Ronai and Ronai
AMERIKAI

Hertz: szerződést szegtek a muszlim dolgozók 2011. október 9. vasárnap 15:29 | RR Forrás: AN

  • Hozzászólások(82)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Hertz: szerződést szegtek a muszlim dolgozók

Seattle, Washington – A Hertz autókölcsönző, amely tiltakozásokkal volt kénytelen szembe nézni, amiért felfüggesztette állásából harmincnégy mohamedán alkalmazottját, bejelentette: hajlandó őket visszavenni, ha a dolgozók ezután annak rendje és módja szerint bélyegeznek munkába álláskor, illetve a munka abbahagyásakor.

A Hertz közleménye hangsúlyozza, hogy a Seattle-Tacoma nemzetközi repülőtéren lévő kirendeltségén dolgozó szomáliai muzulmánokat nem azért függesztették fel, mert imádkoztak, ahogyan ők állítják, hanem azért, mert a kollektív szerződésben vállalt kötelezettségeiknek fittyet hányva nem bélyegeztek a tízperces szünetek kezdetén és végén.

Washington állam törvényei értelmében a nyolcórás műszakban dolgozó alkalmazottaknak napi kétszer tíz perces munkaszünethez van joguk. Richard Broome, a Hertz szóvivője szerint a cég és a muszlim alkalmazottak viszonya akkor romlott meg, amikor az imádkozáshoz használt szünetek meghosszabbodtak, és azok tartama lényegesen meghaladta a tíz percet. A jelenségre a cég egyéni figyelmeztetésekkel, majd írásbeli figyelmeztetéssel is reagált, amelyet az érintettek figyelmen kívül hagytak.

Ezt követte a dolgozók felfüggesztése. Az érintettek tiltakozó akcióba kezdtek, míg a Teamsters Local 117 – a muzulmán alkalmazottakat képviselő szakszervezet – azt állította, vallásuk miatt különböztették meg hátrányosan a dolgozókat, tehát alkotmányos jogaikat tiporták sárba. A szakszervezet kijelentette: a történtektől függetlenül ellenséges légkörben kell végezniük munkájukat a muszlimoknak, egy alkalommal például a Hertz egyik igazgatója abban próbált meggátolni hét szomáli nőt, hogy belépjenek a számukra kijelölt imaszobába.

A Hertz válasza erre az, hogy ez nem igaz, a cég tizenöt éve folyamatosan biztosítja az imádkozáshoz szükséges időt és helyet úgy a seattle-i repülőtéren, mint másutt, ahol muzulmánok dolgoznak.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 5.0/5 (1 szavazás)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +4 ( 4 szavazatból)
Hertz: szerződést szegtek a muszlim dolgozók, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Címkék:, ,

  • Hozzászólások(82)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

82 Reader’s Comments

  1. A szabálykövetés hiányosságai nem pótolhatók imával.!!!!!!!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (10 szavazatból)
  2. Kirúgni mindet!!!! Ne hogy már a farok csóválja!!! Otthon majd imádkozhatsz a sátánodhoz,de munkaidőben dolgozol! Tudom,ez nektek araboknak furcsa,de ez van!Munka van,és nem imádkozás!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  3. Ha majd Allah bérpótlékot küld, akkor imádkozhatsz, de ez mivel igen nagy valószínűséggel nehezen fog teljesülni, akkor alkalmazkodj a nyugati életmód felpörgetett mindennapjaihoz.

    Megszoksz vagy megszöksz, kedves szomáliai muszlim! Vagy felhagysz hited munka alatti gyakorlásával, ezzel is megkönnyítve nemcsak saját, de mások életét is, vagy keresel olyan állást, ahol elnézik ezt, vagy visszarepülsz Szomáliába éhen halni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  4. Otthon senki sem zavarja őket.Szerintem üljenek fel a gépre és elmennek haza és már nincs is probléma.Nem akarok én senkit sem bántani,de ha én megyek valakihez,akkor bizony nem az én törvényem a valós törvény.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  5. Igy foglaják ezek el az egész világot.
    Rendszer van ebben.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (11 szavazatból)
  6. Ezzel szemben Izraelben nyugodtan gyakorolhatja bárki a vallását -akár munkaidőben is.
    P.: A jeruzsálemi arab szájsebészem beinjectiozott és elment imádkozni. A zsidó fogorvosom pedig türelmemet kérte és szintén elment imádkozni. (20-20 perc, nagyjából a kezelés ideje.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  7. Nem szoktam ilyesmiket írni, de ezek minek jönnek Európába, Amerikába, ha nem akarnak dolgozni. Maradtak volna a sivatagban és a tevetrágya tűznél meg tudták volna sütni a piláfot vagy a kuszkuszt.
    Az nem megy, hogy leterítem a szőnyeget, Mekka felé fordulok és egész munkaidőn át imádkozom. Fel kéne venni a nyugati világ szokásait alkalmazkodni kell
    .
    Egy kis futurisztikus szöveget szeretnék közre adni, ha Admin hagyja.
    .

    2008 04 10: Ma érdekes látványosságban volt részem. A városunkba költözött egy muzulmán házaspár, a gyerekeikkel,18-an vannak. Nagyon kedves, szerény emberek, libasorban közlekednek az utcán.
    .
    2012. 01. 01. B.U.É.K. Jó pofa emberek ezek az arabok. 6 család van a városban, és mindenkire mosolyognak. Egyszer volt csak balhé, amikor bécsi szeletet szerettek volna flamózni az étteremben, és csak a végén derült ki hogy nem borjú, hanem disznóhúsból készült. Rég láttam ilyen csoportosan elkövetett sugárban hányást…. .
    .
    2015 03 15: A szomszéd házat megvette egy család. Ahmed Ibd’n Al Mahmud-nak hívják. Vicces ember, mindhárom feleségére zsákot húzott, és azok csak úgy mászkálhatnak az utcán. Vajon mit hordanak a zsák alatt? Még egy zsákot?
    Tele vannak ezek pénzzel. Pedig nem is dolgoznak. Valami szövetségük van, és egymásnak adnak pénzt. Később meg ők segítik ki az új bevándorlókat….. Tetszik ez a szolidaritás…
    .
    2018 10 28: A másik szomszédunk is muzulmán lett. Ők régi magyar család, de valamiért áttértek. Mondjuk, Gizi néni elég hülyén néz ki csadorban. Ebbe az is belejátszhat, hogy a rózsamintás sötétítő függönyt öltötte magára. Minap mentem a meccsre, szépen kiöltözve, megborotválkozva. Erre egy csapat hálóinges szakállas suttyó rám huhogott, hogy simapofájú hitetlen kutya vagyok. milyen dolog ez már, he?
    .
    2020 03 31: A muzulmán közösség megvette a régi mozit. Ledózerolták, és építettek egy kacifántos épületet a helyére. Csillagvizsgáló lehet, mert baromi magas, vékony tornya van. Kicsit féltünk tõlle, de megnyugodtunk, mert egy hazai hegységről, ”mecsek”-nek keresztelték el. Üröm az örömben, hogy amióta felépült, a csillagász (ők mű enzimnek nevezik) minden reggel 5-kor már ordibál. …. Talán mérges hogy már nem látszanak a csillagok?
    .
    2022 05 16: Ami házunkban is laknak már muzulmánok. Az asszony átment hozzájuk, hogy elkérje a narancsos baklava receptjét, de nem adták. Azt mondták: azért mert látták, hogy a nejem az udvaron verte a szőnyeget…. Hiába mondtuk, hogy ezt mi így szoktuk, és hogy a szőnyeg csak azért van, hogy ne fázzon a talpunk, nem hittek nekünk.
    .
    2024 01 08: Felszedtük a padlószőnyeget is, engem még egyszer ne köpködjenek le miatta… Egyre szarabbul élünk. Betiltották a HBO-t, már csak az Al Jazira 1, és az Al Jazira 2 fogható. A fiam egy osztálytársnőjének udvarol már 8 hónapja. Igaz, az arcát még nem látta…. viszont a lába az k*rva szőrös…( a lánynak) már előre félek….
    .
    2025 08 02: A fővárosi állatkertben megdöglött ”Mazsola” a házi sertés. Ez azért is szomorú, mert Európában ő volt az utolsó…Titokban szereztem egy posztert egy csontos rövidkarajról. Kiderült, hogy a ”müzli” az valami pap, és azért ordít a Mecsekből, hogy mindenki imádkozzon. Na de minden utcába minek egy? Nem túlzás ez egy kicsit????
    .
    2027 09 02: Kiengedtek a sittről. 4 hónapot ültem, mert lebuktam a karajos poszterrel. Csak azért nem vágták le a kezemet, megígértem, hogy áttérek a hitükre családostul. A fiam már nem, ő a nászéjszakája után Chilébe szökött. Állítólag ott még élnek emberek…. Beiratkoztam egy ECDL müezzinképzésre, de mivel tériszonyom van, nem kaptam meg a papírt. …Mehetek vissza a teveszar minősítő üzembe.
    .
    2027 11 05: Sopronban is megkezdődött a ramadán!! Már nagyon vártuk. A lányom idén férjhez ment. Egy csomó pénzem elment a hozomány-kecskékre. Csak 23-at tudtam szerezni. Ezért még csak 3. osztályú feleség, de ha jól szopik, előre léphet. Ravasz voltam, és kihúzattam a metsző fogait….. Talpraesettnek kell lenni, ezt diktálja a magyar virtus!
    .
    2028 06 02: Választási év volt, önkormányzati, és örömmel mondhatom: mi győztünk. Mármint a mi jelöltünk. Wasszer B’al Fasszer lett az új kádi Sopronban. Rendes ember, megengedte a Magyar Kisebbségi Önkormányzat megalakulását. ….Tagja vagyok!!! Könnyítésül nekünk csak naponta négyszer kell a mecsetben imádkozni, és leopárdmintás strand törülközőt is használhatunk hozzá.
    .
    2030 02 14: Eladtuk az ezüst étkészletet. Muszáj volt, mert az asszonynak már nem volt egy tisztességes csadorja, amit felvehetett volna. Mivel a törvény szerint a családom nő tagjai is áruba bocsáthatóak, én először az anyóst vittem ki az aukcióra, de kiröhögtek. Maradt az ezüst. Én már régóta, a nagymama hálóingjeiben járkálok, fejemen frottír törülközővel. Kényelmes viselet, bár a kutyák még megugatnak rendszeresen.
    .
    2031 11 29: Chile elesett!! A fiamról nem sokat tudunk. A Vörös félhold szerint jól van, de én ettõl még jobban aggódom. A világ más részeiről nem nagyon van hír. Az újságokban írás helyett matyó hímzés van, és azt mi nem tudjuk elolvasni. Jó hír viszont, hogy hazánk mind a 3200 településén van már mecset. Néhol nem is egy!!
    .
    2034 12 01: Gecimici ajatollah lett az új államfő. Ő legalább szociálisan érzékeny. A következő ramadánig kaptunk időt, hogy beköltözzünk a rezervátumba. Addig is ingyen kapjuk a barnító krémet, és a korán verseit sem kell kívülről megtanulni. Elég, ha dúdolni tudjuk…. Az államforma is megváltozott. Mától az Euarábiai Sejkség ”Mah’giar” tartománya néven létezünk tovább.
    .
    2036 02 08: Óriás kivetítőn megnézhettük a kába kövét. Zarándokútra nem mehetünk, mert megbízhatatlanok vagyunk, és hátha kinn maradunk. A rezervátumban szépen berendezkedett mind a 2700 megmaradt magyar, bár kezdünk lassan mi is asszimilálódni. Két unokám van, Fatima 8, a kis Ibrahim 5 éves. Kicsit tudnak magyarul is. A Schneller Pityu barátom fia lett a müezzin. Ordít is, mint a fába szorult féreg.
    .
    2039 09 01: 100 éve tört ki a II. világháború. Óh, boldog békeidők…. Szerveződik az ellenállás. Megtaláltuk a kiszáradt Barátság II kőolajvezetéket, és azon keresztül tartjuk a kapcsolatot a külvilággal. Az Alpokban vannak elszigetelt ellenállási csoportok. A tevék nem bírják a havat, és 4500 méter felett megdöglenek. Talán ez a kulcs…? Beálltam a nemrég megalakult Matuska Szilveszter III. arabvadász szekcióba. Már 12 burnuszom van.
    .
    2042 03 22: A lázadást leverték, pár százam maradtunk. Írni már csak én tudok, a többieknek levágták a kezét. A régi trükkel úsztam meg: Tevének öltözve visszaszöktem a táborba. Szerencsére az asszonyokat és a gyerekeket a csövön át kimenekítettük Szibériába. Oda nem mennek. Ezek utálják a hideget.
    .
    2050 4. holdhónap: Már 4 éve csak kuszkuszt kapunk enni. k*rva szar, és ráadásul én etetem a többieket is. Igaz hogy már csak 70-en vagyunk. Gecimici ajatollah meghalt, helyét demokratikusan átvette legidősebb fia, Apr’o Fallosz. A szunniták most boldogok lesznek, mert ő gyűlöli a siíta-kat, mondjuk mi is, de mivelünk már nem foglalkoznak.
    .
    2052 ramadán hónap: Rájöttünk, hogy lehet parlagfűből pálinkát főzni. Ekkora marhákat….. ezek még soha sem ittak szeszt? 1kg lekváros baklaváért adunk nekik fél deci lőrét. Esnek kelnek tőle. Utána meg össze, vissza lövöldöznek. Hál ‘istennek azt már otthon…. Zavargásokról is hallottunk, de innen nem látunk semmit. A müezzint muszáj volt már agyonverni. Szegény Béla bácsi.. …..
    .
    2061 8. holdhónap: Állítólag komoly gondok vannak Euarábiában. Sok a bevándorló, és egyre több jogot követelnek. Kik lehetnek ezek? Hasszán, (Ő hordja nekünk a kaját) mostanában gyakran késik. Azt mondja, a sejkek elmenekültek, az idegenek pedig szisztematikusan átalakítják a társadalom összetételét. Talán kiszabadulunk innen… már csak 5-en vagyunk.
    .
    2066 13. holdhónap: Nagy a csönd. Napok óta nem láttam muszlimokat. Jövő héten leszek 100 éves. Nem hittem volna, hogy megérem még a szabadulás napját. Allah segítsen hozzá… Már csak én vagyok életben, és tudtommal máshol sem él már egy magyar sem.
    .
    2066 13. holdhónap (a születésnapom): Kicsi sárga emberek jöttek hamis Nike cipőben és hoztak egy lavór főtt rizst. Azt mondják, át kell térnem a Buddhizmusra, ha jót akarok. …. Ja, és új nevet adtak nekem: Vén-Hun-Cut. …A francba, ezek kínaiak……..
    .
    2067. január. Ma kezdődik a Majom éve! Ez jó hír, de nem nekem. Engem reggel kivégeznek, mert 24 centis a farkam, és ez nem illik bele a kínai átlagba.
    Rápacsáltam, végeeeeeeeeeee! Buddha kísérjen utamon…………………

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  8. stefán! Hát ezt nehezen lehet hangos nem nevetés, röhögés nélkül végigolvasni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  9. Igen, ezt ismertem és sajnos nagyon is igaz. :(

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  10. Nyújtsad nekik a kisújjadat , leharapják az egész karodat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  11. “…Otthon majd imádkozhatsz a sátánodhoz…”

    - Pffffhihihihi…

    :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  12. stefán, és mindenki másnak is:

    “…ezek minek jönnek Európába, Amerikába, ha nem akarnak dolgozni…?”

    Ezért:

    http://archive.frontpagemag.com/readArticle.aspx?ARTID=4475

    (aki nem tud ehhez elég jól angolul, az NE írja be a googlefordítóba, mert ez egy nehéz szöveg. Így a googleford. marhaságokat fog kiadni. Inkább kérje meg ismerősét, aki érti, hogy szánjon neki rá vagy 1 órát, és fordítsa le neki szóban. Érdemes…)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  13. Alapevetően egyetértek azzal, hogy a bevándorlók alkalmazkodjanak a helyi szokásokhoz. Ha az imádkozás órája ütközik a munkaidővel, akkor pedig nem a munkáltatónak kell módosítani a munkaidőn (ha megteszi, az kedves tőle), hanem a munkavállalónak döntést hozni: marad, és később pótolja az imádkozni-valóját, vagy keres olyan munkát, ami bizosítja számára a megfelelő imádkozó-időt.
    De, ami nem tetszik: nem “ezek”, hanem ők. Mert emberek ők is, tehát tiszteljük meg őket azzal, hogy ha rájuk utalunk, akkor “ők”-ként tesszük. A” hazaküldeni mindet”-ről: ezzel sem értek egyet. AKi nem akar, nem tud alkalmazkodni, azt igen. De aki tud, azzal miért kellene kiszúrni. Nektek hogyan esne, ha mások viselkedése alapján ítélnének felettetek?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  14. cicamic nemismered a muslimokat ? Te csak egy hitetlen diszno vagy a szamukra, ha pedig holgy akkor egy kereszteny k%$# aki nem fedi be a fejet. Ok felsobnrenduek, igazi fasisztak, mindeki mas csak hitetlen kutya. Nem engedlemeskednek a rendoroknek, a torvenyeknek, sot a koran szerint meg az eskujuket sem kell betartani ha azt nem muszlimnak tettek.
    http://www.dzsihadfigyelo.com/
    Dolgoztam egy muszlim kisraccal 21 eves hivo volt. Amikor kesett a melobol nagyon be volt szarva, de mindig kitalalt valami hazugsagot kifogaskent. Kerdeztem mit szol ehhez allah ? Allah megbocsajta valaszolta.
    Nem szamit ha meglopod munkaadot, ha becsapod a hitetlent. Ilyen hozzaallassal nem lehet beilleszkedni. Sokkal inkabb hoditonak tartjak magukat mint menekultek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  15. Commonsense, még az is lehet, hogy a muszlimoknak ez az álláspontja. És akkor? Ez azt jelentené, hogy nekem is így kell gondolkodnom róluk? Nem hiszem. Az ember ember. Akkor is, ha számomra érthetetlenül, vagy akár elfogadhatatlanul is gondolkodik, viselkedik. Akkor sem “ezek”, hanem “ők”. Ez önmagammak szembeni igényesség kérdése. Most akkor vagy volt nekem gyerekszobám, vagy nem. (Hogy a muszlimoknak volt, vagy nem volt, s ha igen, milyen, az ebből a szempontból lényegtelen.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  16. cicamic.
    Igazad van helytelen volt az „ezek” fogalmazás. Helyesebb lett volna az „ők”, vagy az „ezek az emberek” írása.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  17. Stefán, :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  18. Azért az “emberek” kifejezéssel főleg ha melléknévként használjuk akkor erős kétségeim vannak velük kapcsolatban. Maradjunk a kétlábúaknál, talán jobban leírja a nagy részüket.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (6 szavazatból)
  19. cicamic:

    “…az is lehet, hogy a muszlimoknak ez az álláspontja. És akkor? Ez azt jelentené, hogy nekem is így kell gondolkodnom róluk?…”

    - Mégis, ha egyszer ez az ő “álláspontjuk”, azaz, ezek szerint élnek, cselekednek, és kezelnek másokat…

    … akkor hogy a kékkupakos lóbrokiba kellene gondolkodni róluk, ha nem aszerint, ahogy magukat nagytöbbségben előadják?

    Jó, értem én, legyen béke, minden ember egyelő (frászt), pííísz, mindenki jó, minden kultura egyenlő (még nagyobb frászt), de azért legalább magaddal ne keveredj már ellentmondásba, ráadásul, mindjárt egy rövid mondaton belül… :(

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  20. A baj az, hogy miközben ők vádolnak minket azzal, hogy exportálni akarjuk nekik a mi demokráciánkat, valójában ők akarják rákényszeríteni a világra az ő világnézetüket, a sariabíróságukat, meg mindent ami az iszlámmal jár.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  21. “…valójában ők akarják rákényszeríteni a világra az ő világnézetüket…”

    - A Muuslim Brotherhood Projectben, melyet büszkén vállalnak a mai napig is, ez teljesen világosan le van írva.

    Még egyszer:

    - Az MBP nem valami relytélyes, ellenőrizhetetlen áldokumentum, hanem az iszlamisták által nyíltan felvállalt, és úgy 70%- ban már meg is valósult iszlámnáci “utiterv”.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  22. Avi, Eldrad,
    értem, mit írtok. De nem azért nem beszélek így a muszlimokról mert egyetértek, vagy sem velük, hanem azért, mert ők is emberek. Ennyi. Igazán nem értem, mi ezen a nehezen felfogható. Nem az a baj, ha leírjátok, miért nem értetek egyet a muszlimokkal, miért nem pártoljátok az európai országok sok szempontból szerencsétlen bevándorlási politkáját. Én magam nem vagyok muszlim, ijesztőnek tartom, ami manapság Európában (is) történik. De akármi is történik, azt nem “ezek” csinálják, hanem “ők”, vagy ahogyan Stefán írta “ezek az emberek”. Nem védem a muszlim harci hevületet, általában nem támogatom az európai bevándorlásukat, épp azért, mert úgy tűnik sem nem akarnak, sem nem tudnak alkalmazkodni a mi normáinkhoz . De nem “ezek”, hanem “ők”. Én igazán nem tudok többet elmondani erről a témáról, csak ezt tudnám tovább ragozni, annak meg semmi értelmét nem látom.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  23. Ha a jobbik mondja a cigányokról, akkor uszító náci propaganda.
    Ha amerikaiak mondják az arabokról, akkor hazafias, munkaszerető, civilizált emberek jogos véleménye.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  24. Nem kell nagy jóstehetség, hamarosan Amerika sem lesz demokratikusabb hely mint Magyarország. OV-nak igaza van, Európa és a világ előtt járunk. Csak épp a szakadékba vezető úton. De a jelek mutatják, hogy a “civilizált nyugat” a nyomunkban van.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  25. Stefan!
    sajnos megvan a veszelye hogy az amit irtal nem is lesz olyan nevetseges….!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  26. “…Nem az a baj, ha leírjátok, miért nem értetek egyet a muszlimokkal…”

    - Ó, köszi…

    Akkor ugye, az “nem baj”, ha :

    - Egy több százmilliós, bestiává nevelt, átlag 50 % analfabéta embertömeg egyik alapeszméjéről, mely szerint minket, nem muszlimokat le kell nyomni, ki kell pusztítani, megmondjuk, hogy “nem értünk ezzel egyet”…

    ÉN BIZONY NEM ÉRTEK EGYET AZZAL, HOGY EGY ANALFABÉTA FÉLMAJOMCSORDA KI AKARJON ENGEM PUSZTÍTANI, MERT NEM TARTOZOK AZ Ő BETEG ESZMERENDSZERÉHEZ.
    ….
    “…nem értek egyet…”

    :(

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  27. cicamic:

    - Ezzel sem “értek egyet”, pedig ennek már a jó 70 %- a immár megvalósult:

    http://archive.frontpagemag.com/readArticle.aspx?ARTID=4476

    És maga az iszlámnáci Útiterv, amiről a cikk szól:

    http://archive.frontpagemag.com/readArticle.aspx?ARTID=4475

    Sajnos magyar fordítása ennek nincs, így csak angolul jól tudóknak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  28. A minap volt a Nat Geo-n egy műsor a terrorizmusról. Ott az egyik amerikai imám azt magyarázta, hogy a dzsihád valójában nem jelent igazi háborút, öldöklést.
    De ezt tudja az sok öngyilkos merénylő meg rakétakilövő, és gépeltérítő?
    Nekem spéciel mindegy, hogy hívják. Felőlem hívhatják akár kertészkedésnek is, akkor is ellenzem. Lehet mindenféle terminológiai magyarázatokkal előállni, de a tett akkor is ugyan az marad, ha dzsihádnak hívják, ha nem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  29. Kedves Eldrad, úgy gondolom, hogy világosan leírtam a gondolataimat. Azonban jelezni szeretném – így utolsó kommentemként ebben a tárgyban-, hogy a kurudcinfón számtalanszor olvasok ilyesmiket, hogy “ezek csak szülnek rakásra…”, vagy “ezek azt hiszik, hogy csak úgy elvehetik az ősi magyar földet…”. Gondolkozz el ezen egy picit, vajon miért érzem hasonlónak (és helytelennek) az “ezek” szóhasználatot.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  30. “…hívhatják akár kertészkedésnek is, akkor is ellenzem….”

    - Én is.

    Kimondottan ellenzem, hogy lemészároljon engem, a Kedvesem, a gyerekeim, az Édesanyám, vagy bárki mást egy eszelős iszlámbűnöző.

    Nem értek vele egyet.

    Más véleményen vagyok.

    Az én véleményem, hogy nem szeretném, ha leöldösne minket egy analfabéta majomember, meg senki más sem.

    :(

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  31. cicamic:

    1,
    Ne hasonlíts itt senkit össze a kurucfingóval, inkább olvasd el a Muslim Brotherhood Projectet, és nézz jó sok MEMRI tv, DEBKA, vagy Second Draft műsort.

    Majd meglátod, miért kérem ezt.

    2,
    Én meg az ultraliberális, engedékeny szómágia miatt vagyok kiakadva. Ha nem érted, ne értsd meg.

    Nevén kell nevezni a dolgokat, nem pedig olyanokat mondani az itt tárgyalt összefüggésekben, hogy “más a véleményem”, meg hogy “nem értek vele egyet”.

    OK, irány a MBP olvasása!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  32. Jaj, igen:

    A fenti anyagokhoz minimum egy erős középfelső (upper- intermediate) angoltudás kell.

    Sajnos, ennek a témának nem létezik magyar nyelvű irodalma.

    Tényleg sajnos, mert erről mindenkinek tudnia kellene.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  33. Eldrad, nem szómágiáról írok, hanem elemi viselkedéskultúráról. Hogy nevén nevezzen a dolgokat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  34. OK, rendben… de azért az MBP- t olvasd el.

    Aztán majd meglátod, mikor és miért nincs helye eben a témában a finomkodásnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  35. Ja igen, 1. pont alattidhoz: ha nem úgy beszélsz, mint egy kurucos, akkor bizonyosan nem foglak hozzájuk hasonlítani. Az “ezek”, a “félmajmok” nem az a szóhasználat, ami számomra elfogadható. Se arab, se zsidó, se magyar, se cigány, se tót, se amerikai, egyáltalán semmilyen náció esetén. Nem azért, mert ultraliberális lennék, hanem épp azért,mert ultrakonzervatív vagyok – legalábbis ebben a kérdésben feltétlen.
    Másrészt, ha figyelmesen elolvasnád, amit írtam, akkor már régen rájöhettél volna, hogy egyáltalán nem pártolom az iszlám vallást, bár úgy gondolom, ha ebben akarnak hinni, tegyék, csak ne az én rovásomra. De nem állok neki itt fémajmozni, “ezek”-ezni. Mert a szóhasználat először is a használóját minősíti. A stílus maga az ember, ugyebár. Ez a stílus meg engem a kurucon előforduló, magukat fensőbbrendűnek tartó mélymagyarokra elmlékeztet. Elhiszem, hogy Te nem olyan vagy, de akkor ne is beszélj úgy. Mondd, kedves Eldrad, mi ebben a bonyolult?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  36. OK, rendben, bocs, egy kicsit érzékeny vagyok ilyen témákban. Azért elolvasom. Nincs harag, remélem. :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  37. Nincs.

    Benned viszont biztos hogy lesz, ha elolvasod a MBP- t, és jó sok MEMRI tv anyagot nézel.

    De ajánlom a Palestinian Media Watch portálját is… na, kattanj rá a témára, hidd el, érdemes.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  38. Most, hogy így elkezdtünk érdemben beszélgetni, elárulom, hogy érdekel a téma. Többek között épp az iszlám bevándorlás volt az egyik oka, hogy nem Európában szeretnék letelepedni. Látom, hogy egyszerűen nem képesek, nem akarnak beilleszkedni, és az európai kormányok idétlenül kezelik a helyzetet. (Számomra érthetetlenül.) Majd megnézegetem amiket írtál, bár azt hiszem, nem fog feldobni. Én a magam részéről nem szeretnék burkában járni. :) :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  39. Cicamic, ha a saria lesz érvényben,akkor sajnos Neked is kell. Mi itt elfogadjuk a multikultit, de ha nem vigyázunk, akkor a túlzott tolerancia lesz a vesztünk. Ne feledjük: a tolerancia nem azt jelenti, hogy szeretjük és alárendeljük magunkat valaminek. Addig azt csinál mindenki amit akar, amíg minket, vagy másokat nem akar bántani, és betartja az itteni törvényeket. És így még nem is exportáltam a mi demokráciánkat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  40. cicamic
    2011. október 10. hétfő
    19:05

    Olvasgasd Eldrad által ajánlottakat. Majd rájössz, hogy a burka a legkevésbé zavaró valami.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  41. Rasszisták vagytok és nácik. A vallása, bőrszínes, szokásai, származása miatt gyűlöltök embereket és akarjátok elpusztítani őket.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  42. Lehar, a burkát átvitt értelemben gondoltam. Ma valami baj lehet a fogalmazasommal. :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  43. cicamic
    2011. október 10. hétfő
    21:04

    O.K.:))) Más portálon találkoztam többször a burka, a mecsetépítés, a szabad strandon időben szétválasztott férfi-női fürdőidő a külön temető… miatti “felháborodással”.
    Nem akartalak bántani, de ilyenkor jót derülök azon, hogy fogalmatok sincs (vagy legalább is kevés) az iszlámveszély mibenlétéről.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  44. Feladom.:) :) Bevallom férfiasan (illetve nőiesen), hogy fogalmam nincs az iszlám veszély mibenlétéről, mindössze annyit érzékelek, hogy nem tehetném egy iszlám világban közszemlére a bájaimat, mert burkát kellene viselnem. Egyebekről fogalmam sincs az iszlámmal kapcsolatban. Orbán Viktort is csak azért nem támogatom, mert látom, hogyan öltözik a felesége és nem szeretném, ha ez lenne a követendő trend. A demokráciáról pedig azt hallottam, hogy állampolgári jognak tartják az egészen magas sarkú cipő viselését is, és engedélyezik a köröm lakkkozását már a 4. osztálytől kezdve. Ezek egy olyan alapvető emberi jogok, amik számomra fontostak. Az AN-re pedig azért járok, mert bízom benne, hogy előbb-utóbb a divatrovatot is bevezetik, és így lesz mit olvasnom rajta, mert – bár támogatom- ez a sok furcsa téma kicsit uncsi.
    Tehát – miután egészen kivételesen szűk agyi kapacitással rendelkezem- nem is várható el tőlem, hogy az iszlámveszélyt mélységeiben megértsem. Meghagyom azoknak, akik képesek erre. Remélem, akárminemű is légyen az a veszély, megvédeni is meg fogtok tudni. :) :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  45. +1

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  46. cicamic:

    - Hogy nem vagy tisztában az iszlám valós természetével, az nem a te hibád, hanem az ultraliberalistáké, a “másságtisztelőké”, meg az ezeket többnyire lelkesen kiszolgáló tömegtájékoztatásé.

    Tök mindegy, az euro- atlanti világ melyik részén élsz (Finnországot kivéve), mindenhol ez van – egyelőre. Míg ez a világ fel nem ébred az ultralib agyhalál állapotából, és meg nem mutatja végre, minek hol a helye.

    “…nem tehetném egy iszlám világban közszemlére a bájaimat, mert burkát kellene viselnem…”

    - Nem teljesen.

    Mármint, nem ez volna a legnagyobb bajod, ha egy iszlamista diktatúrában közzé tennéd bájaid.

    Hanem az, mennyire vagy jó futó, és mennyire vagy erős.

    Mert ha egyik sem vagy, akkor jó esélyed lenne egy bájmutogatás után, hogy az lenne az utolsó órád életedben, mert az állatemberek halálra erőszakolnának, agyonvernének, stb (a sorrend is esetleges).

    Bár, szerintem egy ilyen országban te nem mernél ilyet tenni, legfeljebb a nagyon szigorúan őrzött turistahelyeken, strandokon, de oda meg állatember nem megy, nem is mehet be.

    És a bájmutatás itt nem azt jelentené, hogy te akkor kimész az utcára egy átlátszó, fehér fenékszoknyában, meg egy szűk toppban…

    Hanem, hogy pl. véletlenül kivillan a bokád a hosszú, vastag szoknya, vagy rosszabb esetben csador alól.

    Továbbra is ajánlom a már említett dokumentumgyűjteményeket, abban a reményben, hogy kellően helyre teszik a dolgokat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  47. cicamic.
    Te egy folytában hangoztatod az általam szerencsétlen fogalmazást, hogy „ezek”. Elmentem a végsőkig. Elnézést kértem. Viszont ezt a magas labdát ezek után nem tudom kihagyni. Mi az, hogy
    .
    „Orbán Viktort is csak azért nem támogatom, mert látom, hogyan öltözik a felesége és nem szeretném, ha ez lenne a követendő trend”.
    .
    Engem nem érdekel, hogy öltözködik vagy milyen gasztronómiai könyveket ír. Engem a férje lehetetlen politikája érdekel, amivel tönkre teszi az országot.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  48. Kedves Stefán, a bocsánatkérésedet elfogadtam, ha elolvasnád a hozzászólásaimat, akkor látnád, hogy már ennek tükrében idézlek – tehát pozitív példaként.
    Mindenesetre örülök, hogy a 21.54-es hozzászólásom többi részével Te – ha nem is azonosulsz- de legalább megértő vagy, egyedül az OV család ruházkodási kérdéseit nem érzed elég megalapozott érvnek az OV elleni fellépéshez. :) De mindannyiunknak más a fontos, és hagyjuk is meg ezt egymásnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  49. “azt állította, vallásuk miatt különböztették meg hátrányosan a dolgozókat, tehát alkotmányos jogaikat tiporták sárba”

    Ha csak a legújabb kairói vérengzést nézem, ahol koptokat gyilkoltak meg a vallásuk miatt, akkor nem lenne pofám amiatt farizeuskodni, hogy a cég nem akar több időt engedélyezni az imádkozásra, mint amiben megállapodtak. Mert ebbe azért nem kell belehalni, de ha öt felbőszült muszlim vasrudakkal erősen megkocogtatja a fejemet, mert másban hiszek, az egészségügyileg erősen ellenjavallt.

    És eleve arcátlan szemforgatásnak tartom egy muszlimtól, hogy alkotmányos jogokra hivatkozzék. Tegye meg ezt otthon, éljen akármelyik muzulmán országban. Mert egyet nem talál, ahol ne a diktatúra valamilyen formája létezne – talán Libanont leszámítva, de ott meg egy másik agyament társaság, a Hamasz diktál.

    Másik dolog, hogy ha valahová kivándorlok, akkor az a természetes, hogy én követem a befogadó ország szokásait, és nem várom el az országtól, hogy az igazodjon hozzám.

    Bocsi, de mindig kiakadok az ilyen muzulmánokon – pedig négy évet éltem araboknál, és egyáltalán nem éreztem magam rosszul. Csak a fanatizmus, a vallási sötétség – bármilyen vallás sötétsége – na, ettől hányok.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  50. Eldrád, köszönöm. Kezdek tisztán látni, ha nem írjátok le nekem ezt a sok minden érdekes és új információt, bizonyára magamtól nem jöttem volna rá, akármennyit is olvasgatok.
    Ilyen az, ha valaki meg van fertőződve az ultraliberális fertő által, mint én is. Ha a legrosszabb bekövetkezne- és az iszlám győz a vallásháborúban- vajon az én férjem is vehet magának még három feleséget? Csak a mosogatás végett kérdem. Vagy esetleg – micsoda kellemes opció- eladhat engem?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
Kapcsolódó cikkek

Az iszlám nevében sem zavarható meg a közrend 2012. szeptember 28. péntek | AN

Pakisztán végképp kitagadja Nobel-díjasát 2012. július 9. hétfő | Rákócza Richárd

Medreszét számolt fel a kínai rendőrség 2012. június 7. csütörtök | AN

Gauck a muzulmán vallásról 2012. június 1. péntek | AN

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos