Ronai and Ronai
AMERIKAI

Para-Kovács Imre: Dicsérni jöttem, nem 2011. november 29. kedd 21:31

  • Hozzászólások(29)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Para-Kovács Imre: Dicsérni jöttem, nem

Nem hiszem, hogy valaki is elfogult orbánistának tartana, de amennyiben mégis akad Önök között ilyen, akkor valamit nagyon elrontottam eddigi működésem során, úgyhogy nem fogok szabadkozni, amikor bátran, emelt fővel megdicsérem kormányunk azon húzását, minek keretében előnyt biztosít az őshonos (ez mondjuk semmit sem jelent, mint ahogy az ősi sem, mert volt ugye némi honfoglalás, vándorlás, kutyák és népek keveredése, stb.) magyar kutyafajtáknak a többiekkel szemben.

Mi ezzel a probléma? Semmi.

Nem véletlen, hogy az Amerikai Népszava címlapján is magyar kolbászok és felvágottak virítanak hirdetés gyanánt, hiszen ha valamiben mi vagyunk a legjobbak, akkor felesleges szemérmeskedni, szükségtelen idióta sznobnak lenni, és külföldi kolbászt vásárolni, csak azért, mert az drágább. Vallom és gyakorlatommal is bizonyítom, hogy a magyar kolbász tökéletes, és amíg kapható, én nem is fogok mást enni.

Remélem, ezzel még nem tolom Lázár János szekerét.

A magyar kutyafajták teljesen rendben vannak, és egy ország megengedheti magának, hogy kivételezik saját állományával, főleg olyan helyzetben, amikor már szinte semmivel sem tud, mert a szlovák csirke és a brazil pirospaprika elárasztja a piacainkat.

Aki látott már erdélyi kopót, az pontosan tudja, hogy nála szebb kutya nem létezik, és ha nem lennék lusta, akkor magam is csak ilyet tartanék, de az erdélyi kopónak olyan mozgásigénye van, ami nekem nincs, így aztán befogadtam egy érdekes keveréket helyette, de mindig lenyűgöz, ha látom (Winkler Róbert kutyaszakértő és totálkár fogalmazta meg egyszer, hogy egy erdélyi kopónál csak egy szebb dolog van: két erdélyi kopó).

Befogadott ebem vidám és szép, de mivel nem akarok kutyát tenyészteni, természetes, hogy ivartalanítom (így nevezik az állatbarátok, amikor orvosi segítséggel eldobják egy kutya golyóit), ilyeténképpen mentesülök az ebadó alól.

Egy normális országban az emberek ivartalanított kutyákat tartanának, a tenyésztők pedig ebadót fizetnének, mert nekik úgyis megtérül az eladásokból, ráadásul, ha magyar fajtát szaporítanak, akkor sem kell perkálniuk, tehát érthetetlen és logikátlan a felháborodás, hőzöngés az Orbán-kormány talán egyetlen vállalható és logikus intézkedése ellen.

Kiterjesztve kicsit az önvizsgálatot, azt is kénytelen vagyok bevallani, hogy – a kolbászon kívül is – általában magyar élelmiszert veszek, mert valahogy ettől jól érzem magam, megtettem a magamét az országomért, hiszen egyáltalán nem érdekem a mezőgazdasági és élelmiszer-ipari összeomlás. Hülye persze nem vagyok, és ha valami folyamatosan és megbízhatóan vacak minőségű, akkor gondolkodás nélkül nyúlok a jobbért, tekintet nélkül származására, mert az önkínzásnak azon fokát idiotizmusnak tartom, amikor valaki dacból zabálja a szart, csak honfiúi elkötelezettségből. Sajtot például nem tudunk készíteni (leszámítva néhány elkötelezett őstermelőt), az áruházak polcain, de még a piacok tejeseinél is furcsa állagú, ízetlen gumidarabokat árusítanak sajt fedőnév alatt, így aztán habozás nélkül megyek a franciák pultjához, ahol aranyárba megveszem a heti adagot, mert a sajt legalább annyira érzékeny dolog, mint a bor vagy a méz.

Ha már a mézről beszélek, itt szeretném megvilágítani, hogy miért is lankad a bizalom a hazai termelők iránt.

Nemrégiben megvizsgálták a magyar mézeket, és kiderült, hogy több mint kétharmaduk egyáltalán nem méz, méhet nem látott, egy medve undorodva elfordulna tőle, emberi fogyasztásra ugyan alkalmas, de minősége közelíti a Nagypapa calvadosa néven forgalmazott alkoholos italét.

Azóta ha mézet veszek, mindig meggyőződöm róla, hogy olyan helyről származik például a gesztenye vagy fenyő, ahol tényleg vannak gesztenye-, illetve fenyőfák. Legyünk tehát óvatosak, ha kiskunmajsai eukaliptuszmézzel találkozunk, mert esetleg csalódni fogunk.

A műméz természetesen olcsóbb, és veszik is, mint a cukrot (öntudatlan szójáték), és amíg szegények lesznek, a selejtes kajáknak mindig lesz piaca, de amikor egy ágazat rendszeresen és galádul átveri vásárlóit, az igazán fontos vevők elmenekülnek, hosszú távon tehát az ország érdeke, hogy megregulázza őket.

A magyar kutyafajtákkal hasonló a helyzet, mivel senki sem fog kutyagyárakban komondorokat kínozni, a komondor valahogy érzékeny az ilyesmire, és hamarabb eszi meg a kínzóját, mint például egy chihuahua, ami szintén rendkívül kedves jószág, csak éppen divatba jött a hülyék között, aztán amikor változott a széljárás (a kutyadivat legalább olyan gyorsan pörög, mint a többi, volt már itt bobtail-, vipet-, westhighland white- és boxermánia az évtizedek alatt), hirtelen ott álltak a tenyésztők egy csomó eladhatatlan kutyával, büdös, zsúfolt ketrecekben, egészségtelen körülmények közepette, amíg végre valaki fel nem jelentette őket.

Ezeken a tendenciákon is változtathat az ebadó bevezetése, és ez üdvözlendő, még akkor is, ha bárkinek, aki nincs a kormány közvetlen fizetési listáján, vagy nem annyira hülye, mint egy dobozos üdítő, nehezére esik bármi pozitívumot is leírni erről a csapatról.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.6/5 (21 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +25 ( 31 szavazatból)
Para-Kovács Imre: Dicsérni jöttem, nem, 4.6 out of 5 based on 21 ratings

  • Hozzászólások(29)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

29 Reader’s Comments

  1. Ha így megy tovább (és semmi jele annak, hogy nem mehetne így tovább), megérjük, hogy határainkon belül bevezetik a vámmentesen behozott árucikkek megadóztatását is. A gépkocsikkal már megoldották regisztrációs adó címén, fideszes fifikával minden külföldi termékre ki lehet ezt terjeszteni. Veszel pölö egy számítógépet, ha nem magyar gyártmány, kapsz az adóhatóságtól egy adókivető cetlit külföldi árucikk birtoklásának megadóztatásáért, és jónapot.
    A sáskaművelet avartalanul működik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (19 szavazatból)
  2. Jól megdicsérte a szerző a regnáló vezetést. :D :D :D

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  3. Azért hátrább az agarakkal :)
    Az erdélyi kopó akkor most magyar vagy román fajta? Elvakult Fideszeseknek és Jobbikosoknak lehet ajánlani. :D
    Speciel én menhelyról hozom a kutyáimat, mert azt gondolom így megmentek egy-két állatot a pusztulástól. Az ivartalanítás egy igen érzékeny pont nálam mert nem engedem semmilyen művi beavatkozásnak az állatokat. Sem fül vágás sem farok vágás és ivartalanítást sem. Inkább vigyázok és a lehető legjobb körülményeket biztosítok nekik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (19 szavazatból)
  4. Pihentetőnek!

    http://www.szabadeuropa.shp.hu/hpc/web.php?a=szabadeuropa

    Szép estét!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  5. Sag schon!

    Én már tanitom nyávogni a westie-met.
    Reggeli nyújtózáskor akkora nyau kiszalad a száján, hogy rögtön körül néz, hogy hol a cica.

    Úgy hogy fejlődünk.

    És a westie-m őshonos magyar kutya, lévén Tamásiban vettem.

    topi mackó

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (11 szavazatból)
  6. Ha a kutya adó nem valamelyik sz@rházi fideSS-es zsebében kötne ki , meg főleg ha nem 38-ik adó lenne ami így már értelmetlen!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  7. Gratulalok, Remek stilusu az iras.

    Az en kedvencem egyebkent a Nemetjuhasz, meg a golden retriever, meg akkor is ha nem magyar fajtak.

    Na mindegy nálam mar medgoglott a remenyhal is. (Az a fajta ami utoljara doglik meg mert : a remény hal meg utoljára)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (13 szavazatból)
  8. Én is a magyar fajta fennmaradásáért lelkesedem, és a magyar élelmiszerért, meg mindenért ami magyar. Ebben önmagában tényleg nincs semmi rossz, sőt csak üdvözítő.
    De, csak hogy ott a de. Mert amíg évtizedekkel ezelőtt büszkén hordtam a kokárdát, és úton útfélen büszkéd dagadt a mellem, hogy magyar vagyok, most a fidess és a jobbikos ultra nacionalisták miatt, félek kimondani, és a kokárda is csak a fiók mélyén lapul.
    Nem akarom, hogy összekeverjenek velük, mert azt nem tudom felvállalni.
    Én csak egy egyszerű magyar ember vagyok, aki szeretne büszke lenni, de sajnos csak szégyenkezek miatta.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +27 (27 szavazatból)
  9. Kedves Para-Kovács Imre!
    Az hogy ön melyik kutya fajtát tartja a legszebbnek az önre tartozik, mivel ízlések és pofonok!
    Hogy ön üdvözli az ebadót, azt is jelentheti, hogy ön kutyát csak parkban lát, mert akkor tudhatná (ha lenne önnek), hogy az oltási díjba egyszer már bele lett vezetve, azért kerül ebenként 6000 ft-ba az oltás, arról nem is beszélve hogy az állat gyógyászati cuccok is méreg drágák, és az adó bevezetése után is az marad, Ha most az idióta kormány plusz ebadót vet ki, ez már nem kétszeres adóztatás, Ezzel már egy pár éve próbálkoztak, aztán vissza vonták, mert annyi kóbor jószág lett hirtelen, hogy a sintértelepen nem tudtak mit kezdeni velük, elaltatni nem lehet, mert az állat védők kiakadnak (jogosan) etetésükre pedig nincs pénz, tehát a nemnormális államnak kell gondoskodni róluk, ez azt eredményezi, hogy aki kirúgja a kutyáját, nem fog utána adózni, de az államnak kell eltartani őket, tehát rendesen mínuszba fog lenni ezzel a törvényével IS, és a jószágok látják főleg ennek kárát

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (19 szavazatból)
  10. IGEN,athos jol látja,a kutyák fogják ennek a törvenynek a kárát látni!Igy is rengeteg a kobor állat,nem tudom,a nemetek (&más kultur nepek),ahol nagy a kutya kultuzs,hogy oldják meg?En voltam már kutya menhelyen,sirva jöttem el(&1kutyával),ahogy ott a szabad eghajlat alatt vannak tartva….Most a kutyák,holnap a macskák,mi jöhet meg?Common sensenek;elöl megy a lepeny hal,a remenyhal meg utoljára!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  11. Helllo. a cikkíróval értek egyet: Több mint 20 évig tartottam komondort, soha semmi baj nem volt velük, nyugodtak, ott lehetett hagyni mellettük a pár éves gyereket, húzhatta vonhatta őket, nem aggódtam. Most egy puli van a háznál, és egy ivartalanított keverék. Mudi szerettem volna de őt láttuk meg:) De már nagyon nézegetjük a komondorkölyköket.. Kutyás ismerősöknél egy kivétellel ivartalanított kutya, sok közülük menhelyről kihozva. Érdekes módon a többiek esetén gyakori ok , hogy betegség miatt kellett méhet eltávolítani…/ Tenyésztők, állatorvosok rulez…./

    Meghegyz…. értelmes országban pld a chp ellen nem sírnak—- De itt… hogy hány tenyésztő üzletét rontaná…

    I

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  12. Valaha volt már ebadó, méghozzá minden kutya után. Aztán jött Kupa, aki kiszámolta, hogy az adóból befolyó összeg szerencsés esetben éppen hogy fedezi az adóztatás költségeit. Így aztán megszüntették még az átkosban.
    És bizony, ahogy athos írja, a kötelező veszettség elleni oltás árába építették be.
    Amúgy valóban nem rossz… A kutyáknál már elkezdik a “faji” alapú megkülönböztetést…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  13. Nem mindenki kutyatenyésztő, aki nem miskárolja ki az ebét.
    A szerzőnek kár volt evvel az egy törvénnyel is egyetértenie.
    Meg avval, hogy már kutyafronton is dúl a rasszizmus.
    Ez olyan mintha csak a cigányoknak,külföldieknek meg a zsidóknak kéne adót fizetni, a magyarnak nem. És csak akkor nem kéne adót fizetniük, ha kiheréltetnék magukat a nem magyarok.
    Ez az elb@szott nemzetieskedés már egyszerűen szánalmas.
    Különösen azoktól, akik teszik tönkre az országot gazdaságilag, jogilag, erkölcsileg.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  14. Minek annyit magyar kutyálkodni amikor megjelent az uj hungárikum !
    Nézzétek csak meg hány külföldi lap adott hirt Repülős Gizi ujabb feltünésével!Gizi kuriözum – és magyar…
    Nem kéne kezdeni valamit a giziszenzációval? Most ránk figyelnek azok a milliók is, akiket nem érdekel túlságosan a politika, igy Magyarországröl sincs tul sok fogalmuk …de most Gizi révén!!!!!!!!!!!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  15. ibroncs
    csak egy kósza kérdésem lenne!
    hogy jön az újabb ebadóhoz, és a Magyar kutya fajtákhoz egy kleptomániás öregasszony?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  16. Ha annyira örülünk az újabb és újabb adóknak, akkor bemásolnék párat ide,
    mert idióta ötleteink nekünk is vannak, nem csak a kormánynak ! (más tollából készült, úgy találtam, és köszönet érte)

    Élenjáróknak: hangadó
    Gyászolóknak: hamvadó
    Figyelmetleneknek: lankadó
    Öngyilkosjelölteknek: feladó
    Narkolepsziásoknak: szunnyadó
    Alváshiányban szenvedőknek: fáradó
    Zenészeknek, énektanároknak: Cé a dó
    Karmestereknek, karnagyoknak: hang-adó
    Túlsúlyosoknak: puffadó, dagadó, has-adó
    Rohanó életmódot folytatóknak: szaladó
    Könyvelőknek, matematikusoknak: számadó
    Kissé sem konzervatívoknak: haladó
    Extrém stílust követőknek: sikkadó
    Divatdiktátoroknak: mérvadó
    Mosodai alkalmazottaknak: száradó
    Szakmunkásoknak: szakadó
    Örömlányoknak: lyukadó
    Szégyenlősöknek: sápadó
    Fagyizóknak: olvadó
    Szomjasoknak: tikkadó
    Horgászoknak: hal-adó
    Szülő nőknek: életadó
    Atomfizikusoknak: hasadó
    Visszafogottaknak: mértékadó
    Karosszérialakatosoknak: horpadó
    Vendéglátósoknak: fogadó, vigadó
    Rádiós, tévés szerkesztőknek: híradó
    Fogorvosoknak, szájbetegeknek: fog-adó
    Agyzsugorban szenvedőknek: sorvadó
    Gyomorbántalmazottaknak: pukkadó
    Reumás betegeknek: zsibbadó
    Pattanásos bőrűeknek: fakadó
    Orvosoknak: hála-adó
    Hívőknek: hálaadó
    Ingatlanközvetítőknek: eladó-kiadó
    Sportrendezvényen szurkolóknak: rangadó
    Magas katonai beosztásúaknak: rang-adó
    Munkahelyteremtőknek, foglalkoztatóknak: munkaadó
    Tépőzár-készítőknek: tapadó
    Rágógumizóknak: ragadó
    Félősöknek: borzadó
    Okosoknak: ötletadó
    Tipp-mixelőknek: tippadó
    Virágárusoknak: hervadó
    Felelőknek: válaszadó
    Ünnepélyes megnyitóknak: átadó
    Tartozóknak: megadó
    Kölcsönzőknek: visszaadó
    Színházi öltöztetőknek: ráadó
    Szerelmeseknek: odaadó
    Nemmel válaszolóknak: tagadó
    Közösséghez tartozóknak: tag-adó
    Későn távozó vendégeknek: maradó
    Nagytestű kutyatulajdonosoknak: mar-adó
    Udvarias tömegközlekedőknek: helyadó
    Napfelkeltét bámulóknak: pirkadó
    Kamaszoknak: lázadó
    Betegeknek: láz-adó

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  17. NE BÁTSD A MAGYART*
    Teljesen indokoltnak tartom az ebadó bevezetését, mert meggyőződésem, hogy a kutya tartás valakik egyéni hobbija, ami ellen önmagában nem volna semmi kifogásom addig amig az mások kényelmét, higénia iránti igényét és nyugalomra irányuló “hobbiját” nem zavarja, de ezt teszi. Sőt, az ebtartók az önkormányzatoknak és az ingatlankezelőknek külön feladatot is adnak, különösen a kutyagumit illetően. Az ún. kutyafuttatók kijelölése, jobb helyeken kiépítése csak hab a költségvetés tortáján. Újabban a zöldövezeti társasházban lakva, sokszor látom egyes kertesházi haszonebek, azaz házörzők sétáltatását, amely szintén az utcai canis-merga tömegét növeli, megkímélendő a kerti vezeményt. A belvárosi állapotok meg egyenesen felháborítóak, mert amikor a t. kutyatartók az aszfalton ürítik a kutyáikat, az ott maradó “nyom” – el nem takarítván – megszárad, porrá szelidül és végül a tüdőnkben, gyermekeink – főleg a picik – tüdejében landol.
    Sajnos mindez, amit felsoroltam igaz a magyar fajtákra is, de hát legyen igaza a fajvédőknek, egy magyar kutyától átvett kórság mégiscsak más, mint egy idegen fajútól, nemde…?
    .
    *(Kodály után, szabadon)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (6 szavazatból)
  18. komplementer
    ezen írásod alapján fogalmad nincs miről írsz!
    Mint írtam, MÁR VAN EBADÓ! Bele van építve a kötelező oltásba!
    Írásodat olvasva, inkább az a bajod, hogy utálod a kutyákat, ill. a tartókat.
    Most kérdezném, ha még többet kellene fizetni azoknak aki tartanak kutyát, mennyivel lenne kevesebb a kutyaszar az utakon? Semennyivel, sőt a kidobott kóbor ebek után még több keletkezik. A házőrzőknek pedig az a dolguk, hogy őrizze a területét, és ez bizony hanggal jár, egyre több a betörés, és bizony egy idős ember biztonságban érzi magát ha van egy házőrző kutyája. Ha a szomszédod tök részegen veri az asszonyt, meg a kölykét, azt sem jó hallgatni, arra miért nincs külön adó?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  19. ja és Kodály nem írt még csak utálásában sem ilyen ökörséget, hogy kifacsarhasd szbadon

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  20. komplementer
    2011. december 1. csütörtök
    10:39
    Javaslom, hogy azoktól akiknek nincs kutyájuk szedjenek poratka adót mert az is ugyanolyan veszélyes mint a kutyagumi.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  21. Sőt! Magyar országon magyar ember ne fizessen adót.Majd vezetünk pedigrét, mint a kutyáknál.Láttunk már olyat!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  22. Kedves Imre!

    Mi már nagyon rég óta ismerjük egymást! Nem fedem fel magam szerintem ez így még erdekesebb. Nagyon bírom amiket írsz jó embernek is tartalak. Egy észrevételem van de ez nem csak hozzád szól, úgy általában bevett médiagyakorlatra szeretnék rávilágítani. Közírók újságírók médiaszemélyiségek burkolt célcsoportjáról van szó. Olyan mintha nem nekünk írnátok (akik valóban olvassák), olyan átszólok a masik oldalra típusú a retorika. Imre azt hiszed érdekli “ŐKET”? Nem olvassák el vagy ha igen alapból hülyenek néznek. Nyugodtan nyomhatnád kicsit durvábban ez kéne a népnek mert nem áll mögöttük senki és itt nem ostoba populista maszlagról beszélek.
    Pont inkább arról, hogy legyen félelem nélküli véleménynyilvánítás és ezt a magyar értelmiségnek kéne elsőként bevállalni. De ne olyan kommersz módon ahogy RTL “Heti Hetes” című műsora:)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  23. Ötéves rottweiler kan vagyok. Igazoltan hat generáció óta Magyarországon él a családom, amitől jobb vagyok, mint a fasizmusban az árják, mert ők csak nagyszülőkig igazolták a családfájukat. Magyarul ugatok, magyarul végeztem el az alap engedelmességi vizsgát, majd még két tanfolyamot magyar kutyakiképzőknél. Már ötször fizettek értem ebadót a veszettség elleni oltás árában.
    Fáj, hogy hazámban másodosztályú állatpolgárnak minősítettek vissza. Ezentúl, ha narancsszínű valakit látok az utcán, harapok.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  24. Nem értek egyet a cikknek az ebadóval kapcsolatos dícséretével, és egyetértek azzal, hogy ez a rasszista nemzetieskedés megjelenítésének újabb hányingerkeltő formája.
    Az a nem magyar fajta kutya amelyik nem ért magyarul, fordítva minden olyan kutyafajta magyar, amelyik engedelmeskedik a magyar szóra.
    Teljesen más téma a kultúrálatlan kutyatartás, a megúnt kutyák szélnekeresztése, a kóbor kutyák nagy száma, a kutyamenhelyek elégtelen száma, a megfelelő támogatásuk hiánya, a szaporítógyárak fajrombolása, stb, stb.
    A kutyagumi téma évtizedek óta örökzöld és genetikai téma és az is lesz. A nyereségvágytól fűtött szaporítókat a helyi önkormányzatok név szerint ismerik, az államnak feléjük kellene fellépnie teljes fegyvertárával, ha erre hiányoznak megfelelő jogszabályok akkor ezeket kellene megalkotni az ostoba és megalapozatlan fajebes magyarkodás helyett.
    A törvény tovább nehezíti az egyedülálló, idős emberek amúgy sem könnyű anyagi helyzetét, akiknek sok esetben egyedüli társuk és vigaszuk azok a nem pedigrés keverékek, akiknek ereiben sok esetben magyarfajta vér is csörgedez…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  25. A véleményem beírása után mutatta meg a gazdám Vámos Miklós publicisztikáját.

    http://www.es.hu/vamos_miklos;felemas_korlat;2011-11-24.html

    Én ugatok, az író viszont (zseniálisan) Ír.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  26. athos,nagyon szellemes a kulöfele adorol irt szösszenete,csak ne adjon tippeket!!!Most látom,milyen gazdag a magyar nyelv……..A repulös Gizit en sem ertem.Csak a kutyákat sajnálom továbbra is,nem ezt erdemelnek.Ezek nem kimelnek sem embert,sem állatot & mindig mindent megmagyaráznak.Már akármilyen öltözet sem lehet rajtam,mert ha szakadtan hippisen öltöznek fel egyik nap,mint hajlekonyt becsuknának,állitolag erre is “törvenyt ” hoztak.Nekem (talált,befogadott)macskáim vannak,legközelebb ök jönnek?Igy is rengeteg penzbe vannak;alom,kaja,orvos….Többnek találtam már gazdit,nem tudom,miert csak az en utamba kerulnek megkinzott,kicsapott kobor állatok(kutyák is!),mások elforditják a fejuket?Ilyen törveny után vajon hányan fogják BUNTETLENUL!!kidobni a kkutyájukat?Ilyen országban elunk!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  27. Figyu!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nekem volna ötletem kiket kellene kiherélni………de süegősen.!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  28. A cikk remek .Azért butaságot nem kell írni, az inekció ára 2500. Nem maszekon kell beadatni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  29. Darnai és mások! A kötelező eboltás ára a kutya testsúlyától függ, az én öreg házőrző Talpasomé például 8000 forint, mert 40 kiló körül van. Valaki itt írt a kokárdagondjairól. Hát így járok gyakran én is. Amikor 13 évvel ezelőtt egy öreg házat vettünk, örömmel láttam, hogy van az ablakok fölött zászlótartó. Na, mindjárt ki is találtam, hogy veszek egy magyar, meg egy EU-s zászlót és kifüggesztem, ha rendbe hoztuk a házat (ne csüngjön málló vakolaton a trikolór), nekem tetszik az amerikai gyakorlat. De végül letettem erről: nem akartam, hogy jobbosnak nézzenek, meg azt sem, hogy az EU-zászlót minduntalan pótolni, javítgatni kelljen. Talpas kutya 14 éves, süket is, félig vak is, a nyáron nem vette észre, hogy a kertből a kerítést felhasítva kitolták az elektromos biciklit. Ettől persze még szeretjük, enni is kap, és nem dobjuk utcára, de gondolkodni kellene a házőrzésről is. Nálunk a párom miatt (ő vidéki gyerek, el nem tudja képzelni a lakásban az állatot, Talpi is csak vihar, meg petárdázás esetén jöhet az előszobába) olyan fajtát kell keresni, amelyik bírja a telet, de kisebb méretű Talpinál (egyszerűen nem tudjuk például megfürdetni, mert nem bírjuk el már, ő meg víziszonyos kutya), szóval arra gondoltam, egy pulifajta jó lenne. Ezek után meg kell gondolnom, hogy jó-e az nekem, ha demonstratív módon egy puli ugrándozik a kertben?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos