Ronai and Ronai
AMERIKAI

Bartus László: Mihály és Gábriel 2014. január 28. kedd 9:33

  • Hozzászólások(49)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Bartus László: Mihály és Gábriel

Talán emlékszünk még arra, hogy Orbán Viktornak harmadik neve is van, Mihály. Erről egy interjú során beszélt, amikor az ő “keresztény” hitéről vallott. Az interjút Balás Béla katolikus püspök és Balog Zoltán református lelkész, Orbán lelki tanácsadója készítette. Ebben az intrejúban vall egyebek mellett arról, amiről nem akar tudomást venni az ideológia szerepét nem értő materialista ellenzék. Ezért nem érti, mi zajlik közülötte. Meglepődnek Gábriel arkangyalon, és nem is értik, mit jelent. Orbán itt elmondja, hogy isteni küldetésnek gondolja a politikusi pályafutását. Mint mondja, “nekem az országot kell építenem, kis o-val, az országot – ami a magyar nemzet e világi országa –, és nagy O-val is, az országot, Isten Országát, és ez a magasabb rendű célja és értelme annak, amit teszek”. Nem világos? Miért nem hiszik el neki? Ő maga mondja.

Ez az ember Isten Országát építi itt nagy buzgalommal. Ha valaki ismeri a Bibliát, és elolvassa, hogy miket beszél ez a szerencsétlen ember a kereszténységről, az ettől elájul. Ennek az embernek fogalma nincs a kereszténység lényegéről, az újjászületésről, a Szentlélek személyéről, arról a láthatatlan szellemi testről, amelyet közvetlenül Jézus Krisztus, a zsidó Messiás irányít. Ez az ember a testből kiszabaduló lélekről beszél, amely képes a többi kiszabadult lélekkel a magasságban egyesülni. Hihetetlen baromság, aminek semmi köze nincs a Bibliához. A keresztény ember nem szabadul ki a testéből, hanem az Ádám bűne miatt halott szelleme születik újjá, elevenedik meg, és kerül közvetlen kapcsolatba Istennel. Orbán a vallásos élményét igen helyesen azonosítja a kultúrális és sportélményekkel, mert ezek ugyanazok, ahol szerinte ugyanez történik az emberrel. Ez bizonyítja, hogy Orbán egy megváltatlan és Istent nem ismerő ember, aki szellemileg halott,  és evilági pszichikai élményekkel téveszti össze a szellemi (a látható világon kívüli) élményeket és a keresztény újjászületést. Ha ezt logikusan végiggondoljuk, akkor ez azt jelenti, hogy számára egy Barcelona-Real Madrid meccs ugyanazt eredményezi, mint a megváltás. Ergo, nincs itt szükség Jézus Krisztusra, megteszi a Messiás helyett Messi is. Ebből a sötet katyvaszból áll össze, hogy a kereszténységet futballmeccsnek, a focipályát pedig templomnak nézi.

A két sarlatán, Balog páter és Balás püspök, ezt nem korrigálja, hanem elfogadja, ami pontosan mutatja, hogy ugyanolyan megváltatlan, testi, Istent nem ismerő bűnös emberek, akik a pokolba jutnak, mint Orbán. Ez magánügyük, a bennünket érintő probléma abból származik, hogy a kereszténység neve alatt egy antikeresztény ideológia szolgálójának és apostolának nevezik ki Orbánt. A kereszténység tiltja az állam és az egyház összefonódását, Isten országa nem evilágból való, és azt nem Orbán Viktor, hanem Jézus Krisztus építi. Az evilági szervezet nem Jézus Krisztus egyháza, semmi köze  Istenhez, szellemi egyházhoz, Bibliához. Ez a római császár maskarájába öltözött katonai szervezet, amely az állam elfoglalásával akarja a világi hatalmat és vagyont megszerezni, miközben az emberekre erőlteti a tévtanításait, hogy engedelmeskedjenek neki. Ebből következtek kétezer éven át a gyilkosságok, a népirtások, amelyek összeegyeztethetetlenek a bibliai Jézus személyével. Semmi közük nincs hozzá. Róluk mondta Jézus, hogy juhok ruhájába bújt farkasok, akik elfoglalják az igazi egyház helyét.

Orbán elmondja ebben az interjúban, hogy az ő szakmájának “kötelező tananyaga a történelem. Magyarország vezetése nem tértől és időtől független megbízatás, hanem itt és most, egy adott történelemmel rendelkező, egy adott nép vezetését jelenti”. És ők ennek az országnak az eredetét Szent István megkoronázásához kötik, a magyar állam legitimitását Szilveszter pápa koronájából vezetik le. Azt nem értik meg a materialista, trafikmutyival operáló ellenzékiek, hogy ez az identitás ebben a hazugságban időtlen. Nem múlt el, hanem jelen levő. Az az identitás, hogy ki a magyar, mi a magyar, mindennél fontosabb. Ezek pedig a magyar nemzeti identitást a katolikus vallással azonosítják, amelynek semmi köze nincs a kereszténységhez, amire hivatkoznak, hanem azokhoz a farkasokhoz van közük, akikről Jézus beszélt, és akik végiggyilkolták a történelmet. Nem igaz, hogy a magyar, mint olyan, ezzel a vallással azonos. Nem innen ered. A magyarság nem akkor született, amikor a katolikus egyház fogságba ejtette. Nem innen származik az eredete, nem ezzel azonos. Itt megerőszakolták és egy idegen identitást adtak neki, hogy szolgaságba hajtsák. Ez ennek az országnak a tragédiája.

A magyar antiszemitizmus is ebből az identitásból származik. Ez nem a magyarok antiszemitizmusa, hanem a katolikus egyházé. De ha a magyar identitást a katolicizmussal azonosítják (lásd.: “keresztény Magyarország”) , akkor a katolicizmus antiszemitizmusát saját nemzeti identitásuk részévé teszik. Ezek nem keresztények. Ezt azért fontos megérteni, mert az embereknek pozitív érzéseik vannak Jézus Krisztussal kapcsolatban, ezért félnek ellentmondani nekik. De ezeknek nincs közük Jézus Krisztushoz. Nincs bennük semmi tisztelni való. Ezek Isten ellenségei. Ezek azok a farkasok, akikről Jézus beszélt. Azok a juhok pedig, akiket a farkasok legyilkoltak, és akiknek a bőrébe bújtak, azok a zsidók és a zsidóságba beoltott igazi, újjászületett keresztények voltak. A katolicizmus megfordítja a bibliai világot és a valóságot. A jót mondja rossznak, és a rosszat mondja jónak. A katolicizmus a zsidóság és a kereszténység ellentéte és legnagyobb ellensége. Éppen úgy, mint minden hamisítvány. Ezért kellett az egész történelemben gyilkolniuk a zsidókat és az “eretneknek” bélyegzett igazi keresztényeket, mert az ő helyükbe léptek. A Biblia azt mondja, hogy egyetlen embergyilkos sem látja meg az Isten Országát, és ezek mindenkinél több embert gyilkoltak meg a történelem folyamán. Ezzel a vallással azonosítják a magyar identitást. A németek is egy hamis germán nemzettudat miatt nácultak el, a magyarok pedig a Szent Istvánnak adott katolikus korona miatt nem találnak ki a lelkük börtönéből. Ez a korona emiatt átkozott. Minden szerencsétlenségünk és tragédiánk forrása. A katolikus egyház szellemi gyarmatosításának és elnyomásának szimbóluma. A katolicizmus, mint “keresztény” nemzeti identitás, egy hazugság, átok ezen a népen. Nem vallási vitáról van szó, uraim, hanem életről és halálról.

Az ateista magyar értelmiség be van oltva ész ellen, amikor nem vesz tudomást erről, és a történelmet egy lineáris vonalnak tekinti. Azt gondolja, hogy ami régen volt, az elmúlt. Nem múlt el, generációk változnak, de ezek időtlenül itt vannak, és öröklődnek tovább. Mélyen a tudatalattiban élnek, és ha valaki megszólítja ezt az identitást, azonnal megbabonázza az embereket. Magyarország addig nem szabadul meg az elnyomás állandó rémétől, amíg ki nem dobja a lelkéből ezt a hamis identitást, és meg nem tanítja az embereket arra, hogy a magyar nem azonos a “kereszténnyel”, a jeresztény nem azonos a katolikussal, hogy az igazi kereszténység az szabadság, és nem elnyomás. A kereszténységnek semmi köze nincs az államhoz, és a “magyar” nem a vallással azonos. Nem a katolicizmusban vannak a gyökereink. Nem is a katolicizmus ilyen-olyan reformált változataiban, amelyek ebből a szempontból semmi különbséget nem jelentenek. A katolicizmus méreg. A magyar nép szabadon választhat identitást, világnézetet, államának csak annyi köze van ehhez, hogy ezt a szabadságot biztosítsa és megvédje.

Ha nem teszi, akkor jönnek az ilyen Gábriel és Mihály arkangyalok. Nézzük meg Gábriel arkangyal szobrát a Hősök terén. Egyik kezében tartja Szilveszter pápa átkozott, gyarmatosító koronáját, amelyet a legenda szerint Gábriel arkangyal szerzett meg István számára (Bibliát ismerő embereknek nem kérdés, micsoda baromság és hazugság ez, de mégis működik, mert a hazugságnak ereje van). A másik kezében pedig egy kettős keresztet tart, amely az apostolságot jelenti, és azt jelenti, hogy István apostoli király. Király és apostol egyszemélyben, állam és egyház, nemzet és vallás azonos. Mindez igaz István utódaira is, és akinek egy kevés szellemi látása van, és nemcsak az orráig lát, továbbá nem gondolja azt, hogy a világ akkor kezdődött, amikor ő megszületett, és minden más elmúlt, az tudja, hogy ezek az örökkévalóságban élnek, századokban gondolkodnak, jelen, múlt és jövő együtt van itt. Ugyanaz az egyház, és ugyanaz a király. Mindegy, hogy a mai államforma szerint (egyelőre) minek nevezik, de Orbán, aki azonosul a katolikus egyház apostoli küldetésével, ugyanaz a király. Balog, aki egy eretnek és kártékony idióta, Orbánra ugyanúgy tekint, mint a katolikus egyház Istvánra. A “keresztény” uralkodót látja benne, az apostoli királyt, akinek személyében az egyház és az állam egyesül. Ezt hiteti el a pálinkafőző felcsúti neofitával, aki ezt megeszi. Népének pedig ugyanezt az identitást adja, kirekesztve mindenki mást, aki nem tartozik az apostoli Magyarország ideájába. Idegen és ellenség lesz a külvilág, amely a maga szabadságával és demokratizmusával ezt az identitást veszélyezteti.

Nézzük meg, mit mond magáról a mi apostoli királyunk: “Keresztény családba születtem – mondta Orbán Viktor –, rendes nevem is van, nemcsak az, amit önök ismernek, ez az alázatot nélkülöző Viktor. Megkereszteltek, fölvettek e keresztény közösségbe, elsősorban a nagyszüleim ragaszkodásának eredményeképpen. A keresztlevelemben a Mihály név is szerepel. Ez nem olyan rossz kombináció, ha belegondolok. (Balog közbeveti: Győztes Mihály arkangyalra gondolsz…)” Érezzük az áhítatot Balog hangjában, ahogyan ezt mondja. Mihály arkangyalról kaptad a neved. Kiválasztott vagy. Szent István Felcsúton ajánlotta fel az országot Szűz Máriának, ez sem véletlen. Ez is egy ökörség, a Biblia minden szavával szemben álló hazugság, nem csodálkoznék rajta, ha a stadion azon a helyen állna, ahova ezt a babonás felajánlást hazudják. Nyilván itt emelkedik ki a lélek az ember testéből egy gól láttán, ahogy azt Orbán teológus kifejti. Elmekórtani esetekről van szó, de komolyan kell venni, mert évszázados hazugságok állnak mögötte, és ez a magyar nép egyetlen használatban levő identitása.

Most Mihály újabb szobrot állít Gábrielnek, az apostoli király a koronát megszerző arkangyalnak. Nem kell röhögni, mert ezt elhiszik. A középkor hazugságait itt még nem döntötte meg senki. Sem a felvilágosodás ateistái, sem a máglyahalált túlélt újjászületett keresztények, akik be vannak pistulva a kis gyülekezeteikbe, és nem töltik be a lámpás szerepét, nem a föld sói. Magyar ember nem meri megvetni ezt a “Gábriel arkangyal” nevű hazugságot, mert belenevelték a hittanon a vallásos babonát, és nem tudja, hogy a Biblia ezeket sátáninak nevezi. Pál apostol ezt mondja: “Mert az ilyenek hamis apostolok, álnok munkások, a kik a Krisztus apostolaivá változtatják át magukat. Nem is csoda; hisz maga a Sátán is átváltoztatja magát világosság angyalává. Nem nagy dolog azért, ha az ő szolgái is átváltoztatják magukat az igazság szolgáivá; a kiknek végük az ő cselekedeteik szerint lészen.” (II. Korinthus 11.13-15.) Milyen világos, de az emberek nem ismerik a Bibliát, mert a katolikus egyház – nem véletlenül – kivette a kezükből. A katolikus egyháznak a Biblia olyan, mint a vámpírnak a felkelő Nap.

Pedig abból mindent megtudhatnának ezekről. Pál apostol megmondja miről lehet felismerni a hamis apostolokat: “Hisz okosak lévén, örömest eltűritek az eszteleneket. Mert eltűritek, ha valaki leigáz titeket, ha valaki felfal, ha valaki megfog, ha valaki felfuvalkodik, ha valaki arczul ver titeket.” A mi apostoli királyunk az ő hamis egyházával és hamis angyalaival nem ezt teszi-e? Van-e Orbán Viktor Mihálynak és a katolikus egyháznak ennél pontosabb leírása? Ezeket megvetni és elutasítani érdem a Biblia szerint. Pál apostol szerint nem lenne szabad eltűrni, hogy leigázzanak, arcul verjenek minket. Ezt az egyházra mondja, de ha az állam és az egyház eggyé válik, akkor az államra és az apostoli királyra is igaz, Aki csak annyira apostol, amennyire a Sátán is az. Ez a szoborba öntött “Gábriel arkangyal” bálvány, amely mögött a Sátán áll a Biblia szerint. Nem azonos a Bibliában olvasható Gábriel arkangyallal. Ez csalás és hazugság. nem kell félni tőle, bele kell rúgni. A vallási tartalommal felruházott korona is bálvány, istentelenség, a tízparancsolat meggyalázása. Hazugság, hogy ez a magyarság önazonossága, létének és államiságának hordozója. Ez egy varázslás, feketemágia, boszorkányság, amellyel a pápai udvar a militáns katolikus egyház illegális hatalmát kiterjesztette a nemzetek fölé. A Biblia a Föld utálatosságnak nevezi. Minden nemzet első számú feladata lerázni ezt a hazug és átkozott igát. Már a középkori német-római császárok megmondták, hogy amíg a katolikus egyház nincs kiszorítva egy állam életéből, addig abban az országban szabadság és béke soha nem lesz. Minden országot és nemzetet kettészakítanak. Erről szólt az európai történelem. Ezek úgy tudták elhitetni, hogy ők “keresztény egyház”, hogy háborúkat vívtak, királyokat mérgeztek meg, csecsemőket gyilkoltak. Ha ez lenne Isten, akkor milyen lenne a Sátán?

Magyarország évszázadokkal van elmaradva. A kommunista évtizedek ebből a szempontból áldásnak számítottak, és ha valaki visszaemlékezik arra, hogy az orosz tankok között is milyen szellemi teljesítményre voltak képesek a “keresztény-nemzeti” hazug identitástól megfosztott magyarok, és ha összehasonlítja “Gábriel arkangyal” visszatért uralmával, Orbán Viktor Mihály apostoli rendszerének szellemi színvonalával, akkor láthatja a különbséget és a magyar átok okát. Meg kell nézni a Hősök terét. Körben állnak a magyar apostoli királyok szobrai, és felettük trónol “Gábriel arkangyal” (értsd: a katolikus egyház) a pápa koronájával és az apostoli kereszttel. Magyarország szabadságához az első lépés az lenne, hogy a Hősök terén a Gábriel szobrot le kellene dönteni, és el kellene dózerolni.

Most azonban Gábriel, a pápaság által ránk erőltetett apostoli királyság Magyarország szimbóluma lesz. A német nácikat jelképező sas Gábrielt ejti fogságba. (Még az sem tűnik fel senkinek, hogy ebben a hazug szimbolikában az ördög képes lenne legyőzni az Istent.) Ez azt jelenti, hogy a nácik igazi áldozatai nem a zsidók voltak, hanem a “keresztény-nemzeti” katolikus apostoli Magyarország, amelybe nem tartoznak bele a zsidók. Mintha a magyarok nem a nácik szövetségesei lettek volna, hanem a nácik áldozatai. Egyszerűen elképesztő primitív hazugság, amikor a magyar csapatok még a német bevonulás után is a nácik oldalán harcoltak. Ebben a kompozícióban a zsidók nem jelennek meg, ők mellékes szereplői az eseményeknek. Itt a magyarokat kell sajnálni. Mint Orbán Viktor Mihály a Mazsihisznak írta, úgy szereetnének emlékezni “hazánk német megszállásának 70. évfordulójára”, hogy az “Önök közösségeinek veszteségeit elismerő” emberek tegyenek valami pávalépéseket a “tisztelet kultúrája felé”. Eddig azt hittük, hogy a holokauszt 70. évfordulójára emlékezünk, ami a zsidóság pusztulásáról szól. Most kiderült, hogy a német megszállásra emlékezik az apostoli Magyarország, és az apostoli Magyarországhoz nem tartozó zsidók veszteségeit is elismerik nagylelkűen. Az el van felejtve, hogy a zsidókat hurcolták haláltáborba és nem az apostoli magyarokat, a zsidókat pedig éppen az apostoli Magyarország deportálta a náci haláltáborokba.

A németek ekkor a háborút már elveszítették. A Horthy által kinevezett színmagyar “keresztény” kormány, és a magyar államapparátus, a csendőrség, az alispánok, a helyi lakosok, kétségbeesett gyorsasággal gyűjtötték össze a zsidókat, hogy mielőtt a nácik elveszítik a háborút, még gyorsan elégettessék velük a magyar zsidókat, és megszabaduljanak tőlük. Már 1941-ben, amikor még sehol nem voltak a németek, látható volt az a buzgalom, amivel igyekeztek a magyarok minden elérhető zsidót a halálba küldeni. Azt az antiszemitizmust, amely ezt a gyűlöletet táplálta, a katolikus apostoli magyar állam és a katolikus egyház oltotta a nép lelkébe. A magyar identitást úgy definiálva, hogy keresztény magyar az, aki nem zsidó. Nem az, aki hisz a Bibliában, újjászületik, Isten a szívébe írja a törvényeit, és belül megváltozik Krisztus képére és hasonlatosságára, hanem az, aki nem zsidó. Lehetsz pogány, zsidó ne legyél. A pogányságodra ráhúzzuk a vallásos képmutató mázt.

Gábriel arkangyal irányította a zsidóüldözést, a pogromokat, a zsidótörvényeket, az antiszemita uszítást, a gettósítást és végül a deportálást. A katolikus egyház mindig az állammal gyilkoltatta le a zsidókat, most a katolikus apostoli Magyarország a német nácikat használta fel erre. Igazi rablógyilkosság volt ez, amit a magyarok végrehajtottak. Állami rendelet gondoskodott a zsidók kifosztásáról, vagyonuk elkobzásáról, majd a halálba küldésükről. Gábriel a sassal együttműködött, kiszolgálta, sőt felhasználta a sast. Alkalom volt a sas berepülése Gábriel számára, hogy félreállítsa az útból azokat, akik eddig akadályozták szíve vágyának teljesülését, a zsidók kirablását és megölését. Kellene csinálni egy másik szobrot, amelyen Gábriel és a sas együtt tépik a zsidók húsát.

Amikor Orbán Viktor Mihály emberei azt mondják, hogy akik a történelemhamisítást visszautasítják, azok a választási kampányba avatkoznak, akkor azzal elismerik, hogy a Gábriel arkangyalról szóló hazugságokat szavazatszerzésre és választási kampányra használják. Ez azt jelenti, hogy a magyar nép nem felháborodik a holokauszttagadáson, hanem megörül neki, és hálával fogadja. Boldogan szavaz arra, hogy nem csináltunk semmit, mi voltunk az áldozatok. A zsidók a rossz hírünket akarják kelteni. Nem nehéz felismerni a katolikus egyház évszázados technikáit és egész hazug természetét. Ezt a képmutatást nevelik az emberekbe, ezt tanítják az iskolában, meszelni a sírokat, és ez az antiszemitizmus árad belőlük. Ez viszont elpusztítja Magyarországot. És ha még nem volt elég Trianon, akkor mehetnek tovább ezen az úton.

A baj az, kedves apostoli “keresztény” magyar testvéreim, hogy akiket ti juhoknak hisztek, azok ragadozó farkasok. Jézus azt mondta róluk, hogy “öldökölni fognak”. Igaza volt, ez a természetük, végigöldökölték a történelmet. Ha hatalomhoz jutnak, nem tudnak mást tenni, mert ez a természetük. Öldökölni fognak. Nem lehet az újabb apostoli Magyarországot megúszni öldöklés nélkül, ha az ellenzék, a felvilágosult polgárok, a demokraták nem állítják meg ezeket időben. Ha a náci emlékmű az ártatlan áldozat Gábriel arkangyallal megépülhet és a helyén marad, akkor semmi nem menti meg Magyarországot a vérfürdőtől, amit ezek rendezni fognak. Ez egy határ. Ha az ellenzék ezen a ponton nem állítja meg őket, nem hoz radikális döntéseket, nem bénítja meg az életet, nem lép ki minden együttműködésből ezekkel, akkor elősegíti a bekövetkező vérontást.

Ezt az okot meghallja a világ. A világ nem olyan posztkommunista materialista, mint a magyar közgondolkodás. Van érzékük ezekhez a szellemi dolgokhoz, tudják, mi a fontos. Randolph Braham egy 91 éves apró ember, akinek egyetlen igaz gesztusának a híre bejárta a világsajtót, és felkapta a fejét a világ. Aki a trafikmutyiról és a szociális helyzetről beszél ebben a pillanatban, és nem a lényegről, amelyet akár itt a fentiekben is elolvashat, az süket, vak, felelőtlen és kártékony.

Végezetül egy megjegyzés: talán mindenki olvasta, mit nyilatkozott Rogán Antal arról, hogy Randolph Braham visszaadta a magyar állami kitüntetését. Arról nem beszélve, hogy milyen mocskos és aljas párhuzamot vonva tette ezt. Emlékezzünk arra, hogy ezt a Rogánt állította színpadra az antifasizmus jegyében a Németh Sándor-Feldmájer Péter páros közös alapítványa, palizott be ellenzéki pártokat és médiumokat, és mosta tisztára ezt a Fideszt, amelyik a náci szobrot állítja. Akkor azt mondták, hogy erre majd a Fidesz megváltozik. Az Amerikai Népszavát és szerény személyemet akkor is gyalázták, mert tiltakoztunk a hazugság ellen. Ungvári Tamás eufórikus hangulatban beszélt hülyeségeket, csak abban bízhatunk, hogy ezúttal sem ingyen. Szeretném, ha eszébe jutna mindenkinek, aki ugyanolyan lelkesen vonult akkor a Kossuth térre, mint most áprilisban vonul majd a vágóhídra, amit valamiért választásnak neveznek, hogy semmi nem jött be abból, amit mondtak, akkor is nekünk volt igazunk, és nem tudnak egyetlen esetet sem mondani, amikor ne így lett volna. De azért mi vagyunk a hülyék, ők pedig az okosok.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.5/5 (49 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +56 ( 74 szavazatból)
Bartus László: Mihály és Gábriel, 4.5 out of 5 based on 49 ratings

  • Hozzászólások(49)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

49 Reader’s Comments

  1. Kedves Bartus úr! Gratulálok írásához, melyben az eddig tapasztalt alapossággal és következetességgel elemzi jelenkori pusztulásunk alapvető okait. Nagyon tanúlságos az, ahogy az eredendő okot feltárja. Állításaival teljes mértékben egyetértek. Jó lenne, ha minnél több demokrata elolvasná és megértené üzenetét.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +27 (43 szavazatból)
  2. “Öldökölni fognak.”
    *
    És mi mit teszünk? (Csak kérdés, semmi javaslat! )

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (18 szavazatból)
  3. Ahogy Orbánt próbálják misztifikálni, az már gyalázat!
    Ennél már csak az nagyobb borzadály, amit a 70. évfordulóra fognak állíttatni elhazudva a tényeket!
    Az egy dolog, hogy a magyar buta, talpnyaló, és minden helyzethez igazodni akaró… De a világ nem felejt! Mint ahogy nem felejtenek a túlélők,és a Horthy kort átélők sem!
    Már nevetséges, ahogy a koronával, és Gábriel arkangyallal meg akarják erőszakolni a tudatunkat!
    Jelentem nem lehet!
    A sovány 2/3 aljassága nem tehet tönkre egy országot!
    Sírnak, hogy “balsors akit régen tép”?
    Fel kéne végre ébredni már! Mi kell még hogy észhez térjen ez a nyomorult ország?
    Most a vallást akarják a tudatunkba vésni, hogy az lesz a védő ernyőnk?Persze! Majd az által leszünk elveszejtve még vagy 100 évig, amíg meg nem születik egy józanul gondolkodó ember!
    4 éve már, hogy elszabadult a Mihály nevű hajóágyú, és nincs ki megállítsa. ha ez így megy tovább, nem csak ő lesz a messiás, hanem ő lesz mindannyiunk aki nem ért vele egyet,a kivégzőosztagának a parancsnoka is.
    Természetesen Isten szent nevében.
    .
    Az ellenzék meg bólogat hozzá. Marhák, megveszekedett barmok, ha nem látják hogy mi készül.
    Eszükbe nem jut, hogy a 70 évvel ezelőtti borzalom meg sem történhetett volna, ha Horthynak időben megálljt parancsolt volna a politika!
    Sajnos akkor is olyan kollaboráns, korrupt politikusok ültek a parlamentben, mint amilyenek most vannak!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +20 (36 szavazatból)
  4. Gonoszka
    2014. január 28. kedd
    11:17
    .

    Fájdalomcsillapítót, antibiotikumot, lázcsillapítót, kaját, vizet, gyertyát, pisi-kakazacskókat beraktározni, ablakokat kiemelni.
    .
    Az oroszok 1O milliárdod belefeccöltek a játszmába, betették a lábukat a NATO érdekterületre. Ki fizette Putyinnak a 1O milliárdot? Honnan vette a pénzt?? Jó állami kölcsön de ki fizette, az energiaszektor, a hadi szektor, fegyverkereskedők ? Az orosz államnak egy vasa sincs.
    .
    Mindig azt mondtam már egy éve, hogy az oroszok fogják bevégezni a piszkos munkát, mindenki kiröhögött engem itt az AN-en. Most egy lépéssel közelebb kerültünk a valósághoz.

    Ha baromarcú előbb utóbb meghúzza a ravaszt, kezdődik a hacacáré, az orosz nem EU, saját játékszabályai vannak, a lábát betette a résen és szélesre tárja az ajtót, most precedenst kell kreálnia.

    Vagy pofonlövi a baromarcút vagy kikapja a sorból a hűtlen kutyát és az impotens EU szeme láttára felállítja a saját bábkormányát Magyarországon. Egy pár millió magyar ember feleslegessé válik, van már ebben gyakorlatuk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +17 (25 szavazatból)
  5. Ez a mentális fertőzés úgy terjed, hogy a “magyar” újszülöttek először a “mocskos zsidók” szót tanulják meg szüleiktől és csak utána jön a “Mama” szó.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (20 szavazatból)
  6. Bartus László kitűnően írta le a magyar állam és az rk. egyház kapcsolatát Orbánisztánban. Szarvas Tibor nevű polgártársunk is jól írt erről. Itt olvasható:
    http://nol.hu/velemeny/20121025-a_fidesz_mint_vallas

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (15 szavazatból)
  7. Remek összegző cikk. Bár azok is értenék, akiknek a fülei a mesékre és nem a valóságra nyitottak.
    .
    bumburi 2014. január 28. kedd 11:53
    A sovány 2/3 aljassága nem tehet tönkre egy országot!
    .
    I. világháborúban való részvételünk és hozzáállásunk (szellemét tekintve is) „hozadéka” Trianon.
    II. világháborúban való részvételünk és hozzáállásunk (szellemét tekintve is) „hozadéka” negyven éves szovjet megszállás.
    .
    De nem akarjuk észre venni, hogy a kereszténységre való hivatkozásaink továbbra is hamisak. Erre a szellemi aposztáziára kirívó példa volt a korona körül táncoló pogány sámánizmus képviselője. Most ilyen lett Gábriel arkangyal, ISTEN angyalának ismételten politikusi játékszerré minősítése, a bálványszobor által képviselt szellemiség, amely csak továbblöki ezt az országot a megkezdett téves úton. Van generációs átok, s működik is serényen ha továbbra sem akarunk szembenézni a bűneinkkel, s megtérni azokból – már persze ha valóban Jézus követők és valóban keresztények akarunk lenni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (17 szavazatból)
  8. Süni kedves, bezacskóztam mindent.
    Miután nem ott élek, hátradőlhetek, egy kávé. Kérsz te is egyet?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (14 szavazatból)
  9. Magyarország 10 millió ember hazája, mindannyiunkhoz szól.
    Radnóti Miklós: Nem tudhatom….Kaszás Attila tolmácsolásában
    -
    http://www.youtube.com/watch?v=x1CiHT5gDzw

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (14 szavazatból)
  10. @Gonoszka

    Én sem ott élek de rengeteg barát stb. Remélem nem indul el de ha igen akkor kemény lesz.. Hiába ugatom nekik, hát egy istennek sem hallgatnak meg. Milyen gyorsan felejtenek az emberek!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (14 szavazatból)
  11. Vérlázító, hogy felhasználják a Holokauszt évfordulóját arra, hogy mint “keresztény Magyarország” tündököljenek és áldozatnak állítsák be magukat. Igen, ahogy Bartus László írja, “öldökölni fognak”, mert ez a természetük, mint ahogy a hazudozás, rablás, elnyomás, alázás is a természetük.
    -
    A magyar nép megmaradt a feudalizmus szintjén, feudális a gondolkodás, és most ez a rablóbanda gondoskodik arról, hogy a legtöbben jobbágynak maradjanak. Munkahelyek megszüntetésével, tisztességes munka helyett közm8nkával. Jogok elvételével, hiszen a jobbágy az totálisan jogfosztott.
    -
    Hol az értelmiség?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (21 szavazatból)
  12. Igen, a felejtés katasztrofálisan gyors. 70 év alatt elfelejtettek mindent. Nem volt itt holokauszt, nincs kire emlékezni. 2o év múlva a szót is elfelejtik az utódok. 30 év múltán a történelemkönyvekben két fejezet között egy üres laprész lesz.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (14 szavazatból)
  13. Palóczy július végi – augusztus eleji, a témában tartott beszédeiben is nyilvánvalóvá tette, hogy a tét nem a délvidéki felkelők elítélése vagy pártolása (utóbbi nyilván szinte minden magyar politikustól távol állt), hanem a kormány tekintélyének illetve mozgásterének megőrzésére vonatkozik, és Eötvös nem akar szembehelyezkedni – például Haulik ügyében – a katolikus főpapsággal. Annak ellenére sem, hogy az aulikus, a konzervatívok “jobbszárnyához” sorolható zágrábi püspök a horvát nemzeti mozgalmat nyilvánvalóan, mint a magyarországi áprilisi törvények korlátozására vagy visszaszorítására szolgáló eszközt tekintette, és a horvát katolikusokat egyértelműen Jellačić mellett igyekezett felsorakoztatni. Tüntetően nem jelent meg a pesti országgyűlésen (erre a sokatmondó tényre Palóczy is felhívta a figyelmet), és egyértelműen az osztrák konzervatív birodalmi politika mellett kötelezte el magát. Eötvös már az ő ügyében is két tűz közé került, a magyar katolikus püspöki kar ugyanis továbbra is fontos tagjának tekintette Haulikot, és egyértelművé tette, hogy az egyházmegyék átalakítását, vagy az egyházi vagyon állam részéről történő megbolygatását sérelemnek tekinti. Sokatmondó volt például, hogy a katolikus egyház lapja éppen augusztus elejére “időzítve” tette közzé magyarul is Haulik püspöki körlevelét, mely a hierarchia erősítését szorgalmazta, a főpapságnak való engedelmességet követelte, s elítélt az egyházon belüli minden liberális színezetű véleményt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  14. Ma vásároltam egy kelkáposztát. A kijáratnál békésen megfér az újságos pultján a nacionalista újság, a náci la és a helyi kiadványok.
    Emlékezetem szerint a bajor parasztok segítették a menekülő nácikat, akik ma békés parasztok Santha Catherínában, ott a rio de Janeirótól délre, vagy marhacsordákat legeltetnek a pampákon Argentinában.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (16 szavazatból)
  15. Itt fontos lenne megjegyezni, hogy a szent istváni koronát, augusztus 20. stb., azaz az 1945 előtti berendezkedést, mint a magyar állam identitásának alapját, nem a “NER”-es tákolmánnyal, hanem már 1989-90-ben restaurálták. Ez most csak kiteljesedett ebben az alapjában véve (szélső)jobboldali, reakciós országban.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (15 szavazatból)
  16. Szerintem érdekes a témában TGM 2009-es cikke.

    http://www.hu.indymedia.org/node/13541

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  17. Mondanám, hogy borzalmasan igaz amit ideírt kedves László, de – ugyan (még) Magyarországon élek – ez az ország már nem a hazám, így inkább úgy tekintek erre az egészre, mint valami fura kísérletre, hogyan lehet egy országot a XXI. századból visszavezetni a középkorba. Közben persze évek óta tanulom, gyakorlom az angolt és a megfelelő pillanatban lépek. Kezdetben (hosszú évekkel ezelőtt) még sajnáltam ezt az országot, ma már inkább csak undorodom…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (19 szavazatból)
  18. A nyugati országoknak természetesen sokkal több köze van a felvilágosodottsághoz és a kultúrához; de az említett “posztkommunista” valójában kapitalista materializmus mindenhol jellemző; azaz csak a pénz és a társadalmi egzisztencia a kizárólagos értékmérő. Nem gazdasági hanem kulturális, társadalomlélektani értelemben. Ezt a vasfüggöny ledőlése óta csak még erőszakosabban erőltetik mint kulturális normát a tömegekre a tőkés világ vezető rétegei. És nagyon jól megfér ezzel, az orbánisztánihoz hasonló félfeudális, fasisztoid rezsimek támogatása. Történelmi tény, hogy a tőkés demokráciák időnként összeálltak a fasizmussal. Például nem szívesen emlegetett tény, hogy Horthyt is az antant segítségével ültették a magyar nép nyakára; eleinte a nyugat Hitlerrel is kokettált ( igaz 1939-41 között a sztálini SZU is de az is inkább egyfajta “baloldali fasisztoid” rezsim volt ) és igencsak vonakodva adott zsidó menekülteknek menendékjogot ( Evian ); Franco győzelmét a spanyol polgárháborúban tétlenül nézték és a világháború után az USA egyik legszorosabb hidegháborús szövetségese lett; az ultrakatolikus félfeudális, latin-amerikai országok meg lényegében az USA “hátsóudvarai”. Az ultraiszlámista, középkori Szaúd-Arábiáról ( és a taktikai okokból sunyin bátorított iszlámizmusról nem is beszélve. Mostanság épp a klerikálfasiszta Iránnak udvarolnak vélhetően többek között azért, hogy a szintén új imperialista politikát folytató nyíltan autokratikus, fasisztoid Moszkvával és Pekinggel való vetélkedésben a maguk oldalára állítsák. Sajnos igaza van szegény József Attilának, hogy tőke és fasizmus ( legalább is néha ) jegyesek…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (11 szavazatból)
  19. Az előző bejegyzésemhez: a gazdasági, társadalmi fejlettségben a béka segge alatt lévő, Orbánisztán most éppen a Nyugat ( EU pénzek ) és Moszkva között ingadozik; az utóbbi felé közelítve.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (11 szavazatból)
  20. Tegnap tüntettek a diákok. Ma tüntetnek a bányászok.
    Egy kiváltságos réteg dőzsöl és békemenetel. A többi apátiába süllyedt, nyomorog, sorbanáll az ingyenlevesért, de van aki elkeserdett, dühös és az álmoskönyv szerint ez nem jó jel. Valami van a levegőben.. Cinege utca jó ideje lezárva, de a TEK kevés.
    http://tablet.hvg.hu/itthon/20140128_Belugyminiszterium_evertekelo_Orban_Pinte

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (15 szavazatból)
  21. Az AN cikkeinél egy ideje megnőtt a minuszolók száma, uj olvasók, vendégek jöttek. Vajon honnan? Ide is bevonult a békemenet?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (17 szavazatból)
  22. Kulcsar Gergely

    Kedves Bartus Úr!
    Nem látom a hozzászólásomat – mit követtem el? Hiszen én nagyra értékelem az Ön tevékenységét! Talán nem volt igazam, hogy Horthy bűnös, és mi zsidók már lehetnénk akár 2-3 millióan is?
    Üdvözlettel Gergely

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  23. Csak halkan mondom hogy a hatvanas években az oroszok gyakorlatilag már felnéztek ránk !
    Az oroszok úgy jöttek ide mintha Nyugatra mennének ( mert oda nem járhattak de itt megkapták azt az érzést ) és a magyar ipar termékeit minden körülmények között boldogan vásárolták. ( Kis és nagy tömegben egyaránt. )
    Még olyan dolgokat is amit a magyar már nem vett volna meg az ÁTEX.-nél.
    Az ember tényleg azt hihette hogy új magyar-ember típus alakult ki. Csak a fű alatti állandó zsidózást nem értettem annó , azthittem egyedi jelenségről van szó.
    Egyedi jelenség….amit 10 közül 7 nem mulaszt el folyton megjegyezni…
    A magyar semmit nem tanult sem akkor sem most.
    600 éve ez megy…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +16 (18 szavazatból)
  24. Kulcsar Gergely

    Kedves Bartus Úr!
    Köszönöm, hogy megértett! Nagyon egyetértek Önnel, kár, hogy olyan kevesen vagyunk! Ahogyan bumburi mondja ” a magyar buta, talpnyaló, és minden helyzethez igazodni akaró” – sajnos, most ehhez a náci gárdához akar igazodni, pedig lenne módja, hogy helyreállítsa a demokráciát, azokat az értékeket, melyeket Ön is képvisel!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (16 szavazatból)
  25. Kulcsar Gergely

    Igaza van Geyzának – bár szerintem zsidóság már a magyarok előtt is megjelent, már a rómaiak idejében is voltak itt őseink! Ezek meg csak zsidóznak, korábban fű alatt, most meg már listáznának is! Hogy engedheti meg ezt a művelt Nyugat! Sajnos, most mennem kell, de szívesen visszajárok ide, Bartus úr élvezetes,jó írásaihoz

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (11 szavazatból)
  26. A cikk olvasása kapcsán kialakult letaglózott állapotban nem megy semmi. TElefonokat kellett volna intézni, vásárolni, iratot rendezni, de semmi nem megy, mert a gondolatok és az érzések Magyarország körül forognak. Hiába olvastam már 100 kiváló analízist, Bartustól Bruckig, hiába a nagyon mély, elgondolkodtató beszélgetések napi szinten a férjemmel, mikor elolvasok egy teljes Bartus cikket, és ráébredek a helyzet teljes reménytelenségére, akkor leáll bennem az élet.
    -
    Miért tartom reménytelennek a helyzetet. Okéj, hogy a nép általános gondolkodása kitermelt és legitimizált egy rablóbandát. Okéj, hogy az a réteg, mely szellemileg képes lenne a hazugságok átlátására és a nép felvilágosítására, eladta és elaltatta magát. De mit lehet csinálni egy néppel, amely jól érzi magát alattvalóként? Született jobbágy a magyar ember. Szívesen adja oda az emberi jogait. “Nem politizálok” – mondja a magyar ember, hiszen minek is politizálna egy JOBBÁGY?????
    -
    Hát ez az, ami nehéz. Tehát maradnak a külföldön élö magyarok, azok, akik nem bírták ott szívni a levegöt, fölfordult a gyomruk a napi eseményektöl, meg föleg honfitársaik aljasságától. Maradnak a külföldön élö magyarok mint a változás reménysége, de nem túl kicsi csoport ez? És kinek tudnak világosságot vinni???-
    -
    Bevallom, magam miatt is el vagyok keseredve. Mert nem tettem semmit. Szóltam egy-két mondatot, de annyira borzasztó volt az emberek reakciója, hogy elnémultam. Mit tudtam volna válaszolni az olyan véleményekre, mint mondjuk “Orbán Viktor Isten küldötte”? Meg a többi, 1000 – szer elismételt propaganda szöveg. Sokszor gondoltam Észak-Koreára, és igyekeztem olyan gyorsan visszajönni Németországba, ahogy csak bírtam. -
    -
    De tehettem volna többet. Lehetett volna. Meg volt hozzá az eszem, a tehetségem, csak hagytam magam befolyásolni a környezet várható visszautasításátóll.
    -
    Kérek szépen visszajelzést, nagyon érdekel, ki hogyan dolgozza fel a magyarorszagi borzalmakat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (10 szavazatból)
  27. zsuzsenkám
    Kertész Ákos nagyon szépen megfogalmazta ezt a magyar mentalitást.Genetikusan alattvaló a magyar. És igaza volt. Majd valaki elintézi, majd valaki elénk rakja, majd valaki kikaparja a gesztenyét, mi csak élvezzük a hasznát.
    Azért vannak a politikusok, hogy intézzék.
    Az eszébe sem jut a jámbornak, hogy átverik, hogy kihasználják, és kifosszák.
    A buta fejével még isteníti is. Nehogy gondolkozni kelljen, mert az nehéz némelyeknek.
    A nyájhoz tartozás érzése kell neki,és hogy lelkesedni tudjon valamiért, vagy valakiért.
    Bármelyik ismert politikus oldalát ha megnézem, kritikán aluli az a hízelkedés, az a talpnyalás ami ott van.
    Ellenzék meg nincs.
    Egyszerűen a hangjukat nem hallani, nem látni hogy mozdulnának, csak a nagy belesimulás van ebbe a pocsolyába, ami itt van, persze nekik köszönhetően.
    Mert fel sem fogták, hogy ez az eszement Orbán mit művelt, amikor a NER-t tette meg az ország alapokmányává, és ezzel egy csapásra megfosztotta az ország állampolgárait a jogaiktól. Az ellenzéknél ez nem verte ki a biztosítékot…
    .
    Mit tehetünk? Szinte semmit. Jártatjuk a szánkat, írjuk ki magunkból a felháborodásunkat,a közvetlen környezetünk meg legfeljebb megjegyzi, hogy na ez is nagyszájú, és esetleg elmegy a Nemzeti Trafikba, és bejelenti, hogy erre figyeljenek. Mert a bejelentést, feljelentést iparszerűen űzték, és űzik mind a mai napig.
    Sajnos tehetetlenek vagyunk.
    Valamelyik nap kérdőre vont itt valaki. Az volt a válaszom, hogy egymaga nem tud csinálni senki semmit, mert kivonják a forgalomból, még mielőtt felfigyelne rá valaki.Vannak ugyanis módszerek. Könnyen elveszítheti a munkáját aki jártatja a száját, esetleg a családtagja is, és nincs ki szolidaritást vállalna vele,még segítségképpen sem.
    Közben tombol az emberben a düh, a tehetetlenség érzése, mert látja merre halad az ország.
    Mélységes a csalódottságom az ellenzékben,mert mind karrierista politikus, és nem az ország helyzete aggasztja őket.
    Ez van….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (12 szavazatból)
  28. Vegyétek számba, hogy kik és milyenek állnak veletek szemben. Orbántól a helyi Spar henteséig, vagy akár társasház házmesteréig.
    Mire gondoltok, mi jut eszetekbe?
    Ejnye ez a gonoszka valóban nagyon gonosz.
    Mit is lehet tenni? Mert lehet ám!
    Na, az erővel szemben egy nagyobb erőt kell szembeállítani, aztán a helyesen beállított vektorok a kívánt irányba hatnak.
    Nem hiszitek? Próbáljátok ki! DDD

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  29. Előre sajnálom, amit most írni fogok, de tiszta lelkiismerettel nem tehetek mást.
    Óva intenék mindenkit a remény apostolaitól Magyarországgal kapcsolatban. Nincs többé semmi remény a magyar helyzet megváltozására, legalábbis arra nem, hogy a változás a szellemi szabadság, a felvilágosodás irányába történne. Természetesen az ellenkező irányba még nyitott és végtelen a további változás esélye.
    .
    Az Újkorban három olyan korszaka volt Magyarországnak, amikor teljesen vagy nagy mértékben szuverén módon alakíthatta a saját sorsát. Az első ilyen korszak a Kiegyezés után köszöntött be, egy ideig kifejezetten liberálisnak tűnő korszellemet meghonosítva, de végül Gábriel arkangyal szelleme győzedelmeskedett, a nemzet őt emelte központi emlékhelyének legmagasabb pontjára egy oszlop tetejére. Innen már egyenes út vezetett az ország belesodródásához az I. VH-ba, majd a szégyenteljes vereség után a világ népei általi megvetéshez, ami Trianonban testesült meg.
    .
    A magyarok második szuverén állami korszaka Horthy uralmához kötődik. Ennek a korszaknak is a Szent Korona és Gábriel arkangyal szelleme volt az iránytűje. Ennek is egy világháborúban való méltatlan szerep és a világ népeinek újabb egyértelműen elítélő megnyilvánulása vetett véget, figyelmeztetvén a magyarokat, hogy rossz úton járnak.
    .
    Harmadszor 1990-ben jött el a magyarok számára az állami szuverenitás újabb korszaka. Egy nagyon rövid ideig megcsillant ugyan némi remény, hogy ez a nép tanult végre a történelméből, és képes megtalálni a népek közösségében a maga békés helyét. Európa, szinte elfeledve a magyarok minden korábbi hibáit és bűneit, tárt karokkal és nagy reményekkel fogadta Mo.-ot. Azonban mindössze 20 év szuverenitás elegendőnek bizonyult a magyarok számára, hogy ismét visszataláljanak ugyanarra a kóros és már többször végzetesnek bizonyult útra, amelyet a Szent Korona és Gábriel arkangyal szelleme leng be. Hiába a világ népeinek súlyos és fájdalmas figyelmeztetései, a magyarok a szabadságukkal nem tudván mit kezdeni, mindig ugyanazt a kóros és végzetes világot építik fel maguknak. A fgyelmeztetéseket igazságtalannak mondják, a hibáikat es bűneiket másokra kenik, és mintha mi sem történt volna, újból egyedüli helyes útnak nevezik a már többször elhibázottnak bizonyultat.
    .
    Ezen a népen a világ összes jóakarata sem képes már segíteni, sajnos nyílegyenesen vezeti önmagát a saját vesztébe. Izgalomra az ad még némi okot, hogy a környező népeket is újból belesodorja-e önmaga szétrombolásának útjába, vagy ők talán ezúttal már megúszhatják?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (15 szavazatból)
  30. bumburi: ha nem lett volna igaz, amit Kertész írt, akkor simán csak kiröhögik, de mivel 100%- ban igaza van, elüldözték.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  31. Kedves Öreg Titán,
    én egy negyedik mozzanatot említenék, Rákosiék felállását. Ha elkerülik a kitelepítéseket, a mezőgazdaság erőszakos (gyors) kollektivizálását, megindul egy szociális átalakulás. Kétségtelen. Ipar épült, fejlődött az ország. 1956 a legrosszabbkor jött.
    A Rákosi időknek voltak igen pozitív irányú intézkedései. Az esetleges Hruscsov-Rákosi vonalról csak találgathatunk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  32. Köszönet az írásért megint.
    Kompország vagyunk, most megint Keletre tartunk.
    Ahogy Ady írta: kompország, kompország. Érdemes elolvasni.
    Ha megtaláltam, belinkelem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  33. Ady cikke:
    http://magyar-irodalom.elte.hu/sulinet/igyjo/setup/portrek/ady/korvin.htm

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  34. Ovi rendszere nem kereszténység, valahogy, egy zűrzavaros katyvaszba van összevegyítve a vulgárkereszténység, sámánhit, germán mitológia egy csomó populizmussal, dagályos ostobasággal, konyhamarxizmussal.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  35. A figurák, a lesújtó sas és a tehetlen-ártatlan Gábriel többszörösen kivesézve, de a szélesre-tágasra tervezett oszlopsor kerítésének a szimbolikája eddig kimaradt, ami bizonyára az éppen akkori Magyarország – a Bécsi döntéssel 44 vármegyére növelt – méretét hivatott újraáhítva jelképezni.
    .
    Ennek ismeretében érdemes lenne tovább gondolni a tudatosan megtervezett szoborlat, az “ártatlan országvezetés” és egyben a náci túlerővel szemben tehetetlen hivatalnokokat dicsőítő “kompozíció” tágas térbe helyezésének szerepét a mai szemlélők tudatformálásában.
    .
    Nem véletlen, hogy sem Orbán, sem Kósa nem volt hajlandó a szoborlat értelmezésére, mondván: mindenki érti. (Ki így, ki úgy, de szerintük az már a saját problémája. Tényleg az?)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  36. T bumburi
    18.26
    Én vitatkoznék Kertész úr megállapításával, miszerint genetikai zsákutca a magyar.
    Egyszerűen azért, mert véleményem szerint nem létezik olyan ,hogy valaki genetikai értelemben magyar.
    Ki lenne az?
    Hogy néz ki?
    Milyen a dns-e?

    Vigyáznék azilyen eredet elméletekkel, mert pont az ilyen téves megközelítésekből fakadnak vérontások, nép-nép és rassz-rassz elleni elméletek.

    Nem gondolom, hogy Magyarországon pár tucat családtól eltekintve bárki igazolhatná a családfáját , kétséget kizáróan, 2-3 generációnál régebbire.

    Akkor mit jelent az, hogy valaki genetikusan magyar.?

    Szerintem semmit. Ilyen egyszerűen nincs.

    Tarkabarka keverék nemzet ez.
    Csak röhögök a “büszke magyaron”, aki dicsekszik sváb felmenőivel.

    A probléma szerintem is inkább az ,amit Bartus László fejteget:
    a probléma gyökere szellemi eredetű.
    Ezáltal nem sok köze van a génekhez.

    Ezen a világon szerintem két ember típus létezik:
    ádámi és krisztusi.
    Ez a két nagy család van.
    Genetikai értelemben szerintem ( és a modern tudomány is efelé tart), egy családból valók vagyunk. Egy apától és anyától született mindenki.

    Viszont -és ez a fontosabb-, szellemi értelemben sajnos két család vagyunk.

    Éppen ebből kifolyólag nem érdemes genetikai alávalóságról beszélni, sokkal inkább szellemi “alávalóságról”.

    Ahogy sikerült megértenem az Írásból:
    Isten egy esetben tett különbséget szent és profán tekintetében, genetikai alapon:
    és ez Izrael népére vonatkozik.
    Ezen felül a juhok és kecskék elkülönítése egymástól, csupán szellemi alapon történik.
    Szóval nem gondolom, hogy a magyar genetikailag alattvaló, inkább azt mondanám a magyar embereket sújtja valami szellemi alávalóság.
    Természetesen Kertész urat nem kívántam felülbírálni ,csak inkább cizellálni ,amít írt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  37. shadok
    Játék a szavakkal.
    Kertész Ákos ugyan visszavonta ezt a kijelentését, miszerint ilyen nincs,én mégis úgy érzem – történelmünket tekintve – hogy de bizony olyan a magyar nép.
    Alávetett, megalázkodó, és megalkuvó, ami SZINTE (és ezen van a hangsúly) már a génjeiben van kódolva.
    Ne menjünk vissza a teremtéshez, mert a szövegből nyilvánvalóvá válik, hogy Kertész Ákos hogyan gondolta,és találóan megfogalmazta.
    Nagyon telibe talált, mert a magyarok többségét az igazság nem gondolkodásra, hanem felháborodásra késztette,mivel az önkritika sosem volt erőssége.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  38. Kedves shadok és bumburi. Kertész Ákos éppen a ma megjelent cikkében “Az élet ennyi? Nem hitte volna” újra, immár sokadszor megmagyarázza, mit jelent az a mondat: “A magyar genetikusan alattvaló.” Nem azt, hogy génjei által meghatározottan. Hanem azt, hogy történelmileg és társadalmilag meghatározottan. Amire gondolni tetszenek, az nem GENETIKUSAN, hanem GENETIKAILAG. Utána lehet nézni az értelmező szótárban vagy az idegen szavak szótárában.
    Ha ezt végre föl tetszettek fogni, akkor innen lehet továbblépni, továbbgondolkodni.
    Kertész Ákos különben semmit nem volt vissza (erről is ír az Amerikai Népszavában “Alávaló hamisítások”, 2013 nov. 19), hanem egy dodonai nyilatkozattal ki megpróbálta tompítani az ellene irányuló támadásokat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  39. “Ha meg akarod változtatni a múltat, újra át kell élned azt.”
    -
    Mivel kenyeret nem tudnak adni, csak azt tudják nyújtani, ami lényegük…
    -
    Kár, hogy azt a zemútnyócévnyi ellenzéki magatartásukból és a mostani kormányzásukból sokan nem akarták meglátni, kik is ezek!
    Tehát, ha a leckét nem tanultuk meg, akkor ismételni kell, hogy egyszer végre majd megtanuljuk.
    Miután az EU tagjai vagyunk, rájuk is vonatkozik!
    Azt hittem, hogy ebben a közösségben nagyobb történelmi tapasztalatokkal bírnak! Tévedtem.
    Amikor már embereknek politikai indíttatásból menekülniük kell, aztán terek átnevezése, Horthy hamvakkal futkorászás, Horthy kultusz támogatása, egy botrányt okozó emlékmű felállítása, címek visszaadása, pénz nem elfogadása – még minek kell történnie, hogy kinyíljanak a szemek?!
    Na és az okt. 23-i miniszterelnöki beszéd, hogy …készüljetek….mire is?!
    Tényleg! Minek kell még történnie?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  40. oldberg
    Előbb itt jártam, majd ott Kertész Ákosnál, és igen, fel tetszettem fogni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  41. Laci!
    Ezt hiányoltam az előző írásból!!!!

    “….a magyar nemzeti identitást a katolikus vallással azonosítják, amelynek semmi köze nincs a kereszténységhez, amire hivatkoznak, hanem azokhoz a farkasokhoz van közük, akikről Jézus beszélt, és akik végiggyilkolták a történelmet. Nem igaz, hogy a magyar, mint olyan, ezzel a vallással azonos. Nem innen ered. A magyarság nem akkor született, amikor a katolikus egyház fogságba ejtette. Nem innen származik az eredete, nem ezzel azonos. Itt megerőszakolták és egy idegen identitást adtak neki, hogy szolgaságba hajtsák. Ez ennek az országnak a tragédiája.
    .
    A magyar antiszemitizmus is ebből az identitásból származik. Ez nem a magyarok antiszemitizmusa, hanem a katolikus egyházé. De ha a magyar identitást a katolicizmussal azonosítják (lásd.: “keresztény Magyarország”) , akkor a katolicizmus antiszemitizmusát saját nemzeti identitásuk részévé teszik. Ezek nem keresztények.”

    Én Csurka óta mondom, hogy EZEK nem keresztények és nem magyarok….
    Ha majd egyszer azt is megérted, hogy a Szent Korona nem az, aminek hazudják, akkor azt is megérted, hogy mi ebből a helyzetből a kivezető út….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  42. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  43. shadok-nak
    Igen, oldberg magyarázza helyesen Kertész Ákos felemlített kijelentését. Kertész, mint író nagyon is tudatosan fogalmazott úgy, hogy “genetikusan” alattvaló a magyar, mert tudta, hogy a “genetikusan alattvaló” fogalompár az általánosan elfogadott tartalma szerint azt jelenti, hogy “keletkezési, fejlődési meghatározottságát tekintve, mindezekből következően alattvaló”, aminek semmi köze sincs a genetikához, vagy a magyarok génjeihez.
    Az ármánykodásban és a rágalomhadjáratban jeleskedő jobbos, Orbánt ajnározó, vagy az általa megkent véleményformálók meg erőszeretettel használják ki a tisztességes, ámde laikus, kellően nem iskolázott, vagy a tények és az érvek hitelességére kevéssé odafigyelő emberek tudatlanságát, tájékozatlanságát és hiszékenységét. Ezzel egyszer, és mint fel is tüzelhetik a gyűlölettől amúgy is vakká vált Orbán-tábor hívő tagozatát, bizonyosan jókat röhögve egyúttal a mai demokratikus politikai ellenzék elvtelen belenyugvásán és az ellenzéket támogató választói tömeg tehetetlenségén.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  44. Annak idején értetlenül hallgattam az idióta Antall József politikai végrendeletét: “Keresztény Magyarországot akarok!”
    Hogy mit akar ez? Itt már ezer éve kereszténység van!
    De ennek a cikknek a fényében hajlamos vagyok azt gondolni, hogy ő is pont olyan agyament volt, mint kevéssé tisztelt Führerünk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  45. Geri Tibornak
    Bartus László valószínűleg nem szorul egyik olvasója személyes kiállására sem, de azt a kioktató, önhittségtől csöpögő, fölényeskedő, a maga szerepét eltúlzó, azt görcsösen bizonygató és mindenki fölé helyező megnyilatkozásokat amit az ön részéről tapasztalok, azt teljességgel érthetetlennek, elfogadhatatlannak, sőt egyenesen károsnak tartom.
    Ön úgy osztja az igét, mintha e közösség egy zárt, egymást jól ismerő, közösen elfogadott szabályok és programok mentén működő, ‘face-to-face’ közösség lenne, amelyben mindenki tudja, hogy a másik mikor, hol, mit, miért és hogyan mondott, vagy írt le!
    Úgy látszik, mintha Önt valami iskolateremtő szándék vezérelné, de így még iskola sem teremthető, mert még egy professzor sem teheti meg azt, hogy lekezelő fölényességgel áll hozzá egy ilyen célzatú munkához.
    Ha viszont Ön politikai híveket és követőket akarna megnyerni magának, akkor pedig Önnek örülnie kellene azon, hogy végre már egyre többen szószólóivá váltak az Ön igéinek, hiszen a tudás végre teret nyerhet és mind többeket képes lesz mozgósítani. De ez, az itt folytatott társadalmi polémia nem a tudományos munka színtere, ahol tilos a mások felismeréseinek és a szóhasználatának az átvétele, sőt itt pont az lenne a cél, hogy mind többen gondolják ugyanarról, ugyanazt és ugyanúgy, ahogy azt a társadalomformáló célok elérése éppen megkívánja.
    Ön ezzel a stílustalansággal nemhogy tanoncokat, de híveket sem szerezhet magának, viszont garantáltan elriaszthat mindenkit maga körül, aki az értelmes, építő célzatú, egymás személyiségét tiszteletben tartó, az érvek és ellenérvek ütköztetésén alapuló vitakultúra híve. Önnek sok kérdésben lehet igaza, sőt még elsősége is, de az Ön jóhiszeműségére nem igen szeretnék fogadást kötni. Sajnálom Önt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  46. “Ami a zsidókérdést illeti, én egész életemben antiszemita
    voltam, zsidókkal sohasem érintkeztem. Tűrhetetlennek
    tartottam, hogy itt Magyarországon minden-minden gyár, bank,
    vagyon, üzlet, színház, újság, kereskedelem stb. zsidókezekben
    legyen, és hogy a magyar tükörképe – kivált külföldön – a
    zsidó. Azonban, minthogy a kormányzat egyik legfontosabb
    feladatának az életstandard emelését tartom, tehát gazdagodnunk
    kell, lehetetlen a zsidókat, kiknek minden a kezükben volt, egy-
    két év leforgása alatt kikapcsolni, és hozzá nem értő, leginkább
    értéktelen, nagyszájú elemekkel helyettesíteni, mert tönkre
    megyünk. Ehhez legalább egy emberöltő kell. Én hirdettem
    talán először hangosan az antiszemitizmust, azonban nem
    nézhetek nyugodtan embertelenségeket, szadista, oktalan
    megaláztatásokat, mikor még szükségünk van rájuk.” Horthy Miklós beszéde! Tehát addig amíg szükség van a zsidókra addig nem kel megölni őket, ez az idézet utolsó részének mondandója. Ebből következik, hogy amikor már nincs szükség a zsidókra például zsidó tudósokra akkor már meg lehet ölni őket! Mivel volt jobb Horthy Mint Hitler? Horthy egy fasiszta volt! Nem volt különb Hitlernél!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  47. „Hűségesen és megbízhatóan állunk a Német Birodalom
    mellett, amellyel évszázadok óta a hű barátság és ragaszkodás
    eltéphetetlen kapcsai fűznek össze, és lelkesedéssel veszünk
    részt a tavaszi offenzívában.” Horthy Miklós Magyarország kormányzója mondta ezt! Tehát Magyarország áldozat lenne?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  48. Kedves Geri Tibor és Citizen,
    miközben megköszönöm Citizennek, hogy megvéd, szertném tistzázni, hogy én még az életemben semmit át nem vettem Geri Tibortól, mivel egyetlen sorát nem olvastam, és nem is tervezem. Ennek oka, hogy itteni, számomra követhetetlen hozzászólásai valami messianisztikus elmélet körül forognak, amelytől zsiferileg távol tartom magam. A saját véleményem könnyen azonosítható, mivel azokat általában valahonnan valahova levezetem, a katolikus egyház megítéléséhez nincs szükségem Geri Tiborra, helyette a Bibliát használom. Hadd mondjam el, hogy ezekre az ismeretekre, amelyeket a konkrét napi hírek háttereként közre adok, nem most jövök rá, csupán most fontosak valami megértéséhez. Ne versenyezzünk, ki mikor jött rá, hogy ezek nem keresztények, mert Csurka még csak író volt, és nem antiszemita politikus, amikor ezeken az ismereteken – beleértve – a koronát is, javában túl voltam, ezért tértem meg. De nem bizonygatni akarok itt semmit, miután nem geri Tibor és én vagyunk az egyetlenek, akik ezzel tisztában avnnak, ahnem nagyon sokan, ezek alapismeretek. Ezeket akkor és annyiban idézem vagy használom fel, amikor egy politikai vagy társadalmi jelenség megértéséhez szükségesek. Nem nagyon izgat, de nem első alkalommal találkozom azzal, hogy Geri Tibor és köre valamiféle plágiummal vádol meg, néha megdicsérnek, hogy jó úton járok, hogy utolérjem őket, ilyesmi. Maradjunk annyiban, hogy soha nem fogom utolérni őket. Legalábbis nagyon remélem. Arra vonatkozóan, hogy mi a kereszténység, és mi az egyház és állam összefonódása, elég nagy irodalom áll rendelkezésre, több könyvtárnyi, nem szorulok arra, hogy Geri tinort plagizáljam. Nem akarom megbántani, de tényleg fogalmam sincs miket irkálnak, kérem, ne keltsenek itt olyan látszatot, mintha én az Önkök követője, utánzója vagy plagizálója lennék. Köszönöm, Bartus László

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  49. Ezt írja Bartus László: “Orbán itt elmondja, hogy isteni küldetésnek gondolja a politikusi pályafutását. Mint mondja, “nekem az országot kell építenem, kis o-val, az országot – ami a magyar nemzet e világi országa –, és nagy O-val is, az országot, Isten Országát, és ez a magasabb rendű célja és értelme annak, amit teszek”. Nem világos? Miért nem hiszik el neki? Ő maga mondja.”

    Tudni kell ugyanakkor, hogy az Orbán minden szava puszta propaganda. Ha hülyeségeket beszél, az önmagában őt nem zavarja. Mindenesetre mindent, amit mond, abban a meggyőződésben mondja, hogy propaganda szempontból hasznos lesz, amit mond, akár hülyeségeket beszél, akár nem. Saját meggyőződésből csak akkor beszél, amikor nem figyel oda. Pl. amikor azt találta mondani spontán módon egy parlamenti purparlé közben, hogy neki nem a kommunista rendszerrel volt baja, hanem csak azokkal, akik működtették a rendszert.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos