kiejteni, hogy terrorista vagy vegyi fegyverük van és kész.

    médiahiszti!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (8 szavazatból)
  25. Kereszt S, azért kétkednek, mert a pacifizmus kiherélte Európát. Ha nem kétkednének, akkor be kéne ismerni, hogy szét kell rúgni Irán fenekét. De már a Hitlerét se rúgták szét, amikor militarizálta a Rajna-vidéket. Kényelmesebb volt úgy tenni, mintha nem történne semmi. Évek óta lehetett tudni, mi történik, azt is lehetett tudni, hogy Mohamed Baradei az IAEA élén elsinkófálja az eredményeket. De nem vették tudomásul, nehogy le kelljen vonni a következtetéseket.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  26. Azért egy távol-keleti IEAE vezető mégis jobban tudhatja, hogy mivel játszik, mint egy arab. :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  27. Bocs IEAE helyett IAEA. :(

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  28. Hírzárlatot támadás előtt szokás elrendelni, ezzel próbálják biztosítják a csapás összes kondícióinak az ellenfél elöli eltitkolását. Ennek hossza 1 és 7 nap között változhat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  29. cOLOMBUS:
    Hol hol … hát háttal a lelkes bombagyárosoknak hárfát faragtam csöndesen..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  30. Az amerikaiak ” sütőpor-bombának ” aposztrofálták a fejlettebb változatú hidrogénbombát , a benne elhelyezkedő porrá őrölt lithyum-hidrid miatt , ami lényegesen alacsonyabb hőmérsékleten fúzionál önmagával a tiszta hidrogénhez képest, , amihez kell vagy 50 millió Celsius-fok. Amit ugyebár nemlehet elérni harctéri körülmények között.
    Ezért a kitételért aztán a Béketábor sokáig ostorozta az amerikaiakat .
    Hogy mennyire cinikus kifejezés ez , jól jellemzi az imperializmus embertelenségét…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  31. Még annyit hozzá :
    Ez a lithyum-hidryd egy szürkés-fehéres por , tisztára olyan mint az igazi sütőpor.
    Használják más célokra is az iparban , de azt nemtudom mire. Lehet hogy kispárnákat tömnek ki vele.Őngyújtóval nem robbantható !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  32. Látod Geyza, ez a nagy hátránya! Mert öngyújtóm csak lenne! :))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  33. Iran elfelejti a Legfontosabbat!!!!!
    az Atomtamadast megelozendo, Erets Israel-nek mar VAN valaszfegyvere!!!
    nekunk nem kell varnunk holmi “kifejlesztesre”!!
    a minek barmikor bevetheto!!!
    de az un,; “konvencionalis” haderonk is 10000-szer modernebb Utokepesebb mint a Kozelkelet barmelyik masik orszagae!!
    szinte masodpercek alatt technikailag-(egy prevenyiv Cybertamadas!!ebben Vilag Elsok vagyunk!!!!)-meg tudjuk benitani egesz Iran-t!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (7 szavazatból)
  34. asher alexander:
    ha van akkor meg minek megelőző csapás?

    csak ugyanarról beszélünk? hiszti van.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  35. Nem nevezném ” hisztinek ” azt amikor egy kicsi , pármilliós lakósságú ország reakcióit , akit 60 éve egyfojtában legyilkolással fenyeget a körülette élő 200 millió muzulmán.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  36. neroka:

    - Neked, mint a téma után nyilvánvalóan és komolyabba érdeklődőnek, pár megjegyzés a kommetedhez:

    “…nem olyan egyszerű a dolog, hogy hipp-hopp felszáll három izraeli F-16-os és elereszt pár rakétát…”

    - Nem is.

    Ezért gyakorolja az izraeli légierő nyilvánosan a tömeges, extrém távolságú, precíziós légitámadást hivatalosan 2005- től, nem hivatalosan meg a fene tudja, mióta.

    Jellemző példa: kötelékben repülés pl. 2005- ben, Izraeltől a Gibraltárig meg vissza, leszállás nélkül, póttartályokkal ésl égi utántöltéssel, mindezt végrehajtotta 140 (!!!) vadászbombázó.

    Az izraeli légierő történetét ajánlom figyelmedbe, megalapításától, azaz, 1948- tól kezdve.

    Lényeg: tulajdonképpen olyan 2000 km- s körzetben azt lapítanak a talajba, akit akarnak.

    “…a nagyhírű MOSZAD sem jut sokra…”

    - Itt meg ajánlom figyelmedbe a Moszad történetét, jó irodalma van magyar nyelven is.

    A Moszad és az AMAN alighanem azt is tudja, mikor vakarja meg abdul hakakakim technikus a s…gét a natanzi atomlétesítményben…

    Nem is értem, honnan gondolod, hogy a Moszad itt bizony leégett, főleg, hogy az utóbbi 8 évben egy rendkívül skieres és rettegett arc volt a fővezére (Meir Dagan tábornok), akit még egyiptomi mérvadó újságok is “Izrael Szupermenjének” neveztek… Írd be ezt a keresőbe, meglátod, miről beszélek.

    “…mert ott ugye fehér ember nem tehet semmit…”

    - Jaj, ne már… mert az izraeli ügynökségeknek csakis fehér emberek dolgoznak, és csakis ilyenek vannak beszervezve, mi? :)

    MInt pl. Eli Cohen, a legendás mesterkém, aki akkora kárt okozott a hatvanas években Egyiptom haderejének, hogy azt nagyon sok évig nem heverték ki…

    Nyugalom, a Moszadnak, az Amannak, és a Shin Betnek is vannak “nem fehér” emberei is, másképpen halálra lenne ítélve az egész kémkedős dolog.

    “…föld alá telepített gyárakat meg akkor sem könnyű megsemmisíteni, ha tudják hol van…”

    - Azért ehhez ennek a cuccnak is lesz pár szava:

    http://www.globalsecurity.org/military/systems/munitions/mop.htm

    Ha csak Izrael megy, akkor ez a felszerelés nem lesz, de ez, vagy valamelyik fejlesztett változata igen:

    http://www.fas.org/man/dod-101/sys/smart/gbu-28.htm

    “…meg aztán Irán légvédelme kiváló…”

    - Ezzel viszont borzalmasan mellé lőttél.

    Irán légvédelme egy rakás sz…r, kb. a hetvenes évek technológiája, ezért akarták beszerezni az orosz S 300 rendszert, amivel évtizedeket ugrottak volna át, de nem kapták meg végül.

    Hozzáteszem, semmit nem értek volna vele, mert a megfelelő kibervédelem nélkül ez csak ócskavas. Márpedig Irán kibervédelme szakmai körökben is … mondjuk így, nevetség tárgya.

    Olvasd el, miket nyilatkoztak mérvadó tudósok a Stuxnet- ügy után.

    Irán légvédelméről, és hogy mik a legfőbb problémái, kitűnő szakmai cikket olvashatsz magyarul is, itt:

    ARANYSAS 2006/5. és 2006/6

    Ezt sem akárkik írták ám…

    (GEYZA, ha ezt látod, te is olvasd el ezt a két cikket, kérem szakértői meglátásaid)

    “…a libanoni, gázai terroristákkal igencsak meg tudják keseríteni az izraeliek életét….”

    - Ez bizony így van, de:

    2006- ban minden idők legrosszabb izraeli vezércsapata kommandírozta a a CAHALt, egy különlegesen hülyére sikeredett politikaim alku miatt. Nézd csak meg, kik voltak ők, és kikkel lettek igen hirtelen lecserélve!

    Nagyon komoly szakmai elemzés erről:

    http://www.lancerpublishers.com/idr_beta/search.php

    (a szerző az indiai haderő egyik vezető hírszerző főtisztje, ez az indiai- izraeli katonai kapcsolatok miatt fontos)

    “…régi igazság = reguláris hadsereggel gerillacsapatok ellen nem lehet eredményesen harcolni…”

    - De lehet, csak akkor vissza kellene térni a 17. századi hadviselési módszerekhez.

    “…Izrael kénytelen lenne lekötni hadereje nagy részét Libanonban és Gázában…”

    - Téves.

    Libanonra és Gázára, ha megfelelő az irányítás, összesen kellene 5 hadosztály, és a légierő egy része.

    Izrael, ha teljes mozgósítást rendel el, kb. 15 hadosztályt tud kiállítani, és a légierő nagyobb részét.

    “…ki tudja mit tennének a kínaiak és az oroszok…”

    - Semmit.

    Végül:

    - Izrael eddigi összes háborúját alapul véve kimondható, hogy mind felszerelés műszaki színvonalában, mind a katonamesterségben, sőt, minden egyébben toronymagasan áll az iszlamisták fölött. Annyival, hogy egyszerűen nem képeznek összehasonlítási alapot.

    A kikberhadviselést meg hagyjuk, abban eleve ők a legjobbak… enélkül pedig modern háború már nem lesz.

    Nem csak az van, hogy Izrael ennyire jó mindenben, hanem az iszlamisták is ennyire rosszak. Erről kitűnő cikk:

    http://www.meforum.org/984/miert-vesztik-el-az-arabok-a-haboruikat

    (nem csak az arabokról ír, de az összes iszlamista haderőről, nagyon fontos elolvasni, enélkül nincs miről beszélnünk)

    OK, akkor hasznos tanulást mindehhez! Nagyon érdemes hozzáfogni…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  37. neroka:

    - Neked, mint a téma után nyilvánvalóan és komolyabba érdeklődőnek, pár megjegyzés a kommetedhez:

    “…nem olyan egyszerű a dolog, hogy hipp-hopp felszáll három izraeli F-16-os és elereszt pár rakétát…”

    - Nem is.

    Ezért gyakorolja az izraeli légierő nyilvánosan a tömeges, extrém távolságú, precíziós légitámadást hivatalosan 2005- től, nem hivatalosan meg a fene tudja, mióta.

    Jellemző példa: kötelékben repülés pl. 2005- ben, Izraeltől a Gibraltárig meg vissza, leszállás nélkül, póttartályokkal ésl égi utántöltéssel, mindezt végrehajtotta 140 (!!!) vadászbombázó.

    Az izraeli légierő történetét ajánlom figyelmedbe, megalapításától, azaz, 1948- tól kezdve.

    Lényeg: tulajdonképpen olyan 2000 km- s körzetben azt lapítanak a talajba, akit akarnak.

    “…a nagyhírű MOSZAD sem jut sokra…”

    - Itt meg ajánlom figyelmedbe a Moszad történetét, jó irodalma van magyar nyelven is.

    A Moszad és az AMAN alighanem azt is tudja, mikor vakarja meg abdul hakakakim technikus a s…gét a natanzi atomlétesítményben…

    Nem is értem, honnan gondolod, hogy a Moszad itt bizony leégett, főleg, hogy az utóbbi 8 évben egy rendkívül skieres és rettegett arc volt a fővezére (Meir Dagan tábornok), akit még egyiptomi mérvadó újságok is “Izrael Szupermenjének” neveztek… Írd be ezt a keresőbe, meglátod, miről beszélek.

    “…mert ott ugye fehér ember nem tehet semmit…”

    - Jaj, ne már… mert az izraeli ügynökségeknek csakis fehér emberek dolgoznak, és csakis ilyenek vannak beszervezve, mi? :)

    MInt pl. Eli Cohen, a legendás mesterkém, aki akkora kárt okozott a hatvanas években Egyiptom haderejének, hogy azt nagyon sok évig nem heverték ki…

    Nyugalom, a Moszadnak, az Amannak, és a Shin Betnek is vannak “nem fehér” emberei is, másképpen halálra lenne ítélve az egész kémkedős dolog.

    “…föld alá telepített gyárakat meg akkor sem könnyű megsemmisíteni, ha tudják hol van…”

    - Azért ehhez ennek a cuccnak is lesz pár szava:

    hátétépé://www.globalsecurity.org/military/systems/munitions/mop.htm

    Ha csak Izrael megy, akkor ez a felszerelés nem lesz, de ez, vagy valamelyik fejlesztett változata igen:

    hátétépé://www.fas.org/man/dod-101/sys/smart/gbu-28.htm

    “…meg aztán Irán légvédelme kiváló…”

    - Ezzel viszont borzalmasan mellé lőttél.

    Irán légvédelme egy rakás sz…r, kb. a hetvenes évek technológiája, ezért akarták beszerezni az orosz S 300 rendszert, amivel évtizedeket ugrottak volna át, de nem kapták meg végül.

    Hozzáteszem, semmit nem értek volna vele, mert a megfelelő kibervédelem nélkül ez csak ócskavas. Márpedig Irán kibervédelme szakmai körökben is … mondjuk így, nevetség tárgya.

    Olvasd el, miket nyilatkoztak mérvadó tudósok a Stuxnet- ügy után.

    Irán légvédelméről, és hogy mik a legfőbb problémái, kitűnő szakmai cikket olvashatsz magyarul is, itt:

    ARANYSAS 2006/5. és 2006/6

    Ezt sem akárkik írták ám…

    (GEYZA, ha ezt látod, te is olvasd el ezt a két cikket, kérem szakértői meglátásaid)

    “…a libanoni, gázai terroristákkal igencsak meg tudják keseríteni az izraeliek életét….”

    - Ez bizony így van, de:

    2006- ban minden idők legrosszabb izraeli vezércsapata kommandírozta a a CAHALt, egy különlegesen hülyére sikeredett politikaim alku miatt. Nézd csak meg, kik voltak ők, és kikkel lettek igen hirtelen lecserélve!

    Nagyon komoly szakmai elemzés erről:

    hátétépé://www.lancerpublishers.com/idr_beta/search.php

    (a szerző az indiai haderő egyik vezető hírszerző főtisztje, ez az indiai- izraeli katonai kapcsolatok miatt fontos)

    “…régi igazság = reguláris hadsereggel gerillacsapatok ellen nem lehet eredményesen harcolni…”

    - De lehet, csak akkor vissza kellene térni a 17. századi hadviselési módszerekhez.

    “…Izrael kénytelen lenne lekötni hadereje nagy részét Libanonban és Gázában…”

    - Téves.

    Libanonra és Gázára, ha megfelelő az irányítás, összesen kellene 5 hadosztály, és a légierő egy része.

    Izrael, ha teljes mozgósítást rendel el, kb. 15 hadosztályt tud kiállítani, és a légierő nagyobb részét.

    “…ki tudja mit tennének a kínaiak és az oroszok…”

    - Semmit.

    Végül:

    - Izrael eddigi összes háborúját alapul véve kimondható, hogy mind felszerelés műszaki színvonalában, mind a katonamesterségben, sőt, minden egyébben toronymagasan áll az iszlamisták fölött. Annyival, hogy egyszerűen nem képeznek összehasonlítási alapot.

    A kikberhadviselést meg hagyjuk, abban eleve ők a legjobbak… enélkül pedig modern háború már nem lesz.

    Nem csak az van, hogy Izrael ennyire jó mindenben, hanem az iszlamisták is ennyire rosszak. Erről kitűnő cikk:

    hátétépé://www.meforum.org/984/miert-vesztik-el-az-arabok-a-haboruikat

    (nem csak az arabokról ír, de az összes iszlamista haderőről, nagyon fontos elolvasni, enélkül nincs miről beszélnünk)

    OK, akkor hasznos tanulást mindehhez! Nagyon érdemes hozzáfogni…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  38. Jajjaj… ez kétszer is el lett küldve.

    - Kérem a szerkesztő urat, a két egymás után elküldött kommentből csak az egyiket hagyja meg. Amelyiket jónak látja.

    Köszönettel,

    E.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  39. hunyadimatyika!!
    ennyire hu..e egyedul vagy?,
    mi “azt” nem vetjuk be!!mi nem akarunk kirobbantani egy atomhaborut!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  40. Egy ekkora országban mint Irán,
    mért nem keresnek egy Mohammed VANNUNU-t ?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  41. Az alapján, amit a Stuxnet művelt az iráni atomfelszerelés egy részével, az izraeli hírszerzés valószínűleg MINDENT TUD az iráni atomprogramról.

    Hogy akkor miért nem tár mindet 100 %- ban a nyilvánosság elé?

    1,
    Mert ettől ugyanúgy nem változna semmit a töketlen nemzetközi közösség gyáva, szemét hozzáállása,
    2,
    Mert így felfednék egy csomó beépített emberüket.

    Majd elintézik ezt, ha már tényleg nincs más hátra.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Irán hónapokra lehet az atomfegyvertől 2011. november 7. hétfő | RR

Pentagon: Irán a legnagyobb fenyegetés 2011. november 6. vasárnap | RR

Izrael most leszámol Iránnal? 2011. november 3. csütörtök | Rákócza Richárd

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos