Bécs – A Der Standard című osztrák napilapban Paul Lendvai írt a végtörlesztés bevezetésére adott ausztriai reakciókról. Erről adott interjút az eheti 168 Órának is. Európában már a konzervatív pártoknak is elviselhetetlen Orbán ámokfutása. Paul Lendvai szerint várható, hogy elfordulhat Orbántól az Európai Néppárt. Nyilatkozatai után pedig Paul Lendvai várhatja a személye elleni újabb mocskolódó hadjáratot a magyar “polgári” sajtótól.
“Azt még nem tudni, hogy a devizahitelek egyösszegű végtörlesztéséről szóló vitatott tervnek valóban olyan hatalmas kockázatai vannak-e, mint azt sok bel- és külföldi szakértő állítja. A hátrányos politikai következmények mindenesetre már most egyértelműek, főleg Bécsben” – írja Paul Lendvai a Der Standardban közölt, “Bécs sokkban” című jegyzetében.
Alig van más nyugati ország, amely annyira segítette a nyitás élenjárójának tartott Magyarországot a demokráciába és piacgazdaságba való átmenetben, mint Ausztria. Az, hogy most az osztrák sajtó “puszta-Putyinnak”, “bankrablónak”, radikális nacionalistának nevezi Orbán Viktort és hogy éppen az Osztrák Néppárthoz tartozó pénzügy- és külügyminiszter követel nemzetközi fellépést, azt a sokkoló hatást és mély csalódottságot tükrözi, amelyet még az osztrák politikai és gazdasági elit azon becsapott konzervatív tagjai is éreznek, akik eddig diszkréten nem vették tudomásul Orbán vitatott belpolitikai intézkedéseit – írta Lendvai.
“A Kádár-rezsim – az 1956-os forradalom véres leverése után évekig tartó – bosszúhadjárata óta egyetlen magyar kormány, vagy pontosabban fogalmazva, egyetlen budapesti kormányfő sem kapott ilyen éles kritikát az osztrák sajtótól, mint Orbán Viktor” – olvasható az írásban.
Az igen jelentős konzervatív Kleine Zeitung a magyar miniszterelnököt országvédelmi terve kapcsán „bankrablónak” nevezte, s úgy vélik, a nacionalista kurzus egyre messzebbre sodorja Magyarországot Európától. Lendvai szerint gyengülhet az a politikai támogatás is, amire az Orbán mindmáig számíthatott az Európai Néppárttól. (Részletek a 168 Órában.)
Ideje lenne Európában elhatárolódni minden demokratikus államnak, ettől a vadparaszt Orbántól!Megtébolyodott,mert már nem tudja hogy büntesse a szegény embereket!
Ez a bosszú az elmúlt “nyóc év” végett.
Így akarja létrehozni a polgári arisztokráciát… Amilyen eszeveszett el is hiszi, hogy ez lehetséges!
A bankokkal szembeni ámokfutására meg biztos hogy megfelelő választ fog kapni…
Szerintem is a legjobb kifejezés a bankrabló. Kirabolja a külföldi bankokat, ez neki semmi problémát nem okoz.A magyar adósságot fizessék az osztrákok. Oszt jó napot.
Milyen kár, hogy Paul Lendvai korábban nem kapott Bp. díszpolgára vagy hasonló valagrendet, mert most tőle is megvonathatná Pista bp.-i alkirály. Minden oka megletne, mert kritizálni meri őfelségét és származástanilag is a nem kivánatos fajhoz tartozik. (Ezek nem az én érveim, hanem az ővéké)
Az ideggyenge Orbán határán van a józan gondolkodásnak, ha jól megfigyeljük a kisebbségi érzésből generálódott hatalommániája a tűrőképesség határára jutott.
Rövidesen robbanni fog. Kedvenc forradalmárunk nem veszi észre a piacgazdaságot megdöntő elanjában, hogy már pár éve a demokrácia tombol körülötte. Nem baj ,mi magyarok egy kis kóstolót kaphattunk a múltból, ha már nem tanultunk belőle.
Már alig várom, hogy kapja a kokikat, sallerokat, vagy mia csudákat, amit ő osztogatott vigyorogva.
Mikor tetszenek végre rádöbbenni?!?
Mindössze egy förtelmes, ördögi játszma újabb, jól átgondoltan kibocsátott mozzanata.
“- Az Unió, ezzel az eszement házirendjével bele akar pofázni az Én, az Egyedül Idvezítő honfoglalásomba?!
Ezt nektek!!!!
Kirúgatom magam, ha nem sikerülne, beetetett, hűséges népemet népszavazásra buzdítom.”
(By the way, hónapokkal ezelőtt közöltem a honiban.)
Kivisz minket ez a barom az Unióból :(
nameg a civilizaciobol…
Remélem csak orbánc és bandája van a terítéken és nem a magyarok.
És nemcsak a magyar miniszterelnököt emlegetik az osztrakok. Az osztrak rendörsé nyomoz az Emfesz körül történö nem tul katolikus ügyletek körül.
Gaz van, legalabbis a wikileaks szivarogtatott, ami Csanyit és Hernadit illeti.
http://index.hu/belfold/2011/09/21/emfesz-gate_olcso_gazbol_folyositott_titkos_milliardok_i._resz/
Rá fognak szállni a magyarokra basszus …
Aztán cseszhetik a hülye nylaikat meg a feltupírozot..bocsánat..felturbózott árvalányhajat.
Azért az kínos lenne pl. ha az osztrák határon ujból bevezetnék ” ideiglenesen ” a magyarokkal szembeni határintézkedést.
Megmég sok más módon is tudnának kellemetlenkedni.
Nem veszik észre a gyepűk árpádsávos őrzői hogy mi inkább kérhetünk és jelenthetünk a környező országok felé , mint ők a mi irányunkba.
Bármerre is indulunk , mostmár mindenfelé akad egy feldühödött hatalom ! ! !
Ha igy megy tovább akkor a magyar kénytelen lessz mindenhová repülögépen utazni , ha nem akarja hogy folyton problémái akadjanak a rendszáma miatt.
Az Európai Néppártnak már rég ki kellett volna hátrálni Orbán mögül. Már akkor amikor az Uniós Elnökség itt volt nálunk. A bekiabálgatások csak olajat öntöttek a tűzre. Most legalább Gyurcsányon kívül, már az Uniót is tiszta szívből gyűlöli Orbán, hiszen a padlót mosták föl vele. Ezt pedig ő végkép nem viseli bosszú nélkül. Nekem csak az tetszik, hogy itt az erőviszonyok merőben másak, itt neki nincs akkora hatalma. Bár véleményem szerint semekkora sem szabadna, hogy legyen. Mind az országot illető politikája, mind a külpolitikája csapnivaló, szégyenteljes és tűrhetetlen. Az ő ügyét remélhetőleg a Hágai, vagy a Strasburgi Bíróság fogja tárgyalni.
Figyu!!!!!!!!!!!!
Hiába hátrál ki a néppátr szeretett vezérünk mögül, ha a zemberek nem tartanak velük.
Ha a történelem során eddig nem sikerült a magyart végleg eltüntetni, ez majd tesz róla, hogy most összefogjon ellene a világ: ez nem tanult se történelmet, se közgazdaságtant, se jogot!,ez nem tud megférni senkivel, mert aki a közelébe kerül azt leigázni, (legyőzni), vagy elpusztítani akarja, ennek nem volt gyerekszobája se, az iskolában sem igen szocializálódhatott . Nem hiszem, hogy a politika tette ilyenné. Ez jóformán az egyetlen szakma, ahol képességeket, személyiséget nem vizsgálnak. Ez az összes pályázaton, interjúban kibukott volna. Szerencsétlenségünkre talált egy olyan pozíciót, ahol alattvalói segítséggel a legnagyobb károkat tudja okozni az országnak. És senki sem tudja megállítani.És ezért csinál diktatúrát: mert a demokráciában hamar rájönnek az aljasságra és elzavarják. Most már nehéz lesz.
Nagyon törvényszerű, ami történik. Előbb csak azért fintorognak, ha büdös a lehelet, aztán állandósul a távolságtartás, ha meglátják, hogy sz@ros a kamásni, mellőzik a kézfogást, észrevéve a rühes a kezet, de mikor már vért is látnak odatapadni a körmök alá, tartózkodnak az egy levegő is szívásától is.
Ennek a folyamatnak vagyunk a tanúi.
Persze, mi fogjuk mindezt megsínyleni, no de valamit valamiért.
Ha nekünk ez kellett (már pedig ez kellett, mert akiknek nem kellett volna, azok nem szavaztak senkire, ahelyett, hogy akár a villanykaróra is, de ez ellen tegyék), akkor igyuk ki a keserű poharat.
Már az első jelek után kellett volna a frakciónak lépnie, de ugye a lustaság fél egészség………
“gm.
2011. szeptember 21. szerda
22:16 Szerintem is a legjobb kifejezés a bankrabló. Kirabolja a külföldi bankokat, ez neki semmi problémát nem okoz.A magyar adósságot fizessék az osztrákok. Oszt jó napot.”
Igen, a bankrabló találó kifejezés.
Bankrablóban van mesteri, van hülyébb, és van nagyon hülye…
De még egy ilyen hülye, mint ez az Orbán eddig nem volt, az tuti.
(A legtöbben legalább odáig eljutnak, hogy tudják, hogy nekik a bankból kell a pénz, de itt azt se tudni, kinek a szórakoztatására csinálja ezt.)
Ez anarhistának tűnik, mert dinamittal felrobbantja a bankot, minden megsemmisül, senkinek nem jó, de cserébe hatalmas a kár.
Mert mivégre “rabolja k”i a bankokat Orbán? A maga hasznára, a költségvetés javára, vagy valamiféle kótyagosfejű Robin Hood-ként a szegények megsegítésére? Nem, a gazdagok megsegítésére! Bátor és nemes tett, tapsolhatnánk is neki, ha nem a mi nemiszervünkkel verné a csalánt!
Brrr..
Paul Lendvaira is vonatkozik, ami Kertészre, azért szorul majd, mert mer őszinte lenni a elfuserált Orbánhívővel szembe…
Azt hiszem most is túl álmos vagyok, hogy így uralkodnak rajtam az érzelmeim…
Nem kell lebecsülni Hazudniképtelen Viktormihályt, jó előre kiszámol ő mindent.
Amint saját bankjában lesz a lakosság pénze, azt is megmentheti. Az pedig, hogy Csányi neve alatt fut, ugyanannyi, hogy a sajátja. Mindazok ugyanis, akik hajlandók közös kasszára lépni vele, más csatornákon busás elégtételt kapnak a mi megsarcolásunk révén.
Akinek van szeme látásra, az előtt nem titok már, kiknek volt érdeke a kétharmad. Azoké, akik előre látták, hogy Hazudniképtelen Viktormihály nagyon jó anyagi befektetés. Többszörösen visszasarcolja a neki kölcsön adott összegeket. Ugyan multiadók formájában befizetnek az “államkasszába”, aminek csak a neve az, mert az állam=Orbán, de annyit terhelhetnek rá a lakosságra árakban, árfolyamban, amennyit csak akarnak.
Tartsátok szemeitek bugyellárosaitokon, mert amint másfele néztek, a Nagy Megmentő áldozataivá váltok.
Ha kihátrálna Orbán mögül a Néppárt, azzal megőrizhetné hitelességét az osztrák választók előtt.
Érdemes elolvasni az alábbi cikket, de felhívom a figyelmet Csaba László állítólagos közgazdász megjegyzésére.
“A beszélgetést követően a Csaba László közgazdász szintén a műsorban megjegyezte: „szokatlan, amikor egy ország kormánya magántulajdonú bankok ügyvédjeként lép fel”. Mint mondta, a bankok döntése, lépése nélkül jogi útra terelni egy ilyen kérdést egy kormánytól, a Szovjetunióban volt jellemző.”
Szóval szerinte a bankok meglopása, melyben az osztrák állampolgárok pénze fekszik teljesen rendben van, míg az azok megvédését célzó lépések az osztrák állam részéről, a komcsikra jellemzőek.
Tehát ha az osztrákok fellépnek állampolgáraik érdekeinek, és pénzének védelmében, akkor úgy járnak el mint a volt Szovjetunió.
http://www.hirado.hu/Hirek/2011/09/21/21/Frankhitelek_Ausztria_szokatlan_lepesre_keszul_hazank_ellen.aspx
Bezzeg minálunk !!
Minálunk mindent ” megvéd” a Gondoskodó Állam !!
Különben meg azért böszmeség ennek a Csaba-izének a makogása , mert ha egy állam jogi környezete olyanná vált ami nem kedvez egy ottlévő külföldi tulajdonban lévő gazdálkodó szervezetnek , akkor az a szervezet nemsokat tud csinálni.
Csakis a saját államától várhat hathatós segítséget.
Na végre az Unioban kezd valaki tovább látni az óránál !!!!!!!!!!!!!
Tegyétek helyre a csutipatást!!!!!!!
Csaba László alattvaló. Mint tudjuk ennél sértőbb szó magyar ember számára nincs.
Orbán Viktor magyar beruházásokat akar magyar tőkéből.Ez a függetlenségi harc lényege., legalábbis ő azt hiszi.Szerintem nem akar kilépni az EU-ból, csak a szabályokat feszegeti, átlépegeti, úgy ahogy mindig teszi, elmegy a falig. Eddig sokszor megúszta. A nagy német autóipari beruházásokra szükség van, az marad, valamiből élnünk kell. A külföldi bankokra, kereskedelmi láncokra nincs szükség, azt be akarja helyettesíteni magyarral, de legalábbis lényegesen visszaszorítani őket, mert a magyarok nem bírják, nem akarják velük szemben a versenyt. és ebben most az állam “segít” .Persze állami beavatkozás a versenybe az EU-ban tilos, de majd megússza OV ezt is.Addig fogják rabolni, ellenőrizni, büntetni cseszegetni őket, míg egyszer csak megunják. Na ez a cél, akkor nincs kimondva semmi EU ellenes.egyszerűen csak a “törvény eszközeivel “megy.Varga Mihály mondta ki, nem baj, ha 3-4 bankkal kevesebb lesz Mo-on.Na, ha a külföldi bankok kiszállnak a versenyből, , vegetálnak, parkolnak Magyarországon,most jön a lényeg.A magyar ember pénze magyar bankokba vándorol..És ha a magyar ember pénze magyar bankokba vándorol, onnantól kezdve szabad a pálya a védelemhez és az országmentéshez és a nemzeti együttműködéshez. Mert a magyar bankok /Csányi és hasonlók/ nem fognak jogvédelemért az EU-hoz fordulni.Megkaparintják államkötvények formájában a magyar emberek magyar pénzét, így meg lesz a magyar tőke.”A magyar államadósságot amennyire lehet kiváltjuk a magyar állampapírokkal, “békekölcsön” mai nevén “nemzeti együttműködés” kölcsön formájában.Mert az új “alkotmányban”kedves magyarok már nem szent és sérthetetlen a magántőke. az második helyen áll a “közérdek ” után. Orbán és háttere ebben a “függetlenségi harcban” pont olyan gátlástalan, elvtelen hazug, stb. , mint amilyen az egész politikai, kommunikációs koncepciója, stílusa.
Én így látom…és az egész gondolatmenetet a “bankrabló” szóhoz asszociáltam.
Puszta-Putyin?
Bankrabló?
Igen, de sajnos egy átvert, béka segge alá lehülyített, lebutított 2/3-os tömeggel a háta mögött.
Környezetemben még mindig sok orbánista kukikalap van, akik folyton azt üvöltik: KI AZ UNIÓBÓL!
Ennek a seggdugónak az lenne az első hatalmas pofon, ha az Európai Néppárt leváltaná alelnöki tisztségéből és felfüggesztené a FIDESZ néppárti tagságát Magyarország szavazati jogával együtt.
Meg merik ezt tenni?
Mert ha nem, akkor cinkosok a javából, miközben mi, akik még maradtunk hazánkban beledöglünk ennek a parasztgyereknek az ámokfutásába
gm.
2011. szeptember 22. csütörtök
11:40
És hogy ez mennyire így van ahogy írja, azt már nem is tagadják. Ha még nem olvasta, akkor ajánlom a szintén az orbáni haszonélvezők körébe tartozó Töröcskei István Origónak adott nyilatkozatát. Ő most bankvezér, de volt már akasztott emberen kívül minden, olyan pozíciókban, ahol Orbánék a nagy pénzeket mozgatták.
Az, hogy ezeknek az embereknek a további tollasodását az adófizetők, és az egyszerű banki ügyfelek fizetik meg, az a mai erkölcstelen vezető réteget egyáltalán nem érdekli. Nem barátom egyik bank sem, de azért egy apró példát említenék, milyen apró károk érhetik a banki ügyfeleket. Tegyük fel, kivonul az Unicredit Magyarországról. Ez az a bank, aminek az automatáiból egész Európában ingyenes a készpénzfelvétel. Mennyibe kerül Csányi bankjánál ugyan ez? Nem beszélve azokról a kisebb, így helyzetbe hozandó “mélymagyar” bankokról, amiknek még rendes fiókhálózatuk sincsen, nemhogy ATM-ek.
Summa summarum, ne legyen senkinek illúziója, ez más szolgáltatásokkal is pont így lesz. Nagy léptekkel haladunk vissza az időben!
gm.
2011. szeptember 22. csütörtök
11:40
Bocs, a cikk lemaradt:
http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20110921-interju-torocskei-istvannal-a-szechenyi-bank-tulajdonosaval.html
Sajnos az se fog megmenteni bennünket, ha külföldön nyitunk folyószámlát, mert a hazai alkalmazottak csak azon a bankon keresztül vehetik fel fizetésüket, amellyel a munkáltatója szerződést köt.
Csak kevesek fogják tudni megengedni, hogy két bankszámlájuk legyen.
Egy biztosnak látszik: a következő megmentésre számítható tétel a lakossági számlákon lévő összeg. Aki tud, meneküljön, amíg lehet.
Munkahelyemen a zemberek többsége igen rossz véleménnyel van a jelenlegi kormányzati politikáról. Ugyanakkor a kisebbség – aki Fidesz párti – teljesen oda van érte: miszerint végre valaki aki a nemzetközi cégek helyett a hazai ipart és mezőgazdaságot próbálja támogatni, aki a külföldi bankok helyett a hazainkat preferálja, aki megmondja Európának hogy tehetnek egy szívességet, amennyiben a m a g y a r érdeket kell védeni, stb. stb.
Megdöbbentő, hogy az ellenérvek egyszerűen nem is kerülnek meghallgatásra. Nemzetközi szinten is ezt történt eddig. Tök mindegy mint mondtak az európai szocik, liberálisok, zöldek, a néppártiak akkor is kiállnak mellettük. Nehezen tudom elképzelni, hogy a néppártiak kihátráljanak a Fidesz mögül. Ne felejtsük el, ők csalogatták át a Fideszt az első Orbán kormány ideje alatt a Liberális Internacionáléból a konzervatívokhoz. Emlékeim szerint az MDF – mint a konzervatívok magyar tagja – akkor tiltakozott ez ellen – de lehet hogy rosszul emlékszem. A Fidesz az első kormányzása alatt sem nagyon volt más mint most, de ez nem volt annyira feltűnő akkor,mivel nem volt meg a kétharmados többségük. Ha lett volna, már akkor is megtették volna mindazt, amit ma. Most ezek után a konzervatívoktól azt várja valaki hogy önkritikát gyakoroljanak? Szerintem ez nem reális.
Kedves Violin, a kihátrálásnak törvényszerűen be kell következnie, amint felismerik Orbán ténylegesen valódi énjét.
Ideig – óráig minden hazug képes áltatásra, de ez nem megy a végtelenségig. A Néppárt külföldi sejtjei nem állnak Orbánnal hű-bérszolga viszonyban, azaz nem függenek Orbán kénye-kedvétől.
Amíg csak balosok-liberálisok elleni ideológiai fegyvertárs Orbán, addig marad az összeborulás, ám amint nagyon konkrétan részvényt értéktelenít el, vagy valutát vesz ki a zsebükből, és a hozzánk kihelyezett tőkebefektetést veszélyezteti kitartásuk Orbán mellett, azonnal megváltozik a helyzet.
Ugyanis a külhoni Néppárt részegységeket külhoniak finanszírozzák, és szükség esetén elzárják előlük a pénzcsapot. (Persze, amíg a külföldi tulajdonban lévő bankok rászabadíthatók a magyar lakosságra, részt vehetnek a sarcolásunkban, csak Orbán már sokkal nagyobb üzletet lát a teljes magyar betétállomány megmentésében, ezért inkább kiebrudalja mindegyikőjüket, hogy szabadon menthesse meg Csányin keresztül a lakossági megtakarításokat.)
Eccerű ez, nincs benne semmi bonyolult.
Akire nincs szüksége, azzal nem foglalkozik tovább. Mi az a Néppárt, Orbánnak, és mi az az EU? Nélkülük nincs tán élet?!
Viktorunk megmondta van élet az európai unión kívül is.Hát most mindent megtesz,hogy ezt be is bizonyítsa.Mit neki kritika ami mellesleg igaz tesz rá magasról.Hát nem ő Magyarország királya ki parancsolhatna neki??
Mi meg itt meg vagyunk védve mindentől és mindenkitől leginkább a saját pénzünktől.Lassan nem lesz szükségünk védelemre mert nem lesz semmilyen ellátásunk amit meg kellene védenie!
de ugyan miert ismerik fel ilyen nehezen, lassan a magyar emberek orban igazi enjet??? retardaltak lennenek? szerintem nem, csupan egyaltalan nem erinti a hetkoznapjaikat a politika……semmiben nem segiti es semmiben nem gatolja oket, igy megtehetik, hogy erzelembol, hitbol, fanatizmusbol adjak a voksukat arra, akire akarjak….egy a lenyeg csupan: a mindennapos stiklik, csalasok, trukkok eletformakent mukodtetese, amig ebben senki nem zavarja meg az embereket, addig nem kenyszerulnek arra, hogy a dolgok moge lassanak, osszefuggeseket megertsenek.
innocent
Ha a politizálás nem is érinti mindennapjaikat, a hatása nagyon is komolyan érinti a zembereket. A vidéken élők tömegei szinte kivétel nélkül mind 200 ezer alatt keresnek, tehát nincs közülük senki, aki ne járt volna rosszul.
És mégis.
… Akarom mondani: mégse.
Csak az egyest, a kettest, a Dunát fogják, meg a Kossuthot hallgatják. Onnan “tájékozódnak”. Meg a papoktól.
Ott pedig azt sulykolják, hogy oly elképesztő mértékben rontottak el mindent Gyurcsányék, hogy nincs más mód, csak ez. Azt hiába vetnéd fel, hogy Orbán éppen azzal nyert (most ne említsük az ország megbénítását a részéről), mert azt óbégatta, hogy egycsapásra megoldódik minden, ha ő kerül Gyurcsány helyére, mert erre az a válaszuk, hogy szegény Viktor nem tudta, hogy ilyen nagyon-nagyon-nagyon rettenetesen kifosztotta az országot a mocsok Gyurcsány.
Az a helyzet, hogy a gyűlölet kiölt belőlük minden gondolkodási képességet, megbénította az emlékezetüket.
Ebből a helyzetből kellene kiindulniuk azoknak, akik változtatás akarnának.
Ehelyett gondolkodó egyéneknek képzelik a libcsik is, szocik is a választópolgárt. Ez a legnagyobb baklövés, amit elkövethetnek. Orbán jár “helyes” úton, mert ő úgy kezel bennünket, ahogy megérdemeljük.
Úgy tesz, ahogy a hülyékkel kell.
Én nem csak hülyeségnek tulajdonítom Orbán sikerét., bár sokat tett a hülyítésért. Én legalább akkora tényezőnek látom a sikerben a az irreális, irracionális vágyat, hamis reményeket. Hogy majd Orbán előáll valami különlegessel. Senki nem tudta mi az, de valami nagyszerű lesz.Mert azok az emberek is bedőltek ennek a hamis reménynek, akik nem annyira hülyék. De a remény az nagy dolog, nagy erő. A halálos beteg is reménykedik, elhárítja a valóságot, nem akar szembenézni vele, akár hülye, akár nem hülye.A valósággal szembenézni, amivel Gyurcsány megpróbált szembesíteni, ahhoz idő kell.
csatt
“Egy biztosnak látszik: a következő megmentésre számítható tétel a lakossági számlákon lévő összeg. ” – már idén kora nyáron elterjedt ez a pletyka. Ismerve a fidesz propagandát és kommunikációt, nincs kizárva, így készítik elő a lelkes közvéleményt arra, hogy örüljön, megint kirabolják.
Országvesztő, nemzetvesztő rablóbanda.
csatt
szerintem megszoritasokra minden oldal ra fog kenyszerulni, de igazabol annak isszatok a levet, hogy nem fokozatosan vezettek be a nem kellemes intezkedeseket, hanem tologattak es most ugy tunik egyszerre nyeletik le veletek a bekat…..ezert kicsit magatokat is okolhatjatok, mert egyetlen politikus sem mer eletek allni az igazsaggal, igy orban csak azt az utat jarja, amit elvartok tole, hazudik es utana csak bevezeti a megszorito intezkedeseket, mert elkerulhetetlen……viszont en az elozo hozzaszolasommal arra celoztam, hogy az orszag ugyan munkabol el, de nem tisztesseges, adozott munkabol, hiszen az aktiv keresok 47 %-a van minimalberre bejelentve….ha nem megy a kozosbe semmi, ugyanakkor megis megelnek valahogy az emberek, az fenyes bizonyiteka a fekete munkanak es annak, hogy mindenki minden szinten lop, ami a kozos rovasara megy, ezert nem lesznek iskolak, ezert nem lesznek korhazak, mert azokat csak a kozosbol lehetne finanszirozni, de ha a nep nagyobb resze ugy dontott, hogy nem tartja el az orszagot, mert nem adozik, vagy elcsalja azt, addig itt nem lesz elorelepes.
Innocent
Van igazságod jócskán abban, amit írsz, de lett volna fokozatos beépítés, ha Orbán ellenzékben nem bénítja meg az országot. Gyurcsány már 2006-ban beindította volna a reformjait, amik azért buktak meg, mert az éves szinten összesen háromezer forintos vizitdíj helyett inkább fellázította az országot Hazudniképtelen Viktormihály.
Az pedig, hogy minimálbérre van szinte mindenki bizonyos szektorokban bejelentve, annak a következménye, hogy a privatizálásokkor nem termelés céljából magánosították gyárainkat, mezőgazdasági üzemeinket, szolgáltatási rendszereinket, hanem piacnyerési céllal. Megszüntették a termelést, óriási munkanélküliség keletkezett, olcsó lett a munkaerő, viszont a munkáltatói terhek az egekbe szöktek.
Túl nagy az állami apparátus, ez nyilvánvaló, közalkalmazottakkal, köztisztviselőkkel Dunát lehetne rekeszteni. Ám ha Gyurcsánynak nem tűzoltással kellett volna foglalkozni négy évig, a nehezén már régen túl lennénk.
Összefoglalva, abban látom másképpen a dolgokat, hogy Orbán nem azt teszi, amit elvárunk tőle, hanem azt, amit azok várnak el tőle, akik pénzelték a hatalomba segítéskor. Összevissza hazudozott, hogy mindenre van pénz, mindenre jutna megszorítások nélkül, csak rosszul van elosztva. ezt handabandázta, ezzel nyert. Előtte persze gondoskodott arról, hogy semmi ne működjön, és lehetőleg minden napra jusson sztrájk, gyújtogatás…
Persze szó sincs arról, hogy mindenre lenne pénz, viszont vissza kell fizetnie, amivel megsegítették, hogy hatalomra kerüljön. Ezt hálája most meg az egykulcsos adóval, a munkáltatók jogainak bővítésével a munkavállalók rovására.
Az pedig, hogy mindenki lop, elsősorban bennünket lopnak meg állami közreműködéssel. De akinek csak lehetősége van rá, az mind igyekszik kibújni az adókötelezettsége alól, ebben igazad van. Ám te mivel enyhítenéd a mérhetetlen nyomorodat, ha azt látnád, hogy csak az boldogul, aki csal, lop, hazudik?!
csatt
kurva nagy renddel, szabalyokkal, torvenyekkel, amit nem azok szegnek meg elsosorban, akiknek be kene tartatni! rend az alapja mindennek es nekem ugy tunik, ez all legkevesbe erdekukben….gondolom simicska is jobban tud halaszni a zavarosban…
Lesz ennek még böjtje. Csak nehogy előbb bukjon meg az ámokfutó, dilettáns kormány, mert ahogy elnézem az ellenzéket, kell még legalább 2-3 év, mire rendezik soraikat, különben a szélsőjobb térhódítása elkerülhetetlen lenne.
Kedves CSATT!
Hozzászólásomra írt észrevételed akkor lenne igaz, ha az üzleti érdekek felülírnák a politikaiakat. Sajnos, viszont a legtöbb ember, aki a politikába került (szerintem mindegyik) előbb-utóbb elveszíti a részvényosztalék iránti szenvedélyét. Helyette a küldetéstudat szenvedélye lép. Erre mondta Fábry Sanyi a 90-es évek elején az egyik szilveszteri rádiókabaréban, hogy a rájöttünk arra, miszerint a hatalom még a ba….snál is jobb. Ezért mondtam, hogy a konzervatívok politikai mozgása nem azon rációk alapján fedezhető fel, mint amit a formális (és az informális) logika feltételezne.
Kérem, hogy ne bántsák Putyin urat azzal, hogy Orbánnal hasonlítják! Putyin egy tisztességes jogtisztelő polgár ember, Orbánhoz képest egy gentleman!
Orbán mentségére csak az hozható fel, hogy egy elmebeteg, és akik megválasztották azok pedig politikai analfabéták, mentális nullák, orruknál fogva vezethető szarvasmarhák!
Sztálin állítólag postarabló volt, nálunk a postákat felszámolták, amelyek maradtak a pénzforgalmazását a bankok vették át. Már – most a szegények le rablása megtörtént, tehát a bankrablás a következő lépés. “A vér nem válik vízzé”!
Violin
Arra A Fábry Sancikára gondolsz, aki végtelen jóízléssel, valamint hallatlan viccesen Gyurcsány képét köpdöste?
Aki azzal dicsekedett egyik riportjában, hogy Orbán Dodót kétségtelen történelemformáló zembernek tartja?
A derék, kellőképpen öntelt atyamester erkölcsi nulla, kár őt idézni, csak rontja érveid erejét.
“Az új alaptörvény fő célja a gazdaság újjáépítése és új munkahelyek teremtése – mondta Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke a The Wall Street Journal című amerikai újságnak és a Dow Jones üzleti hírügynökségnek adott pénteki interjúban. ”
Ez aztán bátor megállapítás Pali Bá! Papírról teccett olvasni? Esetleg nem Szíjjártó Pubi írta a nyilatkozatát?
Röhej.
Nos, innocent, a rendre vonatkozó törvényeket legelsősorban a fidesz parlamentbe került csürhéje sértette meg folyamatosan, és a felhergelt, fidesz érdekeket szolgáló utcai csürhék.
Szerintem is börtönben lenne azóta is a helyük, figyelembe véve azt a sok ezermilliárdos kárt, amit a gyújtogatásokkal, randalírozásokkal okoztak.
Számolsz annak a következményeivel, mi történt volna, ha Orbánnal az élen akár csak tíz perc időtartamara letartóztatták volna akkor őket?
Szerinte Pestbuda romokban heverne, és azok a rendőrök, akik a letartóztatást végrehajtották volna, ma már nem is lennének az élők sorában.
Violin, nem győztél meg…
A világ egyéb más helyein is a pénz határoz meg mindent még a politikusok esetében is. Nem a politikusok határozzák meg kiből legyen gazdag ember, hanem a felhalmozott tőke finanszírozza azt a poltikai irányzatot, amelyik az ő érdekeit kell hogy szolgálja.
Ha azoknak, akik hatalomban tartják pénzükkel a zöldeket, Orbánt veszélyesnek érzik saját profitjuk oldaláról vizsgálva a kérdést, pénzügyi manőverekkel fogják saját kegyeltjeiket kényszeríteni őket az Orbán – ellenes állásfoglalásokra.
Ha csak a hazai példát nézed, szerinted véletlen lenne, hogy Orbán azoknak segít mindenben, akik gazdagok?!
Frászt! Onnan kapta a pénzt ahhoz, hogy képes legyen átmenetileg megbénítani az országot, a hatalomra kerülése érdekében. Mit gondolsz, ingyen mentek azok a buszok százával és ingyen mentek az arcukat eltakaró huligánok százai feltépni a köveket?
Nagyon nagy Orbán adóssága, ezért törleszt bennünket kipréselve.
csatt
A 2006-os csőcseléknek kártérítés, oklevél és diszlövés jár. Gergényit meg legszivesebben Szibériába száműznék. Ennyit a fidesz jogérzékéről, a sok jogász nyilván tudja, miről beszél.
Kedves Néppárt(ok)!
Én már legalább 10 éve rájöttem, és lépten-nyomon mondom is, ha ez a diktátorcsemete (továbbra, ill. ismét) hatalomra jut ezt a politikát fogja folytatni, és szabadjára engedi a fasizmust.
Őnök ahelyett, hogy ezt felismerve mellőzték volna a vele való barátságot, alelnökükké vélasztották, mely cselekedetükkel cinkosává és bűnrészesévé váltak ennek a sötét alaknak.
Kedves “Én”!
Kommentárodban említed, hogy “az ellenzéknek időre van szüksége” ahhoz hogy rendezze sorait. Magam, úgy látom, hogy sajnos az ellenzék egy nagyon is nem egységes massza. A kétharmada – a Jobbik és az LMP – valójában egy-egy mesterséges alakulat, melyeknek már létrejöttében és mindennapjaiban is jócskán benne kotárász a Fidesz mancsa, míg az MSZP – a tényleges ellenzék – a saját sorait próbálja rendezni ahelyett, hogy permanens és totális támadásokkal lehetetlenítené el a Fidesz hatalmat, ahogy azt ők tették 8 éven át. Bizony nem esküdnék meg arra sem, hogy ha nagyon megpiszkálnánk*, az MSZP vívódásában ne találnánk meg a Fidesz setét lába nyomát… Ha tévednék, az negy örömömre szolgálna.
.
* (A közvéleményben a Puk-Simicska együttműködés szinte már nyílt titok.)
Győző, ezt egyhúron pendülve látjuk.