Ronai and Ronai
AMERIKAI

Lesz még Magyar Köztársaság 2013. február 1. péntek 11:22 Forrás: AN, DK

  • Hozzászólások(64)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Lesz még Magyar Köztársaság

Budapest – Volt egyszer egy köztársaság. Nem is egy, három magyar köztársaság született, s ugyanennyi múlt ki eddig. Remélhetőleg lesz is még negyedik is.

Jelenleg ugyanis nincs köztársaság, a hatalom fura urai az ország nevét megfosztották a köztársaság cím viselésétől. Február elsejét 2005-ben a Köztársaság Napjává nyilvánította a magyar országgyűlés.

Félúton vagyunk a demokrácia és a diktatúra között – utóbbihoz már közelebb. Veszélyes közelségbe kerültünk ahhoz, hogy ne magunk döntsünk a sorsunkról. Pedig, most nincsenek idegen hatalmak, akik ránk kényszerítenék az akaratukat, jelenleg egy magunk által megválasztott, magát tévedhetetlennek gondoló vezető miatt nincs ma Magyarországon köztársaság.

De lesz még egyszer, megint. Rajtunk múlik, hogy előbb, vagy utóbb.

Az alábbiakban Gyurcsány Ferenc, a Demokratikus koalíció elnöke köszönti a köztársaságot.

A magyar Nemzetgyűlés 1946. február 1-én fogadta el a Magyar Köztársaság kikiáltásáról szóló 1946. évi I. törvényt. Ezt a napot az Országgyűlés 2005-ben a Köztársaság Emléknapjává nyilvánította.

A köztársaság nem csupán államforma, és főleg nem csak ruha a nemzet testén. A köztársaság a szabad polgárok közössége, a közügyek intézésének szabad emberekhez egyedül méltó módja. A köztársaság demokráciát jelent, az önkény elutasítását, jogállamot, alapvető alkotmányos jogokat, az alkotmányos jogokon kiterjedt hatáskörrel őrködő alkotmánybíróságot, szabad és tisztességes választásokat, jogbiztonságot, tulajdonbiztonságot, méltányos közteherviselést, hatalommegosztást, független igazságszolgáltatást, sajtószabadságot.

A gesztus, amellyel a Fidesz törölte hazánk nevéből a „köztársaság” szót, több volt az elnevezés megváltoztatásánál: ténymegállapítás volt és igénybejelentés. Megállapította a tényt, hogy a köztársasági vívmányokat nagyrészt sikerült fölszámolnia, és bejelentette igényét a maradék fölszámolására is.

A mai napon, amikor a Demokratikus Koalíció tisztelettel hajt fejet a magyar történelem három köztársaságának emléke előtt, arról is megemlékezik, hogy az elsőt Kun Béla rombolta le, a másodikat Rákosi Mátyás, a harmadikat pedig Orbán Viktor. Kifejezi egyúttal azt a meggyőződését, hogy a demokratikus ellenzék együttműködése jövőre megdönti Orbán rendszerét és helyreállítja a Magyar
Köztársaságot.

Gyurcsány Ferenc elnök

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.8/5 (28 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +39 ( 41 szavazatból)
Lesz még Magyar Köztársaság, 4.8 out of 5 based on 28 ratings

Címkék:

  • Hozzászólások(64)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

64 Reader’s Comments

  1. Egyetértek!
    Szívem szerint állami ünneppé tenném feb1-et!
    Nagyon fontos lenne, mert nagy szükség van arra, hogy a fejekben változás legyen! Legalább 1 napon, minden évben hangozzék hangosan, hogy DEMOKRÁCIA! Demokratikus joigállamot akarunk!

    Orbán, takarodj!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +36 (40 szavazatból)
  2. Rossz hírem van…
    Ebben az országban az egészhez viszonyítva, csak egy maréknyi embernek hiányzik a Köztársaság!
    Ez a maréknyi ember erőlködik, hogy felébressze a többség veszélyérzetét, mert az általuk bőszen támogatott kormány ellopta a demokráciát.Ellopta annak minden vívmányával együtt!
    Teszi ezt úgy a hatalom, hogy szembeállít embereket rétegeket,és mindenkit mindenki ellen!
    Ne nevezzük “gesztusnak” azt, amivel megpuccsolták a Köztársaságot, mert szerintem az politikai bűntett!
    Teszik ezt úgy, hogy hazugságok halmazával kábítják a híveiket, nem törődve már a közvéleménnyel sem.
    Túlburjánzott az oligarchikus rendszer, ami bekebelezte az egész országot! Ennek megfelelően tájékoztatják az embereket,a NK-i intézményeket…
    Merkel asszony a napokban valami olyasmit mondott egy megemlékezésen, hogy Hitler azért tudta elkövetni a gaztetteit, mert az emberek hallgattak ( nem szó szerint idéztem).
    “Csauszeszku” mint tudjuk, azért tehette azt amit tett, mert megfélemlített mindenkit a szekus hátterével.
    Orbán Viktor meg mindkettőt elkövette! A többséget a hazugságaival kábítja, és hiába tudják már az igazságot, nem mer senki szólni!
    Az ország nagy része meg van félemlítve, mert a fideszes görény had mindent lefed! Városokban, megyékben, járásokban, falvakban!!!
    Nyíltan hirdetik kiközösítő politikájukat, és ennek hátterében nullázzák le a gazdaságot saját hasznukra.
    Az Európai Unió meg hallgat…Hallgat benne Merkel asszony is, pedig ha valaki tudja,hogy mi következhet a hallgatásból,akkor az Ő! A napokban hangoztatott véleményt saját magára nem vonatkoztatja! Nem meglepő, mert politikus.Ráadásul annak a Néppártnak az egyik tagja, amelyiknek másik tagja, egy Orbán Viktor nevezetű,aki a saját országának a KÖztársaságát, a demokráciájával együtt ellopta!!!
    Felvetődik a kérdés. Még mindig igaz az állítás, mely szerint vétkesek közt cinkos aki néma?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +48 (54 szavazatból)
  3. “Félúton vagyunk a demokrácia és a diktatúra között – utóbbihoz már közelebb”
    Ha ez a megállapítás igaz, akkor ez alapján kijelenthetjük, hogy az ún: kádári proletárdiktatúra pedig közelebb állt a demokráciához, mint a valódi diktatúrához.
    Ugyanis a mai helyzet a gulyáskommunizmus-rendszerénél sokkal rosszabb…
    .
    “Kifejezi egyúttal azt a meggyőződését, hogy a demokratikus ellenzék együttműködése jövőre megdönti Orbán rendszerét és helyreállítja a Magyar
    Köztársaságot.”
    Ez pedig sajnos két okból sem fog bekövetkezni:
    1., Az Orbán-diktatúra, annak elfogadott törvényei alapján nem leváltható…
    2., A széthúzó ellenzék (a választásokon) “matematikailag” sem tud többségbe kerülni…
    .
    Ergo, más megoldás kell !!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +26 (30 szavazatból)
  4. Egészen biztos vagyok abban, hogy 0. Viktor (leánykori nevén: V. Orbán) sok, kabátujjába rejtett ásza és jokere közül az egyik az, hogy ha a legközelebbi választások után (idén? 2014-ben? 2036-ban?) valami fatális véletlen következtében mégiscsak a demokratikus ellenzék szerezné meg a többséget, bejelent valami ilyesmit:

    “Hölgyeim és Uraim, Drága Barátaim, Magyarok! A gátlástalan hazaárulók nemzetünk gyilkosaival szövetkezett, gyülevész hordája hazugságokkal és felelõtlen igérgetésekkel becsapta a jóhiszemû szavazópolgárok egy részét is, s így sikerült csak megkaparintaniuk a többség szavazatait. Mivel azonban hazaárulók kezébe átadni a hatalmat maga is hazaárulás lenne, arra én, a Nemzet belém vetett bizalmára támaszkodva, nem vagyok hajlandó. Isten engem úgy segéljen! Hajrá Magyarország, hajrá Magyarok!”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (22 szavazatból)
  5. Bumburi, nem Európa hallgat, hanem a MAGYAROK KUSSOLNAK, MINT MINDIG ! ( és nyújtjàk a kezüket alamizsnàért ! ), ezt lassan észre kellene màr venni a Lajtàn onnan is.
    Mit vàrsz, hogy Merkel asszony bevàgtat fehér paripàn, mögötte holland, francia, cseh szabadcsapatok ( apropó, milyen pipec kis orszàgot csinàltak Csehorszàgból…….a csehek ! ), elözönlik Budapestet és a nagyobb vàrosokat, mókàs akcentussal azt kiabàljàk, hogy “Orbàn takarodj!”, majd miutàn ez megtörtént este együtt söröznek a könnyes szemmel hàlàt rebegô magyarokkal !
    Ébresztô !!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +22 (24 szavazatból)
  6. Juszt se lesz !
    :)):((

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  7. Még valami, nem tudom, ki hol volt ‘88-ban és ‘89-ben màrcius 15-én, én a pesti utcàn. Azt hazudtam a szüleimnek, hogy Egerben maradunk tanulni, a màsik évben tàn egy koncertre hivatkoztam, ugyanis megöltek volna, ha megtudjàk, hogy
    megyünk tüntetni a cimboràkkal…..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  8. Bumburi
    Az állítás örök érvényű.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  9. Azért én még reménykedem. Bár félő, hogy mit találnak még ki azonnali, vagy visszamenőleges hatállyal szeretett vezetőink. Nem akarok tippet adni, de lehet, hogy a választás napjára kijárási tilalmat rendelnek és csak fidesz tagkönyvvel, vagy engedéllyel lehet majd az utcára menni…..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  10. Bumburi írásáról jut eszembe.
    Helyszín: munkahely.
    Szituáció:Beszélgetés a kollégával egy másik, finoman szólva jobboldali, radikális nézeteiről.
    Egy mai átlagpolgárra jellemző mondat: A munkahelyen normális, az nem érdekel, hogy a civil életben mit csinál.
    És ez a többség.Ezért jutott hatalomra Hitler, Orbán és a többi.Ezért vagyok elkeseredve.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  11. Mayer Tamás
    Ez nagyon . Tökéletes az Orbáni kommunikáció levezetése.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  12. Orbán a maga rendszeréhez “igazította” még az ország nevét is :-(((((.
    Előre tudta, hogy az ő rendszere (ez a fasiszta-diktatúra) OLYAN MESSZE LESZ A KÖZTÁRSASÁGTÓL, MINT MAKÓ JERUZSÁLEMTŐL.
    Kénytelen volt az ország nevét Magyarországra változtatni.
    .
    Hogy is nézne ki az üdvözlő tábla az országhatáron, ha azt írta volna rá, hogy ÜDVÖZÖLJÜK A MAGYAR FASISZTA-DIKTATÚRÁBAN.
    EZ A MONDAT DOBÁLTA VOLNA A TÁBLÁT, NE MEG UGYE LÁTSZAT IS VAN A VILÁGON.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  13. halandor
    Igazad van! Nem lehet azt várni, hogy a mi bajainkat más megoldja.
    Akkor fognak segíteni,( talán) ha látják, hogy a jajgatáson kívül képesek vagyunk valamit tenni is. Egyelőre még összefogni sem sikerül.
    “Segíts magadon, Isten is megsegít!”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  14. halandor
    Nem tudom mióta jársz, és írsz erre az oldalra, de a régiek tudnak ezt azt a megnyilvánulásaimról.
    Kérdezed hogy én mit várok? Értelmezésedben azt, hogy:Merkeltől várom hogy megszabadítson bennünket Orbántól???
    Tévedsz.
    Csupán olvastam valamelyik nap Merkelnek a megemlékezésen elmondott beszédét, és arra gondoltam, mint mindketten a Néppárt tagjai,és úgy is mint az UNIÓ legnagyobb állama,figyelmeztethetné Orbánt, hogy állj le Öcsi, mert tudok pár opciót, amitől helyre rázódik a demokrácia érzéked!
    Azt hogy magunknak kell elzavarni Orbánt, azt kb tudom.Azt is közlöm, hogy 6.x-en túl nem voltam rest a barátokkal BP-re utazni többször tüntetni.
    Azt is olvashattad (vagy lapozz vissza vagy 2 évet) hogy mindig felháborított a fővárosiak passzivitása, akik azt hiszik, hogy majd a vidékiek kaparják ki nekik a gesztenyét, mert ők lusták, ( vagy jól fizetettek) megmozdulni!Azért is mindig felháborodtam, mert össznépi piknikezéssé váltak a tüntetések…
    Ne engem nézz hülyének, hanem azokat,akik azt hiszik amiket leírtál!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  15. bumburi
    Megint kimaradt a tisztelet a kivételnek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  16. Szenzor
    Igazad van!
    Most leírom: TISZTELET A KIVÉTELNEK!!! (bocsánat)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  17. bumburi
    Különben én is sokszor morgok, hogy nem lehet az ismerősöket kirángatni, mert ezért azért nem érnek rá. De lassan kezd olyan érzésem lenni, hogy csak a saját lelkiismeretemet nyugtatom meg, mert ennél többet nem igazán tudok tenni, mint hogy kimegyek tölteléknek. Nem tudom mi lesz, de nagyon elkeserítő a helyzet.
    “Megtanulunk alattvalót játszani.”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  18. Szenzor
    Az emberek fásultakká válnak a piknikszerű tüntizgetések miatt!
    Nagyon sokan tisztában vagyunk a helyzettel, de ez nem megy egy vezér egyéniség nélkül! Be kell lássuk, nincs olyan ember,akinek a szavára 100 ezrek mozdulnának. (lett volna…)
    Mesterházy?-egy vicc
    Bajnai? – súlytalan
    Gyurcsány?-( lett volna)
    Bár véleményem szerint még most sem esélytelen,mondjon bárki bármit!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  19. bumburi
    Én bármelyiket elfogadnám.
    De a lényeg az lenne, hogy ők elfogadják egymást. És mi akiknek más-más véleménye van oda tudjunk állni egy összefogás mögé. De egyre jobban azt érzem, hogy ilyen veszély nem fenyeget minket.
    Ovi röhög a markába, ezek meg marakodnak. Arról kellene egy normális közvélemény kutatást tartatniuk, hogy az Orbánt elutasítók ki mögé sorakoznának fel inkább.
    De egyre nehezebb, mert mindenki megtartja a véleményét, vagy Fideszt hazudik.
    Diktatúrában a közvélemény kutatás eredménye nem valós, a szociológusok politológusok biztosan tudják az eredmény hány százaléka lehet igaz. Én sem tudok olyan személyt, aki mögé nagy tömeg odaállna.
    Bajnaiék valahol elrontották, pedig jól indult. Gyurcsányt nagyon lejáratták a tömegek szemében, és Ovi is őt érzi egyedül ellenfélnek. (ezért járatták le )

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (10 szavazatból)
  20. Szenzor
    +++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  21. Ez egy diktatura , csak senki nem akar tudomast venni rola! Meg az Unio sem!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  22. Bumburi, eszem àgàban nincs hülyének nézni se téged , se màst !
    Viszont minden napra jut egy-két olyan komment, amely arról szól, hogy a Nyugat ezt miért nézi.
    Azért, mert ez Magyarorszàg belügye egész egyszerûen. Milyen jogi alapon köthetne bele bàrmelyik európai vezetô vagy szervezet Orbànba ?!
    ***
    Erkölcsi alapon ??
    Azt nem nagyon szokàs, bàr többen így is megtették :
    Cohn-Bendit úgy üvölt Orbànnal az Eu Parlamentben, mint a sakàl, lediktàtorozza, lehordja mindennek, Orbàn bólogat oszt annyi !
    Valamelyik nap egy màsik bejegyzésnél adott hozzàszólàsomban úgy módosítottam a Szenzor àltal is citàlt közmondàst :
    Segíts magadon, a Nyugat is megsegít !
    Különben 20 éve külföldön élek, valamennyire , valljuk be, szarok rà, hogy mi van otthon, de mégis érdekel annak a maréknyi normàlis embernek a sorsa, akikrôl te is beszélsz.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (11 szavazatból)
  23. Mi hatvanasak is megérjük az új Köztársaságot?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  24. halandor
    Még most sem érted…
    Csupán abból az apropóból említettem Merkelt, mert most egy megemlékezésen beszélt a hallgatás kihatásairól. Ehhez jön még hozzá, hogy az Európai Néppárt tagjai mindketten.Azt hittem egyértelmű volt.
    Nem várok én segítséget sehonnan! Tudom hogy nekünk kell megszenvedni minden gyalázatot, amit hagytunk megtörténni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  25. A Jövő héten Három napon keresztül Gyula városban Ülésezik majd a teljes Fidesz parlamenti frakció a kormány és a Fidesz Országos Választmánya. Orbán Viktor is három napig Gyulán lesz. Gyulai ismerőseim mondták, hogy mossák tisztára a szobrokat és készülnek a Vezér fogadására.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  26. A Károlyi utcát állítólag Gyulán már átkeresztelték Károly Róbert Király utcára!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  27. Viszont itt egy logikai bukfenc: ha Merkel asszony le is dorongolja, az számunkra honnét lenne hírértékű? A kézivezérelt közmédiából? A megfélemlített kereskedelmi médiából? Mivel értelemszerűen a szereplők egyike sem tárná a nyilvánosság elé önmagától.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  28. halandor

    Na akkor most jól figyelj.

    1. tagja vagyunk egy közösségnek,ezen az alapon bizony beleszólhatnának.
    Mivel népszavazással léptünk be ,kilépni is CSAK úgy lehet(ne)
    2.Ha az én szomszédom minősithetetlenül viselkedik az az ő “belügye”. Oké
    De az meg az én dolgom,hogy nem beszélek vele, nem fogok kezet vele, ha akarom még a köszönését se fogadom. Pláne nem hivom meg ebédre és még kávézni sem. Jogom van hozzá.Senki és semmi nem kötelezhet arra, hogy jó pofát vágjak az egészhez!
    3. Arról már nem is beszélek,hogy az ő oldalukró(l pl EU és a tagállamok külön,külön) azt csinálhatják politikailag, diplomáciailag és LEGFŐKÉPPEN gazdaságilag,ami nekik tetszik. Még magyarázattal se tartoznának ,mivel az pedig az ő belügyük.
    4.Kohn -Bendit nem üvöltött mint a sakál, csupán a megfelelő hangot használta. Azon az ülésen orbán hangneme sokkal sértőbb volt ,mint a vörös Danié.
    5. Segits magadon a nyugat is megsegit. Ebben tökéletesen igazad van.
    Az utolsó mondatod pedig bunkóság.Lehet ,hogy te szarsz ránk, viszont hazátlan vagy és az is maradsz, ezt te is tudod,akármit mondasz.
    6.Ami itt folyik az egy kafkai, szürrealista rémálom, de kettőnk közül akkor is én vagyok otthon,úgyhogy vegyél vissza az arcodból.32 országban jártam,4 földrészen még dolgoztam is ,tehát tudom miről beszélek ,de hát te is tudod..
    (Mindezt nem sértésnek szánom, csak úgy mondom)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  29. A buddhistàk meglehetôsen hazàtlanok, ilyen értelemben legalàbbis, ettôl persze még az utolsó mondatom bunkósàg.
    Jó, majd visszaveszek az arcomból .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  30. Gyurcsány ismét korrekten beszél, s megjegyzem, rengetegen voltak a sajtótájékoztatóján, ellentétben Mesterházyéval.
    kedves bumburdi,
    Önnek pedig azt üzenek, ahogy a III. Magyar Köztársaságot egy szük csoport döntötte meg, helyreállításához ugyan úgy elég egy maréknyi ember. Persze mindkét esetben kellenek a mögöttük álló szavazók.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  31. Figyelemre méltó a köztársaságot likvidálók névsora: Kun, Rákosi, Orbán!!!
    Ha lett volna kommunizmus, akkor ezek közül ki és hol állt volna? :(((((

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  32. EdCarping
    Bár már látnám!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  33. Orbàn Béla és Ràkosi Viktor monnyon le !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  34. Olvtársak,
    a helyzet ezen az oldalon a hozzászólók között uaz, mint kint, az utcán, a klf. magukat ellenzékinek tartó csoportok között. A közös cél érdekében összefogás helyett a te nem mondhatod ezt, én mondhatom azt játszma folyik. Sokadszor írom le, céltársak vagyunk, bármilyen irányból is, de egy közös pontba tartunk, kíméljük hát egymást, a cél, az állítólagos közös cél ennek az országnak az általunk helyesnek vélt irányba állítása. Módosíthatnánk kis időre a “cél szentesíti a különböző, de egy irányba húzó véleményeket” – re a közmondást. A papír forradalomhoz is szükségesek a radikálisok, ha meg tenni is kell, azért ők szoktak először mozdulni. Kíméljük egymást, ne most fogyasszunk élvezettel egymás húsából, elég? lesz? az majd a koncon? marakodáskor?…
    Rövid ceterum censeo: összefogás és belül az kedvenc új mondat : a cél eléréséig egymás hülyeségének elfogadása.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  35. halandor
    Le a kalappal előtted.Ezt kevesen tennék meg. Cserébe én meg visszavonom a bunkót. Tényleg.Ami az eredeti felvetést illeti, abban igazad van ,hogy ne várjunk mindent a nyugattól, ez igy igaz. De szerintem az sem helyes ,hogy ezt a fél analfabéta suttyót meg beengedik az úri kaszinóba, sáros és lószaros csizmában, miközben még a lábtörlőt se hajlandó használni.,hanem rendszeresen a méregdrága perzsaszőnyegbe törli. Én egyszerűen nem értem,hogy miért állnak szóba vele. Nem miattunk, hanem saját maguk miatt
    Ennyire semmit sem jelentenek az “elvek”???
    Kinomban már arra gondolok,hogy szándékosan hagyják,hogy teljesen “elszálljon”. Hogy ők is “pávatáncolnak” ,csak sokkal profibban. Lásd: IMF.
    Mikor egy éve arról volt szó,hogy az IMF is benyal minden maszlagot,én azt mondtam. : Nyugtával dicsérjük a napot. Ugyse adnak lóvét azzal a feltételekkel,amit orbánék akarnak. És csak ez számit. És ime.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  36. Hungarian citizen

    Amen.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  37. Minden jó, ha jó a vége ( csak màr a happy end-nél tartanànk !!! )

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  38. Mayer Tamás
    Nem, mert a “hívői” a szekta érdekében provokálni fognak, felhergelt ellenzékiek és/vagy provokátorok meg erőszakosan reagálni: és akkor kihirdethető a szükségállapot annak minden cukros következményével, és szükségtelen lesz akár csak egyszer is az életben igazat szólni és őszintén beszélni.
    Az eredmény meg ugyanaz lesz. (nem adom a hatalmat, mert az disznósajt!!!)
    De egyébként nem csak én vagyok borúlátó:
    http://progressziv.blog.hu/2013/02/01/mohacs_kell_fiuk

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  39. bumburi
    Vezér nélkül nem megy, és nem látszik más alkalmas, csak Gyurcsány. Ezért az esélye növelésén kellene dolgozni, nem kellene még neked is “esélytelen” szövegekkel rontani a helyzeten. Inkább szembe kellene szállni azzal, hogy elqurta, amikor “csak” azt tette, ami az ország érdekében áll (levitte a 10 %-os hiányt 3,8 %-ra, miközben pozitív tartományban tudta tartani a gazdaságot és ezt azóta sem csinálta utána senki! (Pedig már többen kénytelenek megszorítani, ezért már a kevésbé tájékozottak is kezdhetnék értékelni a teljesítményét – főleg Orbánéval összevetve)
    Apropó Orbán: néha, elvétve és véletlenül igazat is szól. A magyarok csak akkor képesek összefogni, ha kívülről van valaki, aki erővel összefogja őket. Hpgy csak Kádárra utaljak: az ő rendszere volt az utolsó, ami érdemi ellentmondás nélkül képes volt egy irányba navigálni (csak az oroszokkal kellett mindig lenyeletni a békát hozzá, amihez az öreg nagyon értett)
    A mostani ellenzék sem lesz képes vezéregyéniség nélkül győzni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  40. kekec
    Csókoltatlak! Azt teszem!Mindenhol, és mindenkor, bár vannak kétségeim, amiknek hangot is adok!
    Egyébként a neve után azt írtam, hogy : lett volna.
    Ami nem zárja ki azt a lehetőséget, hogy Meseházit leveszik a futottak még kategóriából, és akarata ellenére, a tömegnyomásnak engedelmeskedve, benevez az általad is preferált úriember!
    Bár ez csak remény.
    A kvalitásai megvannak Gyurcsánynak, csak egy nagy baja van ( a többi mellett), hogy nem tudja megválogatni a katonáit!
    Na, akkor kampányoljunk Gyurcsány mellett? Vonassuk vissza a szavát, amit Meseházinak adott? (különben a szalonfiú nem állt volna az éhségsztrájkolók mellé még elviekben sem, pedig ahhoz nagyon ért.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  41. Bumburi
    Lehet, hogy a katonáit nem tudja megválogatni (hisz nem olyan hű de nagy az a választék), de a szavai megválogatásával semmi hiba nincs!
    http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=618922 (címe: Ha összefögunk, győzünk)
    “Azt javasolnám, hogy önkény és demokrácia ügyében semmilyen kompromisszumot ne fogadjunk el. Aki megalkuszik az önkénnyel, az maga is az önkény részévé válik. Aki oszt és szoroz, aki dörgölődzik, aki feladja a maga igazságát, csak azért mert nem bír az ellennel, mert lelkileg, intellektuálisan emberileg, politikailag gyenge, vagy éppen gyáva, az bár mondhat szépet, mondhat bíztatót, de szavai zörögni fognak, mint a megszáradt mákgubó.
    Nincs oka a Demokratikus Koalíciónak több demokratikus ellenzéki párt társunkkal, barátunkkal, kollegánkkal egyetérteni abban, hogy ha már itt van ez az alaptörvény, akkor hát fogadjuk el, aztán majd beszélgessünk róla és hátha majd meg tudunk állapodni a Fidesszel arról, hogy itt vagy ott majd módosítsuk. Ez az alaptörvény illegitim. Ez az alaptörvény lényege szerint sérti az 1989-s köztársaság alapeszméjét. Mi ezt az alaptörvényt nem toldozzuk, nem foltozzuk, nem konzultálunk róla az önkény mai uraival, ezt az alaptörvényt kihajítjuk az ablakon, mert oda való. Orbánnál nagyobb politikai alávalókat is látott már a világ, és mind megbukott. Nem az a különbség a demokrata és a diktátor között, hogy az egyik megbukik a másik nem. Az a különbség, hogy a demokrata emelt fővel távozik. A diktátor, az önkény embere pedig örökre, csúfan, szégyenteljesen elvész. Ez Orbán és támogatóinak sorsa, és rajtunk múlik, hogy ez fog megtörténni velük.”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  42. “Ellenben a ti beszédetekben az igen legyen igen, a nem pedig nem, ami pedig túlmegy ezen, az a gonosztól van.” Máté 5,34-37
    Azt hiszem Gyurcsány szavai megfelelnek ennek a kritériumnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (2 szavazatból)
  43. Igen.
    Az unokáim, talán majd tesznek valamit érte, és megérik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
  44. Közlöm , hogy az MSZP elnöke nem Meseházi, hanem Mesterházy Attila., még akkor is ha néha haragszunk rá és olykor gyengének tartjuk / ami igaz is /.
    Bumburi ! Értve vagyok ?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (6 szavazatból)
  45. heveske
    2013. február 2. szombat
    14:26
    anyakönyvileg igazad van, ismerjük, tudjuk a nevét. Általában azokat illetjük eltorzított névvel, akik támogatják, vagy csak tessék-lássék próbálnak tenni a velejéig rohadt, hazug rendszer ellen és ezzel is a feltétel nélküli összefogás ellen dolgoznak. A javíttatott nevű “szépfiú, mióta megborotválkozott” simán tűri a vezetőségben maga mellett azokat, akik miatt van a 2/3, és mindent megtesz azért, hogy az elődjét ellehetetlenítse, miközben az általános vélekedés róla és az általa vitt vonalról nem éppen a gyenge szóval írható le/körül. Tehát ez a torzítás csak enyhe gúny feléje, mert lehetne a fidess fiúk minősítéséhez hasonló beceneveket gyártani rá is – már csak a (nem)tevékenysége okán.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  46. Nem akarok elkeseríteni senkit,de nem fog változni semmi,mert megint lesznek akik azt mondják ne legyünk olyanok mint ők és ha nem lesz mindenki kirúgva akkit ezek odaraktak,akkor még rosszabb lesz a helyzet mint 2002 után.Kiosztották az állami fölédeket a haveroknak,nem leszek meglepve,ha ezek esetleges kormányváltás előtt már magántulajdonban lesznek.Nem bízom abban,hogy alakul olyan kormány aki elsőként rendbe teszi az igazságszolgáltatást és az összerabolt vagyonokat visszaveszi.Szerintem ezt csak a nép tehetné meg,csak az embereket egymásnak uszította orbán,ezért nem lehet számítani összefogásra.Emberek birka mödra türték,hogy elvegyék a nyugdíjmegtakarításukat,nem voltak képesek megmozdulni,ezek után már nem tudok optimista lenni.Most nem mer senki tüntetni,mert fél kirúgják az állásából,bezzeg az elmúlt nyolc évben bátrak voltak gaskó egyet füttyentett már indult is a sztrájk ha volt indok ha nem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  47. ateista

    Pont ettől félek én is. Leváltani le lehet őket, szerintem ez a kisebb gond.
    De kiganajozni az ólat ,az nehezebb lesz,főleg a baloldalon általános
    puhap……. stilussal. De rá lesznek kényszeritve. (remélem), különben el fogják zavarni őket is. Egyik társunk mondását idézem (csacsicska)
    A jogellenesen használt jog érvénytelen . Ezt jól tessék megjegyezni,és nincs
    kivétel.Magánkézben e földek? És akkor mi van? Ugye ez csak vicc????

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  48. Valami van a levegőben!
    Határozottan van valami!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  49. Szenzor!
    *
    Hiába iratod oda Bumburi-vel, hogy “tisztelet a kivételnek”, hisz az közöttünk e kijelentés nélkül is természetes.
    *
    Ellenben az igaz, hogy ha ezt odaírjuk, vagy hozzá tesszük, azzal már azt az igazságot is megerősítjük, miszerint A KIVÉTEL ERŐSÍTI A SZABÁLYT, azaz fokozott nyomatékot ad a többségre vonatkozó eredeti alapállításunknak…
    *

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  50. Tisztelt ptg ! Nagyon megértettem. amit írtál, sőt ugyanaz a véleményem /leveled elolvasása előtt is / mint Neked.
    Én csak azt akartam jelezni, hogy ezek az elnevezések, a jobbereknek a módszerei, amiben nem kellene követnünk őket. .Akinek baja van nevezettel, az írjon neki levelet, mint én tettem, mikor “csúnyán” viselkedett a volt miniszterelnökünkkel szemben. Igaz, hogy választ nem kaptam rá, viszont kaptam Szanyi Tibortól, akinek szintén írtam, ő annyit válaszolt : köszöni a levelem.
    Befejezésül: levelem jó szándékból íródott.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (1 szavazás)
Kapcsolódó cikkek
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos