Ronai and Ronai
AMERIKAI

Hármas gyilkosságot látott a kisgyerek az indián rezervátumban 2011. október 7. péntek 11:24 | RR Forrás: AN

  • Hozzászólások(52)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Hármas gyilkosságot látott a kisgyerek az indián rezervátumban

Missoula, Montana – Három embert lőttek agyon a Crow rezervátumban. A tett tanúja, egy hároméves gyerek sikeresen azonosította az elkövetőt, közölte az FBI a bíróságra benyújtott iratokban.

Három rendbeli szándékos emberölés a vád a 22 éves Sheldon Bernard Chase ellen, aki az unokatestvérét, valamint annak barátját és a nagyanyját is lelőtte. Az elkövetőt, aki dokumentáltan mentális betegségek egész sorától szenved, szerdán tartóztatták le a Washington állambeli Spokane-ban egy, a nyugati államokra kiterjedő embervadászat eredményeként, a rezervátumtól ötszáz mérföldre.

Chase első ízben Spokane-ban jelent meg a bíróság előtt; szövetségi rendőrbírók szállítják vissza Montanába, ahol a tárgyalás lesz. A törzs tagja volt mindhárom áldozat: a 80 éves Gloria Sarah Goes Ahead Cummins; unokája, a 21 éves Levon Driftwood, valamint utóbbi fiúja, a 20 éves Reuben Jefferson. A Crow törzs tagja maga Chase is, de ő nem a rezervátumban élt, hanem anyjával Észak-Dakotában.

Ha bűnösnek találják, életfogytiglani börtönbüntetés vár Chase-re, akinek tettét egy hároméves kisfiú nézte végig. A fiatal szemtanú később hibátlanul be tudott számolni a látottakról az FBI-nak. Elmondása szerint Chase Jeffersonnal verekedett össze; elsőnek őt lőtte meg, azután Driftwoodot és Cumminst, mindhármukat arcba vagy fejbe egy nagyöbű Ülő Bika emlékpuskával az ötszáz lakosú Lodge Grass várostól nem messze a nagymama otthonában.

A nyomozás megállapítása szerint a hármas gyilkosság elkövetésében szerepet játszhatott, hogy Chase egy ideje nem szedte azokat a pszichiátriai gyógyszereket, amelyek pedig mentális egyensúlya fenntartásához elengedhetetlenek voltak.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 0.0/5 (0 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 0 ( 0 szavazatból)

Címkék:, , ,

  • Hozzászólások(52)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

52 Reader’s Comments

  1. Életfogytiglanra kell ítélni. Azt a néhány hetet csak kibírja a börtönben.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  2. Nem a mentális betegség a baj, hanem a mérgek, amikkel “kezelik”. Ezernyi tanulmány van már erről. A máj képtelen kiválasztani a sok mérget, utána meg, mikor az ember abba akarja hagyni a szereket, megőrül az elvonási tünetektől. Ugyanez volt a Columbine iskolában is meg az összes többiben is. Pont most volt egy erről szóló bírói döntés: http://www.cchrint.org/2011/10/03/judge-agrees-prozac-turned-teen-into-murderer/
    De érdemes ezt is megnézni: http://youtu.be/eYcaiLoc0Lo
    Egy csomó alternatíva is van a mentálisan nem komplettek meggyógyítására, de annak semmi köze a mérgekhez, csak a Big Pharmának az nem biznisz. A fenti Tébolymarketing dokumentumfilm felsorol egy csomó alternatívát.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (10 szavazatból)
  3. b 2011. október 7. péntek 15:14

    “…utána meg, mikor az ember abba akarja hagyni a szereket, megőrül az elvonási tünetektől…”

    Nem az elvonási tünetektől őrül meg, hanem a betegsége újra manifesztálódik, amit a gyógyszerek addig, amíg szedte, kordában tartottak. A súlyos pszichiátriai betegségben szenvedők nagy részének nincs betegségtudata, nem fogadják el, hogy életük végéig gyógyszert kell szedni. Amikor a gyógyszerek szedését önkényesen abbahagyják, többnyire akkor szoktak a tragikus események bekövetkezni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (13 szavazatból)
  4. @Chemist
    Úgy tűnik, nem nézted meg a linkeket. Nem tudom pontosan, hogy mire utalsz, de nem a “betegsége manifesztálódik” (sok ilyen gyilkos és öngyilkos teljesen normális volt előtte), hanem az elvonási tünetektől.
    A “betegségek” 90%-a nem betegség, csak kamu, hogy pénzt csináljanak, egy darab bizonyíték nincs rá, hogy “betegségek”, és nem valamilyen vitaminhiány vagy alultápláltság, stb. (És itt nem a izegő fejűekről és habzó szájúakról van szó, hanem a 90%-ról, akik feleslegesen vannak mérgezve.)
    Az elvonási tünetek meg a mellékhatások onnan jönnek, hogy mérgekkel belebabrálnak a kényes testi folyamatokba, mert ismerik egy neurotranszmitter EGYIK hatását, de fingjuk nincs a többi 2000 hatásról. Ez a többi 2000 nyírja ki végül a szerencsétlent vagy másokat.
    Csak az előző bejegyzésemet ismételhetném. Nézd meg a linkeket! Ott van kristálytisztán, bizonyítékokkal, a Tébolymarketing című filmben.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: -5 (13 szavazatból)
  5. b, nem néztem meg a linket, mert tudom, mi van benne.

    “A “betegségek” 90%-a nem betegség, csak kamu, hogy pénzt csináljanak, egy darab bizonyíték nincs rá, hogy “betegségek”, és nem valamilyen vitaminhiány vagy alultápláltság, stb.”

    “vitaminhiány vagy alultápláltság” mint a mentális betegségek oka… Hát, mit mondjak, b, jól megnevettettél!

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (14 szavazatból)
  6. Nem én mondom, orvosok, és szakértők. Nézd meg te magad, ha nem hiszel nekem.
    Neked nem tűnik fel, hogy az ilyen szereken fekete keretes címke figyelmeztet a halálos mellékhatásokra?
    És az, hogy mérgekkel belebabrálnak a kényes testi folyamatokba, mert ismerik egy neurotranszmitter EGYIK hatását, de fingjuk nincs a többi 2000 hatásról. Olvass utána bármelyik szernek. “Úgy tűnik így működik…” “A kísérletek azt mutatják…” “Úgy látszik, hogy…” Olvass utána.
    A másik meg, hogy maguk a “betegségeket” kitalálók is megmondják, ott van a DSM-ben, hogy nincs meghatározása a “mentális zavarnak”. Szóval, akkor hogyan is van az, hogy te azt mondod, hogy ez egy betegség, amit gyógyítani kell.
    És ismétlem nem az epilepszás görcsökről beszélek, hanem mondjuk a szorongásról, lehangoltságról vagy hasonló érzelmekről: KAMU.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: -7 (13 szavazatból)
  7. Kedve b.
    Azt kell mondjam, hogy alapismeretek nélkül mondasz véleményt. Zöldségeket.
    Fogalmakat keversz, alapvetö neurokémiai funkciókat. De a xenobiotikumok kiválasztásával sem vagy tisztában. Ahogy az ilyen emberekkel lenni szokott, hivatkozol a “Nagy Pharma” gazemberségére.
    Ami pedig az általad emlitett vitaminszegény állapotot, mint okot illeti,…. csatlakozom Chemisthez és hangosan mosolygok.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (14 szavazatból)
  8. “…betegségeket” kitalálók…”

    - WTF???

    Miért, a betegségeket “ki kell találni”?

    :)

    “…A “betegségek” 90%-a nem betegség, csak kamu, hogy pénzt csináljanak…”

    - Jajjaj, ez már megint egy Nagy Leleplezett Összeesküvés… :)))

    Nem a “zsidók” csinálják ezt is?

    :(

    “…mikor az ember abba akarja hagyni a szereket, megőrül az elvonási tünetektől…”

    - Hát, aki ilyen bősz marhaságot képes leírni, az összeesküvéselmélet- gyártók tipikus Nagytudásával, annál minden bizonnyal elmaradt valami anyag… vagy éppen hogy túl erősre sikeredett?

    Pfff…

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (16 szavazatból)
  9. Szia cOLOMBUS!
    Idézet az SSRI-kkel kapcsolatban:
    “The magnitude of benefit of antidepressant medication compared with placebo … may be minimal or nonexistent, on average, in patients with mild or moderate symptoms. …
    SSRIs are believed to increase the extracellular level of the neurotransmitter serotonin by inhibiting its reuptake into the presynaptic cell, increasing the level of serotonin in the synaptic cleft available to bind to the postsynaptic receptor. …”
    Ez csak az SSRI-k. Nincs nagyobb tudomány a többi mögött sem. Jól néznénk ki, ha a repülőket ilyen tudományossággal építenénk.
    Gondolom ugyanannyian halnának meg a repülőkön, mint ezektől a mérgektől.
    Szóval, nem, nem informálatlanul írom ezeket. A fekete keret és a halálos figyelmeztetések a dobozokon nem informálatlanság. Te még nem olvastad őket?

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: -5 (11 szavazatból)
  10. Eldrad:
    DSM – olvass bele!

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: -5 (11 szavazatból)
  11. b
    -
    Nem hiszem ,hogy szükségem lenne “utánaolvaásra”.
    Pszichiatriai betegségek neurokémiájával és farmakologiájával foglalkozom már sok-sok év óta. Szomorú lennék ha szakértök segitségére szorulnék ezen a területen. Szükebb területem a depresszió biokémiai háttének kutatása amit az NIH pénzel, tehát nem vagyokok a “Big Pharma” szekértolója. Van némi ismeretem a szelektiv szerotonin reaptékgátlók területén (SSRI), amelyk csak egy kis részét képezik az antidepresszánsoknak.
    Az idézeted ilyen formában egy marhaság. Csúsztatás. Egyrészt a depressziónak klinikai csoportositásban 3 fajtája van, az azokat létrehozó okoknak a mai ismereteink szerint 14-15 gyökere van. De ez a szám lehet kétszer ennyi is a jövöben. Ezt aszámot szaporitom én is. Ezen okoknak, és gyökerek töredékére használhatók a már nyugodtan mondható, hogy korszerütlen SSRI-k. Megpróbálsz csúsztatni. Ha a SSRI-at a megfelelö klinikai csoporton alkalmazzák akkor szignifikáns eredmények vannak, amelyekröl 6031 darab referált tudományos folyóiratban közölt publikáció számol be (amerikai, japán, európai és nem Pharma-közeli). Lehet, hogy a hatezer publikáció mögött álló laborok, kutatók mind hülyék de az, hogy mennyi tudomány van mögötte, azt bizd a szakemberekre és felettük személyedben ne egy olyan laikus törjön pálcát, akinek mint fentebb láttuk középiskolás szintü humánbiológiai ismeretei is hiányosak. Én naponta látok depressziósokat, olyanokat akiknek csak az agya jut el a hütömbe az öngyilkosságuk után és olyanokat is (ezeket nem én kezelem) akik stabil állapotban szedik az antidepresszánsokat. A statisztika nem a te idézetedet támasztja alá.
    Az más kérdés, hogy Magyarországon milyen a pszichiátriai szakorvosok képzése, tudása. Ebbe nem mennék bele, bár ismerem öket, mert nagyon szeretnek hozzánk kijárni kongresszusokra.
    Még egy megjegyzés. Az antidepresszánsok csak egy kis részét teszik ki a pszichofarmakonok csoportjának. Ne keverd a dolgokat a cikkhez.
    Most pedig visszaballagok a laborba, hülyeségeket csinálni.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (16 szavazatból)
  12. Eldrad
    Szerintem a depressziót is a zsidók találták ki, hogy el lehessen adni a sok használhatatlan gyógyszert.

    (én el, dolgozni kell)

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (16 szavazatból)
  13. Szerintem még a zsidókat is a zsidók találták ki.

    :(

    Én is el, holnap korán menni dolgozni. Angol főnök nem szereti késni, hehe!

    :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (13 szavazatból)
  14. Hm… ez kb. olyan, mint amikor valaki nekem jön Közel- Kelet és geostratégia dolgokban, kb. heti tíz másodperces hírmorzsákból történő “tájékozódás” alapján… na, mindegy.

    Most már tényleg én is menni.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (15 szavazatból)
  15. b:

    Menyit kapsz a magyar szcientológiai egyháztól, hogy terjeszted a pszichológia-ellenes propagandájukat? Bár ha tagja vagy, akkor ingyen is hasznos hülyévé alázod magad, hiszen az a mérgező, családszaggató és még bizonyítottan gyilkos világszektának egyik, ha nem legnagyobb ellensége maga a tudomány, főleg annak azon válfaja, amely megpróbálja, ha nem képes arra, hogy kikezelje a tanításaikban szenvedő híveket.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (16 szavazatból)
  16. Animebj
    -
    A fene bánja ha nem hiszi el a betegröl, hogy az beteg (szerintem nem sok esetet látott) de amikor a májról állitja, hogy az kiválasztószerv, akkor felrántom a szemöldökömet, hogy ugyan ki lehetett a biológia tanára? Nem azért de az átkosban a hatvanas évek elején a nyolcadikos “egészségtan” nevü tantárgy keretein belül ezt én már tanultam. Hogy most mit tanitanak?… azt nem tudom.
    Ezzel a háttér tudással persze nem kell nagy bátorság ahhoz, hogy lendületesen hozzászóljon olyan dologhoz, amihez az alapismeretei sincsenek meg.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (10 szavazatból)
  17. Colombus,
    te orvos vagy? pathologus? biológus?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  18. cOLOMBUS, mit találtál a múlt héten, hogy olyan gyorsan elrohantál a laborba?
    Mit szólsz a kis srác memóriájához és reprodukciós készségéhez ?
    Most, hogy kiderült, hogy ott vagy, a hat órás csúszás bonyolult.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  19. gm.
    -
    Biokémikus, … azon belül neurokémia, a módszerek amivel dolgozom molekulárbiológiai módszerek. A munkám tárgya postmortem agy. A munkám 2/3-a biokémia, 1/3-a farmakológia amúgy, eredetileg gyógyszerész de nem hiszem, hogy el tudnék olvasni egy receptet. Továbbá nem vagyok zsidó. Van erre vonatkozóan kézzelfogható bizonyitékom is de neked nem mutatom meg csak a fiúknak. Kedvenc ételem a sólet és útálom a tökfözeléket. Nös, gyerek van. Kor: közel az Alzheimerhez.
    Egyéb kérdés?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  20. Gonoszka, majd @-ben. Most megint rohanok. Péntek sti vásárlás. Fönök unszol.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  21. Van az Alzheimernek egy érdekes formája, Kovácsbácsi azt mondja Kovácsnéninek,….
    Mi? Már megint? Fél órája, hogy….
    Hm, fél órája? El is felejtettem. :)))

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  22. Sajnos ez esetben masrol van szo! Ezek az emberek a rezervatumban elik nekik normalis eletuket, addig amig ki nem keverednek a nagy eletbe, akkor isznak drogoznak, de inkabb isznak, ami nekik nagyon artalmas, az o szervezetuknek nem jo az ital!
    A nagyvarosokban /tisztelet a kivetelnek/ elzullenek, nem dolgoznak, buncselekmenyekkel, es italfogyasztassal tengetik eletuket, mint otthon a fedelnelkuliek. Nagyon hamar, mar 12 evesen elik nemi eletuket, mindenfele fogamzasgatlas nelkul. igy altalaban egy 20-22 eves nonek mar 6-7 gyermeke is van akiket altalaban az allam nevel mert a szulok nem tudnak gondoskodni roluk.
    Tehat: ezek a gyerekek 90 %-ban alkoholsindromasak, fogyatekosak, foleg idegrendszerbeli es fejlodesi rendellenesseggel szuletnek. Mar kicsi kortol gyogyszerezik oket, ami ingyenes, mint az orvosi ellatasuk is /Canadaban/
    es rendszerint neveloszuloknel nevelkednek kb. 14-16 eves korukig, aztan sajnos onallo eletet kezdenek, es nincs aki megallithatna oket a lefele menetben! Nevelkedjenek akarmilyen jo korulmenyek es pelda kozott.
    Szoval a lenyeg a TUZESVIZ az tes
    zi es tette oket tonkre, de ez hosszu mese.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  23. Tehát a rengeteg figyelmeztetés a gyógyszereken és a közvetlenül ezekhez kapcsolódó számtalan aggresszió és haláleset a véletlen műve.
    Sok sikert azoknak, akik ezt beveszik. Hál’ istennek egyre többen vannak, akik nem veszik be, ezért fizetnek a gyógyszervállalatok annyi kártérítést az áldozatoknak, hogy már szállnak ki a bizniszből, mint pl. a GSK, aki nem kutat tovább. Szóval, cOLUMBUS, én minél előbb ágazatot váltanék a helyedben, ha még mindig pszichofarmakológiával foglalkozol. Semmi baj a gyógyító szerekkel a probléma a félig kikutatott toxikus anyagokkal van. Ezért van a sok gyógyszerfigyelmeztetés, és a több milliós (vagy milliárdos?) kártérítés az áldozatoknak.
    Azt hiszem ezzel le is zárhatjuk a vitát. Mint mindig, a pénz beszél, a kutya ugat. Ha már nem lesz belőle pénz, nem lesz biznisz, és nem lesz senkinek érdeke nyomatni tovább.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (10 szavazatból)
  24. @cOLUMBUS:
    Csak még egy gondolat. Maga az, hogy “zsidózol” jellemzi a véleményed színvonalát. Aztán meg szőrszálhasogathatsz azon, hogy most kiválasztásnak nevezed-e a máj funkcióját, viszont biokémikusként pontosan tudod, hogy arról beszélek, hogy a máj nem tudja tisztán tartani a vért.
    Az meg, hogy nyíltan bevallod, hogy mérgeket gyártasz, és megpróbálod leírni, hogy mennyire rendben van, hogy mérgező szerek embereket ölnek, az önkritika erős hiányáról tanúskodik. Hál’ istennek sokan látják, ezt. Ezt bizonyítja az a tény, hogy elenyésző negatív véleményt kaptam a kommentjeimre. Vannak pártolók, de legtöbben tartózkodnak. A tartózkodók is látják, hogy nem minden kóser veled.
    Tudom, hogy te nem látod, de ez nem is volt kérdés számomra. Kár, hogy a kártérítési perek a vegyületeket kidolgozó, és hatékonynak beállító kémikusokig már nem jut el.
    Ha az én kezem ilyenben lenne benne, nagyon nehezen tudnék aludni éjjelente.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: -8 (10 szavazatból)
  25. WTF???

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (9 szavazatból)
  26. b,
    nehéz eset vagy.De nem vagy egyedül. Ne szedjél gyógyszert és kész. Halj meg anélkül, ha beteg leszel.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  27. Elkerülhető lett volna ez a vérengzés?
    Bizonyára, ha beveszi a gyógyszerét, nem vesz a kezébe fegyvert és nem flusztrált, munkanélküli alkoholistákkak teli indián családba születik.
    A többi stimmel: Amerika a legszabadabb ország ami a fegyverek számából is látszik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  28. Igen, a trükk fokozatosan lejönni a szerekről, egészséges, vitamindús táplálkozás. Persze kérdés, hogy ez mennyire megvalósítható az indiánok életkörülményeivel.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (8 szavazatból)
  29. @gm:
    Jó fej vagy :)
    Semmi esetre sem szednék pszichoaktív anyagot, ahogy speedet se szednék, sem ópiumot. Viszont fontos különbséget tenni a tényleges biológiailag bizonyítható testi betegség és a máig bizonyítatlan “mentális zavarok” között.
    Nyilván szednék antibiotikumot meg c-vitamint, ha éppen olyan bajom lenne, de ott nem lenne találgatás: lázam lenne, és a gyógyszertől meggyógyulnék.
    A “mentális zavarok” esetében az hal meg, aki szedi ezeket. Meggyógyulni meg senki. Egyébként ezt mondják is. Jelentős különbség.
    Túl sok az ellentmondás, és amiben túl sok az ellentmondás, ott valami nem kóser. Ennyi.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: -7 (11 szavazatból)
  30. b.
    több az olyan betegség ami nem gyógyítható, mint a gyógyítható.A magas vérnyomásra is szedünk gyógyszert, pedig nem gyógyítható, a mentális zavarokra is szedünk gyógyszert pedig nem gyógyítható.Egyiknek sem ismerjük az okát , okokat ,pontosan Átsegít egy fázison, vagy meghosszabítja az életet, jobbá teszi az életminőséget, kivédi a szövődményeket., stb. Én dolgoztam éveket elmegyógyintézetben a Lipótmezőn és láttam a különbséget a régi és új módszerek között.Az őrjöngő, törő zúzó, öngyilkos betegek, akiket korábban sokkoltak, ágyhoz kötöttek a gyógyszerek hatására megnyugodtak. Nem gyógyultak meg, de sok közülük vissza tudott illeszkedni az életbe, tolerálhatóvá vált a család számára. Ez régen volt, ez volt a kezdet és óriási eredmény volt.Azóta sokat fejlődött a világ.
    Te a hályogkovácsok bátorságával ítélsz, talmi ismereteid alapján. Minden gyógyszer hatásosságát ugyanazon kritériumok alapján ítélik meg és ez nem attól függ, hogy ismerjük-e az okokat vagy gyógyítható-e, hanem számos más tényezőtől is.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  31. “Az más kérdés, hogy Magyarországon milyen a pszichiátriai szakorvosok képzése, tudása. Ebbe nem mennék bele, bár ismerem öket, mert nagyon szeretnek hozzánk kijárni kongresszusokra.’
    ,,,
    Pedig talán érdemes lenne belemenni. Miért alakul ki a magyarországi pszichiátriai kezeltek rokonaiban, ismerőseiben sok esetben egy nagyon sötét kép, miszerint a) nem törődnek a kezelt valódi bajával, hanem automatikusan pirulát tolnak (amiről aztán lehetetlen lejönni), és b) erősen tartják a markukat, ha azt akarja a hozzátartozó, hogy kicsit is érdemben foglalkozzanak a pácienssel?

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (10 szavazatból)
  32. @gm
    Nézeteink nem annyira távoliak, mint látszik. Te a 10%-ról beszélsz, akik tényleg őrültek. Nem mondom, hogy esetükben nem humánusabb a nyugtató. Ebbe nem is mennék bele, mert sok mindenen múlik, hogy meg van-e a lehetőség az olasz mintát követni, ahol az ilyen embereknek nyugalmat adnak, míg maguktól le nem nyugszanak. Ehhez sok pénz és türelem kell. De nem vagyok biztos, hogy ez lenne az első társadalmi probléma, amire a pénzt fordítanám.
    Én a 90%-ról beszélek, akit gyógyszereznek, mert kicsit lehangolt, stb. Mindezt a hamis és bizonyítatlan “kémiai egyensúlyhiány” elmélet alapján. Mert ne kerüljük el a tényt, hogy a sok millió ember nagy része, aki pszichostimulánsokat/nyugtatókat szed, nem tomboló őrült. A kettő összemosása az, ami talmi.
    Egyébként pedig nem kell nekem hinni, orvosok, gyógyszerészek, gyógyszergyári marketingesek mondják ezt: http://youtu.be/eYcaiLoc0Lo

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: -7 (9 szavazatból)
  33. Azt gondolom, hogy ebben a témában is (mint általában, amikor nagyon különböznek a vélemények), mindenkinek van részigazsága.
    °°
    Ismerjük a Jaipuri maharadzsa legendáját, aki a születésük óta vakok közé vezetett egy elefántot, és megkérdezte őket, hogy milyen jószág ez? Aki a lábánál tapogatott, azt mondta, hogy ez egy nagy oszlop. Aki a fülét érintette, erősködött, hogy vastag pokróc. Aki az ormányát fogdosta, bizonygatta, hogy bőrtömlő.
    °°
    Valahol mindannyian vakságban szenvedünk, sőt, vannak, akik nem is akarnak látni.
    °°
    Láttam a Lipóton embert anyaszült meztelenül a székhez kötözve a folyosón, télen, a nyitott ablak alatt. Amikor megkérdeztem az osztályos főorvost, hogy “a gyógyítás része az embertelenség?”, akkor a szemembe nézett, és azt mondta, hogy vigyázzak, nehogy az osztályára kerüljek, mert az első injekció után többé semmi kérdésem nem lesz.
    °°
    Mérnök vagyok, nem orvos.
    Nem vagyok scientológus, sőt nem is engedném működni őket, pedig liberálisan szemlélem a világot.
    Remélem a családom és a barátaim között van, aki szeret annyira, hogy ha be akarnak vinni a zárt osztályra, akkor előtte lelő.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  34. Az hogy az emberek gyarlók és mindennel visszaélnek, amit a tudomány, a civilizáció nyújt nekik, az tény. De ebből nem következik, hogy támadjuk ezeket az értékeket és előállítójukat. Utóbbit a primitív emberek támadják. támadnak mindent, a TV-, mert túl sokat nézik, az autót, a fogyasztói társadalmat, a ……s végül de nem utolsó sorban a gyógyszereket és előállítóit.Utálom ezt az örökös támadó, félművelt hozzáállást……semmi nem kötelező,, senki nem kényszerít sem TV-t nézni, sem internetezni, sem…sem…és gyógyszert szedni sem, és bort inni sem…és így tovább..Én még az alkoholizmus társadalmi és egyéni kára miatt egyetlen bortermelőt és pálinka főzőt nem hallottam szídni, átkozni….nem hallottam “bortermelő lobby”-ról, ennek kapcsán gobális tőkéről meg multikról stb. stb.
    De, b, mi nagyon messze vagyunk egymástól.
    Egyébként még egyszer mondom, nem kötelező élvezni a civilizáció áldásait.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  35. b
    .
    “Tehát a rengeteg figyelmeztetés a gyógyszereken és a közvetlenül ezekhez kapcsolódó számtalan aggresszió és haláleset a véletlen műve.”
    .
    Nem annak müve, mert nincsenek véletlenek a biológiában. Viszont van rossz diagnózis vagy hibás orvosi alkalmazás. Tudod ha a kacsa belefullad a Balatonba, akkor annak nem a viz az oka és nem a Balatont kell lecsapolni.

    “Sok sikert azoknak, akik ezt beveszik. Hál’ istennek egyre többen vannak, akik nem veszik be, ezért fizetnek a gyógyszervállalatok annyi kártérítést az áldozatoknak, … ”
    .
    Ha ironizálni akarnék akkor azt mondanám, hogy egyre kevesebben vannak, mert akik nem szedik nagyobb számban halnak, mert öngyilkosok lesznek. De nincs kedvem betegekken ironizálni.
    Nem akarlak elkeseriteni de több, mint 3 millió használóra esik egy kártéritési per. Ez messze kevesebb, mint a kemoterápiás szerek vagy az antibiotikumok esetében. A használók (amennyiben a megfelelö gyógyszert kapják) több, mint 2/3-a visszamegy a munkahelyére és ismét dolgozik.

    “Szóval, cOLUMBUS, én minél előbb ágazatot váltanék a helyedben, ha még mindig pszichofarmakológiával foglalkozol. ”
    .
    Nem tudom milyen “ágazatról” beszélsz. Ágazat a pl. mezögazdaságban van. Nem dolgozom semmilyen ágazatban. Továbbá nem “foglalkozom” pszichofarmakológiával. Az más kérdés, hogy a gyógyszerek publikált hatásait figyelembe veszem a depresszió biokémiai mechanizmusának megértésében. Tudsz követni? Érded a különbséget?

    “Semmi baj a gyógyító szerekkel a probléma a félig kikutatott toxikus anyagokkal van. Ezért van a sok gyógyszerfigyelmeztetés, és a több milliós (vagy milliárdos?) kártérítés az áldozatoknak.”
    .
    Huhh,… hát ez szakszerü fogalmazás volt. :-)
    Minden gyógyszernek van terápiás szélessége. Ezt meghaladó dózisban toxikus. Minden olyan mellékhatást, amely a klinikai tesztben 1%-nál nagyobb %-ban fordul elö fel kell tüntetni a dobozon. Ez igaz a forgalmazott pszichofarmakonokra és a lábgomba elleni gyógyszerkre is. De mint a statisztika (és a perek mutatják) az aspirintöl, az antibiotikumoktól többen halnak/haltak meg, mint a psichofarmakonoktól. Most akkor mi van? Lapos a Föld?

    “Azt hiszem ezzel le is zárhatjuk a vitát. Mint mindig, a pénz beszél, a kutya ugat.”
    .
    …a kutya ugat… és a karaván halad, …a buták maradnak.

    Ha már nem lesz belőle pénz, nem lesz biznisz, és nem lesz senkinek érdeke nyomatni tovább.
    .
    Mondd ezt a betegek millióinak, akik viszatértek a munkahelyükre és ismét a családjukkal élnek.

    “Csak még egy gondolat. ”
    .
    Azt hittem lezártad.

    “Maga az, hogy “zsidózol” jellemzi a véleményed színvonalát. ”
    .
    Érdekes, hogy ez eddig másnak nem tünt fel. Majd ha azok reklamálnak akinek mondtam, akkor válaszolok rá. Ök viszint érdekes módon minannyian értették. Te meg,… tüneményes vagy.

    “Aztán meg szőrszálhasogathatsz azon, hogy most kiválasztásnak nevezed-e a máj funkcióját, viszont biokémikusként pontosan tudod, hogy arról beszélek, hogy a máj nem tudja tisztán tartani a vért.”
    .
    Ha valaki a vesét összekeveri a májjal (te ezt tetted) azon én megdöbbenek és bizony szörszálhasogatok.
    De tudod mit? Legyen. A máj naponta kétszer leporolja a port a vérröl. Igazad van, a máj a kiválasztó szervünk, abban gyülik a vizelet és egyenesen a májból hugyozunk. Igy jó?

    “Az meg, hogy nyíltan bevallod, hogy mérgeket gyártasz, és megpróbálod leírni, hogy mennyire rendben van, hogy mérgező szerek embereket ölnek, az önkritika erős hiányáról tanúskodik. ”
    .
    Nem vallottam be. Ezt nem irtam sehol. Se burkoltan, sem nyiltan. Mert nem gyártok mérgeket. Viszont irtam az ellenkezöjét (mondom az ELLENKEZÖJÉT), hogy nem a “Big Pharmának dolgozom és nem az ö szekértolójuk vagyok”. A betegség molekuláris mechanizmusát kutatom gyógyszer nélkül. Nem gyártok. Esetleg szótagolhatnám de sajnos ennél egyszerübben már nem tudom leirni. Szövegértési gondjaiddal fordulj tanárhoz.
    De tudod mit? Legyen. Igazad van. Mérgeket tojok pici dobozokban, mint a nyuszi és fekete, meg bugyirózsaszinü kereteket festek rá. Benne a felirat. cOLOMBUS MÉRGE.

    Ha az én kezem ilyenben lenne benne, nagyon nehezen tudnék aludni éjjelente.
    .
    Ahhoz, hogy a te kezed legyen benne, ahhoz még sok anatómiát, fiziológiát kellene tanuldod.
    Én viszont jó alvó vagyok. A lefekvés elötti röhögés mélyebbé teszi az alvásomat.

    “Hál’ istennek sokan látják, ezt. Ezt bizonyítja az a tény, hogy elenyésző negatív véleményt kaptam a kommentjeimre. Vannak pártolók, de legtöbben tartózkodnak. A tartózkodók is látják, hogy nem minden kóser veled..”
    .
    Hogy ki mit lát és gondol a beirásaidról azt hagyjuk meg nekik. Nekem azért van fogalmam.
    .
    Kedves Innocent, Te már annyi hülyeséget irtál itt össze, hogy rajtad már mindenki csak röhögni szokott.
    A továbbiakban leveszlek az olvasandók listájáról. Inkább egy hintalovat tanitok meg a Himnusz éneklésére, mert az is hasznosabb, mint Neked az anatómia elemeit elmagyarázni.
    Na,.. most jöhet az anyázás, ahogy szoktad. Pá!

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  36. gm.
    .
    Megkérdezhetem, hogy mely években dolgoztál a Lipóton?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  37. :)) :)) :))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  38. Colombus.
    1962-64-ig, érettségi után, utána mentem egyetemre.Még javában ment az electroshock meg inzulin shock.therapia.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  39. gm.
    Brrr.. csúnya idök a pszichiátrián. Azóta sokat javult a helyzet a világban. Hogy Magyarországon tudták e ezt követni, az más kérdés.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  40. Colombus,
    én végül nem lettem pszichiáter, nincs rálátásom erre a területre, de ha az általánosból következtetek az egyesre, akkor ott is biztos van egy világszínvonalon dolgozó réteg, legalábbis elméleti felkészültségben…a többség az más. Szerintem a gyógyszerellátás is világszínvonalú.De ez azt hiszem mindenütt így van, és nem lehet Magyarországot Amerikához hasonlítani.Ami a tudományt illeti , vagy az up to date tudást, mindnyájan Amerikából élünk.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  41. A magyar egészségügy ezer sebböl vérzik és ez a pszichiátriára is érvényes.
    Azt hiszem nehéz szétválasztani, hogy mi a pszichiátria felelössége és mi a general egészségügy sara belöle. Nem véletlenül nem akarok véleményt mondani. No meg több, mint 20 év távollét után nem tudok objektiv véleményt alkotni. Érdekes, hogy valami oknál fogva az itteni pszihiáterek is “lassan fejlödnek” összehasonlitva más szakterület orvosaival. Mintha ök kicsit konzervativabbak lennének. Arra gondolok, hogy ennek oka az lehet, hogy a pszichiátriához mesze nem lehet annyi labordiagnosztikai eljárást kapcsolni, mint más területeken. Egy belgyógyásznak ezerféle diagnoszkikum áll rendelkezésére. A pszichiáter meg “beszélgetéssel” piszkálja ki amit lehet. De ezt csak gondolom, mint okot. Hogy melyik gyógyszer hatásos, azt csak kipróbálással lehet megállapitani.
    Nem véletlen az sem, hogy a pszichiátriai betegségek patomechanizmusáról tudunk a legkevesebbet. Legtöbb esetben nem lehet állatmodelleket használni a dolog sajátosságából kifolyólag.

    VA:D [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  42. Én még szinte gyerekfejjel olvastam az Aranyketrecet Benedek Istvántól, aztán később, felnőttként többször is. Nagyon tetszett, többek közt az, hogy az ötvenes évek elején már altatásban végezte az elektrosokkot, hogy a beteg gyakorlatilag nem is tudta, mi történik vele. Kár, hogy a szerző vénségére csurkista lett.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  43. Ahogy fogat is lehet tömni érzéstelenitövel meg anélkül is.
    Ahogy kolonoszkópiát is lehet csinálni úgy, hogy a beteg üvölt az asztalon, meg úgy is, hogy altatva van.
    Azért elsösorban minden mögött a pénz húzódik meg mint korlát de néha az orvos személye és humanitása is megkédröjelezhetö.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  44. Soha nem fogom megérteni, ha valaki ennyire nem ért valamihez, minek erőlködik…

    Mondom, mint amikor nekem jön valaki Közel- Kelet témában, heti 10 másodperces hírmorzsákból való “ismeretanyag” alapján… ismerős ez.

    Az “innocent” megint itt őrjöngött?

    Akkor lehet, megint elgurult a gyógyszere (elnézést, a farmakonja, hehe), bár, azt nem tudtam, hogy a pszichofarmakonokhoz meg a neurokémiához is ennyire jól ért, hogy beleszól ebbe… :)… mondjuk, ő mindenhez ért, ezt tudjuk, :)

    Az oldalgazda alighanem törölte újabb, nyilván magas szintű hozzászólását, mert nem látom itt…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  45. innocent = b
    A név változott. A tudásszint maradt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  46. Jaj tényleg, áááh…

    :)

    Na, nem mintha ilyen pszichofarmakológiai esetek :))) nem volnának még, de ez lehet, hogy tényleg az a… na, az.

    :)

    Nemsokára kiderül.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  47. Úgy látom, hogy orvosi és gyógyszertári tudással bíró emberek foglalnak itt állást. Laikusként nem nagyon tudok hozzászólni, mert nekem más a szakterületem. Viszont abban b-nek adok igazat, hogy a gyógyszereknek van mellékhatása. Ezek szedése vagy egy idő utáni nem szedése néha tragikus következménnyel járnak. Van, aki lelövi családját vagy madárnak képzeli magát és kilép a kilencedik emeletről. A gyógyszeriparról meg az a véleményem, hogy nem egyszer láttam, míg a soromra vártam a háziorvosnál, hogy ügynökök mentek be a dokihoz és ajánlották a saját termékeiket. A doki ezeket írta fel. Mikor volt üzemorvosi vizsgálat a másik orvos ugyanerre a problémára másik szert ajánlott. Mikor kórházba kerültem egy harmadik szert írtak. Akkor most kinek higgyen az ember?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  48. A dokikat sok helyen Medical practitioner. A magyar megfeleloje a practizalni , vagy magyarul gyakorolni. A dokik sok esetben csak gyakorlolnak az embereken. Rohadt nagy biznisz mert granaciat nem adnak. Ha valami nem sikerul majd megprobaljuk akkor ezt vagy azt. Ez valojaban sarlatansag meg akkor is ha orvosi diplomaval vegzik. A legtobb gogyszer csak a tuneteket kezeli nem az okot.
    A gyogyszeripar hatalmas beveteleket produkal, de nem erdekli az emebrek egeszsege csak a money.
    Pl: Ujabb es ujabb fajdalomcsillapitok rengeteg mellekhatassal, felgerjesztett influenza panik. Szoval nem kell B- lehulyezni, sok igazsag van abban amit irt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  49. “….abban b-nek adok igazat, hogy a gyógyszereknek van mellékhatása…”

    - Senki nem állította az ellenkezőjét…

    “…Ezek szedése vagy egy idő utáni nem szedése néha tragikus következménnyel járnak…”

    - Igen, esetünkben pl. újra jelentkeznek a súlyos tünetek, és kiirtja a családját.

    “…ügynökök mentek be a dokihoz és ajánlották a saját termékeiket. A doki ezeket írta fel…”

    - Önmagában ezzel nincs probléma, ha a termék hivatalosan engedélyezett, és forgalomban van.

    “…nem kell B- lehulyezni, sok igazsag van abban amit irt….”

    - Semmi.

    Értékelhetetlen hőzöngés, nem több.

    Azon kívül, durván kever fogalmakat, információmorzsák alapján akarja megmondani a Nagy Valóságot, főleg hiba ez egy kőkemény szakmai kérdésben.
    Folyamatosan összeesküvést vizionál, és nem csak most. Olyan kijelentésekre hivatkozik, melyek nem hangzottak el, összevissza beszél (OK, ír), és ahogy szorul a hurok körülötte, egyre dühödtebben vagdalkozik, hibát, tévedést soha nem ismer be.

    Na, ezért értékelhetetlenek a megnyilvánulásai, már azon felül, hogy röhögünk rajta.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  50. stefán:

    “…A doki ezeket írta fel. Mikor volt üzemorvosi vizsgálat a másik orvos ugyanerre a problémára másik szert ajánlott. Mikor kórházba kerültem egy harmadik szert írtak. Akkor most kinek higgyen az ember?…”

    - Ebben nincs ellentmondás.

    Ezeknek a felírt pharmakonoknak nyilván ugyanaz a hatóanyaga, csak más a gyártó, más terjesztőkkel vannak a dokik kapcsolatban.

    Ahogy azt te is észrevételezted, helyesen.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Kiűzik a feketéket a csiroki indiánok 2011. augusztus 25. csütörtök | RR

Az ócsai szegénygettó boldog élete 2011. augusztus 12. péntek | Bartus László

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos