Ronai and Ronai
AMERIKAI

A Nagy Bejelentés 2014. január 14. kedd 14:04 Forrás: AN, MTI

  • Hozzászólások(243)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
A Nagy Bejelentés

Budapest – Némiképp késve kezdődött az a sajtótájékoztató, amelyen bejelentették az ellenzéki összefogás tényét és annak tartalmát. Az ok: Kövér László házelnök nem engedte, hogy a parlamenti társalgóban tartsák a sajtótájékoztatót, így a résztvevők kénytelenek voltak új helyszínre, a képviselői irodaházba áttenni a rendezvényt.

Az MSZP, az Együtt-PM és a Demokratikus Koalíció (DK) megállapodott a közös listáról, az egyéni jelöltekről és a közös miniszterelnök személyéről – jelentették be kedd délben a Képviselői Irodaház épületében. Orbán Viktor kihívója ennek értelmében Mesterházy Attila, az MSZP elnöke.

Sorrendben Mesterházy Attila, Bajnai Gordon, Gyurcsány Ferenc, Fodor Gábor és Szabó Tímea szerepel az MSZP, az Együtt-PM, a DK és a Liberálisok közös országos listájának első öt helyén.

Az már hétfő estére eldőlt, hogy a DK vezetője, Gyurcsány Ferenc a lista harmadik helyére kerül, mindössze az volt kétséges, hogy Bajnai Gordon, vagy az Együtt PM szövetség egy másik vezetője foglalja el a második helyet. Ez azért alakult így, mert az elmúlt napokban Bajnai Gordon „megfeszült”, s megpróbálta elérni – utalva a volt miniszterelnök olyan tartalmú nyilatkozatára, hogy ha ő lenne az akadálya az együttműködésnek, akkor kész hátralépni –, hogy Gyurcsány Ferenc ne kerüljön fel a listára. Ez azonban a DK ellenállásán megbukott és az MSZP is úgy értékelte, Gyurcsány jöhet.

Ezek után Bajnai Gordon sokáig mérlegelte, hogy személyesen is részt vehet-e, azon a listán, amely nem szimbolizálja az általa meghirdetett korszakváltást. Úgy tudni, csak ma reggelre döntötte el, hogy hosszas győzködésre, elfogadja a lista második helyét.

A megállapodás szerint a DK 13 egyéni helyet kap, kevesebbet, mint az Együtt-PM szövetség. Egyéniben indulhat Szigetszentmiklóson Kuncze Gábor, az SZDSZ egykori elnöke is.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.6/5 (30 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +33 ( 41 szavazatból)
A Nagy Bejelentés, 4.6 out of 5 based on 30 ratings

Címkék:, , , , , , ,

  • Hozzászólások(243)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

243 Reader’s Comments

  1. Kordonblued !
    Tényleg ! Gilicének a választási esélyeket taglaló pozitív töltetű eszmefuttatásán az olvasó és kmmentelő kollégák könnyedén átsiklottak, pedig feltételezem, igaz számokat közöl.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  2. Gonoszka:
    Magyarországon a választásokat soha nem a program döntötte el. A nép ilyesmivel nem foglalkozik. Általában az nyert, aki többet ígért, no meg “osztogatott” némi alamizsnát. Most is így lesz. Én csupán a matematikai esélyről beszéltem (lásd előző posztomat). De amúgy mindegy, hogy ki nyer… (lásd ugyancsak előző posztomat). Legfeljebb vidámabb képpel esszük ugyanazt a szaroskenyeret…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  3. Na, observer véleménye végre sine ira et studio megvilágítja a témát.
    Tetszettek volna …… , hogy egy klaszikust idézzek.
    Most akkor kuss!
    Nekem teljesen mindegy, hogy Orbán, vagy Gyurcsány lakik a villában, ha nekem nincs lakásom.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (6 szavazatból)
  4. Az előbbihez még:
    ´
    Gilice 01.14/16:23-as kommentje ez az ominózus bíztató és egzakt(!) számsor, amelyre mindenki szíves figyelmét felhívnám és is tanulmányozás céljából.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  5. Gonoszka:
    .
    A villákban (átvitt értelemben, és valóságosan is) mindig a “tőke” lakik. És mindig az “alsóbb néposztály” az, amelyiknek nincs lakása. Amióta a világ világ. Talán már a barlanglakóknál is így volt. Volt persze egy – történelmi szempontból másodpercek töredékének tekinthető – idő, amikor úgy tűnt, nem lesz ez mindig így. Elkúrtuk. Hogy én is klasszikust idézzek: elkúrtuk (mi, emberiség). Nem kicsit. Nagyon… :-).
    Talán majd legközelebb…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  6. Gonoszka
    “Nekem teljesen mindegy, hogy Orbán, vagy Gyurcsány lakik a villában, ha nekem nincs lakásom.”
    -
    Ha viszont választani kell közöttük, akkor tudom, hogy melyik követte el a hazám és ellenem a legtöbbet.
    És akkor gondolom, könnyebb dönteni, már persze, ha látom is a tényeket.
    A lakás pedig az egyiknél még mindig lehetőség maradhat, ha lesznek munkahelyek, mert egy jogállamot épít és visszaszerzi a befektetői bizalmat, míg a másik csak elvesz tőlem odaadja másoknak, a nem rászorultaknak és kirugdal még a kalyibából is, hogy tűnjek a szeme elől!
    De tudom, nem vagyunk egyformák!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  7. Kordon
    Blued
    Megtisztelsz. Nem uralom, mert nagyon sokszor csak pár szót szólok.
    De!
    Terike olyanokat írt, amire KELLETT válaszolnom.
    gilice számai kinek a számai voltak? Miért kellett volna nekem azzal foglalkoznom???
    És a ráérés….
    Gőzöd nincs arról, hogy mennyit dolgozom ,de nem is tartozik rád.
    A véleményem meg az én véleményem, ezért tehetsz egy szívességet.,ugord át! Nem kell minden hülyeséget elolvasni, amit írok.
    Valamit jegyezz meg!
    Nem futamítasz meg, nem szerelhetsz le,és nem kényszeríthetsz megalkuvásra!
    Ha Bartus úrnak majd nem tetszik, akkor kiteszi a szűrömet.
    Azt! De csak azt! Tudomásul fogom venni!
    Te meg görnyedj, és simulj be az összefogásotokba! Elvtelenül, és szánalmasan!
    .
    A fentiek végett hajlandó leszek bocsánatot kérni, egy év múlva, ha nem nekem lesz igazam. Capise???

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (10 szavazatból)
  8. Te bumburi, minden irántad táplált tiszteletem mellett azért csendesen megkérdezem Tőled: ha Bartus úrnak nem tetszik, amit írsz, és ezért “kiteszi a szűrödet”, azt miért veszed tudomásul??? Ami pedig az összefogást illeti: se nem szánalmas, se nem elvtelen. Egyszerűen kényszer. A másik lehetőség persze a bojkott (lenne). Ez – szerintem is – sokkal jobb lenne. Elvben. Csak nem most, és nem itt (Magyarországon). Hogy miért, azt feljebb leírtam. És nem görnyedek, nem simulok bele semmibe. Csupán tudomásul veszem a realitásokat, és – miután nincs más lehetőségem – a kisebbik rosszat választom. Ha ugyanis nem lesz bojkott (nem lesz), és nem megyek el szavazni (egyéni bojkott), azzal – ebben a helyzetben – Orbánra szavazok. Ez sajnálatos, de így van. És ezt én nem akarom megtenni. Így aztán elmegyek. Befogott orral, vagy gázálarcban, és zsebkendővel a kezemben. Mert a “azok” (MA, GYF, BG, stb), legrosszabb megnyilvánulásai is jobbak, mint “emezek” legjobb ötletei. Ha csak azt nézem, amit eddig realizáltak ezekből, ez akkor is így van. És tartok tőle, hogy még rengeteg jó ötletük van…
    .
    Nem értek egyet Veled, de tisztelem a véleményedet. Remélem, Te is így vagy ezzel.
    .
    Baráti üdvözlettel, egy régi olvtársad.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  9. Na olvassátok. Ez közelebb áll az igazi Gyurcsányhoz.
    Egyre mocskosabb, amint egyre őszintébb lesz.
    *
    http://www.origo.hu/itthon/20140115-interju-gyurcsany-ferenccel-a-baloldali-osszefogas-megkotese-utan.html

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -5 (7 szavazatból)
  10. Observer
    A tisztelet kölcsönös. Hogy miért csak a Bartus úr kitiltását veszem tudomásul?
    Szerinted mit tehetnék, ha kitilt,és törli minden hsz-at?Vagy bugyuta volt a kérdésem is?
    Leírtad a véleményed erről az egészből, én tiszteletben tartom.
    Én meg a véleményem leírtam erről a dologról. Nem tudjátok elfogadni.
    Megtárgyaltuk már ezt a témát oda vissza.
    De Ti nem álltok meg annál, hogy tudomásul vegyétek,hanem az Orbán oldalához soroljátok a nem szavazókat.
    Lelketek rajta.
    Csak két végletben tudtok gondolkodni.
    Ha összehasonlítom a két kormány teljesítményét, nálam is Gyurcsánynál van a + pont.
    Csakhogy most nem erről van szó! nem kormányról!
    Itt vagytok tévedésben!
    Látod, én sem értek Veled egyet, de tiszteletben tartom a véleményed.
    Maradok én is baráti üdvözlettel, egy másik olvtársad..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  11. Gonoszka:
    Elolvastam. Nem értek egyet veled (szabad, ugye?). Valójában ilyen a politika. Mindenütt, mindig és mindenkinél. Országra, korszakra és politikusra való tekintet nélkül. Az őszinte, igaz (a kettő nem ugyanaz!!), világos és egyenes beszéd nem (mindig) tartozik a politika műfajába. Az egészen más műfajok sajátja: a művészeteké (általában, de Picassot vagy Honeggert sem érti és szereti mindenki), a, szerelemé (nem mindig…), a tudományé (bár a Heisenberg-féle határozatlansági reláció, a relativitáselmélet vagy éppen a megfúzió sem világos mindenki számára), vagy éppen az orvosi diagnosztikáé (bár a gyógyíthatalan betegek nagy része nem az igazságot, hanem a reményt akarja hallani az orvos szájából).
    .
    Paradox módon, ezt leginkább Gyurcsánnyal lehet bizonyítani (Öszöd-szindróma)..
    .
    Gonoszka, az élet néha bonyolultabb, mint ahogy első látásra tűnik. De amúgy általában egyetértek Veled: “Ceterum censeo carthaginem esse delendam!” Biztos vagyok benne, érted, hogy mire gondolok… :-)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  12. Hát akkor a konfliktusokat így oldjuk meg ezután.
    Fekszik, nyugszik…
    Fidesz módra kiemelve ezt két beszédes szót. Ha már oda vagyunk sorolva.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  13. Én minden vélemény cikket elolvasok olykor kétszer is. Minden kommentet elolvasok, olykor kétszer is. Van olyan cikk, amiben van olyan rész, amivel nem értek egyet. Van olyan komment, amivel nem értek egyet (nem szoktam mínuszolni, arra vannak mások). Van úgy – egy cikken belül – hogy a kommentelő egyik hozzászólásával egyetértek a másikkal nem.
    .
    Nagyon szeretem olvasni a különböző véleményeket. S ezek a kommentek éppen attól jók, hogy különbözőek. Szörnyű lenne, ha egyformák lennének. Ezekben nem a szólásszabadsághoz való jogot látom, hanem az emberi gondolkodás különbözőségét. Gyakran meghökkenek (és persze ez nagy élményt is jelent) egy-egy megközelítés eredetisége, logikája, a logikai megközelítés tisztasága.
    Szóval, nagyon szeretem olvasni a kommenteket.
    .
    Van, viszont ami nem jó. Amikor a komment valamiféle személyeskedésbe hajlik. (Ezt rosszabbnak érzem, mint amikor egy-egy véleményt durván, gorombán – a vele egyet nem értő – elutasít.) Amikor ilyen személyeskedő véleményt olvasok – lehet, hogy az a hozzászólás teljesen helytálló – de számomra ekkor valahogyan hiteltelenné válik a komment. Lehetne sorolnom az általam nagyon tisztelt kommentezőket, és a példákat, hogy ezek az általam nagyon tisztelt kommentezők, olykor-olykor hogyan nyúlnak – mellé. Erre is azt tudom mondani, hogy de jó, hogy mellényúlnak. Ez mutatja, hogy ők is szabadgondolkodásúak, olyanok, mint én (szeretnék lenni).
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  14. Bunburi:
    Nem én sorolom Orbán oldalához a nem-szavazókat, hanem a választási rendszer (és ez már így volt 2010-ben is, amikor néhány ezer szavazaton múlt a kétharmad…)
    .
    Egyetértek, itt valóban nem (csak) arról van szó, hogy ki kormányoz, nincs itt semmi tévedés. Meggyőződésem, hogy a rendszer előbb-utóbb bukni fog, ilyen “állat”, mint az Orbán-rezsim t.i. nincsen! Csupán attól tartok, hogy a bojkott után kialakuló de facto egypárt-rendszer még több szenvedést, elnyomást és félelmet fog hozni, mint egy relatíve erős (mondjuk, 25-30 %-os) demokratikus ellenzékkel felálló áldemokrácia (mert az lesz, mint ahogy ma is az). A mai magyar pártfinanszírozási és tömegkommunikációs viszonyok között a parlamenten kívüli pártok rövid időn belül elenyésznek. Ha Te ezt akarod, akkor persze más a helyzet, akkor igazad van. Csak nehezen látom, hogy kik és mikor léphetnek a jelenlegiek (MASZP, DK, stb) helyére! Ja, és az “Újak” mitől lesznek jobbak, tisztességesebbek és okosabbak? És mi a biztosíték, hogy nem fognak ők is elkurvulni? (lásd LMP).
    .
    Ne legyen kétséged, ha csak a Jobbik marad a porondon – a lömpöpőt most hagyjuk -, Orbán ugyanúgy fel fogja számolni, mint a icike-picike gazdikákat (Torgyán & Co.). És marad a Mi Boldogságunk, amíg csak világ a világ. És persze a forradalom lehetősége. De ki fog itt forradalmat csinálni? És mikor? Ki fogja szervezni, finanszírozni (mert a forradalom is pénzbe kerül ám, kell hozzá fegyver is, no meg sok-sok zászló, stb. Bocs, az utóbbi humor akart lenni…). Én nem nagyon bízom a külső segítségbe (lásd korábbi posztjaimat), sőt: szerintem a világ (EU, USA, ahogy tetszik) nagyon is jól elvan ezzel a kis büdös, félperifériás, félázsiai diktatúrával, melynek politikai és gazdasági súly egy lepkefing erejével egyenértékű. Viszont (főleg a németeknek) ideális terep arra, hogy olyan munkákat helyezzenek ide ki, amit (egyelőre legalábbis) nem érdemes Ázsiába vinni, viszont relatíve még mindig olcsó. (Neked nem gyanús, hogy a Putyin-Orbán atompatkum megszületése körül feltűnően sok német “bába” szorgoskodott? Miközben Németországban befagyasztották az atomerőmű-építéseket…).
    .
    Szóval, a helyzetünk szar, de aggasztó. Én nem látok megoldást, legalábbis rövidtávon nem. Hosszabb távra pedig – sajnos – már nem tervezhetek: májusban töltöm a 66-ot…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  15. Observer, a sorsunk az örök szomjúság, mert
    “Ki az igazságot szomjazza, örökké szomjas marad “(Renard? ha jól emlékszem.)
    *
    Mit akarsz te a vacak 66-oddal? Októberben már nem is fogok hetvenkedni mert 80 leszek. (Leszek?) DDD

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  16. Obszerver
    A korosztályunk ugyanaz.
    Mindaz amit leírtál úgy van. Sajnos a választás után úgyabb lesz. Akár nyer az ellenzék, akár veszít.
    Itt egy a cél. Zavargás. És azt már nem fogjuk tudni megakadályozni.
    Azt azért Te is látod gondolom,hogy micsoda pénzek vannak átcsoportosítva a CÖF, meg a röf, meg a mittudomén milyen civil szervezetekbe.
    Szerinted miire költik???

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  17. bocs, a neved Observer

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  18. Bumburi:

    - Egyik részét a “jóléti alapba” teszik (saját személyes jólétükre gondolok…)
    - “Menetelnek”: buszozás, kaja, pia, lengyel támogatók importálása, stb.
    - Viszik a “határon túli nemzettestvérekhez” (magyarul, szavazatokat vásárolnak.
    - Később (ha a szükség úgy kívánja) jöhet még egy kis fizetett törés-zúzás is…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  19. Gonoszka:

    Jól emlékszel… Cseszd meg, nyolcvannal könnyű legénykedni, azt a pár évet már féllábon is kibírod… :-) Bocs, ez akasztófahumor volt, amúgy bis Hundert-und-Zwanzig! Hátha mégis megérjük, hogy a talpuk alatt fütyül a szél… De szép is lenne! Van egy régi fotó, Benito vitéz meg a babája, bizonyos Petacci kisasszony fejjel elfelé lógnak egy kerítésen, és egy bakancsos ember jó nagyot rúg a hullájukba. Gyönyörű kép, nem igaz?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  20. Observer
    13:13
    13:17
    ++++++++++++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  21. Javítom: …fejjel lefelé lógnak…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  22. Bumburi:

    A remény hal meg utoljára (“Dum spiro, spero”). Bár jóbarátom szerint a reményhal már megdöglött rég, ami maradt, az a szarok-rája… :-)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  23. Observer
    Éppen tegnap írtam a reményhal haláláról. És igen, egyetértek a barátoddal,nekem is az a következő halam.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  24. Observer, bumburi!
    .
    Mostanában úgy is mondják, hogy a remény, a lúzerek utolsó menedéke.
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  25. csacsicska tamás

    Hajógyári ( Gdansk) villanyszerelő és nem lakatos. Bocs.
    Amúgy ez az elitcsere kb how many years? Tiz ? Húsz?
    Kaliforniából én is kibírnám.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  26. A tegnapi és a mai cikkekhez írt véleményeket olvasva feltűnt, hogy igen nagymértékben megemelkedett a mínuszolások száma. Olyan nagymértékben és minden vélemény cikknél, hogy tudatosságra és szervezettségre gyanakodok.
    .
    Az az érzésem (hangsúlyozom: érzésem), mintha valakiknek érdekében állna, hogy az eddig, az összefogáscirkuszról alkotott véleményezőket megossza, mi több, egymással szembe fordítsa.
    .
    Többnyire egyetértettünk abban – BL és egymás kiokosításával – hogy ez a politikai, társadalmi, gazdasági, kulturális rendszer itt most egy diktatúra rendszere. Egy ilyen diktatórikus rendszert – a maga diktatórikus választási szabályaival – pedig nem lehet demokratikus választással eltávolítani, mert a választás nem demokratikus szabályok szerint történik.
    .
    Így aztán az összefogás cirkuszát legtöbbünk ebből az irányból közelítette meg, persze mindenki a maga szimpátiája, vágyai, reményei szerint.
    Sokan csalódtunk, vagy legalább is nincsenek jó érzéseink, kicsit (nagyon?) kiábrándultak vagyunk.
    .
    Ezt a kissé borongós, csalódott állapotot akarják kihasználni arra, hogy szembefordítsanak egymással minket.
    Nézzék csak meg azokat a kommentelőket (a legtöbbünket), akik nem változtatták meg a véleményüket, s ezért az elvi véleményért magasan plusszal lettek jutalmazva, most ugyanazért a véleményért magasan mínusszal vannak leértékelve.
    .
    De, lehet, hogy ez csak az én összeesküvés-elméletem.
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  27. Oldster

    Teljesen igazad van ,ilyenkor mindig megnő az aktivitás és megjelenik egy-két soha nem hallott nick név ,akik rendesen adagolják a horda által eröltetett mantrát . Tegnap is volt egy ilyen személy ,akit a bojkott -cirkusz hivők rögtön a keblükre öleltek és pátyolgattak . ez az összefogás -cirkusz ellenpárja akar lenni , remélem nem baj ,hiszen ezen az oldalon ( még ) nem kötelező az egyen vélemény. Legalább is remélem. Milliószor elmondtam már ,hogy eredendően én is bojkott párti voltam ,de ez a hajó elment!!!! De ha az összefogás (cirkusznál) valakinek van jobb ötlete én még kamcsatkáig is követni fogom. DE nincs !!!! Igenis frászt kapok a meneküljön ki merre lát illetve a 30-40 év alatt megoldjuk dumától. Ez a mai hatalom nem tud olyan választási törvényt fabrikálni ,hogy én ne ellenük szavazzak. A szavazást SAJNOS nem lehet kikerülni. Ha nem megyek szavazni vagy bojkottálok , AKKOR IS SZAVAZOK!!!! Nagyon nagy tévedés,hogy itt bármi a hatalmon levőkön múlik . ( Ezt szeretnék elhitetni) MINDEN az embereken múlik!!!!
    Te nem itt élsz??? Terád miért nem hat a média túlsúly ,a hazudozás és a rezsi kamu ? és énrám miért nem hat ? csakénre, observerre miért nem hat?
    Itt van több millió masszivan kifosztott, hülyének nézett ember. Be kell menni a fülkébeés ellenük ikszelni. Ilyen egyszerű az egész. Kicsit se bonyolult.
    Ja ,ha egy néppel meg lehet etetni ,hogy a föld lapos , akkor más a helyzet ,akkor nem szóltam egy szót se!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  28. vikmeki
    “Itt van több millió masszivan kifosztott, hülyének nézett ember.”
    -
    Annyira nem hülyék, mert nem mondják meg kire szavaznak, vagy azt mondják, hogy CSAKAFIDESZ!)))
    Vannak akik nem foglalkoznak a politikával, de tudják mivé lett az életük, úgy gondolják, van egy X azzal kifejezik véleményüket, ennyit tehetnek.
    Nekik elmagyarázni, hogy ne menjenek el választani, mert bojkott van, majd csak az EP választásra menjenek, de oda aztán igen, mert az viszont fontos, hát nem tudom, megértenék-e a 8-10 évesek szintjén kommunikálók….
    -
    A kamupártok viszont ott lesznek – és akkor ők lesznek a nevető harmadik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  29. Fodort nem tudom hova tenni. A liberalizmus mellett teszi le a garast, de szerintem a liberális gondolkodóknak több kárt okozott mint hasznot. Ha valóban ez irányban elkötelezett, szerintem még szüksége lesz vagy harminc évre, hogy tisztában legyen vele mit is akar. A liberalizmus is átmehet szélsőségekbe mint bármilyen izmus. Szerintem Fodor még nem érett politikai vezető szerepre. Ahol ilyen pozícióba jutott inkább károkat, mint sikereket hagyott maga mögött. A jóindulat, a “nemes eszme” képviselete és a szép beszéd kevés.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  30. vikmeki
    Kicsit egyoldalúan fogod fel a dolgokat.
    Engem, és a velem hasonlóan gondolkodókat mondod hülyének, holott Te leszel az, aki bemegy a fülkébe x-elni,és beállni abba a sorba, aminek az irányát Orbán határozta meg.
    .
    Tudod, a Kordon Blued hozzám intézett utolsó hsz-a durvára sikeredett. a Tiéddel szemben, de lassan beérik az Orbán által elvetett,és a célközönségbe talált,és ott kihajtott gyűlölet kezd kibontakozni.
    És most kiszellőztetem a fejem, mert nehéz elviselni a barátnak gondolt, és lassan ellenséggé vált olvtársakat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  31. bumburi Előbb utóbb, le kell tenni a garast valahová. Az kevés hogy mindig csak ütünk valahová mert nem teszik valami. De még az is hogy időnként dicsérgetünk, majd egy másik mondatban lehúzunk valakit. A saját életedben is választanod kell pl gondolom olyan is elő fordult már hogy a tél közeledtével megvetted azt a csizmát amelyiket a legelfogadhatóbbnak tartottál, mert különben …
    (Most mennem kell, ha lesz időm még benézek..)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  32. Itt van ez a kamarai hapsi, aztán ez a zöld szófosó, meg a művészeti akadémia
    vállra omló fürtökkel, stb.
    Mindenki nyafog.
    Viszont senki nem kapott egyetlen pofont sem, akkor nyilván minden rendben van. Pedig ha az első alkalommal odacsaptatok volna, …
    Most aztán sokkal nehezebb és végül mégis rá fogtok kényszerülni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  33. bumburi (2014. január 15. szerda 18:52)
    Ne keseredj el. Most sokan idegi alapon vannak, de majd elül.
    Aki azt mondja, hogy a bojkott már lehetetlen és ezért a szavazást választja, az gyakorlatilag azt mondja, hogy mivel az egyetlen jó megoldás már nem választható, helyette egy álmegoldást választ: szalmaszálba kapaszkodik, mert deszkának nézi. Ehhez persze ki kell kapcsolnia a józan eszét (ha van), de a kétségbeesett remény sok mindenre ráviszi.
    Még arra is, hogy a más véleményen lévőket érvelés helyett lehülyézze.
    Nagy kaland.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  34. Bumburi

    Ellenség a nénikéd ,az. Eszem ágában sincs se téged ,se mást lehülyézni.
    Azt viszont nem értem ,hogy MIÉRT kellene nekünk egyformán gondolkodni?
    Én kb úgy gondolkodok ,mint egyvándor. Azonkivül ,felnőtt ember vagyok és majd eldöntöm ,hogy elmegyek szavazni vagy nem . Az az ÉN dolgom ,mint ahogy te is azt csinálsz amit akarsz. Nincs szándékomban se neked ,se másnak megfelelni, Capisi?? Üdvözlettel : vikmeki

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  35. Ego

    “ki kell kapcsolnía a józan eszét ( ha van)” MI ez ha nem lehülyézés???
    Kapjál már magadhoz egy kicsit. Pontosan azt csinálod ,amivel mást (másokat vádolsz. Ez nagyon szinvonaltalan. Tehát csakén , szenzor ,egyvándor , observer vagy én ,mindannyian kikapcsoljuk a józan eszünket??? Ne szórakozz.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  36. Ego
    Zűrzavaros állapotban vagyunk rettenetesen.
    Tenni kéne valamit…
    A rendszer ellen, ami mindenkit be akar szippantani.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  37. vikmeki
    Akkor OK! Üdv

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  38. bumburi

    nálam jobban senki nem akarja ,hogy ezek húzzanak a francba . Most sem azt nézem ,hogy mi a jó ,hanem azt ,hogy lehet ezt véghezvinni. Tudom elcsépelt dolog , de ha anno Churchill ragaszkodik az “elvekhez” és n”em legitimálja” ( úgymond) a szörnyeteg Sztálint ,akkor a százszorosan szörnyeteg Hitler nyer. Szerintem meg lehet szoritani a hordát ,ezt jelzi a pánikjuk is. Látszik ,hogy félnek. Azonkivül a jobbik nem fog visszalépni ,tehát a jobbos szavazatok meg fognak oszlani.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  39. Barátaim (mert egy két kivételtől eltekintve – akik kilógó patájú trollok – mind azok vagytok)!
    .
    Lenne egy javaslatom: mindenki aludjon egyet-kettőt a nagy felhorgadásra (én is azt teszem), higgadjon egy picikét.
    .
    Te is, kedves ego, mert nem mindenki hülye, aki nem úgy gondolkodik, mint Te. Tudod, mindig voltak “másképp gondolkodók”, és néha bizony előfordult, hogy a végén nekik lett igazuk…
    .
    Te is, kedves Bumburi, mert bár megértelek, sok mindenben osztom is a véleményedet, azt is elismerem, hogy (többnyire) logikusan érvelsz. De a történelem bizony produkál néha olyan helyzeteket, amikor nincs jó megoldás, csak rossz, és még rosszabb. És Orbánék 99 %-a (teljes bojkott) vagy akár újabb kétharmada (részleges bojkott, illetve külön-külön induló ellenzék) a rosszabb variáns.
    .
    Te is, kedves Gonoszka, és álmodj forradalomról (én is arról fogok álmodni, bár éppen hétfőn láttam a “Danton halálát” a Vígban, mit mondjak, nem éppen alkalmas darab a forradalmi kedvcsináláshoz látni, ahogy a forradalom felfalja saját gyermekeit…).
    .
    És Te is, kedves Olster, hidd el, nemcsak olvtársaid, hanem néha bizony Te magad is “mellényúlsz”. De ez természetes, mindenki tévedhet néhanapján. Gyurcsány is, Bartus is, Te is. No meg én is… :-)
    .
    És végül néhány szó a “másik oldal” képviselőjének is: Te is aludj jól, kedves Sarah. Jöttél, itt voltál (de minek?), elmész. De ne is gyere vissza, menj inkább a megbízóidhoz jelenteni: itt voltál, írtál, fúrtál, bomlasztottál – vagy legalábbis megpróbáltad. Istenem, nem jött be, van ilyen… :-)
    .
    Kedves olvtársak! Ne feledjétek: ahogy azt Virág elvtárs is megmondta: a nemzetközi helyzet fokozódik. De a legfontosabb: “Ceterum censeo Orbaniem esse delendam!” Vagyis – Cato után, kissé szabadon – : “Egyébként javaslom, hogy Orbánt el kell pusztítani!” (mielőtt a TEK megvádolna felségsértéssel és gyilkosságra való felbujtással, büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy nem a likvidálását értem ez alatt, hanem a mindannak a megsemmisítését, amit képvisel).
    .
    Jó éjt, olvtársak!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  40. Drága Observer!
    Ma adott Gyurcsány egy interjút, mint ahogy biztosan olvastad is. Egy feltett kérdésre Gyurcsány válasza: fekszik, nyugszik…
    Orbánra asszociáltam hirtelen.
    Nem lehet véletlen…
    Színészkedve, 4 ilyen évvel a háta mögött…
    Mit mondjak…
    Fekszik, nyugszik…már aki hajlandó erre.
    De még ha nem is hajlandó! Egy darabokra szakított országot csináltak ezek a…(biztos tudod a folytatást)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (2 szavazatból)
  41. vikmeki (2014. január 15. szerda 20:29)
    Egyrészt nézd vissza, miket írtál Sarah-nak. Aki volt annyira úrinő, hogy nem mondta, hogy kapjál magadhoz. Ha azokat az írásaidat nem tartottad túl élesnek, akkor nézd el nekem, hogy én is kissé élesen fogalmaztam. .
    Másrészt én így látom a helyzetet:
    (1) Orbán rendszerén belül nem lehet megdönteni Orbán rendszerét, sem szavazással, sem másképp. Aki szavaz, implicite azt feltételezi, hogy itt valóban demokratikus valódi választás lesz. Csakhogy ez már nem demokrácia (minden alapfeltételét megszüntették, csak a “pofázzatok, kit érdekel” maradt — még), továbbá Orbán rendkívül sokféle módon tudja befolyásolni a választás eredményét, és a pálya is neki lejt, mégpedig meredeken. A választás tehát sem demokratikus nem lesz, sem valódi.
    Ha — mint korábban írtad — te is bojkottpárti voltál, akkor gondolom, azért, mert te is így láttad. Most viszont úgy látod, hogy mégiscsak szavazni kell. Ez ellentmond a korábbi bojkottpártiságnak. Azt nem logikus érv, hogy az a hajó már elment, most már csak szavazni lehet, más nincs (jó lépés nincs, válasszuk a rosszat). Ha bojkottpárti voltál, tudnod kellett, hogy az Orbán által szabott keretek elfogadása legitimálja Orbán rendszerét. Márpedig ezt a rendszert csak a rendszeren kívülről lehet leváltani.
    (2) Az ellenzék a választás elfogadásával elfogadta a rendszert, ezért mostantól nincs sem erkölcsi, sem jogalapja a megdöntésére. Kormányváltásról álmodozhat, de csak ezen a rendszeren belül. Olyan ellenzék lett, mint a Horthyé volt. Vanni van, csak lenni nincs. Aki rájuk szavaz, egy kormányváltás reményére szavazhat csak. Ha ez netán sikerülne (kizárt), a rendszer akkor is maradna.
    Ha a fentiek közül bármit nem fogadsz el igaznak, érdekelne, hogy mi az.
    Ha viszont a fentiek igazak, akkor a szavazás egyrészt értelmetlen, másrészt a rendszernek a szavazó általi elfogadása). Tehát a jobbik esetben is a józan ész feladása.
    Ha valaki tudta/tudja, hogy ez így van és mégis szavaz, az kétségbeesett reakció és érthető, bár szerintem ellentmond a józan észnek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  42. Observer (2014. január 15. szerda 23:05)
    ++++ :-) :-) :-)
    Bölcs tanács. És isten ments, hogy hülyének nézzem, aki mást gondol, mint én, feltéve, hogy tud jól érvelni mellette. :-)
    Alvás megkezdve.
    .
    U.i.: Sarah-t valamiért bírtam.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  43. Gonoszka aludott. Nem forradalomról álmodik, csak arról, hogy félárnyékban üldögélve a füvön nézze kutyusát szaladgálni, kortyoljon egy pohárból narancsot és ne bosszankodjon, ha a kutyus kikapar egy virágot.
    Csak Gonoszka tudja, hogy oda egy nehéz út vezet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
Kapcsolódó cikkek

Gyurcsány a gyülekezési jogot sértette volna 2014. december 30. kedd | Bartus László

Vezéráldozatot hozott a ifjúbaloldali maffia 2014. május 29. csütörtök | AN

A DK nem bojkottálja a Fideszt 2014. április 29. kedd | AN

Gyurcsány és az Európai Egyesült Álmok 2014. április 14. hétfő

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos