Ronai and Ronai
AMERIKAI

Emberi erőforrások a Hiltonban 2013. december 25. szerda 19:23 Forrás: Nolblog

  • Hozzászólások(90)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Emberi erőforrások a Hiltonban

Budapest – Negyven szegény gyereket látott vendégül a miniszter a Hiltonban.  Vacsorát kaptak, bűvész is volt, azután mehettek haza, vissza a nyomorba. Balog Zoltán valószínűleg fel sem fogja, hogy a gyerekeket megalázták.

Szervusztok gyerekek, Zoli bácsi vagyok, nektek csak Balog Zoltán emberi erőforrás miniszter. Tudjátok mi az, hogy emberi erőforrás? Na ugye, hogy nem? Nem baj gyerekek, én sem tudom, mert nincs is semmi értelme. Ugye, hogy milyen vicces a Zoli bácsi?

Aztán azt tudjátok-e gyerekek, mi fán terem az, hogy miniszter? Úgy van, okosak vagytok, nem fán terem a miniszter. A miniszter az egy bácsi, néha néni, de legtöbbször inkább mégis bácsi. A miniszter, gyerekek, latinul azt jelenti, hogy szolgáló. Vagyis, szolgál a miniszter, az embereket szolgálja, a magyar miniszter pedig a magyar embereket.

Ugye, hogy milyen jó itt nektek a Hiltonban! Egyetek csak, amennyi belétek fér, tömjétek teli a pocitokat, mert ha hazamentek, az lesz megint, ami eddig volt. Üres asztal, fűtetlen szoba.

De most ne gondoljatok ezzel, örüljetek, hogy itt lehettek, mert a Zoli bácsi volt olyan jó, hogy meghívott benneteket a Hilton szállóba. Jaj, hülyeséget beszélek, dehogy a Zoli bácsi hívott meg titeket, még majd bajom lesz belőle! Orbán Viktor bácsi és a Fidesz vendégei vagytok. Meg a magyar emberek vendégei, ők fizetik itt a számlát, lehet, hogy majd lebarterezzük. Nektek ezt nem kell tudni, hogy mit jelent, ti csak érezzétek jól magatokat.

Amíg esztek, elmondanám nektek, hogy Magyarország jobban teljesít. Még nem jól, de már jobban. Véssétek ezt jól az eszetekbe! De még ennél is jobb lenne, ha a szüleitek is megtudnák. Mert ti még nem tudtok szavazni, kicsik vagytok ahhoz, hogy felelősen döntsetek az ország sorsa felől, de ha hazamentek innen, és viszitek magatokkal a tőlünk kapott Nyilas Misi pakkot, akkor majd szépen elmesélitek a szüleiteknek, hogy a Zoli bácsi milyen kedves volt hozzátok. És, hogy ez nem a Zoli bácsi kedvessége, hanem Orbán Viktor bácsi jósága, csak ő most nem ért rá, ezért a Zoli bácsit kérte meg, hogy adja át nektek a Fidesz és a kormány üdvözletét.

Vegyetek nyugodtan abból a finom csirkemellfiléből, otthon úgysem esztek ilyet. Persze, otthon ti mást sem nagyon esztek, meg tudom, hogy fáztok is gyakran, de ha elmondjátok a szüleiteknek, hogy a Zoli bácsi milyen kedves, és a Fidesz mennyire aranyos, a kormány meg egyenesen ennivaló cukorfalat, akkor jövőre is ígérünk nekik tűzifát a szavazás előtt. Meg beülhetnek az autóinkba, hogy ne kelljen gyalog menni szavazni.

Na, hogy ízlik a menü? Leírom nektek, hogyha majd mentek az iskolába, el tudjátok mondani a többi szegény gyereknek, akik most nem lehetnek itt, hogy mi volt: libaerőleves zöldséggel, lúdgégetésztával, csirkemellfilé calvadossal ízesített gombamártással, zöldséges lasagne-val, brokkolirózsával és párolt rizzsel, desszertnek meg joghurttorta eperöntettel.

Ugye tudjátok, hogy mi az a calvados? Jól van, már megijedtem, hogy nem tudjátok. Hanem azt mondtam már, hogy kipateroltuk az IMF-et? Remélem örültök neki. Most már a magunk lábán állunk és a világpiacról veszünk fel hiteleket. Jóval drágábban, mint amennyiért az IMF-től kaptuk volna, de ez titeket ne érdekeljen gyerekek, ti csak falatozzatok szépen, nem a ti dolgotok, hogy ilyeneken törjétek a kobakotokat.

Ezt az IMF-et is csak azért mondtam, hogy örüljetek.

Remélem, mindenkinek ízlik a lúdgégetészta, ilyet se esztek mindennap, sőt, valójában soha többet nem esztek ilyet gyerekek. Mert az, hogy ti negyvenen most itt vagytok a Hiltonban, csupán egy gesztus a részünkről. Tudjátok gyerekek, hogy mi az, hogy gesztus? Akarjátok, hogy elmondja nektek a Zoli bácsi?

Jó, jó, nem kell rögtön idegeskedni, nem mondom el.

De az biztosan érdekel titeket, hogy a Kúria is a bankok oldalára állt. Nem kurva, hanem kúria! Ja, hogy akkor nem érdekel? Nem baj, inkább elmesélem, hogy a Hilton egy nagyon elegáns és drága szálloda. Olyan sokba kerül itt minden, hogy még én magam sem tudnék mindennap itt ebédelni, annyira drága. De azért csak nézzetek jól körül, hogy amikor majd hazamentek, és korog a gyomrotok, meg fáztok, úgy, mint mindig, amikor nem hívunk meg benneteket a Hitonba, akkor jusson eszetekbe, hogy a Zoli bácsi milyen szépen beszélt hozzátok. És mondjátok el a szüleiteknek, hogy kire kell szavazni jövőre. Ami már nincs is olyan messze, alig több mint száz napot kell már csak éhesnek lenni, és fázni, utána új világ kezdődik. Akkor majd éhezhettek és fázhattok tovább.

Úgy, mint eddig, de az is lehet, hogy még ennél is jobban.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.8/5 (38 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +60 ( 66 szavazatból)
Emberi erőforrások a Hiltonban, 4.8 out of 5 based on 38 ratings

Címkék:, , , , ,

  • Hozzászólások(90)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

90 Reader’s Comments

  1. gret49
    Egy-egy közvetítés a “honatyák házából” elég ahhoz, hogy láthassuk: magasról, nagy ívben tesznek mindenkire, tisztára idegölő ami ott történik!
    -
    Ez a koleszosok Köz(gép)társasága sem a hazával sem az itt élőkkel nem foglalkozik – ez a nagy keresztényi, mély hazaffyas magyarságuk, a mente és a térdig érő kokárda elég a magamutogatáshoz, ezzel sokat lehet elérni!
    -
    Most már inkább csak a nép hergelése megy, hogy végre szakadjon már el a cérna!
    De itt az emberek a 2014-s választásban gondolkodnak, hogy majd elmennek szavazni és elzavarják ezeket is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  2. aki valaki
    2013. december 26. csütörtök
    01:14

    Ezért hiányolok egy pozitív programot.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  3. KORDON BLUED
    2013. december 26. csütörtök
    08:53

    A blogszférán kívül hol olvasható egy ellenzéki politikus elemző, és nem fanyalgó állásfoglalása az ügyről? Akár utólag? Mert mostanában lehet, hogy feltünedezik, de azon melegében többet lehetett olvasni a blogokon az ügyről, mint az ellenzéki honlapokon.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  4. bumburi
    2013. december 25. szerda
    22:56
    .
    Azt kérdezed tőlem, kire szavazzunk!?
    Azt mondod, hogy nincs olyan ellenzéki párt, aki ellenzéki módon viselkedne?
    .
    Ugye csak viccelsz?
    Ugye nem mondod azt, hogy nem tudsz róla, másfél év óta, van egy olyan bejegyzett párt, aki – még benn van a parlamentben, de nincs frakciója – mindent megtesz azért, hogy felhívja az emberek a politikusok és az “értelmiségiek” figyelmét arra, hogy cselekedni kell, valamit tenni kell, mert valami nagyon nagy baj van, de ha nem teszünk valamit, még nagyobb baj lesz?!
    Azt az embert aki ezt teszi, szinte kivétel nélkül mindenki, ki akarja söpörni a politikából!
    Az a középszer, azok vízió nélküli senkik, akiknek kreativitásuk nincs a cselekvésre, de kritizálni mindig és mindenkoron tudnak!
    Ez annyira sikerült, hogy mi magunk sem látjuk a fától az erdőt, és azt kérdezzük kire lehet szavazni?
    Mivel a politikát uraló személyek, már látják, hogy csak úgy nem lehet elpusztítani, azt szajkózzák és szajkóztassák, hogy megosztó személyiség!
    Itt már mindenki hülye?
    Egy zember, megosztotta az országot! Végletesen.
    Megosztó személyiség.
    Egy ember, akinek egy fejlett polgári demokráciáról – itt Magyarországon – saját adaptációban, víziója van összefogást akar, és azt mondják, megosztó személyiség!
    Úgy néz ki, hogy miközben előttünk zajlik a történet, nem vesszük észre, hogy az egyik értünk, a másik ellenünk dolgozik.
    Találd ki, ki az?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (14 szavazatból)
  5. Gyöngyi Péter
    Vedd semmisnek a kérdésemet, vagy költőinek, egyre megy.
    Mindketten tudjuk hogy Gyurcsányról van szó.
    Aki esedezik az összefogásért,de az a hét fájdalomnak nem akar megszületni…
    .
    Talán nem esedezni kéne! Talán hívni kellene már az embereket az utcára, a neten keresztül megmozgatva az embereket,ha más eszköz nincs a kezükben!
    Egy felhívást csak be lehet tán rakni mindenhova, még ha törlés is lesz a vége!
    .
    Akik az összefogás mellett lennének, úgy az mszp-ben, mint az együttben, azok biztos hogy mennének! + a DK összes!
    Több 100 ezres tömeg gyűlne össze. Szerintem. Ami csak nőne, ha azt hallanák, hogy a NER-t nem tartják magukra nézve kötelezőnek, és az alkotmány szellemében a demokráciáért, és az igazi rendszerváltásért hívja az embereket az utcára!
    .
    Hidd el nagyon jól látom a középszer víziótlan tökölődését, de akkor akinek esze van hozzá, meg víziója is egy demokratikus jövőre,az miért nem lép?
    Miért vár a választásra?
    Miért oltja ki a becsületes emberek erkölcsi érzékét a jóra, és az alkotmány szerint megengedett cselekvésre?
    Nem értem, és ha agyon vernének érte, akkor sem érteném, hogy miért akar belemenni, de ami még borzasztóbb, belevinni több millió embert egy zsák utcába, ami a választás tudott elcsalása!
    .
    Mi a cél?
    És miért így?
    .
    Rettenetesen elkeserítő, hogy akiről azt hittük érti, és annak megfelelően működteti a pártját, az egy bizonytalan, alkotmányellenes NER szellemében cselekszik.
    Látnivaló, hogy Ők ( az ellenzék )segítik elő az orbáni agymenéseket!
    Miért ne lehetne ilyen aljas Orbán, ha senki nem tesz egy lépést sem ellene?
    .
    Tudod, nekem ez a felkészülés a választásra azt jelenti, hogy Ő, a demokrata árul el bennünket! Nyomatja a lózungokat, és mintha kivárásra játszana. Miben reménykedik? Az összefogásban? Árulókkal, és kiközösítőkkel??
    Ez már maga egy hatalmas árulás,aminek mi fogjuk meginni a levét.
    Neki ugyanis van egészsége, felesége, és pénze! Mint a pelyva, és bármikor behúzhatja maga után az ország ajtaját…
    .
    Azért mégis áruld már el! Ha rá szavaznánk, és mégis veszítenénk a következményeitől ki védene meg bennünket?
    Mert a bosszú, akár nyer Orbán, akár veszít, borzalmas lesz!
    .
    Így marad egyetlen esély… Ha elzavarjuk őket felelősségre vonással, és igazi elszámolással a vagyonosodásokat illetően.
    Ezt nem akarják!
    MIÉRT???

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (12 szavazatból)
  6. Mínuszolók!
    Indokolni kéne azt a mínuszt, nem csak behúzni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (10 szavazatból)
  7. csakén

    …… Balázs…….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  8. vikmeki
    Mi az a …Balázs….?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  9. Csakén

    Megkérlek a ” lájtos ,házibuli feeling” diák izére inkább ne hivatkozz.
    Arról az első pillanattól kezdve lehetett tudni ,hogy nem komoly.
    Hogy a fészkes istennyilába lehet egy ilyen ” politikamentes ill. pártmentes?”
    mikor az “ellenfél ” is töményen párt és politika” Ezzel az erővel lehetnének orvosmentes műtétek is ,az amatőr betegek majd jól megműtik egymást ,hát nem??Istenem …. hogy lehetnek ilyen naivak az emberek ,pláne ,ha ilyen az ellenfél.
    A másik : Gondolom emlékszel a HÖOKOS két Dávidra??? Na,…… akinél még akkor se esett le a tantusz, hát ,hogy is mondjam….. inkább sehogy……
    Amikor az ELTÉN egy szem portás HAZAZAVARTA!!!!!!!! a forradalmi tömeget, az már tragikomikus volt. Meg úgy az egész. Emlékszem ítt az AN-n is mindenki nekem rontott ( azért nem mindenki…….), amikorazt irtam ,hogy nekem nem tetszik ez az egész és tisztelet a kivételnek ( egy két Ha Ha-s ill
    oktatói hálozatos kivételével beépitett fideszesek mozgatták a szálakat.
    Óriási meghátrálásról ( semmi se volt) és nagy eredményekről ( az meg pláne nem volt)zengedeztek.Csak a hülye nem látta ,hogy ez az egész egy már a kezdetektől totál reménytelen ,erőtlen ( kamu ) volt.Már az első napokban páran megjósoltuk a ” bakfitty” végkimenetet, meg az azt övező ( egyébként) profi köritést is. Ugyhogy, kedves csakén jobb ha ezt a diák izét gyorsan elfelejtjük ,mint ahogy ezt az (ál) civil blablát is!!!! Üdv. vikmeki

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (6 szavazatból)
  10. semmi különös, nyilván csak egy elirás. Csakén hivatkozott Nagy Navarro ANDRÁSRA . Erre irtam én , hogy Balázs( tudod ….az aludj el szépen kis (nagy ).

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  11. vikmeki
    Akár ezt is lehet mondani, hogy felejtsük el, de aki nagyon szeretné, ha lenne olyan, aki hívja az embereket, akkor volt egy pár ilyen hívás, ezek közé tartozott pl. a diákok tüntetése is.
    Soha nem lehet tudni, hogy mikor telik be a pohár – ennél is bekövetkezhetett volna, hiszen amikor a 300 forintos vizeletdíjasok népe tiltakozott a vizitdíj, kórházi napidíj és a tandíj ellen, akkor nagyon sokan, tiltakoztak, szavaztak, most pedig benyelnek mindent, mint kacsa a nokedlit!
    -
    Nagy Navarróék nem hívnak senkit, így nem is állnak ki melléjük?!)))
    Andrást írtam Balázs helyett, elnézést kérek a figyelmetlenségemért, tisztelem a kitartásáért, aztán mégis ilyen hibába estem, bocsánat!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  12. Csakén

    Nagy Navarrónál nyilván elirás történt ,de nagyon tisztellek azért ,hogy a helyén kezeled ezt az embert. Le a kalappal előtte.
    Ami az annak idején történt lelkesedéseteket illeti diák izé ügyben ( az minden volt csak tüntetés nem!),az AKKOR érthető is lehetett volna. De igy utólag ,ennyi idő után bizony be kellene vallani ,hogy az tévedés volt. ( 4-5 konkrét pontot is leirtam.) Tudod ,nem az a baj ha valaki téved ,hanem az ha útólag is ragaszkodik a tévedéséhez. Már csak azért is ,hogy az ember tanuljon a saját tévedéséből ,hogy az még egyszer ne fordulhasson elő. Igy ,visszanézve teljesen és egyértelműen kudarc volt.( Néhányunknak nem csak utólag).
    “A mi civilek vagyunk és a pártok ide ne merjenek jönni” tipusú hozzáállástól meg rosszul vagyok. Ez a legnagyobb marhaság ,és nekem mindig egy kissé gyanús is!!!,Azért a dolgok túlnyomó részében egyformán gondolkodunk , ennyi eltérés meg kell is. Üdv. vikmeki

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (6 szavazatból)
  13. Bumburi!
    .
    Lássuk be. Ez nem ennyire egyszerű!
    A demonstrációkra, kevesen megyünk el! Akik jól keresnek, azért! Akik nem, vagy nyomorognak, azok a gyerekeiket, esetleg a jól kereső gyerekeiket védik!
    Mégis a vér, esetleges felelősségét, senki sem akarja bevállalni!
    Sem a politikus, sem az előbb említett, megkeseredett ember!
    Nézzük csak!
    1956 demokratikus, de mártír politikusaként emlegetik Nagy Imrét!
    Vajon miért?
    És 1956 – a szabadság – gyilkosaként állítják be Kádár Jánost!
    Vajon miért?
    Azt mondják Kádár áruló volt!
    Tényleg áruló volt?
    Tényleg gyilkos volt?
    Vagy tette azt, amit tennie kellett?
    Mert úgy vélte, annak a szabadságnak nem volt itt/ott az ideje!
    A szabadság ideje, mégis általa jött létre!
    A szabadság ideje 1989-ben ott volt/ itt/van!
    Kádár felvállalta, pedig tudta, egyszer számon kéri magán, és számon kérik rajta!
    A szememben ettől függetlenül tiszta maradt!
    A demokratikus ellenzéknek ma, ezt kell eldöntenie.
    Ma nem idegen és diktatórikus hatalom megdöntéséről, hanem csupán egy diktatórikus hatalom megdöntéséről kell dönteni!
    Ez ma, sajnos vagy nem, egy elvi dilemma!
    Ma hála istennek, nem akasztanak fel lámpavasra és lábuknál fogva fel embereket, ma nem beleznek ki embereket, ezért a kérdés ” még ” csupán elvi kérdés! Nem folyik vér, és ezért nem számolnak azzal, hogy folyhat.
    Azzal számolnak, amit Kádártól kaptunk örökségül, a demokráciába ívelő utat a diktatúrából, amit az ő szerves élete igazolt!
    Egy a tévedés, 1989-ben, meg volt az alap a változásra.
    Mára, az alapokat ledöntötték!
    Az alapokat, nekünk kell megteremteni!
    Mellé kell állna DK-nak, aki minden anyagi erőforrás nélkül, maga gyűjti a támogatóit/ támogatóinkat, közös érdektől vezérelve!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  14. 2010-ben elzavarták a kormányt annak az ezredrészéért amit ma el kell tűrni az embereknek.
    Az őszödi beszéd, a hazudtunk…, na ez aztán annyira kiverte a biztosítékot, hogy tombolt miatta az ellenzék, traktoros blokádtól, a TV székházának kifosztásáig, kukák, autók gyújtogatásáig, tank elkötéséig volt itt minden, a Kossuth teret nemzeti vizeldévé amortizálták!
    Ma naponta többször hazudnak az embereknek, másnap annak az ellenkezőjét hazudják és ezt is elviselik.
    Akinek semmije nincs az annyit is ér, így döngölik földbe az embereket, alázzák meg a szegényeket és ezt is elviselik.
    -
    Olvastam:
    Gyurcsány Ferenc azt mondta, tudomásul veszi az AB döntését!
    A kontár pedig ami eszébe jut szotyizás közben azt mind beleírja a gránitszilárdságú tákolmánynak nevezett elmekórtani lapjába!
    Magyarországnak ilyen az első embere…vajon milyen lehet az utolsó?!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  15. Ma Magyarországon semmi sem egyszerű.
    Nagyon össze van itt zavarva minden. Tudjuk a “kismocsok” /akinek hatása egyre nagyobb/ arra tette fel életét, hogy a zavarosban halásszon /anyagi, erkölcsi, gazdasági,szomszédsági területeken / látjuk mit ért el.
    Ebben a helyzetben a követhető út : Gyurcsány Ferenc..
    Sokan szemére vetik, hogy nem a bojkottot hirdeti.
    Ma MAGYARORSZÁGON a 2014 -ES VÁLASZTÁS ELŐTT ez nem vezetne semmire.
    A bojkottot a 2010 -es választások éjszakáján – amikor NEM ZÁRTÁK LE este 7-kor az urnákat – akkor kellett volna meghirdetni minden ellenzéki pártnak.
    Annak a bojkottnak lett volna értelme – főleg ha nem mi elégedetlenkedők hangoztatjuk- hanem a PÁRTVEZETŐK -összefogva /jobbik = 0/, egységesen nem bemenni a parlamentbe.
    Akkor talán még a tömeget is utcára lehetett volna hívni.
    Ma már nem lehet !Láttuk: volt rá példa a DK részéről is.
    Ezért /az én véleményem szerint/ a DK vezetője- most azt teszi , amit e hazában még tenni lehet.
    Cselekedetével és a tömegek ráhatása folytán lehetséges, hogy Mesterházynak megjön a maradék esze- Bajnai pedig belátja, hogy tévútra vitték – ennek folytán talán létrejöhet egy széleskörű összefogás, ami talán sikerhez vihet = nagyon TALÁN .
    Majd utána jönne kín-keservesen a Bokros program végrehajtása.
    Ehhez viszont már államférfiak kellenének.
    Akármi lesz a választás eredménye – az utána jövő időszak próbára teszi Magyarország apraját-nagyját.
    “. . . kín-keserv, siralom hallik majd mögötte “/

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (8 szavazatból)
  16. Balog miniszter eredeti beszéde:
    Kedves Gyerekek!
    Biztosan tudjátok, hogy ki vagyok!? Én vagyok Balog miniszter bácsi… nem? most sem? Na jó segítek: Én engedtelek ide benneteket és én fizettem a bulit!
    - Taps…. harsognak a harsonák, fanfognak a fanfárok.
    … és, hogy miért vagytok itt? Mert van egy Lázár János nevű bácsi, aki azt mondta, hogy mindenki annyit ér amije van. Nektek mi van otthon?
    - Milyen ló? Ja… csak egy része… értem. Hát akkor ti annyit, igen.
    Mi meg ennyit… nézzetek körül és meséljétek el otthon…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (10 szavazatból)
  17. Kufirc !
    Bravó !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (5 szavazatból)
  18. Kufirc
    Tegyen még hozzá 3 nevet.
    Semjén Szájer Vona…
    Ezt a 3 nevet rakta az erkölcsösök karácsonyfája alá Terry Black.
    Egyenlőre!!!
    Bizonyítékai is vannak!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  19. csakén
    2013. december 26. csütörtök
    10:24
    Mutyinak nevezni és bagatell apróságnak tekinteni az elmúlt éve iszonytató botrányait szerintem olyan, mintha vakok lennének. Főleg, ha figyelembe vesszük, hogy ők terjesztik a világban, Magyarországon demokrácia van.
    Ha leteszem a fegyvert az ellenség előtt, akkor védtelen maradok?
    Hagyták a népet szívni már jó néhány éve, és most mindenki azon csodálkozik, hogy mást akarnak az emberek, mert nekik nem hisznek. Hol vannak? Ha hitelesek akarnak lenni, minden nap ki kellene jönniük, és elmondani annak a csórónak, hogy mit akarnak, aki közmunkásként természetesnek veszi, hogy másodrendű állampolgár. (Ezen tegnap esett le az állam, amikor szép kerek mondatokban megfogalmazta a keserűségét és a mindenről lemondó beletörődését az egyikük. Nyolc általánossal.)
    Van itt még sok más, messze lakunk a fővárostól, és ez olyan, mintha az adóbevalláson kívül más közügy nem is tartozna ránk. Persze megteszünk amit csak lehet, de így elég nehéz, hogy nem csak képviselet nincs, de a segítő szándék is hiánycikk. Ki félelemből, ki kiábrándultságból, vagy magán érdekből fordítja el a fejét.
    Én hiszem és vallom, hogy a jó vezető az, aki maga mögé tudja állítani az embereket egy közös cél elérése érdekében. Aki erre nem képes, az nem alkalmas. Nem az iskolázatlan tömegeket kell okolni. Dózsa György ugyan elbukott, de nem egyedül ment a harcba. Vajh mennyire lehettek műveltek a követői? De maradjunk a jelennél. A BOHÓCFORRADALOM és az ÉHSÉGMENET. Két agyonhallgatott és eltaposott igen sok embert megmozgató esemény. Sukoró még mindig téma, de ez a kettő valahogy elsikkadt, a sajtószabadságért való küzdelemmel együtt. MIÉRT?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (8 szavazatból)
  20. Ez a Balog a sátánisták fővezére. Ez roszabb, mint az istentagadók, ahogyan Jézus jövendölte meg kétezer évvel ezelőtt. (Jelenések könyve, levél a laodíceai gyülekezetnek) És még a Bibliát sem ismeri! Lábbal tapossa a krisztusi törvényeket, még a tízparancsolatot is megtagadja.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  21. aki valaki
    .
    A miérteken, nem lehet vitatkozni?
    A miértekre, megpróbálhatunk választ adni.
    Én megpróbáltam, a saját nézőpontomon keresztül! Aki lépett,vagy aki nem ugyanezt tette, saját nézőpontján keresztül!
    Évek óta arról beszélünk, mit kellett volna tennie másnak? Miért dugják homokba az emberek a fejüket? Írjuk ezt mi itthonról és írják ezt azok, akik szintén ugyanezt írták itthonról, de ők sem léptek, amíg itthon voltak semmit, és most is csupán kintről írják a jó tanácsaikat nekünk!
    Most, választások lesznek!
    Választhat mindenki, az az ötszázezer fiatal is, aki elhagyta az országot, és az is, aki régóta él külhonban, és megtartotta a magyar állampolgárságát!
    Meg van a választások időpontja.
    Haza kell jönni és szavazni!
    Nem kell azon elmélkedni, hogy mit miért nem cselekedtünk meg, és mit miért úgy, ahogy nem kellett volna!
    Arra az erőre kell szavazni, akiben a jövőt látjuk, vagy akiben az általunk is képviselt értékeinél fogva, szeretnénk hogy a jövőnket képviselje!
    Most mindenki cselekedhet!
    Annyi idő van még!
    Meg kell venni a repülőjegyet, vagy kocsiba kell ülni és hazajönni szavazni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  22. A 2010-es választások eredménye, nem másról szólt, mint arról, hogy az emberek, hagyták magukat megvezetni!
    Mindenki – legismertebb, kiváló értelmiségieink is – látta, hogy mit történt 2006-tól 2010-ig!
    Mindenki érezte kivétel nélkül, hogy az a gonosz játék, ami a szemünk előtt zajlott, és zajlik azóta is, azt nem a képzeletünk szüli!
    Hagytuk, hogy a belénk nevelt értékeket, a velünk szocializálódott igazságot, ellenünk fordítsák, és mi legyünk az eszközei, pozitív értékeink – amely az emberiség társadalomba csoportosulásának alapja -
    sárba tiprásának!
    Nagyon kevesen gondolkodtak el Öszöd igazságáról, még azok az értelmiségiek sem, akiknek ” csupán ” a gondolkodás a feladatuk, pedig nagy súllyal rajtuk múlott volna, hogy az emberek elé tárják, ennek filozófiai igazságát, de nem tárták az emberek elé, mert megfoghatatlanná vált annak az igazságnak a magyarázata, amelyet nem a szónok gyalázott meg, hanem az a közeg, – amely a gondolkodás nélküli jóhiszeműséget, gyalázatos hatalma megszerzésének, eszközéül használta!
    Az a beszéd, értünk szólt!
    Az a beszéd, azoknak szólt, akik megtehették volna – amire képtelenek voltak, akkor is és ma is – hogy végig viszik a változást, de közömbösek voltak hozzá és tehetségtelenek, és ma is csak az erő joga hajtja mindegyiküket, NEM EGY EMBERT, MINDEGYIKÜKET !
    A választásokon, nekünk kell igazságot tenni, mert a lelkünkben érezzük, hogy miről kell döntenünk!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  23. Gyöngyi Péter
    Azt várod, hogy akik elmentek az országból, azok üljenek repülőre, vagy autóba, és menjenek szavazni?
    Én is merek jó pár “kivándoroltat”, de valahol mindegyiknek az a véleménye, hogy miért, és kiért?
    Mert ezek a politikusok tették tönkre az országot, akik ‘90-től a parlamentben vannak!
    A hazájuk elüldözte őket általuk,és most öleljék a keblükre ezt a hazát,ezekkel a politikusokkal együtt?
    Tényleg elvakultnak kell ahhoz lenni, hogy ilyet kívánjon valaki…
    Nem sértésnek szántam!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (4 szavazatból)
  24. jav: is merek= ismerek

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  25. Gyöngyi Péter
    2013. december 28. szombat
    06:04
    Ha kérdezek, akkor választ várok, vagy legalább egy minimális gondolkodást, a problémáról. Ha nincs válasz, akkor nem volt fontos a kérdésem, nem volt fontos a problémám. Aki nem válaszol, arra figyelnem kell?

    Értem én, amit te írsz. Mo olyan, mint egy robbanószerkezet. A kérdés az, hogy sorba kötött, egyenként berobbanó, vagy az az egy tonnás fajta, amely egyszerre visz mindent. Az emberek választhatnak. Lassan szeretnének, vagy inkább egyszerre akarnak pusztulni. Az ellenzék úgy gondolja, hogy a lassú halál jobb? Hátha lesz aki el tud futni előle? Ki időt nyer, életet nyer? Nincs ezzel gond. Ha az időnyerés valóban minőségi lesz. Ha abban az időben tesznek valami értékmentőt. Ehhez viszont nyerniük kell! Ahhoz, hogy nyerjenek, elő kell jönniük! Nem is tudja a nép, hogy léteznek. Gyurcsány , esetleg Vadai. Bajnai. Mesterházi és az LMP (szerencsére) már szóba se kerül. Azt hiszik, hogy ők egyedül vannak. Látják őket a tévében, de nincs mögöttük a tömeg.
    Amióta meg lejáratták a “szobordöntőket” azóta teljesen elfordultak tőlük a fiatalok. (Itt arról beszélek csak, ami nálunk tapasztalható!) Ki kell állni,és el kell mondani azt a népnek kedves programot, amivel nyerni lehet.
    Nagyon szívesen szavaznék olyan pártra, amelyik nem csak főnökcserét akar, de elindítja a demokratikus fejlődést is. Olyat, amelyik végre nem uralkodni és gazdagodni akar, hanem tenni az országért. Olyan országért, ahol nem csak a szavazás és az adózás a polgár dolga.
    Ha ez a DK lesz, legyen az, de AKKOR LEGYEN AZ!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  26. bumburi
    .
    Nem is veszem annak!
    Csak akkor egy dologra kérek mindenkit!
    Ne rinyáljon nekem kintről senki, ne jajongjon hogy jaj édes szülőföldem, ne mondja, hogy birka nép a magyar és végképp azt ne, hogy mit kellene tennem, miközben itt hagyott csapot – papot, apát anyát és élvezi a jövő lehetőségét!
    Ez a kormány, megszervezte külhoni magyarokkal leigázásunk lehetőségét, és azt mondod, hogy esetleg ugyanannyi szavazat ( gépre magyar ) igénylése a részemről fanatizmus?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  27. Gyöngyi Péter
    Lassan már nem is látsz az elfogultságodtól!
    Van neked fogalmad arról, hogy a kivándoroltak milyen nehézségeken mennek át, csak azért, mert a hazájukban se munka, se megélhetés, se szólásszabadság, se semmi?
    A parlament meg majdnem ugyanazokkal van tele mindig, akik ezt előidézték???
    ÉLVEZI A JÖVŐ LEHETŐSÉGÉT???
    Tudod Te mit beszélsz???
    Ne csak ezt a kormányt hibáztasd már könyörgöm!!!
    Ha a NER bevezetésekor felállnak, és kivonulnak, már rég megoldódott volna a helyzet!
    Akkor kellett volna gerincesen viselkedniük, a hazáért, mert arra esküdtek fel!
    Ehelyett átvedlettek megélhetésivé, azzal a címkével, hogy ha bennmaradnak, tudnak tenni valamit!
    Majd 4 éve szórják a homokot a szemünk közé!
    Most meg rinyálnak a szavazatokért, miközben nem tettek semmit pofázáson kívül!!! (tisztelet a kivételnek!)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  28. Gyöngyi Péter odamegy az öreg ,bölcs rabbihoz és elmondja neki a Bumburival való vitáját. Neked van igazad fiam ,mondja a rabbi . Majd Bumburi megy oda az öreghez,és elmondja az ő verzióját. Neked van igazad,lányom ,mondja a rabbi. Na de rabbi ,az előbb Gyöngyi Péternek adtál igazat, mondja Bumburi ,most meg nekem . A kettő együtt ,nem kóser . Mire a Rabbi : Látod Bumburi,megint igazad van!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  29. vikmeki
    Bölcs vagy, és neked is igazad van… (hihihi)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (4 szavazatból)
  30. aki valaki
    2013. december 28. szombat
    09:44
    .
    Én azt gondoltam, hogy te ennél azért egy kicsit tájékozottabb vagy!
    Gyurcsány Ferencet, úton – útfélen lejáratták azok, akik azt a helyzetet idézték elő, ami jelen pillanatban az országban tapasztalhatunk.
    A többség? azt mondja, Gyurcsány Ferenc idézte ezt elő – nem mással –
    mint az öszödi beszéddel!
    Ma már mindannyian tudjuk, – akkor is éreztük – hogy ez nem igaz.
    Ez egy vér nélküli leszámolás volt, aminek azóta is isszuk a levét!
    Azt mondod, senki nem tesz semmit!
    Vajon elgondolkodtál e valaha is ezen a gondolatodon, vagy csak kimondani tudod?
    Gyurcsány Ferenc, akkor vált ki az MSZP-ből, a DK meghatározó személyiségeivel együtt, amikor végképp tudomásul kellett vennie, hogy mint politikust, végképp el akarják temetni! Nem hagyták szóhoz jutni, és amikor a face-bookján ezt megtette, kikezdték! Újra és újra! Azt az elképzelést, amiért politikus lett, még nyomaiban sem tudta volna megvalósítani, mert a sajtó és média útján, másképp interpetálták elképzeléseit, megnyilvánulásait, mint ahogy az elhangzott! Ezt vagy hatalmi okokból tették, vagy vagy a hosszú távú gondolkodás = fejlődés, teljes hiánya miatt, vagy mind a kettő egyszerre, de ellehetetlenítették!
    A történet a szemünk előtt zajlott és zajlik!
    A DK megszólalási lehetőségét, az első pillanattól kezdve akadályozzák!
    A Fidesz, a VISSZAMENŐLEGESEN megalkotott törvényével, hogy frakcióvá alakulhasson. Ezzel két legyet ütöttek egycsapásra: 1./ A parlamentben nem tudnak felszólalni, hogy politikájukat képviselni tudják.
    2./ Ezáltal, megfosztották őket azoktól az anyagi erőforrásoktól, amely nélkül működésképtelenné kívánták tenni őket!
    Az MSZP a DK tagjainak kiválásakor megtette azt az aljas dolgot, hogy egy ” A ” betű máshova írásával, – ezzel hátba szúrva, a Gyurcsánnyal kötött megállapodásukat – a lehetőséget nyújtotta tárt karokkal a Fidesznek, hogy a döntést, amit jogtalanul meghoztak, meghozhassák! Úgymond, meg volt a hivatkozási alap.
    .
    A DK ettől függetlenül működik! Az anyagi forrásokat, ami a többi párt lehetőségeinek milliomod része, önmaga teremti meg. Minden lehetőséget kihasznál, hogy tájékoztassa a lakosságot, azokról a problémákról, amivel szembe kell néznie ahhoz, hogy hozzávetőleg tájékozottan döntsön a sorsáról!
    Másfél éve járja az országot!
    Nem a választások előtt, egy-két hónappal, hanem másfél éve!
    Demonstrációkat szerveznek, ahol bár kevés létszámmal vesznek részt az emberek, de nem is áll mögöttük tőkecsoport, amelyik megvásárolhatná a tömeges jelenlétet.
    Ezek megszervezése a facebookon megy, de a lakosság tetemes része, és inkább azok nem tudnak róla, akiknek még internet kapcsolatuk sincs!
    Anyagiak híján, egyetlen lehetőség tehát a facebook, amelyre viszont az ellen erőknek muszáj reagálnia. Gyurcsány Ferencet, mint jelenséget, nem szabad figyelmen kívül hagynia!
    Munkája eredménye az, hogy ma már mérhető a támogatottsága!
    Annak ellenére, hogy a DK neve, jó ideig, a kérdőíveken rajta sem volt.
    Mivel ennek a nemtetszésüknek, az interneten nagyon sokan hangot adtak, ma már a ” pártatlan ” közvélemény kutató intézetek, a pártatlanság jegyében, mint szakmai kritérium, felteszik a kérdőívekre!
    Csodák csodája, azt mérik, hogy stabilan bejutnak a parlamentbe!
    Próbálj meg összekötözött kézzel és bekötött szájjal cselekedni!
    A DK megteszi.
    Most már csak nekünk kellene kiállni mellette, hogy meg tudják teremteni az MSZP nélküli összefogást, vagy velük egyenlő feltételek mellett, amelyben nem szúrhatják őket ( minket ) hátba, vagy nélkülük, saját akaratunkból, szavazataink maximalizálásával!
    Nem gondolom, hogy amiket itt leírtam, arról nincs tudomásod, de ha nem volt, nézz utána, hogy a valóságnak megfelelően írtam-e le az eseményeket!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  31. vikmeki
    2013. december 28. szombat
    11:43
    .
    Neked is igazad van!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  32. “Most már csak nekünk kellene kiállni mellette, hogy meg tudják teremteni az MSZP nélküli összefogást, ”
    ++++++++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  33. bumburi 2o13.12.28.1o.17.
    +++++++++++++++++++++++++++++++++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  34. bumburi
    2013. december 28. szombat
    10:17
    .
    Még jó, hogy azt is írtad, hogy tisztelet a kivételnek, mert még azt hittem volna, hogy hülye vagyok!
    .

    ” Van neked fogalmad arról, hogy a kivándoroltak milyen nehézségeken mennek át, csak azért, mert a hazájukban se munka, se megélhetés, se szólásszabadság, se semmi? ”
    .
    Van fogalmam róla!
    De neked van e fogalmad arról, hogy nekünk mindannyiunknak, akik itthon maradtunk, mennyi mindenen kell keresztül mennünk?
    Azokra a szavazatokra van szüksége az itthon rekedteknek, akik pont azért mentek el, hogy jövőt láthassanak, jövőtlenség helyett!
    Ha itt bekövesedik az amitől elmenekültek, mert kevesen vagyunk, akkor esély sem lesz arra évtizedekig, hogy visszajöjjenek.

    .
    ” Ne csak ezt a kormányt hibáztasd már könyörgöm!!! ”
    .
    Én ennél többet írtam!
    Én nem csak ezt a kormányt hibáztattam.
    Gyurcsány sem csak önmagát hibáztatta az öszödi beszédben, mégis őt nyírták ki, mert úgy aposztrofálták a mondatait, hogy ő hazudott reggel délben és este, és ezzel megfélemlítették és megetették az embereket!
    Gyurcsány következetes ebben a témában.
    Felszínre hozta és hozza – a lehetőségeihez képest – azokat a neuralgikus dolgokat, amelyek megléte odáig juttatta a a helyzetet, hogy ma már a nevünket sem merjük kimondani!
    Tájékozódtál egyáltalán?
    Az egyedüli párt, a DK volt, aki nem vett részt, az alkotmánymódosítás megszavazásánál, és több olyan témánál, ahol összemosod a többi általad ellenzékinek nevezett párttal!
    Szokássá vált ma nálunk összemosni a dolgokat, mert így önmagunkat védjük!
    Téged hogy hívnak?
    És engem?
    Gyöngyi Péter!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  35. Gyöngyi Péter
    Én valójában a 2014es választások,összpárti bojkott kihirdetését támogatnám,legszívesebben..
    Mivel ez a lehetőségem,bizonyosa nem fog megvalósulni, ezért a választáson részt kívánok venni.-
    Végig olvastam a fenti,írásaitokat,-érveket-ellenérveket,nagyon tetszett,igazán jó ,ezért én is a Bőlcs,mondását követem mindenkinek igaza van.
    De volt valami ami nagyon megfogott,Gyöngyi Péter dec. 28.szombat 14:10
    írása,amit,((aki valaki))-nek írt,Mivel választanom kell,jelenleg azt az utat látom
    elfogadhatónak.Gyurcsány Ferenc nyugat felé akar menni,nincs más választás
    igy hát vele tartok.–a DK- támogatom.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  36. http://www.168ora.hu/itthon/mintegy-2-ezren-tuntetnek-old-dossziekkal-horvath-andras-mellett-122123.html
    -
    Megint egy tüntetés és az emberek megmozdulására egy lehetőség:
    “menjetek ki és mi megyünk veletek….”ja, mind a kb. kétezren!
    Az ábra nem azt mutatja, pedig ez a mi érdekünk is, hiszen a csalókat igenis nevükön kell nevezni – és oldaltól függetlenül.
    Ehhez még:
    A Fidesz és a Jobbik vezet a közv. kutatások szerint!)))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  37. A bojkotthoz egy kis adalék a NOL-ról.
    http://nol.hu/belfold/20131228-nem_a_kis_partok_dontenek
    -
    Egy megosztott országban összefogás (közös bojkott) hogyan lehetne, egy-két párt bojkottál, a többi pedig nem, az milyen bojkott?
    Aki kimarad, az lemarad – az mivel járna és kit érdekelne?!
    Akik pedig azt gondolják, hogy az egész rendszert kellene bojkottálni, azok gondoljanak arra, hogy minden rétegnek okoztak fájdalmat és mégis ment minden, mint kés a vajban.
    Mindenki belesimult a rendszerbe aki nem ment el, tette a dolgát, eltartotta a családját és azt gondolja, hogy majd jól elzavarja a rosszul teljesítő kormányt, mint azt eddig is megtehették!
    A gond itt kezdődik, mert a választási törvény és az ellenőrzés is a mostaniak kezére játszik.
    Azer nem is akarják együtt tartani az EP-s szavazást, mert akkor sok külföldi ellenőr lábatlankodna itt – így kerül, amibe kerül, de külön lesz a két választás, oszt jó napot!
    Nem kicsit lóg ki a lóláb.
    De ők ilyen apróságokkal már régen nem foglalkoznak, tesznek a demokráciára: hiszen senkit nem visz el a fekete autót, igaz, hogy a feljelentővel foglalkoznak és nem a feljelentés tárgyával – de ilyen aprósággal sem foglalkozunk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  38. csakén

    A közvéleménykutatás szerint valóban a fidesz vezet( A jobbik harmadik)
    Ez egyébként csaknem teljes egészében a szocik,pontosabban Mesterházy sara.
    Ha azt gondolta ez a szerencsétlen hülye,hogy mindenkit büntetlenül ki lehet passzirozni az ellenzéki oldalról ( hogy az együtt nem fog bejutni az ziher), az azóta eltelt idő és a történések miért nem téritik észhez?. Az ellenzék ( a DK kivételével) egy nagy semmi, ha csak közepes teljesitményt nyújtanának ,a fidesznek esélye se lenne.Mesterházy mintha szándékosan a buktára játszana. Bajnaiból meg mindenki hülyét csinál ,aki arra jár

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  39. vikmeki
    Milyen igazad van.
    Valamelyik nap olvastam az mszp-ről,meg a belső dolgaikról. Hát nem egy ész ász Mesterházy!
    Körbe vette magát érdekemberekkel, akik maximálisan támogatják az ő miniszterelnöki céljait, minden más almás számára. és meg van győződve arról, hogy amit ő képvisel, az a helyes irány!
    Bajnaiékat is hintába ültetik a szerencsétlen meg nem veszi észre!
    Az igazi rivális Mesterházy számára ugyanaz mint a fidesznek: Gyurcsány. El kell taposni minden eszközzel, és nem számít nekik, ha az ország belebukik, csak ők mondhassák a magukét,legnagyobb ellenzéki pártként.
    Valaki pofán verhetné már őket egy közvélemény kutatással, ami szerint a DK beelőzte őket!
    Dehát ilyet nem csinál egyik kutató sem, mert legszívesebben meg sem említenék a DK_t az ismert okok végett.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  40. Gyöngyi Péter
    2013. december 28. szombat
    14:10
    Ha kevésnek érzem a DK tetteit, az nem azt jelenti, hogy nem tudom mit tettek eddig, vagy hogyan jutottak el idáig. Rendben, küzdenek, mint az állat, úsznak árral szemben. JÓ! De vidéken “örsi óra” szintű klubdélutánokat sem tudnak összehozni? Már egy éve tanította a gyerekemet a helyi DK vezetője (aki nagyon jó tanár és nagyon jó ember), mire egy iskolát érintő botrányos intézkedés során fény derült rá, hogy Ő DK-s. Rólunk a környékben mindenki tudja, hogy nem narancs fényben tündöklik a házunk. (Néha aggódunk is emiatt, itt sajnos ez nem vicces. Az önkormányzat 100% FIDESZ) Mégis tudom, hogy rejtőzködve, félve, a nép elől elbújva nem lehet nyerni. Arról nem beszélve, hogy itt a győzelem nem lesz elég. Amit utána meg kell(ene) tenni az még egy választási küzdelemnél keményebb lesz. Hatalmas táborra lenne itt szükség.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
Kapcsolódó cikkek

Rendkívül feszült a viszony a sógorokkal 2014. április 13. vasárnap

Szegény gyerekek „ünnepe” a Hiltonban 2013. december 23. hétfő

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos