Ronai and Ronai
AMERIKAI

Balsai “terroristának” minősíttetné Gyurcsányt 2011. szeptember 28. szerda 3:13 | AN Forrás: MTI

  • Hozzászólások(139)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Balsai "terroristának" minősíttetné Gyurcsányt

Budapest – Balsai István fideszügyi alkotmánybíró várományos már “terrorcselekménynek” nevezné azt, amikor a rendőrség megfékezte a gyújtogató és romboló, a rendőrökre támadó garázdákat, és megakadályozta Orbán Viktor puccskísérletét. A minősítés annak kapcsán került szóba, hogy Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnököt felelőssé akarják tenni az ügyben, és szükség van a “minősített esetre”, hogy Gyurcsányt ugyanúgy évtizedekre börötnbe zárathassák, mint Oroszországban Hodorkovszkijt. Ha ezt meg lehet tenni Európa közepén, akkor mindent meg lehet tenni. Ebben az esetben, akinek esze van, az menekül. Hogy mikor, kit akarnak becsukni, az csak idő kérdése.

Szükségszerűnek tartja Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök politikai és jogi felelősségének vizsgálatát a 2006-os őszi erőszakos rendőri fellépést vizsgáló miniszterelnöki megbízott; Balsai István a parlamenti honlapon hétfőn közzétett jelentésében úgy ítéli meg, az események kapcsán felvetődik a terrorcselekmény elkövetésének lehetősége is. Maga a gondolat is mellőz minden törvényi alapot, és ellentmond a józan észnek is, de nem kizárt, hogy ez megtörténhet. Ebben az esetben alapos a gyanú, hogy Gyurcsány Ferencet sorozatban akarják újabb és újabb ügyekben meggyanúsítani, és évtizedekre börtönbe zárni.

Balsai a jelentésben a bíróságok munkáját is élesen bírálja. A dokumentum konkrét ügyeket is bemutat, amelyekben első fokon előzetes letartóztatásokat rendelt el a bíróság, a kényszerintézkedést azonban a másodfokú eljárásban enyhítették vagy megszüntették. Az előzetes letartóztatásokat a dokumentum által ismertetett tizenhárom esetben a Szívós Mária által vezetett bírói tanács szüntette meg vagy enyhítette. Szívós Máriát, a jelentést készítő Balsai Istvánhoz hasonlóan, nyáron alkotmánybíróvá választotta a parlament – írja az origo.hu.

Az MTI közlése szerint Orbán Viktor vasárnap kérte meg a házelnököt (Kövér Lászlót), hogy a 2006-os „brutális rendőrtámadásról” szóló Balsai-jelentést tegye megismerhetővé az országgyűlési képviselők számára, és adjon lehetőséget arra, hogy a parlament és bizottságai megtárgyalják a dokumentum – megállapításait. „Minderre azért van szükség, mert nyilvánvalóan nem maradhat következmények nélkül az, hogy politikai indítékkal brutális rendőrtámadást vezényeltek 2006. október 23-án a békésen megemlékező és alkotmányos jogaikat gyakorló emberekkel szemben” – írja az MTI-hez eljuttatott vasárnapi közleményében a miniszterelnök szóvivője, Szijjártó Péter.

Balog Zoltán szerint is tovább kell mennie a felelősségrevonásnak. A társadalmi felzárkózásért felelős államtitkár bízik benne, hogy az ügyészség ezeket az ügyeket úgy vizsgálja ki, hogy a valódi felelősök büntetőjogilag is feleljenek „azért a gyalázatért”, ami öt évvel ezelőtt történt. A döntés az igazságügyi szervek kezében van, de ő kevésnek érzi , hogy Gergényi Péteren és két másik rendőrön kívül nincs más gyanúsítottja az ügysorozatnak.

A Jobbik szerint is tovább kell mennie a felelősségérevonásnak.  Gaudi-Nagy Tamás szerint csak akkor van értelme a jelentésnek, ha a 2006-os cselekmények felelősei végre elnyerik méltó büntetésüket. Most az a legfontosabb, hogy a jelentés minél hamarabb a legfőbb ügyészhez kerüljön, hogy „új lendületet kapjon az igazságtétel”. Az ellenzéki politikus nem érti, hogy “miért tartott ennyi ideig Orbán Viktornak rájönnie arra, hogy ez a jelentés a nyilvánosságra, a parlamentre és a nyomozó hatóságokra tartozik”.

Kocsis Máté fideszes országgyűlési képviselő, a honvédelmi és rendészeti bizottság elnöke írásbeli kérdést nyújtott be Pintér Sándor belügyminiszterhez, amelyben arra vár választ, hogy „kik adtak parancsot 2006 őszén békés és védtelen állampolgárok megtámadására?”

Az MTI birtokába jutott írásbeli kérdés szerint Kocsis Máté arra kéri Pintér Sándor belügyminisztert, hogy adja meg azon személyek névsorát és akkori beosztását – szakaszparancsnoki szinttel bezárólag -, akik a 2006. szeptember 19-e és 22-e közötti, valamint október 23-án történt eseményekkel összefüggésben a rendőrség kötelékében teljesítettek szolgálatot, továbbá kik azok, akik közülük jelenleg is aktív szolgálati jogviszonnyal rendelkeznek és milyen beosztást töltenek be. Kocsis levelében arra hivatkozik, hogy a Fidesz programjának „egyik sarokköve volt, hogy a 2006-ban kibillent jogállami egyensúlyt visszaállítsa.”

Nem a rendőrök, hanem azok a politikusok követtek el bűnt 2006 őszén, akik “harcra bíztatták a megtéveszthető embereket”, és mellettük azok, akik a rombolás szándékával csatlakoztak békés demonstrálókhoz – reagált most hétfőn Gyurcsány a jelentés tartalmára. “A rendőrség a dolgát végezte, amikor a közterek békéjét helyreállította. Én ezektől a támadásoktól is meg tudom védeni magamat, de nem hagyhatom, hogy a rend őreit bárki megbélyegezze. El a kezekkel a rendőröktől!” – fogalmazott a volt kormányfő az MTI-nek küldött közleményben.

Gyurcsány azt írta: a Balsai-jelentés megalapozatlanságát jelezi, hogy elkészülte után fél évig nem vette elő a kormány, és a kabinet “egyetlen lépést sem tett annak érdekében, hogy az igazságszolgáltatás elég vigye a 2006 őszén történteket”. A korábbi miniszterelnök szerint “az öt éve a demokratikus rendszer ellen puccskísérletet végrehajtó Fidesz most el akarja terelni a figyelmet az adóemelésről, a bedőlő költségvetésről, a forint árfolyamának tönkretételéről, az újabb sarcról, amelyet kivetni készülnek az emberekre, és Orbán elfogadottságának zuhanásáról”.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.8/5 (20 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +31 ( 35 szavazatból)
Balsai "terroristának" minősíttetné Gyurcsányt, 4.8 out of 5 based on 20 ratings

Címkék:, ,

  • Hozzászólások(139)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

139 Reader’s Comments

  1. Kedves Kata,

    A 100.000-ben nem bízok. Ne legyen igazam!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  2. Ődőn, ha “ottan voltál”, mit csináltál?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  3. Lenne mit kivizsgálni.
    Miért nem kaphattak a székháznál tűzparancsot a rendőrök?
    Miért nem lettek mégmindig elzavarva teljes névvel megszégyenítve azok az elvetemült bűnpártoló bírók, akik felmentették, kiengedték a rendbontókat?
    Miért nem mernek kiállni a mai napig a rendért a rendőrökért azok, akik a környezetükben rendet és nem megfélemlített gúzsbakötött “rendfentartókat” szeretnének.
    Súlyos mentális és felfogásbeli gondjai vannak, aki hisznek a “véletlenül” odakeveredett ártatlan járókelőkben.
    Agymosott nép, aki megérdemli a sorsát, előbb-utóbb úgyis csak ők maradnak ebben a qva országban.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +23 (25 szavazatból)
  4. Felemelkedőben itt a fasizmus csilla…izé…nyilaskeresztje.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (14 szavazatból)
  5. moment
    gyanítom hogy menekült!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  6. Ebben az ügyben Orbán a sáros ezért próbálják Gyurcsánnyal elvitetni a balhét, de én nem ajánlanám nekik. Gyurcsányt vannak akik nagyon szeretik és ha egyszer elszakad a cérna, akkor egész rossz véget is érhet a dolog. Én csak változatlanul egyet nem értek, akkora felháborodás az egész országban és ezek még mindég kormányon vannak. Egy igazán megszervezett hatalmas tömeg simán megfuttathatná őket, nem fogja a magyar nép helyett ezt senki megtenni, az elodázás pedig napról-napra egyre nagyobb károkat okoz az országnak. Mire várunk?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +27 (29 szavazatból)
  7. Kedves Ődőn, elárulnád minek ment a betontömböket, molotovkoktélokat hajigálók közé az, aki utólag sopánkodik? Ki kényszerítette, hogy ott tartózkodjon?
    A helyszíni közvetítések során a szpíkerek mindig bejelentették, hogy a rendőrök most szólították fel oszlatásra a tömeget, és még időpontot is megjelöltek, hogy hamarosan oszlatnak.
    Szerinted miért nem mentek el addig, amíg lett volna rá idejük?!
    Bocsáss meg, azért röhejes lenne, ha oszlatásnál megkérdeznék személy szerint a jelenlévőket, hogy
    - Ön kedves uram, azzal a bazi nagy meggyújtott benzinespalackkal a kezében bennünket dobál, vagy nincs tisztában a kémia törvényeivel? Megkérhetem, hogy azonosítsa be magát, véletlenül van-e itt, vagy szándékosan?!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +27 (29 szavazatból)
  8. Majd ha Gyurcsány bekerül, megkerül a gazdasági vád is. Tévedsz Kekec, hogy nem találják meg. Megkeverik úgy, hogy senki nem fog kiigazodni.
    http://www.youtube.com/watch?v=cQv1aYyVUVk
    Nemzetközi tiltakozás? Azt hiszem, nick nevet cserélek, Talán röhögőre. :))))))
    De hol vannak az aranyos kis ikonok? Azok a kis sárgák.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  9. Kedves Stefán!

    Engem nem foglalkoztat az, hogy Egerszegi, Kovács milyen beállítottságúak. Ha nekik megfelelt az, hogy Orbán mögött álltak a gyűléseken “tapétaemberként”, akkor lelkük rajta, nem tudom sajnálni őket, az ő dolguk. Komoly eredményeket tettek le az asztalra, de ha nekik megfelelt az, hogy egy törpe mögött állnak, ezzel adva neki önbizalmat, ám legyen.
    Ők fiatalok, nem a múlt rendszerben futották be a karrierjüket, az egyetemre felvették őket (ha akartak menni), ha elérték a megfelelő pontszámot, nem kellett nekik politikai elköteleződés.
    .
    De Makovecz egészen más eset. Ő abban a korban került be az egyetemre (és végezte el), amikor hitet kellett tenni az akkori rendszer felé. És később, amikor már lehetett (és elvárt lett), elvhű jobboldaliként jelentkezik, szembeköpve magát és oda kakil, ahol korábban jókat evett.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (15 szavazatból)
  10. A WikiLeaks egyes hirforrásai szerint orbán és a fidesz szervezte a 2006-os zavargásokat.

    Ha csak a fele igaz, akkor ezt a szarházi nemzetvezetőt min. meglévő államrend megdöntése elleni hazaárulási perben kellene életfogytig elítélni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (21 szavazatból)
  11. Vespasianus.
    Erre csak azt tudom mondani, mikor gondok voltak az egészségemmel és elmentem a háziorvoshoz, hogy utaljon be kivizsgálásra/nem agyi/ azt mondta jegyezzem meg 50 éves korig egy jó nő kell, 50 kor felett meg egy jó orvos. Azt nem vitatom, hogy Makovecznél a fejbéli gondok is lehettek, főleg ahogy haladt az időben.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  12. Ez megvan rendesen komponálva , biztosan nézték a Tanú c. filmet!!!!!!!!!
    Az egészben az a jó hogy nem kell majd gondolkodni hogy ezt a sz@rrágó bandát miért csukják egy életre rács mögé.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (11 szavazatból)
  13. “Gaudi-Nagy Tamás szerint csak akkor van értelme a jelentésnek, ha a 2006-os cselekmények felelősei végre elnyerik méltó büntetésüket.”

    Kezdjük az elején.
    1. Ki bíztatta fel a 2006 őszén hetek óta a Kossuth-téren tobzódó galádokat harcias átvonulásra a Szabadság-téri TV-székház elé, majd az alkohol hatására megfékezhetetlen barbárokat a durva rendbontásra?
    .
    2. Ki ragaszkodott október 23-ra többszöri figyelmeztetés ellenére is az Astoria helyszínéhez az állítólagos megemlékezés megrendezésére, amikor köztudott volt, hogy a Corvin mozitól a Kossuth térig kikerülhetetlen út vezet az Astorián keresztül?
    .
    3. Ki volt az, aki a beszéde elmondása után páncélozott autóban elmenekült a helyszínről, magára hagyva azáltala odacsődített tömeget és a Corvin-közből irányzottan az Astoria érintésére kényszerült vandáloknak kiszolgáltatott sokaságot?
    .
    4. Ki vagy kik készítettek elő 2006 júliusától kezdve puccsot a Gyurcsány-kormány megdöntésére, egyre fokozva a tiltakozás hangerejét és hangnemét a szeptemberi-októberi brutalitásig?
    .
    5. Ki vagy kik támadták folyamatosan a második Gyurcsány-kormány valamennyi tervezett intézkedését, népszavazás kezdeményezéséig bezárólag?
    .
    6. Kinek, kiknek állt érdekében az országot anarchiába rántani, ha nem ő és nem az ő pártja uralkodhat fölötte?
    .
    7.A vesztes választást ki nem tudta feldolgozni orvosi segítség nélkül?
    .
    8. Aki nem emlékszik pontosan a 2006 nyári-őszi eseményekre, a dátumok alapján valamennyi fontos infirmácót megtalálja a világhálón.

    9. Annál pontosabb jelentés nem létezik, mint az akkori hírfolyam nyomon követése és az orruk elé citálása.
    .
    10. Akár alkotmánybíró valaki, akár nem, a fideszesek által emlegetett és más(ok)ra testált terrorizmus valamennyi kritériumát megtalálja Orbán anarchiát és új választások kiírását vizionáló akkori aljas előkészületeiben, és az azt követő, folyamatos országromboló tevékenységében.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +22 (24 szavazatból)
  14. Gaga.
    *+++++.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  15. Pedig Orbán lenne az,akit inkább annak lehetne tekinteni,az alábbi kijelentései alapján:

    -“Megtanultam, hogy amikor esélyed van megölni riválisodat, akkor nem gondolkozol, hanem megteszed.”

    -”Utcai harcosnak tartom magamat!”

    -”Hagyják figyelmen kívül amit mondok” ,jelezte ezt kampányában mint egy (gyáva)terrorista,csak nem éppen a nép felé.

    -A terrorista média törvénye,amit ajánlok mindenkinek,hogy olvassa el,mert így együtt érdekes az egéz igazán:
    http://www.receptek.sokoldal.hu/media

    -És itt van Orbán egész kampányának leírása is,ami nem feltétlenül tárja elénk egy demokratikus “Utcai harcos” törekvéseit:
    http://www.receptek.sokoldal.hu/kezdolap

    És végül de nem utolsó sorban,Martin Winter szavaival zárnám a témát,amit Orbán felé intézett:
    “Az ilyen politikus oly módon tesz egyenlőségjelet saját maga és a népe közé, ahogyan azt csak autokraták vagy Napóleon-komplexusban szenvedő politikusok szokták tenni.”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  16. Gaga 2011. szeptember 28. szerda 12:50
    “A WikiLeaks egyes hirforrásai szerint orbán és a fidesz szervezte a 2006-os zavargásokat.”
    .
    Ez eddig is világos volt, de a cáfolhatalan bizonyítékok hiányoztak. Lassanként meglesz az is. Végtére is a helyére kerül minden. Talán még nem elkésve.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  17. A cáfolhatatlan bizonyítékok 80 évre vannak titkosítva.
    Ha nem léteznének, nem lehetett volna azokat titkosítani.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  18. Tévedés azt hinni,hogy ez a Balsai megőrült.Nem!
    Nem őrült meg,ő csak egy egyszerű ripacs, ócska politikai prostituált,aki nevét adja a felcsúti gyáva ,bosszúálló pszichopata pöcs elmebeteg tévelygéseihez.
    orbán annyira biztosnak hiszi magát pozíciójában,hogy ezeket a veszélyes politikai fricskákat ,úgy gondolja elkövetheti.Teszi ezt az erő és hatalom biztos tudatának háttérérzetével,ami várhatóan nem lesz örökkön birtokában.
    Eljön az idő,amikor eltapossa a tömegharag,mint egy férget.Akkor minden általa elkövetett disznóság a pofájára fog hullani.
    Megjegyezném,hogy a volt kormánypárt hozzáállása a 2006-os eseményekhez számomra teljesen érthetetlen.
    Feltételezhetően ők is tudják,hogy orbán állt az egész skandalum mögött. A fidesz finanszírozta a randalírozók első hadosztályát.
    Ettől kellett volna harsognia a médiának akkor és azóta is egyaránt,hogy tudatosuljon mindenkiben,hogy az eset egy politikai puccskísérlet volt.
    Aljas gyáva módszer , mely a felcsúti görényt jellemzi.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  19. @csatt
    már nincsenek titkositva.
    és aki titkositotta őket, most nem tudom, hol csücsül éppen, valami szép tengernek a partján vagy háziőrizetben,
    és ha az a titkositott vagy nem titkositott anyag bármit is tartalmaz a 2006-os megmozdulás megszervezőiról, akkor azok, akiknek erről tudomása volt,hogy az államhatalom megdöntésére készül bárki is- azok a BŰNPÁRTOLÁS-t valósitották meg.
    vagy egyszerúen HAZAÁRULÓK

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  20. Szép-szép ez a majdani igazságot szolgáltató tömegnépharag vízió, de tudna-e valaki megközelítőleg pontos adatot arra, hogy kábé milyen időközönként üti fel fejét ez az emlegetett népharag?
    Egyik népharagtól a másikig, illetve a népharagot kiváltó kezdeti lépesektől az utolsó cseppig átlagosan mennyi idő telik el?…
    Azaz: van közülünk valaki, aki a várható elérhető életkorra tekintettel megéri azt a percet?
    Nem inkább az mögött kellene felsorakozni népharagra várakozó sültgalambáhítás helyett, aki jobb, mint a mostaninál, aki tapasztalhatóan elrabolja mindannyiunk jogbiztonságát?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  21. Nincs titkosítva?!
    Hol lehet elolvasni a teljes anyagot Dömötörerwinék telefonjairól?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  22. kisember
    Mit számít itt a baloldali kommunikáció. Láthattad a tényeket! Ehhez miért van szükség valakinek kommentre? A látottak magukért beszélnek.
    Egy nem normális miniszter puccskisérletét a rendőrség megakadályozta. Ez a dolga, a rend fenntartása. Az, hogy ott vétlen szemlélődők voltak és ők is kaptak, megérdemelték. “Aki korpa közé keveredik, ne csodálkozzon, hogy felfalják a disznók.” A rendőrség többször felszólította őket, hogy hagyják el a területet. Innentől kezdve senki ne hivatkozzon arra, hogy csak bámészkodott.
    Olyan helyzetben egyébként sincs a rendőröknek mérlegelési ideje. Szerintem keveset is kaptak, én a képernyő előtt azon voltam felháborodva, hogy a sok elvetemült csőcselék mit művel a rendőrökkel. Ott helyben adtam volna nekik, hogy még azt is megbánta volna, hogy a világra jött.
    Persze a csehek elverték a csőcseléket rendesen mikor a meccsre mentek a nagymagyar zászlóval. Érdekes mód azt nem nagyon emlegetik, azt hitték máshol is eltűrik árokparti stilusukat.
    Balsai egy seggnyaló senki, nálam egy erkölcsi nulla!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (17 szavazatból)
  23. csatt: “A cáfolhatatlan bizonyítékok 80 évre vannak titkosítva.”
    Jó, hogy emlékeztetsz rá, mert a bizonyítékok teljes köre nélkül nem lehet az ügyet tárgyalni. A bírók ezt hivatalból tudják.
    Remélem, minden érintett ragaszkodni fog a titkosítás feloldásához és a rendelkezésre álló bizonyítékok perbeni felhasználásához, mert bizonyítékok nélkül semmilyen ítélet nem jogerős.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (10 szavazatból)
  24. simplemind: “már nincsenek titkositva.”

    Forrás, ahol elolvashatók a Gönczy (vagy milyen) jelentésre felkérteken kívül? ? Ha nincs, akkor téves a közlésed, ami javításra szorul.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  25. Megérkezett a minuszoló hadosztály élemedett csapata. Olvasni és szöveget értelmezni nem, csak mínuszolni képesek. Sebaj.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  26. Optimista
    2011. szeptember 28. szerda
    13:43
    +++++++++++++++++++!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  27. ATHOS-
    Valo szinűleg te azt se tudod hogy mi is tőrtént akkor mivel irod hogy el nem hagytam a terűletet, te hová mentél volna ha semilyen menekűlési ut nincsen ,és a rendőrők csak ugy őzőlőtek mint a darazsk nem fulánkal hanam botokal és gáz spréjel,de hogy kőnyű legyen a lelked nem szeretném hogy te is egyszer oda kerűljél,de a mi késik nem mulik,kedves ATHOS űdv.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (12 szavazatból)
  28. MOMENT
    Bizony hogy fohászkotam hogy legaláb meg uszam kisebb bajal,csinálni csak anyit tetem hogy hazafelé tartotam,roszkor rosz helyen voltam,de tudod hogy fel ismerném a havert ha budapesti let volna,mert jol megnéztem magamnak,de szám nem sol rajta,csk az ijesztő arca.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -9 (11 szavazatból)
  29. Addig feszegetik a húrt, amíg a végén elpattan.
    Csak csendben jegyzem meg, hogy a jelek szerint már nem sok kell hozzá.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  30. ődőn! Rosszkor rossz helyen.Ugy latszik, hogy ez egy visszatérö motivum nalad!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  31. mint írtam Kedves ődőn!
    nem kergettek volna ha végre hajtod a rendőri utasítást, (mert jogkövető állampolgárnak azt kell tennie) és nem kellett volna attól félni hogy “eljárás alá vonnak” ha figyelmesen elolvastad volna amire reflektáltál abban világosan leírtam a tényállást. Ha te nem is vettél részt a rendbontásban, akkor mint katasztrófa turistaként figyelted az eseményeket, de mint köztudott, ha sepregetsz a konyhában, a mocsok mellett az értékes dolgok is seprő végre kerülnek. Kedves (hosszú ő-vel) ődőn

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (11 szavazatból)
  32. Balsai eltévesztette a vádlott nevét. Orbánnak kell kézbesíten a terrorizmus vádakat. Az mszp és Gyurcsány borzasztó nagy hibája, hogy nem volt bátorságuk letartóztatni a nyilvánvaló törvénysértésekkor a fidesz érintett vezetőit. Akkor melegében kellett volna világosan megmondani, hogy a fidesz orbán vezetésével a Köztársaság ellen tör terrorista módszerekkel. Ha ezt megteszik a székházostrom után, a kordonbontáskor már nem kellett volna félni a bilincsben elvezetéstől, mert nem lehettek volna mártírok. Az különösen nagy disznóság az ügyészségtől és a bíróságtól, hogy a kordonbontást gyerekes csínyként értékelték. Tehették, mert a szocik ezt is szó nélkül hagyták. Ha így nézzük, akkor a szocik felelőssége nem kisebb a fideszénél a mai állapotokért. Balsai cselekdete olyan, mint amikor a gyikos vagy rabló mond ítéleletet az áldozat felett és bűnösnek kiáltja ki. Ez megmagyarázhatatlan és megbocsájthatatlan pláne egy jogot végzett ember részéről.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (15 szavazatból)
  33. öregszeder!
    azért lásd be nem sok mindent tehettek a kordon bontás ellen, mert védte, (védi) őket a mentelmi-jog!
    Na azt kellene elvenni tőlük, máris nem lenne akkora a szájuk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (10 szavazatból)
  34. Kedves athos! Köztörvényes bűncselekmény elkövetésekor, a tettenérésre nem terjed ki a mentelmi jog, oszt jónapot!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  35. sajnos ezt átellene gondolnod, mivel mindenre kiterjed a mentelmi jog, és egy kordon bontás csak garázdaságnak minősül, feljebb annak is minősített esete, mivel “honatyák2 követték el.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  36. Megkellett volna gumibotozni a kordonbontókat és utána elnézéstkérni.
    Mikorhiteltérdemlőenigazolták magukat kedves kis SZIG .-ükkel.
    ( Merhát a röndérnek nem kötelessége arcról felismerni holmi parlamenti úri népeket.
    Nem egy Ferenczjózsefek azok , hogy kikejjen tenni a képmásukat még a söntésbe is ! )

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  37. Bocsánat de nem értitek és nem is fogjátok megérteni,se a Balsai jelentés nem az igazi de még azoké sem akik csak az ablakbol szemlélték a dolgokat,csak azokal beszéljetek aki ottan voltak ,verő és meg vert emberek,milyen kűlőnős hogy mindenki proféta a tőrténtek után.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -13 (15 szavazatból)
  38. ődőn!
    most már tényleg nem értem, most panaszkodsz, vagy dicsekszel, mert unalmas, nem kért rá senki hogy ott legyél, de te azt mondod hogy mentél haza, nos az ezekről készült sok órányi videó másolása közben, sok olyan egyeddel találkoztam, aki a bíróságon ugyan ezt mondta, “csak beakartam a kapun menni, erre a rendőrök nekem estek”, nos mivel idő kóddal vannak a felvételek ellátva, látni lehetett, hogy az ominózus úriember, beton, és tégla darabokkal hajigálja a rendőröket, ráadásul el is találta az egyiket,. mivel a rendőröknek is jó a memóriájuk, mikor meglátták az elkövetőt, hogy úgy tesz mintha haza felé tartana, és be akarna menni egy kapun, nos enyhén szólva is begyógyították a szemeit, de nem hiszem hogy más ember hasonló esetben nem úgy cselekedett volna. ráadásul törvényesen. Szóval én a helyedben hallgatnék erről, mert nehogy a következő kormány a puccskísérlet résztvevőit is górcső alá vegye, mert hiszen ők döntöttek, hogy ez nem évülhet el.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (13 szavazatból)
  39. Érlelődik már a Dimitrov per :)

    Amúgy egy kis szösszenet : Gyurcsány és a FIDESZ inkvizitorok. Körülbelül ilyen nevetséges az egész vád.
    http://www.youtube.com/watch?v=ZOfhkFWpyFA&feature=related

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  40. Kekec,
    én azt hiszem, igazad van és épp ezért nincs igazad.
    Pontosan ezt várja el a Jobbik és a Fidesz Gyurcsánytól, tőled és tőlem, hogy így gondolkodjunk. És ilyeténképpen az lesz, amit ők akarnak. Gyurcsány marad és el lehet vele szórakozni.
    Szerintem nem helyes úgy táncolni, ahogy ők fütyülnek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  41. ődőn.
    Hiszek neked, békésen ballagtál a lakásod felé, mikor neked estek a rendőrök és ellazsnakoltak gumibottal. Elmondom neked helyedben mit csináltam volna. Gyorsan kerestem volna egy kávézót, rendeltem volna egy kávét meg egy brióst és meg vártam volna, míg lecseng az esemény. Persze így utólag könnyű okosnak lenni, mondhatod teljes joggal, de az emberben megvannak az ösztönös reflexek, ha nem akar szereplője lenni egy rendőri intézkedésnek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  42. Bocsánat, Ődőn, tényleg nem értem. Ha azért mentél oda, mert ott laksz, akkor a tömegoszlatás előtt már órákkal láthattad, hogy mi a helyzet: utcakőfelszedés, molotov-koktéldobálás, barikádépítés, kirakatok betörése, kukák-autók felgyújtása. Miért nem vártad meg olyan helyen, hogy véget érjen a balhé, ahol semmi nem volt, mondjuk 5 utcával arrébb?
    Miért kellett még órákkal később is ott lenned?
    Egyébként “roppant érdekes” álláspont: egyetlen utcakőfelszedő, egyetlen koktéldobáló, egyetlen barikádépítő, egyetlen kukát felgyújtó sem volt az egész akcióban, csak békés járókelők mind egy szálig, akikre rátámadtak a rendőrök.
    Nyilván a barikádok maguktól épültek, a koktélok maguktól röpködtek… úgy ahogy Móricka előadja képzelgéseit.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  43. Animebj!
    Hagyjuk ezt a közbeiktatott relativizálást. A huligánok és a rendőrök közé kerülni ugyanaz, mint “aki korpa közé keveredik, azt megeszik a disznók”. A rendőrök százszor szólították fel jangosbemondókon a tömeget, hogy hagyja el a helyszint, v. helyszíneket, mert engedély nélkül tartózkodnak. A “véletlenül oda keveredetteknek” lett volna ideje elmenni, otthagyni a helyszínt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  44. .
    *BALSAJ TEATER*

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  45. @többeknek
    google a barátod?
    Nyilvánosak a 2006-os zavargások jegyzőkönyvei + enter
    vagy:
    Feloldották a titkosítást, nem volt fideszes puccskisérlet+ enter
    vagy:
    Mi az ördögnek kellett ezt titkosítani?+enter
    ……
    és ha megnézed a dátumot, akkor ez biza, már 7 hónappal ezelött volt.

    Akár titkos, akár nem, sajnos a HATALOM hülyének nézi a zembereket.
    Mert kell a cirkusz a népnek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  46. Ubul!
    Balsai . n e m . b í r ó , csak ügyvéd. Legföljebb egy botcsinálta (alkotmány)bíró.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  47. Husz János Puszita

    Ez az egész ügy egy hányinger. Addig folytatják a gyűlölködést, amíg önjáróvá válik, de akkor remélem a Balsait fenékbe találja egy igazi terrorista, ha már a rendőrök nem teszik meg.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  48. Husz János Puszita

    Igen Csatt,
    és a két szerencsétlen rendőr saját magára gyújtotta rá a vízágyús autót, majdnem bennégtek. A Hír TV egyenes adásban közvetítette az egészet, elő kell venni a felvételeket. Én végignéztem. Gergényi abban hibás, nem zsuppolta be az egész rohadt bandát úgy ahogy volt, miután kardlappal elmagyarázták nekik, ki a terrorista és ki a rend őre. A békés járókelők nézzenek meg egy francia tömegoszlatást. Legközelebb majd meggondolják, kell-e olyan helyen kolbászolni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  49. Orbán András Lajos

    A felvételeket visszanézve, (mert az egész Hír tv. közvetítés meg van) Balsaíkám igen hülye, meg kell állapítsam………..,, Esze mint a tenger, tenger mint a mák, mákot meg megette a fene,,!!!!!!!!!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  50. @többeknek
    és a jegyzőkönyvek fentvannak a parlament honlapján.
    keresőszavak:
    jegyzökönyv országgyülés nemzetbiztonsági bizottság 2006. október

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Tisztázatlan Gyurcsányék parlamenti státusza 2011. október 26. szerda | AN

Gyurcsány megalakította a pártját 2011. október 22. szombat | AN

Terrorizmussal gyanúsíttatja Orbán Gyurcsányt 2011. október 19. szerda | AN

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos