Ronai and Ronai
AMERIKAI

Kötelező belépni a Nemzeti Pedagógus Karba 2013. szeptember 25. szerda 10:18 Forrás: DK, AN

  • Hozzászólások(35)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Kötelező belépni a Nemzeti Pedagógus Karba

Budapest – Még nem is létezik a pedagógusok megfélemlítésére létrehozandó testület, de az új munkaszerződésekben már megtalálható a belépési nyilatkozat. Aki nem lép be, az állásával játszik.

Hazudott az oktatási kormányzat, durván becsapta a pedagógusokat, miközben alattomos eszközökkel kényszeríti be a tanárokat a Nemzeti Pedagógus Karba.

A nagy hangon bejelentett béremelés alig, vagy egyáltalán nem ellensúlyozza a korábbi pótlékok megvonását. A béremelés éppen a legtöbbet vállaló, több tárgyat oktató, több végzettséggel rendelkező, szakvizsgákat letevő pedagógusokat sújtja, mivel a béremelés nem jutalmazza a tényleges teljesítményt. Ma teljesítményétől, végzettségétől függetlenül minden tanár ugyanabba a kategóriába kerül, és a továbblépéshez mindenkinek ugyanolyan minősítő vizsgát kell tennie, amelynek szabályai azonban még mindig nincsenek kidolgozva.

A KLIK eközben álnok módon az új munkaszerződésekben rejti el a Nemzeti Pedagógus Karba való belépésről szóló nyilatkozatot. Noha a Pedagógus Kar még nem is létezik, de a belépés kötelező, aki nem lép be, az az állását kockáztatja.

A DK megvetéssel utasítja el az oktatási kormányzat lelkiismeretlen és becstelen magatartását, a miniszterelnök sunyi hallgatását, a miniszter tudatos mellébeszélését.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 5.0/5 (13 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +16 ( 16 szavazatból)
Kötelező belépni a Nemzeti Pedagógus Karba, 5.0 out of 5 based on 13 ratings

Címkék:, , , ,

  • Hozzászólások(35)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

35 Reader’s Comments

  1. Ühüm! Annyi pályakezdő pályaelhagyó még nem volt, amennyit ez alapján prognoszitzálhatunk…
    Eddig is inkább fordítónak mentem volna mint tanárnak, de ez most megerősített.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  2. Kedves Pedagógusok!
    Látjátok a szemeitekkel, mely szavakat vési A TÁBLÁRA HR ????
    (MILYEN FURA, HOGY PONT EZ A MONOGRAMJA!!! DUNSZTJA NINCS A SZAKMA BECSÜLETES, ELŐREVIVŐ MŰVELÉSMÓDJÁRÓL.)
    Létezés, család, tudat!!!!
    Legyetek már legalább ti tudatában annak, hogy amit ezek művelnek veletek, az a ti és a mi létezésünknek a minőségét vágja agyon!
    Elnéztem, ahogy szótlanul tűrtétek, hogy a kormány tagjai, az egykori diáktársaitok elmondják rólatok, hogy gyenge képzésből kerültetek ki. Szótlanul fogadtátok, hogy nem értetek a saját szakmátokhoz, hülyék és lusták is vagytok. Miután így megaláztak benneteket, az önérzetesebb kollégáitokat kiutáltátok magatok közül.
    Nektek kellene felemelt fejjel tanítani a gyerekeket, megmutatni nekik, milyen az igazi demokrácia. DE NEM! Ti nyomjátok vissza minden kezdeményező fejét. Gallónénak külön gratulálok hozzá! Kivégezte az egész szakmát. Aki félelemből megalkudott, annak még soha nem kegyelmeztek meg a gyilkosok.
    Az életünket akarják uralni, minden területen, és ti vagytok a kapu. Ha rajtatok átjutnak, a családoknak már nincs menekvés.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (18 szavazatból)
  3. Az elmúlt hat választáson azt tapasztaltam, hogy az oktatási és az egészségügyi hivatásrendben dolgozók mindig jobbra szavaztak. Ezt két okra vezettem vissza. Ez a rend – magyar történelmileg – mindig is konzervatív volt, a liberalizmus távolt állt tőle.
    A másik ok, gondolom, hogy e két rend dolgozói – más hivatásrendek dolgozóihoz hasonlóan – (helyesen) kellő lojalitással tartozik kenyéradó gazdájának.
    Könnyen lehet rájuk mondani (az összes hivatásrendűre), hogy nem kötelező ott dolgozni. Nem kötelező pedagógusnak lenni, nem kötelező ápolónővérnek lenni stb. De ők mégis maradnak, mert ott van bennük a hivatástudat, a hivatásszeretet.
    Ezt ismerte fel a kormányzat. Ha ezek ennyire szeretik a hivatásukat, akkor azt csinálhatok velük amit csak akarok. És ezek tűrni fogják.
    És tűrik.
    Vajon miért tűrik? –
    Ezt sajnos nem sikerült megfejtenem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  4. Ha nem fognak össze, így járnak!
    Gallóné még mindig a tárgyalásos megegyezésben bízik – magyarul az időhúzásban és a megvezetésben!
    -
    Felmenőm hangját hallom: ezeknek is kár volt annyit tanulniuk, okosabbak nem lettek….
    -
    http://www.hir24.hu/belfold/2013/09/19/megfenyegettek-a-tiltakozo-tanarokat-video/#a3

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  5. Módszerek az emberi elme erőszakos befolyásolására
    Mint a kommunista átnevelés….
    EREDMÉNY:
    .
    “Weöres Sándor: BIRKAISKOLA
    .
    Egyszer volt egy nagy csoda,
    neve: birka-iskola.
    Ki nem szólt, csak bégetett,
    az kapott dicséretet.
    .
    Ki oda se ballagott,
    még jutalmat is kapott,
    így hát egy se ment oda,
    meg is szűnt az iskola.”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  6. “Az elvtárs, nem lép be ? És belépett” Hofi Géza

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  7. Talán nem kiborulnia kellene a 3xbóvlisnak, hanem hozzáértő, bevált szakemberekre lenne szüksége, nem nyalókákra, de legalább egyeztetni a szakértőkkel!
    -
    http://www.stop.hu/belfold/orban-nem-eloszor-borul-ki-az-oktatasi-benazason/1181819/

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  8. Hahó! Ki lepődik meg ezen? A pedagógus szakszervezet élén Gallónéval, elárulta a kollégáit!
    A pedagógus társadalom egynémely tagja önként, és dalolva ajánlotta fel az iskoláját az egyházaknak.Egymást követték, a végén már verseny alakult ki. Nálunk is az igazgatónő adta át az iskolát az egyháznak.
    A szülők meg köpni nyelni nem tudnak, hogy ne a gyerekeiken csattanjon az ostor.
    Hogy ezután kötelezik őket, hogy belépjenek egy nemzeti (szocialista) karba? Ott a helyük az árulóknak! Egyben sincs gerinc a 160 ezer között?
    Nem tudják elzavarni az áruló Gallónét! Megérdemelnek akkor minden aljasságot, amit elkövetnek ellenük.
    Milyen pedagógusok ezek? És mire nevelik majd a jövő nemzedéket?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  9. Gallóné árulásáról nem tudok! A szülök félelmét, hogy “ne a gyerekeiken csattanjon az ostor”, nagyon megértem.
    -
    Akikkel itt Németországban beszéltem a náci idökröl, mind azt mondták, hogy a szüleik nem szóltak ugyan, de látszott rajtuk, hogy nem örülnek a hitlerjugendnek, meg a többinek. Pláne, hogy ahogy mesélik, az akkori gyerekek igazán jól érezték ott magukat – a szüleik nagy aggodalmára.
    -
    Ùgy tünik, ez ismétlödik. Már ismétlödött, az én gyerekkoromban, amikor én, mint kis úttörö, vidáman énekeltem a “mint a mókus fenn a fán” dalt, ami még rendben volt, de mikor az internacionáléra, vagy pláne az orosz himnuszra zendítettem, megkérdezték, hogy nem tanultunk-e valami szép magyar népdalt.
    -
    A távolból sok együttérzés azok felé, kiknek most gyerekei vannak Magyarországon.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (13 szavazatból)
  10. Tessék itt lenne a levél és az első sorára kérem figyelni:
    “Közületek a legidősebbek sem éltek még akkor, amikor Magyarország Alkotmánya nem a magyar emberek alapjogait, értékeit, érdekeit, elképzeléseit rögzítette, hanem idegen hatalomét. Ma, 2013-ban már természetes, hogy van olyan Alaptörvényünk, amely a mi alapjogainkat és kötelességeinket rögzíti.”

    http://kep.index.hu/1/0/483/4831/48312/4831200_f786c1b8be39a99795000f9e220fa07c_wm.jpg

    Ezek szerint idegen hatalomban éltünk az Alaptörvény módosításáig?
    Ez abszurd és nonszensz , ilyen nincs és mégis van !
    Borzalmas, őszintén szólva nem is tudtam szóhoz jutni , azt hittem valami vicc az egész , de kiderült hogy komolyan gondolja az oktatási államtitkár !

    Már csak az a kérdésem maradt, hol vagytok fiatalok, hol vagytok diákok , erre miért nem mondtok semmit sem?
    Úgy látom, hogy már ők is belefásultak ebbe az egész bohóckodásba .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  11. A pedagógusok pár éve még minimális biztatásra lelkesen csápoltak Orbánnak.
    Most mennyi biztatás kéne még, hogy ellene csápoljanak?
    Amúgy meg:
    van egy Galló Istvánné nevű érdekképviselőjük, aki nem képviseli az érdekeiket, de ez nekik nagyon megfelelhet, mert mindeddig nem hívták vissza;
    már fát vágnak a hátukon, de tűrik, nem tüntetnek;
    most meg beléptetik őket egy nem létező szervezetbe, de ezt is elviselik.
    Aki hagyja,m hogy minden megcsináljanak vele, azzal meg is fognak csinálni mindent.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  12. sedona: “A XXI. század első évtizedének végén, negyvenhat év megszállás, diktatúra és az átmenet két zavaros évtizede után Magyarország visszaszerezte az önrendelkezés jogát és képességét.” Ez a Nenyi eleje, Bartus: A fülkeforradalom tagadása cikkéböl másoltam be. Valóban azt hintik az embereknek,hogy a fidesz 2010-es hatalomra kerüléséig az országnak nem volt önrendelkezése.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  13. Szagértelem:
    Nincsenek meg a feltételek az egész napos iskolához…
    -
    http://nol.hu/belfold/20130923-tanulas_ejszaka

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  14. Kedves Ego!

    Az általánosítás veszélyes dolog. Én is pedagógus vagyok, és sosem ünnepeltem Orbán Viktort – mi több: aggodalommal figyeltem ténykedését. Ezzel pedagógustársaim közül sem vagyok egyedül.
    Sajnos valóban nagyon erős bennünk a kötelességtudat. Nem az számít milyen kormányok jönnek, vagy mennek hanem az – a ránk bízott tanulók minél több tudással és emberi értékekkel gazdagodva kerüljenek ki a kezeink közül.
    Sosem akartunk politizálni és alapvetően nagyon békések vagyunk. Sokáig.
    Addig mindenképp amíg csak a mi bőrünkre megy a vásár és nem a “gyerekeink” bőre a tét. Hát ne csodálkozz.
    Még valami. Az a bizonyos Nemzeti Pedagógus Kar. Az átsorolási szerződésemen nem volt erre utaló kérdés hogy akarom-e vagy sem. Az orrom elé tolták két óra közötti szünetben és nem láttam az apró betűs részt hogy ha aláírom akkor automatikusan tagja leszek valamilyen jogszabály szerint. Aláírtam. Siettem… Kövezz meg. Nem mintha akarnék tartozni ilyenhez, csak egyszerűen figyelmetlen voltam…
    Hát erről ennyit. No és az ellenlépések.
    Én nem egyszer voltam tüntetni nyilvánosan. Semmi nem történt. Nem vagyok egyedül aki már ennek nem látja értelmét. Itt teljes összefogás kellene és nem egymásra mutogatás és bűnbakkeresés.
    Amíg ez nem valósul meg én továbbra is teszem a dolgom és legjobb tudásom szerint tanítok…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (12 szavazatból)
  15. Akyildiz (2013. szeptember 25. szerda 19:15)
    .
    Kedves Akyildiz!
    .
    — Azt írod, “az általánosítás veszélyes dolog”. Valóban, viszont a gondolkodáshoz elengedhetetlen, különben soha nem látjuk meg az általánost, csak mindig az egyes egyedi eseteket.
    .
    — Értem, hogy — mint mondod: több kollégáddal együtt — nem ünnepelted Orbánt — csakhogy ez kevés. Azok, akik annak idején hallgatták a híreket és nézték a tévét, csak azt láthatták, hogy a pedagógusok lelkesen támogatják Orbánt. A Ti hangotok hol volt?
    .
    — Értem, hogy a hivatástudat vezérel, “amíg csak a mi bőrünkre megy a vásár” — de ez téves hivatástudat. Nem létezik olyan fenyegettség, amely csak titeket érint. A kizsigerelt, emberi méltóságában megalázott és megélhetésében fenyegetett pedagógus nem lehet képes arra, hogy “a ránk bízott tanulók minél több tudással és emberi értékekkel gazdagodva kerüljenek ki a kezeink közül”. Azért nem, mert minden emberség és tisztesség, amire meg kéne őket tanítanotok, szembe megy azzal a környezettel, amit elfogadtok. Olyan könyvekből kell tanítanotok, amelyek tartalmával tisztessége tanárember nem érthet egyet. Ha mégis elfogadja, hogyan taníthatna tisztességesen?
    .
    — Azt írod: “sosem akartunk politizálni”. Ilyen állapot nem létezik. Az erőszak, a kijátszás, a megalázás, a kizsákmányolás csendes elfogadás is politizálás, mert mindezek igazolása, elfogadása. Egy normális demokráciában persze vannak hangsúlybeli különbségek kormánypárt és ellenzéke között, de nem az emberség és demokrácia alapkérdéseiben. Aki ezek felrúgását a “nem politizálok” alapján elfogadja, az akarva-akaratlanul cinkossá válik.
    .
    — Az átsorolási szerződésről: ez egy szerződés. Jogom van alaposan elolvasni, és ha ennek lehetőségét megtagadják, nem írom alá. A törvény előtt az nem érv, hogy nagyon kis betűvel volt szedve (bár nagy disznóság).
    .
    — A tüntetések értelmetlenségéről: egyetértünk, értelmetlenné váltak, mert soha nem volt folytatásuk.
    .
    – Azt írod, hogy “teljes összefogás kellene”. Szerinted ez a valóságban hogyan történhetne? Nyilván nem egyszerre szállja meg az ihlet az összes tanárt, valakinek el kell kezdenie. Ez a valaki sokat kockáztat. A kérdés az, hogy többet-e, mint ha lehajtott fejjel hagyja magát tovább alázni. Az alázásnak addig nem lesz vége, amíg nem léptek sztrájkba, vállalva annak veszélyeit. Apropó: Galló Istvánnét mikor mondatjátok le vagy hívjátok vissza?
    .
    — És végül: teljesen igazad van, ha azt mondod, hogy könnyű nekem a partvonalról prédikálni és másoktól elvárni a bátorságot. Valóban könnyű. De ez mit sem változtat a prédikáció igazságán.
    Ha számít: együttérzek veled és megértem, hogy milyen teher alatt kell léteznetek é dolgoznotok. De ezt a szörnyű helyzetet csak ti szüntethetitek meg, senki más.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  16. Akyildiz
    2013. szeptember 25. szerda
    19:15

    Nem írtam alá a NER-t. Nem dolgozom már pedagógusként. Miért???
    Olyan szülők vártak el tőlem maximális odaadást, akik tapsolva értettek egyet OV álláspontjával, mely szerint lusta, képzetlen stb. vagyok. Mindenki a gyerekek érdekében dolgozik, miközben, azon nyafog, hogy nehéz köztük, hisz nem figyelnek, tiszteletlenül viselkednek. Mit tiszteljenek egy olyan pedagóguson, aki hagyja magát minden nap megalázni a politika által.
    Most mit látunk???? Nem képesek egy szövetségbe tömörülve tiltakozni a hülyeség ellen, de képesek ugyanabba a kötelező rendszerbe beállni, egy szó nélkül. Megvan az egység, és mit látunk, ez az egység a NER szerint valósul meg. Viseljétek alázattal a következményeket. Együttérzés, támogatás majd akkor lesz, ha nem hagyjátok birka módon terelgetni magatokat.
    Mire tanítjátok, nevelitek a gyerekeinket a nagy hivatástudattól vezérelve????? Hajtsátok le a fejeteket, fogadjatok szót, mondjatok le a jogaitokról? Köszönjük! Kedves tőletek! Remélem már szerveződnek a “szamizdat” pedagógusok, akik kinevelik majd a következő értelmes nemzedéket.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  17. Kedves Ego!

    Az általad leírtakból továbbra is arra következtetek – nem az “anyaországban” élsz. Ami nem baj. Én is éltem külhonban – aztán visszatértem. Sok oka van ennek. Annak is, miért nem megyek újra el. Hidd el: nem a jelenlegi kormány és a mostani értékrend iránti szeretet.

    Azt mondod: a médiákban a lelkes éljenzést láttad – láttátok… milyen orgánumokat figyeltél…? Mert én ma már magyarországi híreket nem igazán nézek – sajnos nagyon kevés a valóságtartalmuk. Kiragadott részek az egészet pedig nem mindig tükrözik. Nem lehet hogy ennek áldozata lettél…?
    Az emberek között kell járni Magyarországon és hallgatni, hallani mit mondanak. Nem a kirakat a fontos, hanem egy üzlet valódi kínálata ami nem mindig esik egybe.
    És még valami. Azt kérdezed hol volt akkor a hangunk….? Hallattuk, hidd el és hallatjuk ma is. Aki akarja, meghallja. De nem a közszolgálati és egyre inkább azoknak behódoló médiákban.
    És most vissza is kérdezhetnék – a Ti hangotok hol volt…? Csak remélem hogy az is hangosan szólt, még ha ez az egész pusztába kiáltottnak tűnik is.

    Aztán írod: nem létezik olyan fenyegetettség ami csak bennünket érint. Igaz. Ez nem csak bennünket érint. De ki áll ki mellénk….?
    Ha jobban ismerhetnél tudnád – sosem hagytam cserben senkit még akkor sem ha ezért fizetnem kellett. És ezzel sem vagyok egyedül.

    De egyre inkább a “Divide et impera” szellemét érzékelem ma Magyarországon. Nem örülök neki. De látom, és így van.
    Mindig kell hangulatkeltés valaki – valakik ellen hogy az igazi bajokról elterelődjön a figyelem. A megosztottság mindig megteremti az igazságtalan és demokráciátlan kormányzás lehetőségét.
    Én ezért sem keresek bűnbakot. Mindenki olyan ellenállást folytat, amilyet tud, és amilyet megengedhet magának.
    Régen járhattál Magyarországon és régen beszélgethettél egyszerű hétköznapi emberekkel. Akiknek már nagyon elegük van. Mert a mindennapos megélhetésük van veszélyben akkor is, ha van munkahelyük.
    Nagyon meglepődnél ha leírnám hogy a két egyetemi diplomám mellett csak úgy tudtam a télen kifizetni az általam bérelt lakás rezsiköltségét hogy reggelente 12-13 fokra ébredtem a takaró-rétegek alatt….? Mert ez az igazság. És van aki nálam rosszabbul él pedig tisztességgel becsülettel dolgozik szintén. Csodálkozol hogy elegük van…?
    De mit látnak…? Az összefogás hiányát és a teljes kiúttalanságot. Már senki nem mer megbízni senkiben. Túl sok volt már az árulás.

    No és a jog. Igen, jogom van egy szerződést alaposan átolvasni és kötelességem is. Ezért is mondtam – nincs mentségem.

    Csak tudod a teljes kilátástalanságban már…

    Az emberek jó része nem érzi azt, hogy változtatni tudna. Inkább menekül. Bárhová, aki tud, és viszi magával a szeretteit. Ha nem sikerül….
    Inkább nem mondom.
    Nem véletlenül vagyunk élmezőnyben az öngyilkossági- listán…. Elgondolkodtató…
    Ha az emberek reményét is elveszik….

    Csak tudod amikor már senki nem lesz aki termel ennek az ingyenélő népségnek akkor mi lesz…?

    És amit az összefogásról írtam. Itt nem csak a tanárokra gondoltam.

    Most történik itt valami, ami a tanulmányaim alapján erősen emlékeztet a fasizmus kialakulására Németországban.
    Bár ne lenne igazam. Bár…. én csak reál tárgyakat tanítok, meglehet nem jól látom.

    És ezzel kapcsolatos még egy reagálásom az általad leírtakra. Én reál tárgyakat tanítok és ezért is nincs akkora jelentősége a könyveknek, amiket kapunk. A tudomány tudomány marad. Meg lehet határozni mi a fontosabb és mit kell mindenképpen tanítani, de ha én Kepler törvényeinek ismeretét alapvetőnek tartom a későbbi tudás megalapozására akkor mindenképpen el fogom mondani a tanítványaimnak akár benne van a tananyagban, akár nem. Mert ez az én tisztességem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  18. Kedves Akyildiz,
    Szó szerint szívszaggató olvasni a soraidat. Bár tudnék mondani valami vigasztalót, de nem nagyon tudok. Tudod, az a helyzet, hogy a tanároknak és mindenkinek mindig is politizálniuk kellett volna. Ez lett volna az ára annak, hogy ne az legyen most, ami van. A romlás mindig apránként kezdődik. Egy kis hazugság itt, egy kis igazságtalanság ott, egy kis csalás amott. Akár át is lehetne siklani felettük. De minden ilyen átsiklás megágyaz a következő, már nagyobb disznóságnak, és aki a kicsiért nem szólt, milyen alapon szólhatna a picit nagyobbért? Pedig az elején még könnyű lett volna, mert a többség lelke még ép volt. Ma már nagyon nehéz, mert az emberek — és köztük nagyobb felelősséggel az őket tanítók — elmulasztottak valami fontosat: megérteni a világot, azt, ami zajlik benne. Ha megértették volna, felfogták volna, hogy mi van készülőben. Vonzóbb volt a könnyebb út, a kisebb-nagyobb disznóságok felett való elsiklás, a konfrontáció fel nem vállalása. Az ember gyarló, és mindig vannak jobbnál jobb kifogásai arra, hogy miért cselekedjen úgy, ahogy kényelmes neki. Ezt megértem, de ennek nagy ára van. Nagyobb, mint a szólásnak, de ez sajnos csak akkor derül ki, amikor már hősnek kellene lenni a szóláshoz.
    Ami a fasizmus kialakuláslát illeti: ha viszonylag új vagy itt, olvasd el Bartus idevágó cikkeit, amelyek bizonyítják, hogy pontosan ez zajlik. Ha nem találod őket, szívesen elküldöm, minden fontos cikke megvan.
    .
    Barátsággal
    Ego
    innen Magyarországról

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  19. Ego 19:59 és 22:10 nagyon jó volt olvasni, tényszerü, barátságos hangú, és mély értékrendet tükrözö hozzászólások, köszönöm!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  20. A cikkhez: eszembe jutott a Békemenet szervezése. Az iskolákban az igazgatók kitették a gyülekezési idöpontot, megrendelték a buszt. Volt olyan, aki megmerte tenni, hogy nem megy el? -
    -Ego ezt irta: “A romlás mindig apránként kezdődik. Egy kis hazugság itt, egy kis igazságtalanság ott, egy kis csalás amott. Akár át is lehetne siklani felettük. De minden ilyen átsiklás megágyaz a következő, már nagyobb disznóságnak, és aki a kicsiért nem szólt, milyen alapon szólhatna a picit nagyobbért? Pedig az elején még könnyű lett volna, mert a többség lelke még ép volt. “-
    -
    nagyon egyetértek ezzel. Milyen könnyü lett volna kitenni azt a táblát a II. kerületben, mikor az addíg hajléktalanoknak menedéket adó pici odú elé rácsot szereltek. És nem mertem, nem mertem. Annyira sajnálom. Teljesen mindegy, hogy csak 5 percet lehetett volna ott a tábla, túl forgalmas a hely, meg ott a Rómer Flórison a rendörség. De magam miatt jó lett volna, meg jó lett volna amiatt a pár ember miatt, akik látják. -
    -
    Szóval az elején még könnyü ellenállni. Aztán már egyre nehezebb, igaz, az elmenni is a véleménynyilvánítás formája.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  21. Minek nekik a Nemzeti Ped. Kar.? Úgyis a legtöbben azt teszik, amit ök elvárnak tölük. Talán kifelé mutatni akarják, hogy annyira EGY az ország, lám, mindenki önként belépett.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  22. Nem értem én ezt!
    Ha majd az apró betűs részt el nem olvasó pedagógusokat arra kötelezik, hogy a gyerekekből állítsanak össze egy nemzeti (szocialista) mozgalmat, azt is meg fogják tenni?
    Ha már tanítják Wass Albertet, meg Nyírőt,akkor a magyar klasszikus írók, és költők hova lesznek sorolva általuk?
    Hogyan taníthatják akkor, hogy “ember küzdj, és bízva bízzál”?
    Miért küzdjön, és miben bízzon az a gyerek, ha azt látja, hogy a szülei csak nyomort tudnak neki nyújtani ebben a rendszerben, a megalázott, és jogaitól megfosztott pedagógus meg a rendszert kiszolgálva megtört gerinccel a saját érdekében sem tesz semmit?
    Akyldiznek üzenem.
    Ne tűrjék. Mert ma még csak aláírták, de holnap már mindent teljesíteni kell nekik amit megparancsolnak!
    Induljanak el végre, mert nem kis erőt képviselnek. Megyünk velük! Helyettük nem mehetünk, de segíteni tudunk. Mondom ezt sokunk nevében, akik szülők, és nagyszülők vagyunk!
    Gallónét meg fosszák meg az érdekérvényesítési jogaitól, mert eddig csak kárt okozott nekik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  23. “Senkit sem lehet valamely egyesületbe való belépésre kötelezni.” – mondja ki az ENSZ Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozata…, és mégis.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  24. bumburi
    “Induljanak el végre, mert nem kis erőt képviselnek. Megyünk velük! Helyettük nem mehetünk, de segíteni tudunk. Mondom ezt sokunk nevében, akik szülők, és nagyszülők vagyunk!”
    Én ilyen összefogást még nem láttam – bár igaz, volt egy Operaházi és egy szakszervezeti tüntetés – volt némi összefogás, de ezen a két eseményen kívül aztán semmi!
    Pl. a nagy melegben a rokkantak melletti kiállás is lehetett volna a Hősök terén – de még vizet sem vittek nekik….
    Éhség Menet – nem kísérték őket legalább a városokban az emberek….
    Lehetett 40 fokban elzárni a vizet….
    Be lehet vezetni a “nem tandíjat” az egyetemeken – az érintettek sem igazán fogtak össze ellene de érdekes a tandíj elleni népszavazáskor igen!
    De 3 millió ember 3 ezer milliárdját is simán elvehették….stb., stb, stb., stb…..
    -
    Ennyit a nagy összefogásról, az egymásért kiállásról és ehhez nem csak az ellenzék kell – hanem összetartó, egymásért kiálló emberek….külföldön de. történik valami, ami nem tetszik a lakosságnak, este már több ezres tüntetések vannak!
    Fidesz ezt tudja és a megosztott országot bedarálta a Köz(gép)társaságba!
    -
    Én itt semmiféle összefogási szándékot nem látok – amikor a DK a Parlamentet fogta körbe nem mentek az emberek, amikor éhségsztrájkot folytattak a DK-s politikusok az emberek ott nézelődtek, a Kunigundásoknál sem volt semmiféle támogatás….szóval lett volna már ezer és egy alkalom az összefogásra!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  25. csakén
    Talán nem azok, és nem úgy szólították meg az embereket ahogyan kellett volna! Már rég nem egy választásról kéne beszélni, hanem az utána következő jövőről! Hogy micsoda jövő vár ránk, ha ez a rabló fasiszta banda marad.
    Mást ne mondjak . A pedagógusok felemelték a szavukat az egyházak térnyerése ellen? Felemelték a szavukat, és felvilágosították a szülőket, hogy ez mivel jár? A tananyag ellen tiltakoztak?
    Minden nap egy új megaláztatás számukra, és hallgatnak. Ne mond hogy félnek, és azért némák!Túl sok a fidesz elkötelezett köztük, és ma már hiába látják ők is a bajokat, még nem merik szembeköpni magukat.
    Aztán a damaszkuszi úton meg nem férnek majd egymástól, akkora lesz a tolongás.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  26. Azért nem mindenkit tudtak csőbe húzni. Talán meg kéne beszélni…
    http://hvg.hu/itthon/20130926_Oktatasi_kaosz_rendszerbol_eltunt_pedagog

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  27. EGYIK KEDVENCEM, SZERINTEM TÖKÉLETESEN IGAZ ITT IS, A BIZTONSÁGI ŐR BÁRMELY MÁS FOGLALKOZÁSNÉVVEL HELYETTESÍTHETŐ:

    bumburi
    2013. szeptember 22. vasárnap
    14:53
    Kedves biztonsági őr!
    Tudjuk mi ezt. A hibát mégis mindenkinek magában kéne keresnie.
    Volt egy miniszterelnök, aki egy beszédében azt mondta, hogy: nem adunk számlát, és nem kérünk. Igazat mondott.Nem szólunk ha bejelentés nélkül dolgoztatnak bennünket, és igyekszünk kibújni minden fizetési kötelezettségünk alól. Ami hiába a tagadás, igaz.Nem állunk ki egymás mellett.Ez is igaz. Korrumpálunk, ahol csak lehet. Milyen igaz!
    A felelősséget senki nem akarja vállalni. Pláne igaz!
    Ha a dolgozók nem állnak ki egymás mellett, akkor kitől várják a segítséget? Ha nem mennek demonstrálni szolidaritásból, mert embertársainak megnyirbálták a jogait, akkor ő se várjon mástól szolidaritást.
    Nem kell panaszkodni, hanem felelős állampolgárként nem szabad hagyni, hogy a jogainkat elvegyék, a tisztességes munkától, a szabadságtól, a túlórától, és minden olyan járandóságtól amitől meg akarnak fosztani bennünket.
    Nézzen már mindenki magába! Kimentek tüntetni, amikor a rendvédelmiek, meg a tűzoltók tüntettek? Felemelték a szavukat, amikor a főnökük emberhez nem méltó hangot használt fensőbbsége tudatában?
    Itt leírta a sirámait.Az Orbán kormány hülyeségét panaszolta el.
    Amikor a tanulás lehetőségeit korlátozták, szólt valaki? Vagy szólt valaki, amikor a nyugdíj, és Tb járulékot átváltoztatták szociális hozzájárulásnak?
    Amikor az alkotmány helyett egy fideszes NER-t hoztak a nyakunkra, szólt valaki?
    Ez mind mind oda vezetett, amiért most panaszkodik.
    De ha már ott dolgozik, ahol, és nem emeli fel a szavát semmi ellen, akkor húzza nyugodtan tovább az igát, a főnökei parancsa szerint! Szívét lelkét beleadva! Ezt vállalta, és ezért fizetik!
    Majd ha lesz annyi öntudat a dolgozó emberekben, hogy nem hagyják, akkor fog változni a munkáltató hozzáállása is ezekhez a kérdésekhez.
    Nem lehet kívülállóként szemlélni, és elnézni ezeket a dolgokat, mert előbb vagy utóbb mindenki be fog sokallni! tegyen mindenki a saját térfelén ezek ellen az anomáliák ellen, és akkor talán lesz remény a változásra. De csak akkor!!!!
    Addig meg lehet tűrni, de lehet szervezkedni is ez ellen a rohadt rendszer ellen.
    Nem mindig más a hibás. Nézzünk már néha magunkba is!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  28. bumburi 6:54 “Túl sok a fidesz elkötelezett köztük,” Sorra vettem, pedagógus ismeröseim közül hányan fideszesek. Mikor már kétjegyü számnál tartottam, megfordítottam inkább, és azt néztem, ki NEM fideszes. Eredmény: jó kéttucat közül egyetlen házaspár, tehát két fö sorolható ide.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  29. bumburi 5:50 “Ha már tanítják Wass Albertet, meg Nyírőt,akkor a magyar klasszikus írók, és költők hova lesznek sorolva általuk?” -
    -
    erre még had írjak, mert a jövö idö helyett már múltban lehet fogalmazni: Érettségizö osztály, református gimnázium, Budapest. Irodalom tétel: erdélyi írók, Wass és Tamási. De tanárnö elöre szól, hogy Wasst kell választani. Miért? Jobban passzol korunkhoz.
    -
    És nagyon tetszett az említett hozzászólásban a költöi kérdés is, hogy vajon ha az apróbetüsben az lesz, hogy nemzeti szocialista mozgalmat szervezzenek, vajon azt is megfogják-e tenni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  30. aki valaki
    Nem tudom hogy emelheti panaszra az a száját, aki dagonyázik ebben a fertőben. Ha van haszon, akkor kezet csókol (képletesen) ha nincs haszon, na akkor mer őszinte lenni. Igazi magyar mentalitás.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  31. zsuzsenkám
    Mélységesen fel vagyok háborodva! És a jövő generációját ők nevelik, mert lassan többet lesz iskolában a gyerek, mint otthon.
    Nálunk, bár azt állítja a plébános, hogy nem igazán rajong azért hogy az iskolát átvette az egyház (?), azért már minden gyerek úgy köszön,hogy dicsértessék a Jézus Krisztus.
    Cseléd már lesz elég a jövőben…Munkahely híján majd dolgozhatnak a sok 100 hold föld tulajdonosának éhbérért,pofa meg alagsorban.Minek oda tanulni?
    A pedagógus meg itt siránkozik.
    Milyen világ ez???

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  32. bumburi
    2013. szeptember 26. csütörtök
    11:43
    Pont ezért tetszett meg.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  33. Ócska szemét banda vagyunk mi, pedagógusok. Meg is érdemeljük, amit kapunk!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  34. Mendrey Lászlót tisztelem, mert kiáll a pedagógusokért, pedig Ő aztán igazán ismeri kívülről-belülről az egész rendszert és nem akarja a nevét adni ahhoz, ami ma oktatási reform és pedagógusi életpályamodell címszavak alatt történik, mert az ország jövőjéről van szó!
    Nehéz vezetni azt a népet, ha már az együgyűségből kilépett.” LaoCe
    A 1/2ázsiai, pöttyös ülepű, turulban születetteket még meg lehet vezetni….
    -
    Sok erőt és egészséget kívánok ehhez a küzdelméhez, a jövőben is tiszteletet és elismerést fog kapni, ebben biztos vagyok!
    Sokszor látom, hogy nehéz tartania magát, hiszen ott van Gallóné, aki még mindig hisz a tárgyalásos megoldásban és ezzel eteti a pedagógusok beetethető részét (sokan vannak!) – mégis mit tudhatnak róla Balog páterék?!
    Annyiszor átverték és “királylány még mindig hiszel a mesékben?”, pedig nem mai leányka már Ő sem!
    A megosztás bejött a Fidesznek itt is, a tanult embereket is így meg tudták osztani, le a kalappal, tudnak – ocsmány munkálkodásuk itt is bejött!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  35. http://www.es.hu/szunyogh_szabolcs;kedvetlenul_es_faradtan;2008-12-15.html

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
Kapcsolódó cikkek

Mi lesz veled, Magyarország? 2014. április 2. szerda

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos