Ronai and Ronai
AMERIKAI

Október 23-án együtt ünnepel az ellenzék 2013. október 7. hétfő 9:40 Forrás: AN, MTI

  • Hozzászólások(51)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Október 23-án együtt ünnepel az ellenzék

Budapest – Megszületett a válasz, Bajnai Gordon ugyancsak sms-ben válaszolt Gyurcsány Ferenc egy héttel korábbi rövid szöveges üzenetére. Az Együtt-PM vezetője igent mondott megkeresésre, vagyis, jelen állás szerint közösen ünnepel az ellenzék október 23-án. Korábban ez kétségesnek látszott, Bajnaiék nem kívántak közösködni a Gyurcsány nevével fémjelzett Demokratikus Koalícióval, ám az utóbbi időkben sok minden megváltozott.

Nem utolsósorban az, hogy Gyurcsányék pártja erősödött az utóbbi hetekben, miközben az MSZP stagnált, és az Együtt támogatottsága valamelyest csökkent. Nem lehetett nem reagálni erre a helyzetre, s ennek következménye, ami az Orbánt leváltani akaró közös óhaja volt: hogy az ellenzéki pártok közösen lépjenek fel október 23-án, különbözőségük ellenére is vállalják fel végre egymást.

Gyurcsány Ferenc pénteken a DK Szabadság téri fogadónapján egy kérdésre válaszolva ironikusan fogalmazott: lassan születik meg a válasz, de neki van türelme várni. Mostantól nem kell tovább várni, Bajnaiék meghajoltak a realitások előtt, és hajlandók azt tenni, amit a közönségük szeretne.

Az Együtt–PM választási szövetség szándéka, hogy átfogó, összellenzéki megmozdulást szervezzenek október 23-ára, mert “mindenkinek, akinek nem tetszik a rendszer, közösen kellene ünnepelnie” – ezt mondta Bajnai Gordon, az ATV Start című műsorában hétfő reggel. Az Együtt–PM vezetője szerint szükség van arra, hogy az ellenzék “közösen mutassa meg, elege van ebből a rendszerből”. Azt mondta, az MSZP-vel választási szövetséget kötöttek, de október 23-án ennél szélesebb körben kell ünnepelni, akár Gyurcsány Ferenccel közösen. Erről már megállapodott Mesterházy Attilával is – tette hozzá.

Bajnai Gordon a szervezésre Juhász Pétert, az Együtt–PM társelnökét, a Milla vezetőjét kérte fel.  A kezdeményezés lényege, hogy az Orbán Viktor miniszterelnökkel szemben álló és a “demokratikus oldalt” képviselő szereplők üljenek le egymással egyeztetni az október 23-i közös megemlékezéssel kapcsolatban.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 3.9/5 (21 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +15 ( 27 szavazatból)
Október 23-án együtt ünnepel az ellenzék, 3.9 out of 5 based on 21 ratings

Címkék:, , , ,

  • Hozzászólások(51)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

51 Reader’s Comments

  1. Sajnos, ma reggel Mesterházy nemet mondott Gyurcsány kérésére.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (10 szavazatból)
  2. Auguszta
    Ezt a hírt hol lehet megtalálni, mert sehol sem látom?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  3. Reménytelen az egész, ráadásul szánalmas is. Ez az “ellenzék” a büdös életben nem nyer.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (10 szavazatból)
  4. Ha Mesterházy nemet mondott, akkor önmagára mondott nemet!
    Megkésve bár, de még időben!
    Ettől a DK csak erősebb lehet!
    El kell menni az MSZP ünnepre és fel kell mutatni a DK transzparenseit!
    Legalább látni fogja buta kis Attila, hogy számolni kéne velük!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +31 (33 szavazatból)
  5. Bajnai úr mit fog ünnepelni? Gyurcsány úr mit fog ünnepelni?
    Gondolják, hogy 56-ban a “milliárdokért” harcoltunk?
    A munkások és az 56-osok október 23-án talpig feketében lehetnek és szégyelhetik magukat, hogy az apák ellen lázadta, akik romjaiból felépítették az országot, az anyák ellen, akik összekaparták az ennivalót, és azok ellen akik álmodni mertek egy jobb jövőről.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (30 szavazatból)
  6. http://www.hirhatar.hu/hir/uvoltozes-az-mszp-frakcioulesen

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (5 szavazatból)
  7. Gonoszka
    Fel tehetnéd úgy is a kérdést, hogy és mi mit fogunk ünnepelni?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (11 szavazatból)
  8. Az ellenzékről.

    http://www.youtube.com/watch?v=38qs1F9nDA8

    Szorgos népünk győzni fog.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  9. Igen bumburi. ….és mi mit fogunk ünnepelni ?
    Ez a legjobb kérdés.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  10. Azt nem tudom, Gyurcsányék mitől ilyen derűsek, de engem is kacajra fakasztott a cím.
    Vicces kifejezések okt. 23-ra:
    ELLENZÉK:)
    EGYÜTT:))))
    ÜNNEP::))))))
    Ez is csak egy tematikus munkaszüneti nap, akárcsak a többi.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -12 (18 szavazatból)
  11. *
    Némely komment arra enged következtetni, mintha egyesek nem őrülnének az ellenzéki összefogásnak. Meggondolatlan akarat az ilyen, mert Orbanini szobra igenis jelképesen zuhant az aszfaltra > INNEN MÁR NINCS KÜLÖN ÚT. Vagy együtt vagy sehogy ! …Hogy utána (ti. egy esetleges ellenzéki győzelem után) mi következik az egyelőre a jövő zenéje, most még mindegy…
    *
    Aki ezt nem akarja, az titkon a Fid SS-rendszert óhajtja megtartani.
    *

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +26 (30 szavazatból)
  12. *
    A fotó viszont számomra egy kész felüdülés: ők szívből, őszintén és hihetően üdék.
    Ez kacagás nem az üllői-úti szotyis B-közép, ordenáré fidesz-lumpenjeinek varangy vigyora…
    *

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +36 (38 szavazatból)
  13. Bajnai a ma reggeli hírek szerint világossá tette, mit jelen számára a Nagy Összefogás:
    “EGY NAPRA tegyük félre az ellentéteinket”.
    Vagyis múljon már el ez a kellemetlen ünnep, összeszorított szájjal álljunk oda 6-án együtt, valahogy majd csak kibírjuk, aztán ott folytatjuk, ahol abbahagytuk. Húsz körömmel kapaaszkodunk a listás helyeinkbe, nyírjuk a DK-t, közben egyre inkább rettegünk, mekkorára nő még ez a “megosztó” Gyurcsány.
    Gratulálok.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +24 (28 szavazatból)
  14. Bocs’:
    A 11,36-os kommentemben, sajnos az örülnének szónál a hosszú ő-t nyomtam le, pedig itt nem akartam ironikus lenni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  15. Ego
    Milyen igazad van!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  16. KORDON
    BLUED
    Igazad van. Én pl felvállaltan nem örülök!
    Hogyan lehet örülni egy ilyen tessék lássék, a 3.-ot kirekesztő összefogásnak?
    Ez nem összefogás, hanem törleszkedés a hatalom csúcsára.
    Engedd már meg, hogy ne örüljek az ilyen elvtelen politizálásnak!
    Már eleve az összefogás hamis,ha az előzményeket nézed. Ennek szerinted mi lehet a következménye?
    Arról már meg egy szót sem szólok, hogy összefogni! Mire?
    Így megdönteni Orbán hatalmát?Vajúdnak a hegyek, és egeret szülnek…
    Bár ne lenne igazam!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (14 szavazatból)
  17. Mi a fenét fognak ünnepelni? Emlékezni, esetleg. De ünnepelni?!
    Például nekem egyáltalán nincs ünneplő kedvem, inkább gyászolnék. Ünnepelni normális világban lehet, ott lehet örülni. Itt, a rezsisarc, az EU-elleni szabadságsarc, a közmunkának nevezett rabszolgaság, klikk, és vad trianonozás közepette csak sírni és ordítani lehet, ünnepelni nem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (15 szavazatból)
  18. KORDON BLUED (2013. október 7. hétfő 11:36)
    “Némely komment arra enged következtetni, mintha egyesek nem őrülnének az ellenzéki összefogásnak. (…) Vagy együtt vagy sehogy ! (…) Aki ezt nem akarja, az titkon a Fid SS-rendszert óhajtja megtartani.”
    — Teljesen igazad van, mindjárt mondok is példát: az MSZP és az Együtt-PM. Ezt abból gondlom, hogy csak egymással akarnak összefogni, másokkal nem. Engem is elszomorít, hogy titkon a Fidesz-rrendszert óhajtják fenntartani.
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (22 szavazatból)
  19. Mit?
    (A címet olvasva azonnal ez az egy szó jutott nekem is eszembe, de látom, többen már megelőztek.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  20. Egy elemzés az ellenzéknek!
    -
    http://nol.hu/archivum/20131007-gyurcsany-akadaly
    -
    Mindig mondtam, hogy Gyurcsány Ferenc felszabadította magát a kiszivárogtatott beszéddel és nem kényszerül hazugsághegyeken átmenni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (22 szavazatból)
  21. Na, akkor ebből sem lesz egy tömegeket felrázó, megmozdító tüntetés!
    Francnak sem hiányzott a Bajnai, 1 liter kávé kellene ahhoz, hogy a nyökögését végighallgassam, inkább el sem megyek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (11 szavazatból)
  22. Szóval a szokásos lesz: Kulka, Csákányi Eszter, Dopeman, esetleg valaki elnyomja a “Ha én rózsa volnék”-ot, unalmas Bajnai beszéd, vicceskedő Kónya, mire Gyurcsány a színpadra kerül addigra már aludni fog a tömeg.
    Ezen a napon indulatok és erődemonstráció csak a békamenetben lesz, a maguk módján persze.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (9 szavazatból)
  23. Ami október 23-át illeti, nekem erről különvéleménye van. Semmi olyat nem találtam az 1956. október 23-i, és az azt követő történésekben, amit nekem személy szerint ünnepelnem kellene. Aki csak egy aprócska figyelmet szentel annak, hogy mi történt a világban 1945 és 1956 között, annak teljesen világos, hogy az októberi magyarországi eseményeknek sem értelme, sem reális céljai, sem pedig pozitív következményei nem volta, nem is lehettek. Csak egyetlen adalék: akkortájt igen sokan komolyan azt gondolták, hogy jönnek az amcsik, és felszabadítják az országot… Elég lett volna elolvasni a teheráni és a jaltai megállapodás jegyzőkönyvét ahhoz, hogy valaki belássa az egész ú.n. forradalom + szabadságharc értelmetlen és eleve bukásra ítélt voltát. Ami pedig a Rákosi-rendszert (vagyis a magyarországi sztálinizmust) illeti, azt nem a magyar forradalom, hanem a Kádár-rendszer annullálta. Persze, az sem volt demokrácia. De összemosni Rákosival (ez nagy divat mostanában a fideSS és a Rosszabbik köreiben) arcátlan hazugság.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (21 szavazatból)
  24. Szirmai
    Az Operaháznál sem volt:
    ” …indulatok és erődemonstráció csak a békamenetben lesz, a maguk módján persze…..”

    És lám mégis osonó fantomok menekültek a tömeg látványa miatt alagúton keresztül, pedig csendesek és békések voltak az ott megjelent tüntetők!
    -
    Ha egy hungarocell szobrot ledöntenek, megbotránkozás, fanyalgás….
    -
    Mit kellene tennie az ellenzéknek mert valakiknek mindig van kifogásuk?
    -
    Nálam a Kossuth téri hugyenották nem jöttek be és a bérbékamenetesek sem a sámánnal! De a Bajnait akasztófával, libákkal várók sem, és azok sem akik leköpték a volt miniszterelnököt!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +23 (25 szavazatból)
  25. Mindig mondtam, hogy Mesterházy csak úgy lehetett az MSZP vezetője, hogy a névleg háttérbe vonuló “nagy öregek” irányítják és ő mindenben meghajol az akaratuknak. Igazam volt, ezt mutatja az is, hogy az MSZP listáján előkelő (biztosan bejutó) helyekre kerültek az MSZP-rontó öregek. Lásd, mint: Szekeres, Puch, Baja, stb. A sallangja marad csak ki, mint Kovács, Lendvai, stb. Na ezekkel akar győzni a Mesterházy! Csakhogy nem kéne nekik is (mint az OVis) hülyének nézni az embereket. Majd észre veszik magukat, amikor a DK szavazataránya erősen megközelíti az MSZP-ét. A Bajnaiék szerintem még az idén az 5 % alá jutnak, így a Mesterházynak , ha tetszik, ha nem, újra kell kezdenie a tárgyalásokat, de most már egy erős Gyurcsánnyal!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +22 (24 szavazatból)
  26. Ez sok Bajnai, Mesterházy,Gyurcsány ellenes írjon le végre olyan nevet ahová ők is feltétlenül melléállnának.Csak nem a csuti kanász az ideáljuk?Mert a leírt kommentek erre engednek következtetni.Így tényleg nem lesz összefogás,egyesek szerint ez a jó állapot.A 25 beíróból mintegy huszan ezt tükrözik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  27. “Valaki mondja meg….” Csak mert annyi a mínusz, és lehet, hogy tényleg nem értek valamit?

    Miért ünnep ez a nap? (Observert már olvastam)

    Kiket és milyen módon képviselnek DK, MSZP, EGYÜTT …. Mi a programjuk? Hogyan kampányolnak? Tudom, hogy léteznek, de ez olyan, mint a fikusz a sarokban. Ha locsolom, él. Ha szavazunk rájuk, továbbra is léteznek, de a dekoráción túl, mi az értelmük?

    Együtt az ellenzék? Mesterházy és Gyurcsány? Nem kötnék rá nagy összegű fogadásokat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (8 szavazatból)
  28. csakén

    “Mit kellene tennie az ellenzéknek mert valakiknek mindig van kifogásuk?”

    El kellene kezdeni forradalmat csinálni! Egy diktatúrában mi mást? Ami ezen kívül van az üres duma! Felkészülni az orbáni szabályok szerinti választásokra? ugyan már

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (13 szavazatból)
  29. aki valaki
    “Miért ünnep ez a nap? (Observert már olvastam)” Observerrel nem egyetértve:
    1956-ban a magyarok MERTEK, mertek fellázadni a gyűlölt hatalom ellen…. ezen ma is van mit ünnepelni. Ma nem merünk szinte semmit. Hát ünnepeljük egykori önmagunktat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  30. @aki valaki: bár olvastad a kommentemet, de abban csak azt írtam meg, hogy én miért nem ünnepelek október 23-án. Hogy aki ünnepel, mit és miért ünnepel, arról csak sejtéseim vannak. A lényeg a magyar néplélekben van elrejtve, no meg a Himnuszunkban: “Balsors, akit régen tép…” A magyar nép krédója: 1. Minket mindenki bánt. 2. Mi nem hagyjuk magunkat. 3. De akkor még jobban bántanak minket. 4. Bár mindig veszítünk, de minket soha nem lehet legyőzni. 5. Ezért megünnepeljük az összes vereségünket (Mohácstól kezdődően, Buda elestén, a szatmári és világosi fegyverletételen, valamint Trianon át, egészen 56-ig.) Komoran és méltóságteljesen…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  31. Bocs, a muhi csata kimaradt…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  32. Köszi Observer. Akkor mégsem értettem félre semmit. Emberek adták életüket jó célokért, rossz körülmények és árulók között. (“Húzd rá cigány, ne gondolj a gonddal.”???)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  33. Bumburi !
    1919-20-ban a szociáldemokraták még együttműködtek az ellenforradalommal.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (3 szavazatból)
  34. Dubois
    Milyen apropóból világosítottál fel?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  35. Gyurcsány ma reggeli interjúja a közrádióban:

    http://www.youtube.com/watch?v=H1copAevYoQ&feature=youtu.be

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  36. @napos: tiszteletben tartom a véleményedet, ez is egy lehetséges, ám szerintem teljesen irracionális értelmezése 1956 októberének. Tudod, a nagyapám erre mondta “Az a ló, amelyik fejjel rohan a falnak, nem bátor, hanem vak…” És az 1956-os felkelők (forradalmárok, lázadók, stb.) bizony vakok voltak, hiszen eleve vesztésre ítélt küzdelembe belemenni nem túl bölcs dolog. Legalábbis szerintem. Persze, tudom és értem a dolog érzelmi magközelítésének tartalmát is. Csak éppen arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy történelmünk telis-tele van az 56-oshoz hasonló eseményekkel. Ám a végeredmény szinte mindig kudarc volt. És ez nem lehet véletlen: itt jön be a képbe a Himnuszból a balsors.
    .
    És még egy apróság. Ötvenhatnak – ha tetszik, ha nem – volt némi horthysta stichje is. Sőt. Nem is kicsi. Ezt pedig én nagyon nem tudom elfogadni.
    .
    Most olvasom, hogy Orbán a Hősök terén lép fel október 23-án. Borítékolom, hogy sokan lesznek ott, nagyon sokan. Talán 2 millióan is (copyright by Rákay Philip). Nos, amit Orbán és bandája ünnepel, ahhoz nekem semmi közöm. Egyébként a Hősök terén nagygyűlést tartani maga is plágium: Kádár találta ki 1957. május elsején. Ott is sokan voltak. És ugyanazon nép, amlyik egy fél éve még egy forradalomnak és szabadságharcnak titulált eseménysor résztvevője volt, milliós nagyságrendben vett részt egy olyan naggyűlésen, amelyen az állítólagos forradalom leverőjét ünnepelték. Akkor most kit, és mit is kellene ünnepelni?????

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  37. Én már régóta mondom,ahogyan viselkedik ez a Mesterházy ez a FIDESZ beépitett embere, Mert ugye nagy önteltségről tesz tanubizonyságot,hogy majd mi megoldjuk,mással nem közösködünk.Mesterházy Úr könyörgöm térjen már észre és ne a lila ködben tapogatózzon,hogy Ön mikor lehet miniszterelnök,mert jelen pillanatban úgylátom Önt egyedül ez a dolog érdekli !Ha nem hajlandó az ellenzéki közös munkára,ha sürgősen nem teszi hátra a megöregedett,de még aktiv MSZP öregeket ÖNÖK a jövőévi választáskor súlyos vereséget fognak szenvedni.Remélem gondolkodásmódján a szavazók a magyarok érdekében mielőbb hajlandó a legjobb megoldásokra.Koszönettel egy nem igazi hive !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  38. Most majd kiderul mekkora is az “ellemzek” . Az oktober 23 – is felvonulas pontos tukre lessz a jovo evi valasztasok varhato eredmenyenek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  39. Bocsanat elirtam ellenzek nem ellemzek

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  40. Sentinel, szívemből szóltál. Már régóta gyanítom, hogy a háttérben a maszop továbbra is együttműködik a fidesszel. Most már nincs kétségem efelől. Bármit tesznek, a fidesznek jó.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  41. Nekem is úgy tűnik, hogy háttéralkuk vannak az MSZP és a fidesz között, valószínűleg Puch- Simicska közvetítésével. Fura, hogy Mesterházyt nem támadják a kormánypártok. Remélem, hogy még a választások előtt kipuchad a simliskázás!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  42. "tisztelhölgyeimésuraim"

    .
    .
    napos !
    .
    ‘56 egy spontán(?) r e v a n s j á t é k . akart lenni az 1941-45. közötti szégyenletes, védekező (szinte végig menekülő) játékban a szovjet Vöröshadseregtől elszenvedett, iszonyatos vereségért.
    .
    Kérdezném, 12 évvel korábban 1956. előtt – 1944-ben – miért is NEM MERTEK fellázadni a magyarok “a gyűlölt hatalom ellen” ?
    .
    Azért nem, kedves Napos, mert . n e m . i s . a k a r t a k . a z . e l l e n . l á z a d n i , ugyanis azt a (Horthy+német+Nyilas) hatalmat nem gyűlölték, sőt nagyon sokan – akik tényezőnek bizonyultak, akarták és még együtt is működtek – kollaboráltak – vele. De akik konkrétan nem is működtek együtt, azok is lesütött szemmel bár, vagy leeresztett redőnyök mögött hagyták, hogy a szemük láttára deportálják a szomszédaikat… Hát nem azt a rendszert kellett volna szívből gyűlölniük ??
    .
    Ezeket a szégyelni való dolgokat valahogy mégiscsak kompenzálni kellett, amihez kapóra jött a szeptember-októberben kialakult zavaros helyzet…
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  43. Az ellenforradalmat ünneplik közösen, vagy a leverését?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  44. “tisztelthölgyeimésuraim”
    Igaza van — azt a rendszert (is) szívből kellett volna gyűlölni…… Volt miért.

    És talán nem százévente kellene szalmaláng-forradalmakat csinálni, hanem a honpolgároknak a köz ügyeivel (urambocsá a poitikával) állandóan, nap mint nap felelősen foglalkozni – mert a mi életünkről van szó. Persze ez baromi fárasztó, és mennyivel kényelmesebb a vezérre, atyuskára stb. bízni az életünket, aztán meg (szóban) lázadozni.
    De azért megtartom a saját különbejáratú ünnepemet – emlékezve sokmindenre, az ‘56-os fotókon látható soksok mosolygó, emelt fejű, bizakodó fiatalra. Nekik nagyon nehéz lett volna a szemükbe mondani: “Menjetek haza, nem reális amit akartok! Ne akarjatok semmit, mert úgy sem győzhettek…!”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  45. SuperTölgy
    Azokat az embereket, akik mertek tüntetni és ezzel elkezdődhetett valami!
    November 4-n pedig megemlékeznek a forradalom leveréséről.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  46. T. csakén!
    Az ünneplő mszpsek szülei, nagyszülei, mit szólnak ehhez? Valami elkezdődött, nagyon képlékeny hozzáállás.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (2 szavazatból)
  47. SuperTölgy
    Nézze a jó oldalát – 4 napos pihi lesz.
    Sok embernek, akik folyamatos műszakban dolgoznak, még ennyit sem jelent.
    -
    Nem ismerem a fideszesek szüleit, így nem ismerem a véleményüket sem!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  48. Na itt a kifordítom, befordítom fideszes megnyilvánulás!
    http://hvg.hu/itthon/20131008_Fidesz_osszeall_az_eroszakos_szelsoseges

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  49. “Buta Magyarok” üssétek csak 1mást,mást sem tudtok.A tatárjárás óta mindíg vesztettetek és ha nem vigyáztok,márpedig úgy néz ki,hogy megint a féreg ov szekerét fogjátok tolni.Megérdemlitek.Az ellenzék nem is akar nyerni,mert ilyen aljas széthúzást nem lehet csinálni,csak tudatosan.Úgy kell nektek.De ha mégis nyer a dem ellenzék,én leszek az eggyik legboldogabb a világon

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  50. A Műegyetemnél lesz az ellenzéki megemlékezés:
    http://www.nepszava.hu/cikk/1000092/

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
Kapcsolódó cikkek

Gyurcsány a gyülekezési jogot sértette volna 2014. december 30. kedd | Bartus László

Az AN üdvözli McCain szenátor kijelentését 2014. december 4. csütörtök | Bartus László

Vezéráldozatot hozott a ifjúbaloldali maffia 2014. május 29. csütörtök | AN

Orbán Viktor szabadsága 2014. április 15. kedd

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos