Hozzászólás: Bartus László: A szürkék hegedőlnek http://nepszava.com/2014/02/uncategorized/bartus-laszlo-a-szurkek-hegedolnek.html Amerikai.com Blogs Mon, 14 Apr 2014 22:15:07 +0000 http://wordpress.org/?v=2.9.2 hourly 1 dubois http://nepszava.com/2014/02/uncategorized/bartus-laszlo-a-szurkek-hegedolnek.html/comment-page-4#comment-359552 dubois Thu, 06 Mar 2014 09:13:56 +0000 http://nepszava.com/?p=126719#comment-359552 Mike 09,02 ! ˙ Izrael budapesti nagykövetének "szemérmetlen odasímulása" remek megfogalmazása a jellemtelenségnek és a rosszul értelmezett "magasabb elvnek". Az egész ott-léte alatt ezt az elvtelen, illetve talán - ahogy Te is írod - valamiféle rosszul értelmezett üzleti, vagy 'stentudja miféle "felsőbb érdek" alapján, pont a zsidóság ellenségeinél próbál bevágódni. Sokszor támad az az érzése az embernek, hogy a "kormányközeli zsidó" Köves Slómó - aki most éppen Bayer Zsolt lapjában nyilatkozgat, hogy itt milyen jó a zsidóknak - szóval, hogy ő a titkos tanácsadó... A legutóbbi eset is valahol erre utal, amikor Pintér Sándor orbanista belügyérrel adatott át 8 Jadvasem kitüntetést. Viszont az ominózus ünnepségen akadt egyetlen ember, aki felismerte ennek a "gesztusnak" az égbekiáltó pofátlanságát, és értelmetlenségét, mégpedig az egyik postumus kitüntetett utódja, aki nem volt hajlandó az olajszőkítő maffiózótól, és ki tudja hány magánrendőrség tulajdonosától és Orbán legfontosabb miniszterétől átvenni a magas izraeli kitüntetést sőt, felolvasott egy tiltakozó levelet is, amelyet azt hiszem Ilan Moor sem tesz zsebre egy életre... Miközben a mikrofont kikapcsolták, a kamera rá közelített és a nagykövetúr arcán látszott, hogy majd-lesül a bőr a képéről, de joggal, mert nagy valószínűséggel az ő szervezése kellett hogy legyen ez a komédia... ˙ Mert nincs az a fenkölt cél, amely indokolhatná zsidóknak fasisztákkal való bárminemű kiegyezését. Ezért is korszakalkotó és csak üdvözlendő döntés a Mazsihisz elutasító, közgyűlési határozata... . Mellesleg, jó lenne megszerezni azt a bizonyos tiltakozó levelet - leközlése megérne egy cikket az AN oldalain is... Bizony, e példa nélküli esetről azóta ius hallgat minden média. . Mike 09,02 !
˙
Izrael budapesti nagykövetének “szemérmetlen odasímulása” remek megfogalmazása a jellemtelenségnek és a rosszul értelmezett “magasabb elvnek”. Az egész ott-léte alatt ezt az elvtelen, illetve talán – ahogy Te is írod – valamiféle rosszul értelmezett üzleti, vagy ’stentudja miféle “felsőbb érdek” alapján, pont a zsidóság ellenségeinél próbál bevágódni. Sokszor támad az az érzése az embernek, hogy a “kormányközeli zsidó” Köves Slómó – aki most éppen Bayer Zsolt lapjában nyilatkozgat, hogy itt milyen jó a zsidóknak – szóval, hogy ő a titkos tanácsadó…
A legutóbbi eset is valahol erre utal, amikor Pintér Sándor orbanista belügyérrel adatott át 8 Jadvasem kitüntetést. Viszont az ominózus ünnepségen akadt egyetlen ember, aki felismerte ennek a “gesztusnak” az égbekiáltó pofátlanságát, és értelmetlenségét, mégpedig az egyik postumus kitüntetett utódja, aki nem volt hajlandó az olajszőkítő maffiózótól, és ki tudja hány magánrendőrség tulajdonosától és Orbán legfontosabb miniszterétől átvenni a magas izraeli kitüntetést sőt, felolvasott egy tiltakozó levelet is, amelyet azt hiszem Ilan Moor sem tesz zsebre egy életre… Miközben a mikrofont kikapcsolták, a kamera rá közelített és a nagykövetúr arcán látszott, hogy majd-lesül a bőr a képéről, de joggal, mert nagy valószínűséggel az ő szervezése kellett hogy legyen ez a komédia…
˙
Mert nincs az a fenkölt cél, amely indokolhatná zsidóknak fasisztákkal való bárminemű kiegyezését. Ezért is korszakalkotó és csak üdvözlendő döntés a Mazsihisz elutasító, közgyűlési határozata…
.
Mellesleg, jó lenne megszerezni azt a bizonyos tiltakozó levelet – leközlése megérne egy cikket az AN oldalain is… Bizony, e példa nélküli esetről azóta ius hallgat minden média.
.

]]>
Öreg Titán http://nepszava.com/2014/02/uncategorized/bartus-laszlo-a-szurkek-hegedolnek.html/comment-page-4#comment-350044 Öreg Titán Wed, 05 Feb 2014 22:56:31 +0000 http://nepszava.com/?p=126719#comment-350044 kedves Mike. köszönöm a jókívánságaidat. számunkra többé nincs visszaút. soha többé. valójában már többedszerre szedtük a sátorfankat, de mindig feléledt bennünk a hamis remény, hogy "hátha majd most" jóra fordulnak a dolgok. aztán odahaza zsebeltük be a pofonokat csőstül, a legkisebbtől a legöregebbig. minden egyes elért eredményünk mögött tízszer annyi energia volt, mintha ugyanazt egy normálisabb országban tettük volna, mert Mo.-on az ember kénytelen az energiájának a nagyobb részét nem a konkrét feladatra összpontosítani, hanem az aljas hátbaszúrások kivédésére, elhárítására, a természetellenes mesterséges akadályok leküzdésere. igazi kaland és hatalmas kihívás Mo.-on megpróbálni tisztességes maradni :-) Egy ideig elszórakozgattunk ezzel a kihívással, aztán végleg elegünk lett belőle. Visszatekintve az életünkre, ma már nem is értjük önmagunkat, hogy miért csináltuk ezt az egészet, miközben a boldogabb világban mindig tárt karokkal fogadtak bennünket, és Hegyeshalmon túl mindig úgy ment számunkra minden, mint kés a vajban. így visszagondolva ifjabb éveimre, talán túl unalmas és kihívások nélküli volt számomra a nyugati élet :-) Orbánnak és fasiszta csőcselékének azonban sikerült örökre elvenniük a kedvemet a "magyar romantikától", a magyar kihívások keresésétől. most majd kénytelen leszek elviselni egy szép nyugodtan zajló európai polgári életet. remélem, ki fogom bírni valahogy :-) kedves Mike. köszönöm a jókívánságaidat. számunkra többé nincs visszaút. soha többé. valójában már többedszerre szedtük a sátorfankat, de mindig feléledt bennünk a hamis remény, hogy “hátha majd most” jóra fordulnak a dolgok. aztán odahaza zsebeltük be a pofonokat csőstül, a legkisebbtől a legöregebbig. minden egyes elért eredményünk mögött tízszer annyi energia volt, mintha ugyanazt egy normálisabb országban tettük volna, mert Mo.-on az ember kénytelen az energiájának a nagyobb részét nem a konkrét feladatra összpontosítani, hanem az aljas hátbaszúrások kivédésére, elhárítására, a természetellenes mesterséges akadályok leküzdésere. igazi kaland és hatalmas kihívás Mo.-on megpróbálni tisztességes maradni :-) Egy ideig elszórakozgattunk ezzel a kihívással, aztán végleg elegünk lett belőle. Visszatekintve az életünkre, ma már nem is értjük önmagunkat, hogy miért csináltuk ezt az egészet, miközben a boldogabb világban mindig tárt karokkal fogadtak bennünket, és Hegyeshalmon túl mindig úgy ment számunkra minden, mint kés a vajban. így visszagondolva ifjabb éveimre, talán túl unalmas és kihívások nélküli volt számomra a nyugati élet :-) Orbánnak és fasiszta csőcselékének azonban sikerült örökre elvenniük a kedvemet a “magyar romantikától”, a magyar kihívások keresésétől. most majd kénytelen leszek elviselni egy szép nyugodtan zajló európai polgári életet. remélem, ki fogom bírni valahogy :-)

]]>
Mike http://nepszava.com/2014/02/uncategorized/bartus-laszlo-a-szurkek-hegedolnek.html/comment-page-4#comment-349843 Mike Wed, 05 Feb 2014 12:43:59 +0000 http://nepszava.com/?p=126719#comment-349843 Öreg Titán 2014. február 5. szerda 10:10 1. Igen, meg lehet, hogy ez egy erős, talán meghatározó ok is, bár a Magyarországról elszármazott izraeli zsidók esetében szerintem nagyon óvatosan kell megitélni kötődésüket Magyarországhoz, illetve a magyar nyelvhez. Altalánositani azonban semmiképpen sem lehet az izraeli magyar "diaszpóráról". Amikor a hatvanas években kibucnyik voltam Izraelben, volt a kibucban egy nagy csoport erdélyi és kelet magyarországi tag (haver), akik egytől egyig vagy a munkaszolgálatból vagy pedig a haláltáborokból tértek vissza és szivből utáltak mindent , ami magyar. Dettó a gyerekeik, de a témához természetesen már egyre közömbösebb unokáik meg ma már dédunokáik is. És az ilyen első, második és harmadik nemzedékiek rengetegen vannak az izraeli magyar "diaszpórában". Aztán ott van a közömbösek nagy tábora, akiket a mindennapos megélhetés kihivásai és a szórakozási lehetőségek kötnek le főleg, és legkisebb gondjuk is nagyobb annál, hogy Magyarországgal vacakoljanak, amikor bárhol máshol is élvezhetik magukat Európában vagy tengerentúlon, amikor szabadságon vannak és külföldre ruccannak. Meglátásom szerint az izraeli magyar "diaszpórának" még ma is csak viszonylag kicsi hányada tart szoros kapcsolatot Magyarországgal vagy érdekelt fenntartani efféle kapcsolatokat. Ezek közül minden bizonnyal az utóbbi két évtized során oda költözött néhány száz magyar zsidó a hangadó. A magyar származású izraeli zsidók zöme mára már második, harmadik, negyedik nemzedék. A második nemzedék még talán töri a magyar nyelvet, a harmadik már egyáltalán. De még az első bevándorló nemzedék is többnyire megpróbál egy-kettőre kivetkőzni és maga után hagyni a magyar akcentust a héberben, mert az "ige-mige"-nek titulált magyar kiejtés nevetség tárgya a héber anyanyelvű szabrék, az izraeli zsidó bennszülöttek között. Hát, ennyi. 2. Fentebbi hozzászólásaidból azt veszem ki, hogy sikerült nyélbe ütnöd sikeres áttelepülésedet családostól Magyarországról egy másik országba. Ha nem értettelek félre, akkor szeretném felhasználni ezt az alkalmat, hogy szivből gratuláljak Neked és családodnak. Sok szerencsét, jó egészséget, prosperálást és boldogságot kivánok Nektek új hazátokban. :-)) Öreg Titán
2014. február 5. szerda
10:10
1.
Igen, meg lehet, hogy ez egy erős, talán meghatározó ok is, bár a Magyarországról elszármazott izraeli zsidók esetében szerintem nagyon óvatosan kell megitélni kötődésüket Magyarországhoz, illetve a magyar nyelvhez.
Altalánositani azonban semmiképpen sem lehet az izraeli magyar “diaszpóráról”.
Amikor a hatvanas években kibucnyik voltam Izraelben, volt a kibucban egy nagy csoport erdélyi és kelet magyarországi tag (haver), akik egytől egyig vagy a munkaszolgálatból vagy pedig a haláltáborokból tértek vissza és szivből utáltak mindent , ami magyar.
Dettó a gyerekeik, de a témához természetesen már egyre közömbösebb unokáik meg ma már dédunokáik is.
És az ilyen első, második és harmadik nemzedékiek rengetegen vannak az izraeli magyar “diaszpórában”.
Aztán ott van a közömbösek nagy tábora, akiket a mindennapos megélhetés kihivásai és a szórakozási lehetőségek kötnek le főleg, és legkisebb gondjuk is nagyobb annál, hogy Magyarországgal vacakoljanak, amikor bárhol máshol is élvezhetik magukat Európában vagy tengerentúlon, amikor szabadságon vannak és külföldre ruccannak.
Meglátásom szerint az izraeli magyar “diaszpórának” még ma is csak viszonylag kicsi hányada tart szoros kapcsolatot Magyarországgal vagy érdekelt fenntartani efféle kapcsolatokat.
Ezek közül minden bizonnyal az utóbbi két évtized során oda költözött néhány száz magyar zsidó a hangadó.
A magyar származású izraeli zsidók zöme mára már második, harmadik, negyedik nemzedék.
A második nemzedék még talán töri a magyar nyelvet, a harmadik már egyáltalán.
De még az első bevándorló nemzedék is többnyire megpróbál egy-kettőre kivetkőzni és maga után hagyni a magyar akcentust a héberben, mert az “ige-mige”-nek titulált magyar kiejtés nevetség tárgya a héber anyanyelvű szabrék, az izraeli zsidó bennszülöttek között.
Hát, ennyi.
2.
Fentebbi hozzászólásaidból azt veszem ki, hogy sikerült nyélbe ütnöd sikeres áttelepülésedet családostól Magyarországról egy másik országba.
Ha nem értettelek félre, akkor szeretném felhasználni ezt az alkalmat, hogy szivből gratuláljak Neked és családodnak.
Sok szerencsét, jó egészséget, prosperálást és boldogságot kivánok Nektek új hazátokban.
:-))

]]>
Mike http://nepszava.com/2014/02/uncategorized/bartus-laszlo-a-szurkek-hegedolnek.html/comment-page-4#comment-349830 Mike Wed, 05 Feb 2014 12:04:27 +0000 http://nepszava.com/?p=126719#comment-349830 Eagle 2014. február 5. szerda 09:59 "Ha a magyarokkal kezet fognak azok kiszednek belőlük amit lehet és holnap eladják őket Izrael ellenfeleinek a közel keleten. Részint általában a magyarok nagy része antiszemita, részint ez a kormányzat ezt fogja tenni. Rájuk fog szabadítani akit csak tud. Elárulja és feladja őket az ellenségeiknek." ---------------------- Igy van ez, sajnos, és ezért fogom a fejemet és vakarom tanácstalanul a kopasz fejem búbját a Magyarországon befektető zsidók láttára. Mert úgy látszik mi zsidók nem tanultunk az égvilágon semmit sem a magyar zsidók hatalmas és elévülhetetlen anyagi és szellemi hozzájárulásainak leckéjéből az ország modernizálásához, ami végül is csak véget nem érő megaláztatásokhoz vezetett, majd közönséges tömeggyilkosságba és tömeges hullarablásba fulladt. Eagle
2014. február 5. szerda
09:59
“Ha a magyarokkal kezet fognak azok kiszednek belőlük amit lehet és holnap eladják őket Izrael ellenfeleinek a közel keleten. Részint általában a magyarok nagy része antiszemita, részint ez a kormányzat ezt fogja tenni. Rájuk fog szabadítani akit csak tud. Elárulja és feladja őket az ellenségeiknek.”
———————-
Igy van ez, sajnos, és ezért fogom a fejemet és vakarom tanácstalanul a kopasz fejem búbját a Magyarországon befektető zsidók láttára.
Mert úgy látszik mi zsidók nem tanultunk az égvilágon semmit sem a magyar zsidók hatalmas és elévülhetetlen anyagi és szellemi hozzájárulásainak leckéjéből az ország modernizálásához, ami végül is csak véget nem érő megaláztatásokhoz vezetett, majd közönséges tömeggyilkosságba és tömeges hullarablásba fulladt.

]]>
girbegurba http://nepszava.com/2014/02/uncategorized/bartus-laszlo-a-szurkek-hegedolnek.html/comment-page-4#comment-349827 girbegurba Wed, 05 Feb 2014 11:57:56 +0000 http://nepszava.com/?p=126719#comment-349827 Mike, Egyetértünk. Mike,
Egyetértünk.

]]>
Mike http://nepszava.com/2014/02/uncategorized/bartus-laszlo-a-szurkek-hegedolnek.html/comment-page-4#comment-349824 Mike Wed, 05 Feb 2014 11:48:14 +0000 http://nepszava.com/?p=126719#comment-349824 girbegurba 2014. február 5. szerda 09:52 Szivesen. 1. Nekem magamnak a tudományos-technikai fejlődéssel és vállalkozói szellemmel történetesen semmi bajom sincs mert én magam a megfelelően szabályozott kapitalizmus és a klaszikus liberlizmus hive vagyok. Szerintem továbbá a tudományos-technikai fejlődés és a vállakozó szellem a kulcsai az elesettek felemelésének világszerte, és maga Izrael pedig nagy pácban lenne, ha nem teljesitene az élvonalon e két szempontból. A megfelelően szabályozott kapitalista liberalizmus szerintem nem szükségszerűen jelenti a gyengék eltaposását, és ezért az elidegenedést, feltéve ha meg van egy felvilágosodott társadalmi közmegegyezés a gyengék és elesettek felkarolására. Az egyik nem zárja ki a másikat, mert a megfelelően szabályozott kapitalizmus lényegében tisztán egy gazdálkodási módszer és rendszer, ami bizonyithatóan és megbizhatóan kitermeli a kivánt anyagi javakat, a klasszikus liberalizmus pedig lényegében egy értékrendszer, amely egy felvilágosodott és haladó szellemű erkölcsi kerettel szolgál a politikának. Ezek mellett azután nagyon jól megfér egy, a gyengék és elesettek felemelését megcélzó felelőségteljesen mérsékelt szociális jóléti szféra. Minden az önuralmon, a mérsékletességben és három tényező megfelelő egyensúlyában rejlik. Ezt az ideált szerintem a Svájciak meg a magukat szocialistáknak valló skandinávok közelitettek meg eddig a legjobban a világon, a hollandok és a nácizmus utáni németek által szorosan követve. 2. Nekem a vallással és a vallásossággal sincs az égvilágon semmi problémám, feltéve hogy szigorúan az egyén vagy kisközösség privát szférájához tartozó marad. Felőlem aztán bárki hihet bármibe, ami egyénileg segit neki irányt és értelmet adni az életének, legyen az hit a Kisjézusban, Buddhában, a zsidók Istenében, a pápa csalhatatlanságában, a magyarok Nagyasszonyában, a télapóban vagy éppen a tejfogak tündérkéjében (tooth fairy). Feltéve hogy nem emeli az ilyesfajta hiedelmeit politikai ideológiává, amit aztán rám próbál karhatalmilag forszirozni. Az én szempontomból ez az, ami elfogadhatatlan számomra mind a magyar keresztény nacionalista, mind pedig az izraeli vallásos nacionalista kurzusok esetében. girbegurba
2014. február 5. szerda
09:52
Szivesen.
1.
Nekem magamnak a tudományos-technikai fejlődéssel és vállalkozói szellemmel történetesen semmi bajom sincs mert én magam a megfelelően szabályozott kapitalizmus és a klaszikus liberlizmus hive vagyok.
Szerintem továbbá a tudományos-technikai fejlődés és a vállakozó szellem a kulcsai az elesettek felemelésének világszerte, és maga Izrael pedig nagy pácban lenne, ha nem teljesitene az élvonalon e két szempontból.
A megfelelően szabályozott kapitalista liberalizmus szerintem nem szükségszerűen jelenti a gyengék eltaposását, és ezért az elidegenedést, feltéve ha meg van egy felvilágosodott társadalmi közmegegyezés a gyengék és elesettek felkarolására.
Az egyik nem zárja ki a másikat, mert a megfelelően szabályozott kapitalizmus lényegében tisztán egy gazdálkodási módszer és rendszer, ami bizonyithatóan és megbizhatóan kitermeli a kivánt anyagi javakat, a klasszikus liberalizmus pedig lényegében egy értékrendszer, amely egy felvilágosodott és haladó szellemű erkölcsi kerettel szolgál a politikának.
Ezek mellett azután nagyon jól megfér egy, a gyengék és elesettek felemelését megcélzó felelőségteljesen mérsékelt szociális jóléti szféra.
Minden az önuralmon, a mérsékletességben és három tényező megfelelő egyensúlyában rejlik.
Ezt az ideált szerintem a Svájciak meg a magukat szocialistáknak valló skandinávok közelitettek meg eddig a legjobban a világon, a hollandok és a nácizmus utáni németek által szorosan követve.
2.
Nekem a vallással és a vallásossággal sincs az égvilágon semmi problémám, feltéve hogy szigorúan az egyén vagy kisközösség privát szférájához tartozó marad.
Felőlem aztán bárki hihet bármibe, ami egyénileg segit neki irányt és értelmet adni az életének, legyen az hit a Kisjézusban, Buddhában, a zsidók Istenében, a pápa csalhatatlanságában, a magyarok Nagyasszonyában, a télapóban vagy éppen a tejfogak tündérkéjében (tooth fairy).
Feltéve hogy nem emeli az ilyesfajta hiedelmeit politikai ideológiává, amit aztán rám próbál karhatalmilag forszirozni.
Az én szempontomból ez az, ami elfogadhatatlan számomra mind a magyar keresztény nacionalista, mind pedig az izraeli vallásos nacionalista kurzusok esetében.

]]>
Öreg Titán http://nepszava.com/2014/02/uncategorized/bartus-laszlo-a-szurkek-hegedolnek.html/comment-page-4#comment-349742 Öreg Titán Wed, 05 Feb 2014 08:10:43 +0000 http://nepszava.com/?p=126719#comment-349742 Mike. nem veszed figyelembe, hogy nagyon sok izraeli zsidónak erős kötődése és kapcsolatrendszere van Mo.-hoz, hiszen nagyon sok Izraelben a Mo.-i felmenőkkel, rokonokkal rendelkező zsidó. sokan beszélnek mindmáig magyarul is. valószínűleg nem értik és nem látják át a mo.-i fejleményeket, nem érzékelik a közvetlen veszélyt. arról nem is beszélve, hogy egészen másképp látják a veszélyt azok, akik mindennap egy öngyilkos merénylő vagy egy rakétatámadás árnyékában élik az életüket. egyébként sok esetben nem ők keresnek mo.-i befektetési lehetőséget, hanem megkeresik őket Mo.-ról olyanok, akik valahol közel vannak a húsosfazékhoz (többnyire kollaboránsok) és rá tudják beszélni az izraelieket a mo.-i befektetésre, amiből természetesen az ilyen ügynökök leszakítják a saját jutalékukat. Mike.
nem veszed figyelembe, hogy nagyon sok izraeli zsidónak erős kötődése és kapcsolatrendszere van Mo.-hoz, hiszen nagyon sok Izraelben a Mo.-i felmenőkkel, rokonokkal rendelkező zsidó. sokan beszélnek mindmáig magyarul is. valószínűleg nem értik és nem látják át a mo.-i fejleményeket, nem érzékelik a közvetlen veszélyt. arról nem is beszélve, hogy egészen másképp látják a veszélyt azok, akik mindennap egy öngyilkos merénylő vagy egy rakétatámadás árnyékában élik az életüket. egyébként sok esetben nem ők keresnek mo.-i befektetési lehetőséget, hanem megkeresik őket Mo.-ról olyanok, akik valahol közel vannak a húsosfazékhoz (többnyire kollaboránsok) és rá tudják beszélni az izraelieket a mo.-i befektetésre, amiből természetesen az ilyen ügynökök leszakítják a saját jutalékukat.

]]>
Eagle http://nepszava.com/2014/02/uncategorized/bartus-laszlo-a-szurkek-hegedolnek.html/comment-page-4#comment-349737 Eagle Wed, 05 Feb 2014 07:59:52 +0000 http://nepszava.com/?p=126719#comment-349737 @Mike Ha a magyarokkal kezet fognak azok kiszednek belőlük amit lehet és holnap eladják őket Izrael ellenfeleinek a közel keleten. Részint általában a magyarok nagy része antiszemita, részint ez a kormányzat ezt fogja tenni. Rájuk fog szabadítani akit csak tud. Elárulja és feladja őket az ellenségeiknek. @Mike

Ha a magyarokkal kezet fognak azok kiszednek belőlük amit lehet és holnap eladják őket Izrael ellenfeleinek a közel keleten. Részint általában a magyarok nagy része antiszemita, részint ez a kormányzat ezt fogja tenni. Rájuk fog szabadítani akit csak tud. Elárulja és feladja őket az ellenségeiknek.

]]>
girbegurba http://nepszava.com/2014/02/uncategorized/bartus-laszlo-a-szurkek-hegedolnek.html/comment-page-4#comment-349735 girbegurba Wed, 05 Feb 2014 07:52:45 +0000 http://nepszava.com/?p=126719#comment-349735 Mike, Köszönöm. Az a benyomásom, hogy az egész különféle illúziókból, utopiákból indult el. Az is biztos, hogy a vallás erősödése a fundamentalizmus felé tolja Izraelt, a tudományos-technikai fejlődés és vállalkozói szellem pedig az elidegenedés felé. Mindkettő életveszélyes. A fejlődés, nyugalom és béke kulcsa az egyensúlyozás a egyéni kezdeményezések és közösségi szellem között. Mike,
Köszönöm.
Az a benyomásom, hogy az egész különféle illúziókból, utopiákból indult el.
Az is biztos, hogy a vallás erősödése a fundamentalizmus felé tolja Izraelt, a tudományos-technikai fejlődés és vállalkozói szellem pedig az elidegenedés felé. Mindkettő életveszélyes. A fejlődés, nyugalom és béke kulcsa az egyensúlyozás a egyéni kezdeményezések és közösségi szellem között.

]]>
Mike http://nepszava.com/2014/02/uncategorized/bartus-laszlo-a-szurkek-hegedolnek.html/comment-page-4#comment-349722 Mike Wed, 05 Feb 2014 07:17:49 +0000 http://nepszava.com/?p=126719#comment-349722 @Eagle Adalék: Ugyanúgy kész hányingert kapok az izraeli és más zsidó befektetők széleskörű ténykedéseinek láttára Magyarországon, amit egyébként a magyar keresztény-nacionalisták jó része a magyar nácikkal egyetemben Magyarország zsidó "gyarmatositásának" titulál a kutya harapja etetője kezét tipikus példájaként. Végleg nem értem ezeket a zsidókat, akik befektethetnének egy csomó más helyen a világban, éspedig sokkal magasabb hozamok reményével, de valami oknál fogva Magyarországot választják, ahol leköpik őket köszönetként. Megáll az ész. @Eagle
Adalék:
Ugyanúgy kész hányingert kapok az izraeli és más zsidó befektetők széleskörű ténykedéseinek láttára Magyarországon, amit egyébként a magyar keresztény-nacionalisták jó része a magyar nácikkal egyetemben Magyarország zsidó “gyarmatositásának” titulál a kutya harapja etetője kezét tipikus példájaként.
Végleg nem értem ezeket a zsidókat, akik befektethetnének egy csomó más helyen a világban, éspedig sokkal magasabb hozamok reményével, de valami oknál fogva Magyarországot választják, ahol leköpik őket köszönetként.
Megáll az ész.

]]>