Jeruzsálem – Miközben az Egyesült Államok azon van, hogy közel-keleti katonai befolyását csökkentse – Irakból még az idén, Afganisztánból 2014-ig ki akar vonulni –, nem elképzelhetetlen, hogy kénytelen lesz még az eddigieknél is erőteljesebben beavatkozni, mégpedig az izraeli-iráni leszámolás miatt.
Az izraeli sajtóban megjelenő hírek arra engednek következtetni, hogy Binjámin Netanjáhu miniszterelnök és Ehud Bárák védelmi miniszter jelenleg kormányuk vonakodó tagjait győzködik egy Irán elleni csapás szükségszerűségéről, arról, hogy a zsidó államnak megelőző csapást kell mérnie az iszlamista rezsimre, amennyiben meg akarja akadályozni, hogy Teherán nukleáris fegyverhez jusson.
A baloldali Háárec szerdai jelentése szerint Netanjáhu és Bárák többséget akarnak elérni a kabinetben, mielőtt meghozzák a döntést. Főként Ávigdor Lieberman külügyminisztert kell megdolgozni, miután az egyébként keményvonalasként ismert politikus ellenzi az iráni atomfegyverkezés erőszakos megsemmisítését.
A Háárec cikke előtt Izrael első számú véleményformálója, Náchum Bárnea jelentetett meg vezércikket a legnagyobb példányszámú izraeli napilap, a Jediot Achronot első oldalán Atomnyomás címmel. A cikk első mondata azt feszegeti, vajon a kormányfő és a védelmi miniszter a többi kormánytag kizárásával, kettesben határozták-e el az iráni atomlétesítmények megtámadását?
„Sokakat foglalkoztat ez a kérdés a védelmi establishment berkeiben és magas kormánykörökben”, folytatódik Bárnea publicisztikája. „Nyugtalanítja a külföldi kormányokat, amelyek nehezen értik meg, mi történik itt: egyfelől mind több pletykát hallani egy, a Közel-Kelet arculatát megváltoztató izraeli lépésről, amely valószínűleg generációkra megpecsételi Izrael sorsát; másfelől még csak nyoma sincs társadalmi vitának. Irán megtámadásának témája az izraeli közbeszéd legalján van”.
Régóta érik, hogy a zsidó állam egyoldalú lépéssel akadályozza meg az őt több alkalommal megsemmisítéssel, felszámolással fenyegető Iránt abban, hogy atomfegyverhez jusson, de egy Irán elleni csapást több más is indokol. Teherán komoly összegekkel, csempészett fegyverekkel és ideológiával támogatja a gázai Hamaszt, a libanoni Hezbollahot és több más, Izrael vesztére törő terrorszervezetet. Megnehezíti az Irán elleni támadást, hogy a két ország technikailag nincs és soha nem is volt hadiállapotban: az iszlám forradalomig kitűnő kapcsolat létezett köztük, amely csak az ajatollahok hatalomra jutásával romlott meg. Egy megelőző csapás esetén nemzetközi jogilag a zsidó állam agresszor lenne
Izraelnek a csapás mérlegelésekor gondolnia kell arra is, mi lesz a mintegy húszezres iráni zsidóság sorsa. Nem kétséges, hogy amennyiben nem sikerül nagy részük szervezett kimenekítése, a perzsa állam nyilvánvalóan ezeken a túszként kezelt embereken áll majd bosszút.
Több amerikai elemző arra mutat rá, hogy külpolitikailag Izrael semmit sem veszíthet, ellenben nagyon sokat nyerhet az iráni atomfegyverkezés megsemmisítésével. Igen fontos az időzítés: a zsidó állam az utóbbi időben regionálisan elszigetelődött, Egyiptommal felforrósodott a korábbi „hidegbéke”, Jordániával elhidegültek a viszonyai, a korábbi szövetséges Törökország látványosan ellenséges hangot ütött meg, Libanon, amellyel hadiállapotban van, a földközi-tengeri ásványkincseire vetett szemet, a szíriai atomlétesítményt pedig három éve bombázta szét Izrael. A palesztinok UNESCO-ba való felvételét megszavazták, és államiságukat is valószínűleg csak az amerikai vétó miatt nem fogja megszavazni az ENSZ Biztonsági Tanácsa.
Marc Lynch, a George Washington Egyetem Közel-Kelet szakértője szerint ilyen körülmények között a zsidó állam „nem sokat veszíthet” azzal, ha csapást mér Iránra, mert „hanyatlónak látja önnön stratégiai pozícióját. Nincs békefolyamat.” Lynch, aki nem látja túl valószínűnek, hogy a zsidó állam csakugyan beviszi az ütést a perzsa rezsimnek, megjegyzi, hogy az izraeli sajtóban tapasztalható „csináljuk már meg” hangulatnak más célja is lehet: az, hogy cselekvésre sarkallja Barack Obama elnököt.
A Nemzetközi Atomenergia Ügynökségnek (IAEA) november nyolcadikán kell nyilvánosságra hoznia az iráni nukleáris programmal kapcsolatos jelentést. Most azonban, hogy kiderült: az IAEA gyakorlatilag eltitkolta a korábbi, hasonló jellegű szíriai törekvéseket, valamint azt, hogy Damaszkusz a pakisztáni atombomba atyját felhasználva szeretett volna tömegpusztító fegyverre szert tenni, senki nem lehet biztos abban, vajon a jelentés a teljes valóságot tartalmazza, vagy azt kozmetikázzák Irán érdekében, nehogy Izrael támadjon?
Julian Borger, a brit Guardian diplomáciai cikkírója szerint az IAEA jelentése „majdnem bizonyosan feszültségekhez fog vezetni abban a térségben, amelyet sebezhetővé tettek az idei arab forradalmak és a szíriai felfordulás. Egy újabb kemény ENSZ BT-határozat hiányában az Egyesült Államok azzal a dilemmával néz majd szembe, hogy nemzetközi felhatalmazás nélkül vigyen véghez katonai beavatkozást, vagy megkockáztassa, hogy kihagyja az esélyt, amikor Irán még sebezhető.”
A Guardian egy másik cikkben azt állítja, „a brit fegyveres erők kontingenciatervet hoznak létre egy potenciális Irán elleni katonai akcióra, miközben egyre nő az aggodalom Teherán nukleáris dúsító programja miatt”. A lap szerint a brit védelmi minisztérium „úgy hiszi, az Egyesült Államok célzott rakétacsapásokat határozhat el egyes kulcsfontosságú iráni létesítmények ellen. Brit illetékesek azt állítják, ha Washington emellett dönt, bármilyen küldetéshez Nagy-Britannia katonai segítségét fogja kérni és meg is kapja, dacára a koalíciós kormányban meglévő mélységes fenntartásoknak.”
Eközben az amerikai-iráni viszony az eddigiekhez képest is mélyponton van azt követően, hogy Teherán a mexikói Zeta drogkartellel akarta látványos mészárlás keretében eltenni láb alól Szaúd-Arábia washingtoni nagykövetét. A State Department keddi bejelentése szerint hétoldalas „hőbörgést” kaptak iráni hatóságoktól, akik tagadják, hogy az elit iráni Forradalmi Gárda élcsapataként számon tartott al-Kudsz egységnek bármi köze lenne az összeesküvéshez. Irán a levélben nem csak tagad, de egy jövőbeli iráni-amerikai dialógus lehetőségét is felcsillantja.










Hitelesebb média előkészítés fontos. :(
Csak elméletileg! Tegyük fel, hogy így van, bár az izraeli gyakorlatozás úgy is felfogható, hogy egy esetleges iráni támadás kivédését szolgálja azzal, hogy az eshetőségre felkészíti a lakosságot.
Gondolataim:
1. Csinálna Izrael akkora felhajtást, hogy az világsajtó ettől legyen hangos? – Nem
2. Technikailag kivitelezhetné-e, ha az USA nem bólint rá és nem lenne már a színfalak mögött letárgyalva? – Nem
Kérdés: Mit keresett tegnap 25 percen keresztül az egyiptomi helikopter izraeli légtérben? Miért érkezik holnap Törökországból két újabb, blokádot megtörni szándékozó “csónak”?
lehar
2011. november 3. csütörtök
12:45
Ezeket a médiában jobban kellene nyomni, bár nem tudom a megoldást. :(
Ha itt beszélgetünk róla akkor biztos nem lesz háború. De hányadik megelőző, preventiv, hadüzenet nélküli elhárító támadás lenne? Számolja valaki?
gets
2011. november 3. csütörtök
12:57
Az az Obama kijelentés vajon mit takar, hogy :” Az Irán elleni példátlan nyomást folytatni kell.”
Mert nekem ebből az jön le, hogy ami nálunk folyik az semmi több, mint vihar egy pohár vízben. Erődemonstrálás amerikai jóváhagyással/kezdeményezésre.
Nagyon összetett és komoly kérdés.
Irán nem fog azon gondolkodni, hogy bevesse vagy sem, ha atomfegyvere lesz Izraellel szemben.
Rakétája már van, ami eléri Izraelt.
Tuti, hogy lőni fog.
Izraelnek és szövetségeseinek (remélem, vannak ilyenek) addig vannak esélyei az iráni atomlétesítmények lerombolására, amíg Bagdadban (Irakban) az amerikaiak segíteni tudnak a légi vagy földi utántöltésekben.
*
Egyben biztos vagyok.
Még addig kell ezeket az atomfegyver előállítására használható létesítményeket lerombolni, amíg nem készült el a mű.
Utána szinte biztos, hogy késő lesz.
Ezeknek a békés atomenergia ügynökségeknek nem szabad maradéktalanul hinni, megvezetik őket, még ha a szándékuk jó is.
*
Izraelnek és szövetségeseinek nagyon vigyázni kell, hogy Putyinnal is egyeztessenek, hiszen Irán a volt szovjet utód országokra – és ezzel Oroszországra is – potenciális veszélyt jelent!
Azt hiszem ez a helyzet egy megoldandó 3. világháborús helyzet.
Remélem az arab világ nem fog hinni az ajatollahok által vezetett országnak.
lehar
2011. november 3. csütörtök
13:07
Végül is ez média előkészítésnek tekinthető, csak még halovány.
Az Ahmedinedzsád hülye nyilatkozatainak az ismételgetése fontos lenne, mint hivatkozási alap – láttatni kell valahogy jobban az iszlám törekvéseket.
Ennyire nem lehetnek naivak az izraeli katonai vezetők, hogy nagy nyilvánosságra verjék mit fognak csinálni. Ez csak egy kis erődemonstráció lehet Iránnak ha egyáltalán Izraelből indult el.
Kohn felszáll a vonatra. A fülkében ül Grűn és újságot olvas.
Bocsánat , szabad itt dohányozni, kérdi K.
Ez nem dohányzó, feleli G.
Akkor honnan van ez a sok csikk?
Azoktól, akik nem kérdezték.
Most olvastam, a zsidó viccek gyűjteményében.
A hithű siita megszállottakat nem fogja érdekelni hogy felrobbantanak egy egész város.
Azt nem hinném hogy rakétákat lőnének ki Izraelre atomtöltettel , inkább valami autóba rejtett vagy darabonként odacsempészett alattomos támadást feltételezek róluk , öngyilkos formában.
Ha megtehetik.
LÉTFONTOSSÁGÚ Izraelnek a megelőző csapás !
Az egy dolog, hogy mi mit szeretnénk.
Az meg a másik, hogy valójában mi várható.
Álmodozás elött figyeljétek, hogy az olajtárolók fel vannak e töltve. Jelenleg nincsenek még teljesen feltöltve, jön a tél és több olaj fogy. Ebben a pillanatban nem hiányzik egy felfele ivelö olajár a világpiacon. Ha már minden tároló tele, akkor jöhet a tüzijáték.
Izraelben vagy egy külön ilyen célra létesített olajtároló, ami csurig van töltve.
Ha háború lesz, az nem fog megállni a két országban… Ki fog terjedni… A törekvések is errefelé mutatnak, hisz a jelenlegi recessziós folyamatoknak egy nagy (világ?) háború lehetne csak a megoldása.
A nagy bankoknak is kell a pénz az összes háborús féltől, a gazdaságoknak is kell az élénkülés, és az új világrend (Lásd I. Bush elnök beszédei) híveinek is.
Tehát: nagyon úgy néz ki, hogy meglesz.
.Én nem tartom üres fenyegetésnek Irán készülődését ezért nem is látok más lehetőséget a megelőző csapásnál.Ez végső eszköz, de hát élet-halál kérdés és nem tudom mivel lenne helyettesíthető.
cOLOMBUS, a német atomerőműveket sec-pec csúcsra lehet pörgetni.
Ahhoz nem kell olaj. Meg háború esetén nem kell autókázni!
Jól van,.. hinni lehet benne (én csak reménykedem).
Minden esetre ma elmegyek tankolni. :-))
Én meg veszek egy tubus gébzsírt…biztos ami biztos !
Israel látszik, hogy támadni magától nem mer, mert az visszatetsző lenne, amerikaiakra vagy a brittekre várnak, hogy legalizálják a támadást!
Irán se hülye, ők maguktól nem fognak tüzelni, mert tudják, hogy akkor nekik nyekk van, lsd következmények!
Viszont ha azt sugallják h van/lesz atom, akkor őket fogják támadni, és valójában ők lesznek az áldozatok míg Israel-usa agresszor, és így akár szövetségeseket is találhat, és bumm jön a következő világháború, csak nem Európa központú lesz!
Irán 73millió fős ország, szar régi haditeknikával, esélyük sincs, magas lesz a civil áldozatok száma!
A zsidó állam nem járna jól, ha a kivonulgató USA segítsége nélkül támadná meg az iráni atomlétesítményeket, főleg hogy hazája sincs felkészülve a Hamász-Hezbollah okozta igencsak megnövekedett veszélyre, amit kiváltana a perzsa állam letámadása.
…
Jobb lenne az egyre inkább nyugtalan, lázongó irániakra, főleg a kilátástalanságba élő fiatalokra hagyni a rezsim bukását, legalább nem hall meg saját katonájuk és tiszta is marad a kezük s nevük.
Volt egy néhány cionista szemléletmódú hozzászólás, amely Izrael pártját fogja…gyerünk izrael most vagy soha…meg ilyenek. Én azt mondom, hogy Izrael az az állam, amely fenyegető a mi életünkre a több száz atombombájával együtt. Iránnak még nincs, de Izraelnek már több száz van.
Izrael megérett a pusztulásra, azért amit a szomszédos népekkel tesz és aminek a bűntettért járó visszahatást eddig sikerült neki megúszni….mostanáig….Izrael a saját sírját ássa és csak az ott lakókat sajnálom.
Izraelt a cionisták alkották az arab világ ellenpólusaként, hogy egymást elpusztítva létrejöjjön a nagy terv az Új Világrend. Izraelt ágyútölteléknek tervezték és most vetik be…érdemes utánanézni a három világháborús tervnek:
Albert Pike elképzelése szerint a harmadik világháborúra azért kerülne sor, hogy megoldja a politikai cionizmus és az iszlám világ közötti konfliktust. A két oldal kölcsönösen kimerítené egymást, és ez előkészítené a háttérerők illuminátus világközpontjának az átfogó és teljes hatalomátvételét.
1871. augusztus 15-én Pike azt mondta Mazzininak, hogy a harmadik világháborút követően sor kerül a világtörténelem legnagyobb horderejű változására. Idézzük most Albert Pike saját megfogalmazását abból a Mazzinihoz írott levélből, amely a mai napig megtalálható a londoni British Museum Library-ben a katalogizált levelek között:
„A szabadjára engedett nihilisták és ateisták segítségével olyan félelmetes társadalmi kataklizmát provokálunk, amely szörnyűségében meg fogja mutatni a nemzeteknek az abszolút ateizmus, a barbárság, és a legvéresebb felfordulás hatékonyságát. A polgárok ekkor mindenütt rákényszerülnek, hogy védelmezzék önmagukat a forradalmárok kisebbsége ellen, és meg fogják semmisíteni a civilizáció lerombolóit. A többség, amelynek istenhívő szelleme ettől kezdve iránytű nélkül marad, kiábrándul a kereszténységből. Ezek a kiábrándult keresztények – vágyódva egy ideálért, de nem tudva hová forduljanak imádatukkal – el fogják fogadni az igazi fényt a tiszta luciferi doktrina egyetemes megnyilvánulásán keresztül, amely ekkor végre széles körben ismertté válik. Ez a megvilágosodás annak az általános mozgalomnak lesz az eredménye, amely a kereszténység és az ateizmus lerombolását vagy elpusztítását fogja követni, amelyek egyidejűleg lesznek legyőzve és megsemmisítve.”
Hegedűs Ákos
2011. november 3. csütörtök
18:22
felvetését akár szó nélkül is lehetne hagyni, mégsem teszem. Ön azt mondja:
“Én azt mondom, hogy Izrael az az állam, amely fenyegető a mi életünkre a több száz atombombájával együtt. Iránnak még nincs, de Izraelnek már több száz van.”
Én azt kérdezem:
- honnan a jólértesültsége bármelyik oldal tekintetében?
Ön mondja:
“Izrael megérett a pusztulásra, azért amit a szomszédos népekkel tesz …”
Én azt kérdezem:
-Járt-e ön iskolába, tanult-e történelmet?
Ön azt mondja:
“Izraelt a cionisták alkották az arab világ ellenpólusaként, hogy egymást elpusztítva létrejöjjön a nagy terv az Új Világrend.”
Én azt kérdezem:
ez mind saját kútfőből származik, vagy fizetnek is érte?
Kedves Hegedűs Ákos, minden kedd délután csportos terápiát tartok,
kezdő, haladó és felsőfokú hülyék részére.
A részvétel díjtalan, csak a regisztáció kerül 2 millióba, személyenként.
Hegedűs,
annyi téves eszmét soroltál itt fel, hogy be kellene zárni egy elmegyógyintézetbe.
Bolondokkal nem kell vitázni.
Hegedűs Ákos úr, már az elmegyógyintézetben is van internet?
Minden esetre ne mutassa meg fentebb elkövetett írását a kezelő orvosának, mert az életben nem fogják kiengedni!
Hegedűs!
Inkább hallgatnád A hegedűs a háztetőn-t azzal sokkal többet érnél mint itt hintsd el a kurucinfós dumádat!
Te hegedűs wazze.
Mennyémá döngicsélni a fajtársak kőzé , azok vevők az ilyen ócska dumára.
Köszike.
( Csak aztnem értem mé gyönnek ide ilyen gyalog-hülyék…)
lehar:
…
Nagyon kérlek Téged és mindenki mást is, hogy N-E E-T-T-E-S-S-É-T-E-K A T-R-O-L-L-T !
…
Köszönöm!
…
mosolygó:
…
Irán nem vetné be soha az atomfegyvert, mivel azzal elúszna az általa teremtett megnövekedett politikai súlya a térségben. Persze ettől még továbbra is a nyugati érdekek ellen fog harcolni, így támogatni fogja Izraelen kívül mindenhol a terrorizmust és a káoszt, ahol az előnyére válhat, és persze ugyancsak nem zárható ki, hogy közvetve felfegyverezné atomfegyverekkel a leghűségesebb csatlósait is, de ezt nem kockáztathatja meg, hiszen ezzel nemcsak a Nyugat, hanem a többi nagyhatalom és az ENSZ előtt is végleg páriává válna, amit az amúgy is belső feszültségekkel terhelt elnyomása nehezen tudna sokáig bírni. Ténylegesen az lenne a legjobb, ha az egykori dél-afrikai apartheid rezsimhez hasonló bojkottot és egyéb súlyos szankciókkal addig gyengítenénk, amíg az iráni nép le nem számol végleg vele. Ezzel -mint fentebb is írtam- elkerülhető a népszerűtlen katonai beavatkozás és azzal járó minden emberi- és anyagi veszteség, továbbá tiszta lenne a Nyugat is, hiszen nem ő tehet arról ugye, ha egy független állam nem képes ilyen körülmények közt szolgálni népét, aki bizonyosan sok fájdalom és erőszak után, de maga dobná a világtörténelem szemétdombjára a terrorrezsimet. A sahnál bevált, most is beválna…
Persze hogy nemvetné be , KÖZVETLENÜL ! Erről értekeztem fenntebb.
Őngyilkos megszállottakkal csempésztetné ár darabokban a rohadt rongyfejű bandája !
Animebj
2011. november 3. csütörtök
19:27
Neked tökéletesen igazad van a troll etetést illetően, nem is tudom miért ragadtattam el magam.
Lehar, et al:
Ne reagáljatok az ilyen Hegedüs-félékre.
Azzal nem lehet normálisan vitatkozni, aki azt állítja, hogy a hold sajt.
Hegedüs “testvér” pedig menjen a kurucinfoba a jobbikos társaihoz,
mert õ ide nem tartozik.
sammy
… pedig a Hold az egy nagy kerek sajt. Nem tudtad? Csak a zsidók minen hónapban ellopják és ezért mindég egy újabbat kell feltenni az égre.
.
Nem kell bántani az ilyen Hegedüsöket. Mindenki jó valamire. Hegedüs is jó.
Elrettentö példának.
Meg tudná mondani nekem egy “hazai”, hogy manapság mit tanitanak a gimiben történelemböl. Azt tudom, hogy a természettudományokat (mint nemkivánatost) kivágták onnan de gondoltam több idö maradt igy történelemre. Rosszul gondolom?
A Hold sajt, de ezt én tudom. Esküszöm, hogy én nem árultam el Hegedűsnek.
Ezt csak mi tudjuk, néhányan, akik álmainkban esszük.
Sajtból van a Hold és velünk sír sok kis éhes kutyagyerek..
Na de, nem mindegy, hogy milyen sajtból! És ezt nem mindenki tudja.
Nagy Isten kamaszkorom óta vonyítok a holdra, sok mással együtt :))))))
“Rosszul gondolom?”
Igen!!!
Hogy mit terveznek Rózsáék?
A természettudománnyal nem lehet, agymosni!!!
A többivel igen!!! :-(
Meggyöztél, már értem. kösz.
Izrael csak a pénzével kemény, osztán amúgy is arab rabszolgamunkával építette fel az országát a sok zsidó.
…
Fojton leigázák a kis népeket (szír, egyiptomi, stb) maguk körűl, kirabóják a zarabokat és elveszik a zolajat. Amúgy is, a zegész világot el akarják pusztitani hogy asztán uralkodhassanak rajta.
…
Irántot is azér akarják megtámadni, mer fojton csak megtámadnak mindenkit, a szegény elnyomott palesztinoktó mek elrabólták az ősi országukat, és ezért is robbantották ki a zsidókok az első meg a második világáborút. Hogy asztán a zusákok ott adjanak nekik pénztet, és jól kirabolhassanak mindenkit.
…
OK, nyugalom, nem vagyok rajta semmilyen szeren, hacsak a testépítő Volumass 2000 nem számít annak…
…
Csak megpróbáltam annyi állat alatti őrültséget iderottyintani, és kb. olyan értelmi szinten, ahogy és amit a tipikus nyilas szubhumán szokott.
…
Legutóbb eme csatornatöltelék prehumán faj valami “hegedűs miklós” néven futott.
…
Mindegy… az ilyenek majd nemsokára nézhetik, ahogy eszeveszett gyűlöletük tárgya hogyan veri rommá szerintem immár orgazmusszerű imádatuk tárgyát, a fél iszlamista világot.
…
Az ahmedinácival meg a “palesztinokkal” kezdve.
Kedves Hegedűs Ákos,
Javasolnám Önnek Csernus doktort. De készüljön fel, nála nem lehet mellébeszélni, innen-onnan összeollózott, bemagolt szövegeket felmondani.
Irán gyakorlatilag már jóideje támadja Izraelt. Előretolt egységei: Hamasz, Hezbollah, stb. Van, aki úgy véli Izrael “megérett a pusztulásra.” Ezt a történelemben többen meg is próbálták elősegíteni. Amikor a zsidók passzívan csak tűrték a csapásokat, sőt engedelmesen vonultak a kivégzőhelyekre, akkor sem sikerült ez A világ gűlölködő részét meglehetősen idegesíti, hogy korunkban a zsidók felmondták az engedelmes áldozat szerepkört, és védekeznek. Egy gyűlölet óceánjában élő kicsiny országnak megszületése óta egy nyugodt napja nem volt. A világ osztja az észt – itt is olvashattunk belőle – ,megmondják, hogy mit kellene szerintük tenniük a zsidóknak, holott azt csak az tudja, aki ekként él. Jó lenne, nagyon jó a béke, mindenn néppel, megérteni mindenkit – kölcsönös megértés! – ,de ha nem megy…. Izrael nem fogja passzívan tűrni a létére törők mesterkedéseit…
Eszes Tamás reinkarnációja Hegedűs Ákos.
Eldrad, ez a paródia nagyszerú volt :)
Ez simán jelenet lehetne egy magyar “south parkban”
Már látom is, ahogy ezt a monológot előadja egy fekete nadrágos, nagymagyarország+ turul pólós, tarsolyos, bakancsos “intelligens arc”, sörös korsóval a kezében, a pultot támasztva. Hasonló barátai meg helyeslően bólogatnak.
Jaj…
Eldrad:
már majdnem teljesen egyetértettem az üzeneteddel, de azért ez a rész:
“a szegény elnyomott palesztinoktó mek elrabólták az ősi országukat,”
de azért ez a mondat :)))) na mind1, te vagy a másik véglet.
ez is kell.
Iránnak bizony már van atomfegyvere ! USA hírszerző számolt be erről, aki több évig volt beépülve az Iráni Gárdába ! Tehát három atomtöltetet vásároltak Kazahsztántól, ebből kettő bevethető !
A kém szerint több 152 mm kaliberű atomágyú lövedéket vettek korrupt orosz tisztektől ! Na, ezt nem hiszem el, mert korruptnak biztosan korruptak, de azért egy tiszt nem tud atomágyú lövedéket árulni mint egy kofa….
Ami biztos, az a két atomtöltet ! Ami még biztos, ha izrael támad, irán beveti és annyi izraelnek ! Irán nem puhány arab ! Bevetik !
Ezután már teljesen mindegy az USA mit tesz iránnal
Szóval az izraeli vezetésnek nagyon-nagyon észnél kell lennie. Irán vezetői pofáznak de nagyon, viszont az elmúlt 1000 évben senkit sem támadtak meg !
Halottakról vagy jót vagy semmit.
Merhogy felkötötte magát egy pajtában a szentem.
A Zeszetomi….hogy eszem a zuzáját !
más:
Az ágyúből kilőhető ún. taktikai atomtöltetet azért ne tévesszük össze a stratégiai atomcsapásokra való nagy töltetekkel.
Az ilyen ” korlátozott ” hatóerejű lövedékek ” csak ” néhány négyzetkilóméternyi terület elpusztítására valóak. Harctéri fegyverek.
Csakhát…van egy kis bibi velük :
Ha akár egyet is eldurrantanak belőle a rongyfejűek , 15 percen belül a levegőbe emelkednek az izraeli rakéták , valódi tömegpusztításra való terhükkel együtt ! ÉS a Világ egy büdös szót nem szólhat ellene !
Még megérjük hogy ez a rohadék Irán fog itt nekünk kirobbantani egy jó kis atomháborút !
EZÉRT kellene megelőző csapást mérni rájuk !
Az idióta finnyás széplelkú Világ majd kicsit fintorog , kicsit prüszköl , aztán szépen beletörődnek , pláne ha továbbra is megkaphatják a hülye pizzájukat vacsira , hozzá a zenergiaitalokkal.
Kedves Mathias Hunyadi :
Dehát ezt fújják 40 éve azok a magukat ” palesztinoknak ” elnevező arabok :
Hogy ottan nekik ősi királyságuk volt !
EZ KOMOLY !
Tanítják az iskoláikban a nebulóknak !
De az izraeliták régen , a cionisták meg mostanság kiszorították őket.
Aztán ha valami firkás ember megkérdi az előre beléjüksulykolt szöveget fújó helyi fiatalt hogy ” jó jó .. de akkor soroljon már fel vagy három királyt a régiek közül ” , csak néznek a nagy nedves sötét szemökkel mint a birka mikor igazságtalanság éri.
Palesztina sohasem letezett, Filiszteusok eltek azon a foldon de azok nem az arab nemzethez tartoztak. Amikor izreal elfoglalta Kanaan volt a fold neve. Az arabok akik szinet Abrahamtol de Iszmail-tol szarmaztak sehol sem voltak.
A perzsak vallasa eredetileg nem az Iszlam volt, Az arabok csak kesobb kenszeritettek ezt rajuk. Zoroastrian vallas (nap imadas) volt az eredeti.
Talakoztam egy kopasz perzsa fickoval. Utalta az arabokat. Azt mondta “A zsidok nekunk tesznek szivesseget amikor irtjak az arabokat.”
Izreal onvedelme nagyon fontos. En is elvettem a hulye gyerekektol a parittyat amikor lovoldoztek az ablakomat. (szerencsere csak tojassal meg almaval igy az nem tort be, de a csuzlit ami harom szemelyes volt, megtartottam)
Nahááát…ezt nemtudtam :
A rongyfejűek közt is dívik a rasszizmus szokása…
Merhogy a zsidókat útálják az rendjén van.
Dehogy egymást is megkülönböztetik fajilag…
( Azt tudtam hogy már rég egymás torkának ugrottak volna ha a térségben nem volna ott Izrael és nem lenne USA jelenlét , mintahogy csinálták is az Angol gyarmati hódítás előtt.
Arab-iszlámnáci fajelmélet…höhöhöööőőő
Ezekszerint akkor a zarabok rosszabbak a magyarembereknél :
A magyar csak egymást útálja meg a zsidókat.
Az arabok viszont egymást is útálják , a zsidókat is útálják , megmég mindenkit is útálnak aki nem iszlám-hiten él.
Deha az útált illetők áttérnek az iszlámra , akkor is útálni fogják őket fajilag, mert életbe lép a fentebb megállapított törvényszerűség !
És az sem mindegy, hogy síta vagy szunita
Ez kicsit olyan mint az Egyesült Ateista Liga és az Egyesült Ateista Szövetség ellenségeskedése.