Ronai and Ronai
AMERIKAI

Amerikai terrorbombázók támadták Magyarországot 2011. június 19. vasárnap 11:39 Forrás: AN, Kormányzati portál

  • Hozzászólások(135)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Amerikai terrorbombázók támadták Magyarországot

Budapest – Legalábbis a kormányzati portálon olvasható Honvédelmi minisztériumi bejegyzés szerint. A diplomáciai siker és a jó viszony már előre is garantált, a Szabadság téri nagykövetségi épületben és a tengeren túl is bizonyára örülni fognak a HM hivatalos fogalmazásának, miszerint amerikai terrorbombázók támadtak 1944 nyarán!

Íme a veretes szöveg, aminek az amerikaiak bizonyára nagyon fognak örülni:

A hagyományápolás és a hősök tisztelete jeléül minden évben megkoszorúzzák Pászthy István repülő hadnagy emlékművét a Somogy megyei Kerekiben. Így történt ez idén is a „Várjátékok és Gyermeknap”-on.

1944. június 16-án a veszprémi Puma Repülőszázad a Balaton térségében vette fel a harcot a túlerőben levő amerikai repülőkötelékkel, melyet 658 terrorbombázó és 290 kísérő távolsági vadászgép alkotott. A magyar oldalon a teljes három század, 28 Me-109-G-6 géppel vitéz Heppes Aladár őrnagy, osztályparancsnokkal az élen szállt szembe az ellenséggel.  Pászthy hadnagy a harc során segítséget kért, mert többen is támadták. Társa, Karátsonyi hadnagy segítségére sietett, de Pászthyt megsorozták.

Sebesülten ugrott ki a gépből, ejtőernyője azonban a zuhanó gépbe akadt, ami a pilótát magával rántotta a mélybe Kereki térségében. Az egyenlőtlen harcban öten vesztették életüket, egy pilóta súlyos, egy könnyebben megsérült. A „Puma” pilóták ezen a napon lelőttek tíz Liberátort, négy Lighninget, egy Thunderboltot és egy Mustangot…

Pászthy István hadnagy hősies helytállására emlékezve 2005-ben a község kegyeleti parkot alakított ki, tisztelegve egyúttal az első- és második világháború összes repülős áldozata előtt. A Magyar Veterán Repülők Szövetsége Somogy Megyei Szervezetével közösen állított emlékművénél a mai utódok, a kecskeméti „Puma” repülőszázad képviselői is fejet hajtottak. Az emlékműnél – tisztelegve a katonaelődök emléke előtt a Nyugat-magyarországi Hadkiegészítő Parancsnokság nevében koszorút helyezett el Horváth Jenő százados, Kaposvári Toborzó és Érdekvédelmi Irodájának irodavezető-helyettese.

A falunapi forgatagban a kaposvári toborzók önálló standon népszerűsítették a Magyar Honvédséget tájékoztató anyagokkal, a katonai sajtó termékeivel, egyúttal tájékoztatást adva az érdeklődőknek a katonai pálya nyújtotta lehetőségekről.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 3.0/5 (6 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: -1 ( 15 szavazatból)
Amerikai terrorbombázók támadták Magyarországot, 3.0 out of 5 based on 6 ratings

Címkék:, , ,

  • Hozzászólások(135)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

135 Reader’s Comments

  1. Nade uraim.
    NE hőbörögjünk , sörözzünk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  2. Nem szólok bele ha valaki gyilkol egy mást , mert öléskor én is mekkívánom a nyugalmat………../ Piszkos Fred /

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  3. neroka:

    - Alapvetően igazad van, de egyszerűen elviselhetetlen, mikor valami örök vesztes balfék idejön, azt se tudja, miről van szó, de azért berondít valami irgalmatlan baromságot.

    Az ilyennel nem lehet szót érteni, ez több éves személyes, és netes tapasztalat.

    Ha pedig ismered a “stílusom”, akkor azt is jól tudod, hogy nem ez az én alapformám, amit legutóbb produkáltam, és amit amúgy jogosan kifogásolsz.
    Hanem az, amit a hosszabb, elemző kommnetjeimben szontam hozni.

    “…Útszéli stílusban nem hinném, hogy sikerülne, inkább dacot szül…”

    - Sehogy sem sikerülhet, az ennyire ostobákkal szemben, mint pl. ez a “balog lajos”, vagy kifene. Ezekkel nem lehet értelmesen beszélni, hidd el.

    És aki nem érti, miért rágtam be ennyire erre a majomra, tessék elolvasni elsőnek a cikket újra, majd az első kommentem, aztán a többi kommentet is, az első 30 elég lesz most. Főleg a hosszabb beírásokat figyeljétek, végül azt, amit ez a gyökér berotyizott ide elsőnek.
    Könnyű megtalálni, valahol az első 30 komment között van, ha jól emlékszek.

    És nézzétek már meg, m i volt az épületes “válasza”, vagy 20 kommentel innen feljebb… ember, egy gyengébb képességű óvodás komolyabban tudná előadni magát…

    Nem tudom… lehet, részeg volt, vagy mittudomén, de hogy nem százas a gyerek, az biztos.

    De mondom, ellenőrizzétek ti magatok.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  4. Amúgy, erről a beírásáról van szó, miután elég alaposan kielemeztük, m i ez az egész, amiről a cikk szól:

    Balogh Lajos
    2011. június 19. vasárnap
    15:08 …:
    “…, az angol légierő meg terror bombázta a magyarokat…”

    - Értitek, mintha semmit nem írtunk volna erre előtte, és mintha a cikk ott se lenne.

    Azt meg hagyjuk, hogy ez a dühödt röfögés, hogy hát márpedig, akkor is, akárki akármit mond, “… az angol légierő meg terror bombázta a magyarokat….”, na, ez egy marhaság, téves, nulla ismeretekről tanúskodik (és igen alacsony iskolázottságról, valamint erősen flusztrált személyiségről).

    Azért ebben értsünk már egyet…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  5. B. Lajos egy fanfár.
    Akit valaki egyre csak fúj !
    Fujjj…
    ( Ezért kár vele vitázni , csak az időt rabolja az ügy.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  6. Kezdetek át esni a ló túl oldalára. B.T dumája vérlázítóbb volt sokkal B.L dumájánál öt mégis “lógva” hagytátok.
    De ez a lényegen nem változtat! Ez nem ide való stílus, nekem személy szerint a “személyeskedő” cikk bevezetők is kezdik szúrni a szemem. Ennek a lapnak ez nem áll jól s nagyon nem örülnék ha ebbe az irányba mennének el a dolgok.
    Pl: a magyar talibánok stb stb olvasom egyik cikk alatt. Hát ettől nem lesz hitelesebb sem a portál sem a mi hangunk.
    Nem az a kérdés “igazad van e ” hanem az tartozol e magadnak s minden olvasónak annyi tisztelettel hogy nem “kurucban” nyomod. Jó lenne ezt a színvonal csökkenést még addig meg fogni még lehet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  7. Eldrad, térjünk vissza szokott formánkhoz. Látod, kedvenc kulturális helyszíneden, Pakisztánban járva mit találtam, mintha arrafelé egy atomrobbanás nem lenne újdonság. :-) Mohendzsodáro nagyon gyanús. Mintha valami történt volna ott
    valamikor. Ha már arra jártam, beugrottam Göbekli Tepébe is, egy kicsit elidőzni.
    Ugye, mennyivel izgalmasabb, mint Lajossal szót váltani?
    Ki taníthatta az akkori embereket erre a hobbyra, hogy köveket faragjanak és furcsa formákba helyezzék el? Ez a kőfaragási mánia gyanús, mindenfelé elterjedt. Közben eltelt a nap.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  8. a számok mindent elmondanak…még ha igaz lenne is, hogy ártatlan kis agresszorba belerúgtak…

    szóval az elefánt és az egérke a hídon menetel és az egér felsikolt, látod elefánt hogyan dübörgünk mi ketten?

    a legutóbbi 1200 év magyar történelme elvesztett csaták sorozata, nem volt egyetlen győztes sem

    Szent László eső után köpönyeggel a tatárok kivonulása után csinálta, István a saját családját is kiírtotta valami ideológia miatt aminek máig isszuk a levét, az Árpádék legalább őszinték voltak: betörtek, letarolták és azt ordítozták nekünk van szükségünk erre a területre és megtartjuk, kerűl amibe kerűl a többi ájtatosság

    most agnoszkálással felborzolni idegeket: NEM MENŐ

    bruhahahah a Hende mint katona? hát János Vitézben vagy a Csárdás Királynőben

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  9. Egy kis tanmese:
    Amikor Mindszenthy 56-ban kiszabadult a börtönéből, a riporterek megkérték, értékelje a helyzetet.
    Mindszenthy azzal hárította el a kérést: „Előbb tájékozódom!”
    Bár nem vagyok sem vallásos-, sem Mindszenthy hívő ember, de Mindszenthynek ez a mondása okos dolog volt.
    Mielőtt valamiről, vagy valakiről mond az ember valamit – pláne ha súlyosat -, célszerű előbb tájékozódni.
    Eldrad szaki, anélkül volt szíves egy mondat alapján elítélően nyilatkozni rólam, hogy ismerne engem.
    Most nem fogok bemutatkozni, de azért azt leírom, hogy:
    Régi vita a baloldal, és a jobboldal között, hogy a VH felszabadította, vagy megszállta-e Magyarországot?
    Általában a baloldal elfogadott, hogy felszabadította, a jobboldal szerint viszont megszállta.
    Nyilvánvaló, hogy egy bombázás az elszenvedők által, nem tartozik a dicséretes tevékenységek körébe. Bárki is teszi azt, az elszenvedő agyán nem az cikázik át, hogy „Jaj de jó, ez a bombázás, mert most ettől fel fogok szabadulni a fasizmus alól”, az sem fog megfordulni a bombázást elszenvedő fejében: “miért is támadták meg Horthyék a szövetségeseket”, egyszerűen kellemetlenül fogja magát érezni, pláne, ha előbújva az óvóhelyről a lakása helyén egy romhalmazt talál. Ne csodálkozzunk hát, ha a régi filmhíradók – már propaganda célból is – „terrorbombázásról” beszélnek.
    Sajnálatos, de tény, hogy ezek a bombázások – Horthyék-, majd Szálasiék által értelmetlenül vállalt háború hozadéka voltak, melyek súlyos ember-, és anyagi áldozatokkal jártak.
    Az már más kérdés, hogy illik-e MA „terrorbombázásnak” nevezni ezeket a légi műveleteket, mint ahogyan illik-e „megszállásnak” nevezni a VH szárazföldi műveleteit?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  10. Kedves Balogh úr!
    A történelem nem arra való, hogy tényeken vitatkozzanak. Ami történt, az történt! Legfeljebb magyarázni lehet az okokat, de az okok ismét csak megtörtént dolgok! Ezért aztán mindíg azt mondtam: a történelem arra való hogy levonjuk a tanulságokat!
    Amikor ön volt oly’ kedves “angol terrorbombázások”-ról írni, történelemhamisítástr követett el! A Royal Air Force ugyanis egyetlen bombázóbevetést sem hajtott végre a korabeli Magyar Királyság területe ellen!
    A “terrorbombázás” az, amelyet kifejezetten nagykiterjedésű, civil célpontok ellen hajtanak végre, kifejezetten abból a célból, hogy az infrastruktúra és a lakosság minél nagyobb mérvű elpusztításával aláássák a polgárok morálját. Ilyen bevetéseket a II. VH idején kizárólag a német (Nagy-Britannia, Hollandia, Franciaország) és a brit (csak a Harmadik Birodalom) hadvezetés rendelt el!
    Az, hogy a történtek idején az USAAF bombázóbevetéseit az érintettek, illetve a katonai/politikai vezetés minek minősítette érdektelen, mivel az alapos elfogultság, az ok-okozati viszonyok célszerű elferdítésének szándékának gyanúja áll fenn! Akárcsak azoknál, akik MA teszik ugyanezt!
    A Vörös Hadsereg “felszabadítói”, illetve “megszállói” mivoltán folyó vita mindkét felének igaza van. A V.H. ide mint megszálló vonult be, erőszakkal, legyőzendő egy olyan államot és annak hadseregét, mely országával szemben agresszorként lépet fel, azaz ki nem provokált háborút indított ellene. Ennek ellenére azoknak, akiknek a V.H. bevonulása jelentette a német megszállás végét, a megszálló németeket kiszolgáló, hazaáruló és népírtó rezsim felszámolását, mindenképpen felszabadulást hozott!
    Tehát óvatosabban a véleményekkel!
    Ami a HM honlapján megjelent irgalmatlan ostobaságot illeti:
    Az USA kormányzatának illetékesei szépen elolvassák ezt (“amerikai terrorbombázók”), aztán előveszik a hírt, kiszerint Roosewelt elnök újabban már nem érdemel teret Magyarországon, kikaparják az archivumból a fedtékkel leborogatott szobrokról, a Jány Gusztáv rehabilitálásáról, az antináci ellenálló Ságvári Endre utólagosan ismét bűnözővé nyílvánításáról, meg a háborús bűnös Wass Albert felmelegített kultuszáról, az egsézet beteszik egy dossziéba, s azt átadják főnöküknek.
    Na, mi fog ebből a Főnöknek “lejönni”? …

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  11. yehooda woolf:

    “..a legutóbbi 1200 év magyar történelme elvesztett csaták sorozata, nem volt egyetlen győztes sem…”

    - Azért ne túlozzunk, mert ez meg a mélymagyarkodás másik véglete.

    A Magyar Királyság egykor európai főhatalom volt, hülyére vertek több nagy ütközetben is mindenféle ellenséget, és az állami lét stabil volt, többnyire.
    Az Árpád- kor nagyobb része azért nem a tatárpestitről szólt, hanem az erőről, a fejlődésről.
    Vagy, a Hunyadiak török- és osztrákellenes hadjáratai… esetleg Nagy Lajos, aki tényleg lepofozott mindenkit, aki csúnyán mert nézni az országra.

    Szóval, ilyen is volt, nem is kevés.

    A Hunyadi- ház férfiörököseinek kihalásával indult meg a romlás, ami azóta is tart.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  12. szendam:

    “…Ilyen bevetéseket – terrorbombázásokat – a II. VH idején kizárólag a német (Nagy-Britannia, Hollandia, Franciaország) és a brit (csak a Harmadik Birodalom) hadvezetés rendelt el!…”

    - KIegészítem:

    Az USA is tett ilyet, mégpedig Japán ellen, és most nem a két nuke- ról beszélek, hanem pl. Tokió felperzseléséről (több volat a halott, nagyobb léptékű volt a pusztítás, mint a nuke támadásoknál).

    A többi OK.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  13. “…Na, mi fog ebből a Főnöknek “lejönni”? …”

    - Az, ami nekem már rég lejött:

    A “magyarországnak” nevezett szellemi- fizikális csődtömegből meneküljön, ki merre lát.

    Ahogy megtehetem, már itt sem vagyok…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  14. Kedves Szendám!
    Szép az amit Ön ír, csak éppen nem tudja – legalábbis ez az utolsó szöveg ezt bizonyítja -, hogy a vita Eldrad, és köztem miért keletkezett.
    Eldrad elolvasott tőlem egy mondatot, és annak MÁSODIK RÉSZÉN felháborodva, volt szíves kétségbe vonni, hogy én elolvastam a hozzászólásokat.
    Nos, nemcsak elolvastam őket, de meg is néztem az idézett fájlokat, és azok között kettő olyat is találtam, melyben két korabeli filmhíradó angolszászbombázásról tudósít.
    ( http://filmhiradok.nava.hu/watch.php?id=5679 – és http://filmhiradok.nava.hu/watch.php?id=5706 )
    Erre voltam szíves azt a megjegyzést tenni, amit jobboldali körök nálunk oly szívesen hangoztatnak, hogy:
    „A Vörös Hadsereg megszállta, az angol légierő meg terror bombázta a magyarokat”
    Az igaz, hogy nem rágtam senki szájába, hogy én helyeslem, vagy nem helyeslem ezeket a fogalmakat, ennek köszönhetően Eldrad szakitól – akinek hirtelen felforrt az agyvíze – megkaptam a magam minősítését.
    A tanmese erre íródott.
    Nyilvánvaló, ahogyan Washingtonban felkapják a fejüket az illetékes urak, hogy a Szövetséges Haderő repülőgépei terror bombázták Magyarországot, ugyanolyan érzékenységgel felkapják a fejüket az elvtársak Moszkvában, hogy ők megszállták Magyarországot.
    Ezért kellene óvakodni napjainkban derék jobboldali politikusainknak – meg a polgárainknak is – MINDENFÉLE MINŐSÍTÉSSEL. A „megszállás” fogalmával csakúgy, mint a „terrorbombázás”-sal.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  15. szendam ott a pont. Már kezdtem volna értelmezést tartani a katonai zsargonról ,fogalmakról de meg előztél.
    Elég szomorú hogy a “főnök” sem fog más következtetésre jutni mint mi. I.Viktor s a királysága elég csúnyán szerepel mostanában, be indult a régi recept “ha nem értettük meg történelmünk hamisítsuk meg azt”. Ez jellemző volt mindig is a “vitéz urakra” nem lehet min csodálkozni.
    A magyar történelem ősz mérlege pedig nem szol másról mint kudarc kudarc hátán ,független attól hogy volt egy-két “jó év”. De ami igazán szánalmassá teszi az az árulások sora kezdve az állam alapító szenttől mostanáig.
    Lehet ez az oka annak hogy uns untalan szeretnék másképpen fel idézni az eseményeket mint ahogyan azok meg estek,pedig ezzel el veszik az esély hogy tanulhasson a jövő nemzedék a múlt hibáiból. Így kényszer pályára állítva ,előre “programozva” a történelmet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  16. Jobb esetben az jön le a főnöknek, hogy megkérdezi: Tudja valaki,
    hogy hol van Magyarország? Yes? YEEEES ! Ááh!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  17. Szerintem egyszerüen arrol van szo, hogy a sértödött OVIS gyerek megsértödött és kivagta a narcisztikus hisztit. Ez egy fricska Amerikanak, amitöl a mi ovisunk most megvéd minket. OVIS gyerekre nem lenne szabad bizni a diplomaciat, de…
    Az IMF kipaterolasa utan megengedhetjük magunknak, hogy Amerikat “pateroljuk” ki. Elvégre ki az erösebb? Üldözött orszag vagyunk ezért szükségünk van arra, hogy az OVIS védjen minket. Legalabbis az ö pszichopata téveszméiben ez igy jelentkezik. Sajnos a haboruzas, ha valaki politikus nemcsak a közvetlen környezetet érinti, hanem adott esetben egy orszag sorsat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  18. #
    B Tibor
    2011. június 19. vasárnap
    13:13

    Javasolnék egy agyi CT-t.
    A bajt jobb csírájában felismerni,kezelni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  19. Egy királyság, amelynek nincs is királya, hadat üzen az összes igazi, erőt képviselő nagyhatalomnak. Hős katonái utolsó csepp vérükig védik ezt az ügyet. A szúnyog meg van sértődve, ha a . sz ú n y o g c s í p t e . ó r i á s . a gy o n cs a p j a. .Egy szúnyogtól ez természetes, ha életben marad.
    Vezérünk – Vitéz Nagybányai Horthy Miklós Őfőméltósága – csak Joszif Viszarjonovics Sztálinnak Generálisszimusznak köszönhette, hogy nem került a Nürnbergi Nemzetközi Bíróság elé, a többi háborús bűnös közé a vádlottak padjára. Ezt a kegyet, melyet – sajnos – a többi szövetséges is elfogadott, valószínűleg az utolsó percek beli – nem önzetlen – béke kisérletének köszönhette…
    Na, ez is egy “katonai pálya” volt, meg a Donkanyarnál elvérzett 200000 élete is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  20. Kedves Balogh Úr!
    Elnézését kérem, hogy (09:05)-ös, hozzám intézett bejegyzésére csak most válaszolok. Egyéb (jövedelemszerző és családfenntartó) tevékenységeim ebben eddig megakadályoztak.
    Nem tudom, fogja-e olvasni ezt a bejegyzésemet, de szeretném kifejezni azon véleményemet, hogy mindent amit eddig leírtam TELJES MÉRTÉKBEN FENNTARTOM, és amelyekkel ön sem vitatkozott.
    Az idézett filmhíradók, az “angolszász bombázók”-ról nem mérvadók! Ugyanez vonatkozik a magyarországi “terrorbombázások”-ra is! A brit királyi légierő (“angolszász”), azaz a Royal Air Force Bomber Command-ja soha egyetlen bevetést nem hajtott végre a Magyar Királyság korabeli területei ellen, az olasz területről bevetéseket 1944. nyarától őszéig eszközlő USAAF pedig soha nem alkalmazott a Magyar Királyság területén található polgári célpontok ellen “terrorbombázást”!
    A “HM” honlapján található minden további bejegyzés (kivéve a 101. honi vadászrepülő ezred “Puma” századának lelövésszámát) természetesen megfelel a valóságnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  21. A mexállás mexállás volt, ez nem vitás. Maga a Szovjetunió is mexállt, ellenséges országnak tekintette Magyarországot. Nem felszabadítottnak.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  22. Ludvig van?, Horthyt elsősorban azért nem állították hadbíróság elé, mert a komcsik úgy döntöttek, hogy ahhoz túlságosan is népszerű, hogy kitekerjék a nyakát. Amúgy megérdemelte volna, a szűklátókörűségével, a hülyeségével, az anakronizmusával valszeg tízszer olyan kártékony volt, mint Szálasi, csak legfeljebb nem olyan látványosan.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  23. Mellesleg a felszabadító ha a csata után nem húz haza, onnantól már bizony megszálló.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  24. Szálasi is azért tudott emberkedni, mert Miki bácsi annyira pofozta hazáig a nyilasmisiket mint Vitya a gárdát, a véderőt és a többi neonyilas naplopót.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  25. Na, tegyük tisztába ideológiailag.

    A szovjet bevonulás mexállás volt..

    A felszabadulás az lett volna, ha az angolszászok jönnek be.

    Izrael meg ellenőrzi a Nyugati Partot.

    Jó lesz így?

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  26. És a Horthy szabadon kinyírhatta volna Szálasiékat. Ahogyan a szocdem újságírókat is kinyíratta Prónayékkal, és semmi baja nem volt belőle. Lehet, hogy Vityka jogilag nem nagyon tud mit kezdeni a nejlonhungaristákkal, de Horthy simán elintézhette volna őket, mert ebben az országban az történt, amit ő akart.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  27. Egy időben azt gondoltam, hogy ismét meg kéne nyitni a haláltáborokat és egy-két hetes beutalót adni az újnáciknak,hogy tudják, miről beszélnek. Hátha észhez térnek, ha egy kis időre ők vannak a szívó ágon.Mindezt akkor gondoltam nagyon komolyan, amikor megláttam mauthauseni tábort. Nagyon rég volt már, de még ma is megborzongok, ha felidézem a látottakat. Ma már elbizonytalanodtam. Nehogy módszertani továbbképzésnek értékeljék a dolgot és a továbbfejlesztésén dolgozzanak. Vagy mindez hülyeség?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  28. Akkor is azt mondanák, hamisítvány, satöbbi… teljesen mindegy, mit mutatsz nekik. Én inkább szibériai ólombányát mutatnék nekik. Egy olyan negyven évre, hogy bőségesen legyen idejük körülnézni.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  29. Kedves Ricsi! A hejesirásod teccik, de komojan! Mintha a Pali bánál lyártál volna egy új tanfolyamon. A Vixinház vagy a tyuxar volt már?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  30. Jó kis (nagy) vita kerekedett egy Hende hülyeség miatt, nemde? Egyébként meg elvitatkozhatunk itt akármeddig, az semmit nem változtat a lényegen. A lényeg pedig az, hogy szokásunkhoz híven rossz helyre álltunk , és kaptunk a pofánkra. Ja és sosem tanulunk, megint rossz felé megyünk (kifelé az EU-ból)!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  31. Szendam :
    Depiszokul igazad van…ottegye a fene az egészet !…volt egy barátunk , az USA…most az is odaveszni látszik a turulmadaras istenverte nagymagyar lelkilötty indulattyainak nemzetiszín-pántlikás oltárán.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  32. Jamég annyit :
    Istvánt a királyt egyáltalán nemtartom hősnek , csak egy korabeli reálpolitikusnak…olyasminak mint manapság Bajnait.
    Amit tett AKKOR hasznos volt , mostmár nemsok jelentősége van.Amikor az EMBER a végtelen kapujában áll és a Holdat ostromolja.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  33. Hogy el árulta az Erdélyi fejedelmet ,azt a Gyulát? :-) Tudod aki nélkül tönkre verték volna a pogányok. Vagy az volt hasznos ahogy át dobta a bizánciakat s a görög katolikusokat a palánkon mint azt a bizonyost? Az “állam alapító” ,persze azt is tette de sajnos sok mást is aminek legsúlyosabb következménye hogy őrökül hagyta az utókornak hogy “így is lehet” !!!! Már mint árulással,s ezt jól meg is jegyezték. Ezért aztán emlékezzünk a szent árulóra is méltón.
    S lőn tényleg!!! Mindjárt köszönhetünk is neki még egy hagyományt,a történelem hamisítást hisz a kevésbé rokonszenves örökségre nem “emlékszik” mindenki.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  34. Egy dolog a hősies ellenállás,a másik,az antifasiszta koalició harca a nácizmus ellen.
    Nem lehet a hazát védő hős katonát szembe állitani, a nácik ellen küzdő demokratikus erőkkel.
    De hát mit vár az ember ettől,a horthy, és a nyilas időket dicsőitő,azt elődeiknek tekintő ditkaturától?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  35. komoly. jehudavulf…
    “Szent László eső után köpönyeggel a tatárok kivonulása után csinálta,”
    hát édesöcsém….végülis csak 200 évvel lőttél mellé. az tulajdonképpen semmi…mondhatták volna 1976ban a wahingtoni bicentenáriumi ünnepségek pezsgőműmorában is. értem én hogy mondandód szemnponjából irreleváns összekeverni szt lászlót IV. bélával, ám ez azért sokat elárul posztgradurális történelmi tudásodról, mellyel mondanivalódad igyekszel alátámasztani.
    valaki amúgy a definiálta már a terrorbombázás kifejezés jelentését?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
Kapcsolódó cikkek

Terrorfenyegetés Magyarországról 2014. február 12. szerda | AN

Ki fizeti Áder amerikai útját? 2013. október 28. hétfő

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos