Ronai and Ronai
AMERIKAI

Illegitim alkotmány senkit semmire nem kötelez 2012. január 3. kedd 21:11 | AN Forrás: DK

  • Hozzászólások(48)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Illegitim alkotmány senkit semmire nem kötelez

Budapest – A Fidesz saját magára és diktatórikus alaptörvényére esketné fel a képviselőket és a köszszolgákat, a fegyveres erők tagjait, amellyel teljes alkotmányos és legitimációs válsággal sújtaná a jelenlegi morális és politikai válságot, amit Orbán Viktor idézett elő. A Demokratikus Koalíció nem fogadja el az illegitim alaptörvényt, továbbra is a demokratikus Alkotmányra tett esküjéhez tartja magát, amit Orbán elárult és önkényesen felszámolt. A DK felszólítja Orbánt, hogy senkit ne eskessen fel törvénytelenül született alaptörvényre, mert az senkit semmire nem kötelez.

A Demokratikus Koalíció továbbra is a demokratikus Alkotmányhoz tartja magát, és arra tett esküje szerint él és politizál. Az alábbiakban közöljük a párt közleményét:

“A Demokratikus Koalíció felszólítja a Fideszt és alagúton menekülő  miniszterelnökét, hogy ne merészeljen állampárti, senkivel nem  egyeztetett alaptörvényére  új esküt megfogalmazni. Hagyja a  bóvlikormány a korábban, a demokratikus alkotmányra letett esküje  szerint dolgozni az országgyűlési képviselőket, a köztisztviselőket, a  rendőröket és katonákat. Ne fokozza egy esetleges újabb fércművel az  ország politikai és morális válságát. Számunkra a jövőben is a korábban   elmondott eskünk a mérvadó. Az illegitim, máris megbukott alkotmányt a  Demokratikus Koalíció nem fogadja el. A DK továbbra is az 1989-es, a  köztársaság eszménye alapján született törvény elvei szerint kíván  működni és politizálni.
Molnár Csaba
alelnök
Demokratikus Koalíció”

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.6/5 (46 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +62 ( 66 szavazatból)
Illegitim alkotmány senkit semmire nem kötelez, 4.6 out of 5 based on 46 ratings

Címkék:, , , , , ,

  • Hozzászólások(48)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

48 Reader’s Comments

  1. Egyetértek! Csak ez kevés! E mellé a követelés mellé is tömegek kellenek, mielőtt ezek az eszelősek köteleznek bárkiket az eskütételre.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +33 (45 szavazatból)
  2. Az ilymódon összetákolt valami nem tekinthető a Magyar Köztársaság
    alkotmányának. Bárki készitette és bárki irta alá.Midenki saját maga
    döntse el mit tart erről, mert komoly következmények várnak ránk.
    RABOK LESZÜNK VAGY SZABADOK EZ A KÉRDÉS VÁLASSZATOK!!!!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +27 (39 szavazatból)
  3. ez most egy burkolt felkérés volt, vagy már van háttér információjuk?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (16 szavazatból)
  4. Az én esküm Orbán Tákolmányára!

    ” Tudom élnek sokan, kiket elszédített!
    De most én ESKÜSZÖM, hogy hozzá hű NEM LESZEK!”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (28 szavazatból)
  5. kovácsúr – én is már korábban mondtam, hogy itt fog elválni a szar a májtól.
    Logikus lépés lenne Orbántól – viszont igaza van Molnárnak: ha alkotmányos puccsistáknak tekintjük őket, akkor igen érdekes morális és jogtechnikai kérdések merülnek fel!
    Ráadásulaz új képviselőknek és közalkalmazottaknak már nem is lehet másta esküdni, mint a tákolmányra. Az igazi kérdés az Alkotmányra már felesküdöttek tekintetében lesz!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (24 szavazatból)
  6. Kár, hogy a közlemény helytelen néven nevezi a tákolmányt, mert az nem alkotmány!
    Alkotmánya csak demokráciáknak van.
    Egyébként a nyilatkozattal messzemenően egyetértek. :)
    “RABOK LESZÜNK VAGY SZABADOK EZ A KÉRDÉS VÁLASSZATOK!!!!!!!!!”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +23 (35 szavazatból)
  7. Hagyjuk már a hülyeséget! Alaptörvényre (Basic Law) felesküdni? Mi lesz akkor a felépítmény törvénnyel, meg a tetőtörvénnyel? Hiszen azok mind az alap felett állnak!
    És különben is: egy alkotmány konszenzuson alapul, törvényt meg minden hülye tud hozni. Mint a példa is mutatja. :(

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +26 (34 szavazatból)
  8. Hát például ezért lenne fontos egy baloldai TV, de legalább egy rádió: hogy az emberek megtudják, mi a helyzet.
    Amíg nem tudják Bivalybürgözdön is, addig az ilyen felszólítások és kijelentések üresen pukkadnak ki a levegőben, sőt, lejáratják a gondolatot is, mert hatástalanok, mert az emberek a fejüket forgatva kérdik: “Mivaaaa?”, és nem értik az egészet, vagy hőzöngésnek tartják.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (24 szavazatból)
  9. A fidesz alaptörvénye hozzám nem szól, mert már a preambuluma kirekeszt, mivel vallástalan vagyok. Lehet, hogy ezért tetszett jobban az Alkotmányunk, mert az engedte, hogy vallástalan legyek, de azt sem mondta meg, hogy Ti katolikusok, budhisták, zsidók, reformátusok, vagy bármilyen más vallásúak legyetek, vagy ne legyetek.
    És akkor még a további számtalam hibáját nem is soroltam….
    .
    Szóval én nem fogok semmilyen körülmények közt egy keresztény (bocsának, de milyen keresztény?) alaptörvényre felesküdni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (24 szavazatból)
  10. Úristen, szétröhögöm magam már megint a derék koalásokon (leánykori nevükön mszp-sek)!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -51 (57 szavazatból)
  11. Mire esküdjenek? Ez nem a Magyar Köztársaság Alkotmánya, kalaptörvény.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (12 szavazatból)
  12. Az utsó mindatban a “kíván” helyett erősebb lett volna a “fog”. Amúgy igazuk van.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (10 szavazatból)
  13. Az a baj, hogy az alkotmany nem attol lesz legitim, hogy a DK elfogadja-e, hanem attol, hogy a parlament megszavazta-e 2/3-os tobbseggel.
    Emberek az orszag megvalasztotta oket a 2/3-ra, ha nem akar senki fegyverhez nyulni, akkor biozny meg kell tudni alkudni a gondolattal, hogy most azt csinalnak amit akarnak. A jog az o oldalukon all ha az igazsag nem is.
    A jogallam es a torvenyesseg keretei kozt nincs mit tenni a kovetkezo valasztasokig.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -10 (18 szavazatból)
  14.  Felhívnám a figyelmeteket néhány gyülekezet pásztorának a meglátására.

    Az új Ehtv. – mint sarkalatos törvény, – szerves része az új Alaptörvénynek. Akit tehát az Ehtv. egyházként elismer, arra az egyházra automatikusan érvényesül az Alaptörvény, a Nemzeti Hitvallás és ezek szellemiségének elfogadása.
    4./  Ennek ellenére, a 14-ek közül a legtöbb egyház mégis önként nyilatkozott arról, hogy az új Ehtv.-t indokoltnak és jónak tartja.  Az alábbi nyilatkozatok már megjelentek a sajtóban is:
      -  Ökumenikus Tanács elnöksége ( Katolikus, Református, Evangélikus, Baptista, stb., egyházak tartoznak ebbe,)
      -  Baptista egyház külön is nyilatkozott,
      -  Hit Gyülekezete külön nyilatkozott,
    Mivel mindegyik önként kinyilvánította, hogy az új Ehtv.-t – mint sarkalatos törvényt – elfogadják, sőt méltatták, ezzel valójában az új Alaptörvény elfogadása mellett is hitet tettek, mert a kettő egymástól elválaszthatatlan.
    Értelemszerűen ezzel a Nemzeti Hitvallás elfogadását is deklarálták.  Bár észrevétlenül, – de véleményem szerint – ezzel egy (babiloni), hamis vallási rendszer részévé váltak, és sajnos a vétlen egyháztagokat is bevitték a babiloni rendszer alá. Ez természetesen az egyházvezetők felelőssége, (kivéve, ha az egyháztagok szavazata alapján tettek nyilatkozatot az egyházvezetők, ez esetben a tagok felelőssége is valós).
    5./  Azok a hívők, akik később ráébrednek a babiloni rendszerrel kötött kompromisszum veszélyére, és szeretik az Urat (és gyűlölik a gonoszt,) (Zsoltár 97:10,) és nem azonosulnak az új Alaptörvény Nemzeti Hitvallásával, vagy ennek saját egyházuk részéről történő elfogadásával, azoknak – úgy vélem, – érdemes nagyon figyelni az Úrra, és a (Jelenések 18:4-5,) mennyei szózatára, hogy meghallhassák, mikor kell kifutniuk a babiloni rendszerből
    „hogy ne legyenek részesek az ő bűneiben és ne kapjanak az ő csapásaiból!” 
    6./  Vajon, csak a Nyilatkozó egyházak kerülhetnek – szellemi értelemben – „babiloni fogság”-ba?  Úgy gondolom, nem. Ez a veszély a nem Nyilatkozó egyházak felé sem szűnik meg, ez mindnyájunk gyülekezetét/felekezetét fenyegeti.
    Ez ellen csak egyetlen biztos garancia látok, mégpedig: az Istenfélelmet, ami a gonosznak a gyűlölése! (ld.:Péld.8:13) legyen az akár egyéni-, akár az Alaptörvényben deklarált – nemzeti büszkeség!
    Egyházi státuszukat elveszítő egyházak egyesületté válása
    1./  A jelenlegi Ehtv. tervezet szerint (ha a végszavazásig ez a cikkelye így marad) akkor 2012. január 1.-től minden egyház, amelyik nincs a 14 között felsorolva, automatikusan és ideiglenesen egyesületté lesz átminősítve.
    2./  Az így keletkező egyesületi státuszú szervezetek (a volt egyházak ) számára 3 lehetőség adott :
       a.)   Ha az Ehtv. által szabott feltételeknek megfelelnek, (és nyilatkoznak, hogy tevékenységük nem ellentétes az Alaptörvénnyel,) akkor kérhetik az egyházi jogi státuszt a Parlament Egyházügyi bizottságánál, akik ellenőrzik és elbírálják az adott kérelmet, és véleményüket csatolva a parlament elé terjesztik a kérelmet szavazásra.
       b.)   Ha az egyházzá válás törvényi feltételeinek nem felel meg a szervezet, akkor 2012. február 29.-ig nyilatkoznia kell továbbműködési szándékáról, és az egyesületi nyilvántartásba vételhez szükséges feltételeket 2012. Június 30.-ig kell teljesítenie. Arról a tv. tervezetben nem esik szó, hogy nyilatkozni kell-e az Alaptörvénnyel nem ellentétes működésről az egyesületté válás és abban való továbbműködés esetén, de ez még változhat. Reménykedjünk, és imádkozzunk, hogy ez ne legyen követelmény az új Ehtv. majdan hatályba lépő változatában sem !
      c.)   Amennyiben 2012. február 29.-ig a szervezet nemleges nyilatkozatot ad továbbműködési szándékáról, vagy nem nyilatkozik, abban az esetben a bíróság jogutód nélkül törli a nyilvántartásból, és a szervezet vagyona, a hitelezők kiegyenlítését követően az államra száll.
     
    Korona tan
     
    Az új évi beszédében köztársasági elnök azt említette: “A köztársasági elnök az elmúlt év sikerei között említette, hogy Magyarország fél éven át felelős és eredményes soros elnöke volt az Európai Uniónak, illetve, hogy „a Szent Koronával egy fedél alatt megszületett Magyarország új alkotmánya, az alaptörvény”. Ez nem egy toldott-foldott, öröklött vagy mások által diktált alkotmány, hanem pontosan ránk szabott alaptörvény: a magyarok értékrendje, ezeréves múltja és jövője van benne. Mostantól az “alaptörvény az életünket átszövő és bennünket a helyes úton megtartó erő”. ”
     
    Nem véletlen, hanem tudatos szándék miatt van a szent korona, mint misztérium, misztikus vallás bele helyezve az Alaptörvénybe. Így lehet törvényi erővel minden állampolgár számára érvényre juttatni egy hamis vallási misztériumot, ami fölött “erő”, tehát gonosz szellemi fejedelemség uralkodik!
     
    Történelmi áttekintésre ajánlom ezt a cikket a korona tanról:
    http://www.hetek.hu/hit_es_ertekek/201002/ofelsege_a_szent_korona
     
    Ezt érvényteleníteni a maga családja, és egyháza számára  mindenki csak úgy tudja, ha tudatosan elutasítja, és ellene áll!  A hallgatólagos elfogadás, a beletörődés, ezért figyelmeztettük az összes pásztort.
     
    1./ Az Alaptörvény nem követeli meg egyértelműen a korona imádását. 
                         
    2./ Az Alaptörvény viszont egyértelműen deklarálja a “Szent” Korona  tiszteletben tartását, mégpedig minden magyar állampolgár nevében és helyett. Az alaptörvényi mivoltánál fogva jogi úton kötelezően.
     
    Idézet:
    NEMZETI  HITVALLÁS
    „MI, A MAGYAR NEMZET TAGJAI, az új évezred kezdetén, felelősséggel minden magyarért, kinyilvánítjuk az alábbiakat:   Büszkék vagyunk arra, hogy Szent István királyunk ezer évvel ezelőtt szilárd alapokra helyezte a magyar államot, és hazánkat a keresztény Európa részévé tette.Tiszteletben tartjuk történeti alkotmányunk vívmányait és a Szent Koronát, amely megtestesíti  Magyarország alkotmányos állami folytonosságát és a nemzet egységét.”
    Mi  nem tartjuk tiszteletben az Isten parancsa miatt! Az Alkotmány pedig helyettem kimondja, és azt állítja, hogy én ezt a Magyar Nemzet Tagjaként tisztelem! 
    Ha hallgatok, akkor beleegyezek ebbe az állításba, mert jogilag kötelező rám, ha elfogadom!
     
    A Tízparancsolat  II. parancsolata (amit Jézus nem eltörölt, hanem betöltötte azt), így szól :”.. ne imádd, és ne tiszteld (szolgáld, műveld) azokat ….”  A  ”ne tiszteld” kifejezést is tudatosan belefoglalta Isten a parancsolatba. Éppen azért, mert tudta, hogy az ördög arra törekszik, hogy Isten népét megalkuvás által rontsa meg és vigye szolgaságba, ami nem egy teljes, csak részleges eltérés az Igétől.
     
    3./  ”Az állam az állam az egyház pedig az egyház. ”
    Alaptörvény jogi részben kimondja az állam és egyház szétválasztásának elvét, de a Preambulumban megfogalmazott Nemzeti Hitvallás, vallási tartalmú misztikumot hordoz, a “Szent” Korona tan mögé rejtett bálványimádó katekizmusa által, ami egyértelműen jelzi az állam összefonódását egy konkrét egyházzal, mégpedig a  pápa által vezetett vallással.
     
    Ez tényszerűen ellentmond a jogi részben foglaltakkal, s ha nem vagyunk éberek, akkor félrevezetés és becsapás áldozataivá válhatunk. Mivel kinyilvánították, hogy az Alaptörvényt minden körülmények között a Preambulum szellemében kell értelmezni, ezzel egyértelművé tették azt, hogy a Nemzeti Hitvallás magasabb rendű, értelmezési támpont a jogi rész számára, tehát alá van rendelve a teljes Alaptörvény a Nemzeti Hitvallás szellemének.
     
    Márpedig a Nemzeti Hitvallás éppen az állam és egyház összefonódását deklarálja. 
     
    Hitem és véleményem szerint e miatt áll fenn a hívők- és a keresztény egyházak számára az APOSZTÁZIA  csapdája, az Alaptörvény  akár közömbös-, akár aktív elfogadása esetén!
     
    Ennyit erről a témáról mára…
     
    “Sanyibácsi”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (16 szavazatból)
  15. csakigazatmondo

    No, akkor egy kis tiszta víz a pohárba!!

    Nem kell foglalkozni ezzel a mocsok bandával. Viszont tudatosítani kell mindenkiben, aki a közszférában dolgozik, aki fegyveres testület tagja, hogy ha, és amennyiben esküt tesznek az orbáni – pontosan nevén nevezve a PSZOCHOPATÁS – tákolmányra, akkor a demokratikus államrend helyreállítása után hazaárulás bűntettének alapos gyanúja miatt eljárást fogunk kezdeményezni ellenük!

    A többiről, mint teendőről.

    Az ellenzéki kerekasztalnak nem lehet más feladata, mint nyilvánvalóvá tenni a következőket:

    1 – meghúzni a vonalat, avagy nyilvánvalóvá tenni ország világ előtt, hogy kik a demokratikus erők – civil szervezetek, illetve pártok.

    2 – ki kell mondani, hogy a fidesz egy fasiszta párt, s mint olyan NEM lehet tagja a demokrácia helyreállítását végigvivő pártoknak, civil szervezeteknek. Amit a rendszerváltáskor – 1989-ben – elmulasztottak sokak szerint, azaz az állampárt – mely mostanra a fidesz lett a diktátorával Orbánnal az élen – minden egyes tagját, funkcionáriusát, támogatóját AZONNAL, ÉS VÉGÉRVÉNYESEN ki kell tiltani/iktatni a közéletből. A szükséges eljárásokat – büntetőügyek, vagyonelkobzás, például smittpali lányaihoz menekített vagyon az USA-ba vissza kell szerezni, a szükséges nemzetközi elfogatóparancsokat ki kell adni – maradéktalanul meg kell indítania a szabad választásokon kormányra kerülő erőnek/erőknek. Természetesen a jobbik nevű szintén fasiszta társaságot is ugyanezen módon kell kiiktatni a közélet minden területéről.

    3 – még ebben az évben ki kell írni egy országgyűlési választást, melynek következtében felállhat a negyedik köztársaság első szabadon választott kormánya.

    Ennyi erre az esztendőre elég lesz.
    A gazdaság helyreállítása, a károk mentesítése már valószínűleg a következő évre marad.

    Úgy gondolom, hogy megfelelő programot adtam a többséget képviselő ellenzéki kerekasztal tárgyalásain részt vevő szervezeteknek.

    EZT KELL MEGVALÓSÍTANI!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (21 szavazatból)
  16. bumburi!
    Üdvözöllek!
    Tömegek vannak, és egyre többen lesznek!
    Az eskü az eskü!
    Egy életre kötelez!
    A “vezír” és a többi politikus is tett esküt!
    Eredmény!
    Itt “éltetjük”!
    Sajnos politikusaink lejáratták, semmibe veszik, azért tőlünk elvárnák!
    Kövessük példájukat, csak úgy MINT ŐK!!!
    További szép estét!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (10 szavazatból)
  17. Baloldali TV nincs, rádió már nincs. Hazánkba egy korrekt adó van, az ATV.
    Pedig kéne! Sok itt a megvezetett ember még mindíg. Vannak akik még mindíg nem látják mi történik itt. Elhiszik a demagóg beszédeket, minden rossz a Gyurcsányék miatt van. (A jobbik zsidó-cigányozásáról ne is beszéljünk.)
    Szocik hibáztak, nem cselekedtek időbe, de 2010-re kezdtünk sinen lenni.
    Jöttek Orbánék és eljátszották ismét mit a Horn kormány után, csak gyorsabban és súlyosabban.
    Ne is reménykedjünk, ezek nem mondanak le a hatalomról. Megbuknak majd 2014-be, de addígra már késő lessz. Mi leszünk Észak Korea II. Voltunk szépreményü Visegrádi hármak, de már a régi keleteurópai blokkból mindenki leelőzött.
    Itt nincsenek nagy hőzöngések egy tüntetésen, békésen zajlik. Mi a baloldal vagyunk. Néha irígylem a neonácikat, – molotovkoktél kellene talán a rettegésből értenének.
    Az pedig tévedés hogy az operánál az ellentüntetők fideszesek voltak. Jobbikosok! Utálják a fideszt, de mégjobban a bal és liberális pártokat, valamint ahogy kiderült a civileket, szakszervezeteket is. Ezek az emberek többnyire nem a rendszer haszonélvezői, csak megtévesztett kárvallotjai, kik bűnbakot keresnek.
    A történelem során mi magyarok bárhová álltunk annak annyi lett. EU csatlakozásunkkor viccesen modtam: Végük! Remélem nem lessz igazam.
    Trianonon nem változtathatunk sajnos, de az eggyesült európába nem fájna annyira.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (14 szavazatból)
  18. csakigazatmondo
    Igy legyen…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (9 szavazatból)
  19. Illegitim alkotmány nem kötelez!
    Le kell váltani az ügyészség és a bíróság fejét!
    Elítélni és börtönbe küldeni a hazaáruló, tolvaj Orbánt és slepjét. Nem lessz mögöttük sem itthon, sem külföldön aki kiállna melletük. Amit itt műveltek arra nincs mentség. Életek, családok mentek tönkre hónapok alatt. Munkahelyek, adók, deviza de már forinthitelesek! A válalkozókról és munkáltatókról már nem is beszélek.
    Az EU sem vétlen abba hogy ide jutottunk: Hogy lehet partnerként kezelni ezt a bagázst? Vannak ott emberek akik olvassák a netes szabad újságokat, nem vették komolyan? (Hitlert sem vették komolyan.) Félnek a komfrontációtól? Minnél hamarabb adnak néhány “kokit és sallert” annál hamarabb észhez térnek. Ezek azt hiszik hogy mi számítunk európába és mi irányíthatunk a nem ortodox gazdaságpolitikánkal ami egy baromság. De én hiszem hogy ők tényleg elhiszik maguknak, mert ha nem, azt még elképzelni is szörnyű!
    Nem tudom hogy lett a kétharmad, nekem nem volt egy ismerősöm sem aki rájuk szavazott. Szégyellem, én nem szavaztam. Most először, de már tudom hogy el kell menni. Csalódtam a szocikba, azt hittem mindegy. Tévedtem! Szerintem a rasszista jobbik sem lett volna sokkal rosszabb, de legalább nem ekkora tolvajok. Velük más a gond, őket nem kéne kizárni európából, ők kérnék a kizárást.
    Soha nem voltam semmilyen párt tagja, de liberális-demokrata érzelmü vagyok és ezt nem vagyok hajlandó titkolni, félni. A fidesztől közvetlen nem kell félni, szarnak a kritikára, a jobbik már gáz, de szarok rá!
    Rózahegyi Zoltán
    1158 Bp. Késmárk utca 30.
    70 318 14 41
    Vállalom magam, de szerintem senki ne tegye!!!!!!!!!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (15 szavazatból)
  20. Csakigazatmondó:
    És nefelejtsük el :
    A Köztársasági Elnököt CSAKIS a lakosság válaszhassa meg !
    Nehogymár holmi parlamenti símaképüek !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (10 szavazatból)
  21. VIGYÁZAT !!!!
    2012. január 3. kedd 15:47 időpontban jelzett szerverhozzáférés jelzése
    után viruskeresest végeztem. Ugyanis általatok valószinű okokból
    kizárólag csak e gépen lépek az AN-el kapcsolatban, másokkal nem.
    Kekec és mások jelzései is biztattak erre. A virusirtás során két virust
    találtam um:
    -valószinűleg script
    -Advara.Zugó.71 virusokat
    A gépet reggel elővigyázatból ellenőrizni szoktam. Akkor még hibátlan
    virusmentes állapotot találtam. Érzésem szerint kb dél körül kezdett
    bizonytalankodni a rendszer.
    Figyelmeztetlek kedves barátaim megfelelő virusellenőrzés végrehajtására.
    Második szakdiplomám és gyakorlatom érzékennyé tett kezdeti kapcsolataim
    alatt a várhatóan szándékosan és célzottan végrehajtandó virusfertőzések
    varható elháritására. Gépemen van ugyan virusvédelem, sajnos mégis
    megtörtént.
    Kérem a komentezőket figyelmeztetni. A jelekből nem zárhatom ki a
    szándékosságot, mivel alkotmányvédő propaganda szervek létrehozása
    többek között e célra lett szánva. Hiszen csak ez az egy médiaforrás áll
    még rendelkezésünkre. ERŐS VIRUSVÉDELEM KELL MINDEN GÉPRE.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (12 szavazatból)
  22. e-Vita 2012. január 3. kedd 22:15
    Nem hiszem, hogy egyedül akarsz a zsarnokság ellen fellépni.
    Hol látsz ehez támogatót. Táncsak nem a jobbiknál? Dunálni könnyű.
    Jelenlegi helyzet ennél határozottabb fellépést kiván. Vagy talán
    válogatni akarsz. Azt hiszem könnyen magadra maradsz.
    GONDOLD CSAK MEG NEKED MI A FONTOS:

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (6 szavazatból)
  23. Ez a beszéd! A dolog gyökerét kell célba venni. Az illegitim alaptörvényt, mely illegálisan megszünteti az Alkotmány érvényességét!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (7 szavazatból)
  24. Elöljáróban annyit, én is lemínuszoltam “e-Vita” véleményét. Azért mert nem értek egyet az ilyen sommás véleményekkel.A DK nem az MSZP! Nem az az MSZP akit a Puch irányít, nem az az MSZP akik többször összejátszottak a Fidesszel. Legutóbb akkor amikor Mesterházy megakadályozta a DK frakcióalakítását.
    Ellenben azokkal sem értek egyet akik az ördöggel is összefognának Orbán leváltása érdekében. Nézzük, mi a választék? Azok a civilek akiknek egyik vezetőjük (Könya) elöszőr a Jobbikkal tárgyalt? Azok a civilek akik a saját, személyes érdekükön kívül másra nincsenek tekintettel? Azzal az LMP-vel amelynek vezetője egy Fidesz bérenc, aki már most felmentést adna a parlamenti birkanyájnak (Economist) a sok, diktatúrát létrehozó szavazatért? Sajnos nem nagy a választék.Ne essünk abba a hibába mint a FIidesz: mindegy, hogy ki csak minket támogasson. Azok akik valóban érdemben tudnának tenni az országért vagy már elmentek, vagy eltávolodtak a politikától.Jelen pillanatban úgy látom, ha Orbánéknak mennie kell jön a káosz. Jön újra az a világ amikor semmihez sem értő traktorosok, szövőnők fognak a parlamentben ülni (érdemeik elismerése miatt), és az ilyenek fogják meghatározni sorsunkat. Köszönöm, én ebből most sem kérek és a jövőben sem fogok kérni! Nem vagyok hajlandó ismét egy demagógiától áthatott, programokat nélkülöző választásban részt venni.
    “Kell egy csapat!” Igen, kell egy csapat amely valóban európai értékeket képvisel és kellő szakértelemmel rendelkezik.Ez a csapat nem nagyon van a láthatáron (talán csak a DK formálódása ad némi reményt). Ha “csak” a mai diktátorok leváltása a cél az édeskevés. Megismétlem, egy ilyen váltásnak csak a széthúzás és a káosz lehet a vége.Tudom, sokan nem értenek egyet a véleményemmel. Nem nagyon érdekel, nem vagyok politikus, nem népszerűségre törekszem. Megpróbálok racionálisan gondolkodni egy új demokrácia és köztársaság jövőjéről.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (12 szavazatból)
  25. Teljes tévút a már hatályos új alkotmány ellen annak legitimitását megjelölve támadni. Az alkotmány legitím, mert a hatályos jogszabályok alapján lett elfogadva, akár tetszik, akár nem. Maximum politikai legitímitása kérdőjelezhető meg, de nem jogi legitimítása. Azaz ez a hatályos alkotmány, s kész. Hozzáteszem: az alaptörvény 95 %-a régi alkotmány ismétlése, azaz olyan nagy baj nincs vele. A gond a preambulum abszurd szövege és egyes cikkelyek.

    Így tehát a feladat annak elérése, hogy a következő választások után olyan többség alakuljon a parlamentben, mely meg tudja változtatni az alaptörvény elfogadhatatlan pontjait vagy akár új alkotmányt tudjon szerkeszteni. Lásd pl. ezt a javaslatot: http://hazaeshaladas.blog.hu/2012/01/02/az_alaptorveny_koszontese_1

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (8 szavazatból)
  26. asher alexander

    Benito Orban figyelmebe!!!!!
    ESKUDOZNI majd alkalom adtan-(LESZ RA!!!!!!)-a Birosag elott kell majd!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  27. admin,
    Ma reggel válaszoltam Túlavasúti (2012. január 4. szerda 02:34) beírására, most nem látom a válaszomat.
    Van valami oka, hogy törölve lett?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  28. admin,
    Bocs, bocs, bocs.
    Most látom, hogy Túlavasúti több helyre is bepottyantotta, máshol megvan a válaszom.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  29. Egy orszag alkotmanya attol lesz legitim, ha az ervenyben levo torvenyek betartasaval fogadjak el. Szerintem ez 2011 Aprilisaban megvolt, espedig a parlamenti 2/3.
    Az mas kerdes, hogy mit foglalnak az alkotmanyba, milyen torvenyek megvaltoztatasat vonja maga utan. Ez az a helyzet amivel nagyon is vissza lehet elni, ha egypartrendszer teremti meg a 2/3-ot.
    Ez a baj es nem az hogy legitim vagy illegitim !!
    A tavaly tobb tizezer kulhoni magyar tett allampolgarsagi eskut a regi alkotmanyra. Januar 1-tol mar az uj alkotmanyra kell eskudni.
    Ezert teszem fel a legfontosabb kerdest : MELYIK ESKU A LEGITIM ES MELYIK AZ ILLEGITIM, ha ,mindent elakarunk seperni ami 1944 Marcius es 1990 Majusa kozott volt ??? Mit mondanak majd ezeknek az embereknek?
    Mi lesz a kormanytagok es a NAGYVEZER egyetemi diplomaival, amit 1990 elott adtak ki ? Ilyen logika mellett azok is illegitimek, tehat a kormany CSAK FELANALFABETA emberekbol all. Gondolom, hogy ezen el kellene gondolkodn, foleg a sok jogi Dr. Dr.. Dr……. jogtudosnak (inkluzive GYOZOKENEK!!).
    Van egy mondas : A gondolkodasba bele lehet bolondulni, de gondolkodas nelkul mar bolond vagy !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  30. Balazs: mindig az éppen hatályos alkotmányra kell esküdni, s minden eskü legitím, a régi is és az új is

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  31. sajnos kevesen olvasnak bele az uj alkotmányba és csak áttételesen hallgatnak értékeléseket Igy jut el a külföldi sajtóhoz is
    A tüntetés azon cime, hogy vége a Köztársaságnak nem valós
    lévén, hogy az alaptörvény fontos Alapvetése az, hogy hazánk neve magyarország és az államforma köztársaság
    Szocialista jogi végzettségű képviselőnek sem volt különösebb problémája a Preambulummal, ahol a történelmi visszatekintés található ( ez van ország akinél 3 oldal és az előző szinte 3 havonta toldozgatott alkotmánynak a Preambuluma 1 sor volt)
    Az lenne a tisztességes, ha megfelelő párbeszéd és tételes értékeslés lenne Felfedezve nagyon sok eddig hiányolt és most rögzitett pozitivumát Láthatnánk ami sokaknak nem tetszik vagy kétséges (pl az adószint rögzités)
    ha ezen átjutnánk akkor Molnár Csaba volt Progressziv csoportos mszp képviselő mondata az illegitimitásról egy nagy lufivá válna Ezt ő maga is tudja Azt is érdemes visszanézni Hol és mikor lépett ki a tényleges alkotmányozási munkából az mszp-s Bárándy képviselő stb
    Ez persze azt igényli tőlünk, hogy olvassunk és nézzünk utána mindennek és ne bekötött szemmel járjunk
    nagyon tetszik Balázs utolsó mondata igen gondolkodni kell anélkül nem tartalmas az életünk Bábok sokáig voltunk Ez már nem kell

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -9 (13 szavazatból)
  32. sziszi…

    így sziszeg ki egy éppen leeresztő lufiból a lég.

    sziszi…

    belőled ennyi is sok, mondhatni, e-lég

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  33. maxval “Az alkotmány legitím, mert a hatályos jogszabályok alapján lett elfogadva, akár tetszik, akár nem.”
    Ez már nem igaz! Simán lehet visszamenőleges törvényt alkotni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  34. @sziszi (2012. január 5. csütörtök 17:11)
    .
    - Gondolod, hogy a külföld az itteni sajtóVÉLEMÉNYEKBŐL tájékozódik? Hogy nem fordíttatták le a tákolmányt? Hogy nem a legjobb jogi szakértőik tekintették át?
    .
    - “az előző szinte 3 havonta toldozgatott alkotmány” — Micsoda? Hát nem a Fidesz toldozgatta szinte naponta, amíg szét nem verte?
    .
    - “Az lenne a tisztességes, ha megfelelő párbeszéd és tételes értékeslés lenne” — Pont ezt kérték az ellenzéki pártok, de a Fidesz rohamtempóban verte át a parlamenten (magán), teljesen kizárva az értelmes vitát.
    .
    - “pl az adószint rögzités” — Hogy a rossebbe került ez bele? Ezeknek fogalmnuk sincs, mire való egy alkotmány. Egyre biztosan nem: aktuálpolitikai szabályozásra. És igazából arra, hogy ÉVSZÁZADOK múltán is méltó értelezési keret legyen (lásd pl. USA)
    .
    - “Hol és mikor lépett ki a tényleges alkotmányozási munkából az mszp-s Bárándy” — Ott és akkor, ahol és amikor megértette, hogy tökmindegy, mint mond az ellenzék.
    .
    Miért nem próbálsz meg olvasott ideológiák visszaböfögése helyett gondolkodni?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  35. “BKRS
    2012. január 3. kedd
    23:11
    A jogallam es a torvenyesseg keretei kozt nincs mit tenni a kovetkezo valasztasokig.”

    DE VAN!
    Távol álljon tőlem, hogy ötleteket adjak (ha netán megvalósulna, nem én javasoltam), de erre volt már megoldás a világ története során.
    Egy precíz, alapos, minden részletében jól kitervelt, sebészi alapossággal végrehajtott merénylet.
    (Oszt’ jónapot!)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  36. csakigazmondo értékelem a viccet (szerencsére életem során okos és humoros emberekkel volt alkalmam találkozni) az Ön szövege és a hasonló kinek-kinek a bolondnak vagy lekur…sa nem vicces
    Csak a mocskolódásnak egy változata De ha legalább 1 ember vagy zember Ön ezen kacagni tudodtt, akkor persze nagyon jó volt

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  37. kedves Ego
    1) igen gondolom hozzájárul és a forditásainkkal mindig baj volt ( az EU nem véletlenül állitott fel saját forditó irodát mert azt tapasztalta a 10 csatlakozó ország esetében a forditások hibái komoly félreértéseket eredményeznek)
    2) az előző alkotmány toldozgatása nem egy párthoz hanem husz év gyakorlatához köthető Minden környezetünkben lévő ország alkotmányát frissitették
    ..az én véleményem az én véleményem, ami szabad, mint tudjuk, ha ez Önnek nem tetszik, akkor leirja a saját véleményét . Ha kötelező lenne az Ön gondolatait ismételgetni, akkor az valóban az az időszak lenne, amikor március 15-én a Múzeum keritéséhez pasziroztak minket a rendőrök, amit nem szeretnénk
    Soha nem irtam egyetlen sort sem bárkiről elmarasztalóan, lehetőlegf a hireket egészitem ki, a saját jogomon, nem kell vezetőszál köszönöm ez a demokrácia tudja, amikor elviseljük egymás véleményét csak a szélsőségesek cimkézzük (nos ez itt nem történik egyetlen alkalommal sem azokat átugorják..) Majd arról is szeretném, ha szó esnek, hogy most az lenne e dolgunk, amit az olaszok tesznek, hogy államkötvényeket vásárolnak a bank és a gazdagok, vagy mint az angoloknál a gazdagok komolyabb karitaiv munkát végeznének (enélkül a klubból is kiiratkozhatnának)
    majd ha nyilvános perben kérik számon, azon szószólokon akik arra biztatnak pl hogy vigyük ki azt országból a pénzt Erre azt a gyenge választ sikerül adni, hogy hogy merészelem oszko pétert és dr Schiffert egy lapon emlegetni ( miután legazemberezik nemes egyszerűséggel)
    majd lesz választás 2014 ben és akkor lehet tenni az igen jeleket akire gondolják , addig meg lehet eltürni a más véleményeket a sajátunktól eltérőeket, hiszen ez a demokrácia

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (6 szavazatból)
  38. Sanyibácsi. Érdekes, amit írt az imádattal kapcsolatban, de a Bibliai igazságok elég egyértelműek és nem lehet, helyesebben nincs is ellentmondás közöttük. Egyfelől ugye létezik a 10 parancsolati tilalom, hogy Ne imádd és ne tiszteld azokat….., ám ez a törvény egyrészt már a Keresztényekre nem érvényes, mivel a krisztusi törvén eltörölte azt, másrészt maga Jézus jelentette ki, hogy Adjátok meg a császárnak, ami a császáré, illetve a tiszteletet annak, akié a tisztelet. Önmagában a Korona tiszteletével nem sért senki Bibliai alapelvet, mert NEM imádja azt. A tisztelet azt jelenti, hogy nem köpjük le például a magyar zászlót, vagy nem gyalázzuk meg az ország jelképeit és bele tartozik, hogy az ország vezetőit sem, mivel isten engedélyével uralkodnak, így ha ellenük szólunk, valójában Isten elrendezése ellen küzdünk. Ez utóbbi pedig elég ostoba és egyenlőtlen küzdelem lenne. Amondó vagyok, tiszteljük továbbra is az államot, de ha az Állam elvárásai ütköznek Isten elvárásaival, inkább Istennek engedelmeskedjünk, semmint embereknek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  39. BKRS 2012. január 3. kedd 23:11
    Az embert születésével megilleti néhány emberi alapjog. Senkinek nem lehet több jogot adni, mint magadnak van – és neked nincs jogod ezekről a természetes emberi alapjogokról lemondani. A választással 4 évi megbízatást adsz az ügyek vitelére, és nem arra, hogy a jogaidtól megfosszanak – mivel NINCS JOGOD LEMONDANI EZEKRŐL A JOGOKRÓL- tehát nem lehet azokat jogosan elvenni tőled, tehát a tákolmányozás nem illegitim, hanem illegális, alkotmányos puccsot hajtott végre, amit az Alkotmány és a tákolmány szövege is tilt. Az Alkotmány egy társadalmi alapszerződés, és minden jogellenesen kötött szerződés semmis! Semmisségre pedig bárki, határidő nélkül hivatkozhat. Mi MOST hivatkozunk rá.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  40. sziszi – lehetnek szövegértési problémád – de minek azt fitogtatni?
    Az illetők nem “javasolták”, hogy az emberek kivigyék az országból a pénzüket- azonban a kormány felelősségére hivatkoztak annak megállítására! Mert jóhiszeműen senkinek sem javasolhatták, hogy hagyja itthon a “védelem” keze ügyében – amíg nincs értelmes gazdaságpolitika, ami kizárja annak elvételét!
    SEMMI sem tudja egyébként eltörölni azt a tényt, hogy ez a tákolmány egy párt
    hatalmát bebetonozó egy párt által a társadalomra oktrojált (erőltetett) egypárti diktatúrát megvalósító törvény – és nem társadalmi szerződés. Lehet 2/3-olni,
    akkor is egyoldalú diktátum. Az Alkotmány és a Tákolmány szerint is nem csak jog, hanem kötelesség is az ilyen ellen fellépni!
    Mélységes tisztelettel a Haza és Haladás iránt: de igazi közgazdász szemlélet, hogy söpörjük félre ezeket a “másodlagos” kérdéseket, mert legfontosabb a gazdaság rendbetétele, és nem lehet erre energiákat “herdálni”.
    “Nem csak kenyérrel él az ember – hanem igével is”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  41. Van egy gondom. A utobbi idoben barki beszel a kormany reszerol, legyen az a parlamentbol avagy a Sandor palotabol csak nemzeti zaszlo van a hatterben, ha jol emlekszem meg az EU tagjai vagyunk, vagy lehet hogy mar elsinkofaltak az eu-s zaszlokat? Ez nagyon szomoru volna ha mi magunkat zarnank ki ebbol a kozossegbol. A hatranyairol nem, is beszelve. Ha valaki tudja hogy hova lettek a csillagos zaszlok kerem irja meg. Koszonom Ephill

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  42. Kedves kekec jelen Gyurcsány cikk szövege egyértelmű, Bokros saját szájával az ATV-n mondott szövege egyértelmű Itt nem kell szövegértés csak olvasás és hallgatás
    Egyik hozzászólásomban oszkó Pétert és Dr Schiffert idézve mondtam hogy Ők egy riportban elég egyértelművé tették miért nem helyes és miért felelsleges és védelmet élveznek a abnkbetétel a Magyarországi bankokban (azóta már az mszp is felcsatlakozott, előzőleg az elbizonytalanitás volt a gyakorlata)
    Erre egy hozzászóló beszólt, hogy merem a két nevet egy lapon emlegetni és nems egyszerűséggel a Schiffert legazemberezte
    Hol van itt Tisztelt Úr a szövegértés?
    Máshol idéztem Feldmar Andrást
    Bizony szükségünk lenne az álatala mondottakat meghallgatni és vagy elolvasni és valamivel több tolarenciával állni a másik felé
    Igy legyen

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -7 (7 szavazatból)
  43. Sziszi:
    Adtam kiskegyednek negatívokat.
    Persze nem olvastam el demagóg féligazságait , azokra nemadhatok tehát.
    Magának adtam….csak úgy. Megszokásból.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  44. AZ ALKOTMÁNY CSAK AKKOR JÓ, HA MINDEN ÁLLAMPOLGÁRÉ!!!
    ANNAK AZ ALKOTMÁNYNAK, AMELY A HAZA AKÁR CSAK EGYETLEN ÁLLAMPOLGÁRA SZÁMÁRA NEM ELFOGADHATÓ ÉS AZT NEM ÉRZI MAGÁÉNAK, ANNAK AZ ALKOTMÁNYNAK A SZEMÉTDOMBON A HELYE!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  45. Kerpács Winnetou

    Úgy emlékezek, hogy a mostani kormány is a választások után felesküdött és úgy emlékszem, a nép akaratára, ill. döntéseit a nemzet javára….! Külön a miniszterek és a képviselők! /itt a kormányon lévő képviselőkre gondolok/
    És az esküjükhöz HŰEN is nyomkodtak??????? Vagy már annyira elszálltak a hatalom mámorától, hogy mindent elfelejtettek…………….??? Azt is, ahonnét jöttek?…..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  46. Emily : hadd ne minősítsem. Még egy társasházi közgyűlésen egy viszonylag nem nagy társasházban sem oldható meg – nemhogy 10 millió ember között!
    sziszi: mondom: sövegértési problémák!
    “Sokan, egyre többen fogják kisebb-nagyobb megtakarításukat és viszik Ausztriába. Egyre tömegesebb méretet ölt a forintból és az országból való menekülés. Ez baj, nagy baj.” (Tehát nem Gyurcsány szövegétől indulnak meg – hanem MÁR tömegméreteket öltött!)
    Az okok nyilvánvalóak. Az emberek nem érzik biztonságban itthon pénzüket, attól félnek, hogy egy esetleges államcsőd esetén a kormány ráteszi a kezét bankszámlájukra. Nem hisznek a kormánynak, nem bíznak a forintban.

    “Az emberek reakciója érthető. Nem lehet őket hibáztatni. Amit tesznek, az jogszerű, nincs, aki számon kérhetné döntésüket. De nem biztos, hogy helyesen cselekszenek. Nem biztos saját személyes érdekeik, és nem biztos a nemzeti érdek tekintetében sem” – mit nem értesz ezen?.
    Már azon kívül, hogy eltévesztetted a topicot, ez nem a gyurcsany-fogd-a-penzt-es-fuss

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  47. A Tákolmány hazugsággal kezdődik: “Magyarország demokratikus jogállam.” Na, ebből semmi nem igaz, csak a mondatvégi pont.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  48. A MAGYAR és KÜLFÖLDI ÉRTELMISÉGNEK is FEL KELLENE HATHATÓSAN HÁBORODNIA azon, amit a közveszélyes Orbánék “megalkottak”.

    Magyarország már nem íköztársaság, akkor hogy lehet köztársasági elnöke?
    A védelmére állított had a “palotája” előtt pedig olyan horibilis összegbe kerül, amelyből hazánk ÉHEZŐ GYERMEKEI hosszú távon jól lakhatnának!!!!!!
    ELÉG VOLT AZ URHATNÁMKODÁSUKBÓL!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
Kapcsolódó cikkek

Mesterházy: biztos, hogy lesz csalás 2014. április 5. szombat

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos