Ronai and Ronai
AMERIKAI

Miből finanszírozzák a kormányzati luxusóvodákat? 2012. augusztus 6. hétfő 14:22 | AN Forrás: MTI

  • Hozzászólások(32)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Miből finanszírozzák a kormányzati luxusóvodákat?
Budapest – Magyarország megújítása újabb mérföldkőhöz ért: míg a szegényebb szülőknek manapság megoldhatatlan gondot jelent a kisgyermekük nappali felügyeletének megfizetése, a kiemelt fizetésben részesülő kormánytisztviselők immár negyedáron járathatják csemetéiket luxusbölcsibe, luxusoviba. Csak remélni lehet, hogy nem a hátrányos helyzetű gyerekek keretéből, véli Bangóné Borbély Ildikó, az MSZP elnökségi tagja.
.
Tegyük fel, hogy helyénvaló a 600 ezer mélyszegény család országában három luxusóvodát, és ugyanennyi luxusbölcsődét fenntartani a kormányzati tisztviselők gyermekeinek. Tegyük fel, hogy helyénvaló ezeket Budán, az átlaggyerekek számára elérhetetlen pluszellátásokkal és többletszolgáltatásokkal üzemeltetni.
.
De ha van undorítónak nevezhető intézkedése az Orbán-kormánynak (sajnos van…), akkor az az, hogy a kiemelt juttatások egész sorában részesülő állami alkalmazottak a szokásos költségtérítés negyedéért-ötödéért helyezhetik felügyelet alá kisgyermekeiket! Ez már nem csak igazságtalan az átlagos vagy az alatti, illetve semmilyen jövedelemmel nem rendelkező szülőkkel szemben, hanem mélyen megalázó is – írja Borbély Ildikó.
.
Ami a kivételezett szülőknek húsz, az az átlagembernek 80-90 ezer forintjába kerül(ne) havonta. Már ha Magyarországon a Fidesz által támogatott felső középosztály tagjait leszámítva még lenne, aki egy ekkora összeget havi szinten ki volna képes gazdálkodni. Emlékeztetőül: a 90 ezer majdnem a duplája annak a 47 ezer forintnak, mint amennyiből a kormánypártok szerint meg lehet élni…
.
Mellesleg a három intézményt fenntartó Humán-Jövő Kft. „véletlenül” ugyanaz a cég, mint amelyik az Erzsébet Program keretében a hátrányos helyzetű gyerekek nyári nyaraltatását is végzi. Őszintén reméljük, hogy hamarosan megnyugtató kormányzati cáfolatot olvashatunk arról, hogy a kormányközeli Kft. még csak véletlenül sem a kedvezményes üdültetésre szánt, az utóbbi években ide-oda csoportosítgatott központi forrás megcsapolásból fedezi az kormánytisztviselők gyermekeinek bölcsődei és óvodai luxusellátásának 75 százalékát.
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.8/5 (29 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +40 ( 40 szavazatból)
Miből finanszírozzák a kormányzati luxusóvodákat?, 4.8 out of 5 based on 29 ratings

Címkék:, ,

  • Hozzászólások(32)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

32 Reader’s Comments

  1. …rohadt narancs.
    De a miénk, kicsit savanyú….
    de magyar.
    A “nemzeti” oldalra szavazok tapsolnak tovább.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +36 (36 szavazatból)
  2. gusztustalan és felháboritó, de miért is vagyunk már bármin is meglepődve?
    amikor a befolyt adókat jobb hiján maguknak lefölözik, mig pölö munkahelyteremtésre meg bármi másra, ami a kormány kötelességét jelentené a társadalom fele, azokat különadókból valósitják meg HA! megvalósitják egyáltalán!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +36 (36 szavazatból)
  3. Ez ám a családbarát fityisz bagázs! :(((
    Hány MSZP képviselő vadászik ilyen “apró anomáliákra”??? :(((

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +34 (34 szavazatból)
  4. Elmondta a mini szterelnök: először a gazdagokat kell jóllakatni, hogy majd a szegényeknek is adni tudjunk…
    Na, aki erre szavazott az biztosan tisztában volt vele, hogy meg lesz nyúvasztva a szegényebb réteg, hogy a gazdagok jóllakhassanak! Hogy egy gazdag mikor mondja, hogy megálljunk, mert itt van már a Kánaán – hát erre várhatunk! Demján Kínában szemrevételezte, hogyan zsigerelik ki a melósokat és nála nagyon bejött, amit ott látott, az ilyenek nem hazafiak, csak simán oligarchák! Biztosan mindegyiket utánfutós koporsóban fogják kivinni a temetőbe!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +42 (42 szavazatból)
  5. Ami igazán botrány az az hogy a töketlen MSZP még ebből sem tud országosméretű botrányt csinálni!!!! Ezeknek még a 2 km-es magaslabda is alacsony. Hogyan akarnak ő excellenciáik így kormányt váltani???

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +40 (40 szavazatból)
  6. Ez a valódi magyar narancs bővitett folytatása.
    Csak talán nem hiszed, hogy a minisztériumi
    dolgozók gyermekei azokkal a koszos prolikkal
    járjonak egy óvodába? Egymás mellet üljönek?
    Mi lesz igy az énTöhötömkémmel és Emesémmel?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +37 (37 szavazatból)
  7. Nekik biztosan nem kell vinni:
    2 db lepedő
    2 db paplanhuzat
    2 db párnahuzat
    tisztasági csomag(WC papír,szalvéta,papírzsebkendő,fogkefe+ pohár,fésű)
    mosópor
    színesceruza
    grafit ceruza
    rajzlap
    géppapír
    színes karton
    festék
    ecset
    tempera
    gomb festék
    ragasztó
    krepp papír
    foglalkoztató füzetek,stb
    Segíteni a festésben,függönyt,szőnyeget venni,mosdót felújítani,parkettet lakkozni. Itt is stb.(Emlékeimben kutatva)
    Nem az óvodát hibáztatom,hanem a rendszert,hogy mindenre van pénz,csak az átlag gyerekekre nincs.Ugyan ez az iskolában is.
    És nem lehet kérni semmit a szülőktől,mert ha kiderül,a pedagógus bánja.
    Ha nem adnának legalább 2 hónapig,az egész rendszer összeomlana.Ha állami lesz asz iskola,akkor sem lesz több a pénz,csak “más lesz a neve a gyereknek”.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +37 (37 szavazatból)
  8. “Őszintén reméljük, hogy hamarosan megnyugtató kormányzati cáfolatot olvashatunk arról, hogy a kormányközeli Kft. még csak véletlenül sem a kedvezményes üdültetésre szánt, az utóbbi években ide-oda csoportosítgatott központi forrás megcsapolásból fedezi az kormánytisztviselők gyermekeinek bölcsődei és óvodai luxusellátásának 75 százalékát.”
    Na ez a mondat mindent elmond az MSZP dilettantizmusáról. Ha azt a választ kapják, hogy nem a rászorultaktól csoportosítják át a pénzt akkor minden rendben?
    Megáll az eszem. Segítek az MSZP-nek, mert úgy látom maguktól egy épeszű bírálatot nem képesek megfogalmazni. Minden kivételezett juttatás a többi adófizető rovására történik. Jó reggelt kívánok!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +26 (28 szavazatból)
  9. Hazaáruló, népnyomorító banda!
    Kezdjük már el!
    Mondjuk első körben mindenki köpjön le egy fideszest, aztán meglátjuk mi lesz!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +29 (29 szavazatból)
  10. Az még csak rendben lenne, hogy azt állitják nem abból.
    Miért nem a kérdésre felelnek?
    MIBŐL?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +24 (24 szavazatból)
  11. Nem gondoljátok, hogy igazságtalanok vagytok kicsit az ellenzékkel? Az emút8évben a közszolgálat kivétel nélkül tudósított az ellenzéki akciókról, akkor is, ha Szíjjártó uram egymagában álldogált a lavórban. Ma Orbán legvadabb hülyeségei nem is jutnak el a jónéphez. Se a közszolgálat, se a magyarnemzet nem vett tudomást az oktatásba befurakodó “ellenforradalmárokról”, nem adott hírt a “valamilyen más rendszert kell kigondolni” elképzeléséről. Nemcsak a jobbosok, de a kevéssé informáltak is úgy képzelik, hogy mindez “a libsibolsi” sajtó hazugsága, hászen “nem mondta a tévé”. A kereskedelmi tévékben korábban azért volt hír a napi politikáról, ma kizárólag a balesetek, bűnesetek, esetleg még celebek teszik ki a “hírek” 95 százalékát. Ha meg véletlenül egy szocialista kezd figyelemfelkeltő akciót, az ún. “ellenzéki” sajtó is rögtön elkezd finnyázni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +27 (27 szavazatból)
  12. gazdagokat jóllakatni?
    a gazdagnak is csak egy gyomra van mint a szegénynek, az sem bir el több zabálnivalót.
    ha meg nem a gyomráról van szó, akkor meg egyszerüen a tárgyakat csak tulajdonolja, amit nem tud magával vinni a sirba, ergo minek?
    minden embernek legyen meg a napi létszükséglete, amivel jól érzi magát és teljes figyelemmel tud lenni a tennivalókra,
    legalábbis ez lenne a normális!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (20 szavazatból)
  13. Dybbuk
    2012. augusztus 6. hétfő
    15:45
    .
    és ti is ti szerencsétlen barom ellenzéki politikusok!
    .
    MONDOM, MIT KELL MOST CSINÁLNI
    .
    meg kell szervezni, s bele kell nyúlni akár a saját zsebetekbe is ti lógós senkiháziak ott a parlament ellenzéki pártja között, de akár te egyedül is megcsinálhatod Gyurcsány, vagy akár a kedves nejed, mint nő, mint anyuka.
    természetesen odahíva a nemzetközi sajtót is, hogy legyen nyoma a külvilág, s a belvilágtalanság, a közmédiából tájékozódó buta barom primitív magyarjainak is.
    szóval, a tett, mit most majd tenni kell:
    az ország legszegényebb, leghátrányosabb térségéből, térségeiből akár, óvodás gyerekeket kell felutaztatni, s velük meglátogatni a kiemelt kormányóvodákat. tapasztalatszerzés céljából.
    .
    ki szerez itt, és miféle tapasztalatot?
    .
    hát, bár ezzel nem kezdünk mondatot, csak akkor, ha a bunkó magyarokhoz szólunk, ők, azaz a bunkó magyarok szerzik meg a tapasztalatot. mert mondá az úr, a lázárjános, hogy aki nem szerzett magának, az annyit is ér. a gyerekekben pedig egy életre megmarad az élmény, hogy mivel nem szereztek a szüleik semmit, csak élni, dolgozni akartak talán, s nem loptak, csaltak, raboltak egész életükben, mint lázárjános, meg a fidesz, s a többi mocsok, nekik ennyi jár.
    tegyenek ellene, ha többet akarnak ők, s a szüleik!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (19 szavazatból)
  14. sasa:-)! Az ember nem hisz a fülének az őrület országában, elképesztő,groteszk aljasság mindenütt, alulinformált,lelketlen,társadalmi problémák iránt érzéketlen, fideszesek ébresztő! Mennyi halál szükséges h beteges fantáziálásotokbó a valóság nyomora fölébresszen benneteket?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (19 szavazatból)
  15. “Milovan Gyilasz jugoszláv kommunista 1957-ben publikálta Az új osztály című munkáját, amelyet Tito rezsimje négy év börtönnel honorált. Ebben a könyvben ugyanis Gyilasz azt a felháborító megfigyelését vezeti le, hogy az átkos úri világot az úgynevezett kommunisták nem számolták fel, hanem egyszerűen beleültek az előmelegített székekbe, és most roppantul élvezik, hogy ők az arisztokraták. Csak éppen sokkal bunkóbbak a volt uralkodó osztálynál, mivel nem ezüstkanállal a seggükben születtek….”

    Idézet Tóta W Árpád – A komcsi örök című írásából
    http://w.blog.hu/2011/08/12/a_komcsi_orok

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (15 szavazatból)
  16. Most mit elégedetlenkedtek ?
    EZ kell az alattvalóknak !! !!
    Megírta már Ákosbácsi Mr. Kertész is …

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (14 szavazatból)
  17. Ennyi telik az Mszp-től? Reménykednek? Miért, ha nem a rászoruló gyermekek pénzéből fedezik a támogatást, akkor az rendben van?
    Igaza van Taianusnak:
    Minden kivételezett juttatás a többi adófizető rovására történik!
    Azaz a szegény sorsú gyermekek támogatása elől vonják el. Mert ez egy nulla összegű játszma: ha az egyik kap – a másiktól el kell hozzá venni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (13 szavazatból)
  18. bajao – mi ezzel a probléma, nem én találtam ki?!
    Ezt igérte Orbán, és erre szavaztak az agyhalottak, a fülkeforradalmár 2/3, akik a 300.- Ft-os vizitdíj ellen népszavaztak, és persze azok is, akik büntiből nem mentek el választani, bárkit, csak nem ezeket!
    Először jóllakik az, aki már addig is jóllakott és, ha majd valamikor eltelik, hullajt egy kis morzsát a többinek. Erre a morzsára várnak sokan még mindig!
    Ez a magyar választó – és ezekre mondták fideszesek, hogy a vadbarmok elmennek, oszt össze-vissza szavazgatnak! Most dolgozzák ki, hogy a vadbarmok ne mehessenek el szavazni, pláne ne össze-vissza, mindenféle pártokra!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  19. Luxus bölcsi ovi Budán az arisztokrácia csemetéinek.Külön angol tanár.
    Akkor mégis csak van pénz a kasszában,csak a TOLCSY elszámolta
    magát,és augusztus 1töl visszalehet vonni:
    a chips adot,a tranzakcios adot,a bérletek árát lehet felére csökkenteni,
    a 27%os áfa lehet 10%,a gáz és villany számlákat lehet felére csökkenteni
    mert az urak eltévedtek a számolásban mert a kánikulában is a téli
    számlákat fizessük,valamikor a nyári számlák a télinek a fele volt.No de
    tévedni emberi dolog.Ha ök arisztokratáknak vallják magukat és luxus
    körülményeket akarnak maguknak,legyen de a saját zsebböl fizessék
    és ne nyuzzák meg a népet.Mig a rendesen dolgozo embereknek akik
    minimálbért kapnak,a mindennapi falatért meg kell küzdeni.És mi az
    hogy minimál bér meg közmunka?Most megbuktak 100%osan,azt
    bizonyitották be hogy ök csak saját magukkal törödnek,mert kezükbe
    kaparintottak minden hatalmat,és külföldre is menekitettek 242 milliárdot
    hogyha futni kell,legyen hová.De ez nem igy lesz,elkell számolniuk és
    akkor jutni fog a népnek is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  20. A 60, 70, 80-s években a balatonaligai pártüdülőben hasonló jóban lehetett része, az “átkos” vezetőinek, és családtagjaiknak. Fizetni nem, vagy csak eszmei összeget kellett, de a minimális összegért a kiváltságosak olyan ellátást és szolgáltatásokat kaptak cserébe, amilyen a kisszámú budapesti luxusszálloda színvonalával vetekedett.
    A kor legjobbnak tartott szakácsa, a hat olimpián is a magyar csapatnak főző Kurucz Antal mesterszakács vezette a konyhát, ahol a legkiválóbb minőségű magyar élelmiszereket, és a boltokban nem, vagy csak ritkán kapható import alapanyagokat használták fel. Az alkoholtartalmú italokat minimális térítés ellenében, de a márkás amerikai cigarettákat ingyen kínálták a kor párt, és állami vezetőinek. Az “elvtársak” természetesnek gondolták, hogy nekik, és utódaiknak ez természetszerűleg jár.
    Azt mondják, akkoriban a nép rosszul élt, elnyomás és diktatúra volt. Vajon ez a mostani helyzet mennyiben különbözik a 40, 50 évvel ezelőttitől?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (13 szavazatból)
  21. csakén!
    sajnos igazad van!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  22. Nincs új a nap alatt!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  23. Kerpács Winnetou

    Most halottam az Al-Ahram oknyomozó sajtósától, hogy az óvoda működtetése állami közvagyonból történik! A Fidesz illetékese elmondta, hogy az óvoda működése eddig sem derült volna ki, ha Kis Albert topográfus fiát is felvették volna!
    Az Óvoda azért tudott eddig illegalitásban működni, mert az adózók pénzét senki nem tartja számon, elszámolási kötelezettség nincs, a nép meg úgy sem kap betekintési engedélyt! Most is azt fogjuk kommunikálni, hogy a hadsereg számára a magyar kormány vásárolt 2 db. Iljusin vadászbombázót és a teszt terhelés miatt töltjük fel friss déli gyümölccsel, marcipánnal és tejcsokival!

    Kis Albert problémáját is megoldottuk, mert gyerekét az autentista iskola 3. osztályába írattuk, állami szakon, ott fél év alatt adnak annyi kopasz barackot, mint az állami iskola 8 évében! Nyilatkozta: XY kormányszóvivő

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  24. commandante
    2012. augusztus 7. kedd
    09:48
    A különbség: Ma sok a munkanélküli és sajnos sokan éheznek. A létbizonytalanság az emberek zöménél mindennapos. Nem véletlen mondják nagyon sokan: “mennyivel jobb volt a szocializmusban” Igaz akkor az utazásunk korlátozott volt, de mint érnek nagyon-nagyon sokan az utazási lehetőséggel ha nincs hozzá pénze. Na arról már ne is beszéljünk Kádár nem volt az emberekkel ilyen lekezelő mint a mai vezírünk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  25. Mikor már a gyermekeink, unokáink sorsáról is ilyen közvetlenül tapasztaljuk a kormány embertelen döntését, bennem ez soha nem észlelet haragot kelt, mert nem csak a jelenünket, de gyermekeink jövőjét is közvetlenül veszélyeztetik. Kinek lesz rá pénze, hogy az iszonyatos óvodai költségeket meg tudja fizetni, márpedig a gyermeknek óvodába kell járnia,ahhoz, hogy utána iskolába iratkozhasson. Nem beszélve arról, hogy a mamák sem tudnak 3 éves korig otthon maradni a kis gyerekkel mert kell a kereset, kell az állás minden áron. Ma már nagyon nagy luxus háztartásbeliként gyermekeket nevelni. Ennek a kormánynak a legaljasabb tevékenysége, hogy kifejezetten csakis a sajátjaiknak és ezáltal a gazdagabbaknak kedveznek, mégpedig a szegények rovására. Ez ma már, ha úgy tetszik statisztikailag is kimutatható. Nem hiszem, hogy van még egy ilyen igazságtalan kormánya valamely országnak is a az egész világon. Ilyet a nemzetközileg is deklarált demokrácia igazságossága egyszerűen nem tűrhet el. Nem tévedünk sokat, ha azt mondjuk, hogy hovatovább Magyarországon lassan már háborús helyzet van kialakulóban, akkora a nyomor, a szegénység és szemmel láthatólag a kormány a néppusztításban nem óhajt megállni. Én arra vagyok kíváncsi el fog-e ez menni még 2014-ig, így ebben a formában?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  26. ten
    2012. augusztus 7. kedd
    21:25
    A kérdés természetesen költői volt, hiszen aki élt abban az időben, tudja a választ.
    Akkor nem voltak ilyen bődületes vagyoni különbségek, és azt sem lehetett elmondani, hogy a vezetők saját, valamint évfolyam, és kollégiumi lakótársainak a zsebébe kerül a nemzeti jövedelem tekintélyes része.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  27. commandante!
    néha az az érzésem, mintha elgurulnának a piruláid!
    baromira be akarod bizonyitani, hogy akkor sokkal rosszabb volt minden, mint most, de valahogy pont az ellenkező hatást éred el, mint amit szeretnél!
    én láttam kissé a hatalmat belülről is (volt szerencsém ezt is!), de a fele nem igaz, amit a régiről nagyon el szeretnél velem hitetni!
    egyszerüen amiket irsz, az túllihegése annak a sok baromságnak, amit azok köpködnek arra a rendszerre, hogy eltereljék magukról a figyelmet!
    tudtuk, mondtuk is és röhögtünk rajta, hogy ha itt valami történne, az fordulna legelőször a rendszer ellen, aki a legtöbbet köszönheti neki! és bejött!
    egyik rendszernek sem voltam a haszonélvezője, akkor is a csórók közé tartoztam, most meg pláne, de hogy tudom mit jelentett nekem az a rendszer és mit kapnak a gyerekeim és unokáim ettől a förtelmes valamitől!
    minden országban valamilyen szinten az elitnek több jár, mint a pórnépnek, ez mindig is igy volt és igy is lesz, ezt tudomásul kell venni, de élni és élni hagyni alapon nem mernek ennyire pofátlan és hazug tolvajok lenni!
    és tudod ezért kár volt felforgatni azt a rendszert, ha minden szemetebbül és még ugyanúgyabbul müködik, mint régen, amikor az ország szegény volt, de a polgárai gazdagok!
    és azért a sok pofátlanság mellett valahogy mégis volt az országnak vagyona, amit ez a sok csavargó rendszerfelforgató széthordott!
    szóval igyekezz néha cizellálni a mondanivalódat, hogy hihetőbbnek tünjön, amit mondani akarsz nekem!
    üdv. bajao

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  28. bajao
    2012. augusztus 8. szerda
    09:22
    Kedves bajao!
    Te valamit nagyon félreértettél, vagy csak egyszerűen nem a jó következtetést vontad le a mondandómból, mert olvasás közben elragadtak indulataid. Amit egyébként tökéletesen megértek, mert magam is gyakran dühbe jövök a sok aljasság láttán, amit elkövetnek ellenünk. Eszem ágában nincs olyasmit bizonygatni, ami nem igaz! Bővebben nem akartam részletezni a dolgokat, csak a “kiváltságosok” helyzetét szerettem volna bemutatni az állítólagos “kommunista diktatúrában”, és feltettem egy kérdést. “Azt mondják, akkoriban a nép rosszul élt, elnyomás és diktatúra volt. Vajon ez a mostani helyzet mennyiben különbözik a 40, 50 évvel ezelőttitől?” Te nagyon helyesen megadtad a választ.
    Üdvözlettel: commandante

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  29. commandante
    Akkor végül is egyet értünk. Én éltem nem keveset abban a korban. Közép vezetőként sok mindent láttam, de ilyet mint a mai rendszerben van nem. Akkor nem nyírtak ki a munkahelyedről mert nem értettél egyet dolgokkal!!! Tapasztalat. Többször felkértek lépjek be a pártba ás ott bíráljak belülről. Nem vagyok elég érett ahhoz, hogy párttag legyek szöveggel megúsztam. Akkor embernek néztek. De ma? Ha nem vagy fidesses ember sem vagy és el kell taposni. Akkor a munkád számított és milyen ember vagy. Ma a bocsánat a kifejezésért a segg nyalás és a gerinctelenség. Micsoda ország!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  30. Aki nem próbálta ki, ne bírálja!
    Se a más autóját, se semmijét!
    Az előző rendszerben voltam gyerek is, voltam dolgozó is.
    Mindkét minőségben százszor jobb volt akkor élni, mint ebben a szarban ami most van.
    Úgy értem, ami a rendszerváltásnak csúfolt izé óta van, különösen az orbán féle tökkelütött banda urama alatt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  31. köszönöm commandante!!
    és elnézést, de nem dühből irtam, bár a kifejezéseim sokszor arra hajaznak, de nem az hidd el!
    legyen mosolygós minden napod! juszt is!! üdv. bajao

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  32. Nem az ellenzékre kell mutogatni állandóan. Vegyük már észre hiába szólalnak fel bármi ellen, ezekről a pofátlan népnyúzókról minden lepereg. Itt már régen utcára kellett volna menni1-2 millió embernek. Azzal, hogy mindenki csak sunyít és lapít ezzel csak bátorítjuk őket. Ha képtelenek vagyunk összefogni, semmin ne csodálkozzunk. Én minden tüntetésen ott voltam, mit mondjak lehangoló volt az érdektelenség.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
Kapcsolódó cikkek

Iványi Gábor a szegénysorsú gyerekekről 2011. április 5. kedd | AN

A jobbikosokkal vonult az óvónő 2011. április 4. hétfő

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos